Vláda nepodpoří návrh ČSSD vrátit policii na stadiony
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Policie se chystá na utkání s Baníkem
10.04.2009, 20:23
Policie naúčtuje 1. FC Brno zásah proti fanouškům Baníku
01.04.2009, 13:01
Fanoušci Baníku poničili nádraží v České Třebové a napadli revizora
09.03.2009, 14:43
Poslanecká sněmovna o násilí na stadionech dnes jednat nebude
03.03.2009, 19:22
Paroubek chce dnes předložit novelu, která vrátí policii na fotbal
27.02.2009, 15:48
Odvolací komise vyzvala ČMFS k ukončení smlouvy s policií
25.02.2009, 14:11
Podle Mokrého kluby obstály. Paroubek chce policii zpět
23.02.2009, 14:35
Problémy s fanoušky nový zákon nevyřešil, píše tisk
23.02.2009, 12:39
V Brně zasahovala policie, ochranka fanoušky nezvládla
22.02.2009, 20:13
ČMFS podepsal s policií smlouvu o rozdělení kompetencí
16.02.2009, 17:42
Fotbal uzavře s policií bezpečnostní dohodu, kluby se bouří
15.02.2009, 11:26
Liga se chystá na zápasy bez policie na stadionech
12.02.2009, 18:36
Komentáře (84)
Přidat komentářToto je na mě moc těžká otázka
Obě možnosti mají svoje pozitiva a negativa. Doufám ale, že to vyřeší ku prospěchu slušných fanoušků.
Langer se jen uboze snaží zbavit zodpovědnosti, bez policajtů to prostě nejde, Paroubek má naprostou pravdu. Vždyť který ožralý chuligán má repsekt z nějakého děduly ve vestě Security?
asi tak nějak
hura prase paroubek vím že většina lidí slýší na to že policii zas pojde na stadion tak to hned chce aby si zvýšil svoje sexy ego....tootéž ráth kterej před několika lety chtěl poplatky ve zdravotníctví ated dělá to co sem debilním lidem líbí,platí to zpeněs kraje který mohli jít třeba na opravy silnic...no ale to jsem už odbočil hodně
mas uplnou pravdu, skoda jen ze hloupejsi lide jim tak skacou na ty jejich speky
To dělají všichni... Když vládla ČSSD, tak takovýhle sliby měla ODS. Teď vládne ODS, tak je to zase obráceně... S tím prostě nic nenaděláš, to bude vždycky...
Každopádně já bych tu policii na stadiony vrátil... A kluby místo placení nějaký agentury můžou přispět právě na policejní dohled...
on je ale trochu problém, že například brněnskému klubu se prý za ten zákrok platit jaksi nechce ....
Právě proto by to chtělo změnit... Ona současná "Langrova" situace je uplně postavená na hlavu - stejně policie stojí před stadionem a někdo ji platit musí... Prostě pokud klub bude chtít, může o policejní dohled požádat a hold něco musí zaplatit... Nebo pokud ne, ať si to zařídí jinak, ale je potom kravina aby policie stála před stadionem a stejně jsme ji platili z daní...
já bych byl pro kdyby si kluby ty těžkoodeněnce pronajmuly na zápas ,stejnak platěj bezpečnostní agentuře hafec peněz tak by 1/2 daly policii a 2/2 agentuře ,stejnak má respekt policajt celej zakrtej kterýmu nejde defacto nic udělat než seci nějakej boxer ve vestě secutity ale kterej nemuže skoro nic udělat...každopádně každej na to hned slyší že naše rodiny s dětmi nemužou jít na fotbal když tam není polici ,ANO takovej zápas sparta-baník je rozikový ale když si tam klub udělá patřičný pořádek kotrolama tad tak nevidím problém...jiank ono je je téměř jedno jestly je zelenej,modrej,oranžovej nebo červenej všichni maj jeden zápěr nahrabat si a dělat zesebe chudá.. viz ráth v pořadu Uvolněte se prosím...
si vem rizikove utkani Slavia vs Ostrava probehlo to naprosto bez problemu protoze kluk udelal opatreni tj. listky na jmeno a najednou vsici byli hodny zadny vniknuti na hraci plochu nic takze kdyby to takhle udelal kazdej + zavest zakony jako v anglii tak je po problemu
jo jenže to bylo tím, že byli v kleci jako zvířata a prodávalo se jen 600lístků, což na ostravské poměry je hoooooodně málo
ty si dobrý mimoň
Dalsi populisticky krok Paroprasete
naopak, populisticky krok je PCR ze stadionu stahnout... prece proc by mela vetsina platit bezpecnost tech par, co se jdou bavit na soukromou akci?
Ne to je naprosto logicky krok ....
pri te divocine, co jsou schopni udelat ostravaci nebo spartani, se jako logicka jevi pritomnost PCR na stadionech...
ale za peníze...
no, zadarmo tam neni...a kdyz stejne stoji pred stadionem a ceka az se neco semele
myslim, ze odstraneni PCR ze stadionu melo byt az zavrsenim cele rady opatreni v boji proti bezmozkum, ale jak ukazuje priklad slavie - takrka az sikanujicim postupem lze zkrotit i chuligany z bazalu...
v prve rade mela byt ale prijata tvrda legislativa proti vytrznikum ve smyslu "udelas bordel, uz se na stadion nepodivas", mely byt zavedeny registry problemovych "fanousku", povinne kamerove systemy a specialni rychlosoudy vsude...nevim, kde je problem, v Anglii to funguje, tak proc neni vule ten system obslehnout?
dokud se neprijme nova legislativa v boji proti tem "takyfanouskum" a par tech nejhorsich neskonci v kriminale ci se zakazem vstupu na stadion, je preventivni ucast PCR na stadionech pri nekolika rizikovych zapasech nezbytna...
i ten kamerový systém něco stojí, ale určitě to hodně pomůže, tak proč nezainvestovat...dal bych to jako povinnou výbavu stadionů pro jejich bezpečnostní opatření
no no by to bylo na klub zas hodně musí mít osvětlení taky budou muset mít vyhřívaný trávník ,kapacitu stadionu nad 8000 a ještě kamery za 1,5 mil ne takový hračky co jsou na spartě..
Tady zas píšou "yntelygenti"
A mlady komunista , vitej soudruhu ....
Dnes se nemíním zapojovat do tý vaší diskuse na úrovni, "prasodolare"
Neboj nevypadam jako Paroubek
To to zase pan radoby ministr vyresil, jeste ze co nevidet pujde tahle slavna vlada tam kam patri...jako muzete mi nekdo vysvetlit jak muze obhajovat stazeni policie ze stadionu tim ze se usetri kydz stejne ti policajti urcite skoro za stejny prachy sedi pred stadionem v autech??tenhle krok (stazeni policie) mel prijit az jako posledni, nejdriv se totiz mela zacit menit legislativa - tj. vytvorit zakony ktere by skutecne chuligany trestali, vytvoreni jejich registru,povinne vybaveni kvalitnim kamerovym systemem na kazdem stadione a az nakonec z tech stadionu stahnout policajty,kdyby se to udelalo takhle tak jsme mozna nemuseli mit na kazdem stadaku ploty,no snad s tim konecne alespon CSSD neco udela jestli se dostane zpet k moci, protoze tohle je demence fakt uz
kdo by to řekl, že s tebou budu někdy souhlasit
Nj, populismus v plné nahotě. Fuj.
Budiž vám na lep skákající ivosek jistou zárukou toho, jaké závěry nevyvozovat
Já řikám, ať tam policajti jsou, ale ať je platěj kluby, je přece nesmysl, aby byly placený z daní.
A co zápasy třeba v českomoravském poháru? Taková Sparta přijede do okresního města, vytrhá sedačky, začne házet světlice a jak ten okresní klub má uhradit škody na stadionu a ještě zaplatit zásah policie nebo koupit securiťáky. Řešením by měl být balíček zákonů, ne jeden zákon jako experiment, co to vůbec udělá. Důležité je vydávat vstupenky na jméno, natáčet problémové fanoušky na video a hlavně, což je nejdůležitější, potrestat dané jedince, jinak je to všechno k ničemu
jo a když budeš dělat ty bordel na zahradě a přijedou tam policajti, tak si ten výjezd zaplatíš sám...odmítám za tebe něco platit
Socialistická klasika:Zvýhodníme neschopné, flákače a nezodpovědné proti zodpovědným a schopným...
Takový kecy Zkuste to třeba jako předvolební slogan
Ale pravdivé.
Jo, a tos vyčetl kde, na pánských záchodcích nebo v letáčku: vzhůru po modré? Mě spíš příjde, že je to pěkná blbsot nebo zkus odvodit nějaká obecná pravidla toho žblebtu? Co třeba hypoteční krize? Kde máme ty schopné a zdopovědné manžery? Nabízeli nevýhodné hypotéky schválně chudým, aby měli sami co největší zisk, nemají žádnou morálku. Takže místo schopný bych tam dal všhoschopní a nezodpovědní. Jsou jak schopní a zdopovědní dělníci a lidé jinak manuálně pracující, tak neschopní a jak řikíte flákači, kteří jen berou dávky. Stejně tak jsou schopní a zodpovědní podnikatelé, kteří se dobře starají o své zaměstnance, protože ví, že pak bude podnik šlapat hladce a bez probémů, stejně jako hajzlové, který je jen dřou z kůže kvůli svému maximálnímu zisku, který pak necpou zpátky do firmy, ale do svých soukromých požitků - tedy rovněž nezodpovědné flákače, kteří žijí z práce jiných. Lidé by se právě měli dělit na schopné, poctivé a na neschopné, nepoctivé a s tě vašima přiblblýma řečma jděte pěkně do prdelky. Ostatně nejlíp na světě v kvalitě života jsou na tom sociální státy, jako Švédsko, kde jsou schopní a zdopovědní lidé, kteří myslí i na horší časy, ale především, pokaždé je to o lidech
Po delší době s Tebou rád podiskutuju, jelikož to máš v hlavě srovnané a jsi schopný argumentovat. Já si právě myslím, že sociální vlády zas tak nefungují , výjma toho Švédska, kde je ten systém nastavený tak, že je vidět, že to dělali lidi, kteří jsou až neuvěřitelně schopní! A navíc také podmínky Skandinávie a západní Evropy jsou rozlišné, což na severu pochopili a vydali se jinýma cestama, Švédsko budiž jasným dokladem. Myslím, a s tím souhlasím s Tebou ,že všechno je to o konkrétních lidech, ať už jsou z jakékoli strany a bohužel v naší společnosti chybí vůle něco změnit a pokud se objeví ve významných funkcích člověk, který chce něco změnit, je odstraněn, nebo sám pozná, že se musí přizpůsobit "špinavé" hře. Velká část lidí se bohužel té hře, pod vidinou lákavých zisků, přizpůsobí, kteří se té hře přizpůsobí, a pak to vypadá, jak to vypadá. A je jen málo lidí, kteří té hře odolají a raději zavčasu odejdou ze scény, než by dělali něco, co je jim proti srsti. Další věc je otázka osobní odpovědnosti lidí, kteří zastávají nejvyšší posty. Dokud se nezmění myšlení těchto lidí a pak i celé společnosti a dokud se budou všechny kauzy a "kotrmelce" zametat pod koberec a odpovědnost veškerá žádná, tak to nikam nedopracujem. Myslím, že dokud se nebude vyvozovat osobní zodpovědnost za své činy a skutky, nikam to nedopracujem. A já to bohužel nevidím moc růžově, za mojeho života se toho asi nedočkám ( P.S. je mi 23)
Je to také o kultuře v dané zemi. Omlouvám se, že opět zvolím šévdsko, popřípadě celou Skandinávii, ale tamní země maj nejmnší indexi korupce ve světě. Ale to je právě o jejich kultuře a slušnosti. Mají tam třeba farmáři soukromé ostrůvky, ale může je navštívat každý člověk, jen se tam musí chovat slušně a majitel nemůže zakázat cizím lidem, aby se na jeho ostrůvek podívali. Tento přístup se mi hodně líbí, ale je to o vzájemné toleranci mezi lidmi. Nebo příhody lidí, kteří byli na Islandu. Lidé tam nemají zamknuté byty, daj si do příkopu kanystr s benzínem na zpáteční cestu a nikdo jim ho neukradne, atd. U nás co jsme slyšel tak to za minulého režimu taky na pár místech fungovalo. Tamní undeground v Praze si půjčoval samizdatové knihy tak, že určité byty byly neustále otevřené a sloužily jako taková knihovna. Nebo si sousedé nechváali klíčky v autech a ty pak otevřená, aby mohl soused v případě potřeby přeparkovat, atd., takže je ot jen o slušnosti. I dnes někteří si nechají třeba v lese baťůžek a jdou na houby. Přesto se dnes každej bojím, že mu každej všechno ukradne a tak jsou lidé navzájem podezřívaví, přemýšlejí, jak toho druhého ukrást a cílem společnosti je být v balíku, nejlépe bez práce. Jen kolik pochybných existencí chodí do různých reality show, aby se ponížili před celým národem kvůli pár šlupkám, či popularitě, aby pak nemuseli makat. Jsme zkrátka jedna z nejateističtejších a nejliberálnějších společností na světě, která si prošla několika radikálními změnami režimu a bude těžké se s danou situací popasovat. Ono být ateista není špatné, ale člověk se k tomu musí dopracovat a pochopit, že víra v něco je to co drží společnost pohromadě. Právě kombinace povrchního ateismu s bezpřehým konzumem je tou nejhorší možnou kombinací. Nezbývá než začít znovu od píky a začít každý sám u sebe a jít zbytku společnosti příkladem, nepodlehnout tlaku společnosti a snažit se o lepší život nejen pro sebe, ale hlavně pro své okolí. Ale jak to zařídit v praxi, aby se to praktikovalo hromadně, to se mě neptej.
rozepsal ses hezky no právě, jak toto převést do praxe těžko říct.
Tady je prostor pro sociální inženýrství, ale k tomu lidé z pochopitelných důvodů budou mít přirozený odpor, takže ais zbývá jen ta cesta každý začít sám od sebe. A taky energetická krize donutí lidi uvědomit si, že tu nežijí na planetě sami
Řečičky, co nebylo na řetězu to někdo ukrad, stejně jako dnes. Blbou sekeru v lese mi stihli čajznout, než jsem odtáhl suchý haluze k ohništi.
A řikám snad, že se dříve nekradlo? Bavím se o specifickým místě, ve specifickou dobu se specifickými lidmi. Nejedná se o žádný výmysl, který bych pochytil někde na netu, ale o skutečné zážitky člověka, který mi je vyprávěl osobně a může být považován za důvěryhodného. to že ti vezmou i sekeru je smutné, zvlášť k čemu jí ty lidé použijí. Dnes se kradou i víka od kanálů, kryty pouličních lamp z litiny, atd. Dřív by si to člověk vážně nedovolil, stejně jako ničit hřbitovy a krást měděné destičky
Kdy "dřív" máš na mysli?
sedmdesátá a osmddesátá léta v Praze na některých místech
"Dřív" si o tom nikdo nedovolil informovat...
Když myslíš
to píšeš nějakou pohádku pro děti ála Žáček?
No sekyrka je za dva zlatý a topůrko za tolar
ten muzajzům příběh o ohništi by se dal rozepsat, mně to fakt připomnělo uplně nějakou pohádku
Ve Švédsku se ... - ale ne, nebudu se hádat...
Tak já to nepsal, abych se hádal, ale abych ukázal i reálný příklad, že to funguje i v praxi
Naprosto specifické podmínky, jinde téměř neuplatnitelné.
jenom se hádej
Proč sem proboha taháš hypoteční krizi a další věci? Máme snad takové problémy u nás? A s těmi podnikateli je to taky hezký... Kdopak cpal prachy do krachujících bank a podniků, které vedli právě ti nezodpovědní? Socialisté. Kdopak teď chce zvýhodnit kluby, které nejsou schopny zaručit bezpečnost na stadionu, proti těm, které investují spoustu peněz a snaží se bezpečnost zajistit? A mohl bych klidně pokračovat dál, třeba až po řešení krize pomocí třináctého důchodu...
Souhlas.
Napsals: "Socialistická klasika:Zvýhodníme neschopné, flákače a nezodpovědné proti zodpovědným a schopným..." Tak tedy příště napiš, socialistická klasika v ČR a nečiň z toho nějaké své obecně platná tvrzení(no své, ten slogan jsem už četl tolikrát, že spíš jen dobře papouškuješ). Ta hypoteční krize byla jako příklad, kdy ten žblebt přestává platit. Co se týče krachujích bank a podniků, zajímalo by mě, co bys tvrdil, kdyby z jedné těch bank měl uloženy všechny své peníze, které jsis za celý život vidělal, ale já nepochybuji o tom, že bys byl v hlouby duše rád, že padla a tys přišel na buben,protože tak ten "dokonalý" systém musí fungovat. Co se krachujích podniků týče, je lepší nalít do nich peníze a zajistit nějaký alespoň částečný provoz než platit armádu nezaměstnaných. To zkrátka nejsou nějaká "socanská" řešení z principu, ale z nouze, aby se zabránilo nepokojům a společnost nadále mohla nějak fungovat. Co se klubů týče, jak si ty méně movité to můžou dovolit? Dokud nebudeš mít podpůrnou legislativu, modernizované zákony o výtržnictví atd, tak do té doby je to jen nezodpovědný experiment na úkor bezpečnosti řadových občanů. Až vše bude projednáno a legislativa a bezpečnostní opatření budou zavedeny v praxi, tak s tím nemám problém.
Je to socialistická klasika, plantat sem "kapitalisticko-komunistické" USA, je úplně mimo. Co se podniků týče: Nacpeme prachy, abychom nemuseli platit armádu nezaměstnaných(za menší peníze)-za půl roku se situace opakuje a rozdíl je v tom, že zmizela spousta peněz, ale problému jsme se stejně nevyhnuli. A co se týče klubů? Místo, aby situaci řešily, schovávají se za státní instituce. Zákaz přístupu na stadion v legislativě? Proč? Každý klub může zakázat přístup na stadion komu chce. Proč by fanoušek Sparty(každý občan , kterého fotbal nezajímá), která situaci zvládne, měl platit za nezodpovědnost třeba brněnského klubu?
"kapitalisticko-komunistické" USA To je na mě hodně silná káva. Co se týče tich podníků, záleží kterých, že. Pokud bude vyrábět sponky do vlasů, které ve tmě svítí, tak ať třeba krachnou, ale nemůžeš to vztáhnout šmahem na všechny podniky, že si to způsobili sami. Klíčovým odvětvým hospodářství každé země by měl stát pomoci, dát jim drouh šanci, pokud třeba ve vedení byla neschopná partička ekonomů, kterým šlo jen o co největší krátkodobý zisk a co bude příští kvartál je nezajímalo. Když vezmeme třeba automobilový průmysl, tak lití peněz do GM je vážně lití peněz do černé díry, ale, pokud by se v takovém Deitroitu zavřeli podniky GM, Ford i Chevrolet, tak tam najednou bude až 90% nezaměstanost v několikamilionovém městě. Lepší je dát jim druhou šanci, ukázat jim cestu, oni by si totiž krach skutečně zasloužli, když dokázali nabídnout lidem jen neefektivní a přehnaně velká SUV, zatímco Japonci ekologická malá auta. A k těm klubům. Policie je tu od toho, aby chránila lidi. Úvahy typu, že jde o soukromé akce, tudíž by kluby měli platit soukromé agentury jsou lehce mimo. Jednak krom velkých klubů si je menší nebudou moci dovolit, jednak nebudou mít dostatek kvalifikovaných lidí a 50 sekuriťáku nezvládne rozběsněný kotel. A jak píši výše, pohárová utkání v měnších klubech třeba se Spartou nebo Baníkem, to by se nedalo řešit takto vůbec, ledaže by se utkání odehrálo bez diváků. Je to soukromý problém několika málo klubů, které by měli řešit vzniklou situaci za vlastní prachy, přesto dokud nebude efektivní řešení, jak problémové fanoušky potrestat, tak zůstat u pomoci policie.
Malé kluby? Doufám, že vysypeš s rukávu několik příkladů, kdy na stadionech malých klubů stojí policie...
Jinak z tvé argumentace vyplývá, že policie má být na každé jiné sportovní akci, diskotéce, zábavě, plese nebo divadelním představení.
Jenže na žádných z tebou zmiňovaných akcích není předpokládáno násilí v takové míře, které by sebelepší ochranka nezvládla. Hlavně nechci, aby kluby museli platit za řádění hostujích fanoušků a přebírali za jejich chování odpovědnost. Měli by jít cestou jako Slávie, která utkání s Baníkem zvládla velmi dobře. I za cenu, že se fandové hostů na utkání vůbec nedostanou a budou muset kvůli pár jedincům pykat. To by je mělo motivovat udělat si pořádek ve vlastních řadách
Souhlas s druhou částí. A proto je právě toto opatření důležité. Kluby mají spoustu možností, jak se na podobná utkání připravit a zvládnout je bez problémů. Jenže pokud má někdo dát korunu, raději bude brečet, že to bez policie nejde. Toto je hlavní problém, který se musí vyřešit. Pokud se kluby budou chovat zodpovědně, násilí se výrazně omezí(prakticky zmizí). A ty, co nebudou a budou dál čekat na policii? Sebral bych jim profesionální licenci a viděl bys, jak by to najednou šlo...
Klidně ať si to kluby platí ale od pořádku je policie ne ti lemply ze stadionu. Pan ministra tomu evidentně rozumí jak ze strany bezpečnosti tak sportu. Langra měli po pádu vlády utopit ve vltavě a pak vycpat do muzea budoucím generacím. Takového ko*ko*ta už ODS nikdy nesežene
Jednoduché řešení děláš bordel 1) pořádný trest 2)zaplatit všechnu škodu 3)doživotně zakázat vstup na stadiony.Nikomu tam takový nebudou chybět.To je takový problem?
asi jo, když nic takového neplatí
Ale ona toho polovička platí, jenže to nikdo neuplatňuje. Kdo by to taky uplatňoval, donedávna hlídali policajti stadiony automaticky a nebyl nikdo jako žalobce. Dnes je to na klubech, ať si udělají pořádek, nebo zaplatí policajty - tak ať se starají, aby poldy platit nemusely. Dávám Spartě za její žalobu a odměnu za prásknutí vrhače dělbuchů. Jen tak dál.
policie na stadionu být musí.....security sou obyčejný lidi co prakticky nic nemůžou a tudíž 10 sekuriťaku proti stovce ´fandu´nemá šanci
"ČSSD tvrdí, že nepřítomnost policistů na stadionech provokuje určité skupiny lidí ke stupňování trestné činnosti." Já tvrdím, že nepřítomnost policistů u mého obydlí provokuje určité skupiny lidí k vykradení mého bytu. Chci policajta přede dveřmi, kdykoli opustím byt. A nechci slyšet žádný pindy o tom, že si mám zamykat, vždyť je přece platím na daních.
Ty jsi extrémní liberál až za hrob, viz můj hořejší příspěvek. Zkus se na daný problém podívat trošku kritickým očkem
To bys právě měl zkusit ty. A nejenom na tento...
Je záhadou, jak málo lidí dokáže pochopit, že o bezpečnost na stadionu se mají starat kluby, nikoliv státem placená policie. Dříve to fungovalo tak, že policisté byli na každém zápase a když se kdykoliv něco stalo, hned po zápase přispěchali funkcionáři s tím, že policie to prostě nezvládla. Je takový přístup normální? Ať se kluby konečně začnou starat o bezpečnost svých diváků. Navíc k tomuto muselo dojít, protože kluby nechtěly spolupracovat na potrestání výtržníků, protože z toho neměly žádný profit. Takže si za to mohou jedině samy Sparta budiž příkladem - nikdy v minulosti jsem se v ČR nesetkal s tím, že by za odhalení výtržníka na fotbalovém stadionu nabízel klub jakoukoliv finanční odměnu (a teď je to dokonce 100.000,-). Samozřejmě jsem pro, aby policie byla na stadionu, ale pod podmínkou, že si ji kluby zaplatí. Musí tam být vidět snaha ze strany klubů a ono to půjde, vůbec bych se toho nebál.
Samozřejmě je ale jednodušší populistický krok ala Parouback
je záhadou, že to nikoho nenapadlo dřív, a teď až to někoho napadlo, tak lidi tvrdí, jak je to dobře a že oni nic platit ze svých daní neboudou. Zajímavé, že dosud se nikdo nebouřil a nikomu to nevadilo
jinak jak tu někdo psal, odstranění policie ze stadionů měl být až poslední krok, po nastavení určitého systému fungování, kdy bude např. vstup na hrací plochu trestný čin, ať se policajti klidně odklidí, nebudou muset stát ani za branami stadionů a ušetří se. Jinak mně to přijde jako blbost, aby stáli metr za bránou. Sám Langer jasně říkal, že nejde o šetření peněz!!!! a to si hlavně uvědomte, že tady řvete, že vy nikoho platit nebudete, ale ti policajti tam stejně stojí 5 metrů od stadionu, ale že jde o to, aby si kluby uvědomili zodpovědnost, vyplývající z pořádání soukromé akce
policie by meka byt na stadionech aby mohla ihned zareagovat na deni na stadione fandim baniku takze vym ze nekteri jsou hovada
Pro všechny politicky zaujaté/nezaujaté, tak především tento zákon neřeší platbu policistů a je to skutečně tak, že je jedno, zda Policie je na stadionu, nebo je 100 metrů za branami v pohotovosti, platí se za to stejné peníze v obou variantách, jde tady hlavně o kluby jako takové, protože fotbalové utkání je soukromá akce a kluby se hlavně musejí postarat nejen o to, aby divák viděl 77,5 reklamy na stadionu, ale zákon řeší především otázku bezpečnosti.. a pro hlupce, kteří tvrdí, že nic platit nebudou apod.. tak vás ubezpečuji, že toto je jen naprosto zanedbatelná částka v porovnání s penězi se kterými se manipuluje a my "nezasvědcení" nemáme ani páru, kam jdou. Vždyť návrat policie na stadion je jen prachsprostá politická propaganda, Paroubek kalkuluje na hlavy, na hlasy.. Je to jen čekání na chybu druhé strany, kdyby s návrhem zákona místo Langra přišel on, tak Topolánek přichází s okamžitou novelou zákona o návratu policie na stadion.. je to hnus a o fanouška, ba dokonce normálního člověka jde v tomto ohledu až na opravdu posledním místě..
četl jsem hodně názorů a příspěvků na toto téma, ale tento je nejlepší, nemám výtku k ani jednomu slovu Tvojeho textu
Díky, je to bohužel ale velmi smutný příspěvek a nejhorší na tom je to, jak je to průhledné a trapné a přesto to dokáže spousty lidem zamotat hlavu a úplně otočit myšlení.. Politika je špína a jakmile je k dispozici nějaký "nástroj" jako je sport a momentálně aktuální fotbal(olympiáda v Liberci-vzpomenu), tak to oni jdou s dobou a jsou moderní.. Ani ho*no, jen využívají momentálního sociálního zájmu veřejnosti a lidí a pro trochu kladné publicistiky v médiích by na stadiónech zaměstnávali katy, jen kdyby to přineslo hlasy, mandáty, křesla.. Fuj tajxl..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele