Přátelské zápasy - mezistátní Přátelské zápasy - mezistátní

22.05.2010 18:30 CET
2 : 1
(1:0)

Dva roky po kolapsu se Češi znovu poměří s Tureckem

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Turecko - pravděpodobná sestava:
D. Volkan - Sabri, A. Emre, Servet, Caner - Mehmet, B. Emre, Arda, Tuncay - Halil Altintop, Nihat.

Česko - pravděpodobná sestava:
Čech - Kušnír, Rajnoch, Sivok, Pudil - Plašil, Holek, Hübschman, J. Černý - Necid, Fenin.

Autor: ČTK

Vzájemné zápasy

15.06.2008
Turecko
3:2
Česko
Mistrovství Evropy
Sk A
01.03.2006
Turecko
2:2
Česko
Přátelské zápasy
 
30.04.2003
Česko
4:0
Turecko
Přátelské zápasy
 
26.03.1996
Česko
3:0
Turecko
Přátelské zápasy
 
23.02.1994
Turecko
1:4
Česko
Přátelské zápasy
 
01.03.2006
Turecko
2:2
Česko
 
30.04.2003
Česko
4:0
Turecko
 
26.03.1996
Česko
3:0
Turecko
 
23.02.1994
Turecko
1:4
Česko
 

Turecko - poslední zápasy

03.03.2010
Turecko
2:0
Honduras
Přátelské zápasy
 
14.10.2009
Turecko
2:0
Arménie
MS - kvalifikace
Ev Sk 5
10.10.2009
Belgie
2:0
Turecko
MS - kvalifikace
Ev Sk 5
09.09.2009
Bosna a Herc.
1:1
Turecko
MS - kvalifikace
Ev Sk 5
05.09.2009
Turecko
4:2
Estonsko
MS - kvalifikace
Ev Sk 5
12.08.2009
Ukrajina
0:3
Turecko
Přátelské zápasy
 
03.03.2010
Turecko
2:0
Honduras
 
12.08.2009
Ukrajina
0:3
Turecko
 
05.06.2009
Francie
1:0
Turecko
 
02.06.2009
Turecko
2:0
Ázerbájdžán
 
11.02.2009
Turecko
1:1
Pobř. slonoviny
 
19.11.2008
Rakousko
2:4
Turecko
 

Česko - poslední zápasy

03.03.2010
Skotsko
1:0
Česko
Přátelské zápasy
 
18.11.2009
Ázerbájdž.
2:0
Česko
Přátelské zápasy
 
15.11.2009
SAE
1:0p
Česko
Přátelské zápasy
 
14.10.2009
Česko
0:0
Severní Irsko
MS - kvalifikace
Ev Sk 3
10.10.2009
Česko
2:0
Polsko
MS - kvalifikace
Ev Sk 3
09.09.2009
Česko
7:0
San Marino
MS - kvalifikace
Ev Sk 3
03.03.2010
Skotsko
1:0
Česko
 
18.11.2009
Ázerbájdžán
2:0
Česko
 
15.11.2009
SAE
1:0p
Česko
 
12.08.2009
Česko
3:1
Belgie
 
05.06.2009
Česko
1:0
Malta
 
11.02.2009
Maroko
0:0
Česko
 

Komentáře (195)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Pr to bude vysílat Prima COOL, nevíte někdo v kolik hodin?

Reagovat
trepka

18:30 našeho času.

Reagovat
smazaný uživatel

od 18:00

Reagovat
ACSMan

Dávaj v TV Česko × Italy U-19?

Reagovat
smazaný uživatel

no v nake ceske TV sotva, ale snazim se to najit nekde na netu

Reagovat
ACSMan

jestli to najdeš tak sem hoď pls link

Reagovat
Didier Drogba

vyhrajeme!!!

Reagovat
smazaný uživatel

OT:

Övrebö končí mezinárodní kariéru

Norský fotbalový rozhodčí Tom Henning Övrebö se rozhodl ukončit mezinárodní kariéru poté, co se nedostal do výběru arbitrů pro mistrovství světa v Jihoafrické republice.

V JAR není? To bych nečekal. nějakou reflexi...

Reagovat
smazaný uživatel

Asi by pro něj nebylo příjemné, kdyby třeba pískal zápas Slonů nebo Anglie

Reagovat
Kokesh

Čech - Limberský, Mazuch, Sivok, Pudil - Sionko, Hübschman, Polák, Plašil - Necid, Lafata

Reagovat
smazaný uživatel

Hübschman a Polák vedle sebe, nevim...Ale asi jo, holt jiný hráče nemáme

Reagovat
Kokesh

Nebo... Čech - Kušník, Mazuch, Sivok, Limberský - Sionko, Hübschman, Plašil, Pudil - Necid, Lafata

Reagovat
centos

Z toho na mě jde děs.

Reagovat
Losinho

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
smazaný uživatel

Sestava podle mna: Čech - Kušnír, Rajnoch,Sivok, Pudil (J. Černý) - Hübschman - Sionko, Holek,Polák Plašil - Fenin či Lafata ( víte proč ne Necid - můj oblíbený hráč? protože se mi zdá že v repre je lepší když naskočí do zápasu z lavičky jako "žolík" to mu de líp, když hraje od začátku je jeho výkon podle mne takový mdlý.)

Reagovat
smazaný uživatel

jako kdysi s Barošem...

Reagovat
smazaný uživatel

Fenin na hrotu sám?

Reagovat
smazaný uživatel

Snad se tma nebude bát sám, tka osamělý chce se mě z toho brečet....

Reagovat
smazaný uživatel

0-1

Reagovat
smazaný uživatel

FENIN

Reagovat
smazaný uživatel

2:0 nebo 3:0 (Arda, Nihat, Altintop)

Reagovat
smazaný uživatel

jo a tip ještě : prohrajeme 3:0 2x Arda

Reagovat
smazaný uživatel

1x Rajnoch (do vlastní branky...)

Reagovat
smazaný uživatel

:-)

Reagovat
smazaný uživatel

Tentokrát bude kolaps v prvních 15 minutách

Reagovat
smazaný uživatel

nn, 2. minuta - 1:0 - Arda 3.minuta 2:0 Arda 5. minuta 3:0 - Rajnoch - už vidím ty rozhovor: kdyby jsme hráli až po prvních 10 minutách tak by jsme možná byli vyhráli....

Reagovat
Tomtaf

4:1

Reagovat
Ligter

0:1 v 49.minutě Fenin

Reagovat
smazaný uživatel

tak, teď kdy máme hrajem hokej, aby na to vůbec někdo koukal

Reagovat
smazaný uživatel

to už bude hokej dávno odehraný

Reagovat
smazaný uživatel

jj, už jsem si to taky našel...

Reagovat
Kaká10

proc ten holek letel ten se mi nelibi dyt defenzivni je tam uz polak a Hübschman

Reagovat
.13

Mohli by ste mi prosim vas povedat ze preco nieje v repre ten Hlousek zo Slavie? videl som ho v par zapasoch a vzdy ma zaujal hral krasne, priamociaro, rychlo, inteligentne, technicky a naviac sa aj golovo presadzoval

Reagovat
Bakary3

Bohužel si v prvnim jarnim zápase poranil koleno, sotva stihne letní přípravu..

Reagovat
.13

jaj dik skoda no, ten chlapec mi mal cim skor odist niekam do Nemecka, Holandska alebo Taliaska aj lebo na Cesku alebo Slovensku sa len znicia talenty napr Silvestr bol strasny talent preto sa vzdy tesim ked sa niekomu mlademu z CZ alebo SK zacne darit alebo mu vyjde nejaky prestup do cudziny

Reagovat
Bakary3

Tak on mohl jít do Saint Etienne (snad jsem to napsal správně), ale chtěl se nejdřív prosadit v ČR. Chtěli ho tam i v zimě, jenže Slavia na tom nebyla dobře, takže nechtěla prodávat, mimo jiný přišla třeba o dva stopery základu.. Jinak o Hlouška strach nemam, je to opravdu až neuvěřitelně poctivej a skromnej kluk, píše se o něm, že si i přidává (a to Slavii vedl Jarolím, největší "pes" na hráče v lize !) a už snad od dorosteneckejch let si hlídá stravu.. Neříkám, že to bude superhvězda, ale někam to dotahne.

Reagovat
.13

strasne mu prajem pripada mi ako taky typ podobny Stochovi, Sventovi rychlonohy.

aj Suchemu ten prestup prajem a teraz hlavne Kuckovi fakt tiez poctivy makac a skromy chlap

Reagovat
.13

strasne mu prajem pripada mi ako taky typ podobny Stochovi, Sventovi rychlonohy.

aj Suchemu ten prestup prajem a teraz hlavne Kuckovi fakt tiez poctivy makac a skromy chlap

Reagovat
Bakary3

Tak Stoch a Švento jsou takoví slabší, o něco líp uměj s balonem, Hloušek je ale univerzálnější, víc silovej a umí dokonale i dozadu, má výbornou střelu.. Kuckovi to taky přeju, Spartě ho jako slávista závidim No a Mára Suchý, to je bourák ! Jinak bych rád vyzvednul na oplátku někoho od vás- Weiss, to je výbornej hráč

Reagovat
.13

nikoho nemusis na oplatku vyzdvyhovat len podla mna Stoch je fakt paradny, strasne sa mi lubi a este sa mi od vas lubil Marecek ten ma tiez super potencional a dobru kopaciu techniku aj loptovu a prehlad myslim ze ale Stoch je lepsi ako Weiss a to som Weissa videl tolko krat ze fakt. napr. na podavani lobt SVK-CZE(2:2) alebo ked som este hraval za Inter tak on tam tiez hraval v tom case a potom siel do ManCity

Reagovat
Bakary3

No mně se zdá rozhodně lepší Weiss.. Ale překvapuje mě, že máš o našem fotbale docela přehled, jak to ?

Reagovat
.13

sledujem to asi o 13tich a uplne vsetko prestupy aj vykony zapasy, teda ak nemam prave trening a kazdu ligu takze keby si sa ma spytal aj na Brazilsku by som toho vedel

alebo sa mi aj lubi Kadlec celkom na to aky ma vek o rok starsi kamarat U-17 hraval proti nemu v repre a vraj je skvely, to iste mi povedal aj trener kt. viedol SVK ked kadlec este haraval za repre svojho veku alebo sa mi lubi aj Folprecht celkom aj Celustka sa mi lubil

Reagovat
.13

a to iste aj Vydra z Baniku(a to som Slovanista) alebo Chamosta z Bolky.

Proste Potencial maju ale musia ho zuzitkovat.

Skoda Kaloudu ten sa v Rusku uplne zakopal a to iste som myslel ze sa stane aj s Neckom ale je to naopak a po tom jak sa tam chytil aj Suchy si myslim ze to Rusko je dost dobra volba,

dobra liga, dobry hraci a naviac budu do nej inevstovat a pritahovat lepsich hracov a z tade su dvere do europy otvorene vid. Skrtel

Reagovat
soukup

Kalouda byl jen taková půlroční hvězdička

Reagovat
.13

tak to zas nie myslim ze aj pred tym MS v Kanade ukazoval sa v dobrom svetle a aj potom myslim dost ich tiahol

takze jednoznacne nesuhlasim s tym ze by bol polrocna hviezdicka

Reagovat
Bakary3

Ne, to neni pravda, před tim MS ho nikdo neznal, hrál jen za béčko, ale na šampionát se dostal díky tomu, že koučem byl ten, kdo se pohyboval u Brna a tedy ho znal, někdo jinej by ho s největší pravděpodobností nevzal. Jinak si ale nemyslim, že by Kalouda byl nějaká hvězda vyhnaná novinářema, mohl to bejt dobrej fotbalista, třeba ještě bude, ale měl každopádně zůstat dýl v ČR. Větší škoda je asi Střeštíka, jeho brněnskýho parťáka, ten měl neskutečnej potenciál, ale je to flákač..

Reagovat
.13

sak ja viem ze on predtym nehal za Acko a sa mi zda ze ich asistent ho nejak doporucil alebo nieco podobne, proste klamal by som o tom ale cital som o tom v Hattricku alebo niekde na nete

moja chyba

Reagovat
Bakary3

Hmm, tak to klobouk dolů

Reagovat
.13

za co som si vysluzil klubouk dolu?

Reagovat
PJ

Klobouk dolu je pochvala

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
soukup

nechcou rovnou udělat půlhodinovou tiskovku?

Reagovat
Sosi

Říkejte si co chcete, ale pod Brucknerem nás žádnej tým takto netlačil...

PS: Ti rozhodčí jsou hrozní šašci

Reagovat
soukup

Brückner měl ale úplně jiný hráče

Reagovat
Sosi

Výhoda v pokutovým území?

Reagovat
soukup

Americký rozhodčí asi ani nezná pravidla chudák ať de pískat baseball idiot

no a za minutu potom gól

Reagovat
Shevchenko

Kušnír

Reagovat
soukup

měl ho faulovat, možná by to byla jen výhoda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

kusnir je frajer

Reagovat
centos

Ale jo, myslím, že tahle sestava by v GL přece jen hrála o titul.

Reagovat
soukup

Reagovat
smazaný uživatel

Blázne, možná by hráli v klidném středu tabulky okresního přeboru (po vyřazení Čecha a Necida ze sestavy - Necida sice moc nemusim, ale alespoň se snaží)

Jinak celkově mi bylo z 1. poločasu na blití a druhý sem šel strávit smysluplněji - zvracením na WC.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A vám se ten fotbal jako líbil pane Horník

Reagovat
smazaný uživatel

šašci, nato se nedá ani koukat

Reagovat
smazaný uživatel

říkejte si co chcete ale já vám řeknu jediné! san marino by sme dali

Reagovat
smazaný uživatel

Arda Turan si z našich hráčů dělá úplné debily.

Reagovat
smazaný uživatel

kdybych ja byl prezidentem tak bych v cechach zakazal fotbal nebo alespon narodni tym. "Hra" kterou nas tym v predvadi je absolutne tragicka. Nikdo nebeha, sama srandicka, nase utoceni konci vykopy balonu k brankari a ty prihravky? To si ani nezaslouzi zadneho komentare. Naopak turecko hraje slusne, je videt jak jsou hladovi. Priste doufam misto vyletu k mrakodrapum si zakopou nekde na sibiri jako odmenu za jejich predvedene vykony

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sosi

Amíkům by měli zakázat dělat cokoli s fotbalem, protože to je parodie na fotbal. Od rozhodčích až po přenosy.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se takhle může nechat odstavit?

Reagovat
smazaný uživatel

jako školáčka si ho odstavil Arda

Reagovat
smazaný uživatel

uf no ještě že aspoň ten hokej se zvedá taky jsme se za chvilku mohli dívat jen na Sáblikovou

Reagovat
soukup

MS v hokeji je fraška, kterou bych vůbec nezveličoval, každej tým tam má druhou, třetí garnituru hráčů...

Reagovat
smazaný uživatel

to nic nemění na tom že ten kádr co tam je v tom nechal srdce a to co dokázali je skvělej výsledek a zaslouží si ti kluci úctu a pochvalu

Reagovat
soukup

to rozhodně

Reagovat
smazaný uživatel

Turci nám dávají pořádnou lekci, naši hráči mi připomínají nějaké nadšence z nižší soutěže.

Reagovat
soukup

tak když si porovnáme co tam mají Turci a jaký hráči tam hrajou za nás, tak se není čemu divit. Oni jsou skoro v tý nejsilnější sestavě, my těch pár hráčů, co za něco stojí máme zraněný...

Reagovat
smazaný uživatel

JJ, nebyl by to takový trapas.

Reagovat
$dolar$

Jen nechapu proc tam bral tolik hracu, kdyz si skoro nikdo z nich nezahraje, Bilek je idiot

Reagovat
soukup

budou se hrát dva zápasy

Reagovat
$dolar$

S kym ten druhy?

Reagovat
soukup

USA

Reagovat
$dolar$

Hm, no kazdopadne jestli si nezahraje Limbersky, tak je Bilek idiot...

Reagovat
$dolar$

Utocna faze naseho tymu to je sranda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
soukup

Turci už se na to nemohli dívat a radši nám nahráli sami, když to my neumíme

Reagovat
$dolar$

Milan Cerny

Reagovat
smazaný uživatel

que golazo!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

konečně pod Bílkem padl alespoň gól...

Reagovat
Didier Drogba

aspon ze dali gol...jinak tech poslednich 10 min uz to trochu vypadalo jak fotbal

Reagovat
soukup

jn mi pišlo jak kdyby nastoupili už s tím, že prohrajou a teprv až dali ten gól tak si uvědomili, že by nemuseli, nebo jako nevím co to mělo znamenat

Reagovat
smazaný uživatel

Pane Bilek, vas tym dal gol, jak se citite?

Citim ze ty spanely rozdupeme!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nemal som čo robiť, tak som si pozrel váš zápas a teda také malé hodnotenie. Vy by ste potrebovali playmakera ako soľ. Obávam sa, že bez neho bude veľmi ťažké poraziť v kvalifikácii to Škótsko, ktoré je známe výbornou obranou. Snáď Moravek pôjde na hosťovanie a bude pravidelne hrávať, v ňom vidím cestu ako tento problém vyriešiť.

Reagovat
smazaný uživatel

Inak hráčov na ostatných postoch máte solídnych, síce to niesú hviezdy (až na Čecha), ale hrajú dobre.

Reagovat
soukup

tak vona spousta hráčů chyběla, Baroš, Rosický, Hubník, Bednář, Svěrkoš, Kadlec, Pospěch, defakto víc než polovina z normální sestavy, tohle co zbylo byla tragická kostra, která by jinak byla na střídačce nebo doma na gauči

Reagovat
smazaný uživatel

To máš pravdu, nakoniec práve takéto zápasy sú dobré na vyskúšanie mladíkov

Reagovat
centos

Proč se tak trestáš?

Reagovat
smazaný uživatel

Trochu som sa nudil no

Reagovat
smazaný uživatel

prosim, pane Bilu odstupte.pan Hasek vas tezko odvola kdyz vas tam nedavno dosadil. ale jestli mate rozum tak odstupte sam. vzdyt pod vami nase repre nic nehraje.. ani nevim kdy jsem videl poradnej zapas nasi reprezentace

Reagovat
smazaný uživatel

Na euru proti Holandsku 2:3, to byl poslední pořádnej zápas.

Reagovat
soukup

a co by se změnilo? šel by tam jinej českej trenér, kterýho právě někdo propustil v lize a byli tam stejní hráči...

Reagovat
smazaný uživatel

neni trener jako trener. proste potrebujou tvrdyho kouce.. aby pak vsechno odjezdili a zadnej balon by nebyl pro ne stracenej

Reagovat
goodbay

Tak s takovým kádrem a hlavně přístupem(!) by nám nepomohl ani Papen

Reagovat
smazaný uživatel

Kádr tragický není, spíš ten přístup. A to je práce trenéra, aby změnil ten přístup.

Reagovat
soukup

tenhle kádr oproti tomu Tureckýmu, kterýmu skoro nikdo nechyběl teda tragickej byl, plus samozřejmě ten přístup byl taky hroznej

Reagovat
goodbay

No a to bych neřek, že je trenérem Je to prostě v kvalitě hráčů

Reagovat
smazaný uživatel

1) Ten kádr až tak tragický není. Nejsou to amatéři, ani worldclass.

2) Kádr si volí trenér - Bílkovi to odřekne každý druhý hráč, kolikrát se to stalo Brucknerovi? Že by musel hrát s Btýmem?

3) Ti hráči byli naprosto statičtí a to není jejich chyba - měli takové pokyny. Za to může kouč. Pokud prohraje tým 4 zápasy za sebou a ani jeden s top týmem, tak už je něco špatně.

Reagovat
smetos

videl jsem asi 15 minut a nedil se ze prohravame. Hraci maji potencial ale nedokazou ho vyuzit. Mozna za par let nas bude tahnut Necid jako Drogba slony

Reagovat
goodbay

ano u nás za to může vždycky jenom kouč na brucknera se tu taky nadávalo a ted by se hodil

Reagovat
soukup

dyť se nadává na všechny, i na hráče a dokonce i na Haška, kterej za výkony v repre nemůže

Reagovat
smazaný uživatel

Bruckner je ještě proti Bílkovi klasa, jak jsem psal, tomu jezdil na sraz každý, kdo nebyl těsně po amputaci.

Já nenadávám na výkon, já nadávám na styl hry, kdy prostě při stavu 2:0, 2:1 nemůžeš stát na půlce soupeře, ale musíš běhat. A to se dalo viděl u 2-3 hráčů.

Reagovat
goodbay

Tak Bílkovi se hromadu hráčů omluvilo hlavně kvůli zranění! Navíc si myslím, že mít tam Rosu, tak je českejch šancí daleko více.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde mi o šance, to tu říkám celou dobu - to je problém hráčů a jejich individuálních kvalit. Tady jde o to, že ti hráči to prostě neodjezdí, ale odfláknou.

Reagovat
smazaný uživatel

Oproti tomu tureckému ten kádr tragický je.

Reagovat
soukup

přesně, já se ani nemůžu zlobit na Kušníra, když vidím, že Arda je prostě o x tříd lepší hráč, je jasný, že si z něj bude dělat dobrej den a Kušnír s tím nic udělat nemůže, leda ho pokopat, ale zase v přáteláku...

Reagovat
goodbay

přesně tak Ondry mi bylo dneska fakt líto

Reagovat
smazaný uživatel

aspoň si uvědomí, že neumí hrát fotbal a začne makat... Vždyť není nejlepší pravý bek ani v lize, natož naší Repre

Reagovat
goodbay

V to doufám, že si to uvědomí, ale bek je určitě u nás jeden z nejlepších, co se čechů týče.

Reagovat
smazaný uživatel

ok.. kadr neni takovej jakej byval. ale zase neni tak spatnej aby jsme prohravali s azerbanjanem apod. jo a jinak dobry zapasy jsme meli i za haska podivejte na hokej, jak jsme je odepisovi ze nemame dobrou sestavu a oni budou hrat o zlato

Reagovat
goodbay

s tím hokejem jsem to vysvětlil viz víc dole . Navíc nic se neděje, klidně at všechny přáteláky prohrajem "stačí" začít vyhrávat v kvalifikaci o ME.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, tady nepomůžou ani lepší hráči. Momentálně se prostě nedá hrát s tím, že v obranné fázi stojí 5 hráčů na soupeřově půlce a STOJÍ tam. Bílkovi utekl moderní fotbal, to je prostě fakt.

K hráčům - kvalita tam nebyla jako u Turků, ale to je tím, že většina základní sestavy prostě nepřijela - a to především v ofenzivní fázi a na krajích. Z normální nominace zůstal v útoku prakticky jen Necid, který je maximálně žolík, v záloze do ofenzivy Plašil. To je dost málo...

Reagovat
smazaný uživatel

Když to porovnám s LM, která se právě hraje - Bayern napadá hluboko na půlce soupeře, bojují o každý míč.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pudil prostě do repre nepatří

Reagovat
Liquid

nepatří tam hlavně Kušnír, Pudil je spíš záložník, na beku je zabitej

Reagovat
goodbay

no ale koho jinýho?

Reagovat
goodbay

Bohužel musím říct, že Kušnír byl jeden z nejhorších na place, i když to je hodně těžký dneska zvolit "muže zápasu". Měl dneska v tomhle ohledu hromadu konkurentů, hlavně co se ofenzívy týče.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě, že máme ten hokej, těm se, co se týče postavení, těžko někdy dorovnají (jistěže, v onom ledním sportu zdaleka není tolik konkurentů, ale naši čutalisti rozhodně mají na víc) - kdy naposledy "něco hráli"? V druhé polovině kvalifikace na EURO 2008?!

Reagovat
goodbay

Myslím si, že tak před týdnem bys tohle neřek ani náhodou. Tím chci říct, že hranice mezi úspěchem a neúspěchem je velmi malá

Reagovat
smazaný uživatel

chtěl jsem napsat něco podobnýho

Reagovat
goodbay

Reagovat
božský John

Ubožáci.

Reagovat
smazaný uživatel

STYDIM SE!!! STYDIM SE!!! STYDIM SE!!! STYDIM SE!!! STYDIM SE!!! STYDIM SE!!! STYDIM SE!!! STYDIM SE!!! STYDIM SE!!! STYDIM SE!!! STYDIM SE!!! STYDIM SE!!! STYDIM SE!!! STYDIM SE!!! STYDIM SE!!! STYDIM SE!!!

Reagovat
Liquid

Reagovat
Swarley

tak si běž vyřídit turecký občanství, ať se nemusíš stydět...s těmahle kecama dej pokoj, prostě se někdy daří, jindy to stojí za hovno...taky nadávám a nadávám, ale snad se nebudeme stydět za to, že se prostě nedaří...

Reagovat
PJ

Reagovat
smazaný uživatel

Čekal někdo od Česka něco jiného?

Reagovat
soukup

nečekal, ale přece si nečekal ,že si nikdo nezanadává

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pohoda, nadávat se musí, bez toho to nejde

Reagovat
Liquid

Kušnír tam nemá co dělat !!! Ostuda, co sem slyšel ve sportovních zprávách. Rozpusťte nároďák a pošlete tam Stížkovskou Bohemku třeba, vyjde to na stejno.

Reagovat
smazaný uživatel

(až za 25 let budeme 3. na ME tak se budeš bít do prsou, že si Čech a že máme tak dobrej nároďák)

Reagovat
homeles8

to já se biju že jsem čech, ale že máme dobrej nároďák, bohužel fakt ne... (teda ten fotbalovej )

Reagovat
Godwinson

Ten nadpis je výbornej, takovej silně povzbudivej.

Reagovat
fantomas

Jo no.

Reagovat
božský John

Nemusí pršet,stačí když kape

Reagovat
Sosi

Ti rozhodčí byli na přesdržku

Reagovat
fantomas

Milda.

Reagovat
miguel bain

V současnosti je v českém fotbale vymalováno. Totálně. Turci si zahráli exhibici v tréninkovém tempu, jsme absolutně nehodni nějakého golu natož vítězství.

Reagovat
smazaný uživatel

Bílek kdyz střídá , tak normálně a ne jak lepmpl !!! Nekopne si Limberský , Sivok a Morávek , hlavně že de do hry Sionko , Skacel a kopyto Pekhart ...

Reagovat
smazaný uživatel

vyhodte Bilka a dejte tam Straku to je nejlepsi trener v Česku aspon ty hraci to odjeszěj a ne jako ted ty drevaci

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud je Straka v Česku to nejlepší (aspoň ty to tvrdíš), tak v tom případě je to hodně smutný.

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud hráči půjdou do zápasu s tím,že prohrajeme,tak nemůžeme čekat zázraky.Stačí se podívat na příspěvky Talkerse,ten to napsal úplně přesně.Bílek není dobrý trenér,protože i když ta sestava nebyla nejlepší,tak stále to nejsou tak hrozní hráči,aby nepředvedli vůbec nic.A když jsme dali gól,tak už to nevypadalo tak hrozně,ale hráči musí do zápasu jít s tím,že ho mohou vyhrát a ne si to uvědomit až deset minut před koncem,kdy sníží na 1:2.

Reagovat
goodbay

Chtěl bych říci, že jsou to jen přáteláky, kde o nic vlastně nejde. Za druhý Bílkovi se ještě zatím nikdy nesešla ta nejsilnější sestava. Za třetí proti Turecku hráli tak 4 hráči, kteří budou pravidelně nastupovat v zákl. sestavě v kvalifikaci o ME. Za čtvrtý, kdyby Sionko hrál za Kodaň, tak tu většina by nic nenamítala. Ale mám takovej pocit, že kdo hraje za Spartu, tak prostě na repre, podle většiny lidí, nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

Za prvý - je to příprava na kvalifikaci. A vzhledem k tomu, že ti hráči to neodjezdili dříve, proč by to měli odjezdit teď? Nasazení nulové až na 2-3 hráče. Jde o repre.

Za druhé - nikdo nevyčítá kvalitu kádru Bílkovi, ale nasazení a to je u většiny nulové.

Za třetí - ano a který z nich lítal nahoru-dolů, podporoval defenzivu i ofenzivu? Ztráta míče, rychlý brejk turecka a 4 naši byli na soupeřově půlce a pomalu si vyklusávali směr vlastní polovina.

Za čtvrté - Sionko mi vadí kvůli věku, není to perspektivní hráč, navíc kvalitami je to průměr. Každopádně na křídla o moc lepší hráče bohužel nemáme, to je fakt.

Reagovat
goodbay

S nasazením máš pravdu, ale tak přece je Bílek nák musí motivovat, neříkej mi, že jim nic neřekne. To by fakt nebyl trenér. Se 4 bodem souhlasím. Nikdo jinej na pravý křídlo není, tak proč nadávat Sionkovi, když je tam skoro jedinej.

Reagovat
soukup

v nároďáku by měli hráči jezdit po zadku automaticky a ne, že jim to musí nařídit trenér

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže pokud to nedělají, tak to musí zařídit trenér. Chyba je jak v hráčích, tak trenérovi. Lepší hráče nepovoláš, protože prostě nejsou, trenéra bez problémů najdeš minimálně srovnatelného.

Reagovat
soukup

nojo, ale kdo by to po něm vzal? stejně zase někdo koho odvolali v lize a je zrovna volnej, prostě si nemyslím, že by se to jeho odvoláním vyřešilo, i když z něj taky nejsem nadšenej

Reagovat
smazaný uživatel

Spousta lidi se tu vymlouva ze sme meli spatny hrace, ale o tom to neni, je to o pristupu a ten mame prisernej. Uz jen ty kecy kdyz se tam letelo, vsichni : juu, budem v Americe! misto aby tam jeli hrat a vyhrat. Je mi z toho na bliti. To sem necekal ze Bilek je takovej sasek, 4 zapasy - 4 prohry - 1 vstrelenej gol. Za chvilku bude ceska reprezentace na 100 miste v zebricku

Reagovat
smazaný uživatel

Porsim vás, kolik zápasů už vedl Bílek repre? Popřípadě s proti komu a s jakým výsledkem. Předem Díky

Reagovat
miguel bain

SAE 1:0 ČR; Azerb. 2:0 ČR; SCO 1:0 ČR; TUR 2:1 ČR. Nejlepší výkon proti skotsku ale i tak to stálo za ho*no. Včerejší první gol pod Bílkem byl z 80% vlastní.

Reagovat
2miguel1

Vy Česi poväčšinou vidíte chybu v trenerovi.Ako sorry ale s takýmito hráčmi by divy nespravil ani Mourinho či Hiddink.

Jediné poriadne čo tam ešte máte je Rosický kt. už ale nieje najmladší a Necid.Po tej starej generácii nastáva úpadok kvalitných hráčou.Jedinou záhadou mi ostáva fakt že ste boli vo finale MS"20" a jediný kto sa uchytil bol Necid.Ako tak ešte Pudil,Fenin,Morávek ale to nieje tá top špička.

Česi momentálne nemaju hráčou na to aby patrili do Top mužstiev na svete

Reagovat
miguel bain

U nás je problém všude, od výchovy nejmenších kdy jdou hrát 8 letí kluci na velké hřiště, kde se potkají s míčem 2x za poločas, přes scouting, po přestupovou politiku, kdy 18-20letí hráči brzdí nebo končí své kariery viz Morávek, nebo ten golman ve W.Hamu. Teď prostě není kde a z čeho brát.

Reagovat
goodbay

to bych řek, že je největší problém. Hašek by měl zavést něco v tom smyslu, že hráči do 21 let by se předpokládalo, že mají třeba 100 startů a víc. A když ne, tak 50% částky z přestupu by šel na svaz. Tím pádem by se kluby hodně rozmýšleli, jesli někoho prodat. Toť můj návrh

Reagovat
soukup

tohle nejde, takto regulovat, v EU je něco jako volný pohyb pracovních sil, navíc nemůžeš půlku peněz jen tak sebrat pro svaz, to by určitě taky mělo nějaký právní problémy...

navíc nechápu proč se u nás bere každej hráč co přestoupí jinak než, že odehraje 100 zíápasů v lize a pak jde do průměrnýho týmu bundesligy jako blbec co zabil svůj talent. Podle mě nedělá rozdíl mezi hráčem světové úrovně a hráčem co nikdy nic nedokáže to jestli přestouil ve dvaceti nebo ve dvaadvaceti. Někomu prospěje zůstat dýl v lize, někomu ne, stejně tak někomu prospěje odejít v šestnácti a někomu ne...

Reagovat
goodbay

No přesto musíš uznat, že má větší šanci jít do zahraničí jako zkušenější. Z poslední doby když vemu Kadlece a Suchýho, tak ty tam šli, že měli odkopaný 4 a víc sezon v GL a prosadili se. Naopak těch co se neprosadili je spousta Morávek, Kalouda atd.... Prostě preferuju jít pryč, až budou částečně zkušený, jinak to opravdu nemá cenu chodit jinam. Čest vyjímkám.

Reagovat
soukup

spousta nadějných hráčů zapadla i v lize, akorát tam to není tak na očích, protože si každej řekne, že na to tím pádem neměli, což vůbec nemusí být pravda

Reagovat
goodbay

no to sice jo, ale když si ten hráč neuvědomí, že musí makat i v GL tak je to špatný viz Střeštík

Reagovat
soukup

no a kdyby tehdy přestoupil za 3M eur do Panathinaikosu, tak teď třeba lítal po levý straně jak Arda, prostě nedá se to brát tak, že kdo brzo odejde tak to posral, kdo zůstane v GL, tak to vyhrál...

Reagovat
goodbay

to sice ne, ale pořád má větší šanci jít vyhranej ven, než nezkušenej

Reagovat
goodbay

a to o dost větší

Reagovat
soukup

jojo takovej Weiss, Hamšík, Stoch ti byli velezkušení když šli ven, prostě někomu prospěje jít ven brzo, nekomu ne a nebudu se tu bavit nad procentuálním vyjádřením téhle šance, zjistit se to nedá, po evrpoě běhají stovky skvělých hráčů co odešli když byli ještě teenageři, stejně tak stovky, kterým to nevyšlo, stejně tak stovky co zůstali doma do dvaadvaceti a teď sou taky skvělí a další sotvky co zůstali tak dlouho až z nich talenti nejsou a hrajou furt doma

Reagovat
goodbay

takovej Weiss se zatím vůbec neprosadil. Hamšík jo a Štoch asi taky. Ale jesli je prosazování se v Boltonu, kde hrál pár zápasů v základu a to ještě když měli jistou záchranu no nevím teda

Reagovat
soukup

oproti většině našich mladých hráčů je i 10 zápasů za Bolton dobrých

Reagovat
2miguel1

Weissa som videl hrať tých par zapasov čo hral od začiatku v zaklade a 90% golov čo dali bola jeho akcia.

Reagovat
soukup

to je individuální, Slováci skáčou štěstím do stropu, když nějakej jejich hráč přestoupí v osumnácti ven, my ho považujeme automaticky za ztracenej talent

Reagovat
2miguel1

tak samozrejme sme radi keď za 16-ročného chalana je Inter schopný dať 2mil.eur a v juniorskom mužstve Interu už podával par hattrikov.Niekedy trenuje so Zanettim,Balotelim čo mu určite viac dá ako by hrával Corgon ligu tu na Slovensku.

Ale na Slovesnku je takýchto prípadov viac napr. Lalkovič,Lásik,Mak...Česi maju toho v Palerme inak nejaké hviezdy sa ím zatial nerodia.

Reagovat
partaS

pěkný čtení, až na to že Vojtuš stál půl mega, nehraje za juniorku (ale tým do 16ti let) a hattrick dal zatim jeden, a jestli je čelůstka největší českej talent, tak se máme v budoucnu na co těšit

Reagovat
smazaný uživatel

To je totiz takova oblibena vymluva uz od dob Rady. Taky nechapu, proc je porad spousta lidi co krici akorat na trenery at je tam kdokoliv. Asi je to pro kazdyho pohodlnejsi, nebo si ty lidi proste neumej priznat, ze soucasna kvalita ceskejch fotbalistu je naprosto mizerna.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, z hovna se bič těžko uplete.

Reagovat
fantomas

To jo, my vlastně máme horší kádr než Slováci i Slovinci...

Reagovat
smazaný uživatel

Zaprvy - Slovaci v soucasny dobe maji podle me lepsi kadr nez Cesko. Bez Cecha a Rosickyho 100%. Zadruhy - postup Slovincu byl o par bodu a ve fotbale nerozhoduje jenom kvalita hracu a trenera, ale samozrejme tisic dalsich veci jako aktualni forma, stesti, los, vykony souperu atd.

Reagovat
soukup

ale my Čecha a Rosickýho máme, to je jak kdybych Slovákům odebral Hamšíka a Škrtěla a porovnával pak nároďáky bez nich

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ja pisu, ze i s nima maj Slovaci podle me lepsi muzstvo ...jedine pritomnost tehle dvou me muze trochu nechat na pochybach. A vzhledem k tomu, ze Rosicky uz vic nehraje nez hraje (a do budoucna uz to moc lepsi nebude), tak se priklanim k ty variante, ze slovaci jsou silnejsi.

Reagovat
fantomas

No, takže sme vlastně klidně mohli bejt na MS. Dobrý, to mi stačí..

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme, vzhledem k zalostne slaby skupine mel sanci prakticky kdokoliv. Pointu tvyho prispevku absolutne nechapu.

Reagovat
soukup

těch hráčů je víc, nejsou to jen Rosický a Necid, co třeba takovej Baroš, Čech, Kadlec, Plašil...

U-20 nebyla ve finále díky individualitám, ale díky taktické vyspělosti, proto z nich nevyrostlo 5 světových hráčů, ale zas tak hrozný to taky není, třeba takovej Fenin se taky uchytil, loni to byl jeden z tahounů Frankfurtu, letos byl dost zraněnej, a třeba Suchý se ve Spartaku ukazuje taky hodně dobře

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele