Zemana potěšila výhra i transparent od fanoušků Interu

04.09.2012, 11:37
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (258)

Přidat komentář
Kily

Reagovat
smazaný uživatel

Zeman

Reagovat
Free_player

Reagovat
eibe

Reagovat
RC

Reagovat
AjaxFans

Reagovat
didosh

taky ho mám rád

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pojd do nasi repre.

Reagovat
Alons0

Proč by to dělal? V Itálii je uznávaný a oblíbený, tady by se na něj zase akorát plivalo. Ne že by se na de Bílka plivat nemělo...

Reagovat
.13

tak od fans Juve moc oblubeny nieje

Reagovat
smazaný uživatel

tvuj kec nikoho nezajíma ty zavistivče

Reagovat
Al Capone

To musí být skvělý pocit, když ho takto fanoušci odmění

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Placebo

Už se těším, až ho tu místí sebranka bude tahat do repre

Reagovat
smazaný uživatel

Bitch please, pozdě.

Reagovat
Placebo

Reagovat
smazaný uživatel

Zbytečné něco takového vůbec řešit, pochybuji, že by chtěl mít co dočinění s Peltou, to by šel sám proti svým názorům.

Reagovat
frankiefcb

přesně

Reagovat
smazaný uživatel

Ono stačí, že bojuje v Itálii, u Nás by ho z toho asi úplně kleplo.

Reagovat
Azazelo RD

Pochybuji, že je to u nás horší než v Itálii.

Reagovat
Ronaldo.com

to já ani ne :D tam sou aspon vidět nějaký výsledky! jenže tady se s tím nic nedělá

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Byl kanidát na trenéra jako nástupce po Brücknerovi, projevil o to velký zájem, ale Košťál mu vzkázal že je cizinec a pro reprezentaci už za zenitem.

Reagovat
fajdax

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

"Říkám jen to, co si lidé myslí.." Populista

Reagovat
smazaný uživatel

Populismus by byl, kdyby říkal, co lidé chtějí slyšet...

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, mas pravdu, ale da sa to predsa otocit aj tak. Ved hovori, to co si ludia myslia a teda chcu i pocut od verejne znamej osoby

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím no, určitě bych ho nenazval populistou, vždyť si tím uzavřel dost cestiček.

Reagovat
frankiefcb

Ale tohle toto není až tak ten negativní politický populismus. To je takový zdravý populismus. I když osobně bych to ani populismem nenazýval. Prostě říká to, co si myslí, že je správné a zároveň ví, že je mnoho lidí, co tento názor sdílí. Kdo ho by taky nesdílel že,

Reagovat
smazaný uživatel

Populismus je úplně něco jiného. To co dělá on je prostě to, že se nebojí říct pravdu. Kdyby byl populista, pravda by ho nezajímala a dělal by vše jen pro to, aby se zavděčil všem lidem. Tím by ani neměl svůj vlastní názor a těžko by se takto prosadil.

Nazývat ho populistou je hloupost ;-)

Reagovat
smazaný uživatel

Vlastny nazor sa opiera o to, co si myslia druhi, ci nebodaj masa ludi? Samozrejme, Zemana nemozno nazyvat populistom, na to je svojhlavy, ale ten vyrok proste mi tak pripadal , ze vyslovuje nieco, co si myslia a chcu pocut ini, teda zapacit sa mase a ziskat na tom nejake body. . Netreba brat populizmus len z politiky. A k tej pravde, je relativne v nazoroch, ktory je pravdivy, nemozno ho aplikovat na global, pretoze kazdy ma svoju pravdu.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě že pravda je relativní, každý prosazuje tu svou. Ovšem tohle je prostě hloupost, on neříká co si masy myslí - v tom nemáš pravdu. On má své názory a prezentuje je nehledě na to, jestli se to lidem líbí a nebo ne.

Teď ale konečně po těch aférách začali lidi otevírat oči a přestali být vůči všemu slepí. Šušká se, že korupce je tam opravdu veliká a nikdo z fotbalových činovníků to moc na veřejnost nepřizná, akorát Zeman to prostě dělal a kritizovat to doufám bude i nadále. Proto teď říká to, co si lidi myslí...

Paradoxně situace ale může být naopak, jeho názor se neopírá o názor lidí, tedy většiny, nebo masy. Naopak právě díky němu podle mě se názor většiny lidí změnil a teď to vidí podobně jako on - což nemá s populismem absolutně nic společného. Teď to vidí stejně, v minulosti ale ne každý tomu věřil.

Reagovat
smazaný uživatel

opět chytrý čobol-nezávid, že nemáte tak kvalitního trenéra a zalez s těma kecama

Reagovat
smazaný uživatel

kolko ceskych timov trenoval? s ceskym futbalom on nic nema a on sam sa povazuje viac za taliana

inak ty co prispevok, to perla, to som si vsimol uz davno, podla mna mas tak 13 rokov

Reagovat
smazaný uživatel

Haf haf

Reagovat
stuff

Reagovat
smazaný uživatel

Ten transpartent, ale neznámená to, co se uvádí v článku. Onore přece neznamená vítej, ale něco jako Čest Zemanovi, ikoně čistého fotbalu, nebo čisté ikoně fotbalu.

Reagovat
10

je to tak

Reagovat
didosh

Reagovat
cristiano.K.

kéž by sebral titul Juventusu

Reagovat
frankiefcb

Manchester City měl v létě velký zájem o Daniele De Rossiho z AS Řím. Podle různých spekulací byl přestup velmi blízko, Římané se ale své opory nechtěli vzdát. "Jednání ve skutečnosti ani nezačala. Vyslechli jsme nabídku, ale nestrávili jsme nad ní mnoho času," sdělil provozní ředitel AS Claudio Fenucci.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrá provokace

Reagovat
exse

Mohl by si vytáhnout někoho z GL a udělat mu jméno v Itálii.

Reagovat
smazaný uživatel

To ne, je potřeba dát šanci mladým Italům, nikoliv tahat české hráče do ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

Zdravá konkurence by naopak byla jen a jen prospěšná.

Reagovat
smazaný uživatel

To se neboj, té tam je dost. Proto není třeba tahat nějakou plévu z GL.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty seš taková pléva, proboha, vzpomeň na Nedvěda.

Reagovat
smazaný uživatel

Minulost? Co s ní? Vzpomínky jsou pěkné, ale jsou ti maximálně tak na chladné zimní večery.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně minulost, ale to snad není důvod proč něco takového rovnou odmítat do budoucna, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Záleží jakou věkovou kategorii by si chtěl do zahraničí, respektive Itálie, poslat. Pavlovi bylo 24, co si myslím je ideální věk. Mladší hráči by si neškrtli a akorát by nehráli.

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím, já měl na mysli spíš už ty vyhranější hráče typu Rajtorala (neříkám, že přímo on), ale zkrátka hráč, který je v česku vyhraný, patří na svém postu u nás k těm nejlepším, je v repre, ukázal, že umí zahrát i v Evropě.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasan. Mě spíš vadí, když lidi cpou hráče, co si kopl sotva v lize, zahrál pár zápasů za U21, do A týmu reprezentace a do nejlepších lig v Evropě. Hlavně to zabijí ty mladé kluky. A je jedno jestli jde o Čecha, Slováka, Itala, Němce nebo Francouze. Rajtoral by možná šanci i dostal, záleží ale kde a pod kým. Pokud by šlo o toho Zemana, kdo ví.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě by se mu hodil Jiráček. Podobnost s Nedvědem tam taky je, navíc je to dříč. Doufal jsem trochu, že si ho nějaký italský klub vytáhne před Magathem. Nakonec dopadl dobře, ale teoreticky to je typ který by se v Itálii prosadit mohl.

Reagovat
exse

Tak v létě byli spekulace o Rajtoralovi a Keličovi, těžko říct na kolik procent to bylo reálný, ale asi o lize povědomí má, takže to nereálný není.

Reagovat
smazaný uživatel

viz. níž reakce na stavika

Reagovat
smazaný uživatel

Di někam, českýmu fotbalu by to jenom prospělo kdyby si tam někdo udělal dobrý jméno.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě ale nejde o český fotbal, ale o ten italský. Chci šanci pro mladé Italy, než Čechy.

Reagovat
smazaný uživatel

Já vim o co ti jde, ale já ti na nějaký calcio z vysoka... Jako Čech chci to nejlepší pro českej fotbal, tudíž by to nebylo od věci kdyby Zeman někomu pomohl

Reagovat
smazaný uživatel

Já chci jen to nejlepší pro italský fotbal a o tom z vysoka, nápodobně směrem k českému fotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim mě přijde divný chtít něco lepší pro někoho kdo ti je de facto cizí než pro svoje vlastní lidi...

Reagovat
smazaný uživatel

Je cizí a cizí. Ale to je šumák. Pro mě je Calcio, co se fotbalu týče, naprosté numero uno.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasný víš jak sem to ale myslel ne? Já ti to samozřejmě neberu a nebudu se snažit ''misionařit'' a řikat ti co je správná ''víra''

Reagovat
smazaný uživatel

Však v pořádku. Já se jen neodvolávám na nějaké češství, to mi je úplně ukradené. Věřím tomu, čemu věřím a jiné víry nepřijímám Znáš to, věřící člověk je mnohdy velmi zaslepený.

Reagovat
smazaný uživatel

No vzhledem k tomu, že pod calcio moc nepřispívám, ale spíš pozoruju, tak vim, že s tebou by to byl a je předem prohranej boj, trvdit ti, že je něco lepšího než calcio a squadra azurra

Reagovat
smazaný uživatel

pro mě je to pořád stejné, v dobrém i zlém, víra mě neopouští, Calcio je obecně takové náboženství, kterému nepřijde na chuť každý

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Chvíli se spekulovalo o Rajtoralovi, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

To byly jen výmysly novinářů ne? Respektive kromě českých serverů jsem to nikde nezachytil.

Reagovat
smazaný uživatel

Já to četl na nějakém zahraničním.

Reagovat
smazaný uživatel

Okay, díky. Já to právě zaregistroval jen na českých, proto jsem tomu nevěnoval příliš velkou pozornost.

Reagovat
exse

Právě že oboje přišlo z Italských serverů, nebo minimálně o Keličovi, ale jak moc dobrý zdroj to byl těžko soudit, protože se tam psalo že mu o nás končí smlouva, což nebyla vůbec pravda.

Reagovat
smazaný uživatel

Okay. Nevíš odkud to přišlo? ... No když tam bylo něco o končící smlouvě, přičemž to nebyla pravda, tak bych ten zdroj nebral moc vážně.

Reagovat
smazaný uživatel

Však jasně, byl to jeden článek, proto jsem psal, že se spekulovalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Díky.

Reagovat
smazaný uživatel

bylo to třeba i na Romanews, tam teda šlo hlavně o Mr. GS, než šel do těch Brém, ale osobně nejsem příliš přesvědčenej, že by o tom v Římě uvažovali

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ze všech Zemanů mi je asi nejmilejší

Reagovat
es tut mir leid

co takovej Miloš?

Reagovat
smazaný uživatel

nebo Pavel?

Reagovat
smazaný uživatel

major Honza je frajer!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pipo123

Nemám ho rád, ale tuším by sa mu mohlo v AS dariť, hodne sa mi proti Interu páči Castan, Balza, takže tá obrana nebude až taká zlá ako sa aj samotný fans báli. A futbal hrali veru pekný, krásne góly Musím sa ospravdelniť Zemanovi

Reagovat
10

ještě je brzo

Reagovat
smazaný uživatel

má někdo fotku toho transparentu? na netu sem ho nemohl najít

Reagovat
smazaný uživatel

díky

Reagovat
smazaný uživatel

Velký Pán, není se čemu, že ho lidi obdivujou. I Pep se na jeho adresu velmi pěkně rozpovídal. Jsme rád, že naše země má takový trenéra. Velký respekt big boss

Reagovat
10

po Catanii celkem deprese v řadách tifosi AS, jeden zápas na Interu a už mluví o titulu a staví sochy pro Zemana ...btw. Enrique Inter porazil 4:0

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Jajinek

Reagovat
smazaný uživatel

Jeden ze dvou týmů, proti kterým to Zemanovcům půjde.

Reagovat
Pipo123

ten 2 ?

Reagovat
Pettirosso

Juve

Reagovat
smazaný uživatel

Pescara

Reagovat
10

Reagovat
Maritazzi

Reagovat
Pipo123

Reagovat
danko10

To by som nepovedal. Na titul to tuto sezonu asi nebude, ani som nevidel nikde nasich fanusikov sa v takom zmysle vyjadlrovat. Ale to, ze hrame asi tisic krat lepsi fotbal, nez pod tym spanielskym analfabetom, je nepopieratelne.

Reagovat
božský John

No, jak to tak sleduju TADY na eurofotbalu, tak Zemana nejvíc hrotí Krupy gang, jinak ticho po pěšině...

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat
danko10

Prakticky cele gestapo z JDF. Cudujem sa, ze este nedorazili.

Reagovat
smazaný uživatel

Predsa už začala škola

Reagovat
10

já nemluvím o těch pár fans tady...

Reagovat
Maritazzi

Mně přijde, že zrovna v Itálii Zemanovi věří fanoušci skoro bezmezně.

Reagovat
10

právě, to je úplná mánie a kdo projel pár blogů a diskusních fór, tak ví o čem mluvím...zvlášť potom jako ty, který to zažil na vlastní kůži v Římě

Reagovat
smazaný uživatel

nejde o výsledek, ale o předváděnou hru a organizaci hry. Tam je ten pokrok neskutečný a mít širší kádr, tak vám proženou pérka

Reagovat
Maritazzi

Bude záležet, jak to bude dál. Taky se může uzdravit Pjanič, Bradley, Zeman postaví zálohu jak první zápas... od toho se bude všechno odvíjet.

Reagovat
10

od tebe mě tyhle slova uklidňují

Reagovat
Maritazzi

Reagovat
smazaný uživatel

s Enriquem jsem se mýlil, ale dvakrát se nikdy nepletu

Reagovat
10

hm, aha

Reagovat
smazaný uživatel

GRANDE ZEMAN, GRANDE

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
j_mrazik

Zatím bych tu euforii brzdil. Začátek moc pěknej, jen tak dál.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak jsem měl za to, že Inter a AS se zrovna moc v lásce nemají. I když tady je spíš o Zemana ale stejně, trénuje AS.

Reagovat
Jajinek

Nemají...

Non vincere mai !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Tam jde především o to že Zeman a fans Interu mají společného nepřítele .

Reagovat
smazaný uživatel

Udinese a když budou hodně šikovní, tak Neapol.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím letos.

Reagovat
Pettirosso

Reagovat
Maritazzi

Jak píšu stále, nebude to na sbírání trofejí, ale aspoň hrajeme fotbal, Tottiho ten fotbal znovu baví a snad z toho budou poháry a kádr připravený pro dalšího trenéra.

Reagovat
Maritazzi

Ještě musím říct, že mě Zeman potěšil tím, že nelpí přímo na tom 4-3-3 a v průběhu zápasu s Interem už to bylo spíš 4-3-1-2 a týmu to hodně prospělo.

Reagovat
danko10

s to chlapci dokonca skusali na dopoludnajsom treningu, takze by sme s tym mozno mohli vybehnut na Bolognu. Vyhodne je to podla mna aj z toho hladiska, ze S tottim by na tom podhrote mohol alternovat Lamela, alebo Pjanic, ktorym sucasne pozicie ocividne nevyhovuju.

Reagovat
Maritazzi

Já Lamelovi ale věřím, že by mu ten post ještě sednout mohl. Co se týče Pjaniče, tak tam je to jasné. Tottimu by to sedělo, letos má naběháno a asi nastal čas, aby se z té pozice střelce vrátil naplno na post nahravače.

Reagovat
danko10

Lenze Lamelu v 4-3-1-2 nemas kam inam dat. Ono sa to bude asi s tym 4-3-3 dost casto tocit, pretoze mame dvoch klasickych utocnikov, ktori prisli hrat zaklad a mame nedostatok kridel na to, aby sme mohli tu Zdenovu klasiku praktikovat celu sezonu. Plus (aby som nezabudol). Pri 4-3-1-2 by sa naslo vyuzitie aj pre Talla, ktory momentalne nema moc moznosti dostat sa na plac.

Reagovat
Maritazzi

Jako já myslím, že nakonec každý zápas vyběhneme 4-3-3 a pak už se to bude měnit, těch křídel máme málo, jenže ono se asi bere, že za Tottiho může alternovat Pjanič a Nico, za Lamelu Nico a Destro.

Reagovat
Pettirosso

jenže když dáš na trequartistu Francka´, Pjanice a Lamelu, tak ti v útoku zbyde jen Destro s Osvaldem a křídelník Nico..

Reagovat
danko10

Z Lopeza urobil kridlo az Zdeno. On by mohol v pohode v utoku hrat podla mna. Plus na lavici sedi Tallo, ktory by mohol dostat sancu, v pripade potreby.

Reagovat
Maritazzi

Já myslím, že on má pro křídlo všechny předpoklady a že to je jeho místo.

Reagovat
Maritazzi

Jinak 2016/2017 máme hrát na novém v Tor di Valle.

Reagovat
10

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pipo123

je už dajaká predstava ? nejaké fotečky ?

Reagovat
Maritazzi

Zatím Fenucci řekl, že během tour v Americe se vybralo místo, tam by to mělo být hotové a příští rok se má začít stavět, takže v brzké době očekávám příliv nových informací.

Reagovat
danko10

Jaj Fenucci. Aha... Tak to ma nechava chladnym.

Reagovat
Maritazzi

Stadion se bere jako priorita, doufám, že aspoň něco z těch keců při nákupu zrealizují. Doufám, že i ten Pallota s tím trochu hne, vypadal o dost zapálenější než Di Benedetto.

Reagovat
smazaný uživatel

Já už se lekl, že by to mělo být v Itálii. Budete mi chybět.

Reagovat
danko10

Pochybujem. 40% klubu vlastni stale Unicredit a tak velky projekt, ako je novy stadion bude podla mna vyzadovat aktivnu ucast vsetkych akcionarov. Ale kiez by si mal pravdu no...

Reagovat
M11

kapacita je znama ?

Reagovat
Maritazzi

Naposledy, když se o tom mluvilo, tak se psalo něco o 55 tisících. Ale to už je dávno, uvidíme s čím přijdou.

Reagovat
Francesco Totti AS

55 je málo. Pokud to nebude mít aspoň 70, tak ať to radši ani nestaví

Reagovat
smazaný uživatel

málo?

Reagovat
Francesco Totti AS

podelě mně jo. Vždyť minulý týden přišlo na zápas s Catanií moře lidí ( nevim kolik přesně, to by mohl vědět Maritazzi). A na takové derby della Capitale je 55 prostě málo

Reagovat
10

37 000 na první zápas sezony, během Zeman-mánie...

Reagovat
10

beru zpět, 51 000

Reagovat
Maritazzi

Tohle číslo musí být špatně. Moc serverů s tím nepřišlo, ale i když se podíváš na fotky, tak volno bylo akorát v sektoru hostí a volná místa byla na hlavní tribuně. Já to vidím na minimálně 50. I když na tom novém stadionu to nic nemění.

Reagovat
smazaný uživatel

jenže nový stadion, to není jen tak. Máš řadu protichůdných faktorů jako investiční náklady, které rostou s velikostí stadionu, náklady na údržbu, ty rovněž, pak příjem ze vstupného, apod. Když to všechno vezmeš do úvahy, vznikne ti taková křivka, kde na ose y máš velikost nákladů a na ose x velikost stadionu. A ta křivka má nějaké minimum a k jeho zjištění je potřeba mnoha výpočtů a sociologických průzkumů, kde vyhodnocuješ návštěvnost za poslední roky, spádové oblasti, ekonomickou situaci obyvatelstva, apod. Dále tu máš pak faktory, které lze těžko předvídat, tedy forma týmu, hraní LM, apod. Ale přijde mi jako blbost stavět kvůli 3-4 zápasům do sezóny stavět obří monstrum pro 70 tisíc lidí, které pak bude na běžné ligové zápasy zít prázdnotou. Navíc menší stadión bez oválu má i lepší atmosféru a diváci jsou blíže k hráčům. Juventus zvolil podle mě dobré řešení a to je větší klub než vy. Arsenal by taky vyprodal zápasy pro 100 tisíc lidí, ale přesto zvolil stadion pro 60 tisíc a to jsou Londýn i PL potenciálem někde jinde, než Řím a Serie A

Reagovat
Maritazzi

Reagovat
Maritazzi

Podle mě to stačí, vždyť kolik má stadion Juve... Jinak aspoň co se týče podoby, tak proběhla schůzka se staviteli Red Bull areny v New Jersey, tak pro představu možná to.

Reagovat
Pipo123

Taliánske kluby 70 nevyužijú, ten boom už skončil

Reagovat
Maritazzi

Reagovat
M11

36.219 vase lonska prumerna navsteva

Reagovat
M11

to by bylo rozumne.. 50 - 60 pro vas ideal..

Reagovat
Pokahontas

Tohle nikdy nepochopím,tu posedlost za každou cenu zbytečně a draze stavět nové supermoderní stadiony,když současné bez problému plní svou roli...V případě Romy o to absurdnější,že Stadio Olimpico je myslím jeden z nejlepších vůbec,krásný tradiční pětihvězdičkový stánek s více než dostatečnou kapacitou,s hezkým okolím...

Takhle krásný tradiční stadion je pýcha klubu,tradice se nedá koupit!A vyměnit ji za tuctovou modernost s nižší kapacitou a nejspíš (jako obvykle v podobných případech) výrazně vyšším vstupným,to je skoro svatokrádež.

Reagovat
Jajinek

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím co je na tom nepochopitelného . Zvýšení příjmu klubu v této těžké době je víc jak dobrý důvod

Reagovat
j_mrazik

Je to tam na dalekohled nebo tam snad není dráha?

Reagovat
Inter Eterno Amore

Reagovat
Maritazzi

Pokud se někdo podívá do účetnictví, tak je jasné, že díky Olimpicu tam budou spíš červená čísla, je jasné, že pokud se chceme přiblížit velkoklubům, musíme vlastnit svůj stadion.

Reagovat
M11

na tom zapase me docela zaujala jedna vec.. a tou byl Stramaccioni.. zatim jsem mu nikdy nevenoval nejak pozornost tak nevim jestli je tohle u nej normalni jev.. ale vubec se mi na te lavicce hlavne po druhem inkasovanem golu nelibil.. stal tam jak vyorana mys.. pohledy jako by mel nastat konec sveta.. uplne smireny s porazkou.. tohle bych teda u sveho trenera videt nechtel..

Reagovat
Arne

+ po gólu myslím přišel Zanetti a vypadalo to, jak když vyučuje vlastního trenéra...

Reagovat
smazaný uživatel

Hehe, to bolo fakt dobré. Videl si to v telke alebo na štadióne?

Reagovat
Arne

Koukám, že ze sestřihu, protože to bylo po vyrovnání... A to jsem koukal po tribunách a vychutnával, věci na hřišti mě v tu chvíli nezajímaly.

Reagovat
M11

ano ano.. bylo to i tv videt

Reagovat
olis

nevidel som to ale ked to je tak ako vravis tak potom tie moje nazory nato ze Inter moze skonci 2 az 3 beriem s5, to potom vzdy ked zacnu prehravat tak pravdepodobne to budu len tazko otacat

Reagovat
10

Kádr kvalitní mají, v tomhle pro něj žádná výmluva neexistuje. To, že doma tuhle sezonu ze tří zápasů udělal jeden bod s Vaslui už je docela alarmující, stejně jako jeho absolutní nemohoucnost reagovat na soupeře a vývoj zápasu.

Reagovat
M11

asi tam opravdu moc dlouho nepobude

Reagovat
Jajinek

Reagovat
lnterista

jj presne tak...to byl snad jeden z nejhorsich pocitu co jsem za tu dobu co fandim Interu zazil...on proste vubec nevedel co ma delat

Reagovat
smazaný uživatel

Pan Trenér!

Reagovat
Maritazzi

Hm, Balza na měsíc mimo, jsem doufal, že jsem si Taddeie užil už dost.

Reagovat
M11

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, jen tak dál Zemane. Dotáhni AS opět do LM, bohužel na titul to asi nebude...Když se po Brucknerovi volil trenér a byla o něm debata do repre, řekl jsem jméno Zeman na eurofotbalu...víte jaké byly reakce ??? ....kdo to je, co to plácám za nesmysly....málo kdo ho v tu dobu znal, nebyl tolik na očích, pač se o něm tolik nepsalo...Každý na něj zde plyval a teď ??? stačí mrknou na komentáře..demence českého národa

Reagovat
smazaný uživatel

plival*

Reagovat
spider_8

On se nehodí na repre trenéra a už vůbec ne u nás.

Reagovat
smazaný uživatel

OT:

Taková zajímavost , ale pod Zemanem se to celkem hodí

Juventus naposledy prohrál v lize s Parmou 15.05.2011 ještě pod Delnerim od té doby drží 41 zápasů bez porážky ( pro šťourali ještě jednou v lize ) .

Reagovat
M11

zrovna po Udine jsem si na tu snuru vzpomnel.. je to neskutecne

Reagovat
clinger

no z jejich prostředky to není až tak obdivuhodné

Reagovat
smazaný uživatel

To jsou zase kecy. Ostatní kluby mají také nemalé prostředky. Vyhrát ligu bez porážky si zaslouží uznání, ať chceš nebo ne.

Reagovat
iamek

Reagovat
10

Rekord je 58, takže ještě máme co dělat.

Bylo by neuvěřiltelný vyrovnat nebo dokonce překonat Capellův Grande Milan s Bastenem, Baresim, Maldinim, Gullitem. Ve Španělsku je ten rekord 38 zápasů, v Anglii 49. Kdo by po těch dvou nejhorších umístěních v historii klubu řekl, že se zrovna tenhle tým takhle významně zapíše do historie.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo s Tondou bych tomu i věřil , tak řeknu jen uvidíme

Reagovat
Jajinek

rekord v neprohraných zápasech je pro amatéry...důležitý je rekord ve vyhraných zápasech v řadě...

Reagovat
smazaný uživatel

Oba rekordy jsou na stejné úrovni. A těší mě, že oba drží v české lize Sparta .

Reagovat
smazaný uživatel

A ten drží kdo ?

Reagovat
Jajinek

Inter 2006/07 a to zcela o parník. Myslím, že máme dokonce celoevropský

Reagovat
smazaný uživatel

vtipné když uvážím, že vás vedl Mancini a jediná ofenzivní megastar byl Ibra

Reagovat
Jajinek

Crespo? Figo?

Záloha Vieria, Cuchu, Zanetti - Deki?

Maicon a jeho nástup na nejlepšího beka světa, Samuel, Matrix, Cordóba v nejlepších letech jako jedna z nejlepších evropských stoperských eskader?

Inter měl výborný kádr. Kouč..to už bylo horší.

Reagovat
smazaný uživatel

neřikám, že jste měli špatný tým, naopak skvěle vyvážený. Ale když si vezmeš Barcelonu s Decem, Ronaldinhem a Eto'em nebo s Messim, Iniestou, Eto'em a Henrym či Real s Figem, Zidanem, Ronaldem a Raúlem nebo MU s C.Ronaldem, Tévezem a Rooneym, tak to jsou přeci jen týmy, od kterých bych podobný rekord čekal. Jen že je to spíš paradox, když si vezmeš, ež vaší nejsilnější stránkou byla defenzíva a organizace hry (tedy logikou to sedí)

Reagovat
Jajinek

Inter měl jeden z nejsilnějších kádru v Itálii za poslední léta. Samozřejmě, že ten rekord byl dám hlavně tím, že v lize byla malá konkurence, ale nemyslím si, že je nějak divného, že ten rekord drží právě tento kádr.

Reagovat
spider_8

A kolik to je zápasů?

Reagovat
smazaný uživatel

To byla sice dost divná sezóna , ale na to se statistiky neptají . Nakonec jste velkoklub , tak by jste asi měli mít i nějaké rekordy . Jsem rád že jsi nevzpomněl na ten vyrovnaný počet titulů po sobě . To by bylo vůči Toru dost nefér .

Reagovat
10

17, Internazionale, 2006–07, (European Big Five League Record)

11, Roma, 2005–06

10, Juventus, 1931–32

10, Milan, 1950–51 and 1989–90

10, Bologna, 1963–64

Reagovat
M11

17 ?? tak ten uz nikdo nevyrovna

Reagovat
smazaný uživatel

Takže ještě 16 a máme to

Reagovat
10

13

Reagovat
10

a nebýt Gigiho kiksu s Lecce, tak už jen 4

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to dáme , to už je jasné

Reagovat
smazaný uživatel

to nasere

Reagovat
M11

tak to je skoda ovsem

Reagovat
10

ten rekord je bez největšího rivala v lize docela diskreditován

Reagovat
Jajinek

ani omylem...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
lnterista

osobni problemy

Reagovat
smazaný uživatel

Na to se bohužel historie neptá. Nikdo se nepídí po souvislostech, ale po výsledku. Můžeme si myslet co chceme, ale je to jedno.

Reagovat
Jajinek

souvislosti jsou takové, že jsme vyhráli 17 zápasů v řadě...to je i v nevalné konkurenci něco neuvěřitelného, koukni kolik má v tabulce tým na druhém místě. Ten tým psal historii calcia a jestli byl Juve třeba na odvrácené straně měsíce je podle mě naprostý šumák.

Reagovat
M11

je to neskutecne.. jakoby polovina sezony same vyhry.. rikam to uz tezko nekdo nekdy prekona.. co prekona.. tezko vubec priblizi

Reagovat
Jajinek

Reagovat
smazaný uživatel

Já narážím na frašku zvanou Calciopoli, což se skrývá pod slovem "souvislosti". A neřeším co kdyby... Zkrátka jste vyhráli a je jedno jaká byla konkurence, tečka. Držíte rekord a tím to končí

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Inter Eterno Amore

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Tenhle borec si opravdu vždycky stál za svým a nikdy se nikam necpal, možná i proto přišla taková dlouhá odluka od větších italských klubů. A myslím, že se svýma zásadama do Česka nikdy nepáchne.

Reagovat
olis

200. pre vyhru Neapola v dalsom kole

Reagovat
SaianSupaCrew

Rád bych sdílel Zdenův optimismus a výhra nad Interem potěší vždycky .

Ale podle mě moc důvodů k radosti není. Ze "špičky" máme (i díky posranému mercatu) absolutně nejužší kádr. Pořešenou máme prakticky jen zálohu (kde by ale jeden kvalitní CM nebyl vůbec na škodu).

Situace v útoku taky není zrovna růžová, alternativ tam moc není a třeba proti Interu bylo vidět, že Destro z kraje hrát prostě nemůže. Zprava by měl hrát Franče a nalevo bych konečně vyzkoušel Nica, když Zeman tak preferuje mládež.

A naše neverending story v obraně taky nekončí, přičemž příští zápas nastoupí na krajích obrany Taddei a Piris (který se bohužel zdá jako velký omyl).

Já si na první soudy počkám až na konec října, kdy nás čeká Juve, Bergamo, Janov a Udine. Ale stačí pár karetních trestů a trochu rozsáhlejší marodka a budeme nahraní....

Reagovat
SaianSupaCrew

A co mě mrzí úplně nejvíc je to, že Miralem s největší pravděpodobností bude balit kufry

Reagovat
lnterista

Ja bych z te vyhry nejake velke zavery nedelal i kdyby to skoncilo opacne. Inter byl tragickej a i tak jsme mohli vyhrat. Jsme na zacatku a hraci poradne nevi...potrebujem se sehrat. Navic mam strach ze Sneijder si nesedne s Cassanem. Uvidime... sezona je dlouha a ten 3.flek musime nejak ukopak

Reagovat
snuff24

* ten 1. flek nejak ukopat

Reagovat
Slejdy

Reagovat
smazaný uživatel

Zeman 4-3-3

Reagovat
smazaný uživatel

Zaujímavý rozhovor s výchádzajúcim talentom talianského futbalu.

El Shaarawy: život po boku Ibru nebol ľahký

Utočník AC milána odhalil niktoré zo spôsobov ako najlepšie vychádzať z jeho už bývalím spoluhráčom Zlatanom Ibrahimovicom.

"Je ťažké byť ocenený ním". Tajomstvo je odovzdať mu loptu, inak začne vrčať. Musíte vedieť, ako sa k nemu správať. Inak hrá na vás triky.

"Keď si Rino Gattuso všimol že som si oholil obočie, Ibra mi začal nakopávať zadok a povedal:" musíš myslieť len na hru, chápeš? "

"Bol som požiadaný, aby som si ostrihal vlasy, akonáhle som dorazil do Milanella. Tiež sa ma niekto na to spýtal v šatni, ale jeden z mojich spoluhráčov ma bránil a povedal, "ak Hamšík, Neymar a Cisse to môžu mať, prečo by nemohol on? Potom bola debata o mojich vlasoch uzavretá. "

Bývalý hráč Janova tiež hovoril o tlakoch profesionálneho futbalu. "Myslel som, že je to jednoduché nepodlahnúť tlaku a sláve naokolo, práve naopak, je to ťažké.

Fanúšikovia vás žiadajú o fotky a podpisy a máte pocit , že ste Boh, aj keď nechcete. Prídete do Serie A pozornosť okolo vás sa okamžite násobí. Naštastie mi môj otec pomáha držať sa nohami na zemi.

Reagovat
Jajinek

Nejvíc by mě zajímalo, jak tojomstvo odovzat mu loptu pochopí Nené, Menéz, Lavezzi a Pastore...

Reagovat
olis

Lavezzi je tvrdohlavi hovorim uz davno ten sa s Ibrom raz pobije

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ancelotti si z toho vytrhá vlasy

Reagovat
Jajinek

Na soupisce pro základní skupinu EL hybí Chivu, Mariga, Alvaréz i Stankovič.

To mi přijde škoda, zvrovna tito (tedy krom Marigy, který dlouhodobě zraněn) mohli v EL klidně hrát.

Bohužel na soupisce A musejí být Romano, Bianchetti a Benassi, abychom naplnili kvótu odchovanců...jinak by byli na B listu.

Reagovat
smazaný uživatel

A co na to Bobo Vieri?

Reagovat
smazaný uživatel

Zeman a Moratti, ty uměji házet špínu

Co vymyslíš na Juventus letos, až zase vyhraje úvodních 10 kol??? Tajnou dohodu s Ufony nebo velké objemy motorů Jeep??

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Del Piero do Liverpoolu? Pánové! TO! BY! BYLA! BOMBA!! Hrozně moc bych mu to přál klukovi ušatýmu

Reagovat
smazaný uživatel

To bych mu opravdu nepřál. Zlatě Sydney.

Reagovat
Mr.Jindros

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tuhle reakci uplně nechápu.. Myslíš že ho neláká vyzkoušet si Anglii?? Myslim že sotva někdo z nás tuší co se mu honí hlavou.. Austrálie v jeho letech nejspíš lepší, hezčí a sympatičtější volba.. Ale vždyť on na to má hrát za Liverpool! Vždyť tam kromě Boriniho a Suareze nikoho nemaj

Reagovat
smazaný uživatel

Liverpool je pohřebištěm. A nechci, aby ho nějaký vylízaný čurák zranil. Zlatě Sydney nebo USA.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja im v PL fandím kvôli Luisitovi, ale Alex proste nemôže hrať v PL....už si viem predstaviť tie kecy debilných fanúšikov ak by mu náhodou nevyšiel zápas, resp. nesadla liga.

Súhlas zo zlatým Sydney, resp. JúEsEj..

Reagovat
smazaný uživatel

Jediné pozitivum na Liveproolu je Gerrard, toť asi tak vše. No, ale Alex by šel raději určitě do Manchesteru OASIS Věřím, že se rozhodne správně.

Reagovat
smazaný uživatel

Oasis

Teraz som čítal že Pool odmietol kvôli tomu že ich ponuka prišla pozde...

Reagovat
smazaný uživatel

Nestraš

Reagovat
10
Reagovat
smazaný uživatel

je to frajer

Reagovat
Pinturicchio

"Říkám jen to, co si lidé myslí"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pettirosso

čauvec, tak co jak to vymyslíme, označíme Bendtnera za TOP hráče a dáme ti nový nick?

Reagovat
Pinturicchio

No pojď do mě, prohrál jsem, tak vymýšlej.

Reagovat
Pettirosso

No to asi chvilku potrva, tim, ze fanfdi stejnymu tymu, tak moc.nevim..

Reagovat
smazaný uživatel

Nešetři ho!

Reagovat
Yanek

Já bych mu dal něco se Zemanem.

Reagovat
smazaný uživatel

"Grande allenatore Zeman, vincere per noi!"

Reagovat
Pinturicchio

Hajzle.

Reagovat
Pettirosso

taky me to napadlo

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele