Vrba je i po vyřazení se Schalke hrdý na plzeňskou jízdu poháry

24.02.2012, 09:06
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (141)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Plzeň super výkony Snad zase za rok v Evropě.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně. Navíc i poměrně pěknej fotbal a nebojácnej výkon proti všem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně. Snad se povede mít v pohárech zase alespoň dva kluby..

A ten Bakoš

Reagovat
smazaný uživatel

A to mohla bejt Plzeň ráda, že jim rohodčí odpustil zkrat i toho druhýho votjty slovenskýho... mohl to bejt jejich večer (Bakoš, Ďuriš).

Reagovat
smazaný uživatel

svatá pravda kolego

Reagovat
smazaný uživatel

Teď jsem četl tu jeho zpověď.. Bohužel se to s nim bude po zbytek sezony tahnout..

Reagovat
smazaný uživatel

Já osobně to jako problem nevidim, ještě přes víkend to properem s kámošema u piva a pohaníme ho, ale pak už bude čistej, aspoň teda u mě:-).

Reagovat
smazaný uživatel

Parádní výkony strašně jsem jim to přál.Nevadí každopádně se za svoje výkony nemusí vubec stydět.Teď to budou mít,ale hodně těžký příští sezonu,aby se aspon trochu přiblížili k těmto výkonum protože se bojím,že jim odejde půlka týmu(Petržela,Pilař,Rajtoral,Bakoš) a tito hráči se budou těžko nahrazovat.Hlavně ty krajní hráči..snad se jim to povede

Reagovat
smazaný uživatel

ako jeden zapas moze zmenit pohlad na jedneho hraca. Konkretne mam na mysli samozrejme Bakosa a jeho "klukovinu".

Reagovat
smazaný uživatel

Ten Petržela jedině do polívky

Reagovat
Lemond Laws

Jasně, Bakoš to posral.. Ale než na něj budete nadávat, že nic neumí apod, vzpomeňte, kolika golama Plzni letos v pohárech pomohl...

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak, většinu důležitých gólů v pohárech dal on, nicméně včera si vybral chvilku no..

Reagovat
Lemond Laws

Jojo, byl to od něj zkrat.. každopádně, já pro něj mám pochopení. Ten Papadopulos ho na zemi kopnul a on mu to prostě oplatil.. Někdo to prostě nevydrží ..

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeň hrála výborně, nebýt toho vyloučení Bakoše určitě by nás potrápila, po pravdě řečeno je mi jich i líto. Každopádně Königsblauen pokračujeme a snad se dočkáme i toho finále

Reagovat
smazaný uživatel

Včera to byl další fajnový zápas. To co provedl Bakoš netřeba rozebírat. Byla to klukovina, hloupě zmařený protiútok, zbytečné vyloučení a oslabení týmu, ale přestovšechno si dovolím říct, že rozhodující okamžik bylo zranění Procházky. Věřím tomu že by Plzeň byla schopná to prodloužení uhrát až do penalt.

Nevadí, byla to senzační jízda Evropou, s žádným týmem výrazně nepropadly a ukázaly ostatním klubům že to prostě jde. Ještě jednou velké díky do Plzně

Reagovat
ryzskej

Reagovat
smazaný uživatel

mně přišlo, že bakoš si 60 minut říkal o vystřídání - nejhorší hráč na place... frustrace pak udělá své

nechtěl bych rozhodně být ve vrbově kůži poté, co se zranil procházka - to musel¨být teprve pocit bezmoci

Reagovat
smazaný uživatel

Plzen ale brankář dlouhodobě velká slabina měly by se Čecha zbavit a koupit Hrušku,Zlamala,?? JInak Limberský

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby limberský nedělal neustále ty ksichty a pořád nep*čoval¨a tím pádem se soustředil víc na hru, tak by byl super.

taky si říkal o vyloučení tím směšným pádem

Reagovat
Lemond Laws

Bylo na něm vidět, že byl extrémně motivovanej..

Reagovat
smazaný uživatel

...když první žlutá byla směšná

Reagovat
Lemond Laws

To, co včera předváděl Limberský..To bylo na úrovni evropské špice..

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bakoš mě hodně zklamal, od nějaký 60' minuty nebyl na hřišti vůbec vidět ...

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš po tom co dostal tu kartu,že nebyl vidět?

Reagovat
Lemond Laws

Blik cvak..

Reagovat
smazaný uživatel

Cvak blik...

Reagovat
smazaný uživatel

Bravo, rozluštil si šifru

Reagovat
smazaný uživatel

No tak hlavně,že mělo smysl něco takovýo vůbec psát....

Reagovat
centos

fail

Reagovat
smazaný uživatel

favorit do ankety stěrka roku

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně aby neutekl k tý Slovenský repre.Byla by to velká ztráta

Reagovat
smazaný uživatel

vůbec

Reagovat
smazaný uživatel

nesmi nikam odejít, už vůbec na východ

Reagovat
smazaný uživatel

Vrba vystavěl skvělý tým, který navíc hraje na české podmínky atraktivní fotbal. Za účast v evropských pohárech si zaslouží palec nahoru. Za co by však zasloužili přes držku je nákup Bakoše. Neschopný čobol, který by seděl na tribuně i v Bánský, tady hraje hrot. V létě by měl přijít pořádný útočník, tendle klaun je všem tak akorát pro smích. Včera navíc předvedl, že i v hlavičce toho moc nemá.

Reagovat
Lemond Laws

Přesně na lidi jako ty jsem tu čekal.. Bakoš dal asi 8 golů letos v pohárech a ty řekneš, že byla chyba jeho nákup..

Reagovat
smazaný uživatel

Nezatracoval bych ho po jednom takovým zápase. Bakoš toho pro Plzeň náhodou udělal dost.Jemu patří též dík. Ježiš no tak se nechal blbě vyloučit. Kolik takových hráčů běhá po trávnících. To se prostě občas stane.

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

Zatím letošní sezona - 30 zápasů a 18 gólů, fakt strašnej útočník...

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, držal som im palce. Ale gratulujem, Plzeň si zaslúži obdiv za túto sezónu...

Reagovat
Seppe

Vynikající výkon Limberského

Bakoši,Bakoši ty ještě dostaneš trest tak na 5 zápasů, dobře sis podělal kariéru.

Reagovat
smazaný uživatel

trest na 5 zápasů? podělal kariéru?

Reagovat
uff

No a pan Vrba teraz šup šup na Slovensko. Reprezentacia a Slovensky fanusik uz na vas cakaju.

Reagovat
smazaný uživatel

Nene , Vrba musí zůstat doma

Reagovat
FC Porto FC

najděte si slováka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Moralizujte Bakoše jak chcete, nadávejte mu, ale valná většina z vás by se v takové situaci zachovala možná úplně stejně. Jeho zkrat neomlouvám, ale chápu ho a neodsuzuju. Je to chytrej kluk, ale emoce jsou emoce a psychický tlak udělá své.

Každopádně pěkně Plzeň Rajtoral ukázal, že je v nominaci zcela zaslouženě.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasím

Reagovat
smazaný uživatel

Bakoš to včera posral. Tento skrat je příčinou toho, že Plzeň není v dalším kole a Schalke dál může snít o svém sci-fi finále. Každopádně hráč je to kvalitní a kritiku si zaslouží pouze za tento moment. Jinak když mluvíš o Rajtoralovi, včera v prvním poločase byl úplně příšerný, jako by byl nervózní z té nominace. Naopak kapitánská páska udělala s Limberským úplné divy.

Reagovat
smazaný uživatel

Já viděl až druhý poločas a prodloužení, protože jsem dorazil domů později. Jinak Limberskému páska určitě svědčí. Některé hráče ta zodpovědnost nakopne.

Co se týče Bakoše, jak jsem psal. Neomlouvám ho, je to zkrat jako hrom, ale nebudu ho odsuzovat a plivat na něho, jako to dělají ostatní výše. Zaslouží si kritiku, protože to mohlo dopadnout jinak. Ale doposud udělal pro tým hodně. To je ta typická lidská vlastnost. S jedním zakopnutím se všechno dobré maže rozhoduje o úsudku jedna chyba. Což je špatně.

Reagovat
smazaný uživatel

jsem hrdej na to ze jsem plzenak :) diky hosi

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska není třeba hledat viníky toho proč se přes Schalke nepostoupilo. Ukazovat prstem na kohokoliv je k ničemu. Sešlo se víc faktorů, tak to prostě chodí. Není to příjemné, ale co tím chci říct. Plzeň odehrála důstojně tu Evropskou pouť tak se pojďme kochat jejím úspěchem

Reagovat
smazaný uživatel

A co takhle zklamání z toho, že Plzeň se nedostala dál, i když na to rozhodně měla.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zklamání samozřejmě v ten moment bylo. Pořád jsem doufal, že to třeba dospěje k penaltám a nějak se to pak "uhaluzí" , ale nechci zase prostě truchlit. Plzeň prokázala velkou fotbalovou kvalitu, náramně jsem sem bavil u fotbalu kterým se prezentovala, tak tohle hlavně si chci z toho vzít. Nechci si jako to nejdůležitější pamatovat vypadnutí se Schalke , ale to že kluci hráli kvalitní český fotbal a udělali nám moc dobrou reklamu.

Reagovat
smazaný uživatel

Z pohledu statistiky přešli přes dva severské a jednoho běloruského soupeře v krizi a pak dotáhli do prodloužení tým, jakých je Evropská Liga plná. Přitom v dalším kole by narazili na Twente, takže čtvrtfinále otevřený. A to vůbec nemluvím o tom, jak je v LM potopil los, protože pokud by ze druhého koše dostali přijatelnějšího soupeře, mohli hrát osmifinále LM a tam klidně někoho překvapit. Všichni cítíme, že Plzeň si zaslouží obdiv, ale v podstatě nedokázala nic velkého, z čeho bychom si měli sednout na zadek.

Reagovat
smazaný uživatel

No jako tohle všecho samozřejmě pravda je, ale stejně na tu bídu z posledních let to bylo sympatické vystoupení.

Reagovat
smazaný uživatel

Když se to vezme kolem a kolem, nedosáhli ničeho většího, než loni Sparta. To je dost smutné po tom, co předváděli.

Reagovat
smazaný uživatel

Narozdíl od Sparty se do LM dostaly. Sice jo prakticky dosáhly toho stejného výsledku, ale nahrabaly víc peněz, získaly daleko víc bodů do koeficientu a i fotbal hrály daleko pohlednější. Pro Plzeň to byl v mnoha ohledech úspěšnný počin. Získaly zkušenosti , nějaké koruny a třeba to napříště dopadne zas o něco líp

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta hrála loni v pohárech hezký fotbal.

Reagovat
soukup

už se tu bohužel zakořenil mýtus, že Sparta v pohárech hrála špatně, takže máš asi smůlu

Reagovat
smazaný uživatel

Asi ano. Nicméně jsem rád, že mám v Brně komplice.

Reagovat
soukup

no ale jenom v tomhle, jinak ti Spartu v ničem podporovat nebudu

Reagovat
smazaný uživatel

No ještě aby jo . Za Brno a okolí tě zastoupí stalingrad.

Reagovat
Mr.Jindros

Problém je v tom, aby vůbec nějaký příště bylo.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč být pesimistou ? prostě věřme že bude

Reagovat
smazaný uživatel

svata pravda, konecne nekdo ,kdo ma stejnej nazor jako ja a ne jen nasazeny plzensky bryle

Reagovat
smazaný uživatel

Musím upřímně uznat, že na mě Plzeň udělala velkej dojem. Nepamatuju si na žádnej českej tým, kterej by v poslední době byl tak konkurenceschopnej na evropský scéně. Snad jedině Sparta když jí vedl hřebík po prvé a nebo Liberec, když táhl pohárem UEFA. Skoro před každym zápasem sem si teď myslel, že Viktorka vyhoří a oni naopak zahráli víc než dobře. Pak že se na takovýhle úrovni nedá dělat fotbal i u nás ,,, Schalke postoupilo jen díky nemohoucnosti plzeňskejch střelců, protože v prvním zápase měli šancí hafo, ale dali jen jeden gól.

Bakoše bych nezatracoval, jasně, včera to posral jak moh, ale zase nebejt jeho, klub z Plzně by nebyl tam kde je. Taky mě příjemně překvapilo, že Viktorka hrála tak dobře i bez Horvátha, to bych nečekal. Doufám, že se dostanou příště zas do pohárů a něco tam uhrajou. Chtělo by to aby sme měli víc takovejch týmů a snad tam konečně uhrajem něco i my - ACS

Reagovat
Puskas

Vkaz pro Bílka - s českým "materiálem" se dá konkurovat i nejlepším, ale musí se to umět.

Reagovat
smazaný uživatel

stejně by mě zajímalo, jak by se Vrba popasoval s národním týmem, protože klub a reprezentace jsou přeci je rozdílné

Reagovat
Puskas

Tam jsou naši nejlepší hráči, schopni plnit ve svých klubech různé úkoly, ti by to jeho pochopili ještě lépe. Sice to není pravidlo, ale řada skvělých koučů v klubu byla stejně skvělá i v repre.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím,že po dlouhej době můžu bejt hrdej..Když jsem viděl jak kluci bojovali do uplnýho konce.Na tuhle povahu by měl bejt každej čech hrdej..Už to není takový,ale včera se ukázalo,že jsou ještě lidé,kteří chtěj bojovat. Hrdost hoší..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nepalcuj a přijd na cigáro ty vořechu

Reagovat
smazaný uživatel

Za všechno může Bystroň !

Reagovat
goodbay

Plzeň překonala dva rekordy

Viktoria Plzeň se i přes vyřazení z 2. kola Evropské ligy se Schalke 04 postarala o překonání českého rekordu v počtu získaných bodů do koeficientu v jedné pohárové sezoně a také zaznamenala největší přínos do klubové pokladny v historii českého fotbalu. Západočeši nasbírali 16 bodů a jen na prémiích od UEFA vydělali v přepočtu zhruba 280 milionů korun.

Nedrží tohle náhodou Slávia ze sezony tuším 96/97? Měli myslím 17 bodů. Nevíte někdo?

Reagovat
smazaný uživatel

Tehdy se ale ten koeficient počítal jinak nemýlím-li se.

Reagovat
smazaný uživatel

Zřejmě bude nové počítání. Jinak by první místo samozřejmě držela Sparta za sezónu 1999/2000, kdy vyhráli skupinu Ligy mistrů a skončili třetí v osmifinálové skupině, nebo Slavia za sezónu 1995/1996, kdy došli do semifinále Poháru UEFA.

Reagovat
goodbay

a s tima penězma si myslím, že Sparta taky měla víc. Jinak to SF Slávie teda bylo v sezoně 95/96 jo?

Reagovat
smazaný uživatel

Peníze se teď asi dávají větší. Ještě k tomu koeficientu, Plzni taky mohlo prospět, že jí dokonale vyšla tři předkola, v těch nahrála nejvíc bodů. Jinak i v sezóně 2003/2004 by Sparta podle mě uhrála víc bodů. Výhra a dvě remízy s italskými kluby (Lazio, AC), remíza s anglickým klubem (Chelsea), porážka tureckého klubu (Besiktas) a z předkola měla výhru a remízu s makedonským klubem (Vardar). Ale asi se to fakt jinak počítá. Jinak Slavia měla nejúspěšnější pohárovou jízdu opravdu v 95/96. Protože ve stejném roce bylo Euro a další sezónu už ve Slavii nebyli Poborský, Bejbl, Šmicer, Suchopárek, kteří byli největšími oporami. V sezóně 96/97 se slávisti ztrapnili s Grasshopper Curych (0:5, 0:1).

Reagovat
goodbay

Tjn, ted je za postup do LM 4 body bonus a postup ze základní skupiny LM je dalších 5 bodů bonus. To předtím nebývalo. Hlavně to aspon trochu dělá rozdíl mezi EL a LM. V EL se body za postupy přidělují tuším až od ČF.

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta 2003/2004 by měla 17,5 bodu a to měla ještě ztrátu 4,5 bodu v předkolech...

Reagovat
smazaný uživatel

Ne,to neni pravda. Prvni je Slavia,druha Plzen,potom az Sparta. Ty vysledky se prepocitavali do dnesniho pocitani. Slavia uhrala 15,5 bodu. Plzen letos 15

Reagovat
smazaný uživatel

To je zvláštní, vzhledem k tomu, jak Sparta v LM řádila (ročníky 1999/2000 a 2001/2002, kdy Sparta získala 12 a 11 bodů v základních skupinách a 5 a 6 bodů).

Reagovat
smazaný uživatel

Tak moment,ja to prepocitam do dnesniho pocitani. Pak Ti sem hodim i odkazy na zdroje,ze kterejch jsem bral,abys vedel,ze si to nevymejslim.

Reagovat
smazaný uživatel

Hřebíkova Sparta 21, Sparta 2003/2004 17,5, Slávie 16,5, Plzeň 16...

Ale u té Slávie se to počítá dost těžko, tehdá opravdu byla úplně jiná soutěž, než dnes.

Reagovat
smazaný uživatel

A Sparta 1999/2000 22 bodů...

Reagovat
smazaný uživatel

Ses naprosto mimo misu,tolik bodu urcite Sparta nenahrala...

Reagovat
smazaný uživatel

4 body za účast v základní skupině

9 bodů ve skupině (3 výhry a 3 remízy)

5 bodů postup do osmifinále

4 body v osmifinálové skupině (1 výhra a 2 remízy)

Reagovat
smazaný uživatel

Jenze takhle se to neprepocitava Pockej chvilku,ja sem hodim odkazy a pocet bodu,kdo kolik uhral...

Reagovat
smazaný uživatel

To by mě docela zajímalo, protože logicky by měla být Sparta se svou jízdou Ligou mistrů první.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale logicky nemuzes dostat za postup do osmifinale,kde hrajes 6 zapasu, stejnej bonus jako ted, kdyz hrajes jenom dva,ne?

Reagovat
smazaný uživatel

To teda logicky můžeš. Pak je problém za body z osmifinálové skupiny, což je stejně v případě Plzně irelevantní.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale vy jste do žádného osmifinále nepostoupili . A ve skupině jste uhráli o polovinu míň bodů.

Reagovat
smazaný uživatel

Nepostoupili,ale tak jsem to nemyslel. Na uefa.com bylo napsany,jak se to prepocitava do toho soucasnyho pocitani. A tam nebylo 5 bodu za postup do skupinovy faze osmifinale Hledam to

Reagovat
smazaný uživatel

Zkus to najít. Jsem zvědavý na výsledky. Každopádně podle selského rozumu je jasné, kdo by měl být na prvním místě .

Reagovat
smazaný uživatel

Nooo. Ona ta jizda Slavie do semifinale UEFY taky nebyla spatna. Ale tam asi meli nevyhodu,ze se okamzite hralo KO systemem.,zadna skupina. Koukni zatim na tenhle odkaz,uplne posledni odstavec: http://www.eurofotbal.cz/clanky/evropske-koeficienty-po-poharovem-tydnu-8-141289/ . Ja to tam ted narychlo nemuzu najit Ale v prubehu dne to sem hodim,taky mi zajima, jak se to prepocitava.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Postup ze základní skupiny je prostě postup ze základní skupiny. Je to 5 bodů tak jako tak a jestli to někdo počítá jinak, počítá to blbě. Rozdíl je pak v osmifinálové fázi - velký rozdíl mezi Spartou 1999/2000 a 2003/2004, i když došla v podstatě stejně daleko.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty to nechapes? Nemuzes to proste pocitat podle soucasnyho formatu bodovani!!!

Reagovat
smazaný uživatel

A o čem se tady jako celou dobu bavíme?

klos

24.02.2012 12:50

Ne,to neni pravda. Prvni je Slavia,druha Plzen,potom az Sparta. Ty vysledky se prepocitavali do dnesniho pocitani. Slavia uhrala 15,5 bodu. Plzen letos 15

[reagovat]

SanchoPancha

24.02.2012 12:54

To je zvláštní, vzhledem k tomu, jak Sparta v LM řádila (ročníky 1999/2000 a 2001/2002, kdy Sparta získala 12 a 11 bodů v základních skupinách a 5 a 6 bodů).

[reagovat]

klos

24.02.2012 13:02

Tak moment,ja to prepocitam do dnesniho pocitani. Pak Ti sem hodim i odkazy na zdroje,ze kterejch jsem bral,abys vedel,ze si to nevymejslim.

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta do narodniho koeficientu pridala nejvic 14 bodu v sezone 1999/2000. V sezone 01/02 13 bodu.

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš mi řekni, jak se to přepočítává. A jak je možné, že osmifinále Ligy mistrů je míň, než 16tifinále Evrospké ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

To nám ale už řekla ČTK. Stejně byla Sparta pro koeficient tehdy užitečnější, než Plzeň teď, protože stejně jako Plzeň dostávají všechny týmy víc bodů, než se dostávalo tehdy. Sparta by teď se svými výsledky měla těch 22 resp. 21 bodů, což je o parník víc než Plzeň a tomu parníku odpovídají i výsledky.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč myslíš? 6 bodů s nizozemským týmem, 4 body s německým, 4 body s ruským, 2 body s francouzským, 1 bod s portugalským.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejkrásnější sezóna. Mistr ligy, vítěz základní skupiny Ligy mistrů, slušné vystoupení v osmifinále, velká bitva s Barcelonou na Letné a....výhra v derby 5:1. Nádhera .

Reagovat
smazaný uživatel

15,5 četl sem to na teletextu.

Reagovat
r.mrazik

plzen pekne,ale co si budem rikat...ono i bez vylouceni bakose by nejspis nepostoupili....v plnem poctu meli jen jednu sanci (kolarovo hlavicka) a maximalne ten odraz po rohu...

a jo,bojovali a hrali slusne a bez vylouceni to mohlo byt zajimavejsi...

Reagovat
Puskas

Ale zároveň je k ničemu nepustili, těžko ale říct, ten fotbal by vypadal úplně jinak.

Reagovat
r.mrazik

jasne...kdo vi...ja jen koukam na ty ohlasy,ze nebyt bakose,tak by postoupili...stejne jak mluvim limbersky...joo,bylo to fajn a pral jsem jim...jen je to treba videt rozumne...

Reagovat
smazaný uživatel

vy ste tu niektori riadny debilkovia.... Bakos urobil sprostost ale to co mu nakladaju vsetci je neopravnene, nebyt jeho tak nie ste ani v Europe .. kto dal v 5 zapasoch 6 golov ? jezisko ?? nie Bakos... kto dal 10 golov v lige ? Bakos .... tak s neho nerobte totalneho blba, co posral to si zlize ale posielat ho do pekiel a urazat ho to je moc ... rychlo zabudate kto mal velky podiel na tom, co ste dosiahli ...

Reagovat
smazaný uživatel

Nemůžu si pomoct, ale včera to byla od strany Plzně katastrofa. Nevim, jestli to nidko nevidí nebo jen přehlíží, ale celkový dojem byl až na pár individuálních výkonů hrozně bojácný, nesevědomý a zbrklý. Tolik zkažených jednoduchých přihrávek (Bakoš, Petržela) si nemůže tým v Evropské lize dovolit. Na můl vkus bylo hlavně na začátku prvního poločasu hrozně málo pohybu, z toho vyplývalo kolikrát až alibistické opakované přihrávání mezi stopery, po kterém následoval jen nákop ''nikam''. Další poznámka míří k Pilařovi-pokud hcce být takovým hráčem, kterého z něj všichni dělají, tak by měl brouit lajnu, chodit jeden na jednoho (nebo aspoň zkoušet) a ne se bát přejít přes soupeře (proti Howedesovi to neměl být problém). O výkonu Bakoše nemá cenu psát, tomu se od začátku nedařilo, měl to těžké, ale takový nedisciplovaný zkrat si nemůže dovolit. Světlými momenty zápasu byly individuální výkony krajních obránců a hlavně Daridy, který ukazuje, že z něj jednou může být velký hráč. Celkově samozřejmě udělala Plzeň velký kus práce a k tomu jí gratuluji. Jen škoda, že nedokázala svůj potenciál využít proti slabému Schalke.

Reagovat
Puskas

nesouhlas

Reagovat
smazaný uživatel

co by neměl být problém ? Školit Howedese ?

Reagovat
smazaný uživatel

tak to je bomba...Höwedes stejnej ročník jak Pilař, hraje Bundesligu a Pilka by ho měl škoilt?

Reagovat
smazaný uživatel

Mylsle sem to tak, že Pilař je hodně přeceňovanej, bojím se představit, jak by se prosazoval ve Wolfsburgu

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeň se snažila , ale jakmile Schalke zaplo naplno, tak si nebyli schopni dát tři přihrávky po sobě a přelézt půlku ...

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeń byla hodně dobrá,ale v 8 hráčích se proti tak dobrému klubu jako je Schalke vážně hrát nedá.

Reagovat
smazaný uživatel

Je tu někdo, kdo se vyzná v pravidlech? Zajímalo by mě, proč se netrestá to, co udělal ten hráč Bakošovi před tím, než se ohnal.

Reagovat
smazaný uživatel

To je jednoduchý,rozhodčí to nepískl,tím pádem se nic nedělo...

Reagovat
smazaný uživatel

stačí se kouknout na rozhodcu, obidve ruky dopredu znamená že je výhoda, tým pádom reaguje na to, že ten faul videl, ale keďže plzeň mala možnosť ísť do prečíslenia nechal hru plynúť

Reagovat
smazaný uživatel

ako moze niekto odsudzovat Bakosa a este sa navazat do Durisa....kazdy vie ze spravil kravinu a najlepsie on sam.....na druhej strane si treba zratat kolko golov a ako pomohol muzstvu predtym,Duris tak isto,asi sa zabudlo na gol Kodani a vyrovnanie proti AC.....som strasne rad ze sa tu najde par ludi ktori vedie o com je futbal a nielem kokoti co kydaju na hracov a mam podozrenie len preto ze su zo Slovenska...

Reagovat
Vasil

Jo, zatímco kdyby to byli třeba Makedonci, určitě by ses ozval na jejich obranu Pomohli predtým...to sice pomohli, ale včera to nebyl žádná hitparáda no. Trochu kritiky zaslouží, to musíš uznat.

Reagovat
smazaný uživatel

bakymu ten zápas včera prostě nesednul...už před tou kartou jsem si řikal, že by za něj mohl dát ďůru, protože mi přišel takovej nemastnej neslanej, zahodil vlastně i tu golovku z rohu...a potom to dokonal :( velká škoda...doufal jsem alespon v penalty....měli by jsme aspon na ně rozchytanýho golmana :-)))) důležité bude vybojovat poháry, aby tu kluci zůstali a aby nevyšli tyto zkušenosti vniveč....

Reagovat
smazaný uživatel

tak určitě

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně pane Vrba nochodte k cobolum. Vydrzte v Plzni jeste nejakej rok a pak ukazte zazrak s ceskou repre....

Plzen zahrala dobre zapasy, ale to jak se z ni kazdej muze ucakat uz je trapny...

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro letosni vykon Plzne v poharove Evrope

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Reagovat
Sosi

Ale stejně za všechno můžeme děkovat Spartě a Strakovi, když to tak hezky před lety zařídili

Reagovat
smazaný uživatel

i ked som slovak som hrdy na plzen hrala naozaj atraktivny futbal pre divaka v lige majtrov i teraz proti schalke i ked v tomto poslednom zapase boli znacne pod tlakom domacich. nato ze nakonie hrali iba v 8,5hracov v poli klobuk dole pred nimi co predviedli v europe

Reagovat
smazaný uživatel

jen škoda že má v týmu čobola Bakoše !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ja myslim, že Bakoš je skvělý hráč, len s ním zamávala atmosféra na štadione a neudržal sa. Ved práve o niečo šlo a tie nervy to sa stava aj lepším hráčom a asi ani nemusim pisat historiu ake veci sa stavaju hráčom na ihrisku vo velkokluboch ako su napriklad real man city man united a tak dal

Reagovat
bart_ik

a příští sezonu uvidíme snad Evropskou jízdu Slovanu Liberec !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeň, Vrba, Paclík

Reagovat
FC Porto FC

Ted to bude pro Plzen špatný když odejde Pilař a třeba Rajtoral, Petržela, Kolář...

Reagovat
smazaný uživatel

I my jsme hrdí

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele