Čtyři posily pro Mladou Boleslav. V přípravě jsou už Mandous, Pech, Kolářík a Zachoval

25.06., 22:10
Aktuality
Aleš Mandous (© FK Mladá Boleslav)

Velkou sešívanou injekci dostane před novou sezonou Mladá Boleslav. Středočeský klub se na sociální síti pochlubil hned kvartetem posil, které klub získá z pražské Slavie. V Boleslavi by měli působit Aleš Mandous, David Pech, Josef Kolářík a Matěj Zachoval. Všichni už se zapojili do přípravy.

"Uvedené kádrové změny představitelé klubů FK Mladá Boleslav a SK Slavia Praha administrativně dolaďují, ale zmínění hráči již dostali povolení k zapojení do tréninkového procesu v novém či staronovém působišti," uvádí oficiální prohlášení na webu FK Mladá Boleslav.

Jasné je v tuto chvíli to, že ve středočeském klubu bude i nadále hostovat brankář Aleš Mandous, dohoda mluví o tom, že v klubu stráví celou následující sezonu. Zbývající trio míří do nového působiště na přestup.

Kromě Mandouse už na jaře v Boleslavi hostoval i Zachoval, v modrobílém dresu FK MB si zahrál už i David Pech, jen Kolařík hostoval v druholigové Vlašimi. Transfery jsou kompenzací související s odchodem obránce Marka Suchého do vršovického Edenu.

Autor: eFotbal.cz / René Machálek

Komentáře (222)

Přidat komentář
Transfermarkt

Další farma

Reagovat
Hugo the Viking

už mají jistých 18 bodů

Reagovat
Transfermarkt

Je to tak

Reagovat
ACSeRw!n

to je mazec

Reagovat
Pablos

Pablos

03.06.2025

10:27

věřím, že po zvolení Trundy půjde i pár hráčů do MB

Reagovat
kilobyte

Ale moc se teda Trunda nepředvedl. Kromě Mandouse to nejsou hráči o boj o první 6.

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Coutinho10

máš to v merku

Reagovat
Janda-Ocko

To je mozny snad jen u nas

Reagovat
soukup

Beztak všichni s doložkou o zpětném odkupu, takže takový "jakoby hostování". Slavia má nějakou formu majetkových práv tak na 1/4 ligových fotbalistů, ne?

Reagovat
Janda-Ocko

"Tak a ted si vas kupim vsecky"

Reagovat
kecipep

Reagovat
Greny

Uvidíme ještě zda vůbec proti Slavii nastoupi

Reagovat
Mass

Všichni 4 jsou neskutečná hrozba pro Slavii, to musíme zakázat!

Reagovat
jv14

Takže tím chceš říct, že jsou to dřeváci? Proč jsou tedy hráči slavie (byť dočasně ve spřáteleném klubu)?

Reagovat
Igner Farnsworth

Reagovat
Hugo the Viking

Trunda efekt takže Boleslav je oficiálně D tým v lize a Slavie už teď má jistých 18 bodů ...

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
10adam

Chce se mi zvracet když už ani jízdenka nestačí

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Transfermarkt

Je to bohužel tak Neregulérní liga hned od začátku

Reagovat
10adam

Ještě to budou zdejší pseudoexperti obhajovat…

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
Transfermarkt

Samozřejmě

Reagovat
ratusek

Reagovat
Nuno čomes

Pech se za ten milion euro vyplatil

Reagovat
Mass

Co kdyby sis zjistil aspoň základ, než začneš komentovat? Měl velmi vážné zranění, urthl si vazy v koleni, ani nemohl chodit.

Do tý doby to byl top prospekt, říkal sem si, že tohle je novej Coufal. Za milion eur byl levnej. Bohužel tim jak byl skoro rok mimo, tak šel strašně dolu a do předchozí formy už se nevrátil.

Reagovat
Coutinho10

takže dávat hráče do Karviné je špatně, do Pardubic taky, do Bolky taky nemůžeš...

Reagovat
Melda

A tobě to jako přijde normální? Ty to v tom svém textu nevidíš? Karviná, Pce, Bolka.? To jsou tři týmy víš?

Reagovat
ratusek

Reagovat
Coutinho10

no a, tak každý tým může mít nějaký preferovanější volby....Sparty taky měla třeba Liberec možná Teplice nevím, kam třeba častěji uklízela svoje přebytečný hráče, takže tohle je volba každýho týmu, kam bude chtít poslat svoje hráče, pokud zároveň nepřekročí pravidla tj. max. 3 hráči na hostování do jednoto týmu

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
ACSeRw!n

ty priklady co uvadis u ACS snad nemyslis vazne.. uplne jiny pripady

Reagovat
mistr129

Šlo o Spartu, tady o Slavii, úplně jiné

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Coutinho10

šlo o princip...taky máte nějaký preferovanější týmy

Reagovat
ACSeRw!n

Liberec a Teplice byly proste jen kluby, s kterymi byl dobry vztah, tot vse.. u vas to jsou normalni farmy, vcetne treneru a celkove strategie fungovani

Reagovat
Melda

Ok, to nemá smysl. A jsou všude vážně jen tj 3 hráči?

Reagovat
jackinho10

Kde jich je vic?

Reagovat
mistr129

Jako je v českým fotbale slušný bordel, ale ne zas takový, aby si nikdo nevšiml tohohle

Reagovat
Coutinho10

tak jmenuj, kde ne....kdyby někdo bylo víc jak 3 hráči na to klasický hostování, tak porušujeme pravidla, ale to neděláme

pravidla jsou jasně daná a ty dodržujeme jako každý jiný tým....pokud se před sezonou následující nebo v budoucnu změní, tak na to budeme reagovat tak, aby se ty pravidla neporušovala

Reagovat
Transfermarkt

Pravidla o jízdence si najdu kde prosím tě?

Reagovat
Transfermarkt

Wow, neskutečný humor

Reagovat
Peeko1983

Dost podobný tvému a tvým narážkám. Tak to zkus lépe pobírat anebo se lépe vyjadřovat.

Reagovat
Pepesma

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Mass

Reagovat
Melda

Ano 3 hráči na klasický hostování a potom dalších X na buy-back. Přesně víš na co jsem narážel, tak se nedělej.

Reagovat
Coutinho10

jo, ale to není porušení pravidel a o to tady jde, že nám je předhazováno, že to není fér

pravidla to takhle umožňují, tak je na tobě, jak ty hráče rozhodíš a někde zkrátka vidíš větší pravděpodobnost, že ten rozvoj toho hráče půjde správným směrem než někde jinde

Reagovat
Melda

Dobře víš, že se nejedná o porušování pravidel ohledně hostování ale je napadána regulérnost soutěže v ohledně: hráči na hostování, hráči na buyback, trenéři, analytici.

Nebo mi chceš říct, že ti samí analytici, kteří udělají pro karvinou výstup pro jakéhokoliv soupeře udělají stejný full servis i proti Slavii, která je platí?

Ně je to ve finále u zádě a ze začátku jsem byl nadšenej, jak to ve Slavii začali dělat Evropsky ale čímdál víc mám dojem, že to tak není. Tydlety "levoty", kopáči typu Staněk, Zima, Chorý. To není Evropský, to je hnus.

Reagovat
Coutinho10

Hele, je to věc pohledu, jakýkoliv jiný trenér, pokud má nějaký dobrý kontakty, tak taky může nějaký analytiky požádat o pomoc, pokud materiál, který má k dispozici nesplňuje jeho představy

je to o nějaký domluvě...ten někdo, kdo by mu to poskytnul, tak buď to může udělat z dobré vůle nebo chtít za to nějakou finanční kompenzaci

není to nic, co by bylo vyloženě zakázanýho

co se týká skladby kádru, nejde jet pouze jenom zahraniční hráče nebo pouze české hráče...chce to mix, mít osu a nabalit i ty evropský, zahraniční hráče, což děláme

Zima ok, ten asi nebyl úplně trefa do černýho a úplně jsem o něm přesvědčenej taky nebyl, něco se mu povedlo, něco ne, ale Choras se Staňkem se jednoznačně povedli, takže to je potvrzení, že ani tu českou stopu, ty opory, leadery, tak nemůžeš ignorovat

takže najít ten správnej mix je základ úspěchu a to se nám podle mě daří

Reagovat
Melda

Fajn, buď to nechápeš a nebo nechceš chápat. Pokud Slavia chce být velkoklub, musí se tak chovat a tohle je jak na Balkáně. Pokud by se takhle choval klub z top5 lig, tak by za to dostal bídu.

Pokud si myslíš, že se Staněk a Chorý povedlo, tak ok. Ligu by jste vyhráli i bez nich a v Evropě se vám nastaví zrcadlo. Nejsou to Evropští hráči. Z nějakého důvodu si Trpiš neumí a nebo nechce najít hrota Evropských parametrů, jedinej takovek byl snad ten Chorvat, ostatní jen kopáči a běhači. Taková Plzeň má útočníky na jiné úrovni.

Reagovat
Coutinho10

takhle, asi chápu, že kdo nemá rád Slavii, tak to bude kritizovat, ale to je tak jediný, co můžete dělat

to těžko predikovat, ikdyž v této sezoně nám hrálo do karet, že hlavní konkurenti měli slabší sezonu, ale s tím se počítat nedá, takže na to nemůžeš spolíhat nebo to nějak predikovat, takže nejenom tihle hráči nám pomohli získat takový počet bodů, abysme si ten titul sami zvládli uhrát a nemuseli bojovat s ostatníma a riskovat další rok bez titulu, to už prostě nešlo, titul byl must have a proto i EL šla na druhou kolej

jo, těším se na to, chci vidět, jak ten tým v té LM bude vypadat...někdy je blbý, když ti po sezoně několik opor odejde a ty vlastně nevíš, jak by si ten tým vedl s tím kádrem, se kterým v lize uspěl....takto to vypadá, že možná i ten Malick zůstane, takže bude vidět přímé porovnání našich kvalit s evropskou špičkou, kde se nepůjde už za nic schovávat jako třeba v EL, tady se naprosto ukáže, jak jsme na tom a jestli jsme opravdu tak dobří, jak já věřím, že jsme

jo, útok je další téma...Trpiš věří jiný filozofii s útočníkama, nechce tam mít vyloženě devítku, která bude čekat na hraně ofsajdu, možná ten Kliment může bejt výjimka, ale ten už tolik nevypadá, že klapne, ale stejně by nešlo o zahraničního hráče.....v LM se ukáže, jestli ten problém, třeba loni v té koncovce, tak zda byl opravdu tím, že nám schází nějaký zahraniční střelec a nebo to bylo trochu i kvůli psychické stránce, že liga měla přednost a zkrátka člověk do těch zápasů nešel s maximální vírou uspět

to všechno LM ukáže, soupeři budou těžší, ale Slavia bude hrát na 100% a uvidí se, jak jsme na tom

Reagovat
Melda

Pokud si myslíš, že kritizuju jen proto, že nemám rád Slávii, tak jsi na omylu. Jsem sice Sparťan ale ani na Spartu jsem se nedíval, když tam byl např. Ščasný a kritizoval jsem ji a kritizuji ji i teď. Mě Slavie až tolik nevadí. Naopak fandím každému českému klubu, který chce dělat fotbal pořádně.

A víš, že jsou i jiné typy útočníků? Především by to ale měli být fotbalisté...

Reagovat
Coutinho10

ok dobře beru

jo vím, ale asi se nám v minulosti neosvědčili tolik, můžu zmínit: Van Buren, Tijani, Yusuf atd.

pořád platí, že chceme mít jádro české, z toho chápu, že i celou osu od brankáře po útočníka, takže to je možná ta odpověď a až v momentě, kdy nenajdeme variantu tady, tak budeme koukat ven

ale pořád bych neodepisoval Chorase, ukázal, že umí dát góly i evropským soupeřům minulou sezonu, Mojma určitě neskládá zbraně a možná ještě někdo přijde (Kliment - spíš ne či někdo další), takže třeba to může být zahraniční útočník, ale uvidíme

věřim tomu, pokud zahraniční útočník nepřijde a v LM zjistíme, že to je to, co nám třeba schází, tak to do příští sezony napravíme, ale myslím si, že tým jaký máme, tak splňuje vysoká očekávání a my hrajeme fotbal tak, že góly nejsou pouze otázka útočníků, ale gól umí dát v podstatě každý, což ne každý tým tak máme a ne každý tým to tak hraje a i to je naše výhoda, na kterou bude sázet i v následující sezoně

Reagovat
inferno08

Sparta jednou uklidila přebytečné hráče do Plzně.

Reagovat
Coutinho10

jejich volba, která se jim vymstila

Reagovat
Greny

jenze ono je rozdil kdyz posles hrace na hostovani, nebo kdyz tam platis i realizak a posilas data atd

Reagovat
Min Slon

A porušujou se tím nějaký pravidla aha? Ti to tady kucí slávistický samolibý vysvětlí..

Reagovat
kilobyte

Na to posílání dat asi nebudou mít oficiálně smlouvu, takže kdyby se chtělo, tak by se tam porušení pravidel našlo. Ale s dokazováním by to bylo těžší.

Reagovat
jackinho10

Az budes mit o tehle blbosti nejake dukazy, tak se ozvi

Reagovat
Min Slon
Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
kilobyte

Slova slávisty asi nemůžeš brát vážně.

Reagovat
Min Slon

Asi určitě.. byl bych zvědavej na ňáký argumenty, když je to ta blbost, ale asi bude tichoučko..

Reagovat
Coutinho10

a slova antislávistů a sparťanů jsou vždy ty nejpravdivější

Reagovat
kilobyte

Tak naše tvrzení byla založena na tom, co řekl Hyský. Protože jsme nevěděli, že je to teda asi stejně prolhaný šmejd jako Tvrdík.

Reagovat
Nieuwendyk

No v tomhle případě jsou. Vy jste prostě podvodníci. Pro hegemonii cokoliv. A ještě tomu tleskáte

Reagovat
Greny

proč to sem dáváš ? to se zrovna moc nehodi do krámu

Reagovat
jackinho10

Je tam napsano, ze je plati Slavia jo?

Reagovat
jackinho10

Kde tam je zmineno, ze je plati Slavia? Ja nemam isport premium a navic drby nectu.

Reagovat
Min Slon

Rozhovor s trenérem jsou drby jo? I v tý neplacený části toho máš snad dost, ale když to vidět nechceš tak sorry...

Reagovat
jackinho10

Evidentne neumis odpovedet na otazku, takze neni co resit. Proste Greny napsal blbost, kterou ani v tom rozhovoru Hysky pro bulvar nepotvrdil.

Reagovat
jv14

No tvl, já tedy taky nemám premium, ale už jen z té veřejné části je to na zvracení.

"Slavia sem v létě poslala celý realizační tým. Mě, Vencu Wintra, Petra Hejného. Jsme tady s tím, že nám Slavia pomůže i hráčsky."

- Co to jako znamená, že jeden klub POŠLE CELÝ REALIZAČNÍ TÝM do jiného týmu? Co si pod tím představit?

"Jste v tom zainteresovaný konkrétně i vy?

Jsem, a hodně. Ta spolupráce existuje, není to žádné tajemství. Funguje velmi dobře. Jsem za ni rád. Vyšel jsem ze slávistického prostředí, ke klubu mám blízko. Slavia nám neposkytuje jenom hráčskou kvalitu, ale i věci kolem skautingu, zápasových analýz. Je to extrémní pomoc."

- Hyský evidentně tu VELMI DOBŘE fungující spolupráci nejen, že nezastírá, ale on si ji otevřeně pochvaluje. To ti přijde normální ve sportovní soutěži? Vždyť tím přímo popírají princip té soutěže.

"Vy jste měl i jiné možnosti, kam jít trénovat první ligu, že?

Komunikovali jsme s Pardubicemi, ale pan Tvrdík už byl předdomluvený, asi s panem Wolfem, ať jdu sem. Sám mi Karvinou doporučoval. Slavia teď dala k dispozici dalšího svého trenéra (Davida Střihavku) právě Pardubicím, což je pro nás určitě velká konkurence. Už kvůli poloze obou měst.“

- Takže sám Hyský si sehnal angažmá v první lize, ale pan Tvrdík se o Hyským sám předdomluvil s Karvinou, a tak Hyský poslušně naklusal do Karviné... Takže zase, co to je tvl?! Sám Hyský pak ještě mluví o tom, že slavie DALA K IDPOZICIE DALŠÍHO (toto slovo potvrzuje, že se sám Hyský cítil být trenérem spadající pod slavii) SVÉHO TRENÉRA.

Reagovat
jackinho10

Ale ja nikde nepopiram, ze Hysky a realizak je spojeny se Slavii. Taky za Slavii hral, trenoval jeji Becko a byl propojeny i s Ackem. Zadne zapasove analyzy Slavia Karvine neposkytuje.

A reagoval jsem na Grenyho, ktery psal, ze Slavia plati Karvine realizak. Vy jste tady zase rozjeli z toho super debatu na zaklade clanku z bulvaru, kde je kazde druhe slovo vymysl.

Reagovat
jv14

Tvl, je to rozhovor se samotným Hyským. To chceš říct, že Hyský si vymýšlí? Nebo že si ten rozhovor někdo celý vymyslel?

A tady nejde o to, že Hyský je spojen s nějakým klubem. V podstatě každý trenér je spojený s nějakým klubem a hodně třeba se Spartou. Ale nikdy jsem nezaznamenal, že by jeden tým vyslal do toho druhého celý (část) realizák. Ne že se tam sejdou kámoši, co spolu kopali. Ale nějaký tým je tam VYŠLE. Přesně tohle v tom rozhovoru řekl Hyský. Včetně toho, že on sám měl dojednaný angažmá jinde a Tvrdík mu dojednal tu Karvinou. To ti přijde normální?

Reagovat
jackinho10

To je jak se bavit s debilama fakt. REAGOVAL JSEM NA GRENYHO, ktery napsal, ze ten realizak plati Slavia a to tady v tom nesmyslnem clanku neni vubec uvedeno, takze je to jen VYMYSL.

Tento rozhovor si takto interpertoval isport a tomuto bulvaru ja neverim vubec nic.

Reagovat
jv14

A pak jsi reagoval na mě. A já o žádném placení nepsal, resp. ne v tom smyslu, že bych to považoval za prokázané a dané.

Ty jednou napíšeš, že drby nečteš, že premium nemáš, a pak najednou víš, co se tam nepíše. Tak kdo je tady debil? Vy slávisti - s výjimkou Bakaryho - se tady chytáte jen toho, co se vám hodí, ale když byste měli reagovat na věcný argumenty (alespoň já svoje příspěvky v této diskusi považuji za věcné), tak to skončí tím, že druhý je debil, kretén apod.

Reagovat
jackinho10

Ne ja nectu isport a ani zadne informace z jejich clanku nepovazuju za relevantni.

Pisu komentare tady na eurofotbal a nezajima me bulvarni isport, ktery protezuje jeden klub sveho majitele.

Tak promin, ale ty jsi nemel reagovat na me a mel sis ten svuj prvni komentar napsat nekam jinam a ne do vlakna, kde jsem reagoval na Grenyho.

Reagovat
jv14

Tak ten - podle tebe bulvar - nectes, jak můžeš napsat toto: "Proste Greny napsal blbost, kterou ani v tom rozhovoru Hysky pro bulvar nepotvrdil." Ty jsi se ptal přímo Hyskeho?

Reagovat
Min Slon

To je mazák viď...

Reagovat
jackinho10

Protoze to tady nekdo vlozil jako dukaz toho, ze je plati Slavia, coz tam neni. Takze kdybych to nerozkliknul, asi tezko bych na to mohl reagovat, nemyslis?

Na internetu je spousta rozhovoru s Hyskym, ktere jsem si schvalne kvuli tady tomu, co je v isportu napsane a co tady papouskujete a nikde neni nic takoveho napsane.

Proste si isport napsal, ze je tam vyslala Slavia atd. V zadnem jinem mediu to takhle napsane neni.

Reagovat
Transfermarkt

Evidentně nebudeš nejostřejší tužka v penále

Reagovat
Figi

A ktery realizak je v Karvine placeny teda tou Slavii jako ten Hysky, ktery tam prisel sam . Protoze zbytek tam byl celou dobu pred Hyskym

Reagovat
$dolar$

To neni pravda.

Reagovat
$dolar$

Osmačtyřicetiletý bývalý stoper a naposledy kouč druholigové Vlašimi se s klubem dohodl na svém premiérovém prvoligovém angažmá. Z Vlašimi si s sebou bere dva spolupracovníky – trenéra brankářů a kondičního trenéra.

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
kilobyte

Takže Hyský lhal, když říkal, že ho tam poslala Slavie i s realizákem?

Reagovat
Lemond Laws

to svoje

Reagovat
Nieuwendyk

až tě přestane bavit tvá současná práce, budeš dělat doufám Tvrdikovi mluvčího

Reagovat
10adam

Koutýňo bude obhajovat sebevětší píčovinu, objektivita žádná

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
jv14

Reagovat
Coutinho10

tak vy v tom pořád něco hledáte....to je každýho týmu svobodný názor, kam hráče pošle

je jasný, že Karviná, Pardubice či teď Bolka pro nás jsou sympatičtější týmy na to jim půjčit hráče než jiné....na tom přeci není nic špatnýho....každej, ať si posílá hráče kam chce

Reagovat
kilobyte

A hostování trenérů? Jakou měla Slavia bilanci s Karvinou před a potom, co jim platí trenéry?

Reagovat
Coutinho10

tak to je dost malej vzorek, 2 zápasy, které se nám povedlo vyhrát, ale obzvlášť doma nám celkem zatopili, kdy kolem 60. minuty srovnali na 1:1

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
Transfermarkt

Navíc ty mrdky sešívaný před vzájemným zápase s Karvinou Hyskemu ty data neposlali

Reagovat
Coutinho10

BAN

Reagovat
Transfermarkt

Za co ty pseudoexperte?

Reagovat
Coutinho10

že jsi vulgární

Reagovat
Transfermarkt

V tom kontextu vystihující slovíčko,i když vulgární

Reagovat
Nieuwendyk

Ale vždyť má pravdu

Reagovat
10adam

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
oli9

Reagovat
jackinho10

Zbytecne sem pises. Zdejsi pisalkove proste neznaji pravidla.

Reagovat
Coutinho10

j , bohužel, jsou dost zasazení všichni proti Slavii, neumí se od toho oprostit, že jsme aktuálně nejlepší tým v zemi

Reagovat
Transfermarkt

Jsem rád, že někteří zdejší uživatelé už pochopili kudy běží zajíc. Ty evidentně ne.... To o té tužce v penále už asi znáš

Reagovat
Coutinho10

tak si taky posílejte hráče na hostování, nikdo vám nebrání

Reagovat
jackinho10

Oni zadne nemaj

Reagovat
Vinci

Jasne ze jo, mas kupovat to s čím chceš sam hrát. Kdyz na rozehraní nestačí ani B tým, tak je fakt něco špatně

Reagovat
Coutinho10

tak B tým je 2. liga....musíš to mít odstupňovaný

pro nějaký hráče je B tým dobrej, pro některý, kteří třeba v B už hráli, tak potřebují udělat další krok a to je ne hrát ve 2. lize, ale v 1. lize

Reagovat
Transfermarkt

Jízdenka je dobrá pro všechny

Reagovat
Coutinho10

docela silnej statement, pokud by někdo přišel třeba s 12-15 mil EUR

@JaroslavTvrdik

S Christosem jsme dohodnuti a neprodame ho za jakoukoliv nabidku v tomto prestupnim obdobi ❤️????

11:35 odp. · 25. 6. 2025

Reagovat
Marv

K těm 10 se nikdo ani nepřiblíží

Reagovat
Coutinho10

vypadá to, že si tím je jistej, ale je to i reprezentant Řecka, stavební kámen, takže i to by tu cenu mělo zvyšovat

uvidíme, ale na škodu to bejt nemusí, může na sebe upoutat i v LM...třeba proti Lille posledně hrál fenomenálně a stačil kousek a dal i gól

Reagovat
Transfermarkt

Jarda Lhář, lhář opět v akci

Reagovat
Vinci

Prohlášení toho magora nikdo inteligentní stejně nemůže brát vážně

Reagovat
Min Slon

Chce se mi zvracet..

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
Badbravo

Tak místo Pelty a Berbra tu teď bude slávistická Kunda

Reagovat
Transfermarkt

Bohužel to tak je. Tvrdík bude teď psát: " Vše platí Davide". Je to prostě hnus

Reagovat
Bakary3

Cože , jakože za přestup Marka suchého že museli dávat nějakou kompenzaci?

Reagovat
Lemond Laws

výměna za Suchýho takže dalších 6 bodů zadarmo

Reagovat
ratusek

Reagovat
ratusek

Už třetí klub a tím pádem jistých 18 bodů? Regulérnost soutěže zajištěna

Reagovat
10adam

Ale koutýňo říkal…

Reagovat
jackinho10

Prorusuje timto Slavia nejak pravidla, ze tady pises neco o regulernosti?

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
jackinho10

Chcete taky nejake hrace poslat na hostovani bobku? Rekni si

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Mass

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Transfermarkt

Vše platí Davide

Reagovat
Vinci

Ano

Reagovat
arvncrtx

Tak je s transfermarktem udejte na UEFA, ať to prošetří, snad už pak nebude 80 % diskuzí zasraných vaším nekončícím brekotem.

Reagovat
Transfermarkt

Neboj,ono to časem ven vyleze. Je ale potřeba na to upozorňovat

Reagovat
Transfermarkt

Ale koutýňo říkal...

Reagovat
ratusek

Ten by okecal i to, kdyby Tvrdík někoho zavraždil

Reagovat
10adam

Jo, sám vlezl kulce do cesty, Jarda střílel vedle

Reagovat
Transfermarkt

Jednoznačně souhlas

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
fantomas10

nebo kdyby rozkradl statni podnik...oh wait

Reagovat
Lemond Laws

ale on by mu postavil sochu, protože hráli LM

Reagovat
kilobyte

Sousoší. Ještě by tam byl klanící se Kouřinho.

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Lemond Laws

Reagovat
mistr129

Zapomínáš na Baník, tam sice Slavie asi nikoho nepošle, ale taky jistých 9 bodů

Reagovat
Igner Farnsworth

Reagovat
Coutinho10

když je porazíme, tak jo

Reagovat
kbtk23

je to hodně smutné kam se naše liga dostala . Nechápu, že to někomu přijde v pořádku

Reagovat
mistr129

Konečně to Tvrdík vyřešil. Boleslav, která proti Slavii získala za posledních 20 zápasů neskutečný 1 bod, byla každoročním postrachem titulových ambicí.

Reagovat
Transfermarkt

Jistota je jistota. Jízdenka+farmy+Trunda to už nemá kam uhnout

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
kilobyte

A teď si porovnej výsledky s Karvinou před a potom, co jim platíte trenéry a poskytujete datové analýzy.

Reagovat
mistr129

Jestli se nepletu, spolupráce začala před rokem. Sezonu předtím 3 zápasy, 3 výhry, během spolupráce 2 zápasy, 2 výhry.

Kdyby bylo účelem získávat body proti těm spolupracujícím klubům, tak se snad nedá vybrat horší trio než Pardubice, Boleslav, Karviná

Reagovat
kilobyte

A předtím jste s Karvinou neztráceli?

Reagovat
mistr129

Zřídka, nepovedla se proti Karviné jedna sezona, jinak ztráty výjimečné.

Ale jelikož máme teď vzorek jedné sezony při spolupráci, nedává smysl lézt moc dozadu, to si můžeme vyhodnotit po 3-4 sezona co

Reagovat
Peeko1983

Tobě muselo regulérně přeskočit, když jako reakci píšeš rozumně a používáš logické formulace. Tato cesta je hrbolatá, trnitá a do kopce

Reagovat
Mass

Však ty tvoje argumenty jsou snadno vyvratitelný, jedeš tady jen na pocity, nemáš fakta. Asi by sis měl říct taky o nějakou datovou nalýzu od Slavie, třeba by se ti rozsvítilo. Už seš zoufalej plácal jak ten jízdenkář tady, škoda, kdysi s tebou byla občas i rozumná řeč.

Reagovat
kilobyte

Dáš mi kontakt na ty datové analytiky?

Reagovat
jv14

Palec nahoru za to, že to nazýváš jako spolupráci. Ne jen jako prosté vyslání hráčů na hostování, protože to je evidentně něco víc. A to je prostě v situaci, kdy jde o sportovní konkurenty v rámci jedné soutěže, naprostej bizár.

Reagovat
ratusek

Jistota je jistota. Ale tak chápu, že vám to kurvení regulernosti soutěže nevadí. Za chvíli vám nebude stačit už ani písmenka z abecedy na vaše týmy.

Reagovat
mistr129

Jaký kurvení, váš Brabec, plzeňský Šádek a další sedí ve vedení fotbalu, tak ať zakážou doložky o zpětných odkupech a podobně, jako omezili hostování. Jenže to vyhovuje skoro každýmu, nejen Slavii, tak se nic neděje.

Reagovat
kilobyte

Placení trenérů a poskytování datových analýz v pravidlech povolené taky není a stejně vás to nezastaví.

Reagovat
mistr129

A je to zakázáné?

Reagovat
kilobyte

Je to minimálně na hraně. V soutěžním prostředí není přípustné poskytovat dary konkurenci. Ani když za to subjekt nežádá žádnou protislužbu.

"Hostování" Hyského by pravidlově ještě asi ošetřili. Ale to poskytování analýz by jim Karviná měla platit.

Reagovat
mistr129

No když to vezmu čistě obchodně, tak za poskytování analýz jim určitě Karviná platí tím, že pak třeba nechce takové částky na hráče, opce za zpětný odkup jsou menší apod.

Takže by se to pak jen změnilo na přímější strukturu (což by asi bylo lepší)

Reagovat
kilobyte

Ano, teoreticky nějakou takovou dohodu můžou mít. Ale pokud to nemají smluvně, tak je to podle mě proti pravidlům. Protože nevíš, co všechno by mohlo být v té dohodě.

Proto se třeba nesmějí podle pravidel dávat dárky rozhodčím. I kdyby to bylo myšleno dobře.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Peeko1983

Reagovat
Mass

Reagovat
$dolar$

Ta liga se fakt stava naprosto neregulerni. Tohle se musi nejak omezit. Ja vim, ze se to omezovalo na 3 lidi na klub. Ale vsichni vime, ze Vecheta defakto patri Slavii, protoze platila prestup. Cimz se to pravidlo obchazi. Ale jak tomu zabranit? Pro tym typu Karvine, Pcich, nebo i Bolky je to proste vyhodne.

Reagovat
mistr129

Jediné řešení by bylo zrušit doložky o zpětném odkupu, předkupním právu apod.

Reagovat
$dolar$

A v cem ti to pomuze, kdyz se domluvi v zakulisi?

Reagovat
Mass

Pravidla o hostování se měnit dají, ale pochybuju, že by bylo možné nějak omezovat obchodní právo.

Reagovat
Bakary3

No, k diskuzi, co dělá Slavia není v rozporu s pravidly, ale morálně mi to ok nepřijde a nelíbí se mi to.

Jinak si nemyslím, že Slavia kupuje hráče, aby je cíleně pumpovala do dalších týmu. Ona je tam posila, protože jsou s nákupy jak utržený že řetězu a sama je přitom neuplatní. V hráči sledují příležitost spíš než okamžitý řešení a vyloženě s těmi hráči spekuluje.

Stejně tak si nemyslím, že to dělá cíleně, aby si ty kluby ochocila a zajistila si body, sorry, ale s Karvinou, Pardubicemi...

Ale prostě nějak ty hráče potřebuje rozvíjet a co už s nimi...

Že ale posila i svoje trenéry, no, tady by ne zajímalo, jak velká je tu "pravomoc" Slavie si to u těch klubů prosadit. Hyský si myslím, že byl celkem regulérní a adekvátní volba čistě kvalitou, takže tam ní to nepřijde tak hrozný.

Střihavka vypadá jako úlet.

Že je z části platí, popravdě já fakt nevím, jestli je to pravda, jestli to bylo někde potvrzeny, nelíbí se mi to.

Na druhou stranu, je to vlastně nějaká "půjčka"?

Za protislužbu "ty mi rozehrajes hráče"?

Sparta má zas prachy u pelty a pak od něj díky tomu získá asi laciněji hráče.

To není jakákoliv obhajoba, je toho moc a za mě přes čáru, jen tak uvažuju, když půjdeme do důsledku a budeme ty vztahy po lize sledovat, asi by se dalo najít více věcí, který by se daly řešit, ale jsou prakticky nepostihnutelny

Jako např obcházení hostovacek zpetnyma odkupkama atd

Reagovat
mistr129

U toho placení souhlas že to je pocitově za hranou, ale nijak to neomezíš, prostě by Slavia příště dala Karviné za přestup nějakého hráče o tolik víc, kolik je Hyského plat

To hostování a zpětný odkup neberu jako obcházení, jsou to rozdílné formy. Ti hráči mohou normálně nastoupit, klub, který takového hráče dostane, na něm ještě vydělá. To u hostovaček není

Reagovat
jv14

No to je krásný přístup - protože se s tím dá vyjebat 100 x jinak, tak je to v pohodě. Koukám, že Bakary je tady jediný slávista, který na to má rozumný pohled, za což tedy respekt. Ostatním je to evidentně jedno a ještě z toho mají srandu. Protože když to není výslovně zakázaný, je pod jejich schopnosti rozlišit, co je morálně v pořádku a za už je za hranou.

Reagovat
kilobyte

Každý ojebává, co může. Ale ta obhajoba některých slávistů je fakt vtipná. Protože to byli roky oni, kdo si hrál na morální majáky a neúspěchy sváděli na to, že jsou čistí. Naopak ostatním vyčítali každý přestupek a nad vším se pohoršovali a tvrdili, jak oni by takové úspěchy neslavili.

Reagovat
ratusek

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Bakary3

Jako kdyz něco chceš ojebat, tak to ojebes, a Slavia tady s tím asi prostě vyjebava.

Zpětný odkup noooo, záleží, jak si to Slavia osefuje, jakože v tom asi umí chodit.

Zneužívají docela agresivní "obchodní" strategie, co si budeme povídat, kdyby takhle postupovaly i Sparta a Plzeň, asi by nás ta liga moc nebavila.

Radši zápasy, kdy ti nadavaji do Cu... , než se spřátelenými kluby...

Reagovat
jv14

Reagovat
kilobyte

Jsi borec, že to slepě neobhajuješ a dokážeš přiznat, že to není úplně správné.

Reagovat
Bakary3

Za mě tohle nejde, je toho prostě moc

Reagovat
ratusek

Reagovat
rufus

Reagovat
Min Slon

Jak říkám, jedinej rozumnej slávista

Reagovat
kilobyte

Ještě KingMaster je v poho.

Reagovat
Bakary3

Já bych řekl že i Obi a další

Reagovat
Min Slon

Zase nepřeháněj

Reagovat
Bakary3

King a Obi jo

A normálně je v pohodě i mistr, ikdyz tady trošku tlačí

Coutinho má v tomhle trošku svůj svět, ale zas nikdo nemůže říct, že by byl nějak agresivní nebo tak, z pohledu nefanouska Slavie to chce prostě brát s rezervou

Reagovat
Min Slon

Kutýňo je blázen, fanatik, jedenáctka!!

Reagovat
kilobyte

Na toho jsem zapomněl.

Reagovat
Nieuwendyk

Bakary jako jediný slávista tady netrpí získanou poruchou morální integrity. Respekt a díky za to

Reagovat
Bakary3

Reagovat
Peeko1983

Reagovat
Mass

Mandous chce dojet smlouvu ve Slavii, ale ví, že si tam nezachytá, tak šel do Bolky. David Pech se nevrátil do předchozí formy po vážnym zranění, taky má ještě smlouvu, ale na Slavii to prostě není. Kolařík a Zachoval jsou mladý kluci, odchovanci, produkty Slavie, který si myslí, že mají na ligu, tak nechtějí být v béčku.

A pak se tady objevují trotlové(většinou jde o stále ty samé jízdenkové ubrečence) , kteří tvrdí, že si Slavia dělá z Bolky další farmu a že skupuje ligu.

Reagovat
jv14

A pak jsou tady jiní, kteří si vytrhávají ze širšího kontextu jednotlivosti, na kterých "dokazují", že je vše v pořádku. Že je to jen jeden z dílků celkového obrazu je netankuje a ještě tomu tleskají. S jednou čestnou výjimkou.

Reagovat
ratusek

Slávisti mají smysl pro morálku a jakousi hranu trochu jinde než ostatní a tupě tady Mass bude s Coutinhem obhajovat i genocidu

Reagovat
Mass

Ty si fakt kretén.

Reagovat
Nieuwendyk

Mass ji ale obhajuje poměrně otevřeně. Všimni si jeho politických názorů, to je též k zblití

Reagovat
Mass

Ten celkový obraz má být co? Konspirace, že si Slavia kupuje hráče, pak je posílá do jiných klubů výměnou za to, že jim budou pouštět zápasy? Vždyť je to k smíchu.

Reagovat
jv14

Že slavie rozesílá hráče (to bych ještě pochopil, ale asi ne v takovém rozsahu), ale i trenéry (stylem, jak jej popisuje sám Hyský - viz výše jeden z mých příspěvků), zajišťuje těm jiným týmům servis. Nechci spekulovat, zda rozesílá i nějaké finance. To je upřímně jedno, protože to už by byla jen třešnička.

Dále kurví druhou ligu, kam posílá hrát hráče, o kterých pak Tvrdík rozhlašuje, že je neprodá ani za X milionů euro a někteří tady se div nemůžou pominout, že si někdo dovolí dát na takového hráče úvodní nabídku 5 mega euro.

O jízdě na oranžovou, platby náčelníkovi apod. ani nemluvě. Ale to je jiné téma.

Tu spekulaci jsi tady položil teď ty, já bych to až tak divoce neviděl. Ale že slavie sbírá cokoli, co se jen trochu projeví nadějně, pak pro ty hráče nemá uplatnění, tak hledá, kam je upíchnout na hostování nebo na zpětný odkup, protože už ty hráče němá kam dávat - to je fakt. Že to ovlivní ty další týmy je z mého pohledu fakt. Ne snad že by naschvál slavii pouštěly body, ale prostě často jsou ti hráči slavie v dalších týmech důležití, takže když nesmí hrát proti slavii, výkon toho druhého týmu to nutně ovlivní.

Reagovat
Mass

Kurví druhou ligu tim, že tam posílá hráče, který pak nechce prodat? Nezlob se na mě, ale házíš tady nesmysly, vůbec nedává smysl, co tady píšeš, nějak se ti to pomotalo. Hráče ze základu za 5M€ Slavia neprodá, proč taky, co je na tom špatnýho. Platby náčelníkovi je výmysl bulváru, tohle vzniklo z nějaký poznámky pod čarou, podezření vyšetřovatele, který se ale nikdy neprokázalo. Ale samozřejmě pokrytci typu Krula se suchym hajzlem a podobně, který maj sami máslo na hlavě, tak to nejaktivněji šíří a ty jsi na to skočil.

Sem ochotnej uznat, že Bílek ve třetí lize se pokusil přes Rogoze ovlivňovat rozhodčí, když nechtěl, aby mu tam mladý technický hráče typu Višinský nebo Rigo beztrestně rasili nějaký starý brousci, který když si na ně mladej dovolí fígl, tak dostal od starýho přes párky. Vždyť ty jako fanda Sparty by sis mohl vzpomenout třeba na tenhle zápas. https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-domaci-souteze-chance-narodni-liga/447027/divocina-v-duelu-sparty-b-horak-se-zlomeninou-lebky-klub-podava-protest.html

Slavie sbírá cokoliv? Prosim tě jmenuj. Pobavíme se o konkrétních jménech. Ze 13 hráčů na hostování 9 odchovanců, a ti 4 Mandous, Ševčík, Tijani a Camara.

Mmch Sparta má na hostování 12 hráčů.

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
kilobyte

Tvrdík psal Berbrovi, že vše platí a děkoval mu. Ale to je podle morálních majáků v pohodě.

O Krulovi se jen bavili v jednom odposlechu a hned je to jasný důkaz. Kdo je tady teda pokrytec?

Reagovat
Mass

Že platí co? Třeba že se sejdou a čas platí nebo co, čeho je to proboha důkaz? Ty jsi nikomu nikdy nepsal, že něco platí? Jakej morální maják, co to zase meleš. Berbr tady řídil fotbal, to se s nim jako nikdo nesměl o ničem bavit nebo nedej bože, mu třeba poděkovat za to, že mu třeba popřál k narozeninám?

Jo a když píšu o Krulovi a suchym hajzlu, tak co bys chtěl víc. Berbr říkal tam v odposlechu, že za nim byl Krula, a pak dával Berbr kokrétní instrukce rozhodčímu. V zápase pak Liberec vedl, Sparta srovnala, pak dostala penaltu a suchej hajzl byl dokončenej vyloučenim hráče Liberce. Není to jasný důkaz ale i někomu jako ty by mohlo dojít, co to ten suchej hajzl je, když ho chce Berbr po rozhodčím a vysvětluje mu, že to je služba pro pana Krulu, funkcionáře Sparty.

Reagovat
kilobyte

Berbr řídil fotbal v zákulisí, takže stýkat se s ním a domlouvat se je důkaz nečisté hry. Jo určitě mu děkoval za gratulaci k narozeninám.

Jaký intrukce? Říkal jen, že má pozdravovat Krulu. Třeba měl taky narozeniny.

Reagovat
Mass

Místopředseda není žádný zákulísí, doslova je to druhá nejvyšší funkce na svazu.

Co tobě asi nedochází, že rozhodčí, kterej píská zápas Sparty s pokynem z toho udělat suchej hajzl (tzn. penalta a červená), na pokyn místopředsedy nemá po zápase chodit za funcionářem Sparty, který čistě náhodou je sám bývalým rozhodčím několika podivných zápasů např. Žižkov-Sparta 2:3 v roce 99, kde mu hrozil zákaz za pískání pro Spartu, kde neustále připískaval standartky, a o kterém už dřív než přišel se vyprávělo, že je tam právě z toho důvodu, aby v levárnách pokračoval. I kdyby ho náhodou chtěl opravdu jen pozdravovat.

Reagovat
kilobyte

Pokud s ním komunikuješ oficiálně, tak to zákulisí není. Pokud s ním komunikuješ jako Slavia, tak to zákulisí je.

Rozhodčí se normálně s funkcionářema klubů po zápasem stýkají. Dokonce i musí, když třeba řeší zápis o utkání. Ze stejného důvodu tam máte vy Bílka, aby dával rozhodčím dárečky. Ten dokonce ten zákaz dostal, ale odvolací komise mu ho zrušila.

Reagovat
jv14

Kurví druhou ligu tím, že tam posílá hráče, kteří jsou totálně mimo její úroveň - reprezentanty fotbalově vyspělých zemí, za které si žádá miliony euro. A to jen proto, aby zachránili druhou ligu, kterou pak mají hrát hráči, kteří na ní evidentně nestačí - jinak by si ji přeci ukopali sami.

Já neříkám, abyste kohokoli prodávali za 5 mega euro, resp. za jakoukoli částku. Je to vaše věc. Ale je absurdní, pokud hráč, který má cenovku dejme tomu 10 mega euro, resp. nabídka 5 mega euro je pro vás slávisty vnímaná jako výsměch (a asi oprávněně), hrál druhou ligu. To je nedůstojné pro toho hráče, pro klub, jakým slavia je, i pro tu soutěž.

Nepočítej jen hráče na hostování. Kolik jich je prodanejch na zpětný odkup? Jako příklady toho, kdy slavie sbírá "téměř všechno, kde se ukáže talent" můžu uvést třeba Chaloupka, který dostával v Teplicích velký prostor a díky tomu rostl, u vás proseděl téměř celou sezonu. Dále Fila - ten dle mého názoru taky nedostal pořádnou šanci. Teď nedávno případ Tomič. Ale nedělám si statistiky ohledně hráčů slavie, takže dopodrobna ti to vypsat nedokážu.

Zbytek nechám bez komentáře, to s touto debatou nesouvisí.

Reagovat
John Obi Mikel

Tobě přijde že u nás Tomič nedostal šanci?

Reagovat
jv14

Statistiky slávistických hráčů si nevedu, takže připouštím, že z mojí strany je to možné jen dojmologie, ale když koukám do livesportu, tak v sezoně 23/24 má 21 zápasů (nevím kolik od začátku), což není špatný, ale pak už v podstatě nic. Pak hostovačka v Bodo, pak 2 zápasy v této sezoně u vás a 6 v Karviné. Takže je možný, že šanci dostal a nic z toho. Ale to je pak otázka, zda na slavii měl a proč jste ho teda vůbec dělali.

Koukám, že k vám šel, když mu bylo 24, což už není úplně málo. Upřímně jsem si myslel, že byl mladší.

Reagovat
Mass

Nevim jak můžeš kurvit druhou ligu tím, že tam pošleš pár prvoligových hráčů (konkrétně šlo o Vlčka /po zranění/, Chaloupka viz. dole, Micheze a Botose, který už přišli jako náhradníci /do základu se neprobojovali, šance dostali/, a potřebují se rozehrát. Ale dobře, v tvojí hlavě asi jo.

Chaloupek se vážně zranil v přípravě a byl tři měsíce mimo, tzn. nestihl přípravu, byl kondičně na tom špatně. Základ Holeš-Ogbu-Zima hrál skvělě, nebyl důvod měnit, stopery nestřídáš. Pak když už byla šance a při zranění Ogbua se měl dostat konečně do základu, tak se zase zranil a Trpiš musel vytáhnout starýho Bořila, kterej hrál taky velmi dobře a Chaloupek už se tam prostě nedostal.

Fila. Tam to beru, ani já sem moc nepochopil, proč ho chtějí, kupují v balíčku s Juráskem a jako třetí útočník si moc nezahrál, i když často Slavia hlavně na podzim hrála na dva útočníky, takže aspoň střídal v každym zápase. Na druhou stranu, dvojice Chorý-Chytil není neprorazitelná, nejsou to podle mě hráči, který by lepší útočník neposadil, Fila prostě neměl dostatečnou kvalitu.

Tomič dostal šancí dost, i tady na ef si můžeš zkontrolovat, že má za Slavii 23/24 30 zápasů.

Reagovat
jv14

Tak to ti tam někteří hráči záhadně vypadli.

S Baníkem hráli Markovič, Botos, Chaloupek, Michez, Vlček.

Se Zbrojovkou Markovič, Chaloupek, Zafeiris, Botos, Teah, Michez.

Tedy v daných zápasech téměř polovina základu, resp. víc než polovina základu z áčka, přičemž snad s výjimkou Chaloupka, který dejme tomu coby mladý hráč po tom zranění mohl být rád za herní praxi, jsou to hráči, kteří jsou totálně mimo okruh hráčů, u kterých by se vůbec mělo uvažovat, že by mohli jít za béčko. Ale prostě potřebovali jste udržet druhou ligu, tak v závěru sezony museli nastoupit i reprezentanti. To je za mě kurvení ligy. Nikde jinde jsem něco podobného (rozsahem hráčů, jejích kvalitou) nezaznamenal.

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
John Obi Mikel

Proč taková panika zrovna teď a tady? Pech je po zranění poloviční a vrací se domů, Kolařík je ročník 2007 (já ho ani neznám), naopak trenér Bolky ho zná z Vlašimi a o Zachovalovi pochybuju že se někdy měl vracet do Slávky.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele