Kluby jsou dohodnuty. Defoe se vrací do Tottenhamu
Ještě během dneška by se měl Jermain Defoe stát staronovou posilou Tottenhamu. Anglický útočník opustil Spurs před necelým rokem a nyní se vrací. Portsmouth kývnul na odstupné kolem patnácti milionů liber.
Pro nového manažera Tottenhamu Harryho Redknappa je Defoe přestupovým cílem číslo jedna. A podle Sky Sports vysněnou posilu už brzy získá.
Portsmouth údajně souhlasí s odstupným kolem patnácti milionů liber a Defoe už je v Londýně, kde podstupuje zdravotní prohlídku. Jako nová posila by měl být představen ještě dnes večer před zápasem Ligového poháru, ve kterém Tottenham hostí Burnley.
Jermain Defoe se znovu shledá s manažerem Redknappem. Ten ho v lednu loňského roku přivedl za 7,5 milionu liber z Tottenhamu do Portsmouthu, nyní se vydá opačným směrem. 26letý útočník má na kontě 32 zápasů za anglickou reprezentaci, ve kterých se trefil šestkrát.
Pro nového manažera Tottenhamu Harryho Redknappa je Defoe přestupovým cílem číslo jedna. A podle Sky Sports vysněnou posilu už brzy získá.
Portsmouth údajně souhlasí s odstupným kolem patnácti milionů liber a Defoe už je v Londýně, kde podstupuje zdravotní prohlídku. Jako nová posila by měl být představen ještě dnes večer před zápasem Ligového poháru, ve kterém Tottenham hostí Burnley.
Jermain Defoe se znovu shledá s manažerem Redknappem. Ten ho v lednu loňského roku přivedl za 7,5 milionu liber z Tottenhamu do Portsmouthu, nyní se vydá opačným směrem. 26letý útočník má na kontě 32 zápasů za anglickou reprezentaci, ve kterých se trefil šestkrát.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Z Tottenhamu jsem nikdy nechtěl odejít, říká Defoe
07.01.2009, 12:33
Defoe prý chce pryč z Portsmouthu
01.01.2009, 16:29
Defoe ani Bent zatím do Aston Villy nejdou. Posily budou v lednu
30.12.2008, 10:36
Defoe by mohl odejít do Aston Villy
29.12.2008, 09:54
Redknapp chce útočníka, Defoe ale nepřijde
28.12.2008, 11:46
Komentáře (170)
Přidat komentářbravo pompey
ještě přivést zpět muwamuwa ze city za 2 mega
Mají těch útočníků snad málo??
mají, jen defoe, bent, campbell a tragický pavljučenko, který neodehrál zatím vůbec nic, to byl tragický přestuop, tento je bych řek povedený, kdybyste nevěděli, že defoe hrál ještě před rokem v tottenhamu, tak byste tvrdili, že je to dobrý přestup
a navíc campbell jen na hostovačku a ferguson ho po sezoně bude chtít
muwa hrál za pompey.., ti to trošku uniklo o co mi šlo a rusák v totenhamu není tragický, viděl sem ho ted v poháru a nebyl špatnej, na to, že odehrál ME, ruskou ligu, poháry a ted bez pauzy naskočil do anglie
Dalsi 15milionovy hrac.Kolko ich uz maju za posledne roky?
Celkem slušnej výdělek pro Pompeys,hromada golů a 7milionů... Jen je otázka,kdo za něj bude střílet goly,Crouch to sám nezvládne...
slabší celky hrají na jeden hrot pravidelně, navíc kanu je taky schopnej dávat goly, když pravidelně hraje a určitě někoho přivedou
To nevím o jakém slabém celku mluvíš. Pompey jim rozhodně není!
Momentálně už není ani nějakým silným - Muntari,Diarra,Defoe... Pokud prodaj i Kranjčara,tak budou muset shánět dost posil(i když si to ted můžou dovolit s tím,co dostali).
Bohužel, to bolí no Už odchod Muntariho se nevyplatil, bez něj jsou poloviční
Jedinej střed zálohy je držel jakž takž držel. Pak pustili oba střeďáky, takže to mají těžký..
tak sory citlivko, já nevěděl, že každej kdo fandí nějakýmu týmu v něm vidí nejsilnější tým světa, pompey jsou pro mě tým odložených hráčů + směs zajímavých, kteří tam stejně dlouho nevydrží a celkově v PL průměr, vloi lepší průměr
pompeys uz rozhodne nejsou co byvali...se podiv na jejich soucasnou formu
Nejde o to,jestli můžou hrát s jedním hrotem,ale kdo jim nahradí těch 15 golů,které dal..
to je na tonym jak to postaví, ale když budou inkasovat méně branek, nemusí nahrazovat 15, stačí pět od kanua na záchranu
Vzhledem k tomu,že odešel Diarra,tak se nedá moc očekávat,že by dostávali méně golů...
s tebou bych se nechtěl hádat jestli bylo prve vejce nebo slepice.., protože tipuju, že by si argumentoval, ž první byl kohout, i když to by možná napadlo bruce
Utaka, nevím jestli už odešel Nugent, určitě zase někoho objeví, třeba si vezmou zpět Baroše
jasně, že mají utaku, nugeta, prostě jim osud přihrál skoro 8 mega
spíš Redknapp
nezaplatili za něj odstupný ?! ten se jim vyplatil
Aspoň konečně dostane šanci Sahar, pokud tam ještě hostuje.
Jo, aha, ten už hostuje v De Graafschapu, tak nic.
nádherná ukázka ekonomického hospodaření klubu - za 7,5 prodáme, za 15 nakoupíme...i tak skončí na lavce...
mna spuds v tomto nikdy neprestanu bavit ... to premielanie hracov u nich je uzasne ... kdesi som cital ze chcu priviest aj Chimbondu ... ak sa im aj to podari ja im v tom boji o zachranu zacnem asi fakt drzat palce
spuds je v tomto taky zabavny klub..pockaj za chvilu odide aj Redknapp..pride novy trener a zas to vsetko rozpreda,po nom pride dalsi a dalsi(ako je to uz klasika u nich) ...celkom ma to bavi sledovat
no jo .... odchod Jola bol velkym preslapom ... iked na druhej strane musim priznat ze so stryko Juande bavil Anglicko lebsimi kuskami .... a potom ze vraj Arsenal je cirkus
taj ja dobre viem ,ze spuds su v rebricku cirkusov jasnymi favoritmi Neviem ,ale uz aj Harry to tam niejako nedokaze kriesit..Myslim,ze tam to nebude v trenerovi,ale v neschopnosti celku ako takeho
Připadá vám dvěma málo v létě vyinkasovat 50M za Berbse s Keanem? Zvláště když se je nedalo udržet? Samozřejmě těch 7M je škoda, ale je to především chyba Ramose. Defoe je srdcař a odejít nechtěl...
zvlast ,ked su teraz golovo inpotentny a bojuju o zachranu to bola "dobra" kupa..
pardon "predaj"..aj ked samozrejme chceli odist,ale aj tak...
ukázkový komentářu scuma, koukej zalízt a neotravuj slušný lidi ....
Diarra,Defoe a este ak im odide aj Krancar,tak Pompey budu hotovi.
Porsmouth bude ve vate posledni 3 hraci co odesli Muntari 12 mega diara 20 defoe 15 mega=47mega
..no hlavně aby přivedli náhrady když sou v tý "vatě"
To je škoda, to bude sakra těžký jaro Nějak se to zvládne, vzal bych třeba Velu na hostování, nebo třeba Bellamyho z WHU. Po Defoovi bude díra, doufám, že se ji podaří zacelit Každopádně, díky Jermaine, hodně štěstí v Tottenhamu. .
Měli vyměnit Diarru za VdV,do útoku Tevez a máš ofenzivu hotovou...
Jo a ještě Muntariho za Adriana..
Trošku spar´tanská taktika od Slepic. Za 7,5 prodat a za par mesicu zpatky za dvojnásobek
Kokokodáci jsou po Chelsea jednoznačně nejhorší tým na transfer poli a můžou si to zakrývat jak chtějí těma kecama o tom, že si na ty svoje úlety sami vydělají. Faktem je, že se v transferech hovno vyznají...
ted tam je harry ten si na ty prestupy da pozor
Je dost pravěpodobné, že s takovým koučem by určitá změna mohla přijít. Otázka je, jestli to u těch opeřenců je všechno v plně kompetenci trenéra nebo do toho víc kecají jiní odborníci...
tak předpokládám, že bys mohl vědět, že s Ramosem vyletěl i Comolli, který stál za mnoha nesmyslnými přestupy.....a jestli se Spurs nevyznají na přestupovém trhu? Hm, ukaž mi klub, který koupí hráče za mega a půl a prodá ho za rok a půl za 18 (Carrick) a který za své dva útočníky vyinkasuje přes 50 Mega....tak tu nemel sračky a starej se o tu tvoji modrou špínu
Anelku kupil Wenger za pol mega a o dva roky ho predal do Madridu za 24m...
Jenže tvůj příspěvek je absolutně mimo mísu.
Jenom abych uvedl veci na pravou miru.Carrickova cena byla tak nizka protoze West Ham zrovna sestoupil jinak by sel aspon za 10 a ta castka byla 2.75 M liber. Pro hotspurs urcite vyborny kup na druhou stranu west ham hodne tratil.
To chce klid. A hlavně to chce přestat se chovat jako malá uražená holka
Je sice hezké, že jste vyinkasovali za své dva útočníky 50 mega, ale za co jste je vyhodili??? A taky si zkus vzít do ruky kalkulačku a spočítat ty vyhozené love za zbytek toho vašeho béčkového kádru. Těch padesát mega se tam ztratí je hovno v žumpě...
Jinak házet vinu na manažery a Comolliho je velmi krátkozraké. Levy si je tam natahal, takže nese odpovědnost i za ně. A to, že jim na to jen tupě přihlížel mu taky na kreditu nepřidává. Je mi jasné, že hodit to na trenéra a sportovního ředitele je ten nejjednodušší způsob, jak zakrýt chyby, ale bohužel je to úplně mimo mísu.
Prostě a jednoduše. Tři povedené trefy na dvacet úletů fakt pro mě neznamená, že se ten váš Kurník vyzná v přestupech. Chápu, že pro některé jedince je fanouškovská zaslepenost těžkou překážkou k tomu, aby se koukli pravdě do očí, ale já za tvoje mindráky fakt nemůžu Zkus hledat chybu někde jinde...
no, hlavně, že ty jsi to rozštípl......bude fakt lepší, když se budeš starat o ty svoje modré sračky, Tottenham se dá zase dohromady, ono když se ve Spurs angažuje novvý trenér, tak dostává absolutní důvěru, proto se ty přestupy tolerovaly, do doby než se překročila nějaká mez únosnosti......taky si Tottenham za tu chybu s Ramosem teď nese svůj kříž, vykopla se konečřně i ta Wengerova kukačka, která také nesplnila co se od ní očekávalo, takže teď se jen bude znovu navazovat na místě, kde se před 2. roky přetrhla nit....to je celé
A co když se nenaváže? Co když je chyba třeba úplně jinde? Pak se mám zase starat jenom "o ty svoje modré sračky" (což je mimochodem politováníhodný argument) nebo se můžu pak ozvat?
je to jen argument, který reaguje na tvé vyřehtané "argumenty" ...............jestli se povede tu nit navázet je otázka, pro mně je důležité , že se o to budeme pokoušet, takže se mám, na rozdíl ód tebe, na klubové úrovni aspoň na co těšit
Tak to good luck!!!
Abychom se každý netěšili v úplně jiné lize
je to docela možné, zkrachovanců v nižších ligách je docela dost, no aspoň se budeme občas potkávat v Pohárech.....a cena ropy klesá a klesá....
"...ukaž mi klub, který koupí hráče za mega a půl a prodá ho za rok a půl za 18 (Carrick) a který za své dva útočníky vyinkasuje přes 50 Mega..."
Asi bych ho našel, ale znám lepší. V Anglii jsou frajeři, kteří koupí playera totálně pod cenou od jedněch joudů a těm stejným joudům ho za necelý rok střelí za dvojnásobek:-))) Myslím, že to jméno klubu znáš. Jenže takové vychytávky jde dělat pouze v případě, že se najde nějaký defo, co se nechá takhle ojebat
už jsme jednou psal, že to je draze zaplacená chyba a že se ten přestup bohatě vyplatí, kdaždopáně to je furt lepší než si kupovat za 30 Mega zoufalce na lavičku
Další zoufalý čecháčkovský trik ve stylu "my to sice děláme na hovno, ale támhle ten je ještě větší guma".
Kdybys neměl rudo před očima, tak by sis všiml, že v prvním příspěvku píšu, že ten váš Xaverov je na transfer poli úplně vedle, ale že v Anglii jsou v tomhle směru ještě jedni větší zoufalci. Kdo by to tak asi mohl být, že?
to nebyl žádný čecháčkovský trik, ale jen takový nasraný plivanec....
pockaj este na Man city .... myslim ze nebudu mat problem v blbych transferoch sliepky ci cukotku predbehnut
Zatím netřeba je soudit předčasně. Koupě Bridge i za těch nějakých 12mega je úplný jackpot.
Nesrovnával bych Xaverov s Chelsea nebo Citizens. To je trošku jiná liga...nakupuje se to úplně jinak, když máš neomezený budget a absolutně žádné morální závazky Za to ten londýnský pseudotým je všude (tedy spíše jejich fanoušky na českých fórech) prezentován jako anglický zdravý klub, který jde "normální" cestou. V takovém případě jsou ty jejich úlety docela k popukání...
Zabudol si na slovko posledný. ...posledný anglický zdravý klub.
To se snadno stane
Zajímavé, zajímavé. Nejdřív se ho zbavěj a pak draho kupují zpět. Trošku úsměvné :) Leč bojím se že Defoe je sice dobrý hráč ale 15 M je moc a dost možná se od něj čeká za ty peníze příliš a nevim nevim jestli splní očekávání.
Celej tenhle prestup smrdi. Jakoby Redknapp chtel pomoct Pompey a vubec mu nevadilo ze vysazi takrka dvojnasobek za hrace, kteryho pred rokem koupil za polovic. Za ty penize by se dalo urcite nakoupit rozumeji a lepe.
A nenapadlo tě,že ho třeba Redknapp chce,protože v průměrném týmu jako jsou Pompeys dal za necelou sezonu 15 golů?
Minulou sezonu byli pompey nadprumerni. Ted sou prumerni a uz to neni ten Defoe z predchozi sezony. Rikej si co chces ae 15 mega je prehnana castka.
Neříkám,že částka nebyla přehnaná,ale kde seženeš hráče,kterého znáš a má alespon stejné kvality jako Defoe? Moc prodejných nenajdeš a musíš ještě brát,že nemusí chtít ke spurs...
kdyz myslis ja ti to vyvracet nebudu pac to stejne nema smysl
jestli muzu...15 mega dal MU za Tosice...a to je treba prehnane...spis Pompeys minule koupili Defoe dost pod cenou...ale ted fakt nevim,tri podobni utocnici....Bent,Defoe,Campbell...
to je blbost 15 mega dal za oba dva tosic byl tusim za neakych 10 mega
no dobre..dohromady za oba 16,3 mega liber...at je to presny...ale stale je Defoe domaci hrac,provereny a podobne
to moze byt domaci hrac kvality samozrejme ma treba sa tosic nepresadi a united vyhodi pekne prachy predpoklady ma lenze anglicko nie je srbsko zaujimalo by ma kde skoncili peniaze za diarru muntariho teraz defoe stale portsmouth vlastni gajdamak??
tyjo,tak to vubec netusim...na pompeys jsou tady jiny odbornici...jinak pochybuju,ze Adams dostane celou castku...spis tuto sezonu dohraji jen taktak,aby nespadli...navic myslim,ze odejde i Kranjcar do Arsenalu...a udrzet Johnsona bude taky neco...stejne...pompeys meli super tym...skoda,ze to tak rozprodavaji
ja som si myslel ze je gajdamak celkom rozumny cital som o nom v hattricku tam sa prezentoval sympaticky zial realita je ina podla mna sa udrzi a po sezone budu nakupovat v 2 lige za lacino asi sami pochopili ze najlepsi nahanat nemozu a pomalu im uteka aj everton aston villa a iny... to co robi je pre mna sklamanim a co sa tyka gajdamaka tak tolko peniazmi nedisponuje a nekupoval hracov za premrstene castky
Vždyt říkám,že částka je přehnaná...
Jo ae furt obhajujes ze je to dobry kup. Nicmene nechme se prekvapit jak to Tottenhamu pujde dal.
Neříkám,že je to dobrej kup,ale že to není nijak tragický nákup. Rozhodně lepší,než ho prodat za 7.5... Jeho cena je níže,kolem 10-12mil... Ale to nemohli vědět,když mu nedali šanci...
Vzhledem k tomu ze defoa napadli vlastni fanousci, a po te co si pompey rekli o 15 mega odstoupili z jednani Villans a Citizens. Tak si myslim ze se Hotspurs unahlili a meli este nakej tyden pockat.
Vždyt říkám,že to nebyl geniální kauf...
Vieš Talkers, tu ide hlavne o to, ako sú iné kluby kritizované českými fandami spurs zato, že umelo nadhodnocujú cenu hráčov, a preplácajú. Ako potom máme chápať toto? No ale ja stále hovorím, že skôr či neskôr sa z PL stane miestna súťaž pár bohatých židov a arabov (čoby majiteľov klubov), lebo nikto iný peniaze na túto srandu mať nebude.
chápej to třeba jako draze zaplacenou Ramosovu a Comolliho chybu....
15 mega
no tak to je tragédie. Vyloženě promyšlené přestupy dělají u Spurs ...
Taková trochu dražší hostovačka .
jj. Jeden rok a 7 mega v h.jzlu ...
Jojo, to chce prostě obchodní talent .
ale moc mě to nejde dohromady s tím, že majitel Spurs je Žid a ti obchodní talent vždy měli ...
PS: pro případné námitky - ne opravdu nejsem antisemita a vyznavači židovské víry mi nevadí
PS2: jen dovysvětlím, proč jsem psal to PS. Napsal jsem to proto, že v této společnosti, která je nejrovnější ze všech si opravdu nemůže člověk udělat ani takovouhle nevinnou srandu z menšin, aniž by byl okamžitě napaden a nařčen z rasismu či antičehokolismu.
Tak to máš recht. Mám poslední dobou pocit, že se tady v tom ráji na zemi jménem Evropská unie všichni musíme přizpůsobit menšinám a ostatním např. Islámským státům a ne oni nám . A to všechno jen kvůli tomu, aby politici nevypadali blbě v televizi. Už je to docela smutný, když si vzpomenu třeba na ten známej Pallywood z Gazy, zaměřenej na to aby z nás vyždímal soucit a odsouzení s něčím, co se nikdy nestalo. A funguje to moc pěkně... Nedávno jsem mluvil s jedním studentem ze Švédska, které je prý v přijímání menšin nejlepší v Evropě a o jistých čtvrtích nepřizpůsobivých občanů v Göteborgu, kam se bojí i policie, opravdu nemluvil moc pěkně...jenže to se dozvíš jen mezi čtyřma očima, v médiích jsou jinak všichni neuvěřitelně povrchní.
na tohle dojedeme, to Ti povídám
Daniel Levy se celkově orientuje, proto dal za Jermaina těch 15 Mega, protože ví, že to je hodně dobrý obchod......na což místní gojinové přijdou později
v tom případě se moc neorientoval, když ho prodával tak pod cenou...
pekne len s kým ho teraz Harry postaví?
Když na to mají...
Vela penazi, malo rozumu.
Zřejmě. Ale zas je pravda, že nebýt toho pos*aného Ramose, tak Defoe nikdy neodejde. Teď bych mu poslal šek, ať to proplatí.
Ja v podstate ani vobec nenarazam na to, co mas momentalne na mysli.
Skor by som si ako prezident Tottenham povedal...no, Robbie Keane je pre nas velmi dolezity hrac, ale do spicky mu nieco chyba, a my chceme byt spicka, tazke 20 mega libier je dostatocne vysoka ciastka, aby sme ho pustili a mohli za nu najst mozno zatial nie rovnako kvaltineho hraca, ale s potencialom sa casom stat hviezdou.
No aka je realita ? Vacsinu prestupovej ciastky utratia na v ramci celosvetoveho meritka za priemerneho hraca, ktory nielenze pravdepodobne nikdy nebude futbalovou hviezdou, ale tak skoro sa nedostane ani na uroven Keana....takze za lepsieho hraca nahradili horsim + 5 mega.
A ako sam naznacujes, pred rokom ho predali za polovicu...
no, já bych možná tochu polemizoval nad tím, či je nebo není R. Keane kvalitnější nebo není. Já osobně bych řekl, že jsou tak vyrovnaní, Keane je možná horší fotbalově, ale o to větší má fotbalové srdce bojovníka a tahouna.
Ale každopádně máš pravdu, že pokud chtěli přivést nějakou potenciální budoucí hvězdu, tak tou Defoe není ani omylem. Byl by jí možná Campbell, ale ten se zase o něco vypracoval a vrátí se k Ďáblům a Tottenham zase ostrouhá ...
Hrali este nedavno v jednom time, mozme porovnavat. Keane opora, Defoe lavicka...
I strelecke statistiky su na strane Robbieho.
na statistiky jsem se nekoukl, o je myslím, že Defoe má letos lepší formu než Keane.
Ma Defoe lepsiu formu nez Keane v Tottenhame ?
tak predovsetkym keane tazil dost zo spoluprace s berbatovom a teraz defoeovi bude taky hrac chybat pavljucenko je predovsetkym do vapna
A preco z toho netazil Defoe, ked hrali spolu v tom istom time ?
preto ze v tedy mu trener nedal sancu a neveril mu skratka mal inych konov keby mu dal sancu treba by to bolo o niecom inom ostal by v spurs a hral by zaklad lenze to su len keby
Keby na to mal, tak mu tu sancu da, nemyslis ?
vies niekdy nehrava hrac ktory je treba lepsi a stejne sedi ale je to cudne ze tam sedel ved je to reprezentant anglicka a sedel...
Takze Keane vytlacil Defoa na lavicku, tvojim protiargumentom je zaujatost trenera ?
Pravdu povediac, Defoa som nikdy nevidel dlhodobo hrat na takej urovni, aku predvadzal Keane v poslednych dvoch sezonach v Tottenhame.
no v pompey hraval celkom slusne propadak to nebol zaujatost v tom mozno sehrala neaku roli ved tottenham trenoval v poslednej dobe samy cudzinec a nie anglican
A co ako Angliican ?
no ze keby bol trenrom neaky anglican tak by sancu defoevi dal nemyslis?
Takze inak nez po narodnej protekcii sa cez Keana presadit nedokaze ?
no asi nie zaujimave je ze redknappp mu tu sancu v portsmouthe dal ze?
V Portsmouthe hral Keane ?
bavim sa o defoeovi
V Portsmouthe hral Keane ?
nie tvoja nevedomost alebo zo mna za kazdu cenu chces urobit idiota?
Ramos i Jol uprednostnili Keana. Podla teba anglicky trener by asi zvolil z tejto dvojice Defoa, za priklad davas Portsmouth, v ktorom Keane nikdy nehral.
Problém byl jinde. Defoe je hrot, Berbatov je hrot, Keane podhrot. A spolupraáce Keane - Berba byla celkově pro tým daleko prospěšnějěí než spolupráce Defoe - Berba...
To je jako v MU hraje Carrick - Fletcher, aby měl Carrick volnější ruku a mohl předvádět to, co předvádí a nehraje Anderson Carrick, protože to brzdí Carricka a Anderson není v ofenzivě lepší než Carrick.
Zkrátka vyhrává výnosnost pro celek....
Prosim ta s tymto individuom sa do diskusie ani nepustaj. Je to zakomplexovany blbecek co chodi na internetove diskusie a kazdeho chyta za slovicka. Este nikdy nepovedal nic rozumne a do diskusie neprispel ziadnym dobrym nazorom. Cely cas sa tesi kym sa s nim niekto nepusti do diskusie aby ho potom mohol natahovat. Je to traged vykasli sa nanho, asi nema kamaratov a jeho jedinym zivotom je internet...
Taka mala rada do buducna aby si nestracal cas s primitivmi ako rominho
To bolo drsne Skoro ako od 13 rocneho pubertiaka.
spis ostrouhaj utocnici v tottenhame niekto bude muset ist prec odkial bere levy stale peniaze?
Tak Keano není o mnoho lepší, než Defoe, ale ano, jde už jenom o princip. Zase ale je třeba si uvědomit, že jak Keano, tak Berbatov chtěli odejít, tudíž je nebylo možné už dál držet. 50 mega za tyto dva hráče, to je dobrý kauf. Jde o to, jak s nimi nloží. Zatím začali tak nějak neutrálně 15mega za Defoeho. Kdo bude další?
koupí za 15 mega Malbranquea ze Sunderlandu a já e opravdu půjdu přebalit ...
za kolko bol pavljucenko?
Aj, na toho jsem zapomněl - 17 000 000 euro.
fakt??tak to spartaku gratulujem za take peniaze
Modric+Bentley=30mega
50 mega je vela penazi, za to by Wenger poskladal polovicu svojho timu, ktory by bol schopny dosiahnut lepsie vysledky nez Tottenham.
Oni s tymi peniazmi nie su schopni ani najst vhodne nahrady.
to je taky zakliaty klub..
To už je ale problém Spurs, mně už to žíly neroztrhá.
Tak prodej Defoa byla od zacatku silena hovadina.. Ramos za sebou zkratka nechal spoust, ktera se ted musi postupne napravovat.. Ano, 15 mega je hodne vysoka castka, ale Defoe je ozkousenej, je to Yido a navic je to muj oblibenej hrac.. Takze jsem rad, ze se Jermain vraci :)
ten redknnap ma fakt stve aj ked je veelmi dobry trener....defoa nemal kupovat...mohol niekoho ineho...hned z voleja by som napisal 15 lepsich utocnikov co sa viac hodia do tottenhamu
sem s nima :)
tak napis...
berbatov,cavenaghi,helmes,villa,bellamy,ibisevic,a.johnson,huntelaar,suarez,fred,adriano,lavezzi,tevez,cisse,niang...staci?
pre mna nie zabudol si zjavne na cenovu dostupnost
berbatov prestpuil do ManU pred polrokom z Tootenhamu, Huntelar do Realu pred pár dnami, takže passe Villa a Tevez moc drahí a tí ostatní niesu o moc lepší ako defoe
minimalne fred a cisse sa daju zpochybnit
cenu dostupnost chces??cisse je dost dobry utocnik aj ked mi pripada vymetene a fred je taktiez dobry
cise bol kedysi dobry ale v sucasnosti nic moc a fred to iste berem v potaz vykony v poslednej dobe
no s tym fredom som sa sekol priznavam lebo je casto zraneny....ale cisse je vazne dobry...a cenova dostupnost okrem lavezziho by tu bola...lavezzi je nepredajny no
villa asi nie ale ostatny asi ano otazka by bola ci by vobec chteli hrat v tottenhame mna cisse v poslednej dobe nepresvedcil dost sa trapil
Cisse sa trapil?...sam tomu neweris
nez odisiel keane tak sa trapil a potom som ho prestal sledovat tze teraz uz hrava dobre?
ja myslim ze by se mohl uplatnit aj Bednar,posledni zapasy ma formu a podle me ma aj na lepsi klub nez je W.B.A
to nemyslíš vážně, Bednář má kvality akorát tak na tým bojující o záchranu, důrazný je a ve vzduchu tež dobrý, ale jinak nevím no, u nás možna zbytečně přeceňovaný.
Nevracel bych se dvakrát do stejné řeky.. navíc má super pozici v Portsmouthu a hraje v útoku s Crouchem, co víc si přát Když už, tak bych šel třeba do Aston Villy, Everton...
Souhlasím s názorem, že je zbytečně drahý, ale rozdíl v ceně bych dal k úhradě Ramosovi s Poyetem, kteří takového hráče se vztahem k Tottenhamu vůbec pustili.
To máš pravdu, tenkrát odcházet neměl.. Bohužel se nevědělo, že v létě odejdou Berbatov i s Keanem.
Pravda. Mám Tottenham rád už od dob, kdy tam po MS 1978 hrál Ardilles s Villou - uvolnění Defoa bylo neuvážené a zbrklé.
Pravda je také, že za Berbatova s Keanem dostali nabídky, které nešly odmítnout.
tak ty nabídky Spurs odmítli.....bohužel Keana vyštval Ramos a Berbatov je jen nevděčný bulhar, a je dobře, že vypad - poslední dobou dělal v týmu jen zlou krev
bulhar má ambice, z bulharska do německa, z německa do angli do průměrnýho týmu a šup na vrchol k těm nejlepším
možná má ambice, ale zase nemá charakter,,,,ale aspoň Levy pořádně podojil tu americkou krávu
Vyštvání Keana mi uniklo, ale zapadá to do celkového obrazu, který zanechal na WHL "Mr.Ramos", asi podlehl dojmu, že je to předevšim spalovač šancí. A že je pryč ten Bulhar, je opravdu dobře, Balkán se prostě nezapře, i když fotbalista je to velmi dobrý.
jo myslim to vazne s Bednarem,kdyz se dostane do nejakyho jinyho silnejsiho klubu tak si myslim ze se mu povede dobre
Tottenham ma skvely muzstvo,ale udelal chybu ze se zbavil Keana a Berbatova,protoze se Bent neukazal jako ten spravnej zakoncovatel .Nejslabsi misto pro Tottenham je utok,protoze kdyby mely silnej utok tak si myslim,ze zas budou patri mezi nejlepsi kluby Amglie
S tim útokem máš pravdu, ale Bent je vynikající zakončovatel, jen mu nevyhovuje hrát osamocen na hrotu a asi ani spolupráce s Pavljučenkem...
Pro yidáky nejspíš dobrá volba...každopádně žid zůstane vždycky židem,to je jasná pravda...Celkem úsměvné jsou ale ty přestupy toho týmu hrajícího o záchranu.
Stejně mě ale nejvíc štve ten beztak budoucí ústup Pompey od pohárových příček...
jaký ústup? Na pohárových příčkách nikdy nehráli....
Každopádně se o ně poslední dva roky alespoň prali. Z ligy vybojovali sice vlastně jenom Intertoto,které ale odmítli no...
Vedli ligu.
před 50 léty.....
Doplň si informace.
jooooooooooo Defoe
Španělský blbeček a učeň Wankera zdevastovali klub a hold to musí Harry napravovat...15 mega je sice dost, ale Defoe ma na tohle kvality..určitě se to vyplatí...Jen je fakt škoda, že na tomhle celkově klub takhle prodělal. Ale když o přestupech rozhodoval idioti, tak se nedá ničemu divit...teď se snad všechno už změní.
no co ja viem
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele