Hráli jsme asi nejhůř, co jsem u týmu, je to velká facka, řekl Šilhavý
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Kvůli jedné facce nemůžeme hodit do koše tříletou práci, řekl Coufal
05.06.2021, 19:54
Italský tisk píše o dominantní výhře nad Českem a cítí šanci na Euru
05.06.2021, 15:45
Podle Baráka může Česku debakl 0:4 v Itálii hodně pomoci
05.06.2021, 09:39
Čechy jsme přehráli, bylo to opravdu dobré, řekl Mancini po italské výhře
04.06.2021, 23:56
Češi v první přípravě před Eurem utrpěli s Itálií debakl
04.06.2021, 22:46
Komentáře (95)
Přidat komentářByla to katastrofa, neustále rozehrávka v malém vápně, kdy se po třech přihrávkách ztratil míč hráči to radši vrátí, než aby zkusili přihrávku do útoku
jardo a co jsi čekal, když tam nemáš žádného kreativního záložníka?
Karma za Dočkala
Jsi s Dočkalem doprdele
Doplatíme na to, že tam nemáme nikoho kreativního
Na Dočkala rychlé dostupování a zdvojvání neplatí, že. Navíc nechyběla kreativita, ale nabídka pro přihrávku a rychlá práce s míčem v malém prostoru. Buď rád, že tam nebyl, protože by všichni viděli, že tam být opravdu nemá.
nastesti jsme videli,ze nominovani tam opravdu byt meli...byl to koncert kreativity a rychle prace s micem na malem prostoru
Rychla prace s míčem na malem prostoru - Dockalova prednost, aha
vyser se na to
A nebo ty
Jestli si myslis, ze kdyz mel problemy darida nebo kral, tak by dockal, kteryho vygumuje kdejakej kopac, kterej mu celej zapas dejcha na zada, stihal...
Tak se tomu proste jen musim smat, no.
Voni dostanou 4:0, hrajou šíleně, nic si nevytvoří a stejně se najde nějakej jantar, kterej prská na to, že by tam byl dočkal místo těch, co na tom hřišti dostali tu 4...
Naštěstí bylo vidět, jak je Barák lepší hráč
Fakt se na to vyser a přilez s chytrýma kecama, až dotyčný vybraní hráči udělají nějaký výsledek...teď to působí dost debilně
Samozrejme, ze barak i vsihni co byli v zakladu v zaloze jsou lepsi hraci.
Jantar jsi ty, jestli si myslis opak.
Vysledky uz udelali, ze se ti to ted hodi otocit po jednom zapase je jen tvoje debilita, gy jantare.
jak rikam,vyser se na to a prilez pozdeji gumo
Souhlasím s ním bychom tam byly v 10
Samozřejmě, byl by to první kus na stridani...
A teď jsme tam snad byli v 11? Protože půlku týmu jsem neviděl u míče..
Ano i když to tak moc nevypadalo ale s ním by to lepší nebylo
Což je asi důvod proč se dostal jen do Norska či Číny
Po zápase kde nám chyběl hlavně zápal, nasazení a jistota v obraně se tady vzývá Dočkal . Pro boha živýho lidi.
Rikejte si co chcete, ale ja po tomto uz nechci Pavlenku v narodaku ani videt. On se vzdy "tak nejak" nachomytl k nasim debaklum, pritom z pohledu divaka to zase nevypada, ze by to zavinil on. To jsou takovy priblbly goly z odrazu, tam si sahne na balon, ale nechyti... A pritom to je proto, ze Pavlenka si proste tu obranu neumi pred sebpu zkorigovat. Nezarve si, neni v obrane ani v brance panem. Hlavne proboha kdyz vidi, ze souperova taktika byla uplne jasna, ze byl zvlaste durazny presink na nase obrance (protoze Italove spravne precetli, ze hru kombinujeme postupne odzadu, obranci), tak nedostavam zbytecne obrance pod tlak kratkymi prihravkami, ne? Vzdyt nase zaloha i utocnici byli kompletne vymazani, protoze se mic k nim pres obranu vubec nedostal. Zde bylo resenim proste nakopnout mic dopredu, preskocit obranu a rovnou na zalozniky, at je sance jit dopredu. Pavlenka to vubec nepochopil. A nedokaze chytit nic navic. Vaclik je v tomto uplne jinej. A uprimne, srat na pocet minut v Seville tuhle sezonu, on chytat za repre umi a vubec na nem nerozehranost neni videt.
Vykon jinak byl teda hrozivej, to souhlas, ale co nam nejvic vadilo, v cem nas Italove prehravali? Rychle, uderne a hlavne velmi presne prihravky. Tam nasi vubec nestihali ani hlavou, natoz nohama. Vsude byli pozde. Italove videli presne kde kdo stoji, sehrani byli skvele. Blby je, ze souperi ted jasne videli, co na nas plati. Dobry na druhou stranu je, ze realizacni tym ma ted 90+2 minut materialu na to, aby tuto velkou slabinu eliminovali. Poucnejsi material snad uz ani nejde mit.
souhlas a to tady bude spousta lidí tvrdit, že brankář ze sestupujícího týmu BL je kvalitní. Brémy jsou tak na úrovni Liberce, Jablonce, takže tam mohl být místo něho kdokoliv z TOP 6 u nás.
Třeba Hruska
Hruška ani nechytá, ale určitě měl jet Kolář, který je min o level lepší. Dále tam mohl jet třeba Ngyuen, Staněk se jeví dobře a určitě by se našli další 2-3 brankáři na úrovni Pavlenky
min.na úrovni Pavlenky
To podceňovaní Pavlenky a ještě k tomu na úkor Vaclika je fakt šílený
To precenovani Pavlenky na ukor Vaclika je sileny, jsi chtel rict.
Rozhodně nechtěl
Pavlenka je pro mě lepší brankář
Nguyen ??? To si napsal omylem ne ?
Trojka je Grigar
Brémy jsou možná na úrovni Jablonce, ale Pavlenka celý rok chytal proti silným týmům. Chytat BL a českou ligu není teda ani omylem stejné. To že sestoupili nemění nic na tom, že Chytat proti kvalitním týmům. A vůbec nechápu, jak v zápase, kde vůbec nefunguje záloha, obrana propadá tak za výsledek může jenom Pavlenka ze jo ? I kdyby tam byl Vaclík, tak na výkonech obrany a záložníku to nic nezmění. Žádný z těch gólů nebyla jeho chyba a ty ho chceš vyhodit z reprezentace? Z reprezentace by okamžitě ještě dnes měl být vyhozen Čelůstka s Brabcem, kteří hoří zápas co zápas.
nikdo neříká, že za to může jen Pavlenka, ale souhlasím s tím, že organizace obrany a rozehrávka brankáře je jeho práce. A tam je takový Kolář úplně jinde. Právě díky tomu, že si ty hráče umí zorganizovat, navíc hraje libera, je mnohem vytaženější, občas chytne něco navíc atd. Když vidí, že je soupeř vytažený, tak umí balón vyhodit rukou až na půlku atd.
Oproti tomu Pavlenka míč poslal nejbližšímu obránci do špeku, ten to ještě stačil posunout na půlku a tam už míč měli Italové.
Uznávám jednu chybu Pavlenkovi, v BL zjistil, že i golmani už dneska hrají nohama a zkouší to taky. Chyba je, že nepochopil že v jeho věku je na to pozdě. V Česku je nejlepší hrou nohama Kolář, protože tak hraje od 20, Pavlenka se to chce učit těsně před 30, což je opravdu pozdě. Kdyby se držel toho co umí a hrál jistotu jako to právě dělá Vaclík, tak by se možná o něm nepochybovalo, chytat umí dobře, jen učit se teď být moderním golmanem s rozehravkou, to měl začít mnohem dříve. Teď všichni vidí jasný příklad toho, proč Trpiš požaduje od golmanů umět nohama a tím pádem nemůže mít Slavia kohokoliv kdo jen dobře chytá.
Ale chapes to, ze v klubu muze sice chytat dobre a hrat proti silnym tymum, ale to proto, ze je zvykly na hru sveho klubu? Nastupuje pravidelne, vi co cekat od svych obrancu, ale kdyz ma vymenit klubovy dres za reprezentacni, tak to stoji za hovno? Proc? No protoze se absolutne nedokaze prizpusobit hre jineho tymu. Brankar neni hazenkar, je 11.muz v poli, navic na nem stoji podrzet tym,kryt jim zada. Zarvat na obranu, dat si je do late, dobre rozehravat a nekompromisne ve vzduchu borit protihrace, kdyz mic je jeho. Pavlenka je zakriknuty, nejisty a nechytne nic navic. Je snad nahoda, ze Pavlenka byl pritomen snad u vsech ceskych debaklu a ze ma obrovske potize drzet ciste konto?
Na prvni pohled to nevypada, ze gol zavinil on. Rikam, to jsou takovy pritroubly odrazy a leckdy nechytatelne mice, ale kdyz si prehrajes zpet, co situaci predchazelo, vzdy to byla jeho spatna rozehravka, dostaval obranu pod zbytecny tlak. Italove jak vosy neprestali na obrance dotirat a vyplatilo se jim to, vubec nepotrebovali se merit s nasi kvalitni zalohou ani utokem, protoze je odstavili na vedlejsi kolej.
Vaclik jednicka v brane bez debat.
já s Tebou souhlasím, taky jsem nad ním včera přemýšlel
Brémy jsou tak na úrovni Liberce, Jablonce
Tuhle sračku snad nemyslíš vážně, že ne?
máš pravdu, jablonec nebo liberec by jim dal trojku ;)......ty si snad myslíš, že tým který sestoupil z BL je lepší, než tým který hraje u nás poháry nebo o poháry? Mohl bych pak zopakovat tvou otázku ;)
Nechci ti do toho kecat, ale být tebou bych se zkusil podívat na soupisku Brém. To fakt nejsou žádný nazdárci. Máš tam reprezentanty Německa, Švédska, Česka, Turecka, USA nebo Kosova.
A zmiňovat tady Jablonec, který dva roky za sebou vypadl v Evropě s arménským Jerevanem a ještě k tomu dostal bůra od DAC, přičemž v obou soubojích byl daleko horším týmem...nevím nevím. Liberec pro změnu dostal 7 branek od Hoffe, které hrálo střed tabulky. Chtělo by to z naší ligy přestat dělat bůhvíjakou ligu.
bůhvíjakou ligu ty děláš z BL. Kdyby ti reprezentanti byli tak dobří, tak Brémy přece nespadnou.
Ale chápeš, že takhle kvalitní týmy má většina celků z BL? Tohle je prostě top liga, kde máš kvalitu v každým týmu. Co tu vůbec zkoušíš rozjíždět?
a ty chápeš to, že svým vyjádřením říkáš, že BL je o galaxii před naší ligou, Slávia by hrála střed tabulky, Sparta by byla kousek pod ní a možná Plzeň by hrála o udržení? A zbytek by hrál 2. a 3. ligu v Německu? Netuším, co se tady snažíš rozjíždět ty.......já jen říkám, že by to bylo mnohem vyrovnanější.
Kde tohle tvrdím? Uvědomuješ si, že krom dvou až tří klubů naše liga prostě kvalitu nemá? A ano, BL je o galaxie před naší ligou. Proto taky naše největší repre hvězdy hrají za Herhu, Hoffenheim nebo Brémy. V tom lepším případě za Leverkusen.
Ty tady popisuješ nějaký scenárie, který nemají s reálným světem nic společného. Je snad logický, že ty týmy budou jinde, když mají 20x větší rozpočty než naše kluby.
tvl. čekal jsem, kdy přitáhneš prachy . Tohle nemá smysl řešit. A jestli myslíš těmi hvězdami Daridu, Kadeřábka a Pavlenku, tak to pak jo. To má i Slávia lepší hráče na těch postech. Nechám tě žit tvůj sen......
To spíše ty žiješ v nějaké fantazii. Asi je na čase si trošku rozšířit obzory.
To vypadá na dalšího trolla, je jich tady v poslední době nějak moc.
Jablonec byl po extrémním výprodeji. Odešel Hanousek, Trávník, Holeš,Lischka,Zelený,Masopust .... Debakl od DAC byl velmi přívětivý výsledek tenkrát.
Debakl?
Pokud vím základní hrací doba byla 3:3 a to byly rádi že srovnaly
Normálně do odvety skvělý výsledek
Ano v prodloužení to už jednoznačná záležitost byla
Tak ty se raději nevyjadřuj.
Jen dotaz, měl včera Pavlenka alespoň jeden slušnej zákrok ?
nad Pavlenkou jsem taky včera přemýšlel. U většiny debaklu byl vždy právě on, přitom nikdy žádnou hrubku pořádně neudělal, ale vždy ta hra byla příšerná už od obrany. Jako do repre asi pořád patří, protože prostě mimo Vaclika nemáme brankáře v kvalitnější lize ( a to ke všemu Vaclík letos ani nechytal), ale jednička být vážně nemůže. Ale zaráží mě, že sem k němu nikde včera ani žádnou výtku neslyšel.
není o čem, Vaclík jasná jednička
Lašty měl být jednička...věk je jen číslo
Obrana vypadala jak z okresu.
Tak Brabec, Celustka jsou mimo celý rok... Na to aby dirigovali obranu fakt ne
Jó, co čekat od záložní řady, kde vdle sebe hrajou Darida, Souček a Král. Nedá se jim sice upřít běhavost (i když ani tu včera moc neukázali), ale je to strašně nekreativní a pomalý trio, na kterym se prostě hra postavit úplně nedá. Druhá věc samozřejmě je, že vyloženě kreativní střeďáci jsou po stoperech dalším nedostatkovým zbožím, takže se s tim dá těžko něco dělat. Ale asi to ukazuje, že se přece jenom měl zkusit ten Dočkal – ten je sice pomalej a moc neběhá, ale kdyby měl vedle sebe dva hráče, který by byli schopný naběhat něco za něj, možná by to byla furt lepší varianta, než mít zálohu kompletně složenou z posouvačů míče.
Podle mě je chyba, že Franco už dřív nevyzkoušel 3-5-2. Při našem hráčském materiálu by mi to přišlo nejlepší.
Vaclík - Král, Čelo, Kalas - Coufal, Bořil - Suk, Darida - Jankto - Schick, Krmenčík/Vydra/Hložek.
Výhodou toho systému je to, že když to jeden stoper posere, tak to za něj ještě můžou zachránit ti dva zbývající. Navíc není nutné, aby tam hráli jen ryzí stopeři, viz Chelsea, která tam měla Azplicuetu či Jamese.
Já nevím, podle mě je toto rozestavení 3-5-2 ted trendy, ale já ho moc nemusím a hlavně si ho nedovedu představit v repre. Ok když v klubech tak hraci hrají delší čas tak si na to zvyknou, ale aby se tak sehráli za týden v repre? Navíc pro trenéra co tento styl nikdy nehrál? Zbytečné riziko, viděli jsme jak to dopadlo když to zkoušel KJVCD.
Ti hraci tam sice typologicky zapadají, ale myslím, že by z toho realne byl ultra chaos
Proto jsem psal, že bylo chybou to nevyzkoušet už dřív. Teď už je asi pozdě.
Jinak, já ten systém nemám vůbec rád, akorát oslabuje křídelní hru. Jenže to zrovna nám může být jedno, když křídla nemáme.
Azpi nenastupuje na stopérovi preto, lebo sa hráči môžu zaskakovať, ale preto lebo je dobrý na lopte. Chelsea zakladá hru dlhými nakopmi od stopérovi/poprípade postupným útokom, kde sa stopéri zapájajú výrazne do hry. Na to musíš mať technický zdatných obrancov. To si myslím, že Česi úplne nemajú.
To by právě alespoň trošku mohl dělat Král.
Máš pravdu, toho som si tam ani nevšimol. V podstate je to niečo na spôsob De Jonga keď hrá v obrane, pretože tá technická vybavenosť je v trojčlennej obrane naozaj dôležitá. Ťažko povedať, či by to úplne stačilo a čo by to spravilo s ofenzívnou fázou.
Stopeři jsou naše největší slabina, tak proč hrát na tři?
Zeptám se i tady: Čelůstka je zraněný, Kalas taky - kdyby nebyli schopni pro Euro, je ještě možné někoho místo nich donominovat?
Myslím si že jo
Spasitel Hubník: Vol. 2
Na konci článku o tom myslím Šilhavý mluví
Když Italové ve čtvrtek měnili Pessinu za zraněného Sensiho, tak se psalo, že snad až do 10.6. to lze.
Zavolej na stopery Standu Hoffmana a Michala Kadlece a bude to lepší než tohle duo komiků Brabec Čelůstka
A proč nedá Holeše na stopera? Do středu zálohy se stejně přes Součka, Daridu, Krále a Baráka nedostane.
protože Jarda není taky bůhvíjaký myslitel. Všem kromě něho je jasné, že celá sestava nemá žádné kreativní hráče a on tam stejně nikoho nedá. A do obrany se taky přece nesahá i když ti hráči tam nemají co dělat
Chybi Kudela no, hlavne ze lhar a rasista Kamara na Euro jede...
Dvojí metr
Tak ukázalo nám to slabé stránky.
Stoperi, střed zálohy, chybí kreativní záložník a Krmencik nemůže být v základu.
Ono je jednodušší se bavit, co fungovalo...
Vem Hubníka Jarine
Bohužel, nas nejlepší stoper Kudela je doma, takze jednička kalas a s nim proste Holes, kterej je oproti tem ostatnim kopytum fotbalovej a lepsi i dozadu.
Na sehranost sere pes, k cemu je, kdyz tam jsou tragedi, kteri kupi chybu za chybou.
Pro me teda velky zklamani i coufal a boril me sere už delsi dobu.
Klidne tam zkusit ještě narychlo sadilka, nebo mateju... ikdyby to melo treba jen efekt "prober se"
proč ten mamlas už dávno nedal na RM Kadeře? Masopust hrál letos taky víc v obraně než v záloze a je poslendí rok totálně tragickej, nikdo by nebyl horší než on.. ale u šilhavýho bude prostě pořád v základu
Jako... kader v zaloze uplne nevim, ale jak pises, masicko budiz jako kluk z lavice, ale v základu nema co delat.
Mame tam podle me 3 zajimavy varianty - barak, hlozek, kader... kazdrj uplne jinej, coz je plus, da se s tim dobre sachovat, co zrovna potrebujes.
Presto je tam porad maso...
a nejhorší je, že jarda je taková konzerva slávistická, že to ani nijak nebude
Ja si docel myslim, ze po tomhle vyprasku i "musi" neco udelat a ukazat, ze takhle to jako dal nejde a ze z toho vyvodil důsledky
A na místě masicka to bolet nebude, samozřejmě ge po vcerejsku neposadi krale, daridu... takze bych i nejakou zmenu očekával
Těžko říct, varianty Šilhavý má, jak říkal, Aleš Matějů by mohl alternovat na stopera, Alex Král taky, i když by byla trochu škoda ho stáhnout ze zálohy. Ale stopeři se musí řešit. Popřípadě Holeš, ale má jen min. zkušeností. Kadeřábek max do zálohy místo Masopusta, bohužel nechce hrál levého beka. Snad Bořil/ Matějů to dají. Uvidíme co s Hložkem, údajně jo chtěl dát na zálohu. Brankář za mě Vaclík. Ale neměl se trenér bát říct Kolářovi, že bude jednička, byl by skutečně 11 hráč.
Resp. on se mu to nebál říct, když mu vlastně řekl, že bude trojka. Měl z něj udělat jedničku a od toho odvíjet stopera a beky, kteří jsou zvyklí na hru s Kolářem. Coufal, Holeš/Král, Zima, Bořil
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele