Wenger: Do Realu jsem odejít nemohl, chci práci v klubu dokončit
Trenér Arsenalu Arsene Wenger přiznal, že se mu v létě skutečně naskytla šance na převzetí Realu Madrid. Odhalil také důvod, proč tuto lákavou nabídku nepřijal. Podle něj by odchod z Emirates Stadium byl důkazem ztráty víry, kterou do mužstva dlouhou dobu vkládal.
"Chci práci v Arsenalu dokončit. Tento tým jsem vybudoval a chci se mu proto naplno věnovat. Kdybych od něj odešel, cítil bych to jako způsob ztráty mé víry. Nemá to nic společného s Realem. Jen bych nemohl tento tým opustit ve stádiu vývoje," řekl Wenger.
Francouzský kouč také před startem nové sezony řekl, že v minulosti musel několikrát bránit některé své svěřence, a dodal, že v některých případech musel jejich chování bagatelizovat, aby tak předešel jejich mediální kritice.
"V této branži musíte mít vždycky optimistický pohled na věc, jinak byste se stali paranoidními. Vždycky si musíte myslet, že to kluci mysleli dobře. Kouč je tady od toho, aby jim pomáhal,"uzavřel Wenger.
"Chci práci v Arsenalu dokončit. Tento tým jsem vybudoval a chci se mu proto naplno věnovat. Kdybych od něj odešel, cítil bych to jako způsob ztráty mé víry. Nemá to nic společného s Realem. Jen bych nemohl tento tým opustit ve stádiu vývoje," řekl Wenger.
Francouzský kouč také před startem nové sezony řekl, že v minulosti musel několikrát bránit některé své svěřence, a dodal, že v některých případech musel jejich chování bagatelizovat, aby tak předešel jejich mediální kritice.
"V této branži musíte mít vždycky optimistický pohled na věc, jinak byste se stali paranoidními. Vždycky si musíte myslet, že to kluci mysleli dobře. Kouč je tady od toho, aby jim pomáhal,"uzavřel Wenger.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Musíme posílit, žádá Wengera Aršavin
23.08.2009, 11:04
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Vermaelen Wengera mile překvapil
19.08.2009, 09:03
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Podle Wengera založí silné fotbalové kluby do 10 let vlastní ligu
18.08.2009, 12:05
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Wenger je s týmem spokojen a posilovat se nechystá
11.08.2009, 09:18
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Wenger potvrdil Rosického zranění, prý nejde o větší problém
07.08.2009, 11:02
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Wenger peníze má, k posilování se však staví zdrženlivě
30.07.2009, 19:34
Komentáře (212)
Přidat komentářO Grygeru se pry zajima Barca.
Okurkova sezona jeste neskoncila?
Zaplaťpůbůh že nešel do Realu, francouzká dorostenecká kolonie v základu by nám ještě tak scházela. Pěkně si buduj Arsenal, připravuj si ho na boje o 8.místo. Tam jsi užitečnější
No jo chlape dorostenci ale vali a za min penez uvidime co predvede ten slavnej Real loni nic moc a ze letos nakoupili uvidime co z toho bude podle me nic moc
Wenger je jeden z nejlepsich treneru vubec. Jeho prace ma smysl. Umeni je vytrenovat sve dorostence za male penize.To je fotbal. Ne koupit za miliardy a miliardy hrace.Fotbal pak nema smysl a v lize se pak neni na co divat. A Real je k smichu asi jako ty ze city. Aby se vam to nevymmstilo frajirci.
presne tak, a to arsenalu vôbec nefandím :) /štve ma malý počet angličanov v základe a celkovo/
"Taky bych uměl dělat machra, kdybych dědil" takto nejako je to s realom, nebrať doslova
EXPRESS: Kvůli škodolibé práci hackera, který se dostal na stránky lisabonské Benfiky, mohli fanoušci číst o neuvěřitelných příchodech, které se měly brzy uskutečnit. Na webu se tak chybně objevily chystané příchody například českého útočníka Petra Švancary nebo Argentince Lionela Messiho.
Už jsem si říkal
Dobrej maník ten hacker
tjn, kdo by chtěl Messiho
Zato Švanci by jim vystřílel titul
..příchody například českého útočníka Petra Švancary nebo Argentince Lionela Messiho..
co to znamená dokončit dokázot to že Arsenal příští rok nebude hrát LM Wenger už je tam hrozně dlouho neodhadl kdy měl odejít ale snad mu ta jeho práce výjde a Arsenal skonší druhý přál bych jim to
Ano, ano. Nechoď dobrovolně, vedení tě stejně po této sezoně vyhodí. Didím to na 6. místo
.
*vidím
Lidi, Vy co ho odepisujete jste blázni
za takových 5 let bude Arsenal vládnout Anglii, čekám všelijaké posměšné narážky, ale nevadí mi to, protože tomu věřím
Vládl by, ALE stejně své dobré hráče, jak je Wengerovým zvykem prodají...
Myslis ze je to zvykem Wengera jo ?? Ja bych spis rekl ze v tom ma prsty vedeni.
Já se nechci teda posmívat, i když spíš jako blázen seš ty... Ono věřit v to můžeš, ale bylo by dobrý, kdybys to měl také něčím podložené.
Podkladem mi je juniorka Arsenalu a mladí hráči, kteří už v A týmu působí.
za 5 rokov po nich zostanu iba peniaze za ktore zdrhli
Možná máš pravdu
v Anglii oddanost klubu neznají. Navíc, proč je asi anglická liga "nejlepší" že ...
predsa nemozes ocakavat od hracov pozbieranych zo vsetkych kutov sveta len nie z Anglicka, ktory to beru iba ako job a prestupovu stanicu nejaku oddanost ku klubu
Jen mě zaráží, že hráči jako Tony Adams a Lee Dixon toho schopní byli, té oddanosti
Upřesnil bych to - Arsenal od dob Wengera nezná oddanost klubu...
Taky to je tím, že kradou talenty kde to jde a kašlou na osobnost...
To je velmi přehnané. Nekašlou na osobnost. Vypadá to tak proto, že nevyhráli dlouho trofej a to některým chybělo + nedávají tolik peněz hvězdám.
Kradou talenty? Bože, to je uvažování. To je jako bych řekl, že Chelsea nebo CIty kradou hráče!
to není to samé když za ně dostanou ¨ty týmy nehorázné peníze tak jak můžes mluvit o krádeži
Dobře, a když dejme tomu St. Ettiene (odkud Arsenal koupí toho mladíčka) toho hráče v jeho 14,15 letech koupí z nějaké francozské vesničky tak ho vlastně taky ukradli?! Řekl ybch že to tu trochu přeháníte :)
my sme jediny.Ferguson je neviniatko..
jedini
kradnu skor United ako City
Upřesnil bych to - Arsenal od dob Wengera nezná oddanost klubu...
Taky to je tím, že kradou talenty kde to jde a kašlou na osobnost...
mezi Juniorským fotbalem a tím dospělým je obrovský rozdíl jestli ze 2-3 hráči z toho chytnou pořádně budou rádi
Anglie není ČR chlapče
To že ty možná kopeš za Horní-dolní, to je opravdu něco jiného
teď jsi mě dostal teda
Úplně nejvíc, ještě víc než nejvíc
prostě rozhodně nemám náladu se tady dohadovat jen říkam že juniorský fotbal je uplně jiný a prosadit se do prvního týmu jen těžké
Je to těžké, ale když si přečtu článek vedle, o tom brazislké mladíkovi a spoustu komentářů k tomu jak je úžasný, tak proč tedy nemůžu na základně některých podobností tvrdit to, co tvrdím. Je jedno jestli je hráč z České republiky, Brazílie, Anglie nebo Tazmánie. Měli by být bráni stejně. Nejsou rozdílní, mnohdy mají stejný talent a mají předpoklady, ale média jednomu nedávají takový prostor, proto je podceňovaný. Tím narážím na slavnou mediální frašku zvanou Premier league, kde všichni vidí jen Manechester United nebo Chelsea, protože jsou v balíku. Teď se k nim chce připojit City a v závěsu je Liverpool. Tím vším chci říct, že mladíci se přizpůsobí tak, jak je s nimi zacházeno.
Zkrátka říkám, Arsenal má potenciál a pokud ho využije, tak se budete všichni divit
Arsenal má potenciál ale už dobré 4 roky a ještě se tu nikdo nedivil. Asi takto, Věřím, ze Theo či Wilshare oddaní Gunners budou, ale co se týče dalších hráčů typu: Aršavin, Nasri, Fabregas, Denilson... Je jen otázka času, kdy je nezláká vyhrávání trofejí s týmem, kde nato budou mít větší šanci... Tihle hráči nejsou srdaři a Jack s Theem to do budoucnosti neutáhnou, jelikož jak je vidět, Wenger si pokaždé přitáhne žoldáky, z kterých udělá hráče a ty mu pak s úsměvem na tváři utečou (Flamini, Hleb, Adebayor, Gallas, Cole)..
Gallas nikde neutiekol
chybka ;)
Pradon, ne Gallas ale Toure...
Myslím, že Aršavin už nebude mať potrebu presídľovať sa a ostane tam aspoń do doby, keď to už nepôjde, čili bude nadbytočný. To samozrejme nevylućuje, že to žiaden srdciar v Arsenale nie je.
Adebayor nikde neutiekol,musel odist
Mluví o hráčích 22 a méně, ne o hráčích typu Nasri a spol. a ti starší, ti už jsou v generaci "zaprodanců"
*Mluvím
Juniorka je pěkná, ale ti hráči musí zůstat - co na tom, že máte Gibbse, když za 2 roky napodobí Cashleyho, na co Walcott, když v budoucnu uteče... Fabregas se vrátí do španělska apod...
Když budeš věřit že utečou, tak utečou
... Když si člověk něco vsugerovává a také i svému okolí, tak se to tak i s velkou pravděpodobností stane
satci se podivat na flaminiho a adebayora... a to si je wenger dotahl sam
Dotáhl si je sám za směšnou částku a pak je dobře zpeněžeil
Ale já narážím hlavně na odchovance, anglické mladé fotbalisty.
Tak tak. V posledních dvou letech nám v juniorce roste pěkná sbírka talentovaných angličanů, kterým snad nějaká oddanost klubu něco říkat bude. Lasnbury, Gibbs, Simpson, mladý Hoyte, Bartley, Wilshere, Watt, Frimpong + Ramsey... kdyby se je povedlo postupně zabudovat do týmu (v budoucnu), Arsenal by se vrátil na nejenom anglické, ale světové výsluní. Jenom se ti nejlepší hráči musejí udržet... ne ve své největší slávě a nejlepších letech pouštět do klubů, které jenom zašustí měšcem s penězi.
vrať se zpátky do Itálie a věnuj se Staré dámě... Tady se vyloženě nechytáš..
Ja teda nechci nejak rejpat, ale - "Když si člověk něco vsugerovává a také i svému okolí, tak se to tak i s velkou pravděpodobností stane..." - timhle chces rict, ze kdyz budu presvedcenej a vsude tvrdit, ze odejdou dobry hraci z Arsenalu, tak fakt odejdou? No, to si me pobavil
no tak ten tvůj globální pohled na fotbal asi nebude to pravé ořechové
njn ale top stejný je pořád dokolá má nejtalentovanější tým kterej bude určitě za pár let nejlepší, jenomže za pár let má opět jenom další nejtalentovanější tým kterej bude časem určitě nejlepší
Je tomu tak podruhé, co má onen "talentovaný" tým
Nejdřív přišla éra Adebayor, Touré, Flamini, Hleb nebo Fabregas, teď přichází éra mladších. Ti které jsem jmenoval přišli už v pokročilejším věku, zatímco oni jiní mladíci jsou v akademii Arsenalu třeba od 15 nebo 16 let. Mě jde o filosofii práce s mládeží a jakési úctě ke klubu. Nemůžete chtít po Fabregasovi, který vyrůstal v Barce a pak ukřivděně přišel, aby měl v srdci jen Arsenal. On má a vždycky bude mít v srdci Barcu, která je jeho domovem a bude se chtít předvést tam, takže dřív nebo později se tam stejně ukáže.
To je možný a jako základ to není špatný... Ale ale potřeba buď vyhodit Wengera, nebo aby Wenger změnil svůj styl práce. (to je furt dokola a předpokládám, že jestli jim fandíš, tak to musíš vědět) Jinak půjdou, ale jistě dolů.
Místo druhého "ale" má být "je".
ta druha moznost,ale je to uz asi nerelane.je moc tvrdohlavy a ma uz svoj vek.
Já vím, ale jako možnost to úplně vyloučit nemůžeme... Zázraky se někdy dějou.
tazko povedat,teraz mal k dispozicii takmer 40m,vyhlasil,ze pridu dvaja hraci,cas sa krati,nic sa nekona a predpokladam,ze nepride uz asi nikto
do 5 let všichni z Arsenalu utečou akorát Wenger tam bude sedět furt
Jo pokud neprodá vyspělejší hrace tak jako minuly rok Hleba,Flaminiho..Budu s tebou suohlasit kdyz je udrzi ale jinak...
On je neprodal záměrně, ti dva chtěli odejít. Hleb řekl že chce do své vysněné Barcelony a Flamini utekl. Kdyby ti 2 neutekli, tak hráli ve finále s Barcou LM oni a ne United.
K smíchu?
Možná tak tay
to je možny ale ta tvoje poslední věta mě hodně rozesmála
Já vždycky rád chodím proti proudu
Ovečky, kterých tu je pytel včetně tebe, to není nic pro mě
Letos Adebayor a největší srdcař Toure, loni Flamini a Hleb, rok předtím Henry...
Z Arsenalu se stává přestupní stanice pro ty vychcané žoldáky a nevydržel tam ani Toure...
Henry neměl motivaci a musel pryč... Touré není srdcař, ale jak právě píšeš ke konci, žoldák, to samé Adebayor
Stává, ale je to kvůli finanční situaci. A ta se bude v horizontu 2-5 let zlepšovat. Ať už tím, že se bude doplácet dluh, nebo tím, že se do toho vloží Usmanov.
to ale taky není moc příjemnej výhled do budoucna, ne ?
Tak jak pro koho. Někomu může být jedno kdo ten klub vlastní. Pokud se podaří splatit stadion a Arsenal bude hrát stále na vrcholu PL, tak to bude v dnešní přefinancované angl. lize úspěch. Potom by bylo zbytečné chtít nějaký cizí kapitál.
Já Usmanova nechci, ale dobře si dokážu představit, že by to AFC dost pomohlo, co se týče konkurenceschopnosti. Každý tým Big4 má za sebou miliardáře, AFC ne a je to znát.
Zdá se, že platový kalendář si Arsenal nastavil poměrně krátký na to, o jak velkou investici šlo (420M liber). Příchod zahraničních boháčů jim trochu narušil plány. Pokud se podaří zdravě přečkat toto období určitě budu radši, když zůstanou majitelé alespoň takoví jako dnes. Mimochodem Kroenke se teď zdá jako docela sympaťák :-)
vy si tady moc neuvědomujete jednu věc, Arsenal má novej stadion, z něčeho ho musí splácet, proto prodává hráče středního věku...ukažte mi manažera, kterej vydělal svojemu týmu tolik peněz, co Wenger...a zároveň dlouhodobě radikálně nezhoršil kvalitu týmu
Tak nějak... Arsenal má z celé Big 4 největší potenciál. Má nový stadion, skvělé zázemí, parádní akademii... jednu generaci obětoval, aby toto vybudoval a s další generací bude sbírat tolik opěvované trofeje
a když ne tak se zas bude čekat na další generaci nkde nemáš jisototu že ty trofeji přijdou
kdo má v dnešním fotbale jistotu trofejí?
tady mluvíme o potenciálu kádru, který tam teď je, mluvíme o předpokladu toho, že ty hráči, který už jsou dneska na vysoký úrovni budou za 2-3 roky ještě výš...
Potenciál tam byl vždycky, ne jenom teď... Ale když nastala ta generační obměna a řekněme "čistka" po stavbě Emirates Stadia, k A-týmu se připojovali samí neangličtí mladíci kteří v juniorce strávili , max. tři roky. Proto jim nedělalo problém tak lehce odejít. Problém je asi aj v relativně nízkých platech - platy hodné sportovcům, pouze v poměru s ostatními velkokluby hodně pod průmerných. Všichnis e tu vysmívají Arsenalu za jeho politiku, když by měli přitom plivat na současný fotbal s přemrštěnými palty a nehoráznými přestupovými částkami.
Ty platy hrají velikou roli. Spousta lidí říká, že má Arsenal žoldáky, ale jde často jen o ten plat. A protože se Wenger drží své filozofie, tak jim nepřidá. Ostatní týmy svým některým hráčům přidají a fanoušci mají dotyčné hráče najednou za srdcaře
a přesto dává Arsenal na platy jednu z nejvyšších sum v PL... Myslím, že v tom žebříčku byl na třetím, maximálně čtvrtém místě....
Já znám žebříček, který je 2 nebo 3 roky starý. A jednalo se o žebříček všech zaměstnanců, nejen hráčů (i když je to podobné v důsledku). Tam byli třetí. Nicméně se dá očekávat, že letos či za rok na takové pozici již nebudou.
Taky to může být způsobeno strukturou platů - v CFC jsou možná velké rozdíly mezi hvězdami a zbytkem týmu. Což by mohlo mít za následek to o čem mluvím - ti dobře placení jsou srdcaři
Ale je to o tom, že on vlastně tu jednu generaci musel obětovat kvůli stavbě novýho stadionu
Prodal klubovou legendu Henryho, protože věděl, že je to možná poslední šance za něj něco dostat. Flamini šel zadara, ale mam pocit, že i zadara přišel, navíc odved nějakou práci.. Na Hlebovi vydělal, na Adebayorovi vydělal asi 15 mil. liber, na Tourem snad jeho plnou cenu, za co ho prodal do M. City, když prodá Fabregase, tak ať, byl zadarmo, teda skoro.. Ale tohle nikdo nevidí, tak co, nebudou pořád první, ale maji zázemí, teď dávaj do kupy finance.. Výsledky maji obstojný, nádhernej stadion, snažej se vydělávat, na jejich fotbal se dá koukat, akorát těch trofejí nebude tolik, a co ?
přesně, nikdo tady nemluví o zadlužení Man U a Chelsea...Arsenal generuje zisk, kterým zdravě splácí stadion...
Ke všemu je jako poslední anglický velkoklub většinově vlastněn anglickými vlasníky a nemá za sebou bohaté strýčky ať už z Ameriky, či Ruska ...
Neni daleko doba, kdy bude Arsenal jeden z "nejangličtějších" týmů.. Když koukám na Liverpool, nebo MU jak si tam tahaj Brazilce apod... Ale třeba Chelsea má Angličanů v kádru celkem dost
Tak nějak... A já osobně zastávám názor, když už je klub anglický, aby budoval mládež pro národní tým a svému národu prospíval. Neříkám, že jsem nějaký omezenec a odsuzuji cizince v jiných zemích, ale Arsenal se jeví jako nejsympatičtější ze všech anglických TOP klubů a jejich cesta je správná
Liverpool bude mít během několika let taky nový stadion, tak jsem zvědavý na ně...
No, moc to nevypadá, asi na tom s penězma nejsou nejlíp..
njn v americe ta krize byla nekde jinde nez tady
Adebyaora nechcel Wenger,takze si dopln znalosti
Do 5 let prodá Fabregase, Walcotta....a je hotovo
tak je nahradí Merida, Wilshere, Ramsey...to je právě ten rozdíl, mezi Arsenalem a třeba Chelsea
Moje řeč
A až jim bude 22, odejdou taky, a přijdou další, ti zase odejdou za lepším, a Wenger bude mít pořád rozdělanou práci
až jim bude 22, Wenger už dávno v Arsenalu nebude
Ale bude tam mít rozdělanou práci!
Wilshere,Ramsey su briti,takze tam to nehrozi s Meridom mas recht
Já myslel tu generaci, ne konkrétně Wilshere s Ramseym.
tu je cele interview, takto to je o nicom...
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1206377/ARSENE-WENGER-INTERVIEW-The-transcript-Martin-Samuels-fascinating-meeting-Arsenal-manager--I.html
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1206363/ARSENE-WENGER-INTERVIEW-The-transcript-Martin-Samuels-fascinating-meeting-Arsenal-manager--II.html
skvele citanie, odporucam aj haterom
To bych taky chtěl vidět jak by se Wenger přizpůsobil tomu, že má tolik peněz
on by něco věnoval do afrických rozvojových zemí odkud by si pak stahoval hráče k sobě
Zas tak bych to neviděl. Částečně by byl určitě schopen své postupy uzpůsobit, pozměnit.
tak on by tam bol vylucne na treenovanie a transferi hracov by sa robili za jeho chrbtom. Skor by ma zaujimalo ako by si poradil s tymom plnym hviezd a tiez koho by sa mu podarilo nalakat z Arsenalu
z Arsenalu by si nezobral nikoho
Clichy ? Persie ? Možná Fabregas ?
ja myslim,ze ked to muzstvo budoval+Arsenal miluje,nechce sa mi verit,ze by ho chcel takto oslabit+urcite by sa dohodol s Hill-Woodom
Tak pokud to bereš takhle.. Ale nejsem si tim, co píšeš, jistej
oslabuje ho kazdorocne sam, preco by nevyuzil prilezitost ziskat kvalitneho hraca ako trener ineho klubu
Docela souhlasim. To by Arsenalu dělat nechtěl, pokud by o to ten dotyčný hráč přímo nežádal.
proč (skoro) vždycky píšeš své komentáře až takhle pozdě? V době plné debaty by jsi tu byl rozhodně platnější
Jsem holt přelétavý lelek
Málokdy tu jsem delší čas najednou. Ale díky.
tak tie transferi by na nom asi nezalezali ale taky Fabregas by urcite nebol ani proti srsti Realu. Wenger by ho vedel nalakat, nasrali by tym Barcu a aspon by sme vedeli aky ma Cesc skutocne charakter
Pro real asi dobře - nevím, jak by si vyhověl s Perézem...
on patri k arsenalu
Tak už to tam letos doraž a táhni směr Real, ať si tě taky kluci užijou. Trochu omladit, sice bude Real 4. v lize, ale ten potenciál bude ohromnej. A Peréze ať z tebe klepne.
dikybohu
co by za něj Real dal
Wenger dobre
lepšie budovat tým postupne ako nakúpiť za 200 mega eur posily
a bude hrát s Arsenalem o předkolo LM
lepsie ako vyletiet 5rokov po sebe v osemfinale..
ale vyhrát 2x za sebou ligu
za tie peniaze co tam pumpuju by to mala byt samozrejmost,a ak sa nemylim,tak aj slavny Real bol pred nejakym casom 3 roky bez trofeje
a Arsenal kdy naposledy vyhrál ligu, před šesti lety
*před pěti lety
Wenger by za ty peníze postavil 5 týmů, který by Real porazili
nemožu si pomoct, ale toto mě fakt rozesmálo... furt sem uvažoval čím to jeho chřadnutí je způsobené a na konci sem se dočkal...
http://halbot.haluze.sk/?id=1627
Měl by otevřít oči,mládí tam je už několik let a žádný výsledek,bohužel.
nemá snad pravdu?
před 5ti lety vyhráli titul, od tý doby nikdy neskončili hůř jak 4., byli ve finále LM, postavili nový stadion, který díky prodeji hráčů bez problémů splácí zdravou cestou, mají několik hráčů, u kterých je potenciál, že se stanou superhvězdama...to mi nepříjde jako "žádný výsledek"
co bude dělat třeba Chelsea, až jí skončí generace třicátníků v jejich týmu, vidíš tam snad někoho, kdo je dokáže nahradit? Arsenal dokáže a dokázal nahradit všechny hráče, co odešli...
Pro tebe není semifinále LM nic? Finále poháru?.. furt říkáte nic ale jsou často blízko a třeba v Champions League jsou za semifinále už pěkné peníze.. navíc se tam dostanou jen 4 kluby.. to podle mě je vykon.. a jak už říkal správně El Loco bude z čeho vybírat na roky příští..
“I agreed on a structure to the club four or five years ago, I believed it could work and we are at the period now when we will see whether I was right or not,” he said. “That is why this season is so interesting.”
no som zvedavy co povie ak tuto sezonu vyhori
buď skončí nebo to zkusí trapně ukecat, ale na to už mu nikdo neskočí...
su len dve moznosti.bud to vyjde a budu vysledky aj bez posil,alebo bude musiet ist
su tri moznosti:
1. stane sa zazrak Arsenalu sa zacne prekvapivo darit, zapoji sa do boja o titul (nehovorim ze ho vyhra) a v konecnom dosledku sa umiestni niekde v top 3. Wenger bude vsade hlasat aky je genius.
2. Nic sa nezmeni. Arsenal bude nadalej bojovat o 4. flek a zubami nechtami ho ukope. Wenger bude vyhlasovat ze s tymto muzstvom je to uspech a perspektiva do dalsich rokov je obrovska.
3. Arsenal vyhori. Uzky kader, zranenia a Wengerova takticka neschopnost mu zlomia vaz a umiestni sa niekde medzi 4-7 miestom. Wenger uzna ze nemal pravdu, Arsenal bude nuteny predat hviezdy a Wenger zacne budovat novy tym.
Ja to vidim na zlatu strednu cestu. A za istotu povazujem ze po sezone oddide par hracov zakladu a Wenger zostane tak ako tak. Vedeniu to takto vyhovuje a Wenger moze nadalej vychovavat hracov pre svatovi futbal.
nezapomeň, že nemusíme vyhrát ligu, ve hře je i LM (snad) a FA Cup. Taková výhra v poháru by mi stačila
presne,za taky FA Cup by som bol velmi rad.Mame ich 10,Manu 11,motivacia by tam mala byt
tak FA cup by som bral vsetkymi desiatimi. Obavam sa ale ze Wenger nepovazuje tuto trofej za dostatocne cennu co tento rok dokazal
tak FA Cup vyhral 4krat,cize vie aku cenu ma pre fans.Tento rok mas na mysli zapas s Chelski a Silvestre,Denislon v zaklade a Arsavin na lavicke?
presne ten ale nejde iba o ten zapas samotny ale skor o ten vyrok po nom
co řekl?
ze Arsenal ma vyzsie priority ako FA cup ... co bol v tej dobe z nasho pohladu bezvyznamny zapas s Liverpoolom
Bud sa bude bojovat o titul alebo nech to je totalny prepadak,ako tu niekto spominal 8flek. ziadne take,ze ukopeme 4 flek a nic sa nezmeni.Uz minuly rok ho fans vybucali na ES a to je co povedat.Wenger bol z toho dost hotovy a nemyslim,ze fans bude stacit nejaky 4flek a stvrtfinale LM.Wenger nechce posily,respektujem to,ale chcem vidiet vysledky a ziadne vyplakavania,ze mame zranenych hracov a smolu a podobne sracky.
no ked sa na to pozriem tak ma velmi silnu 11ku...ale asi zabudol ze jeho hraci v PL su ako zo skla a nema kvalitne zdvojene posty a zranenia budu aj tuto sezonu kto ich vyradi z boja o titul...
posty zdvojene ma,dokonca taky LB je strojeny,len tam nie je adekvatna nahrada
Tak, tak Arséne, dokonči čo si začal...
hlavně aby to dokončil, už je na čase
letos to má přijít (viz citace Wengera výše)
Všichni píší o Wengerovi jak je starý a trapný a že nemá co mužstvu dát. Je to blbost, má to přesně promyšlené, jeho jediným nepřítelem jsou častá zranění hráčů. Proč loni vyhrála Barca ligu mistrů? Portože se jí vyhýbala zranění hvězd. Letos pokud vydrží kostra Arsenalu zdravá budou hrát o titul. Tito mladíci už jsou společně 4 roky, ale ještě nikdy spolu nehráli pohromadě více jak 1,5 měsíce, protože pořád byl někdo zraněn. A jak tady někdo psal Arsenal má pořád kam sáhnout při prodejích čí zraněních na rozdíl od jiných jako je CHelsea. Jenom nakupovat hotové hráče nestačí, chce to i mladou krev. Jestli vydrží hráčům zdraví budou hodně vysoko jak PL tak v LM. VIVA Arsenal
Já myslím, že na konci sezóny se budu smát fans Chelsea a ManU.
*Chelsea nebo ManU.
Moje řeč kámo
Konečně někdo, kdo sdílí můj názor
máš pravdu (až na viva arsenal no
)
nejsem fanda gunners ale stve me jak se tu do nich vsichni navazej ten klub ma koncepci a jediny v big4 nekupuje hotovy hrace za silenky sumy - za to jim patri muj obdiv
Wenger
Gunners
Nemáš pravdu. Wenger je starý, trapný a nemá klubu co dát
To fakt nemůže bejt den, aby na EF nebyl článek o Wengerovi/Arsenalu? A bez diskuze stále stejných lidí o stále stejných hovadinách?? Dyt to už nemůže bavit ani kuchynskýho robota
Nepřijatelný obsah: 6) Reklama a spam. Komentáře nejsou určeny k zneužití ve formě prosazování vlastních zájmů diskutujících, typicky se jedná o vkládání reklamy.
BAN
Kde mas tu reklamu
zítra to vidím na
Almunia
Sagna-Gallas-Vermaelen-Clichy
Cesc-Song-Denílson
Bendtner Aršavin
van Persie
Kdyby sme nebyli do 4.místa my, ale dejme tomu Tottenham, tak by byla BIG4 majednou CFC MUFC LFC a THFC ???
Je zbytečné to řešit, protože taková situace nenastane
Pokud se nepletu, tak pojmenování Big4 vzniklo díky tomu, že AFC, ManU, CFC a LFC se v PL skoro pokaždé podařilo skončit v první čtyřce. A to pojmenování proto patří těmto týmům. Ne prvním čtyřem týmům. Takže Big4 znamená AFC, ManU, CFC a LFC. Možná se to tak někdy přestane používat, pokud se z první 4 míst některý z těchto týmů vytratí.
Tak ten mě vážně pobavil. "Ve stádiu vývoje." Arsenal se vždycky pral o nejvyšší příčky, tam žádný vývoj nebyl potřeba. To co je Arsenal teď (4. místo) z něj udělal akorát tak Wenger. On by měl odejít vážně někam do klubu, kde by se mohl bavit vychováváním hráčů. Arsenalu začíná velice škodit touhou dokazovat si, že má čich na talenty, se kterými umí pracovat...ale co z nich když je pak všechny prodá a my se pereme tak tak o LM.
OT: Mám dotaz, má někdo místo ve své fantasy Premier League pro dva další členy? případně jestli někdo další nemá zájem vytvořit ligu, jsme dva a nevíme, jak to vyřešit, díky.
Danny Simpson na St. James park. Paráda
Tzn. Ryan Taylor do zálohy?
jojo, na levou zálohu, kde bude díra po Duffovi
tady jsou zase všichni chytří jak rádio.
já Wengerovi i Arsenalu věřím.
OT : Kasper Schmeichel odchází z Manchesteru City a přestupuje do Notts County, klubu hrajícího až čtvrtou nejvyšší anglickou soutěž, jehož sportovním ředitelem se nedávno stal Sven-Göran Eriksson. 22letý dánský brankář za Citizens odchytal v předminulé sezoně osm zápasů, část loňské sezony strávil na hostování v Coventry.
bolo jasne ze trojku nebude chciet robit ale az zostup do 4. ligi? holt kde su peniaze tam idu i hraci ale urcite ma na viac
do takového Hullu mohl klidně jít...
Není lepší než Myhill
v te 4. lize moc dlouho nepobydou.. Mě zase Schmeichel nikdy moc nepřesvědčil, že má na to chytat pravidelně v PL...
nemyslel som PL ale aspon Championship, ale ani v PL nemusel byt marny v takom Burnley ci Hulle. Pre Notts County vyborna posila do styroch rokov ich ocakavam v Championshipe kde sa mozno dockame Trentside Derby
někteří z vás asi nevědí že ta juniorka arsenalu do který se vkládá taková naděje je z většiny ostrované takže nevim kam by šli, a už vubec nechápu jak můžete odepisovat arsenal, a city bych se vubec nebál dyť oni se vubec nesehrajou stejně jako real, prostě peníze nejsou všechno, ani ve fotbale však to ještě poznáte
jsem rád ...premier league by byla zase o něco chudší.....přišla o Ronalda,ale to není zase taká stráta.....,ale wenger by byla veliká....a připrav se na boje o 6-7 místo,protože se školkou na to nemáš , aby si vyhrál titul premier league.......to samí real , vybudaval si tým který když se řekne Ronaldo,Kaká,benzema atd. tak se rozklepou, ale oni si v té sestavě nebudou rozumět....palec dolů pro real za ty jeho nesmyslnééé nákupy
co ti je fantome??je to pravda !
Jo, promin...
za co se jako omlouvááš?
Nevim. Prostě sorry.
aha
Nechceš, aby to tlačítko [reagovat] na tebe ještě blikalo?
na koho ??
Na Wengera
to je jasný,co by delal ve fašistickym Realu...?????a jestě s modelel na hrišti,by ho obratem prodal do Turecka
nj, este musi dokoncit vypadnutie z top 4, az potom odide
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele