1. zápas
19.08.2014 23:00 CET
1 : 1
(0:0)

Vzájemné zápasy

24.05.2014
Real Madrid
4:1e
Atl. Madrid
Liga mistrů
F
02.03.2014
Atl. Madrid
2:2
Real Madrid
Primera División
 26. kolo
11.02.2014
Atl. Madrid
0:2
Real Madrid
Copa del Rey
SF 2.z
05.02.2014
Real Madrid
3:0
Atl. Madrid
Copa del Rey
SF 1.z
28.09.2013
Real Madrid
0:1
Atl. Madrid
Primera División
 7. kolo
17.05.2013
Real Madrid
1:2e
Atl. Madrid
Copa del Rey
F

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Real Madrid - poslední zápasy

12.08.2014
Real Madrid
2:0
Sevilla FC
Superpohár
 
24.05.2014
Real Madrid
4:1e
Atl. Madrid
Liga mistrů
F
17.05.2014
Real Madrid
3:1
Espanyol
Primera División
 38. kolo
11.05.2014
Celta Vigo
2:0
Real Madrid
Primera División
 37. kolo
07.05.2014
Valladolid
1:1
Real Madrid
Primera División
 34. kolo
04.05.2014
Real Madrid
2:2
Valencia CF
Primera División
 36. kolo
29.08.2012
Real Madrid
2:1
FC Barcelona
2.z
23.08.2012
FC Barcelona
3:2
Real Madrid
1.z
17.08.2011
FC Barcelona
3:2
Real Madrid
2.z
14.08.2011
Real Madrid
2:2
FC Barcelona
1.z
24.08.2008
Real Madrid
4:2
Valencia CF
2.z
17.08.2008
Valencia CF
3:2
Real Madrid
1.z

Atlético Madrid - poslední zápasy

24.05.2014
Real Madrid
4:1e
Atl. Madrid
Liga mistrů
F
17.05.2014
FC Barcelona
1:1
Atl. Madrid
Primera División
 38. kolo
11.05.2014
Atl. Madrid
1:1
Málaga CF
Primera División
 37. kolo
04.05.2014
Levante UD
2:0
Atl. Madrid
Primera División
 36. kolo
30.04.2014
Chelsea FC
1:3
Atl. Madrid
Liga mistrů
SF 2.z
27.04.2014
Valencia CF
0:1
Atl. Madrid
Primera División
 35. kolo
28.08.2013
FC Barcelona
0:0
Atlético Madrid
2.z
21.08.2013
Atlético Madrid
1:1
FC Barcelona
1.z
28.08.1996
Atlético Madrid
3:1
FC Barcelona
2.z
25.08.1996
FC Barcelona
5:2
Atlético Madrid
1.z
11.11.1992
Atlético Madrid
1:2
FC Barcelona
2.z
28.10.1992
FC Barcelona
3:1
Atlético Madrid
1.z

Komentáře (274)

Přidat komentář
madridcan

1. pre jednoznacne vitazstvo Realu Madrid v Superpohari

Reagovat
smazaný uživatel

doufám, že už v 1: zápase uděláme pohodovej náskok např. 3:0 ať se v odvetě může šetřit..... hlavně nikdo nezranit a 25. 8. v pondělí čekám kanonádu proti Cordobě

Reagovat
Manik...

Až od 23:00 to si dělají srandu?

Reagovat
rufus

Nesmí se krýt se zápasy předkola LM, které jsou na programu od 20:45..

Reagovat
DieFohlenBMG

Reagovat
Manik...

Aha, to jsem netušil. Díky za informace, zase jsem chytřejší

Reagovat
Ángel di María 22

Jediný, co můžem zas řešit, je ta záloha. Stojim si zatim, že kdyby Carlo upřednostnil čistě fotbalovou stránku, hrál by DiMa. Já bych se vysral na nějaký prachy, když ho Florentino koupil za 80, ať se třeba posere z toho a udělal bych z Jámese hráče na lehčí zápasy + náhradníka za BBC, když by bylo potřeba.

Rovnou řikám, že pokud bude hrát Jámes od začátku proti Atléticu, tak hned na úvod doma nevyhrajem. A možná to bude dobře. Radši bych byl ale, kdyby rovnou postavil klasiku 4-3-3 s Ángelem a hned na úvod bychom mohli dát Atletům za vyučenou

Další možnost je, že by hrál Xabi a nehrál by Kroos. Např. 4231 s Lukou a Xabim ve středu a Jámesem na AM, ale to se mi zdá jako kravina. Zkrátka Jámes to celý kazí, i kdyby hrál dobře, což zatim nehraje ani náhodou - což se změní, to zas jako jo, ale stejně tam bude navíc. Viděl bych ho na 12. hráče.

Reagovat
Ángel di María 22

A teď čtu, že Bale a Pepe nebudou asi na první zápas. Tak v tom případě James do trojky v předu zkusit na stranu, no.

Reagovat
madridcan

Real teraz na oficialnej stranke dal nominaciu a su tam obaja.

Reagovat
Tomtaf

0:2

Reagovat
smazaný uživatel

3:1

Reagovat
smazaný uživatel

Supercopa je jediná možná šance jak vyzkoušet Kroose na Xabiho místě aniž by to Real muselo mrzet. Během sezony to už nepůjde, protože žádný tým PD na takovém levelu jako Atlético nebo Barca není a Kroose tak prostě dostatečně neprověří a byla by blbost experimentovat ve vzájemných ligových zápasech, které jsou většinou must win.

Sestava teda, v bráně Iker (to Carlo potvrdil), obrana je jasná, ve středu doufám ve složení Modrič-Kroos-Isco (Ángel podle Cadeny začne na lávce, Khedira na tribuně) a BBC je jasný. Pro Jamese tam místo asi nebude, jedině když ten Bale nebude moct hrát no.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kokesh

To Carlovo zacatecni trio v zaloze bylo k smichu. To jsem jako fakt necekal.

Reagovat
Jerichoo

Ono to bude fakt len na DigiSporte?

Reagovat
smazaný uživatel

Má někdo sestavy?

Reagovat
smazaný uživatel

Ok už mám.. Casillas, Pepe, Marcelo, Ramos, Carvajal, Kroos, Modric, Alonso, Ronaldo, Bale, Benzema

Reagovat
Manik...

Dost blbá sestava ... Proč nedá šanci Varanemu?? To jako hraje Kroos na Angelovi/Jamesovi pozici? OMG

Reagovat
hntlyl

O Madridu už nikdy nic nepiš, prosím.

Reagovat
Manik...

Na základě čeho?

Reagovat
hntlyl

Myslím to s tebou dobře, věř mi.

Reagovat
Manik...

To fakt nechápu . Mám rád Real a rád o něm napíši co si myslím, resp. s čím souhlasím a s čím ne

Reagovat
hntlyl

Ale jo, to ti věřím, ale fakt to jsou bláboly úplně mimo.

Reagovat
Manik...

Tak mi napiš co si o tom myslíš ty, rád se pustím do diskuze, nakonec o tom to je. Já si myslím, že nepíšu úplný kraviny

Reagovat
smazaný uživatel

hntyl je pražskej rom

Reagovat
Manik...

To mi nevadí, když bude mít "normální" názory a půjde se s ním bavit.

Reagovat
smazaný uživatel

Siqueira měl byt venku, jasná červená..

Reagovat
smazaný uživatel

Siqueira jasná redka!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Bale neskutečně tragický, Benzín slimák jako vždy..

Reagovat
Manik...

Tak Ronaldo mi tedy přijde dneska horší než ti 2 jmenovaní

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono je to celkově zatím bída..To nakopávání do vápna též moc nevycházá.. Šance zatím nic moc, snáď atletico mělo 2..

Reagovat
PavlíčeQ

Ještě Carvajal, to je taky něco

Reagovat
Manik...

Reagovat
PavlíčeQ

Ronaldo za 4 kilečka a on střídá v poločase, bože

Reagovat
smazaný uživatel

Noo, další pěkně tvrdý faul, ať to přeju Realu, tak to říkám z neutrálního pohledu, dvě redky už atletico mohlo mět..

Reagovat
PavlíčeQ

Mandžukič už se učí

Reagovat
Coutinho10

Iker

Reagovat
PavlíčeQ

goooooool

Reagovat
Coutinho10

trosku pri tom rohu zaspali

Reagovat
Ángel di María 22

Dali jste to sem včas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Aspoň tady třeba nebude tak nablitý.

Reagovat
smazaný uživatel

Meh, abych řekl pravdu, tak sem to čekal horší

Reagovat
smazaný uživatel

První poločas hrůza. Druhej docela spokojenost. Kroos hraje fantasticky něco jako Modrič na konci minulé sezony. Naopak Luka nic moc. ADM jasně ukázal, že nesmí odejít. Jednoznačně hráč do základu. James se mě líbil víc než proti Seville, tak snad to půjde jen a jen nahoru.

Reagovat
Pharrell

Real

Reagovat
smazaný uživatel

První poločas nepustilo Atlético Real k ničemu, což vedlo k otrávenosti Cristiana. I Carlo byl dost podrážděný a o poločase tam dal Jamese. To byl nejspíše ten hlavní impulz, protože Ronaldo byl Juanfranem doslova vymazaný. Hra s Ronaldem byla stereotypní a nudná. S Jamesem se to zvedlo. Na druhé straně si nevedl zrovna ideálně s Balem Siqueira, ubránil ho jen tehdy, když ho někdo zdvojil. Červená pro Siqueiru by byla výsměch, to jen info pro ty, kteří tady o tom psali. Nebylo to nic brutálního. Druhý poločas byl od Realu lepší a Atlético dost zatlačil. Z Realu dobrý Kroos a Marcelo. U Atlética jednoznačně Juanfran a první poločas výborný Koke a možná Moya, i když zase tak závažné situace řešit nemusel a udělal jednu chybku, po které Kroos v největší šanci zápasu přestřelil odkrytou branku. Celkově to bylo klasické utkání, kdy Real působil svěžím dojmem, ale jen po šestnáctku, tam už neměl proti kompaktnímu valu v čele s Godínem šanci. Atlético podalo první poločas uspokojivý a na minulou sezónu navazující defenzivní výkon. Ovšem v druhém poločasu se v plné kráse ukázala nefunkční střední záloha se slabšími výkony Maria a Gabiho. Příslibem by mohl být Saul, sice vyjukaný, ale velice snaživý. Bohužel byl opravdu druhý poločas ze strany Atlética slabý, řekl bych až špatný. Je jen dobře, že toho Real nedokázal využít a že nezvládl standartní situaci. Na konci utkání se mohla pískat penalta po ruce Maria, která byla nastřelena, ale v pozici od těla a v rozevlátém pohybu.

Reagovat
Ángel di María 22

V lize vyhrajem na pohodu, to si po dnešku fakt věřim.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako proti Atléticu? Nezapomeň, že Atléticu nehrál Arda a to je v takovýhle zápasech obrovsky důležitá spojka mezi zálohou a útokem. A Griezmann se sice asi 10 minut nedotkl míče, ale pak v některých momentech ukázal, že je hráčem na úrovni hráčů Realu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako nechci rýpat, ale Atlético určitě nastoupilo v omezenější sestavě než Real. Jak by takový Tiago posunul naši hru o level výše, to bys ani nevěřil. A o Ardovi s Griezmannem už jsem se zmínil. U vás mi tam chyběl k dokonalosti jen Di Mária, jinak jste byli v plné palbě.

Reagovat
smazaný uživatel

V záložní řadě Mario-Gabi-Saul-Koke-RG totiž viditelně chybí rychlost. Tu by dokázali Arda a hlavně Griezmann v určité míře přinést. Plus se Mandžu zatím pohybově trápí. Příslibem by mohla být jeho větší bojovnost v druhém poločase.

Reagovat
hntlyl

Ronaldo střídal kvůli zranění, ne že by byl z něj Carlo podrážděný nebo byla nudná hra.

Reagovat
smazaný uživatel

Carlo byl podrážděný. Asi ne vyloženě z Cristiana, ale byl. A možná byl Ronaldo lehce zraněný, ale to nemění nic na tom, že ho Juanfran dokáže (nejen v tomhle zápase) naprosto vymazat.

Reagovat
hntlyl

V necelých 3 zápasech ho dokázal vymazat no. Dva celé a pak půlhodina v Copě (kde dal 2 góly než přišel Juanfran) a dnešní poločas. S Juanfranem má průměr 109 min. na gól.

Reagovat
Tomik111

byl podrážděný z těch faulů a né hry Realu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v tom případě je to lama. Protože hra Realu v prvním poločase byla dost na nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě fauly tam byly, Atlético hrálo opět velice důrazně. Ale to je třeba.

Reagovat
smazaný uživatel

wtf ? Ved Saul vam zahodil hadam najvatsie sance . A Kroos hral pod svoje moznosti .

Reagovat
smazaný uživatel

Saulovy 2 pološance obsaženy ve slově vyjukaný. Prvně měl zkusit 1 na 1, byl v rychlosti, ale mířil dost do strany, takže možná i dobře, že to zkusil, obránce už ho křižoval. A druhou měl odražený míč na šestnáctku a místo toho aby si ho dal na prsa a pustil na zem, tak hlavičkoval, což nemělo z takové dálky asi šanci na úspěch. Kroos hrál dobře, bylo na něho spoustu faulů, dirigoval, měl podíl na gólu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a Raul García je borec. Celý zápas se není schopen prosadit rychlostně ani technikou, ale tu branku stejně dá. Obrovsky důležitý hráč, nemýlí se.

Reagovat
Kokesh

Rychlostne ani technikou? On se tak nekdy prosadil?

Reagovat
smazaný uživatel

Mě se líbí, jak se vám Atleti zavrtávají pod kůži. Jak vám zalézají za nehty jak mráz. Snažíte se je zesměšnit, ale ono to jaksi nefunguje, a oni vás na tom hřišti vždycky nějak vymažou. Doufám, že vám v sezoně nakopou zase jak loni.

Reagovat
smazaný uživatel

loni? myslis minulu sezonu ked real 3x vyhral, jedna rezmiza a jedna vyhra atletica?

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, myslím, jak vás nakopali v těch důležitejch mačích - v lize. V LM to pro vás byla klika jak Brno. To byla jedna z největších fotbalovejch katastrof v historii.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi šoumen.

Reagovat
smazaný uživatel

Co napsal za šoumenského? Napsal pravdu, samozřejmě poslední větu si mohl odpustit. Ale ta rivalita Barca-Real k tomu už tady na EF patří.

Reagovat
Lifted

Tak třeba semifinále ligovýho poháru jsme byli jasně vymazaný

Reagovat
smazaný uživatel

To nebyly ty nejdůležitější zápasy.

Reagovat
Manik...

Jiří Jiří

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

v tych dolezitych macich? kolko ze ich bolo ? dokazali vyhrat len raz z piatich zapasov a ty tu pises ako keby dali realu v kazdom zapase 5 golov. real ma s nimi pozitivnu bilanciu na zapasy aj sutaze v minulej sezone, ale som rad, ze taka bilancia sa ti paci

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Realu ani nemůže nikdo dávat 5 gólů. Za úspěch je nutno považovat bezgólovou remízu a co potom vítězství nebo divočejší remízu. Semifinále poháru se mi zdálo, že berou hráči jako nutné zlo, protože v těch chvílích už jim docházely síly. Ta minulá sezona byla pro Atlético opravdu velice náročná.

Reagovat
smazaný uživatel

V tom prodloužení Atleti odpadli jak fyzicky, tak i psychicky. Ta rána v podobě vyrovnávacího gólu v době, kdy už se viděli s pohárem v ruce ... Jak říkám - strašná katastrofa.

Reagovat
valloire

Největší katastrofa je tiki taka ala Barcelona. O zaoceánskou loď.

Reagovat
smazaný uživatel

Hele ho, už zas klasicky vylejzá z díry s hodnocením LM po 3 měsících mlčení.

Reagovat
Kokesh

Reagovat
smazaný uživatel

To je blábol

Reagovat
smazaný uživatel

Za druhý polčas(Finále LM) som napočítal 1 pološancu Atletica,a závere Atletico totálne odišlo s kondičkou...

Reagovat
Lifted

Však tady zas jen popichujou a chtěj se hádat. že to Barca v tom posledním zápase urvala a mohla vyhrát alespoň jednu trofej co?

Reagovat
smazaný uživatel

A divíš se? Atlético nemá takové možnosti jako Real. Celou sezónu odehrálo v 13-15 lidech.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to áno základná zostava+Cristian Rodriguez,Miranda,Adrian Lopes

Reagovat
smazaný uživatel

Miranda základ, náhradníci Alderweireld, Adrián (často tribuna?), Cristian Rodriguez, Villa nebo RG. Oživení na jaro přinesl Sosa a Diego jakoby tam ani nebyl.

Reagovat
Jerichoo

Nebolo to brutálne? Keby Bale nevyskočil tak nemá koleno. Pri sklze nemá druhá noha tak vysoko čo robiť, bolo to dosť nebezpečné

Reagovat
smazaný uživatel

Ale on ho spíše zahákl než do něho zajel. Však myslím, že za to dostal žlutou.

Reagovat
smazaný uživatel

Prvý polčas strašná bieda, druhy už bol v pohode hlavne ma milo prekvapil Carvajal

Reagovat
Kokesh

Hral dobre? Shit, celou priravu marny a ted kdyz o neco jde...

Reagovat
smazaný uživatel

tak ono je doležité hrať teraz dobre ked začne sezona

Reagovat
Kokesh

Zas se drzi jak spina za nehtama. Je potreba je poradne usadit.

Reagovat
TheAdy

Nevím, myslim že TOP golman ve FORME by to asi chytil jinak REAL

Reagovat
smazaný uživatel

Casillas s tím gólem neměl nic společné, tři obránci stínili jednoho hráče (neúspěšně) a García tam zůstal sám.

Reagovat
smazaný uživatel

No uplně jsem viděl, jak byl Bale o třídu lepší jak Schurrle

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Proč střídal CR7 v poločase?

Reagovat
smazaný uživatel

Údajne hamstring injury

Reagovat
Free_player

Atletico pěkný výkon

Reagovat
smazaný uživatel

Nebyl zase tak pěkný, bez mezihry. Ale věřím, že domácí zápas bude o něčem jiném.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Chtěl bych se zeptat, jestli nevíte o něčem na netu, kde půjdou sledovat všechny zápasy EPL online v dost veliké kvalitě... Mám jen zkušenosti s ArsenalPlayer, ale chtěl bych se dívat i na jiné zápasy. Sopcast prosím nezmiňujte a pokud o něčem víte, tak i přibližnou cenu, pokud budete vědět:-) Děkuji

Reagovat
smazaný uživatel

tj myslíš placené možnosti?

Reagovat
smazaný uživatel

To je furt jeden a ten samej stehenný sval u Cristiana, že jo?

Přesně mi to připomíná Messiho, když se vracel po zranění asi rok a půl a nikdy nebyl úplně doléčený. V tomhle nechápu doktory, že si neprosadí svoji - pokud není hráč doléčený, tak nemůže na plac. A pokud se to stane podruhé, potřetí ... a tak dál, tak o to větší váhu by to slovo lékaře mělo být bráno vážně.

Reagovat
smazaný uživatel

Ať mě někdo netahá za slovo - pokud nejde o nějaký bytostně důležitý mač, kde by prostě absence toho jedince mohla být havarijní.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je něco jinýho snad. Na MS měl něco s kolenní šlachou nebo co a teď údajně stehenní sval. To nebude vážný neboj

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel som si že ho budú šetriť 1 zápas a hrať bude až v odvete

Reagovat
smazaný uživatel

tiez som si hned spomenul na Lea...A ako to je s tym Cristianom, v minulej sezone maval problemy so stehnom ci s kolenom?

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
X-bano-X

Zápas som pozeral a teda od Realu som čakal trošku viac. V prvom polčase Atletico 3 slušné šance oproti 0 od Realu. Hlavne Ramos hral ako po nočnej, tie 2 hrubice boli na pováženie. Zaklincoval to tým oplácaním v 60 minúte na Mandžukiča.

Druhý polčas Real prepol na vyššiu rýchlosť ale okrem Kroosovej šance a "Chamesovho" gólu (opäť tečovaný, to už snáď ani nie je možné) tam nič nevytvoril. Atléti to isté okrem gólu prakticky nič. Druhý polčas z ich strany slabý. Takže celkovo remízka spravodlivá ale asi som od zápasu čakal viac.

Z Realu by som vyzdvihol Kroosa a celkom sa mi pozdával aj Bale, od atlétov Godin s Siqueirom a v prvom polčase aj Juanfran, ktorý Ronalda pokryl viac ako slušne.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, stoperská dvojice Atlética je v tomhle složení nejlepší na světě. Ale Siqueira by mohl být lehce průser v porovnání s Filipem. Nepochybuji, že dopředu bude lepší, ale dozadu to bude otazník. A Juanfran je jeden z nejvyzrálejších beků světa.

Reagovat
misinho7

najlepsia stoperska dvojica na svete? boze prosim neprehanaj.. Siquera je pruser , vcera to nezvladal a mohol byt kludne vonku, tie jeho zakroky su hrozne naopak Juanfran vyborny vykon

Reagovat
smazaný uživatel

Nepřeháním. Miranda - Godín je nejsehranější, tím pádem i nejlepší stoperská dvojice na světě. Jen doufám, že zájem o Godína utichne.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale samozřejmě asi od tohoto prohlášení upustím. Tohle se nerado slyší, i když by byl velký problém hodit do placu lepší stoperskou dvojku.

Reagovat
valloire

Ramos - Pepé

Reagovat
smazaný uživatel

Ten Ramos, co včera namazal Saulovi na největší šanci Atlética v zápase, kromě gólu? :)

Reagovat
valloire

Jo, ten. Dle toho, jak namazal usoudíme, že je hodně špatnej a zapomeneme na to, jak válel na jaře.

Reagovat
smazaný uživatel

Dvojice Miranda - Godín prakticky nechybuje. Ramos je lepší hráč než oni dva, ale dokáže udělat hrubku. Jinak ano, Ramos-Pepe se blíží nebo jsou na stejné úrovni.

Reagovat
valloire

Já nechtěl napsat, že je Ramos - Pepé lepší. Miranda s Godinem jsou na stejný úrovni. A Ramos než se do toho dostane, tak těch hrubek pár asi udělá. Hlavně by se měl vyvarovat karet.

Reagovat
X-bano-X

Hrubice v obrane robí stále , len mu to proste strieľalo a tým sa na tu hrôzu v obrane zabudlo. Ja som za Ramosa s Pepem v Reale rád. Len keby ich rozhodcovia posudzovali presne tak ono iných hráčov a nevideli pred trestom skôr dres Realu.

Reagovat
valloire

No kdyby hráli za Barcelonu, byl bys hodně rád. Ramos byl na ránu na podzim, na jaře hrál výborně a nebylo to jenom proto, že dal pár gólů. Na podzim mě tak sral, že ho měl Carlo posadit.

Reagovat
X-bano-X

Oni dvaja sú jedni z mála hráčov ktorých si v našom drese neviem a ani nechcem predstavovať.

Reagovat
valloire

Jasně, chápu. Ale při vašich potížích se stopery...

Reagovat
X-bano-X

Ja to zas tak neberiem ako problém so stopérmi. myslím si že "starších" stopérov sme kúpili zámerne kvôli Bartrovi, Iému a Bagnackovi. Bartra na to má už teraz, je rýchlejší ako Piqué, dobrý vo vzduchu len sa potrebuje vyhrať. A k tomu sú Mathie a Verma ideálny. Ak by sme kúpili nejaké top meno, tak by bol až nejakou 2-3 voľbou na druhý flek a to by podľa mňa nebol dobrý signál. S prestupáčom som vcelku spokojný. Do úplnej spokojnosti chýba predať Songa a Danyho a kúpiť niekoho na Alvesovo miesto, kľudne nejakú mladú nádej aby mali s Montoyom rovnakú šancu na základ.

Reagovat
valloire

No když to máte takhle, aby Bartra měl možnost růstu, tak to pak jo. Jenže tím trochu odepisujete sezonu a to se mi na velkoklub typu Barcelona nezdá. Spíš si myslím, že jste nikoho lepšího nesehnali. Plus to, že máte radši hráče prověřené La ligou, což je dost logický. Ale když si odmyslíš sympatičnost Pepého, koho bys radši jako top spolehlivýho stopera - Milta za 15 prověřeného (a kde je teď) nebo Pepého za 30 a máš na 7-8 let po starostech?

Reagovat
X-bano-X

Tak ideál je excelentného stopéra cca 24-27 ročného z krajiny(ideálne európskej), ktorá sa nedostáva na veľké turnaje. Mne sa páči Benatia, hoc nie je európan a nikdy som ho v AS nesledoval, má veľmi dobré referencie. Totiž to u nás potrebujeme lídra obrany a to Piqué, Bartra ani Mathie nespĺňajú. Verma ak by bol zdravý, tak tomuto profilu vyhovuje. Ale Benatia je Benatia, ten by to spĺňal na dlhú dobu. Ale asi nemá iné kvality, ktoré sú potrebné pre stopéra Barcelony.

Reagovat
valloire

Mohli jste mít Silvu a na pár let úžasnýho stopera. Pro Real ale dobře.

Reagovat
X-bano-X

Silva je asi úplný top ale v poslednom čase je viac zranený ako hráva. Naviac už má tiež svoje roky. Ideálny by bol niekto ako bol Abidal. Mne sa celkom pozdával aj Sakho, aj keď ten je dosť mladý ale o pár rokov by bola dvojka Bartra - Sakho úplný top. Len kto by ich zaučil ,keď Piqué je Piqué a Puyol skončil

Reagovat
valloire

Vermaelen - Mathieu

Reagovat
X-bano-X

Ono smiať sa budeš môcť vtedy , keď budú robiť hrubice typu Ramos včera. Ono toto je už vážne na hlavu robiť si z nich srandu aj keď hrajú dobre.

Reagovat
valloire

No ještě spolu nehráli, tak se uvidí že. Jestli jim to bude klapat, milerád přiznám omyl.

Reagovat
Kluivert9

Však on tě ten smích přejde

Reagovat
X-bano-X

Neviem čo sa tam stalo pred koncom polčasu ale nešla mu tam krv z oka(Siqueira)? Ošetrovali ho a potom na neho často dávali zábery a to oko si stále držal.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, cosi tam bylo.

Reagovat
Manik...

Nejlepší na světě

Reagovat
smazaný uživatel

Tlemit se umí každý. Tak hoď nějakou dvojku a přestaň ze sebe dělat vola.

Reagovat
X-bano-X

Myslím že momentálne je ich pár veľmi dobrých, aj keď pár zatiaľ nezohraných tak ako u vás: Silva, Marquinhos - Kompany, Mangala - Sakho, Lovren/Škrteľ - Ramos, Pepe. Ak Bayern privedie benatiu, tak pribudne ďalšia top.

Reagovat
smazaný uživatel

Současnost je následující. Koneckonců si to můžeme projít.

EVROPSKÉ ŠPIČKY

Anglie:

Chelsea - vzájemné zápasy z LM leccos naznačily,

City - Kompany a? Ještě nikdo.

United - ti jsou rádi, když udrží čisté konto.

Liverpool - něco jsem viděl v minulé sezóně a to fakt ne. Individuální výkony Škrtěla nebo Sakha ano, ale kompaktní to nebylo.

Arsenal - ne.

Sumář - nejblíže se blíží dvojka Terry-Cahill.

Itálie:

Juventus - by se mohl nabízet, ale ne s Bonuccim.

AS Řím - Benatia a Castan byli podle statistik skvělí. Ale ještě to narozdíl od dvojice Miranda-Godin nepotvrdili v Evropě. A možná ani nepotvrdí. Snad vezme Bayern Benatiu a ne Godina.

AC Milán - chaos.

Inter Milán - tam není stabilní dvojice.

Fiorentina - ne.

Neapol - ne.

Dvojici Miranda-Godin se přiblíží maximálně tak Benatia-Castan.

Německo:

Bayern - vidím tam plno kvalitních hráčů, ale žádnou jednoznačnou dvojici, která by se dala s M-G srovnat.

Leverkusen - nemá cenu se o tom bavit. Dostávali náklepy.

Dortmund - Hummels top, ale Dortmund měl často zraněné a semtam dostal více branek. Jejich strategie nespočívá v bránění.

Schalke - to samé co Leverkusen.

Francie:

Monaco - hmm, myslím, že ne.

Paříž SG - Silva a? Marquinos časem možná. Silvova slabší stálice Alex odešla, uvidíme co vytvoří s Luizem.

Lille - naprosto neznám. Z tohohle týmu by to někdo mohl být. Dnes na ně kouknu.

Lyon - ne.

Marseille - ne.

Štěpáni - asi ne.

Takže podle statistik by se tomu mohlo blížit duo Silva-Alex, ale... Nějak mi to nesedí, viděl jsem je víckrát v LM a hlavní tahoun je Silva, od kterého se vše odvíjí. Asi tak. A Lille neznám, každopádně by pro ně platilo, že nejsou prověřeni 2 lety, tak jako duo M-G.

Španělsko:

Real - Pepe-Ramos ano. Sice někdy kiksují a určitě nehrají tak spolehlivě jako M-G, ale fotbalisté jsou to lepší než stopeři z Atlética. Přesto Godín i Miranda dávali důležité branky, takže tohle pro Ramose zase tak důležitě nevyzní.

Barcelona - sami jsme viděli tu krizi bez Puyola. S DM Mascheranem na stoperu. A v poslední době slabým Piquem.

Atlético - Dvojka Miranda-Godín spolu odehrála kvantum zápasů, byli prověřeni těmi nejtěžšími zápasy dva roky po sobě. Nikdy snad neselhali. Snažit se proti nim projít, znamená tvrdě narazit. Hrají po slepu, zajišťují se. To oni dva jsou hlavními strůjci úspěchu Atlética. Když se nedařilo, tak dali klíčové branky ze standartek. V jejich dvojici není slabina. Je tam vše. Na tuhle dvojku se bude v Atléticu jednou vzpomínat jako na legendární.

Sevilla ne, ale ti borci jsou tam dobří. Hlavně Fazia mám rád.

Ostatní týmy - ne.

Pořád mi z toho vychází dvojice M-G.

Pokud někdo přispěje z francouzské ligy nebo ostatních lig i mimo Evropu, tak budu rád. Pro mě po pečlivém zvážení je momentálně nejlepší stoperskou dvojicí světa bezchybná dvojice MIRANDA-GODIN.

Reagovat
X-bano-X

Tak v súčasnosti áno, no Kompany už má pri sebe Mangalu aj keď zatiaľ spolu ešte nehrali je to poriadna sila. Silva zas Marquinhosa. Sakho/Škrteľ zas Lovrena.

Čo sa týka zohratosti tak tam asi fakt len Ramos s Pepem.

Reagovat
smazaný uživatel

Španielsko-Zabudol si na Osasunu,hlavne teda na Puňala,i keď už ukončil karieru...

Reagovat
smazaný uživatel

Sila defenzívy Osasuny sa naplno ukázala v súbojoch s favoritmi

Reagovat
smazaný uživatel

on mluvi o stoperech, ne o defenzivnich zaloznicich

Reagovat
smazaný uživatel

dvojice Laporte - Gurpegi byla loni taky skvela, na Athletic malokdo kouka no...

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, viděl jsem jen jediný váš zápas, na Camp Nou. A proto jsem psal, že budu rád, když někdo přispěje se svou dvojicí. Já vám velice fandím s Neapolí, tak snad to dopadne a kluci se vyhrají i proti těm nejlepším mužstvům.

Reagovat
smazaný uživatel

Blbě jsem napsal. Proti nejlepším mužstvům už hrají. Spíše by mohli poznat různorodé styly a protihráče. LM je v tomhle opravdu velká soutěž.

Reagovat
X-bano-X

Tak Laporte áno ale Gurpegi no neviem neviem. príde mi často neistý na to koľko toho už odohral.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja mluvim o lonsky sezone a to byl Gurpegi fantastickej, tahle dvojice fungovala vyborne (ostatne podivej se na statistiky, dostali jsme jen o gol vic nez Real a o 6 vic nez Barcelona). Ale od zraneni se jeste nedostal to optimalni formy.

Reagovat
smazaný uživatel

Sevilla s oslavovanym Faziem dostala o ctvrtinu vic golu nez my...

Reagovat
smazaný uživatel

Som rád, že tieto 2 zápasy nemusíme hrať na začiatku sezóny. Zápas podobný tomu z minulého roka až na to, že Atleti si proti nám vytvorili viac šancí

Reagovat
Masi

Nejhorší je, že od toho pohárovýho dvouduelu se čeká, kdy konečně to bude mít stejné průběh, ale furt to jaksi nejde .

Reagovat
smazaný uživatel

OT:Neviete niekto niečo bližšie o Noelovi Valladaresovi(Brankár Hondurasu).Mne sa zdalo že chytal pomerne dobre ako 2010 tak aj 2014,ale tu na eurofotbale sa o ňom nič nedozviem/viem v akej lige chytá/

Reagovat
kiwwi

oni hraju aj superpohar na dva zapasy? to je riadna zhovadilost

Reagovat
Manik...

Je, nechápu proč to ve Španělsku je takhle blbě

Reagovat
smazaný uživatel

Pořád lepší než jeden zápas s 6 střídání nebo kolika...

Reagovat
smazaný uživatel

a proto se všude jinde hrajou zapasy o pohar na dva zápasy. ale počkat ono je to úplně opačně. nevim včem je lepší hrát dva zápasy než jeden na neutrální půdě a s většim množstvim střídání aby se na hřišti objevilo víc hráčů

Reagovat
Manik...

Reagovat
valloire

Ale není. Takový 2 Clasica třeba na rozehřání před ligou jsou super. Větší zhovadilost mně přijde hrát pohár, ligovej pohár a pak muset hrát kolem vánoc a Silvestra v kuse.

Reagovat
Infi

jj takové 2 Clasica jsou super, pak 2 v poháru, 2 v lize a 2 v lize mistrů

Reagovat
valloire

To se neomrzí.

Reagovat
smazaný uživatel

a vůli tomu našlapanýmu programu je to nejnáročnější liga. v tom období kdy jiný odpočívaj je tam kritický období kde se hodně rozhoduje o titulu.to se mi líbí,pořád lepší než český styl-začínat ligu první, mít nejmín zápasů a končit poslední a stěžovat si na náročný program

Reagovat
smazaný uživatel

Když slyšel Raul Jimenez to ticho na Santiago Bernabeau, tak snadno zapomene na svoje sympatie k Realu. Myslím, že atmosféra na Vicente Calderon ho dokáže jinak vtáhnout.

Reagovat
smazaný uživatel

Jeho už vtiahla atmosférana Stamford Bridge

Reagovat
smazaný uživatel

Inak to bude vyzerať zaujímavo s Mexickým útokom su ta až 4 Jiminéz-Dos Santos-Peralta-Chicharito

Reagovat
misinho7

Ach ten Simone znova provokuje ze nas najlepsi hrac je Di maria , sice trosicku je to pravda ale Carlo ho dobre zrusil , ze zabudol nato kto vyhral zlatu loptu a na Garetha

Reagovat
X-bano-X

Tak ten čo vyhral zlatú loptu sa po ihrisku len ponevieral resp. aby som mu nekrivdil, bol výborne bránený

Reagovat
misinho7

a bol zraneni ale nechem to riesit znova sa tu budeme zbytocne hadat na bludoch a ten druhy bol dobry , vetral Siqueiru ktory to s tymi zakrokmi nezvladal

Reagovat
smazaný uživatel

Má pravdu. Di Mária byl nejlepší hráč finále LM a i teď za těch pár minut Juanfrana povodil více než Bale s Cristianem dohromady.

Reagovat
misinho7

tak lebo on ked dostal loptu tak hne len isiel kluckovat mal viacej pokusov ho povodit , Cristiano nebol v poriadku a Bale si vodil Siqueru ktory mal byt aj vonku po tych zakrokoch

Reagovat
smazaný uživatel

Za patnáct minut měl více pokusů ho povodit než Cristiano za celý poločas? A Bale se taky na chvíli v prvním poločase octl na opačné straně a stejně si na Juanfrana nepřišel. Siqueira měl problémy, ano to uznávám. Zase tak brutální zákroky to nebyly, aby šel pod sprchy.

Reagovat
misinho7

tak Cristiano nemieril hned na branu , si si nevsimol Angela ? ked dostal loptu rovno si to namierol na branu a hned isiel kluckovat nahravky mu vela nehovorili

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ono to bylo právě daleko nebezpečnější než Cristianovy přihrávky dozadu. Di Mária je lepší otevírač a nápaditější hráč než CR.

Reagovat
Ángel di María 22

Nejen Juanfrana, vodil si tam uplně všechny jak malý kluky a i za cenu faulů ho nechytali. Hrát Ángel od začátku, vyhrajem na pohodu.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas. Myslím si, že by to tak bylo. Di Mária dokáže jako jediný hráč otevřít pro Cristiana nebo Bale úplně nepoznané prostory.

Reagovat
Ángel di María 22

Jenže Peréz často upřednostňuje marketing. Měli jsme nejlepší předpoklady k tomu, abychom teď na pár let vládli, místo toho si zas akorát budeme zvykat na hru bez Angela, kterej pro Carlovu zalohu je klicovym prvkem. Nerikam, ze nebudou uspechy, ale daleko vic nam verim na obhajubu LM nez na ligu zas.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak. Di Máriův ksicht prostě není tak hezký jako tvářička Jamesova. :) Já jsem to ještě nikde nenapsal, ale ono je to tak, že Di Mária je teď až čtvrtý v řadě a to vidím při jeho povaze jako největší současný kámen úrazu Realu Madrid. Samozřejmě je James posila, ale dost možná, že se bude cítit Angel oprávněně ohrožený a když se dostane na hřiště, tak bude chtít dokázat, že on je nejlepší zbytečným sólováním.

Reagovat
Ángel di María 22

To si zas nemyslim. Pokud nahodou zustane, da mu Carlo podle me prostoru dost.

Reagovat
smazaný uživatel

Otázka bude, jestli dostane ten prostor v těch největších zápasech .

Reagovat
Masi

A nebo se spíš konečně poučil, protože kdykoli sme něco vyhráli a kádr zůstal stejné, další rok byl výrazné propad a to od většiny hráčů. Těžko říct zda je to ztrátou motivace, ale pokud nepřišlo oživení, další sezona byla opravdu horší.

Reagovat
misinho7

s tym mas uplnu pravdu

Reagovat
DonAndres

Real

Reagovat
smazaný uživatel

Ty

Reagovat
DonAndres

Tvoje máma

Reagovat
smazaný uživatel

Tvoj vek

Reagovat
božský John

Tvoje kolo

Reagovat
Infi

Moje kolo

Reagovat
DonAndres

Vaše kola

Reagovat
misinho7

Inac Di Maria tam urobil paradny vietor , ale niekedy mi prisiel ze vela sebcil a chcel strasne vsetko brat na seba

Reagovat
misinho7

Mandzukic si zasluzil , to je dalsie velke hovado..

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm, ale Ramos taky zrovna sympaticky nepůsobí. Nejlepší je to jeho žalování k rozhodčímu, to mě vždy dostane. Tvrďák Ramos :D . A Mandžu mu tam sice párkrát rozdal, ale Ramos hlavně neumí přijmout. Hlavně, že jsi vypisoval, že měl jít Siqueira do sprch a ani si nezmínil, že by mohl jít Ramos za tuhle ťavku daleko spíš.

Reagovat
Jerichoo

lebo Madžukič v tom bol chudáčik nevinne

Reagovat
kiwwi

klasika, namiesto toho aby ste napisali ze to hovado je, tak kopete okolo seba

Reagovat
smazaný uživatel

Starej se rači o United.

Reagovat
kiwwi

ako si pan rači

Reagovat
Jerichoo

hej som známy tým, že jednostranne kopem

Reagovat
X-bano-X

To ho ako ospravedlňuje? Je to oplácanie a za to je redka len taký fukot.

Reagovat
smazaný uživatel

Mně se líbilo, jak těsně po tom, co se ten gif utne, Ramos otevřel tu pěst a začal si upřeně koukat do dlaně, jako kdyby se chtěl přesvědčit, že ještě před chvílí ta dlaň byla otevřená a on dal Mandžukičovi jen takovou lehkou facičku.

Reagovat
smazaný uživatel

Tahle stoperská dvojice Ramos-Pepe je snad ta nejvíc horkokrevná, co v celým fotbale hraje. Sice jsou spolu výborný, ale tohle je fakt hodně stahuje dolů. Fakt se začínám modlit za den, kdy Varane posadí Pepeho a trochu to tam zklidní.

Reagovat
smazaný uživatel

ale průser není v tomto ohledu Pepe, ale právě Ramos. a Pepe navíc předvádí vyrovnané výkony. Ramos má každý půrok jak na houpačce a je to ten nejzákeřnější hráč, co jsem kdy viděl...

Reagovat
Manik...

Mandžukičovi to vůbec nezaškodí, prase...

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Na Calderónu bych to viděl: Iker - Coentrão, Varane, Pepe, Carvajal - Di María, Xabi Alonso, Modrić - Cristiano Ronaldo (James), Benzema, Bale.

Reagovat
Matić

Bez Kroose ani ránu, stačily mu 2 zápasy aby ukázal, že je momentálně nejlepší hráč ze zálohy. Xabi (bohužel) už tam nemá co dělat, včera minimální přínos pro tým, protože na ten styl, kterým hrálo Atlético se prostě nehodil a byl tam "zbytečný", když si vezmu, že jeho pozici v klidu v těchto zápasech může Kroos odehrát a tím pádem se uvolní místo pro Di Mariu. Modric zahrál svůj standard, neoslnil, ale nic nějak nepokazil. A Di Maria včera té hře uplně chyběl, chyběl tam prostě hráč, který by tu zálohu rozhýbal, což se nikomu z trojice Xabi - Kroos - Modric nedařilo...

Reagovat
smazaný uživatel

Buď Kroos místo Xabiho s tím, že se bude zatahovat až mezi stopery, odebírat míče a hrát opravdu zezadu, nebo tak, jak jsem napsal. Jinak prakticky ve všem souhlas, Di María to hodně pozvedl a Modrić odvedl spoustu práce.

Reagovat
smazaný uživatel

bože..vždy když hrajeme s těma prasatama zákeřnýma, tak mám strach ať není někdo zraněný..opět mi potvrdili,že je to betonováni , špinavá hra a až přílišna přemotivovanost...a to nemluvím o kliďasovi na jejich lavičce...

Reagovat
Manik...

Atlético je paklub...

Reagovat
smazaný uživatel

Řekl Manik..., který má v oblíbených Chelsea se City dohromady. Bravo.

Reagovat
Manik...

A co jako? Rozhodně lepší kluby než prasata z Atlética. Oba hrají aspoň pěkný fotbal (Když v Chelsea není Mourinho)

Reagovat
smazaný uživatel

Co? Co to je za výplod?

Reagovat
Manik...

Když nechápeš, tvoje smůla...

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň.

Reagovat
smazaný uživatel

tak chelsea je známá tim že atraktivní fotbal nehraje. nevim v čem je lepší klub který si kupuje úspěchy za peníze majitele než klub který si musí na sebe vydělat a musí hrát v plnym nasazení protože si nemůže kupovat ty nejlepší hráče který pro ně ostatní vychovávaj.pakluby jsou ty nadopovaný hračky majitelů co akorát poškozují přestupový trh

Reagovat
Manik...

Jak kdy, kdyby jsi viděl zápas proti Burnley nebo jiné v minulé sezóně...

Nevím, proč se tu lidi ohánějí prachama. Copak to jde z vaší kapsy? Vždyť to není naše věc, kdo ten klub vlastní. Majitelé AM mají rozhodně taky sakra tučné konto... Bez majitelů by ten klub (žádný klub) moc dlouho nefungoval. Je každého klubu věc, jakého má majitele. Mně je upřímně jedno, kolik ten klub má peněz a jak s nimi nakládá, protože mi do toho nic není. Mně zajímá jaký klub hraje fotbal a jací jsou/byli tam hráči.

Reagovat
smazaný uživatel

tak chelsea má už takovou pověst a jak řekl sir ferguson, tak jejich fanoušci jsou už na to zvyknutý a odputí jim to ale kdyby on s united hrát takovym stylem tak by jejich fanoušci protestovali. a proč se ohánět prachama? jsou kluby který na svůj chod musí vydělat dlouhodobou koncepční prací a stojí je to spoustu času a starostí ale jsou spokojený.a takhle to fungovalo. a pak si přijde někdo kdo tomu nerozumí a udělá si z toho hračku pro zábavu. pro mě je to jako kdyby si napsal proč mi neni jedno že sportovci používají doping protože to je jejich věc a tobě je to jedno, hlavně že se rychle zlepšili a běhají rychleji.

Reagovat
smazaný uživatel

proč je dnes tolik rozšířenej ten trolling a komu to jak pomáhá? nerozumím, k čemu to ještě je

Reagovat
Elliasson

Reagovat
asskicker

Pekne si opisal Real Madrid pod Mourinhom.

Rozdavat viete, prijat uz nie.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Manik...

Tak tahle jsme nehráli. Neznám tým co by takhle hrál kromě AM

Reagovat
smazaný uživatel

krásně se to obrací. A to to tenkrát obhajovali tím, že prostě se na Barcu jinak hrát nedá.

Už jen to, když někdo, kdo má na stoperech Pepeho a Ramose někomu nadává do prasat zákeřných, je strašná hlína.

Reagovat
smazaný uživatel

naopak největší hlína je ta, když něco vypotíš ty ...někdy je mi tě i docela líto, ale děláš si to sám nechce se mi teď hledat tvůj starší příspěvek o tom, jak jsou Atleti jako špína za nehtem (pro Real) a dál nevím co si tam kvákal...mě ten popis sedí přesně na tebe jirko

Reagovat
smazaný uživatel

a napíšeš mu to zrovna pod příspěvek, kterej je čistá pravda

Reagovat
smazaný uživatel

vždyt na něj vyskočil jako kůň..a ano to oplaceni si Ramos mohl odpustit...ale to nic nemění na tom,že hrajete zákeřný a hnusný fotbal, který vám bohužel přináší ovoce

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nehrajeme žádnou oku lahodící podívanou. To je fakt. Zákeřný zase tak není, řekl bych spíše přemotivovaný a tvrdý. Ale jinak se nejspíše proti takovému gigantu jako je Real Madrid nedá uspět.

Reagovat
smazaný uživatel

Je zajímavé, že když jste takovouhle hru praktikovali několik let pod Mourinhem proti Barceloně, tak jste se oháněli tím, že fotbal je kontaktní sport atd.....

Reagovat
Cizinkx

Reagovat
smazaný uživatel

Loď potopena.

Reagovat
-Carles-

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Ángel di María 22

Ono na tom je ještě vtipnější to, že culés dělaj, že se jim to líbí a že Atleticu fandí. Přitom jak řikáš, ten fotbal je hnus a fauly. Jsem rád, že nás teď trénuje sympaťák Carlo

Reagovat
madridcan

Vazne? Tak menuj, kto sa tu ohanal, ked si tak vsetko pamatas. Lebo ked to niekto kritizoval, ze hrame jak hovada(doteraz nemam problem tak oznacit Pepeho), tak si myslim, ze moze poukazat aj na svinsku hru druhych.

Reagovat
Kluivert9

Chong, Freschak a podobnej odpad

Reagovat
madridcan

Boli tu vobec v tom case?

Reagovat
Kluivert9

Samozřejmě, že byli.

Reagovat
smazaný uživatel

ty uz nevis co vymyslet za picovinky ze?

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak, jestli se správně dívám, tak Bale se při té standardce na Raula Garciu naprosto vybodl.

Reagovat
smazaný uživatel

ehm...koukal jsem v hospodě a přišlo mi, že Suarez či kdo zahrál rukou ve vápně ne ?

Reagovat
X-bano-X

áno zahral.

Reagovat
smazaný uživatel

Naprosto jasně. O víkendu za něco podobnýho dokonce dostal Naugton za Tottenham redku.

Reagovat
X-bano-X

redka

Reagovat
smazaný uživatel

No já bych ju nedal ani tam ani tam. Ale Suarez by ju stejně pravděpodobně dostal, protože jednu žlutou už v tu dobu měl.

Reagovat
X-bano-X

Pravidlá sú v tomto veľmi nejednoznačné. Píše sa o tom, že hráč nesmie ísť rukou proti lopte, čo sa teraz nestalo. Na druhej strane zas hráč nesmie rukou zastaviť šancu, čo sa zas stalo. Myslím že ak by túto situáciu malo posúdiť viac rozhodcov tak to dopadne 50 na 50. Ak by to pískol, atléti sa sťažovať nemôžu, na druhej strane je to podľa mňa totožné. ja by som to pískol práve kvôli tomu, že zastavil strelu na bránu a lopta jednoznačne zmenila smer.

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, ale Mario byl hlavně rozevlátý, jeho ruka byla sice nastřelená, ale nebyla vyloženě u těla. Tohle by měla být podle zdravého rozumu penalta. Ale jinak to rozhodčí zvládnul poměrně dobře.

Reagovat
X-bano-X

To o tej ruke pri tele , to je taký mýtus z čias komunizmu. Ruka má byť v prirodzenej polohe voči telu. Nikto predsa nebehá resp sa neotáča s rukami pritlačenými na boky.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná.

Reagovat
Jerichoo

táto ruka 50 na 50 hej strela na bránu zablokovaná rukou je proste penalta, či už je úmyselná alebo nie tak aké 50 na 50 preboha

Reagovat
X-bano-X

Si múdry ako šalamúnove hovno, tak teda mi zacituj z pravidiel kde je toto napísané. Inak mlč a šúpaj nohami.

BTW: sezónu späť vRamos zblokoval rukou strelu, ktorá šla do prázdnej brány - nič sa nestalo, v tej istej sezóne zastavil hráč espanyolu rukou Pedrovu strelu asi pol metra pred bránkovou čiarou - nič sa nestalo. V zápase Chelsea - Barcelona zastavil Piqué rukou strelu letiacu na bránu, nič sa nestalo. Takže si tie svoje kvázi premúdrelé teórie strč presne tam odkiaľ ich ťaháš, pretože za posledný polrok čo ťa tu častejšie evidujem tak je to z tvojej strany len blud a výmysly ničím nepodložené. Jediná vec ktorú si sa tu snažil podložiť, bola sfixlovaná tabuľka o odchovancoch v tímoch la ligy, ktorá bola snáď ešte trápnejšia ako toto tu.

Reagovat
smazaný uživatel

Výše to zmiňuji. Měla být penalta.

Reagovat
cristiano.K.

první poločas nuda, druhý poločas tlak Realu, s ojedinělé šance vyrovnání, pak měla být penalta pro Real.

Reagovat
dantetomas

FIFA

Reagovat
smazaný uživatel

Inak išlo to aj na Servus TV a pôjde tam aj odveta

Reagovat
smazaný uživatel

200. pro Atlético !!!

Reagovat
smazaný uživatel

V příští sezoně si to zase rozdáme o titul bok po boku.

Reagovat
smazaný uživatel

pokud si to Real neprohraje sám jako loni tak těžko ...jenom díky naší neschopnosti jsme si projeli titul v Primeře...jinak to co předváděla Barcelona loni, bylo tak na střed tabulky..absolutně nechápu, jak mohli být až do posledního kola ve hře o titul ...

Reagovat
smazaný uživatel

Musím se smát tomu , že ikona , idol a hovado velkoklubu Ramos zase ukázal jaký charakter se v týmu nosí a následně tomu ,že zdejší pusinečky se utápí ve stížnostech na soupeře, většinou s pomlčením o Ramosových "sportovních zákrocích" a pokud už , tak že si to asi mohl " odpustit " .

Reagovat
smazaný uživatel

naskočil na něj jak hovado, celý zápas nás fauluji a okopavaji..to ...tak to prostě neudržel a dal tomu nesympatickemu hovadu lehkou facku...no tak ten se tam válel jako mladé žirafy...na to jsem už u nás zvyklý od Pepeho..a že ty se raději nestaráš o ty svoje delfiny :-)

Reagovat
Bayernista18

Atletico se sice většinu zápasu bránilo, ale pocelý půlce hřiště, ne kolem vápna, takže o betonu nemůže bejt řeč, navíc když mělo víc střel na bránu než Real.

Reagovat
Matić

Ze hry Realu jsem zklamanej, čekal jsem teda něco více, ale je krásně vidět, že té hře prostě chybí Di Maria, který tu zálohu dokáže rozhýbat. Xabi zatím zklamání, i v přáteláku proti Fiorentině zahrál špatně a teď zase, navíc včera bylo vidět, že on byl pro Real na ten beton Atletica jak už jsem napsal výše v reakci "zbytečný" navíc pokazil i dost přihrávek.

Dále zklamání Bale, v prvním poločase až na ten jeden únik Siqueirovi nepředvedl nic, několik akcí u něj končila, kazil i jednoduché přihrávky. Ostatně CR se taky vůbec nepředvedl, toho už má kvalitně přečteného Juanfran a do ničeho ho nepustil. Benzema nebyl skoro vůbec vidět, chyběl mu pohyb.

K posilám bych řekl jen to, že Kroos se zatím jeví jako fantastická posila i dozadu i dopředu si své odpracoval, vyhrál několik soubojů jak skluzem tak ve vzduchu, nebál bych se ho označit za oba zápasy jako MOTM, sice spálil tutovku, ale on je prostě neskutečný. James to trochu rozhýbal, ale na to, že by měl hrát na místě CR, tak se pohyboval dost ve středu hřiště, bude potřebovat dost času aby se pořádně zapracoval do týmu.

Nakonec k obdrženému gólu. To už je prostě klasika, góly z rohu... Jak špatné pokrytí hráčů ve vápně, tak si myslím, že Casillas by si mohl pro ty centry chodit, protože on dost spoléhá na ostatní, že to uklidí, ale už takhle Real dostal za poslední rok kupu gólů, na tom už by se mělo zapracovat.

Hra Atlética mi dost připomíná styl Chelsea z minulého roku proti velkým týmům, vlastně se dá říci, že uplně stejný, spolehlivá obrana a hra na protiútoky, což není pro diváka vůbec atraktivní fotbal, sice už jsem si na to pod Mourinhem zvykl, ale doufám, že se to změní v téhle sezóně.

Dá se očekávat, že odveta bude ten samý obrázek, zatažené Atlético a bušení do vrat ze strany Realu, ale věřím, že to Real vyhraje!

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem naprosto přesvědčený, že v domácím zápase zlepší Atlético mezihru.

Reagovat
Matić

Já tedy čekám, že zápas bude mít úplně stejný průběh jako včera, protože oni nemusí dát branku a Real bude tlačit když musí dát branku...

Reagovat
smazaný uživatel

Hra bude mít podobný charakter, ale Atlético bude určitě lepší na míči. 100pro, domácí prostředí.

Reagovat
smazaný uživatel

nechapem preco kazdy chvali Kroosa po vcerajsku pretoze hral hrozne pod svoje moznosti . A myslim ze buduci zapas ho lavicka neminie .

Reagovat
Matić

aha, tak hrál pod svoje možnosti, ale byl nejlepším hráčem na hřišti, alespoň na straně Realu

Reagovat
Atlético de Madrid

Ramooos chce mít tolik červenejch karet jako Řepka, ale včera mu to nevyšlo

Reagovat
madridcan

Mandzukiiiiiic Chce byt ako Costa so vsetkym, co k tomu patri, ale vcera mu to nevyslo

Reagovat
Atlético de Madrid

lol, Mandžukič prostě šel moc horlivě do souboje a pak nešťastně spadnul na Ramose, normální faul na žlutou.. Ramos ho fláknul do ksichtu, to je pro změnu samozřejmě jasná červená karta. Abych to s něčím srovnal, Ronaldo takhle v únoru sejmul v Copě Manquilla. A taky jasnej faul na žlutou, no.

Reagovat
madridcan

lol, nehovorim len o tom suboji

Reagovat
Atlético de Madrid

já nevim, neviděl jsem celej ten zápas. Řešim tu jen, že je Ramos agresivní imbecil.

Reagovat
LAM

dobře se s Pepem doplňujou

Reagovat
LAM

když jsem viděl opakovačku,tak fakt nechápu proč Ramos tu červenou nedostal.

Reagovat
X-bano-X

No odpoveď je že rozhodca opakovačku nevidel

Reagovat
Ángel di María 22

A za co mu dával žk teda?

Reagovat
madridcan

Z principu

Reagovat
X-bano-X

Za strkanice, pochybujem že videl, ako ho udrel, keďže trest za takýto prehrešok je popísaný v pravidlách celkom jasne.

Reagovat
Atlético de Madrid

nebo se rozhodčí posral a nechtěl dát redku

Reagovat
hntlyl

Jj, posral se hned několikrát no.

Reagovat
madridcan

Jednoznacna, snad dostane trest. Mna na nom aj tak najviac fascinuje, ked rychlo rozohra loptu, trafi supera co je meter od neho a pyta kartu Vcera chcel asi tri alebo styrikrat kartu. Okrem ineho aj cervenu pre Mandzukica za ruku...preto ho aj Simeone co najskor stiahol, lebo s Ramosom sa dostaval cim dalej, tym viac do konfliktov.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele