Bylo to důležité pro italský fotbal. Omlouvám se, že jsme to nezvládli, řekl Gattuso po baráži

01.04., 12:22
Aktuality
Gennaro Gattuso s italskou reprezentací nepostoupil na mistrovství světa. (© REUTERS/Matteo Ciambelli)

Itálie bude potřetí za sebou chybět na mistrovství světa a trenér Gennaro Gattuso (48) neskrýval po vyřazení obrovské zklamání. Azzurri ve finále baráže podlehli Bosně a Hercegovině po penaltovém rozstřelu, když hráli velkou část zápasu v početním oslabení. Bývalý záložník však svěřence i přes vypadnutí hájil a ocenil jejich nasazení.

Italská reprezentace prožila v Zenici další bolestivý večer, ačkoliv tomu po brzkém gólu Moiseho Keana nic nenasvědčovalo. Favorit měl dlouho zápas na bosenské půdě pod kontrolou, vývoj ale zásadně ovlivnilo vyloučení Alessandra Bastoniho na konci prvního poločasu.

Od té chvíle se Italové museli bránit v oslabení, přesto dokázali držet těsný náskok až do 79. minuty. V ní se po dalším výborném zákroku Gianluigiho Donnarummy prosadil Haris Tabakovič, který dorazil míč z bezprostřední blízkosti a poslal utkání do prodloužení.

Ani v něm Itálie nepřestala bojovat a i v deseti hráčích si vytvořila šance na rozhodnutí. Kontroverzi vyvolal moment, kdy byl Marco Palestra faulován v jasné gólové příležitosti, rozhodčí Clément Turpin však udělil pouze žlutou kartu.

Rozhodnutí tak padlo až v penaltovém rozstřelu, kde selhali Francesco Pio Esposito a Bryan Cristante. Bosna naopak proměnila všechny své pokusy a zajistila si historicky druhý postup na světový šampionát po premiérové účasti v roce 2014.

Trenér Gennaro Gattuso po utkání neskrýval emoce a hráčům vyjádřil podporu. "Tihle kluci si to nezasloužili, za tu snahu, lásku a odhodlání. Měli jsme tři šance a většina jejich centrů nás sotva ohrozila," řekl pro RAI Sport. "Bolí to, ale musíme to přijmout. Musíme se z toho dostat. Je to pro nás těžká rána," přiznal kouč Azzurri.

"Jsem na kluky hrdý. Kdybyste mě dnes bodli dýkou, nic by nevyteklo, protože mi už došla krev. Bylo to důležité pro italský fotbal a je to špatný pocit vypadnout takovým způsobem," pokračoval viditelně zdrcený Gattuso, který se zároveň omluvil fanouškům: "Osobně se omlouvám, že jsme to nezvládli, ale tito kluci ze sebe vydali absolutně všechno."

Gravina stojí za Gattusem

Gattuso zároveň odmítl spekulovat o své budoucnosti u národního týmu. "Nemyslím si, že je teď čas mluvit o mé budoucnosti. Důležité bylo postoupit na mistrovství světa," uvedl.

Prezident Italské fotbalové federace Gabriel Gravina si nicméně přeje setrvání reprezentačního trenéra ve funkci. "Požádal jsem Gennara Gattusa, aby zůstal a pokračoval."

Autor: Jiří Vojík

Komentáře (144)

Přidat komentář
$dolar$

Oni ho jeste neodvolali?

Reagovat
Pablos

V Itálii první chodí rezignace svazu né ?

Reagovat
ACSeRw!n

ten by ted radsi nemel vubec chodit po ulici

Reagovat
fantomas10

Reagovat
josepe

Já vůbec nechápu, jak s tímhle ocasem, který jako trenér propadl všude kde byl, mohli pomýšlet na nějaké skvělé výsledky.

Reagovat
Nuno čomes

Reagovat
pingla

Reagovat
Pharrell

Reagovat
cink

Reagovat
Nuno čomes

Reagovat
_The_Wolff_

Neházel bych ten problém na něj, ačkoli je hezké, že to vzal na sebe, pač na tom má také svoji zásluhu.

Ten problém začal už před několika lety a pokud se něco nezmění od základů, bude se dál opakovat. Ta italská povaha se nezapře. Na všechno je čas, nic neuteče..

A pak uteklo. MS bez Itálie mě mrzí, no snad to povede k oživení italského fotbalu. Ale moc tomu nevěřím. Ona celkově situace v Itálii je špatná. Ne že by na tom Španělsko bylo lépe, ale aspoň ten fotbal se jim tam pořád daří držet na špičkové úrovni.

Reagovat
janinho

pri vsetkej ucte, ten gattuso tam nema absolutne co hladat (nie je jediny na vine preco nepostupili). trener, ktory zatial v podstate nikde neuspel nema narok trenovat akukolvek repre a nie to este niekolkonasobnych majstrov sveta! to keby tam dali calzonu, tak verim tomu ze su na tom lepsie.

Reagovat
Bucky

Reagovat
antiHavel

Reagovat
Messi14

Reagovat
Deki

Tohle stejné se psalo v 2018 a 2022. Nezmění se nic. Nejsou prachy, systém, infrastruktura, liga stojí za hovno... Někde jsem četl rozhovor s Oddem, teď vede Milan Futuro. Říkal, že mladé kluky dneska už to k fotbalu netáhne a brzy s ním končí. Repre už moc neřeším, na MS se nijak zvlášt netěším, ale tohle je kurva smutnej pohled.

Reagovat
_The_Wolff_

Reagovat
ratusek

Nevím, jak je to v Itálii, ale u nás je ten úbytek dětí ve fotbale znatelný, protože máš kotel jiných sportů, které dříve byly málo rozšířené nebo vůbec a pak samozřejmě mobily, sociální sítě atd.

Reagovat
Deki

Souhlas. O té konkurenci sportů taky mluvil. Jako příklad dával tenis, kde jsou mlaďoši poblázněni Sinnerem a spousta z nich si vybere radši tenis, kde ta šance stát se světovým hráčem je paradoxně ještě nižší než ve fotbale Jenže když 14letý kluk vidí, v jakým stavu je národní fotbal a sám svojí repre na MS nikdy neviděl, tak mu ten nezájem o fotbal těžko rozmlouvat.

Reagovat
ratusek

jo ten tenis je dobrá připomínka. Ono to vypadá dobře, kolik i třeba padesátý hráč nebo i ten stý vydělal na prizemoney, ale málokdo si třeba uvědomí, co vše to obnáší a že ti tenisti jsou defakto celý rok pryč a mají volno dohromady třeba tři týdny za rok. A navíc ta konkurence je obrovská jak píšeš, ta šance je ještě menší

Reagovat
janinho

praveze peniaze by som tam nedaval ako vyhodu tenisu. tam su vo velkych plusoch mozno tak hraci top10, okolo 50tky si nieco zarobia ale na vyskakovanie to pri tych nakladoch nie je ked to porovnam s futbalistami. praveze vo futbale sa tocia peniaze, mozes byt nahradnikom v interi, ze keby bol rebricek vsetkych hracov, tak si niekde na konci prvej tisicky a zarabas miliony rocne a mas full service.

Reagovat
cink

Reagovat
Y.Cabaye

+ máš ohromný náklady na cestování, staff atd. Častokrát ty prize money pokryjou to nejnutnější a ty velký peníze jdou z reklamy a marketingových kontraktů, což pochopitelně získá jen malá část těch hráčů.

Reagovat
antiHavel

Tak nebudeme zase dělat z tenistů chudáčky, že

Reagovat
Y.Cabaye

To nedělám ani v nejmenším, jen říkám že je za tím spousta věcí který běžný člověk nevidí když se o to nezajímá.

Reagovat
Salfovic

I v naší lize si čutálisti vydělají víc než tenisté za stovkou.

Reagovat
janinho

tak verim tomu, ze hrac co je niekde na konci prvej stovky zarobi tolko, ze po odratani nakladov na vsetko mu ostane menej jak keby robil za nejaku mierne nadpriemernu mzdu v nejakej normalnej krajine

s futbalom je to absolutne neporovnatelne, tam ma aj 500ty najlepsi hrac v PL zaraba desattisice mesacne, naklady na sportovu stranku ma v podstate nulove a nemusi sa starat o nic, len o svoje vykony. a ked sa zrani, tak love mu bezia na ucet dalej. ked sa zrani tenista, tak zraobi velke hovno a naklady na lekarov si plati sam

Reagovat
andkoo

tak vzdy sa hovorilo, ze hraci co su dlhodobo v top100 nemaju problem vyzit (celkom slusne)...ti co su nizsie to maju uz horsie, musia viac nahanat rozne kontraky, pripadne uz rozmyslat nad trenerskou drahou

Reagovat
janinho

nemam to nastudovane, ale ti co su niekde na konci prvej stovky asi vyziju ale ziadna velka slava to nie je. ja nevravim, ze hrac co je 10 rokov na 80.mieste ATP je bezdomovec, len to ze keby bol porovnatelne dobry vo futbale tak zaraba X-nasobne viac. ok, aj tupelo klizan si zarobil na par bytov, ktore bude prenajimat a na ulici neskonci, ale on bol realne dost dlho v top 30 a keby patril medzi 30 najlepsich futbalistov, tak zarobi neporovnatelne viac. vezmi si takeho skriniara a ten do top30 na svete isto nepatril. aj v interi by bral 5-6 mega rocne. proste ine svety. a to je na tom tenis este relativne dobre v porovnani s inymi sportami, napr. atletikou. v lyzovani, cyklistike atd ma realne velmi dobre peniaze mozno tak tonp 15-20, inak ti co skoncia po kariere musia hladat robotu

Reagovat
Generalní Gladiator

Tak asi se shodneme, že šestiletý kluk neřeší to,kolik vydělá padesátý hráč žebříčku ATP.

Reagovat
Coromandel

A je zajem i o jine sporty spatny? Nereknu, kdyby byl celkovy ubytek deti co sportuji. Z meho pohledu je dobry jakykoli sport. A fotbal je svym zpusobem oproti jinym sportum zumpa.

Reagovat
ratusek

Né to netvrdím. Pro mě osobně je dobře, že děti sportují a probouzí to v nich zdravou soutěživost a je mi jedno jeslti ej to fotbal či něco jiného. Ale do budoucna na tom fotbal bude ještě hůře. samozřejmě neznám celorepublikový trend, ale tady v okrese nebo v celém Kraji už spousta klubů zanikla nebo se spojila s jiným, aby vůbec daly dohromady žáky nebo dorost. Některé nemají ani ty žáky a mají jen dorost. To bylo dříve nemyslitelné.

A souhlasím, že to prostředí fotbal/hokej je žumpa. Stačí vidět zápas připravek/žáků, co tam předvádí rodiče, ale i ti hráči. Z jiných sportů to člověk nevidí, no možná to tam je taky, ale ten fotbal je v tomhle šílenej

Reagovat
AC torino

Vesnicke kluby zanikaju, lebo ludia sa stahuju prec z vesnic a nie su tam ludia. Riesenim je zakladat mestske kluby. Nie je mozne, aby sidlisko s 200000 ludmi malo jeden klub (Petržalka) a potom je nemozne dostat sa do akademie

Reagovat
Neutron

Kluby zanikaju lebo nemaju peniaze

Reagovat
Coromandel

Ten fotbal souvisi trochu i s tim, ze tam jdou vcelku ambiciozni deti a rodice , protoze tam je sance se tim i zivit. Pohybuii se ted trochu kolem florbalu a oproti fotbalu je to uplne jiny svet,mozna je to i tim, ze kazdemu je jasne, ze tim nikdo nezbohatne , i kdyby to dotahl na uroven ligy ci repre.

Reagovat
Majitel

Fotbal byl je a bude navždycky sport č.1.

Reagovat
Liveral

Akorát tohle je z pohledu nějakýho marketingu.

Z pohledu rodiče, když mám dneska k dispozici v podstatě neomezený množství sportů / aktivit pro dítě ve stejný vzdálenosti od baráku a chci udělat to nejlepší rozhodnutí pro vývoj těla a ducha svojeho dítěte, tak se fotbal moc vysoko v pořadí nedostane...

Před 20 lety ten výběr prostě nebyl, byl fotbal do 5 minut z každý vesnice, nebo nějakej smyslupnější sport pro spoustu lidí 30 - 60 minut daleko (+ ve spoustě případů obskurní časy těch aktivit), takže logicky vždycky vyhrál fotbal a to tvořilo tu základnu dole...

Reagovat
AlevsakNevadi

sranda je ze my pozerame fotbal lebo v detstve toho vela nebolo či uz v tv alebo celkovo moznosti sportu ako take. Moje deti chvilu skusali so mnou futbal v podstate kazdy vikend mam nieco pustene a pozeram , ale uz len lavym okom. Pre deti je to dlhe a nudne.

Navyse som maleho skusal zlakat na barcelonu, super aj sme par zapasov pozreli ale co kokot z toho ked je to povacsine o 9 vecer

Reagovat
Liveral

Jojo, já mám teda 4 a půl letou dceru, takže ani neočekávám že by jí to nějak mělo bavil, ale koukám pravidelně na Arsenal. Ona je vždycky natěšená celej den, že budeme koukat. 30 minut před zápasem si vyžádá že nasadíme dresy (má i svůj), pak jí hrozně baví představování sestav, jak to interaktivně nabíhá, a North london forever, když se hraje doma. Pak je výkop a v druhý minutě odchází a jde si hrát, že je to nuda

Reagovat
ratusek

Reagovat
Kucka

Reagovat
icka

Reagovat
Selänne

Reagovat
Neutron

Reagovat
herbage

Reagovat
janinho

ze seria A nezaziva najlepsie casy je fakt, ale tu sa bavime ze 3.krat po sebe nepostupili na MS, dokonca aj ked postupuje 16 timov, tak mi nehovor, ze taliani nie su v top10 co sa kvality tyka. ked nie tak davno hrali finale eura. proste to vedu nahovno. jak som pisal vyssie, gattuso nie je jediny na vine, ale dat jemu trenovat repre, to je jak keby anglanov siel trenovat gary neville alebo tony adams... ved predsta musi pred tym ako dostane navacsiu poctu pre trenerov v krajine ako trener nieco dokazat, nie? allegriho a conteho nemam rad, ale oni maju za sebou uz nejake vysledky. gattuso je obycajny neurotik co aj ako hrac vynikal akurat v tom, ze brusil vsetko naookolo.z neho nikdy dobry trener nebude a dat mu repre squadru je za mna nieco nepochopitelne

Reagovat
janinho

oprava, vyhrali euro

Reagovat
Truffaldino

Začátek v AC a Neapoli neměl špatný, proto dostal šanci ve Valencii a Marseille. Oproti Nevillovi je to stále trenér. On je problém, že se tam protočilo dost lepších jmen a stejně z toho byli výbuchy. Důsledkem je, že FIGC nemá peníze a vzali Gattusa, Montella má kariéru podobnou a s Tureckem se mi daří, tohle není o trenérovi.

Reagovat
Sandstorm

Turecko má lepší generaci než Itálie a Montella byl v Sérii A oproti Gattusovi pan trenér. Gattuso pouzeje výborný motivátor.

Reagovat
Truffaldino

Montella měl dobré jen první angažmá ve Fiore, pak už se mu nedařilo. A jestli má dle tebe Itálie horší tým, tak tím spíš to není o trenérovi, za předchozí dva nepostupy Gattuso nemohl a tým přebral po tom, co Spal vybouchl na ME a poté 3:0 v Norsku.

Reagovat
janinho

zaciatok nemal zly? sak len takeho lobotku tusim takmer uplne odpisal, po tom ako ho vykopli z neho bol 1 z klucovych hracov neapola, neviem ci nebol v zostave roka celej Serie A. na nejake zaciatky sa nehra, pre mne gattuso proste nie je trener a asi nikdy nebude. a o jeho sposoboch "motivovat" si myslim tiez svoje.

Reagovat
Truffaldino

No tehdy chtěli fans Neapole Genarovo setrvání. Ale ano, Gattuso není nijak dobrý trenér, ale ten problém vznikl dávno před ním, není mým cílem ho hájit, je to třetí nepostup v řadě pro Itálii a nedá se do nekonečna vymlouvat na špatného trenéra.

Reagovat
janinho

ci chceli fandovia neapola aby ostal neviem, ale nakoniec asi boli radi ze ho vyjebali a zobrali scudetto

ja nikde nehovorim, ze je len on na vine, ale proste mi to pride jak keby si zobral nejaky nadpriemerne kvalitny monopost v F1 a za volant posadil jirka malcharka a cudoval by si sa, ze koncis rok co rok medzi poslednymi. taliansky futbal ma problemy, tak tam potrebujes dat trenera, ktory z priemernych hracov dokaze dostat maximum. zatial co carlo sa opaluje na copacabane, tak taliani tam daju chlapa, co ako trener zatial nedokazal zhola nic.

Reagovat
Truffaldino

Já tomu rozumím, ale to měli bejt Mancini a Spalletti, jenže první nepostoupil na MS a druhý jen se štěstím postoupil ze skupiny na ME, kde byl poté jeho tým 90 minut pod tlakem proti Švýcarům a vypadl, kvaldu na MS následně začal výpraskem v Norsku.

Ono by se chtělo říct Ventura měl porazit Švédsko, Mancini Sev. Makedonii, Gattuso Bosnu. Jenže ten vzorec je stále stejný, nikdo jiný z velkých zemí problém nemá a vůbec se nedostanou do situace, kdy by museli přes baraž.

To není tak, že bych tě chtěl rozporovat, ale člověk, který sleduje fotbal v Itálii, tak neustále slyší: špatný trenér, moc zápasů, náhodná červená karta. Problém ale je, že se jejich repre, zase, opakovaně, dostala do situace, kdy všechno mají zachránit v jednom posledním zápase a prostě ho nezvládnou a nevyrovnají se s tlakem. Vidíš to potom i v klubech, kde opakovaně selhávají naproti papírovým předpokladům.

Reagovat
janinho

tak mal smolu v skupine na rozbehnutych norov, a debila bastoniho... a urcite tam tych zmien treba urobit viac. ale aj tak to za mna nie je trener pre repre, zatial teda ani nahodou. mozno ani vacsie mena by nepostupili, ale to je uz len keby.

taliani by mali urobit velke zemetrasenie, lebo 3 krat po sebe nepostupit na MS je za mna normalne na rozpustenie zvazu

Reagovat
ratusek

Tak nám se to po dvou haluzích doma povedlo, ale jinak bys totéž mohl napsat i o nás. A navíc je otázka, zda ten příchod miliardářů k nám do ligového fotbalu něco změní. Protože repre jen sklízí to, co sází kluby. U nás se něco začne měnit, až nebude mít mistr jistotu LM a Slavii nebude stačit 3x za sezonu porazit Spartu s Plzní.

Reagovat
Truffaldino

Reagovat
fabec1222

Zacalo to v 2006

Reagovat
10

Reagovat
Transfermarkt

Tyhle "odborné" analýzy

Reagovat
Pharrell

Španělsko je na tom určitě lépe jak tahle Itálie . Když jejich reprezentace a i klubový fotbal stále mají velké úspěchy na mezinárodní scéně.

Reagovat
10

nesrovnatelně líp...navíc oni pořád produkují světový hráče, narozdíl od Itálie

Reagovat
Savi

Ať si vemou do nároďáku Allegriho.

Reagovat
stuff

Reagovat
Truffaldino

Sabotére.

Reagovat
Damis

Jistě a do AC kdo? Seedorf?

Reagovat
Spalovač šancí

Přitom měli Bosnu na lopatě

Reagovat
krisa

no to nevím, i v prvním poločase před červenou byla Bosna lepší. Jedině snad pak ta šance Keana, kdyby dal z úniku na 0:2, asi by byl konec

Reagovat
raduinho

Gravina neodstoupí? Osobní odpovědnost žádná? Je tam 8 let a ještě pod ním nebyli na MS.

Reagovat
Mrcix

Není to tak dávno, kdy měli skvělého trenéra a vyhráli EURO.

Reagovat
Sandstorm

Po vítězství na Euru to vypadalo že jsou zpátky a neúčast na MS 2018 byla jenom jedna anomálie, ale tvl co se s nima stalo po tom vyhraném Euru ukazujem že náhoda byla spíš ta výhra na Euru.

Reagovat
Pharrell

Ta jejich výhra na Euru byla fakt šťastná haluz a náhoda . Jak postupem ukázal čas no .

Reagovat
Bonetti1

Itálie a potřetí neni na MS ?

To je brutální padák pro tuhle fotbalovou zemi.

Reagovat
Sandstorm

Naposledy 2014 no.

Třeba takový Donnaruma ještě nebyl nikdy na MS. Je mu 31 a v repre je od 19ti.

Reagovat
Deki

Je to ročník 99, ale chápu, že když chytá od 16 a má CDčko, tak se to plete

Reagovat
naheCZ

Tak vidíš jak z té neúčasti nepřirozeně zestárl

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
pingla

Donnarumma je ročník 1999, to ti nějak nevychází

Reagovat
O.Giroud

Tak pokiaľ je z budúcnosti tak to vychadza. Možno tento komentár uvidíme aj za pár rokov my, už keď bude reálny v našom čase.

Reagovat
Sandstorm

To říkal komentátor včera na Sport2 tak asi nějaký expert

Reagovat
John Obi Mikel

On myslel že další MS je až když mu bude 31 patrně

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
Puskas

předjímá

Reagovat
Spalovač šancí

Má to správně, on už počítá i s neúčastí Itálie na MS 2030

Reagovat
Coromandel

Reagovat
Doomblade

Když k tomu přidáme, že mezitím vyhráli ME, tak je to docela zvláštní.

Ale ta evropská kvalifikace je prostě nejtěžší na světě a může se to stát. Třikrát v řadě je samozřejmě na pováženou u země jako Itálie.

Reagovat
pingla

jak takový tragéd a rapl mohl vůbec sednout na lavičku Italské repre? Přeju jim Peřu Radu, ten by je srovnal, primadony!

Reagovat
O.Giroud

Vyhodiť a miesto neho zobrať Calzonu.

Reagovat
Sandstorm

V tom týmu za něco stojí jenom Tonali a Donnaruma. Zbytek těžký průměr. Takový hráči by se např. do sestavy Itálie v roce 2006 a před tím nikdy nedostali. V LM je dlouhodobě konkurence schopný jenom Inter. Italské kluby táhnou zahraniční hráči. Italští hráči nejsou vůdci ve svých klubech.

Reagovat
Bonetti1

No něco na tom bude.

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
AC torino

Ehm ehm Bastoni

Reagovat
AC torino

Vcera mu zapas nevysiel, ale aj tak ho nie je mozne vynechat

Reagovat
Kucka

+ DiMarco a Barella, ne?

Reagovat
Largo

Barella je nejen tenhle rok velky zklamani.

Reagovat
Sandstorm

Vůbec.

Reagovat
icemike

Však kvůli němu nepostoupili!

Reagovat
John Obi Mikel

To je divné, podle místních expertů mají v záloze hráče na úrovni Rice.

Reagovat
Sandstorm

Jo Barella a Locatelli to jsou úplní top hráči

Reagovat
Truffaldino

Rice včera střídal a pak nedal penaltu

Reagovat
_The_Wolff_

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsmutnější je, že ani Rice není žádné terno.

Reagovat
icka

Reagovat
icka

tucty

Reagovat
10

vždyť jo, proto taky nepostoupili

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
Eichel

Dimarco.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
AC torino

Toto nie je ziadny trener, je to byvaly futbalista, ktoreho niekto postavil na ciaru.

On moze trenovat mozno nejake deti, ale akonahle uz treba vytvorit taktiku a pracovat s timom, tak on na to nema

Reagovat
risk je zisk

Gattuso je takový český Straka, fotbalista slušný, ale trenér k hovnu. Je pojí jediné, že oba mají rádi fotbal, jinak by už byli někde u pásu a dělat třísměnný provoz.

Reagovat
antiHavel

Tak to je dobrá sračka co píšeš,,,

Reagovat
risk je zisk

Sorry Franto

Reagovat
pingla

Reagovat
kbtk23

Nevím jak trenér ale jako hráč to byl naprosto světová špička.

Reagovat
lajka30

Reagovat
lajka30
Reagovat
Boris Ščerbina

Chyba Gattusa to není.. může za to dement co si nechal dát na začátku REDku + Dolaruma mohl pochytat penalty

Reagovat
Sandstorm

Chytit mohl max tu poslední

Reagovat
Mass

No právě jestli ten Gatusso to s tou namotivovaností nepřehání a hráči pak neskáčí úplně hloupě soupeřům pod nohy.

Reagovat
Kixi Syhimour

Fascinuje mě, jak neuvěřitelně vymletej ten Bastoni musí být. Zápas o všechno, vedeš, tým a celá země psychicky bůví kde z těch fiasek z let minulých a ty se stejně rozhodneš, že bude lepší hrát 45 minut plus možné prodloužení v deseti. Wtf

Reagovat
Alberto Aquilani

No, treba si hneď povedať pravdu - s Angelinom v základe by včera Taliansko vyhralo

Repre, ktorá má v zostave Cristanteho, Locatellho a Gattiho naraz si nezaslúži postup. Tam kritéria nejakej širšej svetovej špičky spĺňa jedine Tonalli, s prižmúrením oboch očí Donnarumma. Darmo dokáže vychytať zápas, keď ho vie aj prehrať - k včerajšiemu odkopu si pustite gól spred 4 rokov proti Macedónsku

Inak, ohľadom toho Pia Esposita. On má posledné mesiace pomaly biblický rozmer. Taloši v ňom vidia snáď nového Baggia, spasiteľa. Ja si nemôžem pomôcť, ale on mi tým jak vyzerá, jak chodí, jak uteká a pôsobí na ihrisku, pripomína všetko, len nie futbalistu.

Rino mohol byť síce rešpektovania hodná osobnosť ako hráč, ale ako tréner je proste smiešny. Vyzerá hrozne hlúpunko. Včera pred predĺžením si tam snáď počítal zostávajúce striedania na prstoch ruky.

Súhlasím s tým, že 3-5-2 (3-4-3) škodí talianskemu futbalu. To je tak prijebaný systém, že v Serii A už nehrá pomaly nikto nič iné. Hrá nejaký top klub tento systém?

Reagovat
10

Pozor, ne Taloši, Interisti...další naprosto průměrnej útočník i na poměry slabý Serie A, natož v nějakým mezinárodním kontextu.

Jsme přesně tam, kde byla Anglie x let zpátky a my se jim za to smáli, vynáší se do vesmíru totální průměráci a pak to logicky vypadá tak, jak to vypadá. To není žádná věda.

Já u Itálie vidím tolik podobností s českou repre, že se mi za ně chce skoro brečet.

Reagovat
md92

Kdo vynáší Esposita do nebes?

Jsme rádi, že po asi 100 letech dostal nějaký odchovanec takhle brzy pořádnou šanci v A týmu a ne někdy v 26+ letech (jako v ČR).

Reagovat
10

Interisti a s nimi sympatizující média v Itálii

Reagovat
Interista_4ever

Zase Inter, jak překvapivé. To, že se bude teď každý strefovat do hráčů Interu je očekávaná věc a to, že se k tomu bude vyjadřovat zabedněný zrhrzený Juventino je tutovka. Chybí jakákoliv koncepce, systém pro rozvoj mládeže, infrastruktura a spoustu dalšího. Škoda, že Juventus, AC a další týmy nemají tak zásadní vliv na italskou reprezentaci, resp. nemají co nabídnout. Když už se objeví slibný 20ti letý kluk, který jde jako první exekutor penalt a nedá, tak všichni z něho budou dělat tragického průměráka. Bohužel průměrák z něj pokud se rozhodne zůstat v Itálii a zakonzervovat se jak ostatní borci... Jemu ten přestup do věhlasného týmu nesmírně přeju, stejně tak i Palestrovi, Pisillimu a dalším mladíkům. Viz. Kayode, který z nepochopitelných důvodu nebyl nominován na sraz. Pokud se Rino nepoučil, a dává na středního stopera Bastoniho a na pravého beka Politana, tak si Italové postup ani nezaslouží. Ale hlavní je, že teď bude Bastoni na každém zápase do konce sezony vypískáván, tím se určitě vyřeší problém calcia.

Reagovat
10

Když už si to nesmyslně sám napsal, tak ano, je to škoda, protože na Juve a AC to historicky vždycky stálo, pod většinu úspěchů Azzurri se zásadně podepsali hráči Juve. Teď to stojí na Interu a podle toho to vypadá.

Reagovat
sinter

mas pravdu...za neuspech Azzurri moze juve a AC.

Reagovat
10

Reagovat
Nuno čomes

Ty jo a já měl za to, že v neúspěšné baráži v roce 2017 hráli v základu proti Švédům Buffon, Barzagli, Chiellini, Bonucci si ten rok jen odskočil do AC, Bernardeschi..

Před čtyřmi lety to mimochodem stálo na kom prosímtě? Z Interu byli v základu 2 hráči, to mi nějak nevychádzá, když jich do jedenácti chybí ještě devět

Reagovat
Tomanatura

To je tak vse, je proste ok squad player

Reagovat
mastakillah

Reagovat
Deki

S Espositem souhlas, ten hype nevím, kde se bere. Ale je to jeho první sezona na top úrovni, vinit ho za něco je blbost. Že Itálie nevyprodukovala high class útočníka za posledních 20 let, je daleko větší průser.

Reagovat
lajka30

Tak mají Reteguiho, ale ten raději rozhodl pro prachy. Kean není zase tak špatný.

Reagovat
lajka30

se

Reagovat
10

Itálie jde úplně proti vývoji fotbalu, už několik let. Blbý je, že jim to nedojde ani po dalším trapasu.

Včera by mě víc překvapil jejich postup.

Bastoni 70m

Reagovat
Truffaldino

Několik let? 2010 vznikla Lega Serie A za účelem komerční autonomie. První reálný krok přišel až po covidu na popud De Sierva a poté nových amerických majitelů.

Hlavně, že De Laurentis si zas otvírá hubu, přitom on byl součástí desetiletky (2010-covid), kdy kluby mohly některé věci měnit, ale udělali úplné hovno. Jo vlastně potopil Bari.

Reagovat
10

několik lety jsem myslel 20...a spíš to bude i víc

Reagovat
DelPiero137

Myslim ze sa opakujem po predoslom nepostupe na MS, jak to ze v Taliansku nehoria ulice?! Tri krat po sebe nepostupit na MS (16 volnaskov z Europy) to sa neda nijako ospravedlnit. V krajine ako Taliansko to nemoze len tak odzniet. Ziadna zmena vo vedeni, ziadny novy plan, nic.

Reagovat
ACSeRw!n

jak mizi kvalitni hraci, tak soucasne s tim asi mizi i kvalitni tifosi

Reagovat
Grupma

Oni by ho odvolali, ale bojej s ho.

Reagovat
cink

Reagovat
NuevoPipo

Gattuso skonci a zoberie to Inzaghi

Reagovat
10

NuevoPipo Inzaghi ale

Reagovat
cink

Conte in

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele