Kane neodcestoval s Tottenhamem do Portugalska k zápasu Konferenční ligy

18.08.2021, 16:42
Aktuality
Harry Kane (© AFP)

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (240)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Jak se tohle kurva může stát, že hráč dohání fyzičku? Já brát ty prachy co oni, tak trénuju i ve spánku.

Reagovat
Neutron

ano pravdaze

Reagovat
Shevchenko

slp Tsuposam

Reagovat
Bucky

Překvapuje mě, že média spekulují zrovna o fyzičce. Čekal bych, že se spekulace budou točit spíš kolem odchodu.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Coutinho10

moc bych tomuto neveril kdyby jo, tak ho nenapisou na soupisku pro predkolo EKL a zaroven se neuvazuje o tom, te o vikendu nastoupi

Reagovat
Swarley

Jak tehdy u tebe, záda jsou svinstvo

Reagovat
Coutinho10

tak nic prijemnyho to neni, co si budeme povidat...

Reagovat
Bandita_Harry

Reagovat
kilobyte

Kdybys trénoval i ve spánku, tak právě tu fyzičku nemáš.

Reagovat
Largo

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

masopls

Reagovat
icemike

Protože tělo musí regenerovat. A pokud odehrajes za sezónu 60 zápasů, musíš prostě na nějaký čas úplně vypnout. Kor Kane a jeho kotníky. A i 14 dní out pak způsobí, že nemáš na top atletický level, který je v těchto ligách potřeba... Každý není Kante

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo zítra přestoupí do City

Reagovat
smazaný uživatel

Andreas Pereira is a Flamengo player. #mufc have accepted terms and will loan him. The clubs have already started exchanging documents #mulive [@venecasagrande]

Reagovat
r.mrazik

MU je v prodejích extrémně tragický...za hostování

Reagovat
Busby babes

Flamengo have an option to buy Andreas Pereira for €15m

Reagovat
iamek

Takže zase nic. Ten půjde někam zadara jako jeho bracha.

Reagovat
Hlahart

skoro si mě dostal

Reagovat
Busby babes

prej si vybral Flamengo, protoze doufa, ze pak bude mit vetsi sanci jet na MS.

Reagovat
iamek

Sebevědomí mu nechybí. Viz jeho fotky na instagramu, kdy porovnával svůj gól se scholesem, pulku hlavy měl on a druhá půlka byl terminátor nebo tak něco

Reagovat
Svatej

Drsny, pujcili si i naseho Kenedyho za pul mice s opci na 10. Mozna, ze jednomu z nas vytahnou trn z prdele, podle toho kdo se predvede lepe

Reagovat
jk

Stačila expreska

Reagovat
h8_sfatto

Reagovat
Nizzie

Hovno, ani zmiňovat to není třeba, no name klub, no name hráč. Úplně zbytečné, i v té lize dělají jenom komparz.

Reagovat
jk

Prosím tě, vem si prášek.

Jestli ti teda po zápase s Brentfordem nějaký zbyly…

Reagovat
Nizzie

V pohodě, z jedné prohry si vrásky dělat nebudu, nejsme Tottenham.

Reagovat
smazaný uživatel

Řekneme si o zimní přestávce, až budete na 12. místě. Že tě huba nebolí ty vole. Někam se schovej raději a nevylejzej.

Reagovat
Nizzie

Co si řekneme? Že my během snad největšího průseru v klubu končíme o vlásek za Tottenhamem, když oni jsou ve svém primu? Je zajímavé, že pár let zpět jste byli zalezlý vy, a teď vylízáte jak houby po dešti. Ani si za svým klubem stát neumíte, když se nedaří.

Reagovat
jk

“Že my během snad největšího průseru v klubu končíme o vlásek za Tottenhamem, když oni jsou ve svém primu?”

Reagovat
Nizzie

Takže nejste?

Reagovat
smazaný uživatel

Co to je za hlupaka ten Nizzie

Reagovat
Nizzie

Pro hlupáka každý hloupý viď?

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak ... ty vole, ve svem Primu

Reagovat
Nizzie

za cit sebereflexe

Reagovat
smazaný uživatel

Zkus nepsat aspon sracky a nedelat ostudu tvym kolegum z Arsenalu. Dekuju

Reagovat
Nizzie

Co je na tom za sračku? Zkus to rozvést místo těch tvých výblitků do tmy.

Reagovat
FUnk

Reagovat
Nizzie

Co se smeješ, zažíváte teď snad jedno z horších období? Já si vás za svou krátkou životní etapu pamatuji vždy kolem 10.-12. místa, v tomto kontextu jste na tom dobře ne? Samozřejmě v primu myslím v současné době, ne za celou existenci. Asi. Tak vás nastudováné nemám.

Reagovat
FUnk

tak nas vrchol byl kdyz vyhrat sezonu lestr, takze uz to je taky doba, nevim jaky prime mas na mysli, kdyz od te body to jde spise dolu...

Reagovat
Nizzie

Tak z dlouhodobého hlediska jste na tom prostě podstatně lépe, než v jakémsi průměru vašich výsledků, jak píšu, dříve jste se pohybovali spíše kolem toho 10. - 12. místa, teď jste v té širší špičce a každoročně patříte mezi aspiranty na poháry, a to u vás rozhodně zvykem nebylo. Z tohoto hlediska si myslím, že jste si polepšili.

Reagovat
Nizzie

A ještě se k tomu vrátím, potom jste hráli i o titul do posledních kol v jedné sezóně ne? A pak finále ligy mistrů, to je snad víš ne? Od finále LM to jde trochu dolů, ale pořád dobrý ne? V kontextu řekněme 10-15 let zpět.

Reagovat
Nizzie

Notta bene, my jsme schopni být o zimní pauze i 15., ale stejně jsme schopní jim do konce sezony pořádně zatopit, zatímco oni ve stejné fázi "bojují o titul".

Reagovat
Zdechlina

Ty, nedělaj ostudu!

Reagovat
Nizzie

Ale no no, takové rivalské pošťuchování.

Reagovat
Zdechlina

Reagovat
smazaný uživatel

... na rozdiel od takého uzenálu, tí všetkých valcujú ako Brentford naposkedy... oh wait

Reagovat
Nizzie

Au

Reagovat
VojtovaChelsea

u expresky není diskuze

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Coutinho10

tak pokud by za ne nemel uz nastoupit v PL, tak aspon jim mohl pomoct do EKL...tim by pozici Spurs v lize nijak neposiloval, pokud pujde opravdu do City...skoda

Reagovat
Coutinho10

btw. pokud by nemel fyzicku, tak ho preci nebudou nominovat...tomu neverim

Reagovat
jk

Tak ta nominace je pro 25 hráčů, tak proč ho tam nenapsat. Že nepoletí na bezvýznamný zápas do Portugalska mi divné nepřijde, vzhledem k jeho prázdninovému programu.

Reagovat
Coutinho10

je mozna fakt, ze asi nemate az tak siroky kadr, tak v tom pripade nikomu zabirat misto nebude, kdo by se mohl hodit

Reagovat
jk

Právě

Reagovat
Nizzie

Je fakt, že zápas s Tottenhamem bude pro portugalce bezvýznamný.

Reagovat
M0rb1D4S

Asi tu fyzičku nemá no, proto nestihl letadlo

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Nodi

Tak pokud by se neřešil jeho přestup tak nikoho asi nepřekvapí že on a další opory by po loňské náročné sezóně doma odpočívali a nejezdili do horoucích pekel, tam by spíš jezdilo béčko.

Reagovat
Coutinho10

jo, to by byla opacna situace...takto bych to naopak videl, ze mohl hrat a pomoct jim v poharech, pokavad jim treba uz nechce pomahat v PL, jestli chce hrat za konkurenta

Reagovat
Nodi

Ale proč by jim proboha měl pomáhat v předkole konferenční ligy kde hrajou s týmama o 5 levlů níž, tam prostě jede béčko.

Reagovat
Coutinho10

no zrovna Tottenham je klidne schopny s nima vyletet pri nejaky vetsi rotaci a lepsi zahrat si aspon nejaky zapas, kdyz ne PL

Reagovat
Nodi

Pokud nejsou schopný projít předkolem bez pár opor tak to ať tam zhasnou, zamknou a prodaj to Vietnamcům na večerku.

Reagovat
smazaný uživatel

zraní sa a má po prestupe

a budúci rok sa už city ozvať nemusia

Reagovat
Coutinho10

to je jediny argument

Reagovat
smazaný uživatel

Akurát dal fotku s tréningu nový PR Team už mala

Reagovat
smazaný uživatel

Maka

Reagovat
protiproudu

Tak to je tutovka.

Reagovat
smazaný uživatel

Fiorentina president Commisso about Vlahovic and Atléti, Spurs and Man City rumours: “I don’t know what’s gonna happen but I’m planning to keep Vlahovic this summer, I want him to stay. But if we receive a bid for €100m, I’ll think about it”, told to Ansa. #THFC #MCFC #Atleti. A ľudia sa smejú že chceme 160 za Kane ktorý má 3 roky zmluvu ešte .

Reagovat
PtákOhnívák

To je Kane v podstatě zadarmo za těch 160...

Sto mega za Vlahoviče... Dobře jim j*be těm Italům.

Reagovat
smazaný uživatel

Jedna dobrá sezóna 21golov zmluva do 2023 a oni pýtajú 100 mega

Reagovat
O.Giroud

Lebo asi nemaju zaujem ho predat ako vy Kanea.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ho berieš za slovo do médií tak to si dobre naivný

Reagovat
M0rb1D4S

Takže vlastně vy si můžete za Kanea chtít kolik uznáte za vhodné, ale jiné týmy za své hráče si nemůžou říct svou cenu, protože je přestřelená?

Reagovat
Hachim Mastour

Arsenal on verge of agreement with Sheff Utd to sign Aaron Ramsdale. £24m + £6m in add-ons (only likely to apply if/when 23yo is established 1st choice). #SHU initially wanted £40m. Proposed deal 4yrs + 1 option. Not in squad vs #WBA

@TheAthleticUK

Reagovat
smazaný uživatel

To nie je niekde v L1 nejaky lepsi nadejny brankar za menej? Potrebujete HG?

Reagovat
Counter

Jako HG se hodí, o tom žádná, ale 24+6 je straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaašné

Reagovat
Taiger

Zklamal si, že nejseš v money league, i ten jantar owny tam je smh

Reagovat
Counter

Nemám o fantu takový zájem, abych do ní investoval peníze. Draft nehraju vůbec.

Reagovat
Svatej

Co se stalo?!

Reagovat
Counter

Tohle je moje třináctá fantasezona + poslední roky i draft a jeho organizace na EF tu "únavu" jen uspíšily. Dříve jsem to žral, teď si to raději zahraju jen tak nezávazně.

Reagovat
Hachim Mastour

Vsak bude o rok jednotka

Reagovat
SunFells

Se máme radovat?

Reagovat
Hachim Mastour

cope

Reagovat
smazaný uživatel

Proč ne? V Championshipu bude hvězda.

Reagovat
Front hell

Reagovat
Counter

Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby byl jedničkou už teď na podzim.

Ale to sakra nic neznamená, pořád je to prostě průměrný brankář, za kterého jsme vyplázli 30 mega. Má jen dvě plus - je HG a je mladý, takže je u něj teoreticky prostor ke zlepšení.

Reagovat
Hachim Mastour

A je lepsi na lopte nez Leno

Reagovat
Counter

jn, ale není to žádný Ederson, jen prostě bude o trochu lepší než Leno asi jako Leno byl o trochu lepší než Čech. Pořád je u brankáře důležitější, aby uměl chytat. Arsenalu to do ofenzivy stejně nijak nepomůže, možná tak dostaneme o gól dva méně.

Reagovat
vodka

horší Pickford za takové prachy, to je prostě prohra..

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Hlahart

Reagovat
Busby babes

ta cena je hrozna.

Reagovat
Taiger

Nesnáším můj klub, snad nás Lukaku znásilní

Myslím si, že in my lifetime už nikdy nebude top klub

Reagovat
Hachim Mastour

Jedine preto, aby prepustili Artetu a to by musel prehrat viac zapasov

Reagovat
Counter

*svůj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Counter

Dobré je, že jsme koupili samé mladé hráče, kteří možná v budoucnu nebudou tragédi, takže až to po Artetovi někdo převezme, může mít na čem stavět.

Tím výčet pozitiv končí.

Reagovat
smazaný uživatel

mozno nas kupi nejaky crypto miliardar

Reagovat
smazaný uživatel

Vitalik

Reagovat
smazaný uživatel

nie, dakujem

Reagovat
smazaný uživatel

konečně rozumná řeč

Reagovat
SunFells

Tohle domrdává celý přestup Odegaarda, oni prostě musí k dobrým obchodům vždy provést ještě nějaký absolutní nonsens.

Reagovat
Mastný Chobot

Nebudem picovat dopredu, ale nemam z toho dobry pocit. Ale ked nic ine, aspon je to mlady hrac a HG

Reagovat
smazaný uživatel

Uvidime co bude s Lenom.

Ak nic tak...heh. Mozno 4d chess

Reagovat
Swarley

Reagovat
Front hell

Boha jeho. Ale tak člověka už to asi ani nepřekvapí.

Reagovat
cristiano.K.

wow, pokud chce hrát Arsenal o 12. místo, tak ok.

Reagovat
Busby babes

jak presne nahradni golman tohle ovlivni? jako jsou to vyhozeny penize, ale...

Reagovat
cristiano.K.

tak mluví se i odchodu Lena né? A jestli ti přijde za dvojku dávat takový prachy normální, tak je to tvoje věc. A dělat to jen kvůli HG je taky blbost. On nemá potenciál být jedničkou. Za 10 mega dobrý nákup, za dvojnásobek zbytečnost.

Reagovat
Busby babes

jsou to vyhozeny penize, ale tohle nebude ten duvod proc pripadne skonci 12., takhle to myslim. mozna prenesene, ze jim ty penize budou pak chybet a neprivedou jinou posilu na jinej post.

Reagovat
cristiano.K.

v tom souhlas, beru to 12. místo pokud se stane jedničkou

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bandita_Harry

Ste mohli radšej zobrať Kariusa za 4M

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
Bandita_Harry

Tak za dva ?

Reagovat
Hachim Mastour

Ramsdale je oproti Kariusovi Nojer

Reagovat
lofin9

ten je aj zadarmo drahý

Reagovat
Bandita_Harry

Čo robíš, brankár so skúsenosťami z finále LM, takých je málo. Výnimočný hráč

Reagovat
Front hell

Které ještě navíc rozhodl

Reagovat
Trand

Debilové fakt

Reagovat
Realita

Copak, Harýk už nemá sílu ani polehávat na zemi či skákat šipky na trávu?

Reagovat
Liquid

Hrozí pálení dresů ?

Reagovat
Swarley

S jeho odchodem můžou s klidem spálit i tu malou poličku na trofeje, kterou měli, co kdyby náhodou

Reagovat
Nizzie

Reagovat
VojtovaChelsea

Reagovat
smazaný uživatel

aj s ním neboli nikdy blízko... sa mi zdá, že s ním boli 2x vo finále a v oboch prehrali 2:0, Kane nikdy neprevzal zodpovednosť a bol neviditeľný/zranený /ako aj vo finále Eura /

Reagovat
Liquid

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Hlahart
Reagovat
smazaný uživatel

K věci: myslite, ze o vikendu uz nastoupi Raphael Varane? ps. zavidim Kolarovi, ze je v takovym tymu a trenuje s nima

Reagovat
Busby babes

2017/18 - Ramsdale joins Chesterfield

2017/18 - Chesterfield get relegated

2019/20 - Ramsdale joins Bournemouth

2019/20 - Bournemouth get relegated

2020/21 - Ramsdale joins Sheffield United

2020/21 - Sheffield United get relegated.

2021/22 - Arsenal…

Reagovat
herbage

titul

Reagovat
SunFells

V tom je zřejmá posloupnost značící, že teď dva roky nesestoupí. Během nich snad bude i vedení Arsenalu natolik střízlivé, aby seznali, že Ramsdale je jen Ramsdale a Edu dostane fakturu na 24 mega.

Reagovat
Busby babes

Reagovat
sunakashi

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
iamek

Ten Kennedy

Reagovat
Svatej

?

Reagovat
jk

Ndombelé Aouar reunion? Tvle přiveďte už radši toho hrota

Reagovat
smazaný uživatel

A koho ? Šak není koho kúpiť a keď Kane odíde nás budú chcieť všetci podojit

Reagovat
Herry31

Psal jsem to už pod jeden článek - mělo se jít na jisto po Ingsovi, který by mohl hrát klidně s Harrym, kdyby neodešel. Za předpokladu, že odejde, bych dal cokoliv za Isaka. Pak z těch dostupných Bamford, Belotti, Dybala s tím, že k nim by stejně musel dojít nějaký Crouch.

Reagovat
smazaný uživatel

Mne by teda Belotti vôbec nevadil za predpokladu že Harry ostane

Reagovat
FUnk

jednoho ballera mame na tribune, kdyby ho radeji donutili behat

Reagovat
r.mrazik

objevilo se info,ze pry se zajimame o Aurélien Tchouaméni z monaka...proti sparte se mi herne libil,ale urcite to bude klasicky zajem o vsechny

Reagovat
stiflerovamama

Manchester United are currently not working to sign Aurélien Tchouaméni from AS Monaco this summer. No talks or direct contacts as of now, same for Corentin Tolisso.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Hlahart

Prý ho možná budou muset prodat kvůli LM a agent natahuje zájem

Reagovat
r.mrazik

aha...tak je nejlepsi tam hodit MU

Reagovat
Busby babes

ja bych mozna cekal nejakej prichod na posledni chvili, pokud pristi tyden dotahneme nejake odchody... ale spis uz nic necekam. I tak za me dobrej prestupak, Rice nebo nekdo takovej na DM asi byli uz nerealni. pripadne za velkou raketu.

Reagovat
r.mrazik

jj,ja taky necekam,ze by nekdo jeste prisel

Reagovat
Hlahart

Za mě skvělej přestupák, co se příchodů týče. Imho nikdo nemohl čekat, že dotáhneme Varaneho a Sancha v jednom přestupáku. Odchody zatím bída

Reagovat
smazaný uživatel

Bellotimu končí o rok zmluva prečo po ňom nejdeme ? Ešte mi napadol Immobile

Reagovat
Infernoqt

#mufc are unlikely to make any more signings before the transfer window closes #mulive [men]

Reagovat
r.mrazik

andreas jen na pitome hostovani...

jones zustane jako 5 stoper...

amad,garner a dalsi pak muzou jit na hostovani

mladici fajn,ale ty nase prodeje jsou extremne tragicky...andreas mel byt uz 3 roky v hajzlu

Reagovat
Busby babes

bohuzel o tyhle hrace neni zajem no. Ma to tak kazdej klub... I ta skvela chelsea ma porad Drinkwatera nebo Barkleyho.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Pereira prostě není dobrý hráč a navíc má velký plát, to je blbá kombinace, nikdo ho nechce, příští rok bude mít půl roku do konce smlouvy tak už se ho zbavíme natrvalo

Jones byl 2 roky mimo fotbal + má dlouhou smlouvu, takže pro potenciálního zájemce by byl velký risk ho podepsat třeba jen na hostování, u něj musíme doufat že bude bez zranění a sem tam odehraje nějaký zápas za u23 a nebo v FA Cupu a Carabao Cupu proti nějakým týmům ze 4 ligy

Amad mě mrzí, radši bych si ho nechal a prodal Jamese, o toho je zájem z týmů ze středu tabulky

Reagovat
Hlahart

Perreira má 30k to není žádná katastrofa teda

Reagovat
iamek

Má od 49-55k.

Reagovat
iamek

Btw Heaton 60? . Nasel jsem asi i tvůj zdroj, kde je Perreira za 30, ale tam má pořad Mctominay plat 10k. To je asi blbost ne?

Reagovat
Hlahart

Ten Heaton je blbost snad Jinak u Scotta to je asi blbost, ale Pereirovi se snad neprodlužovalo

Reagovat
iamek

On by tam měl mít pravé každý rok nějaký nárůst mzdy. Každopádně ať už jde do hajzlu. Za libru drahy.

Reagovat
Dawon

Ze neprodame trosky jak Pereira se dalo cekat, ale Lingard nebo James by se urcite strelit dali a bohate by stacilo nechat si jen jednoho a to je proste zas chyba.

Reagovat
vladis271

lingard ostáva?

Reagovat
r.mrazik

Ole se tvari,ze by ho vyuzil...ale spis cekam,ze pujde nekam hrat...tipuju,ze se west ham zmuzu a koupi ho

Reagovat
smazaný uživatel

If Odegaard and Ramsdale sign, Arsenal will have spent the most in this window.

Arsenal £129m

Man Utd £114m

Man City £40m

Chelsea £97.5m

Aston Villa £93m

Leicester £55m

Pak že nemají prachy. Vtipný, že i tak nemám pocit, že je to někam posune.

Reagovat
ElectrickMann

s Artetou neposune

Reagovat
Nizzie

Kdo jako tvrdil, že nemáme prachy? My máme peněz, že by jsme si v klidu mohli koupit i Levyho s jeho kurníkem, jen ten člověk, co to u nás vlastní, na rozdíl třeba od Levyho, nepustí na fotbal ani floka. To, že letos konečně něco pustil je spíše výjimka potvrzující pravidlo.

A nevím z jakého zdroje čerpáš, ale asi to bude pěkná sračka, protože Man City určitě neutratili jen 40 míčů liber. To samé United, ale tak to byste nebyli vy, kdybyste si nevytahovali informace z prdele.

Reagovat
iamek

Sancho 73 a Varane 41 = 114. Těžká matika co?

A u City pasuje taky. Grealish - prodeje a peníze za Sancha dělají kolem 40 mega. Co tak mas dal?

Reagovat
Nizzie

If Odegaard and Ramsdale sign, Arsenal will have spent the most in this window.

Překlad, když Odegaard a Ramsdale podepíší, Arsenal UTRATÍ nejvíce peněz v tomto přestupním okně. Těžký překlad co? Nikde se nepíše, že v tom jsou započítány i odchody hráčů a tedy získané peníze, a hlavně peníze získané z odchodů hráčů určitě nejsou peníze utracené.

Reagovat
iamek

Proč nereagujes na United?

Reagovat
Nizzie

Proč bych měl reagovat na United? Ale tak tedy, vy jste nikoho neprodali nebo jak? Že u vás se počítají jen příchody Sancha a Varaneho, u City už se najednou počítají i příjmy z prodeje Sancha. Navíc, Tito hráči nejsou jediný, z kterých ty kluby měli příjmy ne? Takže ať to uchopím z jakékoliv stránky, je to prostě píčovina. Ale logické uvažování asi nebude tvá nejsilnější stránka že?

Další věc, napíšeš, že Grealish - prodeje a peníze za Sancha dělají 40 míčů, takže mi chceč říct, když Grealish stál 117 milionů liber, rozdíl mezi tím, a ovcou uvedeným výsledekm je 77 míčů, takže peníze z prodeje Sancha dělají dle tvojí logiky 77 milionů pro City? Wtf? Buď piště kompletní údaje se vším všudy, nebo nepište sračky, pak ze sebe akorát děláte kretény.

Reagovat
iamek

Proč by jsi měl psát? Protože v původním příspěvku píšeš, ze ta suma nesouhlasí. Když souhlasí, tak neuznas ani chybu.

Jak psal owny, tak City tam je špatně. Opravil se. City letos z přestupu má přes 50 mega ( euro ) což není špatný. Grealish stal 117 milionu euro. Tak si v tom udělej pořádek. JASNÝ? Buď piš kompletní údaje se vším všudy nebo nepis sracky.

Reagovat
Nizzie

Tak mi vysvětli, proč se u nás počítají jen odchodu, u United se počítají jen odchody, a u City jsou do toho najednou zahrnuty i příjmy z prodeje Sancha? Už Ti dochází o co jde, částka může být správně, ale u každého jde o jinou hodnotu. Teď už nemyslím ownyho příspěvek, ale tvůj výpočet Sancho 73 + Varane 41 = 104. Tzn. je tam jen příchod těchto dvou, tzn. co United za ně utratili. Proč je tedy u City započteno i to, co získali za Sancha?

To si můžu takový žebříček sestavit taky, jak ty.

Reagovat
iamek

73 + 41 = 114. Vysoká matika pro tebe. Chápu.

Však owny uznal u City chybu. City utratilo 100 mega liber + nějaký Brazilec, kde částka se dost liší kvůli bonusum. Za Sancha dostali kolem 12-15 ( zdroje se liší ) a prodeje mají cca kolem 30.

Reagovat
Nizzie

Kámo ty mě bavíš, číst aspoň umíš? S ownym je to ok po jeho opravě, ale to tady neřešíme, JAK JSEM PSAL, tady řeším jenom ten tvůj první příspěvek. Co do toho furt taháš matiku, která s tím nemá nic společného? Prostě přiznej, že si ze sebe udělal lulínka, a klid, jedeme dál, nedělej ze sebe ženskou proboha.

Reagovat
iamek

Lulinka jsem ze sebe udělal ty, když nevíš kolik je 73 + 41. Neberete ještě na nižším stupni?

Reagovat
Nizzie

Ach jo, to nemá cenu. Proč do toho furt taháš počty, když o ně nejde, čtení už jste ve škole brali ne? Porozumění psanému textu předpokládám taky ne? I když, měl by sis to zopakovat, moc Ti to nejde. Ale já vím, že v pomocné škole se ti do toho furt sere asistentka, tak ta soustředěnost není tak velká.

Reagovat
iamek

Kdyz se tady řeší přestupové sumy, tak logicky tam budou nějaké čísla. Když nedáš dohromady 73 + 41 a bude to pro tebe pořad 104 .

Reagovat
Nizzie

No nic kluku, moc si mě pobavil a díky za to. Jdu dělat něco smysluplnějšího, u Tebe náš školní systém zřejmě opět selhal. Ale k Babišovi bys zapadl, to jen tak pro inspiraci.

Reagovat
Nizzie

Další věc, Sancho přišel za 85 míčů Euro, dle tvé úvahy 73 milonů libor (ok to sedí), Varane přišel za 40 milionů Euro, což je dle tvé úvahy 41 milionů liber.

Reagovat
Front hell

,,Proč by jsi měl psát? Protože v původním příspěvku píšeš, ze ta suma nesouhlasí. Když souhlasí, tak neuznas ani chybu."

Zajímavé že když jsi tady minulé lhal ohledně komentářů od fans Arsenalu na adresu Runnarsona,tak jsi taky nepřišel uznat svoji chybu. Docela trapné že to požadujes u druhých.

Reagovat
Nizzie

Jo, co tam máš dál?

Reagovat
SunFells

Taková technická, Arsenalu se prodeje nepočítají?

Reagovat
iamek

Je někde v mem příspěvku slovo Arsenal?

Reagovat
SunFells

Musí být?

Reagovat
Nizzie

V tom, na co reaguješ je. Navíc ses k tomu přisral, když šlo evidentně ownymu o Arsenal, a pak se ještě divíš, když dostaneš bídu..

Reagovat
iamek

Vypadas na hodně jednoduchého člověka. Hodis se ke své základně

Reagovat
Nizzie

Nebuď na sebe tak přísný před tím zrcadlem, zbytečně si srážíš sebevědomí.

Reagovat
iamek

A když zapocitam, tak to děla cca 108 mega ( prodej - nákup ). Není špatný na boj o KL

Reagovat
Nizzie

Ty už radši nepočítej prosím Tě.

Reagovat
iamek

Smutné, že nezvladas základy matiky a poucujes tady.

Reagovat
Nizzie

Jo jo Základy matiky.. dle tvého tvrzení tedy Ti to přepočítám, jak tvrdíš ty.

Arsenal £129m

Man Utd £114m (Varane 41 + Sancho 73)

Man City £40m (vše odchody + PŘÍJEM ZE SANCHA! jakože wtf)

Chelsea £97.5m (vše odchody)

Aston Villa £93m (vše odchody)

Leicester £55m (vše odchody)

Už vidíš, jakýho dementa ze sebe děláš? Ale furt tu bude mlít matiku.

Reagovat
Busby babes

ano, City maji letos prodeje hracu okolo 60 milionu

Reagovat
Nizzie

Kde si vzal, čerpám z tranfermarkt a mají prodeje jen 40 míčů EURO cca. ;) A i tak ze Sancha mají příjem kolik 10-15 milionů liber? Takže nákup Grealishe jen za 117 - 40 Odchody a - 15 za Sancha dělá 62 milionů, ale pořád ne těch 40, co tvrdí on, to by za Sancha museli dostat 37 míčů. ;) Neřešíme, že se owny opravil, tam je to pak ok, ale on si pořád za tím stál.

Reagovat
bbbauch

Nejak ucetne prevedli prodej Saneho loni do letosniho ucetnictvi

Reagovat
Nizzie

Ale to tam taky nikde nikdo nepíše, že se do toho započítává účetně i přestup třeba Saneho a i tak to od oka nevychází, Sane šel za nějakých 40 míčů euro ne? Ale to si fakt nejsem jistý. No asi to je už jedno. O to v konečném důsledku ani vůbec nejde.

Reagovat
Nizzie

No jako já jsem za ok, v konečném důsledku je to fuk.

I když to si může každý vytvořit nějaké statistiky tak, aby to vyhovovalo jemu, ten tam započítá to a ten zas tohle. Ten zohlední tamto. Takové zkreslující statistiky rád zkrátka nemám. Ale ani o to nešlo.

Mě šlo fakt jen o to, že napsal nebetyčnou volovinu, což potvrdil i owny potom, že se přepsal, on stejně považoval původní výsledek za správný, a pak tady chtěl někoho poučovat z matiky (ano, spletl jsem se jednou v rychlosti u jednoho výpočtů taky ).

Reagovat
Nizzie

Další věcí, Guardian není zrovna dvakrát spolehlivý zdroj ne? Mám ho zafixovaný spíš jako bulvár, ale je pravda, že moc britský tisk nečtu.

Reagovat
Ibelieve

Guardian je relevantní zdroj, žádný bulvár pokud dobře pamatuji. Jinak myslím že City neprivedli jen Greeliahe toto léto ale také dva brazilce v hodnotě 25 mega. Ale cenou si jistý nejsem.

Reagovat
Nizzie

Díky, já je měl fakt zafixované jako bulvár.

Reagovat
Nizzie

A úplně hlavně jde o to, že u všech krom City bral v potaz jen útratu, a u City najednou i příjem za Sancha, jako proč? Až potom se owny opravil, on už ale ne.

Reagovat
SunFells

Ty už nepočítej kluku.

Reagovat
Nizzie

Udělá ze sebe kreténa, a ještě bude tady poučovat o matice. Hlavně že i owny to po sobě opravil a je to ok, uznal chybu a dobrý, jedeme dál. Ale tady toto se bude hádat jak babka na pavlači. Bych vskutku čekal spíše od ownyho, ale tentokrát se zachoval jako chlap!

Reagovat
iamek

Nákupy zatím 72 + 24 ramsdale + 30 nor ( někde píšou 35. Bral jsem nižší částku ) = 126 - willock 25 = 101 mega cca. Převod jsem dělal v cestovní apce ( eura na libry ). Not bad

Reagovat
Nizzie

Reagovat
SunFells

To si asi aj už trochu štědřejší s těmi čísly, i když dal by se odečíst ještě Guendouzi, který když si na podzim nezlomí nohu, tak dle podmínkové opce taky představuje jasný zisk 10 mega.

Ve výsledku je to i tak fest a nikdo tu nebude moc pyšný na částky za Ramsdalea, případně i Whitea (připomíná mi to dřívější přestupy United popravdě), ale ta tabulka by byla v tuto chvíli jen zajímavostí i kdyby byla správně (což někdo dokázal dodrbat i tak jednoduchou věc).

Reagovat
iamek

White bude se Salibou dělo. Salibu jsem viděl letos ve dvou zápasech a byl neskutečný. Ramsdale vypadá na solidní úlet, ale soudil bych až něco odchyta.

Reagovat
Nizzie

Reagovat
Nizzie

U White mi ta cena až tak nevadí, neříkám, že je super, ale stopera jsme prostě potřebovali i bez odchodu Saliby, a je to prostě mladej anglán s vysokým potenciálem. Nejlepší hráč loňské sezóny v Brightonu a Arteta ho vyloženě prý chtěl. Takže to zkousnu, ale za tu cenu samozřejmě zase musí přijít výsledky hned, ne jak u Pepého, že budeme dva roky jakože čekat "až se chytí".

U Ramsdalea je pro ě ta cena taky asi dost. No na druhou stranu, Pořád jsou to transfery, kdy se ti hráči buď zlepší, nebo by měli jít prodat s ne až tak velkou ztrátou za dva - tři roky. Lepší, než všichni Kolasinacové, Mkhitaryanové, Mustafiové, atd.

Reagovat
smazaný uživatel

City je překlep, má tam být 100, zdroj football daily

Reagovat
Nizzie

Reagovat
FUnk

Reagovat
Nizzie

Reagovat
jk

“jen ten člověk, co to u nás vlastní, na rozdíl třeba od Levyho, nepustí na fotbal ani floka”

To chceš říct, že Levy s Lewisem pumpují prachy do Tottenhamu?

Reagovat
Nizzie

No v porovnání s Kroenkem je to úplný Abramovič. Ale jde hlavně o to, že je to sice businessman, ale co váš klub vydělá, to mu vrátí, viz. odchod například Balea, kde jste za něj dostali dost, a investovali to do kádru (že na houno je irelevantní). My, když jsme ještě uměli prodat ( ), tak jsme z těch peněz skoro nikdy nic neviděli, viz. Fabregas, Nasri, van Persie,...

Reagovat
jk

“No v porovnání s Kroenkem je to úplný Abramovič”

Ty buď vůbec nevíš nebo si vymejšlíš furt nový a nový konstrukce jak obhajovat svoje názory, který jednoduše nejsou pravda.

Prodat svoje hráče si myslím, že woolwich umí celkem normálně. Problém u vás je hlavně to, že úplně blbě nakupujete. V poslední době mi připadá, že si snad záměrně vybíráte hráče, které nechtějí jejich kluby pustit a platíte neúměrně vysoké ceny za profily hráčů, které vám nepřináší nic navíc a někdy to vlastně vypadá, že do toho týmu ani nezapadají.

Kdyby jste tam ne-li místo Pepeho s Partey třeba Sarra z Watfordu a Hojbjerga stálo vás to možná polovinu a rozdíl bys nepoznal.

Reagovat
Nizzie

Asi máš pravdu, tak detailně vás nesleduji, jen Levy mi přišel vždy jako dobrý businessman, a co mu z klubu přiteklo, to do něj nasypal zpět, ale asi ne, dle tvé reakce.

S druhým odstavcem vesměs souhlasím, naše přestupová politika je postavená na hlavu. Ale prodávat neumíme vůbec. Xhaku by Chelsea strelila za 30 míčů. Například. My se ale vždy sami vystavíme do pozice, kdy týmy ví, že toho hráče chceme a musíme prodat, hráč chce odejít, tak proč by za něj někdo nabízel slušný peníze, že? jak dementi

Reagovat
jk

Levy s Lewisem do klubu nevráží vůbec nic. Je to pro ně investice, která se jim určitě dobře zúročila a vybudovali dobrý brand. Na druhou stranu jsou Spurs nejzadluženější klub v Evropě a celé směřování klubu se upíná hlavně k tomu, Spurs prodat až přijde dobrá nabídka. Levy je skvělý obchodník, ale to co vybudoval financuje běžným způsobem jako jakákoli jiná firma.

Já bych úplně nesouhlasil. Třeba Wilock nebo Iwobi jsou prostě dobré transfery z vaší strany. Martinez odešel taky za dobrý prachy ale ukázalo se, že jste si ho asi měli nechat, ale v té situaci bylo 17m super.

Ale tak vy za Xhaku stejně nemáte náhradu ne? Proto jsem pochopil, že nikam nejde. Pokud by jste ho fakt chtěli střelit, tak tam těch 30 Mourinho podle mě pošle, ale pravda, že to zas tak moc nesleduju. Průser máte hlavně v tom útoku, Auta s Lacou jsou prostě s těma smlouvami neprodejní. Ale tenhle problém mají kluby napříč Evropou, takže bych to tak tragicky prostě neviděl. I když na radování se, to taky není.

Reagovat
Nizzie

Tak to jsem netušil, to se omlouvám.

To jsou tři transfery, ještě bych k tomu přidal Oxe. A pak tu máš Ozila, Ramseyho, Wilsherea, Mustafiho, Sokratise,... Střelit jsme ho chtěli. Náhradu nemáme a bez odchodu ani nepřijde, protože náhrada je podmíněna jeho odchodem. Začarovaný kruh.

Reagovat
smazaný uživatel

neni to pravda, mezi net spent a have spent neni rovnitko vole

Reagovat
smazaný uživatel

City je překlep, má tam být 100, zdroj football daily

Reagovat
Svatej

Reagovat
Nikikrew

https://www.youtube.com/watch?v=ly-EMs3kZrQ&ab_channel=CutTheMatch

Nasiel som nahodne tento match. To je asi najlepsie Mersy side derby ever nie? Tolko sanci som uz v zapase dlho nevidel

Reagovat
iamek

Amad do Sheffieldu je doufám vtip . To mu neumíme sehnat hostovani v PL? A raději asi poslat Jamese na hostovani a nechat si Amada. Myslím, ze letos by si zahrál dost, protože Rash na 3 měsíce out a čekám letos vetsi rotaci.

Reagovat
r.mrazik

amad by u nas totalne ztratil cely rok,kdyby zustal...

Reagovat
Busby babes

Je dobre, ze jde Amad na hostovacku. James je ok squad player.

Reagovat
iamek

Mi přijde druhá liga proste málo. Nechce se mi věřit, že by ho někdo z PL nevzal.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
iamek

Jesse Lingard to West Ham is now advanced - bid expected this week.

Told he’s not in Ole’s plans and would be open to returning to West Ham - not done yet.

Reagovat
Cobra

Viděl jsem teda jen posledních 30 minut, ale zjistil jsem, že bez útočníka jsme úplně v prdeli a že naši mladíci nejsou teda žádná hitparáda. Korunu tomu dávají jen Davies jako kapitán, který

už u nás nemá být tak tři roky, GLC, který je totální průměrák a Eriksenovi nesahá ani po kotníky a Winks, kterému je jedno proti komu hraje, jestli to je Real Madrid nebo borci, kteří si po práci jdou čutnout fotbálek, jeho výkon je prostě průměrný. Smutný....

Reagovat
Cobra

+ mě překvapila technika Gila. Nevím jak hrával nebo hraje, ale u borce, který přichází ze Španělska a stál tolik peněz bych čekal lepší první dotyk, než u Lukaka, ale ono ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Winks bol mizerný, nie priemerný. GLC najhorši na ihrisku podĺa mňa.

Reagovat
Herry31

Říkal jsem si úplně to samé.

Zlatý Huddlestone, Jenas a Kranjčar na tom středu.

Reagovat
jk

Ještě, že jsem se nedíval. Ztracených 90minut. Ale popravdě, průser jsem čekal, už jak jsem si přečetl sestavu

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele