základní skupiny - skupina A, 4. kolo
06.11.2019 21:00 CET
6 : 0
(4:0)

Real Madrid se může přiblížit postupu, Galatasaray ale potřebuje bodovat

Real Madrid a Galatasaray sehrají své druhé utkání na Santiago Bernabéu a znovu v něm budou velkým favoritem hráči Bílého baletu. Zidaneho parta se může výrazně přiblížit postupu, ovšem čeká jí soupeř, který ještě neřekl poslední slovo. Turci nesmějí v Madridu prohrát, jinak bude s jejich postupovými ambicemi ámen.

Jinými slovy Real může, Galatasaray musí. Družinu Fatiha Terima čeká vskutku náročný úkol, získat alespoň bod, který by jí udržel ve hře o postup do osmifinále. Galatasaray má na svém kontě pouze jednu remízu a dvě porážky, vše přitom při pasivním skóre 0:2. "V této skupině jsme ještě nedali gól, ale jsme týmem, jehož hráči si vytvářejí velké množství šancí. Tým je útočně laděný, pokud bychom své šance využívali, byli bychom v úplně jiné situaci," litoval trenér Fatih Terim.

Galatasaray potřebuje na Santiago Bernabéu bodovat a Fatih Terim doufá, že jeho svěřenci předvedou heroický výkon. "Pro nás je to jako pohárové finále. Nemáme co ztratit, ale musíme bojovat až do úplného konce. Matematicky jsme v situaci, že když prohrajeme, můžeme přemýšlet o jiné soutěži," dodal Terim. Galatasaray o víkendu porazil Rizespor 2:0 a napravil tím předchozí zaváhání v derby proti Besiktasi. V turecké Süper Lig však nadále ztrácí a ze sedmé pozice ho od vedoucího Alanyasporu dělí tři body.

V podobně tísnivé pozici byl v prvním zápase v Istanbulu Real Madrid. Španělský gigant utkání zvládl, vyhrál 1:0 a dostal se na druhé místo za suverénní Paříž. Bílý balet ještě nemá ve skupině vyhráno a před další konfrontací s PSG by se mu hodily tři body. "Všichni víme, že můžeme tento zápas vyhrát a kvalifikovat se do dalšího kola," upozornil Zinedine Zidane. Francouzský kouč je stále podroben kritice a vůbec mu přitom nepomohla víkendová remíza s Betisem (0:0). Real Madrid tak naplno nevyužil ztráty vedoucí Barcelony a odmítl se posunout do čela. Teď se musí soustředit na Ligu mistrů, kde to vypadá rovněž všelijak. "Musíme jít a tento zápas vyhrát. Těšíme se na zápasy Ligy mistrů, jsou to nejlepší typy zápasů a my musíme vyhrát, abychom mohli jít dál. Nahlížíme na zápas jako na finále," hecoval tým obránce Marcelo.

Real Madrid se s tureckým soupeřem potkal několikrát, nebudeme-li počítat poslední duel v Istanbulu, utkaly se spolu kluby ještě v roce 2013 a to během dvou ročníků Ligy mistrů. Real byl ve třech případech úspěšnější, jednou sice prohrál, ale to na jeho další postup už nemělo vliv.

Na Santiago Bernabéu určitě nevyběhne zraněný Marco Asensio i obránce Nacho. Velký otazník přitom visí nad startem Garetha Balea. Dvě absence hlásí i Galatasaray. Defenzívu Real neprověří kanonýr Falcao a k dispozici nebude ani Şener Özbayraklı.

Real Madrid - pravděpodobná sestava:
Courtois - Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo - Modrić, Casemiro, Valverde, Kroos - Hazard, Benzema

Galatasaray SK - pravděpodobná sestava:
Muslera - Mariano, Luyindama, Marcão, Nagatomo - Nzonzi, Lemina, Belhanda, Feghouli - Babel, Andone

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Ondřej Linhart / uefa.com, whoscored.com, realmadrid.com

Vzájemné zápasy

22.10.2019
Galatasaray SK
0:1
Real Madrid
Liga mistrů
Sk A
27.11.2013
Real Madrid
4:1
Galatasaray SK
Liga mistrů
Sk B
17.09.2013
Galatasaray SK
1:6
Real Madrid
Liga mistrů
Sk B
09.04.2013
Galatasaray SK
3:2
Real Madrid
Liga mistrů
ČF 2.z
03.04.2013
Real Madrid
3:0
Galatasaray SK
Liga mistrů
ČF 1.z
18.04.2001
Real Madrid
3:0
Galatasaray SK
Liga mistrů
ČF 2.z
22.10.2019
Galatasaray SK
0:1
Real Madrid
Sk A
27.11.2013
Real Madrid
4:1
Galatasaray SK
Sk B
17.09.2013
Galatasaray SK
1:6
Real Madrid
Sk B
09.04.2013
Galatasaray SK
3:2
Real Madrid
ČF 2.z
03.04.2013
Real Madrid
3:0
Galatasaray SK
ČF 1.z
18.04.2001
Real Madrid
3:0
Galatasaray SK
ČF 2.z

Real Madrid - poslední zápasy

02.11.2019
Real Madrid
0:0
Real Betis
LaLiga
 12. kolo
30.10.2019
Real Madrid
5:0
CD Leganés
LaLiga
 11. kolo
22.10.2019
Galatasaray SK
0:1
Real Madrid
Liga mistrů
Sk A
19.10.2019
RCD Mallorca
1:0
Real Madrid
LaLiga
 9. kolo
05.10.2019
Real Madrid
4:2
Granada CF
LaLiga
 8. kolo
01.10.2019
Real Madrid
2:2
Club Bruggy
Liga mistrů
Sk A
22.10.2019
Galatasaray SK
0:1
Real Madrid
Sk A
01.10.2019
Real Madrid
2:2
Club Bruggy
Sk A
18.09.2019
Paris SG
3:0
Real Madrid
Sk A
05.03.2019
Real Madrid
1:4
AFC Ajax
OF 2.z
13.02.2019
AFC Ajax
1:2
Real Madrid
OF 1.z
12.12.2018
Real Madrid
0:3
CSKA Moskva
Sk G

Galatasaray SK - poslední zápasy

01.11.2019
Galatasaray SK
2:0
Rizespor
Süper Lig
 10. kolo
27.10.2019
Beşiktaş JK
1:0
Galatasaray SK
Süper Lig
 9. kolo
22.10.2019
Galatasaray SK
0:1
Real Madrid
Liga mistrů
Sk A
18.10.2019
Galatasaray SK
3:2
Sivasspor
Süper Lig
 8. kolo
05.10.2019
G'birliği
0:0
Galatasaray SK
Süper Lig
 7. kolo
01.10.2019
Galatasaray SK
0:1
Paris SG
Liga mistrů
Sk A
22.10.2019
Galatasaray SK
0:1
Real Madrid
Sk A
01.10.2019
Galatasaray SK
0:1
Paris SG
Sk A
18.09.2019
Club Bruggy
0:0
Galatasaray SK
Sk A
11.12.2018
Galatasaray SK
2:3
FC Porto
Sk D
28.11.2018
Lokomotiv Moskva
2:0
Galatasaray SK
Sk D
06.11.2018
Schalke 04
2:0
Galatasaray SK
Sk D

Liga mistrů - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Paris Saint-Germain (FRA)
3
3
0
0
9 : 0
9
2
Real Madrid (ESP)
3
1
1
1
3 : 5
4
3
Club Bruggy (BEL)
3
0
2
1
2 : 7
2
4
Galatasaray SK (TUR)
3
0
1
2
0 : 2
1
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Paris Saint-Germain (FRA)
1
1
0
0
3 : 0
3
2
Real Madrid (ESP)
1
0
1
0
2 : 2
1
3
Club Bruggy (BEL)
2
0
1
1
0 : 5
1
4
Galatasaray SK (TUR)
2
0
0
2
0 : 2
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Paris Saint-Germain (FRA)
2
2
0
0
6 : 0
6
2
Real Madrid (ESP)
2
1
0
1
1 : 3
3
3
Club Bruggy (BEL)
1
0
1
0
2 : 2
1
4
Galatasaray SK (TUR)
1
0
1
0
0 : 0
1

Komentáře (283)

Přidat komentář
Rothbard

3:0

Reagovat
smazaný uživatel

4:0

Reagovat
smazaný uživatel

2-0

Reagovat
Pharrell

2:0

Reagovat
smazaný uživatel

2:1

Reagovat
smazaný uživatel

3:1

Reagovat
EverlastD

3:0

Reagovat
Filip236

3:2

Reagovat
boryland

0:1...….ramos vl,...…....

Reagovat
valloire

nejsme jako oni, nejsme jako oni

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Elmas

2:1

Reagovat
smazaný uživatel

3:1

Reagovat
smazaný uživatel

Dnes se podíváme zpátky do minulosti na to, v jaké sestavě nastoupil Real Madrid 21.11.2006 proti Lyonu.

Real Madrid: Iker Casillas, Fabio Cannavaro, Roberto Carlos, Iván Helguera, Sergio Ramos, Mahamadou Diarra, Emerson (76. Antonio Cassano), Guti (21. José Antonio Reyes), Robinho, Raúl, Ruud van Nistelrooy

Remizoval 2:2.

Reagovat
smazaný uživatel

Skoda, ze Hierro skoncil driv v RM. Bych rad videl dvojice na CB Hierro, Ramos a pred nej na DMko Helguera/Makelele. Ten stred obranu by byl uplne neprostupny.

Reagovat
Anacron

A ke všemu stoperská dvojice co má na kontě dohromady přes 200 vstřelených gólů

Reagovat
Generalní Gladiator

Redondo nic?

Reagovat
SaianSupaCrew

Zraněný.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Redondo to byl spise CM. Ten odesel uz v roce 2000.

Jinak ja tu trio sestavil jako smerem k defenzive tj. 2 CB a 1 DM

Reagovat
Generalní Gladiator

Jasný,ušlo mi to..jinak jsem měl redonda za dm...

Reagovat
smazaný uživatel

Emerson? Toho si vůbec nevybavuji

Reagovat
pantondavo

To byl jeden z nej univerzalu v hodne dilech PES

Reagovat
cr7sux

0:1

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

2-0

Reagovat
smazaný uživatel

3:0

Reagovat
Hristo Stoichkov

Rodrygo

Reagovat
misinho7

Rodrygo je kral. Ten skryje vazne Vinca do vrecka

Velky talent

Reagovat
Josifek

Tak hlavně v zakončování je úplně jinde. Na tom musí Vinicius hodně zamakat, jestli chce být jednou ve špičce..

Reagovat
smazaný uživatel

Oni dribleri maji problemy predevsim s zakoncenim.

To prijde pak pozdeji s vekem. Ale oba jsou fajnovy vzhledem k jejich veku.

Reagovat
Kily8

Reagovat
Josifek

To joo, pamatuju si třeba Salaha v dobách, kdy hrál za Basel a byl to strašnej spalovač. Ale ten Vincek mi v zakončování přijde s přihlédnutím ke všemu ostatnímu i tak nadstandardně slabej.. (na to, jak si jinak vede slušně)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono to mozna je tim, ze je ve velkoklubu.

A i videt, ze to tam tlaci hlavou nehlavou.

Strasne to proziva a to vime, ze to obecne neni dobre v fotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

Trošku horší Joao Felipe

Reagovat
Juan Román Riquelme

nebo Joao Felix?

Reagovat
wyqinac

Ty jo dik, bych necekal od spartana takovou chvalu na hrace Slavie

Reagovat
Anacron

Doufám, že se Vinicius kouká. Naprosto s chladnou hlavou Rodrygo

Reagovat
Ed_Hazard

Rodrygovi ide, darmo

Reagovat
smazaný uživatel

To je borec.

Reagovat
Kixi Syhimour

Misinho bude ve slušné extázi

Reagovat
misinho7

moje brazilske hviezdicky, tak tento rok tesi ten druhy

Reagovat
Kily8

Reagovat
TheMally11

kdo?

Reagovat
John Obi Mikel

Wow, tohle je uplne jinej Rodrygo nez pred 14 dny.

Reagovat
Anacron

Váááálec

Reagovat
smazaný uživatel

Někdo stream?

Reagovat
Ed_Hazard
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kixi Syhimour
Reagovat
Jordi Alba

Vinícius může balit kufry.

Reagovat
Kily8

A prečo Vinicius?? Ten má 19 rokov a a aj keď sa mu nedarí v tejto sezóne vo finálnej fáze, neukázal toho menej, ako Hazard, ten je však o 10 rokov starší a neviem či mán potenciál zlepšovať sa, ako Vinicius.

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
misinho7

Načo je ten Var kurva? Jasny faul

Reagovat
Ed_Hazard

Ale penalta nie asi. Toto by som dovnútra neťahal Priamy kop z čiary.

Reagovat
CHONG

Taky bych to tak viděl.

Reagovat
Kixi Syhimour

Čára je pokutové území, ne?

Reagovat
TheMally11

aby si vydělali rozhodčí

Reagovat
misinho7

Boha Ramos. Mohol by nechat Rodrygovi pripadne Edenovi. Serie ma

Reagovat
Kixi Syhimour

Rodrygovi

Reagovat
Kily8

Reagovat
Anacron

Kapitán Ramos odpad nechutnej

Reagovat
smazaný uživatel

Proc nenechal Rodrygovi hrattick? To je zas saskarna. Mohl mit hattrick za 14 minut.

Reagovat
misinho7

Lebo je debil..

Reagovat
CHONG

Kapitán kapitánů, no

Reagovat
Kokesh

To myslíte vážně? Cris by to taky někomu nechal? Prostě je určen on. Tečka.

Reagovat
Anacron

Třeba jako když Cris mohl dát hattrick, ale nechal penaltu Karimovi aby si dal gól, protože se mu v té době nedařilo...

Reagovat
Kokesh

Tak jako Messi nechal Neymarovi. Jednu, dvě ze sta...

Reagovat
Anacron

Jenže Cris je útočník a jak možná víš jeho hlavní úkol je dávat góly.

Reagovat
smazaný uživatel

cris je kunda co by jinak brecel

Reagovat
Kily8

Reagovat
CHONG

Proč pořád ten argument Crisem, pro něj jsou góly všechno, ten by penaltu nepřenechal ani vlastní mámě, ale Ramos by si jako stoper a kapitán mohl jednu pecku odpustit, když má mladý kluk šanci dát hattrick za 14 minut, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

A prod stavet Rodryga pod tlak? Vzdyt ma na to dat hattrick ze hry (ikdyz ano nebude to za 14 minut)

Reagovat
Kily8

Práveže by nebol pod tlakom, dať v 18 rokoch pri debute v 7. minúte 2 góly a v 14. minúte ísť na hatrick za stavu 2:0, aký tlak??? Ak by nedal, aj tak je za hrdinu. Tlak je v 90. minúte za stavu 0:0, keď navyše dovtedy predvádzaš výkon, ako Hazard, alebo Isco.

Reagovat
valloire

Reagovat
Josifek

Cooo, za tu pěknou pentli to stálo a Rodrygo je mladej a má ještě dost času

Ale já bych ho nechal noo, to je jasný..

Reagovat
Kixi Syhimour

Tak on to moc jinak nekope

Reagovat
patas92

Real musí výhrát a Rodrygo by to dost možná nedal. Kdyby to bylo 5 minut před koncem, tak by mu to třeba i nechal.

Reagovat
smazaný uživatel

Co si tam zase kRámos dokazoval?

Reagovat
CHONG

Zatím dobrý Ale musím říct, že na Ramose už jsem fakt alergický, vloni se mi asi už definitivně zhnusil

Reagovat
misinho7

Mna serie pri tych penaltach. Taky Eden ich potrebuje ovela viac. Pripadne dnes Rodrygo. Totalne nechápem co si tym chce dokazovať.

Reagovat
Anacron

No mentál prostě. Ono i Benzema by je měl kopat. Ale bude se do toho srát stoper co má hlavně bránit.

Reagovat
patas92

Co to je za logiku Ramos je kope proto, protože u nich má úspěšnost 21/24

Reagovat
CHONG

Nová doba, culés se zastávají Ramose

Reagovat
patas92

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
valloire

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Imago

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
Anacron

I kdyby měl 100/100. Útočníci potřebují sebevědomí a penalty jim v tom mohou pomoc. Loni to potřeboval Benzema, letos Hazard. Jejich góly pak rozhodují zápasy a né Ramose.

Reagovat
Josifek

Útočníci potřebují goly, Real potřebuje body. To druhý je větší priorita. Proto je za mě OK, že penalty kope ten, kdo si v nich vede dlouhodobě nejlíp (je osvědčený)

Reagovat
Anacron

Ale góly útočníků přinesou více bodů než těch pár penalt. A vsadím se, že dát Hazard 2-3 góly z penalt třeba tak nabere sebevědomí a bude hrát zase o něco líp než teď.

Reagovat
valloire

Na penalty je evidentně určenej Ramos, tak to chodí v klubech. Zase nebudem z toho dělat nějakou anarchii.

Reagovat
Anacron

Ten se určil sám to je úplně jasný

Reagovat
valloire

To asi těžko. Od toho maj trendu a ne klauna jako klauni.

Reagovat
Anacron

Nějak se mi nechce věřit, že by Zidane dobrovolně nedal Karima.

Reagovat
valloire

Tak kope to ten nejzkušenější a asi nejlepší.

Reagovat
Josifek

Reagovat
smazaný uživatel

Valloire, zacni uklidnovat mlady ovecky co ti tu behaji tady a beci o penalte. Ramos je evidentne na to urceny pred zapasem.

Prece hrace poslechne trenera a ne nejake radoby pozvednute neci sebevedomy po prenechanem penalte.

Utocnici jsou od toho, aby davali goly predevsim ze hry !!!

Ja nevim, letos vam to v Madridu asi hrabe....

I v pralesni lize jsou urceny pred zapasem kdo kope rohy, trestny kop a pokutovy kopy. Dokonce na penalte jsou urceny klidne i 2hraci, kdyby v zapase se kopalo 2x a kdyz to prvni hrac neda, tak se vystridaji atpod.

Reagovat
valloire

jj, vždyť to dělam....je listopad a mam nohy na stole, soudruzi jsou neklidní, kritizují, ale řekl bych, že je to zatím taková zdravá kritika, i když moc horlivá jak se na mládí sluší a patří.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně někdo rozumný, kdo asi i hrál fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

Pouzivam google translate, tak rozumny nejsem

Reagovat
RMCF

Reagovat
patas92

To sice mohou, ale primárním úkolem Realu dneska je vyhrát zápas a ne zvyšovat někomu sebevědomí. Nemám potřebu zastávat se Ramose, ale přijde mi správně, že to kopal on. V 15. minutě zápas fakt ještě není rozhodnutý, aby si penalty chodili kopat hráči za zásluhy. Úplně si umím představit, že by to Rodrygo nedal, což by Gala mohlo nakopnout. A momentální Real je imho schopný prosrat i náskok 2:0

Reagovat
patas92

To stejné v podstatě platí i o Benzemovi nebo Hazardovi.

Reagovat
Kixi Syhimour

Benzema z 15 nedal 2 teda, což je procentuálně dost podobná úspěšnost, nepočítám-li špatně

Reagovat
Anacron

Však já nemluvím jenom o Rodrygovi nebo dnešku, ale celkově o tom že to nemá kopat stoper, ale útočníci viz důvody nahoře.

Reagovat
valloire

ty vole já souhlasim s culem

Reagovat
CHONG

No nevím, Gala je snad nejtragičtější tým, proti kterému jsme letos hráli.

Reagovat
patas92

Asi jo, nekoukám

Reagovat
Josifek

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
smazaný uživatel

Ty demente, střelce PK určuje trenér!!

Reagovat
Ed_Hazard

A to čo má robiť, robí často totálne nahovno.

Reagovat
CHONG

Penaltami mě sere taky, ale v konečném důsledku je to to nejmenší, mně nasralo nakopnutí míče na tréninku do Reguie, demence proti Ajaxu a hlavně námluvy s Čínou po zpackané sezóně, to byla skutečná ukázka kapitánství.

Reagovat
smazaný uživatel

Námluvy proběhly hlavně v médiích

Reagovat
Hristo Stoichkov

Já Ramose nemám rád, ale proč by měl proboha nechávat penalty “nějakýmu” Rodrygovi, když má v nich takovou úspěšnost? U Hazarda bych to ještě pochopil. U Cristiana to nevadilo?

Reagovat
Kixi Syhimour

Tak ne aby mu je nechával stabilně, ale dneska si myslím,že mu klidně tu penaltu dát mohl.

Reagovat
Whitemedia

Pokud je jasně určený jako jednička na penalty, tak netuším, proč by to ve 14 minutě přenechával mladíkovi.. Rodrygo má ještě dost času na hřišti, aby hattrick zkompletoval "normálně"..

Reagovat
Kixi Syhimour

Tak hattrick za 14 minut by byl skvělý počin, chápu, že Real nesmí Galatasaray podcenit, ale nemyslím si, že by uškodilo nasadit Rodryga na tu penaltu, pokud to není nějaký tragéd na penaltách.

Reagovat
Kily8

Asi nikdy v živote nebude mať možnosť dať v 14. minúte v LM hatrick, rozhodne nie v 18.rokov a definitívne nie v debute. To mohol byť legendárny počin do histórie, ktorý mu Ramos po vzore lakomého supa "Hobita" zožral. Nakoniec Rodrygo ten hatrick dal, ale už nebol čistý, nebol za 14 minút. Mohol z toho byť debut so 4, dokonca s 5 gólmi.

Reagovat
Josifek

Reagovat
Josifek

Hele nevim, když je dává a jestli je na to určen jako jeden z hlavních střelců, tak mu těžko něco vyčítat. Jako souhlas, bylo by pěkný je přenechat někomu, kdo potřebuje laciný body, ale vyčítal tohle bych mu až tak nevyčítal..

Reagovat
smazaný uživatel

Zase na druhou stranu, kdo jinej by mel zahravat penaltu, nez ten, co jich 14 v rade promenil. Osobne se mi to taky nelibi, ze kope stoper, ale je logika, ze je kope on.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě bavíte. Trenér určí Ramose, tak ji jde kopat. Kdyby dal ZZ pokyn, ať jde kopat Rodrygo, kopal by ji on

Reagovat
Kenneth

Seš jak kolovrátek....

Reagovat
CHONG

Dík

Reagovat
Jordi Alba

Jen teda u mě dřív, jak vloni.

Reagovat
valloire

Reagovat
CHONG

Viz výše, Regui, Ajax, Čína...

Reagovat
valloire

četl jsem, nepodstatné, ten hráč je hrající legenda a do takovejch se nekope kvůli takovejm hovadinám

Reagovat
Kixi Syhimour

Však to je úplně absurdní logika, ten váš kapitán se zachoval jak dement a docela zneuctil váš klub.

Reagovat
valloire

fakt?

Reagovat
Kixi Syhimour

Ano?

Reagovat
valloire

zneuctěnej jako fanda se fakt necítím

Reagovat
Kixi Syhimour

Tak tuhle jeden ano a tuhle jeden ne, neříkám, že to platí na všechny

Reagovat
CHONG

Když se chce kapitán po zpackané sezóně zdekovat do Číny a ještě k tomu chce, aby ho klub pustil zadarmo, tak to pro mě podstatné je, kapitán opouští loď poslední, ne první

Reagovat
valloire

Médiím zásadně v okurkový sezoně nevěřím, byli jste někdo u toho? Asi ne. Bůhví jak to bylo. Pro mě je podstatný, že hraje furt za Real.

Reagovat
CHONG

Už jednou předváděl podobnou komedii s účkaři, takže nevěřím tomu, že je to celé vycucané z prstu. Za Real hraje, protože mu Pérez nedal jinou šanci

Reagovat
valloire

Nene. Za Real hraje a hrát chtěl, celý to byla šaráda a měření péra. Něco na ten způsob. Ramos potřeboval slyšet, že je nepostradatelnej a Perez mu to potvrdil.

Reagovat
CHONG

Moc tomu nevěřím, ale i kdyby to tak opravdu bylo, tak je to skutečně chování hodné kapitána...

Reagovat
valloire

Tak to prostě dneska chodí. Hráči si pod pohrůžkou odchodu vynucujou zvýšení platu, klub zase používá média, aby zlehčil jejich roli v týmu a zvýšení nebylo tak velký...Prachy. Podívej na NHL. Tam na sebe klub i hráč nakydaj špínu, podepíšou kontrakt a jede se dál jako největší kámoši. Ramos se po Ajaxu zastal týmu a pustil se do hádky s Perezem. Takhle se chová kapitán. Následná přestřelka byla jenom k potvrzení postavení Sergia a ta Čína a bůhví jak to bylo, to stvrdila. Ramos pokračuje jako kapitán.

Reagovat
CHONG

V tomhle se neshodneme, no

Reagovat
valloire

v pořádku, však on tě Sergio ještě přesvědčí, že je to kapitán

Reagovat
mistr129

Reagovat
Josifek

Mně z toho výše vadí dlouhodoběji jen ta Čína. U toho Reguie neznám kontext celé situace, Ajax, to byla taková hovadina, kterou ve chvíli, když ji provedl, nikdo nekritizoval proto, že ji provedl, ale jen pro to, že se prořekl a to, že to byla kravina, ukázala spíš až odveta

Reagovat
CHONG

U toho Ajaxu mi šlo hlavně o to prořeknutí, když je tak blbej, tak ať aspoň drží hubu.

Reagovat
Josifek

Tak já od v tomhle duchu nic neočekávám, spíš mě to svým způsobem pobavilo, byt ne úplně pozitivne

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Whitemedia

Rodrygo > Hazard?

Reagovat
misinho7

Eden sice tie goly este nedava. Ale vykony su lepšie a lepsie. Len mohlo by mu to zacat padat no

Reagovat
Whitemedia

To by mohlo no, s takovou nám totiž vaše vedení nevyplatí žádné bonusy

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Josifek

Reagovat
CHONG

Co si budem, zatím nepředvedl nic, ale snad se brzy chytí, no.

Reagovat
smazaný uživatel

Hazard davat goly moc nebude, casem se beztak presune do zalohy, aby uvolnil misto v utoku nekomu golovymu.

Reagovat
Kily8

Reagovat
smazaný uživatel

Eden se postupně dostává ke své hře, ale ve finální fázi furt slaboučký. To je zase Rodrygova nejsilnější stránka zatím.

Reagovat
Josifek

Ten Babel je hroznej šašek

Reagovat
valloire

92:48 a neserte kurva.

Reagovat
DieFohlenBMG

Takzvaně nejhorší stav na druhou

Reagovat
misinho7

Rodrygo zas Vinco musi byt teraz pekne v prdeli.

Reagovat
CHONG

Ten po sezóně půjde o dům dál...

Reagovat
misinho7

Bud zlepsi zakoncenie alebo hostovacka no. Stale ma len 19. Ale ma co este zlepsovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Rodrygo ma potencial Mbappeho, Vinicius takovyho Douglase Costy - obcas peknej gol, zrychleni, dobra hra, ale zadna megastar.

Reagovat
valloire

Výborně hoši, tak to má vypadat. Vlítnem na ně, dáme goly, ukážeme, kdo je tu pán a pošetříme síly. Ne jak ti klauni vod moře.

Reagovat
CHONG

Tady je prostě škoda, že ZZ nemá koule, proti těmhle tragedům se to klidně mohlo protočit

Reagovat
smazaný uživatel

Zidane ve sve pozici proste nemohl riskovat dalsi pr*ser, kor po remize 0:0 v lize. Zcela spravne hral v plne. Prostridat by to mel ted kolem 60.

Reagovat
CHONG

Jestli jsme podělaní i ze současného Gala, tak poteš koště

Reagovat
smazaný uživatel

Vzdyt jeste pred 14 dnama hral Zidane o trenersky kreslo a ted uz by mel rotovat a hrat s beckem jo? Kde zijes?

Reagovat
CHONG

Jaké béčko, prostě hráči A týmu, nebo proč se kupovali, když se jim nevěří ani proti těmhle tureckým tragedům. Někteří hráči si prostě musí odpočinout, mohl tam být Militao, Odri, Mendy (ne až po zranění Marcela), Jovič (ten potřebuje góly jako sůl) a klidně Brahim na lavičce... Stejná sestava jako dneska vyběhne i o víkendu a na jaře zase budou všichni tahat nohy....

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je realita, NE Football Manager

Reagovat
zlatan-legend

Tak zrovna ze včerejšího zápasu nikdo nohy tahat moc nebude. RM hrál pořád na míči a určitě to nebylo extra náročný utkání.

Reagovat
misinho7

Karim si dal gol. Ok tak snad dnes Jovic skor ako v 70-80 min.

Reagovat
LAM

Marcelo střídal proč?

Reagovat
smazaný uživatel

Prý něco ucítil na levé noze.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Teda ale Galatasaray snad to nejhorší, co je letos v LM k vidění. Proč tam pořád tahají podobně vyhaslý tragédy?

Reagovat
misinho7

Strasne zly su no. Serie ma ze to uz len dohravame. Keby zapli naplno mohlo by tam padnut este vela kuskov.

Reagovat
valloire

sezona je dlouhá...vedeme 4-0 v poločasu a furt něco máte

Reagovat
Josifek

Reagovat
misinho7

Normalne sa netesim na druhy polcas. Ked viem ze tam v nejakej 65 min nastupi Lucas. Taku averziu som nemal snad na nikoho.

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Hristo Stoichkov
Reagovat
Anacron

FIFA

Reagovat
Ángel di María 22

Zatim pecka, zabavnej fotbal. Rodrygo je borec, v 18 letech takovej prehled ve finalni fazi. A to zakonceni, oproti nemu vypada Vinicius jak vozejckar.

Na muj vkus hrajeme porad ale malo prunikovek, chtelo by se to v tomhle posunout. Trochu probudit v Zizouovi Carletta Gala je uz podle sestavy takova ta parta bejvalech dobrejch hracu, kterym je to ted uz na pul u prdele a proste si za dobry prachy dohravaj na pohodu kariery. Turci takovyhle hrace fakt sbiraj jako pokemony. Kdyby byl dneska ns hristi Cris, tak da 6 golu. Tak snad aspon ten tenis zahrajem.

Reagovat
Kily8

No dnes vyzeral, ako vozíčkar Hazard: Rodrygovi sa darilo na pravej strane, ľavá, akoby bola zavretá, keď sa vymenili fleky, ešte viac sa zavrela pre Edenka pravá a ľavá bola zrazu priechodná. Lámať palicu nad 19 ročným chlapcom, ktorý zmenil kontinent... Taký Nedvěd hral v tom veku myslím za B-éčko Sparty.

Reagovat
smazaný uživatel

Rozumný názor. Souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Konecne vidim vec nevidanou - Real prebehal soupere a hned je to znat na vysledku. Akorat by to bylo potreba predvest i proti lepsim tymum nez Galatasaray, kterej ocividne prijel jen vylet.

Nicmene Rodrygo tusim bude velkej hrac - ma daleko vetsi potencial jak Vinicius - vyzaruje z neho aura topstar. Osobne ocekavam, ze az se vyhraje, tak to bude takovej o trochu horsi Mbappe, coz porad vychazi jako super hrac

Reagovat
Ed_Hazard

A Varane tiež pekne v lese. Nechápem prečo tam nestavia sem tam Militaa. Pri tej momentálnej sranda dvojke Ramos-Varane to je až neuveriteľné.

Reagovat
misinho7

Ak tam dnes neda Jovica tak mu jebe.

Reagovat
valloire

Ten vypadá ten Babel. Růžová hlava.

Reagovat
misinho7

Valverde ale top. Co on tam ubeha a vybojuje

Reagovat
Ed_Hazard

Čo to je za striedanie ty vole. Chápem, že Casemiro hrá všetko, ale prečo ide Modrič?

Reagovat
Kenneth

To jsou zase střídání. Kdyby se nezranil Marcelo tak tam pošle ještě Lorda Vazqueze.

Reagovat
misinho7

Reagovat
misinho7

Wtf preco strieda Edena?

A preco nedal dnes Jovica. Tie striedania ZZ su na hlavu...

Reagovat
Anacron

RIP Jovic..

Reagovat
CHONG

Jovič

Reagovat
misinho7

Zrodila sa hviezda Vinco uc sa!

Reagovat
CHONG

Snad v tom bude pokračovat.

Reagovat
misinho7

Top top hracik. To riešenie situácie pri 16nastke a v nej na top urovni. Sice ma bavi menej ako Vinco ktory sa nebojí a viac dribluje a skusa, taky klasicky brazilcan. Rodrygo je taky europsky typ, ale rastie nam z neho superstar no

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

pak že si ten hattrick nedá

Reagovat
Ed_Hazard

Pekne s kľudom to zakončil Aké je to jednoduché

Reagovat
Ed_Hazard

Inak celkom ma prekvapilo, ako dobre si na trávniku rozumie Rodrygo s Benzemom

Reagovat
misinho7

No Karim si super rozumie aj s Vincom. Teraz aj v rozhovore hovoril ze je prenho ako brat

Reagovat
Kily8

Reagovat
Kokesh

18y 301d - Rodrygo has become the second youngest player to score a #UCL hat-trick, after Raul against Ferencvarosi in October 1995 (18y 113d). Hero.

Reagovat
Kokesh

18y 301d - Rodrygo has become the second youngest player to score a #UCL hat-trick, after Raul against Ferencvarosi in October 1995 (18y 113d). Hero.

Reagovat
valloire

Nejrychleší gol, druhej nejmadší s hattrickem. Našláp to solidně.

Reagovat
mimi_united

Zidane je proste stále TOP

Reagovat
Rothbard

Rodrygo je o parnik jinde nez Fati.

Reagovat
smazaný uživatel

Fati toho teda zatím předvedl víc. A to je skoro o 2 roky mladší.

Reagovat
misinho7

akoze nechces snad zatial proovnavat ich dvoch... Ansu je megatalent ale Rodrygo je zatial inde. Ci uz myslenim alebo hrou. A to je ze je mladsi o rok a pol... jezis obidvaja su este mladici...

Reagovat
smazaný uživatel

O Rodrygovi slyším po tomhle zápase poprvé od jeho přestupu. Fati už předvedl výborné výkony proti mnohonásobně lepším týmům. Jinak oba jsou obrovský talenty. To bezpochyby.

Reagovat
misinho7

tak asi nesledujes Real lebo je pravidelne v zaklade a dal uz goly....

Reagovat
smazaný uživatel

Sleduju sestřihy a články. A o Rodrygovi jsem slyšel zatím jen nějakou zmínku, že hraje za Castillu.

Reagovat
misinho7

tak potom bud zle sledujes alebo zle citas... pozri si posledne zapasy realu

Reagovat
Kily8

Sleduje zostrihy, ale to mu stačí na hodnotenie a na analýzu, kto je lepší

Reagovat
CHONG

To, že o něm ty slyšíš poprvé od přestupu, to fakt moc neznamená

Reagovat
misinho7

Fati vyletel tak isto ako Vinco pred rokom. Ale vidno na nom ze je este tiez zbrkly casto straca atd. Tak ako Vinco. Obidvaja maju pred sebou este dlhu cestu.

Reagovat
Kily8

Amen

Reagovat
valloire

Kdo to je Fati? Neznam.

Reagovat
Ed_Hazard
Reagovat
misinho7

Reagovat
valloire

co to je za buřta?

Reagovat
Kily8

Reagovat
RadekVonCZE

Tlustej Kárl

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
smazaný uživatel

Nevadí. Časem, až získáš nějaký základní přehled o fotbale, tak už budeš vědět.

Reagovat
CHONG

Něco jako ty s Rodrygem

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím, kdo to je. Před chvilkou jsem si ho prorustroval a moc toho teda nenahrál. Fati má dvojnásobek zápasů s lepším zápasovým hodnocením.

Reagovat
misinho7

asi zle pozeras.. Rodrygo 6 zapasov, 364 min 5g,1a (Castillu som neratal)

Fati 9 zapasov, 343 min, 2g, 1a

Reagovat
smazaný uživatel

Zapomněl jsi na tu jedinou podstatnou statistiku, o které je celá naše diskuze.

Reagovat
smazaný uživatel

A to je drzeni mice? V tom by jiste mohl mit navrch

Reagovat
smazaný uživatel

Zápasový hodnocení. To je číselný ohodnocení výkonu a nejobjektivnější statistika.

Reagovat
smazaný uživatel

Ohodnocení výkonu novinářem. Tvl, to snad není možný. Co sem chodí za lidi

Reagovat
kaja900

šašek co si udělal před měsícem profil aby tu psal hovna.. vůbec neber vážně, ten rozumí fotbalu asi tak jako moje prateta

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to jsme na tom stejně.

Reagovat
zlatan-legend

Takže člověk, co si založil profil nedávno, nerozumí fotbalu. Aha. Tak to koukám

Reagovat
smazaný uživatel

Ne novinářem, ale počítačem na základě stovek aspektů.

Reagovat
smazaný uživatel

Zenthuras - > Luke123 - > Buddhista. Kolik tech uctu si tenhle retard jeste zalozi.

Reagovat
smazaný uživatel

?

Reagovat
TheAdy

Reagovat
Whitemedia

Že by se nám tu rozjížděla nová vlna? Fati vs. Rodrygo?

Reagovat
misinho7

Ronaldo vs Messi, Hazard vs Griezman,Dembele vs Asensio, Vinco vs Dembele Fati vs Vinco, Fati vs Rodrygo..staci si vybrat

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně všechno typologicky úplně rozdílní hráči. Akorát Vinco a Dembelé se ještě jakžtakž dají srovnávat.

Reagovat
misinho7

mne to nehovor..ja tie porovnania nevyberam, ja som len zhrnul

Reagovat
Generalní Gladiator

asensio,brahim,vinicius...těch už bylo

Reagovat
CHONG

Výsledek super, hra fajn, akorát mě fakt štve ten Jovič... No a podle logiky ZZ se teď dva zápasy obejdeme bez gólů

Reagovat
Whitemedia

No vidíte, že to Rodrygo zvládl.. a celý hate Ramose tak byl úplně zbytečný

Reagovat
valloire

Zidane ven

Reagovat
CHONG

Po sezóně půjde

Reagovat
valloire

neser

Reagovat
CHONG

Musí jít...

Reagovat
misinho7

Rodrygo,Jovic,Mbappe a vybavene na x rokov

Reagovat
CHONG

Zní to pěkně, ale dotáhnout přestup Mbappého bude sakra těžký oříšek a Jovič se na to s takovou brzo vysere...

Reagovat
misinho7

no dnes tym ze ho nenasadil ma riadne ZZ nasral no... a cez vikend urcite zas nebude v zaklade..

Reagovat
CHONG

Bohužel se naplňuje ta moje predikce z léta, že z něj ZZ udělá jenom Benzínova vodonoše.

Reagovat
misinho7

to ma ale naserie, Jovic je zabijak ale ked nebude hrat tak akurat zabije svoju karieru...nechapem co to nerotuje viac..dnes mal urcite ist eset za takeho stavu a z moznostou ze da nejaky gol... zas dostane sancu ak budeme remizovat a posle ho tam v 80 min s tym ze sa k nemu lopta dostane raz..

Reagovat
CHONG

Dneska tam měl jít hned zkraje druhého poločasu nebo ještě líp měl být v základu, to bude další zabitý talent, stejně jako Brahim, akorát toho ZZ pro jistotu ani nenominuje, aby ho zabil dřív.

Reagovat
misinho7

Brahim musi ist hostovat a ukazat co v nom je. A mozno dufat ze ZZ pojde prec. Ja sa velmi bojim o tie nase talenty. Tam mame taky potencial ale ZZ ich moze zabit Na druhej strane Brahim teraz nema ani ako do zostavy. Je tam Rodrygo, a na lavicke Lucas ktoreho ZZ neposle prec a Vinicius.

Reagovat
Ed_Hazard

Uvidime ako to bude vo zvysku sezony. Ale naplnuje sa to o com sme pisali cez leto. Skoda Jovica, to sme to mohli skusit rovno s RdT alebo minimalne Marianom..

Reagovat
valloire

Bombarďácí soupeře rozstřílí a jdou vod toho. Tak to dělá Real Madrid. Nedat doma ani gól soupeři nevalné úrovně je naproti tomu znakem týmu, který si nevěří.

Reagovat
blaugrana

Zrejme mas na mysli zapas tvojich bombardakov proti betisu.

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Kily8

Dnes mi do očí udrelo porovnanie 3 dvojíc hráčov. Rodrygo skoro všetko robil v pravý čas, v pravej chvíli, nesnažil sa na seba strhávať pozornosť, voziť loptu. Na rozdiel od Hazarda, ktorý chcel nasilu spraviť niečo finálne, veľké a tým pádom dal vždy loptu trošku neskôr a trošku inde, ako by bolo ideálne, vymenili si aj strany, keď videl, že po Rodrygovej to ide lahšie...ale neišlo. Mendy nastúpil na Marcelove miesto dobre, bol aktívny, ale vždy keď sa dostal do finálnej fáze, pokazil prihrávku, Marcelo na jeho mieste by dohral so 4 asistenciami. Ľudia tu nadávajú na Modriča, ale každá lopta od neho ide v prvý čas,má logiku a rozvíja hru, na rozdiel od Isca, ktorý než dá od seba loptu spraví tisíc dotykov a otočiek a každú nádejnú akciu zavraždí.

Reagovat
Kily8

Inak Hazarda mám rád, ale nie je to hráč kategórie Neymar, Messi, Ronaldo, ktorý je každý zápas rozdielový a vždy spraví niečo veľké. Je to dobrý hráč, na ktorého ak nebudú prehnané tlaky, prestane sa snažiť robil veľké veci a budú na neho kladené reálne očakávania, pre Real bude ešte užitočný.

Reagovat
drussbarb

Neymar tam ale taky nepatří

Reagovat
Whitemedia

Reagovat
Pharrell

Reagovat
zlatan-legend

Ronaldo už taky ne. Co jsem ho poslední zápasy viděl, tak na míči je celkově slabej. Hráče neobešel tak 3 roky a už se motá jen ve vápně. Čas prostě nezastaví.

Reagovat
Visca el barca

Ronaldo je jak náš Suaréz. Oba jsou hrozně moc za zenitem.

Reagovat
zlatan-legend

Reagovat
Generalní Gladiator

Sua mnohem víc...

Reagovat
Visca el barca

Ano s tím souhlasím, ale Ronaldo je taky naprosto šílený.

Reagovat
valloire

možná dostane Zlatej míč

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Gazdo

Reagovat
popltak

Tak to je solidní ostuda dostat půl tucet od slabuckeho Realu.

Reagovat
valloire

Junajtyd by na tom byl stejně...válec se rozjíždí

Reagovat
Josifek

To joo, větší ostudu si včera ustřihl jen Partizan, dostat trojku od zoufalých úček..

Jinak největší ostuda byl ten příštup Gala, strašný..

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele