Základní úkol jsme splnili, odešli jsme se vztyčenou hlavou, hodnotil Hašek

Dnes, 08:22
Aktuality
Ivan Hašek (© ČTK / Šimánek Vít)

Domácí zápas s Chorvatskem (0:0) mohl dát českému výběru šanci na první místo v kvalifikační skupině a tím i na přímý postup na mistrovství světa. Gól nepadl, Češi nevyhráli, těžký úkol tak splněný nebyl. Trenér Ivan Hašek ale má i dál zřejmě důvěru a v duelu s Faerskými ostrovy tým povede.

"Pokud bude naděje třeba jen desetina procenta, musíme o ni hrát," vyprávěl před duelem s bronzovými medailisty posledního šampionátu trenér Hašek. Po čtvrtečním utkání v Edenu ale jistě tuší, že Chorvatsko už první místo ve skupině nepustí.

Bezbranková remíza pro český tým nic nevyřešila. Zbyly jen teoretické počty, ale každý fotbalový fanoušek chápe, že cesta do Ameriky je nyní možná cestou přes zrádnou baráž.

Odejít se vztyčenou hlavou

Jenže Hašek se k výsledku zápasu s Chorvaty v podstatě nevyjádřil: "Splnili jsme základní úkol, odejít se vztyčenou hlavou. Hráčům musím poděkovat za výkon na hranici možností," sdělil na úvod tiskové konference.

Tabulka

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Chorvatsko
5
4
1
0
17 : 1
13
2
Česko
6
4
1
1
11 : 6
13
3
Faerské ostrovy
6
3
0
3
8 : 5
9
4
Černá Hora
6
2
0
4
4 : 13
6
5
Gibraltar
5
0
0
5
2 : 17
0

Češi opravdu odehráli velmi dobrý zápas. Dokud měli dost sil, dokázali vyhrávat souboje ve středu pole a díky tomu podnikli i několik nadějných protiútoků. Kredit dostala od trenéra celá defenziva a dlouhán Tomáš Chorý.

"Hráli jsme fyzicky hodně náročný zápas, vzadu se to hrálo často jeden na jednoho, ale kluci to zvládli skvěle. Krejčí s Vitíkem byli jedni z nejlepších hráčů na hřišti. Měnili jsme jen hráče vepředu. A nestřídali jsme Tomáše Chorého, který byl pro nás klíčový," vysvětlil reprezentační trenér.

Problém s Karabcem?

Na hřiště ale Hašek překvapivě neposlal Adama Karabce. A když přišlo několik po sobě jdoucích otázek na důvod, proč dnes jedné z nejvýraznějších tváří Olympique Lyon nedal ani minutu hry, ztratil Hašek trochu nervy: "Kdyby hrál Karabec, tak byste se mohli zeptat, proč nehrál Lingr, asi tak," odvětil.

"Já mám tu výhodu, že můžu vidět všechny hráče, a nejen ty, co jsou v Evropě. Sleduju i fotbal v Americe. Když máte problém s Karabcem, tak vám řeknu, že není jednoduché hrát proti nejlepšímu hráči na hřišti, kterým byl Gvardiol. Ten chodí často do protiútoků a my jsme potřebovali i hráče, který bude muset pracovat i směrem dozadu. A to není nejsilnější Karabcova stránka. Typologicky se nám napravo víc hodil Lingr," vysvětlil volby hráčů.

Statistiky zápasu (©Livesport)

Šulc měl uštvat Modriče

Speciální úlohu podle něj dostal Pavel Šulc, právě on si měl hledět čtyřicetiletého a stále vitálního génia Luky Modriče. "Dostal taktický úkol. V určitých fázích zápasu si ho přebíral, měl ho uštvat. Ale Modrič je dobrý i ve 40 letech. Pavlovi se pak párkrát povedlo dostat i za obranu, ale bohužel z toho gól nebyl."

Hned poté, co padla otázka na další zápas národního týmu na Faerských ostrovech, byla tisková konference ukončena.

"Teď je naše práce připravit mentálně hráče tak, abysme v dalším zápase uspěli a přivezli tři body. Chceme plusové body do koeficientu a když máme jít do baráže, tak z toho lepšího koše. Máme tu možnost, cestovat už zítra a snad nebude mlha a zítra tam opravdu dorazíme. Bude se hrát na umělé trávě, ale už zítra můžeme být na tréninkovém hřišti, které má stejný povrch. Musíme osvěžit tým, někdo má velkou únavu. A já věřím hráčům, kteří nastoupí, že se vydají na maximum," zakončil Hašek.

Dotazy na to, proč byl v průběhu zápasu na české střídačce šéf svazu David Trunda i to, zda cítí důvěru do dalšího průběhu kvalifikace, zůstaly nevyřčené.

Autor: Livesport.cz / Tomáš Rambousek

Komentáře (179)

Přidat komentář
Creespoo

Kde jsou ty časy kdy se fotbal hrál na vítězství :)

Reagovat
Abstinence

2004

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Počkej to jsem nikde nezaznamenal, že se od roku 2004 už nehraje fotbal na vítězství

Reagovat
Luka3enko

Tak to jsi se dlouho nedíval asi na naši repre

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Tak to že taktika naší repre je utrápit soupeře mi někdy kolem Jarolíma a Rady došlo už

Reagovat
Pepesma

Reagovat
DidusIneptus

Dnes se na vítězství taky hraje. Proto byl zaveden tříbodový systém. Češi vyhrát chtěli a museli, a snažili se. Charvátům stačil bod k uspokojení. Podle toho vypadala jejich vlažná hra. Neukázali v plné míře své umění. Na co? Riskovat zranění pro nastávající důležité zápasy?

Reagovat
verv

Sice se mohli zkusit porvat o postup ale důležitější je odejít se vztyčenou hlavou, gratulace!

Reagovat
zorz767

Jakej úkol tvl, nedostat rychtu?

Reagovat
Pablos

Nechci do něj kopat, protože se do něj prostě kope většinově, takže mi to příjde zbytečný nošení dříví do lesa... ale tady musím. Kurva to fakt nebyl základní cíl vyhrát ...prostě, že vše mimo to není splnění toho základní cílu ? To mi příjde na hlavu.

Reagovat
JackDaniels.

Reagovat
fantomas10

Nebyl protoze citi, ze by sel od valu,takhle ho zachranil drevak Rakitic a muze si dal je to svoje, pritom ty vcerejsi stridani byly uplne wtf a pokud by chorvatum nestacila remiza, tak by ten zapas vypadal trochu jinak.

Co me trochu zarazi, tak na cesich byla videt unava tak od 60.minuty, skoda ze tam neni vic hracu z extremne fyzicky narocne ceske ligy, mohli jsme chorvaty mackat az do nastaveni

Reagovat
Pablos

furt toho Rakitiče

Reagovat
fantomas10

Odepsal mi par tisic tak ho musim vzpomenout Hajzla

Reagovat
Pablos

Ale včera to nebylo

Reagovat
fantomas10

Jo perisic jsem kkt

Reagovat
Y.N.W.A

v 60. minutě odešli, protože od začátku jeli nadoraz... to je naše jediná možná taktika, bojovnost a obětavost, jenže na to bohatě stačila chorvatský klid, ve fotbalové kvalitě byl rozdíl extrémní... české střídání ukázalo neschopnost realizačního týmu...

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Tvl co děláte, uhrál druhý nejlepší možný výsledek

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Puskas

na vztyčenou hlavu

Reagovat
Pablos

na tu bohužel né

Reagovat
naheCZ

To je jako mít každý všední den za cíl začít pracovat. Ale chápu, k tomu se dokopat je taky občas nadlidskej úkol...

Reagovat
Stellantis

Škoda, kdyby Chorvati vyhráli, mohli jsme se o postup s Faerama porvat jako muž s mužem. Takhle tam rupnem, ale máme splněnou baráž, takže dobrý

Reagovat
kilobyte

Nemáme baráž už skoro jistou z LN?

Reagovat
fantomas10

staci porazit gibraltar, takze pevna obrana se vztycenou hlavou

Reagovat
oli9

Mame , snad i kdyby jsme byli 4 tak ji hrajem

Reagovat
ACSeRw!n

a nepotrebujem nahodou ted vse vyhrat, aby sme hrali tu baraz na jeden zapas doma?

Reagovat
KKralik77

Zase ta naše prřiposranost.

Reagovat
Franta Jetel

Nevěřil bych, že Jarolíma někdo vystřídá na chvostu nejslabšího trenéra reprezentace. Haškovi se to vede narámně. A ty podrážděný žvásty, už jsou jenom jakýmsi doplněním obrazu tohohle diletanta z fotbalovýho pravěku.

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
spider_8

To ne, Jarolim byl fakt tragicky, vubec se k repre nehodil. Ale Hasek je na druhem miste, to je pravda.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Nuno čomes

Reagovat
$dolar$

Absolutně nikdo: Proc nehrál Lingr?

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Nn, Coutinho10 by se ptal určitě

Reagovat
jenage

Všichni: Proč je Lingr vůbec v nominaci?

Reagovat
Luka3enko

Asi tak

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Y.N.W.A

protože to bylo tak wtf, že už ani nikdo nemá sílu o tom někam psát

Reagovat
Pablos

to si nepochopil. On naráží na to vyjádření Haška, že kdyby nenastoupil Lingr, tak všichni budou říkat, proč nenastoupil. No však nikdo by se takovej nenašel kdo by se ho na to ptal

Reagovat
Y.N.W.A

jo aha, už to čtu... ale dávalo mi to smysl i jinak

Reagovat
Csaplárova past

"Pokud bude naděje třeba jen desetina procenta, musíme o ni hrát,"

Pro ty, kterým to ještě nedošlo - tohle nebyla ta šance na postup

To je fakt mamlas. Odešli jsme fakt se vztyčenou hlavou. V historicky nejnažší skupině jsme s epostupu ani nepřiblížili a v zápase, ve kterém opravdu o něco šlo jsme dostali pětku a teď odcházíme se vztyčenou hlavou, když prvnímu o nic nešlo a došel si pro plichtu

Hašek by se s tímto nastavením neztratil ani v Arsenalu

Reagovat
kilobyte

Nejjednodušší skupina byla ta MS 2010. Tam jsme šli z prvního koše.

Reagovat
OnderCZ

Reagovat
oli9

Reagovat
arvncrtx

Reagovat
PL28

Ty vole to bude keců až ho vyhodí. Zas čekám sracky o specifickém českém prostředí atd..

Běž za velkbloudama trénovat úroveň naší třetí české ligy a bude všem lépe Ivane

Reagovat
Luka3enko

Nn to bude že nemáme kvalitu, proti konkurentum

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

To opravdu nemáme, hlavně na trenérském postu

Reagovat
Forgeso8

Nejlepší hráč momentálně co se týče formou a co hraje v Evropě zůstane na lavce(Karabec)a místo něho tam dá radši Lingra, míče vrchem na Chorého skoro žádné, ale nestáhne ho(asi protože neměl náhradu, ale tak Vydra mohl jít na hrot)...překvapil Krejčí, tomu ten přestup do PL prospěl.

Reagovat
Kluivert9

Furt s tím Karabcem

Reagovat
Selänne

Co je na tom? Nejkreativnější hráč v týmu, kterej potřebuje nutně tři body, ale ty ho tam nedáš ani na minutu? Má to logiku?

Reagovat
Luka3enko

hlavně doprdele máme hráče co je ofenzivní hráč, který hraje ve špičce top 5 ligy na pozici "rozehrávače" ... Za mě je neomluvitelné, že takový hráč nehraje ani minutu v zápase, kde nám to dopředu absolutně nejde a musíme vyhrát

Reagovat
kattos

Reagovat
Puskas

O to nebyl zápas pro něj.

Reagovat
Luka3enko

Přesně, soupeř byl moc fotbalový, on tam půjde až budeme hrát proti řezníkům.

Reagovat
Selänne

To stejný jako Chorý proti Gruzii na Euru. Bereš ho na turnaj kvůli tomuhle zápasu, abys ho nepustil ani na minutu. Jakou tohle má logiku, na to jsme ještě nepřišel.

Reagovat
fantomas10

Reagovat
naheCZ

Ještě pochopím, že teda nehrál od začátku. Ale že ho tam nedá pak, ale raději Lingra, protože prej je lepší do defenzívy? Za stavu 0:0, kdy musíme vyhrát, jakýkoliv jiný výsledek je nám úplně jedno a nic neřeší? Na tom konci se mělo jít prostě do rizika i za cenu prohry, nic by se nestalo, aspoň by jsme to zkusili.

Reagovat
kilobyte

Úplně jedno to není, protože za remízu máme víc bodů do žebříčku. Ale není to dobře uvažování.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
ACSeRw!n

?

Reagovat
romeo351

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Kdybychom měli takové hráče čtyři, tak se bavíme o různých čtyřech jménech. Když máme jednoho, kterého ani nepostaví, je těžké ho nezmínit

Reagovat
fantomas10

Podle me to je tvrdohlavost a proste statement, ja jsem trener a udelam co chci,uplne stejne na EURO kdyz nedal do hry choreho myslim s gruzii, tak ted nepostavil schvalne Karabce. A bude to obhajovat tim, ze potrebuje hrace co pracuje dozadu:

1) lingr byl pruchodak i dozadu

2) potrebujes chorvaty porazit,ne remizovat se vztycenou hlavou

3) posilas tam ve stejnym case Cerneho, ktery je dozadu jeste horsi

Nasral si do huby Ivan a jeste schvalne ignoruje hrace ve forme, podle me zadny fajn chlap,ale normalni egoisticky krivak,u me skoncil. Ted do vitezoslavne Karabce na Faerech, cely tym zahraje sracku, protoze baraz je jista a rekne ze karabec zahral picu a priste zase cerv s provodem a zoufalym kusejem.

Pojdme zahranicniho trenera prosim, at tu nominaci nedelaji agenti, vzdyt je to uplne k smichu

Reagovat
OTASi

ten lingr je celkově uplnej průměrňák, měl pár světlých chvilek ve slavii, ale nic dlouhodobějšího, nechápu kde se vzala ta aura kolem něj jako super spasitele...ten nemá co dělat ne jen v nominaci, ale ani mezi náhradníkama... jak se psalo po nominaci, pokud tam je tenhle bídák, to už tma měl bejt z tý ligy Bucha.. a ano, je marnej dopředu i dozadu, Karabec je o levely výš a stejně si nekopnul...prostě Hašek je diletant, kterej se zaseknul v době před 20 lety, já prostě nechápu, že tam takovýho člověka máme, vždyť to každej vidí, že je to uplně na náhodu a stejně ho tam nechávaj..ani mě ta repre už nijak zvlášť nezajímá, stejně dopředu vždycky víme, jak to dopadne

Reagovat
Miguel19

Tak měl 2 gólový sezony ve Slavii. Jakmile projdeš aktuálně Slavii, tak se furt točíš kolem repre.

Reagovat
PL28

Viz Zima.

Reagovat
Freedo

Zrovna Zima teď hraje dobře, na nominaci to je. Ale Lingr byl od návratu do Slavie děsnej.

Reagovat
kattos

Lingr byl děsnej od doby co ze Slavie odešel (myslím ne do USA ale do Holandska)

Reagovat
kattos

Jo to je prdel, jako třeba Chorý který když si na euru říkal o to aby hrál tak chodil z lávky na minutu (byl ve Viktorce) a samozřejmě na úkor Chytila ze Slavie, ale když Chorý je ve Slavii tak ho zase cpou místo Schicka

Reagovat
doshcz

nahodicka asi

Reagovat
kilobyte

Aby na tebe nepodali žalobu a nezakázali ti přístup na EF.

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

11:58 bylo pozdě

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

No ono to u naši repre chodí dlouhodobě tak, že když má někdo formu, tak nehraje a trenér se hádá s novinářema a se zbytkem světa a pak počká, až o ni ten hráč přijde, dá ho do sestavy, která je nejlépe úplně na hovno, a pak řekne Já vám to říkal!

Works like a charm since 2006

Reagovat
fantomas10

Lingr is the new Zmrhal

Reagovat
Dontlookatme

Už ho vyhodili?? Ještě se pochval za ten včerejšek. Sbal se a táhni zase někde do Arábie trénovat velbloudy.

Reagovat
Luka3enko

neprohrál s top 10 týmem světa... já čekám prodloužená smlouvy

Reagovat
ACSeRw!n

proc by ho meli vyhazovat ?? s nekterymi vykony, sestavami nebo stridanimi nemusis souhlasit, ale objektivne jsou vysledke presne podle papirovych predpokladu a do ocekavane baraze nas dostal.. jako chces vyhodit trenera pred koncem dobre rozjety kvalifikace na MS ? ses blazen ?? normalne to dokonci a bud postoupi a zustane a nebo nepostoupi a skonci

Reagovat
fantomas10

Tak pres ligu narodu neudelat baraz by nebylo na odvolani, ale na vyhozeni z okna ten ma podle me na vic, garantuju ze slovensko by v chorvatsku takovou cocku nedostali

Reagovat
ACSeRw!n

Slovensko ma lepsi hrace

Reagovat
Pablos

Hancko, Lobotka ...nikoho jiného bych asi u nás ani nehrál.

Reagovat
ACSeRw!n

Haraslin, Sauer.. no asi jsou ty tymy celkem srovnatelny

Reagovat
Pablos

jo no jo Haraslín ...jak mi mohl vypadnout

Reagovat
Freedo

Jo, ale rozdíl děl ten trenér. Viz. jak se Slováci prezentovali na Euru vs. náš projev

Reagovat
Dontlookatme

nechápu, že to někdo nevidí..

Reagovat
fantomas10

dejme tomu na nektery posty mozna jo, ale vis co jsem tim myslel

Reagovat
Pablos

tak ale tu ligu národů udělal on né ? Já se ho nechci zastávat nelíbí se mi ta hra hlavně. Nadruhou stranu prostě je jasný, že tam bude a buď udělá MS nebo né... jako iks trenérů před ním.

Reagovat
John Obi Mikel

Slováci třeba dostali 4:1 v Řecku

Reagovat
Luka3enko

Já nemám problém s tím ať tam zůstane, ale prostě musí být ready plán B, že to MS neudělá, protože pak se klasicky nedostaneme a budeme panikařit, že žádný trenér není volný a radši mu prodloužíme smlouvu, nebo tam dáme nějakého důchodce protože si to odseděl. Neříkám konkrétní jméno, ale způsob výběru (kdo by ho vybíral, podle čeho), co chceme od hlavního trenéra a udělat to alespoň trochu koncepčně.

Reagovat
ACSeRw!n

jak vis ze nikoho nemaji pripraveneho ? ne ze by me neprekvapilo, ze ne.. kazdopadne jake vedeni, takovy trenersky stab.. volba predsedy mela dopadnout jinak, ale aliance Slavie+Plzne rozhodla jinak

Reagovat
Luka3enko

to mi říká historie, stáčí se podívat na analýzu ohledně ME co to bylo za komedii. Jako on to říkal i Rosický v tom rozhovoru, že se vůbec nikdo neptal trenéra jakým způsobem chce hrát a jakou má vizi, což byl hodně překvapený, že se to vůbec při výběru nezohledňovalo.

Reagovat
Dontlookatme

Blázen jseš ty, jestli si myslíš, že s ním máme v baráži nějakou šanci.

Reagovat
kattos

Dostal euro kde jsme udělali bod, v kvaldě o MS je druhé místo povinnost (reálně ta skupina je slabá) a první místo sice nemůžeme "požadovat" ale my jsme k němu nebyli ani blízko.

Zatím velká bída

Reagovat
Luka3enko

Hlavně jaký je herní projev? Jakým způsobem hrajem? Tam není prostě nic, ten tým nemá žádnou tvář.

Reagovat
Dontlookatme

Souhlas s oběma. Tady není o čem prostě.

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
doshcz

Sulc misto davani golu ma behat s Modricem

Reagovat
kilobyte

Proto selhal v té gólovce. On se leknul, že je Modrič volný.

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Pablos

Reagovat
doshcz

Reagovat
Edgar Davids

Reagovat
Free_player

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
ACSeRw!n

nakrej Sulc je Modricovi uplne u prdele.. si je tam vodil jak zaky

Reagovat
lucas82

Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.

Reagovat
OTASi

Přesto, neměl jít v závěru na trávník Karabec? Třeba by z jeho centrů přišla šance.

"Kdyby hrál, tak byste se zase zeptali, proč nenastoupil Lingr. Nemyslím si, že by to bylo klíčové rozhodnutí v tom, že jsme nevyhráli."

Reagovat
Pablos

to je nejvíc no

Reagovat
fantomas10

To doufam nerekl tohle tak to je hodne prisny kafe ivane

Reagovat
OTASi

bohužel řekl

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Čenda

Reagovat
Grupma

Já jsem se včerejším zápasem spokojený. Češi odehráli maximum toho co dokáží a Chorvatsko určitě není soupeř, kterého jdeme prostě porazit. Taky spíš hodnotím výkon než výsledek.

Haškovo vysvětlení proč tam nešel Karabec celkem chápu. Ale proč právě Lingr? My ho nemusíme vidět v tréninku, když jsme ho viděli celou kariéru v zápasech. Takže proč tam šel právě Lingr taky nechápu. Asi trenérský stereotyp.

Těším se na ty Faery. Zápas na umělce a na větné hůrce asi nechutná nikomu. Ale, jak se říká: "Musíme tam všichni." Jo a tam doufám už Karabce uvidíme. A uvidíme.

Reagovat
fantomas10

Mas dva hrace z top5 ligy, bod za PSG, kde jeden hraje vic a druhy min => a ten co hraje vic, tak nedostane ani minutu nachazim tam vse, ale logiku fakt ne

Reagovat
Mata

Pokud byl plán, že Šulc bude nahánět Modriče, tak v pořádku. To by Karabec stejně nezvládnul a v tom odehrané minuty v klubu nehrajou žádnou roli. Prostě tam šel typologicky vhodnější hráč. Ale že tam Karabce nepustil ani v průběhu utkání, v kterém se "chce rvát o výhru" už teda úplně nechápu...

Reagovat
Pablos

V čem chápeš to vysvětlení... že tam byl Gvardiol ? A chtěl víc defenzivu ...vždyť byla potřeba vytvořit něco a né ubránit remízu Já byl s tím zápasem v míru včera, ale tyhle řeči Haška mě rozladily zpětně normálně. A to na mě on nepůsobí jako rudej hadr na býka, že si potřebuju vždy něco najít... ale prostě co je moc to je moc už

Reagovat
ACSeRw!n

to neni jen specialita Haska.. takto premysli vetsina ceskych treneru.. proste branit 80 minut na 0:0 a pak tam muze neco padnout na konci, to je klasika

Reagovat
kilobyte

Jo, ale proč tam nedát Karabce aspoň na těch 10 minut. Ať zkusí něco vymyslet.

Reagovat
ACSeRw!n

jak pisu nize - byl se, ze ho vyhodi, evidentne vedeni nastavilo nesmyslnny ultimatum, tak tam dal radsi toho, co to z jeho pohledu vic obeha a odbrani

Reagovat
Aldeano

Reagovat
fantomas10

ale takhle hrajes ligu, kde bod zvenku dobry a kdyz se podari, mas 3, ale ne v zapase doma kde vyhrat proste potrebujes

Reagovat
ACSeRw!n

ne.. takhle hraji (nebo spis teda hrali drive) cesky tymy v ev. poharech, kdyz si treba privezly z venku prohru o gol

Reagovat
kattos

Reagovat
Pablos

ale vyjádření Haška jsou.. .takže to samozřejmě mířím na něj.

Reagovat
Grupma

Za ten bod budeme možná ještě šťastní. Faery nám už dýchají na záda.

Reagovat
Freedo

Mimochodem Montenegro na Faorech včera ruplo 4:0, kdyby to někdo náhodou nezaznamenal. Nebude to vůbec nich lehkého s tím, jak hrajeme.

Reagovat
Pablos

A viděl si jak bránili Černohorci ? ...Nečekám, že je vyloženě přejedeme... ale o dva nebo o gól vyhrajeme.

Reagovat
Freedo

Pouštěl jsem si sestřih a jo, bránili blbě. Ale zároveň Faeřani měli dobrý standardky a centry do vápna, kvalitní náběhy. Doma jsme je dali jen 2:1. Kámoš Ital mi psal, že u nich naposledy vyhráli jen o gól taky. Takže nic lehkého nečekám. Ale samozřejmě zvládnou bychom to měli

Reagovat
oli9

Nehraje se tam na umelce ?

Reagovat
Pablos

jo hraje

Reagovat
kilobyte

Tak to si remízu obhájí.

Reagovat
kattos

Reagovat
ACSeRw!n

jinak prosakuji zpravy, ze kdyby sme vcera rupli, tak Hasek fakt asi konci.. takze ted ta hra na remizu s Lingrem dava smysl, ale vedeni teda absolutne nechapu

Reagovat
doshcz

saskarna no, snad nevyhrajem s Faerama

Reagovat
kilobyte

Ultimáta jsou většinou blbost a v tomhle případě to byla extrémní blbost.

Reagovat
Nuno čomes

Kompetentní lidi by ho vyhodili i za tu remízu. Ale bohužel.

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
DidusIneptus

Dost nenáročný trenér když řekne, že odešli se vztyčenou hlavou. Každá domácí remíza je prohrou (v tabulce pravdy)

Reagovat
mayday

Tabulku pravdy už nikdo neřeší, ti mladší už ani neví, co to je.

Reagovat
mayday

Že tam v 60. nešel Karabec ve chvíli, kdy je v laufu a my potřebujeme vyhrát, to nepochopí asi nikdo soudný. Tam je buď osobní problém, nebo je ten Hašek/štáb absolutně nekompetentní, nic mezi tím. Nejhorší na hřišti bohužel Souček, u Červa je mi normálně stydno, když ho vidím na tom hřišti dělat ty komedie.

Reagovat
fantomas10

herostratovsky syndrom, neco jako trpis nebo alonso

Reagovat
Free_player

Reagovat
Tomik111

Už by mu mohl někdo od Arabů hodit laso, aby se splnil účel, proč šel k repre. Ukázat se, že žije a chce jít vydělat další peníz na východ.

Reagovat
OnderCZ

"Já mám tu výhodu, že můžu vidět všechny hráče, a nejen ty, co jsou v Evropě. Sleduju i fotbal v Americe."

Ty jo, řekl mu někdo, že je rok 2025 a skoro každý člověk v dnešní době může sledovat hráče téměř po celém světě? Ale, že mě to překvapuje.

Reagovat
Dontlookatme

To je šašek fakt

Reagovat
Free_player

Jak ku*rva nemohl hrát Karabec ?

Reagovat
ACSeRw!n

je to moc free player

Reagovat
Free_player

No v repre pod Haškem zatím jo ...

Reagovat
mistr129

Hlavně nechápu jak se někde píše, že máme jeden z nejslabších kádrů. Naopak, kromě levého beka a třetího střeďáka k Součkovi a Šulcovi mu všichni hrajou (jakože opravdu hrajou) v top 5 ligách, případně gólmani ve špičkových nizozemských klubech.

Neříkám že nutně takoví mají hrát základ, ale zároveň ty jejich náhrady (Provod, Staněk) taky nebudou takoví žebráci, když jsou lepší než tihle

Jasně, na Chorvaty to neni, ale za posledních patnáct let to je jeden z nejlepších týmů

Reagovat
PL28

Reagovat
Luka3enko

Tak tam vůbec nejde ani o to jaký je ten tým kvalitativně. Karviná/Jablonec taky nemá tým jak eska a dokáže hrát fotbal co má hlavu a patu. Včera alespoň zahráli velmi slušně do obrany. Souhlasím, že ten tým je výrazně kvalitnější než to co tam předvádíme.

Reagovat
kilobyte

Papírově. Ale u Coufala v repre nechápu, jak může hrát v top lize. Ve středu nám chybí kreativita (Což je i výběrem od trenéra) a v útoku a na křídlech máme jen Schicka, který je každý podzim mimo a hlavně ho Hašek neumí využít.

Reagovat
andrew96

V Hoffe začal Coufal dobře, sám se tomu divím.

Reagovat
kattos

Coufal byl včera super, obraně přes něj nešlo nic.

Reagovat
kattos

Nejlepší na tom je, jak prostě oni mají na tyhle zápasy měsíce přípravu, slyšíš jak sledují každého hráče atd, a pak se stejně hraje ta samá sračka co se hraje celou dobu a z toho sledování jim vyjde že Lingr by měl hrát v repre

Reagovat
oli9

Jako ty odpoveei to je neco sileneho

Ale co taky cekat od dedka co poslednich 20 let trenoval nekde v arabii kde na nej nebyl absolutne zadny tlak nic ..

On vubec nehraje na to aby se vyhrali , hra nejal vypadala a risknul vyhrat nebo zmenil příběh střídáním

On bohužel hraje jen o sve teplé místečko a o prachy … baraz je a proste dokud bude nejaka % sance na ms tak ho nevyhodí a on to ví

Reagovat
PL28

Považuji za pozitivum oproti minulému srazu, že Šulc věděl co má na hřišti dělat Jako to je prostě progres.

Reagovat
Pablos

to je vlastně pravda

Reagovat
Puskas

Ne tak úplně, nevěděl, co Modrič udělá, takže improvizoval...

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Čenda

Reagovat
nerikamnic

Proti treneru Haskovi nic nemam, prijde mi, ze se to s jeho kritikou prehani, je proste treba trenera reprezentace od dob trenera Bruecknera bit. A i on to schytaval docela slusne, i pres ty uspechy.

Ale v tomhle clanku je od nej tolik fantastickych perel:

"Splnili jsme základní úkol, odejít se vztyčenou hlavou." - tak bud at rekne na rovinu, ze dostal ultimatum neprohrat ten zapas a chranil si zadek... nebo at se na to vykasle. Nerikejte, ze v kabine hracum rikal, ze zakladnim ukolem je odejit se vztycenou hlavou...

"Kdyby hrál Karabec, tak byste se mohli zeptat, proč nehrál Lingr, asi tak." - Jasne. Protoze verejnost se vubec pri oznameni nominace nedivila, co tam sakra Lingr dela...

"Můžu vidět všechny hráče, a nejen ty, co jsou v Evropě. Sleduju i fotbal v Americe." - ve tretim desetileti 21. stoleti pomerne bezna vec i pro laika. Dnes rano jsem sledoval zapas MS U20. Nic moc flex, trenere...

Sulc ustvavajici Modrice a Lingr jdouci v domacim zapase, ktery se pro sanci na primy postup musel vyhrat, v 76. minute na hriste kvuli defenzivnim kvalitam... To nemuze myslet vazne.

Reagovat
PL28

Tak teď už proti němu něco máš

Reagovat
nerikamnic

Eh, no asi jo, kdyz to tak po sobe znova ctu,

Reagovat
Pablos

Reagovat
Y.N.W.A

Jako super, neprohrálo se s jedním z nej týmů na světě, ok, ale ten výkon a taktika, to bylo prostě... Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.

Reagovat
Vinci

Super dát si za cíl skončit ve skupině před Faerskymi ostrovy, Černou Horou a Gibraltarem to tam pak ale může trénovat i nějakej bezdak z hlaváku za krabičku cigár a plechovku Braníku měsíčně

Reagovat
Nuno čomes

Šel by postavit horší střed než Souček a Červ? Možná ještě Sadílek a Král ne? No a všichni 4 jsou v repre

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
kilobyte

Červ a Sadílek.

Reagovat
$$CaptainKokotko

Jak někdo může napsat, že to byl ok výkon? Vy jste fakt nemocní. Kdyby to byl první zápas proti Chorvstsku tak ok. Jenže víme jak dopadl první zápas

Reagovat
$$CaptainKokotko

Stejně je to prdel. Kdyby se někdo probudil z komatu po 10-15letech tak by byl nadšený. Liga jde pořád nahoru. Golmani jsou z Psv, Ajax, Braga. Kinský je v Totenhamu. Obrana Hoffeinheim, Bologna, Wolves. Hranáč taky Hoffe. Besiktas. Záloha West Ham, Union, dva kluci v Lyonu. Zase Besiktas. Útok máme top útočníka. Plus ještě Hložek. A ono je to bída

Reagovat
kattos

A hlavně liga je na tom MNOHEM lépe než před 10-15 lety.

Reagovat
Riccio

Kdy už toho "araba" Haška vyhodíte? S kým budeme muset prohrát? Kdo ho koučuje?

Manažeři Lingra,Provoda, Součka či Kováře?

Proč nehrál Karabec alespoň druhý poločas, proč nestáhl tragického Součka a Provoda, který místo častých centrů vše zadrbal v kličkách? Snaha ano,kvalita ne a taktika vůbec....

No,na Faerech potěš pánbůh.

Pavle Nedvěde, mám Tě v úctě, probuď se!!

Reagovat
Riccio

Ještě prosím, při střídání myslete na naše nervy, v případě věčného talentu V.Černého obzvláště. Neskutečný flink a sobec, nadutec pár ecellance!!

Děkuji.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele