Vedení německého svazu chce, aby Löw u reprezentace zůstal
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Trenér Löw nevěděl, že Özil plánuje skončit v reprezentaci
24.07.2018, 15:04
Löw bude po debaklu na MS dál trénovat německou reprezentaci
03.07.2018, 14:48
Löw v příštím týdnu oznámí, zda zůstane trenérem Německa
28.06.2018, 17:28
Podle Löwa si Němci postup nezasloužili, selhání neuměl vysvětit
27.06.2018, 21:41
Trenér Německa Löw prodloužil smlouvu do roku 2022
15.05.2018, 13:33
Komentáře (39)
Přidat komentářSprávná volba! Na mundialu letos docela Chlöw, ale však on si ty své koníky zase zapřáhne.
Tak samozrejme, odvolavat trenera po jednom neuspechu je ceska vlastnost...
a ne?
Ne. I v jiných státech se odvolávají trenéři při prvním neúspěchu. Tohle zobecňování ve vztahu k českým vlastnostem většinou ukazuje na omezenost autora, který neví, že to venku chodí dost podobně.
Tak jasný. Já, Balkán nebo Afrika tam se to střídá taky furt.
Anglie, Itálie. Nejspíš i další soutěže. Opravdu nejsou Češi speciální na negativní vlastnosti.
Sú! Zostaňme pri futbale, povedz mi kto je momentálne najdlhšie slúžiaci tréner vo vašej prvej lige a koľko rokov tam je?
JA*
Na druhej strane by bol odchod logicky- po určitom čase ten tréner už proste reprezentácii nemá čo dať a navyše je naňho zbytočne vysoký tlak po výbuchu v skupine..
A okrem toho, ja mám celkom pocit, že ti reprezentační tréneri majú vcelku problém "oslobodiť" sa od hráčov ktorí im 4 roky dozadu priniesli úspech a už nemajú formu..
Aby to nedopadlo rovnako ako keď Španieli podržali del bosqueho..
Ti tréneri proste majú obmedzenú životnosť..
Jogi je super tréner a skvelý taktik, ale podľa mňa je čas na zmenu...
Čo by ste mimochodom povedali na návrat Klinsmanna? Ten v reprezentácii vykonal perfektnú prácu, prišiel po neúspechu a začal úspešnú éru, prišiel s inovatívnymi metódami, vytvoril skvelý tím ľudí (Löw, Bierhoff, Köpke), ktorí to dokázali viesť naďalej i po jeho konci, trebárs by to mohol zopakovať. Na druhú stranu sa dá povedať, že on začal éru, ktorá teraz končí a pod ním by to bol opäť návrat do minulosti...
A čo ďalšie možné náhrady? Klopp z Liverpoolu neodíde, Tuchel ešte len teraz podpísal v PSG, kto by teda pripadal do úvahy? Kuntz? Sammer? Flick? Alebo by ste chceli pokračovať s Löwom? Aký na to máte názor?
Podle mě by se skvěle k repre hodil Jupp, i když je to důchodce. A právě proto tam samozřejmě nepůjde. Z těch mladých nevím no.
DFB je trochu iná úroveň ako povedzme AFA..
Napriek tomu takpovediac fiasku, hlavne pod prizmou reputácie Nemecka, je tam znovu potenciál na veľmi rýchly návrat hore.
Ono zovretie Švédov po vylúčení Boatenga, to boli starí dobrí Nemci. Mali aj tu svoje chvíle.
Iste, ak by mal Heynckes o 10 rokov menej, vedel by som si ho predstaviť ako ideálneho trénera repre.
Ak by Loew rezignoval, resp. DFB by ho odvolal, bol by problém momentálne ho nahradiť.
DFB pracuje oveľa koncepčnejšie ako mnohé iné zväzy.
V rámci možností dobré rozhodnttie.
Hlavný problém je podľa mňa v tom, že Nemci stratili svoju tvár, už to proste nebolo to staré Nemecko, herný štýl nebol vybalancovaný, súperovi to stačilo vzadu zavrieť a hroziť z protiútokov. Hra nebola vôbec dynamická, prišlo mi akoby sa Löw opičil po Pepovi a skúšal ten jeho štýl s krátkymi prihrávkami, ktorý už nefunguje.
Po tom Švédsku som dúfal, že sa zdvihnú, podobne ich nakopla i vybojovaná výhra s Poľskom na WM 2006, ale ani potom sa nezdvihli a ukázalo sa, že momentálne je čas na zmenu...
Keby Nemecko trebárs vypadlo nejako smolne po dobre odvedených výkonoch, tak si budem priať Jogiho zotrvanie, nie som fanúšik úspechu, ktorý vidí len výsledky... Problém je v tom, akým spôsobom sa Nemci prezentovali, ten výsledok je až dôsledok.
Nikto neni nenahraditeľný, Jogi taktiež nie... To, že momentálne nie su dostupní tréneri ako Klopp alebo Tuchel, neznamená, že nie su k dispozícii žiadni vhodní kandidáti. Keď trebárs prichádzal Klinsmann, tak to pre neho bolo vôbec prvé trénerské angažmán, ale nakoniec sa ukázal ako správna voľba. Löw mal síce pred reprezentáciou určité úspechy (DFB-Pokal so Stuttgartom, titul s Innsbruckom), ale tiež to nebol žiaden špičkový tréner.
Hasenhüttl, Nagelsmann? I když kdyby je vedl Rakušák bylo by to velké pozdvižení. Ale já bych asi nechal Löwa a přílíš bych neexperimentoval. Kloppa ani Tuchela v repre nikdy nechci vidět.
Prečo nechceš vidieť v reprezentácii tých dvoch?
Inak Nagelsmann by bol fajn, ale ten je samozrejme z hry von, pretože od sezóny 2019/20 preberá RB...
Ani jeden mi není sympaticky.
S Tuchelom súhlasím, ale Klopp je naopak podľa mňa sympaťák...
možná by mohli zkusit právě někoho jako tehdy Klinsmanna. Osobnost koho budou hráči respektovat. Němci mají v tomhle výhodu, že podobných typů měli v té poslední úspěšné generaci hned několik.
Klinsmann bol vtedy perfektný! A nie len, že hráči mali rešpekt pred ním, oni mali i rešpekt pred ním, za Klinsmanna mal každý rešpekt pred prácou každého, to vravel i vodič reprezentačného autobusu. Jürgen vtedy do tímu priniesol veľmi pozitívnu atmosféru...
Klinsmann dostal voľnú ruku a stavil na nové tréningové metódy, ktoré sa naučil v USA (po konci aktívnej kariéry sa Klinsi presťahoval do USA do Huntington Beach, kde si žije vo veľkom dome na pláži a v kľude, keďže tam futbal ľudí moc nezaujíma), taktiež si priviedol z Ameriky špecialistu na tréning a spolu urobili v nemeckom futbale tréningovú revolúciu (začali sa používať napríklad tie gumové pásy).
Ako som už písal hore, taktiež vedel zostaviť schopný tím, ktorý na neho po jeho konci nadviazal... Trebárs Jogi ako asistent bol expert na taktiku, ktorú robil najmä on. Klinsmann mu povedal, že za 18 rokov jeho profesionálnej kariéry mu žiaden tréner nedokázal vysvetliť, ako sa presúva štvorčlenná obrana, zatiaľ čo Jogi mu to dokázal vysvteliť v priebehu minúty.
Klinsmann si dokázal vyfiltrovať prospešných (Beckenbauer) a neprospešných (Matthäus) kritikov a jednal nekompromisne s tými, čo v tíme vytvárali zlú atmosféru (Maier).
Podľa mňa je to skvelý tréner a veľký sympaťák a bol by som rád, keby podobnou očistou k dobru prešla reprezentácia i teraz... Mimochodom Jogi a Klinsi sú stále veľký kamaráti, Löw sa i po titule v roku 2014 vyjadril, že veľkú zásluhu na tom má Jürgen a podľa mňa mal pravdu.
díky za detailní info možná by tedy mohl být nástupcem i někdo z týmu okolo Lowa. v budocnu třeba potom Schweinsteiger nebo někdo z té generace hráčů.
Za mňa by bol odchod dobrým riešením- po určitom čase ten tréner už proste reprezentácii nemá čo dať a navyše je naňho zbytočne vysoký tlak po výbuchu v skupine..
A okrem toho, ja mám celkom pocit, že ti reprezentační tréneri majú vcelku problém "oslobodiť" sa od hráčov ktorí im 4 roky dozadu priniesli úspech a už nemajú formu..
Aby to nedopadlo rovnako ako keď Španieli podržali del bosqueho..
Ti tréneri proste majú obmedzenú životnosť..
A ďalšia vec- ako na eure došli nemci ďaleko, ale- urobil low jednoznačnú chybu v nominácii keď zobral z útočníkov iba Gomeza- s klasickým hrotom šla hra nemcov o dve triedy hore a keď sa zranil, tak tam nemali nemci koho dať, čo bola podľa mňa jedna z hlavných veci ktorá im zlomila väz proti Francúzom..
A ďalšia vec- ten herný styl- už na eure sa nemci hrali na spanielov, akurát im to ako tak fungovalo..lenže prišli kvalitni francuzi- začali hrať obyčajný betón, dobre to zavreli a potom im stačilo dostať sa 2x do utoku a bolo 2:0..
Neviem, mám pocit, že všetky nemecké tímy sa snažia hrať tento nahovno futbal a žiadnemu nefunguje..trápny Dortmund v lm ktorý sa snaží s Realom Madrid diktovať hru a držať loptu, trápny Bayern v LM za guardiolu kde stacil takisto obyčajný betón a Bayern skončil, Nemecka repre.. žiadny top nemecký tím nehrá nemecký futbal, všetci sa opicia po spanieloch a nikomu to nejde..
Všetci nadväzujú na niečo čo v Nemecku nefunguje a nefungovalo miesto toho, aby sa snažili nadviazať na juppa a kloppa...
Samozrejme dosahovať ich výsledky je tazke- ale s ich herným štýlom by oba nemecké top kluby aj repre boli určite konkurencieschopnejsie- veď sme videli čo urobil juppov návrat s Bayernom..
So všetkým súhlas, snáď Löw odíde (až mi je blbé to takto napísať, je to super tréner, za mnohé som mu vďačný, ale chce to proste zmenu) a nový tréner zasa prinesie čerstvý vzduch a najmä späť staré dobré Nemecko...
Koho by si chcel?
Nie som až taký pamätník, ale nejak mi nejde do hlavy príklad z histórie, kde by pri repre podržanie dlhoročného trénera v takejto situácii pomohlo..
A to, že "snáď low odíde" ti nemá byť prečo blbe- ono v zásade akokoľvek úspešne angažmány trénerov na 95% končia rovnako- fiaskom, neúspechom a vyhadzovom..a môžeš byť akokoľvek uznávaný tréner, aj tak väčšinou na konci vyletis, otázka je skôr iba to, koľko sa udržis na stoličke
A nejaký tip nemam- veď v zásade aj low prisiel vcelku "z neznáma"..takže ak si mám tipnúť, tak si tipnem že to bude niekto, koho by sme netipovali (samozrejme ak low nakoniec odíde)..
A želanie takisto nemam- fandím hlavne bundeslige, čiže by som bol nerád ak by odišiel jeden z trénerov, ktorí ma tešia týždeň čo týždeň v BL do repre, v ktorej ma bude tešiť raz za 2 roky na šampionáte.. a celkovo ten job pri repre je špecifický, keď si tím ako Nemecko tak čakáš dva roky na 4 zápasy vo vyradovacke veľkých turnajov- a keď jeden z nich prehras, tak je dvojročná práca v prdeli..preto si myslím, že tých mladších trénerov z bl by tam vcelku bola škoda..takže si veľmi nedovolím hľadať kandidátov, strieľal by som do vzduchu..
To je fakt, väčšina angažmánov nakoniec končí vyhadzovom, napriek tomu, že sa mnohé z nich dajú považovať za úspešné...
Včera som čítal mimochodom príspevok nejakeho redaktora Bildu, ktorý navrhoval dokonca Lothara Matthäusa ako náhradu za Jogiho... Dokonca sa to snažil odôvodňovať i nejakymi argumentmi. Pri čítaní som sa celý čas zamýšľal, či to myslí vážne alebo zo srandy, potom som došiel ku komentárom a tam bol hneď prvý príspevok otázka, či sa jedná o iróniu a redaktor odpovedal, že nie.
V Doppelpasse včera navrhoval Matthäusa i Strunz a ten sa pri tom tiež tváril pomerne vážne...
Německo potřebuje změnu, čili špatné rozhodnutí, kvalitních trenérů tam není málo aby byl Löw tak "nenahraditelný"
Za me spravna volba. Nikdo lepsi nez Jogi momentalne volnej neni, i kdyz se tohle MS nepovedlo, stale mu verim a doufam, ze ma porad co DFB nabidnout
4. Místo v takové skupině je pro Německo maximum, měl by zůstat.
Hodí se k těm perverzakum
či sa tento krok ukáže ako správny záleží od toho, či sa Low dokáže odosobniť od kamaratičkovania a presadzovania svojich koňov bez formy..
Do Eura ať zůstane, napraví si reputaci a opět ukáže, že je to pan Trenér, pak by měla přijít chvíle na změnu.
Netreba vôbec diskutovať o tom, že tieto majstrovstvá Jogi totálne prekaučoval a nesie marginálny podiel na tom fiasku Nemcov. Zase na druhej strane si nie som istý, či by mal za to hneď končiť, aj keď od posledného šampionátu za tie 4 roky spravil hneď viacero zásadných chýb, počnúc Eurom 2016, končiac nomináciou a celkovým prejavom na týchto MS. Ide o to, či je schopný sebareflexie a triezveho zhodnotenia vlastných chybných rozhodnutí a následnej zmeny, alebo len pokračovať v nastavenom trende. Je jasné, že zo zväzu bude mať podporu, veď on je jedným zo symbolom tej veľkej nemeckej futbalovej obrody po roku 2004, keď za 10 rokov dokázali Nemci ohromne pozdvihnúť repre ale aj celkovú úroveň futbalu v krajine. Ono ten neúspech nie je až takým prekvapením, veď niečo podobné postihlo prakticky všetkých majstrov sveta za posledných minimálne 20 rokov a často to tak býva aj v bežnom živote, že po veľkom úspechu a rokoch na výslní prichádza uspokojenie a potom "bolenie hlavy". Osobne tipujem, že Jogi zostane a pokúsi sa o vybudovanie novej osy toho tímu, kde by už nemuseli kľúčovú rolu zastávať jeho dlhoročné kone (Ozil, Khedira, Muller, Boateng...) a väčší dôraz by sa kládol na mladé pušky ako Brandt, Sané, Goretzka, Sule, Werner, Havertz... Taktiež zmena herného štýlu je nevyhnutná, ale to by malo aj prirodzene prísť so zmenou kostry toho tímu. Mne osobne je jedno, či ostane, alebo skončí, verím, že má dostatok súdnosti, aby v prípade zotrvania pristúpil na nevyhnutné zmeny a aj tak tam príliš nevidím nejakého ideálneho kandidáta ako jeho náhradu. Myslím, že do Eura to ešte potiahne a v prípade ďalšieho neúspechu to už bude jasné...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele