Vítězství na MS jsme si museli vytrpět, zní z tábora Argentiny
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Byl dar sledovat tuhle podívanou, řekl o finále MS legendární Pelé
19.12.2022, 13:38
Francouzská média: Argentina si třetí titul zasloužila. Messi vstoupil mezi legendy
19.12.2022, 11:02
V poslední minutě jsme měli mečbol, litoval po prohraném finále Deschamps
19.12.2022, 10:24
Argentinský tisk velebí Messiho. Není pochyb, je nejlepší na světě, zaznělo
19.12.2022, 09:41
Fanoušci Francie: Probudili jsme se pozdě
18.12.2022, 22:57
Individuální ocenění pro Messiho: Stal se nejlepším hráčem MS
18.12.2022, 21:19
V argentinských ulicích propukla radost
18.12.2022, 20:59
Messi potvrdil status legendy. V bitvě gigantů po penaltách předčil Mbappého
18.12.2022, 19:01
Marciniak je klonem Colliny. Je klidný, zabývá se muaythai a v mládí platil za prevíta
18.12.2022, 11:15
Komentáře (99)
Přidat komentářTo hráčo na střídačce určitě.. Emocí tam byly mraky.. Euforie se střídala s hororem
Ode dneška to musí být jasný všem...Messi > Ronaldo
Jako je to tak. Podle ceho chces ty hrace srovnavat. Jestli ma nekdo o par titulu vic nez ten druhy? Nebo o par golu? Oba dva dokazali neskutecne veci a podle me jediny cim se to dalo jasne vyresit je prave MS.
Ze je Messi lepsi hrac nez Ronaldo a bude to tak bez ohledu na jejich dalsi tymove uspechy bylo jasne nejpozdeji nekdy v roce 2012. Messi byl uz tehdy naprosta rarita mezi hraci, protoze jako strelec dokazal opakovane nastrilet vice golu nez Ronaldo a jako playmaker dokazal tvorit hru na stejne urovni jako nejlepsi zaloznici historie (napr. Xavi a Iniesta). Pak uz se jenom resilo, na kolika golech a trofejich se to zastavi na konci kariery. Ale uprimne moc nechapu, proc by vetsi pocet vyhranych tymovych trofeji mel nejak ovlivnit, jak pohlizime na individualni kvalitu kazdeho z tech hracu. Pokud mam dva hrace, kteri davaji stejne golu, ale jeden z nich je i nejlepsi playmaker na svete, tak z meho pohledu neni o cem.
Z tveho ano, z meho ne.
Souhlasím, ale jen z části.
Ronaldo ale k tomu že je golo stroj prodal neskutečný výkony v důležitých částech LM, ta jízda s Realem kdy z 5 sezon LM vyhrál 4x, jak sestřeloval giganta za druhým...
Messi je v tomhle taky neskutečný, ale Ronaldo o fous lepší proto to je unikát.
Tím neříkám že je Ronaldo lepší než Messi či naopak, ale stejně jako Messi je jasně lepší playmaker, ačkoliv Ronaldo taky uměl, tak v tomhle Roncek vede. A prostě ta jízda jak velkoklub za velkoklubem, gol za golem, hattrick za hattrickem...
To že ty trofeje jsou velice důležité ale ne to podstatné s tím souhlas v tom je určítě pravda.
Nic proti, ale při plus mínus stejných číslech těchto dvou hráčů, je tak trochu nepochopitelné, že se taková debata (LM NEBO CR) vůbec vede. Messi je naprosto výjimečný na hřišti, statistiky jeho jedinečnost jen umocňují. Tohle platilo před MS. Poslední dva jeho výkony v repre (Copa a MS) ho jen posunuly do úplně jiné kategorie.
Jasná věc!
Jako to není pointa mého smajlu prostě jen že jsem věděl že se to bude hned psát
Ano i před MS ikdyby MS vyhrál Ronaldo a Messi skončil ve skupině. Ale nebuďte malý děti. Je to kolektivní sport. Celá tahle šaškárna Messi vs. Ronaldo všechny opravdové fotbalové fandy neskutečně sere. Nikdo kdo má rád fotbal nemůže žít tímto pseudo-soubojem.
ano je to každému jasný,nevím proč ještě o tom někdo musí rozjet debatu
Ne, Messi > než Maradonna Není o čem ,,,
Šílené vítězství, ale kdyby Scaloni reagoval dříve na vyčerpání De Paula a Alvareze, tak to tak daleko zajít nemuselo, od 70minuty jsem čekal na střídání, které přišlo až ve 100minute
Ono oni mali najlepsich zaloznikov na place, dvaja z nich mladasi a De Paul setreny posledne 2 zapasy. Paredes je vzdy na hrane cervenej, dalsie moznosti (do zalohy) este horsie...
Chybu podla mna spravil, ked stiahol DiMariu a dal tam Acunu. Ako bek je super, ako kridlo bol totalne nahovno. Nevedel pretavit svoje fyzicke dispozicie k tomu, aby loptu podrzal, posunul dalej v rozohravke ... jeho jednoznacne najhorsi zapas na MS, kde mal inak vyborne zapasy.
Za mna tam mal ist namiest neho radsej Corea, ale lahko sa mi teraz mudruje po zapase.
Chybu spravil aj pri zapase s Holandanmi, kedy si vystriedal dobrych hracov a dohraval s horsimi altervativami a modlil sa, nech to dobre dopadne.
Napriek tomu vyborny trener, campeones su aj v daka jemu, doteraz to bola hroza s trenermi v Arg. repre.
Pořád jsem cejtil v kostech, že není hotovo. Francouzi začínali mít fyzicky navrch, říkal jsem si udělej s tím kurva něco, ale co? Čekal jsem, že to začne hrát na tři vzadu s Martinezem. Strašně by se mu hoditl další středopolař(nikoli defenzivní magor Parades),ale on ho v kádru prostě neměl.
Presne, tiez som citil v kostiach v 70. minute, ze staci 1 chyba, haluzna strela, ... a tak aj bolo.
Modlil som sa, nech uz je koniec zapasu, v predlzeni par krat infarktoval, uff.
Este tam mal toho typka zo Sevilly, ale jeden z najstarsich v time a ziaden zazrak. Najviac odchadzal DePaul, ktory vydal zo seba vsetko, tak siel nakoniec Paredes, ktory sa skusene vyhol cervenej, kedze oranzovy faul prisiel ako prvy.
Este Alvarez asi mohol byt stiahnuty skor, ale chapem, ze si setril este 1 striedanie.
Taky tam můžeš poslat Dybalu a ten míč držet nahoře.
Paredes je tragéd.
Argentině jsem přál. Francie 80.minut do počtu a nasral mě její výkon, ale byl jsem vlastně rád. Ovšem potom zapůsobil Mbappe a ikdyž je to do kabiny čurák a egouš jako CR7, tak musím uznat, že si to oba mohli v době své největší slávy dovolit a že Kylian toho má ještě dost před sebou, tak se máme na co těšit
mám jednu ruku celou v sádře, tak píši jen malým.
nejlepší sestava ms 2022:
y. bounou - n. molina, n. otamendi, j. gvardiol, m. acuna - b. saka, l. modric, s. amrabat, l. messi, k. mbappe - e. valencia
náhradníci: d. livakovic, a. hakimi, r. saiss, t. hernandez, h. ziyech, a. griezmann, i. perisic, v. aboubakar
nejlepší hráč: l. messi
největší sympaták: y. bounou
nejsympat. fanoušci: japonci, senegalci
největší smolař: r. lukaku
hráč jednoho zápasu: g. ramos
největší brousič: a. dari
nejužitečnější hráči: s. amrabat, k. mbappe, l. me
trochu mě to připadá že se ta zasádrovaná ruka válela v chlastu..
Za me dobrý, souhlas
tvá přezdívka opravdu sedí, protože to co s vyplodil za sestavy je opravu jen otrava
Přijde mi, že individuální výkon mbappého úplně zamaskoval tu hrůzu, co francouzi hráli
já bych to ani nevztahoval na Mbappého, Francouzi prostě odehráli hodně špatný zápas jako celek a ani Mbappé nehrál moc dobře
Ten gol co dal byl famozní, jednu penaltu udělal a to že dal 2 penalty tomu magorovi který chytil snad každou druhou není jen tak.
a pak tam bylo cca 125 minut, ve kterých Francie moc nevěděla, co má hrát a během nich nebylo slechu ani vidu ani o Mbappém
Ano, ale pak přišel zkurvenej hattrick
ještě pár příspěvků a najdeme společnou řeč čeho se dotkl, to přeměnil ve zlato, ale těch momentů zase nebylo tolik i díky Argentincům, kteří na něho jinak byli dobře připraveni
Jako být dobře připravenej na frajera co ti tam dá hattrick a pak si tam 3x udělá z hráčů kužely
Jako já chápu kam míříš, ale vlastně nemáš pravdu
přece nejde se připravit na hráče, který dá dva góly z penalt
statisticky Mbappé božsky a díky tomu jednoznačně vyčníval nad spoluhráči, hlavně ta jeho rána z první byla super, jelikož to nebylo kopnutí do balónu, ale on moc dobře věděl, co dělá a že to trefí. Ale jinak trpěl vyčkávací taktikou Deschampse, po většinu zápasu se pořádně nedostával do hry
jinak pokud to vezmeme od prvního komentáře tohohle vlákna, tak samozřejmě jasně a upravuju - Francie byla mizerná a díky Mbappému to dotáhla aspoň do prodloužení a pak penalt, jinak by Argentina slavila a já měl večeři o hodinu dřív
Jednu penaltu sám udělal.
Messi taky dal gol z penalty..
Tvl už to nehul ani ředeny
nehulím, viděl jsem celý zápas, ne jako někteří, kteří si otevřeli zápis na livesportu a podle něho určili, kdo musel podat dobrý, skvělý nebo pomalu životní výkon
Do vyrovnavajuceho golu, ku ktoremu sa Frantici dostali ako slepe kura k zrnu, hral totalne hovno.
Poslednych 20 minut a predlzenie hral ako maly boh.
Asi to treba nejak spriemerovat.
spriemerovat som hore
No zase 2x se v zápasu vrátili do hry ...to hodnotit jako hodně špatný zápas mi příjde trošku moc.
ani ne...dle mého každý ví že do kontaktního golu hráli piču
,,Byl to zápas, v němž jsme trpěli. Francie ze dvou mizerných střel vyrovnala. Pak jí odpískali další penaltu a znovu srovnala. Díkybohu jsem pak odvedl svou práci, to, o čem jsem snil. Takový světový šampionát bych si nevysnil. Během penalt jsem byl klidný," prohlásil třicetiletý Martínez.
Kanál, ktorý nevie vyhrávať
Messi vyhral, dobro zvíťazilo. Argentina zviťazila, Barca a všetci podporovatelia Messiho.
Máme tu nový level...už po novom sa budú davať tituly pre Barcu nie len za 0:4 v El Clasicu, ale aj za výhru bývaleho hrača na MS.
Tak vďaka aj z Realu Madrid Angel
Mysli si čo chceš, jebem cely Real! Messi je Goat!! Messi je náš a vždy bude!
Tak na Peleho mu jeste 2 tituly chybi
Ronaldovi nebo Neymarovi chybí titul na Matthiase Gintera, a taky bych neřekl, že je lepší než oni
Protoze tohle srovnani je logicke ze? Samozrejme ze v uvahu se MS bere u hracu kteri jsou podobne dobri a ne nejaky nahradnik co treba vubec na MS nehral.
Ano, vybral jsem extrémní případ. Kdybych tvrdil o Klosem nebo T. Müllerovi, že jsou lepší než Lewa nebo Modrić, protože vyhráli MS, tak už by to byla pravda?
Jinak já tím chtěl ukázat hlavně na absurdnost poměřování podle MS i dalších trofejí. Messi je furt stejně kvalitní hráč, jako byl v sobotu. Kdyby včera Dybala nedal a Francouzi jo, tak pořád není mistr světa, i když jeho výkon by byl stejně kvalitní.
Prečo je Messi koza?
Čo iné ti ostáva? Asi ako čo iné ostáva krčmarke v tvojom šenku ako prevrácať oči, keď počúva tieto zjeby
Nie nie, to vám už teraz nič nezostalo koniec diskusie. Finito. Alivederči.
Dobrý benzín
strasny srac
Pro mě je teda dost šokující, co předvedla Francie.
Do zápasu šli jakože s tím, jak to odehranou strašně takticky a nechají Argentinu hrát a čekali, že ta si nedokáže nic vytvořit?
S takovým týmem hrát takovou pasivní sracku?
Už s Marokem měli víc štěstí než rozumu, tak proč v tom nepokračovat...
A pak už se do toho dostává těžko.
Měli velkou kliku, že se do zápasu dostali tak nějak zadarmo a dal pak těžili z toho kaufu z rychlyho vyrovnání, deschampsovi navzdory.
Jinak Leovi to strašně přeju, že je GOAT mi bylo jasný už předtím, teď to alespoň potvrdil všem těm, kteří to nedokázali uznat při nesmyslným argumentu, že nemá ms.
Prej, ze Arg nema jak porazit Francii. Ze prej jenom v pripade tlacenky. No a ja videl naprosto dominantni vykon, dokud neprislo zavahani Oty a ninja mod Mbappeho. Bez nej by z Francie zbyl tak akorat Senegal.
No upřímně, myslím si, že kdyby na je blízko, tak je asi umlatej, s tím technicky i oproti Argentině fyzicky vyspělým týmem si myslím, že by tomu Argentina těžko vzdorovala.
Ale dojeli na svou aroganci, že to v klidu nějak sehranou, finále MS....
Doplatili na svoje prizdisracstvi, při kterým měli už s Marokem hromadu štěstí.
Deschamps jim to prosral, nepochopil jsem ani absenci konateho.
Brzký střídání Girouda byl holej nesmysl a když už chtěl hrát takhle, měl mít místo něj od začátku brejkovyho hráče.
Střídání Griezmanna byla taky blbost, ikdyz nebyl vyraznej, pořád je to tam jedinej hráč s myšlenkou.
Pro mě vůbec nevěděl, co dělá, a že se Francie sama dostala do zápasu - nebo spíš Argentina je tam dostala... To muze být Deschamps jen vdecnej okolnostem, že to finále neskončilo úplným fiaskem.
*na ně vlitli...
Keby Scaloni strieda v 70-minute a nie v 100-tej minute,tak ani k predlzeniu nedojde.Som nechapal naco tak dlho cakal.De Paul,McAlister,Alvarez,ved ti uz boli uplne ko.A trener nic.Keby to prejebu,tak by to bola jeho chyba.
Tohle, jsem byl už normálně nasranej, že to zase Messimu ještě pojebe kouč. Ti kluci tam od 70. minuty totálně šlapali už vody, tam měli dojít motorky, co to odběhaj, dobráněj.
Naštěstí to dopadlo tak, jak mělo nakonec!
Nechcete se na ty dementní debaty o tom, jestli dřív bylo vejce nebo slepice, už konečně vysrat? Messi se konečně dočkal - loni Copa, teď MS, mise splněna, musí to být neskutečné zadostiučinění. Nestačí to tady takhle, prostě mu to jenom přát...a přestat masturbovat nad těmi nesmysly. To platí zejména pro jeho fanoušky. Přejete to jemu, nebo sami sobě, protože máte argument, abyste se tady vytahovali na druhé?
Já klidně můžu zareagovat jako jeho fanoušek...
Myslím si, že to není o nějakým dětinským vytahování, ale o tom, že konečně snad zavřou hubu ti, kteří nesmyslně říkali, že nemůže být nejlepším hráčem historie, když nemá MS.
(Mně na tom nesešlo ani předtím, pro mě jim už byl).
Ale je prdel, jak tihle trapaci než aby tedy drželi huby nebo aspoň férové řekli "tak ok, smekam", tak tu zas rozjíždí debaty, že díky penaltám, že ho k tomu dotlačili katarální a kdesi cosi.
Jak haranti.
Kdo chce psa bit, hul si vzdycky najde...
teď to bude Euro > MS
Nejak tak. Nebavia ma tieto reci GOAT, konecne a zasluzene. Cele toto MS ma iritovalo lebo Messi musi a zaluzi si to.
na slovo goat jsem už úplně alergickej. Jak kdyby se dal porovnávat dnešní fotbal s tím před půl stoletím.
Parádní finále Jako nestranej fanoušek... jsem si to užil
Kdyby argentinci sundali medajle, tak už se tady všude píše, jaký to je lidský odpad respekt hráčům francie, kteří si je nechali.
Jinak nemůžu si pomoct, ale když byl De Paul v Udinese, tak tam hrál CAM nebo možná i ze strany nebo se pletu? Já ho měl za ofenzivního, línýho playmakera, kterej je spíš super fotbalista a má to trochu v píči než nějakej dříč a týmovej hráč. Nebo jak to bylo? Kdyžtak mě opravte . Ale co s ním udělal a jak ho kompletně předělal Simeone, to je něco neuvěřitelnýho! Bojovník jako prase, taky trochu dement, ale tam je to asi lehce v povaze, v soubojích neskutečnej, pro spoluhráče by se tam snad i nechal zabít
Měl jsem na něj stejný názor (je možné že milný). A i v Atleticu mi přišel jeho post ofenzivnější (nejsem jejich fanoušek, nesleduji je, ale mají krásné dresy). Na MS měl zakázáno útočit, ale ve středu pole byl neskutečný a když to řeknu blbě, tak uměl správně faulovat
Přesně tak. Já měl za to, že je mu defenzíva úplně cizí, ale v Atleticu a hlavně teda v repre je to úplně jinej hráč. Jeden z klíčů k úspěchu.
Mam to podobne plus si ho vybavuju, ze bud Barak nebo Jankto si na nej stezovali, ze jim umyslne nenahrava
Barak . Rikal, ze si Argentinci nahravaji akorat spolu. Ten druhej byl v ty dobe myslim Maxi Lopez. Takze moc tymovej v tom case asi nebyl
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele