Isak nesdílí přání Newcastlu, za klub už nechce hrát. Nejraději by odešel do Liverpoolu

12.08., 12:51
Aktuality
Alexander Isak neplánuje v Newcastlu pokračovat. (© Stu Forster / GETTY IMAGES EUROPE / Getty Images via AFP)

Alexander Isak je podle informací z Anglie rozhodnutý, že už nikdy nebude hrát za Newcastle United. Pětadvacetiletý švédský útočník se chce ještě letos v létě přesunout do Liverpoolu, který o něj dlouhodobě usiluje.

Newcastle na začátku srpna odmítl nabídku úřadujícího šampiona Premier League ve výši 110 milionů liber a opakovaně zdůrazňuje, že Isaka prodat nehodlá. Útočník má na St James’ Parku smlouvu do roku 2028, podle The Athletic ale považuje svou kariéru v klubu za ukončenou, i kdyby k přestupu nedošlo.

Isak už loni v létě interně naznačil, že další smlouvu podepisovat neplánuje a sezona 2024/25 bude jeho poslední. Dva týdny před jejím koncem informoval trenéra Eddieho Howea o svém přání odejít, které zopakoval i po závěrečném utkání ročníku. Následně vynechal letní přípravu, mimo jiné kvůli údajnému menšímu svalovému zranění, trénoval individuálně a do přípravných zápasů nezasáhl.

Howe minulý týden prohlásil, že doufá v Isakovo pokračování v klubu, ale zároveň přiznal, že "nemůže útočníka zapojit do týmu". Švédský reprezentant proto pravděpodobně vynechá i sobotní ligový start Newcastlu na hřišti Aston Villy.

Liverpool o něj má stále zájem, ale novou nabídku zatím nepodal. Podle anglických médií by vedení Newcastlu mohlo změnit postoj, pokud by dorazila částka blížící se 150 milionům liber a zároveň by klub sehnal adekvátní náhradu.

Autor: Vladislav Frk / nytimes.com/athletic

Komentáře (252)

Přidat komentář
Vopi11

To tu dlouho nebylo

Reagovat
kissak

Reagovat
LeonardoUžoa

Afrošvéd prostě no. To mu tam Afrošvéda na pokec koupili

Reagovat
Geordies

Euroisak.cz opět úřaduje...

Reagovat
O.Giroud

Reagovat
Y.Cabaye

Reagovat
bourbon

Saudi mu do postele hodí nějakou uřízlou hlavu a proti Aston Ville bude běhat jako o život

Reagovat
ian.rush

No trošku se bojím, že by mohl dopadnout jako Osimhen v Neapoli.

Nakonec nepůjde ani do Liverpoolu a bude rád za Turka.

Rád bych ho viděl u Reds, ale ne za každou cenu. Pokud bude mít takovouhle náturu, dřív nebo později bude i u nás s ním nějaký problém, třeba začne brečet, že nemá plat jako Salah apod

Reagovat
oli9

Reagovat
Dubov

Taky bych se toho bál.

Reagovat
Manik...

Reagovat
Gedofrey

Reagovat
Biozdenda

Me teda prijde dlouhodobe jako dement a na hristi jako egoista a solista. Myslim, ze Pool bude jeste rad, kdyz ho nepodepise.

Reagovat
cristiano.K.

dobré přirovnání

Reagovat
kissak

fakt být novinářem a neustále řešit každé slovo kolem Isaka musí být hodně výdělečné

Reagovat
Neutron

Vokurkova sezona no…

Reagovat
Lovecour42

Za sebe musím říct že mě poslední dobou čím dál více sere jak hráči trucujou a chtějí více peněz i když mají smlouvu apod...

Kurva podepsal jsi to tak za to hraj. Ještě vždycky samozřejmě nechtějí smlouvu na rok ale alespoň na 3 a když pak mají dobrou sezonu tak najednou by chtěli více peněz i kdyz maji platnou smlouvu. A do píce když bude sezóna spatna tak si nechají na peníze sáhnout? To ne že... Fakt mě to začíná srat. Tak podepisujte smlouvu na rok když jste takoví frajeri...

Reagovat
Kovi81

V tomhle jsou mnohem lepší severoamerické soutěže. Máš smlouvu na 8 let, tak smůla, žádné zvyšování platu.

Reagovat
nakolehad

Takový Pippen by mohl vyprávět

Reagovat
Neutron

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Csaplárova past

Jaké trucování? V článku je napsané, že vloni říkal, že ta sezóna je jeho poslední a další smlouvu nepodepíše. Neschopný Newcastle to věděl, nikoho nepřivedl a měl by ještě Isakovi poděkovat, že na něm můžou vydělat přes 100mio

Reagovat
lexxes

Mít Isaka podepsanýho na další 3 roky a nemít vyřešený prodej, to je jako vést v poločase 2:0. Katastrofa.

Reagovat
Kovi81

Jakože Isak má smlouvu do 2028 ale sám se rozhodl, že ta sezona je jeho poslední? Já bych tyhle dementy nechal hnít na tribuně klidně další 3 roky.

Reagovat
F.o.X.i.K

Přesně. Teď si do konce smlouvy seď na tribuně a pak si jdi kam chceš.

Reagovat
Mrcix

a ještě za poručení smlouvy sáhnout na prachy, to by si pak primadony rozmysleli trucovat...místo toho se objeví nějaká hráčská asociace a ještě se postaví za hráče

Reagovat
Kovi81

Reagovat
Svatej

Reagovat
arvncrtx

Reagovat
Geordies

Reagovat
Manik...

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Gazdo

Reagovat
Talker

Jenže jemu nekončí smlouva, on má smlouvu ještě na 3 roky a vynucuje si odchod za každou cenu.

To je definice trucování.

Reagovat
lofin9

tak nemal podpisovať zmluvu do roku 2028

Reagovat
Mrcix

to nemohl vědět, že se mu tak bude dařit

Reagovat
janinho

chlapec v lete 2024 so zmluvou do 2028 povie, ze tam je poslednu sezonu, hej? takto sa to ale nerobi do psej matere. ja by som tam hraca, ktory nechce ostat urcite nasilu nedrzal, ale isak si musi uvedomit, ze vsetky karty ma v rukach NUFC. ked budu chciet, tak ho nechaju 3 roky trenovat s Bckom a ma po kariere. keby ich minule leto nejak dotlacil k novej zmluve s nejakou vykupkou 140m GBP (v tej dobe by nikto asi nehadal, ze bude hrat az tak dobre) tak teraz nemusel nikto trucovat. inak proste nepodpisuj 6rocne zmluvy v klube kde nie si predsvedceny, ze budes ochotny ostat.

Reagovat
Igner Farnsworth

V dnešní době už nemůžeš někoho nechat 3 roky hnit v becku, tady jsme furt na Západě

Reagovat
janinho

na zapade ked podpises zmluvu na dobu urcitu, tak mozes menit nazor kazde leto? to mi nejak uniklo.

Reagovat
Igner Farnsworth

To nevím, ale hráči mají ochranu na toto chování od klubu

Reagovat
Univerzál

No ochranu... když bude klub tvrdit, že ten hráč podle trenéra na A tým nemá a proto je v béčku, kdo prokáže opak? To je subjektivní...

Reagovat
Mrcix

Reagovat
vladis271

Ten system je nahovno. Ale ani klub si nemoze dovolit hviezdu nechat hnit v becku. Ten hrac je asset klubu. Ak ho nechas vyhnit rok v becku, strati hodnotu. Zo 150 milionoveho hraca spravis za rok mozno 80 milionoveho. lose-lose situacie pre klub aj hraca.

Reagovat
Swarley

Jasny, ale i ten hrac si nemuze dovolit zustat trcet rok nekde v becku... Pak je to hra o trpelivosti a kdo dyl vydrzi, ale za me pokud ho Newcastle udrzi, stejne Isak cukne a hrat bude... Pokud ti pripadne vystrili LM a za rok ho strelis za 100, tak jsi porad ok nez riskovat to, ze ho strelis ted a adekvátní nahradu mas v nedohlednu... Bez nej a bez poradne nahrady tu LM bude mnohem tezsi uhrat...

Tohle mi porad prijde jako nejrealnejsi varianta, ze to nejak uklidni, pripadne mu o neco navysi plat vymenou za vykupku kolem kila a za rok pujde...

Reagovat
masly008

Ale když on řekne že už nenastoupí tak je to ok?

Reagovat
Mrcix

a určitě to řekl nebo si to pisálek vycucal z prstu?

Reagovat
Csaplárova past

Jak jsem napsal. Newcastle by mu měl poděkovat, že prodloužil a teď za něj dostanou slušně zaplaceno. Celý problém se točí kolem toho, že nekonkurenceschopný Newcastle nedokáže podepsat nějaké posily. Takže logicky teď je pro ně nevýhodné ho prodat, protože je to 40 gólů. Ale za více jak rok tento problém nebýt schopen vyřešit .... bravo Newcastle, právě jste si luxusně domrdali sezónu.

Reagovat
janinho

jasne, ze ho nakoniec pustia. takto "predava" napr. levy vsetky hviezdy thamu, ze dovedie vsetkych zucastnenych do sialenstva (a potom za to nakupi flopy z celej europy). ale podstatne je, ze ma chlapec dlhodobu zmluvu, idu hrat LM a proste musi respektovat aj potreby klubu. keby sa im podarilo zohnat nahradu, tak ho uz davno pustili, ale ekitike, gyokeres aj sesko sli ku konkurencii, tak nemoze NUFC len sklopit hlavu a povedat papaa...

Reagovat
kissak

však je v článku uvedeno, že Magpies mají představu kolem 150m a tu pokud vím ještě nikdo nenabídl jinak nemají problém s prodejem

Reagovat
janinho

tak pol roka sa tu spominalo 120m a toto su aj tak len rumours, takze by som sa o tie sumy nejak vyslovene neopieral

Reagovat
kissak

ono i těch zmiňovaných 150m je bohaprostá spekulace a za současné situace i nereálné

zase je to celkem oživení přestupáku tedy až na chudáky fans Magpies

Reagovat
janinho

jasne, chudaky... asi by stenemenili s fandami Spurs alebo MU snad odo mna nechces cakat nejaku lutost

cakal by som, ze trosku lepsie budu makat na prestupovom trhu, ze aj nejake meno pride co potom ulahci presviedcanie dalsich hracov. lebo 140-150m GBP ked sa spravne zainvestuje, tak urobi viac nez Isak, ktory aj ked je super hracik, ale zajtra si moze v kupelni zlomit nohu a dovi dopo...

zatial mi to pride dost maly upgrade voci lakomemu ashleymu vzhladom na to ake moznosti majitelia klubu maju. jasne, ze neulovite haalanda alebo mbappeho ale je kopec kvalitnych hracov, co by sa dali kupit a je jasne ze vystrelia hore. len by som cakal, ze na toto s Isakom sa vedenie pripravi lepsie a kym to dojde do tohto bodu, ze bude nahrada (nahrady) davno kupena.

Reagovat
kissak

Lítost fakt ne, však toho trápení za Ashleyho éry bylo dost.

Každá mince má dvě strany a je jasné, že si vedení za to může svým způsobem samo. Isak určitě nějak naznačoval, že se chce posunout výš a vše umocnilo laso od Poolu.

Patlat se v tom, jak to vlastně všechno bylo nemá cenu protože to ví akorát hráč respektive jeho agent a klub.

Reagovat
janinho

suhlasim. len za mna na tejto urovni nejaka urazena pycha nema co hladat. isak chce ist do LFC? OK, zaplatte 135-140 mega GBP co bude anglicky rekord a diky za vsetko. za tie prachy mohli mat gyokeresa a este 1 top hraca. miesto toho maju trucujuceho utocnika. chapem, ze chcu byt videni ako klub, z ktoreho sa neodchadza "vyssie" ku konkurencii, ale este tam proste nie su. take nieco trva roky a zatial mozu byt radi za tu top5. ale aj isak to mohol isto dat vedeniu na javo nejak rozumnejsie, aby sa nejak dohodli.

Reagovat
kissak

souhlas

Reagovat
Marv

Reagovat
kissak

Reagovat
kissak

on může něco říkat o poslední sezoně, ale smlouvu má do 2028

takže od teď si hráči budou diktovat a kluby se z toho poserou?

Reagovat
Csaplárova past

To se právě velmi brzy zjistí, jak moc se může klub z jednoho hráče posrat

Reagovat
kissak

tak schválně zkus něco navrhnout?

Reagovat
masly008

Doufám že se neposerete a pod těch 150 ho nedáte.

Reagovat
kissak

bylo by to fajn, ale určitě tam bude nějaký kompromis

Reagovat
masina_LFC

sa netvárme, že je to niečo nové

Reagovat
Front hell

Reagovat
Bucky

Desítky let tu kluby ojebávali hráče, kde to šlo, tak asi není špatné, že se to chvíli otočilo na druhou stranu. Aspoň je vidět, jak jsou kluby proti hráčům slabé.

Reagovat
Svatej

Jak je ojebavali?

Reagovat
Swarley

Vsak bylo dost pripadu, kdy si hrac vydupal prestup nebo lepsi plat

Reagovat
kissak

Reagovat
Eichel

a ty keď v práci dosahuješ nadpriemerné výsledky tak si nepýtaš nikdy zvýšenie, hej? lebo veď raz si už podpísal zmluvu tak prečo by si mal zarábať následne viac

Reagovat
masly008

A když se zraníš nebo nehraješ dobře tak jsi v pohodě s tím že ný mu plat snížili jo?

Reagovat
Papra

a ty podepisuješ smlouvu na dobu určitou?

Reagovat
Eichel

Ja mám na dobu neurčitú ale môžem sa kedykoľvek zdvihnúť aj pri určitej a povedať, že dávam výpoveď a odchádzam, lebo niekde inde mi dajú viac a moja mzda neodráža plne môj prínos. Ok futbalista sa nemôže zdvihnúť a dať výpoveď ale môže tlačiť na klub iným spôsobom.

Reagovat
kissak

pokud máš smlouvu na dobu neurčitou pak je vše v pořádku

pokud na dobu určitou zažádej nového zaměstnavatele ať rozdíl zaplatí a zbytek si doplať sám

Reagovat
Jordi Alba

Tady na západě se může dát smlouva jak na dobu určitou, tak neurčitou.

Reagovat
Gazdo

Ale no toto je dost ustrelene porovnanie

Reagovat
Eichel

trochu je ale ja chápem niekoho, kto podpíše zmluvu za málo na pár rokov a následne vystrelí, že toto je jediný spôsob akým vie na klub tlačiť aby si vyjednal zvýšenie, nakoľko keby si mal toto ty v pracovnom kontrakte na svk, tak vždy vieš povedať, že dáš výpoveď a odídeš za lepším

Reagovat
Gazdo

Ano ale na druhu strany ked prestanem alebo nebudem pracovat tak mi plat nebude chodit stale ako futbalistovi

Reagovat
Kucka

Reagovat
Miguel19

Ať tam pošle Live 150 mega, Newcastle nám pošle 100 mega za Jacksona, ještě jim zbude a všichni budou happy.

Reagovat
habuu_14

100 za takovýho tragéda? LOL, viděl to dvěma a stejně to je dvakrát tolik, než za co reálně stojí.

Reagovat
Miguel19

Když to vidělím dvěma, dostanu tvoje IQ.

Reagovat
LeonardoUžoa

To jsem nevyděl toto

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Manik...

Reagovat
Čenda

Reagovat
Edgar Davids

Reagovat
Edgar Davids

Reagovat
TopinB

Reagovat
Svatej

Reagovat
janinho

to by platilo pre toho kto za jacksona posle 100 mega

Reagovat
TopinB

Reagovat
MystycMac

Ty blázni z Chelsey pýtajú za kopyta jak Jackson Madueke nezmysly a za Garnacha mladšieho talentovanejšie ponúkajú 30 :D Dúfam že nato United nepristúpi nech radšej hnije na tribúne plat aj tak veľký nemá...

Reagovat
Svatej

Taky doufáme

Reagovat
Jordi Alba

Slušnej hlavolam.

Reagovat
masina_LFC

v tomto prípade by ste boli happy najmä vy ale

Reagovat
lexxes

Povahově ho nesnáším, ale kdyby se srovnal, tak o moc prověřenějších útočníků pro PL není.

Reagovat
Talker

Ten hejt je na něj přehnaný, podle mého to je srovnatelná varianta s Isakem a Ekitikem.

Reagovat
Talker

Se Seskem a Ekitikem, sorry.

Isak je úplně někde jinde.

Reagovat
Kucka

Reagovat
arvncrtx

Sterlinga už nenabízíte?

Reagovat
sejber

Celkom som na zamky zvedavy. Ten sejkovsky hype je zjavne definitivne prec. Posily im bez problemov vyfukne aj zufaly ManUtd, najlepsi hrac za nich odmieta hrat. Saudska Arabia to zjavne nemieni financovat ked musi dotovat vlastnu ligu. Pride mi ze zenit tohoto projektu je za nami a bude nasledovat pomaly navrat tam kam patria.

Inak Isak sa vrha do blbej pozicie. Ak ho nezoberie Liverpool ostane mu z iba Al nieco.

Reagovat
Geordies

''Ten sejkovsky hype je zjavne definitivne prec'' Mohu se zeptat, co tímhle má být řečeno?

Reagovat
Mastný Chobot

Ľuďom už dnes nezáleží na peniazoch, hlavná je pohoda, dobrá nálada a nulové emisie

Reagovat
sejber

K tomu ale potrebujes peniaze

Reagovat
sejber

Najbohatsi klub sveta ktory moze mat hraca na ktoreho si ukaze. To bol narativ po prichode sejkov. Do reality sa to nikdy nepretavilo aj ked nejaky cas ste tak boli brany. Momentalne nie ste schopny podpisat ani udrzat hracov napriek ucasti v LM.

Reagovat
lexxes

Senzacechtivý narativ. Kdo jen trochu sleduje fotbal, věděl, že to tak nebude.

Reagovat
sejber

Ale no. Tie ocakavania boli vysoke napriek senzaciechtivosti novinarov. Proste sa cakalo ze to rozbehnete ako city alebo chelsea po prichode investorov. Doba je uz dnes ina ale po investiciach ako Isak, bruno alebo Tonali ten hype novobudovaneho velkoklubu bol vsadepritomny.

V tomto kontexte mi to dnesne dianie pride ako solidna spiatocka. Do boja o titul ste sa nezapojili a nic nenasvedcuje tomu ze sa to v najblizsom obdobi zmeni. Hviezdnych hracov nelakate naopak vam najvacsia hviezda pali mosty.

Proste v dobe prichodu sejkov si asi vacsina ludi co trochu sleduju futbal predstavovala Newcastle 2025 trochu inak

Reagovat
fenixLFC

Tie ocakavania boli vysoke len u analfabetov, vedelo sa ze ich bude treba najskor vobec zachranit, zvysit prijmy atd. Prichod hviez a la messi mbappe atd boli vymysly tych co tomu proste nijak nerozumeju a aj sam castle to deklaroval. Realne su teraz maximalne na tom co sa ocakavalo, spis sezonu popredu (s dvomi nie jednou sezonou v LM). A to ich este strasne brzdi, ze nemaju sportoveho riaditela. Preto im chce odist najvacsia hviezda a kvoli tomu ze nevedia ako na tom budu, sa im tazko lakaju daldi hrotaci ked nevedia ci prichadzaju ako jednotka alebo k isakovi

Reagovat
lexxes

děkuju

Reagovat
sejber

Skor mi to pride tak ze saudsky investicny fond sa rozhodol kupit klub etablovany v PL a spravit z neho velkoklub v najlepsej lige sveta. Zas tie investicie po zmene majitela boli nemale. Po roku SA zmenila strategiu a zacala dotovat vlastnu ligu a ich zaujem o NUFC ochladol. Udrziavaju klub na urovni boja o LM ale na dotovanie boja o titul sa vykaslali kedze musia krmit al hilali. Nebyt saudsej ligy Mbappe alebo niekto podobnej kvality by tu uz bol. Respektive vyber hviezd saudsej ligy by dnes hral PL v drese Newcastlu.

Reagovat
fenixLFC

Tie investicie boli nemale kvoli absencii investicii x rokov predtym a najma nutnosti ich zachranit. Lenze ked do toho naliali prachy, tak mali ptoblem vojst sa do PSR a kvoli tomu nemohli investovat dalej. Takze nie, mbappe a spol by tam neboli nebyt al hilal a spol, ale preto ze (okrem toho ze s tymto renome by tam nesli) si to ten klub skrz financne pravidla nemoze dovolit. Nehovoriac o tom ze urcitebymali problrm ufinancovat aj hilal, dalsie arabske kluby a navyse aj castle jedine na zaklade coho by sa dal predpokladat mensi zaujem je fakt, ze nie su schopni najst dlhodobeho sportoveho riaditela

Reagovat
kissak

Reagovat
Geordies

Ne, to se teda nečekalo, od začátku bylo komunikováno stylem, že Newcastle chce zůstat tradičním anglickým klubem a rezonovala snaha vrátit ho do relativně úspěšné éry před Ashleym.Jen tím upozorňuješ na fakt, že o tom nemáš šajnu. Čemuž můžu rozumět, když fandíš někomu jinému, pak se ale nevyjadřuj k něčemu, o čem víš prd.

Reagovat
sejber

Takze vlastne idete podla planu a boj o LM a postavenie tradicneho anglickeho muzstva je vasim cielom? Beriem fakt ze na to nemam rovnaky pohlad ako fans daneho klubu ktory do toho vidia hlbsie ale proste neverim tomu ze by bol NUFC natom takto nebyt toho ze sejkovia si svoj projekt po roku prehodnotili a rozhodli sa radsej investovat doma ako v zahranici to je cele.

Reagovat
Geordies

Dívej, asi věřím tomu, že šejci mají nějaké dlouhodobé cíle a vize typu do 10 let zabojovat o titul.

Ale spíš prostě šejci viděli obrovský potenciál tradičního klubu s širokou fanouškovskou základnou. Když nepočítám Sunderland, tak Newcastle je široko daleko jediný velký mančaft v regionu a po fotbale tam je hlad. Takže i prachy. Každá sezona se vyprodá už skoro jen permicema a jen tak se tam dostat na zápas rovná se zázraku.

Ano, pro Saúdy je pochopitlně priorita domácí liga, domácí MS podpora fotbalu celkově. Stát do toho pumpuje biliony. O tom ale bylo rozhodnuto už dávno před koupí Newcastlem. Ten je pro ně jen takové želízko v ohni v evropském kontextu.

A tím se dostávám k první otázce. Jo, mi tohle bohatě stačí, protože někam tam pro mě Newcastle patří. Pamatuju časy ještě za Magpie Group, tedy před Ashleym a Straky hrály pravidelně o LM a proháněli nejlepší.

Reagovat
kissak

od kdy fandíš draku?

Reagovat
Geordies

Táta měl rád Shearera, tak jsem to nějak převzal. Pak mě vzal do kina na premiéru Santiho Muneze a to už bylo hotovo

Reagovat
Busby babes

Reagovat
aragorn

Reagovat
kissak

Jj Santi to byla a je správná legenda

Reagovat
icemike

Reagovat
Neutron

Sa citim az trapne, ked toho Shearera si velmi dobre pamatam a ty to davas do spojenia s otcom

Ibaze by ho mal tvoj otec rad este ovela skor ako prestupil do Castlu

Reagovat
kissak

jak napsal lexxes, Tvůj scénář respektive scénář City nikdo, kdo sleduje fotbal věděl, že nebude následovat

City mohli v tomto ohledu volné ruce a prakticky neomezené možnosti a tak si mohli dovolit napumpovat do klubu miliardy

což v dnešní době FFP a PSR prostě nejde pokud nemáš dostatečně nadfinancovaný kádr a začínáš prakticky od nuly a to je náš případ

Reagovat
sejber

Toto je hladanie vyhovoriek. Kazdy co sleduje futbal , specialne PL vie ze kde su peniaze tam je cesta a nakoniec to je cele o peniazoch. Staci sa pozriet na city ako dopadli s tymi ich 115 obvineniami alebo ako buduje kader chelsea.

Reagovat
Talker

Jenže ty musíš mít ty příjmy a ty Newcastle prostě nemá.

Ohánět se 115 obviněními City je hezký, ale dříve byly mnohem menší kontroly, mnohem méně se vynucovalo dodržování pravidel a byla tam šedá zona, jak ty prachy do klubu narvat.

Od té doby se zalepilo hodně z těch šedých zon. To vynucování pravidel FFP/PSR je mnohem přísnější, jsou větší a lepší kontroly, takže udělat to, co City jde teď mnohem hůř, protože se na to přijde mnohem dříve.

Reagovat
kissak

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
kissak

peníze jsou jedna věc a respektování nějaký pravidel druhá, my jsme se vydali tou pro někoho možná hůř pochopitelnou

Newcastle sice za dob Shearera úspěsný byl, ale pak přišla vláda Ashleyho a ta nás dostala do režimu "EPL udržovacího", kdy se do klubu minimálně investovalo a na co si klub vydělal zase shrábl Ashley

startovní pozice pro šejky byla dost složitá a ještě nějakou dobu bude trvat než se dostaneme výš

Reagovat
Neutron

No necakalo, lebo chelski ani city uplne neriesili ffp, ktore prislo do platnosti az 2011/2012.

Reagovat
Grahf

ale no, všetci čakali, že budete minimálne druhé city. Ale asi neojebávate tolko, jak oni

Reagovat
kissak

kdo všichni?

Reagovat
kissak

Uďa, Kavel, Máňa a Čulibrka umíš taky?

Reagovat
Geordies

Nezlob se na mě, ale co to je za debilitu? Vždyť takhle se klub nikdy neprofiloval a ani to nebyl jeho záměr. Hned první přestupák Newcastle jasně ukázal, že chce jet rozumnou přestupovou politiku, jít postupnou cestou. Choval se podobně jako většina týmů z vrchní půlky tabulky. Ještě v loňské sezoně, tedy pár let po převzetí šejky, se normálně stávalo, že v zápase nastoupilo třeba 5 lidí, kteří byli v týmu už před PIF.

Takže úplný opak City, PSG. Anebo Anži, Malagy - neúspěšných projektech, o kterých píšeš. Ohledně Isaka, ano, nedokážeme udržet hráče, když vlastně Toon bere jen jako přestupní stanici - a co si budem, Liverpool je co se renomé a kvality pořád jinde. Nic s čím by se nepotýkala třeba Aston Villa nebo Spurs. Ale taky je to zatím jediný případ, Gordon loni Liverpool odmítl a Bruno zas City.

A že nikoho nedoveme přivést je zas co? Koupil se Elanga, Thiaw, ladí se Wissa. Jasně, s hrotem se podle mě šeredně zaspalo a jde to za vedením, protože sjeli z kurzu a měli velké oči, jinak je to ale názor úplně mimo.

Reagovat
kissak

Reagovat
Svatej

Reagovat
uff

Presne tak. Aj preto je Newcastle stále sympatický

Reagovat
masina_LFC

"Gordon loni Liverpool odmítl"

to máš odkiaľ túto blbosť? tam bola jediná vec, kvôli čomu padla tá PSR výmena s Gomezom, že ste už predtým ojebali PSR s Forest myslím

“While Gordon is not agitating to leave St James’ Park, where he is extremely happy, he would be very keen on the move back to Merseyside, viewing Anfield as a dream destination,” writes Fraser Fletcher.

Reagovat
Geordies

Mi šlo o to, že se kvůli tomu Gordon nestavěl na hlavu. Vedení pro jeho setrvání radši pustilo Minteha s Andersonem a Gordon tak s díky Reds odmítl, ikdyž by se přestupu nebránil.

Reagovat
masina_LFC

Gordon ale nič neodmietol, keďže vy ste ten deal po svojich skompletizovaných prestupoch zrušili... a ja nevravím, že sa staval na hlavu, ale keby ste nevymenili Andersona s Forest, tak by bol Gordon u nás s veľkou pravdepodobnosťou

Reagovat
Neutron

Preboha, Pool je snova stanica pre vsetkych, ako si si toto mohol dovolit napisat

Reagovat
Manik...

Reagovat
Igner Farnsworth

Pojď synu

Reagovat
SCELO

dufam, ze LFC nebude taky hlupy, aby zaplatili taku sumu, treba hracov hlavne do obrany...

Reagovat
772jozef

Skusil by som 115 a to by bola posledná ponúka

Reagovat
EZ

nepochopitelne ze zacal takto trucovat az po prichode Etikiteho. Mohol vydrzat rok a ist niekam do Barcelony

Reagovat
Igner Farnsworth

Jako že by Barcelona zaplatila 150m liber?

Reagovat
janinho

daju sa splatky rozlozit na 150 rokov?

Reagovat
Igner Farnsworth

Je to jedno, ani to by teď nedali

Reagovat
uff

Reagovat
Manik...

Reagovat
avicii

Reagovat
Čenda

Reagovat
AlevsakNevadi

mmm tak jedine zeby sme ponukli stravace a VIP miesto na nou camp kde sa vratia snad niekedy... nemozeme zase registrovať a Isak je absolutne sci fi

Reagovat
Greaber

Zkuste zavřít kantýnu jako United. Když vidím ty jejich nákupy, tak se jim to muselo sakra vyplatit.

Reagovat
BaggioRoberto

Trošku podezírám United, že prodali tu kantýnu ČR jako polní kuchyni.

Reagovat
Greaber

Reagovat
krisa

Reagovat
AlevsakNevadi

neviem ci realne kantynu aj barca vlastni, boh vie co sa vlastne predalo aby bolo na lewu a spol

Reagovat
EZ

a funguje vobec? Nedavno boli clanky ze detom v la masii prestali varit obedy

Reagovat
Greaber

Počkej to snad ne? Sebrat kantýnu dospělým a místo toho jim dát misku s ovocem, dejme tomu ještě, ale přece nesebereš dětem oběd, to je moc i na Barcu

Reagovat
Swarley

Reagovat
Doomblade

Reagovat
fenixLFC

Vip miesta nemozte ponuknut, tie ste uz predali

Reagovat
AlevsakNevadi

spravíme nové a k tomu študio a polku neymara

Reagovat
vladis271

Lenze to co zanho pytaju evidentne moze dat dokopy len Liverpool.

Reagovat
Jardman

Nejlepší je stejně Dortmund, jakej má čuch na talenty, i když v tomhle případě to příliš nevyšlo, ale asi není náhoda, že v BVB byl, a co se z něj dnes vyklubalo za snipera.

Reagovat
ian.rush

Ten scouting v BVB mají drsnej.

Lewandowski, Immobile, Auba, Bellingham, Sancho, Haaland, Akanji, Hakimi, Pulisic, Ousmane Dembelé, Isak .... atd atd

Reagovat
Jardman

Erling :))

Reagovat
Jardman

Pár adeptů na Zlatej míč tam je/bylo - Lewa, Bellingham, Erling, Dembelé, Reus nebýt zranění, třeba v budoucnu i ten Isak. Mazec, Bayern se má kurva co učit.

Reagovat
Kucka

Reagovat
BaggioRoberto

Jasné, všichni do Liverpoolu. Ty musí dát letos titul s náskokem 15 bodů.

Reagovat
F.o.X.i.K

Tak to udělali už letos

Reagovat
Nuno čomes

OT: Rodrygo do Manchesteru?

Manchester City zahájil předběžné rozhovory o možném příchodu Rodryga z Realu Madrid. Přestup je ale nejistý - brazilský útočník se zatím nerozhodl, zda chce Španělsko opustit, a anglický klub řeší, zda by vůbec měl na trvalý transfer finance. Zeptat se služby ChatGPT

x.com/plettigoal

Poslední věta je nejvíc.

Reagovat
krisa

Reagovat
lexxes

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
$$CaptainKokotko

Ok, jsem internet explorer ale lol

Reagovat
fantomas10

Reagovat
kissak

takhle se nyní píšou články

Reagovat
Masi

Reagovat
Zephyr

Reagovat
gunner123

Reagovat
vodka

Reagovat
herbage

Reagovat
Swarley

Kvalita

Reagovat
Manik...

Reagovat
Greaber

Reagovat
Čenda

Reagovat
8lampard8

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
$$CaptainKokotko

OT: Co je ten konec v expresce? Rodrygo do Manchesteru?

Manchester City zahájil předběžné rozhovory o možném příchodu Rodryga z Realu Madrid. Přestup je ale nejistý - brazilský útočník se zatím nerozhodl, zda chce Španělsko opustit, a anglický klub řeší, zda by vůbec měl na trvalý transfer finance. Zeptat se služby ChatGPT

Reagovat
Coutinho10

tak už víme, kde ty expresky berou

Reagovat
Grahf

krása

Reagovat
elChe

Že se budou domlouvat s GPT, jestli ty finance mají. Asi jim dělá účetnictví....

Reagovat
arvncrtx

ChatGPT mi na to napsal tohle:

Rodrygo by měl zvážit, zda je spokojen s aktuální situací v Madridu a jaké má dlouhodobé cíle. Pokud vidí v Madridu potenciál k vítězstvím a osobnímu růstu, může zůstat. Naopak, pokud cítí, že by mu přestup otevřel nové možnosti a výzvy, Manchester City může být atraktivní volbou.

V konečném důsledku je nejlepší, když se rozhodne na základě vlastních cílů, pocitů a konzultací s poradci či agentem.

Reagovat
$$CaptainKokotko

Reagovat
Zephyr

Reagovat
Busby babes

si to nechal prelozit no

Reagovat
avicii

EF

Reagovat
Coutinho10

tak pojďmě do něj

jak říkal Minha v premiercastu, tak v poho můžeme ještě utratit £159 mil, abysme neporušili ty pravidla, takže v poho

Reagovat
Miguel19

Akorát potřebujete ještě tak 3 hráče minimálně

Reagovat
772jozef

Reagovat
oli9

Reagovat
Coutinho10

jako jo, ale Isak je Isak

Reagovat
oli9

Za kazdou cenu ho nebrat

Ten Nunez mel zustat, takhle snad dostane prostor nekdo z mladych a uz pripravovat scenar na zimní nakup utocnika

Reagovat
Coutinho10

jako doufám, že nebudeme muset dát celou částku, ale chtěl bych ho k nám dost, tak uvidíme

na druhou stranu Ekitike nevypadal špatně, ale stejně no

Reagovat
O.Giroud

Hlavne po odchode Diaza a Nuneza tam aj tak skoro nikoho už nemáme neviem ako to chcú poriešiť, snáď nebudú mesiac ťahať toho Isaka, lebo ten fakt nebude stačiť

Reagovat
Coutinho10

j

Reagovat
Ranoth

Ekitike nemôže byt nas jediny hrot na celu sezonu, tam musi niekto prist aj keby Isak nevijde

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Busby babes

odvazne tvrzeni, ktere se u Poolu jako klubu co nezverejnuje vysledky hospodareni bude blbe dokazovat.

Reagovat
Coutinho10

určitě to má podložený říkal i zdroj, bylo to v tom 1. nebo 2. díle z minulýho týdne

takže v poho

Reagovat
Busby babes

to je mi jasne.

Ale jinak i u nas, kde mame verejne financni zpravy, tak ti lidi, co se tomu venuji rikaji, ze to jsou jen odhady jak se asi klub vejde do FFP, protoze na to aby to byli schopni rict nejak presne, by museli mit pristup k detailum a to nikdo nema

Reagovat
Coutinho10

j, v tom případě by to bylo horší no

Reagovat
TopinB

Newcastle právě posunuli cenu Isaka na £160 mil

Reagovat
Coutinho10

pak jim teda zůstane naštvanej hráč

Reagovat
Front hell

Pár týdnů a ještě se rád uklidní

Reagovat
fantomas10

Je tak tezky zvednout telefon a zeptat se Gyokerese, jak na to?

Reagovat
Devil

Na nevděčné lavici už je ale obsazeno - tam už sedí Sancho s Garnachem.

Reagovat
PL28

Takového neprofesionála bych v týmu nechtěl. Za rok začne brečet a trucovat že chce větší plat, nebo se ozve Real či Barca a v Poolu budou zažívat to co teď v Castlu..

Reagovat
kissak

jj tohle zde už také někdo zmiňoval

Reagovat
sensei25

Ktokolvek kto da za tohto hraca viac ako 60-70mega je psychopat.

Reagovat
Neutron

No, ked za Jacksona co proti Isakovi ani nie je futbalista pytaju 100

Reagovat
Stenly88

Ja tento trend fakt nechápem. Hráč má podpísanú platnú miliónovú zmluvu ale začne trucovať, že on chce ísť tam a tam. Dúfam, že sa už konečne nájde klub, ktorý sa voči tomu postaví pevne: odmietaš hrať aj keď máš platnú zmluvu, tak budeš preradený do B-čka a keď ti skončí platnosť zmluvy choď kde chceš ????

Reagovat
Busby babes

protoze se to klubum nevyplati ne v situaci kdy tu plati FFP a PSR pravidla, tak si kluby proste nemuzou dovolit vyhodit jen tak penize z okna, protoze to pak limituje jejich nakupy posil.

a jinka teda kluby jsou dlouhodobe v daleko silnejsim postaveni nez hraci.

A jinak naopak se to deje porad. Hraci maji platne smlouvy, ale stejne se kluby kdykoliv rozhodnou: nejsi dost dobrej, nehodis se nam tak se te chcem zbavit... a nikdo tu nepicuje na kluby nerespektujici podepsanou smlouvu

Reagovat
Wazza228

Viz Hojlund, kterej chce zůstat a my ho posíláme pryč

Reagovat
Busby babes

presne. a to se deje v kazdem klubu kazdy rok. Jne to fans neresi. vernost se ceka jen od hracu ne od klubu.

Reagovat
Kinky7

jenze ten hrac nemusi s tim prestupem souhlasit a klub ho nema jak donutit odejit jinak nez ze nebude hrat.

Reagovat
Busby babes

No a hrac nema jak jinak klub donutit k prodeji nez ze nebude trenovat... kde je rozdil?

Reagovat
Kinky7

ale vzdyt to pise stenly - hrac trucuje tak nebude hrat a at si trhne - stejny jako u klubu - nesouhlasim s prodejem a trhnete si. prachy mu pujdou tak jako tak.

Ta situace jak je nastavena ted nuti obe strany aby si vychazeli vstric (klub trati na hodnote hrace - hrac ztraci na schopnostech protoze nehraje)

Reagovat
Busby babes

ok, podle me stenly pise neco trochu jineho. rika, ze je tu trend kdy hraci kaslou na platne smlouvy. Ja si to uplne nemyslim, spis zacli delat to same, co delaji kluby roky no. Obe strany obcas dojdou k tomu, ze v tom smluvnim vztahu dal nechteji pokracovat a zacnou tlacit na ukonceni. Kazda strana k tomu ma prostredky a ty pouziva. jen u klubu se nad tim nikdo nepozastavuje, vetsinou teda

Reagovat
Kinky7

nas za tu snahu zbavit se Phillipse kritizovalo lidi.....

Reagovat
Grahf

tak ale táto bluffing game funguje aj opačne, väčšine hráčom sa tiež neoplatí byť preradený do rezervy, alebo sedieť na riti. Takže ide asi len o to, ktorá strana ustúpi, resp. je v lepšej pozícii.

Reagovat
martin.b

Dobrý, ale je to pořád trh, hráč sleduje svý zájmy = rád podepisuje delší smlouvy aby se zajistil, klub sleduje svý zájmy = oporám nabízí dlouhý smlouva, aby chránil hodnotu svýho aktiva. Ano, to co jeho lidi vypouští skrz novináře ven je blbý, ale holt to tak dnes funguje, ale pořád se snaží vydupat si deal, kterej je lukrativní pro obě strany.

Reagovat
avicii

Tak snad sa dohodneme na odstupnom.. co ma teší tak sa pracuje aj na stoperoch... Guehi a Leoni sú ciele..

Reagovat
aragorn

OT: Vím, že se zde řešili televize ale nikde jsem nenašel odpověď.

Mam Skylink balíček kombi+ z loňska. Celý loňský rok jsem tam neměl NS6.

Když se dnes dívám na jejich stránky, tak ve stejném balíčku mají i NS6 ale mě stále nenaběhl. Řešil to někdo? Případně někdo kdo to má od letoška a může potvrdit, že tam má NS6?

Díky

https://www.skylink.cz/livetv?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=12085187921&gbraid=0AAAAADo9jfOD4d3ol2BdYuiUmcfHwY5FM&gclid=Cj0KCQjwzOvEBhDVARIsADHfJJQmSAaQ217OT7nD6mnWcYU5Chj6o_zs3N70EzZjobPEFZxWXRuZve4aAjS8EALw_wcB

Reagovat
1joni

Myslím se má objevit v srpnu den nevím.

Jsem včera někde četl.

Reagovat
aragorn

Reagovat
fenixLFC

Ja popravde nerozumiem preco nejdeme po watkinsovi. Stal by asi 40 mega libier (ked si pamatam spravne spekulacie), na ligu zvyknuti a ako backup/do rotacie super. Jedine ze by kvoli veku?

Reagovat
Grahf

skôr 60

Reagovat
Kincl

Normálně bych ho nechal na lavičce s tím, že beztak má majitel určitě tolik peněz, že by ho to nějak nebolelo. Beztak by v Liverpoolu za dva roky zas brečel, že chce do Barcelony nebo Realu.

Reagovat
Kinky7

Majiteli to jedno je ale klubu kvůli PSR ne

Reagovat
kissak

Peněz mají dost, ale nemohou je použit

Reagovat
Patron

Ten se ale vybarvil

Reagovat
lexxes

Agent Aleksandra Isaka, Vlado Lemić, je v Nizozemsku persona non grata – PSV ho vyhodilo, protože se choval jako neoficiální boss přestupů a podle lidí kolem klubu si z toho dělal vlastní byznys, a u Ajaxu si zavřel dveře po aféře s jeho hráčem Nemanjou Gudeljem, který na jeho popud odmítal trénovat i hrát, aby si vynutil odchod.

Reagovat
Greaber

Poslední co tohle zkoušel skončil v Turecku

Reagovat
jk

Robben, Matic, Ivanovic, Ancelotti…na těhle přestupech do chelski se prej Lemič taky podílel a chelski kvůli tomu byla vyšetřovaná a hrozil jí odečet bodů. podle švédských novinářů měl poslat Abramovič Lemičovi 100m bokem přes nějaké kyperské firmy

Reagovat
lexxes

Peklo. Ale nedivím se s těm prachama, co se v tom točí.

Reagovat
vladis271

Tirz som zachytil, ze je to nejaky zmedecek. A sucasne je Isak jeho jediny ackovy asset.

Reagovat
lexxes

taky jsem koukal, že další největší asset je kokot Emi Martinez

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele