Vrba bral prohru na Slavii jako varování před LM a vyčetl divákům vulgarity
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Zápas blbec, řekl plzeňský Řezník po debaklu na Slavii
02.09.2018, 15:20
Ve šlágru nejvíce běhal Coufal ze Slavie, nejrychlejší byl Tecl
02.09.2018, 10:19
Plzeň jsme přehrávali, i když byla v jedenácti, mínil slávista Zmrhal
02.09.2018, 09:33
Souček: Výhra 4:0 nad Plzní je nečekaná, jsme v euforii
01.09.2018, 22:54
Slavia Praha - Viktoria Plzeň 4:0
01.09.2018, 22:22
Preview: Slavia Praha - Viktoria Plzeň
31.08.2018, 20:01
Vrba věří, že Plzeň bude na sobotní duel na Slavii ráda vzpomínat
30.08.2018, 15:05
Hušbauer věří, že duel s Plzní by nemusel být takticky svázaný
30.08.2018, 12:58
Komentáře (166)
Přidat komentářhttps://tv.isport.blesk.cz/video/4980732/plzen-dorazila-slavit-na-tanku-kde-jsou-ty-m-y-prazsky-rval-sadek.html
To je tak, kdyz si nekdo nevidi ani na spicku vastniho nosu... Vrbo, Vrbo...
První, na co jsem si vzpomněl
No, co se dá dělat. Už se na vás na jaře těšíme, mrdky slávistický.
Nebrec naplavenino sm-t s tebou
to bude už ztráta cca 7 bodů...takže tam pojedeme úplně v klidu
sami jste mrdky
Ty vole, Vrba je zdrcen, že fanoušci vulgárně nadávaj
slavisti jsou moc dylinaci
Toto nikdy nepochopím. To musí byť súper nepriateľ naživot a na smrť? Veď je to len šport.
Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that. - Bill Shankly
lehce ovlivnitelní podprůměrně inteligentní lidé to asi vidí jinak pak vznikají ty kotle a napadání druhých jen protože jejich tričko má jinou barvu a nášivku
Vy tady radši navštěvujte vodní pólo, tam tomu budete třeba ušetřeni.
Ty Pražský mrdky.. jak říkal Šádek, Vám dali pres prdel jak říkal pan Vrba.. nelíbí se mu vulgarity tak jdi jdi val val.. to bude ostuda v té LM
Skoda, ze se nepozastavuje i nad fanousky plzne, kteri pokrikuji jude slavie a navic i v zapasech, kdy se slavii nehrajou
Tak jako Slávista určitě víš, že taky Slávka má chorál, kde se zpívá "jsmééé Slavie, ***** Spartu, tu *****".
Tak to je taková klasika to nesmí chybět
Pravda.
To jde ještě pochopit. Je to chorál a je to sparta, historický rival.
Vrba je p-ca.. na na naaaa na na naaa heeej Vrba smrdí Pojď sem kam jdeš
Trenér Plzně káže o vulgaritách. Viděl jsem jedno video z jejich oslav a kromě urážek Sparty skandovali už jen: "Limberský, ty jsi hovado" a "Pivo, vodka, Becherovka, Pavel Fořt".
Jo jo pane Vrbo, tak to holt bývá. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Když každý týden kydám na všechny okolo, nedokážu udržet nervy ani při obyčejné otázce, tak se pak logicky dá čekat, že se to někde bude vracet.
Ale LM stejně Slavie nehraje takže pohoda
Vzhledem k Sadkovi by ho to prekvapovat nemuselo...
Bože to je nesoudný člověk, po tom co předvedli při oslavě titulu nevím co čekal, udělal by lépe kdyby prostě jenom přiznal, že dneska byla slavie prostě lepší a tečka tohle brečení je fakt ubohost.
Zlaty Banikovci a Spartani, oproti temhle cinsejm mrdkam.
ty seš šašek
dal si jedno pivečko na debakel a pak mluví takové hovna je mi tě líto
Tak když je porážíte, tak se nedivím, že je máš radši
Co se dá dělat, Plzni a Vrbovi to prostě nejde nepřát
Vrbo ty vole.. od tý prohry s Tureckem víc a víc k smíchu
Kouč Plzně si stěžuje na vulgarity fanoušků soupeře, to je síla
Abyste se z toho náhodou nepokálel, pane Vrbo...
Co teda pokřikovali?
Zkurvená Plzeň, nic horšího si ze stadionu neuvědomuju...
Trapacek, ktery dokaze mit vysledky jen v ty nasi ubohy lize. Dneska muze byt trenerem vazne kazdy.
On se ten arogantni kretenek divi, ze se na ne vulgarne krici? On s jeho chovanim je jeden z duvodu, proc je Plzen zkurvena Je parada si takhle vytrit prdel s Viktorkou. Mnohem lepsi je ale to, jak to ty kaspari neunasej
A co čekáš? Je to vyhecovanej zápas o 1. flek, tam prostě emoce budou. Slávistickej kotel si zařve: Zkurvená Plzeň a plzeňskej: Jude Slávie.... to k tomu prostě patří
Co jee Vás tak máálo, vy kurvy co je Vás tak máálo!!
Stejně je kouzelné, jak Slavia nadává na Plzeň, ale nebýt Plzně tak Slavia žádné předkolo LM a skupinu EL nehraje
To podle jake logiky?
Podle tzv. ratuskova koeficientu.
podle koeficientu ty pako
Sparta udelala mnohem vic bodu jak vy. Takze nejaka posrana plzen nam muze vylizat
Aha a ten koeficient delala jen plzen ze.. dokonce i pred tim, nez vubec sama hrala pohary.. to jsou takove kecy, dokonce od fanouska baniku, ktery kdyby se nekdy do evropy dostal, tak podle tve logiky by mel dekovat a ne nadavat na pulku klubu v prvni lize p.s. ty pako
Nedělala jen Plzeň ale Slavia těží z její práce, co na tom nechápeš?
Kde píšu že bysme.týmům neděkovali za koeficient kdyby nám pomohl?
To nepises, ja pisu, ze byste urcite nedekovali, ale tem klubum nadavali, nad cimz se ty v pripade slavie pozastavujes. A k tomu prvnimu odstavci to muzeme klidne otocit, ze plzen tezi z prace slavie loni v poharech a diky tomu postoupili letos primo do LM. Nikdy totiz zadny klub ten koeficient neudela sam, takze tvuj prvni prispevek je nesmysl.
Tak na tom má podíl i Sparta, Liberec, nejen Plzeň Teď zase budeme tvořit snad koeficient my
K rozhodčím:
Je špatný, že tahle komise klidně nasadí rozhodčího z kraje jednoho ze soupeřů.
To pak bude zpochybnitelný vždycky. Buď že nadržuje "krajanům" nebo dělá pravý oak, aby z toho nebyl obviněn. Když už je tahle komise tak "moudrá", měl důvod takovýho sudího vetovat každej ze soupeřů.
Jude Slavie z hostujícího sektoru asi přeslechnul. A snad moc nekompfasuje od Šádka, když mu pražský mrdky dali čtverec
Dneska šli klackem na tank
Jude Slavie není česky. Tomu nerozumí.
buran Vrba kaze o tom, jak se maji fanousci chovat.
A prej "tady je to tak vzdycky", jak si potreboval kopnout. Tak hlavne, ze v plzenskym sektoru sedeli jen atomovi inzenyri skandujici jen " Plzen do toho, nebojte se niceho"
Ty vole vždy když člověk přijede do Plzně tak se tam furt řve Pražský kurvy, jebky, Jude Slávie A že tam mu to nevadí
Nezklamal, on je proste vidlak a jeste k tomu neskutecne ublizenej, coz prokazuje od jeho angazma u repre skoro porad, o to vic je to od nej vtipnejsi
Mě je to jedno ať si říká co chce Každej má někdy slabší chvilku Furt je to 1 z nejlepších českých trenérů a zaslouží respekt co dokázal.
To mu neberu
Najdi mi pasáž, kde říká, že v Plzni mu nadávání na Slavii nevadí.
Nikdy si nestěžoval
Není Slávista.
A najednou mu to vadit bude Mě je to jedno, já to neřešim, jen mi to přijde vtipný
Já mám nadávání rád, patři to ke sportu, diváky a hráče to nahecuje. Na divadelníky typu Šural nebo Sýkora je to dobrá zbraň.
A vadí mi i samozřejmě, když filmuje Pilař nebo Krmenčík... abych jmenoval i Plzeňáka.
I když u všeho je třeba brát, že z gauče situace vypadá nějak a ze hřiště, kde je hráč na špičkách ve sprintu, zas jinak a tam i malej kontakt může způsobit pád.
Ať by řekl cokoliv, tak by to pro takový chytráky jako jsi ty bylo špatně.
Tribuna sever TOP. Doma bezkonkurenčně nejlepší kotel o parník (za předpokladu, že tam fandí víc než polovina ne jenom ten hlouček u "spíkra" jak je to třeba na Bohemce) Ale vždycky když jsem tam byl s Baníkem, tak to vypadalo fakt moc dobře.
Je teda pravda, že mají oproti nám výhodu ve stadionu, protože ve Vítkovicích kilometr od hřiště nebo na Bazalech ani není/nebyla možnost udělat podobný kotel a na druhou stranu celkově bude ta atmosfera při těch návštěvách 10k asi lepší u nás, protože se snažíme víc zapojit zbytek a jede většina kotle. Ale nehádám se... ono je jedno kdo je lepší nebo horší. Pro český fotbal jenom dobře, že se fotbal zvedl jak na Slávii tak v Ostravě.
Vy máte výhodu v těch lidech, že tomu kotli dost pomáhají, v tomhle je Ostrava specifická A mít podobný stadion jako my, tak kotel máte podobně nařachanej. Zase máte top výjezdy. Ale jak říkáš, je jedno kdo je horší či lepší, pomáhá to lize
já bych neřekl ani tak Ostrava, ale spíš to je tak nastavené. Když ta úroveň fandění klesne pod nějakou úroveň vezme si do ruky mikrofon druhý spíkr a nahecuje to dokud lidi nefandí.
A to zapojení tribun je taky dané tím co řve kotel (několikrát celý stadion za ramena, druhá strana odpovídá a nebo hymna atp...) a tribuny v Ostravě jsou už zvyklé, tak se prostě většina z nich zvedne. A to zapojení zbytku stadionu ve Vítkovicích už taky není asi takové jako na Bazalech. Hlavně proto, že když není plno tak je kotel od zbytku strašně daleko a je tam mezera jak kráva A taky není výjezd jako výjezd - loňská Olomouc hrozná na ten počet lidí, letos to šlo. A včerejší Liberec byl zase hodně nadstandartní myslím i na nás.
Ono se to zase zvedne, Baník byl teď delší dobu ve sračkách a to nepřidá. Ale vapadá to, že jste to nějak přežili.
Přesně tak. Občas se stane, že jsem v okolí jeden z mála, kdo fandí, ale proti Dynamu to bylo úžasné celou dobu.
Dokonce i tribuna jih kam chodí fakt takový ty lidi co je to ani moc nebere, tak fanaticky fandili
Vy máte špičkový výjezdy, kdysi jsem byl v kotli Baníku, když hrál na Bolce a byl to super zážitek. Až na ten kordon poldů po zápase. Jeden polda tam poskakoval s kamerou, tak jsem se mu do kamery usmál, řekl Dobrý den - ten čuměl jak vidle z hnoje - a šli jsme dál.
"vyčetl" Pak se divíte, že Vrba reaguje "napište si co chcete"
jak psal dole wikingskrin, Plzeň je banda namyšlených kokotů s několika výjimkami... plzeňští fandové jsou většinou
Cela Plzen se v prubehu nekolika let proměnila na namyslene kokoty, strasne sem jim pral uspech po X letech "nadvlady" ACS, bylo to ambiciozni sympaticke muzstvo/klub, ale uspech jim vlezl do hlavy ted jsou to namysleni chudacci od majitele pres trenera - Vrba se z nich chova mnohdy jako to největší hovado, tak po fanoušky. Už mezi ACS a Plzni nevidim nejmensi rozdil. Kreten vedle kretena
Jako změnili se dost k horšímu Ale jako nevaděj mi
Tak je to bohužel s každym klubem... stejně jako i se slávisty tady (s většinou, ne se všemi) po "obrození" a příchodu Číňanů s Luftjardou. (jenom v Ostravě to přišlo s pádem do druhé ligy )
A když se zvedli tak tu zůstali jen ti v pohodě U nás ale třeba zmizel záhadně Oblomov
Oblomova je hrozná škoda. (stejně jak Ozzyho)
Oblomov nás stál postup přes Anderlecht a málem i titul Nedivím se ti
Velká chyba, že Pivarník nedostal víc času. Měl na to ten tým přestavět, omladit a nebál se privést cizince. Vrba je pro Plzeň neperspektivní trenér, který jí už nemá co dát a tým staví na známých legionářích, kteří už na to prostě nemají. Z krátkodobého hlediska to Plzni vycházet může, viz loňský titul, ale dlouhodobě je to cesta do hrobu a projevuje se to už letos. Bídné výkony od začátku sezóny, na Slávii si absolutně neškrtli, a nemít pozici ve skupině LM jistou díky dobrému ligovému koeficientu, tak bych jim v předkolech absolutně nevěřil.
To odstřelení ho je bude ještě mrzet, Vrba přinesl úspěchy ale za cenu neobměňování kádru Každopádně musí posílit
Vy jste fakt nemocní. Na každej post v kádru máme mladého hráče, kterej je připravenej nastoupit.
Na stopera ne.
Jak ne? Hejda a Pernica. Do toho Hubník a Hájek. Já bych se Slavii teda neměnil.
Kdybych promichal kádr se Slavii, tak bych z toho bral něco jako -
Koza - Řezník, Deli, Hejda, Limba - Horšovský, Souček - Kopic, Horava, Stoch - Krmelec.
To je víc než dobrý. A jeden smolnrj zápas na tom nic nemění.
A kdo z těch 4 je mladý, jak si psal?
Tak za mě jsou až na Hubníka mladí všichni.
...já je teda spíš beru jako hráče v nejlepším věku, než jako mladé hráče.
Ok, já beru hráče v nejlepším věku jako mladé. Každopádně na měřítku věci to nic nemění, nahrazovat hráče v nejlepší věku stejně nedává smysl. Navíc Hejda je špička. (teda doufám že bude i po tom zranění). A koukni na konkurenci, Sparta tam má největší slabinu a Slavie tam má dva negry, co to maj úplně na parku.
2 negry co to mají na párku? To ses posral, ne? Zrovna oni 2 dost dřou pro ten tým a máme v nich nejlepší stoperskou dvojici v lize(pokud Deli drží), i s Jugasem a Kudelou to má dost vysokou úroveň
Nechtěl bych ani jednoho z nich. Možná mít k nim Repku, tak jednoho bych vzal. Ale tohle je přesně ten typ hráčů, co naprosto neunasim. Lezernost prostě ne. Jo, dokážou zahrát dobře ve velkým zápase, když mají motivaci. Ale pak zeserou několik zápasu proti slabým týmům. Však uvidíš sám, že vás budou stát ještě dost bodů a postupů.
To si děláš ze mě prdel, ne? Deli neudělal u nás snad ještě jedinou chybu a Ngadeu je taky perfektní. Zrovna oni 2 jsou pomalu to nejlepší z celýho kádru spolu ještě se Součkem a se Stochem.
Ale prosímte, kolikrát zkouší trapný klíčky vzadu, kolikrát přihrávkou soupeři do šance, kolikrát se vyserou na souboj bojovnost nula. Akorát se vyhecujou na velký zápasy.
Právě to z nich dělá rozdílový hráče. A kdy se vysrali na souboj? Oni 2 tam jsou pomalu největší dříči.
Kolik zapasu slavie jsi videl ze tak soudis ty jarmile? Chyby dela kazdy a Pernica by o tom mohl vypravet ne?
To víš u nás jsou lidi zvyklí na stopera typu velkého kolohnáta nekopa co umí tak akorát odkopnout balon někam do prdele a rozehrávka žádná, to kdž se pak objeví stoper typu Dli, který má lepší techniku, jak většina hráčů naší ligy a dovolí si vzadu kličku a konstruktivní rozehrávku, tak jsou z toho na větvi a nechápou co, že si to jako ten obránce dovolil. Deli je o parník nejlepší stoper u nás a akorát to tak vypadá, že dělá věci ležerně, protože si rozumí s balonem a dělá věci ladně a né křečovitě.
A Ngadeu má taky výbornou techniku a umí udělat nějakej ten tríček Jinak souhlas pokud je Deli zdraví tak o parník je nejlepší
Btw sorry za překlepy, ale autocorrect si jede vlastní ligu..
To je doufam vtip, vždyť Kozáčik je horší než Hruška i Kolář, vaši krajní beci jsou oproti našim úplně v lese. Místo Stocha Sýkoru a nevím jak jsi mohl vynechat Hušbauera.
Cely je to kravina, ale ten Husbauer to uplne zabil.
pls
Nema cenu na nej reagovat. Vidlak co je absolutne vlese z tech svych sracu co si mysli jak skvely jsou a pak ve vysledku pet let v edenu nevyhrali a nedali ani gola a pritom je to skvele postavenej tym a nikoho by nechtel
Je to retard lepsi se nerozcilovat nad hloupou osobou
Coufal > Řezník, Ngadeu > Hejda, letos i Bořil > Limberský, Hušbauer > Hrošovský tak zase neprehanej
Husbauer Nejen ze porovnavas uplne jine posty, tak i v globale je to neuveritelna picovina.
A že ty hráči jako Petržela, Hubník, Zeman hrajou přímo úžasně
Což samozřejmě nijak nesouvisí s posílám, neboť na každej z těch poštu máme náhradu v kádru.
Ale jo, to taky netvrdím ale vy potřebujete kvalitu. Tu tam na některých místech moc nevidím. Křídla jsou až na Kopice tragédie, stopeři taky nic moc.
Nesmysl.
Tak jestli ti to takhle stačí
Bohatě. Akorát to chce dva backupy a to do brány a za Limbu. Jinak je to nejlepší kádr, co jsme kdy měli.
To se nevylučuje s tím co jsem napsal. Ale ten tým vám dost stárne a Hubník, Petržela, Kolář jdou ve výkonosti dost dolů. Určitě bych o posilách přemýšlel
Ty ses dementní? Už 3x jsem ti napsal, že za ty hráče máme náhrady v kádru a ty pořád meleš něco o posilach
S tebou to nemá cenu, jestli si myslíš, že to co máte na lavičce je kvalitní, tak prosím. Však poznáš realitu a ještě za toho Plška budeš v zimě rád
Kolar letos nenastoupil, místo Milana jsme přivedli Ubonga a místo Hubníka Pernicu. Ale to pro tebe nejsou posily. A měřítko toho jestli jsou nebo ne je včerejší smolnej zápas. Miluju tohle pokrytectví. Plsek mi vadit nebude, ale není potřeba.
Hele nechme toho, mě stačilo co tvrdíš o Ngadeuovi či Delim. Jinak proč nehraje Ekpai, když přišel jako náhrada za zeleninu, když zelenina předvádí to co předvádí? Hubník taky marnej.
A co jako podle tebe predvadi zelenina?
Šílenosti Hraje prostě blbě. Jinak netvrdím, že máte špatnej tým, to vůbec, ba naopak.
máte totálně vyčpělý tým a že máte náhrady, Která z těch náhrad hraje? Kromě Pernici nikdo. Hraje pořád dokola čím dál víc pomalejší Limba, marnej Hubník, šílenej Petržela a Zeman od začátku prostě hrát nemůže. Proti slabejm vám to stačí, ale proti týmu co hraje fotbal to dávat nebudete
To on ale nepochopí. Jedinej Pernica hraje a to ještě nenahradil Hubníka
Ty vole, tak si nejdriv precti vlakno, nez zacnes rozumovat. King tu pise, ze potrebujeme posily. Ja rikam, ze je nepotrebujeme, protoze je uz mame v kadru. Nikde neresime to, jestli hrajou ti, co maji hrat. Ale nejake dlasi posily by na veci nic nezmenily.
no myslím, že křídlo a levýho beka místo Limby potřebujete jako sůl a ideálně oba hned do základu.
V lize neni lepsi bek, jak Limba. Ale souhlasim, ze backup by se hodil. Jen nevim koho, Zeleny sel radsi lestit lavicku/tribunu do Slavie. A nikdo jinej se mi z ligy nelibi.
Kridlo neni treba.
Coufal, Béřa, Chipciu a teď i Řezník jsou lepší než Limba.
+houska
co ma houska s levym bekem omg?
Souhlasím K čemu posily, kdy ani nehrajou? Možná by potřeba ani nebyly, v kádru nějaký hráči jsou, jenže nehrajou a ani se nijak nezapracovávají do sestavy a jen věčně vysedávají na lavičce např. na úkor Petržely, kterej jde "výkonnostně dolů" už tak 3 roky a přesto hraje pořád základ. Vrchol byla jeho včerejší střela k rohovýmu praporku. Jinak první ostřejší zápas a hned 4:0, a za 2 tejdny zápas doma s CSKA, kterej jestli to 3. místo myslí vážně, tak by měli vyhrát.
Neni jedinej post, na kterej bychom potřebovali posilu. Možná backup za Limbu a nadějně gólman.
souhlasím....ale....
na druhou stranu si myslím, že to, že má liga celkem spád, padají góly a nehrají se ty "zanďoury" jako dříve (kdy i slabší tým se snaží hrát fotbal), patří Plzeň mezi první průkopníky, kdy to nastartoval právě Vrba. Opěvoval se jeho útočný systém hry, plné kombinace a napadání...pak samozřejmě se dává více šancí těm "mladším" trenérům, kteří vyznávají také fotbal a ne zaparkovaný autobus ve vápně a vyčkávání na 1-2 brejky za utkání...jako bylo za Kotrby, Jarolíma, Tobiáše, CIpro, Koubek, apod apod...
Vulgarity na stadiony nepatří! Chodí tam i malé děti
NE.. děti mají chodit spat po večernícku. To znamena nemaj tam co delat kdyz se hraje večer.. asi nevis kolik sprostejch slov by se doslechli od samotnejch hráčů a trenérů.
Je to nemorální. Toto prostředí je nic dobrého v tomto věku nic pozitivního nenauci. Maximálně tak zvedat pravačku, nadávat dospělým a pít hnusné stadionové pivo.
No né, Vrba si všiml, že se na stadionech i nadává.
PROHRU BERU NA SEBE !
jo, to vlastně řekl gólman Jablonce Hrubý ...
Jak nemam rad ani jednoho (resp. ani jeden z tech tymu), tak tady si to Plzen vypila do dna. A za ty mrdky ji to I patri…
S tímhle výkonem budou akorát v LM pro ostudu. Snad se poučí a budou hrát důstojnou roli, kterou zakončí postupem do jarní fáze EL.
Blbost
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele