Vrba dodatečně povolal do reprezentace Necida a Kadlece

22.03.2015, 21:23
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Procházka se vrátil do sestavy a útočnou hrou přispěl ke gólu
29.03.2015, 22:06
Vácha byl po Lotyšsku zklamaný, na lavičce si připadal nezvykle
29.03.2015, 16:42
Rosický: Zápas s Lotyšskem je facka, ale nesmíme panikařit
29.03.2015, 11:49
Pilař zachránil remízu s Lotyšskem, ale byl zklamaný
29.03.2015, 09:37
Vrba po remíze s Lotyši litoval, že Češi nezvládli roli favorita
28.03.2015, 22:30
Záložník Dočkal vzal vedoucí gól Lotyšska na sebe
28.03.2015, 21:34
Vítězná série je u konce, bod za remízu 1:1 zachránil Pilař
28.03.2015, 19:57
Gólman Pavlenka vymění jednadvacítku za reprezentační áčko
28.03.2015, 09:02
Pahars: Pod tlakem jsou Češi, my můžeme hrát uvolněně
27.03.2015, 20:54
Vrba: Limberský svalové zranění nemá, měl by být k dispozici
27.03.2015, 19:48
Reprezentace chce proti Lotyšům udělat další krok k postupu na ME
27.03.2015, 12:31
Lotyši dorazili do Prahy i s legendou Verpakovskisem
26.03.2015, 18:02
Limberský: Lafatu si dobíráme, ale je to ve srandovním duchu
25.03.2015, 22:53
Dočkal nedal penaltu naposledy v roce 2008, šel by i s Lotyšskem
25.03.2015, 16:49
Nemocného Rajtorala nahradil v reprezentaci Novák
25.03.2015, 15:27
Reprezentace trénovala bez Rajtorala, zapojit by se měl ve středu
24.03.2015, 19:46
Rosický: V reprezentaci vycházejí hráči Sparty a Plzně dobře
24.03.2015, 09:21
Pospíšil se těší na pikantní souboj proti spoluhráči Šabalovi
23.03.2015, 22:09
Nominace Lotyšska na zápas s Českem
16.03.2015, 20:30
Vrba věří, že Češi absence překonají a duel s Lotyšskem zvládnou
16.03.2015, 16:51

Komentáře (150)

Přidat komentář
veikko

Upřímně, Kadlec by si zasloužil základ.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Reagovat
smazaný uživatel

Po divadle a špatné formě Lafaty určitě

Reagovat
shitcool

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Adalberto.Littleoak

Reagovat
smazaný uživatel

určitě víc než hérečka

Reagovat
icka

Reagovat
Rarášek

Reagovat
smazaný uživatel

nejde jinak než

Reagovat
jester Radka Bejbla

Kadlec prekvapeni, asi s nim pocita, jinak by ho nechal do 21

Reagovat
smazaný uživatel

Jak je na tom vlastně Pilař? dneska zas mimo základ, LW bude teď největší slabina repre, společně se stoperem.

Reagovat
Posledni Kovboj

dneska hral skvele tech 30 minut, kdyz vidim Krejciho, asi bude v zakladu.

Reagovat
mojmira

co přišel na hřiště tak hrál super

Reagovat
smazaný uživatel

Byl za pár minut vyhlášen mužem zápasu, to asi hodně vypovídá.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak komentátor říkal, že se na něm nejvíc podepsala ta viróza

Reagovat
hefy

Hrál výborně, ale hrál RW.

Reagovat
JeséRodriguez

hrál výborně, snad nebude hrát Krejčí, ten je hrozně z formy

Reagovat
Rarášek

Já bych tam bouchnul Hlouška no

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim, to je taky takovej vocas splašenej Ten Pilař hrál fakt dobře, co sem koukal na záznam.

Reagovat
db18

Hloušek nalevo, Pilaře dát buď rovnou napravo, nebo ho tam dát v průběhu zápasu...

Reagovat
Han střelil první

Kadlec měl jít do jednadvacítek. Místo něho bych tam mnohem radši viděl Vydru nebo Šurala.

Reagovat
smazaný uživatel

Zase to upřednostňování Vydry před lepšim fotbalistou..

Reagovat
kalla

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Vydra dostal šancí několik, některý zápasy v repre jako střídající hráč absolutně odchodil, jen se tvářil jako mistr světa.. neni důvod mu opět dávat přednost před Kadlecem, který prostě zatim ukázal víc, za tu krátkou kariéru.

Reagovat
Messi14

nevim jestli ukazal vic, ale zaslouzi si to ted vic.. frajirci oba ale vencovi v narodaku verim vic, ze bude makat

Reagovat
smazaný uživatel

Ale hraje v Anglii druhou ligu už druhou sezónu! Což je v zahraničí, což je lepší než tady přece...

Reagovat
smazaný uživatel

Kadlec je momentálně v lepší formě, mnohem lepší než Vydra. Jen teda nesouhlasím, že za svou kariéru ukázal více, podle čeho tak soudíš? Kadlec se neprosadil v průměrném Frankfurtu x naproti tomu Vydra celkem stabilně hraje ve Watfordu, vloni něco odehrál v premier league a Kadlec ve Frankfurtu.. Nějak v tom moc nevidím, že by Kadlec během kariéry ukázal více. Pokud teda bereš jako Kadlecovy úspěchy úspěšné období v lize, tak v té době zrovna Vydra sázel goly za Watford. Osobně si myslim, že se více ukázal Vydra, kterému se daří v zahraničí držet na určité úrovni- naproti tomu Kadlec se vrátil domů rozehrát, momentálně neuspěl, ale doufám že se vrátí a nebo zmeni klub, ma na více než cr

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, to je přesně ono, to zcestný hodnocení.. "Vydra něco odehrál v premier league" a "Kadlec se neprosadil v průměrném Frankfurtu". Přitom realita je taková, že si Vydra v PL skoro nekopnul, zatimco Kadlec zažil aspoň povedený podzim a odehrál toho daleko víc.

A sázet góly za Watford fakt neni víc ani míň, než sázet góly za Spartu.

Reagovat
dave30

Opravdu se nechci dohadovat, ale myslel jsi to vážně? Viděl jsi nějaký zápas Championshipu? Podíval jsi se na soupisky družstev? Kolik našich primadon by vydrželo takové zápasové zatížení(46 kol plus poháry, bez zimní pauzy)? Myslím si, že nemáš pravdu s tím střílením gólů, ale pouze můj názor...

Reagovat
dave30

Nechci tím porovnávat Vydru a Kadlece, pouze reaguji na poslední větu.

Reagovat
JeséRodriguez

no nevím, SL je podle mě kvalitnější liga, než Champ...ale oba dva hráči mají velkej potenciál, snad ho naplní...

Reagovat
dave30

Vydru s Kadlecem nechci porovnávat a oběma přeji, nejen ve sportu, to nejlepší. A to s tím porovnáním SL a Champu jsi jistě myslel ironicky

Reagovat
BBystr

to je ťažko povedať ... samozrejme že tými ako Hradec či Budejovice sú úplne mimo ale dovolím si tvrdiť že tými z hornej polovice by boli kvaitatívne možno aj lepšie a nevraviac o prvej trojke tá by hrala myslím si úplne v pohode v strede tabuľky PL

Reagovat
smazaný uživatel

Jasne, Sparta neporazi ani Malmo a jine skandinavske sracky a bude hrat stred tabully PL

Reagovat
smazaný uživatel

Prvni veta

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, pár zápasů jsem viděl a byla to hrůza..

Reagovat
smazaný uživatel

Beru to čistě z pohledu zahraničí, Vydra se mi více zamlouvá v tom, že se tam prostě drží o něco déle než Kadlec a hraje pravidelně. Proto si myslim, že je trochu dál než Kadlec. Za rok to třeba bude zase jinak a moc si nekopne, ale doufám, že se to nestane.

Každopádně za mě prostě pořád lepší sázet góly v chapionshipu než proti Budějovicím a spol. U nás v lize to tempo prostě není takové

Reagovat
Rišan

Rozhodující je, co Vydra dosud ukázal v repre, a to byla až nečekaná bída. Takže Kadlec má dostat přednost. Navíc do prdele hrát doma proti Lotyšsku (i když to bude do plných) by snad měl zvládnout i B tým ČR.

Reagovat
smazaný uživatel

neukázal víc ani zdaleka

Reagovat
Sosi

Reagovat
mojmira

Reagovat
Bucky

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
smazaný uživatel

no tak proč lepším? Ale Kadlec hraje dobře a tak ta nominace je zasloužená

Reagovat
papanegra

Kadlec mě v GL překvapuje, evidentně se v německu něco přiučil, jeho přehled a technika šla mnohem nahoru

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

GL

Reagovat
Mr.Mike

a rychlost

Reagovat
Bucky

obzvlášť za GL

Reagovat
smazaný uživatel

Necid jasná a dobrá volba Co se týče Kadlece, tak tam jsem velmi překvapený, ale je fakt, že ve Spartě začal hrát pravidelně a je celkem produktivní, tak uvidíme

Reagovat
kalla

Kopic měl jet

Reagovat
smazaný uživatel

kadlec je prostě výborný, jen ve spartě nemá takovou formu aby mu to tam padalo

Reagovat
smazaný uživatel

Venca zaslouzene,snad dostane poradnou sanci

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Dnes jsem koukal na Zwolle... No byl jedním z největších troubů na hřišti. Ale jiné jeho zápasy nesleduju...

Reagovat
smazaný uživatel

A co se stalo s Vrbovou politikou "nebudu brát hráče U21, aby vysedávali na lavičce" ?

Reagovat
smazaný uživatel

asi s ním nepočítá na lavičku

Reagovat
smazaný uživatel

To bych se divil, když ho donominoval až na poslední chvíli.

Reagovat
Bucky

má kvalifikaci a přátelák, může postavit dvě úplně odlišné sestavy...

Reagovat
smazaný uživatel

to ho mohl donominovat až na druhej zápas.

Reagovat
Bucky

tak šanci mu dá určitě i v tom prvním... Třeba ho dá do základu na oba zápasy aspoň na křídlo, když tam teď ve Spartě hrává...

Reagovat
Bucky

Reagovat
cetto

Zabíjet vydru nebo Kadlece na křídle je blbost. Při současné formě Lafaty je lepší, když jeden bude v základu áčka a druhej v základu U21 než aby byli oba v U21 a zavazeli si..

Reagovat
Messi14

to ze to tam Davidovi tedkon nepada, neznamena, ze neni pro tym dulezitej.. co se tyce podrzeni balonu, rozehry, tak je na tom z nich nejlip, i kdyz Venca ted prijemne prekvapil, ze umi taky skvele prihrat do sance

Reagovat
smazaný uživatel

Kadlec mi tam nevadí, ale měl být místo Koláře. On křídlo prostě není.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Usty

Tak Vydru nenominoval kvůli 21 a Kadlece teď nominuje?

Reagovat
smazaný uživatel

Jak toho dementa nemam rad, tak je tam fakt zaslouzene a mel by hrat zaklad na ukor Lzifaty.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, Kadlec sám na hrot

Reagovat
smazaný uživatel

vždyt on neví

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A proc ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Protože mu to tam nikdy nešlo. On k sobě potřebuje typického hroťáka.

Reagovat
smazaný uživatel

To neni vubec pravda.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mi řekni, kdy se mu na hrotu dařilo?

Reagovat
db18

Začátky ve Frankfurtu.

Reagovat
Messi14

je to pravda sam kadlec tam je zabitej.. on potrebuje nekoho do kombinace nebo nekoho kdo ho posle do brejku a zaroven ho nebude hlidat cela obrana.. neni tak silny v soubojich aby udrzel balony treba jako lafata..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

No já vím, že v Blesku píší něco jiného

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

plíseňáu klid ... máte předponu lži před půlkou ubožáčků u vás v gambrinusu

Reagovat
C-M@ster

Kušuj, lžintusáku.

Reagovat
Lof

Reagovat
smazaný uživatel

Lžifata Křeč, taková hrozná křeč...

Reagovat
Rarášek

Reagovat
smazaný uživatel

Kadlece chápu forma by tam byla. Necid ? Ma za sebou 4 utkani --> Vrba tomu rika slusne vytiženi, v lize typologicky stejny hrac napriklad Wágner je mnohem rozehranejsi a golovejsi nez cely Necid nerozumim volbe Necida.. i kdyz se tu bavime o klukovi na lavku.... max dvacet min na zaver..

Reagovat
salami

http://www.eurofotbal.cz/hraci/tomas-wagner-9480/kariera-klub/

golovější? jako jeho statistiky nejsou nijak ohromující, navíc v Plzni se prosadit pořádně nedokázal, tak proč by měl bejt v repre

Reagovat
Greny

Kadlec mi nevadí hraje výborně bylo by škoda ho nevyužít spíš mi vadí Dočkal a hlavně Krejčí ten je tak mimo v posledních zápasech, že to ani není možný . Toho měl pustit do U21 a Dovalil ho tam mohl klidně jeden přátelák nechat na lavce třeba by mu to pomohlo. Když Lavička na to nemá

Reagovat
Gryphonheart

Že Necid naskočil do posledních 4 utkání je fajn, ale co jsem tak sledoval, gól nedal a ještě chvíli, a ve Zwolle bude zahřívat lavičku.. http://www.eurofotbal.cz/eredivisie/2014-2015/reportaz/pec-zwolle-cambuur-leeuwarden-381083/

Reagovat
smazaný uživatel

To je smůla, že Necid za 69 minut nedá ani prd a hráč co ho vystřídá dá do konce zápasu ještě hattrick

Reagovat
smazaný uživatel

Včera odehrál celej zápas, takže to asi vliv nemělo

Reagovat
dave30
Reagovat
smazaný uživatel

Necid-Kadlec (Kozák-Vydra) - Potenciál máme

Reagovat
smazaný uživatel

Je to dobré ale hodňě chybí Vydra

Reagovat
smazaný uživatel

V útoku musí bejt typickej hroťák ňáka svině třeba Lafata

Reagovat
smazaný uživatel

Svině

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Lafata už vyhasíná, už by měl skončit s repre. Máme mladší, lepší - třeba Baroš

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Greny

Ono je možný že po výkonech Krejčího a Dočkala budou oba na lavce a na krajích budou Kadlec a Pilař. a Krejčí s Dočkalem si sednou. Střed asi bude Plašil, Rosa Darida

Reagovat
Eve95

Darida, Vácha, Rosický to měnit nebude si myslim

Reagovat
Greny

Tak naposledy hrál Plašil a celkem dobře zařídil gól a na Lotyšsko s klasickým DM nevím zda bude chtít Vrba hrát ale je to můj názor

Reagovat
Trapný diskutér

ne, to vopravdu možný neni. ani trenérskej sebevrah neposadí jedinýho hráče, kterej mu dává pravidelně v kvalifikaci góly. ani druhýho kterej je pravidelně připravuje.

Reagovat
El-Pistolero-68

Vaclík - Gebre Selassie, Suchý, Holek, Limberský - Vácha, Darida - Dočkal, Rosický, Krejčí - Kadlec.

Reagovat
smazaný uživatel

misto vaclika cech, misto holka kadlec a kadlec na kridlo misto krejciho a na hrot lafata

Reagovat
Gryphonheart

Asi tak nejak bych to videl. Jen nevim jestli spis cecha nebo vaclika, ale je dobry mit dva kvalitni golmany a z nich si vybirat..

Reagovat
El-Pistolero-68

Vaclík/Čech O.K., ale M. Kadlece už v základu nechci vidět, V. Kadlec, když už na křídle, tak hraje napravo, takže leda místo Dočkala, ale ten v kvalifikaci táhne svými brankami, takže proč ho nechat sedět. Lafata/Kadlec je celkem dilema, ale jsem pro mládí.

Reagovat
smazaný uživatel

Vy zmrdi dostanete nalozino

Reagovat
smazaný uživatel

Alene my tiez nastupime takto dubravka - hubocan salata michalik svento - gregus(guede) hrosovsky - sestak duda weiss - jakubko

Reagovat
El-Pistolero-68

Od koho, prosím tě?

Reagovat
smazaný uživatel

Dovolil bych ti tolik komentářů, kolik měl Slovan bodů v EL

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Co potom taky jablonec ty blbecku

Reagovat
partaS

ten Darida tam je úplně zbytečnej

Reagovat
El-Pistolero-68

Koho ale místo něj? Plašila? Nevím, jestli je to velký posun.

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě Pospíšil, skutečně skvělej fotbalista! Bohužel nehraje ve Spartě ani Plzni.

Reagovat
El-Pistolero-68

Může být.

Reagovat
smazaný uživatel

Holek

Reagovat
El-Pistolero-68

No furt lepší než Procházka. O Kadlecovi nemluvě. Tak koho tam chceš z té nominace dát?

Reagovat
mario23

Reagovat
smazaný uživatel

Čech - Gebre, Kadlec, SuperMario, Limberský - Plašil, Darida - Dočkal, Rosický, Pilař - Kadlec /Lafata

Reagovat
caspic

Nevíte nominaci U21 Portugalska pro Čechům?

Reagovat
Sosi

Tak snad posadí Krejčho, Váchu, Dočkala a Lafatu... vlastně všechny sparťany, no...

Reagovat
Posledni Kovboj

Lafata ma ted super formu, vylozene na tom hristi lita.

Reagovat
smazaný uživatel

Dočkal a Vácha by měli hrát, Dočkal určitě.

Reagovat
mario23

Dočkal úplně bez formy, takže toho bych posadil.

Reagovat
DieFohlenBMG

Čech - Gebre, Suchý, Kadlec, Limberský - Plašil, Darida - Rajtoral, Rosický, Hloušek - Necid

na Lotyše takto

Reagovat
smazaný uživatel

6 obránců? Není to málo?

Reagovat
DieFohlenBMG

Hloušek není obránce

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, není, stejně jako Kadeřábek, Limberský, Gebre nebo Rajtoral

Reagovat
DieFohlenBMG

mě taky sere, že nevzal Vydru a Kopice, stejně zas bude hrát Dočkal a Krejčí

http://int.soccerway.com/players/adam-hlouek/24533/

Reagovat
smazaný uživatel

zrovna Kopic je z formy taky

Reagovat
DieFohlenBMG

to nevim, ale na přátelák ho měl zkusit

Reagovat
Skleepy

Reagovat
smazaný uživatel

Čech - Gebre Selassie, Suchý, Holek, Limberský - Vácha, Darida - Dočkal, Rosický, Pilař - Kadlec

Reagovat
mario23

Doufám, že začne dávat Vrba šanci Vaclíkovi, protože at se nám to líbí nebo ne, bude to budoucí jednička reprezentace... Navíc Čech nemá prakticky žádný zápasový vytížení, Vaclík je stabilní jednička.

Krejčího, Dočkala posadit, jsou totálně bez formy... Dočkal od podzimu, Krejčí, od jara, navíc u Krejčího není žádnej progres, stagnuje už 2 roky snad... Jsem rád, že vzal Kadlece, ted proti Teplákám asi nejlepší hráč na hřišti, momentálně top hráč SL.

Reagovat
frankiefcb

Tak proti Slovákům by chytat měl. To s Tebou souhlasím. Nicméně Čech si klidně může ještě těch 5 let dát v bráně repre. Ale je pravda, že odchod z Chelsea by mu jenom prospěl.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že Vrba bude měnit sestavu minimálně, takže očekávám:

Čech- Gebre, Procházka, Suchý, Limberský- Vácha, Darida- Dočkal, Rosický, Krejčí- Lafata.

Já bych dal trochu ofenzivnější sestavu:

Čech- Gebre, Procházka, Suchý, Hloušek- Darida, Rosický, Pospíšil- Kadlec, Pilař- Necid

Reagovat
smazaný uživatel

Hlousek je ofenzivnejsi, nez Limba, jo?

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť mi tady pořád všichni tvrdí, že to není obránce ale ofenzivní záložník

Hlouška jsem tam dal hlavně kvůli věku.

Reagovat
db18

Krajní záložník

Reagovat
smazaný uživatel

Nevite nekdo jake ma Necid statistiky ve Zwolle ?

Reagovat
DieFohlenBMG

1438min/18 zápasů/8 gólů_z toho 6 v lize/2 žlutý, 1 redka

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele