Heynckes: Můžeme vinit jen sami sebe, že jsme to nedotáhli
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
											Zobrazit jen nejnovější
											
											
											
										
										
											Zobrazit všechny
											
											
											
										
									
Německý tisk opěvuje Čecha
				21.05.2012, 11:26
			
Robben ví, že penaltu kopl špatně
				21.05.2012, 08:54
			
Drogba: S Čechem v bráně jsme měli důvod věřit ve vítězství
				20.05.2012, 11:55
			
Čecha nosili na ramenou
				20.05.2012, 09:48
			
Čech se radoval, že si vychytal nejlepší dárek k narozeninám
				20.05.2012, 08:30
			
Chelsea triumfuje v Lize mistrů! Bayern udolala na penalty
				19.05.2012, 23:34
			
Komentáře (132)
Přidat komentářNj Bayernu chýba top útočník, Goméz ním nie je, že by nejak zlomil zápasy proti silným súperom, to som snaď ešte v jeho podaný nevidel 
 
postup proti Realu? (prvy zapas gol v 90 minute)
Ha blbci já to tušil už před zápasem Bayern by měl děkovat hlavně Robbenovi
 Bayern by měl děkovat hlavně Robbenovi  Prostě na Čecha neměli. Třeba vám třetí finále výjde
 Prostě na Čecha neměli. Třeba vám třetí finále výjde  
 
hlupáku
fotbal jak poď na mně z boku ,prostě klasické finále no
,prostě klasické finále no
ale sasci, kinders, hateri, sraci, nebudte dojebani, chelsea proste mega zkusena a takticky nejlepsi bohuzel brecte chcipejte smeju se vam :D preju vam to come on chelsea 
 
je mi te opravdu lito... cloveku s tak nizkym IQ se nezije zrovna nejlip asi 
 
Vítězství Chelsea dává jasný signál: nemusíš být nejlepší, nemusíš být ve formě a nemusíš hrát na krásu k tomu, abys mohl myslet na úspěchy Je dobře, že je fotbal tak nepředvídatelnej a vyhrávat může papírově slabý tým.
  Je dobře, že je fotbal tak nepředvídatelnej a vyhrávat může papírově slabý tým.
Gratulace do Londýna
Chelsea maximálně ukázala, že s betonem a totálním anti-fotbalem, kterej musí štvát aji vlastní fans se dá vyhrát...Za chvíli tak bude hrát každej tým a zápasy budou končit 0:0....Opravdu gratulace do Londýna? 
 
http://cliviavogel.files.wordpress.com/2012/02/cry-icon.png
omg to si myslíš že tak bude hrát každej? každej tým má jinýho trenéra a jinou strategii a tohle byla strategie RDM na LM. Ferguson má jinou taktiku na hru v LM, Wenger taky jinou, Mourinho taky tak nevím co tady meleš. Radši se budu dívat na to co hraje Chelsea než Barcelona aspon při tom neusnu. Barcelona hraje svojí ofenzivou podobnej hnus jak Chelsea defenzívou
  každej tým má jinýho trenéra a jinou strategii a tohle byla strategie RDM na LM. Ferguson má jinou taktiku na hru v LM, Wenger taky jinou, Mourinho taky tak nevím co tady meleš. Radši se budu dívat na to co hraje Chelsea než Barcelona aspon při tom neusnu. Barcelona hraje svojí ofenzivou podobnej hnus jak Chelsea defenzívou
uspesne cesty sa vzdy napodobnuju, preto sa aj taliansky futbal stal tym ci stal, ci viacero muzstiev zacalo hrat barcelonsky styl (viac-menej neuspesne). Samozrejme, ze to nebudu robit vsetci (chvalabohu), ale tvrdit a OMFG-ovat tu, ze to na nic nevplyva je blbost.
A Cukotka mala strategiu mat kopec stastia a nejak z 1-2 stirel na branu uhaluzit vysledok, pre nezaujateho divaka skvela show, ale od blbecka ktoremu z huby tecie ropa to sedi 
 
Největší trapas je, že se ukazuje že i s takovymhle betonem se dá uhrát výsledek...fotbal se hraje pro diváky a to co Chelsea předvádí, vážně to nezaujatýho diváka baví? 
 
Slabší týmy takhle hrají pořád, protože silnější tým holt fotbalovostí nepřehrají. Já mám sice taky radši krásný fotbal, ale fotbal je i o úspěchu a tomu je třeba podřídit hru. Chelsea navíc měla jen jedinou možnost jak si příští rok zahrát Ligu mistrů.
Aspoň to je pořád fotbal a ne házená ala Barca...
Hysterie? U žen se to dříve řešilo vibrátory... i když on to byl nedostatek sexu... :D
ja jdu blít 
 
Hodně štěstí
tak to příští rok mají šanci uspět i AC nebo Juve 
 
Radši bych prohrál finále nad Barcelonou o 3branky než tohle. Prohrát nad Chelsea, která neměla postoupit ani do semifinále je demotivující. Tohle byla nejhorší moje fotbalová noc. Musím věřit, že třeba za rok finále zopakujem, ale tohle fakt bolí. Čecha nemusím (ne kvůli finále) ale za tento zápas si zaslouží gratulaci, byl skvělěj jako Drogba.
Chelsea, která neměla postoupit ani do semifinále bože to zní hodně trapně 
 
Vylož si to jak chceš
A co Bayern? Ten neměl vůbec co dělat ve finále, jenom štěstím tam prošel přes Real, který je na Bernabeu válcoval, ale bohužel, dá se říct že to bylo asi uspokojení pro Real když po 20 minutách prvního poločasu vedli 2:0, tak jsem i rád že to samé zklamání co zažil při penaltách Real, zažil i Bayern!
ty jsi asi slabší slepec! Bayern byl lepší v obou zápasech proti Realu a postoupil naprosto zaslouženě
ty jsi opravdu fotbalovy expert 
   
 
Aha Bayern neměl co dělat ve finále, tak jo koukal si nato nebo si jen sledoval livesport.cz?
 koukal si nato nebo si jen sledoval livesport.cz?  Jinak Chelsea neměla postoupit ani přes Neapol tam to bylo zase neskutečně náhoďácký kdyby Lavezzi nedal tu tyčku tak bylo hotovo, Benfica je válcovala a stejně to ukopali, o Barce snad ani netřeba mluvit...ale největší ostuda je, že tým s takovým rozpočtem přijede na finále LM a postaví 9 hráčů na vápno před Čecha a odkopává bálony...v životě jsem neviděl tým kterej čekal na penalty už od 1. minuty
  Jinak Chelsea neměla postoupit ani přes Neapol tam to bylo zase neskutečně náhoďácký kdyby Lavezzi nedal tu tyčku tak bylo hotovo, Benfica je válcovala a stejně to ukopali, o Barce snad ani netřeba mluvit...ale největší ostuda je, že tým s takovým rozpočtem přijede na finále LM a postaví 9 hráčů na vápno před Čecha a odkopává bálony...v životě jsem neviděl tým kterej čekal na penalty už od 1. minuty  
 
pak bys tady psal že to byla ostuda e bys bral raději chelsea že byste vyhráli 
 
No nevim jestli zrovna Chelsea neměla postoupit semi-finále, když vemu, že Bayern málem nebyl ani ve čtvrt-finále přes Basilej..:D
No to bylo opravdu málem 
 
jo jo... v odvetě jsem se klepal do 90. minuty, že se nám nepovede postoupit 
 
hovoril som to už niekolkokraat a stale sa to potvrdíí...Robben nemaa u nás co robiť...je to najvačšia slabina celého týmu...nerozumiem tomu su tam vysoko postavený ludia vo vedeníí to mu nikto z nich nedokaže nič povedať alebo co 
 
Plácáš nesmysli, Robben je pro mě borec. No jo neproměnil penaltu a nebyla to první, ale měl vůli tam jít, což z něj dělá velkého hráče. I v prodlužení obcházel 1-2 hráče a táhl naše utoky, bez něj máme tah na bránu jen Riberyho
on ma vôlu ísť ku každemu priamemu kopu aj každej penalte co sa kope...je to proste sebec lebo všetko by chcel len on! co z toho ze obišiel jednoho alebo dvoch hračov ked len kvoli nemu sa raduje Chelsea? Neželam si nič inee len to aby ho Xerdan vytlačil zo zostavy a dufam ze sa tak stane lebo na to sa už fakt nedaa pozerať
No sobec to je, ale je to hráč extra kvality. A Shagiriho jsem viděl v téhle sezoně 5-7 a on určitě zprvu nezapadne. Ve svý lize je hvězda, ale šlo vidět, že když se mu hralo v LM do těla, tak to nezvládal, navíc měl i výkyvy ve šv.lize takže bych byl pro hostování v některém týmu BL. To asi ovšem nedopadne nebot stál celkem balík. Upřímně Xherdana Shaqiriho vidím v našem týmu nerad
Prosím? Vždyť to byl včera nejaktivnější hráč BAyernu a neustále se mu dařilo procházet dopředu!
To, že nikdo včera netrefil bránu a nedal penaltu přece negumuje to, že jinak byl skvělej...
Já nevim lidi, koukáte vy vůbec na ten fotbal? Zkus si najít nějaký hodnocení včerejšího zápasu a uvidíš, že Robben je právem mezi nejlépe hodnocenejma...
No, jsi typickej čechoslováček...
chlapec moj mne je uplne jedno ze sa mu darilo prechadzať...co z toho ked nedal gol, co ma bayern z toho ze dokazal obist dvoch hračov ked potom strelu poslal Pánu Bohu do okien? Nedal penaltu na ktoruu sa ako vždy chabral on a to rozhodlo...nemam sa o čom baviť je to sebec a ako sa vyjadrili aj velke osobnosti on hre Bayernu škodíí
ty jeho uši to je skvost Tím chytá signál asi
  Tím chytá signál asi   
 
Robbena pověsit za koule na náměstí 
 
Robben 
 
Je mi to líto, hlavně kvůli Schweinymu a Lahmovi. Ty už zažili tolik zklamání. 3 finále, 2 semi na MS a vždycky poražení..
asi na tom něco bude, hm ? 
 
Presne toto som cakal. LM vyhrala Chelsea, ktora sa len tak, tak dostala zo skupiny a co nasledovalo dalej je vsetkym zname. Futbal je fakt nevyspitatelny ale toto vitazstvo ma mrzi uz len kvoli Tottenhamu, ktory si poctivo vybojoval 4. miesto a nakoniec ho*no z toho. 
 
No pro Tottenham to je dost krutý, upřímně jsem ani nevěděl. že vypadne na úkor Chelsea
niflheim
24.03.2012 10:35
No aby náhodou Chelsea haluzácky neukopala LM a nakonec by někomu z dvojice Spurs/Arsenal zbyly oči pro pláč.
dokázal by mi niekto vysvetliť prečo včera išiel kopať penaltu Olič?
nikdo od nás nechtěl jít kopat penalty - proto šel Neuer už jako 3. exekutor - a Olić se tak mohl rozloučit s tím, že proměnil penaltu a pomohl Bayernu k zisku trofeje - bohužel, nebylo tomu tak 
 
Olić se mohl rozloučit už tím, že v prodloužení nahrál Gómezovi na rozhodující gól 
 
to byl Van Buyten ne?
jj, máš pravdu
mohli se tedy loučit spolu 
 
Daniel se neloučí prodloužil smlouvu do roku 2013
 prodloužil smlouvu do roku 2013  
 
super 
 
Bastian Schweinsteiger, dlouholetá opora týmu, se nejspíš nechal zlákat penězi z kasy Realu Madrid! Před včerejším prohraném finále s Chelsea Bastian řekl, že v Bayernu prodloužil jenom kvůli tomuto finále. Ale teď? Když nás betonáři z Londýna přemohli a Real přišel s konkrétní nabídkou? Uli řekl, že jestli bude některý z jeho hráčů chtít odejít, nebude mu v tom bránit… 
   
 
to co je za blbost? 
 
lol
To ja skor, ked som videl kracat Schweiniho na poslednu penaltu, vobec som mu (po tych jeho vyjadreniach ohladom penalt proti Realu) neveril. Ten musel byt neskutocne nervozny. Skoda, skoda, skoda, tohtorocny Bayern jednoznacne mal na vitazstvo v LM.
Protože většina týmu nechtěla jít kopat...i to ukazjje, proč Chelsea vyhrála a proč to nebyla náhoda.
Neapol, Benfica, Barcelona i Bayern byli lepší, fotbalovější, přesto štěstěna hrála opět s Rusama z Londýna. CO se dá dělat, gratulace Romanovy a jeho bandě
To že hráli hezčí fotbal neznamená že jsou lepší, v tomhle případě kdo vyhrál je lepší, protože nikdy zápas nepohnojil rozhodčí, Chelsea už má takovou taktiku a když je vítězná tak proč jí měnit?
Ne štěstěna, systém a taktika, to je rozdíl.
nee vobec šťastena? sak z Barcelonou im len tyčky zvonili a čo to je potom...a nehovoriac o včerajšku
hele sice souhlasím, že je to jejich styl hry a že oni tak dokážou vyhrávat, ale nikdo nemuže popřít, že zároveň měli štěstí jak sviň, jenom proti Barce kolikrát je zachránila tyčka
Jen je škoda, že i když má Chelsea pohár, její fanoušci nepřiznají, jak k němu došli. Pořád to budou nazývat takticky dobře zvládnuté a že Chelsea vyhrála zaslouženě. Snad si nevemou ostatní týmy příklad z letošní Chelsea. I když nevím, jestli by i jiné týmy v dalších ročnících měli takové štěstí.
Nejhorší finále co jsem kdy viděl, ať už na klubové nebo mezinárodní úrovni, ale kvůli Čechovi nemůžu dát blicí smajlík, on si zaslouží, že to vychytal 
 
Jinak bych tohle vítězství nesrovnával s Řeckem na ME. Řecko mělo nějakou úroveň a když zapomenete na tu zlobu z toho, že nás vyřadili, dalo se na to dívat.
Evidentně je sakra těžký přiznat, že Chelsea pro výhru toho poháru udělala strašně moc. To ji radši shodím, řeknu, že nemá úroveň atp., ale uznat, že ti hráči předváděli neuvěřitelný výkony - ve smyslu obětavosti, nasazení atd., to ne..
Lenze to je dost malo minimalne pre ludi co Chelsea nefandia...podobne to predviedol Inter, lenze ten na rozdiel od Chelsea hral vyborne a vyhru si zasluzil, nikomu nedovolil byt v zapase jasne lepsi, to ako ubranil Barcu bolo famozne, pri Chelsea stalo len stastie, nic viac, ani odbranit to nevedeli kvalitne a super mal kazdy zapas par tutoviek.
Na tehle zápas se bude ještě dlouho vzpomínát, takové finále tu bylo naposled, když vyhrál Liverpool. Druhá věc - snad se Abramovič nenechá zviklat a odvolá RDM.
proč by ho měl odvolat? právě po tom co dokázal za tty 2-3 měsíce by se z něj měl stát naplno managerem chelsea. Z toho co tam bylo vybudoval tým, který vyhral FA cup a LM. za to si di Matteo zaslouží respekt a šanci dokázat naplno co v něm je
Tak jednak vytezstvi sem pral Chelsea, hlavne kvuli Petrovi, myslim ze si to uz zaslouzil. Ale ze tu porad pisete neco o stesti a ze Liverpool vs Ac bylo nejlepsi finale atd, ze Liverpool v Fa cupu mel neuznany gol po Carrollově hlavičce atd atd. Ale ze liverpool v roce 2005 postoupil pres Chelsea do finale golem Luise Garcii, ktery nikdo nikdy neprokazal ze padl uz je vsem suma fuk. Taky se porad rika jenom A ale to B nikdo nerekne.
Konečně někdo rozumnej a ne jako ti, co tu brečí... 
 
otázka pro fans bayernu: je to pro vás neúspěšná sezóna? 3x druhé místo 
 
ano
logicky...
každá sezona bez titulu je neúspěšná 
 
Tak vyloženě neúspěšná ne,ale mohlo to být lepší,v podstatě tři nedotažené příležitosti.
Na druhou stranu :mladý stabilizovaný kádr, slušný příjem do klubové pokladny, navýšení koeficientu pro celý německý fotbal, 8 reprezentantů, atd. ...plus ty tři druhá místa....,
ale co by za to jiná mužstva dala...!?
Podle mě až takové štěstí nebylo. Čech včera výborně zachytal a penalty je jeho silnou zbraně. Každá penalta dokázal odhadnout směr a to už není štěstí, ale připravenost brankáře a jeho umění. Mě to připomínal ja Buffon vyndával papír při penaltě, kde měl napsané kdo kam nejvíce kope penalt. Petr si to pamatuje z hlavy nejspíše 
 
Bayern už měl rozhodnout v normální hrácí čas, bohůžel oba brankáři zaváhali při gólové situace. Podle mě ty hlavičku šli chytit obě při jejich kvalitě. Robbenův penaltu v prodloužení byl kopnut nejlépe jak mohlo, měl razance i přesnost. Ale Čech se natáhl jak mohl a málem to nestačilo.
Co to měleš? Natáhl se jak mohl,ale chytil to svojí kyčlí nebo bokem,takže to bylo rozhodně kopnuté špatně. A tomu chrtovi namyšlenému jsem to selhání upřímně přál.
Včerejší výkon Bayernu mě trochu zklamal. Proti Realu předvedli podstatně lepší výkon, zřejmě za to může i to, že včera nijak moc nezapůsobil "faktor" RR (Robben - Ribery), kteří jinak tvoří kvalitami jednu z nejlepších dvojic na světě. Naopak mě velmi překvapilo, jak snadno se Chelsea dostávala dopředu (i když ne do šancí), ale vždycky stačila jedna "klička" a napadající hráč Bayernu byl rázem úplně mimo a Chelsea mohla postoupit o něco dál a zase a pak zase..
"Nepôjdem do Chelsea," vyhlásil Fabio Capello. 
   
 
charakter 
 
Kde by Cheslea byla bez italských trenérů...
když nepočítam samotnej zavěr zapasu, kde si opravadu myslím, že střídani Mullera minutu po jeho golu a přechod na defenzivu, bylo zbrklí a ukvapeny, protože kdyby Bayern i nadale hral tak jak před tím 80 minut tak to takhle nedopadlo, tak chyba byla dáát na penaltu ivica oliče, ten tu penaltu kopl mizerně už od rozběhnu bylo jasné kam bude ta penalta směřovat.. 
 
Joo taky jsem si řikal, že příchod Buytena za Müllera neni moc dobrej tah....trošku mi to připomínalo tah Brücknera proti Turecku....
Gomeza v sekcii ospevujú ako top hroťáka, či jedného z top na svete. Minulý rok som si dovolil na jeho adresu niečo napísať, rovnako i na Oličovu. Skoro ma zožrali . Včera a nielen včera Mario predviedol, prečo k top nepatrí, i keď štatistiky má skvelé. Je to palič, niečo ako Higuain. Nie je to typ zabiják-útočníka. Potrebuje mnoho šancí na gól a nadávajte mi, nie je to prvý ani druhý či tretí zápas, kde to dokazuje. Robbenov prehnaný individualizmus je už tradičný, za svoju smolu (obchádzanie trofeje LM) si môže sám, podobne i Ribery. Neuer je brankár do budúcna, rozhodne je jedným z budúcich top, ale dnes ešte nie je. Nie kvôli včerajšiemu finále, tam nemal roboty, ale nie raz mu zápasy nevyjdu a spraví doslova kiks či fatálnu hrubku. Takých zápasov som s ním zhliadol minimálne 3-4, čo nepredpokladám že by malo  výrazne skreslovať moje hodnotenie (subjektívne). Bavori to však dajú možno o sezónu či dve. Rozhodne patria k najlepším a nejvyrovnanejším mužstvám na kontinente, a smola ich nemôže stále obchádzať. Tá včerajšia výhra CFC boli za tie arogantné a nemiestne Hoenessove prehlásenia  na ich adresu.
 . Včera a nielen včera Mario predviedol, prečo k top nepatrí, i keď štatistiky má skvelé. Je to palič, niečo ako Higuain. Nie je to typ zabiják-útočníka. Potrebuje mnoho šancí na gól a nadávajte mi, nie je to prvý ani druhý či tretí zápas, kde to dokazuje. Robbenov prehnaný individualizmus je už tradičný, za svoju smolu (obchádzanie trofeje LM) si môže sám, podobne i Ribery. Neuer je brankár do budúcna, rozhodne je jedným z budúcich top, ale dnes ešte nie je. Nie kvôli včerajšiemu finále, tam nemal roboty, ale nie raz mu zápasy nevyjdu a spraví doslova kiks či fatálnu hrubku. Takých zápasov som s ním zhliadol minimálne 3-4, čo nepredpokladám že by malo  výrazne skreslovať moje hodnotenie (subjektívne). Bavori to však dajú možno o sezónu či dve. Rozhodne patria k najlepším a nejvyrovnanejším mužstvám na kontinente, a smola ich nemôže stále obchádzať. Tá včerajšia výhra CFC boli za tie arogantné a nemiestne Hoenessove prehlásenia  na ich adresu.
on ale nepovedal nič zlee...všetko je to pravda ze ropáci puštaju peniaze do futbalu
Netaktné, nikomu do toho nič, akou formou sa kto živí a kým spôsobom vedie svoj klub či firmu. Niečo na spôsob súdim teba podľa seba, alebo diktovať niekomu svoj spôsob života či podnikania. Nemám rád Abramoviča, nie je mi vôbec sympatický, ale tie večné narážky na jeho majetoka spochybňovanie jeho funkcie v Chelsea či všeobecne vo futbale je už pomaly otravnejšie než tie jeho blbé rozhodnutia a nákupy. Nazabúdajte, ak by nebolo jeho, CFC hraje dnes niekde v Championship, možno i League One, pritom je to jeden z najtradičnejších mužstiev v Anglicku. Nie on pokašlal Chelsea, on ju zachránil.
ved ja netvrdíím ze ju pokašlal...každemu musíí byť jasnee ze bez neho by pravdepodobne nikdy nič nevyhrali...ale je hanba ze za peniaze si pomaly može človek kupiť aj šťastie...a ked peniaze vyhravajuu nad krasou futbalu je to smutnee
Chceš povedať , že v MU, Bayerne či v Barcelone hrajú za zemiaky? Peniaze sú dnes prirodzený motor k úspechu. Futbal bol vždy populárny, priťahoval masy, i pred takmer 100 rokmi, keď boli plné štadióny. Doba sa však zmenila, najprv lákal futbal cez štadióny, neskôr cez rádio, potom cez telku až napokon prišiel i internet, ktorý príjmy a tok peňazí ešte zviacnásobil, a futbal si už teraz môže pozrieť každý aký chce a ktorý chce. Nadávať na peniaze vo futbale cez fanúšika na webe je kadiť si do vlastných úst. Všetko ostatné vyznieva ako závisť v štýle, prečo oni majú peniaze a my nie. Len čas ukáže, či tieto peniaze nebudú pre nich aj iným spôsobom osudné.
To ze tam nehraju za zemiaky ale mozu ich kralovsky zaplatit a patrit k TOP klubom sveta vlastnym usilim a koncepciou, to je rozdiel medzi Cukotkou a ostatnimi.
A čo je na tom zlé? Všetko nemôže byť podľa tvojich predstáv Chceš mi snáď povedať, že ak by si zdedil, alebo by ti niekto finančne pomohol, napríklad v podnikaní, darom, alebo i pôžičkou, tak by si to odmietol? To na mňa nehraj.
  Chceš mi snáď povedať, že ak by si zdedil, alebo by ti niekto finančne pomohol, napríklad v podnikaní, darom, alebo i pôžičkou, tak by si to odmietol? To na mňa nehraj.   
 
Ano, neodmietol by som to. Ale urcite by som sa nemohol porovnavat s ludmi, ktori nieco dokazali svojim usilim a intelektom a tak prisli k danemu majetku, to je podstatny rozdiel.
Presadiť sa môže i ambiciózny hlupák bez zázemia, a nepresadiť i nepriebojný inteligent so zázemím. 
 
Okrem Torresa tam už roky nevyhadzuju mailant na hráčov. A už sa nebudem opakovať, je to ich vec, akú cestu si razia za úspechmi. 
 
nie roky nemíňaju 
 
Tak za posledné 3-4 roky mi napíš jedno meno hráča, ktorý bol finančne prestrelený?
Dobre ked si si vybral len toto obdobie ty inteligent : Romelu Lukaku £20,000,000, Fernando Torres £50,000,000, David Luiz £26,000,000, Jose Bosingwa £16,200,000, Yuri Zhirkov £18,000,000
Bosingwa je myslím Scolariho nákup, to sú 4 roky dozadu, ale OK, v Porte žiaril, tá suma je relatívne adekvátna rovnako ako Luiza z Benfiky, kde už nejaké obdobie bol stredobodom záujmu, okrem toho mladý a investícia do budúcna, tým pádom jeho cena je i stropová. Taktiež aj Lukaku, ktorý bol v Anderlechte doslova hviezda a veľká perspektíva, čiže aj tá cena je stropová ale aj pochopiteľná. Zhirkov tam prišiel tiež pred 5 rokmi, , nemusel, mohol zostať v Rusku, bola to asi i osobná angažovanosť Abramoviča ale čert ho ber.
ked Luizova cena je adekvatna tak potom uz neviem....viem ze bol kritizovanyy za svoje vykony a v žiadnom prípade nemaa taku trhovuu cenu...Lukaku nehovoriac dať za18 rocneho chlapca vyše 20 milionov eur a neodohral žiadny zapas je trošku vedla tiez
Ved to je ich vec, nech si to robia ako chcu, na to ma kazdy pravo. Lenze prave o to ide, ze sa to vacsine ludom nepaci, je aj ina cesta a ovela krajsia, lepsia, ako projekt Cukotka.
Aha, takže ak niekto nejde po tej krajšej ceste, zaslúži si zosmiešňoanie a urážky. Už som pochopil.
  Už som pochopil.
Je pekne ako si to idealizujes, to nie je kratsia cesta, to je proste kupena cesta, kde vlastne usilie hralo minimalnu rolu.
Aj investovanie vyžaduje úsilie. Je to len iná cesta. Prečo mi vytýkajú , že niečo idealizujem práve ľudia, ktorí vidia ako dobrú cestu len tú svoju "krajšiu"?
  Je to len iná cesta. Prečo mi vytýkajú , že niečo idealizujem práve ľudia, ktorí vidia ako dobrú cestu len tú svoju "krajšiu"?   
 
Si len hlupak, ktory nechce vidiet rozdiel medzi cestou vydretou a cestou kupenou. 
 
A k tomu usiliu, aj vysrat sa vyzaduje usilie, a urcite vacsie ako si kupovat hracov a trenerov na ktorych si ukazem.
Asi preto lebo na to nemáš, preto tu len prskáš so závistlivými komentármi. Ak si porovnávaš investície s exkrementmi, niet čo dodať. A presne ako si napísal s tým hlupákom, súdim teba podľa seba.
  Ak si porovnávaš investície s exkrementmi, niet čo dodať. A presne ako si napísal s tým hlupákom, súdim teba podľa seba.   
 
Tak ty jsi případ. Bayern už dávno není výsledky ten neohrožený klub, což dokazuje s porovnáním s BvB. Prohrát ve všech zápasech s nima. Peněžně a statisticky je na tom asi líp, ale to je tak vše.
 Peněžně a statisticky je na tom asi líp, ale to je tak vše.  
 
hlavně že jste každej rok v plusu !!!!!! 
 
Jestli vyjde od UEFY Fairplay policy, tak ta finanční situace bude hrát docela důležitou roli 
 
Doufám, že to nepoznamená Němce na ME 
 
přesně ve stylu bayernu skončí druhý 
 
žeby sa Lahm nakazil od Ballacka? 
 
to taky doufám, tyjo! 
 
Opravdu nejhorší vítěz LM, co pamatuju tak marný tým, který by prošel do finále jsem ještě neviděl.
Na čárky jebu... 
 
Však ti chybí jen dvě 
 
Recko na ME 
 
takze podle vas proste chelsea nemela vyhrat ligu mistru, ale ona potvora ji proste vyhrala 
 
Jupp 
 
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele