základní skupiny - skupina B, 2. kolo
14.06.2007 18:15 CET
0 : 1
(0:0)

Vzájemné zápasy

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Česko - poslední zápasy

11.06.2007
Česko
0:0
Anglie
ME U21
Sk B
10.10.2006
Bosna a Herc.
1:1
Česko
ME U21 - kvalifikace
Bar. 2.z
06.10.2006
Česko
2:1
Bosna a Herc.
ME U21 - kvalifikace
Bar. 1.z
06.09.2006
Česko
2:1
Bělorusko
ME U21 - kvalifikace
Sk 9
02.09.2006
Kypr
0:2
Česko
ME U21 - kvalifikace
Sk 9
15.11.2005
Německo
1:0
Česko
ME U21 - kvalifikace
Bar. 2.z
11.06.2007
Česko
0:0
Anglie
Sk B
28.05.2002
Francie
0:1p
Česko
Pl. F
25.05.2002
Itálie
2:3e
Česko
Pl. SF
21.05.2002
Česko
1:1
Řecko
Sk B
19.05.2002
Belgie
0:1
Česko
Sk B
16.05.2002
Francie
2:0
Česko
Sk B

Srbsko - poslední zápasy

11.06.2007
Srbsko
1:0
Itálie
ME U21
Sk B
02.06.2007
Srbsko
1:1
Lotyšsko
ME U21 - kvalifikace
Sk 8
10.10.2006
Švédsko
0:5
Srbsko
ME U21 - kvalifikace
Bar. 2.z
06.10.2006
Srbsko
0:3
Švédsko
ME U21 - kvalifikace
Bar. 1.z
06.09.2006
Srbsko
2:0
Litva
ME U21 - kvalifikace
Sk 3
03.09.2006
Gruzie
1:3
Srbsko
ME U21 - kvalifikace
Sk 3
11.06.2007
Srbsko
1:0
Itálie
Sk B

Mistrovství Evropy do 21 let - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Srbsko "21"
1
1
0
0
1 : 0
3
2
Anglie "21"
1
0
1
0
0 : 0
1
Česko "21"
1
0
1
0
0 : 0
1
4
Itálie "21"
1
0
0
1
0 : 1
0

Komentáře (68)

Přidat komentář
HOST*españa

jaký jsou věkový kritéria pro hráče, aby mohli hrát za tým U21? v naší repre je totiž dost hráčů narozených v roce 84..

Reagovat
HOST*españa

jedině mě napadlo, že ten kdo zahájil ještě ve 21 letech kvalifikaci, že může dohrát i EURO i když už je starší

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, na začátku kvalifikace nesmí být věk vyšší než 21.

Reagovat
HOST*

Brucknere , divej se jak se ma trenovat CR

Reagovat
HOST*

To máš pravdu

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

Reagovat
HOST*

Áčko by se mělo koukat

Reagovat
smazaný uživatel

Co to tam vymýšlejí s tou sestavou? Hlavně tedy s Papadopulosem.

Reagovat
HOST*-Kopy-

Kysela hrál kurva tak dobře

Reagovat
HOST*-Kopy-

Hušek to samý

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

pro mě záhada..

Reagovat
HOST*-Kopy-

Střevní potíže

Reagovat
smazaný uživatel

Ses posral?

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

poblil..

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

viděli jste teď ten sestřih UERA02.. kdo to tam byl? ke konci jenom obličej mu ukázali, při těch penaltách.. reprezentant, úplně si vybavuju jeho obličej, kdo to je?

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

tyvoe Pospíšil, už jsem si vzpomněl

Reagovat
HOST*-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

Co to tam vymýšlí? 21 moc koukala na áčko....

Reagovat
HOST*

v pici

Reagovat
Shevchenko

DO PIČEEEEEEEE !!!!!!

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

do hajzlu co to bylo za kiksy od toho Škorpila , už dlouho jsem neviděl tak prokoučovaný zápas , fakt kretén.. tlačí snad na něho někdo? trenéři těch mladých, či rodiče.. nebo doprdele co? kurva mě tak nasral s tou sestavou

dvě minuty do konce a já si říkal: neskutečně prokoučovaný zápas, no a 20sec před koncem jsem si měl říkat asi co holt kapku smůly, ale zas rozhodl nejlepší hráč zápasu, zaslouženě Jankovič

Ať si říká kdo chce co chce, ale na repre seniorů má zatím max. tak Hubník a hlavně Hušek.. jinak je to banda hráčů, co prostě ještě nemá zkušenosti.. u Srbů to šlo hodně vidět, ale hráči jako Tosic nebo Boško Jankovič vytvářeli rozdíly !

jsem nasraný jak nikdy

navíc tipliga v řiti, jak lehce se dokáže posrat pohodový den?! to je fakt v hajzlu.. ale ta sestava mě fakt nasrala.. ale tak co říkal jsem si, poďmě kucí, jenomže co tam dělal šmatlák (doslova) Papadopulos? to je pro mě záhada.. ale já jsem tušil, že ho tam bude chtít Škorpil procpat

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

normálně jsem z toho úplně v depce

Reagovat
smazaný uživatel

Na repre má Hubník s Latkou (sice není na turnaji, ale patřil do výběru), zkusil bych i Huška, Švece a Kopice.

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

Švec ještě ne, Kopic snad

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

jj, a Latka.. toho jsem zapomněl

Reagovat
smazaný uživatel

Zlámal - 5,5

Kaufman - 5,5

Hubník - 6

Kopic - 6,5 (nejlepší hráč z naší strany)

Kadlec - 3,5 (tragéd zápasu)

Kladrubský - 5,5

Švec - 5

Jirsák - 5

Pudil - 4,5

Fillo - 5

Papadopulos - 5

Škorpil - 3 (tragédie, když jsem ještě viděl, jak si tam v druhý minutě nastavení chystá Kleina, tak mě úplně dorazil)

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

Zlámal-6

Kaufman-6,5

Hubník-6

Kopic-6,5

Kadlec-5,5

Kladrubský-6

Švec-5

Jirsák-4,5

Pudil-4

Fillo-6

Papadopulos-4

Blažek-5

Rajtoral-6

ŠKORPIL-3

Slušně hrála obrana.. hlavně Kaufman jako skála, Hubník většinou s přehledem, Kopic-hodně slušný..

Reagovat
smazaný uživatel

Zlámal - hodně nejistý při centrech a to dlouhodobě

Kaufman - v každém souboji si pomáhá rukama (!) a ještě se tomu pořád diví, když mu to pískají, špatná rozehrávka

Hubník - dobrý vůdce, škoda toho gólu, ale měl to dost těžké

Kopic - můj oblíbenec, až na pár zkažených míčů při rozehrávce velmi jistý

Kadlec - naprostý tragéd, všechny nebezpečné akce Srbů šly z jeho prostoru, nebyl tam kde měl být, velká zásluha na obdrženém gólu, nešetrné zákroky, po kterých může být klidně vyloučen, šílená rozehrávka, prostě jasný tragéd zápasu

Kladrubský - začal velmi dobře, postupem času vyhasínal, ale přesto nezklamal, navíc univerzál

Švec - v defenzivní činnosti tradičně velmi dobrý, ale dopředu tragédie, trpěl tím, že vedle sebe neměl technického hráče, kterého k sobě nutně potřebuje

Jirsák - byl všude a nikde, navíc jestliže takový hráč zahrává všechny standartky, tak to jenom svědčí o tom, jak jsme dopředu tragičtí, na něm prostě nemůže stát hra repre týmu (!)

Pudil - největší zklamání šampionátu, nedaří se mu vůbec nic, ještě k tomu pořád diskutuje

Fillo - celkem dobrý, ale něco tomu pořád chybí

Papadopulos - vzal si toho na sebe asi moc, na začátku makal takovým stylem, že bylo otázkou času, kdy mu dojdou síly, to se stalo tak v 25. minutě, pak už to bylo jen horš a horší, ale mohl taky někdo říct Škorpilovi, který o tom asi nevěděl...

Blažek - co míč, to ofsajd nebo faul...

Rajtoral - snažil se to vzít na sebe, ale prostě už nebyl čas

PS: Ty známkuješ i za pětiminutové vystoupení?

Reagovat
HOST*

Jinak Pudil fakt zklamal to co předvadí je hrozný, Fillo udělá 50 metrovej sprint pak mu předloží luxusní přihrávku...on má takovýho času na střelu a stejně nevystřeli, než si to přehodí na levačku tak je všechno v prdeli, vzápětí zfauluje ze zadu přes kotníky a ještě se diví za žlutou

Jinak mě potěšil Kladrubskej...Bojuje jak se dá, hodně míčů chodí přes něj(protože Pudil není schopnej) nebojí se udělat kličku...

Proti Itálií: Zlámal - Kladrubský, Hubník, Kopic, Švec - Rajtoral, Jirsák, Hušek, Fillo - Kysela, já

Reagovat
HOST*-Kopy-

Moje práce samozřejmě

Reagovat
smazaný uživatel

Fillo je vykartovaný a ty nejseš v nominaci

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

tak na Rajtorala mě ta chvilka stačila.. vybojoval standartku, šlo vidět jak chce strašně moc hrát

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

*mně

Reagovat
smazaný uživatel

Tragéd zápasu byl dle mě Švec. Tolik prohranejch soubojů ... . Dle mě právě v jeho slabým výkonu vězel důvod, proč nás plavy tak přehrávali. Ale souhlasím, že po Kadlecový straně chodili jak na výlet

Reagovat
smazaný uživatel

jo, a ještě Jirsák. To je fakt pitomec. Vůbec nevím, proč tam hraje, když nevymyslí nic dopředu a dozadu taky nic. Fakt nechápu Škorpila, že nevzal např. Volešáka nebo tam místo toho teplickýho tragéda nedal od začátku skvělýho Rajtorala

Reagovat
smazaný uživatel

ne, že by mě bavila diskuse sám se sebou, ale vždycky si na něco vzpomenu ...

Hlavním atributem našeho neúspěchu je totální a průserová absence nějakýho útočníka. Papa byl dneska bojovnej, ale fotbalově je to krize a když se podívám na lavku, tak tam taky žádnýho bombera nevidím. Absence forvardů je obecně největším problémem našich všech reprezentací, ale tady v tomhle výběru je to teda opravdu trága

Reagovat
HOST*-Kopy-

Kysela je výbornej forvard... a ten Fillo taky slušný, docela jim to proti Anglii šlapalo, takže moc nechápu ? ... Volešák je zraněný ne ? ...jinak kdyby ne, tak samozřejmě od do středu zálohy

Reagovat
smazaný uživatel

Volešák zraněný není, ale jaro měl tragický...

Reagovat
HOST*-Kopy-

Aspoň by jsme dali góla ze standartky, když už nejsme schopní jinak...

Kdyby dneska hrál Kysela, tak jsme góla dali

Reagovat
smazaný uživatel

tragický jaro měly Budějice, když vedení prodávalo zápasy. Je to dost hnus, ale něco málo sem o tom četl. Samo to nemusí bejt pravda, ale když si vezmete tu proměnu z podzimní štiky ligy po nákupu Holendy se stal otloukánek ligy, kterej prohrával v zápasech s potřebnejme

Reagovat
smazaný uživatel

potřebnejma

Reagovat
HOST*1860

tak tenhle hrac se mi hodne libi jak hraje, je to muj tajnej favorit, dost technickej, zakoncit se taky neboji a hlavne se snazi a bojuje!!

Reagovat
sansiro

Ten Pudil je úplně strašný!

Reagovat
HOST*M11

Pudil ma kvalitu ale podle me za to muze to jak je tady posledni pulrok u nas vychvalovany ze vsech stran.... stouplo mu to poradne do hlavy a to je problem u nas mnoha takovych talentu... snad se vzchopi a uvedomi si ze jeste nic nedokazal a musi makat... potencial na to ma...

Reagovat
HOST*M11

to je proste tak... nekomu se u nas povede par zapasu a uz se z nej udela hvezda... co to ma pak s tak mladyma klukama udelat kdyz nejsou tak odolni vuci medialnimu tlaku jako jinde v zahranici

Reagovat
smazaný uživatel

po Belgii dal dva góly v Brně a pak už o něm skoro nebylo slyšet

Reagovat
smazaný uživatel

Ono je to trošičku jinak - spíš jsou hráči po jednom vydařeném zápase tak přechválení, že každý čeká zázraky. Viz. třeba Lafata, v poslední době nejzářnější příklad přecenění.

Stejný to bylo po zápase s Anglií - já sem z toho teda moc nadšenej nebyl, byli rychlejší, techničtější, 1 na 1 si nás dávali, my to nějak ubojovali na 0:0, ale to asi bylo vše. Včera to bylo stejné, akorát jsme dostali gól.

Reagovat
smazaný uživatel

S tím bych souhlasil, Pudil zatím nemá takové kvality, jak se o něm často mluví. O Lafatovi ani nemluvě, to je pro mě pořád muž ejdnoho zápasu...

Reagovat
HOST*

Skoda no mozna inokedy Strasne som Vam drzal palce

Reagovat
HOST*

skoda no, ale ty Srbove jsou tragedi v tom filmovani (to jim jde nejlip-krasnej antifotbal), videl jsem i druhou puli kdyz hrali s italama a delali to samy. Rozhodci by jim to nemeli zrat...

Reagovat
HOST*

Neviem videl som len poslednych 10 min. myslel som,ze remizku uhrate.

Ale som strasne zvedavy ci stych srbov daco vyrastie.

Reagovat
HOST*

Na Ms koncime , Srbove to Anglii muzou klidne nechat a stejne pujou z prvniho mista, takze s Italii to bude uz jenom o cest

Reagovat
HOST*

ME

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

přesně, na co by riskovali Srbové zranění, kord proti tvrdé Anglii..

Reagovat
smazaný uživatel

O čest nejde, pokud postoupí Anglie, třetí týmy z obou skupin se střetnou v baráži o OH!

Reagovat
smazaný uživatel

Chci říct "Jen o čest nejde..." Snad to každý pochopil...

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, teď je ale otázka, jestli někdo ze svazu vůbec chce, aby jsme postoupili na olympiádu, stačí si vzpomenout, jak to probíhalo minule.

Reagovat
HOST*jiri - fcb

Ale prosímtě, nech už ten svaz napokoji ... To je furt svaz to a svaz tohle. To víš, že chtějí postoupit na olympiádu, kdo by nechtěl. Když už nic jinýho, tak jě to pro ně možnost vydělat prachy, zviditelnit sebe i hráče. Další spekulace na téma, že svaz nechce postoupit jsou kravina

PS: nejsem košťálovec, to ani v nejmenším, ale tohle klima, kdy všechno je košťálova chyba, anebo chyba svazu, je fakt na hovno

PS 2: nečetli jste náhodou ty články o uplácení v nižších soutěžích? Zajímavé čtení o zajímavých průbězích zápasů . Jen se zeptám: Za tohle taky může Košťál?

Reagovat
smazaný uživatel

1) s olympiádou by byly hodně velké problémy, protože kluby by nechtěly v průběhu sezony pouštět hráče někam do Číny, což je naprosto logické. Bylo to tak i minule a bylo by tomu tak i teď. Tím pádem by se z toho stala akorát fraška plná omluvenek kvůli údajnému zranění a odjel by tam tak slabý tým, že by jsme tam byli akorát pro smích, ostatně stejně jako minule.

2) Na uplácení v nižších soutěžích má Košťál svou vinu, o tom snad nemá cenu debatovat. Jelikož je (místo)předseda svazu, tak má kompetence proti tomu bojovat. Ale snad by jsme po něm nemohli chtít, aby bojoval proti lidem, kteří ho zvolili, ne? Nebo snad ano?

Reagovat
HOST*

tak co dodat tohle je proste jasne napsany jak to je....ale Jirka to stejne neuzna

Reagovat
HOST*jiri - fcb

1. Takže to, že se hráč omluví s olympiády, je vina svazu? To si jako představuješ jak? Svaz zakáže hráči hrát na olympiádě? To je spíš problém klubů, že by donutili ty hráče se omluvit, v tomhle svaz nejede. Olympiáda je v blbým termínu a za to svaz taky nemůže . Jediný, co svaz může udělat je, že na měsíc přeruší ligu, ale tohle by bylo zase hodně blbě technicky zvládnutelný - hráči vypadnou s tempa, termíny atd.

2. Jen se tě zeptám: Korupce začala až s Košťálem? A zadruhé: Je korupce problém čistě fotbalovej? Zkusím si odpovědět sám: Korupce ve fotbale byla, je a bude pořád. Neudělal by s tím nikdo nic, aniž by sebevíc chtěl. je to prostě v nás, že se necháme uplatit a sami uplácíme, ty, já, on, ona, ono .... Všichni sme stejný . A mám ten dojem, že se zvyšujícíma financema proudícíma do fotbalu (celosvětově) se bude korupce prohlubovat a zhoršovat (zase celosvětově). A duhá odpověď: Korupce je všude, nejen ve fotbale.

Nemyslel sem, že budu dělat ďáblovi advokáta, ale prostě všechno na Košťála hodit nelze, snaž se, jak chceš, ale nelze

PS: ale proboha vás prosím, nenadávajte mi, že jsem nějakej Košťálův přívrženec nebo podržtaška. Ale jenom si nestavím ty vaše vzdušný zámky s tím, že až zmizí s fotbalu Koště, tak korupce skončí, všechno bude nádherný a čistý a najednou půjde jen o sport. Nebude to tak. Chtěl bych to stejně jako vy, ale nebude to tak Přijdou další kurvy, který se budou chtít na fotbalu přiživit a třeba i horší. Každopádně nepřijde čistá duše, která řekne" "dost, začínáme od začátku a čistě". Uplácí se už od dorostu (sám mám zkušenost ) a tím, že se vymění čelo svazu, tohle všechno nezkončí. A věřte mi, že tihle lidi ani nechtějí, aby to zkončilo, je to desetiletí budovanej systém, kterej nejde rozbořit

Reagovat
smazaný uživatel

Se schopnými lidmi se proti korupci dá bojovat, je blbost říct, že ne. Třeba já stoprocentně věřím Haškovi, že by s tím dokázal něco udělat. Neříkám, že naprosto vymýtit, ale určitě by to srazil na minimum. Proč ve fotbale nepracuje více bývalých hráčů, kteří mají třeba zkušenosti s fotbalem v zahraničí a je to tady sam STBák jako Košťál, Vacek či Mokrý? Co můžou fotbalu dát? Já za sebe říkám, že vůbec nic. Pořád někde slyším, že Košťál umí sehnat sponzory, ale to je úplná blbost, kdyby tam byli důvěryhodnější lidé, tak seženou ještě víc. Říkej si co chceš, Košťál byl vždycky sráč, ať už jako STBák, ředitel nakladatelství, prezident Sparty nebo teď jako (místo)předseda svazu či manažer reprezentace. Ale na každý prase se vaří voda, to si pamatuj.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě se zamysli nad tím, co se děje teď před MS U-20. Každýmu se měří jiným metrem, Baník nepustil Řezníka, ačkoliv mu nic nebylo a svaz s tím nic nedělal. My musíme pustit Suchýho (4 týdny netrénoval, ještě ani není zcela fit) a Jandu (konec sezony nemohl hrát kvůli zranění kotníku, teď už by snad měl být v pořádku, i když to není stoprocentní), kteří se vrátí týden před kvalifikací o Ligu mistrů.

Reagovat
HOST*1860

pokud se jirka smiril ze korupce v ceskym fotbalu je, tak ja teda ne.. a omluva : "ze to delaji vsichni a nikdo nic nezmeni" je klasicky ceska, a az zmizi kostal, tak si opravdu myslim, ze by mohl byt fotbal cistejsi, dokud tam bude, lide ze stejnych a nizsich lig si budou rikat ze se jim stejne nemuze nic stat, stejne jako jemu..

jirikovo oblibene ps : a stejne me dojima jak se lidem v cele svazu hodilo provaleni korupce v A tride, vnutili nam totiz nazor, ze vyssi ligy jsou cistejsi.. taky ste si vsimli?

Reagovat
smazaný uživatel

taky sem proti korupci, ale nejsem tak naivní blbec, abych si myslel, že všechno zlo je v Koštěti a s ním všechny problémy zmizí

Reagovat
smazaný uživatel

Já taky neříkám, že je to všechno v něm, já říkám, že on na tom má podíl a vůbec proti tomu nebojuje...

Reagovat
smazaný uživatel

Suchý u vás stejně beztak končí.

Reagovat
smazaný uživatel

Řekl bych, že ne, teda pokud si to srovná v hlavě a zjistí, o co vlastně Vandasovi jde. Smlouvu má prý navíc do konce roku 2008, takže by šel sám proti sobě. Bude záležet na něm, jak se rozhodne, je dobře, že s tím vedení začalo něco dělat, my se bez něho případně obejdeme, ale on roční pauzu v jeho věku bude jen těžko dohánět...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele