Chovanec: Vítězství nám vzal někdo jiný než soupeř

18.09.2009, 09:25
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (157)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Souhlasim !!! Zku*vený rozhodčí !!!! Českého fanouška připravili o body do koeficientu a pro Sparťanského fanouška radost z vítězství a získání důležitých tří bodů !!! Já bejt Řepkou nepodepíšu zápis!!! Jinak z předvedené hry Sparty mám obrovskou radost - ´budeme li takle hrát dál čeká nás budoucnost v EL - ale bojim se zápasu v Kodani, nebude moc hrát Řepka ani Hoheneder a na stoperu bude muset hrát mladej nezkušenej Hejda SPARTA PRAHA !!!!

Reagovat
smazaný uživatel

A co na to Řepka "říkal"? Zápas jsem neviděl.

Reagovat
smazaný uživatel

vis kolikrat by musel nepodepsat kapitan soupere sparty ten zapis v lize...??? tak zase neprehanej....

Reagovat
smazaný uživatel

a navic bylo az moc viditelne,jasne bonyho chyba,upne mimo balon tak do neho jit....jasna jeho chyba,a to nerikam jen proto,ze nesnasim spartu...

Reagovat
milan78

nic proti spartě, ale bony měl prostě smůlu, rozhodčí neměl pochopení pro jeho choutky

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš tam bude hrát Hušek, si myslím...

Reagovat
smazaný uživatel

nevím proč si ztěžujete,Bony bránil až moc okatě a navíc jejich souboj rozhodčí celou dobu sledoval...o to více to mrzí že balón vůbec nesměřoval na onoho faulovaného hráče ale do rukavice Jardy Blažka...zbytečný faul,zbytečná penalta tak jak tomu bylo v LM v zápasa Wolfsburg s CSKA

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký faul proboha?

Reagovat
smazaný uživatel

- byl to normální souboj ve vápně, penalta být neměla

Reagovat
smazaný uživatel

taky si myslim Bonyho ho srazil dolu ve vapne jasna penalta

Reagovat
smazaný uživatel

čím ho srazil?

Reagovat
smazaný uživatel

telem a ten hrac PSV tomu samozrejme dost pridal a spadnul

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem fanoušek Sparty ani Slavie, takže mi je to "jedno" jestli vyhrají nebo prohrají. Včera jsem ten zápas viděl, Sparta podala solidní výkon. Prvního golu je škoda, totální dezoirentace ve vápně při standartce, nemělo by se stát. Druhej obdrženej gol? Podle mýho člověk, kterej sleduje aspoň jednou týdně fotbalový zápas na evropský úrovni, tak musel včera hodně čumět s otevřenou pusou. Takovouhle penaltu sem ještě v životě neviděl. Bony nevím s kým to tam byl, ale byl to normální souboj, oba se drželi, hráč z PSV ho ještě stáhnul nazem. (jestli jste pak koukali ještě na studio na zpomalený sestřihy). Je to škoda dvou bodů a zároveň mi tím znechutili docela pěknej zápas....

Reagovat
smazaný uživatel

buzny jedny !!!!!!!!! a jak řikáš znechutili mi krásnej zápas !!!

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

kuka to řekl přesně... kdyby to byl zkušený rozhodčí který má pro to cit tak takovouhle penatlu nemůže nikdy písknout!!! Takové souboje sou v šestnátce při každé standartce a většinou je to souboj kdy se drží vzájemě(stejně jako v tomhle případě navíc ten pád byl nasimulovanej!!) a stačí si jen vybrat a proto se to obyčejně nepíská!! to že to pískne v 90.min a celý zápas to přehlíží je už pak jen vylízanost toho rozhodčího a doopravdy nevidím důvod k těm dvěma šaškum co tam sou navíc když on si pískne stejně jen to co bude chtít!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Bony ho ani nedržel...

Reagovat
smazaný uživatel

bony ho objimal rukama...

Reagovat
smazaný uživatel

objímal ho rukama ale těma ho k zemi neposlal.. když přehlídnu to že ten ču.... upadl sám tak ho k zemi poslal spíš tělěm než rukama a on si počínal v tom souboji naprosto stejně jako Bony!! ale bylo vidět od začátku že tu penaltu písknout chce a od začátku si vybral bonyho. jak říkám když jí bude chtít písknout vždycky si něco najde!!!

Reagovat
smazaný uživatel

jak sem psal vejs srazil ho telem a samozrejme hrac PSV tomu hooodne pridal

Reagovat
smazaný uživatel

A to je faul? Hm...

Reagovat
smazaný uživatel

Písknout se to může, né že ne.

Reagovat
smazaný uživatel

jestli si viděl potom zpomalený záběry, tak se drželi oba dva...normální souboj ve vápně..

Reagovat
smazaný uživatel

to jo ale hrac PSV spadnul a Bony mu byl povesenej na zadech a tak si rek ze zkusi spadnout no a vyslo mu to...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, ale hráči na tom hřišti padají neustále. Jestli ten rozhodčí opravdu na to celý koukal, tak by to musel vidět, že se drží oba dva. Ale to je jedno, ty si názoru, že ta penalta byla správná. Já ne...

Reagovat
smazaný uživatel

Drželi se vzájemě to si musíme přiznat ale penalta??? když tak hodně přísná a když už jí chce písknout tak ať je píská v každém souboji po celý zápas!! při každé standartce je ve vápně takových soubojů požehnaně a většinou sou to souboje ještě víc penaltový než tohle!!! Písknout se to dá ale má to pískat pokaždý a nee si vybrat jeden takový souboj a zbytek přehlížet!!

Sparta za výkon Rozhodčí Eidhoven

Reagovat
smazaný uživatel

Bony měl ruce od sebe a on ho chytil za ruku, schválně se na to podívej. Pak se Bony vysmekl a ten chudák se položil na zem a za dres stáhl Bonyho...

Reagovat
smazaný uživatel

Je mi z toho na to nevim proč jim to rovnou neřekl ře nemá cenu se snažit že je vyhrát stejně nenechá

Reagovat
$dolar$

Takova blbost, napsal si to ve stylu Dana Browna, ten taky hleda napriklad na obrazu nejakou malickost a potom k tomu dotvori svuj pribeh Ale pokus dobry.

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.youtube.com/watch?v=SM56UcMbmxE

3:16..

Přesně jak jsem říkal včera, chytil ho za ruku a spadnul s ním.. TO stejný jako bych ti vzal pěstí a bouchal tě s ní do hlavy a přitom říkal.. Proč se biješ??

Reagovat
$dolar$

To nemyslis vazne ne? Ty snad nevidis ze v okamziku kdy mu chytil ruku, tak mu ji hned pustil ale Bony toho nenechal a proste na nej skocil?

Reagovat
Josifek

JJ, přesně tak to bylo, Lazovič jako jediný v soubouji použil ruce...Bony ale byl v tom souboji přehnaně horlivý, zbytečně se nechal Lazovičem vybláznit k přehnaně aktivnímu bránění což v kombinaci s fantazií rozhodčího vyústilo, žel bohu, jako zářez celýho českýho fotbalu

Reagovat
smazaný uživatel

v takových situacích se ovšem hráč upozorní, případně žlutou kartou, o čemž v tomto případě mohla být těžko řeč, a kope se roh znova. penalta??? ani náhodou! Sparta ale bohužel dvakrát ztratila koncentraci ihned poté, co skórovala. stejně tak tomu bylo i v zápase s panathinaikosem, kde museli čarovat řepka s blažkem. tentokrát se to bohužel nepovedlo, ale myslím, že bychom na začátku zápasu brali

Reagovat
$dolar$

On se ten hrac pred rohem nekolikrat upozornil at toho necha, ale Bony evidentne neposlechnul

Reagovat
smazaný uživatel

Ono, jak zaznělo v TV, rozhodčí důkladně celou situaci monitoroval , prostě tam hledal nějakej souboj, co by se dal písknout. Bohužel jim ho Sparta nabídla. Na druhou stranu je to i Sparty chyba. Mohli to dohrát na půlce soupeře nebo aspoň dále od svý brány....

Reagovat
smazaný uživatel

Už neřešte penaltu a radši pochvalte Spartu za (na její poměry) super výkon.

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

Jako pravda, ale tahle situace, kdy nám sudí zrovna nepomůže, se dá výborně využít i jinak, než kvákáním do novin - viděl to každý, takže rozmazávat to nemá cenu, Pepo.

Já bych z téhle situace vytěžil, být koučem, sebevědomí pro svoje hráče - prostě jim říct, že ač otsider, tak hráli opravdu parádně a když takhle budou pokračovat, dokáží, že je ani takovéhle pentle nezlomí. Tohle je situace, která tmelý kolektiv a dodává motivaci do dalších zápasů. Kecama do novin ale Chovanec dává těm hráčům aliby a staví je do role ublíženého (ač to tak je, tak je to chyba)

Reagovat
smazaný uživatel

Vytěžil sebevědomí pro hráče? No já to spíš beru z pohledu, že hráči vidí, že můžou dělat třeba kotrmelce a stejně jim to nepomůže. A to je naopak utlumí.

Reagovat
smazaný uživatel

může se stát, ale dost možná si ti kluci můžou říct, že příště dokáží vyhrát i proti větru-dešti

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak odbočím. Musím říct, že jsem rád, že už mám ty "fotbalově totálně emoční" roky za sebou. Protože tohle bych rozdýchával hooodně těžko. Vzpomínáš na zápas v Parmě? S tím jsem se nemohl vyrovnat ještě měsíc...

Reagovat
smazaný uživatel

nevzpomínám. Co se tam dělo? Já jsem hlava děravá

Reagovat
smazaný uživatel

Zřejmě mladej kluk. Tuším to byla sezóna 1997/1998 skupina s Borusií Dortmund a Galatasarayem. Sparta tehdy prakticky celý zápas prohrávala 1:0. Vyrovnala v 90.-91. minutě, pak dala asi v 93.-94. na 1:2 a v 97.-98. vyrovnala Parma z podobné penalty...

Reagovat
smazaný uživatel

mladej nejsem, ale mám krátkou paměť

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavý je, že si Chovanec vzpomněl na Euro místo tohoto...

Teď jsem to hledal na netu a sleduj ty sestavy...

http://web.telecom.cz/kopeckyf/EPOH9798.htm

Reagovat
Jajinek

To je naprosto úžasná stránka, to si počtu...

Reagovat
smazaný uživatel

paráda. Ta Parma byla neskutečná

Reagovat
$dolar$

Jasna penalta, nevim o co se Pepa snazi, je to blbost to rikat ikdyby nebyla

Reagovat
Josifek

No, nevadí mi, když je někdo natolik výjimečný, že jde proti proudu a je si schopen své odlišné smyšlení logicky obhájit argumenty, avšak idioti, jenž se pouze zviditelňují nesmyslnými výplody, jež jsou v rozporu s většinovým názorem a především bez náznaku nějakého logického opodstatnění, kterého zřejmě dotyční nejsou schopni a to buď pro naprostou absurditu jejich výplodu či pro svou vlastí demenci (nebo kombinaci těchto faktorů), mě přímo iritují!

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
$dolar$

A co ja s tim?

Reagovat
j_mrazik

Já když si vzpomenu na Jendu Kollerů, co tam s ním vždycky v tom vápně vyváděli stopeři, tak se tomuhle musím jenom smát.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jen napíšu dvě situace ve dvou dnech, které se dají spojit. Ve středu říká v přenosu Čapek: "A teď byl ve vápně skolen Puyol, ale takovéhle situace se nepískají. Takovýchhle soubojů jsou ve vápně spousty". A další den ...

PS: ale proboha, jen mě nenapadejte, že brečím na tu nebo tu stranu, já si jen tak vzpoměl

Reagovat
r.mrazik

penaltu v tomhle muze videt jen Psychor a Katano...a uz to odpovida o vsem

Reagovat
smazaný uživatel

ještě dolar

Reagovat
r.mrazik

mne se nejvic libi ty dva sasci u brany (myslim patyho a sestyho rozhodciho)...jsou tam naprosto k nicemu,vcera ta pentle a v zapase s Kluzi nevidel jasny gol...k cemu tam pak jsou? jen pro prachy??

Reagovat
$dolar$

S timhle souhlas, naprosto nic nevideli a jsou tam k nicemu

Reagovat
$dolar$

Jestli chces tak ti ukazu tiket za 500Kc, kde mam vsazenou Spartu viteze a presto tam tu penaltu vidim

Reagovat
j_mrazik

Sakra chlape, ty jsi masochista.

Reagovat
r.mrazik

a no jo,ale ty k nim svyma nazorama patris,tak bych se tim moc nechlubil

Reagovat
$dolar$

Hlavne ze Slavii mam jeste min rad nez Spartu vid

Reagovat
r.mrazik

nazorama,ze penalta byla...o slavii tu zatim nepadlo ani slovo

Reagovat
smazaný uživatel

ITS A F**KING DISGRACE!

Reagovat
smazaný uživatel

Za todle musej bejt potrestaný buzny jedny skotský !!!!!!!

Reagovat
j_mrazik

Měli sukně?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

jinak....jeste k tomu jedna poznamka...vsichni vi,ze hrac pred brankarem se TELEM dava pryc,aby brankar mel rozhled a mohl vybehnout...dela se to tak v okrese a dela se to tak i v LM...tohle bylo naprosto totalni selhani rozhodcich a vsadim se,ze proti MU,Barce nebo Interu by to neodpiskali...

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostej souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem Baníkovec Spartu jsem nikdy moc nemusel,ale včera hrála výborně.A penalta?? Souboj kterých najdeš v každém zápase aspoň 10. Ale rozhodně se po nich nepískají pentle. Sparta rozhodčí

Reagovat
smazaný uživatel

a ještě si vemte že Řepka s Hohenedrem nebudou moct hrát v Kodani, to bude naše obrana strašně děravá

Reagovat
r.mrazik

nalevo Pamic a uprostred Husek...on si ho tam Hubnik ohlida...

Reagovat
smazaný uživatel

ale prostě Hušek a Řepka..to je uplně něco jinýho..v Kodani neuhrajem ani bod

Reagovat
j_mrazik

Já mám pocit, že zrovna Hubník je ten, kterej potřebuje ohlídat.

Reagovat
r.mrazik

tak nevim,Hubnik je nas momentalne nejlepsi stredni obrance...ten ohlidat moc nepotrebuje

Reagovat
smazaný uživatel

A je to jistý? Není to náhodou tak, že se žlutý mažou po předkolech?

Reagovat
smazaný uživatel

jsem sice slavista ale musim uznat ze sparta hraje dobre a ze si zatim vede v evrope dobre doufam ze postoupi.myslim ze maj i na prvni misto

Reagovat
smazaný uživatel

najednou obvinujou WILFRIDA,ale kdyby tam nebyl WILFRID tak nehrajou ani tu posranou EVROPSKOU LIGU !

Reagovat
j_mrazik

Klid. Jenom Bláža ho po zápase vcelku dlouho jebal...

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta si zasloužila vyhrát, celý zápas byla lepší...

Reagovat
smazaný uživatel

jojo

Reagovat
smazaný uživatel

me strsane prekvapil PSV svym pristupem,oni nechteli dat gola...ale jakmile dsotali gola,tak zavcali utocit a ten gol prsote dali,sparta byla lespi proto,ze PSV dojel pro bod,PSV kdyz potrebovalo,tak toho gola dalo...

Reagovat
r.mrazik

to je hloupost...PSV proste v dnesni dobe neni nic moc a ti jejich obranci jsou naprosto tragicky...gola sice dali hned,to mas pravdu,ale z ceho? nahodny odraz po primaku a penalta co nebyla...ale mas pravdu,PSV zklamalo svou urovni...

Reagovat
smazaný uživatel

Kvůli tomuhle se mi prostě začíná fotbal líbit čím dál tím míň...Rozhodčí zapíská takovou blbost, souboj, ve mterém prokazatelně faulovali oba hráči, navíc k nim ani nesměřoval míč, nevím, o co hlavnímu sudímu vlastně šlo...je to prostě hnus, Sparta by si měla stěžovat, protože má proč...PSV hráli vyloženě na remízu, jejich fotbal se nelíbil jenom mě, ale asi nikomu, hrála skoro jenom Sparta, dala dvě hezké branky...je to zvláštní kombinace nespravedlnosti a počkození od rozhodčího...

Reagovat
smazaný uživatel

sorry za ty překlepy, ale měl jsem rudo před očima...

Reagovat
10

Reagovat
smazaný uživatel

Zkusím se na to podívat naprosto reálně a bez zbytečných emocí. Kdyby byl Wilfried jen o trochu zkušenější hráč, nikdy by nepřipustil takovou strkanici. Taky to šlo řešit postavením hráče před hráče. Na přední tyči nikdo nebyl, to je podle mě chyba. Možná to bylo způsobeno neúčastí Zemana, který byl za čarou a rozhodčí ho nepustil zpět. Bony přistoupil na tuto hloupou hru a přestože ho soupeř držel za ruku nebylo naprosto nutné na něj tlačit a srazit ho tělem. Tento moment je neoddiskutovatelný. Prostě dal šanci rozhodčímu a ten toho využil, protože asi chtěl. Jinak co se týká dalšího duelu v Kodani, nebyl bych velkým pesimistou. Pokud zopakují tento výkon, můžou tam klidně vyhrát i bez Řepky. Hoheneder chybět nebude vůbec, tento hoch zatím vůbec nic nedokázal a i když hrál na pro něj naprosto nezvyklém místě (brali ho jako stopera - kde mě však nepřesvědčil taky), patří mezi slabší kamínky v kádru a chybět nebude. Hubník však hrá naprosto skvěle a Řepkovu roli zastane. Já osobně jsem docela nadšenej z výkonu Sparty a protože jsem pamětník, tak mi to připomínalo Spartu za dob Hřebíka, kdy hráči naháněli soupeře po celém hřišti a navíc dokázali přidat i fotbalovou kreativitu. Jen tak dál a úspěchy se musí dostavit. Koukal jsem i na Cluž a s těma to bude docela těžký. Samej cizinec a pálí jak u Verdunu. Hrají fakt dobře a nám taky zrovna rumunskej fotbal moc nesedí. No nechám se překvapit. Sparta totiž venku bývá poloviční, takže jestli nebudou bodovat v Kodani, moc šancí jim nezbyde.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud Sparta bude v tabulce bojovat s Kluží, tak je to v pohodě. Protože to nebude o jiné než první místo. Leda že by sudí PSV připískávali permanentně.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak jsem taky sledoval oba zápasy...

Reagovat
Godwinson

myslim, že celkově byl výkon rozhodčího prachbídnej ... a ta penalta byla jen taková třešnička :) ale hráli dobře, když budou pokračovat, měli by projít ...

Reagovat
smazaný uživatel

ale už to bude strašně těžký, kařdopádně jim věřím víc než těm šupákům ze Slávky...

Reagovat
Godwinson

tak s budoucím lídrem skupiny není ten bod až taková prohra ... když se zadaří, tak šest bodů s Kodaní a čtyři :)) s Kluží ,) ... jo, to já taky ... nehledě na to, že i kdybych tu napsal, že Slavii přeju, tak jí to od 4.místo nezachrání :))

Reagovat
M11

vysmech toto pisknout.. chtel bych videt jak by neco podobneho piskl na druhe strane

velka skoda

Reagovat
Godwinson

spíš bych ho chtěl vidět tohle písknout v domácí soutěži :))

Reagovat
smazaný uživatel

ty vole Milane, ta byla přísná

holt silnější pes mr..

Reagovat
Bakary3

Klobouk dolu před Spartou, přál jsem jí to A ta penalta ? Kdyby jí nepísk, nikdo by se neozval, ale písk jí a proč ne ? Bylo to mimo souboj o míč, ale to neznamená, že ho Wilfried může takhle svalit, jedinej, kdo zaslouží kritiku, je Wilfried, protože udělat tohle ve vápně, před zraky rozhodčího, kterej na to koukal celou dobu, to je u mě debilita..

Reagovat
smazaný uživatel

Koukal jsi určitě na ten odkaz co jsem ti posílal?

Reagovat
Bakary3

Koukal.. ale ty to rozebíráš už moc do detailu, to za prvý ten rozhodčí k dispozici nemá a za druhý je to prostě Wilfriedova hloupost, tupost, blbost.. On se na něj takhle lepit vůbec nemusel a to, jak řikáš, že si ho chyt Lazovič za ruku.. Určitě to nebylo na to, aby ho svalil s sebou. Prostě Wilfried udělal hovadinu a ten rozhodčí (nevim, jestli to prostě CHTĚL) to písknul. Od Wilfrieda úplná blbost.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten rozhodčí byl metr od toho.. Je jasný, že když je to téměř poslední standardka soupeře, tak bude hrát víc do těla. Jenže Lazovič prostě chytil ruku Bonyho a spadnul.. Nalepenej na něj byl, protože si ho rukou přichytával k sobě.. Tohle dělá třeba Inzaghi pořád

Reagovat
Bakary3

Rukou si ho přichytával k sobě.. A svalí Wilfrieda, kterýho nikdo nepoloží.. Kdyby jsi byl na místě Lazoviče, objektivně, cejtil by jsi se faulovanej ? Já jo.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ne.. Já bych se spíš cítil, že jsem fauloval. A sice Bonyho nikdo nepoloží, ale jen pokud je na to připravenej, když je v běhu, bez míče, tak by porazil i Zeman Engelaara

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Bakary3

Já už nemůžu.. Nevim, jak to mam vysvětlit.. Ty to rozebíráš, že čekám, až mi řekneš, že ho rozhodil těma nohama, jak mu tam šmátral v tom jeho 'očku.. Nevim, úplně nejjednodušší by bylo přiznat, že to Wilfried po*ral a hotovo.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych ho za to spíš pochválil.. Lazovič byl v tu chvíli eliminovanej, normálními prostředky.. Dobrý rozhodčí by odpískal faul PSV a Sparta by střádali vteřinky

Reagovat
Bakary3

Ne, s timhle končim, jestli bys ho pochválil za tuhle vygumovanost, tak to vůbec nechápu.. A vůbec, už mě to nebaví rozebírat, protože se s takovou stejně nikam nepohnem..

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

A ty si se koukal? Nebo jen bzučíš.

Reagovat
$dolar$

Dokonce jsem ti na to uz odepsal, to nemuzes myslet vazne ne? Koukni se na to prosimte jednou a poradne. Ano Danko ho chytil potom pustil, ale Bony toho stejne nenechal nakonec si na nej vlez a shodil ho

Reagovat
smazaný uživatel

No nic.. Já jen doufám, že si nikdy nebudeš chtít dělat rozhodcovskou licenci s tvým zrakem a dedukcí..

Reagovat
Bakary3

Ale Marty.. já prostě řikám to, že to byla spíš chyba Wilfrieda než toho rozhodčího.

Reagovat
smazaný uživatel

Já si nemyslím.. Bonyho bych spíš pochválil, protože útočníkovi na přední tyči prostě nesmí dát dýchat. Bohužel, rozhodčí to písknul.. Měli jsme dát ještě o gól více

Reagovat
$dolar$

No nevim proc ironizujes, ale napis mi co z toho neni pravda - 3:16 ho chytil, 3:18 ho uz ale nedrzi, presto Bony opet na nej vleze a nakonec ho srazi k zemi, tak co z toho je lez?

Reagovat
smazaný uživatel

To, že tu první ruku sice pustil, ale tu druhou.. Na kterou hlavní rozhodčí neviděl má pořád pod ramenem

Reagovat
$dolar$

Levou ruku Bonyho vubec nedrzel, dalsi vymysl Pravou ruku pustil a az potom na nej Bony skocil

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
$dolar$

No je vtipny jak v tom hledas neco co tam vubec neni

Reagovat
smazaný uživatel

Mezi 3:19 a 3:20 jde vidět jak Lazovič s Bonyho rukou v podpaží hází šipku jak deil..

Reagovat
$dolar$

Leva ruka Bonyho vubec pod rukou Lazovice nebyla, kdyz uz tak byla na ni, chce to asi poradnou lupu marty

Reagovat
j_mrazik

On má na tý lupě sparťanský sklíčka.

Reagovat
$dolar$

Ja vim, bylo by fajn si jednou vzit objektivni bryle

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně 3:20.. a co by ta jeho ruka vzadu asi dělala?? hrabala se v zadečku? Když padáš, tak těžko dáš ruku dozadu, to bys musel bejt totální trotl. Drží ho a skáče šipku.

Reagovat
$dolar$

Nema to cenu, jak schizofrenik

Reagovat
$dolar$

3:21 si to stopni a podivej se kde je Bonyho leva ruka ku leve ruce Danka

Reagovat
smazaný uživatel

No však jo!!! To je právě ono, kamaráde. Drží ho za ruku. Byl jsi někdy ve fotbale útočník?

Reagovat
$dolar$

Ne nekdy, ale nikdy jsem nehral jinej post Takze vidis ze leva ruka Bonyho obima levou ruku Danka?

Reagovat
smazaný uživatel

Víš co to jsou kleště? Když máš souboj, třeba z výkopu gólmana.. Hráč je na tobě nalepenej, ty si tu jeho ruku dáš pod loket (jako do kleští) a spadneš.. Tím pádem on přes tebe spadne taky a píská se faul pro tebe.. Normální věc, chytrost útočníka.. ale ještě nikdy jsem neviděl, že by se něco podobnýho pískalo v 90. minuty bez míče a v penaltě Takovej Holenda to dělá pořád.

Reagovat
$dolar$

Samozrejme ze vim, ale tak to nebylo tak nevim proc to furt vytahujes, uz jsem ti nekolikrat dokazal ze to tak nebylo, jasne je videt ze pod rukou mel jen pravou ruku kterou pustil, potom na nej Bony spadnul a byla z toho penalta.

Reagovat
smazaný uživatel

Chytil si obě ruce, akorát věděl, že tu pravou ruku uvidí rozhodčí.. Levou rukou měl schovanou za tělem. Ty jsi mi nic nedokázal, spíš já dokazuju tobě. Jak doprčic můe někdo zalehnout tělem, když je 30 cm daleko, když padá? Nějakou vnější silou? Nebo, že by měli na sobě stejný magnetický póly?

Reagovat
Bakary3

Nebo že by ho tim tělem přistrčil ? Jo, tak to bude, nejjednodušší a nejpravdivější varianta

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se prosím tě dělá ten screen?

Reagovat
Bakary3

Co ?

Reagovat
smazaný uživatel

No screen, abych tady mohl ukázat přesně to, co teď vidím na obrazovce..

Reagovat
Bakary3

Joo, tak to nevim.. A co jako přesně vidíš na obrazovce ? Pak ti řeknu, co vidim já..

Reagovat
smazaný uživatel

Bony a Lazovič jsou mezi Toivonenem a Řepkou (mám to zvětšený) .. Oba vypadají jako vzrušený pár v parčíku.. Bony chlap. Lazovič už skoro k orgasmu tzn, že už napůl spadnul, má pořád ruku vzadu v kleštích i Bonyho ruku.. Pak lazovič padá a Bony přes něj přepadává.

Reagovat
Bakary3

A já vidim naprosto negramotný bránění Wilfrieda, kdy neodhadne svou sílu a tupě se na něj lepí, i když ho rozhodčí již upozorňoval. Penalta klidně může bejt písknutá a nepotřebuju to zkoumat, jestli ho v čase 3:21 držel levačkou a tak..

Reagovat
smazaný uživatel

tak to nezkoumej.. Jen pak neříkej, že máš pravdu, když to tak není.

Reagovat
$dolar$

Vychylena stabilita ti nic nerika? A levou ruku Bonymu vubec nedrzi coz je proste fakt kterej vidis 3:21.

Reagovat
smazaný uživatel

Vychýlená stabilita No dobře, máte pravdu pánové.. Nejdřív ho Bony tupě zalehnul, pak ho vychýlil ze stability.

Reagovat
$dolar$

Tak jeste jednou a opravdu naposled, rozhodci pred rohem Bonyho varuje at uz to nedela, schvalne si potom na nej da pozor, prichazi roh, souboj - Bony je namackanej a snazi se Lazovice vystrkat stejne jako se Lazovic snazi dostat co nejblize ke gomalnovi, Bony ho obejme, Danko mu chyti ruku, potom si to rozmysli aby se nepiskal faul, tak pusti, ale Bony neprestane strci do nej brichem a potom na nej nalehne nacoz Lazovic samozrejme pada a piska se penalta

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl si Bonyho břicho? No nic.. Tvoje konspirační teorie stejně ničemu nepomůže, stejně jako ta moje.. Já doufám, že Bony si z toho nebude dělat žádný starosti a Pepek ho za to spíš pochválil. Lazovič ukázal extratřídu, protože tohle umí opravdu jen ti nejzkušenější, nebo nejchytřejší hráči.. Rozhodčí si snad už nezapískají, protože to samozřejmě nebyla jediná jejich chyba (na obě strany)..

Reagovat
Godwinson

myslim, že nemáš pravdu ... jasná chyba na straně rozhodčího a o blbosti to můžeme mluvit maximálně v souvislosti s Lazovičem, ale ono je to asi v holandský lize jinač chtěný ... ale každopádně si myslim, že penalta být neměla, ee, ani náhodou ...

Reagovat
smazaný uživatel

A když si to stopneš přesně na to 3:21, tak je vidět dokonce, že Bony si na něj nelehnul, ale že Lazovič padá 30 cm pod jeho zádama..

Reagovat
$dolar$

No asi to vids jen ty

Reagovat
Bakary3

A prosím, už skonči s těma 3:21, 3:20, 30 cm pod zádama, drží ho za levou ruku, přichytává si ho rukou apod., začíná to bejt celkem směšný, pak, že jsou slávisti ubulený

Reagovat
smazaný uživatel

On je rozdíl mezí penaltou písknout proti tobě a penaltou, která ti nebyla uznána..

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Bakary3

Jakej ? Prosim tě jakej ?? Máš to do skore +/- 1, já tam rozdíl nevidim, je to stejný ovlivnění a tohle mi přijde už úplně absurdní, jak to rozebíráš..

Reagovat
smazaný uživatel

jakej? Docela velkej rozdíl je prohrát vymyšlenou penaltou, než nedat gól z jasné penalty.. Absurdní to není.. Prohráli jsme chybou rozhodčího.. No a? Ale proč si to nepřiznat a hanit tady Bonyho, kterej svoji defenzivní práci odvedl na jedničku?

Reagovat
rufus

Hele vůbec to tady s nima neřeš.. Na tom videu je jasně vidět, že Bony nefauloval a že Lazovič ho chytal za ruku. A když se dobře podíváš, tak v tom čase 3:21 vidíš, jak Lazovič Bonyho levou rukou za sebou stahuje Bonyho za dres dolu

Reagovat
smazaný uživatel

Nezdá se vám to vybíhání Blažka u penalt metr a půl před lajnu neregulérní? Nebo to tak pravidelně dělá i někdo jiný?

Reagovat
Bakary3

Neregulérní to je, golmanů to dělá spousta, ale málo kdo to trestá..

Reagovat
j_mrazik

V době kopu by měli stát na čáře, myslím. Už jsem několikrát viděl, jak je šoupal zpátky, i když výjimečně. Krok dva dopředu dělá skoro každej.

Reagovat
soukup

dělaj to všichni, skoro nikdy to nikdo nekontroluje a i kdyby, tak by dal opakovat penaltu a to by štřelci spíš uškodilo, golmanovi by ta žlutá vůbec nevadila

Reagovat
rufus

Písknout neexistující penaltu, tak to je výsměch. Ještě k tomu v poslední minutě za takovýho stavu. Hnus Bony nefauloval v žádným případě, i když je pravda, že si zrovna moc chytře v tom souboji nevedl..

Reagovat
didosh

A má pravdu soupeř byl tak slabý že jim musel pomoc rozhodčí!!!!!!!!!!!

Reagovat
papanegra

na penaltu to nebylo, je videt jak Lazovic drzi Bonyho za dres a spadne s Bonym kteryho stahnul na sebe.

Reagovat
didosh

Chtěl bych slyšet nějaký rozhovor s Bonym kdo ví co by říkal

Reagovat
smazaný uživatel

Bonyho zbytečný faul... co k tomu jinýho říct ??

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele