Klopp před zápasem s Aston Villou netušil, koho soupeř postaví

09.01.2021, 10:20
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (191)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Přijde mi že pan Klopp se mění v uplavána

Reagovat
smazaný uživatel

uplakánka

Reagovat
smazaný uživatel

No tu sa skôr zbytočne nahlas obhajuje vzhĺadom na ten nepomer zostáv. Ale tiež sa mi ho už čím ďalej tým horšie počúva

Reagovat
GazzaPalo

Prosím ukáž mi kde sa v článku nachádza časť Kloppovho vyplákavania.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak že si stěžuje, že mu soupeř nedal vědět dopředu koho postaví

Nebo minulý týden na penalty

Nebo o vánocích na náročný program

.... jak kdyby podmínky nebyly rovnané pro všechny

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
Smreky

nedal mu vedieť super koho postavi? kde konkretne si to vyčítal? .. nemal tušenia koho postavia.... vobec neplakal tak neviem čo táraš...

Reagovat
oli9

Kvůli tomuto hovnu ses registroval?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Remt

To už je taková klasika, hele. Napsat toto pokudmožno pod každý článěk o Jurgenovi. Přitom když si všimneš, tak je tu nesmyslně moc článků o LFC, nesmyslně moc článků o Kloppovi. Ten si uprdne na tiskovce a je z toho okamžitě článek. A proč? Protože to lidi momentálně zajímá. Nicméně rozhodně ne v každým rozhovoru "vyplakává a stěžuje si" jak jsou tu někteří experti schopní napsat.

Reagovat
mickey mouse

Datum registrace: 9.1.2021, nevyplatí se ani reagovat na člověka co přišel dělat jen trololo

Reagovat
Neutron

pane boze

Reagovat
smazaný uživatel

datum registracie ma 22.3.2018 ty bukvaj majovy

Reagovat
Neutron

on myslel toho prveho co pisal

Reagovat
Remt

Jen tak mimochodem - došlo ti, že ten koment píše mě a mluví o "MistrLigy", jo?

Reagovat
smazaný uživatel

nedoslo lebo to pisal Remtovi a ja som v mysleni vzdy o krok vpred.

Reagovat
Remt

a nebo vzad?

Reagovat
Neutron

Reagovat
Infi

datum registrace 8.5.2008, už by ses mohl v těch komentářích začít orientovat

Reagovat
Remt

Už by bylo pomalu záhodno

Reagovat
Swarley

Reagovat
mickey mouse

ty bukvaj majovy hoď raději nějaký joke o trofejích na Ibroxu, to ti půjde lépe

Reagovat
Remt

Hoši vy už jste normálně nesmyslně paranoidní. Klopp musí chodit na tiskovky jako každý trenér. Musí odpovídat na otázky jako každý trenér. Řekni mi čím konkrétně teď zněl jako uplakánek? Dostal otázky a normálně odpověděl. Jak říkal - loni jsme proti nim nastoupili s mladíky my (nebylo moc možností, protože se kryly termíny a LFC byl s celým týmem někde v tramtárii) a tenkrát jsme prohráli my. Mladíci hráli na začátku zápasu dobře a vy finále nakonec dostali snad pětku od Áčka Villy a myslím, že to pro ně byla perfektní zkušenost. Klopp si sice občas nesmyslně postěžuje, nicméně tady neřekl ani půl slova. Naopak se o soupeři vyjádřil s pokorou..

Reagovat
eder

Divím se, že na ty trotly vůbec reaguješ. Vždyť si přišli jenom odplivnout na Kloppovu adresu bez jakéhokoliv racionálního argumentu. Nic než zakomplexovaní hateři...

Reagovat
Remt

Nevím co me vzdy prinuti vyrazit do boje s temihle exoty a reagovat na ne Nemuzu si pomoct

Reagovat
Ranoth

to si si zalozil profil aby si sa tu vyplakal aj ty ?

Reagovat
BůhAnfieldu

Přijde mi že pan MistrLigy se mění v šulia.

šulina

Reagovat
smazaný uživatel

V současnosti největší uplakanek v profi fotbale

Reagovat
Seydou Doumbia

Jak hrála AV proti plné palbě?

Reagovat
smazaný uživatel

lépe než Liverpool ve vzájemném zápase na podzim

Reagovat
LokoLFC

Ale no tak... na podzim to byl z velke casti zapas plny smuly... asi 13 vlastnaku a 5885 nahodnych odrazu... vcera se Villa dostala 3x za pulku...

Reagovat
Beči

Kelleher, Neco, Rhys, Milner Minamino...To je plná palba jen v tvojí fantazii.

Reagovat
GrimeBaller98

Ten uplakánek fakt nikdy neprotoci sestavu a pak brečí na zraneni a narocnej program. Začínám byt na nej vic alergickej jak na Mourinha

Reagovat
smazaný uživatel

osobně si myslím, že po érách vyhazování Oleho, Artety a teď Frankieho bude další na řadě

Reagovat
Remt

Chceš říct jaký je rozdíl mezi skupinkou trenérů Olem, Artetou a Frankiem a pak Jurgenem?

Reagovat
Kucka

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
PP

vy dva ste se hledali..

Reagovat
smazaný uživatel

2 nicky jedno konto

Reagovat
Remt

Dokáže být v tomhle dost nesmyslně zatvrzelej, to ano, nicméně bekové seděli (zklamalo mě, že nehrál řek - možná je zraněný, nevím), ale důvod proč nastoupil Salah s Maném + Thiago (2.zápas od zranění) jsem viděl v tom, že se jim v posledních zápasech nedařilo, tak zřejmě aby si zvedli sebevědomí. Jediné nasazení Fabinha mě zklamalo, ten měl sedět stůj co stůj podle mě. Posadil bych i Giniho, který hraje momentálně snad vše. Takže to kompletní neprotočení sestavy vidím v tomto. Jinak - hrál Minamino, hrál Shaq, hrál Milner, hrál Neco, hrál Jones, hrál chvíli Origi - takže o vyloženém neprotočení bych zas nemluvil.

Reagovat
GrimeBaller98

To sice jo,ale vsechno z lavičky. Orihiho a Xherdana mi je líto. A nebavim se jen o tomto zapase,ale Klopp dlouhodobě sestavu skoro netoci a pak brečí na zraneni a únavu

Reagovat
Remt

Origi když nastoupí, tak bohužel ukazuje, že spíše svým herním projevem chce dát najevo, že už ho to věčné vysedávání na lavicce nebaví a chce pryč. Pochopím, že není v zápasovém rytmu, ale už nepochopím, že prostě nemaká. Shaq naproti tomu kdykoliv nastoupí, je platnej. Mnohem platnější než Origi. A to tak že o parník. Ačkoliv se do obrany taky nepřetrhne.

Reagovat
Hai

Tsimikas je zranenej

Reagovat
Remt

Ok, pak to chápu. Jinak bych si dokázal představit kdyby 3/4 zápasu odehrál on a místo něj šel na konci Milner

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Beči

Aha, a proto hrálo 5 náhradníků Nehledě na to, že to byl úplně normální rozhovor, jen hateři čekají, až si Klopp jen uprdne a už to považují za pláč.

Reagovat
Benzema

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
Kluivert9

Až 5 náhradníků... to je přímo neuvěřitelná rotace

Reagovat
oli9

Já napočítal 6 možná 7.... v normálním stavu

Reagovat
iamek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
El Dejf

Reagovat
Bandita_Harry

Neplac

Reagovat
smazaný uživatel

Oni jsou poslední dobou všichni stejní. Jen se snaží obhájit svou slabou formu, že ztrácí s kýmkoliv. V týdnu se hrál i ligový pohár a oba manchesterske týmy tam poslali to nejlepší co mají. A střídání? City jedno, United dvě. A ve druhé polovině sezony budou brečet jak je to tak náročný ten program a jak jim jde o jen o ochranu těch hráčů... Tvl zlatej Mourinho

Reagovat
Remt

Viděli jsme oba stejnou sestavu která včera nastoupila/střídala v průběhu zápasu?

Reagovat
Beči

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Setwo

Môj tip je ze tuto sezónu vyhrá PL s naskokom City a druhe miesto bude patriť bud United alebo Liverpoolu, podľa toho ako dopadnú ich vzájomné zápasy.. Pred zápasom s WBA som veril že ak zvládneme tie ľahšie zápasy s WBA, Newcastlom a Sotonom a v derby porazíme United tak to túto sezónu dáme znova, ale akurát tak ťaháme šnúru bez víťazstva.. Radšej by som bol keby sa zameriame na LM, ak sa vráti Jota.. Nemôžme čakať titul keď nám chýbajú 3 stopéri + Jota ktorý skvele oživil utok a vytváral konkurenčný tlak na našu útočnú trojku.. Bral by som aj FA Cup, pripadne ak bude Jota zdravý tak verím ze môžme sa dostať aj do finále LM

Reagovat
Beči

Jako šňůru bez vítězství? Však včera jsme vyhráli City má letos také dost kolísavou formu, to samé United, i když teď chytli dobrou sérii. My máme v letošní sezóně prostě smůlu na zranění, takže se nedá divit tomu, že to neválcujeme jako loni, kdy se nám zranění téměř naprosto vyhýbala. Ale i tak pořád věřím, že obhájíme.

Reagovat
Kixi Syhimour

To je zase nával trollů

Reagovat
smazaný uživatel

fakt neskutečný. Krásně nezvládají.

Reagovat
Kixi Syhimour

Tak jako co si budeme nalhávat, Klopp opravdu porážky nezvládá, tak se výsměchu často nedivím, ale teda v tomto případě ti lidi už prostě trollí.

Reagovat
Front hell

Reagovat
smazaný uživatel

Občas ne, ale poslednií dobou s ním souhlasím asi ve všem. Nenapadá mě nic s čím bych nesouhlasil.

Reagovat
Ranoth

tu si niektory zakladaju nove profily len aby mohli trollit trollov netreba brat vazne, oni sa len snazia ujst zo svojich upachtenych zivotov tym, ze si napisu nejaky zly komentik na EF alebo niekde inde ale ked im to pomaha tak preco nie

Reagovat
Neutron

vy ste neskutocne haklivi na toho Kloppa

Reagovat
Remt

To víš, akce vyvolá prostě reakci Já na to háklivej jsem. Ačkoliv mě Klopp poslední měsíce spíše sere svými rozhodnutími, tak je to jeden z nejlepších trenérů současnosti (o tom netřeba debatovat, je to tak jednoznačně) a přeze všechno občasné brečení v rozhovorech si zaslouží úctu, protože vytáhl LFC na vrchol.

Reagovat
Neutron

tak Klopp si zasluzil uznanie uz za pracu v predoslych kluboch, k vam uz prisiel ako uznavany trener. Len je to trochu zabavne, ked proste proti nemu nikto nic nemoze napisat (teraz nehovorim zrovna o tomto pripade) lebo hned sa tu zbehnete a v podstate z nicoho sa tu urobi diskusia ako hrom a potom tu citam traposiny ako, ze si tu niekto iba vybija svoj zly zivot atd. pritom taketo veci robi hocikto z kazdeho taboru fanusikov...pred casom tu schytaval Ole aj od scouserov kvoli tomu, ze spomenul nahusteny program, casom na to iste upozornil Klopp a uz je to v poriadku lebo proste Klopp

Reagovat
Remt

Tak ja Oleho dokazu zkritizovat za hodne veci, ne vzdy podle me dobre strida, taktika je obcas pochybná a k tomu (a to uznávám, že je pouze moje osobní věc) nemám rád obecně trenéry, kteří neprojevují emoce. Momentálně je na Oleho hate menší - díky výsledkům - nicméně já se na to snažím dívat s odstupem - všichni vidí, že velice velice pomohl přestup jednoho hráče. Otázka je zda v sobě MU najde tu sílu otáčet zápasy i ve chvíli kdy tento hráč na place nebude. Nicméně to jsem se zakecal o něčem o čem jsem mluvit nechtěl. Chtěl jsem říct, že hate za to, že by si Ole postěžoval na nahusteny program by ode me nedostal, protoze ma rozhodne pravdu. Je to silene a nikdo s tím nemá zkušenosti. Někoho ty zranění zkosí víc někoho míň a o to víc ty zranění budou letos v ligách rozhodovat. Ten kdo má širší kádr bude na konci sezony ve veliké výhodě. I kdyby teď o Vánocích někdo vedl ligu o 10bodu tak by pro mě nebyl jasný favorit, protože se ti snadno muze stat pri tomto programu, ze budes ligu dohravat s juniorama a postracis spoustu bodu na konci sezony

Reagovat
Neutron

nehovorim, ze si ho kritizoval ty, ale boli aj taki a potom zrovna na to iste upozornil Klopp a ti isti ludia proste totalne otocili len preto, ze to povedal trener ich klubu ono je to jasne, uplne nerozumiem tomu preco sa tymto nejak hlbsie vedenie ligy nezaoberalo, nech aspon vypustia nejaky league cup alebo nieco podobne, uz velmi dlho na to poukazuje mnoho trenerov ale proste kazdy to ma v pici lebo libry asi. A zvlast teraz, ked do programu zasahuje aj korona.

Reagovat
Remt

Jde jen o love, o nic jineho bohuzel. FA už několikrát ukazala, že to zda budou hraci pretazeni je jim uplne u zadku. Nereaguji ani na to že rozhodčí v PL dlouhodobe podavaji prachbidne výkony.

Reagovat
Ranoth

tak vy asi nemate vela dovodov obhajovat svojho trenera tak samozrejme, ze nato nieste haklivy ked si o neho niekto obtiera hubu (to sa skor knemu pripojite ) ale pre nas toho spravil strasne vela takze my si Kloppa nedame

Reagovat
Neutron

vies ono ludia vedia byt aj objektivny a nemat hlavu strcenu cely cas v riti ale je to mile, ked sa ides do krvi hadat a snazit sa urazit druhych ludi kvoli cloveku rovnako uplne cudziemu cloveku

Reagovat
Ranoth

ja urazam len takych trollov co si zalozia novy profil len aby mohli dat nejaky trapny koment, podpichovanie od rivalov je uplne normalne

Reagovat
Neutron

to beriem

Reagovat
aramaki

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Svatej

Mi přijde ze se to jeho nezvládání dost precenuje, ani zdaleka to neni tak hrozný jak se lidi snazi prosadit..

Reagovat
cristiano.K.

taky často neprohráváme, když nebudu brát poslední zápasy

Reagovat
diastan

Vlastně jako vždy, jak už se jedná o něj Pepka nebo Mourka, klidně mohou mít pravdu nebo jen odpovídat na dementní otázku novináře. Vždy si proti tábory jen chtějí kopnout

Reagovat
Remt

Vždyť to je ale dementní přeci. Pochopím ještě když si trenér postěžuje na to, že foukal vítr nebo na podobnou sračku. Pak pochopím hejty. Ale ti borci pouze udělají pár povinných rozhovorů, odpovídají s pokorou vůči soupeři a tady se sejde taková banda dementů

Reagovat
Neutron

tak tu je to specialita pre chronickych rypalov vytiahnut nieco z kontextu a potom sa tomu posmievat, v kazdom tabore su taki uzivatelia...ze je to proste debilita je zase vec druha

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

klasika pri najlepšom trénerovi na svete alebo jednom z najlepších.

Reagovat
Svatej

Reagovat
TheMally11

Loni to bylo obráceně ne? AV s A a L'pool s juniorama?

Reagovat
Remt

Přesně tak. Výsledek byl tuším loni podobný, my tenkrát dostali myslím 5 nebo 6 golů, ale hra vypadala podobně. Na začátku mladíci dokázali být rovnocenní, pak ale dostali několik gólů

Reagovat
smazaný uživatel

jojo určitě drželi krok 17 minut, schválně jsem se díval na výsledek...v půlce to bylo 4:0...ve hře nebyl až takovej rozdíl, ale Villa dávala góly, Liverpool hrál po vápno...

ale podoba s tím včerejším zápasem byl jen v tom, že jeden z týmů nasadil mladý hráče...zápasy to byly rozdílné

Reagovat
Remt

já zápas viděl a i když výsledek prvního poločasu byl takovej jakej byl tak ona taky Villa dala gol takrka ze všeho. mladíci z liverpoolu měli tenkrát docela šance. Podobu s včerejším zápasem jsem tam já tedy viděl.

Reagovat
LokoLFC

Presne tak, sance tam rozhodbe byly. Minimalne na 2 goly. Mladici LFC meli vic strel celkem i na branu. Byl to dost nespravedlivej vysledek.

Reagovat
LokoLFC

Ne, hra rozhodne nevypadala podobne. LFC mel vic strel a pumlic 57%.

Reagovat
martin.b

Kdyby postavil jedenáctku plnou hráčů po zranění nebo těch, co tolik nehrají, mohla z toho být ještě blamáž. Spousta z nich není v žádným zápasovým rytmu a co si budem, momentálně není ve formě v podstatě nikdo a tenhle zápas tak mohl být pro některý z nich prospěšnej. Bohužel bude tenhle postup nejspíš zbytečnej, protože nám opět nalosujou zápas venku s týmem z PL uprostřed týdne a my vyletíme jako vždycky.

Reagovat
Swarley

to byla opravdu kariérní výzva, když protivník nemůže postavit to nejlepší

Reagovat
Remt

Podle mě to měli zkontumovat ve prospěch Villy. Aby se LFC nemuselo ztrapnit tím, že vyhrají.

Reagovat
YNWA__MSN

Máš pravdu měli no... Protože Klopp stejně další kola Fa Cupu zase vypustí a schválně prohraje

Reagovat
Remt

když to loni vypustil protože hrál někde v Arábii to MS klubů bo co to bylo za turnaj/zápas, aby ho vyhrál, a následně vyhrál ligu, tak jsi tenkrát také breptal? To samé se teď děje třeba ve Španělské lize - týmy pouštějí s outsidery zápasy v poháru aby se v nabitém kalendáři mohli soustředit na to pro ně důležitější.

Reagovat
YNWA__MSN

To byla jediná legitimní výjimka a vlastně nebyla. Pokud vím, tak bylo Liverpoolu sdělena možnost odložení o pár dní na nějakého 24.12. a to Klopp rázně odmítl. Nemluvě o tom, že v Anglii mohl klidně zůstat Adrián, Shagiri, Origi atd., kteří stejně na fifa poháru moc nehráli. A když už tak nevím co je prestižnější jestli MS klubů nebo Fa cup. Ale to nic nemění na tom, že Klopp až na svou první sezonu oba dva pohár vypouští a naschvál prohrává a to mi na klub jakým je Liverpool s tak širokým kádrem nepřijde úplně v pohodě

Reagovat
Remt

Já tedy nevím o jaké šířce kádru se bavíme ale dle mě je (šířka plus kvalita ve smyslu - nemůže hrát top hráč na tom postu, tak tam dáme druhou nejvhodnější variantu a nebude to downgrade o 2 levely) naprosto nedostačující.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
iamek

Přitom dorost AV by úplně s přehledem porazil i dorost Poolu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
oli9

Minulou sezónu to bylo naopak ale to se ti nehodí viď

Reagovat
smazaný uživatel

Hroznej ubrecenec, to uz je skoro jak Guardiola nebo slavisti.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Bandita_Harry

Reagovat
smazaný uživatel

kdybych mel za kazdy dolar pls dolar, tak sem milionar

Reagovat
smazaný uživatel

Gerrard ma u nas zmluvu do 2024 tak tam tohto blazna este chvilu budete musiet strpiet.

Reagovat
Remt

Nesmysl. Jak dlouho trénuje? Chvilku. Až bude vést tým v Premier League 2-3 po sobě a úspěšně, pak se můžem začít byť jen dohadovat o tom zda by mohl být do budoucna náhrada za Jurgena. Jurgen je naprosto jinde. O míle vepředu. To je jak Pirlo do Juve, Frank do Chelsea, Ole do Utd.. Nevidím nijak žádné veleúspěchy, které by tito trenéři předváděli. Jmenovat ho jen z nějaké romantické představy je nesmysl. Ať ukáže pár úspěšných sezon v PL s týmem středu tabulky. Do té doby je nesmysl se o tom vůbec bavit.

Reagovat
mesyas

MU muze hiz do cela PL takzr Ole asi neco předvádí.

Reagovat
Remt

Jasne, vsak v poradku, momentalne vedou ligu/jsou na spici, za to urcite big up. Ale tyto vysledky musi byt dlouhodobejsi aby se dalo hovorit o kvalitnim trenerovi. Navic predvedena hra je porad dost bidna. Vsichni z techto 3-4 treneru maji jedno spolecne a to to, ze pri jejich hre ti prijde ze vubec nevedi co chteji hrat. Pripadne to mozna tusi ale ani jeden z nich to nedokaze prevest na hrace.

Reagovat
cristiano.K.

nevidím důvod, proč by nemohl jít Gerrard z Rangers rovnou k nám, pokud bude i nadále válcovat Skotskou ligu a dělat úspěchy i v Evropě.

Reagovat
Remt

Pro mě je to prostě málo. Predstavuji si že aby trenér zvládl ukočírovat takovej kolos a neposral se z toho při první příležitosti kdy se něco nebude úplně dařit, tak prostě potřebuje x lete zkušenosti. Jinak se to okamžitě sesype.

Reagovat
cristiano.K.

Tohle je prostě šíleně individuální. Zizu a Guardiola dokázali udělat úspěch v podstatě hned v začátcích, pak jsou tu ti, kterým to úplně nejde. Gerrard zvolil dobrou cestu a nevím, co by přineslo trénování např. Newcastlu nebo CP. Podle mě je lepší hrát o titul ve Skotsku než o 10. místo v PL. Navíc když Gerrard nastupoval, tak měl cíl se přiblížit Celticu, dnes je nechává v celku suveréně za sebou a dělá i úspěch v Evropě.

Reagovat
Remt

PL a Skotská liga je přeci úplně něco jiného. Pro mě dává naprosto absolutní smysl chtít po něm vidět výsledky se slabším týmem v lize ve které lfc hraje ... Guardiolu beru jako top trenéra Zizua ne. Prisel k top týmu a jakmile mu někdo odešel (jeden hráč i když naprosto klíčový), tak nebyl schopný nijak reagovat. To odlisuje top trenéry od prumernych

Reagovat
cristiano.K.

Poukázal jsem na trenéry, který neměli žádný mezi krok a udělali úspěch. Gerrard ten mezi krok má a vede si dobře. Na mě určitě nebude muset dělat dojem u nějakého slabšího týmu PL.

Reagovat
Remt

Já když se podívám na kluky, kteří teď v LFC nejvíc válí a představím si že za rok-dva-tri ti převezme Gerrard, tak bych mu to nepřál ani omylem, protože by převzal tým, kde budou 30ti leti hraci, tým bude třeba přeskládat a to pro kluka, který s tím nemá zkušenosti to potes koště. Naopak v případě že by Gerrard byl 3-4 sezony v tom Skotsku ale fakt nejlíp třeba tým středu PL.. Klopp dokázal nahradit hráče jako Salah a pod a Gerrard by nastupoval k týmu, který je okysliceny mladíky jako Jones třeba.. a který šlape.. měl by to mnohem jednodušší. Podívej naChelsea - tam to super okyslicili ale než si to sedne bude to trvat a Frank má nelehkou úlohu když si vezmeš že nemá zkušenosti. A zatím mu to moc nevychází a vypadá že neví co chce hrát.. To proste není prdel prevzit takovej tým. Podle mě jste až moc velci romantici pokud si myslíte že přijde třeba do roku Gerrard s pramalymi zkušenostmi a dokáže hrát s Liverpool em tak vysoko jako Klopp. Dokázal by to podle mě hodně málo kdo

Reagovat
fenixLFC

Pirlo predtym trenoval kolko, 9 dni?

Reagovat
Remt

Ano, a proto by měl trénovat max nějakou vesnici (když to přeženu) a ne jeden z top světových klubů Ale on Juve poslední dobou dělá hooodně zvláštní rozhodnutí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

vyplatíme ze smlouvy dříve

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

těžko říct, jestli to trpění zvládnu

Reagovat
Bandita_Harry

Že strpieť. bodaj by tu bol 100 rokov

Reagovat
YNWA__MSN

No aby to na konec nebylo s nějakou vyjimkou v případě zájmu Live

Reagovat
REPLIKATOR

Hlavně že tys nezapomněl postavit zase utahanýho Salaha s Maném

Reagovat
stiflerovamama

Lebo postaviť ich proti United po takmer dvojtýždňovej pauze bez zápasu by bol geniálny ťah ty génius

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

po 2 týdnech zapomenou hrát fotbal

Reagovat
Remt

je velky rozdil byt a nebyt v zapasovem rytmu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
stiflerovamama

O parník najlepší tréner na svete už pár rokov, závisť je na mieste.

Reagovat
Pigeon

Reagovat
Neutron

presne par su 2

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

uspech se tu neodpousti

Reagovat
Luc-Luc

Reagovat
mickey mouse

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
avicii

Reagovat
El Cid z City

Soupeři chybí hráči a on se pasuje do role toho,kdo to měl těžší. Nicméně na jeho legendární vyplakávání,když se soupeři zranili zpočátku dva hráči, to nemá.

Reagovat
LyEX

Mal to veľmi náročné, dokonca musel prípravu skrčiť a hodiť do koša, tak mu mladíci nahnali strach.

Reagovat
Remt

Jaké prohlášení by bylo lepší - toto a nebo prohlášení typu: Villans nastoupili se směšnou sestavu, ještě jsme je museli šetřit abychom jim neuštědřili trapný a potupující výprask?:-)

Vy jste fakt komičtí jak z každého hovna dokážete udělat hejt

Reagovat
jn38

No jestli si koukal na zapas tak o setreni nebyla rec po prekvapivym srovnani se na dalsi gol celkem nadrely...vysledek jasnej predvedena hra by nestacila na pl...

Reagovat
Remt

Neposetril to zcela, to ani omylem, nicméně hráli hráči, kteří by se do zápasu v pl častokrát nedostali. Takže ano, o určitém šetření hráčů může být řeč. Nebo ty jsi snad viděl na trávníku Robertsona s Trentem? Já je tam pobíhat nevidel

Reagovat
LyEX

Ja zas vidím, že komentujes každý jeden príspevok, ktorý neuctieva toho šaška, ďalšie decko čo patrí do skupiny skrčencov, ktorí sa vyhrábali na svetlo, keď LFC prvý krát niečo vyhral a začal šíriť slovo Kloppovo ako arogantný pajac, ktorý by ho najradsej poriadne vyfajčil

Reagovat
Remt

Ptal jsem se které z těch vyjádření by bylo lepší.

Reagovat
El Cid z City

Stavíš to do naprosto nesmyslné role. Nemusel ze sebe dělat oběť, že to měl zase těžší, když to v podstatě bylo přesně naopak.

Reagovat
Remt

On ze sebe nedělá oběť, to jen vy to v tom vidíte. Pokud počítáš s určitou sestavou a pripravujes se na ní a pak proti tobě nastoupí někdo koho ani neznáš a nemáš se jak připravit, pak nevíš co od zápasu čekat a s jakou taktikou vyrukovat. Ano papírové by samozřejmě mladé kluky z Villy měli smést ale pripravis se na protihráče těžko když nevíš kdo proti tobě nastoupí

Reagovat
El Cid z City

Když to přeženu tak to je jako by si za války velitel stěžoval,že se připravil na útok letectva a tankové brigády a napadlo ho pár špatně ozbrojenejch pěšáků,od kterých nevěděl co čekat.

Reagovat
Remt

Zeptám se tě jinak - ty si myslíš že se špičkové týmy nepřipravují na soupeře tím že analyzují předpokládanou sestavu, možné slabiny, možnosti jak překonat obranu apod? Já bych řekl že ano. Toto vše je pak v háji když proti tobě nastoupí někdo docela jinej. Ale znovu říkám - jasně, ten tým co za LFC nastoupil by měl jasně sfouknout tyhle kluky, což se i stalo a nemám pocit že by to klopp zpochybnil

Reagovat
El Cid z City

Deficit v neznalosti hráčů je několikanásobně převýšen výhodou ve snížené kvalitě soupeře a to dokonce tak,že je hanba o tom vůbec mluvit.

Reagovat
Remt

Mě nenapadá věc, kterou by v tom rozhovoru mohl Klopp říct aniž byste to nenapadli:-D

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Neutron

ako asi to vyznie trochu divne, ze zrovna ja si ho zastanem ale z clanku to na mna skor posobi tak, ze proste asi mas urobenu pripravu na konkretnych hracov, potom sa dozvies, ze prvy tym nenastupi tak ti je ta priprava uplne k hovnu, kedze nastupia uplne iny hraci hoc juniorka ci zle tomu chapem?

Reagovat
Remt

Nesnaž se na to hele ani ptát, protože relevantní odpověď nedostaneš..

Reagovat
Neutron

aj som si myslel

Reagovat
smazaný uživatel

On brečí i když vyhraje

Reagovat
RadekVonCZE

Jak konkrétně brečí?

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt to tam neslyšíš jo?

Reagovat
RadekVonCZE

Taky neslyším, že jsi dement

Reagovat
smazaný uživatel

Takže nejsem?

Reagovat
oli9

Cituj děkuji

Reagovat
smazaný uživatel

buu beee beee buuuu beeee, stačí?

Reagovat
oli9

no nic takového tam nečtu takže si napsal opět hovno gratuluju

Reagovat
Shevchenko

To snad nemůže myslet vážně.

Reagovat
mickey mouse

Co konkrétně?

Reagovat
Luc-Luc

uplne normalni odpovedi od Kloppa, nechapu ten hate za kazdou cenu

Reagovat
danielfc

ale chápeš, ved to je radosť každého ubožáka na webe si kopnúť do žijúcej legendy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Feind

ja v tom nevidim zadny plac, normalne to konstatuje

Reagovat
smazaný uživatel

Vy ste normální retardi, to není možné.

Reagovat
smazaný uživatel

ctou jen titulky, dnesni doba

Reagovat
Fodbalysta

To je u nás na vesnici celkem běžná praxe, že nevíš kdo proti tobě nastoupí

Reagovat
stiflerovamama

Ani kto s tebou.

Reagovat
Fodbalysta

ani v jakém stavu

Reagovat
Neutron

no to si vies celkom v pohode predpovedat

Reagovat
Remt

Trenér skládá sestavu chvíli před zápasem podle toho kdo má zrovna menší kocovinu z předešlého večera

Reagovat
oli9

Už to chce ty United v lize ať je vyprasime a je zase chvilku klid a nějaký článek o Olem... Článek o klopovi a Manu fans tu jdou zase plácat hovna aniž by četli článek

Reagovat
Neutron

ty si dobre mimo riesia to tu fans City, Chelsea, Sliepok a hocikoho ineho, ale komentar bez toho aby si spomenul United proste asi nema cenu co?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele