Xavi rozpoutal oheň. Messi se chtěl vrátit do Barcy, Laporta tomu prý zamezil a poté lhal

Legendární záložník a bývalý trenér Barcelony Xavi (46) se v nedávném rozhovoru bez filtru rozpovídal o neuskutečněném návratu Lionela Messiho (38) na Camp Nou. Důvodem neměly být regule LaLigy ani hráčovy požadavky, nýbrž konečné slovo Joana Laporty (63). Prezident Blaugranas se k situaci rovněž vyjádřil a neodpustil si ani rýpnutí do kouče, kterého odvolal.
Messiho odchod z Barcelony do PSG v létě 2021 byl pro hvězdného Argentince nechtěným odpojením se od klubu jeho dětství. Finanční tíseň dovedla Blaugranas k ráznému kroku, o dva roky později se ale mohla hrající legenda vrátit.
"Prezident lže o tom, co se stalo s Messim. Leo byl dohodnutý. V lednu 2023, poté, co vyhrál mistrovství světa, jsem s ním mluvil, a řekl mi, že se těší na nové zkušenosti," odhalil tehdejší kouč Katalánců Xavi v rozhovoru pro La Vanguardia.
"Mluvili jsme spolu až do března a já mu řekl: 'Jakmile mi dáš souhlas, řeknu to prezidentovi, protože z fotbalového hlediska to funguje perfektně.' Prezident vyjednal smlouvu s Leovým otcem a měli jsme zelenou od LaLigy z finančního hlediska, ale Laporta z toho vycouval," šokoval mistr světa se Španělskem z roku 2010.
???? BREAKING! ????
— Polymarket FC (@PolymarketFC) March 8, 2026
Xavi: "Messi back to Barcelona was a done deal after the World Cup won by Argentina.”
"We also had La Liga’s green light. Messi wanted to return but Laporta stopped the signing.”
"Laporta told me Messi was going to go against him and he couldn’t allow that.” pic.twitter.com/1oV8a7STJz
"Řekl mi, že pokud se Messi vrátí, rozpoutalo by to válku. Můj zájem je říkat pravdu. Leo nepřišel, protože to prezident nechtěl," zdůraznil Xavi.
Pro Laportu toto vyjádření nepřišlo v ideální čas. Za týden proběhnou v Barceloně prezidentské volby a stávající šéf klubu chce svůj post obhájit. Je finálním kandidátem spolu s Víctorem Fontem, rozhodne se 15. března, Laporta je favoritem.
"Je lež tvrdit, že to bylo kvůli LaLize, nebo že Jorge Messi požadoval víc peněz. Byl to prezident a jeho lidé, kteří řekli, že to nemohou dovolit, že on má veškerou moc a Messi by to špatně zvládl," dodal Xavi, podle něhož šlo o krok v rámci mocenského boje.
Návrat osminásobného vítěze Zlatého míče by prý přidělával Laportovi vrásky na čele kvůli potenciálnímu narušení mzdové struktury a riziku změn v požadavcích dalších hráčů.
????????️ ????????????: Xavi: "I will NEVER return to Barça."
— The Touchline | ???? (@TouchlineX) March 8, 2026
"I’ve already had my time as a player and coach." pic.twitter.com/9vEI9Fhcqb
Laporta si rovněž nebral servítky
V pondělním rozhovoru pro katalánské rádio RAC1 se Laporta k tomuto obvinění vyjádřil, první si ale neodpustil oplatil rýpnutí do protistrany.
"Když vidím, co Xavi řekl, myslím na Hansiho Flicka. Být prezidentem Barcy je těžká práce a musíte dělat obtížná rozhodnutí. Udělal jsem, co jsem musel. Se Xavim jsem viděl, že prohrajeme, a s Flickem, že vyhrajeme. Chápu, že ho to bolí. Se stejnými hráči Flick vyhrává," pronesl prezident celku z Camp Nou.
"Co se týče Messiho, bylo to takhle. V roce 2023 mi bylo řečeno, že se Messi chce vrátit, a já poslal smlouvu Jorgemu, který později přišel ke mně domů. Řekl mi, že tady by na něj byl příliš velký tlak, že by raději šli do Miami," podal Laporta svou verzi příběhu.
???????? Reporter: What happened with Messi?
— BarçaTimes (@BarcaTimes) March 9, 2026
Joan Laporta: "When we couldn't renew Messi's contract, the reason was purely economic, because we weren't able to fit his contract into the club's budget due to the difficult financial situation at that time.
In 2023, Xavi came to me... pic.twitter.com/Q10du9JY3E
Messi sám v minulosti přiznal, že opustit Barcelonu nechtěl, jeho láska ke klubu je nezpochybnitelná. Kde leží pravda, ví jen aktéři této neuskutečněné dohody.
Související články












Komentáře (108)
Přidat komentářUplakánek
Ne, že bych měl potřebu věřit jednomu nebo druhýmu z nich, ale Xavi se mi do jistý míry teda solidně zprotivil, když u nás trénoval. To jeho fňukání a vymlouvání se na pravidelný bázi je u chlapa, kterýmu je nad 40 už teda hodně přes čáru.
Škoda ze nejde trénovat do ČR, bych chtěl vidět jeho komentáře na trávníky po zimě na kterých se hraje.
vzdyt fnukal i jako hrac a mladsi
Však si právě myslel, že už z toho vyroste...
Xavi , ešte ako hráč, často po zápasoch hovoril o nekvalitnom trávniku. A tak sa v tlači objavil kreslený vtip, ako jeden rozhodca kosí pred svojím domom trávnik a hovorí, že to preto, lebo Xavi má prísť na návštevu. Vyplakával aj ako tréner, že si nemôže doviesť koho chce pre nedostatok peňazí, čo Laportu naštvalo. Prišiel Hansi a dosiahol na triumfy s tým , čo bolo, s mladíkmi.
Xavi má riadne sklamal, zrejme dúfa, že po porážke Laportu sa vráti ako tréner, či na Decovo miesto. Je už dlho a on nemá prácu.
Hrac vyborny, trener podpriemerny, ako cloveka ho posudzovat radsej nechcem. Kde je pravda tazko povedat, ze sa ozval tyzden pred volbami je urcite len nahoda ...
Laporta mi ako clovek nie je moc sympaticky, ale na druhej strane vedenie klubu mu ide neporovnatelne lepsie, ako tym diletantom pred nim. Fonta moc nesledujem, takze ani netusim, ci by to bol krok lepsim smerom, alebo zas do pekla.
nechápem prečo Xavi podporuje Fonta, Laporta nás vytiahol z bahna, je to pre nás ten najlepší prezident. Aj keď odchod Messiho bolel v 2021, v 2023 som ho už spať nechcel. Je tam Pedri Yamal Cubarsi, nová era Barcelony, keby sa Messi vráti, zas by sme boli na ňom závislí.
Flick&Laporta je genialne duo, ktore tam musí byť ešte veľa rokov.
Prečo asi. Možno len preto, že Font ho nevyhodil
Takže Laporta je vlastne fajn týpek, síce nás ojebával a vyhral voľby vďaka Messimu.. je to niečo ako Fico čo tu ojebáva ľudí ale vlastne to s nami myslí dobre. Populista k populistovi.
cize font by bol lepsi hej? doteraz som nepocul co by zrobil inak alebo nejake riesenia, len same ociernovanie laportu...
Minulé voľby, keď mal Font program, ukázali, že na programe nezáleží. Laporta tam mal, že podpíše Messiho. Potom nejaké body, čo mal Font v programe, si privlastnil a zrealizoval Laporta.
Ako sa zachovali k Jordi Cruyfovi?
Ja nehovorím kto je lepší, ale písať tu aký je Laporta super, veď len ojebáva, je solídny grc.
ja nevravim, ze je super, ale momentalne lepsia volba nieje. teraz sa nam relativne dari a zacat vsetko odzaciatku? chces aby odisiel flick?...
Flick je delo o tom žiadna, ale riadiť sa tým, na margo prezidentovania, čo povie tréner? (ak to teda povedal)
ked pride font vsetko sa zacne budovat odznova. my potrebujeme stabilitu a nie teraz pride font, nahodou zistime, ze to bol krok vedla a o 4 roky pride zas niekto novy? a dokoliecka dokola? odide ti flick, koho miesto neho? proste v tomto obdobi, ked hrajeme o ligu a aj LM sa toto nemoze stat....
Asi nečítaš po sebe čo píšeš, však nie?
???
Jordi Cruyff sa tam vôbec nemal ani dostať. Ten chlap nemal žiadnu kvalifikáciu na ten post okrem svojho priezviska.
Laporta je populistický chuj a mne vadí ako sa zachoval k Pimientovi a vadia mi aj niektorí starší hráči na pozíciach, kde nemajú čo hľadať. Aj taký Deco (ale ten aspoň robil chvíľu agenta) by mal podľa mňa letieť.
Ale nemôžeš Laportovi zobrať to, že oproti tomu zbytku pred ním ten klub fungoval najlepšie.
Čím nehovorím, že to vedie nejak super... nevedie.. len chápem ľudí, čo si vyberú jeho ako najmenšie zlo.
Akú kvalifikáciu má Deco? Echevaria (Laportov exšvagor)? A takých mien je tam plná riť, podľa mňa.
Rodinkárstvo.
Deco je proste nekompetentný od uši po päty, ale vidím, že v tom sa zhodneme.
Ale vo finále s tebou súhlasím a neberem mu to, len mi vadí štýl ľudí ktorí strašne adorujú Laportu a zhadzujú Fonta. Pritom Laporta je tiež pekný ojebávač, tam nikto nemôže ani ceknúť.
Ja sám neviem aký by bol Font, alebo ako by to zvládol 2021-2026, viem, že mal program a ten nebol zlý a to neporovnávam s neprogramom Laportu.
Ja teda neviem, či by bol lepší Font.
On je tiež dobrý populista. Mne napríklad vadilo postaviť si kampaň na tom, že Cruyff a Xavi a hranie na srdiečka. Xavi nemal akúkoĺvek kvalifikáciu na to byť trénerom Barcelony okrem toho, že je hráčska legenda.
Takže ja mám aj k Fontovi napriek tomu, že priniesol program a v úvode mi bol veľmi sympatický výhrady, pretože keď minulé voľby stále omieľal, že privedie Xaviho, ktorý na to absolútne nemal skúsenosti a jeho angažmá to aj dokázalo... tak mne teda prišiel obdobný populista ako Laporta.
Mne je trochu smutno, že v týchto voľbách nemáme na výber niečo lepšie. Laporta ten klub z nejakej biedy vytrhol ale na druhú stranu neustále klame, je neuveriteľný populista, do veľkej miery mu riť zachránil Flick, ktorého zobral lebo sám sa sem pchal a Xavi si otvoril na jednej tlačovke ústa a zadok mu zachránila aj La masia. A teda ja som čakal aj výraznejšie škrty v mzdách hráčov.
Ale dokážem pochopiť, že po tej biede predtým ho tu ľudia adorujú.
Xavi bola chyba, z Kataru rovno do Barcelony bola blbosť ale holt, mohlo to s ním dopanúť aj horšie.
Vyhral ligu v ťažkej situácii.
Navyše to jednanie s ním keď chcel skončiť aby ho mohol vyhodiť..
Áno, Rosell s Bartom boli nočná mora klubu.
Mne vadí, že Xaviho si takto šli aj Font aj Laporta, keď bolo absolútne jasné, že ešte na to nemá kvalifikáciu a chcú len zahrať na srdiečka fanúšikom. Ale takto ten klub funguje dlhodobo plus rodinkárstvo.
Xavi to na konci dňa inak zvládol docela fajn, ja som to čakal oveľa horšie.
Ono, keď vidíš tých prezidentov pred Laportom a vidíš ako z tímu o Braintwaithoch a Adama Traoré a pod; je z toho úspešný tím, plný odchovancov so stabilným trénerom a zábavným futbalom... tak sa tej popularite Laportu proste nečudujem. Je len smola, že nie je na výber iný relevantný kandidát než on a Font.
Celkovo si na hráčoch robia meno kandidáti, či už je to Xavi, Messi a podobne.
Traore bol ale prestup Laportu.
Ako aj Auba, Aguero..
A teda aj Ferran, preplatený priemer.
Koniec koncov s tebou súhlasím, Laporta to pomerne zvládol, uvidí sa ako to klub ovplivný o niekoĺko pár rokov.
Jop viem, ale ten posun od toho, kedy ten tím preberal a s čím tam museli experimentovať a ako to lepili hosťovačkami a free agentami k dnešku je markantný.
Ja už som teraz o dosť viac v kľude, pôvodne som sa bál, že to s klubom dopadne oveľa horšie, nakoľko Laporta proste stavil na to, že ten klub bude úspešný, bude mať vysoké príjmy a zvládne refinancovať záväzky. Ja som sa skôr prikláňal k tomu, že je to priveľké riziko a malo by sa pár rokov obetovať a postaviť to čo najviac low budget a sústrediť sa na zlepšenie finančnej situácie klubu s tým, že LM by sme mali ukopať aj tak a to by mala byť reálna ambícia... a teraz to vyzerá, že jemu to fakt môže vyjsť a ja som sa mýlil.
Áno posun je.
Ale predsa len nikto nevie aké to bude mať následky o 10?20? rokov. Môžeme povedať, že to nám bude jedno, ale je to rovnako ako so štátom, hurá systém a po nás potopa.
To prirovnanie so štátom je ale absolútne presné. Ak máš Barcelonu postavenú na volebných cykloch vedenia, tak rovnako ako pri štáte budeš mať rovnaké neduhy s tunelovaním, rodinkárstvom, predvolebnými kampaňami a podobne. Barca je proste to isté. Len teraz to vedie niekto, kto to vedie o niečo kompetentnejšie, než tí pred tým. Ale toto bude imanentnou súčasťou Barcelony aj ďalších 10-20 rokov. Kampane postavené na tom, že zvolte ma, prinesiem tohto hráča a tohto trénera a takto vám vyjdem naproti s lístkami atď.
Boli by sme príliš kritickí ak by sme povedali, že je to problém len Barcelony, isto je viac klubov, s podobnou vlastníckou štruktúrou, na tom obdobne.
No Laporta týmto dosť prevyšuje mám pocit, oproti predchádzajúcim prezidentom. Možno je to len terajší pocit.
Je to ale celkom grc, lebo to môžu myslieť s klubom dobre, ale pokiaľ dostane pozíciu človek s napojeným miesto na úkor odborníka s väčšími skúsenosťami, tak to nikdy nebude dobre.
Za "imanentnou" klobúk hore.
Haha, to je z tej advokácie, človek potom rozpráva trošku zvláštne aj v bežnej komunikácií
Hahá ako chcel zaflexiť, že je advokát.
Ibažeby si sa stýkal s advokátmi lebo si recidivista.
Moj profák na škole hovoril, že suché memorovanie nemá zmysel; pretože aj recidivista sa dokáže namemorovať ak je dostatočne krát súdne trestaný.
Vidíš a to zase môj učiteľ, síce toho čas na strednej, hovoril že elektrikári sú kurvy.
Každý si niečo iné pamätáme.
a nevravim ze laporta je dokonaly, ale momentalne najlepsia volba z toho co tam je.
a za tretie. co robil fico ked bol v opozicii?? len kydal hnoj na matovica a spol...a teraz je vo vlade a co zrobil?? VELKE HOVNO...
Xavi má plné právo nemít Laportu rád. Ten jeho vyhazov, kdy jsme jej nejdříve přesvědčili, aby zůstal a pak jej vyhodili poté, co si dovolil říct, že by bylo fajn občas mít nějakou posilu, rozhodně nebyl fér.
Tohleto, ale ve spoustě věcí úplně nesedí. Messiho bych si přál do Barcelony i teď v tuhle chvíli, ale pokud měla La Liga problém s registrací Gaviho nebo teďka Olma, tak moc nevím, jak by bylo možné, aby dali zelenou Messimu.
Messi sám se k tomu v létě 2023 vyjadřoval s tím, že nechtěl být ve stejné situaci jako při odchodu, že šance možná byla, ale závisela na odchodech, osekávání platu a i tak to bylo nejisté.
Laporta nepochybně lhal ve spoustě věcí. Jen kolem stadionu či 1:1 režimu by se tady dalo najít toho hromady. Nicméně pořád budu rád, když bude pokračovat u rozdělané práce. Messi se stejně už nevrátí a se sportovního hlediska je třeba se posunout dál. Font zatím nenabídl žádnou alternativu, program či cokoliv. Jen hejtí úplmě všechno, co Laporta udělal. Rozhodně se udělalo kotel chyb, ale máme výborný kádr se skvělým trenérem. Core a mladé hráče pod dlouhodobýma kontraktama. Osekané platy od nesmyslů jako Umtiti s 600k týdně. Brzy dokončený největší stadion v Evropě. Refinancován krátkodobý dluh atd, atd.
Font byl daleko lépe připraven na předchozí volby. Laporta měl jen nostalgii. Paradoxně pak část Fontova programu použil (Xavi trenér, Jordi Cruyff sportovní management)
Tohle je taková poslední naděje, jak ještě zamávat s volbami. Nemyslím si, že bude úspěšná a vlastně i v to doufám, ale v Katalánsku je Xavi modla, tak třeba s tím zamává. Font by se určitě chtěl zbavovat Deca, který poslední dobou dělal výbornou práci. Navíc Flick by pravděpodobně šel taky.
Co je nejhorší, je pro nás načasování. Zítra je Newcastle a místo LM se řeší volby, politika, lži a pomluvy.
Mne Font pride ze sa prave nechal vycukat Laportom a mysli si ze volby vyhra jedine hatom a populizmom lebo to bolo to co ho naposledy porazilo (lebo to predvadzal Laporta proti nemu vtedy)... a pritom ten program v poslednych volbach mal ako jediny
Souhlasím. Ale Laportovi to tehdy stačilo i kvůli tomu, že měl nějakou historii. Font za sebou nic nemá a momentálně jde proti někomu, kdo za sebou přece jen i nějaká pozitiva i za předchozí období má.
Já třeba hodně cením, že se Laporta pustil do toho stadionu. Zelenou na to už měl Bartomeu 2014 a neudělalo se nic.
Momentálně mi přijde, že Font nic nemá. A to ani v případě, kdyby spojil síly se všemi zbývajícími kandidáty (otázkou je, jestli mu po tomhle kroku vůbec někdo na ruku půjde)
Tak v ceske politice to vyhrava lehce
Se vším souhlas, až na toho Deca. Výbornou práci si představuju trošku jinak...
jo, to je pravda - Deco tam přešlapy má. Olmo IN nebo Inigo OUT jsou nepochopitelné tahy. Inigo odešel sice sám, ale pokud bychom mu dali prachy, tak by třeba zůstal. Ten nám chybí strašidelně.
nie je pravda s Inigom, sam to povedal v rozhovore ze mali gentlemenskú dohodu a ktoru jedna aj druha strana dodrzala a bolo to jeho osobne rozhodnutie odist. Navyse aby dostal tych 12 mega co ma v SA by mu museli dat 25mega v ESP. Tak netrep o tom ze mu mali dať prachy.
A co třeba Roque? Otáčí se dvakrát každé euro a on si jde zkusit koupit na náhodu wonderkida z Brazílie, kterej ti udělá díru do rozpočtu a registrací, abys ho pak následně musel prodat se ztrátou, aby měl prostor na registraci nových prodloužených smluv (prostor pak byl logicky menší)
Daj v čom ? Bol hlavný iniciátor a vyjednávač pri predĺžení zmluvy s Pedrim, Gavim, Ferminom, Yamalom, De Jongom kde jasne stanovil pravidlá a chalani nedostali premrštené zmluvy ale lukratívne bonusy za víťazstva titulov čo má za následok aj obrovské výnosy klubu. Do rezervy dotiahol konečne perspektívne talenty a nie len ,, posily ,, na oko. Zablokoval predaj Fermína , Bernala , Cassada aj Baldeho. Nenakupuje hráčov za obrovské peniaze ani ich nepodpisuje na základe abnormálnych zmlúv. Vytvoril nové skautské oddelenie a hlavne , Hansi naň nedá dopustiť. Takú sinergiu medzi trénerom a športovým riaditeľom chceš. Mimo to, každý krok na prestupovom trhu odsúhlasí Hansi , čo znamená , že si v podstate skladá mužstvo. Obaja nie sú náročný a nehľadajú to najdrahšie riešenie. Za mňa naopak , robí fantastickú robotu. A čo sa týka Roqueho , možno sa sekol a urobil chybu. Avšak dostali sme 25,5 mega a ďalší prestup nám vynesie ďalších 20%. Takže sa to pekne vráti aj so ziskom. ( Chelsea ho v lete chce za 65 mega , čo je ďalších 13 mega do kasy a zisk 7,5 milióna ).
On se dost zlepšuje mi přijde. Ano, začátek měl hroznej. Souhlasím se zmíněným Roquem, byť ve finále tam to pro něj vyjde taky pozitivně (Nakoupili jsme jej za 31 mega, prodali za 25,5 a máme 20%).
Spíše mi jde o poslední přestupáky. Je určitě fail, že nemáme dalšího stopera, ale Joan Garcia se povedl skvěle a teď se mi v zimě líbily i ty posily do mládeže (Ajay Tavares, Hamza Abdelkarim, Patricio Pacifico, Juwensley Onstein a snaha podepsat Bissiwu)
Aji Cancelo se ukazuje fajn. A co se týče nějakých transfer rumours, tak mi ty potenciální posily konečně začínají dávat smysl
Laporta není svatý a prokazatelně lhal už mockrát, ale to je prostě business. Tam se v rukavičkách nepracuje, kor když tahá svou firmu z bankrotu. Ale celkově je jeho práce naprosto fantastická, takže vytahovat nějaké drobnosti, které prostě v tu chvíli musely být nějak okecány, umenšeny nebo naopak zveličeny.
To načasování je nejhorší, ale ukazuje to, jak tihle lidé uvažují a jak chtějí spíš hatit práci ostatních, protože nejsou schopní ukázat výsledky své práce.
Vyhodit Flicka by mohl fakt jen dement. Nebo se s ním nějak rozhádat.
Flick sa ževraj vyjadril, že v prípade ak vyhrá Font, tak skončí sám.
Messi proste odišiel, úplne normálna vec. Aj Muller z Bayernu odišiel. Nič netrvá navždy, nežijeme v rozprávke
Jasně, vole, jsme na tom teď výkonnostně docela dobře. Finančně se lepšíme ...
... tak je třeba rozmazat dávno zapomenuté hovno.
Laporta a lhát
Nevěřím
Toto by som celkom Xavimu veril Laporta opakovane klame čo to da.
Najkrasnejšie je ako to vnimaju fanusikovia FCB = ved je politik musi klamat
víš úplný hovno, starej se radši o Real
Z svojou mudou az do hrobu
A jak vnímáš tu plesnivou špínu, co vede váš klub?
Real Madrid Head Scout Juni Calafat’s job is UNDER QUESTION.
@espn
Toto je skvela sprava pre RM ale nemoze to ostat iba pri tom vyhapovanom tragedovi
Solari , Florentino , Sanchez , Pintus vsetci musia odist
A celé to je ve finále o tom, že Pessi nebyl schopný říct - ok, na rok-dva si snížím plat abych tu mohl zůstat a pak to vrátíme. Greedy krysa
Neznalost, to je oč tu běží...
Keď sa blížia voľby... treba vytiahnuť Epsteinovu špinu
Proc to nerekl tyden po odchodu z Barcy? Tyden pred volbama to vypada jako promyslena tendencni spina, prestoze to pravda byt muze
Xavi si akorát ublíží sám sobě. Tady nemá co získat a dělá ze sebe jen vola.
což naprosto nechápu. Jak může někdo, kdo má v hlavě byť jen zbyteček mozkové kůry odchod tohohle mága?
Zášť
Xavo se úplně zbytečně zapojil do špinavé kampaně.....
Jako trenéra ho už u nás nechci a hlavně bych chtěl vidět jak by jsme Messiho v 2023 asi zaregistrovali, když tam byl problém registrovat i třeba Gaviho.....
asi tak
Tohle už vyvrátil prezident LaLigy, takže Xavi je usvědčený lhář
Laporta je typický politik, mele stejný hovna jako Trumpeta nebo Babiš.
Laporta sice je politik, ale taky má za sebou roky strašně tvrdý práce. Nebýt jeho, možná už neexistujeme.
..a jako Fiala, Pekarová, Rakušan, Zelený zmrd z Ukrajiny, der Leyenová a další.
To je naprosto sileny, jak v dobe socialnich sitich jako lidmi voleny politik dokazes zaujmout vic lidi jen vetsi lzi a vic libivymi srackami. Jakykoliv vecny program se vytratil, vsechno jsou jenom prazdna gesta nebo vyhranovani se vuci pseudoproblemum typu LGBTQ nebo tady Messiho nenavrat do Barcy. Jestli neco nas ma jako spolecnost spolehlive potencial rychle znicit, tak to nejsou migranti ani klimaticka zmena, ale neschopnost na cemkoliv nepopularnim, ale konstruktivnim dohodnout, protoze to proste neprojde pres algoritmy na sockach a proto to nikdo nebude akcentovat.
Většina lidí nechce po práci nic moc řešit a namáhat se přemejšlenim (svym způsobem je to naprosto pochopitelný). Pak to ale bohužel dopadá tak, že se k moci dostávaj prolhaný psychopati, co se neštítej šířit ty největší, a velmi často i nebezpečný hovna, na který spousta lidí slyší. Dementní sociální sítě to pak korunujou a všechen ten hnůj znásoběj
No v realnej politike je to trosku ine - nedavno vysla aj studia -ale uprimne uz si nespominam kto ju vydal ale v principe to je jedno - ludia neradi trpia teraz. Radsej problem odkladaju alebo ho odsunu na niekoho ineho (rozumej buduce generacie) aj ked racionalne vedia ze vela systemov je nefunkcnych a neudrzatelnych (napr zdravotnictvo a socialne systemy), ale riesenie by si ziadalo obetu teraz aj ked by to znamenalo ze za niekolko rokov by bolo ovela lepsie, tak ta vidina tych lepsich zajtrajskov je tak vzdialena ze vacsina populacie (studia to priamo nepovedala ale dost vyrazne naznacila - vacsina populacie proste nie su nadpriemerne inteligentni jedinci ale prave skor priemer az jemny podpriemer) uprednostni terajsie pohodlie (v pripade sportu asi uspech) pred terajsim nepohodlim aj ked dlhodobo lepsim. A to sa nezmeni asi nikdy. Take Grecko by mohlo vypravat ked ich to dohnalo ku krachu a nakoniec boli donuteni k velkym napravnym opatreniam len aby sa situacia konecne zacala zlepsovat a uz aj tak sa v Grecku mnozia zase skupiny ktore hlasaju zase navrat do toho nefunkcneho systemu lebo bol proste pohodlne rychlejsi
A vraj sa chce vrátiť aj Eto a Stoičkov. Messi odbehne 5km za zápas, preboha, zase by sa celá koncepcia prispôsobovala jemu. Hľadal by sa útočník ktorý nezakončuje, ale pripravuje pozíciu pre neho. Už posledné sezóny v Barce boli pre hru tímu zlé, ja som tu napísal, že keď Barca s Messim(posledné 3 sezóny) vyhrá LM, že už v živote nebudem písať príspevky o futbale. Futbal je dnes inde, ako pred 10 rokmi a Barca dnes hrá modernejší, lepší futbal, ako s Messim posledné sezóny.
BREAKING: The Real Madrid board like CESC FABREGAS.
He has been consulted about his methods and his evolution as a coach is being followed CLOSELY.
@JorgeCPicon
tak ak si tam predstavim allegriho, tak fabregasa by som bral vsetkymi desiatimi. myslel som, ze este by mu prospel nejaky medzistupen, klub kde by skusil pripadne aj LM ale z toho co je na trhu tam fakt nie je velmi co vyberat. len sa bojim co s nim zase urobi perez, ked hentak zamietol s xabim. xabim, ktory bol madridista, mal tu hracske uspechy, s leverkusenom dokazal urobit neuveritelne vysledky...
Nikdo soudny do Realu s jeho vedenim ted nepujde
Po tom co udelali se Xabim
Xavi uz prosim ta neplac.
Nevím, proč to Xavi říká a jestli je to pravda, to se asi nikdo nedozvíme.
Ale jako latentní fanoušek Barcy a milovník Messiho
to bylo jedině správný rozhodnutí.
Ta era už skončila, Barcu stalo spoustu sil si to přiznat a naučit se s tím žít - hrát.
A nemá smysl to začínat znovu.
Ale líbilo by se mi nějaký krátký hostování, když bude v USA pauza, jako tehdy Henry v Arsenalu
ten jeho gól Leedsu byl pro mě jeden z nejemotivnejsich, co jsem zažil
Tebas tvrdi ze ich nikto nikdy v danom obdobi ohladom Messiho nekontaktoval, cize ak to chapem spravne spravy od Xaviho ze to bolo cele dohodnute a zrusil to len Laporta asi nebudu uplne pravda.
Xavi je šulin
Včera oficiálny účet Tebasa dal odpoveď na tieto Xaviho vyjadrenia. Liga nikdy zelenú tomuto kroku nedala. Neverím, že by Xavi vedome klamal. Skôr mám pocit , že mu Font dal irelevantné informácie alebo ho niekto v tom období z Messiho tábora poťahal za nos , aby bol obraz v prospech Lea. Ťažko povedať , kde je pravda. Ale teraz by si mal Xavi uvedomiť , že zapájať sa do politických hier sa nevypláca. Teraz vyzerá ako totálny idiot. Je ešte možnosť , že Tebas teraz ide na ruku Laportovi , keďže mu Laporta verejne vyjadril podporu a zastal sa ho pri Florentinovom snažení o Tebasove odvolanie a diskreditáciu. Ale to mi príde málo pravdepodobné , keďže v tej dobe bol problém aj s registráciou Gaviho ( čo je aj dohladateľné ). Takže zhrnuté - podčiarknuté , Font zneužil pre kampaň Xaviho. Veľa ľudí nechce Laportu lebo zvykne zveličovať alebo dávať neúplné informácie. Ale to, že toto nieje prvý krát kedy Font vedome klamal , očierňoval nikomu neprekáža. Za mňa ho to jednoznačne diskvalifikuje a dúfam, že voľby prehrá aby sa spamätal. Lebo v programe má potenciál , ak ho ale bude zrozumiteľne vysvetľovať a neuchilovat sa k hlupostiam
Xavi snad neni jebnuty a musel vediet co jeho vyhlasenie spravi, bez ohladu na to ake mal fakty. Xavi je chuj , Font mu ocividne ponuka funkciu do jeho projektu.
Mně se těžko věří, že by Xavi neměl dobré info, to mi přijde jako nesmysl.
Není týdne, kdy by se tento klub neztrapnil
Jako fanoušek Chelsea na to musíš být zvyklý.
iba dement by sa zbavoval teraz flicka. konecne nam funguje mlade muzstvo, konecne sa financne dostavame zo sraciek...to akoze teraz pride font. flick odide a vsetko prekopeme a zacneme odznova?? vazne?? a co ten messi? si mysli, ze sa vrati? silno pochybujem. laporta nieje svetec, ale ma uz nejake vysledky za sebou. font je taky, ze hmm, mozno, neviem..to je jak hrat ruletu, mozno to vyjde a mozno nie a vratime sa do tych sraciek kde sme boli...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele