FIFA zřejmě zahájí vlastní vyšetřování Eduardova zranění
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Nejlepší den v životě, radoval se Eduardo
17.02.2009, 08:56
Eduardo je po dlouhé pauze připraven nastoupit za Arsenal
22.01.2009, 18:57
Eduarda čeká první zápas po vážném zranění
13.12.2008, 18:53
V březnu bude Rosický hrát, doufá Wenger
08.12.2008, 15:46
Podle Wengera se Rosický vrátí na hřiště po Vánocích
23.10.2008, 16:35
Wengera těší, že Rosický možná začne hrát už v září
06.08.2008, 17:50
Rosický a Eduardo se zotavují, naskočit by mohli již do přípravy
12.06.2008, 13:39
Eduardo by mohl znovu hrát už v srpnu
31.05.2008, 11:04
Civilní soud nebezpečné zákroky trestat nebude
17.03.2008, 08:36
Eduardovu nohu zachránil lékař Arsenalu Gary Lewin
27.02.2008, 15:37
Taylor čelí výhrůžkám smrtí
26.02.2008, 18:39
Eduardo si na incident příliš nepamatuje, hrozila amputace
25.02.2008, 10:34
Eduardo je po operaci, podle manželky má zlomenou jen jednu kost
24.02.2008, 16:26
Taylor Eduarda zranit nechtěl
24.02.2008, 16:22
Eduardo utrpěl vážné zranění
23.02.2008, 14:26
Komentáře (73)
Přidat komentářBlatter at rac nerika uz nic a jde do duchodu. nevim co na tom chce vysetrit osel?Faul to byl jak hovado,ale umysl ho tak prelamat v tom nebyl.Ten by dal nejradej vsem do zivotni tresty osel.proste to se stavalo a stavat bude.At uz se v tom porad nestoura a jde radej resit,aby trava rostla a ms se nehralo na umelem povrchu.
no to se teda stávat nemusí..aby někdo se musel bát,že příjde o nohy..Taylor stop do konce sezony plus náhrada Eduardovi strátu finační i fotbalovou ujmu..až bude hrát Edurdo tak až pak možná
jo až bude hrát Eduardo tak možná... a ještě 2 roky podmínky k tomu...
Zlomit nohu mu nechtěl ale rozhodně chtěl aby ho to bolelo takže bych mu napařil pořádnou nedobrovolnou pauzu.
za takovéto úmyslné fauly bych dával trest na tak dlouho, dokuď se ten koho zraní úlně neuzdraví. Taylor
To je takovej idiot. Už minule jsem tu v diskuzích o této kauze vysvětloval, že fotbalisti si až na nějaké speciální případy nemají důvod ubližovat. Taylor ho chtěl pouze zastavit, to je jeho úloha na hřišti, kterou odvedl dobře. Tohle se stát nemělo, je to smůla, ovšem proč kvůli tomu nějak zvlášť suspendovat Taylora..? Vždyť ten z toho žádný prospěch nemá. Nedostane za to víc peněz, na popularitě mu to taky určitě nepřidalo a Eduardovu práci (nebo už nevím jak si vysvětlit to debilní Blatterovo přirovnání k zubařům a malířům) asi těžko dostane. Blatter je už asi moc senilní, protože těch pár jeho posledních nápadů je fakt síla. Už běž konečně do hajzlu
Jasný pokud někdo na někoho flustne nebo mu dá facku, tak klidně 5 a více zápasů, ale pokud mu poláme odporným zákrokem nohu,tak 3 stačí. Můj názor je ten, že pokud to byl úmysl, skončí pro něj sezóna, protože je to idiot a nemá na hřišti co dělat. A pokud to úmysl nebyl, je to člověk, který je ostatním nebezpečný, protože se podobný neúmysl může zítra znova opakovat.Případ 2 je stejně nebezpečný, jak případ 1,tudíž minimálně konec sezóny. A omluva,že ho chtěl jenom zastavit a je to jeho práce je hloupost, protože není faul jako faul a zastavit šel i bez třímetrového skluzu šlapákem na stojnou nohu.
A jak zjistis zda to byl ci nebyl umysl ?
Jak jsem napsal, v podstatě je to jedno...
přesně , jsou to profíci a stejně jako řidič z povolání ví co se stane když vjede do zatáčky s nákladem moc rychle , tak i fotbalista ví kde je hranice důrazu a brutality
A proc je teda tolik havarek ???
Protože ne každej je řidič z povolání
No prave a i ridic z povolani obcas narazi !
nebuď hnidopich , víš jak sem to myslel
Ale ty asi nevis jak jsem to myslel ja . vtipalku
Asi takhle - takovejch skluzů je v Anglii každý zápas hafo a to, že to jednou za čas skončí takhle, je sice politováníhodné, nicméně to se nezmění a nechápu, proč odsuzovat zrovna Taylora. Pokud jsi postřehl nedávný článek o podobných zlomeninách, tak až na Keana, což je typické prase, se mezi "viníky" žádný takový řezník neobjevil. Jednou to způsobil trochu neobratný McEveley, potom si tu nohu sám otočil o gólmana, pak si ji nešťastně zaklínil mezi dva hráče...Prostě náhody. Stejné je to tady. Když si u tohodle zákroku odmyslíš následky, tak je to jen další z toho hafa skluzů, ten konečný důsledek je náhoda. Proto nechápu, proč by měl být nějak speciálně suspendován. Úmysl zranit dle mého určitě nebyl, faul na červenou ano, 3 zápasový trest je adekvátní. Od Blattera je tohle pouhý populismus, chápu to, ale dle mého názoru je to pitomost.
Az na to s tim Keanem souhlas !
Ale právě o to tady jde. Aby se podobné zákroky neopakovaly. Ne zlomeniny, ale zákroky, po kterých se takové zranění může přihodit. 10 zápasy se klidně můžou trestat zákroky, po kterých se hráč zvadne a pokračuje hned dál. Cílem by nemělo být vymýcení těchto zranění,ale těchto zákroků. A že je jich PL plná? Radši to svádějme na náhodu, protože tohle je jediná věc, která naši ligu odlišuje od světa a dává jí tu kvalitu, kterou se chlubíme. Jinak co se fotbalovosti týká, je PL jedna z nejhorších v Evropě.
Ta posledni veta ti trosku ujela ne ?
Je na každém z nás, co se nám líbí, já ti to brát nebudu. O italském fotbalu taky nemám nejlepší názor, ale rozvádět to tady nebudu, není to na pořadu dne. Ovšem nemůžeš po PL chtít, aby se tam hrálo a soudilo stejně, jako v SeriiA. V Anglii jsou prostě nastavené nějaké hodnoty a tradice a není na tobě, abys to soudil. Že na to máš jiný názor - může být, ale tohle se v Anglii nikdy nepřipustí a dle mého by to ani nebylo správné.
Je mi tě líto...
A máš pro to nějaký důvod..? Jenom proto, že s tebou nesouhlasím, či že jsem projevil nevoli s lenochodským italským fotbalem? Promiň, ale politováníhodný jsi ty, když si nepřipustíš jiný názor a pohled na věc
Ne kvůli tvému názoru na italskou ligu, ale kvůli tvému pohledu na to, co je fotbal.
pekne receno (ps: nechci se zapojovat do boje za ligy, ja mam PL dost rad..)
Ale tohle není souboj mezi ligami. To nemá cenu. Tady jde o to, co jsem psal nahoře. Takové zákroky do fotbalu nepatří a pokud si někdo bez nich fotbal nedokáže představit je mi ho líto. Já totiž souhlasím s tím, že to byla náhoda a že takhle dopadá jen malé procento zákroků, ale co když se náhody sejdou a v příštím kole opustí hřiště s takovou zlomeninou Ballack, Torres a C. Ronaldo?
tak zdalo se mi ze se aj trochu stekate kvuli ligam..
Čili mě odsuzuješ za můj vkus...To je asi stejné, jako kdybys mě odsoudil za to, že chodím s holkou, která se ti nelíbí...velmi omezenecké ....
Rekl ze mu ti je lito, ne ze te odsuzuje. Me je taky lito jak vidis fotbal (to je prirozene) ale daleko to prevysuje to ze si slusny a da se s tebou bavit
Jojo pohovořím si rád ....Já zastavám spíš postoj "co člověk, to názor" takže chápu, že na tohle může mít někdo jiný pohled, ale můj postoj to prostě nezmění...
Mýlíš se, pokud budeš chodit se škaredou holkou, můžu se ti maximálně smát. Tohle k smíchu ale není a netýká se to jen tebe samotného, ale celého fotbalu.
Ano smát se mi můžeš, ale k smíchu by jsi byl maximálně ty sám. Ale už to nechme, tady jsme si již asi všechno řekli...
Ale jsem rád, že to tak cítíte. Brzo přijde doba, kdy hráči místo "anglických" peněz dají přednost zdraví, viz. Ronaldinho. A vy si tam budete hrát to vaše rugby a fotbalisty necháte na kontinentu.
Jemu španělsko vyhovuje, na Anglii nemá dostatečný důraz a nechce se mu překonávat ani italské betony...Tenhle příklad je naprosto zcestný, protože on má stejně tolik vedlejších příjmů, že by ho "anglické" peníze nějak zvlášť nevytrhli....
Jen tak pro poradek , Anglie je kolebka fotbalu , ty rugbysto !
"Taylor ho chtěl pouze zastavit, to je jeho úloha na hřišti, kterou odvedl dobře."
Ano, zastavovat útočící hráče je obráncův prvořadý úkol, pakliže to neudělá, je nahovno. Ale to ti snad nemusím vysvětlovat, předpokládám, že tu každý aspoň na nějaké nízké úrovni fotbal hrál ...
Obráncův prvořadý úkol je zastavovat hráče čistým způsobem, ne že tam budou o několik sekund později a neobratně ho sejme. V souvislosti se zlomeninou Eduarda ta věta nezní moc dobře.
V anglii to chodi trochu jinak nez ve spanelsku a u spagetaku.
To nezní, ale je to pravda, na čistotu se v Anglii nikdy moc nehrálo...
Reagoval jsem hlavne na ten konec. Promin ale na tom zakroku nebylo dobryho nic. A ze se v Anglii na cistotu zrovna moc nehralo vubec nic neznamena v tomhle pripade. Tayloruv zakrok neni podle me bezny ani na Anglii.
Já si za tou větou stojím a myslím, že byla v pořádku. Sice jsem obránce hrál naposledy ve starších žácích, ale vím, co jejich práce obnáší..
Takze byt Taylorem bys po zapase prisel domu a rek si: Dobra prace, jsem prece obrance v Premier League! Sice ma chudak zlomenou nohu no, ale...sme v Premier League no ne?!
?
Tohle je tak přebarvené, že to skoro nesouvisí....tady se nemá cenu o tom hádat, vše svůj postoj jsem ti již osvětlil...
Ok koncime s tim, ze se v tomhle nestretneme..
Ne trestat by se to mělo a tvrdě. ital má pravdu. šlo o třímetrový skluz šlapákem na stojnou nohu a to je hodně brutální zákrok. A když dostal jen trízápasový trest, tak fotbal se začne podobat kanadskému hokeji v tom, že když někdo má v týmu špílmachra, tak na něj nasadí nějakýho řezníka, ať ho zlikviduje. Tohle už nemá ze sportem ani s fair play nic společnýho. Chce se mi z toho
To si pletes s NHL !
No když už seš u NHL tak tam už s rozdáváním pořádnejch distanců za brutální fauly začli a fotbal by měl následovat.
Hmm to je pekny , ale to nemuzes srovnavat , v NHL nejde jen o zraneni , ale kolikrat i o zivot. To je trochu jina kategorie faulu !
Zato tady jenom o nohu, opravdu jiná kategorie. A ještě nějaký konkrétní případ faulu, kdy šlo o život?
T.Kaberle , D.Brashear ,D. Plante a bylo jih vic jen neznam jmena a u nas asi znami L.Čajka .
Měl by být exeplárně potrestán, tohle byla prasárna ať se na to díváte z jakéhokoliv úhlu pohledu.
*exemplárně
tzn. tak třeba 10, 15 zápasů, proč ne. A pokutu jak svině.
to svinpav: Jeho úloha na hřišti je zastavit utoky soupeře ale nemaslim si že takovym způsobem ty hovado..A jestli váháš zda to byl nebo nebyl úmyslný faul tak máš vygumovanej mozek!Jestli jsou tu ještě nějací kreténi tak at si ten zákrok prohlídnou na youtube.com možná změní názor!Jinak souhlasim s tebou itale za flusnutí 8 zápasu a za zmrzačení 3 To je směšně trapný
Nauč se reagovat a pak tu něco plácej o vygumovanejch mozcích .... A evidentně nechápeš, co jsem se snažil říct. Říkal jsem, že jeho úmyslem bylo Eduarda zastavit, tudíž faulovat, ale ne zmrzačit. K tomu totiž nemá absolutně žádný důvod (jak jsem vysvětlil už předtím). Jiná věc by byla, kdyby mu to trenér před zápasem přikázal, aby zlomil psychiku Arsenalu. A kdyby tohle byla pravda (což taky není zas až tak nepravděpodobné) tak je hovado trenér a ne on, on musí poslouchat...ale bůhví, tohle už jsou pouhé spekulace. Jeho úloha je zastavit soupeře při postupu na bránu, to je prostě zásada číslo jedna a je jedno, jakým způsobem. Obránce, který nedokáže soupeře zastavit, je prostě na nic.....
Zastavit soupeře faulem jde i pomocí stáhnutí za dres.
A jak to souvisí..? Je to jeden způsobů, těch je plno...Každá liga má svou specifikaci, v Itálii se asi taháte za dres, v Anglii se povětšinou skluzuje....
On pry musi poslouchat.. (chapu ze se bavis ted v teoreticke rovine..) Nelibi se mi predstava fotbalistu kteri by byli ochotni uposlechnout prikaz trenera ve zneni cca poradna kosa! Kdyby to tedy teoreticky treba bylo tak tak nemas pravdu v tom ze ten hrac by nebyl taky hovado!!! Ok?
Nelíbí? Ale to je běžná praxe i ve zdejších končinách...Nám trenér občas (a většinou to bylo když jsem hráli se silnějšímy celky) říkal, ať jim trochu nakopem, aby si nedovolovali. Ukázat trochu ramena, srazit psychiku soupeře...Samozřejmě že jsme jim neměli lámat nohy, ale prostě přitvrdit. A divil by ses, funguje to dokonale. A čím víc o tom přemýšlím, tím víc se mi zdá ten příkaz od trenéra v Taylorově případě pravděpodobnější...No nic, teď už to asi nezjistíme...
Jsi ze Slovácka?
Ne, jsem z Liberce...
Jo jo, ale to se da pak diskutovat o mezich. Jasne no. A toho se tu asi taky v diskuzi nedoberem:)
Myslím žes to vystih s tím že jim trenér řek že maj přitvrdit. Jenže když se tohle řekně člověku co ne tak úplně ovládá to čemu se říká rozum je větší šance že některej zákrok skončí zraněním. Když má někdo v hlavě že to soupeře má bolet tak do něj zajede i zbytečně a bezmyšlenkovitě což byl tenhle případ. Takže by se s tím mělo něco dělat.
Hráč, který úmyslně fauluje protivníka, musí počítat s tím, že se něco (zlomenina...) může stát, takže kecy typu, že to byla smůla, jsou fakt hodně mimo.
No trenéra by poslouchat měl ale je to dospělej člověk to by měl pochopit on i ty. A jak už řekl Xavi tak když někomu zajedu do kotníku tak musím počítat s tim že se to neobejde bez následků.
Ŕíkám ti, že se máš nučit reagovat, ty vole (slouží na to ten červenej, podtrženej a v hranatejch závorkách napsanej nápis "reagovat", který je pod každým příspěvkem ).
"No trenéra by poslouchat měl ale je to dospělej člověk to by měl pochopit on i ty"
Tak nějak mi připadáš úplně mimo. Trenér je jeho šéf, on ho musí poslouchat a vůbec nevím, co s tím má do činění jeho dospělost. A jak jsem říkal já, v Anglii jsou takové zákroky běžné...
Tak možná říká že to byl úmysl, ale podle mě v tom už opravdu nemůžeme hledat něco úmyslného. Blatter se skvělý člověk, ale jestli chce doživotí to už je něco navíc. Jenže zase nadruhou stranu tři zápasy je málo.
3 je malo..
a už se to tu zase rozjelo, jestli to byl umysl nebo ne nemá to cenu, kluciii!!! každej má uplne jinačí názor
Myslim, že FA podobné zákroky začne řešit až někdo přelomí nohu Rooneymu, Lampardovi, či Gerrardovi.
jj asi tak no
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele