Mistrovství světa - kvalifikace FIFA - Mistrovství světa - kvalifikace 2010

zóna UEFA (Evropa) - skupina 3
28.03.2009 20:45 CET
0 : 0
(0:0)

Čechy čeká v Mariboru nevyzpytatelný soupeř

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Vzájemné zápasy

15.10.2008
Česko
1:0
Slovinsko
MS - kvalifikace
Ev Sk 3
09.02.2005
Slovinsko
0:3
Česko
Přátelské zápasy
 
16.08.2000
Česko
0:1
Slovinsko
Přátelské zápasy
 
22.04.1998
Slovinsko
1:3
Česko
Přátelské zápasy
 
15.10.2008
Česko
1:0
Slovinsko
Ev Sk 3

Slovinsko - poslední zápasy

11.02.2009
Belgie
2:0
Slovinsko
Přátelské zápasy
 
19.11.2008
Slovinsko
3:4
Bosna a Herc.
Přátelské zápasy
 
15.10.2008
Česko
1:0
Slovinsko
MS - kvalifikace
Ev Sk 3
11.10.2008
Slovinsko
2:0
Severní Irsko
MS - kvalifikace
Ev Sk 3
10.09.2008
Slovinsko
2:1
Slovensko
MS - kvalifikace
Ev Sk 3
06.09.2008
Polsko
1:1
Slovinsko
MS - kvalifikace
Ev Sk 3
15.10.2008
Česko
1:0
Slovinsko
Ev Sk 3
11.10.2008
Slovinsko
2:0
Severní Irsko
Ev Sk 3
10.09.2008
Slovinsko
2:1
Slovensko
Ev Sk 3
06.09.2008
Polsko
1:1
Slovinsko
Ev Sk 3
12.10.2005
Slovinsko
0:3
Skotsko
Ev Sk 5
08.10.2005
Itálie
1:0
Slovinsko
Ev Sk 5

Česko - poslední zápasy

11.02.2009
Maroko
0:0
Česko
Přátelské zápasy
 
19.11.2008
San Marino
0:3
Česko
MS - kvalifikace
Ev Sk 3
15.10.2008
Česko
1:0
Slovinsko
MS - kvalifikace
Ev Sk 3
11.10.2008
Polsko
2:1
Česko
MS - kvalifikace
Ev Sk 3
10.09.2008
Severní Irsko
0:0
Česko
MS - kvalifikace
Ev Sk 3
20.08.2008
Anglie
2:2
Česko
Přátelské zápasy
 
19.11.2008
San Marino
0:3
Česko
Ev Sk 3
15.10.2008
Česko
1:0
Slovinsko
Ev Sk 3
11.10.2008
Polsko
2:1
Česko
Ev Sk 3
10.09.2008
Severní Irsko
0:0
Česko
Ev Sk 3
16.11.2005
Česko
1:0
Norsko
Ev Bar. 2.z
12.11.2005
Norsko
0:1
Česko
Ev Bar. 1.z

Mistrovství světa - kvalifikace - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Severní Irsko
6
3
1
2
11 : 6
10
2
Slovensko
4
3
0
1
8 : 5
9
3
Česko
4
2
1
1
5 : 2
7
4
Slovinsko
4
2
1
1
5 : 3
7
5
Polsko
5
2
1
2
8 : 7
7
6
San Marino
5
0
0
5
1 : 15
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Severní Irsko
3
2
1
0
7 : 2
7
2
Slovinsko
2
2
0
0
4 : 1
6
3
Slovensko
2
2
0
0
4 : 2
6
4
Polsko
2
1
1
0
3 : 2
4
5
Česko
1
1
0
0
1 : 0
3
6
San Marino
4
0
0
4
1 : 11
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Česko
3
1
1
1
4 : 2
4
2
Slovensko
2
1
0
1
4 : 3
3
3
Polsko
3
1
0
2
5 : 5
3
4
Severní Irsko
3
1
0
2
4 : 4
3
5
Slovinsko
2
0
1
1
1 : 2
1
6
San Marino
1
0
0
1
0 : 4
0

Komentáře (268)

Přidat komentář
smazaný uživatel

S nekopy typu Ujfalušiho, Rozehnala, Kováče, Kadlece, Plašila, Pospěcha, Baroše a dalších nemá Česko nejmenší šanci... Slovinsko 2-0 Česko

Reagovat
Kapřík

další zhrzenej

Reagovat
centos

Ty seš ten, co píše ty slávistické blitky na iDnes?

Reagovat
smazaný uživatel

jj

Reagovat
smazaný uživatel

Pán je zřejmě ,,expert".

Reagovat
smazaný uživatel

To nebude hráčema, ikdyž i bez trenéra by měli předvést hru s větším zaujetím.

Reagovat
GEGE

Reagovat
smazaný uživatel

Česko 0:1 Baroš

Reagovat
smazaný uživatel

1:2

Reagovat
pavel.fotbal

1:3(Baroš,Svěrkoš,Necid)

Reagovat
vanGomm

Těžko budou hrát všichni tři.Rada naznačuje,že tam jedou pro remízu.Podle toho to asi postaví.Na tipování těžký zápas.Nebude to snadné,Slovinci hrají doma dobrě.Potom máme Slováky a ty asi donekonečna porážet nebudem.Ve středu večer uvidíme kolik si připíšem bodů.

Reagovat
smazaný uživatel

van Gommovi, já bych to viděl na 1:1 a slováky porazíme

Reagovat
smazaný uživatel

Slovinsko-Česko 0:2; Česko-Slovensko 3-1.

Reagovat
jtbs

posral sa ti zapas so slovinskom, posral si aj zapas so Slovenskom

Reagovat
smazaný uživatel

Tipy pro van Gomma Nizozemí2:0,Španělsko2:0,Moldávie0:1Portugalsko2:1,Litva0:1,naši1:1,Wales1:0,Se.Irsko10 Přihlas se do tipování na Německo

Reagovat
Lorcan

není co řešit, při formě útočníků a "formě" záložníků jednoznačně rozestavení 4-4-2, problém s dostatečným zastoupením defenzívy se vyřeší defenzivněji laděným středem zálohy (např. Jarolím-Polák), ostatně stejně tam ted žádnýho kvalitního ofenzivního středopolaře nemáme. Svěrkoš navíc ted ve Francii hraje jako podhrot (viz článek). Jako naopak nejhorší variantu bych viděl 4-5-1 s odříznutým Barošem na hrotu, když už by to někdo stůj co stůj chtěl takovýhle rozestavení, tak by na hrotu musel být někdo jako Koller, v tomto případě tedy Necid

Reagovat
smazaný uživatel

Musíme vyhrát! 0:1 Svěrky

Reagovat
smazaný uživatel

1:1, bodík našim bude stačit...

Reagovat
smazaný uživatel

doufam ze vyhrajeme

Reagovat
smazaný uživatel

178/121 - chce se mi blít

Reagovat
smazaný uživatel

0:0 - Nuda v Brně( Mariboru)

Reagovat
M11

0-2

Reagovat
smazaný uživatel

Rada eště nic nedokázal, zatím udělal jenom ostudu českému fotbalu....hrát na jeden hrot, to možem maximálně proti Brazílii, tak hrajou jen týmy, které čekají na náhodu, že jim to tam spadne a udrží 1:0 ...prostě hnus fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

Tip.: 1:1

Reagovat
smazaný uživatel

Čech - Grygera, Rozehnal, Ujfaluši, Jankulovski - Sionko, Polák, Plašil, Šírl - Baroš, Svěrkoš.

Reagovat
smazaný uživatel

parádní sestava

Reagovat
smazaný uživatel

a pravdiva...

Reagovat
smazaný uživatel

ale bohužel nám nepomůže...

Reagovat
smazaný uživatel

j

Reagovat
smazaný uživatel

dle mě to možná bude jen o jednom golu - 0:1

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím že to Rada postaví takhle:Čech-Grygera,Ujfaluši(C),Rozehnal,Janek-Sionko,Kováč,Polák,Šírl(Plašil)-Bary,Svěrky I Když bych rad videl v zaklladu Jarolíma

Reagovat
centos

Já si teda snad nepamatuju zápas v repre, ve kterém by Jarolím zahrál dobře.. zato padání mu jde, to jo.

Reagovat
smazaný uživatel

ujfalusi hrat nebude...ma stopku za karty

Reagovat
fantomas

Utrápená remíza.

Reagovat
fantomas

Jako bych to neřikal.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kubin1989

0:2 (Baroš, Svěrkoš)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

doufám že prohrají, čech to jistí

Reagovat
smazaný uživatel

dufam, ze to bude remiza...a ak nie, tak snad sa podari vyhrat domacim Slovincom

Reagovat
smazaný uživatel

jj je to tak

Reagovat
smazaný uživatel

češi tyhle rozhodující zápasy většinou zvládali a zvládat budou můj tip je 0:3 Baroš 2x , Necid

Reagovat
smazaný uživatel

me by se libila nasledujici sestava:

Čech - Grygera, Kováč, Ujfaluši, Jankulovski - Sionko, Polák,Jarolím, Šírl - Baroš, Svěrkoš.

stred zalohy bych nechal defenzivní vzhledem k systemu 4-4-2 a tahnul bych to hlavne po stranach, sverkyho jako podhrod myslim ze tak hraje i v sochaux a dari se mu a na stopera bych radeji videl kovace, i kdyz je rozehnal zkusenejsi v repre ma spatnou herni praxi a jeho vykony nejsou zrovna excelentní

Reagovat
smazaný uživatel

1-1 svěrky-novakovič

Reagovat
smazaný uživatel

Musíme kluci,chceme důležité 3 body 1:3

Reagovat
smazaný uživatel

no "bratia"..daak si verite..aj ja som myslel ze v slovinsku vyhrame..ale po zapase som bol sklamany..tipujem 1:0 pre domacich

Reagovat
smazaný uživatel

věříme si dlouhodobě. Koneckonců jsme i přes propad o pár míst momentálně 9 nejsilnější tým světa a vy "bratia"?

Reagovat
smazaný uživatel

Poločas by mohl být oťukávačka na remízu ale myslím že vyhrajem. Hrát budeme na dva útočníky to je jisté. při jejich formě a absencí jejich obrany to musí projít minimálně jednou. Gola nám nedají takže

Reagovat
smazaný uživatel

1:1

Reagovat
Lahvac-CZ

Je to jasné. 0:0 nebo 0:1

Reagovat
smazaný uživatel

nasi vyhrajou 0:1 ale budou se trapit hodne než tam dame ten jeden gol ktery da sverky

Reagovat
božský John

0:2 Slovinci budou hrát a my střílet góly.

Reagovat
smazaný uživatel

Koukam na tu holomajznu a des a hruza. Budou radi jestli ty 3 body odvezou. Doufam, ze je odvezou.

Reagovat
smazaný uživatel

k tomu vazne neni co dodat,podle hry meli vyhrat slovinci,nasi des a hruza opravdu

Reagovat
smazaný uživatel

V první půlce jsem se celkem vyděsil, že je Slovinsko tak slabé, 90% akcí přes střed, pak už to bylo lepší, ale holt 5. koš je 5. koš. Česko klasika, pořád stejné problémy, chybí Rosa, chybí trenér, chybí levý záložník. Obrana celkem v pořádku, i když je v módě na ně nadávat, takže se tomu asi zase nevyhnou...

- Druhý z této skupiny hrůzy dostane v baráži pěkně na zadek.

- Za zvednutou ruku bych dával žk, na to se nedá dívat!!!

- Rada pro ČTK: "Dopředu nám chybělo více odvahy."

- Poslouchat zrovna připosrance Chovance, jak rozebírá českou hru a rozestavení na 2 útočníky, to je pastva pro uši.

Reagovat
smazaný uživatel

Chovanec se dost mírnil, 3/4 z těch výtek na repre se dalo použít i na Spartu a on to moc dobře věděl. Nejlépe to bylo vidět, když přišlo na řadu to, že hráči nevědí, co na tom hřišti dělat, to bylo na jeho tváři poznat, že se mu v trenkách rozpoutalo peklo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pěkně, kvůli Košťálovi odmítnou trénovat naší repre schopní trenéři a musíme se spokojit s tímto člověkem... následně si Košťál odejde, ale "trenér" zůstává

Reagovat
smazaný uživatel

Grcačkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! s takovým výkonem, ať jdou všichni do pr****!! a vemou sebou i Radu! Od 70. minuty sem měl nervy, kopal sem do gauče. Jenže sem to prostě přepnout nechtěl. ale měl jsem, třeba na novu či primu nebo filmbox!!! nechápu prostě když divák doma u televize je nevozni, jde o body a krajní beci vyklusávaj s míčem a na polovině se otočí a nakopnou ho zpátky na stopery! to je zoufalství zoufalstvííííííííííííííííí

Kde jsou doby Kollera,nedvěda,poboráka apod.

Reagovat
smazaný uživatel

kde je ta česká ulička, které se každý bál, když jsme jednou hráli bez Kollera

Reagovat
smazaný uživatel

taky pravda

Reagovat
smazaný uživatel

To byla fraška.

Reagovat
Liquid

Slyšeli jste Radu, no to mi bylo na blití....prý s aktivitou spokojen, splnilo to účel prý, no teda fůjjj s tímhlec na ME nemáce co dělat natož na MS na který pojede vítěz skupiny, jinak 0-0 byl můj tip, bohužel sem si na to čistě nevsadil, jen v desítce od chance to byl jeden ze 20 zápasů za který mi ale vrátí peníze, ve středu dávám ČR-SVK 2, tipuji 0-1, jako fakt bída, úplně nehjorší Plašil a těžká bída byl i Grygera a Rozehnal a zklmal i můj oblíbenec Šírl, Baroš sice dal tyčku a 2x vystřelil z 20 metrů nad, to rozhodně kvalitní výkon taky nebil, navíc toho moc ani nenaběhal, běhal Svěrkoš ale zase nulová potence z toho, záloha komplet špatná, Petr Čech mě také nepřesvědčil, vyrazil jednu střelu z 35 metrů na roh a pak vyrazil před sebe střelu z úhlu což bylo hodně riskatní, když přidál výkop do autu a šptnou rozehru a nedomluvu při centru s Rozehnalem, tak bych marně hledal někoho kdo podal aspoň standartní výkon.

Reagovat
patas92

plasil nebyl nejhorsi

Reagovat
Liquid

Tak kdo podle tebe?

Reagovat
milan78

radA

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
patas92

tak podle me se Plasil aspon snazil, myslim si ze Sionko s Polakem dnes byli nejslabsi

Reagovat
smazaný uživatel

nejslabsi hrac?rekl bych podali tymovy vykon vsichni hrali uplny hov..

Reagovat
milan78

jako radA není trenér, ten by zapadl do diskuzí tady na eurofotbalu.., a krom rozehnala, kterej na repre nemá.., bych hráče nekritizoval, když nemají trenéra nemůžeš po nich nic chtít a divím se, že si radA troufnul říct po zápase, co řekl.., soudnej by rezignoval a do česka šel po svejch

Reagovat
Liquid

za nepřesný nahrávky bych vinil hráče a ne trenéra, klika byla že sou Slovinci v zakončení taky volšový

Reagovat
milan78

jenže z čeho pramení nepřesná nahrávka atd., ti hráči nejsou připravení na zápas a za to může trenér a pokud si myslíš, že neumí nahrát, tak je zase chyba u trenéra, kterej si je vybral, prostě radA na repre nemá

Reagovat
Liquid

to souhlasím nemá a nikdy se ani tím trenérem stát neměl, ale trenér repre neučí hráče dát na prá mterů přesnou přihrávku, to hráč co hraje Španělskou, Italskou i Belgickou ligu musí umět a chyba ve výběru je taky dnes bych to hrál : Drobný - Grygera, Ujfaluši, Suchý, Jankulovski - Hübschman - Sionko, Jarošík, D.Jarolím - Necid, Svěrkoš ale i z nich dnes prá jedinců zahrálo kulový

Reagovat
soukup

a sestavil bys to stejně i před zápasem? a taky kdo by v té tvé sestavě tvořil hru? nejspíš nikdo jak v té dnešní Radově

Reagovat
Liquid

sestavil, Jarošík může tvořit nebo prolínat a tvořit Jarolím

Reagovat
soukup

Jarolím už v repre "tvořil" hru několikrát a vypadalo to stejně hrozně jak dneska

Reagovat
smazaný uživatel

právě, že když Rozehnal na repre nemá, tak nemáme kritizovat jej, ale o to více trenéra, který ho povolal, ikdyž v Německu běhá po trávě Šimůnek, který má momentálně z našich stoperů největší formu...

Reagovat
smazaný uživatel

Ani ten bod jsme si tím katastrofálním výkonem nezasloužili

Reagovat
smazaný uživatel

Cesi na vic momentalne nemaji a pod Radou dlouho nebudou mit.

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby jenom neměli na víc... ta remíza taky nebyla zrovna zasloužená...

Reagovat
Liquid

dávám Čapkovi a Chovancovi, špatný výkon hodnotili objektivně a ne jak kolikrát se bojí hráče jmenovat a kritizovat

Reagovat
milan78

si neviděl ty jejich ksichty ?! se báli to pojmenovat.., chovanec si asi říkal, že se spartou taky nic moc, tak že nebude kritizovat, aby se mu to za týden nevrátilo a čapek

Reagovat
Tsigi

Kdo mi vrátí ty dvě hodiny ? Kdo ?

Reagovat
smazaný uživatel

nikdo...teď ti ještě jednu vezmou

Reagovat
milan78

Reagovat
Tsigi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Chybí tam někdo, kdo by ty primadony pořádně zprcal.

Reagovat
smazaný uživatel

takovej Karel Jarolím by jim dal kartáč....

Reagovat
Liquid

Vlasta Petrželůůůů

Reagovat
smazaný uživatel

by to pak šli oslavit do kasina kdo ví, kde teď slaví ten svůj "úspěch"

Reagovat
Liquid

úspěch klidně by mohli slavit v kasinu proč ne, když tady se slavil neúspěch s děvkama v hotelu Praha za Brücknera tak proč neoslavit výhru v kasinu...

Reagovat
cubinho

Čech-5,5

Grygera-6,5 - nejlepší v prvním poločase,makal, dobrý dopředu, v druhém už nebyl moc vidět

Ujfaluši-5,5

Rozehnal-5

Jankulovski-4,5...obrana nedostala gol, ale měli štěstí, že ten Dedič(?) je kopyto...Jankul hrál?

Sionko-5...první poločas aspoň bojoval a střílel, druhý neviditelný

Polák-5

Plašil-4,5...špatný střed zálohy, který dopředu neudělal nic a dozadu hrál snad jen Polák...

Šírl-4...nejslabší, zbytečně hrál dozadu

Baroš-4,5

Svěrkoš-5...oba útočníci celkem neviditelní, Svěrkoš se víc snažil...ale nedostali pořádný balon

Necid-6...fintil:-)

Reagovat
smazaný uživatel

Šírl hrál dozadu... proč? protože v klubu hraje v obraně, takže není zrovna zvyklý hrát takto vepředu... navíc, jankul v poslední době hraje v AC v záloze... nevím, proč to Rada prohazoval... více bych řekl, že se snažil Baroš, Svěrkoš totiž skoro žádný balon nedostal, takže bych ho spíš ani nehodnotil...

Reagovat
Liquid

já bych dak všem jedničku a trenérovi nulu a facku

Reagovat
smazaný uživatel

Co jsme čekali s touhle partou tragédů za zázrak. Alibismus od hráčů i Rady. Pořád ta samá písnička a nic se neděje. Snad se probudí ve středu po výprasku od Slováků. Kašpar Rada půjde do .......... a konečně někdo udělá mezi těmi tragédy ,co maj jen kecy-průvan.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale je fakt, že když skončil '' Brikner '' tak všichni říkaly ať tamjde Rada a hlavně né Chovanec. Čímž neříkám, že ten pitomec ve studiu by byl lepší ale že se Rady dřív všichni zastávali..Jarolíma!

Reagovat
soukup

tak mezi Radou a Chovancem bych byl taky jasně pro Radu i když by to asi vypadalo podobně ať by tam byl kdokoli z těhle dvou

Reagovat
smazaný uživatel

problémem byl Košťál, kvůli kterému tam nechtěli jít jiní trenéři a kvůli kterému např. neměl šanci Straka...

Reagovat
smazaný uživatel

co s tim rada taky mohl delat?

Reagovat
smazaný uživatel

povolat lepší hráče?

Reagovat
smazaný uživatel

nechci se ho zastavat ale podle me i bruckner nebo kdokoli jiny proste nema hrace

Reagovat
smazaný uživatel

například Šimůnek, že? Dále Jarolím v HSV dobře rozdává balony... dále nominuje hráče, kteří nehrajou... což už by bylo lepší vybrat hráče z naší ligy, kteří sice budou kvalitou trošku jinde, ale budou rozehraní...

Reagovat
Swarley

tak jasný...on takovej Rozehnal moc nehrává, ale za repre tam pak vidíš ten výbornej přehled a jeho úžasný řešení některých situací....není nad osvědčenou sestavu pana Brucknera...

Reagovat
Tsigi

Kdybychom hráli proti Argentině, tak by se na to dalo vymluvit, ale proti Slovinsku je trapný na to se vymlouvat

Reagovat
smazaný uživatel

proti Slovinsku, které mělo novou obranu + nehrál Brecko

Reagovat
smazaný uživatel

lépe střídat? poslat na hřiště lepší sestavu? dát hráčům jiné pokyny? je toho více, ale akorát předchozí příspěvek je tkaový, že neodpovídá zrovna "po bitvě je každý generál"

Reagovat
smazaný uživatel

jako muj?

Reagovat
smazaný uživatel

ne... ten muj

Reagovat
smazaný uživatel

aha.po tech pivech mi to nedochazi no kazdopadne jsem byl zklamany a nasrany jak to ti nasi hrali

Reagovat
smazaný uživatel

Ostuda a hanba.Hráči jsou moc napapaní a co předvádí je ostuda.Nedokážou si ani nahrát.Ve středu dávám čistou dvojku na Slovensko..

Reagovat
Liquid

to jsme 2 to bude vypečený kurz

Reagovat
soukup

no Slováci se dneska taky předvedli, já bych spíš dal, že to skončí 0:0

Reagovat
smazaný uživatel

slováci vyhrajou, protože si češi daj vlastence...

Reagovat
Liquid

Milan Baroš si splete síť a pošle to nůžkami Čechovi pod výko

Reagovat
Swarley

ale dneska ty jeho nůžky byly výstavní co??

Reagovat
smazaný uživatel

pan Rada mu asi řekl "střílej na bránu" tak bránu trefil... nikdo mu totiž neřekl, že tím Rada (snad) myslel "střílej do brány"...

Reagovat
Swarley

k myšlení pana Rady se snad nebudu vyjadřovat, páč bych okamžitě dostal banána...

Reagovat
smazaný uživatel

riskni to a vosol to :)

Reagovat
soukup

výko

Reagovat
smazaný uživatel

Rada není trener.Nečte vubec hru a střídat na posledních 15,10 minut je na hovno.Plno hráču nehrálo nic a měl střídat už o půlce.

Reagovat
Swarley

tenhle výsměch patří celé reprezentaci...to byl hnus zhnusenej nejhnusnějším hnusem všech hnusů...chlapci moji milí tahle by to doopravdy nešlo...

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro vyhazov Rady!

Reagovat
Swarley

Reagovat
smazaný uživatel

s tim se neda nez souhlasit,ale to bohuzel prijde asi az ve chvili kdy nepostoupime na MS,to si toho mozna i na svazu vsimnou

Reagovat
smazaný uživatel

v ceskym svazu je mozny vsechno podle me i kdyz nepostoupi reknou ze predvadeli atraktivni hru dopredu a rada zustane

Reagovat
smazaný uživatel

ty reknou spis ze tam chybelo jenom stesticko,ze mu meli jit trosku naproti,ale to srdicko ze tam bylo tomu uz vazne se jde jen ironicky zasmat...snad aspon slovaci postoupi,aby bylo komu na MS fandit

Reagovat
Kubin1989

Reagovat
smazaný uživatel

Nejvic vzteky bez sebe jsem byl kdyz vystridal utocniky:Co to bylo za amaterismus jediny kdo tam dnes mohl dat gola byl Sverky a taky z neho byly Slovinsti obranci pekne zalepeni viz.jasna mala domu.Proste Necid vzhledem k prubehu zapasu kdy jsme byly schopni vytvorit max.prihravku ze zaloznika na obrance jestli naseho nebo jejich vyber uz je na vas a dnes pevne defenzive Slovinska byl trapas.Sionko des a hruza jde na nem videt ze nehraje.Nebyl si schopny kolikrat ani spracovat balon.Proste dnes nasi dva nejlepsi a nejnebezpecnejsi hraci sli z hriste a to me kurva pekne sere.Rada ven!!!!!!

Reagovat
soukup

naopak tam měl jít Necid daleko dřív, protože sme celej zápas nakopávali balóny a s tím Baroš ani Svěrkoš nic udělat nemohli

Reagovat
smazaný uživatel

holt jim rada nevysvětlil, že Koller už nehraje, Brükner by vytáhl (jako obyvkle) uličku, takže by se dalo nějak hrát (pokud by hrála lepší záloha)

Reagovat
smazaný uživatel

j, pošle tam hráče, který si balon sám nevybojuje (Necid) a hráče, který střílí jenom do konstrukce brány, nikoli do sítě (Fenin)

Reagovat
centos

Musím přiznat, že sestava mě před zápasem docela potěšila. Ale pak to byl děs. Neustále odkopy obrany dopředu, kde nikdo nebyl; špatný střed hřiště, kvůli kterému by si Svěrkoš musel sbíhat pro balony ke stoperům; chyby při zpracování balonu, který často odskakoval.. Na MS nemáme co dělat.

Reagovat
smazaný uživatel

jedna věc je sestava, druhá věc je taktika

Reagovat
smazaný uživatel

Co se týče nějakého toho přebudování, tak to pro oba trenéry bylo dost těžký, protože v posledních letech se prakticky neustále o něco hrálo. Pro tohle by bylo ideální konečně se nedostat na velkou akci (po sportovní stránce bychom tam byli stejně pro smích a po finanční podle Vacka prý ještě máme nějaké rezervy, holt budou mít hráči levnější hotely) a pak na to využít ty tři jarní přáteláky + jeden srpnový před kvalifikací. A já doufám, že u toho bude Ivan Hašek třeba se Soukupem.

Reagovat
smazaný uživatel

Ze se ti hnupy nestydi.Clovek se tesi na fotbal a pak je akorat vytocenej,ze se nato dival.Hruza vsech HRUZ.Bohuzel Radu asi nikdo nevyhodi jak je jiz zvykem.Komické je,ze takovy Jantárek muze trenovat Ceskou Reprezentaci Doufam ze dostaneme na prdel od Čobolů a pak se tesim na chvalne a spokojene pocity ze zapasu toho Jarina co vede CR do hnoje

Reagovat
smazaný uživatel

vazne si sypu popel na hlavu ze sem to netusil,posralo mi to celej tiket...dolu mel jit sirl a sionko,do hry jarolim a ten kadlec dejme tomu,ale rozhodne je na case prestat hrat to "na kollera"

Reagovat
soukup

snad si na nás nevsadil? taková naivita

Reagovat
smazaný uživatel

tak sem doufal ze aspon po zimne nastane nejaka zmena,ale jaxi nenastala,se slovenskem uz tu stejnou chybu neudelam

Reagovat
smazaný uživatel

To nemeni nic na tom ze Sverkos s Barosem spolu s Grygerou snesou jedini prisnejsi meritko.Se zbytkem do dolu hnus jsem se stydel a pripadal si jako idiot kdyby se mi na siti nekdo chytil tak bych druhy polocas ani nesledoval Zmar.

Reagovat
Swarley

jedinej kdo si zaslouží palec nahorů ze záložní řady je Sionko...on byl vždycky marnej, ale aspoň maká...

Reagovat
soukup

pěkně si ho vystih

Reagovat
smazaný uživatel

ja se omlouvam ale kdyz pri zpracovani sionkovi uleti mic 10 metru od nohy tak toho palce nahoru je dost skoda

Reagovat
Swarley

radši balon deset metrů od nohy, než neuvěřitelně konstruktivní rozehrávka pana dirigenta naší zálohy Plašila...15krát za zápas rozehrál balon...to je hezký, jen kdyby to nerozehrál 7krát na Ujfu a 8krát na Rozehnala...a pardon, jednou geniálně rozehrál vytříbeným pasem balon na naši střídačku...

Reagovat
smazaný uživatel

mas pravdu jako dirigent nestoji za nic ale predvedl to sami co sionko a to bylo NIC jezis jeste sem zapomnel na tu necekanou strelu sionka asi si rikal ze hraje ragby kdyz miril trikrat vys nez byla brana

Reagovat
Swarley

to že je levej, za to nemůže...to on by bohužel tak nějak vždycky...ale aspoň celej zápas odjezdí po prdeli...

Reagovat
smazaný uživatel

nejsem si zrovna jistej jestli byl od rady dobrej tah zakladat sestaveni zalohy na tom ze spolu hrali polak s plasilem v 21" kdyz plasil hraje uz pres rok v osasune levy kridlo

Reagovat
smazaný uživatel

tohle dohadovani je nanic myslim ze ze zalohy byl nejlepsi ale ta zaloha hrala mizerne teda spis sem tu zalohu vubec nevidel ptz to byl jen nakop od obrancu na utocniky a jim to nemuzu vycitat oba behali ale co muzou delat s vysokyma balonama kdyz obrana slovincu byla o hlavu vyssi

Reagovat
smazaný uživatel

ja nekritizuju jejich hru,v ramci moznosti hrali snad i dobre dalo by se rict,problem je styl nasi hry,jak rikas ty a jak sem psal i ja nekde vys uz

Reagovat
smazaný uživatel

tak v tom se schodnem proste nakopavany balony na barose a sverkyho to fakt nejde dohromady a kdyz uz chteji nakopavat ty balony tak at tam teda stavi necida ten je aspon vyssi,ale ono to stejne nepomuze zajima me jak to bude vypadat kdyz se vrati skoro po pul druhym rokem rosa

Reagovat
smazaný uživatel

coz bude ale stejne jeste chvili trvat, protoze nez se rozehraje v zaloze,pak pokud ho Wenger da do zakladu,i kdyz zase Rada ma taky dobrej zvyk stavet sedici hrace,tak uvidime jak to dopadne, ale myslim ze se nemylim kdyz reknu ze horsi uz to asi bez nej nebude,tak se mame na co tesit

Reagovat
smazaný uživatel

myslim i kdyby Rosa sel hrat s berlema tak bude platnejsi nez cela zaloha ten ma aspon nejaky napady

Reagovat
smazaný uživatel

no 2 dny zpatky sem koukal na interview s rosou na strankach arsenalu a tentokrat to vypada vazne nadejne i kdyz pravda,i rosa na voziku by toho vymyslel vic

Reagovat
smazaný uživatel

Baros snaha dokonce dokazal zahrozit vystrelit trefil tyc.Grygera snad 1 chtel vyhrat asi je zvykly z Juve a Sverky pro jeho dobrej pohyb.Vic ani dnes nemohl predvest jedine kdyby se stahl na stopera.

Reagovat
smazaný uživatel

vystřelit? to bylo spíš vyplivnout balon

Reagovat
smazaný uživatel

alespon posunul ten mic na branu jinak by nemeli zadnou strelu na branu

Reagovat
smazaný uživatel

ale bohuzel to byl jedinej kdo ho aspon vyplivnul jak tomu rikas

Reagovat
smazaný uživatel

jak to rikal bosak,nejnebezpecnejsi mic kterej letel na branu slovincu v druhym polocase byla hlavicka kterou nahravil brankari vlastni hrac...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jeho streli nebyly zrovna z penaltoveho puntiku takze ty kukadla jsou celkem nehoraznost.

Reagovat
smazaný uživatel

Vysledek Maroko-Gabon 1:2 by melo byt logicky v prekladu pro nas jsi pekne v prdeli.

Reagovat
Kubin1989

Rada nechtěl do hry posílat třetího útočníka příliš brzy. "Nechtěl jsem tam Necida dávat dřív, abych nenarušil hru zálohy, která byla dobrá. Když pak Necid přišel, měl tam několik slibných momentů."

Co dodat...Snad jen

Reagovat
Swarley

prej nenaruši hru zálohy...

Reagovat
Kubin1989

Prej hra zálohy byla dobrá...že ho huba nebolí

Reagovat
Swarley

tak každej to vidí trošku jinak...asi jsem měl málo piv...

Reagovat
Kubin1989

A toto mě na tom sere nejvíc místo toho, aby řekl jo posrali jsme to byla to hrůza, tak valí takový sračky

Reagovat
smazaný uživatel

neni to Vitezslav Lavicka ten kdyz rekl ze hrala Sparta houby dostal padaka,asi Rada nechce dostat taky

Reagovat
smazaný uživatel

to jo,zlatej Lavička, a to i ta Sparta v tehdejsi forme by ty Slovince mozna porazila

Reagovat
smazaný uživatel

Petrzela,Lavička a Jarolim (sice to 3.ho moc v oblibe nemam) ale jsou to nejlepsi treneri v Cesku

Reagovat
smazaný uživatel

s tim rad souhlasim a myslim ze tech treneru lepsich nez Rada bychom nasli mnohem vic

Reagovat
smazaný uživatel

Jeste ze ten fotbal nekdy tu logiku nema.

Reagovat
smazaný uživatel

s logikou bychom totiž ani nemuseli nastoupit a protivníkovi bychom dali body hned...

Reagovat
smazaný uživatel

se divim ze Rada jeste nesvadi tu remizu na to ze neodpiskali tu malou domu Slovincu, ze ktery mela bejt karta pro brankare a penalta

Reagovat
Swarley

hezký sny vám přeju moc a moc, ať vás Rada straší celou noc...

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby pres noc zmizel myslim ze bychom byli vsichni vdecny ale tahle mura bude trvat rozhodne dyl nez tuhle noc

Reagovat
smazaný uživatel

Po male domu byva neprimi kop.Nevim to jiste ale penaltu jsem snad po male domu kopat jeste nevidel.

Reagovat
smazaný uživatel

tak to se omlouvam,spatne sem si vzpomnel,ale princip toho co sem psal to nemeni

Reagovat
smazaný uživatel

pouze jsme si ušetřili blamáž, jelikož by šel kopat Jankulovski, ikdyž by to Polák mohl krásně "dotlačit" násilím do sítě...

Reagovat
smazaný uživatel

jj neprimy kop zadna penalta

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tohle byla opravdu bída... Musel jsem si potom dát dvě hodiny Helloweenů, abych to nějak rozdýchal... Vzdal jsem to po sedmdesáti minutách, i přesto však lituji, že jsem s tím nesekl dřív. Tak nudný zápas jsem neviděl už dlouho.... Možná zápas, když hrála v LM Chelsea na Kluži, by tomu mohl konkurovat. Tomu zápasu chybělo snad všechno...

To totiž nebyl reprezentační tým, ale skupinu reprezentantů. K týmu to mělo dost daleko. Přitom neselhaly ani tak individuální kvality hráčů, i když je to poslední dobou taky dost velká bída, jako jsme spíš dojeli na herní styl, poziční hru a souhru. Dále pak jednoznačně na mizernou motivaci, bojovnost a prakticky žádnou snahu. To byly největší slabiny, které jsou z velké části především vinou kouče.

Hráčům chyběl pohyb, lehkost, zároveň jsem u nich postrádal dravost, bojovnost, agresivitu. Prostě marnost. Při pohledu na tenhle mančaft si člověk říká, proč něco takového jako reprezentace vůbec existuje, když by se nebýt jich mohly hrát ligové soutěže…

Je docela zajímavé, jak měli někteří playeři smysl pro debilitu – ve chvílích, když by se býval hodil centr, někam by posunul hru, šoupli hráči balón zpět po zemi na stopera. Naopak když bylo naprosto jasné, že je marné centrovat, centr přišel o skončil na tribuně…

Zkrátka hra neměla myšlenku, pokud ano, byla to myšlenka chovance psychiatrické léčebny. Nic osobního proti Radovi, ale ten člověk u koryta nemá co dělat. Nehledě na jeho bilanci je herní projev tragický a bohužel pro něj především ve věcech, které by trenér změnit mohl.

Reagovat
smazaný uživatel

Fotbal nemá cenu komentovat, takže jen Halloween

Reagovat
smazaný uživatel

Myslim že kdo dneska pustil místo fotbalu Thálii, neprohloupil

Reagovat
smazaný uživatel

škoda pouze bodu to s mělo uhrát na 3body měli využít chyb soupeřových obránců ale nic moc škoooda

Reagovat
Yanek

HNUS.

Reagovat
vanGomm

Pomalu ale jistě se z nás stává hodně průměrný tým.S tímto výkonem bude se Slovenskem bod také dodrý.Nezadržitelně začínáme dohánět náš klubový fotbal na evropské scéně.Ono se nikdo nemůže divit.Naši hráči v zahr. klubech buď sedí,hrají o záchranu nebo jsou ne zrovna v nejlepších ligách např.Dánsko Turecko atp.To bohužel o něcem začíná svědčit.Vše nasvědčuje,že to může být v budoucnu ještě horší.

Reagovat
GEGE

Trapný výkon

Reagovat
One-Real

Reprezentace stojí na mrtvém bodě...špičce Evropy absolutně nestačíme, a s takovýmto fotbalem bychom MS udělali jenom ostudu, uvidíme jak to bude s Rosou, ale možná by bylo lepší, na MS vůbec nepostoupit. Vyhodit zRadu a začít radši odznova, ale s perspektivním trenérem, než pokračovat s tímhle hlupákem..

Reagovat
fabec1222

Cesko

Reagovat
smazaný uživatel

Doufam, že až skončí Pája v juve, tak ty dědky z krajskýho přeboru (národního týmu) bude koučovat on.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Paddy

Takhle se hraje za narodni tym? To bylo nasazeni a reprezentovani vlasti? pri nasem diviznim fotbalku tady u nas vidim vetsi touhu po vitezstvi, vetsi bojovnost. "Prijeli jsme aspon pro bod", to je vysmech, my jsme tam meli ziskat vsechny tri. Hrali jsme proti Slovinsku a ne proti Nemecku . Takovýmto způsobem se tam nedostaneme ani za mak . Reseni je okamzite vykopnuti trenera. A uplne jiny vyber hracu, nekteri me prijdou jako na kdyz prijedou na dovolenou. Nevidel jsem u nikoho nejakou snahu s tim neco udelat . Nikde zadny sprint, jenom takovy pohodovy klus, nikde zadna myslenka, protiutok skoncil driv nez zacal, no proste hruza . Jediny kdo snad za neco stal byl Sverkos, bohuzel s pristupem zalozniku nemel narok . Pak nechapu proc tam neposlal po polocase Necida misto Barose, kdyz videl jak byl zase marnej. Ono to kdyby hral s takovou chuti za nas jako hraje za Galatasaray, tak proc ne . Necid prisel a hned meli ty nakopavane balony nejakej smysl. Konec koncu by ted meli nasi reprezentanti chodit kanalama . To uz by mel pan Rada radsi povolavat Sucheho, Simunka, Filla, proste ty mladsi hrace, kteri maji chut a odhodlani reprezentovat a byt se za tu nase hroudu . To je ode me vse, pisu to v rozhorceni, tak se me nedivte

Reagovat
Paddy

jj a myslel jsem byt se za tu nasi rodnou hroudu

Reagovat
smazaný uživatel

reprezentovani vlasti

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Chjo,teda takhle blbě jsem je hrát ještě neviděl Jako myslím,že trenér toho moc udělat nemohl...Prej převezmeme iniciativu..to by ale hráči museli pokyny plnit.Plašil nedokopne do šestnáctky..prostě bída co k tomu říct

Reagovat
smazaný uživatel

Tady se zase nádherně brečí a nadává

Nejhezčí je, že Rada se kritizuje za všechno...

Hraje na jednoho útočníka a nadává se,že se bojí a hraje defenzivně.

Hraje na dva útočníky - všichni si stěžujou,že je obrana jalová...

Nasadí Jarolíma a nadává se mu,že Jarolím hraje blbě a ať ho tam nedává.

Nedá tam Plašila a nadává se mu,že tam měl být Jarolím,protože Plašil je tragickej.

Šírl odehraje výborné utkání x Anglii a hned je nejlepším křídlem. Dneska mu všichni nadávaj,že není křídlo a hraje moc dozadu.

Nechápu,proč si tu stěžujete na obranu,která byla jakž takž stabilní. To je fuk,jestli tam je Suchý nebo Šimůnek, obrana je pevná. To, že záloha stojí za houby a nedokáže dostat soupeře pod tlak,aby nakopával balony na tribunu,to není jejich chyba.

Ohledně zálohy - myslel jsem,že chybí hráč,který je schopný dát přihrávku. Chyba... Chybí hráč,který je schopný míč potáhnout a obejít soupeře a zahrozit - at střelou,nebo pěkně přihrát. Ke střele se odhodlal snad jenom Baroš,který dal tyč a pak ještě těsně nad.

Útočníci - s tím,co dostali od zálohy to je prostě bída. Baroš 3x vystřelil a 2x z toho bylo nebezpečí pro branku soupeře. To,že nedostal míč a všichni nakopávali míče,na které ani on ani Svěrkoš nemohli dosáhnout... S tím se nic nenadělá.

Svěrkoš mi přišel hodně marnej,sliboval jsem si právě od něj nějakou překvapivou kličku,rozehrávku,ale kdykoliv se dostal k miči,tak to napálil. Tady mě zklamal.Čekal jsem od něj chladnou hlavu a nějakou myšlenku,ale očividně toho bylo moc.

Nejvíce bych asi sprdl celou obranu a zálohu za tragickou rozehrávku...

Stopeři se ani nepokoušeli vyvézt míč na polovinu soupeře,když nemohli přihrát po zemi,tak to nakopli s tím,že to tam někdo ukope. Bohužel zapomněli,že Koller tam už není.

Záloze chyběl v rozehrávce klid a nějaká ta drzost - vzít to na sebe,obejít jednoho soupeře a přihrát. Podle mě jim měl hodně pomáhat Svěrkoš,který by měl hrát podhrota,ale většinou to jen zbabral.

Reagovat
smazaný uživatel

Pardon - že je záloha jalová...

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, hodně mě dostávalo jak krajní záložníci, ač Šírl či SIonko si netroufli jít 1 na 1. Radši celou akci zbrzdili a posílali to zpět do zadu, což obrana nevěděla nevěděla co udělat jiného, než to nakoupnot. Jediný kdo šel a byl trochu dravej byl Grygera, jinak nic moc. Myslím, že tohle neni problém trenéra, ale současné situace národního týmu. S tou zálohou se opravdu nic dělat nedá. To jedině opravdu zkusit Morávka, který je mlady, dravý a bude hýřit sebevědomim..

Reagovat
smazaný uživatel

I takoví hráči kteří hráli ve Slovinsku jsou schopní hrát mnohem lepší fotbal. Stačí aby si věřili (v posledních zápasech v kvalifikaci jsou hodně posraný - a podle mně zbytečně), nabíhali si do prostoru (Nevytvoří prostor pro spoluhráče, neukážou se pro nahrávku) a celkově vzato zápas alespoň víc odmakali, když se nic iného nedaří.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře, když už jsme ovšem viděli, že Plašil tam byl naprosto zbytečnej, tak proč ho doprčic nevystřídal, když viděl, že nám přihrávky po zemi nejdou, proč tam nedal vysokýho útočníka mnohem dřív? To jsou prostě chyby, který reprezentační trenér nesmí dělat..

Reagovat
smazaný uživatel

Šírl odehrál jedno utkání, kde mě potěšil, že může hrát výborně i na levé záloze, ale v dalších reprezentačních zápasech to byl těžký průměr až podprůměr, takže nemá cenu ho stavět na zálohu, když ji hraje jako obránce.

Reagovat
smazaný uživatel

okamžitě bych vyhodil radu ti kluci předváděj uplně jiný výkony ve svých klubech než pak v reprezencaci a ty nakopávaný balonáý nevim jakej to ma pořad smysl už nikdy takhle nehraje jenom pořad my

Reagovat
smazaný uživatel

to zas v tydnu kluci slavili na hotelu Praha a podle toho to taky vypadalo Ujfaluši a RADA ven

Reagovat
smazaný uživatel

rada ven. a pak jeste rekne, ze je spokojenej. to je jak v Ivanku, kamarade: "dulezity sou naky body a je jedno jak. A na zbytek se vy*er."

Reagovat
smazaný uživatel

To byl zase zápas. Uplně mě udivovali přihrávky přímo na kopačky Slovinců, což nechápu jak hráči typu SIonko, Plašil si můžou dovolit. Slovinci či naši záložníci úplně ze hry vymazali Svěrkyho a ač Bary hrál hodně dobře, sám nato ve předu nestačil, bylo vidět, že hýřil sebevědomím. Rozehnal pěkně hořel, ale ani se mu nedivim, když pořádně nehraje. Jankul to samé. Naši jednoznačně nejlepěí hráči byli Grygera s Barym...

Reagovat
smazaný uživatel

Rado rezignuj Naše hra nemá vůbec smysl...Když Gabun porazí Maroko a my s ním jenom remizujem tak tohle už je opravdu ostuda...

Reagovat
smazaný uživatel

nemá cenu mít v reprezentaci hráče jako plašil!!!Ten na to prostě nemá§! skusil bych povolat nějaký mladší hráče! zkusit místo rosickýho morávka ,když je to takovej talent!sice nemá zkušenosti ale co

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně Morávek je aspoň talent a myslím že už to i prokázal, Plašil ten se nehodí ani na tu lavičku

Reagovat
smazaný uživatel

hodně se řiká že na to ještě není připravenej ale když to vidim tak by to za zkoušku už stálo!!

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak.. Dat sanci dravymu mladi a oni by neco ukazali.. Vhodne je doplnit starsima skusenyma hracema a hned by tam aspon nekdo po tom hristi behal..

Reagovat
smazaný uživatel

já nevim proč se toho rada bojí.v týdle době tim může repre jedině získat!

Reagovat
GEGE

200 pro odstup Rady

Reagovat
smazaný uživatel

když 100. tak i 200. a teď musíme i 300.

Reagovat
smazaný uživatel

Zapas sem nevidel, ale spousta lidi (nebo teda podle vysledku predzapasovy ankety vetsina) me furt neprestane udivovat ....Anketu pred zapasem jasne vyhralo to, ze ve Slovinsku repre vyhraje - kde to zijete? Ceska reprezentace uz davno nema takovy kvality aby tymy jako Slovinsko venku porazelo a uz vubec ne jako "povinnost" a ocekavanej vysledek. Navic, Slovinci v kvalifikaci doma zatim vsechny zapasy vyhrali, vcera poprvy ztratili body.... hru sem nevidel, takze vykon nehodnotim, ale bod rozhodne neni spatnej.

Reagovat
smazaný uživatel

počkej až ve středu prohrajem se slovákama!

Reagovat
smazaný uživatel

A co jako?

Reagovat
Tsigi

Tohle je dementní příspěvek. Tvrdit, že nemáme kvalitu na to porazit Slovinsko bez 5 členů základní sestavy

Reagovat
smazaný uživatel

Tak si sundej ty ruzovy brejle.... doma by repre mela tymy jako Slovinsko porazet. Ale takovou kvalitu aby Slovince povinne mela porazet venku rozhodne nema. Jestli si myslis ze jo, tak bych to o "dementnim prispevku" musel pouzit obracene. Ceska reprezentace holt uz tak silna neni - nebo ti snad prislo ze jo?

A jestli sis vsim, Slovinci zatim v kvalifikaci doma kazdyho celkem bez problemu porazili, vcera to byla jejich prvni ztrata. Tak si prosim ty dementni urazky nech pro sebe a premejslej nez neco napises.

Reagovat
Tsigi

Slovinci jsou z 5. koše. Chybělo jim 5 hráčů základní sestavy. To, že v plný síle porazili Severní Iry a Slováky není argument. Kvalita na to, abychom porazili Slovinsko nám skutečně pořád neschází. Spíš ty se vzpamatuj a přemejšlej než napíšeš něco takovýho. Vím, že je hrozná moda psát, jak je náš nároďák v prdeli a vůbec být hrozně kritickej. Takže tě nechám v tom tvém ,,objektivním´´ snu.

Reagovat
smazaný uživatel

Takze tobe ty tragicky vykony a vysledky cca rok v kuse prijdou jako nahoda nebo co?

Moda je nadavat na Radu - na toho ja nenadavam, protoze holt nema s cim pracovat. Fotbal ted umi hrat kazdej a tymy jako Slovinsko rozhodne nejsou zadny outsideri. Vyhravat ve Slovinsku je nutnost pro tymy jako Spanelsko, Italie, Anglie... ceska reprezentace uz davno ani zdaleka neni na jejich urovni. Nebo ti snad prijde ze jo?

Reagovat
Tsigi

Pořád přehlížíš fakt, že Slovinsku chybělo půl základní sestavy a ano pro mě je povinnost porazit Slovinsko, kde nastoupí půl mančaftu náhradníků

Reagovat
smazaný uživatel

Nam zase dlouhodobe chybi nejlepsi hrac Rosicky... a pokud to nejsou hraci co nejak extreme prevysujou zbytek muzstva a jsou pro zakladni sestavu nepostradatelny, (coz si v pripade Slovincu nemyslim) tak to neni az tak podstatny.

Jak pisu vedle. Vyhra doma a remiza venku je podle me naprosto adekvatni porovnani sil Ceska Slovinska. Nejsme Spanelsko nebo Italie...

Reagovat
Tsigi

Když si to myslíš, těžko ti to vyvrátím

Reagovat
smazaný uživatel

ja myslím že oba jak tu pišete tak pravda je někde uprostřed. slovinsko je v 5 koši ale to nic neznamená. do losovaní LM je třeba taky obrazně řečeno třeba fiorentina ve 3 koši nebo na losování ME je třeba německo v posledním koši a co... evropa se hodně zkvalitnila podivejte na takové rumuny. ti měli jasně vyhrat ikdyž ty cigoše nesnašim a dup bosna jak je vymlela (ivanovič nadhera) .. taky mam nazor že česko je v prdeli ale nejsem ztoho veselej a ano je ted moda psat česko je v prdeli ale co nam zbyva než nadávat, když nic neovlivnime. my sme dobří už jen na papíře. ve slovinsku sme měli vyhrat ale nevyhrali sme vlastni chybou. prostě češi jsou závislý na rosickem a pořad se jen vzpomíná na nedvěda. rada nemá kredo a mslim si ž plno reprezentantů si o něm potají myslí "to sovje".. ale česko je holt země plná korupce a špatných lidí na dobrých místech. a přistich sem se jak při té malé domů slovinců sem si řek to mate za ten tragedsky vykon - spravedlnost aspon že slovinsko nevede tak jim to nepisk.... je zbytečne se hadat o tom zda na to čr má nebo nemá... je to težké říct. měli bysme je poražet ale každy zapas je těžký - spíš je chyba v celém procesu reprezentace

Reagovat
smazaný uživatel

a taky hrači si samí musí (ale neudělají to) uvědomit za co hrajou, co ten dres obnaší. jenže ujfimu stačí když má doma silikonové 4ky, stejně jako pulce jinejm. ted to možná bude znít divně ale takový rozehnal - kratký sestřich v anglii , dlouhe vlasy v italii jako kdyby naznačoval že do te každe ligy patřil a prostě snaží se sžít s tou kulturou prostě není svuj a nemam ho rad le ne kvuli tomudle. a taky nelíbí se mě jak někdo říká že do zalohy jen JEDEN tvurce hry. šak vedle sebe klidně muže hrat jarolim s matějovskym a pod nima polak nebo kovač. pokud pořad chcem hrat 451. jinak širl kvality má je to "objev" a je pořad lepší na svem postě než plašil na tom svem. tihle reprezentanti nemaj takový bojovný charakter jako švedi nebo nebo švýcaři

Reagovat
Kubin1989

Tak určitě není tak silná jako 5 let zpátky, na druhou stranu když se podívám na ty kluby za jaké ti hráči hrají (Juventus, Atletico, AC Milan, Zenit, Galatasaray atd.) a když to srovnám z druho stranou ať už u Slovinců, Poláků nebo Slováků tak jsme na to neporovnatelně líp. Tak kde je chyba. Prostě když budueme spadávat k mentalitě, že bod ze Slovinska je dobrý a když budeme hodnotit po každém zápase, že nula vzadu je krásná tak ani líp nebude. Chce to více bojovnosti více pohybu, přijde mi že hráči jako by byli pořád navyklí z let nedávno minulých, že to přijde samo i bez bojovnosti. Můj názor je ten, že z téhle skupiny se dá postoupit bez problému z prvního místa jen je třeba pro to začít něco dělat a hlavně ojezdit každý zápas po zadku

Reagovat
smazaný uživatel

Jsme na tom lip (ikdyz treba proti Polakum to v kvalite hracu az tak neporovnatelnej rozdil neni), ja prece nerikam ze jsme na tom hur. Rikam, ze vyhra doma nad Slovincema a remiza ve Slovinsku je naprosto odpovidajici vysledek porovnani obou souperu. A za tim si stojim.

Reagovat
smazaný uživatel

lepší přivést bod po matném výkonu než tam prohrát po super hře Hlavně si uvědomit, že kdyby proti nám nastoupili v plné síle tak ten bod nemáme

Reagovat
JarousFCB

Já myslel, že fotbal se hraje pro diváky

Reagovat
smazaný uživatel

To vyzera ze v Prahe to bude napinavy zapas, ale myslim si ze to vyhrate.

Reagovat
smazaný uživatel

ajaj, tak pokud si ehm myslí, že vyhrajeme, tak to smrdí průserem ...

Reagovat
smazaný uživatel

ale no

Reagovat
božský John

Jakej matnej výkon? Takový sračky nehráli ani bratia v anglii...

To bude ve středu zápas...Horní vs. Dolní..0:0 na střely 2:2

Reagovat
smazaný uživatel

našim hráčům chybí vše,nejsou vůbec technick zdatní,v obraně jakš takš ale do utoku propstě nic.Ale z kama brát?v česku se nerodí hráči co umí něco s míčem.Rozdíl dřív dělal Koller,ten dla gol z ničeho,každej an něho nadával ale prost ěletěl an něho centr a vždy si sním věděl rady.Takovej utočník byl výjmečnej,Naše hr anikd ynebyl výjmečná al eKoller dla z hovn gol vždy.

Reagovat
božský John

Souhlasim...1 na 1..to u nás neexistuje a místo toho abychom hráli chytře,tak jsou výletnim tempem na druhou polovinu..nacentrujou na dvoumetrový hovado a zase jdou zpátky..

Reagovat
smazaný uživatel

Rozdil delali Koller a HLAVNE Rosicky.

Reagovat
smazaný uživatel

pamatuju si co hrál Rosický ještě za nároďák před zraněním každej an něho nadávla že hraje uplný hovno,a hrál uplný hovno v repre,každej nadávla doteď si pamatuju utkání v Liberci proti Kypru tam to vyvrcholilo ta krytika na Rosického že je v nároďáku uplěn průměrnej.Ale kdo byl v utoku Koller.To ani není člověk to není fotbalista ale prostě on byl tak vysokej že stačilo mu dát míč na hlavu a běžte se radovat hra byla bídná i za rosickýho.Už 3 roky hrají naši tragickou hru a hráli ju i z Rosickým,fakt si to pamatuju jak na něho každje nadával.

Reagovat
smazaný uživatel

Vsichni na nej rozhodne nenadavali. A takyze ty co na nej v tu dobu nadavali jsem obratem posilal na vysetreni, pac Rosicky byl a porad je nas jasne nejlepsi zaloznik a bez nej nase hra nema ZADNOU myslenku. NIKDO nedokaze dat balon, rozherat ho, podrzet, prejit jeden na jednoho. Tohle vsechno on umi a i v ty dobe umel a delal.

Reagovat
smazaný uživatel

nevím nesouhlasím stebou měl takovou pověst když hrál nedvěd,poborák a tak tak se sněm svezl a hrál tak yodbře od te doby co hrál bez nich byl doslova nebojím s epoužít to slova byl tragickej,fakt si to pamatuju jak hrál Rosa špatně a valila se na něho krytika a pslao se jestli ho svazuje t akapitánská páska a tak,prostě pslao s eo tím a hrál fakt na urovni Plašila a ostaních v repre.Tohle mě nidko nevyvrátí ja si tu dobu fakt pamatuju.On nebyl hráč který chodil jeden na jednoho,on byl hráč do kombinace na rychlou narážečku ale tu mu nikdo v repre nedal a spadl do toho průměru.Myslím že Koller je daleko větší stráta.Ten dokázal dávat branky i s tragickou zálohou.

Reagovat
smazaný uživatel

davat hracovi 4 za to ze nemame schopnych zalozniku a tudiz nemel co predvest je podle me ubohe.... to by musel takovy plasil atd. dostat min. 10

Reagovat
smazaný uživatel

sirl 5, jankul 5, sverkos 3- jinak ok

Reagovat
smazaný uživatel

eště, že sem se nedíval...už mě to sere!..doufám že až přinde Rosa zpátky, tk se to oživí..protože tje DĚS BĚS!...už ani nevím dy naposled sem byl pyšný na náš národní tým..kkti

Reagovat
smazaný uživatel

No tak k tomu se snad nedá ani vyjadřovat, tohle mě bude víc zajímat až bude PAN rada pryč z repre...Jedinej kdo si zasloužil včera palec nahoru byli asi fanoušci, kterých bylo dost a měli strpení se na to dívat a přijet takovou dálku

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak... myslim, že naše největší slabina sedí na střídačce a říká si trenér!

Reagovat
smazaný uživatel

škoda že tam není duo škorpil-lavička-hapal/uhrin ml. pořadí podle pravomocí. když to těm dvěma šlo v liberci nebal bych se že by jim to nešlo tady.

Reagovat
smazaný uživatel

teda spiš trio no

Reagovat
smazaný uživatel

to je super nápad... ale zcela neuskutečnitelné, každej z nich by asi chtěl post "hlavního trenéra", ale Lavička s Uhrošem trenérsky dospívají na úroveň nároďáku, o tom není pochyb... mimochodem, taky Liberečák??

Reagovat
smazaný uživatel

ja pravě myslím že škorpil i lavička sou dost profic na to aby si udělali pěkně tlustou čaru ohledně pravomocí . a uhrin mi přijde jako nová krev s novýmiynápady. ja vim je to jen teorie lavička je u klokanů tam dole a škorpil není dost BUM pro svaz ani pro hrače - ti by ho asi nechtěli

Reagovat
smazaný uživatel

hnus

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mě osobně včera náš fotbal nehorázně nudil, chvílemi to bylo na úrovni mužů v 1B třídě, ty nahrávky, chyby....polovinu hráčů jsem si ani nevšiml že hrajou Jankulovski, Šírl, Polák, Plašil, Svěrkoš, Rozehnal....včerejší remíza mě hodně zklamala

Reagovat
smazaný uživatel

I takoví hráči kteří hráli ve Slovinsku jsou schopní hrát mnohem lepší fotbal. Stačí aby si věřili (v posledních zápasech v kvalifikaci jsou hodně posraný - a podle mně zbytečně), nabíhali si do prostoru (Nevytvoří prostor pro spoluhráče, neukážou se pro nahrávku) a celkově vzato zápas alespoň víc odmakali, když se nic iného nedaří.

A to jsou věci se kterými má trenér co dočinění.

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt tragédie, po té kopané jsem vypnul comp a šel jsem na něj až teď, páč jsem nechtěl číst tu bídu. Myslím, že tisk na ty naše nekopy byl ještě hodně milosrdnej a je to přesně pokračování Brücknerovi práce. Na naší kopanou (pozor, nezaměňovat s fotbalem!) se nedá dívat, ale bod dobrej...

Reagovat
smazaný uživatel

To byla bída, přísnější měřítko snesli tak 3-4 hráči. Šírl je v záloze neuvěřitelně tragický, Rada by ho měl dát na lavičku nebo do obrany.

Reagovat
smazaný uživatel

Čech+obrana celkem ok...

V ofenzívě nemáme žádnou kvalitu, to byla hrůza se dívat na ty čitelné přihrávky a neskutečnou připosranost riskovat. (A to ještě v sobotu Rada postopadesáté připomněl v MF DNES, že tam musí být více odvahy. ). Nemáme křídla, nemáme schopné střední

záložníky, kteří by si uměli sjednat pořádek, uklidnit hru, podržet míč....

Tohle mužstvo je jedna velká bída a neříkejte mi, že podíl viny nenese Rada, vždyť takhle špatně hra nevypadala ani v závěru Brucknerova angažmá, přitom Slovinci byli hodně průměrní a k poražení.

Reagovat
smazaný uživatel

no já doufám, že se z toho poučíme a ihned po nepostoupení na MS vyhodíme Radu a některé nekopy do krajského přeboru...

Reagovat
smazaný uživatel

Pohyb středních záložníků- čirá zoufalost. Největší problém. Když už se míč k Plašilovi dostal, bylo to lepší, ale aby se k němu dostal, muselo se stát několik náhod najednou. A Polák? To byl vrchol hrůzy. Z tohoto (ne)pohybu středních záložníků vycházela katastrofální rozehrávka obránců(kdyby tohle Zdenda předváděl v Itálii, tak si nekopne). Navíc špatně hráli taky krajní záložníci... Útočníci jsou chudáci, takhle si zápas protrpět... Každopádně rozhodující podíl viny leží na Radovi, protože tohle mužstvo klidně mohlo Slovince zadupat do země. Myslím, že hájení Rady je u konce a měl by táhnout.

Reagovat
smazaný uživatel

mě to je vcelku jedno, repre mi moc neříká, hlavní je klubový fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vanGomm

Se slováky se bude nebo nebude riskovat?Asi se bude hrát zas na bod a pořád budem ve hře o postup.To zas ve čtvrtek řeknou,že je ještě 12 bodů ve hře a že to mají ve svých rukách.Dobře to včera řekl komentátor,že jest-li někdo ztratil 2 body tak určitě Slovinci.

Reagovat
smazaný uživatel

Hodnocení : (1-5)

Čech - 2

Grygera - 4

Ujfaluši - 3

Rozehnal - 4

Jankulovski - 5

Polák - 5

Plašil - 5

Sionko - 4

Šírl - 5

Baroš - 3

Svěrkoš - 4

Kadlec - záloha?

Necid - oživení, jednou zbytečně zasekl míč a dostal se tam, kde byl před kličkou

Fenin -

Četl jsem, že Svěrkoš hrál lépe než Baroš. Což je absolutně k smíchu, protože Baroš byl jednoznačně nejnebezpečnější český hráč.

A obhajoba Rady není na místě! Pokud 90% našich útoků vedeme ve třech hráčích, tak už to musí být stanovenou taktikou. A při tom i s hráči jako je Plašil, Polák či Šírl by se dalo vstřelit Slovincům branku. A ne, že ne! Grygera s Jankulovskim můžou být rádi, že hrají ve velkoklubech, na levé záloze nám hrají výborní beci a Ujfaluši nehrál zle, ale tak jako v Atléticu, i v reprezentaci nehraje na 100 procent. Čech předvedl neuvěřitelně skvělé vyběhnutí proti největší šanci zápasu. Dedic prostě nemohl zakončit jinak než zakončil.

Reagovat
smazaný uživatel

je vidět, že nevíš co říkáš...do známek píšeš svěrkošovi lepší známku a záhy polemizuješ s tím, že byl nebezpečnější než baroš...ale o to tu nejde...hlavní je to, že nikdo nedokázal těm útočníkům dát kvalitní či průměrný balón...pak tam může být i pět útočníků a nezmůžeme nic

Reagovat
rufus

Hodnocení : (1-5)

Andy to hodnotil podle známek jako ve škole..

Reagovat
smazaný uživatel

Jj .

hodjohne, máš pravdu, že je nedůležité porovnávat útočníky v tak takticky vedeném zápase. Jenomže, když už někdo napíše, že Svěrkoš byl lepší Baroše, tak musím reagovat. Nebyl. A o to mi šlo. Polák s Plašilem samozřejmě míč dát umí. Ale jak píšou kluci nahoře, problém byl hlavně v pohybu, nejen směrem dopředu. Remíza 0:0 je z veké části chyba Rady. Není možné, aby devět útoků z deseti bylo vedeno ve třech hráčích. Takhle se dokáže prosadit snad jen Barcelona. Rada zvolil špatnou taktiku.

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostá tragédie Rada ven!!!

Reagovat
didosh

Škoda ze Slovinska jsme měly dovést body tři!!!!! Teť musíme porazit Slováky prostě musíme....

Reagovat
smazaný uživatel

jj přesně..........musíme porazit slováky, ale při našem stylu hry o tom dost silně pochbuju ..twoe ta naše hra to byla fakt katastrofa

Reagovat
smazaný uživatel

mno tak to bych neřekla že kadlec je nějakej nekop......bo co..dyt kadlec je jeden z nejlepších hráčů našeho národáku...........a to myslim fak vážně

Reagovat
smazaný uživatel

jenže je blbost ho poslat do zálohy...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele