West Ham definitivně získal Andersona. Zaplatí klubový rekord

15.07.2018, 11:57
Aktuality
Brazilský křídelník Felipe Anderson se stal nejdražší posilou v historii West Hamu United. Anglický klub za něj Laziu vyplatí 36 milionů liber, přičemž částka se ještě může zvyšovat.

Dosavadní rekord West Hamu bylo 22 milionů liber za obránce Issu Diopa z francouzského Toulouse. Tuto částku může Anderson překonat téměř dvojnásobně, protože v závislosti na výkonnostních bonusech může přestupová suma vyrůst až na 41,5 milionu liber.

Pětadvacetiletý Felipe Anderson je považován za jednoho z největších talentů v Evropě. Za Lazio ve 177 zápasech nastřílel 34 gólů. S Brazílií triumfoval na olympijských hrách 2016 v Riu.

S West Hamem podepsal čtyřletou smlouvu. "West Ham je klub s velkou tradicí, za který v minulosti hrálo mnoho velkých fotbalistů jako Bobby Moore, Carlos Tévez nebo Paolo Di Canio," prohlásil Anderson. "Mám velké ambice, mířím vysoko. A kdo ví, možná se jim dokážu vyrovnat a stanu se také legendou. Jsem opravdu šťastný, že tady můžu být. Splnil se mi sen," doplnil Brazilec.

"Věříme, že jsme získali jednoho z nejtalentovanějších hráčů, který je v evropském fotbale k mání," uvedl ředitel West Hamu Mario Husillos. "Je to hráč, který velmi dobře pasuje do stylu hry Manuela Pellegriniho. Pro West Ham je to velká událost," doplnil.

Autor: Jiří Fišara / bbc.co.uk

Komentáře (655)

Přidat komentář
Pipo123

Felipe budeš chýbať

Paradoxne odchádza po sezóne ktorú presedel na lavičke, podľa talianských médii s bonusmi sa celá suma vyšplhá až na 55 miliónov eur čo je niečo neskučné, ešte v zime sa spomínala nejaká suma okolo 25 miliónov, skvelá robota od Lotita

Reagovat
db18

"Paradoxne odchádza po sezóne ktorú presedel na lavičke"

Však jde taky do horšího klubu.

Reagovat
Pipo123

Ale za akú sumu, takú hodnotu nemal v časoch kedy si mazal Seriu A na chleba

Reagovat
db18

Anglie no...

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, kdyby to bylo 25, jak se jednu dobu tvrdilo, tak to by opravdu bolelo. Za takovýchto podmínek to lze překousnout, ale i tak si myslím, že Anderson je extrémně kvalitní hráč, co mohl u nás dokázat více. Na druhou stranu peníze se hodí a jestli odejde ještě Savič, tak budeme mít finance jako nikdy v posledních letech.

Reagovat
Kopac

ale nie hracov..teraz si vyber ci chces uspesny alebo bohaty klub

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
icemike

letos to West ham buduje kvalitněji

Reagovat
smazaný uživatel

Pellegrini buduje prakticky novou jedenáctku, jsem zvědavý, jak to bude fungovat. Kvalitní širší kádr dlouhé léta chyběl. Ovšem Lanzini mezi těmi prichody zůstává pořád top. Je velká škoda, že bude tak dlouho mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

Lanzini přišel před 3 roky.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel jsem to tak, že zůstává i po těch prichodech nejdůležitějším hráčem.

Reagovat
smazaný uživatel

A to jsem si tak přál vidět Lanziniho na Mundiale, alespoň bych nemusel trpět dřeváka Mezu.

Reagovat
Counter

Kolik už letos West Ham utratil?

Reagovat
smazaný uživatel

pres 100

Reagovat
Counter

Přes sto asi ne, ale okolo stovky to bude, šílenost.

Reagovat
Kluivert9

95

Reagovat
smazaný uživatel

Felipe Anderson: £42M

Issa Diop: £22.5M

Andriy Yarmolenko: £17.5M

Lukasz Fabianski: £7.2M

Fabian Balbuena: £4M

Jack Wilshere: Free

Ryan Fredericks: Free

Reagovat
Busby babes

vic nez my, super... az nevyhrajem titul budem moct nadavat vedeni a rikat: to neslo, vsak i takovej WHU utratil vic...

Reagovat
smazaný uživatel

to jsou pálky tvl

Reagovat
10

on je to docela vpičista mi přijde, Lazio asi ví...zároveň je to škoda, že takovej hráč z calcia odchází, když je ve formě a baví ho to, kouká se na něj parádně

Reagovat
Pipo123

Pod Piolim hral svoj najlepší futbal, presne ako píšeš, jeho to musí baviť, o tomto jeho odchoce sa písalo odkedy ho na lavičku posadil Alberto. Toto ide trošku na hlavu Inzagiho ne že nevedel Andersona využiť a niekde mu nájsť miesto, na druhej strane to chápem, chce stále hrať 3-5-1-1 a v tej formácii Andersona nevyužije tak ako by chcel. Lazio dostalo od West Hamu darček, teraz to chce nejaké AM ktoré môže v prípade potreby zaskočiť za Alberta. Ako inak hodnotíš príchod Acerbiho? veríš mu u nás že nahradí DeVrija ?

Reagovat
10

Acerbi je v rámci možností dobrá posila, ale De Vrij je imho o level výš...

Reagovat
smazaný uživatel

O Acerbiho nemám strach. Věřím mu. Chytne se. Co ten Berisha? Parkrát jsem ho viděl za Salzburg a nebyl špatný. Asi lavička za Senada nebo s ním budou počítat do středu? No a Riza Dermisi? Toho neznám. Španělskou krom RM moc nejedu.

Reagovat
smazaný uživatel

*Durmisi

Reagovat
Pipo123

Ťažko povedať čo plánuje Inzaghi, dosť sa píše o tom že Lulič sa presunie do stredu zálohy, v 3-5-1-1 už nestíha rýchlostne, na jeho mieste by mal hrať Durmisi, to je obranca na ľavej strane, síce má len 1,68 na výšku, ale je to taká behavá myšička, navyše má kvalitnú techniku.

Berisha je posila do stredu zálohy, sním sa asi počíta na mieste SMS alebo Alberta, zahraje viacero pozícii.

Podľa toho čo sa píše by to mohlo vyzerať takto

Strakosha (Proto) - Ramos (Bastos), Acerbi (Wallace), Radu (Caceres) - Marušič (Basta), Parolo (Murgia), Leiva (Cataldi), SMS (Berisha, Lulič), Durmisi (Lukaku, Lulič) - Alberto (Berisha) - Immobile (Caicedo)

Podľa mňa sa moc predávať už nebude, nečakám odchod nikoho dôležitého, možno pôjde preč Basta, Patric, Lukaku, Caicedo ale základ by mal vyzerať rovnako. Netreba zabúdať že Inzaghi má v zostave Neta a Jordaa za ktorých Lazio zaplatilo Brage 30 miliónov, čo je niečo šialené keď si zoberieš že neodohrali minulú sezónu ani minútu. Obaja sú záložníci a mohli by dostať šancu, Lazio s nimi musí mať nejaký plán

Reagovat
smazaný uživatel

Možná, že vám LFC vykoupí Strakoshu.

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda ho. Sice měl někdy nevyrovnané výkony, ale jinak byl fakt dobrý. Spory asi neutichly

Reagovat
Pipo123

Nemyslím že tam išlo o nejaké problémy, určite ho štvalo že nemá istotu základu, najskôr to zranenie v príprave, čo sa javilo ako katastrofa, nikto nemohol čakať že Alberto toho tak geniálne využije a bude patriť k najlepším záložníkom v lige, potom to mal Anderson už ťažké, od čias Zarateho nebolo zábavnejšieho hráča než akým bol Felipe, keď mal svoj deň tak predvádzal neskutočné veci

Reagovat
Miguel19

West Ham se chce dostat před nás tvl?

Reagovat
Acquanni

Před nás taky a dokud neuvidím pozitivní Emeryho efekt, tak bych to neviděl úplně nereálně

Reagovat
Alberto Aquilani

https://www.youtube.com/watch?v=RvOtGCGjsKM

Rozjebali sme Latinu, olééé. Radšej tu nebudem písať, že sa teším na novú sezónu, ALE. Síce, to bola len Latina, ale LUCA Pellegrini vyzeral naozaj dobre. So zdravím Karsdorpom a vyriešením Florenzim na ten kraj už naozaj nikoho neočakávam.

Poslednou otázkou zostáva, čo s Alissonom? Predáme ho za 70, budeme musieť narýchlo zohnať náhradu, ktorá samozrejme nebude až tak kvalitná, navyše každý bude vedieť, že nás môže natiahnuť. Areolu poznám minimálne, koľko zaňho budú chcieť? Podľa mňa je Monchiho predstava taká, že predá Alissona a kúpi brankára a zo zvyšných peňazí privedie niekoho drahšieho na krídlo (preboha, len nie Forsberga). Ten team je už teraz dosť široký, ale Zieych by tomu priniesol ďalšie možnosti. Otázka je, či obetovať kvôli tomu Alissona.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych vzal Pavlenku nebo Baumana, případně Cillesen a v La Lize se vybere někdo na post dvojky.

Reagovat
Lech

Fans pry meli narazky na Florka, imo si to zaslouzi aby se probral. Jak vypadal Pastore?

Reagovat
smazaný uživatel

Proč ne Forsberga?

Reagovat
Hristo Stoichkov

Místo přepálenýho Wiliana by se mi v Barce líbil moc, ideální varianta na obě křídla.

Reagovat
OnlyWHU

Nadšeným příznivcům italské ligy je dobré připomenout, že kvality PL jsou výše. Nedůvěřivým mohu nabídnout fakta. WHU buduje to, co od klubového vedení žádali fans už několik sezon. Tentokrát zřejmě udělali maximum možného. A možná je i výborná sezona. Kvalitu na všechny posty i na lavičce bychom měli, teď bych ještě přivítal jednoho středopolového jezdiče s atomovým pohonem. :-) COYI!!!

Reagovat
Pipo123

Nebudem sa tu púšťať do debaty ktorá liga je lepšia, ale v tomto prípade to je výhra asi pre všetkych, Anderson ide do klubu kde bude ľahšie sa presadiť do základnej zostavy, Lazio dostalo takú sumu o akej sa nikomu asi nesnívalo, (zlatá PL) a West Ham máš kvalitnú posilu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

O tom, že je PL kvalitnější než SA se nemusí bavit.

Reagovat
smazaný uživatel

Určite nieje...

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě je.

Reagovat
Pinturicchio

Do jaké debaty? Snad každému normálně uvažujícímu člověku je jasné, že SA>>>PL.

Reagovat
Counter

Přesně tak, stejně jako Magikarp>>>Gyarados.

Reagovat
Pinturicchio

Věnuj se tadši těm pokemonů, než fotbalu.

Reagovat
Rozum

Reagovat
Mastný Chobot

Hm, toto smrdí nejakým Ronaldo ego efektom

Reagovat
OnlyWHU

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

West Ham buduje nanovo káder už po niekoľkýkrát a zatiaľ to nijak úspešne nedopadlo...

Reagovat
smazaný uživatel

tak co jim zbyva nez dalsi pokus?

Reagovat
smazaný uživatel

U Biliče to nebylo budovaní kádru, ale sbirání volných pokémonů.

Reagovat
OnlyWHU

Reagovat
dinss

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

Strašne vysoká úroveň Jediné v čom sú dobrý je robiť cirkus a nakupovať priemerných/ jemne nadpriemerných hráčov za nezmyselné pálky. Jediné solídne tími v PL sú Tottenham, City, Liverpool. Ešte Jose hrá svoju klasičku solídnu a Arsenal svoje solídne ho*no. Chelsea možno zdvihne Sarri... Strašne vyššia kvalita.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
OnlyWHU

Klííííd! A zhluboka dýchat.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Tragikomická liga.

Reagovat
dinss

Reagovat
Counter

Nedalo by se to samé říct o Serii A? Juventus je stabilně dobrý, loni se zadařilo AS (které nakonec vypadlo s Liverpoolem), a kdo dál? Neapol dostala na budku (2x od ManCity), AC dostalo na budku (2x od Arsenalu), Atalanta s Laziem vypadali sympaticky, ale stejně nakonec z EL shodně vypadli dřív než vysmívaný Arsenal.

Reagovat
Pinturicchio

To už to Arsenal dopracoval do solidní prdele, když jeho fanoušek poměřuje úspěch klubu tím, že z EL vypadli později než Lazio a Atalanta.

Reagovat
Svatej

Pockej, ale on nabidl relevantni argumenty, proc to hned tahas do tyhle roviny ? Ma pravdu..

Reagovat
Pinturicchio

Cos its fun.

Reagovat
Svatej

ok

Reagovat
Counter

Moc ne.

Reagovat
Pinturicchio

Už máš Bulbasaura?

Reagovat
OnlyWHU

Trefa, díky.

Reagovat
dinss

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

To o WHU majú byť akoze fakta ktoré dávajú PL pred Serie A? Asi si zabudol dačo dopísať...

Reagovat
El Matador

Bude mi v Laziu chybět, ale za ty prachy ho snad ani nešlo neprodat. Tak snad Tare a Lotito ty zdroje využijou a přivedou ještě nějakou kvalitní posilu na hraně lavka/základ. Ať se daří Felipe

Reagovat
Pipo123

Lenže koho? Je jasné že musí prísť niekto kto dokáže v prípade potreby nahradiť Alberta, práve Alberto nám chýbal v závere sezóny, hlavne jeho schopnosť meniť tempo hry. Najnovšie sa píše o tom že chceme Dzagoeva, podľa mňa by bolo ideálne hladať v španielsku, tam je kvalitných AM dostatok.

Reagovat
smazaný uživatel

Gomes za 25, co ty na to?

Reagovat
Pipo123

Prečo nie, on kvalitu má, lenže nie na Barcelonu, ale je to nereálne, Lazio si ho po platovej stránke nemôže dovoliť

Reagovat
smazaný uživatel

Jeej. Z toho prodeje Gomese už by se dalq natočit komedie..

Reagovat
El Matador

Dzagoev ný mi nevadil, ale mluví se o něm už snad pátým rokem, ze by sme ho chtěli

Reagovat
El Matador

*by mi

Reagovat
Pinturicchio

https://www.football-italia.net/124503/report-ronaldo-wanted-napoli

https://www.football-italia.net/124517/adl-‘we-were-offered-ronaldo’

No jo, každý se snaží na Ronaldovi vydělat po svém.

Reagovat
olis

co sme na tom akoze tymto podla teba ziskali? akurat ze ludia budu este viac picovat na ADL ze ho nekupil

Reagovat
Pinturicchio

Publicitu.

Reagovat
olis

to sa da aj bez Ronalda a toho aby si tym este viac nasral urcitu cast fanusikov, nehovorim kludne to moze byt blbost, ale s istotou by som to neodpisoval

Reagovat
Pinturicchio

Dá, jenže s Ronaldem to má větší wow efekt - "ty jo, do Neapole mohl jít Ronaldo, je tam Ancelotti, jdu tam" ... Alvino si to vymyslel, ADL se toho chytil. To, že by si ho Neapol nemohla dovolit, je myslím nad slunce jasné.

Mendes řekl, že Ronaldo chtěl jen Juve, Marotta řekl, že sám Ronaldo byl ten, kdo ten přestup dal do pohybu.

Reagovat
Pipo123

No pozor, ešte pred týždňom všetci tvrdili že Juve si nemôže dovoliť Ronalda, možno by Neapol prekvapili

Reagovat
Pinturicchio

Ani ne dovolit, spíš jakože to nikdy nedá.

Reagovat
olis

to ze si ho nemozeme dovolit predsa potvrdil aj ADL, to neznamena ze tam nemohli byt nejake rozhovory, a ked tak vemi spochybnujes ze by to mohla byt pravda kde mas istotu ze to co povedal Mendes ze chcel len do Juve je pravda? Alvino ma mozno dost dobre kontakty do vnutra klubu, bol aj medzi prvymi ktory prisli s Ancelottim a uz aj pri niektorych inych veciach bol medzi prvymi

Reagovat
Pipo123

Poviem ti tajomstvo, ale nechaj si ho pre seba. Ani Juve nemá na Ronalda, zaplatila ho nejaká pofidérna automobilka

Reagovat
Pinturicchio

Kun*o!

Reagovat
smazaný uživatel

Má na něj.. Samozřejmě nezaplatí to hned, ale 100 Mega třeba do 4-5let dá v pohodě..

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel jeho plat

Reagovat
Pinturicchio

Tak logicky, když má Mendes tak blízko k Neapoli, tak nejspíš zná i jejich finanční situaci, proč by teda nabízel Ronalda týmu, který si ho nemůže dovolit? Mendes klidně mohl kecat, ale Marottovi věřím spíš jak tomu neapolskému pohádkáři. Navíc, upřímně, Ronaldo v Neapoli? RONALDO v NEAPOLI?

Reagovat
olis

tak to je uz vec pohladu, pre teba je Neapol odpad z afriky ktorym budes vzdy opovrhovat, nastastie vela ludi to vnima inak, zbytocne to dalej rozoberat

Reagovat
Pinturicchio

Odpad z Afriky jsi napsal ty, pro mě je Neapol hlavně klub druhého sledu, kam by hráč jako Ronaldo nikdy nepřestoupil.

Reagovat
olis

niekolko krat si to tak napisal

Reagovat
Pinturicchio

Napsal, ale ne teď, tak jsem to myslel.

Reagovat
10
Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
OnlyWHU
Reagovat
kolouch

Tim bych si moc hlavu nelamal. Zatim se pracuje na kondici, v zapase toci vsichni hraci, navic oproti minulemu tragickemu utkani 100 % zlepseni. Wilshere, Anderson a Chicharito tomu taky jeste dodaji stavu

Reagovat
smazaný uživatel

west ham další odpad do sbírky

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jdi uz do p....ko.... sasr......

Reagovat
REPLIKATOR

V anglické lize vyhoří.

Reagovat
Pipo123

Tam mu to môže práveže sadnúť, má neskutočnú rýchlosť, ak ho dajú na krídlo tak mu verím, zrovna v PL môže využiť svoju rýchlosť a technickú kvalitu.

Reagovat
Counter

Reagovat
OnlyWHU

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ne

Reagovat
tulen

Super ! a že vraj ešte nekončíme, dnes sme mali ponúknuť za Minu a v hre sú ešte aj Vasquez zo Sevilly a Bernard zo Šachtaru.

Reagovat
technecium

Ty Anglický prachy z vysílacích práv ničí fotbal. Takovej provinční klub jako West Ham aby vykupoval hráče za částku, kterou chodili ještě pár let nazpět hvězdy jako Villa nebo Benzema Nu což, odskáče to především anglická repre

Reagovat
Busby babes

hele ja nevim, ale tohle se pise uz leta a ted je anglicka repre 4. na svete...

Reagovat
Miguel19

technecium no..on musí něco brát.

Reagovat
technecium

Ok beru, že měli úspěch, ale měli za celou dobu dva srovnatelný soupeře a prohráli s nima všechny tři zápasy Nehledě na to, že samotná hra měla obrovské mezery.

Navíc vezmi si, jaká je Anglie fotbalová velmoc a jak strašně úzký kádr kvalitních hráčů má reprezentace k dispozici a porovnej to s nároďáky z ostatních elitních lig - Německo, Španělsko, Francie. A to, že Němci vypadli ve skupině není měřítko. Pořád by postavili 3 jedenáctky srovnatelné kvality s Anglickou a na to tu narážím.

Reagovat
Busby babes

Nesestavili. a ani jejich top 11 je momentalne horsi.

Who cares koho potkali cestou. Je to MS, dostali se az do top 4.

Reagovat
technecium

Sestavili. Top 11 Německa je pořád na míle vzdálená všem kromě Brazílie a Francie

Reagovat
Busby babes

to jsme videli no... Pocitaj se vysledky, aktualni.

Reagovat
technecium

Takže United je provinční Anglicky klub, ano?

Reagovat
Busby babes

druhej klub PL je dle tebe provincni? Takze Real Madrid je provincni klub? Nebo loni byla Barcelona provincnim klubem?

Reagovat
smazaný uživatel

Real vyhral LM...

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry ale to 4 ten miesto uhrali len vďaka šťastiu na stranu pavúka, niečo ako Wales na eure..

Reagovat
dinss

Pokud vím, tak za částky okolo 100 mega začal nakupovat hlavně Real. Ale aby sis uvědomil, že Barca koupila průměrňáka za 120...

Reagovat
technecium

No a pak tu je Chelsea, která za hráče jako je Carvalho nebo Essien dávala do tý doby dosud neviděný částky. Pak přišlo City, PSG a všechno se zbouralo s příchodem Pogby a Neymara. A Dembele je asi tak průměrnej hráč, že v Chelsea by hrál nezpochybnitelný základ

Reagovat
dinss

To určitě.

Reagovat
Svatej

Dosud nevidany ? Nez Abra vubec prisel do Chelsea, tak stihnul Real Madrid utracet 60 milionovy castky za Zidana, mezitim co Chelsea mela nejdrazsi kup v Shevchenkovi nekdy az v roce 2006 na castce okolo 35 mega.

Reagovat
technecium

Je rozdíl 60 mega za jednoho z nejlepších hráčů všech dob a za stárnoucího výborného, ale stárnoucího útočníka

Reagovat
Svatej

Je to rozdil v diskuzi o spravnost investovanych penez, ale neni to rozdil v diskuzi o tom, kdo zacal jak rozhazovat penize. Jak Real, tak vy, tak i treba Blackburn jste rozhazovali prachy jeste daleko driv, nez se k tomu kdokoliv z Chelsea nebo Citizens dostali, tak si ty stiznosti nechte pro sebe, mate co jste zacali..

Reagovat
Swarley

Ale vydělali si na to

Reagovat
Svatej

To děláš schválně?

Reagovat
Swarley

Je potřeba, aby to zaznělo...

Reagovat
blade115

Má latentní poruchu vnímání hranice dobrého vkusu. A k tomu patetickou potřebu dělat ze sebe v diskuzích kreténa.

Reagovat
Swarley

Tebe jsem rozhodil dokonale

Reagovat
blade115

Jen jsem přistoupil na pravidla hry a nastavuju ti zrcadlo.

Reagovat
Swarley

jo jo, to víš že jo

Reagovat
blade115

Každému jak si zaslouží.

Reagovat
Swarley

originální

Reagovat
blade115

To v diskuzích s tebou není potřeba že jo, znáš to o těch perlách a prasatech...

Reagovat
Swarley

pokud je to o nás dvou, tak já budu určitě ta perla

Reagovat
blade115

vepřové > perla

Reagovat
Svatej

Ted koukam ze i takovej Overmars sel do Barcelony za castku, ktera se mohla typkum v Chelsea tenkrat jen pozdavat.

Reagovat
Talker

Hezký. Italové v období 99-2002 (4 přestupová okna letní) napálili 30 hráčů za 20 mega liber + (z toho polovina za 25+). Tj částky podobné těm u CFC.

Reagovat
blade115

No jo. Ono je lepší, když se celá částka rozdělí z 80% mezi dva kluby a zbytek ligy vezme drobné. To je pak radost pohledět na tu veleatraktivní ligu, která si pěstuje vlastní oligopol a ještě má tu drzost se vydávat za nejlepší na světě.

Reagovat
Rozum

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Swarley

Chelsea by o spravedlnosti vůči ostatním týmům mohla vyprávět...

Reagovat
blade115

Lol, co zrovna tak ty můžeš vědět o spravedlnosti...

Reagovat
Swarley

je zajímavé tu rozumovat o nějakém spravedlivém rozdělení a přitom se nechat pumpnout pochybným boháčem z Ruska a ty ostatní na stejné úrovni vyřadit...to je přímo definice spravedlnosti...

Reagovat
blade115

Skoro se mi chce říct, že jsem to ani nikde netvrdil a spravedlivý mi to taky nepřijde - naproti tomu není důvod, proč bych nemohl objektivně zhodnotit spravedlnost v jiné věci. Ale nic takovýho neřeknu, protože na tebe samozřejmě platí jen laciný hádky a prázdný fráze...

Reagovat
Swarley

žádný prázdný fráze, čekám omluvu všem týmům

Reagovat
blade115

Omluvy my přece nevedem, jebat spravedlnost.

Reagovat
Swarley

to jsou ty pravé hodnoty Chelsea

Reagovat
blade115

V tom případě popadni plastovou vlaječku a vítej v klubu, když vyznáváš zrovna ty samé.

Reagovat
Swarley

nejdřív jsem na vás zlej, teď zase váš...se ti to plete...

Reagovat
blade115

Tak když jseš konzistentní asi jako počasí, tak to asi není až tak šokující...

Reagovat
Swarley

to je to tvoje čtení, k tomu se vracíme pravidelně

Reagovat
blade115

K tomu se vracíš jen ty a snažíš se tím omluvit svou poruchu, tak žádné "my"...

Reagovat
Swarley

moje porucha je, že s tebou ztrácím čas, ale pomáhám ti...jednou to oceníš...

Reagovat
blade115

Oceňuji to už teď, najednou mi i úřednická buzerbába za překážkou přijde jako milá a vstřícná dáma.

Reagovat
Swarley

pokora

Reagovat
blade115

Ta ti přesně chybí, ale v tom ti zas pomáhám já.

Reagovat
Swarley

to je nuda, když každou chvilku opakuješ to, co já...zaber trošku..

Reagovat
blade115

Jsme jeden velký kolovrátek, netřeba si hrát na plodnou diskuzi.

Reagovat
Swarley

tak co ti taky zbývá...

Reagovat
blade115

"Jsme" není překlep, jedná se o množné číslo. Já se dokonce opakuju tak z 10% co ty.

Reagovat
Swarley

to je klidně možný, ale zase neumíš číst...píšu, že opakuješ to, co ti napíšu já...a to je nuda...

Reagovat
blade115

Možná právě proto jsou tyhle debaty tak vyhlášeně sračkoidní, když oba opakujeme tvoje rozumy...

Reagovat
Swarley

ale třeba se naučíš pořádně číst a to ti prospěje...

Reagovat
blade115

Hm, tak aspoň jeden z nás má šanci na lepší zítřky...

Reagovat
Swarley

To jo, ale co pak bude s tebou?

Reagovat
blade115

To už zase začínáš popírat sám sebe jen o dva řádky níž? Džízs, to je jak hrát pexeso s Alzheimerákem.

Reagovat
Swarley

Pochybuju, že zvládneš pexeso...

Reagovat
blade115

Ne tolik jako ti nandávat v diskuzích, ale ujde to.

Reagovat
Swarley

To by to pexeso vypadalo...jestli jak v diskuzích, tak bys pořád dokola otáčel to, co já...to by teda byla hra...

Reagovat
blade115

To jo ... Možná by ses u ní i naučil číst.

Reagovat
Busby babes

bavi vas to?

Reagovat
blade115

Na tom snad nezáleží, ne?

Reagovat
Busby babes

bavi vas to?

Reagovat
TopinB

Jak to byla sranda prvních pár dní, tak už je to dost otravné Jak vidím Swarleyho reakci na bladea nebo naopak, tak už prostě scrolluju na další vlákno

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
alcantara

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TopinB

Reagovat
FUnk

Reagovat
Mimalu

Anglické prachy pouze rozšířili okruh klubů které si mohou dovolit utratit za hráče velké peníze, to kam ale ceny stoupají pořád udává pár těch úplně nejbohatších v čele se Španělskou dvojkou...

Reagovat
Mimalu

ale když to napíšeme že West Ham zaplatil za svou hvězdu zhruba třetinu toho co Barcelona minulý rok za svého náhradníka a nebo ani ne pětinu současného přestupového rekordu, tak už to tak hrozně nezní...

Reagovat
Kluivert9

Je.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to bude basák Iron Maiden rád

Reagovat
smazaný uživatel

Super přestup. Uvidíme, jak mu PL sedne, ale je vidět, že Pellegrini buduje skvělý tým, těším se.

Reagovat
smazaný uživatel

Prestupove okno, které konečně dává nějaký smysl z pohledu West Hamu

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak. Poslední dobré přestupové okno, co si vybavím, bylo léto 2015 (příchody: Antonio, Lanzini, Payet, Ogbonna). Tu sezónu WHU skončili na 7. místě.

Reagovat
Bayern +

Ale snáď zostane Antonio, je to sympaťák a Angličan, jeho by bola škoda. Mário nech ide k Wolves, tam bude ako Portugalčan pasovať.

Ako by si videl ideálnu zostavu zatiaľ?

Reagovat
kolouch

Za me asi takhle:

Fabianski (Adrian) - Fredericks, Diop, Ogbonna, Masuaku - Obiang, Wilshere - Yarmolenko, Anderson, Arnautovic - Chicharito.

Ale variant se nabizi vice..

Reagovat
Bayern +

Andersona asi prehodiť s Arnautovicom a mohlo by byť.

Aj keď si myslím, že Kouyaté si zahrá, Zabaleta pred Fredericksom asi tiež, to samé Cresswell pred Masuakum a Lanzini bude tiež asi skôr v základe ako Jarmolenko.

Ale ako hovoríš, variant je mnoho, pretlak je tam momentálne papierovo brutálny. Sakho, Hugill a pod. podľa mňa pôjdu...

Reagovat
Bayern +

Sakho už je vlastne preč.

Reagovat
kolouch

Pellegrini ma z ceho vybirat, jsem zvedavy jak to posklada. Nabizi se jeste mlady Rice, na soustredeni se pry hodne dobre jevi Snodgrass. Usilovne se pracuje na jeste jednom stoperovi. Urcite se daji cekat i nejake odchody

Reagovat
Pride

Lanzini jasný základ na AM, ale on bude do konce roku zraněný, takže se s ním teď moc nedá počítat.

Reagovat
smazaný uživatel

Poslal bych na hostování Hakšabanoviće a ideálně i Edmilsona, u kterého se ale bojím, že se do budoucna nechytím. Prodat by to chtělo Hugilla, podle mě klidně i Samuelsena (do budoucna mu moc nevěřím, Holland má rozhodně větší potenciál) a jsem zvědav, jak to dopadne s Oxfordem. Já bych si hrozně přál, aby zůstal a dostal více šancí už v základu, ale otázkou je, jestli nakonec nebude chtít zůstat v Německu. Dle mého názoru bychom měli vychovat stoperskou dvojici Rice - Oxford, protože do 2-3 let Reid přestane stíhat a u Ogbonny záleží, jak bude vypadat po zdravotní stránce.

Reagovat
vodka

Yarmolenko v základu místo Arnautoviče?

Reagovat
kolouch

Arnautovic tam je taky

Reagovat
vodka

sorry, ráno ani nevidím, ale myslím si ,že Yarmolenko hrát základ stejně moc nebude. Lanzini střed, Anderson jeden kraj, Arnautovič druhý, případně i ten hrot mu docela šel.

Reagovat
kolouch

Ta sestava je myšlená bez Lanziniho. Souhlasím, že až se vrátí po zranění, bude hrát základ.

Reagovat
smazaný uživatel

Antonia mám rád a doufám, že zůstane. Mně by se líbila sestava zhruba takto:

Fabianski - Fredericks, Diop, Rice, Cresswell/Masuaku - Yarmolenko, Kouyaté/Noble, Wilshere, Anderson - Arnautovic/Lanzini po uzrdavení - Chicharito

Eventuálně bych zkusil Yarmolenka na hrotu, v Kyjevě tam hrál pravidelně

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc jsem zvědavý na Balbuenu. Je dost možné, že se bude hrát buďto 4-2-3-1, nebo 5-2-3. Záloha a křídla vypadají zatím dobře, na hrot je několik variant, obrana se dá zatím celkem slušně míchat. U hodně hráčů se obávám, že se neprosadí, třeba Byram, ale pryč asi nepůjdou.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud bychom z toho alespon 30 vyuzili na nahradu tak jsme na tom neskutecne vydelali, Felipe je super, ale hrozive nestabilni, skoda ze sme nejak neurvali Shaqiriho , to by byla sila poradat za cca 45mio Felipeho a koupit za 20 Shaqiriho :-) ale porad se urcite najde super hrac do zalohy za cca 30

Reagovat
smazaný uživatel

Loni jste vydelali na Keitovi, letos jde pryc Anderson a asi pujde i ten Sergej..To muzete pekne protocit ty prachy..

Reagovat
Swarley

Rio: After all the criticism this last year... there is one thing not in doubt about this man & that’s his character. Won the World Cup and played an important role! Congrats Paul Labile Pogba

Reagovat
Busby babes

Po celej turnaj hral hlavne desne tymove. Podridil se taktice, makal dozadu (v defenzivnich statistikach byl lepsi snad jen Kante) a tak. A diky tomu byl pak super. Doufam, ze neco podobneho uvidime pristi rok u nas.

Reagovat
Swarley

je to tak, celý turnaj byl perfektní...směrem dopředu to bylo sem tam zase rozpačité, ale jinak si svou roli plnil výborně...já o něm absolutně nepochybuju, potřebuje udělat ještě kus práce, ale máme v něm poklad...na své pozici bude nejlepší na světě...

Reagovat
Busby babes

Paul Pogba's 2018 #WorldCup

by numbers:

20 aerial duels won

13 tackles completed

9 key passes

8 take-ons completed

6 interceptions

1 goal

Paul Pogba for France vs. Croatia

most successful passes (30)

second most tackles (4)

joint most interceptions (2)

second most dribbles (2)

joint most chances created (1)

Reagovat
Swarley

ten nejlepší výkon si schoval na finále

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vodka

joint most chances created (1) to tak vypovídá o hře francie, no...

Reagovat
Busby babes

nevim jestli je to mysleno jen z hracu Francie nebo ze vsech hracu.

A jinak bych rekl, ze o hre francie vypovida hlavne to, ze dala 4 goly ve finale.

Reagovat
vodka

do tohohle se pouštět nehodlám, protože vím, kam to směřuje. Když dáš ze 2 střel 3 góly, tak je to prostě štěstí.

Reagovat
Busby babes

to je prave nevyhoda statistik no... k cemu Chorvatsku bylo, ze meli milion prihravek, kdyz si nevypracovali poradnou golovku.

Plan Francie je celkem jasne videt, prehrat zalohu Chorvatska pres Girouda. jenze ten bohuzel nevyhral snad jedinou hlavicku no. A v zaloze dost kazil Kante, coz bylo taky znat.

Reagovat
Busby babes

a druha vec, 3 goly zpoza vapna, tam je to xG 0.1 nebo min.

Reagovat
smazaný uživatel

2

Reagovat
Busby babes

fakt jo? to je divny, ze ten zapas nesel teda do prodlouzeni, kdyz to skoncilo 2:2...

Reagovat
smazaný uživatel

To je rozdíl mezi Deschampsem a Mourinhem.

Reagovat
Busby babes

muze byt. Uvidime. Myslim ale ze i my po nem chceme aby hral tymoveji. U nas to prave casto bere na sebe az moc a to pak skodi jak jemu tak tymu.

Reagovat
smazaný uživatel

To ale není o tom, co chce klub nebo tým, ale jak s hráčem jedná a zachází trenér. A Deschamps je v tomhle lepší než Mourinho. Však i na MS měl Pogba pasáže, kdy si hrál na velkýho frajera, třeba s Peru ho tam musel Deschamps taky krotit. Deschamps ví jak na něho, protože sám nemá ego velký jak celej vesmír, zatímco právě ega Mourinha a Pogby na sebe mohou trochu narážet. Ale je to samozřejmě jen můj pocit. Mně se Mourinho v United nelíbí, podle mě tam absolutně nezapadá. Třeba ale dokáže z Pogby dostat víc, než kolik z něho dostal dosud. Bude rozhodně zajímavý ten vývoj dále sledovat.

Reagovat
Busby babes

no jo a ne. Pogba u nas predvedl hodnekrat daleko lepsi vykony nez tady na MS, ael na MS byl daleko konzistentnejsi. Tak uvidime. U nas je ta jeho role trochu jina, ma vetsi zodpovednost, je vic ofenzivnejsi, rekneme...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jasně, skvělé výkony předvedl kolikrát i v Juventusu právě víc ofenzivně. Ale z toho pohledu, jak ho dlouhodobě sleduju, je Deschamps tím nejvýše postaveným trenérem, z těch co ho trénovali, kterého respektuje. Třeba by to při každodenním kontaktu jako v klubu taky vypadalo jinak. Ale Mourinho a Pogba, k sobě mi to vůbec nejde. Raději bych v United viděl jiné trenéry, kteří by s tím týmem dokázali větší věci.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Furia Ceca

Mně teda přijde, že Conte s Allegrim dokázali Pogbu využít víc, než Deschamps... A o Mourinhovi vůbec nemá ve spojitosti s Pogbou smysl mluvit.

Reagovat
smazaný uživatel

Podívej se taky, jaké měl spoluhráče v Juve a jaké má v United. V Juve měl osobnosti, které sami o osobě tým táhly. V United má tou osobností být on sám. A zatím do té role roste. Deschamps ho usměrňuje dobře a dělá z něho tu osobnost. Pod Contem měl bouřlivá léta, byl to nevycválanej teenager s velkým drajvem. Z Allegriho měl respekt a šlapal hodně dopředu. K Deschampsovi ale chová úplně jiný respekt, protože on jako hráč dokázal to, co žádný jiný trenér, pod kterým hrál.

Reagovat
blade115

Pogbargain.

Reagovat
Swarley

Reagovat
Sandstorm

Pogbarca

Reagovat
nani92

PogChamp

Reagovat
r.mrazik

ten Pogbuv pas na Mbappeho,jak pak daval Pogba gol ve finale byl uzasny

Reagovat
Furia Ceca

Škoda, když měl den, tak jeho výkony byly absolutně TOP... V PL mu vůbec nevěřím - ale Salahovi jsem před rokem taky nevěřil.

Reagovat
Furia Ceca

https://www.football-italia.net/124534/golovin-waiting-juventus

No já nevím... Aby to nebyl klasický "MS/ME flop" jako Poborský v ManU nebo Diouf v Liverpoolu. Já už bych ten střed neposiloval - a když už, tak ať je to někdo TOP. Úplně nejraději bych bral návrat Pogby - ale nevím, jak moc je to reálný... Dávám tomu tak 5, maximálně 10 %.

Reagovat
smazaný uživatel

Poborský byl v ManU flop? Ty vole, vždyť před sebou měl Beckse, přes něj se dostat nešlo. Tehdy byli navíc Sir Alex a Dave skoro jako otec a syn. Kdokoliv by tam byl přišel, tak neměl šanci. Dave byl tehdy (ostatně jako celou kariéru) úplně někde jinde než Karel. Takže bych zase neříkal, že byl Karel nějaký flop. Pro něho tam nebylo akorát místo, toť vše.

Reagovat
Furia Ceca

Já si teda nemyslím, že by byl Poborský fotbalově výrazně horší než Beckham... Navíc, ten tam tenkrát pořád začínal, Poborský mohl přes jeho záda přelézt do základu - byť samozřejmě měl nevýhodu, že oproti Becksovi neznal prostředí, jazyk... On teda když odcházel, tak on i Ferguson měl na Poborskýho kecy, že tyhle hvězdy jednoho mistrovství - kór ze zaostalejších zemí - nedokážou pak v nových klubech naplno využít svůj potenciál.

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, pro mě byl, je a bude Beckham vždycky lepší fotbalista než Karel. Samozřejmě, že měl Ferguson kecy. Jenomže Karlovi nedal dost prostoru se aklimatizovat. Ať už slo o řeč nebo prostředí celkově, Becks byl domácí hráč, kluk z akademie, tehdy měla Anglie ještě svoji hrdost, ty kluky si fakt vychovala a vypiplala. Výjimečná generace. Být to dneska, tak Karel dostane víc prostoru a třeba by přes ty záda do základu prolezl. Ale za mě bude Becks vždycky před ním.

Reagovat
Furia Ceca

Tak podle mě byl Beckham taky lepší - jenom říkám, že ten rozdíl mezi něma podle mě není zas tak propastnej.

Navíc, jak sám říkáš: tenkrát byla jiná doba. Přijít z toho našeho chaosu, co tu panoval v 90. letech a být jazykově "vybavenej" tak, že si ze základky uměl trochu rusky - to ti tu adaptaci taky neulehčilo. Dneska, když jdou hráči do zahraničí, už většinou umí anglicky na nějaký úrovni, která jím dá čas, než se naučí třeba italsky. Třeba Barák nebo Schick se v SA chytli hned v první sezóně - až nad očekávání řekl bych.

Ale k tématu: co na toho Golovina říkáš?

Reagovat
smazaný uživatel

Golovina vůbec neřeším. Pro mě je nejdůležitější setrvání Marchisia a odchod Higuaína. Zbytek už neřeším. Tyhle dvě věci jsou pro mě absolutně zásadní. Ale na MS se Golovin ukázal v dobrém světle. Otázkou je, zda to je schopný prodat i jinde než na ruské půdě a jak se popere s konkurencí na nejvyšší úrovni. Pro mě to je jen talentovaný fotbalista, podobně jako Pjaca.

Reagovat
kiwwi

Reagovat
r.mrazik

karel byl fajn,ale david byl jinde

Reagovat
Busby babes

byl to flop. I SAF pak ve svy knizce napsal, ze on a Cruijf byli spatne nakupy, kdy koupil hrace na zaklade jednoho turnaje.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale z jakého hlediska? Karel byl kvalitní fotbalista. Flop to byl maximálně ze strany SAFa, ale ze strany Karla určitě ne.

Reagovat
Busby babes

z pohledu toho, ze se neprosadil. Se tu snad nebavime o cele jeho kariere ale o United, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Furia Ceca
Reagovat
icemike

Nevím, kdo to začal, ale já to ukončím

Reagovat
Furia Ceca

Se tomu nebraňte... Pokud Sarri Chelsea postaví na Higuaínovi a bude to fungovat jako v Neapoli, může to být pro vás výhra.

V Juventusu to ale nefungovalo a já ho už u nás dál nechci.

Reagovat
icemike

Ale to byl pipita o několik let mladší a rozhodně hladovější... Teď zcela jistě hlad nemá

Reagovat
Furia Ceca

Podle mě hlad pořád.

Reagovat
Furia Ceca

* má

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
Tchn69

Asi som jediný, no dúfam že to výjde. Najmä ak by odišiel Morata a ostal Michy, to by bola paráda. Ešte aj Rugani za Luiza. Nemáte aj niekoho koho môžme použiť namiesto Bakayoka ?

Reagovat
eLJay.91

Khediru a Matuidiho.

Reagovat
smazaný uživatel

Pocet vyhranych Mundialu:

Giroud 1

Messi 0

Ronaldo 0

Giroud > Messi + Ronaldo

Reagovat
nani92

tak na týchto MS hral lepšie ako oni dvaja

Reagovat
kiwwi

Oliver Giroud at 2018 WC -

vs Australia - 0 Shots on target (20')

vs Peru - 0 Shots on target (90')

vs Denmark - 0 Shots on target (90')

vs Argentina - 0 Shots on target (90')

vs Uruguay - 0 Shots on target (90')

vs Belgium - 0 Shots on target (85')

vs Croatia - 0 Shots on target (81')

Reagovat
Busby babes

tohle je na tom nejvtipnejsi. Ale jinak hral dobre. ve vetsine zapasu. Dneska treba prakticky nebyl ve hre, ale nerekl bych, ze to byla jeho vina.

Reagovat
kiwwi

určite bol platný hráč v tíme ale teda od útočníka by som nejakú tú strelu keď už nie gól proste čakal

Reagovat
Busby babes

nj, jenze tahle statistika je taky sverazna... slaba strela doprostred brany primo na golmana vs strela z niceho, ktera tesne mine branu... statisticky ti vyjde lip ta prvni, ale...

Kazdopadne je to vtipny, o tom zadna. Hrotak vitezneho tymu bez strely na branu.

Reagovat
smazaný uživatel

já Giroudovu hru miluju, ale to, že jako devítka Francie nemá jedinou střelu na branku je fakt směšný

Reagovat
smazaný uživatel

Vôbec nehral dobre. Keď už sa dostal do šance tak to úplne posral. Môže byť rád, že má Benzema v repre ban a že Vardy je one season wonder...

Reagovat
Busby babes

az na finale hral dobre.

Reagovat
Whitemedia

Vardy?

Reagovat
Mastný Chobot

Jamieux Vardy

Reagovat
Mata

Reagovat
Greny

no uz nevim s kym to bylo.. ale jeden gol mu vyzral Mbappe a navic jeste branil za Griezmanna

Reagovat
Mastný Chobot

<3

Reagovat
Swarley

To je konec fotbalu jak ho známe

Reagovat
smazaný uživatel

staci sa dobre narodit

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Deywid

Chelsea had apparently given Hazard until April to communicate his wish to leave. He didn’t so now the only way to even re-open that possibility would be to submit an official transfer request, according to Radio COPE

Reagovat
blade115

Giroud: "I promised to shave my head if we win the WC and I'll do it right after the baptism of my child on the 22nd"

Baldie Olie...?

Reagovat
Sandstorm

Super ted zpeněžit Pogbu do Barcelony a přivést Milinkoviče-Saviče nebo Verattiho

Btw. Přestupák v PL už končí někdy okolo devátýho srpna. To je mazec.

Reagovat
Swarley

200. pro titul MU

Reagovat
kiwwi

Reagovat
Ligter

teď je to pojištěný

Reagovat
Swarley

Co jsme to prestali dělat, tak jsme nevyhrali titul...

Reagovat
mithro

chcel by som byt taky optimista

Reagovat
Miguel19

Tvl to měření malých pindíku mezi bladem a Swarleym už je na sraz před Edenem.

Reagovat
blade115

Jakože vy, nezúčastnění, proti nám?

Reagovat
TopinB

Nejdřív vy dva a pak vám zbytek zláme prsty ať je to chvíli klid

Reagovat
TopinB

*tu

Reagovat
Whitemedia

Poprosil bych o ban pro ty dvě jelita, co tu každý den spamují diskuze těmi svými sračkami

Reagovat
nani92

z toho by sa mohol stať nebezpečný precedens a už by to nakoniec nikto neostal

Reagovat
smazaný uživatel

v to doufáme

Reagovat
RKBoy

@Matt_Law_DT

Telegraph Football

Chelsea ready to reject Hazard offers but may allow Courtois to go #cfc

tak to vyzerá,že pokial Eden nepodá oficiálnu žiadost na prestup nikam nepojde, čo podla vyjadrení že všetko záleží na Chelsea a jeho flegmatickej povahy nevyzerá ako reálna vec,ale ktovie..

Reagovat
blade115

Je dobrý mít na paměti, že Law je hlasná trouba vedení. Napíše to, co chtějí, aby napsal. To neznamená, že to nutně musí být pravda.

Reagovat
RKBoy

pravda,celkovo to ale aj tak vyzerá ,že Eden do prestupu nijak nezasahuje a necháva všetko na Chelsea a Reale...a výsledok ,nech je akýkolvek , prijme a bude hrat tam kde mu povedia , tj. Real alebo Chelsea.. zatial mi to ani z časti nepripadá ako situácia okolo prestupov Coutinha či Neymara ,ktorý si tie odchody museli doslova vytrucovat a vydupat..to Eden nemá v povahe.

Reagovat
Whitemedia

to říkám celou dobu, že Hazard si přestup nevybrečí.. jak se ta jeho povaha v některých zápasech jeví jako mínus, tak tady je to mírné plus.. a ani si nemyslím, že by ho nasralo, když by Chelsea nabídku odmítla a on by pak hrál na půl plynu, to u něj nečekám.. ale v podepsání nové smlouvy vůbec nevěřím, takže nejpozději za rok bude pryč Courtois ať táhne

Reagovat
RKBoy

tak pokial neprestúpi toto leto ,tak asi už nikdy ,Real si bud vyhliadne niekoho iného ,alebo definitívne stratí záujem ked uvidia ,že hráč nie je schopný prestúpit na vlastnú žiadost..za rok sa toho može stat vela, tie peniaze od Realu, nech je ich akokolvek vela ,nepotrebujeme, za mna to kludne risknime udržme ho tu ešte rok a skúsme podpísat ,ak nie ,tak nech budúce leto odíde za tých 80-100 mega.

Reagovat
RKBoy

okrem toho, počas toho roku by malo vedenie dostatok času sa na prípadný odchod pripravit a nájst prijatelnú náhradu.

Reagovat
alcantara

Neymar si nemusel nic vydupat, stacilo zaplatit vystupnu klauzulu.

Reagovat
niflheim

Už jsme podepsali toho Maguira?

Reagovat
Swarley

Reagovat
Miguel19

Higuaín, to je dno

Reagovat
Pinturicchio

Prej smlouva na tři roky s platem 7,5

Reagovat
10

pod Sarrim dá 30 gólů

Reagovat
Busby babes

za 3 roky? to bude teda terno...

Reagovat
10

je mi to vlastně jedno, hlavně ať už je pryč

Reagovat
TopinB

Takové nápady, že u nás Sarri vydrží tři roky

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Busby babes

Sarri mozna ne, ale Pipita by mohl.

Reagovat
TopinB

Reagovat
Miguel19

Tak to je bargain.

Reagovat
10

rozhodně větší než Alvaro

Reagovat
Miguel19

Tak jako to není tak těžký

Reagovat
10

co bys chtěl za 60m?

Reagovat
Miguel19

Cavaniho.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
blade115

#SarriOut

Reagovat
The Krupy

Veď bude.vaším najlepším útočníkom.

Reagovat
nani92

to by museli predal Girouda

Reagovat
Miguel19

Tvl, se podívej na tu konkurenci

Reagovat
The Krupy

Ako máš recht, ale on si svoju úlohu u vás splní, navyše pod Sarrim mu to v minulosti išlo náramne. Určite to bude upgrade v porovnaní s polroka impotentným Moratom.

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší ako Batshuayi podľa mňa nebude.

Reagovat
The Krupy

Reagovat
RKBoy

mne vadí hlavne cena, 60 mega je proste moc, do 35 max...jediné pozitívum je snád ,že bude hrat pod Sarrim pod ktorým zažil najlepšiu sezonu v kariére.

Reagovat
M0rb1D4S

Stěžovali jsme si neustále, že vedení není schopné finančně podpořit trenéra. Teď přišel Sarri a očividně jdeme po hráčích, které on požaduje ať to stojí co to stojí

Reagovat
blade115

Chyba byla právě už ve výběru toho trenéra, kterého finančně podporujeme.

Reagovat
M0rb1D4S

Bohužel, tvůj názor na toto téma je pro mě irelevantní.

Reagovat
blade115

Fajn, tak si prostě nějakou chvilku počkám, než mi tady začnou všichni dávat zapravdu.

Reagovat
M0rb1D4S

https://streamable.com/amp_player/0jcn0?__twitter_impression=true

Angličtinu má každopádně lepší, než bych čekal

Reagovat
Pinturicchio

To dost čumím.

Reagovat
Whitemedia

pár lidí tu psalo, že zrovna on anglicky umí v pohodě

Reagovat
icemike

Nečte to?

Reagovat
blade115

Pokud to nečte, tak fajn. Asi lepší jak Conte po dvou letech v Anglii.

Reagovat
fajdax

Vždyť to čte

Reagovat
smazaný uživatel

Z toho West Hamu pujde respekt. Tohle je hodne zajimavej hrac, jen jsem zvedavej, jak to tam chcou jako poskladat..? Jack, Lanzini, Anderson, Yarmolenko, je tam fantastickej Arnautovic. ten uz asi definitivne skonci s takovou na hrotu..

Reagovat
Busby babes

no, tohle jsme si rikali poslednich par let a vzdycky to skoncilo bidne... tak uvidime. Na papire to vypada dobre, to jo...

Reagovat
tomasinho

Tak teď k tomu mají i kvalitního kouče. Ale zase dost změn se taky může projevit a může trvat, než si to sedne.

Reagovat
tomasinho

John Percy

Verified account

@JPercyTelegraph

2m2 minutes ago

More

Stoke have made a new loan offer for #lfc winger Harry Wilson. Understand Derby are still in the box seat after Lampard held talks with Wilson over the weekend #dcfc #scfc

Škoda, že nedostane víc šancí už v áčku, v Hullu byl výbornej. Ale je fakt, že by se teď na hřiště asi až tak nedostal, když máme Shaqiriho.

Jinak: Dost se množí tyhle informace o Fekirovi, že to klapne, jen budeme platit ve více splátkách nějak. Snad to teda klapne, ofenziva by pak měla být vyřešená.

Martin Tyler: “Liverpool will get Nabil Fekir from Lyon, and they will pay the price in installments over the course of his contract with the club.”

Angelo Mangiante

Verified account

@angelomangiante

55m55 minutes ago

More

#Alisson'agent is still in talks with #CFC and #LFC

#Liverpool is going to offer more than #Chelsea but for #Sarri Alisson is the best goalkeeper to replace #Courtois

Talks ongoing (€70m deal from #AsRoma)

No a zpět ve hře je Alisson. Ten podle všeho chce nejvíce do Realu, ale Real chce spíše Courtoise. A pak prý je to pro něj my > Chelsea, přičemž i nabízet máme více. Tak uvidíme, skončilo MS, tak se teď s těmi spekulacemi roztrhne pytel.

Reagovat
tomasinho

Gazzetta dello Sport - At the moment, the proposal closest to the request of Roma director Monchi has been made by Liverpool. The Reds offer €70m, far more than what Real Madrid were willing to spent on Álisson.

Britské a hlavně liverpoolské média zatím nic nevyvracejí, ale beztak s tím brzy přijdou

Reagovat
R.Meireles

Toho Alissona sem pořádně neviděl chytat. Myslíš, že by to byl dobrej nákup za takovou cenu?

Reagovat
tomasinho

Tak mě ve vzájemných zápasech ani na MS nějak extra nepřesvědčil. Musím vycházet z názorů jiných, podle kterých je to vážně výborný gólman, navíc pořád na brankáře v mladém věku. A věřím Kloppovi, zatím žádná dražší posila, kterou chtěl, nezklamala, většina naopak hraje výborně. Klopp má taky dost chyb, ale fakt mu v tomhle věřím.

Reagovat
tomasinho

Reagovat
smazaný uživatel

Je to výbornej brankář, ale ta cena je pořádnej úlet. 70+ milionů za brankáře, to je šílený.

Reagovat
Busby babes

Tojsem zvedavej jak vysvetli toho Alexise... divny, ze neletel.

Jinak zbytek dostal 3 tydny volna, takze Pogba se vraci 6. srpna, hraci ze zapasu o 3. misto o den driv. Takze na Bayern urcite nebudou.

Reagovat
Makiii

https://www.101greatgoals.com/news/alexis-sanchez-didnt-travel-man-united/

Sanchez didn’t travel to the US on Sunday – he is in the middle of his first summer without football in five years – having been spotted in Wilmslow on Sunday afternoon having lunch with friends.

Sanchez had begun training at Carrington last week and is is expected to join up later, as Mourinho looks to get the Chilean as fit and fresh as possible for the start of the season.

Reagovat
Busby babes

ok, zajimavy. mel ted dlouhou dovcu.

Reagovat
Makiii

Takto sa budú hráči po MS pridávať k mužstvu

Nemanja Matic June 28 – > July 19

Marcos Rojo July 1 -> July 22

David de Gea July 2 -> July 23

Fred July 7 -> July 28

Victor Lindelof July 8 -> July 29

Marouane Fellaini, Romelu Lukaku, Ashley Young, Phil Jones, Jesse Lingard, Marcus Rashford July 15 -> August 5

Paul Pogba July 16 -> August 6

Reagovat
r.mrazik

smejdi...jakapak dovolena? pekne at jsou pripraveny na bayern

Reagovat
Busby babes

aspon uvidis Gomese, Greenwooda a spol a ne nejake Sancheze...

Reagovat
r.mrazik

hm,sanchez asi hrat bude...

Reagovat
Infernoqt

Na Bayern sere pes. Ať jsou připraveni a sehráni na ligu. Ten Sanchez mě fakt naštval. Mourek si zakládá na letní přípravě, kdy se stmeluje tým. Jsem zvědavej, jak se to dotkne dalších posil, protože ty spekulace poslední dobou nějak utichly.

Reagovat
Deywid

AS Monaco Vice President Vadim Vasilyev confirms offer for Aleksandr Golovin

AS Monaco Vice President Vadim Vasilyev has confirmed a bid for Russian attacking midfielder Aleksandr Golovin in an interview to Sport Express.

“We have made an offer for CSKA Moscow for Golovin. A more than generous offer. The contract length offered is 5 years. I think that a transition in a club like Monaco is best option for him, at this stage in his career. Everything should be decided in the coming days, maybe even today. We cannot wait long. If it does not come off, we will look to another option.”

Reagovat
icemike

Oj

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

sak to je pekne

Reagovat
smazaný uživatel

a vtipné, nejblíže, jak se arsenal dostal k té trofeji je přes hráče, kterého prodal do chelsea, meanwhile kapitán tottenhamu a francie pozvedává trofej...

Reagovat
smazaný uživatel

ešte že si iba jeden

Reagovat
smazaný uživatel

promiň, musím si tu nějak kompenzovat svůj pojebaný život

Reagovat
Čenda

Tak aby mu neupadla, když je to takovej držák.

Reagovat
smazaný uživatel

a cenim ze followujes Arsenal

Reagovat
kiwwi

The top players at the World Cup for moving the ball forward—metres gained passing or dribbling in fast attacks per 90 mins: 1) Pogba, 2) de Bruyne, 3) Hazard, 4) Messi, 5) Neymar

https://i.redd.it/cfadtfv7n9a11.jpg

Reagovat
Busby babes

Pogba odehral skvelej turnaj.

Reagovat
tomasinho

Když už ho musel obhajovat byť jen po jednom zápase i scouser, tak je fakt co říct. Byl výborný.

Reagovat
Busby babes

za celej turnaj bych rekl, ze hral lip nez Griez nebo Mbappe. Spolu s Kantem vyborni. kazdopadne, snad si pohodu prinese i k nam.

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinho to z něj podle mě nevytáhne.

Reagovat
Swarley

jestli nevytáhne, neuděláme titul a v tom případě si může Mourinho sbalit kufry

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu, že toto musí být náš cíl, ale reálně v titul opravdu nevěřím.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak, nas cil musi byt, aby si Mourinho sbalil kufry!

Reagovat
Talker

Tak nehraje pod Mourkem, to se hned hraje líp

Reagovat
Busby babes

u nas podaval jeste lepsi vykony, jen ne tak konzistentne.

Reagovat
Talker

Willian taky u nás občas podává skvělé výkony. Sice 5x za sezonu, ale podává.

Reagovat
Busby babes

btw pod Deschampsem mel daleko vic defenzivnich povinnosti nez ma u nas.

Reagovat
kiwwi

Paul Pogba has won more duels than any other midfielder at the 2018 World Cup (58). Dab.

[https://twitter.com/OptaJean/status/1018573934709657601](https://twitter.com/OptaJean/status/1018573934709657601)

Reagovat
Busby babes

Reagovat
smazaný uživatel

Presne toto nespomina nikto. Ved napr proti Belgicku hral 70 minut prakticky tretieho stopera a cely turnaj hral ovela hlbsie ako celu sezonu u nas.

Reagovat
Busby babes

pokud je to jeho Apprentice, pak zak prekonal mistra..

Reagovat
smazaný uživatel

na to na akej pozicii hral. Wow. Dab.

Reagovat
cristiano.K.

Je to hráč, který velmi dbře pasuje do stulu hry Manuela Pellegriniho. Pro West Ham je to velká událost," doplnil.

kterej negramot to psal....

Reagovat
cristiano.K.

do chyb

Reagovat
nani92

Alexis zmenil účes, to bude budúcu sezonu válec

Reagovat
Whitemedia

@JPercyTelegraph

Chelsea midfielder Mason Mount is set to sign for Derby on a season's loan in the next 24 hours. Smart signing by Frank Lampard #dcfc #cfc

To bude boží hostovačka, Lampard trénující zrovna Masona, to je prostě sen

Reagovat
Swarley

pro Vitesse možná

Reagovat
Whitemedia

Mount ve Vitesse neskončí, to je top talent a dříč, ten si v PL brzo kopne, jen teda ne za Chelsea.

Reagovat
blade115

Právě tam skončil.

Reagovat
Whitemedia

Já to myslel tak, že se tam nezasekne jako Miazga třeba na několik let, protože už se nebude mít kam posouvat..

Reagovat
blade115

Já vím. Fakt se na něj v Derby těším, jdou na něj hodnocení jen v superlativech. A zrovna od Lamparda by se mohl hodně naučit.

Reagovat
blade115

Reagovat
Hachim Mastour

Aj tak podľa mňa ešte musia kúpiť stopéra a DM.

Reagovat
Busby babes

Lol, tak Alexis nedostal viza protoze priznal vinu u toho danovyho soudu ve spanelsku. To ta priprava hezky zacina.

Jinak stejne problem muze mit CR7, Juve se tam chysta za chvili taky.

Reagovat
Whitemedia

Sassuolo and #Chelsea have agreed a €3million deal for the permanent transfer of Jeremie Boga. The Italian club are now negotiating personal terms with the player. [DiMarzio]

Tady snad budeme mít buyback klauzuli, mohla by se v budoucnu hodit

Reagovat
icemike

Oj, škoda,, že ho třeba Sarri nechce vidět... Respektive bych čekal, že všechny tyhle hráče první uvidí trenér

Reagovat
smazaný uživatel

Ten nemá momentálně na 1. tým vůbec

Reagovat
r.mrazik

Nejenom ze hraje hovno a krade na danich,ale jeste navic kvuli tomu nemuze na pripravu....prodat,hned

Reagovat
Busby babes

hele Ronalda to asi ceka taky.

Reagovat
r.mrazik

Toho už jsme střelili...to není náš problém

Reagovat
niflheim

Reagovat
smazaný uživatel

Six Paris metro stations were temporarily renamed in honour of France’s World Cup winning champions after their 4-2 rollercoaster victory against Croatia.

Among the changes, station Victor Hugo became “Victor Hugo Lloris”, named after the team’s captain and goalkeeper, whose second half mistake gave Croatia faint hopes of a late comeback.

Reagovat
Hachim Mastour

Diego Maradona se oficiálně ujal funkce předsedy běloruského Dinama Brest a hned na sebe strhl pozornost kontroverzním výrokem. ""Chci si pořídit fotku s Lukašenkem. Doufám, že se stane naším fanouškem," prohlásil s odkazem na běloruského prezidenta Alexandra Lukašenka. zas musí byť za kokota

Reagovat
niflheim

400. za MU

Reagovat
Swarley

Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/ManUtd/status/1018971071402237952

Blind ofiko, Ajax uz to taky potvrdil. Tak at se dari.

Reagovat
Swarley

je to sympaťák

Reagovat
niflheim

Reagovat
Busby babes

https://www.theguardian.com/football/2018/jul/16/doubted-to-dominator-paul-pogbas-world-cup-evolution?CMP=share_btn_tw

“I can tell you that Paul Pogba, I don’t know how and I don’t know from where, has become a leader,” announced Adil Rami. “He proved it to us. He showed it. He’s the one that showed the way. He was the strong man of the France team.”

Reagovat
Busby babes

http://sportwitness.co.uk/darmian-plus-e70m-transfer-mourinho-get-man-man-united-look-use-player/

Ty vole, tohle od nas bude uzasnej byznys. Loni jsme nechteli dat 5 mega navic a zaplatit 35 mega. Tak letos dame 70 a Darmiana...

Reagovat
J0EL

Dalsi z vasich bargainov

Reagovat
Busby babes

tak prave kridlo by se hodilo, to zas jo... sportovne ten prestup smysl pro nas ma.

Reagovat
Greny

Jsem myslel ze hraje vlevo

Reagovat
Busby babes

umi zahrat na obou kridlech. No ale stejne ho nechci.

Reagovat
tomasinho

To asi umí, ale výhradně hraje vlevo, takže je blbost psát v souvislosti s ním, že by se hodilo pravé křídlo.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
HanziDrown

Reagovat
smazaný uživatel

hehe.. sice dokáže zahrát všude, ale vpravo hraje teda nejméně. Alexis no. 2. Buď zleva nebo uprostřed.

Reagovat
bbbauch

Reagovat
niflheim

Reagovat
niflheim

Typický Mourkův přestup... příští rok 30, takže z něho chce vytáhnout tak 2/3 dobré roky a pak zahodit. Chudák Martial tvl...

Reagovat
Busby babes

no u nas tuhle definici ze vsech jeho prestupu zatim splnuje jen Matic a Alexis.

jinak teda blbe jsem to napsal v tom uvodnim, tech 70 a Darmiana si mysli Inter. Loni jsme nedali 35. Pochybuju, ze budem chtit letos dat 70.

Reagovat
niflheim

Matiče beru. Ten post potřeboval posílit a on byl dostupný za dobrou cenu a navíc ověřený ligou. Ale ten Alexis... to prostě jen bylo kvůli tomu, aby ho neměl Pepek v City.

Reagovat
Talker

Proto bych i celkem bral, kdybychom vám narvali Williana za Martiala.

Měli byste tam Sancheze, Williana, Younga, Valenciu, Matu, Fellainiho, Herreru, Matiče, Darmiana a Smallinga, které bude během následujících 2-3 let potřeba nahradit.

Reagovat
niflheim

Post-Mourinho Inter hadra

Reagovat
Busby babes

za Martiala.

Reagovat
iamek

Reagovat
mithro

Reagovat
smazaný uživatel

a navíc po nevydařený sezoně

Reagovat
Tuard.MUTD

Reagovat
kiwwi

takže tuttosport napíše že Inter chce za Perisica 70m a Darmiana a to znamená ze to ideme urobiť?

však je to shitny zdroj a nereálna požiadavka a všetci sa z toho idú posrat

vzhľadom na to ze sme minulý rok odmietli dať zaňho to co Inter požadoval, tak je toto úplne made up story

Reagovat
Busby babes

mozna nejdriv precti cely vlakno.

Reagovat
mithro

pockajme na prvu tlacovku od Mourinha. Hned ako zacne prskat, ze nema peniaze, je jasne, ze v zime konci

Reagovat
kiwwi

prečítal som a všetci sa tu idú posrat a dokonca aj ty si to postavil do roviny "to bude od nás úžasný biznis " a potom si sa snažil to korigovať tým ze to asi nedáme

je to celé bullshit ktorého sa chytí mrazik, po novom aj niflheim a zopár cukotkarov a scouserov a robia z nás neschopakov...

niekedy mám pocit ako keby si tu schválne nahodil nejakú kravinu ktorá nás ukazuje v debilnom svetle len aby si nás mohol potom obhajovať

Reagovat
Busby babes

ok, ale tak reagoval si na me. o kousek niz pisu to same, co ty:

jinak teda blbe jsem to napsal v tom uvodnim, tech 70 a Darmiana si mysli Inter. Loni jsme nedali 35. Pochybuju, ze budem chtit letos dat 70.

A uvodni je myslen ve smyslu: byl by, pokud by to takhle dopadlo...

Reagovat
Busby babes

a Sportwittness pisou dobre, relevantne. tak jsem to sem dal jako zajimavost s tim, ze by to pro nas pripadne bude dost provar.

Reagovat
kiwwi

oni sú agregator a dávajú do kontextu správy z rôznych zdrojov ale ako berna minca sa to brat nedá... práve kvôli tým shitnym zdrojom

Reagovat
Busby babes

nejen. delaji i vysvetlovani, kde se kterej drb bere.

Reagovat
Whitemedia

Vždyť na to žádný čukotkář nereagoval, jen Talker by vám rád vecpal Williana, tak nelži

Reagovat
blade115

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
fff

Snad Courtois do Realu.

Potom by Allison mal na vyber Liverpool alebo Chelsea.

Par rokov dozadu by to znelo nerealne ale sme podla mna atraktivnejsia volab aktualne, mimo teda toho, ze by straslivo chcel byt v Londyne.

Reagovat
Deywid

uvidíme, vy máte výhodu v lige majstrov, my zasa vraj ponúkame vyšší plat....Allison je brazílčan, tak snáď bude na peniaze

Reagovat
tomasinho

U nás má Firmina, jehož manželka trávila teď dovču s tou jeho

Reagovat
tomasinho

A Fekir taky hodně reálný. Dojít ti dva, tak krom stopera skvělý přestupák.

Reagovat
Whitemedia

Jako budu rád, že ten dement vypadne, ale 35 mega je málo i s tou roční smlouvou.. od vedení, které umí hráče tak dobře zpeněžit, bych čekal víc, snad to ještě o deset mega vytáhnou

Reagovat
Miguel19

Třeba tam je doložka, že tak nebudou nabízet za Hazarda.

Reagovat
RKBoy

určite je v hre aj fakt, že odíst chce koli rodine,to možno aj znižuje cenu,ktorá ak by bola príliš velká ,tak by s Realom rok počkali a odišiel zadarmo,takto zanho dostaneme aspon niečo.

Reagovat
RKBoy

#Chelsea appear to have beaten #Juventus and #ASMonaco to Aleksandr Golovin’s signature, with reports he’ll have a medical today.

https://www.football-italia.net/124602/golovin-have-chelsea-medical

Reagovat
Whitemedia

Odchod Courtoise i Cahilla? To by byl sen

Reagovat
kiwwi

a bude z toho odchod Hazarda a Kanteho

Reagovat
RKBoy

nechápem prečo by ste chceli aby PL takto nadalej prichádzala o svoje najvačšie hviezdy na úkor Realu a Barcelony.. pokial chce byt PL naozaj najlepšia ,hráči takéhoto ranku musia zostat.

Reagovat
kiwwi

tak ich pustíte k nám a je to win win

Reagovat
RKBoy

vrátime vám Drinka, čo ste si vychovali ,to si vyžerte.

Reagovat
blade115

Matteo Pedrosi @MatteoPedrosi 30 min

Chelsea and CSKA have agreed terms for a deal to sign Aleksandr Golovin. Player has rejected Monaco offer. No Juve advance. Golovin will be a new Chelsea midfielder. #CFC #ChelSarri

Paráda, jde to z více zdrojů. Co se Ruganiho týče, tak pokud odejde Cahill a ideálně i Luiz, tak úžasný. I když ta částka snad roste každým dnem...

Reagovat
RKBoy

ak odíde Cahill a Luiz, treba ešte niekoho dalšieho nie? alebo dostane šancu niekto s akadémie ,pretože pochybujem ,že Azpi zahrá v 4. obrane ako stopér,aj napriek jeho všestrannosti.

Reagovat
RKBoy

z*

Reagovat
Whitemedia

všichni tak nějak doufáme a počítáme se Zoumou, to by pak žádný další stoper potřeba nebyl.. Christensen, Rudiger, Zouma a Rugani je fajn čtveřice, i když u toho Ruganiho ta cena pořád roste a těch 50 mega už je moc, to raději zaplatit výkupku u Manolase..

Reagovat
RKBoy

och,na Zoumiča som zabudol,tak to hej,snád zostane..hrozný sympaták, u neho ani nehrozí stažovanie sa na herné vytaženie ,proste bude makat aby si ho zaslúžil.

Reagovat
Greny

Takovet tred Kante Jorginho a Golovin by byl fyzicky brutalne naslaplej

Reagovat
Error

A ony jdou nejake zvesti, ze by mel byt Cahill na odchodu?

Reagovat
Error

Aha, diky obema.

No bude to takove smutne louceni, precijen Chelsea vyhrala s dvojkou Luiz Cahill ligu mistru. A rozehraneho Luize bych v modrem dresu jeste chtel videt. Na druhou stranu predstava setrvani Zoumy je lakava.

Reagovat
Whitemedia

Já bych teda Luize ve čtyřčlenné obraně vidět nechtěl.. Cahilla bych ještě rok přežil, ale jedině, kdyby sezonu proseděl na lavičce/tribuně a kopl si jen minimálně.. ale Zouma musí zůstat prostě, před tím zraněním byl skvělý..

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Mastný Chobot

And what if you told us your biggest mistake?

Perhaps staying at the same club for 22 years. I'm someone who likes to move around a lot, but I also like a challenge. I've been a prisoner of my own challenge at times.

wtf, preto predlžoval, aj ked už každý chcel, aby odišiel?

Reagovat
smazaný uživatel

tak mozno si to naplno uvedomil az ked odisiel, ako ked mas dlho staru, s ktorou to uz velmi nefunguje, ale napriek vsetkemu ju lubis a si ochotny vsetko pretrpiet a venovat jej svoj zivot, a potom ta ta harpia necha a ty si uvedomis, ze sa mas vlastne lepsie, ze ti odlahlo, si volny a statny a vzdy si mal rad mlade picky

Reagovat
Swarley

Reagovat
Mastný Chobot

ale za:

And what if you weren't Alsacien [from Alsace]?

If I'm not Alsacien, above all I'm a citizen of the world. I have no real taste for borders…

Arsene Wenger, you love Bob Marley – not many people know that…

I love Bob Marley. He's pure class, in a chill kind of way. And his music was surprising for back then. Also, there's something so sad about the fact he died at 35. He loved sport, music… for me Jamaica reminds me of that. Sport and music go together very well I find.

You often talk about values. What do you mean? What are values in football? Values in a coach?

Values in football are about finding all that is beautiful about team sport. It's self-expression in a collective setting. Shared pleasure over individualism. Expression of beauty together is more beautiful than expression of beauty alone. And respect of your teammate, your opponent, the fan, the ref.

100x bol by z neho skvelý filozof, teším sa na jeho knihu/y

Reagovat
pa3ce

Reagovat
jacobT

Skvelý rozhovor

Reagovat
RKBoy

COURTOIS CAN LEAVE, HAZARD STAYING

Chelsea are willing to let Thibaut Courtois leave Stamford Bridge but have told Eden Hazard that he is not for sale, according to Guillem Balague.

Reports in Belgium newspaper Het Laatste Nieuws suggest Real Madrid have offered €170m (£150m) for Hazard and €55m (£48.5m) for the Belgian No 1.

However Balague believes no bid will be forthcoming from Real unless Chelsea change their mind and Hazard is given permission to leave.

The Blues will be reluctant to lose Hazard after Maurizio Sarri’s arrival, just three weeks before the start of the new Premier League season.

Reagovat
smazaný uživatel

150 dostaneme I za rok, takže proč prodávat teď pokud možná odejde I willian

Reagovat
Whitemedia

za rok určitě nedostaneme 150.. Real vyřeší problém s ofenzivními hráči letos, za rok už si na Hazarda nevzpomenou a pokud ano, tak s rokem do konce smlouvy určitě nepůjdou ani nad 80 mega..

Reagovat
fff

Joyce zacal sledovat Allisona...just sayin.

Reagovat
LGT

Gianluca Di Marzio

Ověřený účet

@DiMarzio

3 min.před 3 minutami

Víc

#Alisson is close to @LFC, talks ongoing with @OfficialASRoma @SkySport @SkySportsNews

wow

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
avicii

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Whitemedia

šílené, že gólman s jednou super sezonou v Evropě bude stát 70 mega..

Reagovat
fff

Je to dost aj na dnesny trh asi.

Ale...

Jebat . Ak to bude taka trefa jak VVD, je mi to jedno.

Reagovat
smazaný uživatel

viac než polovicu zaplatíme z odchodu ingsa a mignoleta lol

Reagovat
Whitemedia

ale o to mi vůbec nešlo lole

Reagovat
smazaný uživatel

a o čo ti išlo? celý trh je posunutý s cenami..budeš sa takto diviť aj keď odíde od nás danny ings za 30m euro?

Reagovat
Whitemedia

Jestli někdo vyhodí do koše 30 mega za Ingse, tak si budu klepat na čelo.. je to prostě šílená doba, když se za zatím jednosezonního brankáře platí 70 mega

Reagovat
fff

To ano.

Ale ked sa spomina ten Ings. Utocnik, ktory nehral poriadne dva roky, od presutpu k nam hra minimalne, 2 zranenia kde kazde ho vyradilo na celu sezonu...

A mozno pojde za 22m libier.

Allison, brazilska jednotka, ano jedna sezona v Europe ale teda vyborna ...a dajme tomu, ze to bude 62-65m libier.

Je to vela, ale fakt ked na to kuknes v porovnani s Ingsom...

Je to skratka sialene

Reagovat
smazaný uživatel

je to ešte menej šialene z našej strany vzhľadom na to, že tieto peniaze máme z predajov hráčov z minulosti, takže ten náš net spend je zdravý a blízko 0.

Reagovat
smazaný uživatel

30 mega je dakovne za Salaha

Reagovat
fff

Akoze ak to bude nakoniec Fabinho, Keita, Fekir, Allison, Shaqiri...wow

Reagovat
Swarley

hlavně to máte vše vyřízeno před přípravou...

Reagovat
Wat

*Alisson, ať nemáme dalšího Firminha!

Reagovat
tomasinho

Tam už chybí jen stoper a je to úplně na jedničku s hvězdičkou.

Reagovat
Maresma

pojď

Reagovat
blade115

Je to super gólman, ale ta cenovka je hrozně přestřelená. Live ho ale přeju, posilují fakt skvěle.

Reagovat
Whitemedia

já někde zahlédl spekulaci, že když neklapne Ali, tak zkusíme jít po Cillessenovi.. snad to byl nesmysl

Reagovat
blade115

Dávalo by to smysl. Ale radši bych toho Schmeichela když už. Hlavně ne Donnarummu. Úplně se tam teď nabízí výměna za Moratu...

Reagovat
Greny

Donnarummu bych bral toho bychom za dva roky prodali za barak protoze Raiola

Reagovat
smazaný uživatel

Beriem to ako doplatok za minuloročný Salahov predaj :D

Reagovat
fff

Podla Bascomba sme ponukli 62m libier.

Reagovat
mithro

chudak Karius

Reagovat
tomasinho

♥ Nádhera, snad to dotáhnou.

Reagovat
nani92

prosím

Reagovat
Maresma

Reagovat
ďuriLFC

Dik si kamoš

Reagovat
avicii

Reagovat
Mastný Chobot

Kike Marin**

@Kike_Marin_

1 hPred 1 hodinou

Viac

Chelsea for sale? Abramovich está pensando en vender el #Chelsea de ahí que todo puede pasar con Courtois y Hazard...

hm hm

Reagovat
blade115

Je to někdo důvěryhodný?

Reagovat
Mastný Chobot

skôr asi nie než áno a pochybujem, že by sa španielsky novinár dostal k takým info skôr ako anglickí/ruskí novinári. Ale bohvie..

Reagovat
blade115

Ono by mě to teda nepřekvapilo, spousta věcí by tomu nahrávala, ale taky trochu pochybuju o tomhle zdroji - hlavně jsem o něm ani nikdy neslyšel.

Reagovat
Greny

To by nemenil trenera a nekupoval dalsi hrace ne?

Reagovat
Busby babes

konecne by ten Roman udelal neco rozumnyho. I kdyz on by to asi prodal nejakym blizkovychodnim diktatorum, co by do toho zacli sypat jeste vic...

Reagovat
Whitemedia

fakt nechápu, proč si tu lidé přejí, aby to prodal, protože by se stalo přesně to, o čem teď píšeš

Reagovat
Swarley

a nebo amíkům ja máme my a to by tak veselé nebylo

Reagovat
Talker

To připomíná ty doby po jeho příchodu, kdy všichni tvrdili, že má Roman CFC jako hračku a během pěti let se na to vysere.

O 15 let, 5 ligových titulů, 5 FA Cupů, 3 ligové poháry, vítězství v LM, v EL, vybudování TOP treninkového komplexu, kompletním přebudování akademie, 7 z 9 FA Youth cupů později se spekuluje o jeho odchodu.

Ale jako chtělo by to vytvořit novou koncepci.

Reagovat
Swarley

jakože doteď nějaká byla, jo?

Reagovat
Whitemedia

byla, pravidelná rotace trenérů, hráči, co se trenérů pravidelně zbavují, královské odstupné kdejakému tragédovi, který se u nás ukázal.. není nad koncepci

Reagovat
Swarley

přidal bych perfektní zapracovávání mladíků

Reagovat
kvasha16

si zabudol este na jednu malicku, zbierat trofeje

Reagovat
Whitemedia

nezapomněl, píšu o ní na konci diskuze..

Reagovat
kvasha16

si si nechal to najlepsie na koniec?

Reagovat
Whitemedia

není potřeba se chlubit trofejemi, dokud ze všech stran neslyšíš, jak Chelsea může přilákat hráče jen na to, že se nachází v Londýně

Reagovat
Talker

Jednu chvíli to vypadalo nadějně - kupovali jsme mladé, nadějné hráče, kteří měli obrovský potenciál a stavěli tým, který by vládl Anglii - pak si Roman prosadil Mourinha a všechno šlo do hajzlu.

Reagovat
kiwwi

jj celé to padlo na Mourinhovi

Reagovat
Talker

OK, je náhoda, že jsme změnili taktiku z nakupování mladých hráčů (Hazard, KdB, Lukaku a spol) a najednou začali kupovat hráče jako Pedro, Cesc, Luis a spol. S manažerem to vůbec nemá co dočinění. Máš pravdu.

Reagovat
Talker

Víceménně jsme kupovali mladé (15 pod 24 a 3 nad 25), než jsme pochopili, že si s nima Mourinho vytře prdel. Pak jsme na jeho druhou sezonu změnili přístup. Což je škoda.

Místo ofenzivy Hazard-KdB-Salah + Lukaku máme Hazard-Morata-Willian.

Reagovat
kiwwi

a potom ked Mourinho odisiel tak ste nastupili naspat na koncepciu a dosralo sa to zase ked prisiel druhykrat? A potom ste zase naskocili na koncepciu? Nenechaj sa vysmiat

Reagovat
Talker

Nope. Nebudu se bavit s dementem, pro kterého byl Mourinho vždycky největší zlo fotbalu a najednou ho obhajuje.

Reagovat
kiwwi

nikoho neobhajujem, ide o vasu imaginarnu koncepciu ktoru si si asi vysnival a Mourinho ti ju v spanku zbural

Reagovat
blade115

Ne, on je v tom zcela nevinně, KdB a Lukaku odešli jen z rozmaru. Nebo je prodalo z vlastní vůle vedení, přirozeně. Ale chraň bůh, aby na tom měl podíl momentální kiwwiho oblíbenec.

Reagovat
Swarley

jj, kupte teď Higuaína a ukážete tu koncepci...

Reagovat
blade115

A už je tu i mistr ve psaní nesouvisejících hoven osobně, volejme sláva.

Reagovat
Swarley

tak píšeš, že za to mohl Mourinho a jak je krásně vidět, ten problém je trošku jinde...vy stojíte jako celek v tomhle za hovno..

Reagovat
blade115

Tak jako ti mladí, které jsme si koupili, ti často šanci dostávali, ale problém byl odjakživa s vlastními odchovanci. Tam to je vážně na politice vedení. Ale tu drahou generaci nám posral Mourinho osobně a nikdo jiný. Respektive ještě ten, kdo ho podruhé najal.

Reagovat
Swarley

jak píšu, Mourinho tomu rozhodně nepomůže, ale ta chyba je u vás dlouhodobá...je úplně jedno, kdo to trénuje...a když koupíte Higuaína, tak to bude co? koncepční krok bez Mourinha?

Reagovat
blade115

Však teď ta koncepce je pořád na hovno, pokud vůbec nějaká je. Ale předtím to chvilku vypadalo dobře, když se kupovali KdB, Hazard, Lukaku, Salah a další. Jenže pak přišel Žozé, udělal svoje kouzlo a teď jsme zase v řiti.

Reagovat
Swarley

tak to spíš byla haluz než nějaké koncepce, ne?

Reagovat
blade115

Jakože to byla náhoda, že jsme si během asi 2 let dotáhli 3 momentální největší hvězdy PL a špičkovýho gólmana? Těžko, to byl výborný scouting. A k tomu bargain Azpi, pak Oscar, Schürrle a další. Ta politika byla nastavená dobře - mladí hráči s obrovským potenciálem, kteří nás buď potáhnout, nebo je dobře střelíme. Teď kupujeme průměráky jako Drinkwater nebo vyhaslé třicátníky jako Higuaín. Ten rozdíl v koncepci a celkové práci vedení je snad do očí bijící ...

Reagovat
Swarley

A teď po Mourinhovi se děje co?

Reagovat
blade115

Teď kupujeme průměráky jako Drinkwater nebo vyhaslé třicátníky jako Higuaín.

Reagovat
Swarley

No vidíš

Reagovat
blade115

Škoda že k tobě došlo až napodruhý... Ale fajn je, že to vůbec došlo, děláš velké pokroky v tom čtení.

Reagovat
Swarley

Tak vysvětlil sis to sám, to stačí...

Reagovat
blade115

No ty jen klasicky nechápeš souvislosti. Ale hlavně že sis to aspoň přečetl - jak říkám, už to je velký úspěch.

Reagovat
Swarley

Ale v pohodě, já vidím, že to Mourinho rozesral...v tvojí hlavě..

Reagovat
blade115

To bylo vážně vtipný ... v tvojí hlavě ...

Reagovat
Swarley

Díky

Reagovat
blade115

Každému, jak zaslouží.

Reagovat
Swarley

Heh, na to nemáš

Reagovat
blade115

Žaludek? No, skoro ne, ale přemohl jsem se a nějak tu blbost napsal...

Reagovat
Swarley

Je vidět, že tě to zasáhlo...zkus být úžasný jako já, posune tě to...

Reagovat
blade115

Každý vývoj by měl být k lepšímu, ne k horšímu...

Reagovat
Swarley

To by ses musel omluvit Fellainimu

Reagovat
blade115

On by se měl omluvit mně, kvůli němu se od tebe teď musím dožadovat omluvy.

Reagovat
Swarley

Až vás sestřelí, bude pozdě...

Reagovat
blade115

Alespoň u toho prej budeme hrát hezký fotbal.

Reagovat
r.mrazik

tyvoe...uz si spolu zašukejte...at je klid

Reagovat
teenz

Reagovat
kvasha16

Reagovat
Swarley

Připomíná mi bývalou...měl jsem tu krávu hádavou rád...

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Talker

Ale ta koncepce už je rozesraná, proto je potřeba to kompletně překopat a vytvořit od nuly - odešel Emenalo, ten nebyl vůbec nahrazen, takže se není čemu divit, když byl jediný, kdo tomu dával rozumný směr. Taky když se dotáhl Mourinho, tak nabídl rezignaci, že s ním pracovat nechce a musel ho ukecávat Roman.

Reagovat
Swarley

jako já nevím, ale nepřijde mi rozdíl v tom, jestli u vás Mourinho je nebo není...samozřejmě, že on v tomhle rozhodně není ten, co by to měl měnit k lepšímu, ale vy jste v tomhle v prdeli dlouhodobě...vždyť ta koncepce není vidět nikdy, točíte to nezávisle na Mourinhovi...

Reagovat
Talker

Ale já se bavím o jasné koncepci, kterou nastolil Emenalo. Který převzal roli snad 2010 nebo 2011. Předtím to byly často střely naslepo - ukaž mi fail v nákupech po příchodu Torrese do druhé sezony Mourinha, kdy si ukecal svoje.

To, že Emenalo ztratil slovo, chuť a nakonec se na to vysral je přímý důsledek toho, že se klub vysral na strategii Emenala. A v tom měl velké slovo Mourek, který si vydyndal kompletní změnu strategie klubu. To, že strategii teď nemáme, to je důsledek toho.

Reagovat
Swarley

ale chápeš, že tu operuješ jen v strašně malém úseku, aby se tomu dalo vůbec říkat koncepce Chelsea...vždy ty roky před tím ničemu nenasvědčovaly a teď ty roky poté taky ne...jako jestli to byl jeden dobrý nápad od příchodu Abry, tak to je přece málo a hlavně to stálo na jediném človíčkovi...což právě moc koncepční a rozpracované není...

Reagovat
kiwwi

ty tomu nerozumies...9 rokov nemali ziadnu koncepciu, potom ju nastolili, trvala 2 roky, tak prisiel na 2 roky Mourinho ktory ju zbural a typek co ju nastolil si povedal ja to jebem a sekol s tym

Reagovat
Swarley

No pořád si nejsem jistej, počkám na příchod Higuaina a rozhodnu se, jestli za to může Mourinho...

Reagovat
kiwwi

no tak ja ti to ulahcim...uz navzdy za to bude moct Mourinho, pretoze kvoli nemu odisiel ten typek co 9 rokov zistoval jak nastolit koncepciu

Reagovat
blade115

No vidíš, že jsi to pochopil.

Reagovat
kvasha16

ked mozte vy Ibru, mozme my Higuaina

Reagovat
Busby babes

no vedeni ale bylo tak nejak porad stejne/obdobne, ne? V klidu jste se mohli vratit k te koncepci mladych hracu. Nevratili. A za to uz Mourinho nemuze.

Reagovat
blade115

Fuuu, tak já teda vidím obrovský pokles v kvalitě práce vedení. Dřív jsme byli rozhodně silnější na trhu, dařilo se vodit vhodné hráče a tak v 90% naše první volby. Ti odchovanci tomu chyběli vždy, to je jasné. Ale to období, kdy jsme se dostali po dlouhé době poprvé z hospodářské ztráty, vystavěli tým okolo Edena, Oscara, Maty, Azpiho a přivedli ještě KdB, Courtoise a Lukaka, to bylo úžasné období. S tou sračkou, co se děje teď to je nesrovnatelný.

Reagovat
Talker

Vždyť Emenalo, který to dal dokupy, u nás není. Takže to musíme stavět znova.

Reagovat
Swarley

jo jo, to je hned po odchodu Mourinha vidět, jak se to celé změnilo...

Reagovat
blade115

Změnilo, najednou jsme zlatíčka a vy nesympatické zrůdy.

Reagovat
Swarley

vy jste pořád na blití a nesympatické zrůdy jsme byli už za SAFa, tak že v pohodě...

Reagovat
blade115

Jenže to za SAFa vás ještě spousta lidí respektovala.

Reagovat
Swarley

blbost

Reagovat
blade115

Je to tak, já vás tiše respektoval, ale nahlas nesnášel. Teď už jen to druhé.

Reagovat
Swarley

však výsledek je úplně stejný, nikdo nestál ani o to potichu...

Reagovat
blade115

Respekt znamená, že něco děláte dobře, když zmizí, je něco špatně. A člověk většinou chce, aby se věci dělaly dobře. Takže jo, můj respekt by vám hodně bodnul.

Reagovat
Swarley

pokud ho neprokážeš a držíš to v sobě, tak to bude spíš závist...a vytáhnout ho až se ti to hodí, to je taková klasická bladeova zm-dovinka...tak že na takový respekt nasrat...

Reagovat
blade115

Vidíš, kdybys měl můj respekt, zmrdovinka by se nekonala. Jak je potom dobrý ho mít.

Reagovat
Swarley

No nevím, jestli o něj může někdo stát

Reagovat
blade115

Vím, že nevíš.

Reagovat
Swarley

No o vaší neviditelné koncepci opravdu ne

Reagovat
blade115

Není neviditelná, prostě neexistuje.

Reagovat
icemike

To je myšleno jakože výprodej, ne? Když se prodávají dvě opory...

Reagovat
Mastný Chobot

Nie

Reagovat
smazaný uživatel

di marzio zasa vyškolil britských novinárov, ktorí majú blízko k LFC o tom záujme o alissona pri konkrétnej ponuke...vždy keď je nejaký interest o hráča mimo ostrovy, tak vedia novinári z danej krajiny viac než domáci anglickí..

Reagovat
smazaný uživatel

samozrejme je to o recyklácií daných novinárov..nie každý sa volá di marzio

Reagovat
Mastný Chobot

interes, Dušo, interes

Reagovat
smazaný uživatel

idc, aspoň vytočím nacionalistov :D

Reagovat
minoLFC

70 miliónov za brankára a ani nepatrí do TOP5

Reagovat
fff

Ked si spomeniem na VVD.

Co mal za sebou? Celtic a priemerny Soton. Klopp ho chcel a nakoniec sa ukazalo, ze opravnene a dnes sa uz na cenu ani nespomenie.

Ked bude Allison jednotka na 10 rokov, tak to bude rovnake.

Reagovat
bbbauch

Vsak je u vas pul roku...

Reagovat
fff

A od tej doby je uplne famozny a mame najlepsiu obranu v lige.

Reagovat
bbbauch

Takovejch famoznich pulroku bylo navic teda i tak si vybavim asi 3 minely, coz je dost na to, ze vas tak casto nesleduju. Nerikam, ze neni dobrej, ale na to, aby si obhajil tu svoji cenu je jeste brzo.

Reagovat
tomasinho

Who cares...prostě dnešní trh, mladý top gólman, který má před sebou nějakých 8-10 sezón dejme tomu, jeden z nej ve hře nohama, v repre je před gólmanem City. A bohužel nás teď za gólmana natáhne každý, zvlášť Řím, který nám dal Salaha tak levně. Ta nutnost přivést někoho takového je tak velká, že fakt tu cenu neřeším. On ani Van Dijk neměli ty ceny, ale byly to takové nutnosti, že prostě neřeším tu cenu. Je to okamžitý upgrade, dlouhé roky jsme po takových přestupech prahli a teď na ně budeme házet citrony? Já teda rozhodně ne.

Reagovat
Maresma

Reagovat
nani92

Klopp by za priemeráka nikdy nedal 70 mega, ved je to skromný sympoaťák

Reagovat
fff

* prisposobeny dnesnemu trhu

Reagovat
nani92

ani nie, keby mal to vyhlásenie cca pred 4-5 rokmi, tak ok..ale ani nie po roku od jeho veľkohúbého vyhlásenia začne utrácať za hráčov, ktorých nemôžeme nazvať hviezdou (aj ked VVD sa ukazuje zatiaľ dobre), tak to je jednoducho pokrytec

Reagovat
smazaný uživatel

nezvladas

Reagovat
nani92

nákupy Liverpoolu ma vždy dajú do kolien

Reagovat
RKBoy

neviem čomu sa smeješ,toto leto ich zatial majú daleko lepšie ako vy.

Reagovat
nani92

jj, vymenili Fabinha za Cana, na lavičku prišila Shakira, my sme priviedli Freda a na lavičku RB nejakého hráíča, fifty - fifty

Reagovat
fff

Keita

Reagovat
nani92

Aha ok, na neho som zabudol že príde, tak my to vyrovnáme Willianom

Reagovat
smazaný uživatel

vyrovnáme

Reagovat
kiwwi

wau, ty si solidne zadubeny

Reagovat
smazaný uživatel

ty si tu chýbal

Reagovat
Jollae

Ty ale nie.

Reagovat
RKBoy

Fabinho je lepší ako Can a hlavne technickejší , zabúdaš na Keitu čo je super posila pre Kloppov futbal, tú zálohu majú momentálne vynikajúcu, Shaqiri za 13 milionov je bargain , okrem toho ho kupovali ako backup za dvojku Salah - Mané..čo je hlavné,sú to všetko prestupy ktoré Klopp chce a potrebuje na rozšírenie kádru a prisposobenie ho na jeho futbal..vzhladom na to ako sa tu vykrikovalo ,že MU bude utrácat a príde 4-5 posíl aby Jožko mal čo potrebuje je váš prestupák zatial v porovnaní s tým čo má Liverpool sklamanie.

Reagovat
kiwwi

dvaja hraci este dojdu a netreba zabudat na to najdolezitejsie...Fellaini predlzil

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
bbbauch

Reagovat
Swarley

a takhle popravit Kariuse, když si roky v týmu nechávali Gerrarda...

Reagovat
smazaný uživatel

smát se Kariusovi s Gerrardem, když si měl/máš Barthéze s Fellainim. :)

Reagovat
Swarley

Barthez = Karius, Fellaini > Gerrard

Reagovat
cristiano.K.

velkej nevtipnej lol

Reagovat
Miguel19

Top5 v AS bude.

Reagovat
Whitemedia

V klidu, polovinu přeci zaplatíte Ingsem a Mimoletem a net spend bude zdravý

Reagovat
smazaný uživatel

ok

Reagovat
kiwwi

Luke Shaw surprises coaching staff by finishing top in all of the pre-season fitness tests.

(Not sure if I’m worried about everyone else’s fitness or extremely impressed with Shaws)

Reagovat
Swarley

Reagovat
icemike

Reagovat
Busby babes

Ale dobre Luke.

Reagovat
TopinB

Reagovat
niflheim

Reagovat
vodka

teď bude mourinho zase tvrdit, že nemá dost taktické vyspělosti...

Reagovat
kiwwi

to ale tvrdí od začiatku... nikdy to nezhadzoval na kondičku

Reagovat
ďuriLFC

No a už sme aj popreli že sme ponúkli za allissona

Reagovat
Swarley

Reagovat
kiwwi

to nie je mozne...sak uz aj financovanie bolo vymyslene, aj Duso zagarantoval...

Reagovat
smazaný uživatel

Spis Sky Sources to popreli.

Reagovat
tomasinho

Potvrdí to di Marzio, Bascombe, Pearce a pak to někdo popře jo?

Reagovat
tomasinho

Chelsea are desperate to beat Liverpool to the signing of Roma's Brazilian goalkeeper Alisson.

They are prepared to pay £70m for the Brazil international and will send a team to Rome to negotiate with the Serie A club.

Via @MirrorFootball

Reagovat
Deywid

Mirror

Reagovat
smazaný uživatel

No dokud to nebude oficiální, tak tomu věřit radši nebudu. Znám nás a vůbec bych se nedivil kdyby pořád skončil v Chelsea.

Reagovat
tomasinho

Jako já taky ne, zvlášť po tomhle.

€35m agreement between Chelsea & Real Madrid for the transfer of Thibaut Courtois, 4-year contract, according to RMC.

Pořád si říkám, že momentálně musíme být krom města lákavější varaintou pro hráče.

Reagovat
blade115

Tak momentálně asi jen díky LM no ... Zas spoustě těch hráčů na druhou stranu musí být jasné, že do dvou let (snad tu dýl Sarri nebude) ji budeme zase hrát taky. A finančně na tom asi taky budeme o něco líp, zvlášť pokud by měl TC nebo Hazard odejít. A na pěkný fotbal tu prý máme největšího specialistu.

Reagovat
Whitemedia

kromě města, trofejí a platu

Reagovat
smazaný uživatel

Platu? To jsem zvědavej kolik mu nabídnete teda.

Reagovat
tomasinho

Plat taky pro nás není problém. A vyhlídky na trofeje teď větší nemáte.

Reagovat
Whitemedia

Vyhlídky míváme špatné dost často, ale ty trofeje i tak sbíráme pravidelně, což se o vás říct nedá.. a plat, nenabídli jste teď Salahovi jako největší hvězdě 190 táců? Alissonovi víc nedáte, my bychom toho byli schopní.. jako asi si vybere Liverpool, ale dělá se tu z Chelsea momentálně tragický tým, který nemá co nabídnout..

Reagovat
tomasinho

Nedali byste Alissonovi rozhodně tolik, nevěřím tomu. 150 max.

Reagovat
Whitemedia

Určitě víc než vy, něčím bychom museli přebít to, že vy hrajete v LM a my v EL.. ale to je fuk, mně jen vadí, že tady často vidím, jak nemá Chelsea hráčům co nabídnout kromě toho, že je v Londýně..

Reagovat
smazaný uživatel

A ty děláš z Liverpoolu tragický tým, který nemá co nabídnout.

Reagovat
Whitemedia

Můžete mu nabídnout prohru ve finále, na to jste v posledních letech experti.. a samozřejmě LM v téhle sezoně

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pořád je lepší to finále prohrát než v něm vůbec nebýt. Navíc on může být ten článek, co nám pomůže ty finále vyhrávat.

Reagovat
Whitemedia

však v Chelsea by si finále zahrál taky a měl by šanci ho i vyhrát, jen by to letos nebylo finále LM, ale pochybuji, že by ho něco takového mělo čekat v Liverpoolu

Reagovat
nani92

Reagovat
smazaný uživatel

Isto?

Reagovat
Pony Slaystation

Jedině dobře, Oblak je nereálnej, nebo proč se o něm nikde nepíše? Taky ho už nechceme?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele