Vrba řadí výhru nad Nizozemskem k úspěchům v Lize mistrů
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Výhru ČR nad Nizozemskem tipoval jen zlomek sázkařů
10.09.2014, 17:54
Vrba bude po třech duelech spokojen s více než šesti body
10.09.2014, 15:56
Pilař: Po gólu Nizozemsku přišla euforie a krásná chvilka
10.09.2014, 13:54
Nizozemští reprezentanti se po prohře zastali trenéra Hiddinka
10.09.2014, 13:05
Dočkal opět potvrdil, že když dá gól, reprezentace vyhrává
10.09.2014, 11:19
Fiasko v Praze, píší o prohře nizozemského týmu tamní média
10.09.2014, 09:40
Češi vyzráli na Nizozemce a vstoupili do kvalifikace vítězně
09.09.2014, 22:42
Komentáře (193)
Přidat komentářKde jsou teď ty močky, co psaly, že dostaneme 0:5 apod..jasně, vylezou a budou psát něco ve smyslu "3 body kvalifikaci neuhrají, Nizozemci nehráli nic, Češi byli furt slabí", jak už jsem četl na isportu. Každopádně, tipy vám trochu nevyšly
Tak to je snad jasný ne? Že 3 body kvaldu neuhrají Navíc 98% lidí si vsadilo proti čr, kurzy byly taky celkem jednoznačný, tak je jasný, že lidi tipujou, že nevyhrajem. Každý soudný člověk si to musel myslet, pouze někdo neobjektivní nebo velice věrný nám mohl věřit Že se vyhrálo je samozřejmě super
Proč nečekat výhru, ? Já psal ,že vyhrajem a nezdá se mi ,že nejsem neobjektivní.... Holandani se nedají porážet ,ale dají se porazit tak nějak jsem čekal, že vrba za těch 10 dnů něco vymyslí , tým byl spolu fakt dlouho a bylo to znát navíc potom co holandanům odpadli důležití hráči a RVP bez formy ... On spíš myslel ty výsmešné komentáře to bude debakl, díra čech atd...
Protože pokud 98 % lidí očekává opak, tak tohle bude asi ten objektivnější názor. Pochybuju, že by to 98 % lidí dělalo z recese, hlavně když jde o peníze
A k tamtomu..no jo, polovina lidí trolluje a druhý polovině se fakt naježí chlupy a rozbuší srdce, když Čech vyběhne na centr (patřím tam i já). Dle mýho byla absence Robbena podceněna - to je hráč, se kterým by to včera vypadalo úplně jinak. Je pro ně možná ještě důležitější, než pro nás Rosický
No jo ale to je kdyby 2:1 je podtrženo
Přestaňte už onanovat s tím Robbenem
je tak.. RVP hraje úplné hovno už od MS, to samé Sneijder..
A při představě, že by nám jednu stranu čechral Robben se včerejším Depayem, který byl fantastický a chudák Kadeřábek teda, tak by to bolelo..
Ale skvělý výsledek, já si přál remízu a slušný výkon a odměnou byl dost dobrý výkon s výhrou!
tak ty jsi božan no...to je pak tezky
Já nereaguji na to, že někdo napíše "Dneska to nevidím nadějne, Nizozemci jsou favoriti", já osobně taky očekával remízu nebo těsnou prohru..já mluvím pouze o těch ubožácích, co psali, že prohrajeme 0:6 apod..jak už napsal oli9.
Já jsem čekal, že naši neprohrajou. Výhra byla vcelku nečekaná, ještě po tom gólu
Ale zahráli to výborně a byla by ostuda kdyby tu chybu nepotrestali. Nizozemci dostali co si zasloužili a konečně se potvrdilo, že jim ani ten bronz z MS nepatří. Jediný Robben si ji zasloužil ale určitě ne za fotbal, nýbrž za gymnastiku...
3 body kvalifikaci neuhrají, Nizozemci nehráli nic, Češi byli furt slabí.
jo, přiznávám, že zrovna já jsem jim příliš nevěřil a tipoval jsem 0:2, nevyšlo to, ale zlobit se fakt nebudu
Češi předvedli to, co jsem u nich poslední dobou postrádal - bojovnost, týmového ducha, útočili i za stavu 1:0, což bylo něco, na co jsme nebyli pod Bílkem zvyklí... když takhle budou pokračovat, nemám nic proti a budu jen rád
takže svoje slova před zápasem beru z5 a smekám před něma, mile mě překvapili
a teď mi tady, prosím, vypiš ty chytráky a jejich přehnané tipy, že dostanem na prdel, protože si nevybavuju, že by tady někdo něco takového cpal... mohl to být nějaký zamindrákovaný hňup, co prostě repre nepřeje, troll apod., ale soudný člověk by tohle nenapsal
práci jsem ti usnadnil, diskusi sjel celou až po začátek zápasu - většinou se objevovaly tipy 0:2, 1:2, které jsou ale pořád střízlivé, sem tam nějaký ten hate na Čecha (to ale nemá nic společného s tím, že bychom měli dostat na prdel)... narazil jsem tam na jednoho takového kouska - ten tipoval 0:4 a podle jeho projevu si troufám říct, že šlo o jedince, kterého jsem výše definoval
takže, spíše se chceš zviditelnit, podobně jako oli9 (jemuž ale gratuluji k tipu) a vlastně se stavíš na stejnou úroveň jako ti chytráci, když tady píšeš takové naplaveniny
Ok, kvůli tobě jsem sjel diskuzi zde, na isportu a také fb..tak něco hodím..
c4ll!x: 0:4 a Čech dvě minely
P3trich: to jsou skoro double penize zadarmo dam na hosty za 10 000
Martin Sparta Nejezchleb: experti sportu jsou zhuleni cesi prohrajou
Daniel Raštica: su optimista a proto rikam 0:4
Los Datlos Kroupa 0:5 :D
Ondřej Dvoři Dvořák V brance Nechytil, obrana Nezastavil, Nestíhal,
Neuměl, Nevěděl, záloha Rosický, Nekopl, Zakopl, Nepřihrál, útok přestřelil, Netrefil...
Franta Válek ti naši šašci ať raději nehrají
Mohl bych posílat další, ale zas u toho nechci sedět dlouho..pak tu samozřejmě bylo spoustu tipů 0:3 (narazil jsem asi na 15, ale to už je kontroverzní), potom na ironické poznámky (vyhrajeme 10:0, Čech hattrick apod), které sem taky dávat nechci a taky tipy Slováků, které neberu na vědomí.
to je hezký, že sis s tím dal tolik práce
že sem taháš hlouposti z isportu a FB, to je tvoje věc, ale je to spíš smutné
první příklad je ten, o kterém se zmiňuji i já a pak ten druhý (a to je vlastně vše, co se EF týče, protože ten zbytek máš z toho ostatního )
takže si to shrňme - zde na EF se před zápasem vyjádřilo desítky lidí, dali svoje tipy a jen 2 se zdají být "ustřelené" a ty tady kvůli tomu hned začneš psát takové věci, jako by to psal každý druhý... to si měl spíš dát na FB a isport... (osobně bych ti ale doporučil, aby si na takové věci ani nereagoval, jen se prostě usmál a mávl nad tím rukou, protože se většinou jedná o trolly a lidi, který tomu nerozumí, snaží se provokovat a celkem se jim to daří, bohužel)... oni to ale budou psát zápas co zápas, uvidíš zase příště, že se tu něco takové objeví - tak se nad tím nepozastavuj, že TADY na EF to napíše zlomek uživatelů, je dost zanedbatelné číslo a nemá cenu se tím trápit
já se ale nechci hádat, rozpitvávat to dál, ale tohle mi přišlo fakt zbytečné, raději se těšme z výhry
jj po zápase je každý chytrý
U Jiráčka se potvrdilo, že by v repre už hrát neměl!!
Ostatní hráči absolutně bezchybný výběr základní jedenáctky!!
s tim Jirackem souhlas, celej zapas nebyl vubec videt
Včera paráda. Bojovnost, tak to má vypadat. Ty standartní situace byly paráda. Ono to tam padne bylo vidět ,že je fakt mají nacvičené... Já jsem říkal,že snima vyhrajem nebo uhrajem remízu. Holandani se nedají porážet ale porazit se dají. jinak jsem včera četl ,že Holandsko z posledních 28 zápasů kvalifikace prohrálo jenom 2x. 3. na MS , takže velikánská paráda
Přesně, půlka idiotů tu psala jak to bude 0:3 díravý čech, tragéd Vácha a panebože Procházka já jsem s PRocházky taky nebyl nadšený 2x ale přál jsem mu to a i Dočkalovi at to vyjde a dovolím si říct že Procházka byl včera spolu s Rosou nejlepší na place
blbost.. Procházka zahrál první dobrý zákrok v 52. minutě, kdy zavřel skluzem za Kadeřábka.. Jinak měl být asi 10x střídaný za první poločas. Rozehra - 0, pozičně - 0, v 7. minutě žlutá už po napomenutí, kde ani jednou nebyl včas..
Zachránila nás včera skvělá záloha kompletně, zvlášt dozadu Darida + Vácha + Rosa..
Nevím , já si myslím,že Procházka včera zahrál dost dobře , po tom jak se na něj hatovalo atd... to zvládnul
mrkněte se na 1. poločas ještě jednou.. a sledujte Procházku a uvidíte. 3. minuta - pozdě, faul, 7. minuta - pozdě, žlutá, jeho delší nahrávky v první půli - všechny špatně, prohrané souboje..
Ale od 52. minuty - souhlasím se super výkonem, neskutečný obrat..
http://www.goal.com/en/match/czech-republic-vs-netherlands/1653161/ratings
podle serveru goal.com nejlepší hráč na hřišti
tyhle servery nesleduj, autoři o fotbale málo ví - na rozdíl od nás, jak čtu pár o řádků výše, máme tu větší odborníky, dokonce to dělají zadarmo!
heh, úsměvné... To museli hodnotit pouze druhý poločas.. Rock in the centre od defence..
goal.com
ano delší nahrávky mu nevycházeli, ale kdo nic nedělá nic nezkazí
Procházka s Kadlecem nejlepší na place. trochu to chce jen otevřít oči a hloupě nekritzovat
tak já věřil.. dokonce jsem málem házel tiket.. ale Procházky do toho netahej. v první půlce byl marnej.. druhou se dost zlepšil, uplně jinej hráč. ale stejně bych tam nejradši viděl někoho jiného.
Skvělá práce trenéra Vrby. Donutit Hiddinka střídat v prvním poločase a změnit ho taktiku, po relativně vyrovnaném výkonu a útočném fotbalu porazit medailisty z MS? Moc děkuji.
skvělá práce celého týmu a hlavně fakt Vrby a dovolím si říct i pod taktovkou Brucknera. Ty standartní situace at už rohy nebo přímáky vždycky z toho mohlo být nebezpečí a takzvaně to smrdělo... V druhém poločase když jsme zahrávali roh tak jsem si všimnul že už 3 holandani šli k praporku hlídat roh nakrátko,což zase dávalo jinší možnosti zahrání
Tak to nemůžeš brát. Každej trenér co hraje na 3 stopery by měl vrátit licenci.
Aha, napiš to prosimtě Gaalovi, ať vrátí medaili, Contemu, ať vrátí trofeje.
Gaal neměl až do semi pořádnýho soupeřa. A s tím týmem a konkurencí co měl Conte by to vyhrál snad uplně každej. Jejich působení v LM je jasným důkazem toho, že to prostě nefunguje.
Máš naprostou pravdu, změnil jsem názor.
Nechtel sem se k tomu vyjadrovat, ale proste mi to neda. Ty do toho fakt vubec nevidis a ocividne ti slova jako strategie, taktika, motivace nic nerikaj, pokud si vezmes na paskal zrovna tyhle dva trenery v jejich byvalych klubech :)
se psalo tenkrat ze do semi nemala zadnyho soupere argentina...
hrat na pet obrancu s kvalitnima hracema je na facku...
Evidentně ten systém totálně nechápeš.
nechápe
evidentne je dost na sracku...moc defenzivni,taha teziste hry ze zalohy na obranu,obrance,nuti k prihravkam v lajne a pak nakopum...kdyz nemas pirla,tak jsi s tim systemem dost v prdeli...
co tam mas dal?
Holanďani Pirla měli jo?
ten systém je i celkem fajn proti spoustě soupeřům, ale je fakt, že proti zavřeným obranám je dost k ničemu
a jak hrali? desne...pokazdy zacali hrat,az kdyz to van gaal prehodil na to jejich klasicky 433...do te doby des a bida
a meli robbena no...jenze to neni takticka vec,ale individualni,kdy tam dopredu delal totalne vsechno...
ale ok...takticky to vzadu totalne zavreli a pak cekali,co udela robben s persiem vepredu...
desna taktika...
wtf? Ty vůbec nevíš
tak vzhledem k tomu,ze jsem holandany videl snad vsechny a ted toho taktika mame v MU,tak celkem vim...bohuzel
Jo, s tim se da dost souhlasit.
Je to tak. On sám tuším říkal, že měl nahovno beky, tak to takhle ucpal a podělilo se o ty def. úkony víc hráčů. Jenom nechápu, proč se toho drží zuby nehty.
Taky to nechapu...a nebo si mel koupit stopera,aby takovou srajdu v MU hrat nemusel
ČESKO VÍTĚZ ME 2016
Kvůli takovým kokotům co vyřvávají tohle po jedno posraném utkání je pak mentalita čechů taková jaká je
jaká
taková
tohle nemůžeš brát vážně, přesně o to mu jde.. o tyhle reakce a nasrání lidí já nad ním jen mávl rukou a nekomentoval
Ok, nedošlo mě to.
Proč ne? Musíme si věřit
Ten druhý gol to byl prostě dárek
Trošku jo, ale andruhou stranu když se podíváte 9 z 10 hráčů by se na ten balon vykašlalo v ten moment když dával hlavou golmanovi.... Pilař za ním okamžitě valil, vlastně už v době kdy ho odhlavičkoval..nečekal jak to dopadne ale hned makal a doběhnul ho... Takže trošku štěstí ,ale spíš perfektní práce a napadání nezlehčoval bych ten gol
Nevím, proti komu to bylo, ale už dal Pilař v repre podobnej gol konečně se zase dostává do formy a je mnohem platnější, než Krejčí. Zaujalo mě, jak Bosák o krejčím říkal, že je to tahový hráč a druhého takového nemáme..to by mě pak zajímalo, co jsou teda Pilař s Hlouškem
vim, že je to trapná předpovď, ale počkejte, až začne hrát Končal ... od Krejčího ho rozeznáte, že má asi tak o 3 kila víc a kéru na obou hnátách!
Presne tak, takova pile se proste jednou za cas vyplati a pak zase 50 krat ne. Pilar to vzal poctive a narozdil od Janmaata se nechytal za hlavu a makal. Jsem z takovyho golu radeji a vazim si ho stejne jako te neuveritelne trefy Dockala..
neasi presne
Já bych trochu krotil euforii. Že hrajem vyrovnané zápasy s top týmy je celkem běžné. Dokázal to Bílek proti Španělsku i Itálii. Ač ani jeden zápas nevyhrál, všechno byly velice podobné výkony jako včera.
Pro nás budou důležité hlavně zápasy proti Turecku a Islandu. A nebudou o nic jednodužší!
V jednom ano - hráčům stoupne sebevědomí, to bylo zapotřebí.
Mohl by mi někdo říct jak ti naši hráli? Krom toho že vyhráli 2:1...díky
7 z 10
ted to jde na čt4
Bylo to vesměs vyrovnané. Nizozemí mělo asi víc tutovek, ale třeba Wijnaldum nezpracoval sám před golmanem. My jsme byli docela produktivní. Začátek druhé půle jsme zaspali, ale ke konci jsme Nizozemí výrazně přehrávali a ten gol byl takovým logickým vyústěním, přestože ještě potom mohli vyrovnat.
Čech nebyl nejjistější; Darida hodně kazil a nebyl platný ani dopředu, ani dozadu; Procházka si to své ubránil, ale druhý poločas byl z jeho pohledu výrazně lepší; Rosa naopak v první půli byl celkem ve hře, ve druhé se vytratil; Vácha podle mě nejlepší hráč - byl jistý, nekazil, hrál to, na co má; Limberský taky svůj standart, naopak Kadeřábek celkem neviditelný; Lafata byl platný na hrotu, nic víc se od něj očekávat nedalo
jednoznačně remízový zápas rozhodl kiks v 91. minutě.. Naši spoustu ztracených balonů, ale skvěle odvedená práce dozadu - hlavně od zálohy Rosa + Darida + Vácha..
Obrana stála na Kadlecovi, Limba slušný standard, Procházka začal hrát fotbal až ve druhém poločase, ale pak dobry.. Kadeřábek měl Depaye a poprvé jsem ho viděl nestíhat.
Holandanům - mizerný RVP a Sneijder, což je osa týmu a celkově slabší výkon..
jezdili po zadku :-)
Hráli snaživě, bylo vidět, že si něco naplánovali a na hřišti to dokázali plnit. Až do konce vydrželi chodit do brejků ve více lidech, to bych ocenil asi nejvíc.
Vcelku byla i snaha hrát dopředu, to jsem u nás dlouho neviděl.
Solidní výkon! Veledůležitý tři body :) Ale hlavně, ať nás o ně nepřipraví Kazaši
Příští zápas s Turkama. Takže bych nechal v bráně Čecha, Vaclíka bych nechal chytat v domácích zápasech kvůli Kazachům a Islanďanům. Turci budou chtít, spíš muset, dohnat tři ztracený body, takže to u nich bude boj a na to je pořád ještě lepší Čech.
Čech - Kadeřábek, Procházka, Kadlec, Limberský - Vácha, Hořava - Dočkal, Rosický, Hloušek - Lafata
Ještě bych na Turky vyměnil Daridu za Hořavu. Už se mu nedaří delší dobu. Dočkala bych ponechal, vyplatil se. Ale je to za měsíc, uvidíme podle formy.
Vitezna se nemeni
No přecijen ale Sivok bude asi lepší volba, než Procházka, stejně tak Pilař než Krejčí
Pokud bude Sivok hrát.
Proč by nehrál? 3 roky je nejlepším stoperem Besiktase, ač po zranění, tak nastoupil do prvního ligovýho kola a je dokonce jejich kapitánem. Ten hrát určitě bude
Bez Krejdy?! U MAD?!
No hlavně post kde máme špičkového Pilaře i Krejčího, šoupneme tam Hlouška.
Krejčí špičkový není. Dal bych tam Pilaře a alternativu Hlouška, Krejčího bych úplně eliminoval
aha
Včera nic nepředvedl (jako vždy) a hlavně byl neskutečný rozdíl mezi hrou na levý straně, před a po příchodu Pilaře Pilař se mnohem víc hejbe, s míčem se nezastavuje, jde do kličky. Krejčí, když dostane míč, tak se zastaví, rozhlédne, mezitím jsou u nho 2 hráči a on neví, co s tím a dá to na Limbu. Měl tam hned na začátku jeden únik, ale nedokázal z toho nic vytěžit, pak se celkem vytratil
aha
Já jenom, že by bylo strašně super mít na každém postu takovou volbu jako na levém křídle tj. Pilaře a Krejčího.
akorát šlo vidět občas, že v klubu by šel mnohdy do kličky a průniku mezi 2 hráči, včera si ještě tolik netroufal a spíš nahrával, aby nedostal pojeb. Až si zvedne ještě víc sebevědomí, bude tahounem
Včera byl Darida fantastický.. Nevím co máte.. Vidíte pár zkažených přihrávek dopředu, ale tolik čistě odebraných balonů v obraně i s Váchou.. skvělý výkon..
přesně Darida hrál parádně... Když jsme ztratili balon vždycky byl jako první zpátky
Darida hrál suprově a chtěl bych vidět počet naběhaných kilometrů. Přišlo mi totiž, že byl téměř všude.
Přesně, ta středová dvojka Darida-Vácha byla parádní
Byl jsem trochu na pochybach kdyz se vrba ujal repre rikal jsem si ze mel radsi zustat v Plzni ale myslim ze vzal reprezentaci v pravi cas je videt ze proto delal uplne vsechno naordinoval paradni sestavu skvele stridani stastna ruka vyslo mu uplne vsechno hraci se semkli a zabojovali neslo jim moc co vytknout porad sice jeste chybi trocha kvality ale tu nahrazujem bojovnosti. Vsichni vime ze mame na to abysme se na EURO 2016 dostali pome ČEŠI
no každopádně sportovní noviny budou stát na za to
Půlka lidí čekalo debakl a teď najednou čekali všichni výhru?
Jako vždycky
Já to říkal, že vyhrajem. Ale psals, že to bude debakl. Jo, ale říkal jsem, že vyhrajem...
já čekám kdy sem konečně někdo napíše že se mýlil nebo že to nečekal a smeká atd..ale asi ještě jsou všichni ve škole
No já měl třeba vsazenou dvojku..
Dost lidí tu psalo, že můžeme překvapit a dost lidí tipovalo i výhru.
Já tipoval když dobře tak remízu... Ale Janmaat mi ji zkurvil..
Tak to je docela dobré, že jenom půlka čekala debakl. Ale taky bylo dost lidí, kteří považovali jakýkoliv bodový zisk Nizozemců za překvapivý.
Po tom co se zranil Vlaar a Robben, tak se mluvilo o bodech, tak nevím co to tady zkoušíš...
Konečně výhra! Ale nutně potřebujeme, aby se zjevil nějakej útočník Krom Lafaty Škoda dua Pekhart a Necid
Ani ne útočník jako kanonýr..může to být sebevětší kopyto, ale potřebujeme hráče, kterému to tam prostě bude padat
takže omladit Lafatu
co mu tam bude padat?! lafata měl nějaký míč ve vápně? stejný jak ve spartě... lafič dostane 3 míče za 3 zápasy a konečný už hlásí, jak sparta potřebuje golového útočníka
Poslední hráč v repre, kterému to tam padalo byl Rezek proti Skotsku...
Já hodně věřím Kozákovi, až se dá do kupy
Kadlec..
Vždycky jsem jim věřil
kdo taky ne?
Chtěl bych vidět turecká fora
já portugalská
No já ani ne, dřív jsem chodil na jedno mezinárodní o sázkách, kde bylo mraky Turků, shodou okolností jsem s nima tehdá online "sledoval" to utkání na mistrovství. Co tam předváděli, tomu jsme se tu nikdy ani nepřiblížili, pro ně je i pojmenování horký hlavy slabé a to jsem ještě hádám narazil na ty edukovanější Turky. Jinak fakt nikoho tak xenofobního a nesnášenlivýho, kdo je schopný až za hrob nesnášet hráče kvůli zápasu před deseti lety nebo části Turecka ze které pochází, samozřejmě během vteřiny schopni změnit názor a provolávat jim věčnou slávu.
Nejlepší příklad Turků je v MASHi
hráli jsme tragicky, druhý poločas jasně ukázal, že si neumíme ani přihrát, jenom proto, že byly erupce na Slunci a Venuše se mírně naklonila vůči třetímu měsíci Jupiteru jsme vyhráli. S takovou to budou naše na dlouho poslední tři body...
Článek o Portugalsku je jinde, tady se rozebírá velmi slušný výkon českých spíše nekopů
Obvious troll is obvious
Neočekávaná, ale o to hezčí výhra, ať přijeli Nizozemci v jakékoliv sestavě a formě, je to pořád 3. tým z MS a ta výhra je obrovsky cenná...hlavně ať Vrba a jeho mužstvo nepoleví a nastupují do všech zápasů s takovým elánem...
Nejdůležitější hráč - Lafata
Největší překvapení - Procházka, Vácha
Nejlepší hráči - Rosický (Procházka, Dočkal)
Největší plus do budoucnosti - Vrbova svědomitost v přípravě a Brucknerovy standartky.
Vácha
by me zajimalo,co udelali prochazkovi o polocase....v prvnim byl na kulku mezi oci,ve druhym naopak skvely...
Pohrozili mu kulkou mezi oči
kulkama
tzv. FR-BR .... francouzský brejle
nejspis...nastesti to dost pomohlo
I v prvním poločase odvrátil pár dost nebezpečných míčů z kopačky Blinda.
to jo...ale jinak ty zakroky byly dost divoky...hlavne zezacatku na depaye,kdy se ho snazili predskakovat...nastesti pochopili,ze to je spatna taktika na nej
100% souhlas.. přesněji řečeno od 52. minuty. Taky jsem ho viděl takto zahrát poprvé v životě a to si ho všímám, pač ho nemám rád.. Jinak v ten první poločas měl jít v 10. minutě dolů..
Mám dojem že teď máme historicky s Holanďanama aktivní bilanci zápasů, patří mezi oblíbené soupeře
to s Belgií máme zas pasivní
Vrba
Za signály při standartkách a rozích
Vrbic ted
Za signály při standartkách a rozích
Bola to fraška. Jeden z najtrápenejších výkonov Oranjes,“ Cesi vy viete len tak vyhrat trapas stesti knedli nahoda uz preslo z hokeja na futbal
Starej se o ty vaše tragédy čobole Tady vládne euforie. Nemáš šanci tu nikoho nasrat troubo...
Spletl sis článek. Tady: http://www.eurofotbal.cz/mistrovstvi-evropy-kvalifikace-2016/reportaz/ukrajina-slovensko-369776/
Vy jste vyhráli nad Ukrajinou, která má snad cokoli jinýho v hlavě než fotbal. Gratulace. PS:Nebuď vocas. Díky.
čobolák si bude ještě sto roků honit nad náhodnou výhrou nad Ukrajinou, naše vítězství se jim bude hodně těžko překousávat
a trapas štěstí náhoda...přešlo z hokeje? to vy za chvílu přejdete v hokeji do b skupiny
Slovák mluví o trapasu? Země, která je zvyklá na mega trapasy ve sportech?
Aha sorry asi sem to špatně pochopil
Jsem rád, že toto vítězství zavřelo všem těm, kteří tu neustále psali, že dostaneme bůra a že nás roznesou apod. hubu
Klíčové zápasy nás čekají přesně za měsíc - v Kazachu to nebude nic jednoduchého a v Turecku, kde budou fanoušci hodně namlsaní na to napravit blamáž z Islandu jakbysmet.
Vítězství bych zase nepřeceňoval, tři body jsou nádhera a celkově jsme zápas zvládli vcelku dobře. Jaloví Holanďani se prostě na nic moc nezmohli a prohrát si zasloužili. Nicméně, tyhle tři body navíc nám můžou pomoct pouze v případě, porazíme-li dvakrát Kazachstánce a Lotyše, a alespoň jednou vyhrajeme s Islandem a Tureckem.
Musíme zabrat proti papírově slabším soupeřům a neprohrávat doma jako ve kvaldě na MS s Arménií či v předchozím kvalifikačním cyklu na ME s Litvou.
Musime si priznat, ze jsme meli kliku, ale ja jsem i z kliky nadsenej. Mimochodem, libi se mi ta vrbova prace se standardkama. Plno zajimavejch signalu, co uz napr praktikoval i v plzni a verim, ze to bude jakztakz vychazet, az si to sedne.
Spíš je to z větší části zásluha Karla.
To je mozny, popravde, mne to je jedno, hlavne, aby z toho byly goly :D
I kdyz to se mnou cukalo a neveril jsem nasim a osobne jsem ti[poval vyhru Nizozemska tak jsem se zdrzel a proti nasim nevsadil. Nevsazim proti Ceske reprezentaci a ani na ne. Vytrestal jsem se nekolikrat a proto jsem rpestal vsazet at uz hrajeme s Andorrou ci s Brazilii....a vcera se vyplatilo:-)...Musim litovat vsechny co nasazeli hromady penez na Nizozemsko
to mně proti našim nedovolí sázet patriotismus, ne zkušenosti
Naopak, Češi, kteří dali na Nizozemce, by se měli zahambit a patří jim to
Nikdy nepochopím sázení proti svému týmu.
přesně tak.. nikdy jsem proti Česku nevsadil a nikdy nevsadím.. i kdyby jsme hráli z výběrem světa s nožem na krku a kurz byl vyšší než můj věk..
Je to jen kšeft. Jako Straka ve Slávii.
Velmi dobrý příměr, měli by si ho uvědomit ti, co Straku pranýřují a sami sázejí proti svým.
Proti slabším soupeřům, kteří budou zalezlí, bude muset vymyslet teprve pořádnou taktiku. Na protiútoky s nimi hrát nelze. Ale nadchnuly mě standardní situace, ty se budou hodit do každého zápasu, stejně jako bojovnost
OT
http://youtu.be/PawvkGFX7k4
http://youtu.be/RYoVp8mV_8E
https://www.youtube.com/watch?v=KZaz7OqyTHQ
Byl jsem dnes pro rohlíky a chleba------žádná změna.Takže o ničem,.Sportu zdar
Dokl krásný gól
Stejně nemůžu z toho jak Vrba každý slovo řekne 2x některý i 3x
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele