Ve španělské lize probíhá nejtěsnější boj o titul za 43 let
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (234)
Přidat komentářškoda, Madrid měl šanci utéct o 2body
Přeji to ze všech španělských týmů AM nejvíce, škoda té ztráty
Jallet
aj tak to nenapadne urve Carlito
No šak konečně, už to bylo strašně nudný.
Tak to je hodně smutný.
http://www.elmundo.es/deportes/2014/01/20/52dc63b9e2704e79628b4579.html
Hmm, zajímavé, škoda, že si to neumím přeložit. A názor soudce ohledně kauzy je jaký? Já tuto kauzu moc nesleduju, ale vidím, že ty máš celkem přehled. Jediné o soudu vím je to, že soudce je madridista, ale snad je objektivní. Máš k tomu nějaké bližší info?
Mně nějak blbne překladač. Ale je to tam vypsaný podrobně. Osobně si myslím,že celkových 57,jak prezentuje Rosell,je pitomost.
Já do smluv nevidím, takže na to nemám žádný názor. Ale jsou tu někteří, kteří mají jasný názor úplně na všechno, jak to tak vidím
Na mě nekoukej,od toho tu máš některý svý kolegy...
myslím, že zrovna ty jsi pro nás víc rudý hadr než Jirka pro vás
. Ale z nějakého důvodu je za temnou sílu považován zrovna Jiří. Nasmál bych se, kdyby se někdy zjistilo, že ty i Jirka jste jedna a tatáž osoba
Jinak...není čirou náhodou Mundo katalánské?
Je Jirko a přestaň si hrát na někoho jiného.
Barcááá
Stydím se to přiznat, ale fakt nevím, já spiš sleduju jen ten fotbal + nějaké ty přestupové spekulace, různé mediální pozitivní/negativní kampaně mně nechávají klidným, stejně jako polední debaty s Moravcem
Avenida de San Luis, 25 28033 Madrid
To asi nebude Katalánsko! Katalánské je Mundo Deportivo... Toto bude Blesk de Madrid!
Četl si ten blábol? Nadávám na blesk a jiné kýble hnoje, ale takovou chujovinu nedokáže sesmolit ani ten nejhorší redaktor na novinkách!
Nečetl. Překladač stávkuje a španělsky teda fakt neumím,na rozdíl od místních lingvistických géniů. Já to sem jenom tak hodil,aby se cules tady pobavili
. Plus mi můj fotbalový nos říká,že na tom něco bude. 57 za Neymara? Tomu věříte fakt jenom vy.
Rok před koncem smlouvy za největší raketu z JA. Nevím to přesně, ale asi šestý nejdražší přestup v historii ti přijde málo?
jo
Megaloman by dal 100, ale on je pitomec!
Bojím se o fotbal, kam to směřuje...
Pouze inflace. Totéž cos teď napsal,se říkalo (co si já pamatuju) i na začátku 80.let,když jsme koupili Cunninghama,Francis v Anglii a vy Maradonu. A co si nepamatuju,tak už i u Cruyffova přestupu se lidi chytali za hlavu. A taky se říkalo kam ten fotbal spěje...
Veľmi by ma teda zaujímalo, ako si teda vysvetľuješ podanie na súd, ktoré podal Jordi Cases a následné vyjadrenie súdu, kde jednoznačne potvrdil, že Neymar stál Barcelonu 57 miliónov EUR. Cítim vo vzduchu spiknutie
Já kampaň.
na forcbarca.sk je o tom niečo v slovenčine...alebo češtine no
Přesně, stejně vtipné jako to, že Real snížil dluh na 100 mil.
No jistě,musí to bejt jinak,než píšou. Kampáááň
To, že je LL tak vyrovnaná, je neskutečně dobře
ked Atletico vyhra titul, prestanem pit.
Messi: Chyběl nám kousek štěstí
Dlouho jsem neslyšel, že by Barcelona spoléhala na štěstí, respektive doplácela na smůlu
... ještě že se Messi ozval sám už že je to mediální mrtvola ...
... kde jsou ty články Messi obejde čtyři hráče a zavěsí? Messimu stačí na hřišti 30 minut a dá dva góly... kde jsou pisálci - kde jsou? Včera na tu mediální mrtvolu byl kurz 2,6 že nedá gól - nádhera ... ted už jen štěstí?
Tak ty jses hustej typek
43 let totální nuda
asi jak vytrina arsenalu za posledne roky
vytrína, mytrína, onitrína
Čím dál trapnější pokusy o cosi....už se těším na příště
skor ide o to, ze za poslednych 43 rokov vzdy bojovali len 2 muzstva o prve miesto v prebiehajucej sezone, ale nemuselo ist len Barcelonu a Real. Ale v zasade ano, je to nuda. Taky Citizens boli pred 14 rokmi v tretej lige, a dnes patria ku klenot futbalovej Europy.
ku klenotu futbalovej Európy
ku klenotom, zavidis vsak?
ani si nevieš predstaviť ako
tie dva smajliky ani nepotrebuju predstavivost
ropny klenot
pisal som o futbale ty mameluk , strasne vas musia srat peniaze tych druhych vsak?
Ne že by teď Spurs byly chudý
A je to tu. Z ligy dvoch muzstiev sa stala sutaz o troch. Argument navyse
Aj tak mam pocit, ze Barcelona skonci tretia a moze ich cakat jedna z najhorsich sezon za posledne roky.
To tam 43 rokov v tejto faze sezony doteraz nebojovali o titul 3 kluby v tak tesnom závese?
Co čekat od ligy, kde jsou dva týmy
To mas těžké, my zasvěceni vime, ze v PL by si z toho udělali taky ligu dvou klubu
.
Spíš by v PL nedokončili sezónu kvůli zraněným hráčům.
hehe
španělská liga je nejnudnější liga na světě, kde o titul hrají většinou jen dva kluby...letos se zatím drží třetí, ale řekl bych že ne na dlouho
si šašek
Souhlasím, LL JE nudná soutěž, kde chybí konkurence. Ale na druhou stranu, když jsem letos zapnul ARS - CHE, bylo to možná napínavé, ale jinak to byla holomajzna. PL je sice parádně vyrovnaná (to je důvod, proč hraju FIFU za Liverpool), ale na španělský fotbal se líp dívá. Aspoň podle mně. A nejen podle mně
napíše fanoušek týmu ze Serie A
nudná, nefotbalová a ještě zkorumpovaná od prvního až po poslední tým....
Nevím,jak to berou,ale že by za posledních 43 let nebyl podobně vyrovnanej souboj,se mi nechce věřit.
No tak mozno bol rozdiel 3 body ale nie 1.
Tam je podstatný ten atribut po 20ti kolech, si myslím.
To zas si nemyslim ja,ale nechcem sa hadat je to mozne aj ked som sledoval poslednych 20 sez. a na tento "detail" sa nepamatam.
Tak ono je to v článku definováno, že je to po 20ti kolech, tak z toho vycházím. Boje o titul byly rozhodně dramatičtější a nezasahoval do nich jen Real a Barça.
Pravdepodobne mas pravdu
Spíše doufám, že mají pravdu oni.
Nechce se mi to kontrolovat, bylo by to dost časově a statisticky náročné.
A hlavně, že byly ve hře 3 kluby a né jenom 2.
Tak ono to klidně být pravda může, vždycky se mohl někdo trhnout.
Jestli se to bere podle bodů,tak možná. Ale jestli dle toho,kdo měl šanci a bojoval o titul do posledního kola,tak co 2007?
Vida, tak sis taky vzpomněl.
Vzpomněl jsem si na jeden ročník, tak jsem si to dohledal - 2006/2007 to byl boj do posledních kol mezi Realem, Barcelonou a Sevillou. Nechce se mi to počítat, ale tam teoreticky mohl vyhrát kdokoliv z nich.
Na druhou stranu, bere se to jen do 20ti kol.
Hlavně ať titul nezíská Real.
1970 - 1971 Valencia CF (4) FC Barcelona Atlético Madrid
1971 - 1972 Real Madrid (15) Valencia CF FC Barcelona
1972 - 1973 Atlético Madrid (7) FC Barcelona RCD Espanyol
1973 - 1974 FC Barcelona (9) Atlético Madrid Real Zaragoza
1974 - 1975 Real Madrid (16) Real Zaragoza FC Barcelona
1975 - 1976 Real Madrid (17) FC Barcelona Atlético Madrid
1976 - 1977 Atlético Madrid (8) Athletic Bilbao FC Barcelona
1977 - 1978 Real Madrid (18) FC Barcelona Athletic Bilbao
1978 - 1979 Real Madrid (19) Sporting de Gijón Atlético Madrid
1979 - 1980 Real Madrid (20) Real Sociedad Sporting de Gijón
1980 - 1981 Real Sociedad (1) FC Barcelona Real Madrid
1981 - 1982 Real Sociedad (2) Real Madrid Atlético Madrid
1982 - 1983 Athletic Bilbao (7) Real Madrid Atlético Madrid
1983 - 1984 Athletic Bilbao (8) Real Madrid FC Barcelona
1984 - 1985 FC Barcelona (10) Atlético Madrid Athletic Bilbao
1985 - 1986 Real Madrid (21) FC Barcelona Athletic Bilbao
1986 - 1987 Real Madrid (22) FC Barcelona RCD Espanyol
1987 - 1988 Real Madrid (23) Real Sociedad Atlético Madrid
1988 - 1989 Real Madrid (24) FC Barcelona Valencia CF
1989 - 1990 Real Madrid (25) Valencia CF FC Barcelona
1990 - 1991 FC Barcelona (11) Atlético Madrid Real Madrid
1991 - 1992 FC Barcelona (12) Real Madrid Atlético Madrid
1992 - 1993 FC Barcelona (13) Real Madrid Deportivo de La Coruña
1993 - 1994 FC Barcelona (14) Deportivo de La Coruña Real Zaragoza
1994 - 1995 Real Madrid (26) Deportivo de La Coruña Betis Sevilla
1995 - 1996 Atlético Madrid (9) Valencia CF FC Barcelona
1996 - 1997 Real Madrid (27) FC Barcelona Deportivo de La Coruña
1997 - 1998 FC Barcelona (15) Athletic Bilbao Real Sociedad
1998 - 1999 FC Barcelona (16) Real Madrid RCD Mallorca
1999 - 2000 Deportivo de La Coruña (1) FC Barcelona Valencia CF
2000 - 2001 Real Madrid (28) Deportivo de La Coruña RCD Mallorca
2001 - 2002 Valencia CF (5) Deportivo de La Coruña Real Madrid
2002 - 2003 Real Madrid (29) Real Sociedad Deportivo de La Coruña
2003 - 2004 Valencia CF (6) FC Barcelona Deportivo de La Coruña
2004 - 2005 FC Barcelona (17) Real Madrid Villarreal CF
2005 - 2006 FC Barcelona (18) Real Madrid Valencia CF
2006 - 2007 Real Madrid (30) FC Barcelona Sevilla FC
2007 - 2008 Real Madrid (31) Villarreal CF FC Barcelona
2008 - 2009 FC Barcelona (19) Real Madrid Sevilla FC
2009 - 2010 FC Barcelona (20) Real Madrid Valencia CF
2010 - 2011 FC Barcelona (21) Real Madrid Valencia CF
2011 - 2012 Real Madrid (32) FC Barcelona Valencia CF
2012 - 2013 FC Barcelona (22) Real Madrid Atlético Madrid
V závorce je rozdíl mezi prvním a druhým, anebo prvním a třetím? Po 20ti kolech?
Počet titulů. Jen ukázka toho, že v PD vyhrál za těch 43 let titul někdo jiný než je Real Madrid či Barcelona.
no vidíš to, to mne vůbec nenapadlo. Myslel jsem, že sis dal práci s tím vytvořit za těch "pár" let statistiku rozdílů mezi týmy.
Zasvěcenější samozřejmě ví, že to za těch 43 let vyhrálo několik mančaftů, ale ta dominace Realu a Barçy je prostě zřejmá.
Jen pro srovnání. Od vzniku Premier 92/93 vyhrálo titul celkem 5 mužstev Man Utd (13), Arsenal a Chelsea (3), Blackburn a City (1). Za tu stejnou dobu v PD vyhrálo titul stejný počet mužstev. Barcelona (10), Real Madrid (7), Valencie (2) a Atlético s Deportivem (1).
Velká pravda.
Tak ono je to dáno hlavně dominancí United od založení Premier League.. Ale mimochodem, od založení španělské ligy získalo titul 9 mužstev. Od stejného roku titul v Anglii vyhrálo 19 mužstev
Nejhezčí doba byla 1980/1-1983/4
A od té doby stojí za prd
jaky najtesnejsi, sak Real je bez sance
Stačí uhrát něco s Atléticem a Barcelonou a při "vyrovnanosti" toho zbytku soutěže to bude boj do konce sezóny.
Tak my si na to ještě aspoň hrajem, náš kapitán nejde do médií s tím, že nemáme šanci na titul
... trenér ...
Tak on prohlásil Moyes, že Manchester United ještě nevzdávají boj o titul.
a to vedeniu nevadi ze v takej vaznej veci si robi srandy?
nevyhovies...trener povie ze boj o titul nevzdava a smejes sa, kapitam povie ze uz asi sanca nie je a tiez sa smejes
Tak mě se nezavděčíš
ale abych pravdu řekl, tak spíše se přikláním k tomu co řekl Vidic, i tak je to ale vtipné
jste prostě celí směšní
Ani nie tak oni no...neuspech sa neunasa viac ako uspech
Jednoznačně.
Ale je vtipný, jak si nenápadně změnil podstatu týhle tvý ztřeštěný teorie. Dříve šlo hlavně o to, že United mají letos větší šanci na titul jak Real. Teď už jde jen o to, že Real titul nevyhraje.
podstata ostava ta ista
Presne má menšiu šancu na titul ako ManU, tá predpoved ti vychádza, snád to bude takéto každú sezonu. Len tak dalej Kiwwi
kazdu sezonu nechcete vyhrat titul?
Real ho vyhra, ty komediant
Ak budeme kazdu sezonu mat po 20 kolach 1 bod na celo. A takisto ak vy budete stracat 14 no nebolo by to pekne?
Naopak v Barceloně z remízy s Levante radost neměli, k výhře jim nepomohlo ani držení míče 74 procent.
,,Když zápasu dominujete, držíte míč..."
https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1522271_909193805787503_127818547_n.jpg
Jsem rád, že ligu takhle dramatizije zrovna Atlético
Nicmémě můj názor se nemění, v titul nevěřím a pokud by se vyhrál, stejně bych asi umřel štěstím
Pokud Vám vydrží fazona, myslím, že budete stopro do druhého místa.
Já prostě nevěřím, že v kombinaci třech soutěží, úzkého kádru a extrémně náročné fyzické hry může vydržet. Hráči jsou už teď vyšťavení, Simeone skpro nerotuje (a ani upřímně nemá moc jak).
Třeba to vyjde. Upřímně by to byla příjemná změna po těch x letech.
Upřímně, ono by bylo pěkný, aby tenhle rok proběhla masovější změna. Ač bych těm klubům vysloveně přál, tak v Itálii by mohl brát titul AS Řím, v Anglii Liverpool, ve Španělsku Atléti a v Německu Bayer.
Esteze si mladsi rocnik, inak by sme tento komentar od teba nikdy necitali. Radek Bejbl
Včera jsme to trochu zakřikli.
Real
Aspoň je ta nudná liga o něco méně nudná...
nudná, ale dívatelná vs. napínavá, ale ne až tak dívatelná
Dívatelná je, to neříkám, to samozřejmě záleží na vkusu...ale souboj o titul je posledních dejme tomu 5 let dost nudný...
Souhlas
Pro Real :
nejzajímavější boj o titul za 43 let a stejně se ani zdaleka nevyrovná Premier League
http://f.kulfoto.com/pic/0001/0048/00tyo47983.jpg
Vždyť v PL je situace úplně identická. O titul reálně bojují 3 týmy, příčemž u toho 3. (Arsenal) se jen čeká na to, kdy odpadne.
To bude zajímavý čekání...
Jenže rozdíl je v tom, že loni vyhrál titul klub, který je letos osmý, klub, který byl loni absolutně mimo hru o LM je momentálně na 4. místě, ta kvalita je rozmělněná mezi několik klubů, ta špička se obměnuje.
Nevím, co by Real nebo Barca museli udělat, aby se v PD nedostali do LM, kdežto v PL nemá nikdo nic jisté. O první 4 místa reálně bojuje daleko víc týmů a nikdo nemá nic jisté.
No vidíš, o titul budou bojovat kluby který si úspěchy koupili. To v PD není no.
Neni to tak dávno, 2006/2007, kdy o titul bojoval Real, Barcelona a Sevilla, v posledních kolech se Sevilla oddelila a Real vybojoval titul az v poslednim kole vyhrou nad Mallorcou. Je k tomu i krasny video shrnujici ten nas boom v posledni fazi sezony, kterym jsme to vsechno otocili. To pro mě byla zatim nejhektictejsi sezona a hodne vyrovnana , i ten rozdil mezi tymy nebyl zdaleka tak bodově velký. Hlavně se to dá říct až po konci sezóny, ono je hezký, že v půlce je to vyrovnaný, ale všechno se ještě změní, Atleti můřou udělat reálně tak 90 bodů max tipuju a to pořád bude stačit nejspíš pouze na 3. místo.
Pro všechny nezasvěcené (jsem si jist, že madridisti to video viděli ne jednou)
http://www.youtube.com/watch?v=bBdKmsldvSc Nádhera
jo, z toho tehdejšího týmu vyzařovala neskutečná vnitřní síla. kolikrát třeba prohrávali o gól o dva, ale prostě tou neuvěřitelnou zarputilostí to nějak nakonec urvali. konečně zlomená kletba Galácticos, Ruud v životní formě, Guti jako dokonalý žolík, neskutečně podceňovanej Beckham, do tý doby bez velké trofeje, a jeho poslední sezóna atd. atd.
těch příběhů tam byly desítky a dodneška je to pro mě asi vůbec nejsladší titul, co jsem zažil
O tyzden rovnake casy len s tym rozdielom, ze Atletico hra o siedmej a Barca o deviatej v nedelu. My o stvrtej v sobotu, kedze odveta s Espanyolom je na plane v utorok.
Som rad, ze som fanda najlepsej ligy sveta.
Nevím jak ostatní, ale já osobně ti to strašně přeju...
100. pro PD
Škoda, že Atletico ztratilo. PD potřebuje jiného vítěze jako sůl.
Kdyz fabregas zazdil tutovku, dorazku mesiho :
tak je kokot no
Paráda, ale škoda toho včerejšku a zkratu Juanfrana. Doufám, že s ním Simeone hodil řeč. Neuvěřitelně mě nasral.
nezabuda nato, odkial prisiel
Finále PD Barcelona - Atlético ve 38 kole by bylo suprové
To bude pěknej souboj o druhý místo...
Ten článek je prostě blábol. 81-82 po 20.kole Real 29,Barcelona 28,San Sebastian 27. 82-83 po 24.kole Barcelona,Real,Bilbao po 35. A bude toho i víc.
nie je to blábol... "Ve španělské lize probíhá nejtěsnější boj o titul za posledních 43 let. Barcelona je před druhým Atléticem Madrid jen díky lepšímu skóre, zatímco třetí Real Madrid zaostává za vedoucí dvojicí o JEDINÝ bod. Podobně vyrovnané čelo tabulky po !!! 20 !!!! kolech viděla La Liga naposledy v ročníku 1970/1971. "
20 nebo 24,nebuď detailista. Jde o tu vyrovnanost. A nechce se mi to hledat.
Přestaň Jirko.
takže trefa
musím byť detailista, keď niekto napíše na korektný článok, že to je "blábol"
Probíhá nejtěsnější boj....no ne.
... po příštím kole to může být jinak, ale tohle kolo potěšilo...
Konečně, už bylo na čase, liga kde hrají o první místo 2 kluby je doopravdy strašně nudná a nikdy nemůže být nejlepší ligou, jak tu někteří píší.... ovšem ve Španělsku teď udělat prosperující týmy v jejich ekonomický situaci je asi vážně složitý.
Odstup 3. timu tabulky od posledneho je v Spanielsku 26 bodov, v Anglicku 31. Ktora liga je vyrovnanejsia ?
Toto som nejak spatne vyratal, beriem spat.
Zato v Anglii víte, jak udělat prosperující týmy, že? Ropní šejkové, ruští oligarchové, američtí byznysmeni, malajsijský byznysmen..........
Sezóna 06/07 bola tiež dosť zaujímavá
OT: To je fakt blbeček ten Ribéry
Čekal sem, že bude plakat, ale tak silně
súhlasím, plače kvalitne
Kde?
Although Ronaldo's individual performances were nothing short of brilliant, Ribery feels his titles should have counted for more.
"I won everything, with the team and individually. Ronaldo won nothing," the France international said in an interview with Munich's TZ newspaper.
"I feel I had earned this award. It's all politics."
The Frenchman also appears to be disheartened by the whole experience, as he added: "The Golden Ball doesn't interest me any more."
Tak to je vážně blbeček
Ještě jak to rozebere, zabrečí si a nakonec dodá, že ho to vlastně už nezajímá, průhledný jak studánka, no, chtěl to vyhrát hodně.
ked sa v podobnom duchu vyjadroval Ronaldo, tiez bol blbecek?
Pokud vim, tak pro Ronalda tahle trofej znamenala opravdu hodně i poté, co jí 4x po sobě dali Messimu. Ribéry se jednou dostane do šance ji vyhrát, nevyhraje jí a už řiká, jak na všechno sere (ještě s brekem).
Messi uz se pomalu ale jiste dostava za zenit..podobný jako Rosický,od teenagera ve vrcholovym fotbale v základu od nejakych 17-18 jejich telo na to nebylo staveny navíc s tim ze u messiho museli davat rustovy hormony aby vubec dorostl se projevi,je mu 26 bude 27 a zacinaji ho cim dal tim vic pronasledovat zraneni ,normalne by se hraci dostali kolem 28 do zivotni formy ale on uz ted bude jen pomalu upadat.muj nazor
Kez by
A máš plné právo vypouštět do světa takové sračky. Jen neočekávej příliš pochopení.
https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/1555538_10151912566836733_450615257_n.jpg
Hlavne at nevyhraje barcelona,jinak mi to je jedno
Snad vsechny tymy vydrzi az do posledniho kola a tam uvidime ciste finale mezi Madridem a Katalanskem.
Byla by fakt prdel, kdyby to takhle bylo i po 37. kole, o bod bychom byli za oběma třetí a na NC by se urodila remíza a my bychom se vítězstvim dostali v poslednim kole před oba
A na SB by to v 90. minut rozhodl Benzema po dorážce, kdy Cristiano nedal penaltu.
Tak to reálnější je, že by Benzema hodil nějaký screamer ze 40 metrů než to, že by se donutil k pohybu u penalty.
Cristiano je aktualne v Lisabone, kde si preberie statne vyznamenanie...Len tak mimochodom, na treningu o jedenastej chybal, lebo uz sedel v lietadle a aby nevynechal trening, tak trenoval rano individualne...
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1012914_10150517827819953_1602399762_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1554524_10150517827994953_924967304_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/941486_10150517828569953_219393740_n.jpg
100% profesional
A uz ho ma https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1487384_640646265984777_1559447830_n.jpg
Prosím, upozorni nás, až půjde na toaletu, díky.
Zdalo sa, ze ide tam teraz, ale isiel iba do kupelne...dam vediet keby daco
Díky moc, až tam půjde, dej vědět, zapíšu si to do deníku.
Kde už si v Candy Crush?
Ja som presiel vsetko...aj klasiku tych 520 ci kolko levelov aj dream world
Ono potom tam pride este vela blbosti...taky vietor, co ti to svojim sposobom bude kazit. Potom taky kolac, ktory budes musiet rozbit a ked ho rozbijes, tak to vycisti celu plochu a take srandy...
jojo četl sem že nahoře už to je těžší. Sem na sebe zvědavý, už ted na ty pičovinky nemám nervy.
Na FB som viac-menej len kvoli tomu...inak postnem alebo napisem nejaku chujovinku a idem prec. Snad co najskor spravia nove levely.
Ja to hraju jen na mobilu. u FB kvuli tomu vazne sedet nebudu
vzdy lepsie kvoli tomu, ako pisat depresivne statusy a cely svoj den
A nedluzi na danich
Zbytecna soutez, to si muzou zrovna real s barcou dat jeden match nekdy v srpnu, a ten kdo vyhraje tak bere titul. Zbytek at seradi treba podle abecedy.
Ok
skor od sezony 06/07
Z toho mi vychádza že najkvalitnejší futbal sa hra v Madride..
Dneskam mal byt sud s Benzemom a Riberym , uz chapem preco Carlo zacina uvazovat o Iscovi na hrote
to nemoze byt nahoda
Ako čítam komentáre tak mi je už jasné prečo slováci a češi sú pokladaný za jedny najhlúpejšie národy čo sa týka porozumenia textu.
Čo sa týka článku je hlúpo napísaný a ešte hlúpejší názov dostal. Jedine čo chcel autor povedať je že rozdiel medzi prvým a tretím mužstvom 1 bod po 20 kolách bol naposledy v danom ročníku.
Bohužel je to tak, nicméně, vy Slováci, jste na tom snad nejhůř. Považuji vás za jeden z nejprimitivnějších národů a analýza jistého německého antropologa mi dává za pravdu.
tu analýzu by som si rád prečítal
200.
máme na hosťovanie Rochinu + obciu na trvalý prestup
to sú na tých ostrovoch fakt tak blbí, že si myslia, že od nás uvidia nejaké peniaze?
obciu?
hej, chceme s nimi obcovať
tak konecne to neni len o nas a Barce, este jeden velky konkurent by nezaskodil. ale Atleti nemaju tak siroky a kvalitny kader, maju len top formu ale ta im dlho nevydrzi
Tak prý Vargas ve Vale za 600 tisic eur a s opcí na 15 mega
220.pro Neymara - nejdražšího hráče světa
Takže už je to tutovka?
S tými prehláseniami by som bol opatrný. Dozvie sa to Ronaldo a zas bude smutný
Jo už jsem někde četl, že si perez prodá CR sám sobě za 150 mio, aby ho udržel v náladě!
Copa Ronaldo,ale až se dozví Neymarovo plat Leo. To bude větší švanda...
Heh, čo má prestupová suma spoločné s platom? Platy sú v Barcelone známou vecou.
Neboj, Rosell už mu chystá větší než má CR, proto že si myslí, že nejlepší má mít největší plat... A zase bude CR smutný a perez mu přidá a tak to půjde dokola, dokud neumřou!
"Zasloužili jsme si vyhrát, protože jsme pro to udělali maximum"
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele