Zambrotta se stěhuje do Milána

01.06.2008, 08:26
Aktuality
AC Milán včera večer dotáhl do zdárného konce přestup obránce Gianluky Zambrotty. Rossoneri o hráče Barcelony usilovali už delší dobu, po dlouhém jednání o ceně se kluby údajně dohodly na částce osm a půl milionu eur. Zambrotta by se měl upsat na tři roky.

O 31letém italském reprezentantovi se v souvislosti s přesunem do Itálie mluvilo již několik měsíců, ale teprve včera se jeho návrat do Serie A uskutečnil. AC Milán zatím konkrétní informace nezveřejnil, proto o přestupové částce i délce smlouvy se zatím jen spekuluje. Bývalý hráč Juventusu by si měl v Miláně vydělat 4 miliony eur ročně.

"Potvrzeno. Gianluca Zambrotta se stal hráčem AC Milán," stojí v oficiálním prohlášení na klubovém webu. "Gianluca přichází do Milána, aby zpevnil naši obrannou linii."

Přestup se dal ovšem očekávat, jelikož jen několik hodin před uzavřením dohody milánský viceprezident Galliani prohlásil, že jeho klub někoho jako je Zambrotta nutně potřebuje. Sám pravý obránce navíc dříve prohlásil, že by si chtěl v dresu Rossoneri jednou zahrát.

Autor: Ondřej Holzman / goal.com

Komentáře (138)

Přidat komentář
smazaný uživatel

konečně ! hned mam lepší náladu

Reagovat
smazaný uživatel

tak vek na prestup do ac by aj mal, tak vela stastia dinosaurus v time, v pohodee

Reagovat
smazaný uživatel

néééééé muj oblibenec a zrovna do AC mohl se vratit do Juve

Reagovat
smazaný uživatel

Tak a teď jim prodáme ještě Ronaldinha

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldinha jo, ale doufam ze tam nepude i Eto´o

Reagovat
smazaný uživatel

Když vezmu ten fakt, že chce Eto´o odejít, tak bych byl i rád, kdyby šel do ACM, pač je mám raději než Inter či kohokoliv z Anglie.

Reagovat
smazaný uživatel

no AC by celkem slo, ale kdyby zustal tak by to bylo lepsi

Reagovat
smazaný uživatel

Sem zvedavej na toho etoa,jak to dopadne..v barce chtel vyhravat trofeje a nevyhral nic..a AC nehraje tenhle rok LM..nevim,jestli mu bude stacit uefa(ikdyz to asi vyhraji).no a pak teda vyhraje asi ligu v italii..moje prani je at jde pryc a ronaldinho at zustane..a at hraje.. na lavce je k nicemu.

Reagovat
honziss

No nejsem si jistý jestli v Barce nevyhrál nic 2 tituly a jedno vítězství v LM je podle tebe nic? A s tím, že AC Milán vyhraje UEFU si nebuď tak jistý, loni to o Bayernu taky říkalo mnoho lidí a vidíš jak dopadli. Čtyřka v Petrohradu A o tom vitězství AC v Serii A taky mluvíš jak by už to měli zaplacený.

Reagovat
smazaný uživatel

To je pravda no pohary sou nevyzpytatelny kdo by si vsadil pred sezonou ze vyhraje Zenit pohar UEFA??a ze Fenerbachce porazi Sevillu a malem i Chelsea ja teda ne

Reagovat
smazaný uživatel

ronaldinha a etoo a za 50 mega

Reagovat
smazaný uživatel

juchůůůů.Skvělá náhrada za Cafú. Sice Marcos moc nehrál , ale Zambrotta bude

Reagovat
smazaný uživatel

----------------------Abbiati / Kalac

Zambrotta --- Bonera (kaladze) --- Nesta --- Jankulovski

--------Gattusso ----- Pirlo -----Flamini (Ambrosini)

-------------Seedorf----------------Kaká (Pato)

-------Etoó (Inzaghi / Borrielo / Ronaldo)

Reagovat
smazaný uživatel

a Maldiniho mas kde ?

Reagovat
smazaný uživatel

takhle to doufám nebude no...

Reagovat
smazaný uživatel

Zakladni jedenastka : Abbiaty --------------- Zambrotta,Bonera,Nesta,Jankulovsky-----------Flamini,Pirlo,Kaka,Gattuso--------- Borrielo,Inzaghi

Reagovat
smazaný uživatel

Chtěl jsem se zeptat jak je to z odchody z AC? Kdo zůstane a kdo odejde ?

U: Gilardino (Fiorentina)

Z: Emerson, Brocchi, Gourcouf (Bordó)

O: Favalli, Serginho, Cafú, Simic

B: Dida

Reagovat
smazaný uživatel

gilardinou - out, Emerson a Brocchi - hledá se jim vhodnej tým na přestup, ale nejspíše půjdou pryč, Gourcuff - hostování...Favalli - nejspíše zůstává, Cafú - konec kariéry, Simic - přestup do Galatasaray se rýsuje..Serginho? velká neznámá..Dida - zůstává...

Reagovat
exot12

No ja myslim ze s karierou skoncil Serghino koli zdravotnym problemom, ale Cafu chce este hrat a hlada si angazman

Reagovat
smazaný uživatel

jj, Serginho taky zkončil.

Reagovat
smazaný uživatel

Cafu najskor pojde do Sao paula Serginho skoncil ...

Reagovat
exot12

AC ma pekne ciele:

1. Nepredat dolezitych hracov

2. Posilnit tym

3. Neutratit vela penazi

Su to pekne a rozumne ciele, ale myslim ze ten tim by sa zislo naozaj ozivit a priviest viac novych, mladsich a najma kvalitnych hracov. Myslim vsak ze budu chciet setrit na ukor kvality a ich ciele budu:

2 Neutratit vela penazi

3. Posilnit tym

Myslim ze by si mali zobrat priklad z Bayernu, oni my tiez prisli vzdy taky "drzgrosi" a ked uz dali vacsiu sumu takto bolo vzdy len za dakeho Nemca.Potom prisla jedna velmi neuspesna sezona a ich kader presiel ociscom a ta sezona im zjavne prospela. Ale nemyslim ze AC sa bude nasledovat tento priklad aj ked zatial ziskal slusne posily, ale nemyslim ze to bude takto aj nadalej pokracovat, som skepticky.

Reagovat
smazaný uživatel

ja si myslim ze dolezite je uz teraz pre nas priviest brankara (Boruc,Frey) a urcite nejakho stopera .+utocnika

Reagovat
Mr.Jindros

Reagovat
smazaný uživatel

Tak se mu ten sen splnil. Radši bych ho u nás. Doufám, že vedení někoho pořádného přivede...

Reagovat
smazaný uživatel

Zebina nestačí ?

Reagovat
jtbs

jesne ze nie. Ten by bol dobry nahradnik. Chcel som Zaccarda, no nic. Salihamidzic na PO je good, ale ked nas zatlacia tak je na nom vidiet ze je to skor PZ

Reagovat
smazaný uživatel

no jestli bys radši stavěl na RB Salihamidžiče, než Zebinu, tak se buď jmenuješ Zdeněk Zeman, nebo jseš jeho fanatickej fanda

Reagovat
jtbs

nepovedal som ani slovo o tom ze by som tam dal skor salihamidzica a nie zebinu. Nic take som nespomenul. Dokonca som tam pisal ze Salihamidzic chybuje ked ma pozorne branit tak neviem odkial to beres. Zebina je lepsi dozadu a salihamidzic dopredu, ale aj tak potrebujeme lepsieho!

Reagovat
smazaný uživatel

no napsals, že Zebina NE a Salihamidžič je good, ale..., to je spíš pro Hasana, ale ok. je fakt, že by jste potřebovali něco víc...

Reagovat
smazaný uživatel

Další důchodce jo to INTER to je jiné kafé!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem hrozně rád, že má Inter fanoušky, jako jsi ty.

Reagovat
smazaný uživatel

jn idioty

Reagovat
Tsigi

Tak Inter moc jinejch typů fanoušků nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

od kdy Interu fandíš??

Reagovat
smazaný uživatel

půl roku zpátky bych si tipnul...

Reagovat
Tsigi

Skvěle aspoň je náhrada za Odda, kdyby se mu opakovala tahle sezona.

Reagovat
smazaný uživatel

Oddo s Jankem se budou rvát o základ, jak vám závidím...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Čemu se směješ?

Reagovat
smazaný uživatel

Že závidíš Odda s Jankulem. Ironie?

Reagovat
smazaný uživatel

Ironie rozhodně ne. Zeptám se tě, kdo má lepší trojici krajních beků než AC.

Reagovat
smazaný uživatel

Na světě nebo v Itálii?

Reagovat
smazaný uživatel

Dávej všechno, co máš...

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern - Lahm,Sagnol,Jansen

Real - Heinze,Marcelo,Ramos (torres)

Arsenal - Clichy,Sagna,Toure,

Reagovat
smazaný uživatel

momentálně je ten Bayern spíše vtip

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jo, ale pokud to vezmeš kvalitativně, tak myslím že by to mohlo odpovídat. Oddo s Jankem taky sezona na nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle není o momentální formě, ale o celkové kvalitě.

Reagovat
smazaný uživatel

tak v tom případě by se bavorská trojička mohla aspoň přiblížit...

Reagovat
smazaný uživatel

Nebudu ti nic vyvracet, těžko bych na tvém názoru něco změnil. Ale musím říct, že u dvou z těchto tří případů jsem se pobavil. Rozhodně bych viděl daleko lepší trojičky, které by se té Milánské více přibližovaly.

Reagovat
smazaný uživatel

Změnil bys to možná. Zkus to, rád bych věděl na koho bych zapoměl v těch trojičkách. Rád se poučím.

Reagovat
smazaný uživatel

ten arsenal to ma velice kvalitni

Reagovat
smazaný uživatel

Tak každopádně si myslím, že u trojice z Realu je přání otcem myšlenky. Jedna povedená sezóna u hráčů Arsenalu kvalitu sice naznačuje, ale aby dosáhla na úroveň Milánských, musí ji potvrdit nejméně ve dvou dalších sezónách. Já bych spíš myslel na docela podceňované, ale výborné hráče AS Řím(Panucci, Cassetti, Tonetto), blížit by se mohla i zmiňovaná trojice Interu, ten Bayern a možná Liverpool, ale to už je spíš na úrovni těch, které jsi psal ty.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten AS mě taky napadl, ale přišlo mi to, že by ses mi akorát vysmál. No ten Liverpool nevím, já bych ho tam asi neřadil, kvalitu má spíše na stoperech než krajích. Ten Real...tak Heinze s Marcelem tvoří dobrou dvojku na LB, Ramos je pro mě spíš stoper, ale možná chce trošku vyzrát na kraji. Kvalita tam ale určitě je. Inter sem taky nechtěl řadit, aby to nebylo příliš kontroverzní vůči AC.

Reagovat
smazaný uživatel

Inter s Realem každopádně. "Celková kvalita" je k ničemu, když hrají totální tužku (Oddo, Jankulovski).

Reagovat
smazaný uživatel

Jak to mám chápat?

Reagovat
smazaný uživatel

Že Inter s Realem momentálně mají lepší trojku krajních obránců. Ale trojku AC respektuju, i když si nejsem jistej, jestli je zrovna Ancelotti ten pravej na to, aby z nich po třicítce ještě vydoloval výkony, které podávali rok dva zpátky.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, tak s tím souhlasím.

Reagovat
Tsigi

Tak Heinze víc nehrál než hrál a Marcelo taky výkony neudivoval

Reagovat
smazaný uživatel

Ale prosím tě. Heinze toho odehrál dost.

Reagovat
Tsigi

Když je pro tebe 20 zápasů v lize hodně.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to víc jak půlka. A ty zápasy odehrál slušně. Oproti Jankulovskému to bylo noc a den.

Reagovat
smazaný uživatel

Heinze toho odehrál rozhodně víc než Jankulovski a kvalitu jejich výkonů bych raději nesrovnával.

Reagovat
Tsigi

Jankul 14 těžko se moh dostat do nějaký formy, když skoro nehrál.

Reagovat
smazaný uživatel

Já jim rozhodně věřím...

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud se bude s Ramosem pokračovat tak, jako dosud, nebude z něj ani výborný stoper, ani výborný bek. S AS jak vidíš bych se ti nevysmál. Ti se mi už druhým rokem líbí ze všech nejvíc.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas, a dík za vysvětlení

Reagovat
smazaný uživatel

mezi krajní beky AS ještě Cicinho

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea-Bosingwa,Beletti,Fereira,A.Cole,Bridge

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Bridge Belletti Ferreria moc nehrává,

Reagovat
smazaný uživatel

lepšie než tie tvoje

Reagovat
smazaný uživatel

No, to určitě.

Reagovat
smazaný uživatel

Bridge je skvělí obránce, bohužel Special Zero ho celkem ignoroval a nevěřil mu a radši přivedl Cashleyho.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to silná trojka, ale Janka s Oddem bych nepřeceňoval, když patřili k nejslabším článkům.

Reagovat
smazaný uživatel

Tato sezóna nebyla dobrá, ale ta kvalita je tam jasná a s příchodem Zambrotty se projeví v plné míře.

Reagovat
Tsigi

Oddo hrál loni skvěle. Letos děs běs. Spíš doufám, že se svezl jen se špatnou formou celého týmu. Jankul to bude mít těžký, přece jenom si myslím, že přednost budou dostávat Zambrotta a Oddo

Reagovat
smazaný uživatel

nemyslím si. Zambrotta bude hrát podle mě vpravo, zatímco Jankulovski, nebo Kaladze vlevo. Oddo dost možná odejde, nebo si holt sedne. Cafú je pryč, takže je tam pro něj místo...

Reagovat
smazaný uživatel

Jankulovski rozhodně k nejslabším článkům nepatřil. polovinu sezony zraněný, ale když hrál, byl to standard, rozhodně né podprůměr. s Oddem souhlasím, letos přímo katastrofální...

Reagovat
Tsigi

Jako fandovi AC se mi to hnusí tohle psát, ale Inter má taky dobrou krajní trojici. Chivu, Maxwell, Maicon.

Reagovat
jtbs

chiellini, molinaro, de caglie-na lavo. Zebina, salihamidzic, 3PO(nekoho snad kupime)

Reagovat
smazaný uživatel

a Grygera?

Reagovat
jtbs

nj, na toho som zabudol, ale ten bol tuto sezonu zo vsetkych 6 najslabsi

Reagovat
smazaný uživatel

To je mi zase novinka.

Reagovat
smazaný uživatel

celkovo tu hovorite o tejto trojke.....Janklu sa mi momentalne moc nepozdava ale ak by sme brali to v sirsom slovazmisle tak na kraj mozeme zaradit Oddo jankul Zambrotta +Bonera -hral tuto sezona na pravo skvele +aj Maldini nie je na lavo najhorsii

Reagovat
jtbs

maldini nalavo nestiha, uz len dostredu pri betonovani

Reagovat
smazaný uživatel

dufal som ze aspon Gianluca u nas ostane

Reagovat
smazaný uživatel

taky jsem doufal ze zustane v Barce ale jeho styl je prave Italie...ale mel to byt juventus

Reagovat
smazaný uživatel

proč by měl, když kolikrát tvrdil, že pokud se vrátí do Itálie, bude to AC, protože jim od mala fandí. je mi jedno, jestli jsou to kecy, nebo ne, ale řekl to jasně.

Reagovat
smazaný uživatel

Dyť o jeho odchodě se mluví už rok, takže žádné překvapení.

Reagovat
smazaný uživatel

To je dobře, že z té Barcelony přestoupil. AC je mi celkem sympatické, ale z italských klubů je podle mého gusta nejlepší Juventus, když nakoupí přes léto pořádné posily, tak na rok vyhraje scudetto. Ale Zambrotta udělal dobře, že šel do AC, protože ta Barca nehraje vůbec nic, oni umí jen technický fotbal a kličky na místě, ale bez běhání dnešní fotbal provozovat nejde. V AC se chytne, ale je to levý obránce, kde mimo jiné hraje Janklulovski, takže radši tam uvidím našeho reprezentanta, samozřejmě. Ale zambrotta by mohl hrt klidně i stopera nebo zálohu, v pohodě.

Reagovat
smazaný uživatel

Barce nevysla jedna sezona a robis tu mudreho ???? a ak sa ti nepaci futbal ktory barca predvadzala v minulosti kedze tento rok im nevysie tak si pekny courak , urcite fandis niakemu timu na bazy Chelsea , Ac milan a pod kde na prvom mieste je obrana a defenzivna cinnost...........l

Reagovat
smazaný uživatel

si asi celou sezonu spal. jak muzes napsat ze barca nic nehraje a ze je dobre ze sel do AC. jestli nevis, tak barca sice byla jenom 3. v la lize,ale AC bylo az 5. v serii a. a taky barca se dostala do semifinale LM a AC jenom do osmifinale. tak co to tady pises za blbosti

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Zambrotta se podle mě výkonnostně zvedne, v Barceloně to nebylo špatné, ale řekl bych, že nemastné - neslané. Alvés na jeho postu bude jiná káva.

Reagovat
smazaný uživatel

to ale najskor musite toho Alvesa ziskat

Reagovat
smazaný uživatel

Nedokázali jste to z něj vyždímat. Za Ronaldinhem by byl daleko lepší než za Messim.

Reagovat
smazaný uživatel

Bych neřekl, že jsme to z něj nedokázali vyždímat, ve většina zápasů hrál hodně dobře.

Reagovat
smazaný uživatel

umí líp..., doufám, že si na to v Itálii zase rozpomene.

Reagovat
smazaný uživatel

aaaa...AC pokračuje v omlazování kádru

Reagovat
smazaný uživatel

tak od cafu je mladsi o 6 rokov takze omladili

Reagovat
smazaný uživatel

ACM: (vychazim ze soucasneho kadru)...Abbiati - Zambrotta, Nesta, Kaladze, Jankul - Pirlo - Gattuso, Flamini - Kaká, Seedorf - Borriello....nebo jenom Kaká - Borriello, Pato... , Zambrotta>great!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Co pořád máte s tím Borriellem? Vždyť Gilardino byl v Parmě mnohem lepší než on v Janově. Jinak takhle ta sestava doufám nebude, s takovou by AC získávalo nové fanoušky opravdu těžko.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas chtelo by to nejakyho lepsiho brankare a utocnika kterej bude strilet 1 gol za 2 a Boriiello at si zustane v Janove ja ho do AC nechci...

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, jestli existuje střelec, který sází jeden gól za dva...

Reagovat
smazaný uživatel

jeden gol za druhym

Reagovat
smazaný uživatel

kdo s ním co má ? většina fandů AC ho nechce..., včetně mě. psal jsem to tu mnohokrát.

Reagovat
smazaný uživatel

pato bude v zaklade...

galliani chce este eto´oa, deca a ronaldinha.

a netreba zabudat na ronalda, myslim ze ked sa da do poriadku fyzicky a prestane po nociach obtazovat transvestitov tak este nieco ukope

Reagovat
sansiro

Zambrotta - paráda

Reagovat
smazaný uživatel

Co mate proti Borriellovi? Mal vybornu sezonu, konecne ukazal co v nom je, ide na EURO tak snad konecne bude dostavat viac sanci nez doteraz. V Milane predtym zohrieval lavicku, stadial sa goly davat nedaju. Podla mna je to vyborny utocnik a zasluzi si obdiv.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ale srovnej si jeho kariéru s Gilardinem, kolik kde sázeli gólů. A to jsou oba stejně staří...

Reagovat
smazaný uživatel

jak píše Mere, Gila měl ještě fantastičtější sezony v Parmě (Boriellovi se povedla jedna v Janově) a přesto to u nás nebylo ono (uvozovky). jenže Boriello měl u nás už 2 šance a hlavně ta první byla velice slušná - nebylo z toho nic. a nevím, proč by měl najednou přijít a sázet jednu branku za druhou, jenom proto, že mu vyšla JEDNA sezona v průměrným prvoligovým italským klubu ! prostředí AC ve kterém mu to nešlo už dřív - stejné, trenér - stejný, tlak - daleko větší, konkurence - daleko větší (Pato, Inzaghi + ještě jeden příchod). samé negativa...

Reagovat
smazaný uživatel

Ked sa na to pozeras takto tak OK. Ja sa na to mozem pozriet aj tak ze Borriello patril k najlepsim v Serii A a Gilardino pozahadzoval co sa dalo.

Oprime sa teda radsej o cisla a porovnajme si bilancie zo Serie A:

Gilardino

2007-08: 30 z / 7 g

2006-07: 30 z / 12 g

Borriello

2007-08: 35 z / 19 g

2006-07: 9 z / 1 g

Celkovo (posl. 2 sezony)

Gilardino 60 z / 19 g

Borriello 44 z / 20 g

Apropo: Borriello v AC: 3 zapasy v sezone 2002-03, 4 zapasy v 2003-04. Tomu hovoris 2 sance?

Reagovat
smazaný uživatel

jj, tomu říkám 2 šance. tomu říkám, že se u nás 2x nedokázal dostat ani do stabilní sestavy. vinu na tom nese on i Ancelotti. a ten samej Ancelotti trénuje i nadále, nevidím teda fakt žádnej důvod, proč by to měl u nás zkoušet potřetí...

Reagovat
smazaný uživatel

AC zanho zaplatil teraz 7,5 mil EUR takze asi onho stal ked odkupil podiel od Genoy.

V Milane je vzdy velka konkurencia a pokial nemas doveru trenera, nehras, nemozes predat to coho si schopny. Neviem si predstavit stavat do zakladu 20-rocneho odchovanca a nechat sediet tie milionove letne posily. Teraz je uz Borriello v trocha inej poziciii nez pred 5 rokmi takze sa vsetko moze velmi rychlo zmenit v jeho prospech.

Gilardino sa v AC taktiez nepresadil a to nemoze o tom ze nedostal sancu povedat ani slovo. Su proste hraci ktorym viac svedcia "provincne" kluby nez velkokluby.

Osobne si myslim ze Gilardino vo Fiorentine opat ozije a bude hviezdit. Hraval spolu s Mutuom vo Verone aj Parme a tam im to islo naramne. Myslim ze to bude dobra kupa pani Prandelli a Corvino

Reagovat
smazaný uživatel

ale tímhle příspěvkem jsi mi neřekl nic, co bych nevěděl a nic,co jsem řekl, jsi nevyvrátil. protože musíš v první řadě pochopit, že ho v AC nechci kvůli Ancelottimu, kterej mu už 2x pořádnou šanci nedal, respektive, když občas hrál, stálo to za nic. a situace se nezměnila..., v útoku máme naději Pata, silnou pozici má u nás Inzaghi a ta, jaks sám napsal, milionová hvězda pravděpodobně příjde, takže jsem nadále skeptickej. Borriello je pro mě hráč typu Tavano, Bianchi a koneckonců i Gilardino (i když toho řadím trošku výš) = rychlokvašky.

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostej souhlas vsichni z neho po 1 podareny sezone v Janove delaj super strelce kterej se muze rovna napr. s Drogbou... a navic Janov neni moc velkej klub takze pochybuju ze by se prosadil v AC znova takze se pridavam ke Gattusovi FORZA MILAN!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Nikto z neho nerobi to co pises ale ani Borriella nezhadzujte, dat 19 golov v prave ako pises nie "moc velkom klube" to snad potrebujes aj trochu umenia. Uvedom si ze tam nemal okolo seba hracov ako Pirlo, Seedorf, Pato alebo Kaká !!!

Reagovat
smazaný uživatel

takové hráče neměl ani Gilardino v Parmě a dal ve dvou, po sobě jdoucích sezónách, 23 gólů.

Reagovat
smazaný uživatel

to mas pravdu. on tam mal adriana, mutua, nakatu, maccaroneho.

Reagovat
smazaný uživatel

Mutua (Chelsea, Juve) ? Nakatu (Fiorentina) ? Adriana (Inter) ? Maccaroneho (tragéd a v té době tam taky myslím nebyl) ? měl by sis zkontrolovat soupisky...

Reagovat
smazaný uživatel

s tebou sa o tom vobec neda zmysel bavit.

vsetko to boli v tom case jeho spoluhraci. skontroluj si ich ty.

Reagovat
smazaný uživatel

nech sa ti paci trochu ti v tom pomozem.

AC PARMA

mutu 2002-03: 36/22

adriano 2002-04: 37/23

nakata 2001-04: 67/5

maccarone 2003-2004: 7/0

Reagovat
smazaný uživatel

no a teď se podívej, kdy nastřílel Gila 2x za sebou 23 gólů a zjistíš, že až potom, co Adriano odešel do Interu, Mutu do Chelsea, Nakata do Fiorentiny. nevím, co je na tom tak těžkýho pochopit, že oni mu na ty branky fakt nepříhrávali. Parma byla v Gilardinově éře zhruba na stejný úrovni, jako je teď Genoa.

Reagovat
smazaný uživatel

nevite kedy bude zreb la ligy 08/09? ..dakujem

Reagovat
smazaný uživatel

To sa losuje vacsinou az niekedy v juli.

Minuly rok sa kalendar robil 31.jula o 19:00.

sleduj www.livescores.dk tam sa priebezne objavuju info o kalendaroch lig.

taki francuzi uz maju hotovo

Reagovat
smazaný uživatel

RafteRe a edejve zklidněte se prosím. To je čistě můj názor a já si mohu říkat co chci a jak chci. Vám se třeba líbí Barcelona a fandíte jí, ale to neznamená, že ji musí mít rádi tím pádem všichni. Prostě a stručně nemám Barcu rád a ani se mi její hra vůbec nelíbí. Je založená na technice a bez žádného běhání, proto nemůže uspět. Takový Real Madrid, ten hraje fotbal, jak se patří. Ve Španělsku už nemá konkurenci, Barcelonu vytřískal nedávno 4:1 a jasně ukázal, kdo je králem La Ligy. A proč? No přece proto, že Real má ve svém týmu tak kvalitní techniky jako Barcelona a navíc k tomu přidá běhavé pracanty a výsledek je tady. Už to není ten Real, který kdysi skupoval hvězdy a nic nehrál, přesně tak to ted dělá Barcelona. Ronaldinho, vždyt to je hráč na místě, který jenom dělá kličky a vidíte, jak mu roste břicho, už na tom hřišti ani nemůže běhat, a to není sám. Jediný, kdo v Barce za něco stojí je Messi, protože má vše - rychlost,techniku i výdrž a neustále neúnavně běhá. A to takový Ronaldinho rozhodně není. A bylo by dobré, kdyby si Eto´o vybral jiný klub. Ale opět tady toto je můj názor. Jo a to, že říkám, že Zambrotta udělal dobře, když odešel do AC, tak to neznamená, že AC Milánu fandím. A nejsem takový, že mu nebudu fandit kvůli tomu, že skončil na 5. místě v lize. Ale je rozhodně lepší než Barcelona.

Reagovat
smazaný uživatel

už dlouho jsem nečetl takový nesmysl...gratuluji

Reagovat
smazaný uživatel

taky si myslim

Reagovat
honziss

Sezona 2005/2006 - EL CLÁSSICO - Stadion San Bérnabeu - Real Madrid - FC Barcelona 0:3 - Goly: 2x Ronaldinho, 1x Eto'o - viděl si ten zápas? Asi ne, že? Tak se na něj podívej a pak až mluv jaký je Ronaldinho fotbalista. Je jedna věc nemít rád Barcu a druhá mluvit blbosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Filo

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, tak z toho radost nemám vůbec žádnou. Právě Zamrotta byl pro mě jeden z hráčů, kteří se mi letos i líbili. Pokud teď za něj nepřijde opravdová náhrada, neřkuli lepší hráč, tak možná napíšu o Laportovi pár neslušných slov

A je to asi další krok k angažování Alvése, což opravdu ale opravdu nechcu

Reagovat
Shevchenko

A.C. MILANO 2008-2009

------------------------------------------ ABBIATI ------------------------------------------

GIANLUCA ------------- ??? (KAKHA) ------- NESTA ------------ MAREK (KAKHA)

-------------------------------------------- PIRLO -------------------------------------------

--------- AMBRO (GATTUSO) ------------------------------ SEEDORF -----------------

-------------------------------------------- KAKÁ -------------------------------------------

--------------------------- DROGBA ------------------- PATO -----------------------------

IN: Abbiati, Zambrotta, Flamini, Borriello + Drogba, stoper a CAM (Jako náhrada za Gourcuffa, vedle Kaká a Seedorfa tam nikoho nemáme).

OUT: Fiori, ?Dida? (Vedení ho chce nechat jako trojku), Šimič, Cafú, Serginho, Brocchi, Emerson, Gourcuff, Gilardino a Oliveira.

Na toho stopera jsem si přál právě Barzagliho, teď by jsme se mohli pokusit o Zapatu, Drogba snad vyjde, ale bojím se Mourinha. Každopádně jsem se chtěl zeptat tady zdejších expertů na Primera División, kterou já moc nesleduji, jak si vedl Abbiati v Atlétiku? Jestli to byl třeba průměr, dělal chyby nebo naopak byl velmi spolehlivý. Díky za odpověď.

Reagovat
smazaný uživatel

ja taktiez velmi nesledujem...ale konstatujem,m,..ze dotiahol atletico k 4.miestu a vitalcil zo zostavy aj Franca

Reagovat
honziss

S Abbiatim byli v Atlétiku velmi spokojeni. V průběhu sezony měli zájem jej získat natrvalo. Vedl si opravdu velmi dobře.

Reagovat
smazaný uživatel

nejsem expert na PD, ale většinou jsem slyšel, že chytal dobře. možná by to s ním nemuselo být tak bídný, ale Frey je Frey. no a na stopera by jsme se mohli pokusit o Marqueze, ten by mi vedle Nesty seděl. Zapata je slabší technicky a rozehrávkou, ale v defenzívě skvělej. jinak, když opomenu, že v základu radši Ambro, než Rino , tak naprosto souhlasím, máš zhruba stejnou představu...

Reagovat
smazaný uživatel

Mi se hra Abbiatiho vůbec nelíbí, jeho hra nohou je tragická.

Reagovat
smazaný uživatel

tak s hrou nohou to horší, než Kalač nebude...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele