Chorý dostal od disciplinární komise stopku na jeden zápas. Stihne derby pražských "S"

Útočník pražské Slavie Tomáš Chorý (31) za vyloučení ve víkendovém šlágru 29. kola Chance Ligy proti Plzni vynechá jedno soutěžní utkání. Disciplinární komise Ligové fotbalové asociace neshledala, že by nejlepší střelec této sezony nejvyšší soutěže úmyslně plivl na protihráče Sampsona Dweha a uložila mu nejnižší možný trest. Novinářům to po čtvrtečním zasedání řekl předseda komise Jiří Matzner.
Chorý v 87. minutě nedělního utkání nevybíravě fauloval plzeňského obránce a od sudího Marka Radiny dostal žlutou kartu. Po zásahu od kolegů u videa a přezkoumání situace ze záznamu ale hlavní rozhodčí slávistickou oporu vyloučil za to, že podle něj útočník na ležícího soupeře plivl.
Urostlý útočník Slavie úmysl odmítl a hájil se tím, že mu při emotivní reakci a křiku na protihráče pouze ukáply sliny. K tomu dospěla také disciplinární komise, která hráči uložila pouze automatický jednozápasový trest za vyloučení. Český reprezentant bude lídrovi ligové tabulky a obhájci titulu scházet ve víkendovém utkání v Hradci Králové, zbylých šest zápasů v sezoně stihne.
Červenou kartu viděl za plivnutí na soupeře Tomáš Chorý ????#OneplaySport | #ChanceLiga pic.twitter.com/WLmHerdeze
— Oneplay Sport (@oneplaysportcz) April 12, 2026
V pondělí komise rozhodčích Fotbalové asociace ČR uvedla, že Chorého vyloučení bylo správné. Konstatovala, že hráč při nepřiměřeném verbálním útoku směrem k soupeři vypustil ze svých úst větší množství slin a naplnil povahu přestupku plivnutí. Zároveň podle ní nejde prokázat úmysl.
"Disciplinární komise dlouhodobě zastává princip, že nepřezkoumává ani nemění rozhodnutí rozhodčích učiněná v průběhu utkání, a na tomto principu setrvává i v případě vyloučení Tomáše Chorého. Tento postup je podpořen také stanoviskem komise rozhodčích, která označila udělení červené karty za správné a na jehož základě byl zamítnut i podaný protest," uvedl Matzner.
"S ohledem na tyto skutečnosti nemůže komise incident, za který byla na hřišti udělena přímá červená karta, ponechat bez disciplinárního postihu. Dostupné záběry však nenasvědčují tomu, že by došlo k úmyslnému plivnutí na protihráče Dweha, ale spíše o důsledek konkrétní situace a emotivního projevu, byť šlo o projev zjevně nevhodný," řekl Matzner.
Chorému za plivnutí hrozilo podle disciplinárního řádu zastavení činnosti až na šest týdnů, komise ale k přísnějšímu trestu nesáhla. "Disciplinární komise zdůrazňuje, že hráč nese odpovědnost za své jednání a jeho následek i v takovéto situaci, současně ovšem konstatuje, že úmysl, který by odůvodňoval přísnější disciplinární postih, nebyl prokázán," uvedl Matzner.
ℹ️ Tomáš Chorý zná trest od DK
— SK Slavia Praha (@slaviaofficial) April 16, 2026
Aktuálně nejlepší střelec Chance Ligy bude chybět na zápase v Hradci Králové. Od disciplinární komise dostal Tomáš Chorý trest na jedno utkání. pic.twitter.com/leyP099Nl8
"Po zhodnocení všeho uvedeného, míry prokazatelnosti jednotlivých aspektů jednání a při respektování rozhodnutí rozhodčího přistoupila komise k uložení trestu na samé spodní hranici," doplnil.
Chorý už se v této sezoně nesportovního chování jednou dopustil. Vloni v srpnu na stadionu Slovácka udeřil pěstí do rozkroku domácího gólmana Milana Heču a disciplinární komise mu zastavila činnost na šest soutěžních zápasů.
Související články







Komentáře (273)
Přidat komentářTodle neni jízdenka, ale lítačka
Tu má Sparta.
Spíš to ukazuje kdo je majitel dopravního podniku
Baník to nebude.
3 by dostal, kdyby natáhl až z paty a mělo to velikost třešně
"Disciplinární komise LFA dlouhodobě zastává princip, že nepřezkoumává ani nemění rozhodnutí rozhodčích učiněná v průběhu utkání, a na tomto principu setrvává i v případě vyloučení Tomáše Chorého v utkání proti Plzni. Tento postup je podpořen také stanoviskem Komise rozhodčích FAČR, která označila udělení červené karty za správné a na jehož základě byl zamítnut i podaný protest," uvedl předseda DK LFA Jiří Matzner.
A přesně proto jste jenom banda přizdisráčů.
Kdyby tu možnost měla, tak by Chorý nedostal žádný trest a vy byste tu křičeli ještě víc.
Ze to nekoho překvapuje.
Neskutečný. Měli ho utratit na místě.
Nemohli, nebyl tam. Tak mu dali jedno utkání.
Tak kulka do palice. I když je hodnej kluk a Coutinho ho miluje.
Kulka do palice jen proto, že je to nesympatický fotbalista
Souhlas
Ty vole tohle je neskutečnej trapas
nechcou ty Slavii vlézt do prdele ještě víc?
Jsou v ní až po uši
Po čí uši? Komise, nebo Slávie?
Po ramena
Chapu to spravne ze za to servani soupere by mel zlutou, takze celkove letos ctvrtou a stal by 1 zapas tak jako tak?
Já to pochopil tak, že teď má trest na dva zápasy. Za 4 žlutý a 1 navíc za nic.
Čekal jsem dva, dostal jeden, nemůžeme si stěžovat.
Taky spokojený
.
Asi tak, jak napsali že úmysl nejde prokázat, tak mi bylo hned jasný, že hejtři Slavie (hlavně deník Spart) budou zklamaný.
Ale sleduješ to jo?
kdokoliv jiný když dostal v Evropě velký trest za nejasný záběr byl tady stavěn do role mučedníka, ale Chorému by dali klidně 15 zápasů. Bylo by vtipné si teď přečíst diskuze v kauze Kúdela
Jebe vám? U Kudely šlo o to, jestli se vůbec něco stalo, tady jde o to, jestli to udělal úmyslně. Seřvání se stalo a Chorý za něj nese plnou odpovědnost. Oslintání soupeře se stalo a Chorý za něj nese plnou odpovědnost. Jediné, co se řeší je, jestli to udělal úmyslně nebo ne, ale to už je jen polehčující okolnost. Kdybys někomu omylem prošlápl a přelámal nohu, tak za to taky trest dostaneš a bude kurevsky dlouhej. Když by to bylo úmyslně, dostaneš pravděpodobně o něco delší. Tady je naprosto jasný, že se něco stalo a jediné, o čem se spekulovalo, bylo, jestli se to stalo úmyslně nebo ne. Ti, kteří se klonili na stranu toho, že to bylo úmyslné, chtěli logicky vyšší trest, protože je to prasárna od opakovaného recidivisty a asi nejzákeřnější svině v českém fotbale. Pokud by tam byl úmysl, trest na horní hranici je jediná správná volba. A nepiš nějaké sračky o tom, že jen Chorý může vědět, jestli to byl úmysl. Posuzování, jestli byl někde úmysl, je ve fotbale naprosto běžné a má oporu v pravidlech.
Neni nic silnejsiho v ceskem fotbale nez sectene kryti od Sadka a Tvrdika
A křetinský s rosickým a čuprem nikoho neuplácí.
Ten byl dobrej.
Penaltovej titul je v poho.
pekny pribeh
Tak nejlepší příběhy píše sám život
v pripade Chorase urcite
To bylo to jak Kreta zaplatil slavce aby projebala 12 bodu?
Jak vidíme letos, tak v tom mají evidentně tradici.
Ještě, že mu něco nepěkného neřekl. Potom by to bylo určitě na 10 zápasů, protože slova mohou vážně ranit.
UEFA by za rasismus mohla dát stop na 10 zápasů. Snad to udělá.
Coutinho říkal, že slovní urážky jsou horší, než když tě sejme tramvaj
Asi s tím má zkušenosti, proto to práskačství. Tramvaj ho asi ještě nesundala
Fúha...
Cokoliv jinýho než zruseni červený karty a trest pro rozhodčí je stejně bizár.
To jsem byl s tipem na 2-3 zápasy ještě velký optimista
A jak může za přímou redku vůbec dostat jen jeden ?
Může v půlce trestu požádat o prominutí zbytku?
Tvrdík už teď svolává na poločas odvolací komisi, aby se to stihlo.
Může naskočit do 2. poločasu.
Správně posouzeno, plivnutí na někoho vypadá jinak. Ale ta hysterie kolem toho tady (i jinde) byla vtipná, teď ještě uslyšíme pláč.
Hysterie kolem toho, že se ten magor opakovaně chová nesportovně a zpravidla z toho vychází s minimálním trestem? Tobě to nevadí, chceš takové chování v lize?
Pokud mu to nejde prokázat máš smůlu.
Ale on je to hodný kluk. Všechny ty jeho excesy jsou jen kombinací náhod a omylů.
Je to celý kampaň proti Slavii
Jaký minimální trest, vždyť za úder do Hečy dostal trest na 6 zápasů a za údery se většinou dává 4 nebo 5. Nikde nepíšu, že mi podobné chování nevadí a že ho chci v lize, ale že u tohoto případu ta hysterie byla naprosto neodpovídající vážnosti přestupku.
Já se ptal, to zaprvé. Zadruhé, jmenuj mi případy, kdy hráč udeřil protihráče zaťatou pěstí, pokud chceš srovnávat jeho trest s jinými. Mohl dostat osm, dostal šest. Celá ta hysterie souvisí s tím, že má za sebou celou řadu zákeřných excesů, a teď k tomu ječí na ležícího protihráče a slintá přitom na všechny strany.
Kterého před tím jasně fauloval a asi i bolestivě.
nechci a chci trestat kazdyho, kdo jde takhle naprosto zbytecne nekoho servat, okamzity zluty. Ale flusnuti tam tvl zadny nebylo a davat za tohle x zapasu by byla uplna picovina
Koho nám to tam na zemi v předchozím zápase seřvával Červ a nedostal za to nic, Sadílka?
To podle všeho nedostal teď ani Chorý.
Dostal červenou kartu.
Ne za řvaní.
za to dostal zlutou
V zápise je jen červená, a když se podívám na jeho statistiky tady, tak v to zápase má jen červenou, ne žlutou.
no ale tak napred ji snad dostal, ne?
Neviděl jsem, ale asi ji rozhodčí odvolal a dal červenou za plivání, takže de facto nedostal.
Ta byla zrušena.
Já to taky neberu jako flusnutí, ale pořád je to nesportovní chování s přímou červenou a měl dostat alespoň +y za recidivitu.
tvl takovejch rvani je teda x v ruznych zapasech, pokud se za to teda bude davat cervena, tak at vsude
Jemu to nevadí jen u Slávistů, je prostě takový a je zbytečné se s ním o tom vůbec bavit.
Jak většina předpovídala, dlouho ti to nevydrželo. Jsi fakt marnej.
Jak hned přišel lajkovat, přitom se sám k tomu ani neuměl vyjádřit
Ano, souhlasím, jenže komise sama řekla, že vyloučení bylo správně a že jde o závažnou věc
A proč se ta hysterie děje? Čím to asi je?
Ty vole běžte fakt do piče
co musí ještě ten duševní mrzák udělat, aby dostal pořádný trest?
fakt si začínám myslet jestli na té jízdence něco není
O jízdence snad už nemůže nikdo pochybovat. Fraška, výsměch....
A kdyby Dweh od něj chytnul nějakou vizóru či chorózu, byl by trest větší?
Nejlepsi je ten rozhovor s Tvrdikem, jak se jeste s tímto trestem staví do role obětí. S tim, co Chory předvádí dlouhodobě a jaké dostává tresty je to vtip.
Mne to prijde hodne sporne, je mozne trestat nesvepravneho?
„Určitě jsem na Dweha neplivl. Když jsem viděl ty záběry, určitě spíše ty sliny vtahuju zpátky,“
Svědčí ve svůj prospěch hodnocením vlastního výkladu tel. záběrů.
Řve tam jak magor, do toho zvládá vtahovat sliny a nakonec předvede tak skvelou řeč, prostě renesanční člověk.
Tpč to je silné kafe
Já tomu asi nerozumím, tak řekli on se provinil podle toho ustanovení, v ten moment si musí říct aha, on se letos už jako kokot choval, tak mu přece nemůžou dát spodní hranici….. Jako už chápu proč to šel zmáknout Luftjarda.
Když potrestali Ghaliho, argumentovali tím, že je zodpovědný za své pohyby a za své tělo. Chorý není podle této logiky zodpovědný za své sliny? Je to jen otázka, ne rýpání.
U Ghaliho nebylo nutný prokazovat úmysl? Čím to bude…
Asi ho hodnotili jako chorého.
Disciplinární komise Ligové fotbalové asociace vyhověla žádosti libereckého křídelníka Ahmada Ghaliho a prominula mu druhou polovinu z dvouměsíčního trestu za zranění pardubického Jana Kalabišky. Komise přihlédla k tomu, že šlo o neúmyslný zákrok, který byl zaviněný podklouznutím na mokrém terénu.
S tímto vědomím mu ale trest napařila. Takže jak se hodnotí neúmyslnost? Je-li něco neúmyslné, pak by tresty neměly padat, jak u Chorého, tak Ghaliho.
"Disciplinární komise dlouhodobě zastává princip, že nepřezkoumává ani nemění rozhodnutí rozhodčích učiněná v průběhu utkání"
"Disciplinární komise zdůrazňuje, že hráč nese odpovědnost za své jednání a jeho následek i v takovéto situaci, současně ovšem konstatuje, že úmysl, který by odůvodňoval přísnější disciplinární postih, nebyl prokázán"
Nějaký trest přijít musel, ale nakonec disciplinárka z toho udělala trest nejmenší možný. Já tady vidím konzistenci v rozhodnutích.
Už to první je špatně, pokud rozhodčí někoho chybně vyloučí.
Přezkoumává to komise rozhodčích.
No to právě absolutně není
to porušení nevyžaduje úmysl, takže v momentě kdy bylo rozhodnuto že porušil dané ustanovení, tak musí přijít trest a následně musí být přihlédnuto k tomu že má recidivu za nesportovní chování, takže nemůže dostat trest u dolní sazby. Takže asi tak….
Jediná varianta byla říct, nenaplňuje skutkovou podstatu tohoto činu a nemáme ho za co trestat… jinak je to vytažený z prdele
Nj, ale v disciplinárním řádu není nic o tom, že automaticky při druhym nesportovním chování přichází vyšší trest. Posuzuje se to individuálně, záleží na závažnosti. Tady komise nespíš dospěla k tomu, že Chorý je sice prase, který řve na protihráče a přitom mu z huby lítají sliny, ale na nikoho schválně neflusnul a proto ten přestupek není na víc než jeden zápas stop.
"Disciplinární komise dlouhodobě zastává princip, že nepřezkoumává ani nemění rozhodnutí rozhodčích učiněná v průběhu utkání"
V zápise je napsáno, že plivnul.
Nj, je to tam, ale taky že neúmyslně. Proto ten trest na dolní hranici sazby.
je někde k nahlédnutí ten zápis?
https://is.fotbal.cz/public/zapasy/zapis-o-utkani-report.aspx?zapas=b863d9db-acd5-43b1-ada6-0d55e3b101a7&zapis=1&noprint=1&btnprint=1&.htm
nevidím tam nikde, že by tam bylo napsáno, že plivl neúmyslně. Mass lhal?
Ten lže pořád. A nebo neví co píše. Je zaslepený stejně jak Cout.
naopak ho beru jako naprostou topku mezi Slávistama. Překvapilo by mě, kdyby se prokázalo, že prokazatelně lže.
O Coutinhovi si můžeš myslet mnohé, ale Mass si fakt jede zcela vlastní ligu.
To se musíš zeptat jeho. Třeba má nějaký jiný zápis, kde je to napsané jinak.
spíš bych řekl, že věřil nějaké pohádce, co koluje u nich na stránkách. Otázka je, jestli se přijde omluvit a přiznat, že je to opravdu velká fraška.
jo, jinak dík
Nekomentoval jsem zápis o utkání, ale vyjádření komise rozhodčích.
„Hráč Chorý v 87. minutě v přerušené hře přiběhl k ležícímu soupeři Dwehovi. Sklonil se nad ním, a přestože není možné prokázat úmysl domácího hráče, z dostupných záběrů je vidět, že při nepřiměřeném verbálním útoku směrem k soupeři vypustil ze svých úst větší množství slin,“
Reagoval jsi na větu "V zápise je napsáno, že plivnul."
Ale nepsal jsem, že v zápisu o utkání něco takového je. Sám jsem zápis ani neviděl. Komentoval jsem rozhodnutí komise rozhodčích.
Tak se nauč reagovat.
Já jsem napsal, že "V zápise je napsáno, že plivnul." a ty na to napíšeš "Nj, je to tam, ale taky že neúmyslně."
Pokud to komise rozhodčí nerozporuje jako chybné rozhodnutí, tak disciplinární komise má pracovat s tím, co je napsané v zápise. Nebo to aspoň tvrdili u případu Ghaliho, že s tím nemůžou nic dělat.
Mass
16.04.2026
18:28
"Disciplinární komise dlouhodobě zastává princip, že nepřezkoumává ani nemění rozhodnutí rozhodčích učiněná v průběhu utkání"
Kamaráde, tady jsi narazil. Evidentně jsi hodnotil zápis.
protože Radina po zápase mluví o nesportovním chování a nejde mi do hlavy, jak můžeš udělat neúmyslné nesportovní chování. To se skoro vylučuje.
Protože nebylo možné prokázat úmysl domácího hráče, jedná o neúmyslné plivnutí.
takže zase lžeš. Píšeš, že je tam napsáno, že je to neúmyslné. A tady píšeš, že se nepodařil prokázat úmysl.
To jsou kamaráde dvě naprosto jiný věci. Klesáš a klesáš.
Ne, nepíšu že je v zápisu napsáno, že neúmyslně, zápis jsem ani neviděl. Komentoval jsem výrok komise rozhodčích a tam je jasně uvedeno " není možné prokázat úmysl"
Ty vole, projdi si ty reakce. Je naprosto jasný, na co reaguješ. Buď neumíš reagovat, nebo sprostě lžeš.
A znovu - píšeš, že je napsáno, že je to neúmyslné. Ale pak píšeš, že se nepodařilo prokázat úmysl. To jsou dvě sakra jiné věci.
Tak ještě jednou, a naposledy, protože zase začínáš bejt hysterickej a neustále opakuješ, že lžu, taková diskuze nemá smysl.
V zápise je napsáno, že plivnul. Na to reaguju, že je to tam. Tak jaká lež.
Dál pak píšu, že to bylo neúmyslné (což potvrzuje i komise rozhodčích), ne že je to přímo v zápisu. Zápis jsem neviděl, tudíž bych netvrdil, že tam něco je nebo není. Chlapci, už tady jen slovičkaříte. Nechte si svou hysterii, prostě vám to tentokrát nevyšlo a dopadlo, jak to dopadnout mělo, trest na jeden zápas je za řvaní a neúmyslné prsknutí na soupeře adekvátní.
Já tam to neúmyslně teda nevidím. https://is.fotbal.cz/public/zapasy/zapis-o-utkani-report.aspx?zapas=b863d9db-acd5-43b1-ada6-0d55e3b101a7&zapis=1&noprint=1&btnprint=1&.htm
Je snad ještě nějaký jiný zápis?
snažíš se, snažíš, ale Chorý opakovaně ukazuje, že je to lidský odpad, nebezpečný jedinec a časovaná bomba. Neovládá své činy, ovládají ho jeho pudy. Udělal už těch věcí dost a dost a nemá se na to nahlížet jako na jednotlivé činy, ale měl by se řešit on jako kompletní balení.
Přesně tohle je ta hysterie, o které jsem psal výše.
tímhle přehlíživým a nadřazeným pohledem si děláš(te) reklamu. Lidi nezapomínají. Tohle ti (vám) vybouchne do ksichtu.
Ok, najdi si třeba článek o tom, kdy se Sparta odvolala proti 5 zápasovému trestu pro Kuchtu a ukaž mi, kde bych tam já psal nějaké hysterické výkřiky typu "lidský odpad, nebezpečný jedinec a časovaná bomba". Tohle se mi nevrátí, protože mám úplně jiný styl.
Nějaký sparťan tam napsal (a nebyl to morální maják kilobyte, který tam psal, že odvolání není nic špatného, ač se nad tím předevčírem u Slavie pohoršoval a posmíval se etickému kodexu Slavie, přestože Sparta ho má taky, jen tomu říká "statement"):
Vzdyt ho jen trosku liznul, zase tak hrozny to nebylo, takvto tady nedramatitzujte Slavisti
Našel jsem to za tebe a psal jsem tam:
Mass
08.08.2022 18:29
Kdyby to chtěl dramatizovat, tak napíše, že ho chtěl zranit ne? To že ho chtěl trefit je evidetní.
Jelikož u nás Kuchta taky pár let hrál, tak ti můžu říct, že on má takovou automatickou věc, že se snaží zakopnout o brankáře a nafilmovat pencli, případně mu aspoň kopnout do ruky, když je tam brankář zjevně dřív. Takže tady se podle mě netrefil a místo toho na něj šlápl.
to je přece úplně irrelevantní. Co do taháš Kuchtu. Je mi u prdele, co si myslíš o Kuchtovi. A jen mezi náma - Kuchta nemá 5 velkých prasáren za poslední léta, jako chorý Tomáš.
Že Kuchta nemá prasárny? Ale, ale, ta tvoje selektivní pamět. Vždyť to je stejnej darebák, jako ten Chorý, jen se o něm teď nepíše, protože moc nehraje. Na tomhle případu sem ti chtěl ukázat, kdo tady vyšiluje, když se něco podobného stane a kdo se pak chová pokrytecky. Já to nejsem, tudíž mi nemusíš vyhrožovat, že mi něco vybouchne do ksichtu.
Jaký udělal Kuchta prasárny?
No nejvíc pokrytecky se tady chováš ty tím svým postojem "neprokázali jste mu úmysl, takže je nevinný". Ano, nevinný, protože pokud dostal jeden zápas, tak ten byl automatický. Komise ho vlastně nepotrestala vůbec.
Pokrytecký by bylo, kdybych tady hystericky řval, že je Kuchta nebo nějakej podobnej hráč, kterej nezná fair-play je " lidský odpad, nebezpečný jedinec a časovaná bomba" a zároveň bych Chorýho omlouval. Ani jedno nedělám.
Jaký dělal Kuchta prasárny, že ho přirovnáváš k tomu výmazovi?
Kuchta dostal za svou prasárnu zfleku 5 ne?
Co se tyka toho, jak chodil do souboju Kuchta a Chory, tam si nemají moc co vyčítat Slavisti ani Spartani co vyčítat a docela lituji ostatni tymy v lize. Oba chodí v nasi lize neustále faulem, ktere jim rozhodčí nepochopitelne pouští, az pak jednou za čas tu intenzitu prezenou mimo mez a musi se to řešit. Chory je jen navíc jeste vice vymlety a mimo to dela tady tyhle zkraty.
Taky si to můžu po sobě nekdy přečíst.
Neřekl bych, že jen tito dva, takových hráčů je v lize víc, ale tihle jsou nejviditelnější, protože přidávají i nějakou kvalitu.
Pěkně si toho lháře můžeš na chleba
Takže dle tebe není Chorý lidský odpad?
Takže už ne "slintá jak bernardýn", ale "slintá jak Chorý".
V pořádku. Sice je to Chorý, ale v tomto případě tam žádné flusnutí nebylo.
Takovou stopku netipoval ani Couts.
Že ti z tebe samotnému není zle tvl
kolik dostal za koule?
-6
Bude hrát proti Olomouci? Nebo je trest "na jeden zápas" na ten samý mač, ve kterém stejně nemůže nastoupit kvůli čtyřem žlutým (proti Hradci)?
jojo, ta 4. žlutá by platit neměla,
*takže kdyby např. dostal žlutou proti Olomouci, kde už může hrát, tak by chyběl 1. kolo v nadstavbě za 4. žlutý karty
ta červená tu 4. žlutou nahradila a zůstává stav 3. žlutý
A proč tedy dostal jeden zápas trest, když mu zároveň smazali kartu? Jsem zmaten.
Nesmazali mu kartu, dostal v tom zápase červenou a za tu má stopku.
Nemělo by být za přímou červenou náhodou dva zápasy stopka?
Ne, normálně je jeden. Když je to vážnější zákrok, tak se pak dává víc.
A 1 zápas za tohle je samozřejmě výsměch všem ostatním v lize a plivnutí DK všem do xichtu. Šel ho seřvat úmyslně, úmyslně řval a plivl. Šílenost, že nedostal alespoň 3, kór když je recidivista. Asi se nedozvíme, co jim na jednání Slavia slíbila. Pro ligu je tato nerovnost špatně.
tak tak, jak píše naheCZ
ta 4. žlutá, co dostal, tak neplatí, protože to jakoby přebila ta červená karta, která platí, za kterou je 1 zápas trest, nic navíc
takže se žlutejma, jakoby se nic nestalo, má stále 3 na svém kontě
To není "jakoby", VAR tu žlutou opravil na červenou. Byla to ta stejná situace, tady si to pusťte, rozhodčí ruší žlutou a uděleje červenou:
https://youtu.be/LlJLcu-gQq8?t=50&is=Nxd82tehAGPiFhrG
jo, chtěl jsem mu polopatě vysvětlit, tak si místo slova jakoby dosaď údernější slovo...
Slavie, pyšnící se jmény Plánička, Bican, Veselý,... nedokáže říci: děláš nám hanbu, hledej si obživu v jiném klubu.
Lepší je se smát Sparťanovi.
To, jak se k tomu postavil klub veřejně, ještě neznamená, že Chorý nebyl potrestán interně. A přesně takhle by se to mělo komunikovat. Je nesmysl vlastního hráče natírat v médiích, ale čekám, že zavřenými dveřmi dostal pořádný céres a tučnou pokutu. Klub z toho pochopitelně není vůbec nadšený a divil bych se, kdyby to Tykač a Tvrdík jen tak přešli, když už šlo o několikátý exces tuhle sezónu.
Mě spíš přijde naivní si myslet, že by to klub jen tak přešel. Podobná negativní publicita určitě není v jeho zájmu.
Bavíme se tu o Slavii, která za kopnutí do Kuchty od člena realizáku řekla, že to bylo výchovné apod
…. Vždyť je to klub co aktuálně nemá žádné hodnoty
A ještě ta pokuta byla po vzájemné dohodě a složili se mu na ni fanoušci
Vyfénoval ho Houšťa nic víc,nic míň
Jasně. Určitě dostal takovou pokutu, že už to víckrát neudělá.
Vy za góly ve Spartě nedostáváte prémie?
Tak my na Spartě nebereme plivance jako gól.
To ani nemusíte, říká se že je lepší ta pozitivní motivace.
A to jsem si myslel, že zrovna ty jsi rozumný
Je to další mimoň, už se nám tady vykrystalizovala svatá trojice
haha v současné Slavii
Jak už někdo psal, kopnutí do Kuchty od realizaku bylo dle Slavie výchovné
takže určitě budou Chorého trestat.
Ty kundy si v šatně ještě budou dělat prdel ve stylu: nazdar ty plivanče
Naivnější věc jsem nečetl. Ano určitě ho potrestali interně. Dali mu pěstí do koulí.
Máš zvrácenou představu o tom co je v pořádku.
Rozhodčí byly vždycky prodejny mrchy a u komise to platí násobně.
Jako v pořádku, ale dost si tím protiřečí, když pár dní zpátky řekli, jak to bylo závažné a že byla červená správně udělená
opět a zas
Jen se obávám toho, až nějaký úlet předvede na MS a bude nás to stát draho.
Není to až takový dement a v evr. pohárech a repre si na ty svoje úchylárny dává bacha.
A co až se zapomene? S Iry se, pravda, divil méně teatrálně, ale ten styl neopustil. A červená s Turky na Euru? Fakt se obávám, že mu přecvakne v důležitém zápase, moc rád se budu mýlit, moc rád.
Tam si to nedovolí. V lize bohužel ví, že si může dovolit všechno.
Užíval jsem si toho rozhodčího proti Irsku, který chorýmu nežral tu jeho zákeřnou hru ani simulace
Doufám, že prohrajeme všechny zápasy ve kterých nastoupí.
Přesně tak. Karma je všechny dožene. Chorýho, Nahýho i Coutýňo.
Koubek je starej z*d, ten jej na MS vezme
Po všech jeho eskapádách ...
Slávia to tam prostě ovládá všechno.
Není pochyb že to udělal. Tenhle zmrdeček ti šlápne na ruku, schválně na tebe spadne nebo tě třeba i štípne do řiti při každé příležitosti kterou k tomu bude mít. Bohužel záběr nejasný a i kdyby byl, tak by nedostal víc jak 3. V lize je prostě safe a musí se stát něco velkého, aby na to dojel - třeba aby to svým jednáním zkurvil na MS jako Barák. Tam se s ním rozhodčí srat nebudou
Nic jiného jsem po vyjádření komise nečekal. Slavie má na výplatnici čím dál, tím víc zmrdů!
vidiet, ze Slavia je brutalne zle trenovana/vedena, ked ma naskok len 8bodov s tymto pretlacanim
Udělat to hráč Sparty, tak má stopku minimálně na 3 zápasy.
tak ono se stacit podivat jen na ty zluty co dostavame, kazda druha je vymyslena
Nejhorší je že to je vlastně takový signál: chovej se jako hovado i do budoucna, choď loktem do zad soupeřům, řvi po nich když leží na zemi, ale jinak ses vlastně dobrej kluk, takže v pohodě
Takže ho máš rád.
Kdyz da nekomu hlavicku tak nemuze dostat trest, protoze nedostal cervenou v zapase a kdyz ho dostat muze, tak to zas pro zmenu zametou pod koberec
Skoda, ze na MS asi nepotkame Uruguay. Jestli se vrati Suarez, pripadna sarvatka mezi Chorym a Suarezem by byla naprostej top
Pravá pouliční bitka bez pravidel. Kousání, škrábání, plivání, údery do rozkroku, strkání prstů do zadku, atd.
Last bite vs. small spit
Chrchel držel, ale nepodepsal.
Uz aby se v lize naslo dalsi jiny hovado, ktery mu proslapne koleno a bude klid
Nejlepší by bylo, kdyby ho zas oslnil reflektor a dal hlavičku do tyče.
Taky moznost
To se stalo?
myslim jak dal hlavicku Sorensenovi, tak se vymlouval, ze by oslnen reflektorem
To je směšný. Za mě na něj plivnul a mám pro to jednoduchý vysvětlení. Proč se Chorý nehádal po udělení červený? Moc dobře věděl, že něco provedl a proto neprotestoval a odešel v klidu. On se hádá a gestikuluje po každém faulu co udělá a tady po červený odejde bez emocí do kabin. To ho za mě v mých očích usvědčilo. Kdyby věděl že nic neudělal, tak by se tam jako vždycky hadal a vztekal. Po zápase vymysleli tu pohádku co říkal na tiskovce a to byli pěkný sračky.
Přesně tak, vymyšlená pohádka. Jaké domluvy proběhly na jednání o trestu se nedozvíme, ale to uvidíme časem. Je to jak to je, bohužel český fotbal ze sebe tu žumpu asi nikdy nesmázne. Škoda, když v tom jsou takové peníze a každý nekopa bere stovky tisíc za nic.
Vzdyt on se jasne po te cervene pta rozhodciho za co ji dostal? Vubec netusi za co. Kdyz neco takoveho pises, tak se aspon poradne divej.
Však já nikde nepsal, že se rozhodčího neptal ???? on odešel v klidu a to není jeho zvykem. Prostě věděl že to bylo chtěné, ale po shlédnutí v televizi to uhráli na tu pohádku co vyprávěli na tiskovce.
Neni jeho zvykem, ze odesel v klidu? Pokud dobre vim, tak to byla jeho druha cervena v kariere a ani pri te prvni, jak trefil Heču, si nevybavuju, ze by pri odchodu ze hriste mlatil vsude kolem.
Kdo by ho koupil? Byl by o něj zájem někde v zahraničí?
Vodovody a kanalizace
vubec...ty,nez by vydaly stanovisko,tak by sel Chory do duchodu po 30 letech prace jako hlidac skladu
Disciplinárka aneb dort pejska a kočičky. Pokud komise rozhodčích potvrdila správnost vyloučení Chorého měl dostat stopku minimálně na 2 zápasy. Navíc už samotné nadávky z bezprostřední blízkosti vůči ležícímu hráči jsou hrubým nesportovním chováním. Spršku slin VAR odhalil. Kdyby se Chorý nechoval jako magor k situaci by nedošlo. Hráč je odpovědný za své činy i tělesné tekutiny.
Jeden zápas pro recidivistu, to je opravdu výsměch
Ano, úmyslný plivnutí to nebylo, to bylo poznat hned v první opakovačce v přenosu, ale to je v podstatě vedlejší, on hlavně nemá co chodit k hráči, který po faulu leží nejspíš v bolestech na zemi a řvát na něj jak dement.
Jasná ukázka toho, že si tu pan Chorý mlže dělat, co chce
Tak co si pro nás Kazma připraví příště?
jeden je fakt málo. Čekal jsem tři a to jsem slavista.
Vlastně jakákoliv druhá žlutá za kecy působí stejně, takže vlastně popírají jakékoliv plivnutí (ani slina
)
Myslíš, že Erik Prekop nechápe a je pěkně nasranej
Kdyby se DK držela práva, musel by Chorý odejít bez trestu vzhledem k duševní poruše, která mu zabraňuje rozpoznat škodlivost jeho jednání. Udělení trestu je důkazem, že český fotbal je džungle, v které zákony neplatí.
Ale ze stejného důvodu by mu měli zakázat činnost, ne?
To by byla diskriminace postižených.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele