Konferenční liga UEFA - Konferenční liga

finále
29.05.2024 21:00 CET
1 : 0
po prodloužení
(0:0, 0:0)
Antonín Barák (© AFP)

Finálový nešťastník z Florencie má další šanci na půdě Olympiakosu

Ve středu večer se dočká rozuzlení také Evropská konferenční liga. Její finále příhodně umístěné do Atén proti sobě postaví Olympiakos Pireus a Fiorentinu, která se do finále dostala už před dvanácti měsíci a tentokrát bude chtít konečně uspět.

Slovo domácí platí pro Olympiakos dvojnásob, protože jeho vlastní stadion se nalézá zhruba 12 kilometrů vzdušnou čarou od místa, kde se ve středu večer poperou oba celky o trofej. Bude teprve druhým řeckým týmem ve finále evropské soutěže, před ním se to povedlo jen jednou Panathinaikosu. Ale to už je hodně dávná historie, psal se rok 1971. Logicky to tedy pro Olympiakos bude historicky první finále v celé jeho dosavadní historii.

Cesta do něj nebyla rozhodně vůbec jednoduchá a účast svěřenců trenéra Josého Luise Mendilibara ve finále je tak trochu zázrak. Na začátku letošního roku na lavičce Olympiakosu doseděl Carlos Carvalhal a vedení řeckého giganta ukázalo na nedávno propuštěného Mendilibara. Ten se kormidla Olympiakosu ujal teprve v polovině února, dovedl ho však extrémně daleko. Sám má navíc s finálovými duely zkušenosti - loni totiž dovedl Sevillu k triumfu v Evropské lize nad AS Řím.

Jeho tým si doposud musel poradit ve vyřazovací fázi s Maccabi Tel Aviv, Fenerbahce a především minule s Aston Villou. Proti ní se každopádně probudil střelec Ayoub El Kaabi, který se dohromady trefil pětkrát a šokoval celou Anglii.

S tou má mimochodem špatné zkušenosti i Fiorentina. Naposledy, když se ukázala ve finále evropské soutěže, padla právě proti anglickému mužstvu. V loňském finále v Praze se totiž ze zisku trofeje radoval West Ham, jemuž slávu vystřelil v devadesáté minutě Jarrod Bowen. Viola musela na cestě do Atén porazit několik silných soupeřů a celkově už neprohrála ve třinácti pohárových duelech.

Nejen Fiorentina, ale i její kouč Vincenzo Italiano mají co dokazovat. Dříve progresivní trenér se s toskánskou metropolí na 99% procent rozloučí a rád by to udělal ve velkém stylu. Už teď bojuje s nálepkou muže, který v rozhodujících chvílích zklame. Jeho tým prohrál loňské finále Konferenční ligy, kromě toho i finále Coppa Italia, takže teď má co zlepšovat.

Olympiakos Pireus - pravděpodobná sestava:
Tzolakis - Rodinei, Retsos, Carmo, Quini - Hezze, Iborra - Fortounis, Chiquinho, Podence - El Kaabi

ACF Fiorentina - pravděpodobná sestava:
Terracciano - Dodo, Milenković, Martinez Quarta, Biraghi - Arthur, Mandragora - González, Beltrán, Kouamé - Nzola

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Ondřej Pražák / tuttomercatoweb.com, gazzetta.it

Vzájemné zápasy

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Olympiakos Pireus - poslední zápasy

19.05.2024
Panathinaikos
2:2
Olympiakos
Super League
Tit., 36. kolo
15.05.2024
Olympiakos
2:0
AEK Atény
Super League
Tit., 35. kolo
12.05.2024
PAOK Soluň
2:0
Olympiakos
Super League
Tit., 31. kolo
09.05.2024
Olympiakos
2:0
Aston Villa
Konferenční liga
SF 2.z
02.05.2024
Aston Villa
2:4
Olympiakos
Konferenční liga
SF 1.z
28.04.2024
Olympiakos
4:1
PAS Lamia 1964
Super League
Tit., 34. kolo
09.05.2024
Olympiakos Pireus
2:0
Aston Villa
SF 2.z
02.05.2024
Aston Villa
2:4
Olympiakos Pireus
SF 1.z
18.04.2024
Fenerbahçe SK
1:1p
Olympiakos Pireus
ČF 2.z
11.04.2024
Olympiakos Pireus
3:2
Fenerbahçe SK
ČF 1.z
14.03.2024
Maccabi Tel-Aviv
1:6e
Olympiakos Pireus
OF 2.z
07.03.2024
Olympiakos Pireus
1:4
Maccabi Tel-Aviv
OF 1.z

ACF Fiorentina - poslední zápasy

23.05.2024
Cagliari
2:3
ACF Fiorentina
Serie A
 38. kolo
17.05.2024
ACF Fiorentina
2:2
SSC Neapol
Serie A
 37. kolo
13.05.2024
ACF Fiorentina
2:1
Monza Brianza
Serie A
 36. kolo
08.05.2024
Club Bruggy
1:1
ACF Fiorentina
Konferenční liga
SF 2.z
05.05.2024
Hellas Verona
2:1
ACF Fiorentina
Serie A
 35. kolo
02.05.2024
ACF Fiorentina
3:2
Club Bruggy
Konferenční liga
SF 1.z
08.05.2024
Club Bruggy
1:1
ACF Fiorentina
SF 2.z
02.05.2024
ACF Fiorentina
3:2
Club Bruggy
SF 1.z
18.04.2024
ACF Fiorentina
2:0e
Viktoria Plzeň
ČF 2.z
11.04.2024
Viktoria Plzeň
0:0
ACF Fiorentina
ČF 1.z
14.03.2024
ACF Fiorentina
1:1
Maccabi Haifa
OF 2.z
07.03.2024
Maccabi Haifa
3:4
ACF Fiorentina
OF 1.z

Komentáře (198)

Přidat komentář
Nieuwendyk

Loni blamáž, dnes to vyjde!

Forza Gigliati

Reagovat
Largo

Reagovat
Truffaldino

Blamáž?

Reagovat
king23

ano, číst umíš dobře

Reagovat
Raffaello

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Y.N.W.A

* loni to nevyšlo, letos blamáž

Reagovat
ratusek

Bude to dobrej fotbal, špatnej fotbal nebo jakej to vlastně bude fotbal? má smysl se na to dívat? No stejně dám max poločas, tak na to asi seru

Ale Řecko doma, tak by to mohlo mít elektrizující atmosféru

Reagovat
KingMaster13

Tam spíš než ten zápas mě zajímá to dění po zápase Navíc kdyby Fiorentina tam vyhrála před nějakými 40 000 Řeky a Italové tam začali v ulicích hromadně slavit.....to můžou bejt docela jatka.

Reagovat
PISTOLERO

Taky čekám nějaký průser v ulicích

Reagovat
Nieuwendyk

Nemyslím, Řekové s Firenze jsou amici

Reagovat
Mass

Bitva u Thermopyl hadr

Reagovat
FC-RUBRIKA

Hraje se to daleko od Pirea

Reagovat
Emmett Brown

až 15 zastávok metra

Reagovat
FC-RUBRIKA

musi ale projet obavanym udolim Panathinaikosu

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Freedo

Stejně se všichni budeme v duchu ptát, jestli by Olympiakos zvládl ve finále porazit Plzeň

Reagovat
Nieuwendyk

Samozřejmě že ano a ne, nebudeme se ptát

Reagovat
Kepy_FCB

Jak tě taková blbost mohla napadnout?

Reagovat
Pablos

Nikdy by mě to nenapadlo

Reagovat
Mass

Mě to teda nenapadlo.

Reagovat
jsemdement

Reagovat
Pepik1212

Olympiakos Pireus 1/ano

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
Pepik1212

Tip 2:1

Reagovat
Pablos

Přeji radši Barákovi... ale tady teda musím dát tip:

3:0

Reagovat
Pharrell

1:2 1:3 go go go win pls AFC Fiorentina !!

Reagovat
pesky passer-by

Toto môže byť symbolický deň nastupujúcej dominancie talianskeho futbalu v Európe.

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Seydou Doumbia

nebyl ten den vyhra atalanty EL?

Reagovat
Y.N.W.A

no mně se po 90 nestejská, že šla dolů španělská liga se mi nelíbí, Německo po zásluze solidní, Anglie za mě překvapivý ztráty a že má Itálie letos takový výsledky považuju za náhodu... uvidíme příští rok, jestli se povede zopakovat

Reagovat
JeséRodriguez

Anglie překvapivý ztráty uhrát jedno semifinále a ještě k tomu v Konferenční lize je pro ligu jako PL totální propadák, zvlášť, když 2 týmy vypadly už v základní skupině LM a nešly ani ze 3. místa do EL. Což je pořád jedna nepovedená sezona z x předchozích a můžeme se tím pádem bavit o náhodě. Itálie vyletěla už minulý rok, takže tamní fotbal prostě na vzestupu je a není to rozhodně žádná náhoda.

Reagovat
Sberatel_remiz

Měla by být remka, ne? A nejspíš oba dají gól. Remka mi dává největší smysl jako průnik ofenzivní síly Olympiakosu a mnohem více zkušeností na straně Fialek. Vidím oba soupeře jako rovnocenné. Řekové spíš v prodloužení a Italové spíš na penalty. Dokázal bych si ale představit, že Italové to zabetonují a že třeba ten jeden dají (např.ze standardky či penalty). Remíza mi ale dává největší smysl. A vítéz do rozhodnutí Fialky. V Betbuilderu to dava dohromady kurz 5,8, když nepočítám oba dají gól.

Reagovat
Y.N.W.A

slovo remka vidím poprvé v kontextu fotbalu... dosud jsem jej znal jen z cyklistiky (Evenepoel) a z kosmonautiky (ten soudruh)

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Shevchenko

Pohodová výhra Fiorentiny. 0:4

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Y.N.W.A

je to tam!

Reagovat
John Obi Mikel

0:1 po prodloužení

Reagovat
meno

Skoro!

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Me2win

5:2

Reagovat
Godwinson

Pral bych to Fiorentine, ale neverim, ze Reky doma porazi.

Reagovat
Shevchenko

1. Olympiakos doma není

2. Fiorentina nemá problém hrát venku má tam v Evropě snad ještě lepší výsledky

Reagovat
Pharrell

Máš recht . Je pravda že Fiorentina venku hraje mnohem lépe a má tam i lepší výsledky či se týče zápasů v pohárové Evropě .

Reagovat
Kepy_FCB

Došli by tam pěšky ale nejsou doma

Reagovat
FC-RUBRIKA

Pokud by fanoušek Olympiakosu šel pěšky z Pirea na OPAP Arenu v dresu Olympiakosu, určitě by byl vystaven riziku konfrontace. Fanoušci Panathinaikosu a AEK Athény by mohli reagovat agresivně, protože jejich nenávist k Olympiakosu je známá. Takové situace mohou eskalovat do fyzického násilí, zvláště když je kontext fotbalového zápasu, který může zvýšit napětí.

Zabodnutí či jiné vážné formy násilí by byly extrémní, ale bohužel nelze je zcela vyloučit vzhledem k historii násilných incidentů mezi fanoušky těchto klubů. Vzhledem k těmto rizikům by bylo velmi nebezpečné a nerozumné vydat se na tuto cestu v dresu Olympiakosu.

Doporučuje se vyhnout se nošení klubových barev, pokud se pohybujete v oblastech, kde by mohlo dojít k násilným konfrontacím, a využít veřejnou dopravu nebo jiné bezpečnější způsoby přepravy na stadion. Bezpečnost by měla být vždy na prvním místě.

Reagovat
ACSeRw!n

testujes chat gpt ?

Reagovat
Shevchenko

Baník by v Opavě byl taky doma?

Reagovat
Kepy_FCB

Pokud tam budou hrát finále ev.souteze s někým s ciziny tak ano

Reagovat
ACSeRw!n

3:1

Reagovat
GEGE

FORZA VIOLA!

Reagovat
JeséRodriguez

1:2 pp

Reagovat
Pablos

OT: Limberského vyvedli z ČF s Amíka z haly a pak dokonce skončil na záchytce Jsem vůbec netušil, až teď to na mě vybaflo tohle info

Reagovat
Pablos

„Minulý týden ve čtvrtek při zápase České republiky s Amerikou jsme na základě oznámení od pořadatelů řešili nevhodné chování jednoho z hostů v hokejové hale, kde jsme provedli asistenci s jeho vyvedením ven z haly. Následně se tento muž pokusil vrátit zpět. Přeskočil turnikety, proto musel být za použití donucovacích prostředků omezen na osobní svobodě. Jelikož byl pod vlivem alkoholu, kdy nadýchal více než dvě promile, musel být následně převezen na protialkoholní záchytnou stanici,“ sdělil pražský policejní mluvčí Jan Daněk.

„Ano, vyvedli mě kvůli nedorozumění. Já jsem se chtěl vrátit, protože jsem měl platný lístek, ale oni řekli, že ne. Cítil jsem, že jsem nic neudělal. Na základě toho mě odvezli na záchytku,“ řekl Limberský

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Kepy_FCB

kdo se ráno nestydí ten se večer nebavil

Reagovat
smazaný uživatel

Oprava: Kdo není debil, toho nevyvedou ze stadionu při takové události.

Reagovat
Pablos

Reagovat
hona.kub

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Me2win

Reagovat
Mass

Čim bude točit příště, turniketem?

Reagovat
Firkraag

Reagovat
romeo351

Reagovat
Firkraag

U něj je podle mě úspěch, že se mu povedlo koupit platný lístek a ne padělek za sto táců

Reagovat
Pablos

Reagovat
smazaný uživatel

Minulý týden v tuto dobu začínal velký koncert Atalanty. To byly časy Zlaté časy! Olympiakos vyhraje.

Reagovat
Seydou Doumbia

0-2

Reagovat
Kepy_FCB

Řecku bych už trofej přál ale Fio je sympatická tak ať vyhraje lepší

Reagovat
smazaný uživatel

Proč je vůbec EL finále před Intertoto cupem? Nemělo by to jít - Intertoto cup, EL a LM? Vždyť tahle soutěž má s fotbalem asi tolik společného, jako Hadamczik s vítězstvím na MS.

Reagovat
Y.N.W.A

Reagovat
oli9

3:1

Reagovat
Kincl

Jasně, je za tím hodně práce a i štěstí, ale že člověku stačí fakt trefit na zahraniční angažmá a prosadit se někde 4 roky a máš vyděláno do konce života (z pohledu plebs)

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo?

Reagovat
Kincl

Tak třeba Barák

Reagovat
smazaný uživatel

Baráčník je něco jako Jankto.

Reagovat
Uwe háže buly

Tak jasně, že ti to stačí a většině normálních fotbalistů to vystačí na celý život, minimálně u těch starších to tak bylo.

Dneska má ale každý kecy že čím víc máš tím větší máš nároky. Prakticky každý koho znám žije od výplaty k výplatě

Reagovat
smazaný uživatel

Piacos už válí

Reagovat
ZB 07

Zelenka

Reagovat
smazaný uživatel

A moc to nebylo a byl tam celým tělem

Reagovat
smazaný uživatel

Tento fotbal nemá úroveň

Reagovat
Moshe Dajan

El Kaabi čeká.

Reagovat
smazaný uživatel

Místo tohoto fotbalu jsem zapnul Máte slovo z minulého týdne. To bude větší zábava.

Reagovat
Y.N.W.A

Tam se budou hádat, co je dnes za den a jestli tento týden je tento týden nebo ten minulej

Reagovat
Me2win

Zelí vůbec neví kde je a co se děje.

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Wanderlust

Čo sa stalo s Belottim? Taký zabiják to bol v Turíne.

Reagovat
Moshe Dajan

Vždyť dal za poslední 4 roky 12 ligových gólů, je z něho úplněj mrzák.

Reagovat
Pozor skluz!!!

Měl jednu skvělou sezonu a zbytek lehký nadprůměr až bída.

Reagovat
Me2win

SI připadám jak kdybych koukal na finále kyperskýho superpoháru.

Reagovat
Interista_4ever

Reagovat
smazaný uživatel

Proto jsem to vypnul a zapnul Máte slovo. Tahle liga je naprostá žumpa.

Reagovat
Me2win

Se nemůžu dočkat až tam Cole Palmer bude točit albánský elektrikáře.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
hona.kub

Reagovat
Kepy_FCB

Máte slovo je až zítra

Reagovat
smazaný uživatel

Z minulého týdne

Reagovat
Stannis Baratheon

KL > LM

Reagovat
hona.kub

příští sezónu naprosto jednoznačně

Reagovat
Bayernista18

Náhodou třeba oproti Plzni se Spartou je tohle pohlazení po duši.

Reagovat
Pharrell

No jo no .

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Rohlik se šunkou

Nevite proc ten barak dostava tak nizkou minutaz? Mi prijde, ze jak dostane sanci, tak je hned plodny a v nasi repre mozkem i nohama převyšuje snad vsechny krome schicka. Chapu ze je tam bonaventura, ale prijde mi dopredu celkem univerzální...

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Mozek a technika top, pohybem je to ale tak na msfl...

Reagovat
GEGE

Belotti je zralý tak na Serii B...

Reagovat
Me2win

Už je venku.

Reagovat
Largo

Doufam, ze nas spasi Arabie

Reagovat
Pozor skluz!!!

Tam nepůjde, možná Turecko..

Reagovat
Largo

Možná. A Smallinga ať si taky prosím někdo veme

Reagovat
Pozor skluz!!!

To by mohlo být snazší.

Vlastně mi je úplně jedno, kdo v tom týmu zůstane. Samozřejmě je očividné, že některé je nesmysl nebo nemožné prodat teď, ale fakt bych si přál historický zápis jako největší obměna kádru během jednoho přestupového období ever. A rafting trip v červenci.

Reagovat
Largo

Reagovat
Truffaldino

Dneska to je strašná parodie na fotbal, letos jsem od Fiore neviděl horší výkon.

Reagovat
smazaný uživatel

O víkendu jsem byl na divizi. I to bylo zajímavější

Reagovat
Pharrell

Reagovat
smazaný uživatel

Minulý týden v tuto dobu jsme sledovali oslavu fotbalu. Pressing, kvalita, rychlost, technika. Teď? Žumpa. Zrušte to.

Reagovat
smazaný uživatel

Tvl, tohle je neskutečná úroveň. Ta UEFA co vytvoří, to zkurvi. Nedivil bych se, kdyby vytvorili čtvrtou soutez. A tu hráli tymy jako Teplice atd. Hlavní jsou prachy z práv. Fakt demence.

Reagovat
Txapeldun

Zrovna loňský finále bylo důkazem, že ta soutěž může fungovat. Fanoušků do Prahy přijelo hodně, hráči tu trofej taky dost slavili. Pro menší kluby fajn šance něco vyhrát v době pár velkoklubů ovládanejch miliardářema, kteří skupujou všechny lepší hráče.

Reagovat
JeséRodriguez

Náhodou EKL je dobrej projekt pro ty menší kluby...nechápu, kdo čeká ve finále nejakej hurá fotbal nahoru dolů loni to bylo to samý

Reagovat
smazaný uživatel

Ja bych to treba čekal, protože jakou prestiž ma tahle trofej? Jakou prestiž měl Intertoto cup? Pamatuješ si nějakého vítěze? Ja ne. A toto je úplně to samé. Ale co, aspoň mají miliony eur z práv. O nic jiného nejde.

Reagovat
Interista_4ever

Reagovat
JeséRodriguez

Nemusí si to pamatovat kdejakej jouda z Horní Dolní, pro kluby jako As Řím, West Ham, nebo tyhle dva je to ohromnej úspěch, kterej si budou jejich fanoušci zřejmě pamatovat ceky život.

Náhodou ta soutěž je super, jsou tam zajímavé konfrontace týmů druhého třetího sledu top soutěži a top klubu ze slabších lig, hráči sbírají zkušenosti s mezinárodním fotbalem a tím pádem herně rostou

Reagovat
Truffaldino

Reagovat
Txapeldun

Přesně. Pro ty kluby to může být větší událost, než pro Real, když vyhraje po stotisící LM.

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
zrzek999

Reagovat
verv

Reagovat
Me2win

Fiorentinu to může dostat do Evropský ligy .

Reagovat
Txapeldun

Fanoušci velkých klubů to nepochopí. Pro středně velký týmy je to pořád fajn příležitost vyhrát mezinárodní soutěž a fans si to užijou.

Reagovat
Seydou Doumbia

pořád je to finále a boj o trofej a takové finálové duely jsou vždy opatrné a nuda, tedy většinou a je jedno o jakou trofej se hraje

Reagovat
Kiss Me Polka!

obrovskou pro ty tymy to cos napsal muze napsat jen dement

Reagovat
Y.N.W.A

jdi už někam s tím srovnáním s Intertotem, vůbec nevíš o čem mluvíš...

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
7kaka7

Proč se proboha hraje ve fotbale prodloužení 2x15min, takovejch dekád, a nikdo to nenavrhuje změnit? vždyť je to do očí bijící, že to je prostě zbytečně moc. Za mě nejhorší pravidlo ve fotbale.

Reagovat
Kepy_FCB

Reagovat
Largo

Reagovat
Freedo

Větší šance, že se ten remízový zápas rozhodne. Pokud by se hrálo např. jen jedno prodloužení 15 minut, tak bychom viděli mnohem víc penalt a týmy by si stěžovaly, že je to loterie.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
7kaka7

tohle chápu. ale za mě je tu další rovina, že čím dýl to prodloužení hraješ tím větší je to loterie, jelikož s postupujícím časem už je to víceméně o náhodě, kterej tým udělá chybu. Ale jasně, není to takovej extrém jako v hokeji, kde mi třeba od 2-3 prodloužení příjde, že je to vyloženě o náhodě, kterej tým do toho plácne a spadne to tam, takže se to mine učinkem (vyhount se nájezdům, kvůli doměle větší spravedlnosti).

Reagovat
Freedo

Za mě to tedy náhoda není, kterej tým udělá chybu. Určitě hraje roli únava, koncentrace, ale vždy kvalitnější tým má větší šanci na to, že svou hrou donutí udělat chybu soupeře.

Modelová situace, zápas půjde do prodloužení, třeba poslední finále LM. A budeme ji simulovat stokrát. Podle mě třeba v 90% případů BVB udělá chybu, ale bude to dáno kvalitou Realu. Náhoda by to byla, kdyby jsi měl 50/50, kdo tu chybu vedoucí k brance udělá.

Reagovat
7kaka7

To určitě souhlas, když je jeden tým očividně lepší (např. prodloužení Fiorentina - Plzeň) tak čím delší prodloužení, tím větší šance pro lepší tým. Ale když jsou týmy víceméně vyrovnané? Nicméně to nebyl uplně můj point, nýbrž to, že by oko 70-80% prodloužení je utrpení sledovat (tenhle zápas byl výjimka), + týmy mají už tak nabitý program, + s dnešním trendem nastavení má ten lepší tým 100 a více minut na to zápas rozhodnout, k čem nutně potřebuje dalších 30? Za mě by to prospělo zkrátit, tým co by se chtěl spíš vyhnout penaltám by musel víc riskovat.

Reagovat
7kaka7

nehledě na to, že díky zrušení pravidlu o golech na hřišit soupeře v pohárech, těch prodloužení přibylo.

Reagovat
Interista_4ever

Myslel jsem si, že horší pohárové finále než Liverpool vs Spurs (2019) už neuvidím... ejhle mýlil jsem se!

Tohle finále je výjimečná sračka.

Reagovat
Muffi

https://en.wikipedia.org/wiki/2003_UEFA_Champions_League_final

Tohle jsi nevidel?

To byla taky ultimatni zabava.

Reagovat
Interista_4ever

naštěstí ne. Nechtěl jsem si zruinovat dětství.

Reagovat
Ofenziva > Defenziva

Letošní finále EL zase mělo nejslabšího finalistu evropského poháru, jakého jsem kdy viděl (v tom zápase). Snad alespoň finále LM bude za něco stát

Reagovat
Me2win

Jovetič v evropským finále v roce 2024. To jsou mi věci...

Reagovat
Me2win

To je taková sračka až to docela utíká... Zelí po 3 panáčcích tomu dává to koření .

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře vám tak Fiorentina, užijte si to

Reagovat
Me2win

El Kaabi ballon d´Or 2024 . Fiorentina příšerná.

Reagovat
smazaný uživatel

Nic jiného se nedalo čekat

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Shevchenko

To jsou kokoti ty vole druhý totální prokauč ve finále za sebou

Reagovat
Puskas

Proč? Je to pokrok. Vloni 90. minuta, letos prodloužení, za rok to dotáhnout do penalt.

Reagovat
10

Reagovat
Txapeldun

Tohle bude legendární noc v Aténách, stylově El Kaabi

Jinak Mendilibar válec, loni vyhrál se Sevillou EL, letos s Olympiakosem EKL. Jinak Sevilla ho přivedla 21. března 2023, Olympiakos 12. února 2024. Tak že by v březnu 2025 do PSG a konečně vyhrajou LM?

Reagovat
Elliasson

Reagovat
Largo

Reagovat
smazaný uživatel

Ty italské lemry by nevyhraly titul, ani kdyby hrali proti Sassuolu

Reagovat
fenixLFC

Aspon toto finale dopadlo dobre

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Franta Jetel

Počítáš i to nadcházející na ME?

Reagovat
fenixLFC

vzhladom na to ze nie je zname kto v nom bude tak asi tazko

Reagovat
MarcoBanco

To je neuveritelná smola. Tretie finále za posledné dva roky a treti prehra. Neviem čo k tomu dodat, proste to zabolí. Škoda nevyužitých šancí, futbal nič moc, no myslím, že Fio mala navrch

Reagovat
Txapeldun

Jako fanoušek Athleticu tohle dobře znám. Zažil jsem 6 prohraných pohárových finále v řadě za 15 let a nakonec to letos klaplo, po 40 letech. Jednou to vyjde

Reagovat
MarcoBanco

Fu.. mne stačia už 3, po 6 budem asi skákať z okna. Tie prehry sú o to tvrdšie, keď som zvyknutý na Real, ktorý tie poháre vie zakončiť s trofejou. Avšak Viola je srdcovka, snáď to raz vyjde

Reagovat
Pozor skluz!!!

To právě není smůla.

Reagovat
MarcoBanco

Povedal by som že je. Italiano sa zdá že poháre hrať vie. Má svoje muchy no stále tie 3 finále dokázal spraviť. Možno tá pripravenosť na finále no aj tak je to podla mňa smola, keď herne bola lepšia Viola

Reagovat
Pozor skluz!!!

Štěstí je třeba jít naproti.

Hrál jen UECL, kde byla povinnost se pro Violu dostat co nejdál.

Ale on nikdy nic nezmění, ta jejich hra je pořád strašně naivní a když už něco udělá, tak je to divná sestava.

Reagovat
MarcoBanco

Určite to povinnosť bola no vieme ako to chodí ako v LM tak aj v EL - x krát favoriti vypadnú so slabšími.. Takže ja cením aj to

S tou zostavou súhlasím, každý zápas iná 11ka, ktovie ako by to vyzeralo keby sú hráči medzi sebou viac zohraní

Reagovat
Pipo123

Mam rad Paok, ale tu som fandil Olympu.

Italiano

Reagovat
Truffaldino

Já mám Fiore hodně rád jako klub, ale dneska jsem fandil tomu, aby to co nejdřív skončilo. Hroznej fotbal.

Reagovat
zorz767

Proč řekové loví fotbalisty v arábii a my ne?

Reagovat
Mass

Mluv jen za Spartu, Slavia koupila hráče z Al-Ahli za 4M€

Reagovat
Franta Jetel

Italiano je fakt tragéd. Zasloužil by místo Florencie třeba Manchester.

Reagovat
Koubic_

Italiano to prodal italský mafii nebo proč zvolil taktiku nakopávaných míčů? Jakmile se trochu snažili kombinovat, tak tam byli alespoň náznaky šancí. Takhle všechny míče ztracený dementním nákopem na útočníka nebo do prdele. Centr z křídla jsem snad taky žádnej neviděl

Reagovat
A.C. Patrik

vite někdo jak to tedkom s prenusy v kvalifikaci EL/ EKL, kdyz Olymp vyhral?

Reagovat
thiago_oder_nix

Olympiacos bude hrat EL a jeho miesto v EKL, ktore si vybojoval v lige, by mal dostat piaty Aris. Stvrty Panathinaikos vyhral pohar, takze si zahra EL. Pre Fiorentinu sa nic nemeni, bude hrat EKL a deviatemu FC Turin ostali oci pre plac. Ak by vyhrala ACF, prave Turin by prebral jej flek v EKL.

Reagovat
Shevchenko

Když nějaký tým vyhraje evropský pohár tak se nikdy nestalo aby jeho vybojovana pozice přešla na další tým v lize, takže Aris by do EKL jít neměl, pokud se to teda nezměnilo.

Reagovat
thiago_oder_nix

Nakoniec mas pravdu, Aris nejde do EKL, ale absolutne nerozumiem potom tomu, ze ak BVB zajtra vyhra CL, ide do LM aj siesty Frankfurt. Ci to je to dodatocne miesto pre najlepsie dve asociacie v sezone (ITA, GER)? Ved uz BVB ma to miesto ako piaty tim tabulky, preco to tlacia este na siesty? Logickejsie by bolo posunut do hlavnej fazy tim s najvyssim koeficientom z kvalifikacie, tak ako sa to stane pri vitazstve Realu zajtra, do hlavnej fazy tak prenikne Shakhtar.

Reagovat
Shevchenko

Ty dodatečné místa do LM se rozdávají až na konci sezóny, což znamená že BVB je zatím oficiálně na místě které by mu zaručovalo jen EL, takže při výhře jdou do LM a až pak se přidá dodatečné místo což je Frankfurt.

Reagovat
Godwinson

Ty krávo, to byl tak odpornej fotbal, že víc se snad musí člověk bavit i na Vlašimi s Konětřeskama. Tuhle soutěž by měli zrušit, byť když na to tisíce idiotů koupí vstupenku, asi se to nestane.

Reagovat
thiago_oder_nix

Vysvetli mi niekto, preco po vitazstve Olympiacosu v EKL, ktory ako obhajca trofeje bude hrat buducu sezonu v EL, namiesto EKL, ktoru si vybojoval v lige, sa neposunie jeho miesto v EKL pre dalsi tim tabulky, ktory sa zatial nekvalifikoval do Europy? V pripade vitazstva Fiorentiny by vraj hral EKL 9. tim tabulky. Takisto v pripade vitazstva Dortmundu vo finale LM by sa do LM kvalifikoval aj 6. Frankfurt, ktory ma hrat povodne EL, 7. Hoffenheim bude v EL, no tu sa dalsie miesto v EL nepochopitelne tiez nepresuva na 8. Heidenheim, ten ma hrat len EKL a teda jedno miesto Nemecka v EL ostava neobsadene. Celkovo velmi zvlastny system

Reagovat
Coutinho10

no, Barák dopředu nic moc + celkem i ten jediný gól zapříčinil nejdřív přihrávkou do špeku a pak nevyhrál souboj proti 2 protihráčům, kdyby do toho šel, tak to za něj nepropadlo a nepřišel gólovej centr, takže tolik asi k tomu, proč má takovou minutáž

Reagovat
Rohlik se šunkou

Na základ by to ale mělo stačit

Reagovat
Coutinho10

no jako nechci ho hodnotit na základě jednoho zápasu, ale jako co je víc než finále evropský soutěže....třeba repre pro něj jo, ale nevysílá to dobrý signál právě pro to blížící se EURO

Reagovat
JeséRodriguez

bohužel, už při té ztrátě a následným brejku jsem si říkal, že bude gól...to ještě dobře dopadlo, ale ten následnej souboj v podstatě ani pořádně nepodstoupil

Reagovat
Coutinho10

j, právě...jako u něj mi přijde, že fakt hraje láżo plážo, jenom jednou v tom zápase tam pořádně zabojoval, jak šel trochu do skluzu na dlouhou nohu a vybojoval míč a pak z toho Fiorentina měla šanci, ale tady právě, jako jasný, nepřesná delší přihrávka, může se stát, ale o to víc se snažím to zachránit, takže prostě do toho souboje proti těm dvěma měl jít naplno a ikdyby to prohrál, tak ta situace mohla dopadnout jinak, ne gólem...takto jim ten míč vlastně nechal a proto jsou zase bez poháru

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
Jindra737

Co bych k vcerejsimu zapasu jen napsal.... ostuda, holomajzna a mocka... Tyto 3 slova jsou naprosto presne popisujici situaci 90 minut na hristi. Pred zapasem jsem tusil, ze to nebude reklama na fotbal, vzdyt se potkava recky a italsky fotbal, ale tohle predcilo i moje veskere zvracene ocekavani. Clovek cekal vyprodany stadion plny fanatickych fanousku recka a italie a tudiz i odpovidajici atmosferu na hristi, ale prd.. Hraci jak kdyby na ten zapas totalne s-r-a-l-y, bez nasazeni, bez jakekoliv chuti se treba rozbehnout nebo bojovat. Italove predvedli to co umi nejlepe, zdrzovat, valet se po zemi, neustale diskutovani s rozhodcim.. Rozhodci to byl dalsi clen na hristi,ktery zapas nezvladl, prodlevy toleroval, po kazdem faulu 2-3 minuty nez se vubec rozehralo. Pri autech dalsi prodleva nekolika sekund nez se vubec hrac rozhodl hodit mic na hriste.. Golmani dalsi prodleva s kazdym vykopem....zkratka kdyby hned od zacatku nastavil latku "clapi, takhle ne, tohle tolerovat nebudu" a sazel za to zlute karty, tak by se treba dalo mluvit aspon o plynulem zapase, takhle se neda vlastne bavit vubec o nicem.. Kazdopadne je dobre, ze prisel bozi trest a Fio bez poharu ...

Reagovat
lampas

Letos měla Sparta velkou formu a šanci EKL vyhrát, kdyby tehdy zbytečně neuhráli postup ze skupiny a skončili ve skupině na třetím místě

Reagovat
Wanderlust

Alebo by skončili ako Betis.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Kepy_FCB

Reagovat
Jinders

Češťí fandové zahraničních velkoklubů hejtující úroveň EKL.

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele