Vyhráli jsme zápas a porazili jsme rasismus, řekl trenér Monaka Kovač
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Sparta odehraje kvůli rasismu úvodní domácí duel Evropské ligy bez diváků
16.08.2021, 16:16
Sparta zakáže fanouškům, kteří rasisticky uráželi hráče Monaka, vstup na zápasy
09.08.2021, 17:15
UEFA zahájila řízení se Spartou kvůli rasismu fanoušků v utkání s Monakem
05.08.2021, 20:54
Sparta za rasismus zaplatí 100 tisíc a má podmínečně uzavřenou část stadionu
05.08.2021, 19:19
T-Mobile kvůli rasismu části sparťanských fanoušků pozve vedení klubu na schůzku
04.08.2021, 16:16
Francouzské listy zmiňují rasistické chování fanoušků Sparty, připomněly Poulola
04.08.2021, 10:47
Víra je vždycky, ale v odvetě bychom museli dát první branku, řekl Vrba
04.08.2021, 09:55
Sparta podlehla v úvodním utkání 3. předkola Ligy mistrů Monaku
03.08.2021, 21:07
Disciplinárka zahájila se Spartou řízení kvůli rasistickému chování fanoušků
29.07.2021, 18:09
Sparta kvůli rasismu vůči Poulolovi vyhodnocuje kamerové záznamy
27.07.2021, 20:06
Olomouc odsoudila rasismus části sparťanských fanoušků vůči Poulolovi
26.07.2021, 22:44
Komentáře (211)
Přidat komentářOstuda od sparťanské kotle jako vždy absolutní banda vylizancu na které doplatí Sparta a normální fanoušci,když jim zavřou tribuny...... Opravdu pár magoru ovšem tohle je na Spartě problém pořád
Klasický sparťanský kotel plný lobotomů.
To je ten sparťanský kotel fakt plný úplných bezmozků, kteří si nejsou ani po sté schopni uvědomit, že tohle bude mít negativní dopad hlavně na to, co údajně tak zbožňují, tedy na Spartu?
Přání: Sparta to otočí a Vrba na tiskovce prohlásí, že rasismus slavně porazil Monako.
K tomu boji proti rasismu se prostě dlouhodobě přistupuje špatně... Zakázat rasismus je něco jako zakázat hloupost... Když sem primitiv a snažím se někoho urazit, tak mi nic neudělá větší radost, než když vidím oběť vyplakávat a utíkat se někam schovat, to platí od jakživa, ať už nadáváš do špekounů brejlounů nebo opic
Taky nechápu, že se k různým nadávkám přistupuje rozdílně. Přitom ten cíl je vždy totožný.
Když to porovnám s tím, co řvali na Vaclíka (hlavně kvůli okolnostem), tak je ten včerejšek slabý čajíček. A to si nemyslím, že takové věci jsou ojedinělé.
Já teda nejsem zrovna někdo, kdo by kvůli rasismu nespal, na druhou stranu černoch nemůže za to, že je černoch, naopak tlusťoch může za to, že je tlusťoch...
Ale brejloun za to nemůže, zrzek za to nemůže, někdo má extrémně světlý pigment a taky za to nemůže atd atd. Pokud chceš někoho urazit tak vždycky použiješ to nejjednodušší - vzhled. Zvlášť když toho daného jedince neznáš osobně.
Přesně, mě taky říkají velitel vápenky a nikdy jsem ze hřiště neutekl!
Chápu sdělení, ale když pominu, že ani ten tlusťoch za to teoreticky nemusí moci, jak to souvisí s mým sdělením, že účelem nadávky je "ranit"? Když někoho s nevzhlednou bradavicí budu posílat za Harrym do Bradavic, tak mi za to taky nikdo nebude dávat "vyšší sazbu", pravděpodobně to nebude vůbec řešit. A ten s bradavicí za svoji bradavici taky nemůže, žejo.
Souvisí to s tvým sdělením, že nechápeš, že se k různým nadávkám přistupuje rozdílně...
No právěže žádná jiná nadávka, než právě rasistická, tu výsadu nemá. Bez ohledu na to, zda svůj "handicap" může člověk ovlivnit nebo ne. Jinými slovy k nadávkám se vůbec nepřistupuje rozdílně, pouze na jeden konkrétní druh.
*podobně jako s dějepisem - nikdo mě nezavře za to, když zpochybním útok Napoleona na Rusko. Ale holocaust? To je jiná! Absurdní.
Absurdní je spíš to, že v tom nevidíš rozdíl.
On zpochybňuje realitu jako takovou. Prostě o jedné si můžeš říkat co chceš a o druhé už tak ne, přesto že je princip zpochybnění stejný. Takže já si myslím, že jsi ultra debil včetně tvých ovcopalcovačů.
Ona totiž každá věc má svůj kontext ty realito. Proto třeba na veřejnosti můžeš vesele zvedat levou ruku ale když to uděláš s pravou, tak tě seberou za hajlování. A taky je to de facto stejná věc.
Á propos, ako hajlovanie sa to používalo cca 20 rokov v XX.storočí.
Pred 20 storočiami sa to neviem ako dlho, ale určite viac ako 20 rokov, používalo ako rímsky pozdrav. Je to aj na obraze J.L.Davida "Prísaha Horáciov".
Tvl
Jak jsem tušil - jen emoce (a ještě k tomu předstíraná), ale chápu to tak, že na to nemáš exaktní vysvětlení. Bohužel spousta věcí je dnes posuzována na základě emocí. "Přece by se ten Kamara tak nevztekal, kdyby mu něco takovýho neřek". Zrovna od právníka (pokud se nemýlím) bych čekal trochu jiný přístup, škoda.
Co na tom chceš vysvětlovat? Prostě jsi použil špatný příměr, těžko můžeš na jednu úroveň dávat vojenské tažení a cílenou organizovanou likvidaci konkrétní skupiny obyvatel... Navíc, jak holocaust, tak Napoleonovo tažení do Ruska jsou oba nezpochybnitelné historické fakty, přesto se nenajde nikdo, kdo by zpochybňoval tažení do Ruska, ale najdou se pomatenci, kteří zpochybňují holocaust, přičemž tak činí pouze za účelem rozpoutání nenávisti vůči skupině obyvatel...
Ne, nevidím důvod, proč vypichovat jednu konkrétní věc a dávat tomu nepřiměřenou "ochranu", punc něčeho, o čem se nediskutuje. A nebo teda pojďme trestat i to zpochybnění toho ruského tažení. A zase, pravděpodobně mě nikdo nebude trestat, pokud budu rozporovat genocidu ve Rwandě. Tam přeci taky šlo o cílenou organizovanou likvidaci konkrétní skupiny obyvatel.
"...nenajde nikdo, kdo by zpochybňoval tažení do Ruska". A co když přesvědčím dostatečnou masu lidí, že se nic takového skutečně nestalo? Dostanu taky flastr nebo se na to vykašleme, protože zpochybnění tažení do Ruska nemůže vyústit v další krvavé tažení na východ? Zatímco zpochybnění holocaustu by mohlo vyústit v nové koncentráky? Mimochodem máš nějaké statistiky pro to, že lidé, kteří zpochybňují holocaust nebo čísla dnes uváděná, takto činí ze 100% za účelem rozpoutání nenávisti nebo je možné, že se někdy jedná o historiky bádající po faktech?
Prostě se to posuzuje podle nějakých fantasmagorických hypotetických scénářů, dnes nazývaných "společenská závažnost". Proto mi ta paralela s nadávkami vůbec nepřijde nepatřičná.
Pokud budeš zpochybňovat genocidu ve Rwandě, tak můžeš naplnit skutkovou podstatu stejného trestného činu, jako když budeš zpochybňovat holocaust.
Pokud bys v rámci holocaustu zpochybňoval nějaké marginálie, tak dejme tomu, ale nikdo, kdo zpochybňuje holocaust jako celek, tak z logiky věci nemůže činit za účelem nějakého bádání po faktech, neboť existence holocaustu je sama o sobě nezpochybnitelný fakt.
Bude jím i za 200 let?
To nemá cenu
Ty jsi ale tupý debil.
plesko zkurvena
Jsou lidí co za obezitu nemohou. Stejně tak za to, že nosí brýle, že nemají ruku atd atd...
Brýle, chybějící končetinu a podobně nerozporuji, ale za obezitu si může každý sám, a to říkám jako někdo, kdo je sám tlustý...
Nesmysl někdo se narodí s genetickým předpokladem k obezitě, někdo zadržuje vodu a občas za to může i štítná žláza.
Ano, někteří jsou k obezitě náchylnější, ale všechno z toho lze korigovat správnou životosprávou, na světě není jediný člověk, který by byl obézní bez toho, aniž by se cpal...
Cpát se nemusí a může být tlustý. Musel by dodržovat nějakou speciální dietu a cvičení.
Ne promiň můj kamarád, každý druhý den chodíme hrát fotbal, odpoledne jede na chatu hraje opět, fotbal, basket, běhá. Ve škole ani nemá svačinu, obědy nedojída a stejně má nadváhu.
Jestli mu to vadí, tak ať navštíví kvalitního výživovýho poradce (nebo něco takového), tam mu poradí, co jíst a jak často.
Ona právě je lepší pravidelná strava.
Hladovění opravdu není správný přístup ke zbavení se nadváhy.
Ale on nehladoví jen sem ho nikdy neviděl cpát jak píše Chong
Jestli nedojídá normální školní oběd a nemá ani svačinu, tak to hladovění je.
Nemá svačinu, oběd nedojídá... ale pak večer vyžere ledničku, ne?
Jako jo neříkám že to není možný ale já taky jím docela dost a jsem úplně v pohodě, prostě si myslím že někteří jsou k tomu náchylnější a nemůžou za to
Ptám se na to proto, že přesně takhle jsem přibral já, když jsem pracoval v advokátce v Praze, moc práce, nebyl čas na oběd ani na svačinu a pak jsem večer přišel domů a nevěděl jsem, co bych dřív sežral...
Brácho ty di do politiky...
Náchylnější k tomu někteří samozřejmě jsou, nicméně tvrdit, že nemůžou shodit na váze je prostě výmluva. To, že to jde hůř neznamená, že to nejde.
https://www.youtube.com/watch?v=5uzD_z01xvM
Klasika
můžeš mít rozdíly v metabolismu a ve všem možném, ale pokud dlouhodobě sportuje a je tlustý, tak má prostě pořád vyšší příjem než výdej.
Nemoci štítný žlázy, užívání inzulínu a mnoho dalšího, většina lidí uživajících hormonální léčbu atd. Navíc tyhle lidi maj omezený možnosti toho jakou dietu můžou držet a jak můžou cvičit. Jinak zdravej člověk kterej je tlustej, jeho zodpovědnost, ale jinejch který to neovlivněj je taky dost
A šilhající člověk nemůže za to, že šilhá, zrzek nemůže za to, že je zrzek.
Tlusťoch taky za to ne vždy může ...
No to s tím tlusťochem nemusí být vždy pravda.
Proč? To je jednoduché. Protože špekouny nebo brejlouny historicky nikdo po milionech neunášel z jejich rodiště a nedělal z nich otroky na plantážích. Proto je to holt citlivější téma. Ale na to přeci stačí jen znalosti dějepisu ze základní školy...
Celou tuhle diskuzi nechápu. Vrcholem všeho je potom, když ti někdo řekne, že proč se netrestá ani nadávání do bílejch, a že kdyby na něj někdo řval ty bílá svině, tak že se taky neurazí
To absolutně nepovažuju za relevantní důvod. "Citlivější téma" fakt není důvod k tomu, ale pak člověk reálně dostával řádově vyšší trest.
Kedy česi unášali afričanov na otroctvo? Možno je to citlivá téma v západnej európe a USA ale nie v strednej a východnej európe. My sa im nemáme za čo ospravedlňovať.
Zrovna Slováci naopak v otroctví skončili:
https://www.reflex.cz/clanek/historie/108460/jatka-ktera-zbrzdila-osmanskou-invazi-do-evropy-ale-take-uvrhla-slovensko-pod-muslimskou-nadvladu.html
Ale to se netýká jen černochů, to je jen nejvíc do očí bijící příklad. Důvod, proč je rasismus tak postihován je, že nenavist k jiným rasám ci etnikům vedla k těm největším zvěrstvům, která byla v historii spáchána. Je pochopitelné, že civilizovaná spolecnost se tomu snaží bránit. Čím méně civilizovaná spolecnost, tím větší tolerance k rasismu. A východní narody mají svoje temné chvíle, například deportace celých národů na Sibiř.
ty vole, konečně
Zapomněl jsi na náboženství. Je zvláštní, že tady žádná náprava neprobíhá. Ale jinak souhlas.
No to taky, ale to snad jako západ máme za sebou
Doufejme. Ale už brzy to může být třeba ve Francii nebo Anglii mela. Muslimové jsou velmi konzervativní (pravicoví), budou tlačit na pilu.
Napísal si, že špekouny a brejlouny nikto historicky neunášal a ja som len dodal, že slovania neunášali ani černochov... To znamená že v našich končinách je vysmievanie sa černochom že sú čierni na rovnakej úrovni ako keď sa vysmievaš ušatému že mu odstávajú uši alebo číňanovi že je šikmookí. Proste je to len výsmech a nič hlbšie v tom nie je... Preto je u nás nejaká BLM kampaň absolútne neprijateľná pretože z historického hľadiska naše národy sa čiernym nemajú za čo ospravedlňovať. To sú problémy západnej Európy a nie naše. Takisto nech si teraz aj prijímajú migrantov keď im vyrabovali krajiny a východná Európa z toho nemala ani cent...
Že se nemáme za co omlouvat ještě přeci neznamená, že je můžeme ponižovat.
To som nikde nenapísal
kdo po tobe chce aby ses omlouval?
staci,abys nebyl pripadne kreten...to je vse,co po tobe kdo chce
Ano na světě jsou kreténi. To je objev. Taky jsou tady vrazi, podvodníci, zloději, různí pomatení věřící co by tě kvůli tomu v klidu zabili atd atd, tak to prostě je. S tím nejde nic udělat. Můžeš to trestat jak chceš, ale vymýtit to nejde. Válka je taky debilita a pořád se někde válčí. Lidi jsou prostě hovada. Můžeš to usměrnit a většina to třeba pochopí, ale nezanedbatelná část taková bude vždycky. A't už kvůli vzdělání, inteligenci nebo třeba výchově.
Amen
super...a?
Víc jsem od tebe ani nečekal.
tak zkus drzet nejaky smer diskuze...von placa neco o omlouvani, tak mu rikam,ze bude stacit,aby nebyl kreten
a ty sem pribehnes,ze kreteni jsou...no...jsou...a? proste nebud a kdyz jsi,tak aspon nechod na fotbal
a proto co píše je absolutně špatně postavený boj proti rasismu, teda konkrétně všude vidím jen boj proti urážení černých, což mě teda sere navýsost, protože úplně stejně jsou napadání Asiati a všichni, ale nikdo to neřeší, tady místo toho aby se bojovalo s hatespeech, vzdělávali se lidi, byl apel na to aby lidé přemýšleli a přestali být nenávistní obecně, tak se tu nasadila kampaň, že poškozováni jsou černoši a najednou proti nim nesmíš nic, ale vůbec nic, nevěřím ani na vteřinu že kterýhokoliv z těch černochů trápí rasismus vůči komukoliv jinému než jim a západ (který za to může a mají důvod cítit, že by se měli revanšovat) se totálně posral z toho, rasismus tímhle bojem absolutně nevymítíš a řekl bych že spíš naopak
Čiže ušatému sa môžeme vysmievať že je ušatý ale keď sa smejeme černochovi tak už padajú tresty. Akékoľvek ponižovanie druhých ľudí je pre mňa neprijateľné.
Otroctví se zdaleka netýká jen černochů, to jen pro upřesnění.
To je pravda, ale rasismud na stadionech se týká zejména černochů
A zejména černoši se podílejí disproporčně na kriminalitě (USA)? A zejména cikání kradou? Nebo tímto směrem už to "zejména" není vhodné používat?
A souvislost s bučením na stadionech je kde?
Že ta nenávist vzniká někde jinde tupe.
Rád bych teda viděl potvrzení kauzálního vztahu mezi kriminalitou černochů v USA a bučením na Letné. A kriminalita Romů má s bučením společného co?
Tak to snad nikdo nepopírá. Jsou na to i oficiální vládní statistiky. Ale tím chceš snad obhajovat rasismus? Který mimochodem může ty statistiky ovlivňovat
V Evropě celkem logicky ano. Bělochům se nadává do zkurvysynů.
Zrovna Slovani byli často otroky. Ze středověké latiny sclavus (otrok), to ze Sclavus (Slovan). V angličtině otrok = slave, Slovan = Slav.
Ale bílé ano. A citlivější téma to není, proč?
A kdo je chytal a prodával otrokářským lodím?
Pochopení je nasnadě, pokud zdroj nadávek spočívá v činech poškozeného.
Keď je to teda špatně, ako by si k boju proti rasizmu prístupil ty?
Neriešil by som to?
Pro začátek bych třeba přestal vyplakávat pokaždý, když mi někdo řekne, že sem černej. I když to tehdy byla snad připravená akce, tak kdyby se každý choval jak Dani Alvés s tím banánem, tak to ty dementy brzo přestane bavit... To je pořád keců, jak jsou hrdý na svou barvu kůže a pak se hned hroutí, když jim to někdo připomene...
Rasismus porazil David Guetta.
Shout out to his family!
dee baa dee bah dee bee doh doh
Chtělo by to zjistit konkrétní jedince a pak po nich vymáhat zaplacení pokuty. To by je mohlo naučit.
Me by zajimalo jak to probihalo v minulosti, treba v 80. letech. Hucelo se na cernousky nebo jak to bylo u nas? Jak se to resilo...nevi nejaky pametnik?
Diky.
Tak třeba v Německu, když si vzal Boris Becker černošku, byl to docela poprask.
https://www.youtube.com/watch?v=mZPRBtfgV94&ab_channel=RosstaDJ
Najskôr asi boli v Portugalsku v 60tych rokoch. Eusébio, Mário Coluna. Coluna bol aj kapitán. .A v 70tych rokoch sa objavujú aj v ďalších v národných mužstvách západnej Európy čierni hráči .FRA : Trésor, Janvion, Tigana, ENG : Viv Anderson, NL : Tahamata. Neviem ako v ligách, lebo vtedy žiadne prenosy z líg zo západu neboli.
Čo si spomínam, nikdy sa nebučalo na Brazílčanov.
Ale 80ky boli husté. tragédia na Heysel, tragédia na Hillsborough...Iné problémy, nie rasizmus.
Při oslavě branky proběhl kolem sparťanského "kotle"
Běžel se radovat pod kotel soupeře no. Debil udělal tohle, druhej debil na něj udělal huhuhu. Jsou si kvit
Btw křičet na něj, že mu třeba ojedu matku, je v pohodě a nikdo by to neřešil, ale když zmíním že má černou kůži, tak se z toho dělá konec civilizace?
Tak samozřejmě. Vaclíkovi říkali, že mu zabijou děti, po Nguyenovi rasisticko-sarkasticky chtěli M16 bez koriandru, ale ti do kabin neutíkali, ani za sudím brečet nechodili, protože věděli, že by se jim žádné úlevy nedostalo. Naopak rumunští sudí v rodném jazyku řeknou černoch a je konec zápasu. Tím se nezastávám mentálů co dělaj huhuhu. Tím říkám, že je to dnes tímto směrem poněkud pokřivené a černí hráči toho začínají zneužívat ve svůj prospěch. Koneckonců stačí tvrzení proti tvrzení na desetizápasový distanc pro Kúdelu.
Rumunští sudí, které tentýž hráč nazval cikány.
to jako fakt?
Co si pamatuji, tak byl někde přepis nebo snad i zvukový záznam. A taky tady se to řešilo, ten nepoměr.
Doprčic, to miluju, když někdo hrozně brečí jak ho rasisticky urazili a ve stejnou chvíli je rasisticky uráží
Přesněji řečeno, ten hráč z lavičky nadával něco v tom smyslu. co to ten Cikán píská, neříkal to přímo jemu. Ale princip byl stejný - 4. rozhodčí to říkal též tomu hlavnímu.
Chápu, to je hrozně pokrytecký od takových hovad, stejně tak bych se vsadil, že říct někdo co mi ten černoch nadává, tak bulí měsíc a ještě volá právníkovi
Ano, Webo je jeden hnusný, odporný rasista. Ale na prevychovu musel Coltescu a asistenti...absurdne, smutne a smiešne. Ten ľudsky odpad tuším ani nedostal trest.
Tak podle lidí, co tam byli, se radoval tak, že pod kotlem křičel na fanoušky "fuck off". Oběť.
A co jako? Tak ho maj taky vyfakovat, vypískat, vybučet, pro mě za mě mu klidně nadat do černejch ku*ev, ale dělat hu hu hu a opičí skřeky může fakt jenom vylízanej dement
Jestli jsou nějaké důkazy, tak by ten hráč měl dostat trest taky.
Jako první, jako podněcovač nenávisti.
https://twitter.com/AS_Monaco/status/1422679160732987403?fbclid=IwAR0nb1PRfCMXeyFc2bViPFLwfNNn4g-MkaiK3xAgr36qc5rYhKu-Nly5TMg
Neudělal nic takovýho, začalo se na něj hučet okamžitě. To akorát ti bezmozci si obhajujou svoji ubohost nějakou provokací.
Šrámy na duši. Porazili jsme rasismus. Kluci byli smutní.
Tvl to je stejný jak se Slippy G
Ten ale rasismus neporazil traged
"Tohle bolí déle, než facka zanechá to šrámy na duši" Promiňte ale nechat se urazit vylízanou hlavou z kotle a potom z toho brečet může jen naprostý slaboch.
Nechápu, jak může něco takovýho zanechat šrám na duši, vždyť je to jenom nějaká parta dementů
a přesně tohle ti dementi chtějí a večer se pak radují, jak to černochům zase zavařili
Ale prosimtě...chtěl bych tě vidět, kdybys například vylezl na stadion v Německu a deset tisíc lidí by na tebe řvalo Tchechische untermensch
Kdyby to bylo po gólu, tak bych oběhnul celý stadion a oslavoval.
Zdravě bych se naštval a o to víc bych se jim to snažil nandat na hřišti. Nikdy mi žádná urážka nezanechala sebemenší šrám na duši a to sem byl urážen kvůli brýlí, výšce, dobrým známkám, že nemám kamarádi atd.
Podle mě nemáš ani dobré známky.
Mysli si co nechceš ale nevím jak můžeš soudit můj život na základě příspěvků v internetové diskuzi
Asi to nebyly dobré známky z češtiny
No tak mám automatickou opravu, se poser no, myslím že důležitější je sdělení zprávy a ne se zdibrat jak je napsaná
Snad ti naše rýpnutí nezpůsobila šrám na duši.
Ne nezpůsobilý jen se bránim to je normální, kdyby Kováč řekl že jsou parta volů, s čímž souhlasím bylo by to v pohodě
Zacit rasisticky urazet hrace za to, ze se pred tebou probehne taky muze jen slaboch. Jako jak slaboucky ego musis mit, ze neco takovyho beres jako provokaci...¯\_(ツ)_/¯
Neříkám že ne to je snad jasný ale od vychlastaných fanoušků to čekám od profi fotbalisty ne.
Tyhle slabochy bohužel nevymýtíš ale ty druhé můžeš
bohuzel i na protilehky se naslo par dementu, co hucelo na hrace,,
Ono to včera postupem času a zvětšující se frustrací sílilo, až nakonec dělalo huhuhu fakt hodně lidí. Demence + davová psychóza.
Proto zavření stadionu bude v pořádku
Ano zavření kotle očekávám.
Tak to je super a od této chvíle už není potřeba toto téma vůbec řešit
Už tak platí ČR od Rangers za trapné ciganské rasisty někde od Kosovie a Sparta stejně musí ty domněnky jen potvrdit v posraných předkolech. Opravdu toto není normální co jsou ti lidi za stupidní opice.
Angličané jsou od Eura za co?
za šašky
Kdyby k tomu pustili francouzkou hymnu, tak si muzou bucet jak chcou.
Proboha, co se to sem navalilo za posraný tragedy z facebooku, provokoval kotel a dostal stejně naloženo jako každej jinej hráč, bílej, černej nebo zelenej. Ty komentáře o primitivech tady píšou ještě větší primitivové. Za chvíli se bude na stadionu sedět jak v divadle, aby se náhodou ty profíci neurazily. Nejhorší je, že někteří dementni už obhajujou i ten včerejšek, kdy si to vyloženě vynutil a dostal po pravu naloženo, díky Bohu za rozhodčího, kterej si toho byl vědom a nesezral mu tu sračku s rasismem, Kováč ať de doprdele, může si ještě kleknout
https://twitter.com/AS_Monaco/status/1422679160732987403
Huhuhu zacina jeste driv nez se ten hrac zacne delat cokoliv co by melo jen pripominat provokaci. Takze tu svoji pohadku si muzes strcit vis kam.. ty primitive.
A co jako? Profesionál, co za to bere mnohonásobně víc peněz a živí se tím, se kvůli tomu urazi? Tak co to je blbce? Proč se nad tím nepovznesl a neudělal ňáký gesto že je mu to u prdele a nešel hrát dál? On to má zapotřebí?
Takze ty tu, pri tvy zjevny inteligenci, stravis minimalne 10 minut sepisovanim toho jak ten hrac provokoval, a ze si to teda jako zaslouzil a kdyz ti tu tuhle pohadku rozbiju jednim pitomym videem, tak tvoje reakce je "a co jako" a stoceni diskuze uplne nekam jinam. Hezky.
A proč teda neodpovis na to, kam sem tu diskuzi stočil a rejes do toho co sem a psal původně? Tak vytahni nakej argument na ten druhej odstavec a nedelej nouze sebe typickyho dementi, co se nalepí na jedno vlákno a pak se mě jako strašně snažíš umravnit jak si mi to rozprasil... Dobře, ses skvělej a teď pokracujem dál k tomu druhému odstavci
A proc bych na to mel odpovidat kdyz me to vubec nezajima? Ja (ani vlastne ani nikdo jiny mimo toho hrace) tu nejsem od toho abych urcoval co ho ma urazet a co ne. Kdyz ho to urazilo tak ho urazilo, to je jeho vec.
Ok i tak díky za zabití času v práci
Hele jen jeho první příspěvek je snůška nesmyslů, to jo. Hučení tam bylo jasně slyšet, hráč je (minimálně při tom gólu) neprovokoval a ten zbytek sparťanů jim měl dát přes hubu, protože jim teď hrozí zavřený sektor.
Ale s tímhle jeho druhým má z části pravdu, samozřejmě to nemá nic společnýho s tím, kolik bere peněž, ale brečení u rozhodčího a urážení se kvůli divákům je stejně trapný všude, od IV. třídy až po Ligu mistrů.
Hlavně podle něj teda údajně provokoval a mohl si za to sám, ale reagovat měl nějakym gestem, což by teda najednou provokace nebyla? Tyvole, to je intelektuální jízda tohle.
*
notyvoe
Ale on nebere prachy za to, že se nechá urážet.
Chtěli říct "hurá diverzita vítězí" ale holt skončili u "hu" no a co, se poser.
Ty seš blbej až na půdu
Jasný vole, provokoval, že tam vůbec byl.
Ještě že jsou ti běloši tak kultivovaná rasa, která je technologicky a kulturně tak napřed, že když se definujou asi tři jednoduchý věci, který se na tribuně nemaj dělat, tak je prostě nedělaj
Ale ono jistý procento společnosti prostě i ve slušnosti a zdravym rozumu vždycky uvidí nějakou boudu, kterou na ně ní narafičily elity – a ještě to nazvou omezování osobní svobody. Ať už jde o nošení roušek, trička v MHD nebo když po nich společnost žádá, aby se nechovali jak úplný hovada.
Ještě mi přijde vtipný, jak má tenhle malej spolek intelektuálních gigantů plnou o nepřizpůsobivosti menšin, ale když po nich samotnejch vyžaduje rozumnější většina aspoň základy slušnosti a kultivovanosti, tak nějakej řád a pravidla najednou žádnej smysl nedávaj.
Tak konečně máme taky nějaký video ze zápasu a nehádáme se na základě domněnek. Mám pocit, že tam slyším hu hu hu. Nevím, jestli si to jenom nedomýšlím, protože se o tom mluvilo a je tam docela změť zvuků, ale asi to tak bude, co?
V tom případě beru zpět. Bučení jako před rohem na začátku videu by mi nevadilo, ale tohle by se dít nemělo.
Když jsme se v diskuzi pod zápasem bavili o zvucích, které měly zaznít a někdo zmínil hučení, tak jsem nechápal. Pro mě je hučení "huuuuu" a nechápal jsem, proč by to někdo dělal. "Hu hu hu" bych nazval "huhání", podle Google to ale není slovo.
Jsem zvědav, jak se to bude řešit dál. Snad to neodnesou slušní fanoušci.
možná by se to dalo nazvat indiánské hučení
Jo, o tom jsme se bavili jinde – já fakt nevěděl, jak tomu říct
Pritom je to tak jednoduchy. Ted jsou vsichni rasisti uplne umlceni a omraceni z toho, ze Monako porazilo Spartu.
Kovač žádný blbý kecy. Dohrát zápas a porazit je, hotovo
naci,naci,naci,, hnus,odpad co dodat.. Nevím proč drtivá většina z Vás normálních nerozbije hubu těm pobudům co museli být v dětství asi nějak obtěžovány nebo byly šikanováni .. nebo nevím .. ale tohle jsou narušený lidi..(nemocný)..
Protože většina těch normálních jsou hrdinové schovaní za anonymitou internetu
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele