Vrba: Mohu jen závidět Guardiolovi, s jakými hráči pracuje
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Horváth: Bayern měl tolik šancí, že výsledek tak hrozný není
24.10.2013, 15:02
Bayern útočí na rekord Ligy mistrů v počtu výher v řadě
24.10.2013, 10:26
Limberský nečekaně nastoupil, nechtěl v tom spoluhráče nechat
24.10.2013, 09:37
Trénink a snadné vítězství, píše německý tisk
24.10.2013, 09:33
Plzeň nepřekvapila a odjíždí z Mnichova s pětigólovým výpraskem
23.10.2013, 22:42
Komentáře (136)
Přidat komentářVýsledek rozhodně neodpovídá tomu, co se dělo na hřišti..
presne tak , za ten výkon by si zaslúžili dostať desať
Můžeme být ještě rádi
Víte, jak musí být flustrující, když si podáváte ruku s týmem Bayernu, vy o každém vše víte a oni ani neví, kdo jste?
Plzeň odehrála v rámci možností svoje maximum. Je to prostě Bayern.
To by ich museli najprv oflusat
A k rozestavení.. Já bych Vrbovi možná trošku defenzivnější rozestavení nezazlíval, .. K čemu by bylo, že by Plzeň měla 5 střel na bránu, když by konečnej výsledek byl 8:0?
Že by se snažila hrát fotbal.
Aha. Já myslím, že by je Bayern ani k těm pár střelám nepustil.
no když tam je Kolář sám, to by ho nepustil nikdo ke střele
Proti Barce pred 2ma lety to slo, takze by to slo i ted. Tim ze PLzen rezignovala na ofenzivni snahy svym rozzestavenim a nasazenim hracu na posty, tak umoznila utocit i obrancum Bayernu. Ne nahodou si mohl dovolit Alaba jit az na hrot a v pohode dat gol
jj, flustrujici, jak rikas
Ježiši, tak jsem se upsal..
Tak tak r a l na klávesnici jsou velice blízko sebe...
nehrotil bych to, Anderlecht taky dostal 5ku a pri vsi ucte k Plzni, je to zvucnejsi souper
Presne tak, Anderlecht je tradicna europska znacka, rovnako aj Ajax (dokonca svetova) a nadielky dostavaju takmer identicke. Pritom i rozpocty maju niekolkonasobne vyssie.
ale anderlech aspon vystreli na bránu a dostal sa na súperovu polovicu. teda sorry, plzeň tiež bola za polovicou - vždy keď rozohrávali zo stredu alebo keď Kozáčik prekopol cez poliacu čiaru
Na to sa historia nepyta
ale ptá se současnost
Rovnako to vsak nie je ospravedlnenie pre tie menovane muzstva. Barcelona mala o kolko lepsie statistiky v Allianz Arene?
Barca se zapomene, my máme jeden tým v LM, který jaksi reprezentuje náš fotbal, a ztrapní se takovým výkonem. Každý věděl, že tam dostane, ale doufali jsme, že budou hrát slušně, jako před dvěma lety s AC. Ale bylo to zoufalé. A je to pro nás dnes důležité, jak se náš fotbal prezentuje venku, i pro zájem evr. klubů o naše hráče, sponzorů o náš fotbal. osobně si pamatuji z minulosti výkony našich týmů spíš než výsledky - fantastickou jízdu Sparty a sigmy v 91., výkony Sparty pod Hřebíkem proti Realu, výkony Rosy se Spartakem nebo Tilburkem, Liberce s AC, hrůzný výkon Sparty se Sredecem Sofia... Čísla jsou pro ty, kteří přijdou za dvacet let.
Myslím, že Plzeň dělá poslední roky českému fotbalu špičkovou reklamu a jeden nevyvedený výkon na půdě nejlepšího klubu světa na tom nic nezmění. Jestli to jde o tohle, tak se raději pusť do Sparty.
v sucasnom rocniku ale skor degraduje plzen svoje vystupenie s pred dvoch rokov...a neuspesne vysledky si clovek pamäta viac ako uspesne vysledky v skupine s borisovom..tak to proste je
Tak to prostě je možná v tvém vnímání. Lidé, kteří se na to dovedou podívat z větší perspektivy, se nějakou slabší plzeňskou chvilkou nenechají rozhodit.
on je problém asi i v tom, že ani v lize se jim moc nedaří, postrádají ten bývalý drajv
kolko tych ludi bude co sa na to pozru z väcsej perspektivy? a kolko ludi si bude pamätovat hanbu zo vcerajska? ja myslim ze v cesku skor budu pamätat bayern ako ac..
Téma tohohle vlákna je "zájem evr. klubů o naše hráče, sponzorů o náš fotbal." Je mi fuk, co si budou lidi v česku pamatovat z dvojice AC x Bayern víc.
Netreba to tak hrotit, jasne ze druha sezona v LM je pre Plzenakov vyzlecenim do naha, v prvej boli vsak prijemnym prekvapenim. Pozri ako sa prezentuju muzstva ako Kodan, ci zmienovani Ajax, Anderlecht, ktori su uz taktiez pravidelnymi outsidermi, disponuju vsak s omnoho vacsimi financnymi prostriedkami, a nic z toho. Nie je Plzen prvym ani poslednym muzstvom, co pride do Mnichova a roztrasu sa im tam kolena. Netreba neustale pri kazdej prilezitosti hladat to zle, proste momentalni kader Plzne je slabsi ako bol pred 2 rokmi.
ale to já vše chápu, jen prostě včera totálně selhali, to mě mrzí, čekal jsem sympatičtější výkon
hrali co jim souper dovolil a ten jim nedovolil nic, to je cele, clovek muze byt rad uz za to, ze ma moznost videt jednou za uherskej rok nekterej nas klub na nejprestiznejsi evropske kllubove scene
s 2. částí souhlas, s 1. ne - byli až moc ustrašení, Bayer jim neměl co dovolovat, bo oni se o moc ani nepokoušeli, škoda
o co se chces pokouset, kdyz ti souper neda zadnej prostor vubec neco zkusit?
když jdeš stále ve dvou do útoku, šanci Ti nedá, když tam jdeš v pěti šesti, můžeš si ji vypracovat navzdory tomu, že je tam soupeř
tak urcite, jenze oni nemeli absolutne zadnej prostor nejakej utok rozehrat, jakmile se o neco pokusili, tak prakticky na stredove care byli opet odzbrojeni, proste kazdej jejich ,,pokus,, koncil uz u zalozniku v horsim pripade u DM, vcera proste na vic nemeli
ale to je ono, když tam byl borec sám a nikdo se mu nenabízel, nemůže založit útok
ale to je zase o tom, ze nema komu, kdyz jsou hned hlidani a hlavne rychlostne na to nemeli, aby vytvorili nejkaej slibnej protiutok, nedovolili jim nic, prakticky to samy to bylo i s City, proste jim nedali balon a nemeli sanci je ani diky jejich kratkym kombinacnim prihravkam obrat o mic kdyz byli vsude pozdejc
je tom i to, že z ligy jsou zvyklí mít na vše plno času, tady ho neměli ani polovinu
tak tak, 0 striel na bránu hovorí za všetko.
ale ve výsledku je to úplně fuk
A to ještě mají výrazně lehčí skupinu a jsou na tom hůř jak Plzeň....
před let jsem viděl Real-Auxerre a to byl taky masakr. Real vyhrál 4:0 ale frantíky fakt k ničemu nepustil. 10 v LM nepadla jen proto, že se na to ty týmy časem serou. není náhodou, že největší debakly v LM, čest výjimkám jako SKS a Genk dostaly týmy mnohem silnější než Plzeň.
5-0 není tak velký debakl hráči můžou odejít s hlavou vztyčenou si myslim musíme vyhrávat nad hratelenějšími soupeři z Rakouska apod.
Petržela byl otřesnej, ten měl jíd dolů po 30 minutách ...
u petrzely to neni jen o vcerejsku....zbrklost nade vse u neho...toto je jedina vec co na vrbove sestave nechapu, tp drzeni petrzely
Chvílema to vypadalo, že hráči Plzně jen chodí....ale pak jsem si všiml, že běhají... nářez...
Jo, to musí se musí Vrba vypracovat, aby mohl taky pracovat s takovýma hráčema a ne si postesknout
Bohatě by stačilo, aby měl nějaký ambice..
alebo viac peňazí
...nebo aby neposílal lepší hráče pryč a nenechával si v týmu horší (Štípek-Petržela, Hanousek-Pospíšil, Končal-Koukal)
Být o jeden gól horší než Barcelona, to ujde
neopisuj
Promiň :-\
vcera som pocuval pozapasovy rozbor drska a csaplara,myslite si ze csaplar ma len chytre reci a sam vie hovno?preco ho potom nikto neangazuje do klubu?
on mi príde ako taký český Karol Marko.
jj,o tej problematike nieco vie ale boji sa ist do klubu to zmenit,radsej povie ze nema rovnako zmyslajuceho sportoveho riaditela...to je ale alibisticke od neho
dosť ma pobavil tým, ako stále opakoval dokola svoju teóriu, že je treba v českom futbale múdrosť.
Či by niečo radikálne zmenil to fakt neviem, on je dobrý do TV akurát tak. Tak ako Marko.
co pamatuju, tak jeho poslední angažmá v klubu dopadlo fiaskem a u mládežnických reprezentací taky neodvádí moc dobrou práci. Jeho neustálé útoky na klubový fotbal a výchovu mládeže patrně budou motivovány tím, že potřebuje najít výmluvu pro svoje neúspěchy.
naposled hrál na Žižkově, ne? hrál s ní pěkný fotbal, ale vedení ho brzy vyrazilo pro nedostatečné úspěchy, příliš brzy na to, aby mohl pracovat dlouhodobě.
taky mě často štve, jak je trenér odvolán ještě dřív než se jeho práce může skutečně projevit, ale zrovna u Csaplára si nemylsím, že by mu víc času pomohlo...
buď jak buď, má pravdu v tom,co tvrdí
To co tvrdí byla pravda tak před nějakými pěti lety, ale od té doby se hodně změnilo, hlavně na klubové úrovni a výchově talentů.
nevím on hodně na mládežnické zápasy jezdí, tak asi vidí
no právě že asi nevidí nebo spíš vidět nechce. Protože to co vidí on a to co vidí ostatní nebo vidím sám se značně liší.
Caplár je užvaněnej primitiv i Straka dokázal víc
Máš pravdu, Straka například vytvořil rekord v největší prohře v Austrálii, sestoupil s týmem v Polsku a poštval si proti sobě část Prahy.
já ho rád poslouchám....má to hlavu a patu, ne samý "tak určitě", jde hloubš, zajímavý poznatky, podle mě fotbalu, jako hře a celku rozumí....jestli má ale i trenérské kvality, to netuším...přijde mi spíš jako poradce, mentor, filozof....pfff, takovýho něco =))
Já ho dřív taky rád poslouchal, ale řek bych že ve faktické znalosti fotbalu dost zaspal.
jinak včera se mi dost líbil Hořava...nemám ho moc nakoukanýho, byl jsem překvapenej, že je celkem technicky vybavenej a nějaký ty myšlenky taky ukázal...i Dan Kolář dobře zahrál, měl solidní držení míče...všechno to bylo ale strašně pomalý a nebojácný
Bayern s hrou na jedineho stopera Neuera nemel s Plzni sebemesi potize
ostuda bude, jestli horvatha za tyhle vykony nepovolaji do repre
tady se chci Plzně trošku zastat, protože opravdu nechápu tu vlnu nevole...co s tím zápasem měla Plzeň jako dělat? jako stanovme si určitou rovinu, ve které se pohybujeme...jestli si někdo nevšiml, tak Plzeň hrála s Bayernem...ano, tím Bayernem, co loni vyhrál LM...ano, tím Bayernem, který si v klidu pohrál se City...ano, tím Bayernem, který loni zesměšnil Barcelonu...ano s tím Bayernem, který má sakra dobře našlápnuto k tomu, aby jako první obhájil titul v LM...
a proti tomu stojí naprosto chudý příbuzný v podobě Plzně, sestavený ani ne z těch nejlepších českých a slovenských hráčů...tak jako reprezentace, tak i Plzeň si to musí uvědomit (a z reakci hráčů i samotné Vrby je vidět, že to chápou), že jsme úplně v prdeli v tomhle srovnání s nejlepšími reprezentacemi i kluby...to je čistá realita, chápu, že to někomu nevoní, ale to je fakt přes kterej opravdu nejede vlak...
Plzeň dostala nakládačku, která se prostě očekávala...přijde mi, jako by si lidé ani neuvědomali tu ooooooooooooooooooooooooooooooobrovitááááááánskou díru, která je mezi týmem jako je Bayern a Plzní...nic lepšího z tama dovézt nemohli a jestli někdo čeká, že domácí zápas bude lepší, tak se šeredně plete...
a to není kritika Plzně...kluci mi každý rok dělají radost, letos tu LM zase udělali a já jsem nesmírně rád, že pan Vrba dělá práci takovou jako dělá...realita je taková, že naše kluby mají a budou mít co dělat se dostávat do základní skupiny LM a když dostanou tak superkvalitní soupeře jako City a Bayern, tak to ani jinak dopadnout nemůže...bohužel
*samotného
*dovést , nerozčilujte mě, pak chybuji
Mít takovou lehkou skupinu jako Steaua nebo Andrelecht, bylo by to úplně o něčem jiným...
kdyby kdyby...
plzen prohravala jeste ani nesedela v autobuse, to je jasny, bez debat..ale videt tym, o kterym hrde hlasi jeji fanousci a "nezavisly" laikove, jako o ceske barcelone, jak si nedokaze pod tlakem i netlakem prihrat na metr, jak nedokazou zpracovat idealne balon, jak byli jak figuriny na treninkum, jak horeli jak papir minutu co minutu..a to je zaklad nasi repre, to se mame do budoucna na co tesit
Srandovní je i rozdíl čistě z pohledu financí. Zatímco Plzeň má rozpočet kdesi okolo 200 milionů korun (tipuju, že to je míň, než samotný plat Riberyho), tak Bayern ho má oproti ní víc než 40násobný. Jak se s tímhle proboha chceme měřit...
z tohohle pohledu se nemusíme dívat jen na Bayern, ale klidně i na finanční možnosti City a CSKA...to nejde absolutně v ničem srovnávat, to je úplně, ale úplně někde jinde...
I to stojí za zamyšlení, proč tu ty finanční prostředky nemáme. Tím se nedají omlouvat tragické výkony, je to prostě další věc, která se tu dělá špatně. Dřív jsme se chlácholili, že na západě mají více peněz ... jenomže oni mají lepší podmínky na západě, východě, severu i jihu ...
Protože tam všude jsou větší, bohatší země, které třeba fotbal upřednostňují před všemi ostatními sporty.
Tipuješ správne. Rozpočet Plzne teda vychádza na necelých 8 mega eur a Franck má niečo okolo 10.
Myslíš, že odcházeli se vztyčenou hlavou, jak chtěli? (mimochodem tento výrok už dopředu předznamenával poraženeckou náladu)
a co ze je tam dira? jak kvalitativni,tak financni...
nikdo nepocital,ze udelaji bod
jde o to,jakym stylem prohrali...je rozdil prohrat 5:0 po boji,nez 5:0 po tom,co predvedli vcera...
sakra...kdyby je aspon pokopali,kdyby to ty nemcoury aspon bolelo...
ale vcera to bylo jak koukat na Stmivani...
Puskas i r.mrazik, mrazíkovi to bude asi bližší...
pamatuješ si tu zoufalost ve finále LM s Barcelonou? já byl úplně vyřízenej z toho, jak si to Barca ťuká a vodí si nás po tom hřišti jak malé kluky...nadával jsem celou dobu, proč po nich sakra nejdou, proč aspoň nedojíždí skluzama, nedají jim do těla, prostě proč to neodmakají a neukážou, že taky něco umí...
s postupem času se mi to v hlavě rozleželo, viděl jsem dalších pár zápasů Barcelony, viděl ta finále znovu a o čem to bylo? bylo to o tom, že by snad hráči MU vypustili ten zápas? že by nechtěli se poprat? pro sebe nebo pro fanoušky?
jasněže ne, i v tom souboji velkoklubů jako Barca a MU se našel tak dostatečně velký rozdíl, že z našeho pohledu vypadal ten zápas tak blbě, jak jsem ho tehdy vnímal...
obdobně to vidím tady, Bayern je teď dominantní jako tehdy Barcelona, možná i víc...protože Barcelona nikam neodpadla a Bayern se ještě dokázal před ní dostat (aspoň teda loni)...
a teď si dosaď za Manchester United Plzeň, tak jak to může dopadnout...ono to vypadá, že to odchodí a neví kudy kam, ale to je jen a jen kvalitou soupeře...aspoň tedy z mého pohledu
Já tohle vše chápu a beru, ale neberu takto odevzdaný výkon, kdy od 1. minuty doufají, že už bude konec. Prostě to prohráli v hlavách už před výkopem. Před dvěma lety s Barcou hráli mnohem sympatičtěji, i když nevystřelili, ale snažili se, byť na ně vůbec neměli. Takhle nelze přemýšlet - nemáme na ně, nějak to dopadne, jsou jinde.
samozřejmě i tohle je možné, já těm klukům do hlavy nevidím...záleží, jak k tomu člověk přistupuje, já před samotným zápasem psal něco ve smyslu "snad to nebude nějaká šílená nakládačka, to by si Plzeň nezasloužila"...a je dost možné, že někteří z hráčů tohle v hlavě měli...
s tou Barcou se jeden zápas povedl a oproti včerejšku nejspíš i ten druhý domácí vyšel o trošku lépe...čím to je, to nevím...Barca to podcenila, měla špatnej den nebo se naopak Plzeň vyhecovala k výbornému výkonu, který už těžko někdy zopakuje...
dle mého to je "jen" obrovskou kvalitou soupeře, že ten tým vypadá jako banda amatérů...co má říkat taková Plzeň, když jsem v obdobných pozicích viděl už viděl i pár těch úplně největší klubů světa...
jj,ten zapas si pamatuju...mas pravdu,ze je bayern jinde...
ale tady preci nejde o to hrat vyrovnanou hru...ale treba pri protiutoku jit vic jak ve dvou hracich,dat to nemcourum pocitit...
dyt oni se bali udelat i blby faul...
byl to des a myslim si,ze by to opravdu bylo hratelny se cti,i kdyz by se prohralo 5:0...
koukal jsem se schvalne kdyz sparta hrala tenkrat na barce...hasek tam dostal rudou...ale aspon tam byla ta bojovnost...
vcera jsem to nevidel a mrzi me to...kluci si to sli "uzit" a pro dresy...hmm
Já si vybavuju tehdejší rozhovor s někým ze Slávie po matchi s Arsenalem, kde říkal: Já bych ho klidně i zastavil nedovoleně, ale buď jsem se k nim ani nedostal a nebo jakýkoli zákrok by byl posouzenej na žlutou a za 2 bych šel ven.
ale tak nemusi tam jit preci primo nejakou kosou
pro me to bylo vcera velky zklamani...at je kvalita bayernu uplne jinde
ta odveta bude lepší.
když porovnám zápasy FCB a FCB (Bayern,barca), tak tam rozdíl samozřejmě je a hned několik.
1. Bayern je dle mě mnohem dominantnější než tehdější Barcelona
2. Plzeň oslabila, Darida,Pilař,Jiráček byli lepší fotbalisté než hráči, kteří za Plzeň hrají teď, samozřemě Hořava je mladý, jednou může dosahovat kvalit Daridy,ale momentálně tomu určitě nedosahuje.
3. Plzeň potkal výpadek, z posledních čtyř zápasů vyhráli jen jednou a to porazili jen divizní Kladno v poháru, ted si vem, že máš výpadek a jedeš na Bayern
Hlavne me bavi lidi, co pisou, ze jsme meli hrat aktivne, jen teda nevim jak, kdyz jsme se nekohli dostat k balonu.
vy omlouvačkové. Proč může pro Bayernu hrát jakž takž vyrovnanou partii Freiburg, Augsburg a tyhle týmy ze spodku tabulky? Výmluvy akorát na peníze, na kvalitu a blá blá blá....
...nerekl bych vyrovnanou,ale preci jen zpusob prohry je dost odlisny
Jj protoze vymluvy na penize a na kvalitu jsou v tomhle pripade mimo.
opravdu srovnavas ligu mistru s ligou? nebud smesny
ale i ty týmy z BL někdy prohrají o 4 branky, tam je ten rozdíl, že Plzeň proti nim hrála poprvé a byli až nezdravě natěšení... Zato takový Freiburg a spol už na ně jdou trochu jinak, taky jsou natěšení ale ne posraní jako tým co s nima hraje prvně.
Je to pravda.. Protože vy Plzeňáci jste sem s touhle teorií přišli když se vám začalo dařit :-) Není potřeba mít peníze a top kvalitu. Přestala vás evropa podceňovat a kde jste. Včera v Mnichově byl viděn nejjednoznačnější zápas za min. šest let v evropských pohárech. Tak si to přeber.
Ano srovnávám ligu s ligou mistrů. Protože je větší šance podcenění v pohárech než v domácí lize.
dobrá, ale nejsem fanoušek Plzně
a ci dres ziskaly hvezdy lzimbersky s petrzelou ? o tom se dneska nedocteme ? :(
ja by som si teda cenil viacej dresu alaby ako treba gustafssona
Jsem upřímně zvědavý co předvede Plzeň příští kolo, když to trochu otevřou, dostanou ještě větší výprask.
myslím, že budou hrát mnohem lépe
Ted poznali, ze hrat s rozestavenim 4-6-0 nema smysl. radsi prohrat se cti, nez byt zalezli a branit nebranitelne
Nemůžu si pomoct, ale Plzeň včera udělala snad ještě větší ostudu než Sparta se Švédama. Jasně, prohra na Bayernu se očekávala, ale je rozdíl prohra a prohra. Včerejší zápas bych popsal jako utkání Bayern vs. Kozáčik + 10 diváků, kteří za shlédnutí utkání dostali zaplaceno. Absolutně žádná snaha se o něco pokusit. Jasně, kdyby to Plzeň trošku otevřela, dostala by 15, ale rozdíl by byl v tom, že by zanechala o dost sympatičtější dojem. Dojem, že se snažila něco s utkáním udělat a neprodat svou kůži lacino. Když uvidím nějakou snahu a bojovnost a stejně mužstvo prohraje, tak si řeknu fajn, neměli na ně, ale dělali maximum pro výsledek utkání. Plzeň se snažila maximálně očima posouvat čas na časomíře a to je dost málo.
to rozhodne vetsi ostudu nez Sparta neudelala. Proste Bayern je top tym, vyprasky od nej schytavaji i lepsi tymy. A tento tyden bylo k videni v LM i nekolik podobnych vyprasku. Sice ti porazeni meli ofenzivnejsi snazeni, ale v konecnem dusůedku to je prakticky stejne
táto Plzeň sa už žiaľ nedá porovnávať s tou z minulej sezony - mužstvo je staršie a momentálne asi na viac nemá. Bayern hral na pol plynu a pritom celé mužstvo Plzne vyzeralo tak že sa popri hráčoch bayernu len prechádza. Bolo to vidno pri gole Riberyho - spravil trápne pomalú kľučku a vyzeralo to ako geniálny ťah. Posledný gol Gotzeho - preskočil obrancu ako keby tam ani nebol.
protoze Rajtoral nevedel, ze za nim je Gotze...
taky je treba rict, ze prvni gol byl po nasimulvanem padu (ano, byl tam kontakt, ke kteremu se Hubnik priznal, ale ani to nebylo duvodem k padu Robbena. Ten jen nadskocil obema nohama a dal ruce nahoru). Dalsi gol byl po faulu na Horvatha, ktery rozhodci neodpiskal a z protiutoku Bayern trestal. A dalsi gol byl zase z ofsajdu.
Ale kdyz by nedali tyhle goly, tak by dali zas jine goly...
Tak to jo. Penalta úplně jasná, to že přihraje jasnej faul není simulace. Faul na Horvátha? směšný, to tlustý tělo prostě spadlo v souboji a myslel si že pískne faul. A ofsajd? Byl ale jakej? 30 cm možná tak. A pokud si rozhodčí není jistej tak ho pískat nemá.
Zápas jako s AC se klubu jako Plzeň povede jednou z 20 vzájemnch zápasů..Vůbec mi nepřijde to že od nich dostanou bůra jako ostuda..alespon se jim srazí sebevědomí a začnou snad jezdit i v lize..Kluci si to určitě taky chtěli víc užít..však kdy se vám tohle poštěstí hrát s těmahle mančaftama..ale to že Plzen nezaložila utok,to že nedala přihrávku do běhu,do prostoru je prostě tím že to Bayern svojí klidnou hrou prostě a jednoduše nedovolil...nic extra bych jim nezazlíval..je to něco jinýho když tady o tom meleme na chatu..taky by ani jeden z vás nešel do utoku když z 9krát z deseti vás o ten míč oberou a dají gol z brejku..
Necekal jsem zazraky , ale na strely na branu 22:0 , strely celkem 35:0 . Plzen uspesnost prihravek 57% !!! , podle statistik uefa.com , nejjednoznacnejsi zapas za poslednich 6 let v LM. Nejde o to ze dostala 5-0 i Anderlecht dostal bura ale mel 11 strel na branu a prezentoval se zcela jinou hrou.
100. pre Pepa Guardiolu
Vůbec se mi jeho vyjádření nelíbí, pro hráče je neskutečně demotivující, když si odehrají maximum, musí ještě na tom hřišti vlastně trpět a pak slyší od trenéra něco ve smyslu "závidím mu, že může pracovat s takovými hráči, zatímco já mám v týmu samý neschopný.."
Včera si neodehráli ani minimum... má je snad za to pochválit ?
Odehráli maximum z toho pohledu, že na Bayern prostě nemají. Jak bylo řečeno už proti Barce : "my jsme je ani faulovat nemohli, protože než jsme to stihli, už byl míč zase o 10m jinde.."
To je hroznej alibismus , treba takovy BATE (coz je srovnatelnej tym s Plzni , mozna Plzen trochu vyse) , minulej rok na Bayernu predvedlo peknej fotbal dostali 4-1 ,ale vykon byl uplne nekde jinde nez tahle hruza
Hráči Plzně mě zkmamali resp. zklamávají, to co dělají resp nedělají je na ránu. Příště si sednou nebo lehnou, ne? Mají na víc... asi si myslí, že jsou mistři světa. Snad dostanou zase rozum a budou hrát.
ta kritika Plzne, obzvlast ze strany tech, kteri je nesnasi, je strasne trapna...cekat na to, az prohraji s nejlepsim tymem sveta je velmi smesne. Ano, 5-0 bez jakehokoli utocneho naznaku zklamalo i nas, ale je potreba se trosku nad tim povznest. Me osobne vic vadi ta prohra s CSKA. Kazdopadne toto v zadnem pripade nebyl plzensky strop, ale je horsi, ze toho sveho stropu nedosahuji uz asi mesic nebo dva
Ještě připomínka na okraj - pro české kluby je mnohem lepší hrát EL, než LM. Je to lepší pro celý český fotbal a to z mnoha důvodů, které nicméně samozřejmě souvisí s hráčskou kvalitou. Koeficient, ostuda, vztyčená hlava, motivace, možnost se ukázat... Je jedno jestli hrajou proti Bayernu, BATE nebo Příbrami. Prohra 5:0 je vždycky zdrcující pro psychiku hráčů a hrozně demotivující. Tím nechci říct, aby naše kluby záměrně prohrávaly čtvrtá předkola LM, ale ta kvalita zde prostě není a pro žádnou stranu není dobré, když Plzen musí hrát v takovéto skupině
V Plzni by se měli především ptát, proč letos hrají hůře než loni.
Alespoň se mi teda zdá, podle těch pár zápasů, co jsem viděl.
Ja jsem rad, ze se rekord nekonal. U Slavie07 je ve spravnych rukou
Škoda slov. Veľa nechýbalo, a dopadli by ako Žilina s Marsseile tuším 1:7 Rovnaký tréner, rovnaký výsledok. Keď nemajú peniaza na angaživanie aspoň Scolariho...tak nech sa spoja s 3-4 inými klubmi. Lepšie 1 veľkoklub a 5 takých smiešnych ako máme na Slovensku plnú riť.
Guardiola pracuje s normalními hráči, ty Vrbo pracuješ se samýma hovnama
Jen mizernej fanda, který nemá srdce ani rozum může Plzeň proklínat po jednom takovém zápase. Přitom kdo není blb chápe, že jediná cesta z dosti ponižujícího postavení českého fotbalu, klubového i repre, je právě co nejčastější střetání se silnějšími zahraničními soupeři, pro kluby účast v pohárech. Největší problém asi není v rozdílných rozpočtech a příjmech hráčů, ale v samotném systému, v hlavách hráčů, trenérů, vedení klubů.i celého českého fotbalu. Jestliže nedovedou střízlivě posoudit své schopnosti a možnosti, pošilhávají po velkých klubech ne kvůli jejich hře, ale větších prachách, jestliže se cítí nedoceněni, hrají na půl či čtvrt plynu, hádají se mezi sebou nebo s trenérem atd nikdy se nedostanou ze své fotbalové bídy. Jediná cesta vpřed je cesta vzhůru, ve fotbalovém umu, výkonech i ambicích. Zdá se, že v tom se opravdu nůžky rozvírají, protože dříve a ještě dříve naše kluby i repre hrály vyrovnané zápasy s největšími zahraničními týmy. Systém prodeje a nákupu hráčů a jejich cen je sofistikovanější, informace o talentech dokonalejší. I teď vidíme v pohárech hrát méně známé chudší kluby výborný fotbal a dělat i dobré výsledky. Bohužel v nejbližším termínu jsou pak těmi bohatšími rozebrány. Pro nás platí, že žabomyšími půtkami na domácím ligovém písečku nemůžeme vystačit. Ještě zhoubnější je pak naše role dodavatelů nejlepších hráčů do druhořadých zahraničních klubů. Fotbal je týmová kolektivní záležitost, v takovém tenise je to jednodušší a přehlednější i v těch financích. Jsme malá a díky minulému i nynějšímu zlodějskému režimu chudší země, musíme stavět ne na politické či ekonomické moci, ale na kvalitě lidí, na jejich vztahu a věrnosti k vlastní zemi, což v jiných ještě menších zemích kupodivu funguje - dokonce i ve sportu, u nás až na výjimky (třeba hokejové) ne. Napadá mne příklad Nedvěda, možná ani neměl tolik talentu, ale neúnavně a tvrdš na sobě pracoval. Ano odešel do ciziny, ale zakotvil nakonec pevně v Juventusu, jehož se stal tahounem, byl mu věrný i v nejtěžších dobách a to ne proto, že mu nejvíc platil. Naopak platili mu za to, co pro ně vykonal a za tu věrnost. Takových Nedvědů bychom potřebovali víc, a to nejen mezi hráči či trenéry, ale i mezi tzv. majiteli klubů a taky mezi zbohatlíky a dalšími vlivnými lidm včetně politiků.
Překvapuje mě, jak neustále někdo tvrdí, že Nedvěd nebyl až tak talentovaný a na vrchol se dostal pílí. Nedvěd měl tolik talentu, že kdyby ho dal ciganum, tak se z nich stanou pracovití lidi. Možná to nebyl Messi nebo Ronaldo, ale v rámci našich luhů a hájů tu moc talentovanějších hráčů nebylo
Netreba zavidiet,Vrba je vynikajuci trener.ale troska cti jeho hracom by nezaskodilo.ak po prehratom zapase z lavicky Limbersky beha za Robenom vymenit dres?je normalny?ja by som jebal aj cely dres!mal by dosat pokutu,troska cti,ale treba gelovat vlasy a sme najlepsi!mali by dostat pokuty za tento zapas!nemat zuadnu strelu?prechadzka,vlastne vylet.stuplo im do hlav a poriadne!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele