play off - čtvrtfinále
21.06.2008 20:45 CET
1 : 3
po prodloužení
(0:1, 1:1)

Rozjetí Nizozemci jdou proti Rusům

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Nizozemsko - pravděpodobná sestava:
Van der Sar - Boulahrouz, Mathijsen, Ooijer, Van Bronckhorst - De Jong, Van der Vaart, Robben, Kuijt, Sneijder - Van Nistelrooij

Rusko - pravděpodobná sestava:
Akinfejev - Aňukov, Kolodin, Ignaševič, Žirkov - Semak, Biljaletdinov, Zyrjanov, Semšov - Aršavin, Pavljučenko

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: ČTK

Vzájemné zápasy

07.02.2007
Nizozemsko
4:1
Rusko
Přátelské zápasy
 

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Nizozemsko - poslední zápasy

17.06.2008
Nizozemsko
2:0
Rumunsko
Mistrovství Evropy
Sk C
13.06.2008
Nizozemsko
4:1
Francie
Mistrovství Evropy
Sk C
09.06.2008
Nizozemsko
3:0
Itálie
Mistrovství Evropy
Sk C
01.06.2008
Nizozemsko
2:0
Wales
Přátelské zápasy
 
29.05.2008
Nizozemsko
1:1
Dánsko
Přátelské zápasy
 
24.05.2008
Nizozemsko
3:0
Ukrajina
Přátelské zápasy
 
17.06.2008
Nizozemsko
2:0
Rumunsko
Sk C
13.06.2008
Nizozemsko
4:1
Francie
Sk C
09.06.2008
Nizozemsko
3:0
Itálie
Sk C
30.06.2004
Portugalsko
2:1
Nizozemsko
Pl. SF
26.06.2004
Švédsko
0:1p
Nizozemsko
Pl. ČF
23.06.2004
Nizozemsko
3:0
Lotyšsko
Sk D

Rusko - poslední zápasy

18.06.2008
Rusko
2:0
Švédsko
Mistrovství Evropy
Sk D
14.06.2008
Řecko
0:1
Rusko
Mistrovství Evropy
Sk D
10.06.2008
Španělsko
4:1
Rusko
Mistrovství Evropy
Sk D
04.06.2008
Litva
1:4
Rusko
Přátelské zápasy
 
28.05.2008
Rusko
2:1
Srbsko
Přátelské zápasy
 
23.05.2008
Rusko
6:0
Kazachstán
Přátelské zápasy
 
18.06.2008
Rusko
2:0
Švédsko
Sk D
14.06.2008
Řecko
0:1
Rusko
Sk D
10.06.2008
Španělsko
4:1
Rusko
Sk D
20.06.2004
Rusko
2:1
Řecko
Sk A
16.06.2004
Rusko
0:2
Portugalsko
Sk A
12.06.2004
Španělsko
1:0
Rusko
Sk A

Komentáře (196)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Jelikož bych řekl že Nizozemsko mám v toto složení nejlepší tým na turnaj tak říkám 3:0 a půjdou do finále..V semifinále vyhrajou nad Španělama na penalty..

Reagovat
smazaný uživatel

Nizozemsko ve skupině udivilo fantastickými výkony, uvidíme, jestli to zopakují i ve čtvrtfinále. Rusko bude nepříjemné, jejich křivka výkonů má vzestupnou tendenci. Čekám běhavý ofenzivní fotbal, nejenm ze strany Oranjes. Možná by to mohlo být nejhezčí čtvrtfinále, co se týče fotbalové krásy. V tomto duelu bude neutrální, jelikož nemusím ani jeden tým, ať tedy vyhraje a postoupí ten opravdu lepší. Tip 3:1.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky si od toho slibuju výborný fotbal. Snad budou hrát Rusové svoji hru, jinak se totiž může stát, že je Nizozemci zašlapou do země.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, tohle má být reakce na Nizozemsko (to první) a to druhý na Rusko

Reagovat
Shevchenko

Suveréně nejlepší zápas čtvrtfinále a já ho neuvidím.

Reagovat
božský John

To sme 2... ..ja se rozhod jiti parit a nevidim to ..a stve me to vo to vic ze rusko je muj nej tym pac sem tam bydlel

Reagovat
smazaný uživatel

Nizozemsko - Rusko 3:1

Reagovat
smazaný uživatel

mno vyslo ti to akorat to prohod ty tymy

Reagovat
smazaný uživatel

Rusaci budou radi za vstrelenou branku.Tip 2:0 Holandsko

Reagovat
smazaný uživatel

Moje sázka: Handicap 0:1 - 1... Bud Nizozemci vyhrajou o 2 a více golů,nebo prohrajou...

Reagovat
smazaný uživatel

tak to by mal byť zápas pre Rusov, moj tip 0:2

Reagovat
smazaný uživatel

Chybí mi tip Eurofotbalu ... :)

Jinak bych to možná trochu více přál Rusům, celkem si mě na tomto mistroství získali, ikdyž předtim jsem je neměl opravdu rád.

Reagovat
smazaný uživatel

jednoznačne Holland ..potom porazia v semi finále talianov a sú vo finále v ktorom vyhrajú tesným výsledkom 2:1

Reagovat
F.Torres

podle me da kousek pred koncem rusko haluz gol a vyhraje 2:1 a pak dokraci az do finale:-) ale tam prohraje s turkama ve 123minute:D

Reagovat
Mr.Jindros

Finále stejně bude Němci vs Italové. I když přeju to Nizozemsku.

Reagovat
Ligter

rusové mě sice docela překvapili, ale je vidět že Hiddink je velký trenér přesto si myslim, že na nizozemsko to stačit nebude, takže tip 2:0 - Robben, Van der Vaart

Reagovat
božský John

Hiddink ma oproti Van Bastenovi obrovskou vyhodu a tou je ze vlastne hraje proti svejm takze se ten souboj dost vyrovna..ale stejnak verim tomu ze Rusove vyhraji....muj tip 3:1(Zhirkov,Pavljucenko a Saenko-Huntelaar)

Reagovat
smazaný uživatel

2-0 pro Nizozemce Van Nistelrooy, Sneijder.....I když přeju góla konečně i Vaartovi, tak si stejně myslím že nedá. Hlavně ať je to ale krásný fotbal. Střetnou se asi 2 nejvíc útočná mužstva. Tak snad to bude nahorů dolů. Přece jen Holanďani mají kvalitnější tým, a hlavně formu. Skupina smrti to jasně ukázala.

Reagovat
Tsigi

Doufám v penalty. Chci vidět, co nejvíce fotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám,že to bude nejlepší zápas z dosavadního průběhu Eura, tip 4:2 (RvN,Snejder,Robben,RvP - 2 Aršavin

Reagovat
smazaný uživatel

Nizozemci vyhrají, o 2 o 3 góly, trefí se Vaart a to dokonce 2x a potom Dirk....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

hej leggos....nemáš ICQ?

Reagovat
smazaný uživatel

ta vymoženost ke mně už dorazila....

Reagovat
smazaný uživatel

A dáš?? docela by mě zajmaly tve nazory a znalosti co se týče RvdV

Reagovat
smazaný uživatel

klidně ti ho poskytnu, ale myslím, že mé znalosti o Rafovi nejsou zas až tak hluboké, prostě patří k mým oblíbencům, takže mu fandím...

Reagovat
smazaný uživatel

poskytni

Reagovat
smazaný uživatel

tak zde jest...287-726-604

Reagovat
smazaný uživatel

dík

Reagovat
fantomas

Holandani si to pohlídaj, i když mám radši Rusáky.

Reagovat
Pharrell

3:1

Reagovat
smazaný uživatel

dovolím si tvrdit, že Holanďani zvítězí.. už jen proto, že Rusové hrají sice pěkný živelný fotbal, ale neřeší kritické situace dobře.

Reagovat
smazaný uživatel

3 - 0

Reagovat
smazaný uživatel

x

Reagovat
smazaný uživatel

mi pokus o vytvoření vlajek moc nevyšel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

4-2 (Kuit, 2xNistelrooy,Van Pesie - 2xPavljučenko)

Reagovat
smazaný uživatel

Akinfejev - Anjukov, Ignaševič, Kolodin, Žirkov - Semšov, Zyrjanov, Semak, Sajenko, Aršavin - Pavljučenko.

Ten Sajenko se mi tam moc nelíbí.

Reagovat
smazaný uživatel

Sajenko bude totiž hrát místo Biljaletdinova.

Reagovat
smazaný uživatel

Biljaletdinov se zas nelíbí mně, no ale Saenko místo něho?..

Reagovat
smazaný uživatel

Potvrzeno. Sajenko v základu. Bilajetdniov na lavičce.

Reagovat
smazaný uživatel

Nizozemci vyhrajou, všechny tikety mi podělalo portugalsko tak nizozemsko prostě musí vyhrát EURO doufám že dá góla Aaaarjeeen

Reagovat
smazaný uživatel

ještě dvě minuty... turci by to dali

Reagovat
smazaný uživatel

Aršavin - nejlepší individuální výkon, co jsem na tomto Euru viděl. Rychlost, technika, přihrávky. Jestli se teď o něj zajímá půlka Evropy, tak po tomto zápase už nebude v Evropě tým, který by ho nechtěl zlákat! Je škoda, že chce z Petrohradu odejít, na druhou stranu na něm Petrohrad neskutečně vydělá, protože teď se jeho cena bude šroubovat. Podle mého názoru má tým, který ho zláká do svých řad, vyhráno.

Rusové byli výborní, Nizozemce zašlapali do země a to všech herních činnostech, kromě standartek - ty totiž moc zmáknuté nemají. Naštěstí to Rusové nakonec zvládli (i když těch neproměněných šancí bylo požehnaně), protože kdyby je Nizozemci vyřadili, tak by jednoznačně prohrál fotbal. Nizozemci se totiž nezmohli na nic! Ale není se čemu divit, jedenáctka až na jednu výjimku působí v ruské lize...

Reagovat
$dolar$

Jak rekl Scasny nejvetsi rozdil byl v pohybu, ja bych ktomu pridal obrana Nizozemska byla opet trgedie

Reagovat
smazaný uživatel

před zápasem mi bylo celkem jedno kdo postoupí ale v průběhu jsem začal fandit rusům, skvělá hra celých 120 minut možná až na pár chvilek. to jak jezdili v prodloužení - neskutečné. prima se docela trefila s tou písničkou Nas ne dogonyat Tak zbývá jen říct hodně štěstí na cestě do finále...

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasim, ale za ty výkony ve skupině je mi jich trochu líto. Jinak to dneska bylo příšerný až na Saara.

Reagovat
smazaný uživatel

Na druhou stranu Rusové taky hráli ve skupině výborně, až na ten nešťastný zápas se Španělskem. Kdy se po inkasovaném golu uplně nepochopitelně sesypali jak domeček z karet...

Reagovat
smazaný uživatel

já se přiznám, že jsem každý zápas neviděl, ale za to, jak smetli frantíky si mě prostě získali

Ale zkrátka mají spoustu dobrých hráčů a čekal jsem že dojdou dál.

Reagovat
smazaný uživatel

Frantíky zas tak moc nesmetli.. už tam jim vyšlo na co šáhli, to nemohlo pořád pokračovat. Italy přejeli rychlostí, na Rumuny si počkali, ale také to nebyl žádný přejezd.

Reagovat
smazaný uživatel

No, to je prave otazka, treba uz je s nejakym tymem predbezne dohodnuty a az skonci EURO, tak se jen oznami kdo ho ziskal. Vubec, celkove ocekavam, ze az EURO skonci tak tech prestupu bude hotovych dost - malokde se to zverejnuje behem turnaje, to si holt muze dovolit jen Chelsea ...

Kazdopadne to rikam proto, ze moc doufam, ze nakonec skonci v Evertonu - preci jen ti o nej meli velky zajem uz pred finalem UEFY, neustale se objevovaly spekulace o jeho prestupu k nim a tak moc doufam, ze uz to maji dohodnute a nedoplati tak Everton na to, ze se ukazal na EURU ...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, to je možné, že už se dohodl. Protože vlastně se říkalo, že po zápase s Nizozemskem to bude zveřejněno. Snad ne s Evertonem, brrr.

Reagovat
smazaný uživatel

Teď čtu druhou část tvého příspěvku a ty právě v Everton doufáš . Já bych pro něj radši lepší klub, odejít ze Zenitu do Evertonu to je spíše krok zpátky...

Reagovat
herbage

Everton jednoznačně krok zpět, se Zenitem je vítěz poháru Uefa a navíc Moyes hraje na jednoho útočníka a dostal by předsnost Yakubu a kvůli naglickým fandům i Andrew Johnson. Přál bych mu buď Arsenal jako jediný anglický, s Adebayorem by byl skvělá dvojka. No a pak nějaký Španělsko a je jedno jestli Barca nebo Sevilla

Reagovat
smazaný uživatel

tak on bezproblemu skoci na kridlo, takze i v Evertonu by mel jasny zaklad ale je jasny, ze by to pro nej byl krok vpred jen z pohledu urovne ligy

Reagovat
herbage

Everton je docela sympatický, ale zkrátka systém co hrajou nci moc pro oko diváka, občas nějaká pohledná akce, to je pravda, ael v Evropě jsou bezzubý.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak proto letos meli az do zapasu s Talianama 0 proher?... proto kazdyho bez problemu prehravali a proti Italum nevyhrali jen kvuli Freyovi ktery chytil cca 6 jasnych golu + vychytal penalty???... hrajou jeden z nejhezcich, nejkombinacnejsich a nejrychlejsich fotbalu PL, vyuzivaji plne schopnosti kridel, jen letos bohuzel tam nemeli tak velkou silu kterou by jim Rusak do hry dal. Kazdopadne hraji velice dobry, pohledny fotbal, pokud jak rikas nehraji na jednoho utocnika, ale to kazdopadne nebyla jejich taktika pro kazdy zapas, nejlepsi zapasy odehrali kdyz Yakubu stal po boku Johnsona, coz je vazne neskutecny utocnik... obcas mel Skot moc velky respekt ze soupere coz vyvodilo nasazeni jen jednoho hrota, ale to nic nemeni na tom, ze jejich fotbal je po vetsinu sezony skutecne vynikajici ale zrejme jak pro koho.. doufam ze nejsi milovnik Arsenalu:)))... to by se ti libil skutecne jen jejich fotbal, protoze nikdy nikdo jinej nic tak otresnyho v PL nezkusil, skutecne, pro moje oko neni v PL horsi fotbal

Reagovat
herbage

Jsem fanda Arsenalu, ale dokážu uznat i kvality Evertonu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale moje kvality jako fanouska Man Utd zrejme ne, ze?

Reagovat
smazaný uživatel

Everton byl v některých domácích zápasech tak neskutečně bezzubý.. fuj

Reagovat
smazaný uživatel

No, proti tomu se neda nic namitat. Ale jaky tym odehraje celou sezonu bez jedineho takoveho vykonu?... Ze nezvladli par zapasu, napriklad prave Scousers, Arsenal neznamena, ze nehraji jeden z nejlepsich fotbalu v Premier League:-))...

Reagovat
smazaný uživatel

everton mám rád,moyes tam staví nový velkoklub a zatím má top útočníka jen yakubua,když by přibyl aršavin může to postavit na dva,andy bude jako žolik.a se svojí rychlostí,uaa.go toffees

Reagovat
smazaný uživatel

No, ja te chapu Nevim jakej mas vztah k PL, ale chapej, ze pro me je jakozto pro fanouska PL naprostej ideal, ze pujde do moji ligy a bude se predvadet pred myma ocima. Navic je Everton velice nadejny, ambiciozni tym ktery potrebuje jen kridla (Pienaar letos zadna slava)... a se snahou Beniteze (ktereho podeziram z toho ze je skryty fanousek MU a snazi se Liverpool znicit) je muzou i s pomoci takovych hracu kteri maji na to stat se fotablisty urovne CHL ale nemaji zatim ambice na velkoklub, jako prave Arsahavin, vytlacit z Big Four a zakopat si Ligu Mistru ...

Navic maji uzasne sympatickyho trenera s ohromnym potencialem kterej zatim na co sahne, to mu vyjde (snad az na nakup Andy van der Meydeho..)

Krome toho jsem fanaticky fan MU, takze Arshavin v CFC nebo AFC je pro me fakt nezajimava myslenka .. a Arshavin v Liverpoolu? boze, vzdyt UEFU uz vyhral za Zenit, tak k cemu tym kterej ji za rok, dva bude hrat....

Reagovat
smazaný uživatel

Neustále tu od Teba čítame spojenia liverpool a uefa, ale zatiaľ sa ten Tvoj everton nečiní . Len raz za ostatné roky mal možnosť načuchnúť do LM a aj to ostal viseť v predkole.

PS: Arshavin má na viac než na everton, takže tento prestup je pre mna utopia. Zaplatené má aj v ruskej lige, takze ak výjazd na západ, tak to TOP klubu, ktorý má na výhru v LM.

PPS: Tak za koľko kúpite tie čiernobiele fotky lfc? Táto sezona bude zlomová, už teraz sa teším jak blcha.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak a pak navic skoncil i v prvnim kole UEFY ... Ale tak, kazdy rok musim doufat, treba ano, treba budu kazdy rok stejne zklamany, ale za tu nadeji to stoji

Reagovat
smazaný uživatel

Nene, ak v to dúfaš, tak to je ok, jakožto fanda mu to máš aj za povinnost , lenže ty to tu prezentuješ akoby sa tak dialo a to už pravda nie je! Čo samozrejme vieš. Ono lfc nie je dnes nič moc, ale ten odstup big4 od zvyšku ligy je tak markantny že nejaky everton (tottenham, astonka...) to ešte dlllho nezmení.Je to síce miestami nuda ale je to tak. Inými slovami ten 4ty flek si lfc postráži. Druhá otázka je že je to žalostne málo na taky klub.

Reagovat
smazaný uživatel

Ach, tak to se omlouvam:-))) I kdyz skutecne v to doufam silne a preju si to velice, tajk nechci aby to pusobilo tak, ze si tim jsem 100% jisty a je to jedina svetova pravda:-))... Ale kdyz se podivas na jejich letosni posily - Degen, ?Dossena?... tak skutecne Scousers jdou vstric UEFE a pokud Everton nakoupi tak jako loni, tak pujde vstric CHL a pri trose stesti by to mohlo skoncit spravedlive:-))...

Protoze dle meho nazoru si to Everton zaslouzi... Liverpool ma moznosti, ma finance a hraje tragicky, velice velice pod svoje moznosti. Everton je nema, ale pres to hraje jako malokdo. Hraje nad svoje moznosti, skvele s rozmyslem nakupuje, nevyhazuje zbytecne penize a s tim co maji hraji o tridu vys nez by se ocekavalo. Naopak Liverpool kazdy rok o deset trid zaosta. Proto bych jim to skutecne pral...

to samy letos boj o zachranu Bolton-Birmingham. Proste tym ktery uz je v PL delsi dobu, mel Anelku, fantastickeho golmana, Nolana + dalsich nekolik kvalitnich hracu hral tak strasne spatne, ze si ten sestup zaslouzili. Naopak Brums hrali vyborne, i pres vse se snazili hrat do utoku, vyhravat vetsim rozdilem nez o jeden gol, zadny beton. Ale i kdyz prekrocili svoje moznosti, tak byly tak nizke, ze sestoupili. Ale zaslouzili by si to kazdopadne Trotters:-)) takze kdyz vychazim z tyhle nepodstatny, spekulativni, ale pro me pekny filozofie, tak do CHL patri Toffees:-))

Reagovat
smazaný uživatel

Ty fakt nemáš rád lfc a to sa mi páči Väčšina tunajších fandov mu ani len netuší čo znamená rivalita mu vs lfc. Škoda ze to netuší ani Benitez .

S tým evertonom aj ked sa mi to nepíše ľahko súhlas. A posily tychto dní lfc? Proste

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tak, pro vetsinu zdejsich fanousku MU je nejvetsi rival Chelsea, coz bohuzel jen ukazuje, ze nefandi klubu dyl jak 3,4 roky a absolutne nerozumi nasi historii... Jenze po predstaveni nasich letosnich away dresu se objevily komentare v tom smyslu, ze modra barva absolutne nepatri k MU a ze je to kopirovani Chelsea. A tak teda proto musim prehodnotit svuj odhad a myslet si, ze ti scumove fandi MU jen 2 roky, ponevadz kdyby fandili alespon 4, tak v te dobe jsme meli away dresy cele modre... ale ono by stacilo, kdyby se podivali na nejake fotky z historie aby si vsimli, ze v modry hraje MU pravidelne uz nekdy od 70. let a ta barva k nam jako venkovni holt patri. Ale kopirovani Chelsea? vzdyt v dobe kdy s nima MU zacalo byla Chelsea uplne ztracena, na dne, nemela zadnej vyznam:-))... jenze bohuzel, moderni fanousek MU zna jenom Ronalda.......

jo Benitez Tak to naprosty souhlas, diky nasemu Heinzemu loni krasne ukazal, jak ani za 4 roky v Anglii jeste vubec nepochopil, o cem ta liga je:-)...

Jen techto dni? mne se zda, ze Benitez ma ty prestupy hodne spatny uz od prvniho dne, co v Liverpoolu je. Musim rict, ze uz si nejak nevybavuji jestli on prodaval nebo neprodaval Owena, skutecne to uz nevim - ale to bylo taky obdivuhodne, prodat jej za polovinu jeho realny hodnoty a hodnoty za kterou ho pozdeji vykoupil Newcastle. Vazne mi tam hodne unikla ta strategie:-)))... Jenze jeho prestupy jsou stejne jedna velka tragedie, vzdyt uz jen Morientes, Benayoun, Voronin, Kuyt, Garcia, Arbeola, Aurelio, Kromkamp... ale podle me i ti mladici jako Leto, San Jose, Insua nikdy nic neudelaji:-))... Jsou to vsichni takove "zaplaty" ale absolutne tam postradam tahouna, ktery by vam mel vyhrat titul. Ano, Torres, jenze jeho nakup mel Rafa hodne usnadneny uz jen z toho duvodu, ze on do Liverpoolu chtel driv nez ho Benitez koupil a ponevadz o nej mela zajem pulka Evropy, tak driv nebo pozdejs melo jasne vyjit najevo, ze ten hrac o LFC stoji. Pak treba Lucas, byl by to excelentni hrac, ale proc do tymu ktery ma Mascherana, Alonsa?... Nerikam, ze jsou nejlepsi, ale hraji kvalitne, umeji odehrat dobry zapasy a patri mezi to lepsi v tymu. Ano, Lucas muze byt jednou lepsi, ale muze a taky nemusi, navic jde na post kde to ma Benitez prehustene... ale proc radsi nekoupi svetova kridla? Benayoun trebaze podaval skvely vykony u Hammers, tak se dalo fakt tezko ocekavat ze vam bude nejak moc platny. A 8M liber za nej? vzdyt nas Park ji-Sung stal 4M liber a jeho prinos klubu je ohromny...

Takze to je proste vec ktera mne nejvic unika, proc Benitez kupuje takovy hrace, vzdyt uz je v Liverpoolu 4 roky a absolutne ho vykonostne neposunul dopredu - pripada mi ze mu jen svyma nakupama zajistil kazdorocni tuhy boj o Ligu Mistru, ponevadz tomu tymu stahnul celkovou uroven nekam na lepsi prumer. Kupuje hrace ktere nepotrebuje, kteri nemaji ambice na to vyhrat PL a kupuje je ve velkem. Treba Arbeola je kvalitni hrac, ale neni to hrac ktery vam prinese titul, takovy je v LFC jen Gerrard, Carra, Torres, Reina - jinak ti hraci nemaji ambice na to vyhrat titul. Vzdyt jen u nas je Scholes, Ronaldo, Rooney, Tevez, Ferdinand, Evra, Carrick a to jsou hraci, kteri na ten titul maji.. stejne tak v Chelsea jich najdes mnohem vic, vy mate jen tu kostru, ale kolem toho jen partu prumernejsich, ci lehce nad nebo podprumernych kteri proste tezko ten titul vyhraji... a to ja nechapu, nerozumim tomu, a postradam smysl toho, kam Benitez a jeho strategie miri:-))

jeste vic me ale prekvapuje, ze Scousers ho miluji. Ale zrejme to je tim, co mate ve vedeni... Je pak Benitez mensi zlo:-)) takze ocekavam ze pokud nekdy z tymu vypadnou Americani, tak fanousci budou vic soudny vuci Rafovi a dotlaci novy vedeni k tomu, aby ho konecne z Liverpoolu vykopalo a prisel nejaky kvalitni manager, ktery udela z naseho nejvetsiho, nejvyznamnejsiho a nejtradicnejsiho rivala kvalitniho soupere kteri nam dokaze dat ve dvou sezonach alespon jeden gol....

Reagovat
smazaný uživatel

Čo dodať, ač fanda lfc tak napriek tomu, klobuk dolu, vo všetkom súhlas. Hlavne ten posledný odstavec je najpravdivejší. Kvitujem, že vkladáš nádeje do toho aby sa lfc vzchopilo a aby boli derby lfc mu znova tým čím boli odjakživa, ale s Rafom to nepôjde. On to proste nechápe a nikdy nepochopí. A preto tak desivá bilancia poslednych rokov s mu. Prenho je to len další zo zápasov, nedošlo mu, že to je vždy VRCHOL sezony.

Kdesi som čítal, že jeden z najnešťastnejších dní v Rooneyho živote bol ked lfc otočilo final LM proti AC. Aj o tomto je futbal, lenže bohužial toto docvakáva v kadri lfc len carrovi a stevemu.

Reagovat
smazaný uživatel

když jsem zaslechl něco o našem zájmu, moc se mi to nelíbilo, ale po včerejšku bych se jeho příchodu ani moc nebránil...

Reagovat
smazaný uživatel

Proste co dodat rusoci hrali jkvele maji skveleho trenera pavluchenko a arsavin to jsou top hraci nedivil bych se kdyby pavluchenka koupila treba barca jsou skvele sehrani

Reagovat
smazaný uživatel

To Arsavinovo turbo pri konci zapasu

Reagovat
smazaný uživatel

JJ, neskutečná rychlost. Co bys na něj řekl v Barce?

Jinak jsem si tu dlouho nebyl, už jsem myslel, že ses vypařil.

Reagovat
smazaný uživatel

Co ja bych za nej v Barcelone dal. Je rychlej, ma skvelou techniku, cit pro hru, presny prihravky, maka do posledniho a navic je univerzal. Hodil by se, ale komu ne...

Reagovat
fantomas

Ty fandiš Barce?

Reagovat
smazaný uživatel

Co sis myslel?

Reagovat
fantomas

Liverpool ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Brrr.

Reagovat
fantomas

Přišlo mi, že o něm víš víc, než je hodno nefanouška Live. Takže Barca je jediná?

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona je jedinej tym, kterymu opravdu fandim. V Anglii mam docela rad Everton a Chelsea. Takze Liverpool fakt ne, to uz spis zkousnu i ten Arsenal.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

aha

Reagovat
smazaný uživatel

Rusove si postup jednoznačně zasloužili. Hráli výborně, naopak seběvědomí Nizozemci toho moc nepředvedli.

Reagovat
blaugrana

Arsavin ...odbornicka v studio konecne nejake pozitivum Primi

Reagovat
smazaný uživatel

taky mě prima překvapila, nevěděl jsem že má Ščasnej takovou dceru... jak byla nervózní, to bylo roztomilý

Reagovat
smazaný uživatel

nahodou te prime se to celkem dari sice ten komentator na takoveho bosaka nema ale jiak jsem spokojený

Reagovat
smazaný uživatel

Co to jako melo znamenat?To Nizozemci nemohli snad ani myslet vazne.Vypadalo to z jejich strany jako nejaky srandamač a to jim jeste pripiskaval rozhodči.Hrali to jak zmokle slepice.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě bych vyzdvihl výkon Semaka. Chytrý hráč, který zkazil minimum přihrávek a navíc toho hodně vymyslel.

Reagovat
smazaný uživatel

Rusaci jsou fakt dobrý, bych se nedivil kdyby se stali mistry Evropy, urcite bych jim to pral vic než Turecko, ale stejně.....jestli budou hrát semifinále proti spanelum(jestli postoupi pres italy) , tak to bude velmi zajímavé a nedivil bych se, kdyby posoupili dal, jestli bude finále Rusko- Turecko, tak urco fandím rusákum, nejvic me zaujali z Rusáku Arsavin, Pavljucenko, Semak a zhirkov( podle me je to jeden z nej levých at OLB nebo LM na Euru, ale Grosso je taky dobrej

Reagovat
smazaný uživatel

Žirkov je podle mě z levých beků na Euru nejlepší. A to překvapivější je, že se lépe cítí na křídlu. Je škoda, že v Barce musíme trpět desetkrát horšího Abidala.

Reagovat
blaugrana

kto vie....mozno sa Abidal vrati do LYonu a Zhirkov pride ako nahrada

Reagovat
herbage

přál bych to Barce i Žirkovovi

Reagovat
cubinho

Žirkov je fakt vynikající. Lahm je ale možná lepší

Reagovat
GEGE

Smekam pred Rusama ze takhle prehraji Nizozemce cekal malokdo.Nizozemci me hrozne zklamali.Jinak smolar zapasu jednoznacne Heitinga vina na prvnim golu tragicky vykon,polovlastnak jeste mel stesti ze mu rozhodci neodpiskal tu pently.

Reagovat
smazaný uživatel

Basten tam mel poslat robbena misto persiho

Reagovat
smazaný uživatel

Persie byl tragický.

Reagovat
smazaný uživatel

Heitinga taky

Reagovat
smazaný uživatel

robben byl zraněný ne?

Reagovat
smazaný uživatel

fakt newim ale byl zapsany na stridacku

Reagovat
smazaný uživatel

aha to zas nevím já...

Reagovat
fantomas

Ano byl tam, ale hrát nemohl.

Reagovat
Deywid

RUSKO - NESKUTOČNÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝ VÝKON - to čo previedli bolo fantastické a to predlženie, keď tlačili celých 30 minút a najnebezpečnejšia šanca Holanďanov bola, keď si Rusi dali skoro vlastný gól....no úžasné..........

Arsavin, Pavljucenko, Aňukov, Torbinskij a vlastné celý ruský tým

Reagovat
Deywid

* tím *

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
$dolar$

Robben zraneny

Reagovat
smazaný uživatel

Zitra to bude zajimave newite jaky bude mi Italie stred zalohy kdyz maji karty Gatosso a Pirlo?

Reagovat
smazaný uživatel

Aršavin je neskutečný hráč ....jen škoda, že Holandsko vypadlo..

Reagovat
smazaný uživatel

No tak s tim co hrali to skoda neni ale uznavam ze zakladni skupinu odehrali super ale to je jim ted tak na dve veci

Reagovat
cubinho

Arshavin Zhirkov - nejlepší (spolu s Lahmem) bek na EURU....střed zálohy výborný, který měl všechny balony. Pavljučenko Akorát mě překvapilo Holandsko..byli strašně pomalí . A právě v obraně Rusů jsem viděl největší slabinu a čekal jsem, že je Holandsko právě tady přehraje. Jenže nic...Zasloužený postup Rusů. Teď by mohli oplatit prohru Španělům a ve finále si to rozdat s Němcama

Reagovat
Deywid

Presne tak - finále: Nemecko - Rusko...

Inak z mojho pohľadu je to úžasné štvrťfinále - Portugalci, Chorváti vonku - Holanďanov tiež až tak nemilujem + zajtra sa budú porúčať Španieli

Reagovat
smazaný uživatel

to je jasné bude 22. června.... jejich černý den

Reagovat
cubinho

Chorvatům jsem fandil. Těch je škoda...No, Taliany nemusím, takže bych byl raději, kdyby vyhráli Španělé. Kteří navíc dokázali zatím jako jediní porazit nejlepší tým EURA

Reagovat
Deywid

Ja tiež Talianom nefandím, ale Španielov jednoducho neznášam - si nemožem pomocť

Reagovat
smazaný uživatel

Pred Eurem jsem tipoval finale Nemecko-Spanelsko tak mozna me to vyjde

Reagovat
smazaný uživatel

V Ruska zasa všetci na mol....

Reagovat
smazaný uživatel

nastane ruský export do Evropy

Reagovat
smazaný uživatel

Uz vydim putina v loži

Reagovat
herbage

To už je podruhý co dneska píšeš "vYdim".

Reagovat
smazaný uživatel

prominte pani ucitelko

Reagovat
herbage

Kdybys to napsal jednou, tak prosím, ale dvakrát značí, že je to hlubší problém a to Y tam máš zafixované a já ti vlastně dobrovolně pomáhám s tím bojovat, dokud to jde. Takže příště stačí krátce napsat: "Děkuji".

Reagovat
fantomas

Ale jak si dal pozor na tečky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

....jazyková ostraha

Reagovat
smazaný uživatel

dnes v deníku sport: .........V Moskvě také tehdy vyvolala velký rozruch informace o tom, že Hiddink bude brát dva miliony eur ročně, tedy mnohem víc než kdokoli z jeho předchůdců.

I z Romanceva možná trochu hovořila závist, když v rozhovoru pro list Sport Express řekl: „Jestli na mistrovství Evropy nepostoupíme alespoň do semifinále, tak jsou to peníze vyhozené oknem. Měli jsme je raději dát na rozvoj dětského fotbalu.“

Jsem zvědavý co na to řekne teď...

Reagovat
cubinho

Jinak, jsem rád, že je Euro na primě. Komentátoři sice průměr - ten dnešní Prokop je z nich asi nejlepší - má sice nic moc hlas, ale mluví rozumně. Ale studio mají opravdu na dobré úrovni. Určitě lepší, než kdyby to měla ČT s Vlastou Vláškem a hostem Pešicem nebo Kotrbou. Vybírají skvělé hosty a ten moderátor tomu opravdu rozumí....jen mě sem tam naštve tou obecnou češtinou, ale to se dá přežít

Reagovat
smazaný uživatel

no Prokop se svým Fan der Vártem

Reagovat
cubinho

Jojo, to mi taky vadilo:-) Ale dalo se to přežít...

Reagovat
cubinho

Ikdyž, kdo ví, jak se ta cizí jména vůbec čtou.

Reagovat
herbage

No ale mohl to číst buď: "van der várt" nebo "fan der fárt" a nikdo by mu hlavu neutrhl, jenže tohle je takovej kočkopes.

Reagovat
fantomas

Přesně no, nechápu, jak to muže přečíst jednou tak a na konci jinak.

Reagovat
herbage

I když třeba ten Kim Källström, tam se mění výslovnost toho druhého K kvůli následujícímu písmenu na Š, takže nikdy nevíš.

Reagovat
fantomas

Jako Kim Šalstrém?

Reagovat
smazaný uživatel

Šelstrém

Reagovat
fantomas

No, jasny...

Reagovat
smazaný uživatel

šalstrém

Reagovat
fantomas

Nn, nevšim sem si přehlasovanýho áčka.

Reagovat
herbage

Když už se bavíme o Källströmovi, v diskusi pod jeho článkem jsem našel zajímavou věc:

Drethe 23:31 - vidim, 23:47 zde - vydim, on-line chat během zápasu vydim. Má teorie tedy selhala, Dretheho způsob rozhodování ve velmi krátkém časovém úseku pro mě tedy zůstává záhadou.

Reagovat
fantomas

Reagovat
cubinho

Hoši, už jsem na to přišel, podívejte se na toto: http://www.acapela-group.com/Greetings/1-b94143645a8c

Reagovat
fantomas
Reagovat
fantomas

Moc moudrej z toho teda nejsem.

Reagovat
cubinho

Já bych spíš řekl, že Š se ve švédštině čte, když je K ve spojení s J, takže kdyby se jmenoval Kjelsträm, tak by to to š bylo....Ale kdo ví...Teď si vlastně vzpomínám, že když nastupoval Kälsträm v zápase s Rusama, tak ten švédský hlasatel možna fakt řekl šelstrém..+

Reagovat
smazaný uživatel

mám dojem, že kdesi jsem od zahraničního komentátora slyšel i "vandevat" .....ale správně je to s f, alespoň myslím.....

Reagovat
smazaný uživatel

ale správně by to mělo bejt normálně van der fárt ne?

Reagovat
cubinho

Asi by to mělo být Fan der Fárt...ale to je jedno, Poláci zas třeba říkají Rozehnalovi Rozendál:-)

Reagovat
smazaný uživatel

mohli by z něho udělat Rommedala....

Reagovat
smazaný uživatel

a navíc, dyť se čte normálně i Van nisterloj, van bronkhorst, tak proč by měl bejt fan der fárt, van der sar je taky normálně van...

Reagovat
cubinho

Podívej se, co na to říká zajíček: http://www.acapela-group.com/Greetings/bunny.html

Reagovat
cubinho
Reagovat
fantomas
Reagovat
smazaný uživatel

tak to je dobré no

Reagovat
smazaný uživatel

No ja si myslim, ze jestli to chtej cist jako anglicky mluvici komentatori, tak se to vyslovuje "Van der Vaart!, ale jestli chtej zpusobem, jak se to vyslovuje v Nizozemsku, tak je asi spravne "Fan der Faart"..takze zvolili kompromis

Reagovat
smazaný uživatel

To mi trhalo usi jako granatem.

Reagovat
fantomas

Moderátor, resp Šilhan, je fakt nejsilnější stránka přenosů Prima - líbí se mi jeho postřehy (teda jen Šilhana, ten druhej je o dost horší, ale neni tam naštěstí moc často). Komentátoři špatní. Nikodým s Prokopem tomu sice rozumí, jenže mluvený projev je slabý. No a Bahník, ten má špatné oboje, toho nemá cenu řešit.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby Prima dělala víc fotbalu (nejen Premier League), mohlo by se to celkově vyvíjet velmi dobře. Zatím jsou na dobré cestě, ale občas je vidět, že jim chybějí zkušenosti.

Samozřejmě druhá věc je, jestli by se našlo v programu místo mezi všemi těmi křehkými vztahy nebo soutěžemi typu Hádej, kdo jsem či Ber nebo neber, o jejichž kvalitě svědčí už samotné názvy

Reagovat
smazaný uživatel

Musím smeknout před ruskem. Neviděl jsem je proti španělům, ale co jsem viděl potom - jasně nejlepší mančaft. holandani na ně dneska neměli. Jinak 100% nejlepší turnaj za poslední dekádu.

Reagovat
Fernando_Torres

Van Basten odchazi od Nizozemsky repre, takovej kouc by se mi libil u nas, toho by mel soudruh Kostal zkusit prekecat....

Reagovat
smazaný uživatel

ten už je dávno dohodnutej s Ajaxem a toho se nevzdá

Reagovat
smazaný uživatel

tým Ruska zaslouží obrovskou poklonu to co dnes zahráli bylo místy až neskutečné, ten tým tipuju na celkovýho vítěze, protože kdy jindy když né teď!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Aršavin by se ještě klidně mohl poprat o druhé místo ve Zlatém míči. MVP ve finále Poháru UEFA a vítězství v něm a teď skvělé Euro s pravděpodobnou finálovou účastí. V lize sice zatím tužka, ale když přestoupí do kvalitnější soutěže a tam se chytí, tak proč ne .

Jinak jsem rád, že pan Micheľ nebude pískat finále, tohle už opravdu stačilo .

Reagovat
fantomas

Druhé místo? A smím se zeptat, kdo bude první?

Reagovat
smazaný uživatel

pan michel je teda peknej id.... totalne to nezvlada stejne jako finale LM

Reagovat
smazaný uživatel

Jak v lize tužka? Vždyť měli tak pět zápasů odložených...

Reagovat
smazaný uživatel

Co, ze stacilo?

Reagovat
smazaný uživatel

tak toto ovsem byla reakce na merengua, ale bud jsem dement a nebo je system ospalej a neposloucha me

Reagovat
-PeCa_08-

Reagovat
smazaný uživatel

No toto jsem opravdu nečekal rozjeté nizozemce vyleje stoupající síla Rusů

Reagovat
smazaný uživatel

Čekal jsem že dojdou až do finale,ale rusové hráli výborně a myslím si že postup mají zaslouženě

Reagovat
mastakillah

všude kam přijde Hidding tak tak je úspěch..jednoznačneě nejlepší trenér na světě..Rusko skvěle

Reagovat
smazaný uživatel

Aršavin dúfam, že nepojde do nejakého Evertonu nebo Newcastlu to radšej zostat v Zenite lebo ten teraz bude valcovat v LM. Ja by som ho bral do Realu . Anukov,Zirkov- neskutočný krajný obránci , Pavlučenko . Rusi ich ubehali .

Reagovat
smazaný uživatel

Nizooozeeemskooo Ach jo....

Reagovat
smazaný uživatel

Super Nizozemcum jsem to opravdu nepral i kdyz hrali super fotbal...ale jeste min to preju Spanelum

Reagovat
smazaný uživatel

Rusům fandím už od začátku šampionátu a před zápasem jsem tušil, že Rusi to dají, protože ta jejich rychlost, obrantnost, přihrávky.. to je neskutečné. Podle mně ted postoupí španělé a rusi jim potom dají co proto v semifinále.

Reagovat
smazaný uživatel

Perfektni Euro!Když se nad tim člověk zamysli už od kvalifikace tak si muže jenom libovat.

Reagovat
smazaný uživatel

To šetření hráčů na poslední zápas ve skupině se zatím krutě nevyplácí, podle této teorie dnes vyletí Španělé. Německo, které muselo zvládnout poslední zápas skupiny bylo lepší jak Portugalsko. Rusko, které muselo bylo lepší jak Nizozemsko, jenom Turecko bylo lehce horším týmem, jenomže všichni víme s jakou vůlí zatím Turci hrají. Nizozemsko bylo horší skoro ve všem, nejvíc mě ale překvapila ta zatavenost, vždyť byli právě oni turbem základní části a teď hráli stojatý fotbal. Rusové je přehráli. Pro mě byl nejlepší hráč zápasu Semak, skvěle hráli Aršavin, oba krajní obránci Žirkov a Anyukov, který mi připomíná Pesotta. A skvělý byl Biljaletdinov, určitě lepší jak Saenko. Fantastické Rusko. Finále Německo-Rusko může klidně nastat. Německo totiž na tuty porazí Turecko, Turecko bylo nejslabší tým čtvrtfinále, jedinou jejich zbraní je neskutečná vůle. Jenomže Němci mají vůli možná ještě větší a zkušeností nepřeberně.

Reagovat
smazaný uživatel

tak včerejší zápas Rusů s Nizozemci opět předzápasové předpoklady postavil na hlavu a vyhrál tým,který nemusel šetřit své hráče ve skupině,zajímalo by mě,jestli to je jeden z hlavních faktorů neúspěchu favoritů každopaádně včera Rusáci postoupili víc,než zaslouženě,koho by taky napadlo,že budou po celý průběh zápasu Nizozemce vyučovat z fotbalu :)) rozhodně Aršavin odehrál vynikající zápas,motorová myš je ještě slabý pojem,takový běžecký výkon jsem moc často neviděl a i Sčasný se ohledně ruské fyzičky trefně vyjádřil a hráči jako Pavlyučenko,Semak,Žirkov, Zyrjanov opět odehráli to,na co jsme byli ze skupiny vyjma zápasu se Španělskem zvyklí a i oni se určitě výraznou měrou podepsali na nečekaném úspěchu,ale o to více zaslouženém úspěchu

Reagovat
Slejdy

klobouk dolu pred ruskem fakt ze jo aršavin

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska možná bude zveřejněno, kde Aršavin odejde.

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhrají Nizozemci 2:1.

Reagovat
Slejdy

Reagovat
smazaný uživatel

Rusové vyhráli zaslouženě, Nizozemci jim nestíhali.

Reagovat
-PeCa_08-

no až ted sis možná přečetl ten článek no

Reagovat
Pharrell

vysledek jsem tipl dobre,jen na spatne strane (prral jsem to Holandanum )

Reagovat
smazaný uživatel

O Aršavina už stojí i Inter.

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne tam ne

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Slejdy

Reagovat
smazaný uživatel

ani se nedivim,ale vic sem to cekal od chelsea

Reagovat
smazaný uživatel

krasny zapas ,Rusi mali vynikajuce kraje zalohy,Arshavina,Pavluchenka,dobreho kapitana a brankara ,skoda ze ruska liga je na tom dobre financne ,inak by boli davno v najlepsich ligach

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ach jo. nemam ty rusy vubec rad...ale vubec ne

Reagovat
smazaný uživatel

Velké překvapení. Ale nutno řící, že Rusko si načasovalo formu výborně a Nizozemské tulipány během prodloužení pěkně uvadly. Přitom Oranjes doposud svoji hrou spoustu fans nadchli a čekalo se, že v tom budou pokračovat a byli v podstatě stavěni do role skoro největšího kandidáta na titul. Ale to je fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele