Kane má rekord Premier League a je nejlepším střelcem Evropy
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (248)
Přidat komentářFenomén
One season star
góly harryho v anglické lize ..
sezóna 2014/2015 .... 21 gólů
sezóna 2015/2016 .... 25 gólů
sezóna 2016/2017 .... 29 gólů
sezóna 2017/2018 .... 18 gólů
a tohle je jen liga bez pohárů a reprezentace , vážně ti přijde že to je jenom hráč jedné sezóny ?
Ser na něj, je to debil.
hláška roku pls
ocividne si nepochopil na co Fantomas narazel.
A co kdyz sem zas az tak moc nechodi a nema ucelene poneti o fantomasove osobnosti v ramci jeho projevu, postoju a ironii? Hmm? Jaka sire vyroku se pak nabizi k pochopeni nez jen slovne vyznamova?
To je ale ci problem? Kdyz prijdes do nejaky cizi spolecnosti a uvidis chování, ktery neznas ( nebo i neschvalujes ), tak bezne do lidi se takhle chovajicich bez premysleni zajedes a rozbijes jim hubu za neco, co je tam obecne vnimano jako neco naprosto normalniho?
Co to je za prirovnani? Basty nebyl vulgarni nebo agresivni. Naopak predlozil v duchu vecnych vyznamu slov adekvatni argumenty a v tom samem duchu polozil zpochybnujici otazku. Jestli je ti sympatictejsi tohle nebo empatii nevladnouci domnele nadrazena a vysmesna ostrakizace, to uz necham na tobe.
V prirovnani se naprosto bezne zachazi do daleko vetsich extremu, na tomhle se chces tocit ? I kdyby jsi v ty fiktivni restauraci ve fiktivni sarkasmem, agresi a humorem prolezly zemi na kohokoliv slusne pokrikoval, ze je vedle, tak budes stejne za blazna prece...
Nehlede na to, ze Fantikuv prispevek fakt ani nejde nebrat ironicky, vzdyt na tohle nepotrebujes ani znat mistni zpusoby, staci umet nejen cist, ale i chapat povahu textu a ta je naprosto zrejma..
Dobre, mas pravdu, ze moje obhajovani je trochu naivni, protoze se pohybuje jednostranne jako obhajoba. Kdyz od tehle sve pozice odhlednu, pripoustim, ze pokud se Basty pasoval do role, kde pochopil fantomasovu ironii jako opacne orientovanou (nikoliv jako Kaneovo zastani, ale jako jeho zesmesneni), napravitele teto nevedomosti a nestoudnosti, tak si za sve podceneni, sam o davku posmechu koledoval. A je to jeho naivita, ze do te reakce takhle nepripravene vstoupil. Uznavam.
Andy je to sice už dlouho, ale koukáš někdy do zpráv?
http://www.eurofotbal.cz/clanky/pirlo-se-bude-loucit-s-karierou-letosni-rok-je-jeho-posledni-377181/
Mas to tam uz dlouho. Myslel jsem, zes cet. Tedy uz nevim, jestli jsem se tam vyjadril ke smrti adekvatne k tvoji otazce a nechces jeste jinou odpoved.
Jestli nezná místní reálie a konkrétního pisatele příspěvku, tak těžko může někdo chápat, jak to fantomas myslel..
Těžko? To by snad trklo i Sheldona při vypisování těch statistik, že tohle opravdu nejde myslet vážně.
registrovanej od roku 2008, ok asi sem nechodi, neznam ten nick, ale ten smajlik co tam fantomas dal bylo trochu voditko. A hlavne v tuhle chvili rict o Harrym one season star je jasna ironie. Vsak hraje skvele uz pet sezon nebo kolik.
Jo. Viz výš u Svatého. Každopádně ironií je víc druhů. Nebo spíš je v ní víc pozic, z kterých může ironizující člověk vycházet. A o to to pak může být těžší pro toho kdo na ni reaguje. Každopádně uznávám, že je minimálně dobré být v tomto ohledu opatrnější a nepodceňovat. Jakkoli by to pak mohlo být pro původce snadné nenechat toho člověka v tom vykoupat. Ale to je všechno škola, která člověka naučí. Je to fér.
hele tak ja to taky beru tak, ze to je debata na netu a ze pripadnej vysmech/vtip na neci ucet ten druhej nebude brat nejak extra vazne a nepujde skocit z mostu. Sprostej jsem na nej nebyl.
to zas jo
Kdybych tady třeba pod článkem Aboubakara napsal : konečně se ta černá opice chytla...a lidi by mi psali že jsem z****ný rasista a přitom já to tak nemyslím byla by to má vina že jsem si dovolil s takovým stylem zde psát i když vím že nikdo to nepochopí a nebo chyba ostatních, že mě nechápou?
Ehm.
A ted ty skrabaku. Nechavas takhle vymrdat v zaplave posmechu i nevedomost africkych deti nebo jsi tam o neco vetsi kavalir?
Omlouvam se fantomasi. Dosel jsem skrze Svateho k poznani, ze mince ma dve strany. Neber to tedy uz jako vecny utok, ale jako osobni utok. Vic se omluvit nemohu, byl bych pokrytec.
??
?
Celé odpoledne přemýšlím, proč mám k tobě takovou nevědomou averzi, kterou nedokážu ovládat. Jsi asi moc sebejistý. Nemám sebejisté lidi rád.
???
Banda geniu tady
a to si nevidel co pise o bentekem
Jasne ze ano
Odborník
Cas od casu se kazdy muze splest. Jen je problem, kdyz tohle o nem nekdo tvrdi i po druhe/treti sezone.
rekord španělské ligy bude asi o pár stupínků výše...
Mělo by to být lehčí. Přeci jen hrát v týmu, který v 95 % zápasu dominuje. Prvni sezónu by se mu to asi nepovedlo, protoze to chce chvilku aklimatizace, ale v dalsich sezonach by tomu tak melo byt.
59 gólů Messi v roce 2012
1.04 - goal ratio CR7, kterému se v historii PD nikdo ani neblíží.
Messi má 1.15
Ronaldo 277 zápasů, 289 gólů (1,04)
Messi 399 zápasů, 354 gólů (0,91)
Asi myslel od doby co je tam Ronaldo.
Král je mrtev, ať žije král
Legenda
Kane > Messi > Ronaldo
Vlastně je i Ronaldo vyšší jak Messi.
On má šťastie že na neho hrá celý tím. Lukaku na rozdiel od neho vypracuje šance aj pre spoluhráčov, viac sklepáva lopty a je platnejší v medzihre.
Lukaku ich v prvom rade zahadzuje
co to je zase
Jo jo, Lukaku je dokonce tak dobrej, že připravuje góly i pro soupeře (zápas vs City).
To je fakt křeč ale
Internet v kuchyni je zlo.
Lukaku pripravuje sance pre spoluhracov_ ROFL. skoda, ze jsme nedostali MU v LM
Lukaku připravuje šance kam se podíváš. Jojo. Každý má šanci se smát tomu, kolik za něj MU vyhodilo zlaťáků pro nic.
Tak zase bych to nepřeháněl.
A to já zas jo :)
http://i.imgur.com/2Kd124T.jpg
Dnes forma, pripominas mladého ownyho
https://youtu.be/MYpnINrZM_M
Kane > Kanté
Co je to za srovnání ?
beloch > cernoch
Když to bereš takhle.
Stejně je přehypovanej
Patrick Kane > Harry Kane
Ale ne v Evropě.
Myslíš, že na širšim kluzišti by byl Harry lepší jo?
rozhodně
Pat nedava tolik golu, ale Harry jeste nevyhral Stanley Cup
*jeste nevyhral nic
vyhrál hráče měsíce
a nezbil taxikára pre pár drobných
Jak to můžeš vědět?
Je legenda, skvele ho sledovat. Jedini dva, o kterych jsem myslel, ze by Shearera mohli prekonat byli Owen a Rooney. Je to jako ze sna, Harry Alana v leccems pripomina. Pokud uspeje na MS tak podle me jasny kandidat na Zlaty mic. a po MS samozrejme do Realu :)
S tím Zlatým míčem úplně nevím... Uvidíme, co předvedou Angláni na MS.
jasnej kandidát letos asi nebude,ta skupina se jeví zatím velmi široká-neymar,messi,kane,de bruyne,ronaldo,mbappe,cavani,
kane a ronaldo maj trošku potíž v tom,že jim nejspíš unikne liga, takže to budou muset nahonit v lize mistrů nebo na MS, de bruyne oproti superstřelcům vždycky bude ve stínu..uvidíme,nikdo nejspíš nevyhraje všechno,ale bez jedné trofeje (liga,LM,MS) to nikomu nedaj
Dokud bude hrát Messi a Ronaldo na jakž takž úrovni a nebudou vyloženě jednou nohou v důchodu, tak to bude vyhrávat jeden z nich, takový 3 roky ještě určitě.
Nemyslím si. U obou je herní propad už teď značný.
No, asi souhlasím s tím propadem. U Ronalda je teda herní propad opravdu znatelnej, u Messiho bych až tak neřekl, ten ještě bude ty dva tři roky top. A Ronaldo ty góly ještě taky bude v v tom vápně dávat, i když herně už je to opravdu slabší.
V com je znacny prepad u Messiho? V minulej sezone tusim jeho 3 najlepsia individualna sezona v kariere, aktualne vedie tabulku strelcom v lige.......to su mi prepady.
V tom, že hraje hůř než dřív. Takže ať se ti to líbí či ne. Herní propad u Messiho.
Ja viem ze by si si to prial, ale herny orepad ma len Ronaldo.
Ne.
výsměch
vy tusim mate nejake senzory ak niekto napise daco proti Messimu
Chápu, že jsi fanoušek Realu a nechtěl jsi napsat, že ten herní propad je jen u Cristiana, ale mrkni někdy, jak hraje Messi, u něj propad zatím opravdu nehrozí. U Ronalda už je znatelný, ale i tak bude ještě tak 2-3 roky oproti ostatním, vyjma těch nejlepších, o parník vpřed, spolu s Messim samozřejmě.
Plno lidí si neuvědomuje, že je Messi novým Xavim po jeho odchodu.
Je naprosto neuvěřitelný, že má pořád tyhle statistiky a k tomu tak zásadní vliv na hru. Něco takovýho jsem u žádnýho hráče nikdy neviděl. Odešel Suarez (herně) a Neymar, přesto je v lize před Realem, který má kádr neporovnatelně někde jinde.
Čistě staticky jsou na tom Ronaldo a Kane stejně, ale co se týká ostatních atributů hry, tak je génius jen jeden - Messi. Pro mě nejlepší hráč historie.
Např. v El Clasicu dokud se hrálo ve vysokém tempu, tak Messi naprosto nic nepředvedl. Už jsem si toho všiml několikrát. To že to nechcete vidět je váš problém.
jn, naprosto nic, jen asi 5 golovek a mel 1+1
Dokud se hrálo ve vysokém tempu, tak naprosto nic nepředvedl. Nauč se chápat psaný text pls.
vysoke tempo je vzdy kdyz u mice neni messi nebo kdy? i v tom prvnim polocase vymyslel jedine dve velke samce barcy, na co si tu zas hrajes
V tom prvním hrál sračku, tak se zklidni. Poté co Real šel do deseti a prohrával 0:2. Tempo hry opadlo, tak Messi začal něco hrát. Fakt skvělej hráč.
Gól (byť z penalty, ale počítá se), asistence, několik dobrých průniků a přesných pasů mezi obránci...To se mi nezdá jako nic. V prvním poločase vidět moc nebyl, to je pravda, ale v druhém už to byla znovu klasika. A upozorňuji, že já nejsem fanoušek ani Barcelony, ani samotného Messiho. Cristiano i Messi jsou oba fenomenální fotbalisté, komplexně se asi ani nedá říct, který z nich je lepší, protože oba mají trochu jiné přednosti i slabiny. Jen poukazuji, že u Cristiana je ten výkonostní propad už trochu znát.
Dokud se hrálo ve vysokém tempu, tak Messi naprosto nic nepředvedl.
Jj, len si asi vynechal ten pas za obranu na Paulinha po ktorom Navas vytiahol loptu nad brvno. A potom center z lavej strany, kedy Paulinho hlavickoval k zrdi ale Navas loptu vyrazil. Viac toho Barcelona v prvom polcase nemala a v oboch sancach mal Messi podiel.
Vidím, že s tebou nemá cenu diskutovat.
Pokud nejseš schopen pochopit co napíšu, tak ne no.
Pokud nejsi schopen akceptovat jinou pravdu, než tu svou, tak ne no.
tak kdyby dovedl k úspěchu Albion na MS, tak mu Zlatý míč předají rovnou na trávníku
A pak začne pršet starosta Varšavy a samovznítí se sledi.
Bude muset něco předvést se Spurs i v LM. Ale myslím, že obojí (výhra v LM i na MS) je asi tak stejně nepravděpodobné.
Jeste ani neskoncil starej rok a uz mame kandidata na zlatej mic
26.12.2017 se tu budou bavit kdo to získá za 2018
Moc ho nemusím, ale to už je pěkný úspěch, všechny přestřet včetně Messiho a Céčka, navíc v těžké anglické lize a ne ve vyloženě TOP tymu. Palec hore.
Na anglana dobry. Sice to nikdy nebude moja salka kavy kvoli nie uplne top technike, ale tolko golov sa nikdy neda nahodou
Aha, ne úplně top technika
Hihi
Tak vyloženě míčovej virtuos to není, že jo.
Samozrejme že nie, i keď niekedy žasnem, aké pasy dokáže vykúzliť.
To bylo myslím proti Liverpoolu, jak poslal Sonovi tu nejgeniálnější přihrávku pro tento ročník PL? Neskutečný.
Tak schopnost dát dobrej pas bych asi neoznačoval za techniku, to je herní inteligence spíš. Že nemá top techniku, jak psal Alcantara, s tím souhlasím.
Kokot. Škoda že takýchto kokotov nemáme aj v Arsenale
Asi bych ho radeji nrz kazetu...
Měli jste, zbavili jste ho. Vaše chyba
Lord
One season wonder
tolko golov a vystrielal az 0 trofeji to je tiez nejaky rekord nie
Trofeje jsou mainstream. Harry je Hipster.
uz je snad na konci kariery?
koniec roka uz ano
snad ostane v PL a pokusi sa zlomit Alanov rekord ....
*Jimmyho rekord
Half season wonder.
Ale v tom fotbale je to slozite. Guardiola nedosahne naprosteho uznani, protoze nevyvede Sheffield United z druhe ligy a nedovede je k titulu. Harry zase nedojde uplneho uznani, dokud neprestoupi do Realu a nevyhraje na klube urovni co se vyhrat da. Maji to tezke kluci, jesteze na ten eurofotbal zas tak casto nechodi, protoze by jim z toho musela prasknout lebka...
To je dobrý srovnání, no
Taky je to mysleno smrtelne vazne!
No s tim jak hraje Benzema to docela vypadá,že by po něm Real mohl jít v létě dost reálně.
A co? Daji 100 mega, 150mega? A co dal, Levy je posle do pice a vybavene.
jj, jako s Balem a Modričem... Tottenham je klub druhého sledu a Real si prostě koupí kohokoliv, když ho bude potřebovat.
Hodne stesti s kaneem, on sam rikal, ze by u spurt nejradsi hral celou karieru a ze se chce stat legendou, takze moxna za 300
Já Realu fakt nefandím, ale musí se nechat, že má status, že nabídku od něj neodmítneš, protože nic víc už není.
Neverim, ze by sel. Je to anglican, nejaky real mu moze byt u zadele
taky Owen by vedel rozpravat
jina doba
on to v nejakom rozhovore hovoril, ze nikto sa ho nepytal ake to je byt v Liverpoole, ale kazdy sa pytal ake to je byt v kabine Realu s hracmi ako Raul, Zidane, Ronaldo, Figo, Roberto Carlos atd.
Pokud bude chtít být o level jinde, tak by působiště změnit měl. Neříkám, že do Realu..
Ok
To je 5, respektive 6 sezon, casy se meni a Harry neni ani Modric, ani Bale.
David Lafata anglicke ligy...
ne no..
.. je teď Zlatan.
Týpek, co má perfektní střelu, ale taky se vytrácí s rostoucí důležitostí zápasů
Jojo, přesně kvůli tomuhle prostě obdivuji Ronalda, to je přesný opak, ten je právě většinou nejvíce vidět v důležitých zápasech. Minimálně v tomhle je napřed před všemi ostatními hráči.
Vyborny hrac. Preju mu to. Snad vystrili Anglii na MS alespon semifinale.
Super, hlavně že není nejlepším střelcem Messi.
vono zlatou kopačku dostal messi,nejlepčí střelec za kalendářní rok jaksi nemá ocenění
ty mas slusny komplex
Nevim, co si o nem myslet..
Je skvelej, sype to o stosest..
Na druhou stranu, pokud nebude vycnivat v ty nudny, sterilni anglicky repre, asi nahled na nej bude jako na dalsiho nudnyho anglana, co zazari jen v klubu.
A dost mozna to tak bude, proroze on nema zas tak uzasny individualni schopnosti, aby z niceho rozhodl zapas sam, obesel tri hrace, zavesil.. Krasne nahral nebo neco vymyslel..
Proto by to pro me nemel byt ani kandidat na zlaty mic, to spis po nadvlade messiho treba ten de bruyne, ktery dela hru.., ale strelec je to paradni.
Však góly z ničeho dávat umí. Obcházet hráče taky. Přihrávky top nemá, ale občas mě nějakou překvapí.
Dosť často, nie len občas.
Podivej se na posledni MOTD, tam ukazuji proc neni jenom devitka, ale co ma oproti ostatnim zabijakum navic. Neni to Messi, neni to ani KdB, protoze nehraje ani jednu z tech pozic. Na svoji pozici osameleho hrota je ale v tuhle chvili nejlepsi na svete.
A podminovat neci kvality tim, ze ma zazarit v tymu, ktery vede Southgate
Dajme Garethovi šancu.
Ale jo, ja zas tak nechci zatracovat, ale ze bych muejk extra veril se rict neda. Otazka je, co by vlastne Anglii byl uspech. Smifinale se lehce rekne, ale ta konkurence neni mala. Francie, Spanelsko, Brazilie, Argentina, Nemecko, Italie. Ti vsichni budou zase silni, Do toho dalsi nebezpecne tymy jako Belgie, Portugsko. Rupnou ve ctvfinale a zase budou pro smich, otazka je, jestli napr s tema stoperama maji na vic.
Zpicena klavesnice, pisu jak hotentot
Ja si myslím, že úplný základ je postup zo skupiny, čo je celkom reálne, a potom mať šťastie na súpera v osemfinále. Ak by zvládli prvý zápas vyraďovačky a získali sebavedomie, mohli by sa odraziť k dobrému turnaju.
jména do útoku má anglie TOP, obrana je dle jmen na jednej z nejvyšších úrovní, skupina le lehčí, první vyřazovačka kolumbie,senegal či polsko-žádný top favorit, nevipadá to špatně
nevypadá
Já si teda typnu, že Itálie moc silná na MS nebude
ze to Messi a CR nezmienovali ked tam boli idioti v repre ...
Pozri si gól proti Dortmundu doma, prvý proti Realu doma, doma proti Liverpoolu čo dával Son...
Ja ho nechci nijak shazovat, aby to nevyznelo spatne..
Tak trosku jinak, jsem zvedavy, jestli dokaze tahnout aspon tu Anglii, ne jen Tottenham, kde je proste jednicka, hraje se na nej a ma 100% duveru.
Porad si vybavuju to euro 21, kde byl fakt spatnej..
Tak v Anglii je taky neohrozena jednicka a pokud neni Southgate blazen, tak to bude hrat na nej. Jeden nepovedeny turnaj juniorek, kde byl po sakra narocne seezone a mimochodem tam hral napicu cely tym se mu bude vycitat jak dlouho? Daleko vetsi smysl by davalo hodit na nej to Euro, ale tak tam snad kazdy videl ze to Woy nedal.
Tak pravda je takova, ze v repre je proste zatim jen stinem hrace z klubu..
Ale rikam, i jako fanda Arsenalu mu preju, tak uvidime..
tak on hraje hrota a tam je těžké bez zálohy sám něco udělat v klubu má za sebou Alliho a eriksena, skvělé tvůrce hry, a to mi v repre anglie trochu chybí, produktivní záloha co by ho dostala aspon do nějakých šancí
Po mne konečne poriadny anglický útočník, ako sa patrí
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele