Euro 2024 UEFA - Mistrovství Evropy 2024
-
- 14. 06. 2024 – 14. 07. 2024
-
- 14. 06. 2024 – 14. 07. 2024
Turecko vyzve v souboji o první místo a postup Portugalce
Skupina F nabídne v sobotu večer další důležitý duel pro budoucnost české reprezentace, neboť se proti sobě postaví dva dosud neporažení. Turecko vstoupilo do turnaje impresivním výkonem s Gruzií, Portugalci proti Čechům ukázali jasnou kvalitu.
Turecký celek vstoupil do svého působení na Euru velmi dobře, i když ho aktivní až agresivní Gruzie zpočátku přeci jen trochu zaskočila. Výběr trenéra Vincenza Montelly ale má dostatek kvality na to, aby svého soka nakonec udolalo, což se mu povedlo. Brankáře Mamardašviliho překonali Müldür, Güler a v samotném závěru i Aktürkoğlu. První tři body posunuly Turky na první příčku o skóre před Portugalce a turecký celek bude doufat, že na postupových pozicích zůstane i po vzájemném utkání s favoritem skupiny.
Má mu co vracet. S Portugalci se Turci utkali zatím devětkrát, dvakrát ho porazili, ale už sedmkrát mělo nad nimi Portugalsko navrch. Na druhou stranu je pravda, že gólově nejsou svému soupeři zas tak vzdálení - Portugalci dali branek devatenáct a Turci devět. Zvlášť poslední dobou těch branek navíc vídáme docela dost, ve dvou minulých vzájemných utkáních se ukazatel skóre vždycky zastavil na číslech 3:1, jednou pro Turky, jednou pro Portugalce.
A trenér Vincenzo Montella doufá, že si svou formu z prvního klání jeho mužstvo udrží i tentokrát. "Začátek utkání se nám nepovedl zcela podle očekávání, plán byl trochu jiný. Věděli jsme, že Gruzie hraje velmi agresivně, ale chvíli nám trvalo, než jsme se dokázali vzchopit a začali s nimi adekvátně hrát. Máme před sebou ještě dva těžké zápasy, hned proti Portugalsku to bude enormně náročné. Jsou favoritem na postup, v každé lajně mají nějakou hvězdu a minule ukázali velký charakter. Věřím ale, že se na ně dobře připravíme."
Portugalsko v minulém utkání ranilo srdce mnoha českých fanoušků. S Českou republikou totiž prohrávalo a i když dokázalo vyrovnat, Češi ještě pár minut před koncem pomýšleli i díky VARu na bod. Ten nakonec ale neurvali, neboť se v nastaveném čase přeci jen prosadil střídající Francisco Conceição. Pouhé dvě minuty zbývaly do konce nastaveného času. Nicméně je pravda, že aktivnější a objektivně lepší Portugalci si tři body zasloužili a po právu první duel vyhráli. S Tureckem ale budou muset předvést trochu víc, minimálně pokud jde o pronikání jeho obranným systémem.
A odpovědnost za to na sebe budou muset vzít i jednotlivci. V minulém utkání zůstávaly potichu i takové hvězdy jako Rafael Leão nebo Cristiano Ronaldo, které se proti Čechům zas tak moc nepředvedly. V případě, že se svěřenci trenéra Roberta Martíneze dočkají tří bodů proti Turkům, budou moci slavit předčasný postup do další fázi, totéž však platí i pro Turky.
Turecko - pravděpodobná sestava:
Günok - Ayhan, Demiral, Bardakci, Kadıoğlu - Özcan, Çalhanoğlu - Güler, Yıldız, Aktürkoğlu - Yılmaz
Portugalsko - pravděpodobná sestava:
D. Costa - A. Silva, Dias, Inácio - Dalot, Fernandes, Vitihna, Cancelo - B. Silva, Ronaldo, Leão
Tip EuroFotbal.cz: 2
Komentáře (257)
Přidat komentář0:2
2:2 ...a když výhra tak spíš Turci, Portugalsko za mě né.
čakám úplne iný zápas ako bol proti Česku, Turci sa asi budú viac snažiť presadiť aj v ofenzíve, čiže v zadu to budú mať viac otvorené..
čo mi robí starosti, je že proti Gruzinsku dali 2 goly z diaľky a práve s tým zdá sa má portugalská obrana problém.. pod Martinézom Portugalsko dostalo 11 gólov z toho 4 padli po stralach z diaľky, jeden z penalty, 4 keď to už bol vybudovaný náskok v pripravných zápasoch a 2 šialené proti Slovinsku kde obráncovia boli ako nejaké kužeľky.. také góly v súťažnom zápase asi ťažko čakať.. ale tie strely zdiaľky, to bude asi cesta, viac krát som si všimol, že obráncovia len čakajú čo hráč spraví a keď vystrelí tak je problém.. snáď si toho všimol aj Martinez
aj tak čakám nadviazanie na minulé výsledky zo súťažných zápasov a výhru 2:0, možno 2:1.. prianie, aby jeden gól dal Pepe ako pred 16 rokmi
1:1
1:3
1-3, Turci nebudou připosraně bránit a to bude pro portugalské protiutoky to pravý
Tady bych se nedivil bodovýmu zisku na straně Turků, tipuju 2 : 2.
3:0, Turecko na cestě do finále!
Turci bodovat! S jistým postupem se na nás se svojí pověstnou mentalitou nedokážou namotivovat.
Portugalsko vyhra, aby v posledním duelu oba týmy hráli o vše. Přece nechceš aby jím to Turci takhle prodali, to by si z postupu snad ani neměl radost.
Jenomže Turci maj 3 body, my máme jeden Oni půjdou do zápasu s náma ve 100× lepší pozici.
Jim by stačila plachta
plichta
Vím, ale tak pokud dnes prohrají tak sedí že proti Czechii hrají o vše.
OT: Zaregistrovali jste přestup na trase Villa - Chelsea? Aston Villa předplatila Matseena za 40 mega liber a Chelsea koupila Omari Kellymana z akademie za 20 mega (hráč má hodnotu 1 milion). V Anglii už to docela rezignuje, že jde o jasný podvod.
*rezonuje
ani ma neprekvapuje, že v tom je Chelsea
Portugalsko napodobni dvoch dalsich velkych favoritov a bude to traposit na remizu...v tomto zapase vyhovuje obom.
1:1
O ano ďalších 90min úžasného Ronalda, bodaj by nikdy neskončili.
Já hádám, že MS v Aménu ještě dá...
V Ammánu? Kdy tam bude?
2 a víc góly Portugalska
4 a víc žluté v zápase
Moje sázenky na tento zápas
Hotovo do poločasu.
to bylo rychly
Turci maj velkou výhodu... letos je Euro u nich a za 8 let zase
Flaztenecký vtípek ještě z doby Internetu Explorer
No až na to, že on to vtip tak úplně není... V Německu máš asi 4 miliony Turků – a to jenom přiznanejch... Ještě se hraje v Dortmundu, Porýní-Vestfálsko je obecně turecká bašta. Na úrovni Internetu Exploreru jsou tak tvoje (ne)znalosti
Ma pravdu. Pokud to neberes politicky, tak kazdy stadion v Nemecku bude zaplnen Turky. Ale ty to beres politicky, vid?
Hlavně když se to ještě hraje ve velkých, západoněmeckých městech. V Lipsku jich třeba tolik nebude, ale ve všech zbylých městech už ano.
Turci luxusní přechod do utoku
Ty 2 Portugalky
A nejlepší hráče si Turci šetří na nás
Som zvedavý, kedy sa Martinez odváži posadiť Bruna. Dlhodobo bieda z jeho strany v repre.
Brunovi hlavně překáží Ronaldo, bylo to tak v United, je to i v reprezentaci
Ja som totiž myslel Bernarda
Ono to ale platí pro oba a vlastně všechny portugalské hráče
Ronaldo prekaza viac-menej vsetkym hracom v repre
Bernardo
Goooooooooooooool
Ronaldo, to je hrac. Potkne sa o travu a zariadi gol.
Yes ! Zničte je, hnusáky.
Turci až na uvod slabota. Ty musí češi vyřídit
vsak aj hraju nahradnici na x postoch
Ajo. Sestavy jsem nestudoval. Tak si šetří hráče na poslední zápas
Špičička
Špičička
♥
Calhanoglu má taky žlutou ze zápasu s Gruzií...
Mohl by se vykartovat
Kéž by
Vlášek mě právě vykradl
Portugalci dobrej válec.
špičička
Turecko
Tohle musíme porazit
Bayindir ukazuje, ze je v MU
turci šílenost, to je na ručník
Takto můžou v obraně hrát i ve středu
Ty absolutně nejseš v pozici, kdy by ses mohl posmívat druhejm
vsazeno
Tuhle mindu si mohli nechat na zápas s náma
Krásnej obstřel
A tenhle tým nás má porazit?
Nemusi, staci jim remiza, coz nam ne..
?
my budeme mít dva body a pojedeme Regiojetem domů a oni budou mít 4 body a postoupí.
My postoupíme taky se dvěma body. Skotsko remizuje s Maďarskem, ve skupině B zvítězí favoriti a Gruzie prohraje s Portugalskem
Hádam tá osmanská bublina splasne...
Škola Onana
Tohle Turka rozloží i na náš zápas
Chtelo by to debakl. Tak 5-7:0.
Zatim nejhezčí vlastňák turnaje!
Proč vůbec chytá Bayindíra ?
pretoze dnes setria svojich najlepsich hracov, na ktorych maju aku-taku nahradu
zraneni
Fifa 98 - Blur
Nalozte tym zmrdom
Hranáč má konkurenta v boji o retarda turnaje .
Tak Turci pomáhají Portugalcům vzadu ještě víc než naší
Asi by to s nima mohlo jít
Bude to stejné jako dneska. Turci budou zranitelní, ale v útoku budou mít větší kvalitu.
Pepe si to tam dává jak zamlada. Možná ještě líp.
41 let
DEJ MU ŽLUTOU!!!!
Leao
Leao dva zápasy a dvě žlutý za filmování
Leao nechcel nic riskovat a radsej to nenechaval na Martineza
Leao stopka po dvoch simulaciach
Simulantská mrdka. Jako včera ten rakušák. Ten akorát stihl štrejchnout bradu brankáře
Leao druhá žlutá a druhá za simulování na takřka stejném místě.
Však ten běhá oba zápasy na stejném místě
Leao zkusene se nechal vykartovat.
Někdo z Turků dnes bude vyloučený
Byl jsem se vysrat a 0:2 ...to jsem ty Turky hodně přecenil dnes
Nejvíc mě překvapuje, že nejdeš srat s telefonem v ruce, kde bys to sledoval
v 21. storočí srať bez mobilu
normální člověk asi rarita
nn, to nebyl ten případ
zklamal si, vyjímečně
to se mě netýkalo
To jsem byl… ale jsem v práci, potřeboval jsem si vyřídit zrovna jiné věci, jako odpovědět na zprávy od kámošů ohledně našeho zápasu, ať se v práci můžu zase v klidu koukat nerušeně
To je na hovno, jak neskutečně jsi v práci zaneprazdneny.
S tím nerušeně jsem to přehnal... občas mě někdo vyruší na minutku dvě, ať si tu zase nemyslíte, že se jen flákám
Na hajzlu mam iPad ve stojanku
Tak doufám, že ve středu budeš mít střevní problémy!
Zaujímal by ma názor starších fanúšikov čo sledovali ME prípadne MS pred dajme tomu 15 rokmi. Nepríde vám že ta repre úroveň išla strašne dolu? Turecko slabučké, Česko tiež rok od roku mi príde horšie. Gruzínsko do počtu v tej skupine, naša skupina tiež strašne priemerná. Na tých ME nevidím nič výnimočné. Tie TOP repre tu kvalitu majú, ale zvyšok mi príde bez nejakých osobností.
tak letos zatim hraji i ty silne pekne hovno
Podla niektorych je napriklad MS ten vobec najdolezitejsi turnaj, co mozno ma nieco do seba, lebo tam je velky tlak od narodnych fandov. Avsak futbal sa hra podla mna najlepsi v playoff LM.
Co ale nie je sposobene upadkom kvality repre ale vzostupom kluboveho futbalu. On klubovy dutbal bude logicky vzdy kvalitnejsi nez reprezentacny a len sa ten rozdiel zvysuje
tak pred 15 rokmi nebolo na Eure 24 timov a nie, pridu mi zapasy (v globale) lepsie nez napr. na poslednych MS
Souhlasím, ale hodně je to rozšířením na 24 týmů. Já teda pamatuju pouze turnaje, kde bylo 16 týmů a samotná kvalifikace vyselektovala kvalitu a málokdy se tam dostal slabý tým. Jasně vždy někomu mohla odejít forma, ale kvalita logicky byla vyšší. Bohužel 92 jsem byl ještě malý, takže nemůžu říct, jak to vypadalo s 8
Tak zrovna 92 mám nějak v paměti že ve skupinách celkově všichni hráli zanďoura, nedalo se na to dívat, remízy bez gólů nebo max jeden gól...
Dokonce mám dojem že až po tomhle turnaji se zavedly 3 body za výhru aby se víc začali snažit vyhrát
Nejmíň gólů padlo paradoxně na Euru 96..
Kvalita šla hodně dolů, to vidí každý kdo to sleduje dlouhodobě a aspoň trochu tomu rozumí....
To říkám pořád, že ME96-MS06 byli super, od ty doby to není ono. Jasný, je tam velká nostalgie, ale ti hráči jsou roboti většinou, dřiv byli individuality co byli vidět a rozhodovali zápasy, dneska už ani nevíš kdo je kdo
To byly nejlepší fotbalový časy Hromada TOP hráčů rozfrcaná po x klubech v x zemích, takže odhadnout na podzim favorita LM bylo prakticky nemožný, + osmifinálový skupiny v LM... Velká nostalgie
Navíc to bylo mezi mýma 10-20 lety, kariéra fotbalisty rozjetá, nadějněj student....pár let a všechno v piči, fotbal v TV, kariéra, práce...
Ano, s tím souhlasím.
tak sám jako italský fanoušek vidíš že osobnosti je každý rok méně a méně...dnes žádne maldini, nesty, totti, del pierra, pirla, de rossi už nemáš, staré osobnosti odchází a nové prakticky nejsou, čest vyjímkám
Strašne futbalu chýbajú osobnosti z Talianska a celej Serie A.
Sem tam si pozriem nejaké staré zápasy z LM/MS/ME a nezdá sa mi, že by išla kvalita dole. Akurát sa hral trochu iný štýl futbalu, ale samotní hráči neboli lepší, čo sa týka techniky alebo fyzičky.
Fyzicky určitě ne, ale technicky ano. Přinejmenším v jejím použití v zápase. Teď takřka nevidíš překvapivé finty, jaké předváděli hráči ještě těch 15 roků zpátky. Teď je hra výrazně strojovejsi a dle předem dané šablony a překvapivých řešení je výrazně méně.
všichni hráči jsou dnes stejní jako nakopirovani v kopírce no
Ono to súvisí s tým odlišným štýlom futbalu. Teraz sa hrá rýchlejšie, všetci útočia a všetci bránia. Medzery medzi hráčmi sú minimálne. Teraz máš medzi stopérom a hrotovým útočníkom rozdiel len pár metrov. Všetci sú natlačení na malom priestore a tým pádom len ťažko prejdeš 1v1.
V minulosti boli hráči rozťahaní po celom ihrisku a tým pádom sa dali vyhľadávať situácie 1v1.
Toto som akurát známemu minule vysvetľoval. No na druhej strane potom chýbajú hráči čo menej behali ale skvelo rozohravali a dávali tvár tomu futbalu.
Všechno to ovlivnil nástup tiki taka. Dnes už se samozřejmě nehraje, ale důraz na držení balonu, než zkusit překvapivé řešení, tam je od té doby.
Když si vezmu Euro 1996, 2000 nebo 2004, to bylo úplně jinde Od roku 2008 mi to přijde, že to jde dolů... a to rozšíření, to byl už jenom kopanec do koulí kvality.
Jsem rád, že nejsem sám kdo to takhle vidí. Ty pičo, když si vzpomenu na moje první finále LM, Dortmund - Juventus, neskutečný fotbal, super fotbalisti tehdy...a dneska máš ty finále na jedno brdo
Finále LM jsem tenkrát neviděl Juventusu fandím až od jara 2003
Juventus byl v letech 96-00 nejlepší tým na světě, bohužel to stačilo jen na jednu výhru v LM v tý době
Zboznoval jsem del piera.
Já vím Přišel jsem o hodně
Mně se naopak ty s 24 týmy líbí možná i víc
Kvalita čeho? Nasazení, taktiky, výkonů?? Sportovní úroveň hráčů je samozrejme rok od roku vyšší. Atleti taky neběhají pomaleji.
Jenže pak je jeden problém. Pusť si ty starší zápasy teď a nespoléhej na nostalgické vzpomínky a uvidíš, že ta úroveň vážně dolů nešla.
To není slaboucke Turecko atd.. My vzd sna euru zahrajeme..
Je to tím rozšířením.. 16 týmu byla prost kvalita 2 postup 2 vypadli že skupiny a hrálo se každý zápas na krev...
Při tomto systému 24 týmu je to prostě slabota
nemyslím si, že kvalita repre je nižšia.. ako áno Česko malo pred 15 rokmi oveľa lepší tím, Turecko vidím približne na tej istej úrovni.. navyše máš niekoľko ďalších tímov ako Belgicko, ktoré pred 15 rokmi bolo tragické, Švajčiarsko si drží úroveň.. Španielsko po zlatej generacii možno trochu padlo, ale stále je to top tím.. trochu sa vylepšilo Francúzsko, Portugalsko možno aj Anglicko (aj keď ten hype je stále rovnaký). Taliansko +/- si tiež drží úroveň, na ME 08 a MS 10 boli slabší.. z tých úplne top tímov prepad vidím akurát v Holandsku, možno Poľsko, ale to podľa mňa nedosiahlo nikdy úplne najvyšší level
je viac tímov, ktoré majú čo ponúknuť Maďarsko, Albánsko, Rakúsko, Slovinsko.. pre 15 rokmi o takých výsledkoch mohli iba snívať (pri Maďarsku trochu predbieham, počkajte si do zajtra). Dáni sú minimálne tak dobrí ako na ME 2004.. dokonca aj Slovensko má lepší tím..
čo sa týka osobností, to potom záleží na tom ako to vnímaš ty sám.. ja som bol kedysi unesený z hviezd, tak pred tými 15 rokmi, lebo som v nich možno hľadal nejaké vzory, bol som ešte chlapec.. a práve si myslím, že to obdovie pre 10-18 budú pre každého človeka "zlaté časy futalu"
Spíš si myslím, že za to může Ronaldo a Messi. Prostě přerostli tak moc a na tak dlouho, že ti ostatní fotbalisté zůstali ve stínu, přitom by před těmi 20 roky asi byly mezi těmi legendami.
určite jeden z faktorov
Tenhle trend pískání se mi vůbec nelíbí
čo konkrétne?
Nevěřím, že Turci dohrají v 11.
Tím líp pro nás. Ještě líp, když se vyjadřuje Calhanoglu a redku dostane někdo jiný.
Tyhle Turky musíme porazit. Jeden obránce už vykartovaný, tak snad ještě někdo. A hlavně jim vůbec prohra nemusí vadit, protože Gruzie určitě nevyhraje a 3 body budou stačit.
Tvl, dejte už pokoj s tím “tyhle musíme porazit”. Ted jsme neporazili ani Gruzii a furt tady budete vypisovat tyhlety sračky. Zapas bude 50 na 50, Česko není Portugalsko.
Přesně dvě hodiny po zápase, který byl otřesný A tady hned, jo tohle půjde a bla bla bla....neskutečný pokrytectví.
Tak on zrovna vypisoval, že se mu hodně líbil ten náš dnešní zápas ...ten nás vidí asi v semifinále už
To ne, ale OF dáme
Tak spolíhat se na Portugalce, který se na to můžou vysrat asi nebude nejlepší nápad
Ono i portugalský béčko je dobrý
aj tak od toho posledného zápasu čakám gól Ronalda (možno z penalty) a výhru gruzie 1:2 .. tento scénar sa tam sám ponúka
Turci s náma neprohrají ani kdyby vyměnili všechny hráče. Naše neschopnost dát gól je neuvěřitelná a smůla to určitě není.
Nepovidej
no Turecko hralo proti Portugalsko ďaleko lepší futbal ako Česko, proti Gruzii taky..
Ten Ronaldo u prvniho golu spadl tam jak hruska co to kurva bylo
A u toho druheho jak se vztekal, ze nedostal mic
Je tu někdo kdo by ho jako trenér ještě dával do základu? Připadá mi postavu Homelander z The Boys, arogantní a všichni se mu bojí něco říct nebo ho posadit
Zatim jsou v cajku, 6 bodu, prvni flek ve skupine. Ale az to nepujde tymu ani Ronaldovi, tak to bude vybuch
Homelander je ale topka. Jeden z mála seriálů, kde je záporák nejlepší postava.
U prvního mi to připadalo jako naučený pád. U druhého tak rozhodil brankáře, že vybojoval vlastnak.
Presne takhle padal v United a Realu ... ale tady tomu chybela pritomnost protihrace
Ty jo, dva zápasy už mají skoro všichni odehrany a jen tři hráči mají 2 góly. A nikdo v jednom zápase.
Dneska Ronaldo
Schranz
Kobylka si maže Vrbu ve studiu na chleba
Vrba se chová strašně...
Nám bude stačit i remíza. Albánie prohraje se Španělskem a Slovinsko s Anglií. A kdyby nějakou náhodou Skotsko uhrálo bod, tak půjdem ze 3. místa.
A pak - Turecko 4:0 Česko. Ale stačila remíza...
A pak záleží, na koho by šel třetí z naší skupiny. Protože druhý půjde na Francii. Jestli náhodou nebude pro Turecko lepší dobrovolně prohrát a spadnout až na třetí flek, ze kterého by taky šli dál.
Samozřejmě za předpokladu, že Francie skupinu vyhraje. Měl jsem zafixovane, že mají plný počet, až pak jsem si uvědomil, že mě včera dokonalé uspali na gauči.
Já usnul hned na začátku 2. poločasu. Tak nezáživnej zápas jsem nečekal.
vy jste tragédi
Za Turky tam hraje Karol Kisel
Ronaldo už není sobec
Ještě nedal gól na Euru
Týmový hráč
Se divím že nahrál
Njn skoro 300 asistencí, to se je hodně co divit...
Ronaldo charakter
Klobouk dolu? Asi každý trenér by hráče zabil, kdyby v téhle situaci nepřihrával.
No jen pokud by ten hráč, co měl přihrát, a střílel místo toho, gól nedal.
Ano klobouk dolů, kdyby si nějaký Marítnez dovolil něco říct panu Ronaldovi tak by si mohl balit kufry.
Legenda a velmi úspěšný trenér Erik Ten Hag si to dovolil a velmi úspěšně si stále drží své angažmá...
Nejhorší ligová pozice ManU v historii .
Po zbytek turnaje budeme slýchat, jak skvěle nahrál a jaký je to týmový hráč.
legenda
ronaldo
Kľud, to len naháňal rekord v počte asistencií na Eure
podle mě si myslel že to je stejně ofsajd, tak přihrál
aha
Už je tak špatnej, že ví, že by nedal gol, tak radši nahrál
Cristiano
Takhle je to ještě lepší když by nám k postupu stačila plichta z druhého kdybychom dneska vyhrali.
Ja se musim smat, zrovna kdyz dam strelce Ronalda, tak poprve v kariere prihraje
Poprvé v kariéře . Fakt jste někteří mimo.
No když šel sám na bránu, tak věřím, že počet nahrávek spocitas na prstech jedné ruky.
Tak začni počítat ty koumáku, při těch 900 g a skoro 300 asistencí to budeš mít za chvili
Řekni mi z hlavy jeden příklad, když je jich dle tebe přinejmenším 6.
Mňa hneď napadla táto prihrávka z roku 2013: https://www.youtube.com/watch?v=mBqzsHzE21o
Podobna akcia ako vceta bola aj proti Cesko 2008, kde prihral Quaresmovi.
Ale v téhle konkrétní situaci by nahrával vždycky, jako každý hráč na úrovni.
Soucítím
Karma za to jaký si kokot.
Teď měl Calhanoglu dostat žlutou
Zápas se po 3. gólu jen dohrává.
proto jsem to vypl a otevřel toto
https://images-svetnapojov-cdn.rshop.sk/default/products/82380ac32a037fac478a7df5bc2dc149.jpg
to je dobrý? jako spojení kafe a grepu jsem kdysi zprvu taky nevěřil
mi to chutná kafe a grep? o tom nevím
espresso tonic
neměl jsem, ale zkusím tvé pocity z toho nápoje?
já to zbožňuju, v létě je to osvěžující
Pepe v totálním transu. Král.
Roncek jak tam furt rozhazuje rukama a sklopuje hlavu
Portugalsko 3 góly a on ani jeden, spoluhráči dostanou vylágoš
Nemyslím si. Já ho vidím jako toho, který ostatní strhává k maximálním výkonům, i když to vypadá, že je nasraný kvůli sebe, že nemá góly atd. A on by je určitě rád měl, ale bylo vidět i s našima, jak po našem gólu spoluhráče vracel do hry apod., podle mě tam hraje velkou roli a když to vezmu za sebe, takový člověk bez ohledu na jeho chování a povahu tě musí strhnout, je to jeden z nejlepších Portugalců všech dob, velká legenda, tohle tě musí motivovat. A to je podle mě jeho role víc, než vyhrát tabulku střelců.
za slovo Roncek bych stavel lidi ke zdi.
Kolik lidí jim tam vběhlo?
Pořadatelská služba RIP
Teď s hvizdem konce zápasu další
Každý z těch lidí by měl dostat doživotní zákaz vstupu na stadion. Strašná hovada.
Kvůli takovým chujům se pak dělají stadiony s pětimetrovými zdmi...
Práveže pre taký trest to stále ľudia robia, pochybujem že väčšina z nich niekedy na ten štadión ešte páchne keď to spraví. Väčšinou ich len vyvedú zo štadióna takže sa možno aj oplatí tam vbehnúť aspoň sa odtiaľ dostaneš medzi prvými a vip vchodom.
Myslel jsem na jakýkoliv stadion.
Španielsko a Portugalsko v jednej časti pavúka a vieme ako to dopadlo na posledných MS
Ronaldo pekna asistencia
Český fanoušek je po jednom vlastním gólu namlsaný, ale zapomínáte na fakt, že aspoň porazili Gruzii
My jsme tam dnes nechali všechno, Turci vypustili a na poslední zápas budou více fit.
Turci byli schopni hrát s Portugalskem opticky o dost vyrovnaněji než naši. Jasně, bylo to dáno také průběhem obou zápasů. Turecko má dost nedorazů v obraně, ale to jsme viděli již v zápase s Gruzií, v tom bude naše šance. Každopádně se zatím i na tomto turnaji ukazuje, že jsou lepší a mnohem zajímavější tým.
Průser je, že v naší hře není žádný nápad, přečíslení nebo dobrá přihrávka. Jsme až moc čitelní a reálně hrozí, že pod Haškem to bude fakt fiasko
Tak hlavne Turci nemají žádnou taktiku...
A co je naše taktika?
Centry z křídel na blind směr vápno.
Tak to jsme na tom stejně
It's not lost on me that we might never see a 40-something player perform at this level ever again, at a major tournament. Make sure you watch every minute of every Portugal game from here on out. Enjoy Pepe while you still can.
Ten vypadá, že zvládne i další turnaj na ostrovech.
Nechápu, že mu Porto neprodlouží smlouvu. Snad zůstane v Evropě, ale má prý nabídky z Brazílie.
Spokojnost
Tři fíky, a to ani za Turky nehraje Hranáč.
Je to turnaj, zvládneme jeden zápas a jsme ve vyřazováku a když ne, tak ne, ale já budu věřit do poslední chvíle, že to vyjde. Tentokrát budeme muset otevřít dveře a zkusit hrát fotbal a zjistíme, že to bude hrát v náš prospěch. Tak to vidím já. Vzhůru na Turka (na stadion bych si netroufl)
Portugalsko vypada fakt dobre.. jim bude delat problemy max Francie nebo Italie kdyz to zavre.. pokud na ne v playoff narazi ..jinak mi prijde ze by mela projit pres kazdyho v pohode
Zrovna Itálie? Podobně dobře jako Portugalci vypadali i Španělé, akorát proti podstatně lepším soupeřům, a Němci… k tomu máš ještě Angličany, kteří tu kvalitu v týmu taky mají
" bude delat problemy max Francie nebo Italie"
Akože sorry ale ledva porazili vás
Toto sú také prázdne prognózy
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele