Za návštěvu kabiny rozhodčích budou padat přísné tresty. Může jít i o odečet bodů

07.10., 09:17, aktualizováno 07.10., 18:24
Aktuality
Rozhodčí Jan Všetečka (© Vlastimil Vacek / Právo / Profimedia)

Fotbalová asociace ČR ve spolupráci s Ligovou fotbalovou asociací začaly připravovat návrh trestů za vstup trenérů a funkcionářů klubů do kabiny rozhodčích. Etický kodex chování zatím platí jen pro sudí, o úpravě soutěžního i disciplinárního řádu jednal v pondělí ligový výbor LFA a v úterý také výkonný výbor FAČR.

Diskusi nedávno rozvířil trenér Sparty Brian Priske, který zamířil k rozhodčím po utkání v Hradci Králové. Jelikož tak učinil se souhlasem hlavního arbitra Jana Beneše, disciplinární komise konstatovala, že kouče nebude trestat, protože se proti stávajícím řádům neprovinil.

FAČR ani LFA si takové návštěvy u rozhodčích zásadně nepřejí. Aby je však bylo možné podle řádů postihovat, změna by měla být zanesena do soutěžního a disciplinárního řádu FAČR.

Sankce od příští sezony

Plánované sankce by měly platit od příští sezony. "Je tu kodex chování rozhodčích, který však platí jen pro sudí a není propsán do soutěžního ani disciplinárního řádu. Proto musíme logicky jednat s FAČR," uvedl výkonný ředitel LFA Tomáš Bárta.

Obě asociace jsou v úpravách zajedno. "Usilujeme o nalezení vzájemné cesty propsání etického kodexu do příslušných řádů tak, aby to dávalo smysl. Stačí odhlasování na výkonném výboru. Zákaz by se měl týkat vstupu všech osob k rozhodčím, nejen trenérů," řekl předseda FAČR David Trunda.

V médiích se objevily informace, že vstup k sudím by mohl být trestán až milionovými pokutami a v případě opakování i odečtem bodů. "Jsem rád, že se o tom může diskutovat. Drakonické tresty jsou jen jedním z návrhů, všechno bude teprve probíhat," uvedl Trunda.

"Sankce nesmí být směšná pro toho, kdo chystané úpravy poruší, ale o přesných trestech budeme ještě jednat. Bavíme se zatím o záměru, hodně věcí se musí dořešit. Výška sankcí bude teprve diskutována," řekl Bárta.

Slavia může nahlédnout do konverzace sudích

Výkonný výbor se zabýval také přáním Slavie, aby po vzoru anglické Premier League byla zveřejněna komunikace z nedělního derby na Spartě mezi sudím Janem Všetečkou a videorozhodčím Karlem Roučkem. Podle komise rozhodčích Všetečka ve 34. minutě chybně neudělil domácímu Patriku Vydrovi červenou kartu za faul na Ivana Schranze. "Náš postoj je, že Slavia v případě zájmu bude mít možnost nahlédnutí do konverzace," prohlásil Trunda.

Možnost zveřejňovat komunikaci mezi rozhodčími podléhá schválení ze strany pravidlové organizace IFAB. "Původní protokol VAR zveřejňování vyloženě zapovídal, pak se to zvolnilo. FIFA to umožňuje, ale chtějí o tom vědět, proto se musí žádat u IFAB. My o to ještě nikdy nežádali," řekl Bárta.

Vedení FAČR také rozhodlo, že na pořádání mistrovství Evropy hráčů do 19 let bude kandidovat již o rok dříve pro rok 2027, kdy byl šampionát odebrán Izraeli. Výkonný výbor také vyslechl zprávu zástupce společnosti Deloitte o přípravách výstavby stadionu na Strahově. "Vše běží, jak má," uvedl Trunda.

Tabulka

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Sparta Praha
11
8
2
1
23 : 11
26
2
Slavia Praha
11
7
4
0
22 : 8
25
3
FK Jablonec
11
7
3
1
16 : 8
24
4
Sigma Olomouc
11
5
3
3
9 : 6
18
5
FC Zlín
11
5
3
3
14 : 12
18
6
Viktoria Plzeň
11
4
4
3
20 : 13
16
7
Slovan Liberec
11
4
4
3
15 : 13
16
8
MFK Karviná
11
5
0
6
17 : 16
15
9
Bohemians Praha 1905
10
4
3
3
9 : 10
15
10
FC Hradec Králové
11
3
4
4
17 : 19
13
11
Baník Ostrava
11
2
4
5
8 : 13
10
12
FK Teplice
11
2
3
6
12 : 18
9
13
FK Mladá Boleslav
10
2
3
5
15 : 24
9
14
1. FC Slovácko
11
1
4
6
6 : 13
7
15
Dukla Praha
11
1
4
6
8 : 17
7
16
FK Pardubice
11
1
4
6
11 : 21
7

Autor: ČTK

Komentáře (232)

Přidat komentář
Csaplárova past

Klauni

Reagovat
fantomas10

Az nekdo pujde s milionem do kabiny sudich, tak muze rict, ze jde tu pokutu zaplatit

Reagovat
Pony Slaystation

Reagovat
Bucky

Reagovat
Pepe1911

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
Grupma

Reagovat
romeo351

Reagovat
BaggioRoberto

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Kucka

Reagovat
vceradnesazitra

Tak ať to všimné platí bitcoinama jako všichni kriminálníci

Reagovat
Pepe1911

jsem si jist, že většina kriminálníků platí cash, možná dokonce převodem na účet

Reagovat
$dolar$

Takže Sparta sestup?

Reagovat
Mycwička

Spíš Slávie s Plzní

Reagovat
antiHavel

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
antiHavel

Říká frajer od týmu , kde tam Šádek leze furt, ale to je pohodinda, že ,,,

Reagovat
Revizor

Nosí tam chlebíčky a pivínko.

Reagovat
arvncrtx

Reagovat
fantomas10

Bavime se o stejne Sparte, ktera v poslednim kole pustila body Plzni a dost mozna umoznila jeji razantni vzestup, tam machinace nevadily tenkrat?

Reagovat
Mycwička

Sparta nic nepustila, nepiš kraviny.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Mycwička

Proč palec dolu? Já na tom památnym zápase byl a jedinej kotel podporoval Plzeň díky Strakovi, my na tribunách normálně fandili Spartě který už vo nic nešlo. Sparta i tak postavila normální sestavu a nic nevypustila, ale už tehdy si Plzeň koupila sudí a jako jediná v CZ lize dokázala na Letný kopat dvě penalty. Pak sudí vylil Šimáka aby Spartu oslabil, Sparta trefila 2 nebo 3 tyče a další 3 goly chytil výbornej golman Plzně. Navíc kdyby tehdy Jihlava porazila Slávii tak by to Plzni stejně nestačilo, takže nesnášim tyhle lži když realita byla uplně jinde. Proč by Sparta postavila to nejlepší kdyby chtěla prohrát? Mohla tam poslat béčko jako třeba nedávno v poháru s Jabloncem a pak by se dalo řešit že to pustila.

Reagovat
ACSeRw!n

ja na to zapase byl taky v kotli a pak se behem hry odeslo do utrob stadionu a s Franzem se skandovalo spolecne.. hraci Sparty tohle vsechno vedeli, plus skandovani pri zapase a vse kolem toho, hraci to vypustili

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mycwička

Že se s Franzem slavilo nikdo nepopírá. Ale během hry? No to nene Já jen řikám že hráči hráli normálně, ale docela slušně je zaříz sudí a zachytal golman Plzně.

Reagovat
fantomas10

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Revizor

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Mycwička

Reagovat
ACSeRw!n

to by cekalo vas, kdyby tatka brucel, ale vase aliance se Slavii zafungovala pro vas skvele

Reagovat
r.mrazik

vzhledem k tomu,ze Sadek v te kabine i spi, tak bych se do toho moc nepoustel

Reagovat
kilobyte

Jak to budou hlídat? Nechají to na pořadateli, tedy domácímu klubu?

Reagovat
Luka3enko

j a když to budou domácí tak nepojedou kamery

Reagovat
Revizor

Jako na Rangers.

Reagovat
Greny

Tak napíšou trenéra jako vedoucího mužstva a Šadek tam přijde jako pořadatel vyřešeno pohoda

Reagovat
Lemond Laws

Mírné

Reagovat
Mycwička

Tak to bude slávie na sestup

Reagovat
Calgary_CZ

Ty tedy v posledních dnech jedeš bomby

Reagovat
Mycwička

Sranda musí bejt ne? Ale to že Slávie s rozhodčíma komunikuje je veřejný tajemství, takže na tom asi něco stejně bude.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, jsou to tvoje poslední dny.

Reagovat
Revizor

Evidentně má menzes.

Reagovat
Mycwička

Tvoje bába má menzes. Hlavně tady pak ty a další chtějte slušnou diskusi, nahlásim tě administraci a ta už tě srovná.

Reagovat
Mycwička

Proč??

Reagovat
Mr.Mike

Tam do kabin nechodej..tam to chodi Romanovi rovnou na ucet

Reagovat
Mycwička

Reagovat
jackinho10

Souhlasim. Jen teda nechapu proc je za to penezni pokuta? LFA se stane nejaka financni ujma? At spise zakazou vstup stridacku nebo odepisuji body hned.

Reagovat
kilobyte

Pokuty se nedávají za finanční újmu. Za finanční újmu máš odškodné. Pokuta je prostě peněžitý trest.

Samozřejmě je otázka, jak účinný takový trest je. Třeba v tomhle případě, kdyby šlo jen o ten milión a trest by se nestupňoval, tak Křetinský, Tykač a Strnad by si klidně v kabině rozhodčích mohli udělat klubovnu, každý zápas tam hrát karty a trestu by si skoro nevšimnuli.

Reagovat
jackinho10

Jo prave tak to myslim. Jako uz jen napr z pohledu prime ucasti v LM za prvni misto. Jen za to dostanes 700mil. Penezity trest je nesmysl, odecet bodu je daleko horsi.

Reagovat
Kincl

A co když se sejdou na večeři někde spolu? Je v tom rozdíl?

Reagovat
kilobyte

Záleží kdo platí.

Reagovat
ratusek

Na to, že bude platit LuftJarda, bych moc nespoléhal.

Reagovat
Mycwička

Ten milion ještě pořád dluží???

Reagovat
kilobyte

Člověka dostaneš ze sociální demokracie, ale nedostaneš sociální demokracii z něj.

Reagovat
arvncrtx

Nikdo ti nikdy nezaplatí to, co ti Tvrdík dokáže slíbit.

Reagovat
Mycwička

Ani Chuck Norris by to nedokázal? Ten by ti totiž zaplatil i to co soudruh neslíbil.

Reagovat
Nieuwendyk

Kudy chodil...

Reagovat
kilobyte

Teď už někteří povýšili na "Co slovo, to lež a co čin, to zločin". Hanba kam dokázali sociální demokracii tyhle kreatury dotáhnout.

Reagovat
Nieuwendyk

Nejstarší strana v zemi co je to škoda, byla s nimi sranda. Paromrd a Sobotka

Teď už bude jen ulhanej cirkus

Reagovat
Revizor

Pošlou účet LFA.

Reagovat
Vinci

To je zase traparna nesmyslna reakce na nesmyslnou kritiku Priskeho. Říct si neco v kabině je problém, ale říct si neco na trávníku, na chodbě, na parkovišti nebo na hajzlech najednou problém není logiku v tom fakt nevidím

Reagovat
John Obi Mikel

Fakt nevidis rozdil rict si neco v soukromi v kabine rozhodcich a rict si neco na travniku mezi zbytkem hracu a souperem?

Reagovat
Vinci

Někdy jo, někdy ne, těch příkladů tam bylo trošku víc ne? a vždycky to je přece jenom o tom co si říct.

Reagovat
doshcz

krom Priskeho je kazdej ligovej trener v ceskem fotbale desitky let, ty rozhodci potkavaj vsude a nektery maj i v rodinnejch albech Priske to dohani

Reagovat
Nieuwendyk

aby pak nezdržoval na sešlostech představováním

Reagovat
Greny

Já zase vidím problém volat někomu že se nepíská dobře

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Mr.Mike

Tak pochazi z jinyho prostredi..nerikam ze tam to je na dennim poradku, ale urcite by se u nich tohle kvuli tomu ze vleze do kabiny takovej povyk nedelal. Za vsim se tam nehleds uplaceni a podobny veci jako u nas. Holt to nedomyslel. Kdyby vedel co u toho bude tak by tam nesel.

Reagovat
Mr.Mike

U toho Kreti tam sem to nral jinak..ten tam lizt proste nemel. Ac neverim ze bytam sel neco podmaznout tak to byla velka chyba..byl si bedomej co zpusti za humbuk.

Reagovat
Salfovic

Škoda, že se ho nikdo nezeptal, kolikrát byl v Dànsku a v Belgii v kabině rozhodčích. Ale asi tuším odpověď.

Reagovat
Luka3enko

No co, tak si daj večeři po zápase v hospodě vedle stadiónu, nebo udělají party na hotelu ve městě a to by mělo být už ok ne? Nebo se náhodou potkají na čerpačce ve 3 ráno, když si zajedou pro cigára. Přijde mi to jako úplná kokotina

Reagovat
Puskas

Nebo uklízečka zapomene vysypat koš plný peněz. To se stane.

Reagovat
Bucky

Baví mě, jak se tu dělá velekauza z dobře zdokumentované a povolené návštěvě od Priskeho, ale že se několik lidí ze Slavie schází a komunikují po telefonu s rozhodčími, Sabou si dělá konkrétní objednávky na to, které zápasy potřebují, aby jim někdo pustil apod, to je úplně v pohodě, Bílek jede dál, Sabou jede dál, Nezmar jede dál. Jebat tyhle pokrytecký šmejdy. Celý fotbalový prostředí je neskutečný hnus.

Reagovat
doshcz

Reagovat
fantomas10

ale to uz zpet nevratime, lepsi udelat aspon tohle nez navstevy u rozhodcich tolerovat

Reagovat
Bucky

Zaprvé se dá udělat třeba to, že těmhle zkorumpovaným a korumpujícím zmrdům nedáš práci, obzvlášť když tu kážeš celému fotbalu o tom, jak se má dělat lépe a čistě. Jednoduché řešení, kterému se z nějakého důvodu všichni ti "čistí" v čele s Jardou zuřivě brání. Takhle je jasné, že o tom ti lidé z vedení věděli a kryjí svoje lidi, aby náhodou nezačali mluvit.

Nemám nic proti tomu, ale pokud to nechceme, mělo to být řešené už dávno po jakékoli z předchozích návštěv rozhodčích. Tady je vidět, že se z toho dělá umělá aféra, aby mohla skupina "nových pořádků" kolem Slavie, Plzně, Baníku a ostatních přicmrndávačů, udělat falešnou mediální show proti Spartě. Ve finále se zveličuje ta úplně nejmenší a nejneškodnější kauza, ze všech návštěch rozhodčích, ke kterým za poslední roky došlo.

Reagovat
Mycwička

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Luka3enko

Já ti jako nevím, já v tom prostě nevidím žádný problém třeba. Samozřejmě bych pochopil problém, kdyby tam šel v poločase, nebo před utkáním, nebo bez svolení sudích tam vletěl a řval tam na ně, ale fakt nevím co je tak šíleného po zápase, který je ukončený, zhodnocený tam jít se souhlasem sudích a prohodit pár slov? Hlavně když je to mladý sudí, který potřebuje podpořit, protože ho vždycky budou všude v novinách a na sítích jen prcat, že je kokot...

Reagovat
jackinho10

Takze jako predpokladas, ze uz je ten rozhodci nebude potom nikdy piskat jo? Nebo jako ze se rozhodci mezi sebou nebavi?

Reagovat
Luka3enko

Vůbec nechápu na co poukazuješ , když se můžou potkávat na benzinkách, na večeřích, párty, atd. tak co je takový problém že si mezi sebou promluvili? Jakože ho bude v budoucnu pískat tak protože byl na ně Priske milý, tak bude Spartě nadržovat? Tomu nemůžeš snad ani věřit sám . Nebo tenhle sudí zavolá Roučkovi a řekne mu, hele Priske byl na mě milý tak je podrž další zápas? Já prostě nerozumím na co narážíš. Ještě to bylo po prohraném zápase. Pokud si myslíš, že se takhle ovlivňují lidi a zařizuje korupce tak nemáš moc životních zkušeností.

Reagovat
jackinho10

Poukazuju na to, ze dle tebe by byl problem, kdyby tam sel o polocase nebo pred zapasem.

Ono je to uplne jedno, kdy tam sel. Je to problem vzdycky.

A jinak se muzou opravdu potkavat kdekoliv, klidne i spolu chodit na vecere a byt nejlepsi kamaradi. Potom ale ma byt ten rozhodci dost uvedomely natolik, aby aspon nepiskal zapasy Sparty napr. Samozrejme, ze lidi budou vzdycky spekulovat pokud udela nejakou chybu v jinem zapase, jehoz vysledek nejak Sparte pomuze.

Reagovat
Mycwička

Reagovat
fantomas10

když se můžou potkávat na benzinkách, na večeřích, párty, atd. tak co je takový problém že si mezi sebou promluvili?

problem je podle me v tom, ze se vubec nekde setkavaji

Reagovat
kilobyte

Jo, ale hlídat budeš jen šatnu a ještě k tomu jen při venkovních zápasech.

Reagovat
kakinho

Reagovat
jackinho10

Kdyz je teda ta velekauza tak dobre zdokumentovana, tak prosim sdilej nejaky domunent o dvouapulminotove komunikaci mezi Priskem a rozhodcimi, dekuji.

Reagovat
Pablos

- Thank you guys.

- My nerosumet anglicky.

- Thank you guys.

- My šůšn pískat soccer

- Thank you guys.

- Nechcete bobón ?

- No, thanks... buy.

Reagovat
Pablos

*bye

Reagovat
Nieuwendyk

Nee, naopak, to buy je dobrý ale měli by to říkat ti sudí, jak se ti zmrdi sami nabízí

Reagovat
jackinho10

Tak uz mame prvnich 15 vterin, ted jeste ten zbytek

Reagovat
Lemond Laws

nemusíš v každém příspěvku jet takhle trapně na sílu...

Reagovat
Pablos

proč bych nemohl ...můžu se zabavit jak já si uznám za vhodné

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Lemond Laws

ok, si velmi vtipný, pokračuj v tom

Reagovat
Pablos

Nebo ty moc zapšklej... zamrdaný diskuze trolama a blbama, ale tebe rozhodí jen tak z nudy vtípek, opakovaně

Reagovat
smazaný uživatel

Chceme jména. Být takhle anonymní je o ničem.

Reagovat
Grupma

To by byla hezká anketa.

Reagovat
John Obi Mikel

Pokud mne nešálí paměť, tak kdysi tu byly ankety Nejoblíbenější uživatel a největší dement.

Reagovat
Mycwička

V tý druhý bys suverénně vyhrál i když konkurenci tady máš velkou i přes několik nedávných BANŮ!!!!

Reagovat
John Obi Mikel

Možná by stálo za to ji obnovit, nějak jste se tu začali množit poslední dobou.

Reagovat
Mycwička

To je zbytečný, demenci tebe a podobnejch poznáme i bez ankety. A nevim kdo se množí, já sem chodim 12 lety ty vole

Reagovat
kilobyte

Chudák Ludva, až by to dával do excelu.

Dnes už by ta anketa snad ani neměla smysl.

Reagovat
Mycwička

Ty vole si pamatuju jednoho magora na idnes co měl tzv. korigovanou tabulku kde vodečítal body Spartě když jich měla víc než Slávie. Dycky vodečet třeba 10 bodů s tím že si je Sparta nezasloužila, to byl krásnej debil, tomu se smáli i ti cca 4 normální slávisti co tam tehdá chodili

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Mycwička

Reagovat
Grupma

Nedej se

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Pablos

Reagovat
Lemond Laws

Vždyt v poho, každý ma jiný humor asi.. tak když píšeš na veřejnou diskuzi vtípek, tak počítej s reakcí

Reagovat
Nieuwendyk

No však jo, a jeho reakce byla naprosto brilantní

Reagovat
Lemond Laws

Jaká?

Reagovat
Nieuwendyk

Že si bude psát co chce

Reagovat
Lemond Laws

co je na tom brilantního kurva tady jsou strašný exoti poslední dobou

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Mr.Mike

Tak kdyz to nebude tremovat, tak se nezlepsi

Reagovat
Mr.Mike

Trenovat*

Reagovat
Mycwička

Třeba při psaní i trochu trémuje

Reagovat
ratusek

Nenavážej se do jednoho z nejrespektovanějších uživatelů. Pan Pablos si bude dělat co chce a kdy chce

Reagovat
Lemond Laws

Reagovat
Pablos

Díky náčelníku, že ses mě zastal

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Kiss Me Polka!

škoda mluvit

Reagovat
Mycwička

Reagovat
Revizor

Buy

Reagovat
Dontlookatme

Buy buy

Reagovat
fantomas10

buy se tam ale hodi

Reagovat
clinger

Reagovat
Bucky

Já ho nemám, etická komise ano a řekla, že to bylo naprosto v pořádku podle popisu všech zúčastněných (i nezúčastněných svědků). To mi stačí.

Reagovat
jackinho10

Ty si evidentne jen vymyslis, jak se ti to hodi Typicky Blesk a Denik sport.

Eticka komise nic takoveho nerekla. Eticka komise bude resit rozhodciho, protoze ten to nemuze dovolit a presto dovolil. Takze tam naopak lze ocekavat trest.

Disciplinarni komise, ktera resila Priskeho, tak ta to defacto resit ani nemohla, protoze nic takoveho neni obsazeno v disciplinarnim radu (asi ani nepredpokladali, ze by se neco takoveho mohlo stat). A od pristi sezony se to prave zmeni a i o tom je tento clanek.

Ale tak hlavne, ze tobe to tve vysvetleni, ktere je mimo, staci.

Reagovat
Mycwička

Reagovat
Bucky

Že máš zatemněný mozek, je jasné, ale aspoň nelži.

Komise ve svém vyjádření řekla, že měla výpovědi od všech zúčastněných a svědků a vše proběhlo podle pravidel a přesně tak, jak všichni tvrdili. Vše podporuje i ten uniklý videozáznam, který je součástí tohohle účelového honu.

Ještě si tam přidej "asi ani nepredpokladali, ze by se neco takoveho mohlo stat" jakoby to byla nějaká úplná nemyslitelná šílenost. Kdyby nebylo ve fotbale tolik dementů, tak je to úplně normální a chlapské chování, jít se po zápase omluvit za to, že jsi neudržel nervy. Chápu, že pro tu bandu čuráků, co máte v realizáku u vás, to nechápe. Ti by tam šli buď nadávat nebo ovlivňovat, ale ne každý to tak má.

Ale v pořádku, ať se to změní, očividně jste nervózní z toho, že by někdo mohl mít normální, slušný rozhovor s rozhodčími a raději se s nimi budete stýkat dál "jen" na kávičkách a přes šifrované telefony. Hlavně že z tohohle děláte aféru.

Reagovat
Mycwička

Tenhle chlapec baví. Za rouškou rádoby slušnáka totál demagog co plácá nesmysly a neuzná že kecá kraviny

Reagovat
jackinho10

Hele ty zatemneny mozku, precti si tady tento clanek, aspon budes cerpat informace i odjinud, nez z Deniku sport:

https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-slavia-nahledne-do-komunikace-z-derby-pripustil-trunda-5311108

Ze jsi to ty, udelam ti i vycuc:

Beneše řeší Etická komise FAČR, Priskeho Disciplinární komise LFA netrestala, protože stávající předpisy neporušil.

Etický kodex platí jen pro rozhodčí, ale není propsaný v Disciplinárním a Soutěžním řádu FAČR, kterými se řídíme. Proto o tom musíme jednat s fotbalovou asociací,“ osvětlil situaci výkonný ředitel LFA Tomáš Bárta.

A at si pan Priske klidne ma normalni slusny rozhovor s dekovnou reci pro rozhodci. Ma k tomu prostor po zapase na hristi a ani si k tomu nemusi davat ruku pred pusu

Reagovat
Mycwička

Hele tobě přijde normální že slávistům umožní nahlídnout do interní komunikace sudích??? Neni tohle zase nějaký divný????? Nebo ten váš klubík má nadále jiný pravidla než zbytek ligy??? Stejně to soudruh propálí ven, tak proč to teda neukážou všem?

Reagovat
jackinho10

Slavia pozadala o to, at to zverejni. Slavia nema problem s tim, at to zverejni vsem, takhle to i sama chtela.

Reagovat
fantomas10

normalni by melo byt to zverejnovat automaticky, pokud je kdokoliv pozada, tak to zverejnit bez prutahu, to vubec neni o slavii

Reagovat
Mycwička

To se shodnem, nechápu proč v Německu normálně sudí do mikrofonu řekne co a jak rozhod a tady sou pořád tajnosti.

Reagovat
Nieuwendyk

To není jen v Německu. To je skoro ve všech velkých sportech všude. Rugby, americký fotbal, australský fotbal, basket, baseball... jenom u nás je díky Slavii a Plzni totálně zkurvený korupční prostředí lží, podvodů a svinstva

Reagovat
Mycwička

Vono je fakt super že se vo jednu nevinnou návštěvu staraj zrovna fans klubu kde Nezmar ofiko přiznal že nedělal fotbal zrovna košér

Reagovat
Mr.Mike

U nich je normalni ze poukazujou na vsechny okolo, ale o problemy o sebe se nestaraj. A kdyz na ne nekdo upozorni tak se chovaj jak maly fakani.

Reagovat
Mycwička

Je to tak, bohužel.

Reagovat
jackinho10

Tak je docela bezne, ze se o vsechno staraji vsichni fanousci. Ty taky patris mezi ne, tak tady ze sebe nedelej pokrytce.

Ja jsem se jenom slusne zeptal, jak je to dobre zdokumentovane, kdyz se ohani tim co delali predstavitele Slavie.

A ja stejne tak nesouhlasim s tim, co delali zastupci Slavie jako s tim, co delali zastupci Sparty, Plzne a dalsich.

Reagovat
Mycwička

Já Slávii neřešim, kapiš?

Reagovat
jackinho10

Mycwička

07.10.2025 10:25

Tak to bude slávie na sestup

Na tvuj prvni komentar k tomuto clanku ti nekdo hacknul ucet?

Reagovat
John Obi Mikel

Tak on sem píše tolik blbostí, že si už všechny nemůže pamatovat.

Reagovat
Mycwička

Drž hubu!

Reagovat
jackinho10

Reagovat
Mycwička

ještě ti čouhaj boty

Reagovat
Mycwička

Ne, proč? To že korumpuje sudí je známá věc a napsat tak fakta neznamená, že polezu k článkům vo tom klubíku a tam budu onanovat jako vy u Sparty. Prober se trochu.

Reagovat
jackinho10

Mycwička

08.10.2025 08:09

Já Slávii neřešim, kapiš?

Reagovat
Mycwička

Demagog za rouškou rádoby slušnáka Vy seshitci jste fakt jiný než zbytek lidí v týhle zemi

Reagovat
clinger

zdokumentovaná prej

Reagovat
clinger

a že někteří rozhodčí jsou fanoušci Sparty,pískají jejich zápasy a veřejně se to ví nevadí. to nezmíníš.

Reagovat
Bucky

Každej člověk, kterej jde pískat, je něčí fanoušek. Nepůjdeš pískat, když tě nezajímá fotbal a 99% lidí, kteří zajímá fotbal mají oblíbené a neoblíbené týmy. A je logické, že když má Sparta v Česku nejvíc fanoušků, bude mít nejvíc fanoušků i mezi rozhodčími. Ale stejně tak bude mít mezi rozhodčími své fanoušky Slavie a jiné týmy. Rozhodčí musí být profík a oprostit se od toho. Pokud to nezvládne, měl by být trestán jako za každý jiný špatný výkon.

Reagovat
Mycwička

Reagovat
Mr.Mike

Jajo ze fanousci Slavie rozhodci nedelaj jo?

Reagovat
Rizek

ty musíš mít fakt těžký život, když všude vidíš tu nespravedlnost, co?

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
John Obi Mikel

Proč to fandům Sparty tak vadí? Čemu uškodí že nebude trenér lézt do kabiny rozhodčích?

Reagovat
Bucky

Nikomu nevadí to, že se to zavádí, vadí nám, co se z toho dělá za obří kauzu.

Reagovat
Mycwička

Mně vadí že se nejvíc ozývaj fans klubu kterej je korupcí doslova prohnilej.

Reagovat
Revizor

Tak se neozývej. Ten koupenej titul 2023 si pamatuješ snad taky.

Reagovat
Mycwička

V roce 2023 měla titul Sparta ty demáku, Slávie si koupila třeba 2021. Boha jeho, vy tu blbost snad hrajete, ne!

Reagovat
Mr.Mike

Jak si prisel na to, ze to fanouskum Sparty vadi?

Reagovat
kilobyte

Mě to nevadí vůbec. Jen by mě zajímalo, jak to budou kontrolovat.

Reagovat
Rizek

jestli to někomu vadí, tak jsou to Šádkovci.

Reagovat
David Hranac

Stačí aby se rozhodčí v kabině zamykali a je po problému, ne ?

Reagovat
noustres

Dáš kameru na chodbu a to je důkaz

Reagovat
Grupma

Tak aspoň je jasno. K rozhodčím by nikdo chodit neměl vůbec. Nechápu, proč by k tomu někdo měl mít důvod.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
ratusek

Co ten Babica v kotli? Prý fásnul dvě do ciferníku

Reagovat
Pablos

už jsem viděl i video... ale že by vyloženě dostal jsem moc neviděl, spíš taková přetahovaná... ale kam to asi změřovalo bylo zřejmé

Reagovat
Freedo

Takovej picus by měl fasovat preventivně. A že jde ultras stahovat plachtu s tifem, aby viděl, to není normální

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Kucka

Reagovat
John Obi Mikel

Za trest by jim měl uvařit cibulové rizoto.

Reagovat
Revizor

A když nebude mít cibuli, tak tam dá brambory.

Reagovat
Mycwička

Prej dnes vaří drškovou

Reagovat
Sosi

Nebo steaky, at se poserou

Reagovat
Kincl

Jako zas ho chápu, jde na fotbal a oni mu tam začnou dávat před ksicht nějakou plachtu

Reagovat
ratusek

Jako když jde do kotle, tak s tím musí počítat

Reagovat
kilobyte

Hlavně když si hrál na tvrďáka, že tam v mládí byl pravidelně.

Reagovat
Puskas

Jak kuchař poskakoval kolem kotle, toť vše.

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Sosi

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Grupma

Reagovat
r.mrazik

to jsem nikdy nepochopil, jdes na fotbal a pak 15 minut cumis do plachty...

Reagovat
kilobyte

Je to divný no. Ale pro ně je víc prezentace než fotbal a proto jsou oddělení od normálních fanoušků.

Reagovat
r.mrazik

jj, jak rikam, tohle jsem nikdy moc nepochopil

Reagovat
kilobyte

Já to tak taky nemám, ale asi je i chápu. Prostě to mají jako emoční zážitek a o ten fotbal jim ani tolik nejde.

I když je pravda, že ty plachty už jsou docela moc. Ale když se jim to líbí.

Prostě každý je jiný. Někdo si užívá na stadionu atmosféru, někdo sleduje hru, někdo sleduje detaily, někomu stačí televizní přenos.

Reagovat
r.mrazik

Jj. Jak říkáš. Ja to psal s ohledem na moje vnímání, když dáš za lístek peníze a pak koukáš na plachtu

Reagovat
kilobyte

Mě spíše na tom přijde zvláštní, že je to takový pasivní. Když zvedají nějaké kartonky nad hlavu, tak se do toho prostě každý zapojí a i když to není dokonalé, tak se mě to líbí víc.

Ale platchu nakreslí pár lidí a pak jí jen roztáhnou a často tam není žádná myšlenka. Prostě jen obrázek.

Podle mě ty plachty mají smysl, jen když fanoušci chtějí něco vyjádřit, což by kartonky nešlo. Třeba nějakou podporu hráči, odpor proti někomu, nebo třeba nějaké rýpnutí do rivala. Ale malovat si tam nějaké draky apod. je jak výtvarka na základce a výstava na ledničce.

Reagovat
r.mrazik

hh, jo to mas pravdu

kartony me bavi...vlastne i plachty, ale ne behem zapasu...to je na palici

prskavky jsou uplne mimo, to fakt cuchat nechces...

jinak samozrejme kazdy to ma nejak a libi se mu neco jineho

me vzdy sere, kdyz mi nekdo brani v tom,abych se mohl koukat...kdyz tomu venujes cas a penize...

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
j_mrazik

Pamatuješ, jak jsme tehdy měli lístky do sektoru za bránou, já šel na svoje místo a nějaká ženská tam stála, já jí ukázal lístek a ona mi říká “Tady nejsi v divadle, mladej!”, tak jsme byli na schodech

Reagovat
r.mrazik

jojo

vsak minule jsem na slavii taky stal v kotli...akorat se spatnym listkem...a prvnich 10 jsem taky cumel do plachty

Reagovat
Puskas

Když nemáte kartony, tak tam dejte plachtu.

Reagovat
prestanzvanit

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Rizek

A když nedostaneš facku, tak dostaneš pěstí.

Reagovat
ACSeRw!n

totalni dement

Reagovat
Profesor Ikebara

Ať to klidně zavedou, ale je to uměle vyvolaná kauza, která vyvádí z míry jen sešívky a pár plzeňských. Brian je narozdíl od realizáku Slavie, chytrý a kultivovaný člověk a dle mého soudu měl jen potřebu vyřešit nějaký rozkol s rozhodčími, který vzniknul během zápasu. Říká se tomu slušnost, takže chápu, že kdokoliv nějak spojený se Slavií tomu nemůže rozumět.

Reagovat
Mycwička

Reagovat
Vinci

Reagovat
Lemond Laws

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Rizek

Tak to má Šádek docela blbé.

Reagovat
rufus

Reagovat
Spalovač šancí

Nesouhlasím. Naopak každý klub by měl mít právo na 3 challenge v kabině rozhodčích během sezóny.

Reagovat
Mycwička

A to má bejt vtipný? Zase tzv. sešívanej humor, co?

Reagovat
Nieuwendyk

Hele, ale ono je to vtipný

Reagovat
Mycwička

Jo, tak pro děti 15-18 let, za mě je to docela na tlak a na sílu.

Reagovat
Jolly Roger

Je nepochopitelné a ostudné, proč nebyl potrestán Priske a Sparta?

Reagovat
Vinci

Spis proc by mel/mela?

Reagovat
Mycwička

Protože seshit mindrák

Reagovat
Mycwička

Přesně, a proč nebyl potrestán každej kdo kdy se Spartou něco měl?

Reagovat
kilobyte

Protože nic neporušili.

Reagovat
Jolly Roger

Kvůli Priskemu se to pravidlo zavedlo. Kdyby tam byl teď, tak už porušili.

Ale od sparťana, který se rozčiluje, když spadne Limberský, ale když se proletí Lafata, kolem kterého nikdo není, tak je to v pořádku, nemůžu chtít objektivitu.

Reagovat
Nieuwendyk

No, oba dajvy, je to špína, nesnáším to a u vlastních teprve ne

Reagovat
kilobyte

Ještě se nic nezavedlo. Kdyby tam šel teď, tak by se nic nestalo. Pokud by dostal znovu svolení.

Obojí špatně a za Lafatův let se stydím. Jediné pozitivum je, že to aspoň hned (po zápase) přiznal a sám se styděl.

Reagovat
Mycwička

Já se teda nestydim protože si pamatuju kolik bodů nám ukradli sudí za air pilaře, air pitáka, air skácela, air svěrkoše a další!!!!!!!! To bylo penalt a karet proti nám že jeden pád Lafaty to absolutně nevyrovná. Navíc v tom zápase Lafatovi sudí ukrad regulérní gol pro vymyšlenej ofsajd takže se to akorát kompenzovalo.

Reagovat
kilobyte

Ten ofsajd byl prasárna. Tam byl poslední obránce snad ještě minimálně metry za ním. Dokonce pak v TV dávali záběr, kde ten obránce už nebyl vidět, aby to nebylo tak trapný.

Ale stejně to Lafata dělat neměl.

Reagovat
Mycwička

Drž hubu.

Reagovat
Puskas

Zpětně se netrestá, není podle čeho.

Reagovat
ACSeRw!n

Hysky uz je v Plzni

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele