Život jde dál, nedělá si Beckham hlavu z Capellova rozhodnutí

01.02.2008, 12:07
Aktuality
Hořkou a vzhledem k okolnostem i tak trochu nečekanou pilulku musel spolknout David Beckham. Záložník Los Angeles Galaxy se těšil na svůj stý start za anglickou reprezentaci, jeho jméno se však nakonec v nominaci trenéra Fabia Capella pro přátelské utkání proti Švýcarsku neobjevilo. 32letý fotbalista si z toho hlavu nedělá a hodlá bojovat, aby se dostal zpět do týmu...

"Vždy jsem říkal, že chci být k dispozici. To jsem dělal, už když mě opomenul Steve McClaren. Nikdy jsem nepřemýšlel nad tím, že si za Anglii již nezahraji. Mít 99 startů je skvělé. Je to více, než o čem jsem snil. Pokud nejsem v týmu, budu i nadále tvrdě pracovat a snažit se dostat zpět," nechal se slyšet Beckham.

"Neurazím se jenom proto, že jsem starší a měl bych mít respekt; život jde dál. Ve své kariéře jsem již byl několikrát šťastný, když jsem překonal krušné časy a zklamání. Pokud nenastoupím ke stému zápasu, dostanu se z toho po svém. Pokud ano, potom jedině dobře," dodal Beckham.

Beckham a Capello spolu pracovali v loňské sezoně v Realu Madrid a rovněž tam Beckham chvíli nefiguroval v plánech italského kouče. Ten ho dokonce vyřadil z kádru, anglický reprezentant se ale nevzdal, získal si zpět trenérovu důvěru a byl jedním z klíčových článků Bílého baletu na cestě za mistrovským titulem.

Autor: Tomáš Pavlík / goal.com

Komentáře (58)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Ten Calderon je asi fakt hnup. Beckham hraje fakt moc dobře. Kdo ho viděl, tak mi to potvrdí a jestli na sobě Beckham makal celej leden, jak říká, tak patří jednoznačně do základu.

Nominovaní záložníci jako třeba Bentley, Barry, Young a další jsou mnohem horší...Beckham si to zaslouží a doufám, že ho Capello nominuje příště. Možná jsou v tom osobní spory z Realu..to bych se nedivil.........

Beckham na to má a obdivuju ho

Reagovat
smazaný uživatel

S první větou naprosto souhlasím.

Reagovat
Kily

já taky, ale nepatří to náhodou k něčemu jinému?

Beckham sice trénoval s Arsenalem, ale nemá herní praxi. Určitě bych nezatracoval Bentleyho, Barryho a Younga, ti mají slušnou formu a do reprezentace patří, z tohohle pohledu Capellovo rozhodnutí chápu. Až se rozjede MLS, tak Beckham určitě nebude chybět

Reagovat
smazaný uživatel

Proto souhlasím...

Reagovat
smazaný uživatel

Podle me byla uplne puvodni chyba angazovat Capella na lavicku.. Jakej to my smysl?? Je to prece anglicka repre a vzhledem k tomu ze si Capello sebou vzal italskej personal tak pojem anglicka repre trochu straci vyznam.. Ale i pres to verim ze si beckham brzo ten 100 zapas zahraje, fanousci na Capella udelaj takovej tlak ze podlehne.. doufam

Reagovat
smazaný uživatel

MYslím že i přes to že je mertouš tak fotbalista je fajn a má na to aby hrál za Anglii ... ty jeho centry pořád nemají chybu

Reagovat
smazaný uživatel

neznate nekdo ofialni stranky chelsea dik?

Reagovat
plechi

chelseafc.com

Reagovat
smazaný uživatel

dik

Reagovat
smazaný uživatel

Nevíte někdo kdo je Kapitánem Anglické repre?

Reagovat
M11

terry ?

Reagovat
smazaný uživatel

já právě taky váhám mezi Terrym Gerrardem a Lampardem...a tak asi Terry,jenže je teď zraněn,tak si bude Steve

Reagovat
plechi

ano terry

Reagovat
smazaný uživatel

dík

Reagovat
smazaný uživatel

Terry ale ten je ted zraneny tak Stevie G

Reagovat
smazaný uživatel

No nechapu cappela proc dela takove debilovinky mozna ma svuj duvod jako trenera si ho vážím ale to že nepovolal beckhama tak to me štve pač si to zaslouzi a i kdyby si to nezasloužil tak je to pratelak a navic byl by to jeho 100 start nechapu proc mu neudelal radost oto vic by se ve svem 100 zapase snažil -vzpomenme si na zapas Anglie -Chorvatsko pokud si vzpominam tak velký šéf steve MC.... nechal beckhama sedět odzacatku nalavicce -sem to necekal no a az anglani prohravali o 2 goly tak tam konecne poslal beckhama a pak zacala anglie davat goly .......:) no rozhodne si myslim ze to je velka fotbalova osobnost ktera nezapomela hrat fotbal a do repre patří!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdo nezapomene hrát fotbal, ale záleží na tom, na jaké úrovni...

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím. Na krásný centr na Crouche nebo jak se to píše nezapomenu

Reagovat
smazaný uživatel

Ještěže to trénuje Capello (nebo Calderón?) a ne někteří zdejší jedinci .

Reagovat
M11

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim proč, ale v první větě jsem dal místo Capello Calderona a proto se omlouvám:D

Reagovat
smazaný uživatel

real na vždy v krvi

Reagovat
smazaný uživatel

Proč to nezkusit bez Beckhama? Zná ho moc dobře a ví, co od něho může čekat. Bude hledat nejlepší variantu a když uvidí, do čeho se namočil, povolá Beckhama, v kterém má jistotu.

Reagovat
smazaný uživatel

Nominace celkem dobrá. Ale jedna věc mě zaráží. Kde je "Kladivář" Robert Green???!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně jak sem očekával Beckham v nominaci není Capello není blbej kouč a každej musí vidět že Becks je už víc než průměrnej fotbalista,chybí mu rychlost,obejití hráče,hlavičky,důraz pro dnesšní fotbal nepotřebnej.Anio branky nedává,jestli se mu povede jeden trestňák za měsíc,tak o je málo.Dobře sem věděl že Capello není blbej a nepodlehne tomu tlaku aby byl David v repre a odehrál si ten svůj 100 zápas.Capello vybírá opravdu nej.hráče a Anglie určitě má spousty lepších hráčů.

Reagovat
smazaný uživatel

Tebou jmenovaný vlastnosti (ne)měl vždycky. A s těma hlavičkama jsi už jako ten Pro Football. Ti když neví, jakou napsat slabinu, tak vždycky napíšou hlavičkování. Asi jim nedochází, že ofenzivní záložníci to nemají v popisu práce. Dnes jsem prolítl poslední číslo a Cesc se Sneijderem mají jako slabinu, světe div se, hlavičkování .

Reagovat
smazaný uživatel

Před třemi lety to psali i k Cristianu Ronaldovi.

Reagovat
smazaný uživatel

Jn, to si taky vzpomínám .

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě jsem si všiml, že jejich nepostradatelné fráze jsou třeba : "Nedostastek zkušeností ve vrcholovém fotbale. "

Reagovat
smazaný uživatel

on beckhama neměl rád už v realu- dyť kvůli němu si musel beckham pakovat kufry! On se spálí jako MCLAren a uvidí ,že je to důležitá součast albionu

Reagovat
smazaný uživatel

Beckham nemá v anglické repre co dělat, takže nechápu ten zbytečný povyk.

Reagovat
smazaný uživatel

Co se vám u Beckhama líbí,sou hráči kteří mají dobrou techniku ale slabou hru hlavou,myslím tím teď záložníky jako například ten Sneider,sou hráči kteří mají špatnou techniku ale perfektní zakončení hlavou jako třeba Ballack ale Beck nemá ani jednu vlastnost,je pomalej,jeden n ajednoho si netroufne,nevyhráva ani ty hlavičkové souboje,jediné co mu pořád dáváte jako plus je kopací technika,podle mě je to málo,ani nevím kolik těch golu s tretňáků dal myslím že velice málo,trefí se jednou za uherskej rok a pak se to všude ukazuje jakej je borec.Ale už ani ty tresťnáky nekope jak kopal.Abych ho měl na hřišti jen na trestňáky,které stejně kopne dobře Gerrard,takovej hráč je Capellovi k hovnu.Neříkám David byl dobrej fotbalista když hrál za MU,ne dobrej byl skvělej ale momentálně už nemá co nabídnout,říkejte si co chcete jak to řekl Maradona sou 100 lepších fotbalistů.Já bych ho tam za zásluhy taky nedal,aby si odehrál 100 zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak

Reagovat
-Kopy-

Jéžiš, já se stebou snad v ničem neshodnu.

Reagovat
smazaný uživatel

No neříkej mi, že obdivuješ Beckhama?

Reagovat
-Kopy-

Obdivuju ? uznávám.

Reagovat
smazaný uživatel

Přečetl jsem si tvůj příspěvek do půlky a dál pokračovat ani nebudu. Když sjme u těch vlastností, tak vyberu ty Davidovi, který jaksi opomínáš (asi z nedostatku informací a neznalosti jeho jako hráče a člověka): tebou zmiňovaná kopací technika (mimochodem málokdo na světě ji má na takové úrovni, je-li vůbec někdo); obrovské zkušenosti, s címž souvisí obrovský přehled o hře a cit pro situaci; skvělá forma křídelní hry, kdy neustálými (přesnými) centry zaměstnává vápno soupeře; skvělá střelba; kombinační hra; bojovný duch a srdce pro svou zemi; fotbalový i lidský intelekt atd.

Není fotbalista, který je ve všech směrech hry na excelentní úrovni, každý v nějakém směru vyniká a je to na hráčovi, jak tu svou nadanost umí zúročit. Ne každý fotbalista tohle umí.

Pokud si myslíš, že David nemá Anglii co dát, tak buď jsi ho neviděl hrát poslední zápasy v repre nebo ho prostě jako hráče nemáš rád, přestože o něm pramálo víš.

Reagovat
smazaný uživatel

"skvělá střelba; kombinační hra; bojovný duch a srdce pro svou zemi; fotbalový i lidský intelekt atd." . Skvělou střelu? To vůbec ne. Do kmbinace se Beckham nikdy nehodil, o bojovném duchu se dá taky pochybovat a lidský intelekt...to si děláš srandu, né?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Však Capello ví co je v něm a ví jakou udělal už jednou s Davidem chybu (a sám to přiznal) a neboj se, že s ním přestal počítat. Myslím, že David bude hrát ještě velkou roli v repre Anglie, ještě když trénuje Capello, kterej ho tolik moc zná.

Reagovat
smazaný uživatel

nehodnotte beckhama jako hrace ted,ale toto prohlaseni ,tento clanek se mi libi velice ,pac jsem jeho fanda cely zivot a budu.........a nemam rad jak nekteri kritici v mediich .....o nem tvrdi ,ze je hloupy clovek a neumi si ani spocitat sve meni a kolik ma tetovani na tele a tak ..timhle rozhovorem ..to opet vyvratil,ze neni jen primadona manekynova..ale ze je to i moudry...rozumny a inteligentni clovek a vse co v zivote dela ..se mu dari,protoze je moudry a dela moudre rozhodnuti proto ho mam a budu mit rad cely zivot.....ale vice nez svou holku ne

Reagovat
smazaný uživatel

sice nema Becks herni praxi a take veci ale myslim ze nikdo ani Capello ani nikdo jiny nema pravo brat Beckhemovi sty start za to co dokazal

Reagovat
smazaný uživatel

Co dokázal?

Reagovat
-Kopy-

No rozhodně víc než ty.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to bylo dost slabý a pod tvoji úroveň

Reagovat
plechi

ale trefné

Reagovat
-Kopy-

sorry Kubíku

Reagovat
smazaný uživatel

a pravdivé

Reagovat
smazaný uživatel

Ale tady se přece nikdo neporovnává s Beckhamam. Alespoň co se fotbalu a prachů týče.

Reagovat
smazaný uživatel

no dobry

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem myslel, že se za zásluhy nenajde.

Reagovat
smazaný uživatel

*nehraje. Dneska mi jebe.

Reagovat
smazaný uživatel

a proč by Capello neměl právo Beckse nenominovat,prostě když už nehraje to co hrával tak ho nebudu nominovat.Proč by měl někdo někoho nominovat za zásluhy?Alex Del Piero taky nebyl nominovanej protože neměl formu,teď ji má tak bude snad nominovanej,Alexe taky nenominovali za zásluhy prostě nic nehrál tak nebyl nominovanej.Dobře to udělal Capello!Já neříkám,David je určitě dobrej člověk,teď sem na Galaxii viděl jak podporuje Unicef a různé dobročiné akce,ale fotbalově uznejte že už to není na repre.

Reagovat
smazaný uživatel

Netreba zabudat ze Capello Becksa pozna. Ako hraca i cloveka. Podla mna ide u Capella o TAKTIKU Staci si spomenut ako hral Becks pred tym ako ho Capello prestal nominovat na zapasy. Nebolo to uplne katastrofalne ale nijak uzasne to nebolo. Ale ked Becks videl ze len tak sa tam nedostane tak zacal makat a potom to tak vyzeralo aj na ihrisku hral skvele a nebolo to len o jeho standartkach ale bol prospesny pre cely tim a spolu s Robinhom tahali tym k titulu. A to chce podla mna dosiahnut aj teraz. mozno sa mylim ale skutocne sa mi zda ze prave o toto tu ide

Reagovat
smazaný uživatel

amen

Reagovat
smazaný uživatel

Komentáře (51)

drks, 01.02. 12:12

Ten Calderon je asi fakt hnup. Beckham hraje fakt moc dobře. Kdo ho viděl, tak mi to potvrdí a jestli na sobě Beckham makal celej leden, jak říká, tak patří jednoznačně do základu.

Nominovaní záložníci jako třeba Bentley, Barry, Young a další jsou mnohem horší...Beckham si to zaslouží a doufám, že ho Capello nominuje příště. Možná jsou v tom osobní spory z Realu..to bych se nedivil.........

Beckham na to má a obdivuju ho

[reagovat]

Re:

spanhel, 01.02. 12:16

S první větou naprosto souhlasím.

[reagovat]

Re: Re:

Kily, 01.02. 12:19

já taky, ale nepatří to náhodou k něčemu jinému?

Beckham sice trénoval s Arsenalem, ale nemá herní praxi. Určitě bych nezatracoval Bentleyho, Barryho a Younga, ti mají slušnou formu a do reprezentace patří, z tohohle pohledu Capellovo rozhodnutí chápu. Až se rozjede MLS, tak Beckham určitě nebude chybět

[reagovat]

Re: Re: Re:

spanhel, 01.02. 12:31

Proto souhlasím...

[reagovat]

Re:

dousic, 01.02. 16:09

Podle me byla uplne puvodni chyba angazovat Capella na lavicku.. Jakej to my smysl?? Je to prece anglicka repre a vzhledem k tomu ze si Capello sebou vzal italskej personal tak pojem anglicka repre trochu straci vyznam.. Ale i pres to verim ze si beckham brzo ten 100 zapas zahraje, fanousci na Capella udelaj takovej tlak ze podlehne.. doufam

[reagovat]

David

rekso_O_nek, 01.02. 12:13

MYslím že i přes to že je mertouš tak fotbalista je fajn a má na to aby hrál za Anglii ... ty jeho centry pořád nemají chybu

[reagovat]

Jev, 01.02. 12:19

neznate nekdo ofialni stranky chelsea dik?

[reagovat]

Re:

plechi, 01.02. 12:29

chelseafc.com

[reagovat]

Re: Re:

Jev, 01.02. 12:32

dik

[reagovat]

kápo

vandertom, 01.02. 12:20

Nevíte někdo kdo je Kapitánem Anglické repre?

[reagovat]

Re: kápo

M11, 01.02. 12:24

terry ?

[reagovat]

Re: Re: kápo

vandertom, 01.02. 12:26

já právě taky váhám mezi Terrym Gerrardem a Lampardem...a tak asi Terry,jenže je teď zraněn,tak si bude Steve

[reagovat]

Re: Re: Re: kápo

plechi, 01.02. 12:29

ano terry

[reagovat]

Re: Re: Re: Re: kápo

vandertom, 01.02. 12:31

dík

[reagovat]

Re: kápo

scouser, 01.02. 14:31

Terry ale ten je ted zraneny tak Stevie G

[reagovat]

HMM cappelo????

Posty, 01.02. 12:29

No nechapu cappela proc dela takove debilovinky mozna ma svuj duvod jako trenera si ho vážím ale to že nepovolal beckhama tak to me štve pač si to zaslouzi a i kdyby si to nezasloužil tak je to pratelak a navic byl by to jeho 100 start nechapu proc mu neudelal radost oto vic by se ve svem 100 zapase snažil -vzpomenme si na zapas Anglie -Chorvatsko pokud si vzpominam tak velký šéf steve MC.... nechal beckhama sedět odzacatku nalavicce -sem to necekal no a az anglani prohravali o 2 goly tak tam konecne poslal beckhama a pak zacala anglie davat goly .......:) no rozhodne si myslim ze to je velka fotbalova osobnost ktera nezapomela hrat fotbal a do repre patří!!!!

[reagovat]

Re: HMM cappelo????

spanhel, 01.02. 12:38

Nikdo nezapomene hrát fotbal, ale záleží na tom, na jaké úrovni...

[reagovat]

Re: HMM cappelo????

drks, 01.02. 13:04

Souhlasím. Na krásný centr na Crouche nebo jak se to píše nezapomenu

[reagovat]

merengues, 01.02. 12:33

Ještěže to trénuje Capello (nebo Calderón?) a ne někteří zdejší jedinci .

[reagovat]

Re:

M11, 01.02. 13:03

[reagovat]

Re:

drks, 01.02. 13:03

Nevim proč, ale v první větě jsem dal místo Capello Calderona a proto se omlouvám:D

[reagovat]

Re: Re:

vandertom, 01.02. 13:08

real na vždy v krvi

[reagovat]

ital, 01.02. 13:10

Proč to nezkusit bez Beckhama? Zná ho moc dobře a ví, co od něho může čekat. Bude hledat nejlepší variantu a když uvidí, do čeho se namočil, povolá Beckhama, v kterém má jistotu.

[reagovat]

Vojjan, 01.02. 13:17

Nominace celkem dobrá. Ale jedna věc mě zaráží. Kde je "Kladivář" Robert Green???!!!

[reagovat]

Juventus, 01.02. 13:48

Přesně jak sem očekával Beckham v nominaci není Capello není blbej kouč a každej musí vidět že Becks je už víc než průměrnej fotbalista,chybí mu rychlost,obejití hráče,hlavičky,důraz pro dnesšní fotbal nepotřebnej.Anio branky nedává,jestli se mu povede jeden trestňák za měsíc,tak o je málo.Dobře sem věděl že Capello není blbej a nepodlehne tomu tlaku aby byl David v repre a odehrál si ten svůj 100 zápas.Capello vybírá opravdu nej.hráče a Anglie určitě má spousty lepších hráčů.

[reagovat]

Re:

merengues, 01.02. 13:55

Tebou jmenovaný vlastnosti (ne)měl vždycky. A s těma hlavičkama jsi už jako ten Pro Football. Ti když neví, jakou napsat slabinu, tak vždycky napíšou hlavičkování. Asi jim nedochází, že ofenzivní záložníci to nemají v popisu práce. Dnes jsem prolítl poslední číslo a Cesc se Sneijderem mají jako slabinu, světe div se, hlavičkování .

[reagovat]

Re: Re:

spanhel, 01.02. 13:58

Před třemi lety to psali i k Cristianu Ronaldovi.

[reagovat]

Re: Re: Re:

merengues, 01.02. 14:51

Jn, to si taky vzpomínám .

[reagovat]

Re: Re:

spanhel, 01.02. 14:08

Ještě jsem si všiml, že jejich nepostradatelné fráze jsou třeba : "Nedostastek zkušeností ve vrcholovém fotbale. "

[reagovat]

wattt, 01.02. 13:56

on beckhama neměl rád už v realu- dyť kvůli němu si musel beckham pakovat kufry! On se spálí jako MCLAren a uvidí ,že je to důležitá součast albionu

[reagovat]

Jakub19, 01.02. 13:59

Beckham nemá v anglické repre co dělat, takže nechápu ten zbytečný povyk.

[reagovat]

Juventus, 01.02. 14:07

Co se vám u Beckhama líbí,sou hráči kteří mají dobrou techniku ale slabou hru hlavou,myslím tím teď záložníky jako například ten Sneider,sou hráči kteří mají špatnou techniku ale perfektní zakončení hlavou jako třeba Ballack ale Beck nemá ani jednu vlastnost,je pomalej,jeden n ajednoho si netroufne,nevyhráva ani ty hlavičkové souboje,jediné co mu pořád dáváte jako plus je kopací technika,podle mě je to málo,ani nevím kolik těch golu s tretňáků dal myslím že velice málo,trefí se jednou za uherskej rok a pak se to všude ukazuje jakej je borec.Ale už ani ty tresťnáky nekope jak kopal.Abych ho měl na hřišti jen na trestňáky,které stejně kopne dobře Gerrard,takovej hráč je Capellovi k hovnu.Neříkám David byl dobrej fotbalista když hrál za MU,ne dobrej byl skvělej ale momentálně už nemá co nabídnout,říkejte si co chcete jak to řekl Maradona sou 100 lepších fotbalistů.Já bych ho tam za zásluhy taky nedal,aby si odehrál 100 zápas.

[reagovat]

Re:

Jakub19, 01.02. 14:09

přesně tak

[reagovat]

Re: Re:

-Kopy-, 01.02. 14:35

Jéžiš, já se stebou snad v ničem neshodnu.

[reagovat]

Re: Re: Re:

Jakub19, 01.02. 14:37

No neříkej mi, že obdivuješ Beckhama?

[reagovat]

Re: Re: Re: Re:

-Kopy-, 01.02. 14:47

Obdivuju ? uznávám.

[reagovat]

Re:

R9, 01.02. 16:29

Přečetl jsem si tvůj příspěvek do půlky a dál pokračovat ani nebudu. Když sjme u těch vlastností, tak vyberu ty Davidovi, který jaksi opomínáš (asi z nedostatku informací a neznalosti jeho jako hráče a člověka): tebou zmiňovaná kopací technika (mimochodem málokdo na světě ji má na takové úrovni, je-li vůbec někdo); obrovské zkušenosti, s címž souvisí obrovský přehled o hře a cit pro situaci; skvělá forma křídelní hry, kdy neustálými (přesnými) centry zaměstnává vápno soupeře; skvělá střelba; kombinační hra; bojovný duch a srdce pro svou zemi; fotbalový i lidský intelekt atd.

Není fotbalista, který je ve všech směrech hry na excelentní úrovni, každý v nějakém směru vyniká a je to na hráčovi, jak tu svou nadanost umí zúročit. Ne každý fotbalista tohle umí.

Pokud si myslíš, že David nemá Anglii co dát, tak buď jsi ho neviděl hrát poslední zápasy v repre nebo ho prostě jako hráče nemáš rád, přestože o něm pramálo víš.

[reagovat]

Re:

R9, 01.02. 16:33

Však Capello ví co je v něm a ví jakou udělal už jednou s Davidem chybu (a sám to přiznal) a neboj se, že s ním přestal počítat. Myslím, že David bude hrát ještě velkou roli v repre Anglie, ještě když trénuje Capello, kterej ho tolik moc zná.

[reagovat]

sniper.petr, 01.02. 14:13

nehodnotte beckhama jako hrace ted,ale toto prohlaseni ,tento clanek se mi libi velice ,pac jsem jeho fanda cely zivot a budu.........a nemam rad jak nekteri kritici v mediich .....o nem tvrdi ,ze je hloupy clovek a neumi si ani spocitat sve meni a kolik ma tetovani na tele a tak ..timhle rozhovorem ..to opet vyvratil,ze neni jen primadona manekynova..ale ze je to i moudry...rozumny a inteligentni clovek a vse co v zivote dela ..se mu dari,protoze je moudry a dela moudre rozhodnuti proto ho mam a budu mit rad cely zivot.....ale vice nez svou holku ne

[reagovat]

scouser, 01.02. 14:33

sice nema Becks herni praxi a take veci ale myslim ze nikdo ani Capello ani nikdo jiny nema pravo brat Beckhemovi sty start za to co dokazal

[reagovat]

Re:

Jakub19, 01.02. 14:34

Co dokázal?

[reagovat]

Re: Re:

-Kopy-, 01.02. 14:37

No rozhodně víc než ty.

[reagovat]

Re: Re: Re:

Jakub19, 01.02. 14:38

Tak to bylo dost slabý a pod tvoji úroveň

[reagovat]

Re: Re: Re: Re:

plechi, 01.02. 14:46

ale trefné

[reagovat]

Re: Re: Re: Re: Re:

-Kopy-, 01.02. 14:47

sorry Kubíku

[reagovat]

Re: Re: Re: Re: Re:

vandertom, 01.02. 14:47

a pravdivé

[reagovat]

Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Jakub19, 01.02. 14:51

Ale tady se přece nikdo neporovnává s Beckhamam. Alespoň co se fotbalu a prachů týče.

[reagovat]

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

vandertom, 01.02. 14:54

no dobry

[reagovat]

Juventus, 01.02. 14:43

a proč by Capello neměl právo Beckse nenominovat,prostě když už nehraje to co hrával tak ho nebudu nominovat.Proč by měl někdo někoho nominovat za zásluhy?Alex Del Piero taky nebyl nominovanej protože neměl formu,teď ji má tak bude snad nominovanej,Alexe taky nenominovali za zásluhy prostě nic nehrál tak nebyl nominovanej.Dobře to udělal Capello!Já neříkám,David je určitě dobrej člověk,teď sem na Galaxii viděl jak podporuje Unicef a různé dobročiné akce,ale fotbalově uznejte že už to není na repre.

[reagovat]

Becks a Capello

zemaak, 01.02. 14:50

Netreba zabudat ze Capello Becksa pozna. Ako hraca i cloveka. Podla mna ide u Capella o TAKTIKU Staci si spomenut ako hral Becks pred tym ako ho Capello prestal nominovat na zapasy. Nebolo to uplne katastrofalne ale nijak uzasne to nebolo. Ale ked Becks videl ze len tak sa tam nedostane tak zacal makat a potom to tak vyzeralo aj na ihrisku hral skvele a nebolo to len o jeho standartkach ale bol prospesny pre cely tim a spolu s Robinhom tahali tym k titulu. A to chce podla mna dosiahnut aj teraz. mozno sa mylim ale skutocne sa mi zda ze prave o toto tu ide

[reagovat]

Re: Becks a Capello

ital, 01.02. 16:08

amen

[reagovat]

Reagovat
smazaný uživatel

to bylo moc stručný!!!

Reagovat
smazaný uživatel

LOL LIDI

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele