Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Inter v očekávání zpráv z Barcelony musí porazit PSV
Inter Milán má před sebou velkou výzvu. Nejen proto, že musí doma porazit návštěvu z Holandska, ale především proto, že nemá svůj osud ve vlastních rukou. V posledním utkání proti PSV totiž musí nutně získat víc bodů než Tottenham Hotspur v souběžně hraném utkání.
Pro fanoušky Interu to budou velké nervy. Hráči Nerazzurri totiž mají před sebou velmi náročný úkol, neboť musí porazit PSV Eindhoven a ještě věřit, že Barcelona neprohraje s Tottenhamem Hotspur. Aktuálně totiž má italský celek horší vzájemná klání s Angličany a horší skóre v těchto duelech. Takže při rovnosti bodů by postupovali právě Angličané. Na ty čeká Barcelona, což bude velmi těžká zkouška. Už se ale staly větší zázraky.
Nerazzurri se nepřipravili právě nejlépe. Už ve třech zápasech ve všech soutěžích dohromady totiž nedokázali vyhrát. Po porážce od Tottenhamu Inter jen remizoval v ostře sledovaném utkání s AS Řím a minule to bylo ještě horší. Inter totiž v pátek na Juventus Turín nestačil a prohrál s ním o jednu branku, jejímž autorem se v 66. minutě stal Mario Mandžukić.
Útočník Matteo Politano přesto v zápase viděl něco pozitivního. "Juventus byl silnější než my a lépe využíval svoje šance, ale my jsme také ukázali svoji kvalitu. Některé věci se nám rozhodně povedly a teď je důležité na tom stavět. Když proti PSV začneme stejně a pokusíme se získat maximum bodů, může se nám to podařit. Myslíme jen na vítězství, protože jsme si zachovali šance až do posledního dne a teď by byla ohromná škoda to vzdát," dodal mladý hráč na tiskové konferenci před utkáním.
Inter se s PSV utkal zatím jen třikrát, ale pokaždé si s ním dokázal poradit. Naposledy s ním sice prohrával, ale díky brankám Nainggolana s Icardim dokázal strhnout vedení na svou stranu a bral cenné tři body. Špatnou zprávou pro trenéra Luciana Spallettiho je zdravotní stav Vecina, který nebude k dispozici. Menší zdravotní potíže má také Radja Nainggolan, který by ale nakonec měl být připraven.
Nizozemský celek nemá větších absencí a do hry nenastoupí pouze zraněný Ryan Thomas. Hostující Eindhoven už nemůže za žádných okolností postoupit ani do Evropské ligy a vzhledem k tomu, že má na kontě jen jeden bod, pro něj bude výlet do Milána minimálně na půl roku posledním utkáním v Lize mistrů.
Slavný celek má problémy především v obraně, která je v Lize mistrů maximálně propustná. Už totiž dostala dvanáct branek! Poslední dvě obstarala Barcelona, která si s PSV v minulém kole poradila sice hodně těsně (2:1), ale přesto. Tím si upevnila první pozici, ze které ji už nikdo nedostane.
PSV si před posledním utkáním základních skupin Ligy mistrů poradilo s Excelsiorem a ukončilo sérii dvou prohraných zápasů v řadě. A to hodně suverénně, protože svému soupeři i pomocí dvou jeho vlastních branek nasázel šest gólů! I přes několikeré zaváhání tak stále vede tabulku Eredivisie o dva body před Ajaxem.
Interu se proti nizozemským soupeřům poměrně daří a už v deseti soutěžních utkáních s nim neprohrálo. Čtyři poslední domácí utkání dokonce Inter vyhrál, aniž by inkasoval. Letošní pohárová sezona je z pohledu PSV už šestnáctou v Lize mistrů, což ještě žádný nizozemský celek doposud nezvládl.
Pro fanoušky Interu to budou velké nervy. Hráči Nerazzurri totiž mají před sebou velmi náročný úkol, neboť musí porazit PSV Eindhoven a ještě věřit, že Barcelona neprohraje s Tottenhamem Hotspur. Aktuálně totiž má italský celek horší vzájemná klání s Angličany a horší skóre v těchto duelech. Takže při rovnosti bodů by postupovali právě Angličané. Na ty čeká Barcelona, což bude velmi těžká zkouška. Už se ale staly větší zázraky.
Nerazzurri se nepřipravili právě nejlépe. Už ve třech zápasech ve všech soutěžích dohromady totiž nedokázali vyhrát. Po porážce od Tottenhamu Inter jen remizoval v ostře sledovaném utkání s AS Řím a minule to bylo ještě horší. Inter totiž v pátek na Juventus Turín nestačil a prohrál s ním o jednu branku, jejímž autorem se v 66. minutě stal Mario Mandžukić.
Útočník Matteo Politano přesto v zápase viděl něco pozitivního. "Juventus byl silnější než my a lépe využíval svoje šance, ale my jsme také ukázali svoji kvalitu. Některé věci se nám rozhodně povedly a teď je důležité na tom stavět. Když proti PSV začneme stejně a pokusíme se získat maximum bodů, může se nám to podařit. Myslíme jen na vítězství, protože jsme si zachovali šance až do posledního dne a teď by byla ohromná škoda to vzdát," dodal mladý hráč na tiskové konferenci před utkáním.
Inter se s PSV utkal zatím jen třikrát, ale pokaždé si s ním dokázal poradit. Naposledy s ním sice prohrával, ale díky brankám Nainggolana s Icardim dokázal strhnout vedení na svou stranu a bral cenné tři body. Špatnou zprávou pro trenéra Luciana Spallettiho je zdravotní stav Vecina, který nebude k dispozici. Menší zdravotní potíže má také Radja Nainggolan, který by ale nakonec měl být připraven.
Nizozemský celek nemá větších absencí a do hry nenastoupí pouze zraněný Ryan Thomas. Hostující Eindhoven už nemůže za žádných okolností postoupit ani do Evropské ligy a vzhledem k tomu, že má na kontě jen jeden bod, pro něj bude výlet do Milána minimálně na půl roku posledním utkáním v Lize mistrů.
Slavný celek má problémy především v obraně, která je v Lize mistrů maximálně propustná. Už totiž dostala dvanáct branek! Poslední dvě obstarala Barcelona, která si s PSV v minulém kole poradila sice hodně těsně (2:1), ale přesto. Tím si upevnila první pozici, ze které ji už nikdo nedostane.
PSV si před posledním utkáním základních skupin Ligy mistrů poradilo s Excelsiorem a ukončilo sérii dvou prohraných zápasů v řadě. A to hodně suverénně, protože svému soupeři i pomocí dvou jeho vlastních branek nasázel šest gólů! I přes několikeré zaváhání tak stále vede tabulku Eredivisie o dva body před Ajaxem.
Interu se proti nizozemským soupeřům poměrně daří a už v deseti soutěžních utkáních s nim neprohrálo. Čtyři poslední domácí utkání dokonce Inter vyhrál, aniž by inkasoval. Letošní pohárová sezona je z pohledu PSV už šestnáctou v Lize mistrů, což ještě žádný nizozemský celek doposud nezvládl.
Inter Milán - pravděpodobná sestava:
Handanovič - D’Ambrosio, De Vrij, Škriniar, Asamoah - Valero, Brozović - Politano, Keita, Perišić - Icardi
PSV Eindhoven - pravděpodobná sestava:
Zoet - Dumfries, Schwaab, Viergever, Angeliňo - Rosario, Hendrix - Lozano, Pereiro, Bergwijn - De Jong
Tip EuroFotbal.cz: 1
Vzájemné zápasy
03.10.2018
Liga mistrů
Sk B
12.12.2007
Liga mistrů
Sk G
02.10.2007
Liga mistrů
Sk G
03.10.2018
Sk B
12.12.2007
Sk G
02.10.2007
Sk G
Inter Milán - poslední zápasy
07.12.2018
Serie A
15. kolo
02.12.2018
Serie A
14. kolo
28.11.2018
Liga mistrů
Sk B
24.11.2018
Serie A
13. kolo
11.11.2018
Serie A
12. kolo
06.11.2018
Liga mistrů
Sk B
28.11.2018
Sk B
06.11.2018
Sk B
24.10.2018
Sk B
03.10.2018
Sk B
18.09.2018
Sk B
13.03.2012
OF 2.z
PSV Eindhoven - poslední zápasy
07.12.2018
Eredivisie
15. kolo
02.12.2018
Eredivisie
14. kolo
28.11.2018
Liga mistrů
Sk B
24.11.2018
Eredivisie
13. kolo
10.11.2018
Eredivisie
12. kolo
06.11.2018
Liga mistrů
Sk B
28.11.2018
Sk B
06.11.2018
Sk B
24.10.2018
Sk B
03.10.2018
Sk B
18.09.2018
Sk B
29.08.2018
4.př 2.z
Liga mistrů - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
5
4
1
0
13 : 4
13
2
5
2
1
2
8 : 9
7
3
5
2
1
2
5 : 6
7
4
5
0
1
4
5 : 12
1
Z
V
R
P
S
B
1
2
2
0
0
6 : 0
6
2
3
2
0
1
5 : 5
6
3
2
1
1
0
3 : 2
4
4
3
0
1
2
4 : 6
1
Z
V
R
P
S
B
1
3
2
1
0
7 : 4
7
2
3
1
0
2
2 : 4
3
3
2
0
1
1
3 : 4
1
4
2
0
0
2
1 : 6
0
Komentáře (196)
Přidat komentář2:0
1:1
3:0 Forza Inter
FFP nás pěkně dává do análu. Do zálohy jsou vlastně jeno Brožo a Valero. Takže se možná dá čet DAmbro na levým beku a do zálohy Asa, ale to zas musí být zdravej Vršaljko. No bude to boj. Snad v té konfrontaci na dálku s Tottenhamem zvítězí dobro, a tudíž postoupí Inter.
FORZA
2:1
3:1
3:1
2:1
2:1 (Brozovic, Perisic - Sadilek ) a postup Interu
Těsná výhra, ale budou to nervy..
Dnes takto:
http://vool.cz/ioLfJ
Mne uz sa dnes do rana snivalo...porazili sme psv 2:0 ale spurs tak isto barcu...asi mi jebe ked uz sa mi o tom aj sniva
vôbec by som sa nečudoval keby to tak bolo .. je to jeden z najväčších zápasov Interu od 2010 podľa mňa je to v pohode, že sa ti o tom tak sníva
Pre mna bol dolezitejsi zapas ten v londyne, preto som bol po nom neuveritelne rozculeny a zaroven sklamany. Dnes je to uz len na nahode, mozeme to ovplyvnit len z casti a naozaj bude neprijemne, ak vyhrame a nepostupime. Barca doma v LM neprehrala 28 zapasov, naposledy tusim v sezone 13/14, to mi dava nadej. Aj tak ale dnes podam na spurs a neprehru psv. Bud sa budem tesit z postupu alebo z tiketu, alebo budem nasraty uplne
I ja som to tak spravil
Barca to nevypustí (max. remíza), takže je důležité za každou cenu vyhrát...
Bez středu to bude těžký, ale musíme to zvládnout a pak doufat
FORZA INTER!!
Lord Candreva v základu.
Snad postup Interu
Zaloha Politano, Candreva, Brozo, Borja a Ivan? Vysvetli mi to nekdo?
Co to je za sestavu? 4-4-2? 4-5-1? 4-2-3-1 s Candrevou na středu? Proč to ten Spal dělá
Dneska se na stredakovi Tonda vykoupí, cítím to v kostech
už mě s těma sestava sere. chápu, že má 4 ze 6 středních záložníků mimo, ale aby tam šlehnul Candrevu, který odehrál v týhle sezoně 3 minuty, a pořád stavěl Ivana? jestli to Barca uhraje s béčkem a my to nedáme, jdu si dát mašli
Upřímně tam mohl dát maximálně Lautara, jinou alternativu nevidím za této situace.. ten Perisic je otázka no, ale Keita kromě jednoho zápasu taky moc nepředvedl.. sázka na jistotu, ikdyz mu to tam teď nepadá
Lautaro měl určitě hrát, at už vedle Maura nebo pod ním. Keita se mi poslední zápasy líbí. spíš se zeptej, co předvádí Perišič, že je pořád v základu? no nezbývá než věřit a podruhý v životě fandit Barceloně
Asa
začínám chápat Asův odchod...je to Trojskej kůň
Spalletti se dneska sjel???
Kdyby se to nakonec podařilo - stalo se už někdy, že by tým v každém zápase dostal gól a stejně postoupil dál?
*dostal první gól
Tragedi D´ambrosio a Candreva opět uradujou. Jestli tak po půlce nechá candrevu a perisice tak je to výsměch. Hlavně na lávce nazhaveni Keita a Lautaro
Inter je ještě větší Tottenham... než Tottenham.
sice pořád dost přehnaný, protože Tottenham, ale pořád docela dobrej
paralympiádu tentokrát vyhrál Inter, Tottenham oddálil
Tohle je fakt trapas, tak dobře to měli rozehrané a tak tragicky to uzavřeli.
Nejsou zkušenosti, ale trapas to je. Vy jste to letos pro zicher raději ani nehráli.
Tak samozřejmě že Arsenal byl v posledních letech taky trapas, ale Wengerovi se nedá upřít, že ze skupin v LM postupoval s železnou pravidelností. Sice se pak pokaždé vypadlo hned v osmifinále, ale to už je jiná
To byly casy no, kdy se s železnou pravidelností hrala LM
Ono to zase přijde, letos k tomu zatím nemáme daleko.
Už to vidím. United v lize 8. ale ubetonujou LM. Arsenal vyhraje EL, ale skončí 5.
Liverpool vyhraje PL, druhý City, třetí Tottenham a čtvrtá Chelsea.
6 týmu z PL v lize mistrů? Proč ne
pretoze to uefa nedovoli, moze byt len 5 timov z jednej krajiny. pritom 6 timov z PL by bolo logickejsie ako 4 z talianska..
ty si opravdu úplně mimo realitu
to je vul, kaviarovy tousty
jaký furt zkušenosti? vždyť včera ten tým měl věkovej průměr někde k třicítce...to má být výmluva pro to, že neporazíte doma tým, kde je většina hráčů kolem 21-23 let?
Kolik z nich hrálo LM? V takovém týmu je tlak jinde, než u PSV, kteří to přijdou odmakat a nemají co ztratit.
Včera se to posralo. To ví každý. Zrovna ty si vždycky najdeš něco. Chápu, že nemáš co řešit u vás, když vedete o tolik. Proto si zvyklý na určité samozřejmosti, které u nás ještě nejsou. Hraje se LM po 8 letech A nevím jaký byl průměr, ale že hraje borak Candreva a ne mohoucí Perisic jsme tu vyhejtovali dost jasně. Raději dat šanci mladým Keitovi s Lautarem.
"Zrovna ty si vždycky najdeš něco. Chápu, že nemáš co řešit u vás, když vedete o tolik."
Po nepostupu Italie na MS jsem si rikal, ze me delsi dobu snad neceka, jako fanouska, nic tak hroznyho. Ale aby po takhle rozehranych skupinach, nakonec ve vyrazovacce byly jen 2. tymy a to jeste AS.
Musíme přidat, tohle na postup nestačí. I když jsme aktivnější, je to centr za centrem, ale bez nějakého souvislého tlaku a bez zakončení. Nechápu, co Asamoah vymýšlel tvle, na pohodu přihrávka na golmana a on si to chce vydriblovat
Pojďme zabrat! Barcelona vede, tak by to byla kur.va škoda!
FORZA INTER
Prestávam veriť.. ak tam nedá býčka aspoň na 35 min tak EL vitaj
Chce to nějakej náhoďák a dostat se do pohody..
Candreva je tam na dve veci....
Candreva vypadni už kurva!!
Ivan dobrý centr
brozovič a valero mají strašnou střelu, ten gol fakt může dát jenom Mauro
Sadílek
MAURITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Piceeee maurooooooo
MA-U-RO !!!!!
Politano jeden z nej 3 hracu. Začíná být velice důležitý. Skoda ze nemame druhé křídlo.
Perisic po MS stratil formu a stale ju hlada.. skoda, ze mu nejde
Tottenham 1:1...
Inter si to nezaslúži, strašná nemohúcnosť
zaslouží právě
aj tak sa dá
merda Inter
ty si chudáček
počkaj až sa stretneme v EL
Ucentrujete nás k smrti?
Proč ne, vzpomen si na poslední centr ze zápasu v lize
Včera sa ukázalo, že ten luck v posledných minútach vám nebude priať večne
Na vás to stačí
Spalletti
běžte fakt do prdele
Kdyby se nepostoupilo protože jsme porazili PSV, ale Barcelona by to Slepicím pustila, tak neřeknu ani slovo, ale prostě toto je strašná sračka a ostuda. Btw 8 bodů na postup... hnus
Ten tackle na Icardiho před hlavičkou Lautara byl brutální. Škoda ho.
Dík Inter, jen kvuli vám tiket v hajzlu neporazit v rozhodujícím zápase doma PSV... v lize mistrů nemáte fakt co dělat..
ty asi v stavkovej tiez nie
napodobne, vandraci z Milana, neskutecne.
Dokud budou hrát kokoti jako D´ambrosio Candreva Perisic valero Asamoah tak nemáme nárok. Tecka.
Asa mal fajn úvod sezóny, ale posledné zápasy je na facku, teraz chápem Juve že ho nechalo odísť
Vsak sa mu nevydarilo tak 5 zapasov v sezone
A to je jako v poradku? Hraje jak ponocny
Veď píšem posledné zápasy, to je tých 5 zápasov o ktorých píšeš, čakal som od neho podstatne viac, no už má to najlepšie asi za sebou.
On uz dlho nato nema tahat utok. Odbrani to slusne ale nic viac po nom nemozno chciet. A Inter toho potrebuje sakra viac od hraca na jeho poste.
Hrozné takle si prokaučovat postup, Inter mám odjakživa z Italské nejradši, po nich Milán.. Ale co předvádí v pohárech to je tragédie.. Jediný kdo to drží je ten Juve.. PSV měli vyškolit tak 5:0
Trapny
Spalletti .. candreva a perisic v základu to je snáď vtip ne? A striedanie vrsaljko za politana najlepšieho interistu ? Asi spalletti nepočítal že spurs vyrovnajú a chcel ubrániť remízu
můžeme si za to sami. z takto dobře rozehrané skupiny už jsme měli postoupit, ale zklamali jsme jak v Londýně, tak teď s PSV. kdo by řekl, že nakonec nepostoupíme za takovýchto okolností. mělo se to zvládnout. dnes se mělo na 100% vyhrát, ale bohužel... být tam zkušenější mužstvo, vyhraje o 2 góly s prstem v nose. nejlepší hráč Politano.
co nechápu, 15 min před koncem vyrovnáme a myslíme si, že je všechno v kapse. dopředu jsme se začali hnát, až když hlasatel oznámil, že slípky vyrovnaly. takhle se o postup nehraje...
je to škoda, ale zároveň ponaučení. EL asi jako tradičně už jenom vedlejšák...
FORZA INTER
Ale jo. Dobrý výkon i výsledek. Škoda, že jsme nevyhráli, alespon jeden zápas. Ale i tak jsme se prezentovali pozitivně. Dneska teda, co předváděli ofenzivní hráči bylo zklamání. Jak Lozano, tak Guti i Bergwijn..Kromě toho presingu a golové akce bída. Naopak vynikající zápas pro Zoeta a Angelina. Výborně hrál i Viergever, Dumfries, Hendrix a Rosario.
Nakonec si odbyl premiéru i Sadílek šel sice přes něj gólový centr, ale to bych nehodnotil jako chybu. Měl tam jednou i štěstí, ale jinak dobrý.
Díky kluci. Teď se pojďme soustředit výhradně na ligu.
Viegever je dobrý, nechápu,že jsme jej pustili zrovna k vám
Jo včera byl výborný. Za to Sainsbury Nechá za sebou jedinýho hráče Interu, který dělá Inter Interemm. Zlatej Isimat. Toho je mi líto, že nehraje.
PSV jsem viděl ve skupině LM 5x a v každém zápase skvělé bránili. Na holandský tým nevídané. Zoet, Angelino a Dumfries zápas co zápas skvělý výkon v LM. Rozhodně nebyli jen do počtu a hráli důstojnou roli tak jak se patří.
Velká škoda, ale za plichtu s PSV se nemůžou vymlouvat na to ,že Spurs remizovali v Barceloně..
MIERDA!
Spurs to mali uľahčené Inter musel hrať 2 zápasy proti plnej zostave Barcelony
To sice ano, ale z toho dvojzápasu s Barcou je to bod pro oba.. Chyba byla rupnout v Londýně a neschopnost dnes porazit soupeře, který se prostě musí porážet za každou cenu. Nevím, kde byla největší chyba, ale rozhodně bych ji viděl i v sestavě, kterou Spalletti poslal od začátku na hřiště.. Slepice nemaj ve vyřazovací části, co dělat.
To není omluva za to, že doma neporazíte PSV
Spurs mali so zápasmi s PSV rovnakú bilanciu ako Inter
A vy jako s Barcelonou......
To nie je vyhovorka to je realita..ja vidím najväčšiu chybu v tom, že do LM sme mali.obmedzené možnosti .. hlavne João Mario by nám podľa mňa veľmi pomohol
Zbytočná výhovorka.v oboch zápasoch proti tott sme boli slabší.doma sme mohli schytat kľudne 0:3.nas bili jak zito
Keby nasúkate 3:0, 4:0 PSV doma nikoho by to neprekvapilo ale remizovať 1:1
Jasně a proto Messi proti vám neodehrál ani minutu
Mark van Bommel Rossonero
To je Xicht.
Čo spravil? Nepozeral som ten match
Vyřadil Inter.
Aha podľa reakcii hore od merdistov som myslel že niečo pridal na záver ešte
Najhoršie na tom celom nie je len to, že sme nepostúpili, ale že budeme hrať EL. Pretože zápasy v EL sa hrajú vo štvrtok a potom liga sa môže hrať v nedeľu, takže nám budú chýbať sily na ligové zápasy. Pokiaľ sa bude ligový zápas hrať v pondelok, tak to už nebude také náročné, ale hrať vo štvrtok a potom v nedeľu, tak to nám môže spôsobiť hodne veľké komplikácie v boji za budúcoročnú LM.
Tak top4 uděláte, na titul to asi nebude (sorry) a alespoň tu EL můžete vyhrát
Treba ji zas tak dlouho hrat nebudete
A na co tu sílu potřebujete? Na to, abyste se kvalifikovali do LM a udělali zase ostudu?
Kde jsme udělali ostudu?
Raději tam AC nebo Lazio
Nemyslim, ze jsme udelali v LM ostudu...ruku na srdce, kdo cekal po rozlosovani, ze budeme mit realnou sanci postoupit v teto skupine az do posledniho zapasu? Na to, ze z tech hracu az na par vyjimek nikdo v zivote LM nehral, tak nevim no...ale mozna jsem zaslepenej Interista no
Já souhlasím. Nejvtipnější jsou ti z AC, kteří se sem ani neprobojovali a doma rupnou s Betisem
Smutný obrázek úrovně ligy,měli bychom všichni sundat růžové brýle a přiznat si realitu.Ale cítím,že půjde zase nahoru, minimálně za španělama a angličanama bychom být měli, tohle je nedůstojné.AC má na tom taky svůj podíl,bohužel.
třeba chytnete Plzeň ...
perisic moze hrat llaveho obrancu tak impotentny hrac nema co byt v ofenzive
Smutne je,že taký sú všetci okrem osamoteného jedného útočníka icardiho.viac útočníkov ten debil nepostaví.SPALLETTI DO P...!!!
Icardimu jednou nespadne v 90.minutě balon na hlavu a je zle Sadílek pěkně
Spalletti nech už ide konečne do p...!!!sak to neni normálne,nedá sa na to pozerať.doma s tott šťastná výhra na konci a na tott sme čo hrali?cely zápas len bránili.kopu ostatných zápasov radsej ani nekomentujem.v lige tiež žiadna sláva.tu svoju taktiku nech si strčí spalletti do zadku a nech s ňou ťahá do ... Sa čudujem Icardimu,že ho sám nepošle ... Chudák sa tam trápi kazdy zápas sám v útoku.existuje vôbec na svete nejaký ktorý hra kazdy zápas na jedného útočníka?nech sa pozrie na ostatne velkokluby ako hrajú krásny,utocny,dominantný,atraktívny futbal.kde sme my a kde oni.sak mi ešte aj s chievom ked budeme hrať doma postaví len jedného útočníka.fakt má už serie a sa čudujem,že to fanúšikovia v italii a vedenie nevidia.nech ťahá preč s jeho priblblou obrannou taktikou.SPALLETTI VON!!!!!
slabá liga hoši, jeden,max dva týmy, nic víc
Máš pravdu, TOP kvalitu má jedine Juve, potom Neapol a Inter vyzerajú občas dobre, ale stále nepatria medzi elitu.
inter jsem viděl 3x v LM a vždycky tragický výkon, neapol si to posrala skoro sama, ale počty jsou nemilosrdné,končí a jen 2 týmy ze serie a jdou dál..upřímně-nic moc
Na druhu strana priama konfrontacia s PL, PD a velmi tazka skupina. To by nezvladlo vela inych postupujucich muzstiev. Minimalne Neapol by to v inych skupinach zvladla.
Hlavne ze 1. zapas v Belehrade zvladla...
A stavim sa ze v EL sa nato SSC aj Inter totalne vyserie. Porazit PSV mala byt povinnost. Skor sa ukazalo ze vyhra nac Tottenhamom bola nahoda a Inter nemal odzaciatku na postup.
Velka skoda mali to dobre rozohrane a postupit sa malo. Aj keby mega stastim a nespravodlivo (herne), toto Inter potreboval.
Asi je to trest pre vsetkych zadubenych trenerov zo SA ktori tvrdosijne spoliehaju na Candrevovcoch, Riuovcov a podobnych beckovych hracov.
4-5-1 S Candrevou uprostřed byla totální hloupost.. Byla tam tolik jiných alepších variant, které vidí i obyčejný lajk.. 4-4-2 s Lautarem a Maurem na hrotu, nebo i 4-5-1 s Radjou namísto Candrevy.. Strašná škoda, po tak dlouhé době v LM a oni se o to takhle připraví..
Proti Juve slušnej výkon, s klikou si mohli odvést 3 body a teď neuhrají 3 body ani proti podělanýmu PSV..
4-4-2?to ten šašo na lavičke nepozná.on len jedného útočníka.uz nech ho konečne vyhodia
Vecino asi docela chybí..
Vivat Spalletti . Spickovy trener sa opat predviedol
Skoda. Ale tohle me na ty italsky nature hrozne vytaci!
Mě jen nejvíc strašně sere to, ze Spalletti nás bude se sestavu trollit dal. Mě by zajímal důvod proč. Proč pořad Perisic, D´ambrosio? Candrevu vytáhne z hrobu a postaví do základu. Proč? Když hrajou na kokot, což vidí i laik, tak proč je pořad staví? Zanetti odehrál milion zápasů, to mu jako viceprezident neřekne, ze ten a ten hrajou dva měsíce hovno? Tohle postrádá logiku.
Jestli to tak chce stavět dal, ať jde..
Přijde den, kdy se to obrátí a změníš smajlíky
Musím:
jiri - fcb06.11.2018 23:03#
Pokud bych si dovolil už teď tvrdit, že my z té skupiny postoupíme, tak jako dalšího k nám bych si přál Tottenham, který té soutěži může přinést pěkné zápasy. Inter pro mě není ničím zajímavý. Účelnost bez fotbalovosti.
[reagovat]
10 07.11.2018 08:07#
proč je teda nepřinesli už ve skupině?
[reagovat]
Dopadlo to fantasticky. Kohouti byli v téhle skupině určitě o hodně lepší a postup si určitě zasloužili.
takže zpětně jejich haluz postup dělá z těch odehraných zápasů Tottenhamu pěkné zápasy?
Je to přesně obráceně - Tottenham hrál pěkné zápasy, ze kterých na začátku netěžil zasloužené body, které haluzově těžil právě Inter.
Já jsem strašně spokojený, jak to skončilo. Naprostá paráda.
hrál totální hovno, jen v době, kdy se mělo ukázat, kdo je víc Tottenham, tak Inter dokázal tuhle paralympiádu vyhrát...ale vytahovat tady tohle a myslet si, jak si to někomu natřel, to je dost mimo i na tebe
paralympiádu ... Ty jsi ztracený případ.
Tottáč hrál pěkné zápasy. Že to nejsi schopný přes livescore vyhodnotit, je věc druhá.
V té sestavě zejména vepředu se vlastně není vůbec čeho chytit... kromě Politana tam vlastně není nikdo, kdo by to nějak zlomil. Icardi musí dostat balón. Perišič je úplně mimo, Candreva už 3 roky, Valero už na LM nemá, beci strašní, Brožo střídá jednu dobrou přihrávku se třemi špatnými.
Paradoxně jsme to ale mohli vyhrát, kdybychom po vstřeleném gólu hráli dál. Ale zatáhnout se, přihrávat si vzadu a modlit se, že Spurs nevyrovnají, a bylo jasné, že vyrovnají, nebylo hodné Interu...
Ale šance sme mali už v 1. polčase ... keď na to nemáme tak bohužiaľ.. snáď o rok
Týmu chybí charakter, můžou tam mít klidně i 10 Mauritů, ale když to ti hráči nemaj v hlavě srovnané a neperou se společně za úspěch, tak je to k ničemu a nic to nevypovídá. To, že to není poskládané zdánlivě kvalitně není dobré, ale neviděl bych to jako takovej problém. Příjde mi, že ti borci to nemají v hlavě. Což je ostatně problém celé italské ligy. S vyjímkou Juventusu. Ti mají myšlení šampiónu za všechny ostatní.
Nepostup Neapole a Interu mě "sere" jen kvůli tomu, jak teď klasicky vylejzají všichni ty idioti a serou se do calcia. Inter předváděl tragický výkony, ale i to mělo stačit na výhru přes PSV, pro to žádná omluva není. Stejně tak Neapol v Bělehradě...ta situace mohla být opačná, oba týmy jdou ven kvůli skóre, Inter zaslouženě, Neapol ani tak ne
Ty jsi koumák. Tak když já napíšu, že si Tottenham ten postup zasloužil daleko víc, tak mi hodíš citrón, a pak sám napíšeš, že Inter předváděl tragické výkony. Neuvěřitelný.
to máš opravdu takový problémy pochopit, co jsem napsal? nahoře v listopadu jsem se tě ptal, proč Tottenham ty pěkný zápasy nepředvedl už ve skupině, kde hrál jen o to skóre menší hovno, než Inter...nikde jsem nepsal o tom, kdo si zaslouží postup, že si ho zaslouží Inter atd.
byt fanusikom juventusu musi byt zauimave, povedz aky to je pocit ked je o titule rozhodle uz po 15. kole ? jedine napätie zacnes zazivat asi az v play off LM nie ?
díky za tvojí starost, sice seš úplně mimo, ale dovedu si představit, že je to o dost lepší pocit, než být fanouškem Liverpoolu a 30 let v řadě vědět už v prvním kole, že titul zase nevyhraješ...
Jenže to je to moje a tvoje vidění fotbalu - já na ty mače opravdu koukám a jsem schopný ti napsat, že hrál Tottáč krásný zápas s náma, lepší byl už v Miláně. A ty se na to díváš jen prostřednictvím skóre.
Já jsem psal, že hrál Tottáč krásné zápasy a byl by pro LM daleko přínosnější, na což jsi napsal, proč to Tottáč neukázal už ve skupině. Ale on to už ve skupině ukázal - ukázal krásné zápasy. Ty ale vidíš jen ty body a skore. To je pak těžká diskuse.
ty si strašně ulhanej co máš furt s nějakým livescore, jak si přišel na to, že jsem ty zápasy neviděl?
A jen abys zase neviděl ty svoje všudepřítomné stíny, tak proti Serii A nic nemám.
moje všudepřítomné stíny? bože, ty si magor...já jsem rád, že je Inter venku
ano, všudepřítomné stíny. Ty bráníš Serii A daleko usilovněji, než se do ní kdokoliv kdykoliv zkoušel opřít. O to směšněji pak vyzní ty tvoje věčné pokusy trefit se do PL a čehokoliv, co s ní souvisí.
Nejvíc jsi mě pobavil nedávno, kdy jsi se vysmíval fandům PL, že se vymlouvají na to, že neberou EL vážně a šetří síly do ligy ... Zrovna ty, který jsi tady roky zastával názor, že týmy Serie A na EL (Pohár EUFA) kašlou, takže tam nemají výsledky.
co to meleš? to bylo o LM, o EL jsem se vůbec nebavil
Bereš to moc osobně, PD a PL jsou nejlepší ligy, na tom se většina shodne, i z bundesligy nebo franc.ligy postupuje víc týmů, prostě konkurence v itálii není taková.Nemyslím si,že jste až za něrmcama nebo frantíkama, ale ani před nima, podobná úroveň.
Jakože Neapol měla jít dál na náš úkor?
Neapol měla vyhrát v Bělehradě a nemusela tohle řešit, nebo neměla dostat gól v 93. minutě v Paříži, nebo měla vyhrát větším rozdílem s váma doma atd...
Na kdyby a zásluhy se nehraje, ale podle mě odehrála minimálně venku Neapol mnohem lepší zápasy, Liverpool venku nepředvedl absolutně nic. Neapol byla v Paříži lepším týmem, stejně tak v Bělehradě. Včera to bylo nejslabší vystoupení, ale zase ne o nic horší, než Liverpool v Neapoli.
S tím venku souhlasím, na druhou stranu ta naše domácí hra převážila tu Neapolskou. Proti PSG jsme dostali naprosto nesmyslný góly, proti CZ jsme hráli tak jak jsme měli a proti Neapoli to mělo skončit minimálně 4:0 a byl by šlus. Myslím si, že Neapol měla nárok na postup a to dost velký, lepší jak Řím například. Celkově si dle mého postup zasloužili oba + PSG.
já se opravdu nechci dohadovat s fanouškem Liverpoolu, ještě s takovým, jako seš ty, ale "minimálně 4:0"? z čeho jako? tutovky Callejona a Milika se ti asi do argumentace taky moc nehodí koukám...
Tak Mané hattrick + Salah. Callejon byl asi stejná šance jako ten Salah, a Milik, ok toho jsem zapomněl. Takže 5:2, no (počítaje navíc šanci Salaha a Callejona), to je akceptovatelnější?
Mimochodem proč se nechceš hádat se mnou?
protože seš mimoň, což si tímhle příspěvkem znovu jen potvrdil
co na něm není pravda?
Alarmující je ale stejně pořád nejvíc to, že příchod Asamoaha a Vrsaljka (zranění) nám beky nevyřešil. Mluví za to především to, že základ hraje 3 roky tragický D'ambrosio. Kvalitní bek, to je nedostatkové zboží.
je to vlastně pravda, bohužel. opravdovou posilou je jen Politano, který mě hodně překvapuje.
Větší ostudu jsem dlouho neviděl.. hrají o postup a soupeře dostanou pod tlak až v 92. minutě, vsechno pomalý, hra bez zájmu, hnus, nic víc si nezasloužili
Upřímně už na straně Spalla nejsem on bude pořád cpát 4-2-3-1, nezkusí nikoho nového, neposadí hráče bez formy ...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele