základní skupiny - skupina E, 3. kolo
22.06.2016 21:00 CET
0 : 1
(0:0)

První Italové chtějí čisté konto i proti Irům

Irsku se tento evropský šampionát moc nepovedl, ale rozhodně ještě neházejí flintu do žita. Ačkoli je teď vyzve první celek tabulky a jistý postupující, stále ještě mají šanci postoupit. Hlavním úkolem bude vstřelit Italům gól, což se ještě nikomu na ME nepovedlo.

Italové to opět dokázali. V momentě, kdy je lidé většinou nejvíce odepisují a posílají domů už před skupinou, se opět vzepjali k dobrému výkonu. Pod taktickými výroky trenéra Antonia Conteho jsme se dočkali pevné a soudržné italské hry. Squadra Azzurra se nyní vyhřívá na čele skupinové tabulky, z níž jí už nikdo nesesadí. Poslední duel ji čeká na stadionu Stade Pierre-Mauroy.

Obě země se utkaly ve stejné fázi turnaje také před čtyřmi lety, jen o pár dní dříve a v rámci skupiny s označením C. Italové tehdy zvládli konce obou poločasů lépe a díky brankám Antonia Cassana s Mariem Balotellim vyhráli opět s čistým štítem. V závěru ještě Irové dohrávali bez vyloučeného Keitha Andrewse a skupinu zakončili bez bodů na posledním místě. Itálie tehdy postupovala z druhého místa za španělským výběrem.

Teď se o kus více opět daří Italům, kteří se pod Conteho požadavky semkli a přes velké ztráty způsobené zraněním ještě před turnajem dokazují, že Italy není radno podcenit. Italové dosáhli svého postupu z prvního místa díky minulému duelu proti švédské partě, proti níž jim stačil jediný přesný zásah. Italové tak poprvé za 16 let vyhráli dva duely ve skupině po sobě. Když pak Belgie porazila Irsko 3:0, bylo jasno o prvním místě. Stále je ale o co bojovat.

Trenér Antonio Conte byl rovněž potěšen. "Kromě jiného cítíme velké zadostiučinění, protože hodně lidí nás stavělo do pozice outsidera. A to se týká i některých Italů, kteří v naši skupinu nevěřili. Právě o to víc ale chceme v dobrých výkonech pokračovat, i když už máme postup zajištěn. Naším cílem zůstává překvapit dobrou hrou i výsledky, užít si skvělou atmosféru a dojít co možná nejdále," prohlašuje budoucí lodivod londýnské Chelsea.

A vzhledem k tomu, že Italové mají postup zajištěn, nastane možná pro trenéra Conteho čas, aby dal šanci i jiným hráčům mimo osvědčenou jedenáctku. Změnu můžeme čekat například v bráně, pozici jednoho obránce nebo v útoku. Lehké zranění si přivodil pouze Antonio Candreva. Také Irové mají víceméně úplný kádr. Mimo hru zřejmě bude jen lehce zraněný Jonathan Walters.

Irové naposledy nestačili na skvělou Belgii, které vévodil nelítostný útočník Romelu Lukaku. Skóre 3:0 se nakonec zdálo být ještě milosrdným. Tento výsledek znamená, že Irové musí s Italy bodovat, aby se dostali do dalšího kola. Trenér Martin O'Neill ale zachovává klidnou hlavu a přeje si, aby se jeho hráči co nejdříve oprostili od minulého a značně nepovedeného klání.

"Je asi přirozené, že jsme tak zklamaní, protože jen pár dnů předtím jsme hráli velmi dobrou partii se švédskými hráči. S Belgií nám to ale nešlo od začátku. To samozřejmě není jen námi, protože Belgie je naprosto skvělý tým, který si výhru jasně zasloužil. My se teď musíme zvednout a pokusit se odehrát utkání s Italy co možná nejlépe. Bude to hodně náročné, i když jim o moc nejde. My ale vydáme to nejlepší a uvidíme, kam nás to dostane," uvažuje trenér O'Neill.

Itálie - pravděpodobná sestava:
Sirigu - Barzagli, Ogbonna, Darmian - De Sciglio, Sturaro, Motta, Florenzi, El Shaarawy - Zaza, Immobile

Irsko - pravděpodobná sestava:
Randolph - Coleman, Keogh, O'Shea, Ward - Hendrick, Whelan, Quinn, Brady - Hoolahan - Long

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Ondřej Pražák / goa.com, uefa.com, tuttomercatowebo.com

Vzájemné zápasy

31.05.2014
Itálie
0:0
Irsko
Přátelské zápasy
 
18.06.2012
Itálie
2:0
Irsko
Mistrovství Evropy
Sk C
07.06.2011
Itálie
0:2
Irsko
Přátelské zápasy
 
10.10.2009
Irsko
2:2
Itálie
MS - kvalifikace
Ev Sk 8
01.04.2009
Itálie
1:1
Irsko
MS - kvalifikace
Ev Sk 8
17.08.2005
Irsko
1:2
Itálie
Přátelské zápasy
 
18.06.2012
Itálie
2:0
Irsko
Sk C

Itálie - poslední zápasy

17.06.2016
Itálie
1:0
Švédsko
Mistrovství Evropy
Sk E
13.06.2016
Belgie
0:2
Itálie
Mistrovství Evropy
Sk E
06.06.2016
Itálie
2:0
Finsko
Přátelské zápasy
 
29.05.2016
Itálie
1:0
Skotsko
Přátelské zápasy
 
29.03.2016
Německo
4:1
Itálie
Přátelské zápasy
 
24.03.2016
Itálie
1:1
Španělsko
Přátelské zápasy
 
17.06.2016
Itálie
1:0
Švédsko
Sk E
13.06.2016
Belgie
0:2
Itálie
Sk E
01.07.2012
Španělsko
4:0
Itálie
Pl. F
28.06.2012
Německo
1:2
Itálie
Pl. SF
24.06.2012
Anglie
0:1p
Itálie
Pl. ČF
18.06.2012
Itálie
2:0
Irsko
Sk C

Irsko - poslední zápasy

18.06.2016
Belgie
3:0
Irsko
Mistrovství Evropy
Sk E
13.06.2016
Irsko
1:1
Švédsko
Mistrovství Evropy
Sk E
31.05.2016
Irsko
1:2
Bělorusko
Přátelské zápasy
 
27.05.2016
Irsko
1:1
Nizozemsko
Přátelské zápasy
 
29.03.2016
Irsko
2:2
Slovensko
Přátelské zápasy
 
25.03.2016
Irsko
1:0
Švýcarsko
Přátelské zápasy
 
18.06.2016
Belgie
3:0
Irsko
Sk E
13.06.2016
Irsko
1:1
Švédsko
Sk E
18.06.2012
Itálie
2:0
Irsko
Sk C
14.06.2012
Španělsko
4:0
Irsko
Sk C
10.06.2012
Irsko
1:3
Chorvatsko
Sk C
18.06.1988
Irsko
0:1
Nizozemsko
Sk B

Mistrovství Evropy - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Itálie
2
2
0
0
3 : 0
6
2
Belgie
2
1
0
1
3 : 2
3
3
Švédsko
2
0
1
1
1 : 2
1
4
Irsko
2
0
1
1
1 : 4
1

Komentáře (264)

Přidat komentář
smazaný uživatel

2:0 1

Reagovat
smazaný uživatel

Tip 1...2:0

Reagovat
Tomtaf

2:0

Reagovat
smazaný uživatel

1:0

Reagovat
smazaný uživatel

3:0

Reagovat
smazaný uživatel

Mam vsazeno na Itálii, nicméně jelikož budou první i kdyby prohráli tak fakt nevim...

Reagovat
smazaný uživatel

nuda : nuda

Reagovat
pawelFCB

2:1

Reagovat
KingMaster13

1:0

Reagovat
smazaný uživatel

0:0

Reagovat
smazaný uživatel

ZAZA, Immobile

Reagovat
ZB 07

2:0

Reagovat
andycek1

Ináč pozerám ten pavúk a dopadli sme úplne na hovno v jedno pavúku do finále sú ITA, ESP, GER, ENG, FRA ten kdo sa dam dostane tak tam bude zaslúžene. V pavúku su zatial timy ako Svajiciarsko, Polsko, Chorvátsko alebo Wales. Tak by sem sa nečudoval keby Chorváti dajú finále

Reagovat
smazaný uživatel

Mám na Itálii tak snad to zvládnou viděl bych to na 1:0 klasická Italská obrana a nějaká povedená standartka nebo rychlej útok do otevřený obrany, přece jen Irové musí hrát aby udrželi naději na postup

Reagovat
Liquid

1:0

Reagovat
jany kozak

neviete niekto cca zostavu?

Reagovat
jany kozak

resp preco v predpokladanej neni giaccherini?

Reagovat
smazaný uživatel

Protože si dá voraz, v prvních dvou utkáních naběhal dohromady přes 20 kilometrů, místo něho hraje Sturaro. Navíc proti Irům bude potřeba důraz a fyzická hra, což by on nezvládl, na rozdíl od Stefana.

Reagovat
jany kozak

dik. De Sciglio a Immobile by mali hrat ci?

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, už to tak vypadá. Navíc namísto El Shaarawyho to čím dál víc vypadá na Bernardeschiho. Jisté to bude až večer.

Reagovat
smazaný uživatel

Italy: Sirigu; Barzagli, Bonucci, Ogbonna; Florenzi, Sturaro, Thiago Motta, Bernardeschi, De Sciglio; Zaza, Immobile

Republic of Ireland: Randolph; Randolph; Coleman, Keogh, McCarthy, Duffy, Hendrick, Ward, Brady, Murphy; Long

Fede ze středu? No, dobře, no. Větší smysl by dával Florenzi ze středu a Fede na kraji. A s Bonuccim riskuje. V případě karty by jeho ztráta proti Španělům byla zásadní ranou do sestavy. Jeho nikdo nenahradí, zvlášť proti tak významnému soupeři. Snad dnes jen vše dobré. Hlavně se nenchat strhnout Iry.

Reagovat
Hokaido

Italská hvězda z lavičky Sunderlandu nehraje?

Reagovat
Furia Ceca

Takový slovní spojení vůbec existuje?

Reagovat
Hokaido

Giaka a Conte ho vytvořili, na mě oči neval...

Reagovat
smazaný uživatel

0:1

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Furia Ceca

A Zaza a Sturaro v základu, Italové v 11 dneska nedohrajou!

Buffon na lávce Zbytečně přijde o další start na vylepšení rekordu a HLAVNĚ: hymna nebude mít takový grády!

Reagovat
Hokaido

Italy's starting line-up is the first without Gianluigi Buffon at the EURO's since the 2000 final.

Wow...

Reagovat
db18

OT: Juventini a Slováci, co je zač Jakub Hromada? Dle TM.de je to DZ/CM a jinde nacházím zase spíše info, že je to spíše OZS...

Reagovat
Inter Eterno Amore

to je náš odchovanec zo Zemplína

Reagovat
aurelio

Zvládne aj aj. Je celkom dobrý, ale videl som ho iba v pár zápasoch Senice, kde nemal žiadnu konkurenciu. Akurát neviem, prečo taký talent chodí z Talianska hosťovať na Slovensko.

Reagovat
db18

Předtím hostoval v nějaké nižší italské lize, kde se ale neprosadil, tak možná proto... Jinak díky za info.

Reagovat
Pharrell

2:0

Reagovat
Furia Ceca

Bonucci Il Capitano Kurňa, Leo, ty rosteš každým dnem...

Reagovat
paver

Kou a Důfy. Skvělá to dvojko

Reagovat
smazaný uživatel

Prasata.

Reagovat
DelPiero137

To bolo jasne ze obe moje dostupne moznosti (STV a CT2) nebudu davat Talianov. To je v pecku!

Reagovat
CubONE

RTVS to dava na nete, Hlavena komentuje.

Reagovat
DelPiero137

Tak zapnem aspon to, Sop stale pada. Ale aj tak by som cakal ze nasa verejnopravna dokaze odvisielat aj dva zapasy sucasne

Viem som pohodlny na TV

Reagovat
DelPiero137

Ogbona

Reagovat
Furia Ceca

Ty vole, to je nuda... Hádám, že to takhle bude vypadat až do 70. minuty a Italové jim pak v poslední dvacetiminutovce šoupnou tři fíky... Dost mi to připomíná zápas Celtic-Juventus, kterej je tomuhlemu podobnej jak přes kopírák.

Reagovat
smazaný uživatel

Mnojo, to byl zas povedený diplomatický kousek Italů, že dnes rozhoduje Rumun. Ten Irům tu pentli nepískne, i kdyby jim hlavu ukopli

Reagovat
smazaný uživatel

Tí Taliani to je výkon ako z veľkej knihy. Krásny útočný výkon s množstvom pekných prihrávok, íri nevedia kde im hlava stojí Nie, teraz vážne. Sturaro tragédia, Zaza a Imobille och môj bože. Záloha nefunguje, Florenzi a De Sciglio môžu ísť na kávičku a nikto si nevšime, že tam nie sú. A o tej neodpískanej pencli radšej nič. Hrozný výkon

Reagovat
smazaný uživatel

A náhodou hurling je super! Doporučuju mrknou na Youtube na nějaký záznam z All Ireland final, to je enskutečný fičák

Reagovat
DelPiero137

Zaza, Ogbona to je iny level

Reagovat
smazaný uživatel

Kurde, jednou propásnu fotbal a zrovna je to Maďarsko-Portugalsko a zrovna padne 6 gólů

Reagovat
Coutinho10

napodobne

Reagovat
Coutinho10

Hoohalan neeeeeeeeeeee twl

Reagovat
DelPiero137

Leo boost

Reagovat
Coutinho10

Gooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal Ireeelaaaaaaaaaaaaaand

Reagovat
smazaný uživatel

Brady , ale vynikající centr

Reagovat
Blasphemer

Turci domů

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Furia Ceca

Jestli je to tak, tak to mě ta prohra Itálie sere o dost míň...

Reagovat
Blasphemer

Je to tak. Irové čtyři body. Turci tak v tabulce třetích týmů klesají na páté místo.

Reagovat
Furia Ceca

Dobře jim tak! Fatih Terim žvanil jako by postoupili minimálně do semifinále - no a hovno!

Jinak nic proti Turkům, mně je ta včerejší prohra u prdele, ale za ty výroky si to zasloužili. Inu: neříkej hop, dokud...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

zaslouženě..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

kopyta ze serie poprvé narazí na lepšího soupeře a už nestíhají, klasika

Reagovat
DelPiero137

Dnes su vsetci Taliani opity na cele so Siriguom

Reagovat
smazaný uživatel

Udržet

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně že Turci se oháněli, že budou lepší a lepší... a nakonec pravděpodobně ani nepostoupí

Reagovat
placa

Joooooooooooooooooooo, Turci out

Reagovat
Radin

Já mám pocit jako kdyby jim to Italové nechali...Śance nedotahují a pak nechají Iry tak lehce skórovat, navíc jim i namažou do tutovky...Je mi to divné..

Reagovat
Ángel di María 22

Wow Irsko sympataci. Fans

Reagovat
Coutinho10

zaslouzili si to

Reagovat
smazaný uživatel

Výborne Íri zrejme vyprevadia Turkov tí okrem posledného zápasu nič nehrali. Škoda Albáncov.

Reagovat
smazaný uživatel

Joooooooooooooooo SBOHEM TURECKÝ SRAČKY

Reagovat
monty25

Irsko Tak to je senzace a Turkům je ta včerejší výhra platná jako mrtvýmu zimník...

Reagovat
Furia Ceca

Hyský Proboha, chytňete se oba kreténi na tom komentátorským stanovišti a táhněte oba doprdele... Jako já chápu, že třeba fandíte víc Irům, ale to jak jim lezete doprdele, to je až nedůstojný... Ale co se divím, ČT a profesní čest, to jsou termíny, který se hrubě míjí.

Reagovat
smazaný uživatel

vy makaroni fakt neunášíte

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Ángel di María 22

Vzdyt tu o nic nejde pro ne. Irove super.

Reagovat
smazaný uživatel

Zbytečný...o nic teď nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Furia Ceca

Mně tyhle kecy prostě vadí. A je mi jedno, jestli tam já Vlášek nebo Bosák.

Prostě komentátor nemá dát najevo, komu fandí. Jestli ano, je to amatér. Já mám vystudovanou žurnu, makám už několik let v mediální sféře a tyhle chyby prostě vnímám.

Reagovat
smazaný uživatel

Hyský není profesionál, leda tak několik let starou terminologií z FIFY poloprofesionál. A z Bosáka se pomalu ale jistě stává Záruba, což není dobře. Snad se to nebude zhoršovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale prosím tě. Itálie měla postup jistý a k zápasu přistoupila tak, že se to vyhraje samo. Zatímco Irové bojovali, podle toho i ten zápas vypadal a za tu snahu jim to snad ani nešlo nepřát. Teď ještě gól v závěru, atmosféra... Vždyť vůbec o nic nejde a myslím, že je daleko lepší v osmifinále Irsko, než Turecko. Jediné, co se mi ke konci nelíbilo, bylo jejich hodnocení Insigneho nesportovního chování, protože nic neudělal a Ir se tam vztekal jak malý kluk, ale na druhou stranu měli pravdu v tom, že i Italové tohle často dělají, když vedou (obecně každý tým ve fotbale bohužel), takže o co jde...

Reagovat
Puskas

Bosák říkal, že mu naznačil hození míčem do tváře, to my neviděli, byl tam prostřih na diváky.

Reagovat
CubONE

To bolo vidiet, ale to spravil Coleman Florenzimu.

Reagovat
Furia Ceca

Jenomže i komentování má svoje pravidla. Tebou zmíněný okolnosti, to je stejný, jako bys chtěl, aby hráč za fauly nedostával karty, protože se snaží a na stadionu je dobrá atmosféra.

Reagovat
Puskas

Jakkoli jsem to přál Irům, souhlas, komentátor má zůstat nestranný, u spolukomentátora už bych oko přihmouřil.

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

Naprosty nesmysl komentator ktery nedava do hry emoce,neupozornuje na neuveritelnou bojovnost jednoho tymu a nevychutna si emoce ktere tu bojovnost a vysledek prinasi, jak to vcera delali Bosak s Hyskym, by byl velice spatny komentator.

Reagovat
Furia Ceca

Prosím tě, když víš o tom zcela očividný hovno, tak se k tomuto tématu radši nevyjadřuj...

Reagovat
smazaný uživatel

prosím tě nech si tyhle zaujaté sračky pro ty co jsou na ně zvědaví ano ne na mě. Včerejší komentář byl naprosto v pořádku a komu se nelíbí emoce tak je zkurvený čurák takže drž hubu a krok. Stejně vy zasrané primitivní nuly budou pořád jen vyřvávat na internetu a profíci jako Bosák a Hyský komentovat, tobě jako závistivému pritimivnímu hovadu nezbyde nic jiného než psát tyhle hovna

Reagovat
smazaný uživatel

"Stejně vy zasrané primitivní nuly budou pořád jen vyřvávat..." Ty být dobrá češtin, já ti fandit velmi, dobře ty kluk ušatá. 3 palečky navrch.

PS: Nezapomeň si vyvést septik.

Reagovat
Furia Ceca

Sorry, ale nemyslím si, že ty jseš schopnej posoudit, zda ten komentář byl v pořádku nebo ne... Oháníš se tady slovama jako "primitiv", ale primitivní je akorát tvůj komentář. Ale klidně pokračuj, každou větou, co napíšeš navíc jenom ostatním dokazuješ, jak jseš blbej.

Reagovat
smazaný uživatel

Týpek vynáší někde v "mediální sféře" koše na hajzlu a už je z něj pomalu profesor na žurně... Hýský neni komentátor, ale spolukomentátor. Je tam jako člověk, který má zkušenosti s fotbalem v praxi a jako hodnotitel. Nevidím problém v tom, když někomu fandí. Od nestrannosti je tam komentátor.

Reagovat
Furia Ceca

Víš hovno, co dělám, takže brzdi, já tě taky neurážím, jasný?

I kdyby, tak to komentátor včera příliš nezvládl... Ale to je u Bosáka už delší dobu problém, že jde u něj poznat, komu fandí. Když hraje Česká repre nebo český klub v evropských pohárech, tak to chápu. Ale když ne, tak komentátor by měl vzít potaz, že třeba u telky budou sedět lidi, co fandí jinýmu týmu než on. Kdyby to bylo mírný, tak bych nic neříkal, ale Bosák se tím včera ani netajil - a to mě na tom sralo!

Reagovat
bayern987

Reagovat
DelPiero137

Co ze prehra pre nas nic neznamena?

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Komu fandí, dávalo jednoznačně najevo celý zápas, Italové pro ně neexistovali a ač byli Irové lepší, tak mi to nepřišlo tak markantní, jak se snažili oni vnutit, Irové hráli dost tvrdě a rozhodčí jim to na rozdíl od Italů vůbec nepískal.

Reagovat
smazaný uživatel

Ostrované 4/4 postupů. Kopáči

Reagovat
smazaný uživatel

+ Island

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
monty25

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
CubONE

Reagovat
ADM

Prečo ide domov Turecko a nie napr Portugalsko, ked Turecko má vyhru a Portugalsko len remízy?

Reagovat
smazaný uživatel

čím to asi bude že by při shodě bodů rozhodovalo skore?

Reagovat
ADM

Nj, šak tomu ja chápem, ale nie logickejšie že postupuje ten kto má aspoň jednu výhru? Aj keď zase, majú tam dve prehry, takže vlastne nie to mi nejak nedošlo že by to bol zlý systém

Reagovat
valloire

UEFAgalsko

Reagovat
ADM

Reagovat
Radin

Jka brečí hráči i fanoušci

Reagovat
mickey mouse

Krása

Reagovat
andrew96

Football for supporters,

Reagovat
placa

Paráda, Spravedlnost existuje a Turci končej

Reagovat
smazaný uživatel

Irsko . Natrhnite prdele hadom Francuzskym. Uz len kvoli hadovi Henrymu

Reagovat
smazaný uživatel

*f

Reagovat
Nikikrew

sam si had alebo prehad

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, zoberme si loptu do ruky a rovno do siete .

Reagovat
jacobT

Paráda. Aspoň ich fans ešte nemusia letieť domov.

Reagovat
Free_player

Reagovat
Swarley

všechny týmy z ostrovů v osmifinále

Reagovat
ADM

Jasný dôkaz, že tento turnaj nedosahuje kvalít LM

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Han střelil první

Reagovat
rel7

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
db18

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Inter Eterno Amore

a ešte aj ostrovný Island

Reagovat
Ligter

Reagovat
xjert02

Taloši byli v sázkovkách?

Reagovat
smazaný uživatel

Děkuju Jardovi od Blažků, že mi to potvrdil. Chyba Sirigua.

Jinak afektovanost Bosáka s Hyským byla naprosto zřejmá od prvních minut, zkrátka aby šli dál Irové a ne Turci. Nad tím se není co podivovat. V pořádku.

Reagovat
Furia Ceca

Jestli nejsou schopní se nad takovou píčovinu povýšit, tak se měli sebrat a odjed domů s českou repre.

Reagovat
smazaný uživatel

Mně to neříkej, mám na oba svůj názor.

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
smazaný uživatel

Je fascinující, jak vy jim vidíte do hlavy a víte, proč jim přáli. Muselo to jednoznačně bejt kvůli Turecku. Vůbec to nemohlo souviset s nadšeně bojujícími Iry podporovanými fanatickými fanoušky, to je jasný.

Reagovat
Furia Ceca

Já jim do hlavy nevidím a že fandili Irům kvůli Turecku říkal Bianconero, ne já. Jestli fandili Irům kvůli Turecku nebo bojovnosti je mi srdečně jedno - komentovali zkrátka neprofesionálně.

Reagovat
smazaný uživatel

Mám právo na názor, stejně jako ty. Páčko, puso.

Reagovat
CubONE

Bud mal ist Sirigu suverenne po lopte a mal by ju alebo ostat na ciare. Taketo nieco medzi bolo nahovno.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro srovnání. Gigi by zůstal stát a využil by reflexu a vychytal to. Neuer by šel pro míč a lvím skokem ho sebral. Sirigu předvedl "Čechovinu".

Reagovat
DelPiero137

Celkovo bol neisty, tie rozohravku neboli prihravku ale strely. Este ze to zakazdym nemieril priemo na hraca

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dufam ze v dalsom zapase si viac zahra faraon s Insignem nie ako pri tomto marazme a Motta nech si pekne posedi na lavicke. A tie Siriguove kopy su strasne. Nevadi, pevne verim v Conteho stastnu ruku a spravnu pripravu na Spanielov. Uz sa tesim na finale ITA vs CRO

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud nebude Candreva, tak El Shaarawy bude patrně nejvhodnější volbou.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zatial to vyzera ze Candreva asi nebude a dufam ze Gigimu nie je nic vazne, lebo od Sirigua som ocakval trosku viac a ani Marchettimu moc neverim.

Reagovat
smazaný uživatel

Gigi už je v pořádku, včera večer to říkal na tiskovce.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je super. Tych spanielov proste musia poslat domov predcasne.

Reagovat
fantomas

Úžasný, Irum to moc přeju, prezentujou se tu velice slušně. A Norwich kombo samo sebou ♥

Reagovat
DelPiero137

Nic v zlom ale vy ste uneseny z kazdeho priemerneho muzstva ktore sa snazi len behat ale futbalovost ziadna. Okrem golu sance len po vyraznej hrubke supera.

Toto bolo doslova najtrapnejsie Taliansko za poslednu dobu, o nic mu neslo a napriek tomu ho nedokazali dostat pod tlak, vytvorit si super sance.

Slusne sa prezentuju Madari ktory nemaju kvalitnych hracov a hraju futbalovejsie ako mnoho favoritov. Ostatny su priemerny (ano) betonari ktory ani to branenie nedokazu doviest k dokonalosti. O utoku sa nema zmysel bavit.

Reagovat
fantomas

Prej fotbalovost žádná v tom bodě sem přestal číst...

Reagovat
DelPiero137

V pohode, ine som vazne necakal

Co povazujes za fotbalovost ty teda?

Reagovat
fantomas

Sorry, ale na takovou metakonverzaci ted nemám čas ani náladu

Fotbalových hráčů tam vidim ažaž, Brady, Hendrick i Hoolahan odehráli skvělý pasáže. A obecně bych si bejt tebou fakt radši zamet před "vlastnim" prahem, protože Italové tady zrovna tý ryzí fotbalovosti taky moc nerozdali.

Reagovat
smazaný uživatel

Snad si s tou zálohou Florenzi, Motta, Sturaro nečekal fotbalovost. Irové odřízli kraje, resp. Bernardeschiho a presovali na Bonucciho. Tím pádem bez De Rossiho nebo Giaccheriniho fotbalovost neexistovala (do příchodu Insigneho).

Reagovat
fantomas

Však nečekal. Ale i proto nějak nechápu, proč se tu s ní DelPiero tak ohání. (Nic proti Itálii jinak)

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím. Já fotbalovost neviděl ani na jedné straně. Po 20 minutách jsem byl celej vláčnej z trávníku. Bylo úplně jedno, kdo byl u balónu, Ital, Ir, rozhodčí, míče chodili do háje. Navíc spousta rohů, na jedné i druhé starně byla právě ze špatných odskoků, podsmeknutí atd., opět na obou stranách. A rozhodčí měl zápas z obou stran utáhnout na začátku. Nelíbilo se mi, jak posuzoval některé zákroky, opět na obou stranách. Otřesný zápas. A pak to ještě Sirigu zazdí takovou hloupou chybou.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechapem ako moze byt rozhodca benevolentnejsi ked hraju Iri. Tento zapas bol boj a snad ani nikto od neho nic ine ani necakal.

Reagovat
DelPiero137

Ja to neberiem voci Taliansku ale celkovo na turnaji. Staci ukazat sedy priemer a muzstvo si zasluzi obdiv a treba im priat. Nejde len o Irsko. Nechapem to, cim sa tak uzasne prezentuju? Osobne sympatie?

Reagovat
fantomas

Už sem to tady vypisoval - sympatie, fanoušci, ale i herní projev a posun oproti 2012.

Ty evidentně Iry soudíš jenom podle toho dnešního zápasu, přičemž totálně ignoruješ super první poločas se Švédskem, kdy i těch pěkných kombinací měli dost. Pak se jim roztrhla kvůli zranění Walterse levá klika Brady-Hendrick (která ty kombinace vedla) a dneska nepochopitelně nestartoval Hoolahan, jedinej vyloženě tvůrce hry tam. Takže tvuj pohled na Iry je brutálně zkreslenej, pokud hodnotíš jen na základě dneška (což očividně hodnotíš, anebo seš slepej, sorry)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
DelPiero137

So Swedmi som videl len koniec zapasu a polcas s Belgickom. Nie je to zaujatost voci Irsku, to vazne nie. Dokazem uznat kvalitu aj si priznat chybu.

Reagovat
fantomas

No, takže si neviděl Iry na vrcholu. To mi zhruba tak stačí

Reagovat
DelPiero137

Sorry kolko zapasov mam vidiet aby som ich videl vo forme? Beriem ak hrali inak prvy polcas proti Swedom.

Pointa je rovnaka, na turnaji je plno muzstviev ktorym sa podari z 3 zapasov dva slusne polcasy, su z toho 3 body, postup a uznanie. Iri mi do toho skratka zapadaju, aj ked im fandis a nesuhlasis somnou.

Kazde muzstvo ma niekolko hernych tvari, dokazu sa prisposobit/vnutit svoju hru vzhladom na svoje kvality. Preto priemerne muzstva dokazu odohrat dva slusne polcasy. Netvrdim ze ich treba zato ukamenovat. Snazia, hraju naco maju ale nebudem ich ospepovat zato a jasat aky super je ten turnaj.

Nehovoriac o tom ze postup 16 muzstiev tomu len napomaha.

Som velmi zvedavy na vyradovaciu fazu u viacerych tymov.

Reagovat
fantomas

Hele blábol si tu, co chceš , já k Irum před turnajem přistupoval dost střízlivě, takže si mě normálně museli získávat - a v rámci možností získali. To je koneckonců čistě moje věc.

Tys tu na mě nejprv vystartoval s kravinou jako "ktore sa snazi len behat ale futbalovost ziadna", já ti píšu, že nemáš moc co hodnotit a místo toho sázíš na nějaký stereotypy, který se do tvý představy o irských kopáčích zjevně promítají, ale ne - ty máš dál potřebu mě o něčem přesvědčovat. Radši se fakt sousřed na tu Itálii.

Reagovat
DelPiero137

Asi to nema zmysel, ja to neriesim koli Taliansku aby bolo jasne. Mne futbalovy nepridu (ako mnho dalsich tymov) taky priemer by som povedal. To je cele, kazdy to vidime inak.

Reagovat
DelPiero137

Vobec sa nehadam ako hrali Taliani posledne dva zapasy. Aj ked dnesny sa da chapat ale nesuhlasim s tym. Nejde tu vobec o Taliansko proti vsetkym.

Cim zaujali napr Iri dnes? Vysachovali vobec obranu vlastnym pricinenim aspon raz? Zvladli protiutok nejaky? Bola tam pekna kombinacia? To ze sa snazia, behaju, centruju predvadza polovica muzstiev na turnaji ale Iri si zasluzia respekt. Fakt sory ale toto je na vrcholovy turnaj malo. O chvilu budeme obdivovat to ze niekto dokazal presne nacetrovat alebo trafit branu. A to ich Taliani v obrane absolutne nepreverili, mali sa predvies kvazi len v ofenzive. Ani defenzivne sa nepredviedli podobnou kvalitou ako napr.Polsko proti Nemecku.

Jediny kto si zasluzi uznanie z outsajdrov su Madari. Dalej zaujali Chorvati, Nemci, Spanieli dali najkrajsi gol Chorvatom, Francuzi (nato ze hrali proti defenzivne velmi silnym superom), Anglicania proti Slovensku, Taliani proti Belgicku (defenzivou proti Svedom). Zbytok hlavne v ofenzive tazky priemer.

Reagovat
smazaný uživatel

Ako to môže byť na vrcholový turnaj málo? Dostali sa naň a so 4 bodmi postúpili do osemfinále. Išli tam sami na bránu tak asi tú obranu aspoň raz vyšachovali, či nie?

Reagovat
DelPiero137

"vlastnym pricinenim" nie ze Bonucci skusi dive...

Reagovat
smazaný uživatel

Ku ktorému ho doviedol skvelý presing Írov.

Reagovat
DelPiero137

No to iste, Leo si klasicky hral na Pirla, nic sa mu nemoze stat. Mal tam 3 spoluhracov ktorym mohol kludne prihrat. Radsej cakal nez sa ne neho nalepi a ked mu to nevyslo skusil si vymodlit faul.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Irsko hrálo skvěle, výborné centry i technika některých hráčů...

Reagovat
smazaný uživatel

Irsko rozhodně skvěle nehrálo. Italové hráli až neuvěřitelně blbě. Irsko zahrálo tak akorát, aby jim to stačilo na 1:0.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Madari nemaji kvalitni hrace? Maj Dzsudszaka a Szalaie to ti nestaci?

Reagovat
smazaný uživatel

Irům to moc přeju? Za co, za fanoušky, nebo za předvedenou hru, protože ta je podprůměrná. Nicméně, doufám, že to Francii vrátí.

Reagovat
fantomas

Neni podprůměrná. Ale i za fanoušky a za rozdílovej tandem z mýho oblíbenýho klubu no.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, měli výborné tři poločasy na EURU a hlavně s Belgií je trochu zařízl rozhodčí, před prvním gólem tam byl jasný faul na Longa a měla být penalta, stejně jako dnes v první půli...

Reagovat
smazaný uživatel

Hrají, co potřebují, to je jejich pojetí fotbalu. Oni ho jinak hrát neumí. To je jako bys chtěl po Brazilcích, aby vycházeli z defenzivy viz Dunga, to zkrátka nejde. Nemůžeš potlačovat přirozenost. A že se to diametrálně liší od pojetí jiné země neznamená, že je to podprůměrné. Z esetitckého hlediska, možná.

Reagovat
smazaný uživatel

No, máte pravdu. Doufám, že proti Francii se vytáhnou.

Reagovat
smazaný uživatel

Irové jsou moc hrdí na to reprezentovat svoji zemi a nechají tam vždy úplně všechno...

Reagovat
smazaný uživatel

No, ze strany Itálie hodně mizerný výkon, ale zase jsem rád, že jdou domů Turci. Kombinace byla dneska na úrovni divize, sice trávník nic moc, ale když stojí Italové jak kůly v plotě, tak se blbě kombinuje. Obrana nakonec povolila, ale lepší teď. Mizerný Bernadeschi, Florenzi, neviditelný Sturaro, Motta podprůměrný až hrůza. Ta záloha byla dneska fakt příšerná.

Reagovat
F.Torres

Yes, kebabstán táhne

Reagovat
smazaný uživatel

pozdravujte doma vy turecký mrdky namistrovaný

Reagovat
monty25

To budou pikošky v osmifinále...

https://pbs.twimg.com/media/CllY0VXWIAAZ6If.jpg

Reagovat
CubONE

Nemecko, Taliansko, Francuzsko. Cesta do finale cez samych vitazov MS a ME.

Reagovat
smazaný uživatel

A všimli jste si Buffona, jak šel gratulovat trenéru O’Neillovi?

Reagovat
smazaný uživatel

To samé Conte ještě před tím. Akorát pan Bosák měl další zbytečné řeči.

Reagovat
Furia Ceca

Gigi: "Jste sympaťáci, takže jsme vám to pustili - přece jen, jsme Italové..."

Reagovat
Puskas

Reagovat
alcantara

Ta stvorka, ze ktorej vzide SF, konretne Madarsko, Belgicko, Wales a NIR, to je strasna komedia. Taliani si to vitazstvo v skupine musia strasne uzivat

Reagovat
nani92

komedia je že tam malo byť Portugalsko, a Anglicko..to že sú čaptaví je akože koho chyba?

Reagovat
alcantara

Kto je captavy?

Reagovat
rel7

Reagovat
fantomas

Wales je ucházející možnost.

(Pokud teda zrovna nejseš někdo, kdo fanaticky odsuzuje cokoliv britskýho...)

Reagovat
alcantara

Pre mna je z toho najprijatelnejsie Madarsko. Ale aj to je tim, pre ktory SF viac, ako si zasluzia tym co ukazali. QF ideal.

Reagovat
smazaný uživatel

všechno sympaťáci až na Belgičany..

Reagovat
smazaný uživatel

Parádní úspěch Irska, dnes zasloužená výhra a hlavně mají nej fanoušky na EURU..

Reagovat
Elliasson

Turci i Poláci mají lepší.

Reagovat
paver

Turecký pískot je vskutku mnohem lepší. Poláci jsou OK, ale na Iry nemají.

Reagovat
Elliasson

Nesouhlasím. Ten jejich úžasný chorál "Lalalala lalala Türkye" je úžasný. A ještě k tomu ty nástroje.

Reagovat
smazaný uživatel

Návštevníci si mohli užít koncert Davida Mattioliho

Reagovat
smazaný uživatel

tak ,co tam chceš Metallicu

Reagovat
smazaný uživatel

AC/DC v původní sestavě

Reagovat
Furia Ceca

Nirvanu v původní sestavě

Reagovat
smazaný uživatel

Smacku jsi to ty?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ZB 07

Pěkně Irsko!! Jak je tohle EURO gólově nepříliš záživné, tak v podstatě všechny výsledky s výjimkou těch našich dopadly takřka dokonale..

Reagovat
HullCity

Jsem moc rád,že jim postup vystřelil zrovna Brady,který kdyby Hull nesestoupil jistě by ještě u nás hrál.Snad mu vyjde přestup do Leicesteru!

Reagovat
paver

Ireland's green army se valí dál! Vítězství v hledišti mají zaručené, uvidíme jak to dopadne na hřišti. Jo a Důffy by se měl zklidnit, páč tímhle tempem nám ho někdo vyfoukne

Reagovat
smazaný uživatel

A Terim jede zpátky do Turecka a jak se ještě včera naparoval :D

Reagovat
rel7

paráda že k postupu nestačil Turkům jediný lépe zahraný zápas ještě proti nám

Reagovat
Spasitel

Ale celkom sranda, že Turci aj Albánia dali aspoň jednu tú výhru a Portugalci nič

Reagovat
smazaný uživatel

To je jak s maturitou. Nikdo se neptá za kolik, hlaně že ji máš. Stejné to je tady, jedno jak jsi dosáhl tří bodů, hlavně že je máš.

Reagovat
smazaný uživatel

za kolik jsi jí měl?

Reagovat
smazaný uživatel

To už je... no... dlouho... 5 předmětů, pokud dobře počítám, tak 11... ale nevím to jistě.

Reagovat
smazaný uživatel

ale jinak máš pravdu samozřejmě.. na známkách vůbec nezaleží

Reagovat
placa

No, hlavne ze ji mas sice jo, ale mit z maturity byt jen jednu ctyrku, nebo nedejboze ji dat az v zari, tak bych se dost stydel

Reagovat
smazaný uživatel

Kámoš dodělával angličtinu v září a dneska je Mgr. Je to úplně jedno, co na to maturitním vysvědčení máš. Ostatně, tituly taky zrovna moc neřeší.

Reagovat
placa

Samozrejme je z karierniho hlediska absolutne jedno, co mas za znamky, to je jasny, nikdo to neresi, ale mne to prislo tak primitivni, ze osobne bych byl ze sebe zklamanej mit spatny znamky...

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, to už pak je na každém zvlášť, čemu dává přednost. Je to o tom pocitu.

Reagovat
placa

Ale na vejsce uz jsem zmenil nazor, tady jsem rad, ze tu zkousku nejak udelam a jak a za co uz je mi uplne jedno

Reagovat
smazaný uživatel

časem zjistíš, že na tom vůbec ale vůbec nezáleží...

Reagovat
ADM

Ale zas je pravda, že také Turecko 2x prehralo, Portugalci nie

Reagovat
smazaný uživatel

Bodovali ve všech zápasech a Turci a Albánci jen v jednom.

Reagovat
rel7

To jako vážně? Portugalci ani jednou neprohrali, 2x jim utekla výhra kvuli jejich neschopnosti dát gol, navic se střelecky prosadili i ve více zápasech, Turci si to stejně jako my nezasloužili ale Irové ano

Reagovat
smazaný uživatel

Všichni jsou tady nadšeni, ale nevím jestli by Irové postoupili, kdyby Italům o něco šlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby. :)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jako hrála sice vesměs lavička, ale kdy jindy se měli ti kluci předvést více než dnes, hráli o své místo v sestavě

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby někdo narazil na nějaká videa tureckých fans sledujících Irský gól, sem s nimi. Potřebuji se něčím ukojit.

Reagovat
placa

Kebab removed

Reagovat
smazaný uživatel

Za to video zaplatím zlatem !

Reagovat
San Iker

Reagovat
Euphael

Ne sice přesné, ale ten závěr tomu bude odpovídat asi

http://www.drsnysvet.cz/jednoduchy-zpusob-jak-privest-manzela-k-nepricetnosti/

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Oceňuji.

Reagovat
smazaný uživatel

Roy Keane & Martin O'Neill .

Reagovat
Godwinson

Ostuda

Reagovat
Zajda

O'Connell street zažívala ještě před pár minutami celkem příjemné nevelké oslavy. Lidi se prostě v Dublinu bav a já doufám, že Irsko dojde co nejdál. COYBIG!!!

Reagovat
smazaný uživatel

nejenže italské špíny otravují pod cizími články, ale i na blbém EURU nedokážou fandit ČR a otravují i tady, naštěstí v LM ani na EURU kopáči ze serie vypadnou hned v OF

Reagovat
smazaný uživatel

nejenže italské špíny otravují pod cizími články, ale i na blbém EURU nedokážou fandit ČR a otravují i tady, naštěstí v LM ani na EURU kopáči ze serie vypadnou hned v OF

Reagovat
smazaný uživatel

Britain teams in knock out phase - 4, Spain teams in knock out phase - 1. Britan > Spain

Reagovat
veikko

Jako jo, Irsko je na britských ostrovech, ale k Britům bych je teda neřadil ani náhodou.

Reagovat
smazaný uživatel

jen vtip jako reakce na věčný téma anglická liga > španělská liga a naopak

Reagovat
pajka-juve

Irsko neleží na Britských ostrovech, ale na Britském souostroví. Britské ostrovy= ostrov Velká Británie a území Severního Irska.

Reagovat
smazaný uživatel

Rakúsko Uhorsko teams in knock out phase - 5 Britain teams in knock out phase - 4 Rakúsko Uhorsko > Britain

Reagovat
Svatej

Raukusko Uhorsko teams

Mi připomíná vrabejku a jeho legendarni anglickej tweet Agent Shaquiriho

Reagovat
frankiefcb

no nevím, jak počítám tak mi vycházejí 3-4, pokud tu někdo nepočítá Itálii no

Reagovat
smazaný uživatel

Tak aj časti Poľska a Itálie som počítal

Reagovat
frankiefcb

tak to polsko mi došlo, ale Itálie už je solidní úlet.

Reagovat
Furia Ceca

Není to úlet, Terst v době Rakouska-Uherska byl hlavní rakouský přístav na Jadranu.

Reagovat
frankiefcb

vím, že Terst byl součástí Rakouska-Uherska, ale je docela úlet Itálii považovat za Rakousk-Uhersko To Polsko s tou Haličí ještě s přivřenýma oběma očima.

Reagovat
Furia Ceca

Tak už ne 3, ale rovnou 5 britských týmů? Nebo snad do VB už počítáte i Irsko s Islandem?

Reagovat
smazaný uživatel

Normálně bych vynadal Contemu, že zápasy na ME se nevypouštějí, ale když to byla jediná možnost jak poslat domů odporné Turecko , tak je to v pořádku. Pěkná práce.

Reagovat
smazaný uživatel

On ten zápas ale nevypustil.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře, tak pošetřil hráče. Tam je stěžejní Buffon v brance, s nim v sestavě se góly prostě nedostávají.

Reagovat
smazaný uživatel

Gól byl jasnou chybou Sirigua, tam se není o čem bavit.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele