semifinále - odvety
05.04.2023 21:00 CET
0 : 4
(0:1)
Robert Lewandowski (© AFP)

Real potřebuje v Barceloně smazat manko jedné branky

Barcelona se s Realem Madrid utkává poměrně často a ve středu večer se proti sobě oba giganti postaví už v pátém utkání této sezony. A půjde o hodně, protože vítěz tohoto klání se podívá do finále letošního ročníku Copa del Rey. Blíž k němu má zatím domácí Barcelona.

Blaugranas s Realem Madrid měří síly velmi často a jen v tomto kalendářním roce jsme viděli už tři jejich bitvy. Nejprve se proti sobě tyhle dva týmy postavily ve finále Superpoháru, který opanoval katalánský celek. Odvěkému soupeři nadělil bez milosti tři branky a sám inkasoval jedinou. O dva týdny později se Barcelona podívala na stadion Santiago Bernabéu a odvezla si přívětivou výhru 1:0, kterou bude chtít zužitkovat nyní.

V polovině března se El Clásico odehrálo taky na ligovém poli a Barcelona opět vyhrála. Sice to s ní nevypadalo moc dobře, když si dal už po devíti minutách vlastní branku obránce Ronald Araújo, jenže ještě do poločasu srovnal Sergi Roberto a v nastaveném čase utkání odmítl dělbu bodů domácí záložník Franck Kessié, jenž se na chvíli stal hrdinou svých fanoušků. Tahle výhra nebyla jediným úspěchem Barcelony v poslední době.

Tým vedený koučem Xavim na výhru nad Realem navázal neméně úspěšně i v minulém kole LaLigy, když si jasně a hladce poradil s Elche. Hlavní podíl na výhře 4:0 měl polský kanonýr Robert Lewandowski, který se podepsal pod polovinu branek. A byla to hodně důležitá výhra, protože Barceloně umožňuje deprimovat Bílý balet velkým náskokem. Katalánský gigant má na čele náskok už dvanácti bodů a pomalu směřuje za titulem!

Musí sice řešit nepříjemné kauzy mimo hřiště a v posledních dnech se do Barcelony opírá jak šéf španělské ligy Javier Tebas, tak i muž číslo jedna evropského fotbalu Aleksander Čeferin, ale Blaugranas se nehodlají nechat vykolejit v dost možná nejdůležitější fázi sezony.

Dobrou zprávou pro trenéra Xaviho je fakt, že v posledním utkání před pohárem se mu nikdo nezranil. Přesto ale hráči jako Andreas Christensen, Pedri, Frenkie de Jong nebo Ousmane Dembélé zůstávají mimo hru a netrénovali ani v pondělí. V kádru Realu se řeší jeden velký otazník. Klíčový stoper Antonio Rüdiger sice v pondělí lehce trénoval, ale jeho start je kvůli potížím s kolenem pořád ohrožen. Hrát nebude ani Ferland Mendy.

Real zatím prohrává svou stíhací jízdu za Barcelonou a její náskok se zvyšuje prakticky každým kolem. Přesto si Bílý balet aspoň trochu zvedl sebevědomí, když v minulém kole LaLigy rozprášil Real Valladolid šesti potupnými zásahy. Ancelottiho svěřenci se na rozdíl od Barcelony finále Copa del Rey zas tak moc často neúčastní a chybí v něm od roku 2014, kdy právě nad Barcelonou dokonce vyhráli.

FC Barcelona - pravděpodobná sestava:
Ter Stegen - Alonso, Araújo, Koundé, Baldé - Kessie, Busquets, Gavi - Raphinha, Lewandowski, Fati

Real Madrid - pravděpodobná sestava:
Courtois - Vázquez, Militão, Nacho, Alaba - Kroos, Tchouameni, Modrić - Valverde, Benzema, Vinicius Jr.

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Ondřej Pražák / marca.com, football-espana.net, sportsmole.co.uk

Vzájemné zápasy

19.03.2023
FC Barcelona
2:1
Real Madrid
LaLiga
 26. kolo
02.03.2023
Real Madrid
0:1
FC Barcelona
Copa del Rey
SF 1.z
15.01.2023
Real Madrid
1:3
FC Barcelona
Supercopa
F
16.10.2022
Real Madrid
3:1
FC Barcelona
LaLiga
 9. kolo
20.03.2022
Real Madrid
0:4
FC Barcelona
LaLiga
 29. kolo
12.01.2022
FC Barcelona
2:3e
Real Madrid
Supercopa
SF
02.03.2023
Real Madrid
0:1
FC Barcelona
SF 1.z
27.02.2019
Real Madrid
0:3
FC Barcelona
SF 2.z
06.02.2019
FC Barcelona
1:1
Real Madrid
SF 1.z
16.04.2014
FC Barcelona
1:2
Real Madrid
F
26.02.2013
FC Barcelona
1:3
Real Madrid
SF 2.z
30.01.2013
Real Madrid
1:1
FC Barcelona
SF 1.z

FC Barcelona - poslední zápasy

01.04.2023
Elche CF
0:4
FC Barcelona
LaLiga
 27. kolo
19.03.2023
FC Barcelona
2:1
Real Madrid
LaLiga
 26. kolo
12.03.2023
Bilbao
0:1
FC Barcelona
LaLiga
 25. kolo
05.03.2023
FC Barcelona
1:0
Valencia CF
LaLiga
 24. kolo
02.03.2023
Real Madrid
0:1
FC Barcelona
Copa del Rey
SF 1.z
26.02.2023
UD Almería
1:0
FC Barcelona
LaLiga
 23. kolo
02.03.2023
Real Madrid
0:1
FC Barcelona
SF 1.z
25.01.2023
FC Barcelona
1:0
Real Sociedad
ČF
19.01.2023
AD Ceuta
0:5
FC Barcelona
OF
04.01.2023
CF Intercity
3:4e
FC Barcelona
3.k
20.01.2022
Athletic Bilbao
3:2e
FC Barcelona
OF
05.01.2022
Linares Deportivo
1:2
FC Barcelona
3.k

Real Madrid - poslední zápasy

02.04.2023
Real Madrid
6:0
Valladolid
LaLiga
 27. kolo
19.03.2023
FC Barcelona
2:1
Real Madrid
LaLiga
 26. kolo
15.03.2023
Real Madrid
1:0
Liverpool FC
Liga mistrů
OF 2.z
11.03.2023
Real Madrid
3:1
Espanyol
LaLiga
 25. kolo
05.03.2023
Real Betis
0:0
Real Madrid
LaLiga
 24. kolo
02.03.2023
Real Madrid
0:1
FC Barcelona
Copa del Rey
SF 1.z
02.03.2023
Real Madrid
0:1
FC Barcelona
SF 1.z
26.01.2023
Real Madrid
3:1e
Atlético Madrid
ČF
19.01.2023
Villarreal CF
2:3
Real Madrid
OF
03.01.2023
CP Cacereño
0:1
Real Madrid
3.k
03.02.2022
Athletic Bilbao
1:0
Real Madrid
ČF
20.01.2022
Elche CF
1:2e
Real Madrid
OF

Komentáře (295)

Přidat komentář
smazaný uživatel

ll Presidente Lionel Kessi v základu je připraven opět nasypat sůl do ran Realu

Reagovat
Agent z Melmacu

Cry me a river

Reagovat
smazaný uživatel

VISCA EL BARCA

Reagovat
Csaplárova past

Reagovat
abu

Někdo nějaký stream?

Reagovat
smazaný uživatel

Víc záběrů nebude? Hodně podezřelej zákrok.

Reagovat
Ed_Hazard

Tie ruky sú už fakt riadny chaos.

Reagovat
smazaný uživatel

Hezky je zatím dusíme

Reagovat
smazaný uživatel

Araujo neskutečně teď.

Reagovat
smazaný uživatel

Brutální, jak se Kessie rozehrál. Po prvních zápasech jsem mu vůbec nevěřil.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasný faul

Reagovat
smazaný uživatel

co to zase píská za hovado? čisté zpracování stehnem a píská ruku

Reagovat
smazaný uživatel

Buzicius už začíná

Reagovat
Salfovic

Ti dva se hledali, až se našli.

Reagovat
Kejza

a pak že Clasicu už chybí emoce Gavi

Reagovat
smazaný uživatel

Baldé luxusní průnik, moc nechybělo

Reagovat
smazaný uživatel

co to je tyvole? Militao mu naběhne kolenem do zad a zase žádný faul?

Reagovat
patas92

Úplně jasná penalta tvl

Reagovat
smazaný uživatel

Munuera dostal hodně velkou kabelu

Reagovat
madridcan

Máte skusenosti

Reagovat
smazaný uživatel

ta Alabova ruka

Reagovat
kaja900

Kariim

Reagovat
Salfovic

Tak to bylo ukázkové: nedáš, dostaneš.

Reagovat
smazaný uživatel

to bylo jasné, že dostaneme gól z jejich jediného dobrého protiútoku za poločas

Reagovat
smazaný uživatel

co tam ty bílé kundy brečí?

Reagovat
Rizek

Za to zakopnutí balonu taxativní žlutá a nic.

Reagovat
kaja900

Oni brečí tam, ty zase jako jediný tady

Reagovat
icka

Reagovat
vacin

Nevím proč, ale mám pocit, že to je přesně ten typ kluka, kterému maminka musela dávat klobásu do aktovky, aby si ho všimli aspoň toulaví psi.

Reagovat
JM

Ty vole ale jako sedí to přesně.

Reagovat
patas92

Lewa další bottlejob ve velkém zápase

Reagovat
Jordi Alba

Tak ono celkově ten útok.

Reagovat
patas92

Po vápno dobré, finálka hrůza, no. A tady se najdou lidi, co nechtějí zpátky Messiho...

Reagovat
Jordi Alba

Takový lidi jsou ?

Reagovat
JM

Kdyby se Messi vrátil, pustí mu Fati desítku?

Reagovat
Salfovic

To je otázka

Reagovat
JM

Tak tenkrát kolem toho bylo haló, že to dávají zrovna Fatimu. Měl být další největší hvězda týmu. A teď jeho tatík říkal, že je syn desítka Barcelony, že zaslouží větší respekt atd.

Tak se mu třeba nebude chtít.

Reagovat
Juan Román Riquelme

Messi se nevrati. Je to jenom dymova clona, ať se tolik nemluví o korupčníci z nového pole a 7M€ pro Enríquez Negreira. A když je pravda ze Palancalona bude potrebovat další Paky pro přežití

Reagovat
Jordi Alba

Moc tomu nevěřím, že přijde, i když bych si to samozřejmě přál. V takový situaci by doufám nikoho slovo Fatiho nezajímalo.

Ale imo Messi by netrval na něčem jako je číslo dresu.

Reagovat
JM

Reagovat
Gazdo

Ja a nehanbim sa za to

Reagovat
Jordi Alba

Škoda, bol si celkom sympaťák, co se pokazilo?

Reagovat
JM

Reagovat
Gazdo

Neber to zle ja Messiho stale zboznujem a velmi rad sa pozeram na jeho hru obcas aj teraz. Ked Arg vyhrala MS tak som skakal doma od radosti asi ako pri ziadnej vyhre Barcelony (coz moze byt aj hanba) ale proste si myslim ze ak uz sme sa raz vydali na cestu ucit sa hrat bez Messiho a prejst na moderny styl futbal kde sa berie viac tymove pojatie fyzickej hry a nasi hraci sa konecne naucili aj behat pocas zapasu nemali by sme sa vracat naspat k tomu co bolo aj ked to bolo nadherne obdobie lebo nas to v tom pripade caka zase - to vytriezvenie a ten proces prechodu ktory prezivame teraz

Reagovat
JM

Reagovat
Jordi Alba

Smysl to dává, já jen prostě nemůžu překosnout ten způsob, jakým odešel, za to měli padat hlavy ve velkým. S tou Argentinou taky souhlas, si nepamatuju kdy jsem fotbal takhle prožíval naposled a asi už nikdy nebudu, penalty už sem nedával ještě dřív, než Mbappé kopal první.

Reagovat
Gazdo

To ako odisiel je obrovksa hanba a blamaz a je to na rezignaciu celeho vedenia na cele s Laportom. Ale to uz sa bohuzial da vratit iba tak ze by sa vratil Leo do klubu ako hrac a vyssie som uz napisal preco to nechcem

Reagovat
smazaný uživatel

Jsme jasně lepší, bohužel zase jednou na levé straně není křídlo a napravo to Raphinhovi dnes jde jenom ve stoje. Naštěstí to v záloze vynahrazuje výtečný Kessie, který je opět všude a neutralizuje zálohu Realu jak ocet. Ale nebude to lehké, protože Munuerovi slušně mrdá v hlavě.

Reagovat
Rizek

Jasně lepší určitě ne, ale lepší asi jo. Pokud by se takhle hrálo i druhou půlku, tak by tam něco padnout mělo. Sudí nám za první půlku hodně dluží, tak to třeba vrátí.

Raphovi se dneska proti Camavingovi nedaří. Tam by možná prospělo střídání.

Kessie je bestie. Úplně jiný hráč, než po přestupu.

Vinicius je odporný hráč. Ten tu nenávist přitahuje a není to nic rasistickýho. Prostě je to makovice vylízaná a to lidi poznají.

Reagovat
Rizek

A zajímala by mě opakovačka té situace ve vápně těsně před gólem. Přišlo mi, že tam Lewu zase sešrotovali pomocí faulu.

Reagovat
Jordi Alba

Tak ono by ta strana Gavi Baldé byla v pohodě, kdyby Raphinha každej jeden balón nezajebal. Hraje jak Dembélé před tím, než přišel Xavi, ale i ten Demblba byl aspoň rychlej.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě strašně nasral, jak na začátku měl asi tři situace 1vs1 proti čerstvě okopanému Camavingovi a ani jednou ho neobešel. Demba by ho povodil jak nic.

Reagovat
Jordi Alba

Si napočítal jenom 3 ?

Reagovat
Ed_Hazard

To neni možné

Reagovat
smazaný uživatel

Ta záloha je fakt děs, všichni tři.

Reagovat
Ed_Hazard

Vsadím čvrťák, že to zase ožije keď nastúpi Ceba a Asensio.

Reagovat
Rizek

Nástup do druhé půlky se nepovedl. To nechápu, co jsme chtěli hrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Jordi Alba

Reagovat
Salfovic

Hraje se na výhodu venkovního gólu ?

Reagovat
Ed_Hazard

Myslím že nie

Reagovat
Jordi Alba

Ježiš to je debil, střídej ho tvl

Reagovat
smazaný uživatel

Araujo Raphinhovi ukázal jak se to dělá

Reagovat
Ed_Hazard

Dovidenia do piči

Reagovat
Kejza

Araujo to je parniválec

Reagovat
smazaný uživatel

jasný roh a zase nic

Reagovat
Rizek

Tak to nám to sudí moc nevrátil.

Reagovat
Jordi Alba

Araujo neskutečný zvíře, škoda toho.

Reagovat
Kejza

ježiši, to je pako ten Kessie

Reagovat
patas92

No nic, vypínám Treble (ten pravý) bude holt až příští sezónu, no

Reagovat
kaja900

Kariim

Reagovat
smazaný uživatel

Výtečný Kessie.

Reagovat
Rizek

Hotovo. Jsme rozsypaní v hlavě. Tohle ještě může skončit nepěkným debaklem.

Reagovat
Psy_cho

Jen 4, to není tak hrozný.

Reagovat
smazaný uživatel

V kabině si asi všichni dali něco do nosu, jinak to nelze vysvětlit. Hrajeme jak lemry.

Reagovat
Rizek

Nepadá ti to. Pak tam soupeři padne takovýhle hovno. To nás naštíplo. A pak nástup do druhé půlky a znovu gól. Pak zase dvě naše nevyužité šance. Kessie to nedal v hlavě a zlomilo to celý tým. Teď už se vezeme. Jestli do toho budou šlapat, tak to nebude pěkné.

Reagovat
smazaný uživatel

O to nejde, ale sleduj ten pohyb, vůbec neběháme a nenapadáme. To je ostuda. Vzdávat zápas v 60.minutě je na hlavu.

Reagovat
Rizek

Nechápeš psychiku. Ti hráči nejsou stroje. Byli nastavení na to, že za aktivitu je odměna. Ta nepřišla a naopak inkasovali z protiútoku. A pak už to byla jen jedna velká série katastrof, které je srážejí níž a níž. Ještě čekám něco ve smyslu, že nám Court chytne pentli, aby to bylo tak nějak komplet. Prostě zápas blbec.

Reagovat
smazaný uživatel

Hele, druhý poločas jsme od začátku hrubě podcenili. Sportovec naopak ví a musí vědět, že za aktivitu není vždy odměněn.

Reagovat
Messiáš

Kessie naprostá šílenost. Teď Alonso. Tohle smrdí dobrým průserem

Reagovat
Messiáš

Záloha bez Frenkieho je solidní průchodák

Reagovat
Jordi Alba

Pískej konec

Reagovat
Rizek

Teď Sergio ... Tohle je prostě strašné. Tohle by dal devětkrát z deseti přesně.

Reagovat
smazaný uživatel

Snad někdo udělá sestřih z dnešního výkonu Raphinhi, to je komedie.

Reagovat
Kejza

Když vypadal Camavinga na začátku zraněnej, tak jsem si říkal, že to může bejt dobrá šance. Řek bych, že ho neobešel ani jednou a ani se nemusel moc snažit. Dneska by proti Raphinhovi zahrál asi úplně každej.

Reagovat
Kejza

Lewa působí, že ho to ani moc nebere. Soudě dle Raphinhova výkonu dneska se mu ale ani nedivim, těžko dostane potřebnej míč..

Reagovat
Mateo16

Jedno čo sa musi nechat Gavi je fakt mrdka. Pameta si niekto vacsi spanielsku mrdku ako Gavi?

Reagovat
Rizek

Že se jako Madrista vůbec můžeš ptát - Ramos.

Reagovat
Kejza

Reagovat
smazaný uživatel

Alba a Raúl García.

Reagovat
Dayman

Je to nejodpornější antifotbalista současnosti

Reagovat
Rizek

Alespoň něco. Po dnešku.

Reagovat
patas92

Cením, žes to zúžil na španěly, protože všichni ví, že největší špína je Vinicius

Reagovat
Bastaron

Reagovat
Messiáš

Reagovat
Juan Román Riquelme

Dosahujes urovne Klokanometa

Reagovat
JM

Reagovat
patas92

S tím dokážu žít. Kdybych začal dosahovat té tvojí, to už by bylo na pováženou

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Juan Román Riquelme

Ukapla slzicka

Reagovat
Rizek

Ale je to dobrý - Real na to asi sere. Dneska to bylo rozehraný na manitu.

Reagovat
Kejza

Já jenom doufám, že z toho nebude nějaká manita. Hodně je k ní tlačíme.

Reagovat
Jordi Alba

Koundé solidní bránění

Reagovat
Rothbard

Ferran neunáší.

Reagovat
Rizek

Ajaj, tady ta manita smrdí. A klidně ji může dát jeden hráč. Au.

Reagovat
Rothbard

Od Benzemy se nevidí příliš, aby tohle nedal.

Reagovat
CHONG

Manita, pojďme

Reagovat
smazaný uživatel

Ten rozdíl mezi tím, kdy Viníciuse brání Araujo a někdo další, je fakt propastný.

Reagovat
Dayman

Manita už to dávno měla být

Reagovat
smazaný uživatel

Budu doufat, že ten brutálně, neuvěřitelně a ostudně vypuštěný poločas je Xaviho taktika, jak podložit svoji tezi, že Real je stále favoritem ligy.

Reagovat
Rizek

Po těch všech clasicích, kdy si Xavi vytřel Carlem zadnici přišla menší facička.

Reagovat
Messiáš

To je obrana panečku. Sprint Busquetse, co vypadá jako výklus je taky dost vtipnej

Reagovat
Rizek

Vystřídej Benzína, pičo.

Reagovat
gonzalesl_is_back

Krásná rovnováha, za ty výlevy a prasečiny, co tam předváděl Xavi a Gavi a další. Araujo snad jediný sympaťák v tom morálně odpadním klubu.

Reagovat
Xavi

Reagovat
sergi

No a to sa Gavi ani zďaleka nechytá na hajzlov typu Ramos, Pepe, Case, ...

Reagovat
madridcan

Mám pocit, že hovorí o súčastnosti...ale tak chápem, Messi vyhral s Argentinou=máme trofej, minulosť je podstatná

Reagovat
sergi

Ty máš krásny komplex, na ten by sa doktori radi pozreli.

Reagovat
misomy6

A ešte aj piše o sebe o sebe v druhej osobe jednotného čísla, zjavna schizofrénia

Reagovat
sergi

well..

Reagovat
JM

Můžeš brát i ze svých řad. Suarez, Alba, Alves... Všechno stejná verbež

Reagovat
sergi

Včetne s Busq patria/patrili medzi riadnych simulantov, ale tu sa skôr rieši zákernosť/tvrdosť.

Reagovat
misomy6

Veď Suarez pohrýzol troch hráčov keď už toto nie je zákerne

Reagovat
sergi

no, nebudem nejak protirečiť, ale uhryznutím nepauzneš kariéru nikomu takže by som to do rovnakej kategórie nedával, naopak zákrokom od zadu a podobne velmi ľahko

Reagovat
misomy6

Hej Suarez z obavy o zdravie a kariéru tých hráčov ich radšej uhryzol ako kopol

Reagovat
sergi

Vidíš. A všetci spokojný. Teda to bolo niečo ako technický faul.

Reagovat
sergi

*všetci spokojní

Reagovat
Rothbard

Kdokoliv bude mít obrovský problém zastavit Real v LM.

Reagovat
Salfovic

Zejména po Benzemově probuzení.

Reagovat
smazaný uživatel

to hovado neunáší ani výhru

Reagovat
gonzalesl_is_back

Spletl ses. Prohru. Celý tým ji neunáší.

Reagovat
JM

Reagovat
smazaný uživatel

Na Koundého jsem na twitteru četl docela chválu a přitom na mě působí jak kiksující jelito, kdykoliv ho vidím.

Reagovat
Jordi Alba

Hroznej rozdíl mezi ním a Araujem, kor v branění nebezpečných hráčů typu Vinicius, tam se to ani nedá porovnávat, kdokoliv jinej z toho týmu by před Viniciusem shořel jak papír.

Reagovat
Messiáš

Dneska je jeden z nejslabších. Jinak je velmi slušnej, nicméně bych se nebál říct, že letos jej třeba Christensen zastinoval, ale možná je tam i promítnuto to, že od něj se to zdaleka neočekávalo

Reagovat
Xavi

Tak on hrává pravého obránce. Věřím, že kdyby hrál středního pravidelně, tak to bude lepší.

Reagovat
Mateo16

Achhh EL Classico ako za Mourinha

Reagovat
Hachim Mastour

haha,bolo to tak intenzivne? inak pokial si dobre pamatam, ty si vravel, ze bola skoda, ze sme vtedy vyhodili Pellegriniho a zaroven nekupili Davida Silvu namiesto Ozila

Reagovat
Rothbard

Modrič magnicifent as usual.

Reagovat
JM

Araujo se furt hlásí jak školáček

To má Piqueho školu asi

Reagovat
Xavi

V tomhle byl mistr Ramos.

Reagovat
CHONG

Skvělá odpověď na ligové EC. Upřímně řečeno, pokud jsme z těch dvou zápasů měli vyhrát jenom jeden, tak jsem rád, že je to tenhle. Jasně, můžeme polemizovat, že vyhrát v lize, tak to bylo o šest a hráli bychom ještě o titul, ale s tím, jak Barcelona v lize "ztrácí", by si to stejně pohlídali. No a na finále CdR s naší účastí se po těch letech podívám moc rád

Reagovat
Rizek

Mohli jste se dostat na 6 bodů. To bys za finále Copy nevyměnil? Nekecej alespoň pro jednou.

Reagovat
Well

Proč by měl kecat, vždyť má pravdu, že tuto sezónu jste schopni nějakým způsobem urvat skoro každý ligový zápas, takže ta šance by byla pořád nízká. Osobně jsem po dlouhé době také rád za finále Copy.

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Rizek

Chápu, že jste rádi, ale já to bral spíš jako ohlédnutí do minulosti, kdy tohle individum Copu dlouhodobě přehlíží, takže teď to jeho vyjádření vypadá velmi ... lživě.

V pohodě, vy ostatní to neřešte. Bylo to jen rýpnutí do Chonga, který si často nevidí na špičku nosu a má paměť akvarijní rybičky.

Reagovat
CHONG

Já tady naopak opakovaně prohlašoval, že mám CdR jako souteg

Reagovat
CHONG

Já tady naopak několikrát prohlašoval, že mám CdR jako soutěž rád, a že mě sere, jak se nám v ní nedaří, ale chápu, že ti ležím v žaludku (Zenthurasi), tak je potřeba si rýpnout i za cenu zjevné lži

Reagovat
Rizek

hledat to nebudu, ale oba víme, že mám pravdu. A že máš paměť velmi selektivní, jsem si už všiml dávno.

Reagovat
CHONG

Pravdu nemáš, ale to nevadí, na to už jsme z tvého předchozího působení zvyklí.

Reagovat
JM

On je chudák úplně deluded

Už minule, jak jste řešili nějaký právní problém a on nebyl vůbec schopný to pochopit a reagoval (argumentoval v tomto případě nelze použít) jak nějaký duševní naháč, aby se nakonec prohlásil za vítěze debaty.

A tohle dneska je snad ještě větší paráda

Začíná se blížit svému standardu z dob působení zde jako Zenthuras. Snad to akorát tentokrát skončí dříve než minule...

Reagovat
CHONG

Reagovat
Jordi Alba

To je ten dement, jak tvrdil že tu někoho zažaluje když dostane ban, protože na to nemají právo nebo to byl zas jinej pošuk ?

Reagovat
JM

To by na něj sedělo no

Reagovat
Well

Ono celkově mám také CdR až na 3. místě v rámci soutěží a byl bych radši za LM a LL. V tomto případě je pro mě však cennější postup do finále, kde to máme ve vlastních rukou, než vypadnout a mít 6 bodů ztrátu a čekat jestli náhodou nebudete mít výpadek.

Na zbytek reagovat nebudu, protože to je mezi vámi.

Reagovat
Rizek

Chápu, jenže - jak jsi viděl včera - my prostě ty výpadky ještě mít budeme. Být to o 6 bodů 12 zápasů před koncem ... fůha, to bych se potil. Ještě máme před sebou Atlety, Betis, jedeme na Espanyol a do Viga. Tohle jsou mače, ve kterých bychom těch 6 bodů mohli poztrácet s prstem v nose.

Reagovat
CHONG

My ale v lize poztrácíme taky, v tom je ta pointa. Výhrou v ligovém EC bychom získali naději, ale museli bychom pořád spoléhat na ztrátu někoho jiného. Výhrou v pohárovém EC jdeme do finále, kde máme zisk trofeje ve vlastních rukách

Reagovat
Well

Tak včera se ukázalo to, co předvádíte poměrně často v dvojzapasech, kdy se v tom druhém zápase, kdy to nejde podle plánu sesypete a děláte jeden kiks za druhým. V lize to na mě letos působí jako úplně jinej tým, který je mnohem jistější a nějak to urve.

Reagovat
Manik...

Reagovat
madridcan

Smiať sa Chongovi nech nekecá a doplniť to so slovami ,,alespoň pro jednou"?

Zjavne pro jednou vidíš, ako vníma Carla.

Zjavne pro jednou vidíš, aký ma názor na Carlove zmýšľanie a koncentrovanie sa na priority.

No a zjavne nevidíš, že sa Ti Chong s Carlom smejú, lebo sa smerujú k istej trofeji...ale veď 0:4....už ju predsa po roku máme

Reagovat
JM

Solidní ponížení

Reagovat
misinho7

Pohodicka Znicili sme ich.

A teraz dotiahnuť finále

Reagovat
Messiáš

Neomluvitelný výkon nehledě na absence či vůbec cokoliv.

Real zaslouženě. Chtěli mnohem více. Gratulace, třeba je Abde ve finále potrápí, ale tomu moc nevěřím.

Reagovat
Jordi Alba

Tohle mají asi jasný, ale asi furt lepší, jak Athletic, kterej pravidelně hraje celej pohár dobře a do finále se jaksi nedostavěj.

Reagovat
Messiáš

Jak říkáš, já letos Athleticu celkem fandil. Koukal jsem nedávno na Amazon Prime na nějakej dokument o Copa del Rey a byl tam asi 95letej fanda Leones, kterej si přál ještě vidět svoje borce vyhrát. Byla to loňská sezona, tak po prohraném semifinále říkal něco ve stylu, že teda neví, jestli příští rok se toho dožije, i kdyby snad Athletic Club byl úspěšnej..

Štve mě jak moc jsme byli před losem sebevědomí a dopadlo to takhle, tohle se nám bude vracet dlouho. Teď už teda jen fandit Pamploně

Reagovat
zasranej malíř

Krása Karim se slušně rozjel po repre pauze, jen tak dál

Reagovat
Kejza

No, to byl příjemný večer. Tak děkujem, že to skončilo jen 0:4. Druhej poločas ukázal, že když to nejde podle plánu, tak jsme ještě hodně pubertálně labilní... Jsem zvědavej, jak tohle Xavi do budoucna pořeší.

Reagovat
Psy_cho

Sám neví, hezký byl záběr, kdy na něj něco volali on rozhodil ruce s tupým výrazem: "Co s tím mám asi dělat".

Reagovat
smazaný uživatel

Eduardo Camavinga vs Barcelona

33 passes

100% pass accuracy

2/2 accurate long balls

1/2 successful dribbles

8/8 tackles won

1 interception

7 clearances

1 last man tackle

10/15 duels won

Kdyby se naučil overlapy, tak by možná stálo za to zkusit to s ním nastálo na LB.

Reagovat
misinho7

Určite nie jemu patri stred.

Ale dnes zas top vykon. Šialené ze je jedno ci hraje v strede abo ma LB. Top vykony. Parádny hracik.

Reagovat
smazaný uživatel

V záloze ty jeho chyby a ztráty koncentrace, co furt má, vyniknou mnohem víc.

Reagovat
Ed_Hazard

Aj vcera mal aspon 3 hrubky co si pamatam. Nastastie nic neskoncilo golom. Na druhej strane - ved ma preboha 20 rokov. Nemozeme od neho cakat rozvahu a klud na urovni Maldiniho.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mishko

jak sa rozohral, tak je excelentný

Reagovat
JM

Ten si je tam vodil jak slepé koně

Reagovat
Jordi Alba

Hrát jako mistr světa proti hráči typu Raphinha, není žádný umění.

Reagovat
Mishko

8-9 mesiacov dozadu ste tu vypisovali ako je Raphinha lepší ako Vini

Reagovat
Jordi Alba

Za zvěrstva místních pomatenců já rozhodně neručím.

Reagovat
Mishko

Reagovat
Gazdo

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
valloire

Reagovat
misomy6

Camavinga ma obrovský potenciál je kreatívny vie 1 na 1 a vie aj brániť… momentalne super ze hra ale zabiť ho na LB by bol hriech

Reagovat
El Matador

Z něho bude novej Guti

Reagovat
king23

Mně se na LB líbí hrozně moc. Kdykoliv tam nastoupil, tak byl výbornej.

Naopak ve středu hřiště jako by nevěděl, co hrát. Navíc na CM máme přetlak, kor když se teď ještě rozehrál Ceballos.

Reagovat
Krausio_Real_M

Krása

Reagovat
Messiáš

Xavi se snad chytí za nos, tady ta bourací taktika solidně dostala na prdel. Jediné pozitivum bylo, že nedostali bůra, a šancí na to Real měl hromadu. Takhle se na to vykašlat.. Snad si ligu už pohlídáme, ale tohle je pořádný šrám na celé sezóně

Reagovat
CHONG

Liga je (bohužel) hotová...

Reagovat
Jordi Alba

Tak prohrát ligu by už byl solidní fail, ale tohle je prostě na vrub hráčům jako Raphinha, kdyby neposral úplně všechno, co mohl za celou dobu co byl na hřišti, tak to není v 50. minutě 0:2 a všichni s psychikou v prdeli. To, že dal ve 2 zápasech nedávno gól a nehrál výjimečně jako úplnej mentál na tom nic nezmění. Hráč absolutně k hovnu. Jediný, co je obdivuhodný na něm je to, že dokáže posrat co může, ale stejně ho to nezlomí a sere ty přihrávky a střely dál, to samozřejmě klobouček.

Reagovat
Gazdo

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Pharrell

Benzema & Vini Jr.

Reagovat
misinho7

Top dvojka. Vini je naozaj uz inde a to ma stale len 22. Radosť pozerat.

Reagovat
misinho7

masaker

Reagovat
misomy6

Toto keď som videl mi spadla sánka …

Reagovat
madridcan

Takže 0:4 vonku, bývalý hráč Realu vyhral titul s Argentinou...

...v katalanskom ponimaní by Perez mal robiť priestor pre dve trofeje

Reagovat
Krausio_Real_M

Reagovat
Tony Stark

Frustrovaný Gavi bol najkrajší záber z celého zápasu

Strašne nesympatická katalánska mrdka

Reagovat
Well

Přesně to stejné mě při pohledu na něj napadlo.

Reagovat
misinho7

Reagovat
smazaný uživatel

A taky dost přeceňovaný hype.

Reagovat
JM

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Visca el barca

Aha

Reagovat
CHONG

Dobrej on je, ale tím svým chováním si koleduje o krátkou kariéru, tohle nebude trvat dlouho, než někomu rupnou nervy a totálně ho zrakví...

Reagovat
patas92

Tohle se říkalo o hromadě hráčích a nevybavuju si, kdy by někdo některého z nich zrakvil

Reagovat
madridcan

Oukej...tak si to povedzme o Casemirovi, Gattusovi, Ramosovi trebars...lenže tí si mohli hubu otvárať.

Gavi je Dj Qualls A zero will raise...dostane jednu po papuli a hlavu ma odletí. Je to kokot, ktorý si myslí, že si môže hubu otvárať iba preto, že hrá za veľkoklub. Pritom je to iba nevychovaný primitív s držkou, ktorá sa pýta ranu. A s jeho správaním predpokladám, že tak vystupuje aj mimo futbalu...takže aby neskončil ako Halenár

Reagovat
sergi

Trošku moc to prežívaš. Ale pri tých sraćkách ako si to môže dovoliť Case Gattu a Ramos sa ani nečudujem, že trúsiš tie sračky ďalej..

Oni môžu! On nie!

Reagovat
madridcan

Veď môže...ale fyzicky by vyhral tak nad Gombitovou...aj tá by ho skôr prešla podľa mňa

Reagovat
sergi

Casemiro vyskakoval keď mal pri sebe spoluhráčov... bože veď to bol snáď najväčší kokot poslednej dekády, ale doťahovať sa tu so zakomplexovaným čurákom nebudem.

Reagovat
madridcan

Tak kto je zakomplexovaný, keď vyhľadávaš každý môj príspevok?

Hovorím o fyzickom fonde ty kokotko, aby ti to došlo...ale tak zjavne si s Gavim spolužiak a internetový hrdina. Chápem. Choď si dať desiatu od mamky a uži si prázdniny

Reagovat
sergi

Ja nemôžem zato, že si na toľkých miestach napísal toľko rôznych sračiek. Internetový hrdina, žasnem, skôr sedí na teba keď tu nadávaš každému do kokotov. Daj sa liečiť.

Reagovat
sergi

Asi si aj dám, kiežby aj tebe niekto niekedy niečo pripravil, možno by si bol aj normálny keby sa na teba aj rodina nevysrala.

Reagovat
madridcan

A som rád, že si pochopil podstatu prispevku

Reagovat
patas92

A někdo kromě Halenára?

Reagovat
messi80

Ale Ramosa s Pepem si mal rád že ?

Reagovat
JM

A čím je teda tak speciální?

Jeho zdobí fyzický fond a s tím spojená agresivita a jezdění po prdeli, ale jinak nevím.

Reagovat
Visca el barca

Jeho přehled bych chtěl v 18 letech mít no. Na to se nesmí zapomínat, hraje jeden z nejtěžších postů na hřišti. Ano Pedri je jinde, ale to je taky nejlepší hráč Španělska. S Frenkiem, Kessiem, Gavim a Pedrim máme vystáráno. Snad dorazí Gundo a Busi bude moct v klidu odejít do USA.

Reagovat
CHONG

Kessie je průměrák, Gaviho nezaregistrujete a de Jonga budete za chvíli zase nutit k odchodu

Reagovat
JM

Souhlasím s tím, že Pedri je jinde.

Reagovat
Tony Stark

Reagovat
Messiáš

Tak je to po Pedrim nejlepší Španěl. Celkem s přehledem. Umí zahrát asi tři pozice, mazal si vás v superpoháru takovým způsobem, že Ceballosovi už tehdy z toho ruplo v bedně, ale je přeceňovaný

K tomu všemu je mu stále 18, neuvěřitelný vyblitek..

Reagovat
smazaný uživatel

To Clásico je asi jediný zápas, co jsem viděl, kdy něco předvedl i s balonem. Z toho asi budete žít ještě hodně dlouho.

Reagovat
Phillipinho

To je dobry se tady pohorsovat nad Gavim a mit v mancaftu Viniciuse

Reagovat
michalbarca

Reagovat
Visca el barca

Reagovat
Messiáš

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
r3

Ale teda opacne je to v pohode, ze?

Reagovat
Phillipinho

No neni. Gavi je taky kokot. To asi nemuze nikdo poprit, ne?

Reagovat
AlevsakNevadi

nie, on je zákerný to je na tom najhoršie, Vidal bol aspoň svojho času tvrdý ale Gavi sa hrá na tvrdého ale je skôr zákerný.

Reagovat
r3

Tak potom aky zmysel ma tvoj prispevok? Ved je logicke, ze v takychto veciach je kazdy fanusik prisnejsi na hracov rivala ako na svojho. A to teraz neporovnam tento priklad, plati to tak vzdy a vsade.

Reagovat
sergi

Reagovat
madridcan

Kokoti ti tu budú dávať palce hore(najväčši frustráti samozrejme), len je rozdiel byť skoro najfaulovanejši a iná vec hrať ako kokot s dresom Barcelony. Mne tu nenájdeš jediný príspevok, kde som pičoval na Neymara, že simuluje, lebo je alebo bol cieľ ako je Vini. Pre Gaviho správanie výhovorky nenájdeš. Je to proste kokot a porovnávaš neporovnateľné

Reagovat
sergi

Ty si riadny úbožiačik. V živote ti nebolo veľmi dopriate, tak si vylievaj zlosť a srdiečko na EF.

Reagovat
madridcan

Tak potom načo na mňa reaguje fanušik Arsenalu, keď vyriekol ortieľ a chce svoj život porovnať s mojim?

Reagovat
sergi

Lebo aj takým ako ty treba pomôcť.

Reagovat
Well

Souhlas hlavně taktika bývá Vinckovi co nejvíce znepříjemnit hru, protože každý ví, že je horká hlava a hraje a chová se pak úplně jinak. Na Araujovi jde treba krásně vidět, že ho okopává, hned je na zádech a když ho obejde, hned ho sundá, aby ho vyvedl z koncentrace. Coz je samozrejmě logické znepříjemnit co nejvíce nejlepším hráčům soupeře hru. Gavi je prostě něco jak Case akorát s tím, že borec si ve svém věku dovoluje na legendy ostatních klubů a při své tělesné stavbě i na hráče typu Rudigera. U obou se mi hlavně strasne líbí, jak oba prasí, jsou zakeřní, ale pak se při sebemenších kontaktech válí.

Reagovat
Phillipinho

A pro chovani Viniciuse teda vymluvy najdes jo? Vzdyt mu tam musi domlouvat vlastni spoluhraci, aby se venoval vic fotbalu nez neustalemu dohadovani se a simulovani.

A mimochodem Felix byl do zimy nejfaulovanejsim hracem Ligy jeste pred Viniciusem. A choval se jako tenhle Brazilec?

Reagovat
Well

Když se na to díváš v přepočtu na minuty, celkově je Vini teď nejvíce faulovany hráč v top ligách docela s výrazným odstupem. On je docela rozdíl odehrát třeba poločas a nechat se okopávat celý zápas. Ale jinak máš pravdu ta jeho labilita ho hrozně shazuje i včera Gavi měl už 2 fauly a ve vzduchu byla žlutá a on se nechá vyprovokovat dostane ji díky tomu taky.

Reagovat
Messiáš

Ano, to porovnavas neporovnatelne. Vinicius provokuje pulku hráčů soupeře nehledě na tým, proti kterému hraje. Simuluje a brečí u rozhodčího. Gavi prasí, hraje za hranou, dohravá, ale co se simulací nebo kecaní/urážení týče, tak Vinicius jede úplně jinou ligu. Zaroveň je i absolutně mimo současný trend rozhodčích, kdy Vinicius může s klidem rozhodčího beztrestně poslat do prdele, zatímco Canales dostane trest na 4 zápasy nebo co, za to, že řekne Lahozovi, "že se mýlil a proč by měl dostat žlutou?"

Jeden je brutálně chráněnej rozhodčími a médii. Proti druhému píše ukřivděnej kamarád průměráka Ceballose články jak Gavi "udajně" nechtěl jít na autogramiádu, i když vše bylo dementováno RFEF. V 18 vám ten kluk nedává spát.

Reagovat
Well

Objektivní pohled jeden je druhý nejvíce faulujici hráč, který za ty prasarny nedostává často ani karty. Druhý je nejvíce faulovany hráč napříč top evropskými soutěžemi, ale rozhodčí ho jen chrání. Zrovna téma rozhodčích zmínit u srovnání Gavi x Vinicius chce odvahu.

Reagovat
Messiáš

Nedostává, stejně jako je nedostával svého času Casemiro, ale tam vám to hádám nevadilo

https://twitter.com/jesulinho_lera/status/1641211218718236672

Zrovna Lewandowski dostal ten 4zápasovej ban tuším právě proti Osasuně, ale tady Vinicius si klidně může posílat rozhodčího do prdele a nazývat ho zkurvysynem. Není to zdaleka poprvé, ale ve španělských médiích se člověk akorát dočte, že Gavi by se měl zklidnit, zatímco Vinicius je prezentován akorát jako oběť a veškeré jeho fauly, simulace, kecy k rozhodčímu a provokace protihráčů pochází z frustrace. Docela by mě zajímalo, čím si předečírem Ferran Torres zasloužil urážky, ať drží hubu, že je velice špatnej. (Ne, že by neměl dle současné formy Vinicius pravdu, ale to úplně není point)

Apropos, celá vlákna tady začínate o Gavim vy, on si to "zaslouží", "hype", "katalánská mrdka", "odpad" / r3, madridcan, Tony Stark, Mateo16. Člověk slušně a bez použití vulgarismů řekne, že byste si mohli zamést před vaším prahem s Vinciusem a v tu chvíli jste strašně defenzivní a snažíte se porovnávat neporovnatelné.

Reagovat
Well

Zrovna já tady píšu, že je to samé co Case a oba za to kritizuji, takze tento point je trošku zrovna na mě mimo. A právě kritizuji i Viniciuse za to chování i Gaviho. To chráněni mi přijde vtipné vzhledem k tomu, že se bavíme i o Gavim, který je druhý nejvíce faulujici hráč a má sotva 6 žlutých karet. Ten Vinicius jich má 8, že tam byly situace, kdy měl dostat červenou nepopirám, ale to i Gavi má za ty jeho lokty a zákroky sbírat ty žluté, pak by hráli oba jinak.

K poslednímu odstavci nemám, co dodat, protože nic z toho jsem neřekl já. Pořád tvrdím, že Real i Barca si v tomto fakt nemají co vyčítat.

Reagovat
Messiáš

Toho tvého komentáře o Casemirovi jsem si všiml až později. Fair enough .

Chranění hráče může znamenat leccos jak vidíš. Zrovna v tom posledním zápase měl Vinicius mnohem blíže k červené než Gavi.

Se zbytkem nemám nějaký větší problém, nerozumím pak, ale proč sis vybral k reakci mě, kdy já reaguji a na příspěvek de facto bez jakéhokoliv argumentu, označující všechny, kdo nesouhlasí, že Gavi je mnohem horší než Vinicius za kokoty

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Gazdo

Reagovat
icka

Reagovat
Tony Stark

Karim si namiesto potlesku za hattrick pri odchode z ihriska vyslúžil piskot

Katalánci = neandertálci.

Reagovat
Ed_Hazard

Boli, su aj budu. Vsak pravidelne hadzali rozne predmety na ihrisko. Ja uz to beriem tak, ze su nieco co medzi nami zije a proste to treba iba akceptovat

Reagovat
Xavi

Tak se podívej zaco se tleskalo Ronaldinhovi a pak se podívej na Benzemovy góly. Gól z centimetru a penalta, zato se ma tleskat? Messimu jste taky tleskaly?

Reagovat
CHONG

Pokud mu počítáš i ten gól z centimetru, tak dal ty góly čtyři, to už na potlesk je

Reagovat
pingla

Reagovat
Agent z Melmacu

áno Messimu sa tlieskalo tiež.

špiny z katalánska, sedláci

Reagovat
Xavi

Dej odkaz.

Reagovat
valloire

No já mám pocit, že se tleskalo Maradonovi, Ronaldinhovi a Iniestovi...

Reagovat
Laliga

No tak nečudoval by som sa keby netlieskali hráčovi, ktorý schválne na Bernabeu od postrannej čiary napálil loptu do hľadiska. Prečo myslíš že by Ronaldinhovi tlieskali a jemu (tvrdíš) nie? Rozdiel je práve v tom správaní. Že by netlieskali Viniciusovi by som chápal, ale zrovna Karimovi si myslím že mohli s čistým svedomím. Ale samozrejme, nie je to ich povinnosť, no piskot bol naozaj v celku trápny, vzhľadom na to že ide o hráča ktorým im nikdy nijako neublížil.

Reagovat
Xavi

Ronaldonhovi se tleskalo, protože ten výkon byl famózní, plus ty dva neskutečné góly.

Při vší účtě k Benzemovi a jeho výkonu, to bylo někde jinde.

Navíc tenkrát šel Ronaldinho do Barcy a Beckham do Realu, fanoušci tím i mohli dát najevo, že raději Ronaldinha...

Reagovat
2miguel1

Vychadzkovy zapas. Zapas asi rozhodla ta nepremenena šanca Lewyho, potom by mal zapas presne opačny priebeh. Koncentracia ale na bode nula, to bol des.

Reagovat
r3

Tuto vyhru venujem Gavimu

Reagovat
Spasitel

Real s Benzemom sa hádam vystrieľal Nikto nepochybuje, že je to dlhodobo najlepší tím z Pyrenejského poloostrova ale mohol by pomôcť Chelsea k budúcoročnej LM

Reagovat
madridcan

Mistr světa z roku 2018 se tentokrát opět ocitl v roli střelce, a zapsal tak druhý hattrick ve dvou zápasech v řadě

Kiežby...ale nie je majster sveta

Reagovat
valloire

Reagovat
valloire

Mi sme vihrály!!! Do prdele, jednou na to nekouknu a hned nářez.

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
Al Capone

Asi tak. Ja videl jen prvnich 40 minut a hledim na to jak to dopadlo, kdyz to co jsem videl tak byli lepsi ti od more.

Reagovat
Ed_Hazard

Prvy polcas boli jasne lepsi. Ten zprdele gol v nastavenom case 1p ich totalne rozbil psychicky

Reagovat
madridcan

https://youtu.be/60BlAsvxZmU

Modrič je proste Benjamin Button Hoc sa bude riešiť Benzema, tak on s Camavingou vyriešili zápas

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
michalbarca

neskutečný borec

Reagovat
LAM

Ten druhej poločas se teda opravdu nepovedl. Je škoda těch absencí v tomhle dvojzápase ale bylo vidět že i když v prvním zápase chyběl celej útok, tak daleko větší problém je pro nás když chybí záloha-bez Pedriho s De jongem tam opravdu včéra nebylo nic.

Kritizovat ale nebude protože jsme táhli sérii 3 výher v EC za sebou a po tom druhym gólu se už jen dohrávalo.

Teď se hlavně nenechat tímhle ovlivnit( jde jen o pohár) a dotáhnout do konce to nejdůležitější-Titul.

Jinak to bude chtít v příští sezóně zapracovat na tom, že zase máme na jaře hromadu zranění a s tím pak k lize jen těžko můžeme hrát i poháry

Reagovat
Rizek

V záloze byl výborný Kessie. Ano, jen první půlku. Druhou se sesypal - jako všichni naši.

Já včera druhý poločas prostě vymazal z hlavy. Kolem padesáté minuty jsme se sesypali v hlavě. Téměř nic se nám nedařilo a hráči se začali bát udělat cokoliv. Takový mač se někdy stane a nemá cenu se k němu nějak upínat nebo naopak na základě něho něco balit. Musíme se držet toho dlouhodobějšího vývoje, který je jasný.

Jedeme dál.

Reagovat
vagneris

Hlavně by to chtělo nějakýho pořádnýho stopera na lavičku. Lepit to Alonsem není moc dobrý.

Reagovat
Visca el barca

Chtělo by to spíš pravýho beka a nelepit ten post stopery.

Reagovat
smazaný uživatel

A rozhodně jiného trenéra

Reagovat
Visca el barca

To určitě ne.

Reagovat
rominhoFCB

https://youtu.be/h92_mbfKkKw

Zrod legendy. Snad to nebola nahoda. Ked bude takto pokracovat, tak jeho cenovka pojde prudko nahore.

Reagovat
misomy6

Franck Kessie legenda Barcelony

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
Rizek

Hrál výborně. Já byl asi jeho největší kritik tady, ale získává si mě.

Reagovat
EaP

Nápodobne. Keď ho porovnám s Robertom , tak Kessie jednoducho je a aj hraje ako rozdielový hráč . Roberto je v Barcelone kvadrilion rokov a ma občasne záblesk gólu či asistencie . Ale herne je podľa mňa nanajvýš priemer. Kessie je tu ani nie celú sezónu a aj napriek zlému začiatku zamakal a zacina sa prejavovať jeho kvalita. Bohu žiaľ , Roberto nám zrejme ostane a Kessie sa speňaží .

Reagovat
HalaMadrid_Flx

VAMOS!

Reagovat
DreamTeam

Bez kapříků to holt nepůjde. To věděli ve vedení už před léty. Lewy je mi líto, že jim naletěl.

Reagovat
AlevsakNevadi

myslíš toho lewu čo je pravidelne vo veľkých zápasoch neviditeľný ? a to platilo pre neho dávno v Bayerne.

Reagovat
DreamTeam

Je mi fuk, jestli je neviditelný. Jen je mi líto, že teď hraje za korupčníky. Což si hráč jeho kalibru nezasloužil.

Reagovat
michalbarca

Gratulace Realu.

Ve finále budu fandit Osasuně

Reagovat
Agent z Melmacu

VISCA EL MADRID

Reagovat
Pinturicchio

Barcelona

Karim král

Reagovat
king23

Karim neuvěřitelný. Že by se zase rozehrál na finální fázi sezony? Nějakej ten hattrick by se hodil i v LM...

Reagovat
Miguel19

Real nás strašně znásilní. Benzema tak 5-6 gólů...

Reagovat
Cracker10

Tu mentalitu mame teda oproti Realu uplne na opacny strane

Reagovat
JM

8 tackles (most in the game)

10/14 ground duels won (most in the game)

65 touches

33 passes 33 completed

100% pass accuracy

5 line-breaking passes

Camavinga set an El Clásico record by winning more than 7 duels (8/8) with a 100% success rate.

Camavinga joined 7 players who completed 100% of their passes and were in the starting lineup in El Clásico.

This is a 20-year-old playing out of position at left-back.

Nedá mi to, když si vzpomenu, jak po vyhlášení Golden Boye se tady celkem jel výsměch, že se Camavinga umístil moc vysoko.

Po výkonech, co předvádí v této sezóně, je spíš výsměch, že to nevyhrál!

Reagovat
CHONG

Reagovat
misinho7

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele