Galliani připustil zájem o Eto'a
Andriano Galliani se rozhovořil o možnostech, které AC Milán má při hledání posily do útoku. Viceprezident Rossoneri potvrdil zájem o Luise Fabiana a Klaase-Jana Huntelaara, přičemž nevyloučil ani příchod dalšího útočníka ze Španělska - barcelonského Samuela Eto'a...
"Milán chce Huntelaara a Fabiana, ale trh je uzamčen kvůli utrácení Realu Madrid. Ceny se zdvojnásobily," postěžoval si 64letý Galliani na oficiálních stránkách klubu.
AC podalo na výše zmíněné hráče nabídky, ty ovšem Real Madrid, resp. FC Sevilla údajně odmítly s tím, že by chtěly za své hráče sumu v mezích, ve kterých se pohybovala částka při přestupu Brazilce Kaká z Milána do Realu.
Celek z města módy se možná zaměří ještě na jiného útočníka z Primera División. "Eto'o? Nemůžeme popřít náš zájem. Eto'o je důležitý hráč, který chce být dobře zaplacen. My potřebujeme finanční rovnováhu, protože jsme společnost," prohlásil Galliani.
"Milán chce Huntelaara a Fabiana, ale trh je uzamčen kvůli utrácení Realu Madrid. Ceny se zdvojnásobily," postěžoval si 64letý Galliani na oficiálních stránkách klubu.
AC podalo na výše zmíněné hráče nabídky, ty ovšem Real Madrid, resp. FC Sevilla údajně odmítly s tím, že by chtěly za své hráče sumu v mezích, ve kterých se pohybovala částka při přestupu Brazilce Kaká z Milána do Realu.
Celek z města módy se možná zaměří ještě na jiného útočníka z Primera División. "Eto'o? Nemůžeme popřít náš zájem. Eto'o je důležitý hráč, který chce být dobře zaplacen. My potřebujeme finanční rovnováhu, protože jsme společnost," prohlásil Galliani.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Hleb do Interu nechce, výměnu by to ohrozit nemělo
24.07.2009, 14:09
Agent: Eto'o je blízko k dohodě s Interem
23.07.2009, 12:01
Barcelona prý vymění Eto'a do Interu za Ibrahimoviče
17.07.2009, 12:03
Eto'o dostal dovolenou, může si hledat nový klub
16.07.2009, 15:51
Milán se přibližuje zisku Luise Fabiana
13.07.2009, 10:57
AC Milán podal nabídku za Fabiana, ten by ji rád přijal
05.07.2009, 10:36
Milán se údajně zajímá o Fabiana a Crouche
03.07.2009, 13:50
Barcelona reaguje, Eto'ovi nabídla novou smlouvu
30.06.2009, 19:25
Komentáře (247)
Přidat komentářJe pravda že utočníka potřebují ale nejpravěpodobnější by byl přichod Huntelaara nebo Fabiana
to se nestane
Tak jeste ze se shodnou 2nejvyssi panove v AC jeden tvrdi ze nikoho kupovat nechce, druhej ze zajimaj o Fabiana,Huntelaara, Etoa atd...rikam jeste ze se shodnou o politice klubu
"Neměli bychtom kupovat za každou cenu" neznamená, že nechce nikoho koupit...
jo a rikal ze maj nejlepsi tym v italii a ze nepotrbujou nutne kupovat,....myslis ze AC nepotrebuje poslit utok?(nutnost nejvetsi dyt maj jen Pata a jestli zas chtej hrat na Inzaghi tak potez pan buh)...a pak ta obrana? vekovej prumer hrace?.....AC Milan potrebuje velmi nutne hrat, jinak se muze stat ze pristy rok zas se nedostanou ani do 4.mista kdyz uz odesel Kaka ani bych se nedivil
Ale Huntelaar je snad špatný vtip.
proc?
Protože potřebujeme lepší hráče.
no a tim chces rict ze Huntelaar neni dobrej?...Eto je lepsi to ano, ale Hunter ma taky svou kvalitu a myslimze zrovna v AC by se prosadil, urcite je lepsi jak Dzeko, kteryho AC tak moc chtelo
No to nevím, Džeka nepodceňovat!
ja ho nepodcenuju ale prece jenom vratime se do realu, povedla se mu pul sezona a uz nekdo z neho dela boha takovej Hunter daval za Ajax kazdou sezonu nad 20 golu( i nad 30)....ale jinak Dzeka mam hodne rad a preju mu to
Jj,Hunter byl u nás KILLER,dál gól snad ze všadyma.Strašně nám chybí
špatný vtip je Eto'o...protože přestupová částka za něj bude obrovská a to šetřící AC těžko zaplatí...
nebude. Barca chce prý 25 mega
To je na takového hráče hodně málo, ikdyž je pravda že mu příští rok končí smlouva
Navíc vyhlášení kolem Etooa mu zrovna cenu, ehm, nezvyšují...
25 mega??to mi přijde tedy hodně málo, zvlášť po těch šílených přestupech Realu...
na te fotce vypada jak tucnak
Ale sympaticky hodny tucnak.
"Eto'o is an important player who asks for too much money. There is no hope."
tj fajn ale jenom zájem nestačí ...nevěřím vám už ani slovo ...lháři ....jestli nikoho nepřivedete tak vám tam přijedu vymlátit okna ...je to samé jako s kaká...byl prodaný už v pátek ale nikdo o tom nesměl nic protože byli volby do europarlamentu...tohle je jen divadlo aby fanouškúm zavřeli hubu ...
útočník příjde..., jen není jistý kdy. nejradši bych, aby to byl co nejdříve Fabiano, protože by stihnul naši letní přípravu, jenže Galliani dneska na tiskovce řek, že ceny v srpnu nejspíš klesnou, takže je taky dost dobře možný, že si počká..., což má sice výhody (ušetřené eura), ale i nevýhody (neabsolvovaná připrava s novým týmem).
heh a je nejakej duvod proc ceny v srpnu klesnou??
protože se bude klubům krátit čas a ty který prodávat potřebujou - ale chtěly na tom vytřískat v červenci co nejvíc - budou muset jít v srpnu s cenama dolů ?
aha myslel sem si to hehe a koho ty bys bral radsi??Eto´o nebo Fabiana??ikdyz vono v podstate budem vubec radi jestli negdo prijde ale jako radsi bych byl kdyby k nam prisel nejakej Ital za chvili budem mit zakladni 11 jen ze samejch brazilcu
podlě mě půjde Eto'o po odchodu z Barcy výkonostně dolů..., je skvělej a určitě by toho dost nasázel, ale tak jako v Barce už by myslím nehrál. na druhou stranu Luis Fabiano o nás celkem básní..., dostal by příležitost ve velkoklubu a snažil se by ji chytit za každou cenu za pačesy. asi spíš fakt toho Fabiana, i když tohle by bylo příjemný rozhodování...
mno jen skoda ze neprestoupil Benzema k nam to byla parada ja ti nevim me se nejagg vic libi Eto´o ale je pravda ze ten je zheckanej z velkoklubu ze nebude mit takovou motivaci se vypracovat jako Fabiano a taky pro nej hraje velky plus ze tam ma hodne krajanu,snad se nam vrati pristi sezonu Paloschi kterej by mohl nahradit v utoku Pippa kterej prece jenom uz ma svy leta a navic je to odchovanec
Tech 35 milionu za Benzemu neni nejak moc, to bychom mohli zaplatit. Zvlaste zohlednime-li, kolik jsme inkasovali za Kaka.
Ale je tu aj dalsia strana mince co uz Galliani nevravi a to ze v srpnu bude mat vecsinov kazdy supisky uzavrene a predat utocnika a nemat zanho nahradu bude ozaj iba zufalec a to mi na sevila alebo arsenal nepripada................
to co říká nějaký galliani není vůbec směrodatné protože on je "jen" sportovní ředitel !..ten už se toho navykládal ...když prodávali kaká ,ujišťoval fans že příjde "big sign" ... teď už nás pomalu začíná připravovat na to že nejen nebude žádná zvučná posila ale že nepříjdxe nikdo...doufám že mu někdo hodí šutr do hlavy...lhář prolhaný
do konce srpna času dost..., jak jsem řek - podle mě hroťák příjde (tipuju Fabiana).
doufám že se nepleteš
FORZA ROSSONERI !!!!!...
Etoovi by to v AC slušelo, on na hrotu, Ronaldinho a Pato za ním.
Pato---Eto'o----Ronaldinho
Jen blázen by vyměnil Barcu za AC, leda že Eto'a už nechcete, ale to by bylo vaše vedední lehce demetní
dementní mi připadáš ty, to jako promiň...
"Jen blázen by vyměnil Barcu za AC", co to zkoušíš ?
Maximálně že by hledla novou motivaci či ho vedení nechtělo, ale jinak, co mu mlže nabídnout AC a Barca ne? Lepší plat mu dáte těžko, když teď šetříte, v lize to titul opět nebude, v LM to na žádnej zázrak envypadá, zatímco on v Barce bude obhajovat titul, LM i ligový pohár, může si zahrát proti Kaká, C.Ronaldovi, pěkný kombinační fotbálek. Neber to prosím jako narážku na AC, ale v současné době by byl jeho přestup kamkoliv "dementní", protože za lepším nikam jít nemůže
do Realu, za lepsim a ted me tady asi zkamenujete za muj vyrok co?
Co je na tom nepochopitelného? Většina jmen klubů se dá nahradit místo AC v té větě.
co je na tom nepochopitelného ? třeba to, že když se letos herbage vyloženě posral z Barcelony, tak je automaticky každej hráč, kterej by chtěl odtamtud pryč blázen..., nicméně já reagoval jen na větu "Jen blázen by vyměnil Barcu za AC". já bych to udělal - jsem blázen ? a co takhle touha po změně ? chtít si vyzkoušet jinou ligu, jinej svět ? mít v oblibě Itálii ? chtít tam žít ? chtít pracovat na novém projektu s novým koučem ? být součástí nové éry v AC ? nebrát fotbal jen jako Football Managera ?
Je to tak, AC Milán je stejně velký klub jako Barcelona, přestože momentálně zaostává.
Že AC není velkoklub jsem nikdy nezpochybňoval, ale pokud chce ten hráč herně růst, tak je to přestup špatným směrem. Ale ty další důvody bych chápal, takže jestli chce Eto'o změnu a vedení Barci ho nechce, proč ne. AC je prakticky nejlepší volba ze zbytku Evropa a naopak pro AC je Eto'o asi nejlepší dostupný útočník. Já bych ho přesto rád viděl ještě jeden rok v Barceloně, protože co předváděli loni, to byla fotbalová fantasie a byla by škoda takový sehraný tým po roce rozložit. V Arsenalu taky pustili nejdřív jednoho, pak dva, pak tři hríče a hrabou se z toho dodnes(přšté rok všem ukážou)
Jenže on to myslel zřejmě jen podle sportovního hlediska, tudíž jsou všechny ostatní faktory zcela zbytečné pro další diskuzi.
Viděl jsi, co rozhodlo Clausuru?
Nechtěl bych být tím rozhodčím...
tak to je jasný, na Amalfitanim byla pekelná atmosféra, ale tohle opravdu nezvládl. Huracnu je mi líto, tohle si rozhodně nazsloužil.
Btw. co ty říkáš na Pastoreho? Jako obdivovatel Romána bys pro jeho nástupce měl mít slabost.
Já mám z těchto hračičků rád jedině Romána... Pokud myslíš z hlediska reprezentace, tak v tuto chvíli se tam nejvíc hodí Montenegro...
Mě se právě Pastore hrozně líbí, vidím v něm druhýho Zidana, jsem zvědavej, jak se mu bude dařit dál.
Montenegro je stejně starej, jako Román
Montenegro, který měl asi nejlepší sezonu kariéry...
Ale ano, já vím. 12 gólů. Přesto... Pastore je hodnocený jako nejlepší hráč Clausury... jasně, že mu chybí zkušenosti a je stále ještě neprověřený, ale aspoň na tu Panamu ho Diego měl vzít.
Nevím, proč ještě kroutíš hlavou. Od prodloužení kontraktu Maradony a rozuzlení Clausury, už se nedivím ničemu.
njn, to je pravda.
ne, prej je v tom to, že ho Huracán v zimě nepustil na U-20, ze stejnýho důvodu Diego bojkotuje i jiný hráče. Divím se ale, že povolal Di Federica, kterej taky myslím nejel
Jinak už se ozívají hlasy, že by možná právě trenér uracánu Angel Cappa mohl převzít Albicelestes.
Jo a neber to prosím pořád jen z klubového hlediska. Z hlediska prestiže by si jistě nepohoršil, výměnil by jen velkoklub za velkoklub, ale podívej si i na další aspekty jako perspektiva a výkonost kádru, ekonomické zázemí, herní styl, přestupová politka, trenér a vize do budoucna. V tomto ohledu toto nemáta příliš mnoho co nabídnout
podívej herbie..., dohadovat se s Tebou proč hrát v Barce, nehrát v AC, nebo naopak, to je pro mě z jistých důvodů absolutní zbytečnost
To se shodnem
Tak existuje varianta, že je dementní Etoo, nezavrhoval bych ji. V tom případě by bylo AC ideální, podle mě dobrá volba. Mnohem lepší než Manchester Rychlokvaška.
V čem je Manchester City rychlokvaška?
V tom, že tam příjde nějaký pracháč a rázem si Manchester City může dovolit, kdo se mu zlíbí. Žádný přirozený vývoj.
mno jak vidis tak prisel jen Robinho a to jeste vyuzili toho ze fakt chtel prestoupit a zadnej mega prestup se nekonal viz Barry,verim ze z toho Huges casem vybuduje tym kterej bude bojovat o pricky zajistujici LM ale par sezon to asi jeste bude trvat...
Asi tak,, dokud nebudou kupovat hráče a přeplácet je jako teď Real nebo kdysi my, tak bych je rychlokvaškou nenazýval. Za úspěchem jdou přirozeně.
Přišel Robinho jako nejdražší přestup PL, to hovoří za vše. Navíc pokud Etoo dá svolení, příjde i on. Pak tu máme Tevéze. A určitě mnoho dalších top hráčů v hledáčku. Jestli si myslíte, že to je na Hughesovi, tak se mýlíte a léto ještě ukáže, že se mýlit budete.
Jeden z nejdražších.
Sem tam koupit drahýho TOP hráče koupit není přece nic špatnýho, ne? Citizens se připravují na úspěch v budoucnu systematicky a koncepčně. Santa Cruz a Barry jsou lepší hráči, ale ne nějaký modly. Myslím, že v pohodě na 1-2 hráče typu Eto´o nebo Tevez nárok bez toho, aby je někdo osočoval, mají. I když spíš by se měli zaměřit na středního obránce. A to vlastně taky dělají, i když měli by se poohlédnout jinam, než po Terrym.
Chtěli více top hráčů, ale ti zatím nejsou připraveni do Manchesteru City odcházet. A argumenty s výmysly médii se už hodněkrát ukázaly jako liché.
To sice jo, City jsou pořád ještě oproti big4 malej klub, ale dokud tam ti hráči nepříjdou, tak bych neodsuzoval, že vyhazujou prachy...A vůbec, řešíme maličkosti.
Nejsou, takový Arsenal, který si big4 prakticky každý rok v pohodě uhrál, se teď bude muset hodně ohánět, ale hodně.
Tak třeba minulej rok byli podle mýho názoru oproti Evertonu a Ville ještě o level níž, ale letos by to tak fakt bejt nemuselo. A pokud půjde Arsenal ještě víc dolů, tak jenom dobře.
Arsenal jede na titul ty bláhový Spíš Chelsea a Manchester United budou mít co dělat, aby udrželi krok. Rosa, Eduarod, Fabregas, Ade a Van Persie, všichni zdrávi
Rosický
No jestli se ani teď nevrátí, tak mě to už vážně nasere. Měl by mít už jen běžné problémy s třísly, ale podkolení šlacha má být v richtiku, i když u něj člověk nikdy neví. Ale když se vrátí, tak velikánské posílení
Nj, je to můj nejoblíbenější českej hráč, na památnej zápas se Spartakem Moskva jen tak nezapomenu... ale nevěřím tomu, že vydrží zdravej.
Minimálně tři z nich jsou ze skla, to zas bude brečení Wengera, jak se mu znovu rozpadla sestava...
Hele, Rosa i Persie už maj vytrhaný zuby moudrosti, takže je už nic nezastaví A smůla nemůže být nekonečná, hlavně Persie odehrál vloni téměř celou sezónu bez zranění(až na ten závěr, kdy byl nejvíce potřeba ) A kdo je ten třetí ze skla?
Persie.
Persie, Rosa, ty jsem napsal, a ten třetí?
Fabregas.
Ten ze skal rozhodně není. Jeho první dlouhodobé zranění a to hraje pravidelně PL od 17ti let
ehm pockej ctu dobre?? Arsenal jede na titul jo??hmm tak to sem teda hooodne zvedavej hehe budou mit problem se udrzet na prickach zajistujici LM podle me pokud trosku neposilite a navic kdyz by vam vodesel Cesc a Adebayor tak se muzete jit klouzat...
nečti tolik tak ten sun
mno tak jasny neverim moc tomu ze vodejde Cesc ale u Adeho uz je to trosku vic realnejsi ale doufam ze to nebude k nam do AC... a maj prijit jeste k vam nejaky hraci??nebo uz ste skoncili s posilovanim??
Ade zůstává, jinak by vloni neprodloužil. Novinám to očivodně zvedalo zisky, tak to pořád přiživujou, ale je to spíš v říši fantazie. Navíc Ade viděl, jak dopadl Flamini a Hleb, takže nemá důvod kamkoliv odcházet
mno tak myslim si ze Flamstr dopadl vo hodne lip nez Hleb, Flastr narozdil vod Hleba aspon hraje takze si myslim ze zas tak spatne se nema a navic s tim musel pocitat ze nema misto jisty prece jenom konkurence Pirlo,Gattuso a kapitan Ambro je velka tak hral aspon na beku a tam se mu darilo a verim ze Leonardo mu bude davat vic sanci nez Carlo...
hle a jak prohlasoval Wenger ze koupi nejaky zkuseny hrace je nejakej na ceste nebo to byl jen blabol??
heh vsimnul sem si pozde az ty odpovedi
Přišel v lednu Aršavin, věk 28, zkušeností na rozdávání, teď Vermaelen, kapitán Ajaxu, od 18 pravidleně hraje nizomeskou ligu i pohárovou Evropu. Zkušenosti nejsou jen věk
V PL více vynikly jeho přednosti. V AC je jen průměrným záložníkem, stejně jako Poulsen v Juventusu. Oba přestupy byly šlápnutím vedle
Jinak do Arsenalu už asi nikdo nepřijde. Možná nějaký DM, nejspíš Cana, mé přání Kaćar, ale byl by to torchu podraz na Songa, který s ito místo zaslouží asi nejvíc. Hlavně ať nechodí Melo, ve Fiorentině mu to klape, tak kam by chodil. Odejdou už jen Silvestre na tuty a Senderos s největší pravděpodobností
Hmm Silvestreho chcete šoupnout do Bordeaux
Snad jo, dokonce nabízíte dvě mega liber, tak kdo by to nebral, že?
Super Blanc to ale nedopustí
za kolik ze ste ho koupili??ten prestup z MU sem moc nepobral...
mno ale tak to byl 1. prestup pod novejma majitelama chteli nejagg navnadit fans a povedlo a urcite si myslim ze tech penez nelitujou tolik jako v Chelsea kdyz vysazeli podobny penize za Shevu... pripad Tevez je trosku jinej protoze ty penize za ten jeho prestup nejdou do klubu ale soukromy osobe a navic si myslim ze nepadne vic penez za Teveze nez za Robinha... mno jako ja verim ze to je na Hugesovi ze tam nejaky to slovo ma a kdyz mu reknou ze mu privedou Teveze tak nebude blazen a nerekne NE diky to by byl blazen tak ci tak tohle leto Real neprekonaj v prestupnich castkach za 1 hrace...
Real je kapitola sama o sobě, aneb jak zadlužit klub ještě víc a říkat, že je to ziskové.
No, nevím, vtipný mi přišlo, jak Laporta povídal, že Ronalda zaplatí jen 30 000 000 prodaných dresů a nakonec přiznal, že 6,7 milionu což není tak moc, když vezmeš v potaz asijský trhy.
navíc nejen dresy, nejen dresy já se právě bojím, že Perez Real ekonomicky zajístí.
Před lety, když odcházel s tím jeho komickým projektem poprvé, se dluhy navýšily. Navíc dnešní doba mu taky moc nenahrává...
Nevím, jestli máš pravdu.
No, dneska vyprodaný Bernabeu(možná vstup zdarma, nevím) a Ronaldo si to velmi užíval. Drzoun si vzal nejenom číslo pravého Ronalda, tedy devítku, ale i jeho jemnovku, tedy už žádný C.ronaldo, ale jen Ronaldo. A jak tam líbal to dítě a dal mu podepsaný míč, i slza mi ukápla
Tenhle slizoun nesahá pravému Ronaldovi ani po paty.
Za=anej blb, co si o sobě doprčic myslí!!!
Adriano naopak devítku odmítl
A mimochodem zmeškal už třetí trénink, oficiálně kvůli průjmu
Cristián jo?
Adriano
Tak tak. V Mengu je to zatím muž dvou tváří, ve dne gólostroj a v noci pijan
Což z něj dělá ještě sympatičtějšího člověka
ted mi nezbejva nic jinyho nez souhlasit
ted mi nezbejva nic jinyho nez souhlasit
To jistě, AC by mu sedělo, měl by jistý základ a přestup do City je ještě větší cypovina, ale co by v AC dělal, když může hrát v Barce na úplně jiným levlu?
Mě trochu nechápeš, já to beru čistě hypoteticky, kdyby ho v Barce nechtěli (a oni ho podle mě nechtějí). Navíc s tím jiným levlem bych brzdil, co bylo tuto sezonu nemusí být tu příští.
Tak to je pomalu nemožné a Real vám bude házet co nejvíc klasků pod nohy, přesto osa Xavi, Iniesta, Messi vám zůstane a to je samo o sobě záruka dobrého fotbalu. Mnohem větší, než náladový Ronaldinho za zenitem
Já si mylsím, že Ronaldinho i celé AC půjde nahoru, i když tomu zatím letní tahy moc nenasvědčují. Osa Messi, Iniesta, Xavi tady byla i v sezoně 2007/08 a záruka dobrého fotbalu to teda nebyla. Není to vůbec o tom, může přijít ztráta motivace (Laportova prohlášení tomu úplně nahrávají), zranění klíčových hráčů a podobně...Etoo by možná udělal dobře, kdyby odešel na vrcholu, fotbal je zrádný, předminulou sezonu ho vypískal celý Nou Camp a vypadalo to, že odejde zadními dveřmi jako nenáviděný...
Tak jasný, ve fotbale se situace často mění ze dne na den, ale myslím, že to má Guardiola pevně pod kontrolou a že on je právě tou zárukou úspěchu. S tím stylem, který vašemu týmu naordinoval může přijít nepovedený zápas, dva, ale dříve či později se ta mašina rozjede, teda když budou všichni klíčoví hráči zdraví. To je prostě takový ofenzivní kolotč, který rozloží do psoledního šroubku každého
To s tou ztrátou motivace: Teď se teprve ukáže, jaký je Guardiola trenér. Vaše výroky o něm mě letos docela rozesmívaly, zatím ještě neprošel jedinou krizí a tam se teprve ukazují kvality trenéra.
Pepek s týmem už z jedné velké krize vytáhnul, takže nevím, o čem to mluvíš
místo "s týmem" tam má být "tým"
Myslím tím krizí za jeho působení. Nepovídej o nějakým vytahováním z krize, tam byla prostě nová motivace hráčů, jejich obrovská kvalita, žádnej konkurent atd. Vše šlo jako po másle. Jsem na něj zvědav až opravdová krize přijde, jestli ty hvězdičky ukočíruje. Je až příliš moc sympatickej, aby nedopadl jak Frank. Neříkám, že to tak bude, jen jsem na to zvědavej. Až tam se bude moci tvrdit to, co jste tvrdili vy.
To co jsme tvrdili, si klidně můžeme tvrdit. Bez ohledu na příští sezonu to bude jeden z nejúspěšnějích trenérů v barcelonské historii, treble nezískal nikdo. Ale měl to vlastně s nastartováním hvězd, které se dvě sezony po sobě trápily lehké...Mi to připomíná toho generála po válce, v létě jste mluvili jinak.
Já osobně to především přisuzuji těm skvělým hráčům, ale faktem je, že treble mu upřít nejde, to už v historii zapsaný bude. Je to mimořádný úspěch, ale jak říkám, jsem zvědav na jeho pokračování, kde se ty výroky buď potvrdí nebo nepotvrdí.
Myslím, že tím vyhraným treblem už jeho trenérské schopnosti nikdo nemůže zpochybnit. Hráči by bez Guardioly byli velké nic a plácali by se v hovnech jako poslední dvě sezony za Rijkaarda. To Guardiola se svým týmem kompletně změnil tréninkový proces, zlepšil napjaté vztahy v kabině, dal spícím hráčům nový impuls, neoddiskutovatelný je i jeho taktický přínos...
Letos to třeba v lize těžší mít nemusíme, Pellegrini nemá s hvězdami žádné zkušenosti, Del Bosque byl jen jeden...
vše šlo jako po másle? A do toho jak pasuje výbuch hned na začátku s Numancií? Dále vaše výsledková série a náš nabitý program a ztenčující se náskok? To taky bylo "jako po másle"? Já myslím, že Guardiola zatím nedokázal jedno jediné, na což ale můžeme v budoucnu šeredně doplatit. Nedokázal si zatím vybrat ty správné posily na jednotlivé posty. Keita je přínosem, Alvés neskutečnou oporou, ale to, že je on dobrý, se vědělo. Ale Pepek nezvládl zapracovat jím vydupaného Hleba a Casérese. A když vidím, že jeho dalším cílem má býti Fabregas, tak mě vlasy (bez poznámek prosím) vztávají hrůzou na hlavě. V oblasti skautingu a vytipovávání možných posil bude potřebovat pomoct, ale na to existuje vcelku jednoduché řešení - najmou člověka, co to umí lépe a bude Pepkovi radit.
Jinak co se týče motivátorství, psychologie, taktiky, tak Pepek letos ukázal, že tohle všechno má a nemusí nic nikomu dokazovat
Jestli považuješ za krizi prohrané úvodní utkání s Numancií, tak máme o tomto pojmu výrazně odlišné představy. Naše výsledková série nemá nic společného s vaší "nekrizí".
Hádat se s váma nebudu, já napsal názor a jen čas nám ukáže, jak to s ním vlastně je.
ne, "krizí" nazývám stav mančaftu po minulé sezoně, kdy ztrácel na prvního v tabulce 18 !!! bodů. Tu Numancii jsem sem hodil jako argument, že šlo Pepkovi všechno jako po másle. Nezlob se na mě, ale buď děláš hloupého, nebo ...
Jo a vaše šňůra neměla na naše výkony vliv? To jako když jseš v situaci, kdy jedeš na hřiště druhého týmu v tabulce, kde se ti dlouhodobě nedaří a víš, že když pukneš, budeš mít v tabulce náskok 1 bod, to jako neovlivní tým a jeho hru? Vzpomatuj se prosímtě. Pepek a tým to zvládli na výbornou ...
a to zmíním, že Barca jela na SB v době, kdy hrála v týdnu SF LM a hned v dalším týdnu odvetu, Real se mohl v klídku připravovat. Tohle jsou tak neskutečně silné argumenty pro Pepka, že já už vážně nevím ...
zahlídl jsem i zprávu o zájmu o Eto'a ze strany Manchesteru United, což mi přišlo jako zajímavá myšlenka...navíc pokud by Eto'o stál jen 25 mega, byl by to docela "levnej" risk..
nejlepsi by bylo kdyby nejakej ten sejk prisel k nam nasazel obrovsky prachy do ceskyho fotbalu kde ty penize fakt chybej a ani by ho to nestalo tolik jako koupit nejakej klub v PL a zivit ho
mno dovolim si nesouhlasit s tim ze za to muze City ty akorat minulej rok koupili Robinha za velky penize a pak uz nic jeste docela velka prestupova castka byla De Jong za 20mil euro a vod ty doby zadny mega prestupy viz Barry kterej prisel za par supu az sem docela koukal jak byl za levno a jedinej kdo za to muze je Real kterej utratil 150 mil. euro jen za 2 hrace coz je silenost
se AKORAT BAL FANOUSKU :D tk rek ze se o nej zajima stejnak by ho nikdy nekoupily
Luis Fabiano by se tam hodil j to brazilec a rozparádil to tam!!!
kolikrát už tu bylo že sa Galliani o nekoho zajímá.
Bohužel, moje vysněná varianta, tzn. Etoo do ACM a Benzema do Barci už padla, ale pořád se to dá ještě zachránit alespoň napůl a tu druhou půlku nahradit někým jiným
Prej chcete Keirrisona poslat hostovat do Porta
Např?
Forlán ?...
To by si teda pomohli
Co tim myslíš? Forlán je dle mého názoru platnějsí než Eto'o...
v Atleticu ano
Nejen v Atleticu...
ve Slavii by byl taky platnej tomu taky verim...
O dva roky starší, pomalejší, není se zbytkem kádru sehranej a nikde není jistota, že se tam chytne. Navíc ani neví, kam by si měl nabíhat, neví, jak se točit s Henrym, nemohl by přejít na křídlo, kam si Eto'o při zápase sbíhá a pouští na hrot Messiho. Prakticky drahá investice, kde vynaložené náklady nepokryjí minimální přidanou hodnotu
Tak s tímhle bych já rozhodně souhlasit nemohl. Forlán je přinejmenším zvyklý hrát z křídla a rychlost mu taky rozhodně nechybí.
Jinak samozřejmě Etoo zná hru Barcelony, to je podstatnej argument.
Tak pokud by jsi to bral takhle,že by nevěděl kam nabíhat,tak by pak Barca ale nemohla koupit nikoho... Na přehazování hráčů by si po chvíly zvykl... A myslim si,že takový útočník,jako je Forlán,by si věděl kam nabíhat. Zase by Barca ušetřila na platu (myslim si,že plat mít větší než Eto'o nebude). Forlán je produktivnější než Eto'o. Přeci jen,vyhrát 2x kopačku pro krále střelců neni náhoda,a to vždy v "netop" klubu...
Já nevím kde ti lidi berou, že dát 30 gólů v top klubu je nějaká brnkačka, zatímco dít to za Villarreal je to božské umění. Forlán je bezpochyby skvělý útočníkem, ale kdyý vezmu pro a proti, tak aby Eto'o zůstal by mělo být pro Barcu prioritou
Já ale nenapsal,že dát 30 gólů v top klubu je brnkačka... Ale koho má za sebou Eto'o a koho Forlán? Eto'o má za sebou Inisestu,Xaviho,vdele sebe Messiho s Henrym... To se přeci na střílení gólů musí projevit...
Taky si vem, že na Barcu hrajou obránci úplně jiným způsobem, Atlético má větší šanci na rychlý protiútok. Navíc tam jsou taky velice kvalitní hráči, kteří tu přihrávku dát umějí
To nepopírám,že tam také mají nějakého "špílmachra"... No nevim,jak proti nim hrajou ostatní týmy,když Barcelona dala 105 gólů...
A to mohli dát gólů ještě víc kdyby Eto´o poslední 3 měsíce nespálil 15 šancí za zápas Jinak letošní Barca byla neskutečná a hlavně kvůli formě týmu dal Eto´o tolik golů. Koukni, kolik hráčů přestoupilo z menšího týmu do většího a zhoršili si svojí střeleckou statistiku? Určitě jich bude mnohem víc než těch co to bylo naopak
To asi jo. Já si jen myslím,že jsou na týhle planetě lepší útočnícy než Eto'o... Zajímalo by mě,jak by si vedl třeba právě v AC,který tolik gólů nedává...
Tak to jsme dva
*útočníci...
Ano, to se zákonitě projeví. Zatímco ve Villarrealu či Atléticu akci zakončí prakticky jen Forlán a je jediným zakončovatelem, v Barce dá dalších 20 gólů Messi a Henry, dalších 10 Xavi, Iniesta, Gudhjonsen, Dani Alvés
Gudhjonsen? ... Tak v případě Barcelony se na každého dostane... Eto'o těch gólů mohl (a z těch šancí měl) mít těch gólů víc. To je možná i mínus pro Forlána,protože se na něho obránci můžou soustředit prakticky jen na něho,ale v Braceloně nevědi,koho si hlídat dřív,což dává Eto'ovi více prostoru...
Tak sice toho Eto'o hodně spálí, ale jinej útočník by se zase to té akce ani nedostal, takže je to velmi diskutabilní
To sice ano,ale já sem uvedl svůj názor výše Mártymu...
Tak je to logičtější, že se budeš snáz prosazovat v klubu, kterej má víc šancí za zápas a vyhrává a to je ten, kterej hraje špičku.
Jo, takže Daniel Huňa by dal ve Spartě 30 gólů za rok nebo co se mi tu snažít namluvit? Sparta vždycky koupí střelce a ten dá sotva deset fíků za sezónu, čímpa to asi je? Titul vyhrává Slávka nebo Sparty, mívají snad tyto kluby nejlepší střelce ligy nebo třeba Slávka rozdělí vstřelená góly mezi tucet hráčů?
Hráč musí do klubu samozřejmě sednout. Nemůžeš dávat brejkového útočníka do týmu, který drží míč 65% času a soupeře nepustí za půlku. Stejně tak ti bude k ničemu silový útočník/ útočník s čichem na goly, kterého není schopný tým doplnit vepředu nebo mu tu golovku připravit. Respektive nebude k ničemu, ale nebude mít zdaleka takový přínos, jako by měl v klubu, kde mu sedne styl na míru.
Ale pokud připraví útočníkovi záloha 5 tutovek za zápas a on z toho dá jeden gol. tak to není ideální. Určitě se najde pár dalších útočníků, kteří budou mít větší přínos.
Jenže on se právě i vrací do středu pole, bojuje na hrotu i na křídle, čímž velmi znepříjemňuje soupeři bránění, když se celý útok točí. Postav tam Forlána na hrot proti dvojce Ferdinand- Vidić a ta si ho pohlídá. Ale když dáš Eto'a na křídlo, Messiho na hrot a Henryho na levé křídlo, tak nevíc, koho maj bránit a když se pak točí, tak v tom maj takovej bordel, že zkrátka nic neudělaj. Forlán by to křídlo nehrál a byl by lehce pokrytelný a hra na něj by byla čitelná. Navíc není to extra rychlík a Barca hraje často na breaky
respektive krátké kolmice na obranu, kde je akcelerace, hbitost a mršnost to první, co je zapotřebí
Etoo není rychlejší, než Forlán, určitě ne výrazně.
Forlán křídlo hrával rozhodně spíš, než Etoo.
To mi nějak nesedí, protože Eto'o je vyloženě sprinter a stovku bude mít tak za 11 bych řekl, i když to ve fotbale není určitě to hlavní. Na křídle jsem ho taky moc neviděl, ale je to logické, protože když se hraje 4-4-2, tak si útočník musí často sbíhat do křídla pro bal=ony, když je střed hřiště přehuštěný
Já se tu nebavím o Forlánovi, ale o útočnících obecně. A pokud by jsi dal na hrot Drogbu, tak máš vedle zrychlení i schopnost podržet míč, lepší práci ve vápně, větší proměnování šancí. Ohledně pracovitosti - není třeba, aby 10 hráčů v poli neustále dělala to samé. Tohle sice sem tam vychází, ale pokud se obrana semkne a vypomůže kvalitní DM, tak si můžou vířit jak chtějí, ale k brance se prostě nedostanou, at víří sebevíce.
Tak třeba proti Chelsea, což byl jejich ais nejtěžší soupře celé sezóny, jim to vížení tolik nefungovalo, přesto nějaké skulinky v obraně Chelsea našli. Kdyby je Chelsea nechala hrát, tak je zachvilku rozebrali do psoeldního šroubku, to prostě nejde vydržet, ale Hiddink našel to slabé místo. Oni si třeba 5 minut v poklidu kombinují, unaví protivníka a pak udeří po nějaké chybce, jenže Chelsea vždy taktickyým faulem po půl minutě přerušila hru, čímž vždy museli začít akci prakticky odznova a vyvedlo je to úplně z rytmu. Třeba druhou půli, když chtěli an ně vlátnout, tak se prvních 10 minut hrálo tuším půl minuty, zbytek se ošetřovalo. Za celý zápas, tedy 90 minut a nastavení se odehrálo čistého času 40 minut, což je z hlediska fanouška fotbalu tragédie, ale zkrátka to víření funguje a ne že ne
Já souhlasím, víření funguje. Ale pokud se soupeř připraví a využívá taktické fauly, tak ti to je k ničemu. Barcelona prostě nemá hráče na nic jiného než na to víření a to je ten problém.
Jaký problém, když mají titul mistra ligy, ligu istrů, domácí pohár a přes 100 vstřelených gólů v lize?
Kdyby si třeba barca pořídila Kollera nebo RvN, tak by měla mnohem více možností. Když by prohrávala a soupeř betonoval, tak by šly míče jemu a on by je podržel. To je to využití v různých rolích a to tu vůbec nevidím. Hra Barcelony není tak lehce předvidatelná, jako hra ostatních týmů, ale stejně má stále stejné základy a pokud se vychytají, tak má najednou obrovskej problém.
Útočníci ve Spartě jsou od dob Šouly a Sigiho jaloví. Snad jen ten Jun jednu chvíli zářil.
Tak nemusí to být takhle vždycky, třeba takovej DDi Vaio z Boloni ti dává za pravdu, mě příjde logičtější, že nejlepší střelci budou v nejlepších týmech a to proto, že čím si lepší, tim by se měl tvůj útočník víc prosazovat. Navíc v TOP týmech to je o hvězdách, ne ani tak o týmové spolupráci, takže jednotlivci mají větší šance být nejlepším střelcem. Zas na druhou stranu některý slabý týmy jsou tak slabý, a proto hrajou celým systémem jen na toho snipera. Je to individuální no. Další celkem zbytečná debata.
ten musi zustat v Atleticu!!!
Villa, Aguero, Ribéry?
Ribéry je záložník, Aguero není hrot a Villa by stál minimálně 50mega a nebyl by lepší. Ani jeden není reálný, protože Barca řekla, že více než 40mega za žádného hráče nedá. Mnohem ekonomičtější a logičtější je prodloužit Eto'ovi smlouvu, když řiká že chce zůstat, klub ušetří za přestup nového hráče a má jistotu, že současný útočník je zapracovaný do systému a klape mu to se spuluhráči. Sehranost s týmem byhc nepodceňoval a to se nedá koupit, to musí ten kádr zůstat několik sezon při sobě
A proto nabídla za Villu 40 + Keirrisona + Cacerese
Vale to nevezme, vedení by bylou hloupé. Navíc podle všeho prodávat nemusí a Kopy by si musel kupovat novej dres, takže to nepřipadá vůbec v úvahu
Jasně, že nevezme.
Prodávat musí, pokud nechce udělat bankrot a zápolit s Oviedem o postup do Segundy B.
a co je Aguero kdyz ne hrot??
Šikovnej štírek s dobrou technikou, spíš takový second striker, který doplňuje klasického hroťáka. Podívej se na repre Argentiny, jak tam "válí"
nj, u Diegů doma hrota taky hraje, to víš
Nj, má protekci jako fík, fracek jeden
Kurňa, ale ten jejich kluk má předpoklady pro to, aby se z něj stal jeden z nejlepších basketbalistů na světě co?
njn, přírodní výběr
Ono se mu to může brzo nevyplatit, Maradona ta nemusí bejt věčně a na Kunovo místo čeká celá směčka hladovejch "vlků". De Federico, Zuculini, Di Maria, Salvio, Bergessio, Caraglio, Higuaín...
Zuculini, Di Maria, Salvio? Zuculini je spíš střední záloha, Di Maria křídlo a Salvio tuším to stejné, co Messi, akorát jsem ho teda mockrát neviděl, no.
Nj, ale všichni se tlačí na Aguerovo nebo Tevezovo místo vepředu. Samozřejmě trochu přeháním, jde spíš o to, že Aguerovi nevěřím, že půjde ještě výkonostně nahoru.
Co takovej Piatti, ot má být nový Messi, ne? Si ho pamatuju z MS U20 v Kanadě, ten sand neměl ani ten metr a půl
A co teprve můj krásný malý Buonanotte.
Taky pěknej "skrček" (Já mám co povídat, i když proti nim jsme obr)
Jo, Buonanotte pořád ještě může vyrůst, ale podle mě je to druhej Palacio, věčnej příslib. Piattiho nekomentuju, utíkat sice umí, ale to je tak všechno.
Novej Messi? De Federico, možná Salvio.
Jinak na tom MS všicni obdivovali i Moraleze, kterej dal z pozice AM čtyři góly a byl vyhlášenej druhým hráčem turnaje po Kunovi...
A kde je dneska?
Dává góly po prasáckých faulech...
to máš pravdu, jde ale o to, že patří FK Moskva a pes po něm neštěkne... jinak Monzón má štěstí, že ho Larrivey trefil do stehna a ne těsně vedle
Milito, Lisandro?
...Lavezzi...
Herbage, ty jsi zřejmě neviděl loňskou olympiádu, co? Hroťáci Aguero s Messim, pod nimi Román a podívejme se, nikdo nemohl vzdorovat.
Tak Olympidáa, oc ot je taky za turnaj? Sice tam hráli celkem pěkně, ale bylo to celkově takové ospalé a bez nápadu z jejich strany, v Aténách hráli mnohem lépe
Každý chválil výbornou Argentinu, která ospale rozjela Brazílii 3:0?
Tak Brazílie hrála s prominutím velké ospalé hovno. Dokonce si myslím, že porušili první zákon termodynamiky, kdy se pohyb částic v tělese nikdy nemůže úplně zastavit, protože to nasazení třeba Ronaldinha bylo vážně ostudné. Takové pobřeží Slonoviny hrálo mnohem živější a koukatelnější fotbal, než celá Argentina a té kdyby rozhodčí nefoukli několik penalt, tak sotva ten turnaj vyhráli
Ano, takže Aguero s Messim a Románem hráli naprosto výborně jen proto, že byly penalty. Výborně. ¨
K základní otázce - Aguero tam hrál výborně na hrotu, takže proč by nebyl hrot?
Já bych neřekl, že hráli naprosto výborně, hráli obstojně a zaslouženě slavili vítězství.
Ne, že bych zase chtěl vytahovat můj starý argument, ale když už jsme to nakousli, tak musím říct, že lidé by měli porovnat Messiho s Aguerem dnes v argentisnkém útoku, když je tam s nimi Tevez a před rokem, když tam byl Román. A kdyby hráli jen "obstojně", tak stejně jsou na tom daleko líp
Dokáže hrát hrot, ale čistej hrot to není. Na MS U20 hrál za naší repre Fenin jediného hrota a v rpere je taky vždy jako second striker. Za Anglii i Německo na ME U21 hrál na hrotu Německa vlastně záložník Özil či Dejagah(opět záložník), za Anglii Walcott či Agbolahor a za Španělsako jen samotný Bojan, ale v klubech hrají samozřejmě všichni jinak, tam si bez hrit hrát nedovolí A nehráli přímo špatně, hrálo více než dobře, ale jen často zbytečně do staryn a bylo to takové unylé, bez nápadu. sice pěklné parádičk,y fintičky, ale taková Nigérie či Pobřeží slonoviny, to bylo jinačí kafčo, to byl hurá fotbal se vším všudy
Takovým stylem bude hrát i Japonsko, Mali, Kongo, Somálsko, Čad.. a stejně by he Argentina porazila. Mě se taky víc líbí koukat na starší žáky než na naší ligu, ale myslím si, že Sparta by ty žáčky asi porazila
Takže jsme se dostali k vyřešení. Aguero je skvělý hrot, Argentina hrála dobře.
dobře, ale ne výborně
Aguero rozhodně není skvlý hrot, Aguero nemůže hrát hrota.
Neznamená to ale, že musí na hřišti hrota mít, United nebo AS Řím už hráli bez útočníků obecně.
Seš věštec,že víš,že by VIlla nebyl lepší?
Henry půjde na hrot a na křídlo Ribéry, Aguero by ten hrot klidně zvládnul, akorát je malinkej což je nevýhoda no.. A Villa bude sice drahej, ale Barca ho chce vermomocí a aby nevypadali jako hlupáci za svá prohlášení, tak je nakonec bude stát snad ještě víc než Ronaldo Real
Myslíš,že Ribéry půjde do Barcelony?
No asi ne, ale fanoušci Barcy ho můžou mít jako vysněnou posilu..
Zas tak se tam myslím nehodí
Ribéry.Henry-Messi
Teda já kdybych byl fanoušek Barcy, tak se mi tahle trojka líbí víc jak ta předešlá
Na papíře to vypadá možná dobře, ale v zápasech by to moc nefungovalo
Se moc koukáš v noci na Primu asi
proč?
Zdá se mi jako bys volal do toho jejich pořadu "Volejte věštkyni"
Tak musí ty akce někdo zakončovat, nemůžeš tam mít deset záložníků a jednoho hrota Dvojka Henry, Eto'o byla důvodem, proč se Barce letos tak dařilo
Messi dal taky plno gólů, Henry jakbysmet.. Prostě by místo Etoa dával nejvíc gólů Henry, nebo Bojan a Ribéry vystřídal na levým křídle Henryho.
Bojan by dal leda tak velké kulové, což mimochodem ukázal na teď Euru. Bojan prostě není špička ani mezi svými vrstevníky a na pozici CF už vůbec ne.
Ty mně nechápeš, ot není o hráčích, ale o systému. Šance ti vytvoří Xavi, Iniesta nebo Messi, Messi si je i sám zakončí, ale musí tam někdo běhat bez míče a vířit, vytvářet prostory, nabíhat si a tam právě mají dobré návyky jak Henry, tak Eto'o, protože oba jsou kovaní útočníci. Ribéry si ti tam nabíhat nebude, protože je to záložník. On klidně bude vířit, ale ve špatných prostorech, on ti připraví tunu šancí, ale pro koho? Od toho je tam nalevo Iniesta, který má před sebou Henryho a tomu dává balóny dopředu nebo do křídla. Spolu s Ríberým by si jen zbytečně motali pod nody, málo místa pro dva kohouty. Takhle jak to hrají je to v skvělé vyvážené a t bys tu jemnou rovonováhu celou zrušil. Byl by z toho ještě větší zámek, ale bez šancí
Ps, jdu spát, dobrou
To je ale asi tak jediný... No,ale stát se může všechno.
nj, to už byl útok jak v argentinský reprezentaci, průměrný věk 20, průměrná výšky metr padesát...
Jasně, je tam Henry, vím.
Ten druhej odstavec sis mohl odpustit, to jsem chtěl napsat Navíc Villa má nějakých 27, pokud se nepletu, Ribéry 24??
Já reakoval hlavně na toho Kuna
Na Villu se mu zachtělo.
To bych taky bral.
OT: Jak je na tom Manuel da Costa ve Fiorentině a důvěryhodnost Calciomarcata?
OT: Videli ste prezentaci Ronalda??? libilo=palec nahoru, nelibilo=palec nahoru
*nelibilo=palec dolu
co se ti nezda?
ale ne, jen mi palec dolů nestačil
jo aha
nevidela..
Ak by niekto chcel, práve som ju našiel na fóre...
http://www.mediafire.com/?0m1uoj0aomx
Panove Galliani s Berlusconim jsou moc velci suchari, nez aby se pokusili privest hrace Eto'ova kalibru. Snad vyjde alespon Fabiano nebo Hunt.
Tk jestli prijde do barci Villa tak proc ne at klidne jde etoo hrat do ACcka ale jinak je je to porad supr utocnik kterej toho muze jeste v barce hodne dokazat
Příchod Etoa nevidím moc reálně kvůli jeho platu...
Za Fabiana podobně jak za Kaka??? Tak to vedení Sevilly trochu přepísklo...
Ne, Sevilla chtěla třicítku a Real tak dvaadvacet
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele