Van Persie má poraněný kotník, mluví se o vážném zranění
Robin van Persie má po delší době opět zdravotní problémy. Útočník Arsenalu včera nastoupil v základní sestavě Nizozemska k přátelskému utkání v Itálii, kvůli zranění kotníku ale musel střídat již po několika minutách. Nyní netrpělivě čeká na výsledky podrobného vyšetření, podle prvních odhadů by ovšem měl chybět dva až tři měsíce...
"Myslíme si, že jde o zranění vazů, ale více budeme vědět v průběhu neděle. Členové lékařského týmu nemluvili o zlomenině, ale to nám potvrdí až doktoři. Nevypadá to ovšem příliš dobře," sdělil v rozhovoru pro BBC zástupce nizozemského svazu.
26letý útočník ke zranění přišel již v desáté minutě zápasu, kdy ho fauloval Giorgio Chiellini. "První diagnóza zní vážné zranění kotníku. Čekáme na rentgen. Je to hrozné pro Robina a dobré to není ani pro Nizozemsko a jeho klub," řekl k celé věci trenér reprezentace Oranjes Bert van Marwijk.
Van Persie měl v posledních týdnech vynikající formu, byl jednou z klíčových postav Arsenalu a dostal i ocenění pro nejlepšího hráče anglické Premier League za měsíc říjen. Celkem má na svém kontě sedm ligových tref, jednu pak přidal v Lize mistrů.
Vedle Van Persieho se nedávno zranili i další hráči Arsenalu - zdravotní problémy mají Nicklas Bendtner, Gael Clichy, Theo Walcott a Denilson.
"Myslíme si, že jde o zranění vazů, ale více budeme vědět v průběhu neděle. Členové lékařského týmu nemluvili o zlomenině, ale to nám potvrdí až doktoři. Nevypadá to ovšem příliš dobře," sdělil v rozhovoru pro BBC zástupce nizozemského svazu.
26letý útočník ke zranění přišel již v desáté minutě zápasu, kdy ho fauloval Giorgio Chiellini. "První diagnóza zní vážné zranění kotníku. Čekáme na rentgen. Je to hrozné pro Robina a dobré to není ani pro Nizozemsko a jeho klub," řekl k celé věci trenér reprezentace Oranjes Bert van Marwijk.
Van Persie měl v posledních týdnech vynikající formu, byl jednou z klíčových postav Arsenalu a dostal i ocenění pro nejlepšího hráče anglické Premier League za měsíc říjen. Celkem má na svém kontě sedm ligových tref, jednu pak přidal v Lize mistrů.
Vedle Van Persieho se nedávno zranili i další hráči Arsenalu - zdravotní problémy mají Nicklas Bendtner, Gael Clichy, Theo Walcott a Denilson.
Související články
Wenger potvrdil, že van Persie by se mohl vrátit už v dubnu
19.02.2010, 21:01
Wenger už s van Persiem letos nepočítá, soustředí se na příští sezonu
22.12.2009, 22:16
Arsenal chce po Nizozemcích peníze za zranění Van Persieho
13.12.2009, 15:16
Van Persie musí na operaci a nezahraje si pět měsíců
28.11.2009, 12:02
Komentáře (202)
Přidat komentářA to je právě to, proč se kluby tak brání aby jejich hráči nejezdily na přátelské zápasy....
zranit se mohl klidně i v Arsenalu stejně tak jako v repre, jsou to jen ubohé nářky klubových koučů
Jasně, já su toho názoru že každý by měl být natěšený že jede hrát za repre, ale zároven se nedivím klubum, riziko je velké a peníze jsou peníze....
hlavne by to melo byt jenom na hraci jestli jde hrat nebo ne a kluby by se s tím meli smírit!
Mělo by to tak být, ale boužel není.....
dop*dele-už je to i tady.Robin je fakt skleněnej
tak po takovém zákroku by byl znaněn kdokoliv (neříkám, že nebyl čistej, jen surovej). To není o tom, že je skleněnej. Navíc poslední dva roky RvP neměl žádné jeho "klasické" svalové zranění. Myslím, že to je dost podobný tomu zranění ROnalda v LM proti Marseille.
ale loni taky zkraje sezony kvůli něčemu chyběl.OK beru v potaz,že tentokrát zato nemůže tělesná schránka(zákrok sem neviděl).....Ale u něj mě to taknějak nepřekvapuje
jojo, možná něco měl, ale jen jsem chtel říct, že dva roky nazpátek byl víc na marodce než na hřišti. teď chybí fakt minimálně, řekl bych, že každý fotbalista má minimálně jedno zranění za sezónu
ach, ten můj sloh
já to rozluštil
Ale jo,máš pravdu,každej hráč má nějaký neduhy.Někteří to dokonce mohou(operace atd.) odkládat.Ale i tak mi připadne Robin divnej v tomhle.Podle mně je normální nebýt zraněnej
ta poslední věta zní, jako kdyby to byl nějakej mutant ale v podstatě máš pravdu
no jo Arsenal má každý rok problémy zo zraneniami
Úplně zbytečný teď na přátelák povolávat takový hráče, ten zápas byl stejně špatnej.
Tak tak.
To je škody, to je škody
počkej na jaře u nás
si strasne super
ty jsi borec ...
No jo, trapáček, ale třeba o zraněnejch hráčích MU se vůbec nemluví a nepíše..
neoplakavaju to tak ako arsenal
Kde to tady kdo oplakává ? To, že někdo napíše "Sakra, škoda, byl ve formě", je oplakávání ? Ježiš, proberte se, nevim proč, ale asi tady vzniknul nějakej mýtus, že fandové Arsenalu jsou uplakaný, nebo co
trosku od veci pises, ale v podstate mas aj pravdu, v kazdej diskusii sa o tom pise, ze kolko maju zranenych
Ale to všude, stejně tak si na zranění stěžujou fandové Chelsea, Liverpoolu.. Ale u fandů rsenalu to všem vadí..
praveze ostatni si tak nestazuju, arsenalisti asi najviac, teda aspon mne to tak pripada..mozno aj preto, ze MU a Chelsea maju sirsi kader, ze tie zranenia tak nepocituju
Nesouhlasim, nemyslim si, že by měl početně Arsenal horší kádr než MU nebo Chelsea.
nemusis suhlasit, ja si myslim, ze je to tak, preto su najlepsi v anglicku poslednych par rokov
Jedinej rozdíl je, že MU, například, má na lavici třeba Scholese, Parka..a Arsenal Ramseyho, Méridu, Wilshera..
MU toci kazdy zapas celu zalohu, co arsenal urcite nerobi
Tak to by mě zajímalo, jak to dělaj při dovolenym trojitym střídání, při tom, že se sem tam někdo zraní, při tom, že si třeba taky vedle Rooneyho musí zahrát Owen, Berbatov..
tak jeden zapas nastupia 4 zaloznici, dalsi zapas nastupia 4 ini zaloznici, berbatov sa strieda s owenom, neviem co na tom nechapes, ake striedania pleties
znělo to jako že ManU behem každého zápasu vystřídá celou zálohu a neřekl bych, že se s tím Arsenal nedokáže vyrovnat, Liverpoolu chybí kolik hráčů? 5?6? Arsenalu chybí standartně 8 hráčů. Ano je fakt, že si fans stěžují, ale co by dělali za kravál fans ManUtd, kdyby celou seezónu měli nejmíň 6 zraněných hráčů? ano, pamatuji si, že loni měl ManU třeba 7 zraněných, ale to se už psalo jak budou v pytli, atd. A další zápas už jim chyběli třeba 3. Arsenal má toto pořád a tak to je.
někdo si stěžuje na zranění a někdo na rozhodčí, myslim že ten před tebou se ozval v pravou chvíli
ano ramseyho, meridu, wilshera, ale třeba Eduarda, Nasriho, Ebouého, Djouroua...
Ze by situace jako kazdy rok ??? zranení budou lámat vaz Wengerovi který opet bude hrat ze svým arsenalem nanejvýs o 4 místo... doufám ze letos to tak nebude a Arsenal tu spici prozene
souhlasím, už si to zaslouží jako nikdo jiný
Kdo misto něj bude hrát v Arsenalu ? Vela nebo Eduardo ?
Eduardo
Prvne Bendtenr,ted Persie. Uz to zase zacina,zase bude problem s utocnikama
co uz.Arsenal sa s tym musi vysporiadat ak chce hrat o titul.Nedalo sa cakat,ze celu sezonu sa ziaden klucovy hrac nezrani.Zaloha je dost silna,aby davala goly a pripravovala sanca pre Eduarda.
Pořád můžem jít do starýho systému 4-4-2, kdy Arša podhrot, Edu hrot, střídaní Velou. A jestli se zranění RvP a Nicka protáhnou, tak stáhnout Simpsona z hostování a bude to OK
Na 4-4-2 AW nepřistoupí,neblázni.. Máme Bendtnera(ten bude brzy ok) , Eduarda,Velu ... :-) to dáme ..
myslím v nejhoršim případě... a ano, Wenger říkal, že pokud se mu v dané situaci bude zdát, že bude lepší změnit rozestavení, tak pořád počítá, že můžem přejít na starý systém
No ale při zranění RvPho dostane Dudu šanci a sami jsme viděli,že má na to hrát za Arsenal a určitě se předvede , pak bude mít RvP ještě velkou konkurenci,tomu věřim.
tak Dudu teď bude hrát tak jako tak myslím, že máme stejný stanovisko, jenom si nerozumíme ale nikdy nevíš, co se honí hlavou lišákovi Wengerovi
Jj chápu tě .. Když to nepůjde takhle , tak prostě přejdeme na 4-4-2 s tim, že Dudu bude hrot a Šava podhrot.. :) Jen si myslím,že to se nestane,ale je to jedna z možností.. :)
přesně když taky tomu moc nevěřim. kdyby jsme měli třeba zálohu Rosa-Song-Fabre-Nasri a útok Arša-Dudu, Tak by se to stejně mohlo udělat jako Rosa-Song-Fabre záloha, útok Arša-Dudu-Nasri
Jj mám stejný názor..
Arsenalu se zranil nejlepší útočník ale zoufat nemusí, sice je zraněnej Walcott i Bendtner ale stále máme Eduarda, Arshavina, Nasriho a další ofenzivní hráče, tak aspoň dostanou šanci
Nasri je spis krajni zaloznik ne?
to je ale v systému 4-3-3 může hrát i křídlo a taky ho asi ve 2 zápasech hrál, popř. za chvíli by se měl rátit Vela a Wilshere (od tý doby co se zranili jsem nečetl nic novýho takže snad se vrátěj zachvíli)
neřek bych, že je Nasri typický krajní záložník. Podle mě je dost podobnej Rosovi, takovej střední ofenzivní záložník, na kraji ale v pohodě. Ale v Arsenalu je to jedno, tam se ta záloha rotuje jak na kolotoči
jako je jasý že kdyby byl Walcott zdravej tak je to jasný ravý křídlo ale momentálně na pravý křídlo máme buď Ebouého nebo Nasriho protože Rosa je tam snad ještě horší než Nick, já bych se přiklonil k tomu aby hrál pravý křídlo Eboué ale to ještě nevíme jak dopadne zbytek reprezápasů..
jsem pro Ebouého prostě záloha Nasri/Rosa, Song, Fabre.... útok Arša-Dudu-Eboué
Ten Eboue se mi hrozně líbí .. Nejdřív obránce pak záložník a teď dokonce i útočník .. Takového hráče mít v klubu je skvělé
Škoda jen, že je tam poslední dobou tak akorát od padání a kazení...jinak univerzál k pohledání (mně se docela pozdával třeba i na DM).
Jj , ale tak on je většinou přemotivovanej ;-) do toho se dostane věkem chlapec a na DM se mi taky docela líbil :-)
jo, mám ho rád, podl všeho oblíbenej v kabině, univerzál... po tom vypískaní proti Wiganu šel hodně do sebe, zapracoval, teď hraje fakt dobře jenom by si mohl odpustit to padání
ale vem si kolik slibných standartek už takle zařídil, já si ho pozorně všímám a on faulovanej opravdu bejvá a to proto že je technicky na dost dobrý úrovni, když ho někdo fauluje tak spadne, proč by ne kdyby nespadl tak to rozhodčí nepískne a je z toho protiútok:)
no, dost často simuluje, třeba udělá kličku a ještě než se ho hráč dotkne, tak už padá ale ano, taky je někdy opravdu faulovaný... taky mi u něj trochu chybí zakončení, ale to dokáže nahradit nasazením, technikou, přehledem a hlavně skvělými pasy
tak Eboué není do vápna, proto se to zakončení dá pominout, ale jako křídlo se mi hrozně líbí
souhlas, taky jsem psal, že to není až takový handicap... prostě se mi líbí a navíc pomalu dospívá do věku, kdy bude hodně platný díky své zkušenosti (bude mu 25 myslím- a to je v Arsenalu už hodně)
Ten Eboue se mi hrozně líbí .. Nejdřív obránce pak záložník a teď dokonce i útočník .. Takového hráče mít v klubu je skvělé
Ať ukončí kariéru. Furt je jenom zraněný.
co to je za blbost navíc už dva roky neměl žádné zranění...
2 roky?
no, jo... někde jsem to tu rozepisoval, zkus to najít jestli tě to bude zajímat... já to nenašel jde o to, že každý hráč někdy za sezónu je zraněný, jinak je robot. A RvP už fakt dlouho neměl jeho typické svalové zranění kdy odehrál zápas a pak by dva mimo
To snad není možné
to je v prdeli....
Chudak se te smuly nezbavi,jenom se dostane do paradni formy,tak se zrani. Kdyby pokracoval v takovych vykonech jako do ted.Troufl bych si rict,ze ma na Zlaty míč,ikdyz je to hodne predcasne
To se ti nelibi,ze mam takovy nazor na jeho dobre vykony?
kašli na něj, RvP byl naprosto zaslouženě hráčem měsíce a Elessar mu jen závidí
jj já fan persímu závidím jeho supr afinku a teď i jeho zranění
tak to holt chodí, ale kdo mu bude platit výplatu? samozřejmě že jeho klub a má klub něco společnýho s jeho zraněním? nemá...takový je to holt bludný kruh
I bez Persieho je Arsenal pořád silný v ofenzivě. Ale už je těch zranění tak akorát, další netřeba
Moje řeč.....
přesně
Nemuzu rict ze by me to nepotesilo Je mi sice lito Robina, ale Arsenal bez nej bude parada
kde bude?
v riti
To je možná tvuj nazor ale co vim tak nemáš pravdu
to máš pravdu, Robin si dopřeje léčebnou dovolenou a místo něj bude na hrotu Eduardo...tím pádem se zaženou spekulace o jeho přestupu do liverpoolu
přesně tak
Eduardo nebude o nic míň nebezpečnější.
Ja myslim ze bude
Van Persie ikdyž ho vážně nemám rád, byl tahounem Arsenalu letos, nikdo ze sestavy Arsenalu ho nemůže plnohodnotně nahradit
Ale jistěže může.
Myslim ze nema cenu se o tomhle dohadovat, muzeme maximalne hadat, ja myslim ze Robina nenahradi nikdo, ty ze Eduardo Cas nam da za pravdu
Já se spíš teď du zabývat hledánim novýho kapitána ve Fantě.
Nakonec zůstane v Arsenalu, budu věřit Cescovi.
taky tak
mi se rozpadá celá sestava, Persie out, Yossi out, Cashley out, možná i Collins, Drogba a Agger.
To mas zato ze v clanku na pl.cz pises o klube ako o Arsenale Londýn
Mně vypadli jen ti první dva tebou jmenovaní.
tak Robina v Arseanlu nikdo nenahradí (plnohodnotně). Liverpool taky nedokáže nahradit Torrese, gerrarda. ManU zase Rooneyho, Real Ronalda, Barca Messiho. Ale rozhodně bez něj neupadne to krize
Ale Arsenal hraje týmově, tam góly může dávat kdokoliv, ne jen Van Persie. To nemůžeš s Torresem vůbec srovnávat. Eduardo ho se ctí zastoupí, tím jsem si jist.
ale já nepíšu, že ho nikdo nenahradí. Nahradí ho Dudu, to je jasný. Ale ne plnohodnotně. To se prostě nedá. Už jenom to, že Robin chodí do kombinace nejen dává góly, ale připravuje šance...letos je po Fabregasovi nejdůležitější hráč v ofenzivě, ale máš pravdu, Arsenal nestojí na 1-2 hráčích, tam jde o kolektivní hru. Takže já říkám že se pozná na naší hře že tam není Persie, ale Dudu, ale nebude to tragický
To se řikalo i o TH14
Ani sem si nevšiml.
Říkalo se,že ho nikdo nedokáže nahradit :-) a vida začli jsme hrát týmově , Adebayor se rozstřílel postupem času ... :)
Na jednu sezonu..
Tak Adebayor je kapitola sama o sobě ..
ade...kdo?
A kolik že trofejí jste vyhráli s Henrym a po Henrym?
Vyzní to sice blbě, tak blbě jak nechci, ale já jsem snad i rád. Alespoň budeme mit bez Drogby, Lamparda, Bosingwy, A. Colea a Terryho na Arsenalu 29.11. nejakou šanci . Jinak zranění je to fakt smutné, byl v dobrém laufu, momentálně no: 1 za Arsenal
Z jakých důvodů by mělo tolik našich hráčů chybět? Drogba s těmi žebry nemá nic vážného, Bosingwa a Ashley sou mimo, a četl sem někde i něco o Lampardovi, ten má co s čím?
Jestli Drogba vyběhne na távník, Gallas ho třikrát klepne přes prsa a už nebude nebezpečný, a to jestli nastoupí. Terry snad, má načatý kotník a Lams ma v prdeli třisla se stehnem (myslim v prdeli jako v prdeli, ne jako v prdeli )
Tolik nám jich chybět nebude.
Drogba neni nijak vazne zranenej, ne? Bosingwa neni potreba, nahradi ho Ivanovic, ktereho mám moc rad a preju mu to. Lampard je v tomhle systemu postradatelnej a pokud bude v pohode Cole, ballack a Essien, tak neni problem ho nahradit. Na leve obrane to bude něco jineho, ale ferreira si dozadu odmaka a v tomhle systemu se Cole dopredu stejne nijak eztra nehnal, takze to je nerozhodne. Nejvic bude chybet Terry, ale je tam alex a ten si svoje odehraje.
Takze ve finale si chelsea pohorsila citelne max na jednom postu - organizator obrany a kapitan...
Tak a teď nastal Eduardův čas (ten se snad nezraní, to už by si osud zahrával dosti trapně...).
je to v pr.... arsenal má hroznou smůlu každou csezónu ho trápí zranění a kvůli tomu přijde o možnost bojovat o titul
tazka a totalne zbytocna strata, ked sa konecne rozohral a nabral zivotnu formu.....je mi ho strasne luto, prekliate friendly repre pauzy
jedno stastie, ze mame na svoje pomery konecne poriadnych nahradnikov....vlani by sme bez neho boli tazko v zadku, teraz tych moznosti je este stale relativne dost.....
Ahjaj tak to vobec neni dobre.Pamatam si ako venger ,,prosil '' no november pain a je to tu.Najlepsi utocnik je zraneny.Je to velka skoda lebo arsnal hra vynikajuco ale bohuzial je to velka strata.Mame este eduarda ale bude to mat tazke ako cely arsenal.Dufam ze sa im to neprejavi v hernom systeme tak ako aj ja vysledkoch
Naši hru to nijak neznehodnotí není to o jednom hráči ani v koncovce by neměl být problém lavička je silná tak nevidím jedinej duvod k obavám ustáli jsme mnohem horší situace
Tohle je ta zlomová chvíle sezony pro Woolwich. Od ted uz jim to nepujde jak po másle
dávaj dneska někde to čr a sae ???
čt4
fakt? ja to tam nevidim http://tv.seznam.cz/
http://www.ceskatelevize.cz/program/
jo, tak na seznamu maj chybu. na ofiko ČT4 od 16:25
seznam
tak je to ten první program, kterej se mi na internetu nabízí... předpokládal jsem, že nebude klamat
Nic se nezmění mame na to abysme to ustáli lavička je silná dost a výkon Arsenálu néni postaven na jednom hráči
no změní se to dost náš nejlepší střelec a eduardo je sice dobrej ale van pesie je lepší
nejlepší střelec je Fabregas...
Paradox , Fabregas tvořivej záložník takovej z hloubi pole a nejlepší střelec .. Má životní formu :)
myslím, že mu pomohlo hlavně nové rozestavění, takhle má víc volnosti a AW řekl, že teď je konečně CF4 komplexní hráč a že cítí, kdy má tvořit před vápnem a kdy naopak vlítnout do vápna
Jj taky jsem to četl a je to pravda :)
Životní formu měl předloni.
Ani bych neřekl,ještě není konec sezony a zatím to vypadá tak,že na tom bude ještě lépe,doufám v to..
Je to možný, ale stejně hrál předloni líp jak letos.
no mě se líbila spolupráce Cesc, Flamini, Hleb, Rosa teď si zase Fabregas parádně rozumí se Songem..no uvidíme
přesně :)
jestli se díváš často na Arsenal tak sis určitě všimnul jak Song na to že je DM hrozně málo dává balon na stopery bo do stran, dycky se obtočí a hledá Cesca prostě on neuvěřitelně vyspěl a na to jaký to bylo před rokem kopejtko tak je z něj opravdu světový DM, jen střela mu schází
jj, pořád mě udivuje jak má kolem sebe třeba 3 hráče a on se prostě otočí s míčem, v pohodě udělá kličku a nahraje přesně směrem dopředu. to všechno v rychlosti, přesně, s klidem
já Songovi moc přeju, bude z něj skvělej fotbalista ne-li ten nejlepší DM v Anglii vubec, ale třeba proti wolves když hrál místo něj Ramsey a potom když nastoupil po zranění Diabyho...to bylo nebe a dudy...v tuto chvíli je Song jedna znejvětších opor Arsenalu spolešně s Fabregasem a oběma stopery
jo, to bylo prostě... to ani nejde vyjádřit. Takovej rozdíl s ním a bez něj na trávníku už teď je na vysokym levelu a je mu jen 21, takže ještě má prostor ke zlepšení "take it to the next level" a myslím, že rozhodně může být nejlepší DM na Světě jenom se bojím co bude až tu nebude, protože odjede na pohár afr. národů
btw vassi, Ty jsi Ten vass na gunners?
jj to jsem já no to sem zvědavej jak Songa nahradíme...buď Diaby nebo Denilson který už maj zkušenosti anebo budou muset hodně máknout Eastmond s Coquelinem který sou talentovaní, já bych se Coquelinovi jako dočasný náhradě vubec nebránil
Diaby podle mě nepřipadá v úvahu, ten je už zvyklej hrát takovou spojku, ne pořád jen bránit, navíc neumí hrát pozičně... Teď tu asi vychází nejlíp Denilson, možná bych proti nějakém slabším soupeři zkusil zálohu Eastmond/Coquelin-Denilson-Fabregas, přičemž Denilson by s tim druhym bránili a Fabregas by hrál jako Gerrard skoro pod útočníkem (doufám že Robinem ).
viděl si posledních pár zápasů Arshavina? to je fantazie jak se teď obětavě vrací a brání, to dřív nedělal ale teď je dokonalej:D jinak souhlasim s Denilsonem, snad se mu ty záda uzdravěj
jj, viděl jsem letos každej zápas AFC letos mi AA23 připadal při pár zápasech bez šťávy, ale je fakt že dobře brání a i napadá rozehrávku, takže v tom se zlepšil a poslední zápasy maji hodně vzestupnou tendenci...
Nejlepší je Fabregas ale o tom to není na náš kombinační fotbal ztráta Persiho nebude tak tragická možná v koncovce to kapku zaskřípe ale zase to není jen na něm takže bobky z toho nemám ustáli jsme horší chvíle
tak sorry ale stejně 8 gólu je hodně
používej prosím [reagovat], takhle je v tom zmatek... a jo, je to hodně, ale bude v to v pohodě pořád tam máme Thomase
tak jen ze ten faul byl dost drsnej-italove umej jen kopat hrace kdyz nestihaj...jinak doufam ze se uzdravi co nejchyrleji a snad arsenalu nebudo tolik chybet....oni umej davat goly snad vsichni a je tam dost hracu co dokazou rozhodnout zapas...rvp je dulezitej ale snad eduardo,pozdejc rosa,walcott,bentner atd zastoupi.hlavne at se drzi fabregas a arsavin ty jsou ted nejdulezitejsi
jakýho thomase???
vermaelena ještě raz, pod každým přispěvkem máš tlačítko [reagovat], když a něj klikneš, tak se tvůj komentář zařadí hned pod ten na který reaguješ
sakra oni ten zapas Arsenal CFC snad odlozi pro nedostatek hracu
ale preju vsem co nejrychlejsi uzdraveni
Nevím jak si stojí Chelsea ale my jsme v pohodě žádnej problém
bez nejlepsiho utocnika? , bohuzel jsme na tom oba stejne
ano, bez nejlepšího útočníka ale my nehrajeme stylem One man Show
a my jo ze,
nějak tě nechápu tvrdíš, že Arsenal stojí a padá s jedním hráčem?
ne , jen rikam ze je to skoda ze je zranenej
to je. ale porad nechapu tvoji vetu "a my jo, ze..."
Škoda to je o tom není pochyb ale pořád nechápu že si někdo muže myslet že máme hru postavenou na jednom nebo dvou hráčích p Wenger ví co dělá a dnešní Arsenál se vyrovná s kde čím což se o jinejch mančaftech říct nedá a vo tom to je
ja tady jejda vubec netvrdim ze je hra arsenalu postavena na jednom hraci, arsenal ma siroky kadr a spoustu dobrech hracu. Ja sem to myslel ze my to taky nemame postavene na Drogbovi, sice je dobre kdyz tam je, ale ted ho musi nahradit jini , ale takovej Anelka je sice haluzak jako svine, ale sou tam i dalsi, Kalou, Sturridge a dalsi zaloznici, bohuzel nemame tak siroky kadr jako vy, ale co se da delat...
áha, už jsem tě pochopil. Já viděl nick Paddy a ihned mi to připomnělo Vieiru, takže jsem si myslel, že jsi fan AFC tak to promiň...a ano, myslím, že absence Drogby v Chelsea je větší handicap než absence Persieho v Arsenalu...ale uvidíme jak to dopadne, už se hrozně těším
Ježiši, to už jich je 10 zraněnejch
4 zraněný? blbost! Na marodce jsou Vela, Bendtner, Walcott, Denilson, Traore, Clichy, Fabianski, Wilshere, Djourou a Van Persie
clichy a Wilshere by se měli vrátit, ne?
Podle me Chielini nefauloval. Byl to ostry souboj v rychlosti ale myslim ze cisty. Spis me od nej hodne nastvalo ze se nesel ani podivat co se teda stalo. Jinak skoda pro Arsenal ale co by to bylo za sezonu bez zranenych hracu ale uz se s tim aspon umi vyporadat. Tuto sezonu ale zranenimi trpi vsechny tymy z Big 4 a sezona bude hodne zajimava a preju vsem hracum brzke uzdraveni a tem zdravym at jim zdravi drzi.
mas pravdu, bez tech vsech to neni ono
jj, bylo to čistý, ale tvrdý... ale fakt mě naštval, jak si potom šel plácnout s Cannavarem a Grosem, zatímco RvP se tam svíjel a šli pro něj s nosítkama a on se oni po něm ani neohlid
Super
pekny obranny zakrok od chielliniho skoda, ze van persie nic nevydrzi, ale na neho sa uz zranenia lepia pravidelne
chtěl bych se zeptat na tu vaší Fantu co to je? kde to je? a jak to je? prosím o odpověď
neni to náhodou Fantasy Premier League na premierleague.com?
fantasy premier league http://fantasy.premierleague.com/ taková onlinovka, kdy si uděláš vlastní sestavu a podle opravdických výkonů hráčů v PL ti naskakují body a tak dále...
díky, myslel jsem si to....jen sem v nějaký diskuzi viděll, že tam někdo má Tottiho, tak sem z toho vyl trochu zmatenej
Ona to samý má i Serie A, teď si ale nemužu vzpomenout, na jakym webu.
no ona to má snad každá kvalitnější soutěž...
Něco jako česká superliga. Stejnej princip.
taky díky
Podle nejnovějších zpráv to vypadá na mnohem dýl než 2-3 měsíce
taky jsem uz cet to vydrzime
Škoda, pravidelne bodujúci hráč vždy chýba, či mne, či Arsenalu (to ma až tak neštve ). Ale aj tak, skoré uzdravenie.
za koho ho v FPL měníš?
já ho vyměnim aaž po repre, už vidim že ho za někoho vyměnim a on se mi ještě před dalšim kole zraní
Já ho vyměnil za Zamoru. Žádná hitparáda, ale Brums by tam mohl něco vpálit. A za Yossiho Cesc.
Yossiho som už menil, uvidím, ako na tom počas blížiacich sa sviatkov bude Giggs, nuž a Peršana? Ťažko povedať, také terno to už rozhodne nebude, asi pôjdem po sympatiách... Viac neprezradím, ale fantomas by to uhádnuť mohol.
Jojo, jasnej Berbatov. To nejde neuhádnout.
no jo, dopr v poslední době mi dělal spousty bodů
Tomanatura, dolar a pesnepes nepřekvapili Vidím to jako afc, dalo se to čekat a Arsenal se s tim musí vypořádat, pokud chce vyhrát titul. A dle posledních zpráv to vypadá, že jen 5-6 týdnů a žádná operace
jj, možná to bude jen měsíc takže já jsem v klídu, to zvládnem, poradili jsme si i v horších situacích
Škoda, že vypadl před zápasem s Chealsea... tohle bude důležitej match. Jinak se brzo uzdrav Robi
to bude v poho.....vane....z toho se zase vysekas
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele