Wilshere má zlomenou nohu, sezona pro něho skončila

19.04.2017, 16:20
Aktuality
Jack Wilshere má pravidelně problémy se zraněními a ty se mu nevyhnuly ani po odchodu z Arsenalu na hostování do Bournemouthu. Anglický záložník o víkendu odehrál poslední utkání letošní sezony, důvodem je vlasová zlomenina levé lýtkové kosti...

Pětadvacetiletý fotbalista z duelu odstoupil v jeho 56. minutě a média již v průběhu dnešního dne informovala o vlasové zlomenině, která měla být spojena s předčasným koncem sezony. A tyto informace odpoledne potvrdil i klub.

"AFC Bournemouth může potvrdit, že Jack Wilshere utrpěl vlasovou zlomeninu levé lýtkové kosti. Anglický reprezentant, který na Vitality Stadium hostuje z Arsenalu, si zranění přivodil ve druhém poločase sobotního utkání s Tottenhamem Hotspur a vynechá posledních pět zápasů letošní sezony," stojí v prohlášení na internetových stránkách klubu.

Wilshere v probíhající sezoně nastoupil k 29 zápasům anglické Premier League. V tuto chvíli před sebou má několik vyšetření u specialistů, kteří rozhodnou o způsobu léčby.

"Zranění Jacka představuje velkou ztrátu. Spolupráci s ním jsme milovali hned od jeho srpnového příchodu. Hodně nám přispěl, ať už na hřišti, tak i mimo něj. Přejeme mu rychlé zotavení a děkujeme za úsilí a profesionalitu," řekl manažer Eddie Howe.

Autor: Tomáš Pavlík / afcb.co.uk

Komentáře (204)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Chudák.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč je tenhle starej článek na přední stránce?

Reagovat
Puskas

Ladí k Neuerovi.

Reagovat
smazaný uživatel

To snad ne to jsem si řikal, že mu drželo zdraví a docela se rozehrál, aby se porval v Arsenalu o místo

Reagovat
Le Gunner

Diskuze

Reagovat
smazaný uživatel

Skoda. Prakticky poriadne odohral len jednu sezonu, 2010/11. Od vtedy, ani dovtedy nemal sezonu, kedy by v PL nahral aspon 2k minut.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je asi konečná pre jeho kariéru u nás a ak nechce takto stráviť aj ďalších pár rokov, tak aj na ostrovoch. Serie A alebo Španielsko by mu mohli sedieť.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Zaschrona

Ze ma Alderweireld vykupku, ktera muze byt aktivovana v lete 2019, to neni zadna novinka.

Reagovat
Mastný Chobot

ale, že vraj nechce predĺžiť zmluvu, je

Reagovat
Zaschrona

To je hodne zasadni novinka, u hrace, ktery ma 3 roky do konce smlouvy...

Reagovat
smazaný uživatel

Aj keby to bola pravda (Talianom neverím nič), už len do Interu by išiel. Momentálne sme na tom oveľa lepšie ako tápajúci Inter.

Reagovat
Mastný Chobot

to je jasné, ale tápajúci Inter chce prebudovávať a má za sebou čínskeho miliardára

Reagovat
salami

tápající Inter už přebudovává od 2013, kdy je přebíral Thorir, ted je maj Číňani, ale žádnej velkej progres tam pořád neni, finančně to může bejt samozřejmě zajímavý a za ty 2 roky třeba i sportovně, ale jako nějakou jistotu bych to nebral

Reagovat
smazaný uživatel

Prebudováva už od roku 2011 a hovno z toho.

Reagovat
smazaný uživatel

Od ďalšej sezóny sa však dosť mení, keďže už aj štvrtá liga podľa koeficientu bude mať 4 miesta pre LM. To znamená, že z dlhodobejšej "top 7" (Juve, AS, Neapol, Lazio, Inter, AC, Fiorentina) nepostúpia traja. S ohľadom na terajší káder, z ktorého budú kluby stavať, a finančné možnosti daných klubov si dovolím tvrdiť, že dlhodobejšie budú Lazio a Fiorentina zaostávať. Takže Interu stačí končiť nad jedným zo zvyšných štyroch na LM. Keď si k tomu pridáme možný príchod Simeoneho, s ktorým by sa okamžite stali kandidátmi na všetky trofeje, do budúcnosti určite nie sú horšou voľbou ako Spurs.

Reagovat
Mastný Chobot

hej, ale od 2016 majú nového majiteľa

Reagovat
Ondiis

Dnes už slovní spojení "do konce sezóny" moc neprozradí. Jaká je běžná lhůta pro zotavení u tohoto typu zranění?

Reagovat
Posledni Kovboj

coz o to, za par mesicu je zpatky, akorat ze uz je vicemene jasny, ze bude sklenenej naporad.

Reagovat
smazaný uživatel

It's happened again.

Reagovat
REPLIKATOR

Nezvratný osud...

Reagovat
Kluivert9

Je to klasik...

Reagovat
smazaný uživatel

Posílení pro Bournemouth.

Reagovat
kiciN

Reagovat
Člen_zlořádu

Jaké to překvapení

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Azazelo RD

To je jen strategický tah, aby se snížila jeho cena pro prodej do Spurs.

Reagovat
Counter

Reagovat
smazaný uživatel

skoda, takto ho v lete nepredame

Reagovat
nani92

žeby to nebolo tým Arsenalom? aj ked, zmluvne je stále ich hráč, z toho sa musí čo najrýchlejšie vykúpiť, lebo ho raz na ihrisku niekto zabije

Reagovat
smazaný uživatel

Ramsey

Reagovat
smazaný uživatel

Konecne. Uz som sa bal ze sa z tych zraneni dostal.

Reagovat
Lexi Belle

Letos jsem to opravdu nečekal.

Reagovat
smazaný uživatel

Všichni víme,kde ho zničili

Reagovat
smazaný uživatel

v Boltonu ?

Reagovat
mr.Silver

https://www.youtube.com/watch?v=BHYZ9Skc-n8

hmm, dalsi Xhaka na LB, co tomu Wengerovi jebe

Reagovat
Mastný Chobot

alebo ďalší Mustafi skôr

Reagovat
smazaný uživatel

Jako nestěžuj si Kolašinac předvádí perfektní výkony v BL a to samé platilo i loni o Xhakovi. Podívej se jak bez něj Gladbach skončil. Oba jsou perfektní hráči kteří byly oporami svých klubů. To že xhakovi nemusel sednout styl arsenalu je věc druhá ale rozhodně nemůžeš říci že má k tomu přístup jako balotelli aby se na ten váš drahý arsenal vysral jako.on na Liverpool

Reagovat
mr.Silver

Xhaka ma v hlave naprosto vymeteno, vazne hloupy hrac, ale to s vekem snad vsechno prejde, s micem u nohy je super, bez mice pusobi jako hrac z okresu. Ale je fakt, ze kdyz tak koukam na hru Arsenalu, tak je mozne, ze proste nevi, co ma hrat.

U Kolasice jde o to, ze kdyz vidim ty skluzy, tak uz vidim ty cervene na jeho konte

Reagovat
Thab

On si měl i v soukromí stěžovat, že pořádně neví, co má hrát, což by tak nějak odpovídalo

Reagovat
smazaný uživatel

xhaka mal sezonu za ocakavaniami, ale zaroven ukazal zablesky svojej kvality, ja si myslim ze ked sa poriadne zadaptuje, bude z neho skvely hrac aj u nas a opora timu od buducej sezony postupne, niektori hraci si zvykaju dlhsie, monreal, evra, vidic boli zo zaciatku uplni tragedi tiez

Reagovat
Counter

Reagovat
Ondiis

Reagovat
smazaný uživatel

aj keď Vidic nebol tak dlho...

Reagovat
cristiano.K.

mě se vždycky líbí ty unáhlený závěry po jedné sezoně.

Reagovat
kiwwi

DiMarzio reports that Toby Alderweireld has a £23.4m release clause, and that he has told Spurs he won't sign a new deal.

Telegraph Sport understands that the clause is only active in the summer of 2019 if Tottenham take up a one year option and extend his deal to 2020. Alderweireld’s contract also states that any transfer would have to be completed at least 14 days before the closure of that summer’s transfer window.

Reagovat
Busby babes

to je celkem zajimava klausule z pohledu hrace.

Reagovat
smazaný uživatel

léto 2019, i kdyby to byla pravda, tak spousta času

Reagovat
smazaný uživatel

smutne...nejlepsi vykony v kariere podaval v 19 a asi to tak i zustane..

Reagovat
smazaný uživatel

vtedy bol skvely ale teraz je z neho oproti tomu len zrakvena matoha ktora ani nema vyprofilovanu poziciu na ihrisku

Reagovat
smazaný uživatel

Ale zaa to, že sa zlomeninu snažil rozbehať.

Reagovat
Nikikrew

V pohode Jack. Vydrzal si to do Aprila . U nas by si si zahral tak 2-3 zapasy

Reagovat
kiwwi

Lukaku: “I can never have enough of football. I eat it from the moment I wake up until I go to sleep. I’m subscribed to everything you can think of: Chelsea TV, Manchester United TV, Real Madrid TV. I want to know everything about how these guys train and live their everyday lives.”

Reagovat
Zaschrona

Tak proto odmitl tu smlouvu, nemame vlastni televizni program.

Reagovat
tuny

Zachrona TV by se možná chytla.

Reagovat
Zaschrona

to by byl nejaky fake

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě že ne Arsenal Fan TV

Reagovat
kvasha16

to by sa zfleku vyjebal na cely futbal a siel by makat tam, kde pred par rokmi Vardy zacinal

Reagovat
smazaný uživatel

Mohl by pochytit něco ze slovní zásoby od Troopze

Reagovat
FUnk

med fam?

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
kvasha16

je to aktualne vyjadrenie? alebo je to uz starsie?

Reagovat
kiwwi
Reagovat
kvasha16

by som tipol ze to povedal este pred prestupom k nam... celkom sranda, ze aj ked sa uz dostal do "velkeho" futbalu, furt je fascinovanymi takymi vecami ako klubove TV a pod.

Reagovat
smazaný uživatel

vsak to je super, vsetko nasvedcuje tomu, ze ako hrac bude len lepsi a lepsi.

Reagovat
Zaschrona

OT: https://www.theguardian.com/commentisfree/2017/apr/18/general-election-coup-mps-theresa-may

Jak hluboko jeste chce Guardian klesnout, kdyz tohle tam sepise sefredaktorka?

Reagovat
smazaný uživatel

Článek proti Mrs. Erdogan nemůže být nikdy dost pokleslý

Reagovat
Zaschrona

Mrs. Erdogan?

Reagovat
Busby babes

proc? vsak na tom clanku neco je. May zneuziva silne pozice, najednou, kdyz ma nejsilnejsi podporu chce predcasne volby? vsak k tomu neni duvod. Tohle zavani zneuzivanim pravidel a na to jsou v anglii dost haklivi...

Reagovat
Zaschrona

Je ji vycitano oponenty, ze nema mandat od volicu a ze mely byt po hlasovani o Brexitu volby. Kdyz teda nakonec ty predcasne volby povoli, tak je to zas spatne. Jak zneuziva nejsilnejsi pozice? Vzdyt muze akorat ztratit premierske kreslo. Respektive asi tezko muze za to, ze ostatnim vychazi pruzkumy tak blbe, ze je pro ne krajne nevyhodne ted akceptovat predcasne volby, coz ale v podstate musi, jinak by popreli celou svoji ulohu. A jaka tohle ma zneuzivat pravidla? Vzdyt dava opozici sanci ji demokraticky svrhnout. Coz je presny opak toho, co je prevrat. Ten clanek je absurdni levicova hysterie nezvladajici to, ze v demokracii volby nevychazi vzdy tak, jak si clovek preje a ze ne vzdy se konaji volby zrovna v tom spravnem terminu.

A samozrejme, ze ty volby budou z velke casti kvuli tomu, jak vychazi pruzkumy a jaky je Corbyn tragicky politik. Ale zaroven je to genialni v tom, ze ty predcasne volby jsou odhlasovany vsemi stranami a famozne se tim odkopala Sturgeon, ktera porad opakovala, ze May nema mandat, aby ted nasledne brecela, ze predcasne volby nemaji obdoby a ze klade zajmy svoji strany pred zajmy sve zeme. Ach ta ironie.

Reagovat
Busby babes

Guardian psal, ze by mely byt volby kvuli tomu, ze May nema mandat?

" Vzdyt muze akorat ztratit premierske kreslo. " ses tak hloupej nebo to jen delas? myslis, ze nezna situaci v zemi? Labour je uplne v haji a nikdo jinej tam neni. tak nevim o cem taky jako fantazirujes se ztratou premierskeho kresla.

A chapes, ze predcasne volby jsou institutem, kdy se nedari sestavit vladu, zeme prochazi krizi a neni zanda moznost jak najit vetsinu v parlamentu. Prijde ti, ze je Britanie v takove situaci?

Dava opozici sanci ji svrhnout... je to jak za stavu 10:0, minutu pred koncem rict souperi: tak si tu penaltu kopni, ale kdyz vyhrajem i tak, budem mit za zapas 6 bodu misto 3, ok? Pokud nechapes to, ze k tem predcasnym volbam neni zadnej duvod a Guardian jen kritizuje tohle zneuziti demokratickych principu a pravidel pro posileni jedne strany, ktera ma momentalne nejsilnejsi postaveni v zemi, tak to je tezke no.

To zes nepochopil o cem ten sloupek je primarne jeste neznamena, ze to, co tam popisujou nestoji za zamysleni. Je to sloupek, nazor. Nechapu, kdes tam vzal, ze to je levicovej, ale asi kazdej kdo nesouhlasi s tvyma zaverama je levicovej hysterik?

A ano, volby mohou dopadnou jakkoliv. Ale jsou nejake terminy (jednou za 4 roky, jednou za pet let). a vis proc? je to treba ochrana proti tomu, aby strana, ktera dostane treba 25-35 procent a po roce vladnuti ji to vyskoci na 55, tak aby jen tak nemohla v ten moment znova vyhlasit volby a zlikvidovat opozici. Pokud nevidis, ze v tomhle je nebezpeci pro demokratickej system, tak nevim, co bych ti na to rekl.

Sturgeon se nijak neodkopala. ma pravdu v obou svych postojich. jen ty s tim nesouhlasis, tak placas...

Reagovat
Counter

Ještě bych k tomu přidal, že jen pár týdnů zpátky mluvčí Mayové hlásil, jak předčasné volby nepřichází v úvahu.

Reagovat
Busby babes

jj, to jsem pak zminil niz no.

Reagovat
Counter

Dokonce i dřív než já

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Zaschrona

Kde pisu, ze to psal Guardian? Ja se vyjadruju k tomu, jak na to reagujes ty.

Uz je premierkou, jeste ji ma byt 3 roky a ma pohodlnou vetsinu. Do voleb se muze stat cokoliv, i do tech za dva mesice. Samozrejme, ze tim riskuje, pokud ne premierske kreslo, tak ztratu pozice ve strane, pokud bude vysledek spatny...

Predcasne volby jsou volby driv, nez maji byt. Sam pises, ze se konaji v dobe, kdy zeme prochazi krizi. Tak se snadno da oznacit to, co se ted deje v Britanii a neustale utoky Sturgeon a remainers na May a Tories.

A nevim, cemu se tak hloupe smejes. Volby jsou v demokracii nove rozdani karet, podle ktereho se vladne. Nejsou nic jineho. Nechapes to ty, nechape to Guardian. A pokud je to tak, jak pises, pak je jejich hloupost, ze ty predcasne volby chteji a odhlasuji si je, jejich vlastni gol. A tim padem podle tveho nazoru zneuzivaji demokraticke principy vsechny strany v Britanii.

A je to nazor, chapu ho a smeju se jeho hlouposti, nic vic. Sekce opinion na Guardianu vetsinou prezentuje naproste bizarnosti a temer vzdy jde o levicove nazory a snahu vsem poucovat a nejradsi vsechno ridit. A to plati i o teto autorce, snadno si clovek udela o te pani obrazek, pokud si procte jeji predchozi clanky.

A Britanie ma ochranu presne pred tim, co tvrdis. Tories maji krehkou vetsinu, sami by si to odhlasovat nemohli. A logicky, vetsinou by tohle resultovalo v to, ze ta strana, ktera tohle, o cem pises, vyhlasi, tak ji podpora odejde. Jenze tohle je jiny pripad: predcasne volby si prohlasoval v podstate cely parlament, coz sice je logicke, opozice tezko muze rict ne (skvely krok od May), nicmene May ma jednoduchy a duveryhodny duvod - potrebuje vetsi a delsi mandat kvuli provedeni Brexitu, zaroven tim reaguje na to, co rika opozice a remainers. I proto ma velke sance na to, ze vyhraje vyrazne volby, i diky britskemu volebnimu systemu, ale hlavne diky unikatnosti situace. Udelat u nas predcasne volby Babis jen kvuli tomu, ze chce lepsi mandat a ze se Sobotkou to nejde, tak mu pujde podpora hodne dolu - a to u nas ma taky hodne slabou konkurenci.

A Sturgeon nema v nicem pravdu. Dlouhodobe klade zajmy svoji strany pred zajmy sve zeme i kdyz jeji zeme odtrzeni Skotska odmitla a i pruzkumy ukazuji, ze ho jeji zeme nechce. A samozrejme ted vyzniva smesne, kdyz kritizuje May za to, ze se snazi ziskat to, co po ni dlouhodobe zada: mit mandat.

Reagovat
smazaný uživatel

To blábol snad na dva citróny

Reagovat
smazaný uživatel

*je (a jeden pro mě )

Reagovat
Zaschrona

Ja ti venuju s radosti vsechny tri.

Reagovat
Busby babes

nepises, ze to pise Guardian, ale pak je ten argument, ze ji vycitaj at udela cokoliv nesmyslnej. Pokud by ji Guardian nejdriv vycital, ze nevyhlasi predcasny volby a pak ji za to kritizoval, pak by to smysl davalo. takhle ne.

Ne, Britanie momentalne krizi neprochazi, ne parlamentni. May ma vetsinu, vladne uplne v klidu. Z tohodle uhlu pohledu proste neni duvod k predcasnym volbam. Ano, Brexit je vyznamna zmena od voleb, ale o tom probehlo referendum, hlasovano o tom bylo. Predcasne volby bez duvodu jsou proste nebezpecnej precedent, kterej se muze vymstit. Mozna ne ted, ale do budoucna jo. Stejne tak jako marginalizace opozice, ktera nastane, protoze Corbyn je idiot. Takova situace proste neni v zajmu zeme a to je to, o cem Guardian pise v tom sloupku.

Ad rozdani karet. Bud jses fakt tak hloupej, ze nechapes, ze zalezi i na tom nacasovani, ktere je ted naprosto ucelove, vyuzivajici toho, ze ostatni strany jsou v rozkladu, ruzne kliky bojuji proti sobe a tak... ano, je to vina Labour v jakem je stavu, ale opet, nacasovani proste neni dobry z pohledu nejakeho demokratickeho vyvoje. Demokracie neni jen o tom, ze jdes k volbam a budes se tvarit, ze jako: mame svobodne volby, tak jsme demokraticka zeme. Institut predcasnych voleb nebyl urcen k tomu, aby se nove karty rozdavali kdykoliv se to momentalni vetsine hodi. Ale ve chvili, kdy se vetsina neda najit. Coz neni tenhle pripad a pokud to nechapes, tak ok. ale demokracie znamena trochu vic nez jen volby...

No prave. May s tim prisla ve chvili, kdy opozice nic jineho udelat nemuze. A to je prave to zneuziti demokratickych principu, ktere ty nechces videt.

Reagovat
Zaschrona

No, u toho clanku Guardianu mi slo predevsim o to, ze tam na tohle deni pasuji vyrazy jako prevrat a to je to, proc se tomu smeju. No a presne tahle redaktorka psala par mesicu o May "a prime minister with no mandate from the electorate". Kdyz ho ted chce, tak dela prevrat...

https://www.theguardian.com/commentisfree/2017/jan/16/theresa-may-vogue-smart-fashion-statement-prime-minister

A sice se muze zdat, ze to nacasovani je idealni a nic se Tories nemuze stat, ale takhle to proste v politice neplati. Skandal, prekvapiva zmena ve vedeni, program nebo svetova udalost a vse muze byt hned jinak. Mozna jsi hloupy spis ty, ze to vidis tak hrozne jasne. Predcasne volby zdanlive bez duvodu byly v posledni dobe treba v Recku. A i v Britanii se daji najit priklady z minulosti - napr. 1951.

A zadne zneuziti demokracie to neni. Existuje pojistka, ze May potrebovala 2/3 HoC, coz Tories by nedali. Takhle tu demokracii zneuzivaji vsichni leda spolecne, pro zajmy svych stran. Ale pozitivni je, ze lide budou mit moznost se vyjadrit. Vzdyt presne po tom remainers tak casto volaji v poslednich mesicich, nove hlasovani porad dokola. Jen je smula, ze to dle pruzkumu zatim pro remainers zatim vychazi blbe a Corbyn se zmuze jen na tradicni vyjadreni k NHS.

Reagovat
Busby babes

coup je jedine, co se tomu clanku da vytknout a to je v titulku. (ted uz to znova nechci proichazet, jestli to je pak i v clanku. ) ale jinak?

jo druhej clanke je o modnim prumyslu... a takhle veta o no mandate je jen konstatovani faktu, neni v to nijak zduraznovano ani davani do souvislosti nic vic nez jen to, ze neprosla volbama.

Takze jako protiargument dost slabe.

Jo a nebo doleti meteorit a vsechny nas zabije, stat se muze cokoliv...

uprimne, je uplne fuk po cem remainers volaji, ja mluvim o nejkaych nastavench pravidlech, ktere jsou tak nastavene z nejakeho duvodu. a duvod neni ten, ze PM i kdyz ma vetsinu a pohodlne vladne vyuzije situace, kdy ji opozice v situac v jake je nemuze odmitnout tohle schvalit... ze to nevidis, nechces videt, ok. nic to na tom nemeni.

May chce jit do voleb proti slabemu Corbynovi a ne proti nekomu, kdo prijde po nem a mohl by Labour zas postavit na nohy. Z pohledu strany pochopitelne, z pohledu demokratickeho fungovani zeme docela nebezpecny precedent. Proste si ted vladnouci strana pokud nastane vhodna chvili zkusi prosadit nove volby, kterym jeste vic posili svoji pozici... no a pak jednou prijde nekdo, kdo uz nebude tak koser a bude pruser... ale volici zvolili no... jednou ze slabosti demokracie je, ze si klidne muzes odhlasovat diktaturu. demokraticky ve volbach. Takze on ten argument: vsak byly volby, je to vsechno ok. neplati stoprocentne.

Nestaci dodrzovat pravidla tak jak jsou psana, ale i duch tech pravidel. Coz plati obzvlast v anglosaskem systemu prava. ale tak tomu tleskej no, protoze prohravaj zrovna ted ty, s kteryma nesouhlasis. az se to jednou otoci, budes brecet a nadavat do komousu...

Reagovat
smazaný uživatel

Přeháníš stejně jako ten sloupek. Jaké ohrožení demokratického systému? Potřebuje 2/3 hlasů v dolní komoře a pokud by ostatní strany nesouhlasily, tak to přece nepustí, ač riskují nelibost voličů. Takže vládnoucí strana si nemůže jen tak navrhovat a vypisovat volby jak se jí zachce, aspoň do té doby dokud 2/3 nezíská. Mayová tudíž neudělala nic, co by jí zákon nedovoloval a jedná se o skvělý politický tah. Zároveň je to ale velmi riskatní, protože jak píšeš, není to úplně v "duchu pravidel", což by jí mohli Britové vytmavit a v tom je právě krása demokracie. Jenže k tomu je také zapotřebí objektivní žurnalistika a pokud přední zaměstnanci Guardianu a dalších deníků takto vyjadřují své politické názory, tak svojí novinářskou integritu akorát podkopávají. Bohužel se navíc promítají i mimo "opinion" sekce.

Reagovat
Busby babes

pisu nekde, ze udelala neco, co ji zakon nedovoluje? Rikam, ze zneuziva situace a to pomerne nebezpecnym zpusobem, protoze pro predcasne volby neni v tuhle chvili duvod.

docela by me zajimalo, proc by za a] noviny nemohly vyjadrovat svuj politickej nazor? Delaji to tak vsechny anglicke noviny a dlouhodobe. Guardian je rekneme levicove zamerenej, jine noviny jsou zas pravicovejsi. pred volbama bezne vydavaj sve "doporuceni" koho volit.

Tohle je navic v sekci opinion, z pohldeu nejake novinarske integrity je to uplne v pohode.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle tu píšeš v každém příspěvku, já se ti snažil vysvětlit, proč to nepovažuji za nebezpečné a víc k tomu nemám co dodat.

Problém je, že jakmile překročíš tu linii, kdy začneš fandit jedné straně, tak už je velmi těžké vrátit se k faktům, racionalitě a objektivitě. Vlastně už jde jen o to se držet linie vytyčené ideologie, hodnot a názorů; hledat fakta která zapadnou do mého přesvědčení. Skvělé je pozorovat novináře, kteří přešli do politiky, ale ještě smutnější je to třeba u vědců - porovnej Fialovy názory před a po vstupu do ODS. Média tímto způsobem proto přestávají fungovat jako ochránci demokracie, ale jako obhájci ideologie.

Reagovat
Busby babes

ok.

Reagovat
Busby babes

btw. vubec bych nesrovnaval ceskou politickou scenu s britskou. a me teda vubec nevadi noviny, co maji jasne deklarovany nazor. nebo novinari.

Murrow takovy byl a to byl konec McCarthyho, Cronkite zas prispel ke konci valky ve Vietnamu... Takhle to bylo vzdycky, jen ted lidi volaj porad po nejake nesmyslne vyvazenosti. Navicc teda nerozlisujou mezi nazory a zpravodajstvim... tuhle hru na zla a spatna media moc nehraju...

Reagovat
smazaný uživatel

Nesrovnávám, jen naznačuji, jak rychle lidi dokážou změnit rétoriku, aby zapadli a oblíbil si je nějaký tábor. To platí všude.

Chápej to takhle, jakmile ti nějaký novinář napíše názorový článek, kde se zastává jednoho táboru, či ten druhý haní na základě přesvědčení a následně sepíše nezaujatý článek o jasném porušování pravidel, tak to ztrácí důvěryhodnost. Sami se tím podkopávaj. Novinář by měl informovat a své názory si nechat do hospody. Ale máš pravdu, bylo to tak vždy a je to realita, o to víc si vážím médií, které se o tu - podle tebe nesmyslnou - vyváženost snaží. A mimochodem, vzhledem k vlastnickým strukturám, financování médií a ohodnocování novinářů, které je často založeno více na kvantitě než kvalitě článků, je možné mluvit o horších a lepších médiích, ale to už je jiná debata.

Reagovat
Busby babes

ok, ktere noviny se o tu nezaujatost snazi? konkretne. a kteri novinari, co pisi sloupky, nazory, etc. druhej den jdou a pisou zpravodajstvi?

Informuje ve zpravodajstvi. v sekci opinion dava novinar svuj nazor.

Problem s vyvazenosti je, ze si casto lidi mysli, ze to znamena 5 minut Hitler, 5 minut Zidi. tak to neni.

Reagovat
smazaný uživatel

Ač si asi nad sebou podepíšu ortel, tak za mě médium, které se o vyváženost snaží představuje ČT. To plyne z nezávislosti na příjmech z reklamy a soukromém vlastníkovi. I když nálada veřejnosti podle mě určitou roli hraje a samozřejmě politické tlaky v pozadí také jsou. Přesto nemusí nahánět sledovanost výstředními a šokujícími zprávami, podprahovou hudbou, zvou zástupce obou táborů, když je ten spor takto černobílý apod. Problém může být zahraniční zpravodajství, jelikož to dnes funguje na přebírání informací z ostatních médií, přesto s těma informace pracují dost opatrně a hodnotí je z několika stran.

Ačkoliv by asi nějaká hranice svobody vyjadřování a možnost vystupování v médiu být měla, osobně preferuju liberálnější pohled, možná kdyby ten Hitler 5 minut dostal stejně jako protistrana, která by mohla intelektuálně ukázat, že se ve svých názorech mýlí, k žádné tragédii by nakonec nedošlo.

Hned první článek na Guardianu co jsem otevřel, autor Dan Roberts reportuje o Brexitu, a koukám v lednu měl asi nějakou chuť si napsat sloupek s titulkem: "May’s speech sounded like Trump. The only thing missing was the wall". Navíc dnes je celkem normální, že píšou do několika médií, takže to není věc zcela neobvyklá.

Reagovat
Busby babes

CT je dobra.

Reagovat
Zaschrona

Ale treba s takovym poradem 168 hodin mam problem, vzdy mi prijde, ze jejich pohled je prilis jednostranny. I kdyz to mozna z vetsi casti bude spis zpusobene absolutni nesympaticnosti moderatorky. Ale jinak v ramci moznosti tam urcite snaha videt je a pokud je problem, tak je to v jednotlivych osobach.

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Zaschrona

Jak pisu, neni to poprve, co se dejou v Britanii volby v podstate podobnou hlavni zaminkou (upevneni vedeni nejsilnejsi strany) - a navic tezko bude Britanie zazivat opakovane neco podobne zasadniho jako vystupovani z EU, kdy tohle volici nejak pozitivne mohou vnimat jako duvod pro predcasne volby. Ale uznavam, ze by se to takhle asi dit obvykle nemelo. Ale spis jde jen o to, ze Guardian to vidi jako prevrat, ty jako naruseni duchu pravidel a ja jako rozdani novych karet, kdy Tories ale maji uz nejake trumfy v ruce jeste pred michanim. A pravdou asi je, ze bych to vnimal trochu jinak, kdyby neco podobneho delali Labour, nicmene porad by na to meli plne pravo a ve volbach by byla moznost je porazit, v tom zas vidim silu demokracie. Do urcite miry v podobne predem jasnem hlasovani, kde bylo hlavni snahou nahrat extra body pro vlastni stranu, nakonec ztratil predchozi premier kreslo, byt se to uplne neda srovnavat.

Reagovat
Busby babes

https://www.ft.com/content/559a0efe-2423-11e7-8691-d5f7e0cd0a16

chce jit proti Corbynovi, u ktereho se ceka, ze by odstoupil po lokalnich volbach... to je cele.zneuziva sveho postaveni...

Reagovat
Zaschrona

Ten clanek si neprectu, nemam to zaplaceny.

A nikdo nebrani Labour, aby Corbyna odvolali. Jen jejich hloupost.

Reagovat
vodka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Busby babes

btw, co treba to, ze May slibovaa, ze predcasne volby rozhodne vyhlasovat nebude a ted, kdyz se to hodi...

Reagovat
Zaschrona

Najdi mi politika, ktery by neudelal takovy obrat? Samozrejme, ze v tom je zasadni role tohohle, ale duveryhodne muze ubranit to, ze to neni hlavni duvod. V podstate jde jen o to, ze nakonec souhlasila s tim, co chce po ni dlouhodobe opozice. A ta ji za to ted kritizuje. Predevsim teda Sturgeon, ktera muze jen ztratit.

Reagovat
fantomas

Lol, dyt do toho evidentne vubec nevidis...

Reagovat
Busby babes

ted nevidim, jestli je to reakce na me nebo ne.

Reagovat
bbbauch

Mas vedle nicku panacka a vedle nej je sipka nahoru, to ti ukaze, na koho je reakce

Reagovat
mikelinos

Jsou super, ale na androidu mi blbnout.

Reagovat
Busby babes

blbe svetlo, fakt jsem to nepoznal.

Reagovat
bbbauch

Aha

Reagovat
smazaný uživatel

jj, to je pro zaschronu překážka k tomu, aby něco komentoval

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jak zneužívání pravidel. Mají pět hlasů většinu. Potřebují min. dvě třetiny - tj. opozice musí souhlasit. Nikdo ji pod pohrůžkou nenutí. A není důvod? Však konzervativci mají min. tři mocenská křídla, jako měla ČSSD (než tedy nedávno vyčistila Dientsbierovce) a v takovém rozpoložení jít do jednání o Brexitu by bylo pro UK poškozující.

Je to jednoznačně pokus o posilnění a sjednocení vyjednávací pozice UK + zcela legitimní cestou. May dostala mandát vyjet z EU a to přesně plní. Zároveň plně demokratickou cestou - naopak pokud bude dostatek remainerů, tak mají šanci to i zvrátit, ale ono jich dost není, protože se nenaplnily apokalyptické předpoklady, že po odhlasování Ne budou z nebe pršet hořící trakaře a Albion se potopí padesát metrů pod hladinu Atlantiku.

Srovnání s Erdoganem je debilní, nikdo nikoho jako v Turecku nezavírá, stát nekontroluje média, nezakazuje průzkumy, které se mu nehodí, neuvolňují se na poslední chvíli volební pravidla...

Reagovat
Busby babes

nikde s Erdoganem nesrovnavam...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Counter

Reagovat
smazaný uživatel

Guardian dnes už může pravidelně číst pouze masochista. Nic proti levici, ale jejich redakce se v posledních letech posunula dost výrazně k extrémní levici Po posledních událostech se mi ale zdá, že jsou tam malé náznaky uvědomění si chyb, které natropila jejich agresivní žurnalistika. Snad se dokážou posunout k vcelku vyváženému zpravodajství. "Opinion" sekce je často přehlídka šílenců, přičemž v Guardianu se jí dostává nějak hodně prostoru.

Reagovat
Zaschrona

Na te sekci mi predevsim vadi cely ten styl. Vzdy hrozne poucovani a snedeni vsech moudrosti sveta, vsichni ostatni jsou hloupi. Jinak souhlas, na druhou stranu je to alespon pozitivni v tom, ze tam objevim myslenky, na ktere bych jinak nenarazil.

Reagovat
Pony Slaystation

Jack Wheelchair

Reagovat
smazaný uživatel

Utratiť. Z neho druhý Seabiscuit nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

Wilshere by mal odísť z Arsenalu. Brighton by bol pre neho dobrou voľbou.

Reagovat
smazaný uživatel

Měl by podepsat novou smlouvu a dostat pásku.

Reagovat
smazaný uživatel

to snáď nie, to neprajem ani susedom.

Reagovat
smazaný uživatel

Kometa.

Reagovat
Rybinho85

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rybinho85

Kometě a Zlínu prostě přát nikdy nic nemůžu, pro mě dva nejhorší kluby v Extralize

Reagovat
smazaný uživatel

Kvôli tomu, že fandiš Sparte?

Reagovat
Rybinho85

Nefandím Spartě, v hokeji jsem od mala Pardubičák. Ke Zlínu mám averzi od dob Balaštíka, Čajánka a spol. A Brno ani nevím, jsou mi prostě absolutně nesympatičtí

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa mňa je sympatické, ak klub vyhrá titul po pol storočí a navyše priamy pamätníci sú na štadióne.

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Filipow

Nevím, mně nepřijde sympatický tým, co si v moderní historii všechno musel koupit.

Reagovat
tomasinho

Reagovat
vodka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Zaschrona

Hezky se zuzuje pocet velkych klubu u nas, ktere jeste nemaji ve sbirce pohar za ceskou ligu.

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhrať može každy s každym, pomaly ako v NHL.

Reagovat
Zaschrona

Sice nasi hokejovou ligu mimo play-off moc nesleduju, ale presne v tomhle vidim duvod, proc na to lidi chodi. V podstate kazdy tym ma nejakou realnou vidinu sance na titul.

Reagovat
Whitemedia

Reagovat
C-M@ster

WEEEEEEEEEEEEEEEEE

Reagovat
smazaný uživatel

To je taká škoda... Kde len mohol teraz byť.

Reagovat
smazaný uživatel

Netruchli nad lidmi, kteří si to nezaslouží.

Reagovat
Gunner14

Nebyl jsi na brigádě v Anglii jako taxikář?

Reagovat
C-M@ster

TOU ROUROU Z OCELE LETÍME PŘÁTELÉ KE HVĚZDÁÁÁÁÁM

Reagovat
C-M@ster
Reagovat
Mastný Chobot

hyperloop?

Reagovat
Zaschrona

David Moyes has faced 38 different PL teams as a manager. Only one of them he hasn't taken a point off, and he's played them four times. Who are they?

Reagovat
kiwwi

Skromný tip... Everton?

Reagovat
Zaschrona

skvely skromny tip

Reagovat
smazaný uživatel

škoda u Třešní hrál dobře

Reagovat
vodka

Jack Wilshere has now played 9992 minutes of PL football since his debut in 08/09. Works out at 12.33 full-length games per season.

to je něco strašného...

Reagovat
Ondiis

Popravdě bych čekal i míň

Reagovat
Hachim Mastour

Bude si to dávať do 40tky

Reagovat
smazaný uživatel

OFFICIAL: Stockdale; Saltor, Dunk, Lascelles, Sessegnon; Cairney, Knockaert, Mooy, Shelvey; Gayle, Wood.

PFA Championship TOTY for 2016/17.

Sessegnon

OFFICIAL: De Gea; Walker, Luiz, Cahill, Rose; Kante, Alli, Hazard, Mane; Kane, Lukaku.

PFA Team of the Year for 2016/17.

Reagovat
smazaný uživatel

Nesledujem Champ, ale Costa sa tam nezmestil, resp. nepatril k tomu naj v Champe?

Reagovat
vodka

Cahill

Reagovat
vodka

nechápu, to tam radši dát Azpilicuetu, případně Alderweirelda...

Reagovat
TopinB

Reagovat
smazaný uživatel

A̶s̶p̶i̶l̶

A̶z̶p̶i̶l̶i̶q̶u̶

A̶l̶d̶e̶w̶

A̶l̶d̶e̶r̶w̶i̶e̶

Cahill

(ukradeno z redditu)

Reagovat
Busby babes

Reagovat
blade115

Reagovat
Ondiis

Reagovat
kvasha16

Reagovat
Cobra

Reagovat
icemike

Reagovat
Svatej

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vladis271

Anglican, klasika.

Reagovat
blade115

Cahill v sestavě roku... Tak už jsem viděl opravdu všechno. A kde je proboha Alexis? ... Zbytek v pohodě, škoda že se tam nevejdou ještě Moses se Zlatanem.

Reagovat
kiwwi

Za mňa teda Alexis namiesto Maneho a niekto namiesto Cahilla. Ale inac celkom solídna

Reagovat
Busby babes

Cahill

Reagovat
Busby babes

skoda ze se nedostal Valencia nebo Herrera.

Reagovat
kiwwi

Objektívne, v kontexte celej sezóny som vôbec prekvapený ze tam je David, nie to ešte Herrera alebo Valencia

Reagovat
Busby babes

jen rikam skoda. Herreru nevim misto koho, tam je ta konkurence velka a chapu, za tam jsou hraci, kteri tam jsou. Tony ma ale skvelou sezonu a imho to bylo s Walkerem na tesno...

Reagovat
vladis271

O Valenciovi by som uvažoval. Ale v kontexte vašej sezóny a nemal Herrera šancu sa tam dostať. To je tá záloha príliš našlapaná.

Reagovat
Whitemedia

OMG co tam dělá Cahill.. dejte tam Azpiho

Reagovat
Svatej

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Svatej

Jinak ale 4 hraci CFC

Reagovat
blade115

Mohlo jich být víc no, kdyby se Costa nesesypal a Courtois nedostával poslední dobou tolik gólů.

Reagovat
Svatej

Já bych zase hrozně rád viděl Mosese, ten udělal v hodně zápasech celou pravou stranu sám.

Reagovat
blade115

Na křídlech je obrovská konkurence a na beku byl Walker lepší no...

Reagovat
kvasha16

Reagovat
smazaný uživatel

Courtois teda na De Geu od první sezony neměl. A to ta první byla navíc dost vyrovnaná.

Reagovat
Whitemedia

a ani De Geu bych tam nedával

Reagovat
pingla

Mané, Walker a zřejmě i Cahill out, Sanchez, Valencia a Maguire in

Reagovat
Mastný Chobot

To Lucasovo zranenie začína smrdieť ďalšou almuniovinou. Najprv sa nič nevedelo, potom malé zranenie, teraz to už je long-term. Navyše sa začali objavovať správy, že je nespokojný (kto by sa mu čudoval, žejo) a že budúcu sezónu bude hosťovať zas v Deportive. Za 17m to momentálne vyzerá ako dosť veľký flop.

Reagovat
Counter

Pořád tomu odmítám věřit, nedává to prostě smysl.

Reagovat
smazaný uživatel

tiez si myslim ze je to len "zranenie", podobne by ma neprekvapilo keby ospina uz nebol povolavany na zapasy

Reagovat
smazaný uživatel

Tak kdo doplní Brighton?

Newcastle United

Reading

Huddersfield Town

Sheffield Wednesday

Fulham

Leeds United

Za mě si přeji Leeds a Huddersfield, ale Newcastle si tohle už utéct asi nenechá takže Newcastle a Leeds.

Reagovat
smazaný uživatel

Bylo by to super, Leeds po 13 letech v PL (naposledy 03/04. pokud si dobře vzpomínám).

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/MailSport/status/854766604600606720

City ma problemy prodat listky na semi FA cupu.

Reagovat
Counter

Já na tom nevidím nic divného, tím spíš směšného. Tři dny před zápasem mají prodáno víc než 31000 míst z celkové kapacity 33000, beztak to ještě doprodají. A jejich fanoušci (na rozdíl od United ) bydlí v Manchesteru, cestovat z Londýna v neděli v noci je debilní termín. Na jejich místě bych si taky počkal na finále, jet na semi jen kvůli pohledu na ultramarný Arsenal je ztráta peněz i času.

Reagovat
Busby babes

ok.

Reagovat
Busby babes

btw. to: jejich fanousci na rozdil od fanousku United bydli v Manchesteru je za a peknej bullshit a za b co za argument?

Reagovat
kiwwi

asi mu to vyskocilo na jeho twitteri tak to musel pouzit

Reagovat
bbbauch

taky nechapu

Reagovat
Ligter

hlavně, jak jsi nejdřív napsal ''ok ''

Reagovat
Busby babes

protoze v tom prvnim ma pravdu. chybi jim malo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Posledni Kovboj

Co to vyhral Arsenal, ta trofej holt ubyla na prestizi no.

Reagovat
smazaný uživatel

nevim co je na tom divnyho, Meine Road mel kapacitu 35k, proste si postavili moc velkej stadion

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele