Vnitro vede správní řízení s Baníkem, klubu hrozí rok bez diváků
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Duel Sigmy s Ostravou byl bez ultras, hráči to na kulise poznali
05.05.2014, 21:58
Asociace klubů chce, aby se kvůli vulgaritám nepřerušovaly zápasy
30.04.2014, 12:41
Zápas Olomouce s Baníkem hodlají fanoušci bojkotovat
28.04.2014, 11:24
Lukeš se loučil s Baníkem, na vedlejším hřišti a jen s fanoušky
27.04.2014, 12:57
Kluby schválily návrh na přerušení duelu při výtržnostech
03.04.2014, 16:54
FAČR chce přerušovat zápasy v případě vulgarit fanoušků
01.04.2014, 17:00
Kluby podle ministra vnitra s chuligány nebojují
28.03.2014, 18:58
Baník musí za fanoušky zaplatit 300 tisíc korun a má podmínku
27.03.2014, 18:04
Chovanec chce, aby fotbal lépe využíval stávající legislativu
26.03.2014, 19:56
Pelta s Chládkem chtějí registraci fanoušků i policii na stadionu
24.03.2014, 17:00
Klubům chybí možnost zakázat chuligánům vstup na stadiony
24.03.2014, 13:35
Pelta chce jednat o změně legislativy a zákazu vstupu na stadiony
23.03.2014, 17:46
V Ostravě bylo zraněno i 11 policistů
23.03.2014, 10:23
FAČR po řádění fanoušků v Ostravě volá po změně legislativy
22.03.2014, 21:11
Komentáře (240)
Přidat komentářA všimnou si vůbec fotbalisti rozdílu?
Pokud se nepletu, tak má Baník třetí nejvyšší návštěvnost v GL. Takže by si toho nejspíš všimli =)
To jo, ale příští rok bude mít nejvyšší v NL... To už snad klapne.
banik patri do druhe ligy
1.) diky fotbalu co hrajou
2.) diky fanouskum co maj
Není nad to fandit od monitoru, co?
starej se radši co má za fanoušky man u
ty si ale to, odkud si přišel na svět
Ze stejného místa jako ty.
Z jeho mámy?
Jako nepřehání to už trochu. Jako jo klidně jsme si ty 2-3 zápasy zasloužili zavřít, ale tohle už je i na mě moc.
že četka napíše horní sazbu, tak to určitě tak dopadne, že? ... manipulace, lekce první
Na mě je moc i to, že to vyšetřuje ministerstvo vnitra a hrozí uzavřením stadionu.
vaše smula. a dobře vám tak. vždyt se bál i rodiny s dětmi
podle fans Baniku zadny rodiny s detma neexistuji..
Hele, to myslíš opravdu vážně? Laskavě negeneralizuj fans Baníku, pokud tedy chápeš co to znamená..
Jestli nesouhlasíš s tím názorem, tak nepatříš mezi fans Baníku a tudíž taky neexistuješ
Komedie,vypada to ze politici objevili dalsi formu populismu-zatocime s fanousky..
jenomže tady není řeč o fanoušcích, kteří přijdou na stadion fandit, ale o bandě vypatlaných bezmozků, kteří se zajímaji jenom o tom jak vyvolat konflikty a vytrhat a ještě líp podpálit co nejvíc sedaček a porvat se... To se pak už ani nedivím že normální člověk už ani na stadion nepříjde, nedejbože vzít na fotbal děti, aby se pak bál co se semele, ještě když se ta bandy debilů mezi tyto slušné lidí schovává. To bych blil z tohoto
taky názor...
Nejčastější výroky chuligánů: "My za to nemůžem! Začali policajti!" "Vše je zmanipolované médii, nic takového se nestalo"
Byl si vůbec někdy na fotbale, že takhle meleš?
jasně že byl a několik krát na baníku a dlouho tam zase nepudu
To je tak vtipné,nebo chceš být zajímavý?
Je pravda, že skutečně si za to často můžou fanoušci sami.. Byl jsme na výjezdu v Brně a když ti do míst, kde nemají fans co dělat skočí fanoušek, kterého třikrát upozorníš ať jde pryč a on stejně si dělá co chce ( naprosto zfetovaný nebo ožralý ), tak ho prostě musíš chytit a snažit se ho vyvést.. Následně všichni začnou skandovat nechte fanouška a už za to můžou pořadatelé..
Blbost... Nejčastěji se řve: "Policejní stát!"
ale houby, nejcasteji se rve "cesky fotbal pro fanousky" a to hned po tom, co spali pulku stadionu a zacnou mlatit securitaky..
Můžu vědět kdy, kdo a kde spálil půlku stadionu?
Nikde, ale i kdyby jo, tak to nezazije na vlaszni kuzi, protoze na vyjezdy nejezdi. Kamarad od jeho kamarada rikal, ze na vyjezdech se fans mlati
A že se něco chystá
Bodejď by ti kkti sestoupili a dostali i ten zákaz a celé Bazaly zbourali
Jdi si fandit baletu a nedržkuj tady
Myslim, ze vlada a vnitro by meli resit dulezitejsi veci nez tohle. Akorat mi prijde, ze chcou timhle odvest pozornost od vlastni neschopnosti... btw - uz neplati to pravidlo od Fify ci Uefy, ze se politicke instituce nesmi michat do rizeni fotbalu?
tohle spolu nesouvisí ne? tohle je jakoby bezpečnost a do toho se míchat můžou..
dělají akorát ostudu, tím, jak hrajou a ještě víc tím, jaké mají fanoušky..člověk aby se pak styděl říct, že je z Ostravy nebo z Moravy obecně
chudáčku
Ty jsi dement a s tou Moravou jsi to jenom umocnil
ale jen o chlup menší, než-li ty
Proč by si se měl stydět?
protože při slově Ostrava si každý vybaví hovada z Bazalů..prostě vizitka Ostravy
Každý ať se stydí sám za sebe,já nic neudělal proto se nemám za co stydět,já jsem fanoušek Baníku(klubu)ne fanoušků.
pěkný alibismus, ale v životě to funguje trochu jinak, tak zkus jít někdy ven..třeba i z Ostravy někam dál
Kemo já nejsem z Ostravy(Bohužel-ptž se nedostanu tak často na stadec) jen Baníku fandím od mala...
tak to pak tedy doporučuju navštívit Ostravu
Ty vole,říkám že jsem fanoušek Baníku.To znamená že už jsem v Ostravě byl...
Ty si těžký tragéd
takhle to funguje jen u hloupých lidi, kteří jsou tak hloupý, že jsou schopní pouze generalizování.
Strašný
Kdyžtak mě opravte, ale nepamatuju si že by bylo vnitro takhle aktivní třeba po nedohraném zápase ondášovky SKS - Sigma. Tam to snad pořadatelé zvládli líp než na bazalech? Zase hon na čarodějnice
snaha se politicky přiživit a nasbírat voličské bodíky na ktuálním tématu, nic víc
Chovanec je idiot, to se ví dávno. Já jsem byl rád, že už nebude hejtman, ale oni tam dokázali dosadit ještě horšího člověka.
Tehdy tam byl ještě John, ne?
... na vnitru...
Tak tam vyšli na plochu a "demonstrovali" tam asi půl hodinky, než naběhli a začli dělat bordel, já v tom vidím rozdíl oproti tomu jít mezi ostatní lidi, začít trhat sedačky a házet je pár metrů od rodin s dětmi
Pokud jsi tam nebyl, tak tohle raději nekomentuj. Děkuji.
Jak víš, že jsem tam nebyl? Děkuji.
co to je zase za kokotina?
Tohle nikdy nepochopím, fanoušci udělat ostudu svému klubu, ten musí platit pokuty, je z toho průser a místo toho, aby sklopili uši a cítili se trapně za to co provedli ještě dělají ramena a nadávají, že se je někdo rozhodnul radikálně řešit.
jenže tu ostudu nedělali fanoušci toho klubu...ti pouze na těch několik imbecilů doplácí..
Jo to je fakt, za všechno můžou ti Poláci, za všechno co Baníkovci dělají
Ty takovým lidem říkáš fanoušci? Já třeba ne.
já neříkám že to udělali jen poláci...bylo tam spousta ostraváku, který jak je rok dlouhej Baník vůbec nezajímá, ale jakmile přijede sparta, tak musí jít světu naplno předvést svou demenci..
prostě pro tyhle individua sedí označení vandráci. Nezajímá je fotbal, hlavně, že si zařádí, jak přijede Sparta.
Tak je nějak vykopejte nebo tak něco...
uši bych klopil, kdybych ten bordel dělal taky. Na ten plot neútočilo 14 000 lidí ale pár debilů, co by mělo klopit uši a cítit se trapně.
Mesic bude bububu a zase bude klid. Vzdycky si neco vlada najde, v TV nic jineho neslysite a pak vse vysumi napr. Smejdi, exekutori, bankovni poplatky ...
Oni na druhou ligu stejně chodit nebudou :) :)
Oni budou chodit i na MSFL troubo
Jojo, škoda že nemají větší stadion, mohli sestoupit až do čtvrté a překonat rekord Rangers v návštěvnosti
To už je dobrá komedie že by ego pana Chovance nezvládlo tu diskuzi na vršovickým nádraží? ale jo nějak o sobě musí dát vědět..co taky od toho falešnýho a prolhanýho člověka čekat. Zavřít stadion na jeden zápas a pokuta by byl přiměřenej trest. Ale místo vymyšlení picovin a represí, na které doplácí ti kteří s tím nemají nic společnýho, by se měli starat o to aby policie jednala podle platných zákonů a postupů. Proč už ty hovada co dělali ty výtržnosti nesedí ve vězení. Klub a pořadatelská služba v tomhle případě selhali, ale byli už potrestáni od disciplinárky. Teď by ti vepři z vnitra se mohli zajímat spíš o to jestli neselhává taky někdy policie a né se snažit si těmito kravinami zlepšovat sympatie u veřejnosti...
A to jsem si rikal ze ten Chovanec ma aspon trosku rozumu
zavrit ten hovadinec, pak zbourat a postavit tam neco smysluplnyho a ty hovada vyhnat do prace..
Bože ty jsi, ale dement. Začni uvažovat normálně a nebuď závislý na stále stejných krávovinach ohledně Baníku, které se v tvém tupém mozku urodí!!!
sám si tupý dement
Tak teď aby se samou hanbou propadl.
Tebe vyhnat na stadion ty hovado, ať poznáš, jaké to je tam být a dostaneš se do skutečné reality, ne té virtuální, ve které furt žiješ. Nevíš vůbec nic a meleš sračky neustále.
Pojd hovadko, pojd mi povypravet, co jsem udelal spatne, kdyz jsem ted byl na Dukle, s nikym jsem se neporval, nic jsem neznicil, na nikoho jsem nic nehazel a presto jsem si pekne zafandil.. Co jsem jen udelal jinak, nez typickej banikovskej fanda?
Jako správný přicmrndávač tohohle humbuku si měl jít a sundat ten váš transparent Pelto chcípni.
Pelto chcipni je pres caru (ale ja ten transparent ani nevidel), ale Pelta ven a Mira Pelta nema curaka je uplne vklidu.
...ale úplně v klidu... A co rodiny s dětma?Myslel si na morálku těch dětí?
a ty si myslis, ze deti nikdy neslysely slovo "curak"?
Od té doby, co přijela Plzeň na Duklu, už takové děti nejsou.
Ty vole...
ted jsem docet biografii od smicera a prave kvuli temhle nadavkama a sprostymu fandeni atd se boji brat deti na stadion a nebere je tam a urcite nebude sam.takze jesti si myslis ze je normalni takhle fandit tak je to smutny a kdyby se s takovyma dokazali kluby vyporadat tak by meli vetsi navstevy a vratila by se na stadiony dustojnost
ja nerikam, ze je to spravny, ale ze to neni nic, co by se vymykalo dnesnimu slovniku deti
tak zalezi jak kterych deti a kde a kdy to slysi.prave ze on rikal ze se snazil aby jeho deti neslyseli tyhle nadavky a darilo se mu to a pak po deseti minutach na hlavni tribune uz umeli vsechny a ptali se ho co to znamena.a to je proste spatny.
Jasne, ja to taky nemam rad. ALE nechces mi rict, ze kdyz se projdu dneska po ulici, ze neuslysim na kazdym kroku tyhle nadavky, ze ne?
Možná slyšely. A to teda znamená, že je to vlastně jedno, že je můžeme brát na stadión a dělat jako že je to vlastně normální, když se takhle mluví? Jistě, jednou se to taky naučí. Ale čim dýl, tim líp. Až budeš mít děti, pochopíš...
Nestavte me proboha do role, kde bych mel obhajovat sprosty pokriky. Mne se to nelibi a tecka.
Pokud nechápeš, že je to pro rodiče důvod nevodit děti na fotbal, tak se do tý role stavíš sám...
A kde jsem neco takovyho napsal? Ja jsem jen rekl, ze je slovo "curak" porad lepsi, nez nadavani at nekdo "chcipne". Ale neschvaluji ani jedno. A chapu rodice, kteri tam kvuli tomu nevezmou svoje deti.
a ty si myslis, ze deti nikdy neslysely slovo "curak"? .... to neni nic, co by se vymykalo dnesnimu slovniku deti .... timhle podle mě dáváš celkem jasně najevo, že to pro tebe neni důvod nevzít děti na fotbal. Takže i když to třeba obecně odsuzuješ, tak v kontextu vodění dětí na fotbal to nevidíš jako důvod je nevodit, takže to obhajuješ.
Já si třeba myslím, že hlavně před svými dětmi by to neměli řvát ty rodiče. Děti hlavně sledují chování rodičů a často přebírají jejich chování. Já bych neměl problém vzít dítě tam, kde se mluví sprostě, ale sám bych se těm projevům vyhnul. Děti by neměli žít úplně ve skleníku (který je stejně nemožný), ale je třeba jim vysvětlit a ukázat na sobě, co je správné a co špatné.
Tak to je samozřejmý, ale když vemu dítě do prostředí, kde uslyší nadávku každý dvě minuty, nebo když uvidí, že to řve celá tribuna, tak co si asi bude myslet? Že všichni okolo jsou "špatný a nevychovaný", nebo že to ten táta s tou slušností přehání a že to zas takovej problém neni? Samozřejmě že skleník a izolace je blbost, ale celkem logicky asi nebudu děti rád brát do prostředí, kde se jeví, že sprostý nadávky jsou normální...
Ja rozhodne nepodporuju sporstou mluvu, ale nemyslim si, ze tomu pomuze jejich izolace. Ja si myslim, ze jako vzor jim slouzi prave rodice a kdyz pujdu nekam se synem nebo dcerou a ona uslysi sproste slovo a zepta se me na to, nebo ho pouzije, tak ji normalne vysvetlim, ze se to nedela, ze je to neslusne apod.
Jistě, ale pokud to uslyší v takový míře a od tolika lidí, jako na fotbale, tak pak se "že se to nedělá" vysvětluje celkem blbě I když samozřejmě záleží na věku dítěte, čim je starší, tim už je pro něj snazší pochopit, že "se to nedělá", i přesto že to slyší od tolika lidí...
...já nevim, ale ta nevhodnost je zhruba stejná jako s těma násilnostma a ostatníma věcma
Typickej?Tak si kokot?
je jen provokuje
ale musel si přece aspoň potkat toho bájného zlého securiťáka co za vždy za všechno může
jo, par jich tam stalo a tvarili se tak zle, ze jsem je chtel vsechny vymlatit, ale byl jsem tak odvaznej, ze jsem se schoval za skupinu nasich fans a hodil jsem po nich sedacku
Typický baníkovský fanda je ten, který celý zápas podporuje svůj klub, ať už hlasivkama nebo jen pouhým tleskáním. Že se najde pár dementů z polské strany příznivců, kterou už delší dobu odsuzuju a přidá se k nim pár ještě větších dementů od nás, to už je věc druhá. 99,999% lidí přijde na zápas normálně fandit a vždycky se najde nějaký ten kretén co má v hlavě vymrdáno. Třeba jako ty, ale trochu jiným způsobem. Že jsi byl na nějaké Dukle, kde přijde 500 lidí z tebe snad dělá nějakého super fanouška? A vůbec, pochybuju, že jsi v životě na nějakém fotbale byl, když neustále meleš neskutečné nesmysly. Viz názor na věc s Peltou.. seš mimo.
Nic... dělal si to co drtivá většina fanoušků, co byla ten den na Bazalech.
vubec na něho nereagujte..třeba ho to pak přestane bavit a přestane ty jeho hovná psát...vždyt jemu jde jen o to aby tu mohl někoho provokovat...asi je jeho život prázdný a tak tady má aspon pocit že je hrdina
On nejezdí moc, bo se prý něco chystá
tobě ten palec opravdu hodně bolí..
Ach jo, proč vám to tehdy Sparta pustila
chce se mi s té diskuze blít...
...nápodobně...
tak se ohol
tak to je mi tě líto, ale mě se chtělo blít když sem viděl co se dělo na Bazalech...
Komedie pokračuje, nejde se nesmát.
A za co chtějí trestat Baník? Za to, že zápas byl co se týče bezpečnosti zorganizovaný jako každý jiný, podle platných zákonů? Chtějí trestat Baník za to, že to právě oni nejsou schopni zajistit, aby se dodržovala platná legislativa, aby policisté byli v případě nouze na stadionu, aby se trestalo to, co se trestat má a to pořádně? Chovanče, začněte u sebe. Trestat klub je populistický krok, kterým se zavděčíte akorát hloupý lidem, jako je například Nobody a další.
Nejvic se mi libi nadavani na Chovance, kterej je tam par mesicu
Zaprvé nevím, jaké nadávání na Chovance sis v mém komentáři přečetl. Zadruhé i kdyby tam byl den, on je ten, který chce Baník potrestat.
a využít tak platné legislativy, což je v pořádku
To samozřejmě není v pořádku. Baník přijal všechny opatření, nic nepodcenil. Ale jo, pojďme teď si alibisticky nalhávat, že pořadatelská služba taková, jaká dnes je, je schopná si s takovými výtržnostmi poradit.
Chovanec se chystá potrestat Baník za to, že on, jeho předchůdci a svaz nebyli do této doby schopni zajistit na stadionech pořádek.
na stadionu si mají pořádek zajištovat kluby, házet to na policii je nesmysl. Já sem pro to aby kluby měly co nejširší možnost pravomocí v tomto, je třeba přijmout tvrdá opatření, jenže to zase začnou vřískat ti rádobyslušní fanoušci o represích.
Copak něco házím na policii?
Jo ty to myslíš takhle. A proč by nemohla policie dál zajišťovat pořádek? Stejně na ty zápasy jezdí, jen stojí venku, tak není už jedno, jestli jsou před stadionem nebo připraveni na něm? A kluby si evidentně nejsou schopny pořádek zajišťovat, takže tady budeme vytvářet něco, na co nejsou podmínky?
Až na to že jestli se mu to povede, nežijeme v právním státě.
podle vašeho výkladu asi ne, ale to jej opravdu nijak trapit nemusí
Ale je to nesympatický zmrd a darmožrout!
nechci se vubec zastavat baniku ale kdyby svaz a policie delali svoji praci tak uz je na stadionech davno klid.uz davno mel by pro par desitek lidi,co chodi neustale delat bordel, narizen zakaz vstupu na stadion.dale nechapu proc samy kluby proti casti fanousku, co dela problemy, razantne neodstoupi a nedistancuje se od nich.prichazeji kvuli nim akorat o penize a jsou mensi navstevy.
ono právě ta policie s těmi kluby tak moc nespolupracuje...před několika lety byl na bazelech se spartou prakticky totožný incident jako ted..taky došlo k ničení stadionu, vytrhávání sedaček...několik lidí bylo zadrženo, ale jestli tehdy nakonec někoho obvinili netuším...Baník tehdy chtěl po policii osobní informace o těch výtržnících kteří ničili stadion aby po nich mohl vymáhat škodu a peníze za pokutu, ale policie tehdy vůbec nebyla schopna s klubem spolupracovat..
proto pisu ze policie nedela svoji praci.ted by taky mel banik vymahat skodu na tech lidech co to zpusobili a policie by je mela identifikovat a melo by se jim to strhavat z platu.nekolik let furt dokola a misto toho aby se zacalo jednat tak se vymysli jak co nejvic zneprijemnit navstevu normalnim fanouskum
svoji praci v prve rade neplni kluby a nikdo jiny. Banik si za vsechno muze sam...
ja jsi myslim ze chyba je na obou stranach a hlavne v komunikaci.klub ma taky omezeny moznosti.neumim si moc predstavit ze poradatele pujdu do kotle hostu a vyvedou nekoho kdo ma zahaleny oblicej napriklad.taky nevim jak muzou podle zaberu identifikovat a zadrzet ty co delaji bordel.cela komunikace nefunguje a asi kluby poradne nechteji ale nevim proc protoze jim yhle fanousci hrozne financne skodi
V prve rade svoji praci neplni rodice, kdyz jsou schopny vychovat takovy hovada..
jeste predtim ale prarodice, ze vychovaji takove rodice
to nemusi byt pravda, cast se stane, ze si lide reknou, ze chteji vychovavat svoje deti jinak a pak to dopadne treba takhle..
to je z casti pravda.me by treba nikdy nenapadlo vytrhat sedacku atd. ale zase je proste cast lidi a je jedno jak jsou vychovany ale proste to jsou hlupaci ktery si snazi neco vykompenzovat atd
Na jednu stranu tady ukazuješ na rodiče, že vychovávaji hovada, na druhou stranu nechápeš,že rodiče nechtěji brát děti na fotbal mimojiné i proto, co všechno tam uslyší... Tak trochu to spolu souvisí, nemyslíš? Když nechci z dítěte vychovat hovado, tak se rozhodně budu snažit o to, aby jako hovado nemluvilo...
Samozrejme a tak je to spravne.
V názvu by mělo být AŽ rok bez diváků. Dokud nebudou státem podporované represe, tak je to jen snaha o popularizaci samotných politiků. Proč řeší vždycky až následky a nejsou ochotni najít řešení, které by něčemu takovému předcházelo? Tohle je vlastně plivnutí do tváře opravdovým fanouškům, kteří chodí a fandí slušně. A netýká se to jen Baníku. Ti pitomci, co tam dělají bordel tam beztak nejsou kvůli fotbalu.
jak tak čtu ty vaše komentáře, tak se mi chce z velké většiny blít...
Nejdriv policie CR rekne, ze svaz a FCB spolupracoval na nejvyssi mozne urovni a neslo tomu co se stalo zabranit a ted tohle . Oranzovy populismus v akci
Trestat klub je k ničemu. Naopak, pokud si ti idioti házející sedačky tu svou zkratovitou chvilku pořádně odserou, tak to podobné idioty v budoucnu odradí.. Ani nemusí být zákaz na stadion, fér by mi přišel finanční trest odpovídající podílu pokuty a škod. Něco jako když jsi vypatlaná hlava a cestou z hospody rozkopeš zastávku.
Přes oni si myslí, že tak potrestají ty, co dělali bordel. Ale oni tak potrestají ty, co přišli fandit a sledovat fotbal Prostě obrácená logika.
Já jsem pro, ale ať si je chytá security placená Baníkem. Jsou to jejich fans a nevidím důvod, proč platit X policistů, aby mohli za naše daně jednotlivě pochytat lidi, co dělají bordel....
Přemýšlel jsme nad tím a teď mně napadá, proč se prostě nepochytají konkrétní lidé, kteří tam dělají bordel. Přece kdyby tohle někdo udělal v divadle, na pouti nebo v kostele, taky se nebudou dělat "karty všech návštěvníků divadla" "karty všech návštěvníků pouti" atd. Zavedou se kamerové systémy, podle nich se lidé, kteří budou dělat bordel vyvedou a budou potrestáni? Uděláš bordel znova? Půjdeš sedět.
o tomhle cely ten problem je.jsou zaznamy a vi se kdo to dela a nebo neni problem to zjistit.ale kluby,policie a svaz si prehazujou odpovednost za problemy a neni snaha to za pomoci komunikace vyresit.tady nejde o to ze by meli jit sedet.ale urcite by meli nahradit skodu(automaticky strhavani z platu) a zakaz vstupu na stadion treba na pet/deset let.a to funguje tak ze v dobe konaci zapasu se musi hlasit na policejni stanici.a kdyby se tohle udelalo u pedesati lidi tak by se hodne rychle rozneslo jaky to zpusobuje problemy a ostatni by si to rozmysleli.staci pul roku tvrdsi rezim a bude tu klid
já tomu nerozumím. Přece musí být především v zájmu toho klubu, aby se tohle na jeho stadionu nedělo. Dobře, zaplatí jednou dvakrát policejní zásah, ale mnohem dráž (resp. ušlý zisk) je vyjde, když kvůli těmto problémovým lidem normální lidi na fotbal nepřijdou, nedají si tam pivo s klobásou a nenaučí tam chodit svoje děcka, coby další potenciální fanoušky. A že by mezi těmi problémovými byl někdo z ultras nebo z kotle? Musí si ten klub rozmyslet, koho na stadionu chce a kdo mu přinese nechci říct víc do kasy, ale obecně větší užitek
"když kvůli těmto problémovým lidem normální lidi na fotbal nepřijdou"
takoví lidi spíš hledají záminku aby na ten fotbal přijít nemuseli...
"...takoví lidi spíš hledají záminku aby na ten fotbal přijít nemuseli..."
tohle čítám docela často v poslední době a nerozumím podstatě toho argumentu? Oni nemají povinnost na ten fotbal přijít, takže nepotřebují ty záminky hledat. Pokud se bojí přijít, tak je asi něco špatně, ne?
ale není čeho se bát, na tom stadionu je dostatek míst na kterých se ti nic nemůže stát
A taky je bohužel dost lidí kteří jsou líní na ten fotbal přijít. Přepneš jednou máš tam Barcelonu, přepneš podruhé a máš tam Bayern
to mas naprostou pravdu a je to presne muj pripad.muzu se v klidu kouknout na nejlepsi tymy a hrace a je tezky se pak jit kouknout na nasi ligu kde mi chybi technika a fotbalovost ale to dokazu pochopit ale nedokazu pochopit proc tu chybi duraz a hraci nemaji dostatecnou fyzickou kondici.ale i to bych odpustil kdyby tu na fotbale byla dobra atmosfera a plny stadion.to je pak uplne o necem jinym.ale to se nestane protoze tak jako ja premysli hodne lidi a to je proste zararovany kruh.
To je právě ono, lidi nejsou hrdi na svůj klub (u nás naštěstí jo) a pak to dopadá takhle...
u me je to jeste dany tim ze fandim slavii a mam obrovsky problem s majitelem a zpusobem vedeni,ktery se snad dostava na profesionalni uroven co se tyka novych lidi co tam prisli. k tomu se ted jeste prida hrozna hra a pristup hracu ketry nejsou hrdy na to ze mohou nosit dres a kvuli tomu uz vubec nemam duvod jit na staddion a vim ze to je spatne a ze mi tu kvuli tomu mozna bude nekdo nadavat
Já jsem byl vedený k SFC odmala a nedovedu si představit, že bych nešel na stadion a radši se díval na fotbal v TV. A sestupem + idiotama ve vedení jsme si prošli nedávno, ale teď už to možná vypadá, že se blýská na lepší časy. Radši to zaklepu, protože světlo na konci tunelu bylo v posledních deseti letech hodněkrát a vždycky hodně rychle zhaslo...
jo to je idealni fanousek.kdybych bydle nekde u stadionu tak je to taky jina vec ale ject hodinu na stadion a hodinu zpatky,to jsou dve hodiny v mhd a zabere to vic casu nez zapas.a kdyz tam prijedu tak co vidim,hrace ketry do toho nedavaji vsechno a je jim to jedno,atd.ale to jsou jenom dalsi vymluvy
Tak zase na druhou stranu si aspoň uvědomuješ, že je třeba tu docházku zlepšit
to vim ale ocekavam ze pro to neco udela taky klub.proto doufam ze prijde sponzor a trener a sportovni reditel dostanou moznost udelat moderni klub.pak budu rad chodit
klub západního střihu
cast jo ale taky cast by tam chtela jit treba s detma protoze kdyby tam sli samotny tak to neni pro ne zajimavy,a ty deti tam nechteji vzit,to se tu uz resilo
zaminka se hleda nekde, kde mas povinnost neco delat, ale na fotbal chodis dobrovolne, tak prestante uz psat tyhle nesmysly
jo je to v zajmu klubu a prichazi o velky penize.to nejsou jenom vstupenky ale i sponzori.proste by se proti nim meli jasne postavit a udelat treba nejakou cilenou kampan nebo neco v tom stylu.ale je problem si pohlidat kdo se ti na stadion dostane,to proste nejde pokud nechces otravovat vsechny ostatni vstupenkama na jmeno a podobnyma blbostma co se vymysleji.s tim jim musi hodne pomoci policie a soudy
jo tohle by přesně měla udělat ta policie..myslím že mají takový možnosti aby se podívali na záznamy těch chuligánů a podle obličejů je rozpoznat a přijít k nim domů a sebrat je do basy...myslím že by ten vocas Chovanec měl radši řešit proč to takhle nefunguje než vymejšlet takovýhle blbosti se zavřením stadionu..
Nevim no, zavrit nejaky ten sektor by byl tedy lepsi nez tohle. Navic vnitro by se spise melo zajimat, kde jsou ty ulite miliony co si nakradli nasi poslanci . Resit fotbal a fanousky a vse kolem toho by mel svaz.
Když jim zavřeš sektor, tak oni na truc zůstanou doma! Ideální řešení... Navíc bordel se dělal v podstatě na části tribuny pro "nekotel" tak zavřít tu ne?
Baník protestuje proti výkonu sudího: Hrubě ovlivnil zápas i výsledek - http://fotbal.idnes.cz/ostrava-protestuje-04t-/fotbal.aspx?c=A140407_171132_fotbal_min
To si snad děláte v Ostravě prdel, ne? Rozhodčí vám odpustí jasnou penaltu a vy máte ještě tu drzost si stěžovat?! Za tohle si nic jinýho než sestup nezasloužíte, uplakánci.
Jakou jasnou penaltu?
ale musíš uznat, že ani jedno faul nebyl ani náhodou, takže rozhodčí opravdu ovlivnil zápas ... o jaké penaltě mluvíš?
tem hajzlům i 3 roky zákaz
Těm hajzlům klidně doživotní zákaz.
Takže pánové a dámy: Fotbal je soukromá záležitost, což už se mnohokrát při te medialní masáži řeklo. Jesltli vnitro soukromé společnosti zavře stadion, tak už je to tady opravdu v hajzlu. Ale dobrá, stejně je to jen nabírání politckých bodů, aby se jako něco dělalo.
Rád bych vám tedy připoměl milé ovečky, že to co se stalo na Bazalech, se stejně tak děje v temné uličce Vašeho města, na zastavce, v parku...... Boužel až tak na očích jako fotbal to není, takže proč bych si neplivnul na Baník a jeho slušné fanoušky. Však oni můžou za padesát jedinců všeci......Chyba určitě není někde ve společnosti nebo tak.....
Zaroven, jestliže by se měli dávat takové tresty, tak to honem udělat jako precedent a necht aji Spartě, Slavii, Olomouci, Brnu a dlaším a dalším tymům s FANOUšky, a myslím tím ty SLUŠNé fanoušky, necht jim prosím taky zavřou stadion. Nebezpečná individua jsu všude!!!!!! Za dvacet a více let se to ukázalo. No, veřejná pamět je krátká. FAČR, tenhle stát, ti kteří to vedou a jsou zodpovědní za to jak to tady vypadá, ti jsou bez viny a ted jsou svatí........Ovečky paste se!!!!!
Však oni se na pičovinkách jako registrace fanoušků apod jenom napakujou, pudou jim z toho těžký prachy pod záminkou bezpečí......A rodiny s dětmi, nepříjdou........a PROČ?: lenost , pc, FACEBOOK...........
PS: Dementi, nepište mi že jsem chuligán, já vím že máte vymyté mozky a jiny než názor většiny bude ten radikální a chuligánský, ale nic není černobílé a vy jste ovce.........
Konečně někdo s rozumným názorem, už jsem myslel, že tihle lidé vymřeli.
my jsme ovce a ty jsi letadlo my víme Tyhle názory dementů co je fotbal ani nezajímá mě vždy dojmou
Tak teď mi, ale řekni, kde zrovna v tomto příspěvku píše nesmysly. To by mě zajímalo? Já jsem s ním třeba neshodl předtím, ale tento příspěvek je dobře napsán.
vždyt je to jen snůška blbostí a chuligánských kliše s naprosto nulovým obsahem. Kecy o trestaných slušných fanoušcích, chybách ve společnosit, napakování se někoho při zavedení karet atd, jen klíše a bláboly těch o kterých to je hlavně těch, kterých by se fotbal měl zbavit jednou provždy
ach jo. V tomhle má pravdu. Je smutné, že si zaslepený a nevidíš to.
ne nemá tyhle kecy a házení svých chyb na společnost, policii, media to je absolutní hnus
Nechápu Tě. Já jsem nic neprovedl, ale dle nařízení budu také potrestán. Chyby jsou hlavně v nefungujícím systému. Jak říkám já jsem nic neprovedl, ale budu za to pykat.
poděkuj za to jen těm blbcům co dělali bordel a nenadávej na ty co se snaží reagovat
Ale reagují nesmyslně. To je ten problém. Hele přiznej se buď schválně rýpeš, nebo máš dost jednoduché myšlení. Vždyť to, co se navrhuje jsou jen laciná a populistická řešení. Například karty (jako snesl bych je, ale pochybuji, že to bude fungovat a někdo si na tom nenabalíkuje kapsu a ještě v našem státě). Ano blbci udělali bordel, ale proč jsem trestán já. Pro zajímavost byl jsem dvakrát napaden a zmlácen. (nikdy na fotbale, ale na ulici a jednou na bazéně). Podle této logiky by měla být ulice uzavřena a bazén taky.
já chápu, že to pro někoho je jednoduché myšlení holt i tací jsou Bohužel jinak to nepujde, karty, sektory vyhradně na sezeni pro snadnou identifikaci důkladnějí video systém co nejvíce pořadatelů na kontrolu a další a další represe, slušnemu člověku to vadit nebude. Co se týká toho trestu tak samozřejmě k ročnímu zavření stadionu nedojde.
Hele ač se považuji za slušného člověka, tak jsem i člověk, který má svou čest i hrdost a dělat ze sebe "cypa opravdu nehodlám". Kdyby mě někdo měl na fotbale buzerovat ať sedím a nestojím a popřípadě, že jsem si sedl o dvě řady níž za kamarádem. Na místě permanentku rozstříhám a na stadion s takovými represemi nepáchnu. To si radši zajdu někde na divizi, dám pivko (které aspoň nebde nealko břečko), pokecám s lidma. Užiju fotbal a nebude mě nikdo kontrolovat jestli stojím nebo sedím. Mám svou čest a vola ze sebe dělat nebudu. Komunismus a represe už tu jednou byly.
na to máš samozřejmě právo, nikdo nad tím ale asi truchlit nebude. A plést do toho komunismus to už je od tebe hodně velká křeč
To je prostě holá skutečnost. Jednodušší lidé slyší na jednoduchá řešení. Jak říkám to už tu jednou bylo a já mám svou čest a hrdost.
to nemá žádnou z hrdostí a cti nic společného, opravdu jen hlupák a právě ten tvůj hodně jednoduchý člověk může do tohohle plést komunisty. To je jen póza. Opravdu slušný fanoušek nemůže mít nic proti tomu koupit si lístek do svého sektoru a v něm při zápase sedět, to je vše co se od něj očekává, jestli tohle je komunismus.... no pro někoho asi ano
Ok končím tuto diskuzi, která nikam nevede.
mimochodem k tomuhle trestu samozřejmě nedojde, to je tady doufám každému jasné
Pokud na tom získají politické body, tak se to klidně stát může. Populismus je mocný.
maximálně pár zápasu a hodně tučná pokuta
Takže si myslíš že všichni co chodí v Ostravě na fotbal jsou chuligáni?
to sem v tom příspěvku někde psal
Kecy o trestanych slušných fanouscich...Kdo jiný to odnese?
bohužel ti se ale mohou zlobit jen a jen na ty co dělají bordel, nikoliv na ty co se snaží tomu bordelu zabránit
Aha, takže chulígány a vandaly tu máme od nepaměti, snad od te doby co je fotbal fotbalem.........Nemám tedy nadávat na ty, co jsou tam deset, dvacet, nebo i třicet let a mohli s tím něco dělat už dávno než se populisticky schovat za řádění pár jedinců?
Kdyby s tím tady chtěl někdo něco dělat, udělá to dávno. Pamatuj si toto: Žádná změna nepříjde!!!!!!! Jen nějaký nesmysl který bude ekonomicky vynosný, neudělá to však ani nic s chuligánama, ani to nepřitáhne,, rodiny s dětmi"........Ale aspon budou moct říci ,,Podívej, co jsme pro fotbal udělali" Ovečka zustane ovečkou a ty jim to zbaštíš......i s naviákem.
jo jo my víme všichni jsou ovečky, něco nového tam nemáš je to nuda.
Vždyt je to logické. proti FAČR a Peltovi byly protesty a ten tlak na něho byl.......Jak ale využít medializované údálosti naplno v akci, jak to on umí jsme viděli......
Ted najednou ovečky co šly s medii proti Peltovi jdou s medii s Peltou........Proto jsem psal o veřejné paměti, je krátká a lidi zapomínaj....
Proč myslíš že se to tak neřešilo po poháru FAČR mezi Boleslaví a Jabloncem? Vždyt to byl ten samý problém...Řešilo se něco? ne. Byl pořadatel hnán někam vnitrem? ne......Je to jen sbíraní politických bodů lidmi, které zajíma jen to aby mohli zustat tam kde jsou....Bez těchto témat by nikdy nemohli říct, že pro fotbal něco udělali.
takže ano většina ste ovečky protože nic jiného než si myslí media nedokážete příjmout, natož o tom argumentačně diskutovat, protože já sem chuligán a ty máš pravdu.
já už takové blbečky kteří zapalují ohníčky, vymlouvají se po každém bordelu na securitky a společnost, chci dostat za každou cenu ze stadionu hodně dlouho, proto sem pro jakoukoliv formu represe a pokud se bude tvrdě postupovat budu v tomto bodě stát za vedením FAČR a politiky, zvěř je třeba dostat ze stadion za každou cenu
200. pro tvrdé represe a zbavení se hovad na stadionu
to mě mrzí, že už nebudeš chodit
http://moravskoslezsky.denik.cz/fotbal_region/fanousci-baniku-se-bouri-otevreny-dopis-ministrovi-chovancovi-20140408.html
Pokud se v hledišti objeví nepokoje, zakázaná pyrotechnika, ale i morbidní skandování či transparenty, může dát delegát utkání pokyn rozhodčímu k ukončení zápasu. I takový může být scénář například sobotního derby mezi Spartou a Slavií, což je jedno z nejvypjatějších utkání první ligy.
Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/nebojte-se-dat-pokyn-k-ukonceni-zapasu-rekl-pelta-ligovym-delegatum-1p5-/fotbal.aspx?c=A140408_144943_fotbal_min
Takže i za pyro by se měl zápas přerušit tak v tom případě KONEČNĚ
pyro je totiž zbraň hromadného ničení, viď
ne není jak si na to přišel?
Co ovečko, už tě nakrmili?
copak ty pozére pochlubíš se zítra spolužákům jak si mě to nandal?
Synku, tobě jsem to nadal už na začátku....Dál si byl jen víc a víc pře argumentován.
jo a kde prosím? Snad nemyslíš ty tvoje bezduché bláboly nahoře
Ty zpochybňuješ fakta, já ti je předkládám. Ty fakta očividně neakceptuješ, tudíž nemá cenu se s tebou bavit.
jaké fakta? Tvoje řeči o nějaké společnosti? O nějakém populismu? Ty nechápeš, že já po tomhle volám už dlouho, to není popud až teď co se stalo, takže ti na nějaký populismus seru, já sem rád, že konečně po těch dlouhých letech se něco děje.
s takovýma nemá cenu se o tom bavit..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele