V Ligue 1 byl nejlepší Gourcuff

25.05.2009, 19:56
Aktuality
Individuálním oceněním pro nejlepšího hráče sezony korunoval Yoann Gourcuff pro něho skvělou sezonu 2008/2009. Záložník AC Milán, který letos hostuje v Bordeaux, v konečném účtování předčil Michela Bastose (Lille), Stéphana Sessegnona (PSG) a nejlepšího střelce Ligue 1 Andrého-Pierra Gignace z Toulouse...

"Toto je velká pocta," rozplýval se devítinásobný francouzský reprezentant, který s Bordeaux útočí na titul a v posledním kole mu k němu stačí získat bod.

"Chci poděkovat trenérovi Laurentu Blancovi, který mě přivedl do Bordeaux, a samozřejmě celému týmu, který měl vynikajícího ducha," dodal.

Vedle nejlepšího hráče sezony se ocenění dočkali i nejlepší trenér, brankář a mladý fotbalista. Mezi kouči zvítězil Erik Gerets z Marseille, brankářům kraloval Hugo Lloris z Lyonu a z mladých hráčů nejvíce zaujal útočník Lille Eden Hazard.

Ideální sestava sezony: Hugo Lloris (Lyon) - Rod Fanni (Rennes), Victorino Hilton (Marseille), Souleymane Diawara (Bordeaux), Taye Taiwo (Marseille) - Benoît Cheyrou (Marseille), Michel Bastos (Lille), Yoann Gourcuff (Bordeaux), Stéphane Sessegnon (PSG) - Guillaume Hoarau (PSG), André-Pierre Gignac (Toulouse).

Autor: Tomáš Pavlík / uefa.com

Komentáře (197)

Přidat komentář
terry

Reagovat
sosna

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně to ocenění dostal jenom proto, že je taková mediální figurka a Francouzi přece potřebují nějakého "hrdinu"! Trapné...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

videl si ho aspon v jednom zapasu, ty znalce?

Reagovat
sosna

...už delší dobu jim nejde proud a do Francie daleko...

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, že nemám v sekci Ligue 1 pravomoce na mazání příspěvků...

Reagovat
smazaný uživatel

no, takovyhle prispevky vazne..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Swarley

jako bohužel z části je to pravda....je to takové neustálé francouzské hledání nového Zidana...

samozřejmě je to kvalitní hráč, o tom žádná a zaslouženě vyhrál...

Reagovat
smazaný uživatel

Cože? Jak z části pravda? Co by měl hráč dokázat víc než vyzdvihnout svůj tým takovým způsobem, aby pak vyhrál ligu?

Reagovat
Swarley

myslím to, jak Francie neustále hledá nového hrdinu...nového Zidana, který spasí jejich Francii...

o tom, že dotáhl svůj tým k titulu nepochybuju a píšu, že si tohle ocenění jednoznačně zaslouží...

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže ta Hudcova reakce nebyla pravda ani z části, spíš bych řekl, že byla hodně z cesty.

Reagovat
Swarley

blbost to byla, to každopádně...jen jsem z toho nešťastně vytáhl tu větu, že francouzi přece potřebují svého hrdinu...

Reagovat
smazaný uživatel

Ok

Reagovat
smazaný uživatel

Hochu běž se někam schovat.

Reagovat
smazaný uživatel

dobře jsme ho vychovali . jinak samozřejmě gratulace

Reagovat
patas92

hlavne at se k vam nevraci

Reagovat
smazaný uživatel

presne....musi hrat pod blancem...jinak mee bordeaux sklame...

Reagovat
smazaný uživatel

chtěla ho chelsea, ale myslím že by to bylo zbytečné, má dost středních záložníků

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem myslel, že Bastos hraje levého beka

Reagovat
smazaný uživatel

zaloznika..

Reagovat
smazaný uživatel

on hraje leve kridlo, muze beka i zaloznika, neco jako treba sirl

Reagovat
homeles8

nečekaně....

Reagovat
smazaný uživatel

Dorostl pro AC, ale kam s ním?

Reagovat
patas92

hlavne ne do AC

Reagovat
homeles8

Do Interu

Reagovat
irik

FC Bayern München E.V ?

Reagovat
smazaný uživatel

Do AC ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel jsem to tak, kde se pro něj v sestavě najde místečko.

Reagovat
GEGE

Buď jako podhrot ale tam má Kaká neotřesitelné místo nebo v rozestavení 4-3-2-1 vedle Rickyho ale to by jsme hráli zase na jednoho hrota kde je Pato polovíční...

Reagovat
homeles8

Nebo teď jsem si všim toho ''pro'' takže pro AC Sparta Praha

Reagovat
homeles8

na spanhela

Reagovat
fantomas

Měli sme ho mít my, kdyby nebyl Wenger blbec.

Reagovat
herbage

Chtěl ho, i když se mu nevedlo v AC. Sám nechápu, jak místo Arsenalu mohl zvolit AC

Reagovat
fantomas

Stačilo, aby neškudlil a jednou se pořádně plácl přes kapsu. Povolil by. V AC nejspíš budoucnost nemá a Bordeaux, si troufám říct, už přerostl.

Reagovat
smazaný uživatel

za chvilli vyjde expreska, ze chce zistat v bordeaux.. takze by mohl diawara neco prispet a bylo by..

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, to už jsme tu probírali. Suleymane na Yoanna přispěje svými penězi a za odměnu ho vedení pošle do Marseille.

Reagovat
smazaný uživatel

Dvaadvacetiletý kmenový hráč AC Milán Yoann Gourcuff se letos rozehrál ve francouzském Bordeaux ke skvělým výkonům a dokonce se stal nejlepsím hráčem sezony. Mladý záložník se již do Milána vrátit nechce a rád by zůstal ve Francii. "Chci zůstat v Bordeaux. Teď se jen musíme dohodnout s vedením Rossoneri," prohlásil francouzský reprezentant.

Reagovat
herbage

Tak Gourcuff není, ale to by zase nebyl Nasri nebo Aršavin

Reagovat
fantomas

Pokud Wenger s Nasrim nadále počítá na pravý kraj zálohy, místo by se pro něj pochopitelně našlo. Klidně vedle Cesca.

Reagovat
herbage

To si nějak nedokážu představit, jak by se Rosa, Cesc, Song, Diaby, Denilson, Aršavin, Walcott, Nasri a ještě Gourcuff a časem Wilshere naskládali na 4 místa do zálohy

Reagovat
Counter

ještě přidej Eboueho s Ramseym

Reagovat
fantomas

Eboue je alternativa do obrany, pokud se Hoyte z Boro nevrátí.

Reagovat
fantomas

Kdo řiká, že Denilson, Diaby či Ramsey musej zůstat?

Reagovat
homeles8

kdyby

Reagovat
smazaný uživatel

Hehe, myslím, že on sám nelituje.

Reagovat
smazaný uživatel

Já osobně bych to asi dal spíše Gignacovi, nicméně že se před něj dostal jak Gourcuff tak i Bastos je pochopitelné, oba měli vynikající sezónu a táhli svůj tým nejen góly za dobrými umístěními. Doufám, že se na Yoanna v Ligue 1 budu moct těšit i příští rok.

Volba trenéra roku je také logická, Gerets letos konečně dokázal s Marseille bojovat o titul, navíc se jeho tým prezentuje celou sezónu pěkným fotbalem, k tomu předvedl několik chytrých přestupů, klobouk dolů, škoda, že se mu zachtělo peněž a po sezóně půjde k šejkům.

Post gólmana byl aspoň pro mě jasný, Hugo celou sezónu předváděl nesmírně kvalitní výkony, díky kterým si mohla často chybující obrana Lyonu vydechnout. Já sám vím o letos 3 chycených penaltách a doufám, že si podobnou formu Hugo udrží i nadále a to ve stejném klubu.

Sestava roku docela očekávaná, akorát mi tam chybí Bouumsong, letos to byl s Llorisem možná nejlepší hráč Lyonu, dozadu takřka celou sezónu vynikající a nebál se tým podpořit i v ofenzívě.

Moje ideální XI:

Lloris - Fanni, Boumsong, Cetto, Taiwo - Alou Diarra - Gourcuff, Sessegnon, Bastos - Gignac, Hoarau

lavička: Carrasso, Apam, Diawara, Sissoko, Ederson, Rémy, Benzema

Největší talent určitě Moussa Sissoko, před sezónou ho nikdo neznal a nyní dal svými výkony ve Francii zapomenout na svého znamějšího jmenovce. Má před sebou velkou budoucnost.

Nejlepší přestup se jednoznačně povedl borcům z Paříže. Ač Hoarau byl minulou sezónu v Ligue 2 nejlepším střelcem v dresu Le Havre, téměř nikdo ho neznal a nyní? Jeden z nejobávanějších kanonýrů celé Ligue 1, který výrazně pomohl PSG pozvednout ze spodku tabulky k cestě za poháry a zatím to vypadá, že úspěšné. Navíc jak na něm v Le Havru tým stál můžeme jasně vidět dle jejich současného postavení.

Největším zklamáním sezóny je pro mě Sidney Govou, který těsně "předstihl" Mateju Kežmana. Letošní sezóna byla v jeho podání obrovská bída, což dokazuje i to, že na premiérový gólový příspěvek čekal až do aktuálně posledního kola, na to jsme u něj rozhodně nebyli zvyklí.

Jinak jsem si aktuálně dobíhající sezónu 2008/2009 i přes místy špatnou formu "mého" Lyonu skvěle užil a doufám, že bude příští rok stejně zajímavá podívaná, jako tomu bylo letos. Místní fandové Ligue 1 na mém dojmu také samozřejmě přidali a doufám, že i příštím sezóně tu opět uvidím Mártyho9637, Johna, Andulku, Ugljana, dominga, xyonka, sebyka, honzisse, GATUSSA a mnoho dalších, kterým se omlouvám, že si na ně už nevzpomenu.

Reagovat
herbage

Grrr

Reagovat
patas92

skoda ze se mi to nechce cist...ale rozepsal ses pekne

Reagovat
homeles8

že vás to baví psát takovýdle dlouhý komenty když si je stejně nikdo nečte....

Reagovat
herbage

Ne každej chodí do pomocný školy

Reagovat
homeles8

?

Reagovat
smazaný uživatel

Jsou lidi, u kterých vím, že jim to za přečtení bude stát...

Reagovat
homeles8

no já si tydle vždycky čtu páč jsou nejlepší a koukám že nejsem sám tak se omlouvám jestli jsem někoho urazil

Reagovat
smazaný uživatel

Neurazil, akorát ta věta nebyla moc šťastná, myslím, že kdo rád občas zavítá do Ligue 1, tak si i rád podobný komentář přečte. Jinak jsem rád, že i tebe to zajímá.

Reagovat
homeles8

jasný

btw: taky nesmíte brát všechno tak vážně (a eště když je tam smajl )

Reagovat
herbage

Já do dočetl, ale nestálo mi to zato, zvlášť ta poslední věta

Reagovat
smazaný uživatel

Tebe mám, herbíku, zafixovaného hlavně jako znalce a redaktora Bundesligy, který občas fušuje i do PL a Španělské ligy, takže se nezlob, že jsem tě opomenul, když se v příštím ročníku budeš ve francouzské lize více projevovat, určitě tě příště neopomenu.

Reagovat
herbage

GaTTuso je taky znalec hlavně italské ligy, ukazoval se zde míň něž já a je jmenován A to jsem dosud přál jako jeden z mála Lyonu

Reagovat
smazaný uživatel

GAttUSO přeje PSG a dost často sem píše, navíc znám moc dobře jeho názor na Ligue 1, proto má před tebou značný náskok.

Jinak že přeješ Lyonu jsem ani nevěděl, to chválím. To už jsou dokonce 3 lidi na tomto fóru. (i když Andulka je přeběhlice, takže spíš 2 a půl )

Reagovat
herbage

Tak Gattusa jsem tu viděl, jen když byl PSG nahoře, ale na každé kolo. Že má náskok to je pravda. jinak já nefandím nikomu, jen mám některé týmy radši, některé méně a i to je dost proměnlivé, i tak Lyon patří dlouhodobě k mým oblíbeným týmům, stejně tak třeba Lille, i když já přeji i Bordeaux, PSG a Marseille, ale o něco méně

Reagovat
smazaný uživatel

PSG bylo nahoře celou sezónu, takže moc nechápu tu poznámku.

Reagovat
smazaný uživatel

zkrátka žárlíš, tak si to přiznej a nech Frankieho dýchat

Reagovat
herbage

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Proč Lyonu?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Já si ho přečetl a to nepatřím mezi skalní fandy Ligue 1 a určitě nejsem sám, kdo tak učinil

Reagovat
homeles8

jasný hýml hergot, ale min. 80% lidí si to nepřečte

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
Houska

já si to třeba přečet,je to moc pěkný akorát bych nesouhlasil s tim Govouem,když byl tak dlouho zraněný,nemohl se rozstřilet

Reagovat
Staenly10

... Bohužel (možná) Ligue 1 nesleduji...

Reagovat
smazaný uživatel

snad ani nevim, s cim nesouhlasit. jinak ten hazard je tam podle me zaslouzenej. v zapasech co hral, tak hral dobre, byl aktivni, snazil se prihravat i zakoncovat. skoda, ze vic sanci nedostal saivet s obertanem, ale ty na to asi jeste tak uplne nemaj. jinak gignac i hoarau. neuveritelny veci, i kdyz hoarau myslim je na tom lip, i kdyz ma min golu. preci jen gignac ma hodne golu z dorazek a podobnejch. jinak prekvapeni sezony pro me i remy, netusila sem, ze se dokaze pod odchodu z lyonu tak zvednout..

Reagovat
smazaný uživatel

Přiznám se, že Hazarda jsem v článku přehlédl a trochu na něj zapomněl i v mém souhrnu, (... ) nicméně na Sissokovi si stojím i tak, Eden asi dvojka za ním a pak tu máme nově se ridící hvězdičky jako dvojka Boudebouz, Erdinc ze Sochaux, talentovaný stoper Paillot, zrající Gouffran, v Lyonu jako takovém Pjanic, Tafer, Kolodzieczak, Mounier, Gassama, v Marseille Ayew, v Bordeaux pak i Obertan, Saivet, prostě v Ligue 1 je toho potenciálu dostatek a budu se těšit, jak tito hráči budou zrát.

Rémy mě také hodně potěšil, stylově ukázal svému bývalému klubu, že udělal velkou chybu, když mu nedal více šancí a takhle hloupě jej pustil. Ben Arfa to samé v bleděmodrém.

Reagovat
herbage

Ben-Arfa to samé v bílo-bleděmodrém

Reagovat
Tomanatura

Boumsong se tak vymakal? Nečekal jsem. Jak hrál letos Armand z PSG?

P.S. Proč furt překrucujete Ringhiovo jméno?

Reagovat
smazaný uživatel

Boumosng hrál letos nadmíru dobře, skoro by člověk řekl, že to není ten samý člověk, který se trápil v Newcastlu a Juve. Po Llorisovi pro mě jednoznačně nejsilnější letošní článek Lyonu, jediný zápas, kdy mě trochu zklamal bylo na Camp Nou, i když i tam byl z našeho týmu jeden z lepších. Být vedle Crise někdo jiný, asi by to byl pěkný průser, jelikož by tak neměl kdo hasit Crisovy chyby.

Armand si odehrál svůj standard, to jest nepostradatelný brousič levé lajny v dresu PSG.

Reagovat
Tomanatura

Dík. U Boumsonga jsem nečekal vůbec nic už. Ještě malá otázečka, jak to tehdá bylo s tím Nilmarem? Co hrával v Lyonu za post?

Reagovat
smazaný uživatel

Útočníka, on měl skvělý debut, ale pak přišel Fred a moc nehrál, příšel úpadek a po sezóně šel hostovat do Corinthians. Do Lyonu se pak už nevrátil a nyní hraje v Brazílii.

Reagovat
smazaný uživatel

A aký to bol vyhlásený talent

Reagovat
Tomanatura

Jo to vím. Jenom jsem chtěl vědět, proč odešel.

A taky jsem se koukal (Asi jsem se přhlídl), že dal v Lyonu jen 2 góly z nějakých 30 zápasů?! Proto jsem se ptal, co hrával...

Reagovat
smazaný uživatel

...neúspešného útočníka

Reagovat
smazaný uživatel

On dal právě 2 góly při debutu a pak už nic, místo něj hrál převážně Fred, který byl tuhle sezónu fantastický, i to se na vytížení Nilmara projevilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Právě Taiwa s Ansaldim bych si přál jako konkurenci Abidalovi na levém beku v příští sezoně. Sylvinho už dosluhuje a Francouz pořádného konkurenta rozhodně potřebuje...

Reagovat
Tomanatura

Tak Taiwa nebo Ansaldiho?

Reagovat
smazaný uživatel

Jednoho z nich, ale radši bych Ansaldiho, kterého mám více na očích.

Reagovat
herbage

jakou má silnější nohu?

Reagovat
homeles8

prostřední

Reagovat
smazaný uživatel

Levou, může hrát na obou krajích obrany.

Reagovat
homeles8

tak to by se hodil třeba by se zlepšil i Alves

Reagovat
herbage

A centr má dobrý? Přeci jen, Sylvinho je klasa

Reagovat
smazaný uživatel

To je snad jasné, když ho chci, druhého Abidala bych v týmu nerad.

Reagovat
herbage

A vedení šilhá po kom, pochybuju že má podobný představy jako ty

Reagovat
smazaný uživatel

Jména Ansaldiho a Taiwa v souvislostí s Barcou padly.

Reagovat
herbage

Napsal jsi vedení maila?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, Txiki mi čte myšlenky.

Reagovat
smazaný uživatel

Ansaldi určitě není špatný bek, ale pokud by Barca chtěla pořádného beka, tak jednoznačně Taiwo. Jeho fyzický fond je neskutečný, vydrží celý zápas jet nahoru dolů. V práci dozadu je skvělý, díky svým dispozicím je velmi silný v osobních soubojích a umí si pomoct tělem,málokdy si pomáha fauly. A jeho práce dopředu je vyloženě stvořená pro ofenzivní tým. Ve Francii právě Marseille a ve Španělsku třeba právě Barcelona. Navíc by Barca získala také vynikajícího exekutora standartek, Rafa je sice také dobrý bomber, ale Taiwo je podle mě v tomhle lepší. A jeho technika, práce s míčem mě také zaujala, na svojí půlce nezakopne bezmyšlenkovitě balon, ale podívá se, třeba i obejde presujícího hráče a vymyslí útok chytrým centrem, ne jako kopyto Abidal, který je rád, když nahraje na 2 metry dopředu.

Reagovat
smazaný uživatel

Kopyto Abidal Taiwo je dobrý bek, klidně by se do Barcy hodil, ale možná bych ho přál spíše Realu.

Reagovat
smazaný uživatel

V Realu by se neprosadil, tam je tvrdá konkurence Marcelo a Drenthe.

Reagovat
smazaný uživatel

Nic proti Ericovi, dozadu je super hráč, ale je to prostě styl odebrat míč a poslat dál, od Taiwa se dá čekat mnohem více než jen strojová práce dozadu a to ho dělá velkým hráčem.

Reagovat
smazaný uživatel

To jest možná pravda, ale neměl by si zapomínat, že Abidal býval v Ligue1 taky výborný bek. Sami ještě nevím jak by si počínal Taiwo v Barce.

Reagovat
smazaný uživatel

Čo to znamená? "Přát někoho Realu" pre mňa už dávno neznamená nič pozitívne

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nemůže přece Barca takhle všechny drtit To je to pak ani nemůže bavit, pořád vyhrávat a nemít soupeře.

Reagovat
smazaný uživatel

pri pohľade na tunajších fans nemám ten pocit...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

No, Abidal třeba proti Realu hrál celkem tvořivě, ale hůř si počíná proti celkům, kdy je potřeba zatlačit soupeře na půlku a hrát jakoby křídlo. Taiwo mi na toto přijde moc silový hráč, který spíš bombí, než že by vymyslel chytrý centr. Určitě by to bylo terno ho koupit, ale já jsem v tomto zřejmě trochu rasista, protože neznám moc černochů s dobrou kopací technikou, jakou se můžou chlubit třeba Brazilci či Španělé

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Brazilce zas z něj nedělám, takový Alves, když má den, by ho dopředu jasně předčil. Jinak ale on sice Taiwo vypadá, že je jen takový Buldozer,co trhá sítě, nicméně v práci s míčem jsem fakt ovčas koukal, co si dovolí. Zachytí kousek od vápna balon, zasekne a už je před napadajícím hráčem, žádné složité výmysli, ale rychlá práce s balonem v plnné rychlosti. Jinak zrovna nedávno jsem viděl zápas proti Grenoblu a to bys čuměl na ty načechrané balony, zrovna ten zápas byl fakt nepřekonatelný.

Reagovat
herbage

Tak povedený den má někdy i Clichy, ale systematicky dobře necentruje

Reagovat
smazaný uživatel

No komment.

Reagovat
smazaný uživatel

"Ansaldi určitě není špatný bek, ale pokud by Barca chtěla pořádného beka, tak jednoznačně Taiwo." Nemůžu souhlasit.

Reagovat
smazaný uživatel

Ligue1 mám rád, vždy si pozriem aspoň zápas, aby som mohol poučovať Johna

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkný Ani k tomu nemám co říct, jen možná.. Opravdu bys dal na lavici All-star Diawaru? To je za to jeho krásný gesto, že zaplatí Gourcuffa Protože v sestavě Ligue1 je si myslím dost neoprávněně.

Reagovat
smazaný uživatel

perfektni rekapitulace

vybrat nejlepsiho hrace, talenta nebo trenera bylo letos hodne obtizne, trenera si nakonec asi opravdu nejvice zaslouzi gerets, skoda, ze jej nakonec zlakala ta bohata arabie, rozhodne mi bude hodne chybet. mezi talenty bych videl viteznou trojici hazard-loic remy-sissoko, opravdu nedokazu vybrat, jeste me jinak letos dost prekvapil sandy paillot, lyon v nem ma skveleho stopera dobudoucna (ze by uz pristi rok utvoril dvojku s boumsongem?). mezi hraci bych take videl viteznou trojici, a to gourcuff-gignac-bastos, pro me jsou prave tito tri nejvetsi vitezove letosniho rocniku, je neuveritelne, jak kazdy z nich v podstate sam dokazal tahnout svuj tym za uspechy. brankar je letos jasny, lloris, ktery nechal zapomenout na coupeta (coz jsem opravdu uz v prvni sezone necekal), ten hrac ma navic potencial byt behem tri az peti let nejlepsi brankar planety. mezi nejvetsi zklamani/tragedy by se dala zaradit strasna spousta hracu, me osobne nejvice zklamal kader keita, od toho jsem cekal o mnoho, mnoho vice. kezman takove zklamani zase podle me neni, od angazma v chelsea to s nim jde od desiti k peti.

muj tym sezony 2008/09: lloris - fanni, diawara, apam, taiwo - sessegnon, cana (c), gourcuff, bastos - gignac, hoarau

jeste bych zaverem udelil cenu pro nejvetsiho symptaka, kterou by vyhral makelele. nemohl bych proste nechat sveho oblibence bez nejakeho oceneni stejne je ale uzasne, jak i ve svem veku dokaze byt pro tym neuveritelne platny, to same plati pro giulyho, obema bych dal za letosni sezonu

Reagovat
smazaný uživatel

Ale řekni mi prosím proč tam pořád dáváte toho Diawaru A ještě mi pověz jaký rozestavení u toho používáš, protože tam máš jedno křídlo, dva pravý beky a dva středový of. záložníky

Reagovat
smazaný uživatel

tak diawara tam letos myslim patri, navic jsem fanousek bordeaux a nikdo moc jiny me nenapadal.

fanni je pravy bek a taiwo je levy, takze nevim, kde jsi tam objevil, ze tam mam dva prave beky

rozestaveni je jinak klasicky 4-4-2, gourcuff of. zaloznik, cana def. zaloznik a sessegnon pravy zaloznik, vim, ze je to predevsim ofenzivni stred, ale nekde jsem cetl (mozna i tady), ze dokaze zahrat obstojne i napravo, ze treba v systemu 4-3-3 by mohl hrat kridlo. gourcuff taky teoreticky myslim muze hrat vpravo, ale sessegnon mi tam sedel typove vic

Reagovat
smazaný uživatel

ted me tak napadlo, ty asi budes myslet apama co? ten vlastne hraje predevsim pravyho beka, jsem to ale blb

Reagovat
smazaný uživatel

ted jsem trochu zahledal a zjistil jsem, ze apam muze hrat na vsech postech v obrane, to ovsem nic nemeni na tom, ze je to hlavne pravy bek. v tom pripade bych dal doprostred asi toho hiltona...

Reagovat
smazaný uživatel

abych zakoncil tenhle svuj monolog, tak me jeste napadl stephane grichting, sice jsem moc jeho zapasu nevidel, ale kdyz uz, tak se mi hodne libil...

Reagovat
smazaný uživatel

To už spíš Bocanegra, Boumsong..

Reagovat
smazaný uživatel

je to možná univerzál, ale při plné sestavě hraje na pravém kraji obrany.

Reagovat
smazaný uživatel

jasny

Reagovat
smazaný uživatel

!!Boumsong!! S Hiltonem a Apamem na stoperu jdi někam...

Reagovat
smazaný uživatel

ok, ten boumsong me letos taky hrozne prekvapil, myslel jsem, ze bude pokracovat ve vykonech z newcastlu nebo juve, ale hraje sakra dobre. ten apam mozna trochu jako univerzal

Reagovat
smazaný uživatel

No tak z Bordeaux už bych vytáhnul raději Planuse, či Alou Diarru než Diawaru ten hodně fauluje, klidně bych ho označil jako jednoho z nejhorších hráčů letošní sezony v Bordeaux ( i když hrál dobře, tak prostě byli lepší hráči)...

S tím rozestavením. Apam je krajní bek, toho mám opravdu moc rád a klidně bych ho do sestavy Ligue1 dal, ale to je hodně o sympatiích Sessegnon i Gourcuff jsou středový záložníci a nevím jak by zahráli na křídlech, nebo krajích Ale to je jedno při těchto "sestavách" sezony se ani tolik nekouká jak by jim to šlapalo v reálu.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím v zákl. sestavě Bordeaux s tím Diawarou

Reagovat
smazaný uživatel

ok, stoperska dvojka bordeaux, nakonec proc ne

Reagovat
smazaný uživatel

pro alou diarru tam neni misto (cana), mne se proste diawara treba letos libil vic nez planus.

s tim, ze se moc nehledi na to, jak by to fungovalo dohromady mas pravdu, ja tam proste nemuzu opomenout ani jednoho z tech dvou. i kdyz vlastne bych to nakonec mohl trochu prekopat, aby to davalo trosku vetsi smysl: DM cana - CM sessegnon, gourcuff, bastos (jehoz misto ovsem take neni ani nahodou uprostred zalohy)

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, Maka je parádní hráč, velká persona, jsem rád, že se ještě na stará kolena vrátil domů.

Reagovat
smazaný uživatel

ale divím se, že se tvůj oblíbenec Jeremy Mathieu nedostal ani na lavičku...

Reagovat
smazaný uživatel

Jemu stačí, že sa dostane do Vale

Reagovat
smazaný uživatel

Upřednostnil jsem letos lepšího Apama. Jinak by tam nebýt té konkurence určitě mohl být i Armand..

Reagovat
smazaný uživatel

apam

Reagovat
Kapřík

ale na lavičku už bych posadil našeho Cédrica Mongongu

Reagovat
smazaný uživatel

Hehe, z Monaca by tam letos mohl být možná tak Park, tomu předpovídám velkou budoucnost, pokud bude pokračovat v dobrých výkonech.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

60. pro vajíčko na Jirku Paroubka

Reagovat
homeles8

A to fakt byl lepší než třeba Benzema?

Reagovat
smazaný uživatel

Leotšní ročník pro Lyon nebyl vůbec dobrý a promítlo se to i na výkonech Benzemy, který sice nezklamal, ale oproti minulému ročníku to byly nebe a dudy. Potřeboval by už přestopuit, v Lyonu už nemůže ukázat všechno, co v něm je, navíc by vedle sebe potřeboval mít vyspělejší hráče do kombinace, kolikrát se letos setkal od spoluhráčů s nepochopením.

Reagovat
homeles8

A nejvic by se hodil asi do Barcelony?

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, Eto'o ven, Karim dovnitř. Tak by pro mě konečně stala Barca kompletně sympatickým týmem totiž. Nehledě na to, že dle mě pouze v Barce, případně v AC má Benzema možnost hrát fotbal, který by mu měl 100% sedět.

Reagovat
herbage

Tak to prrr, do AC mi vůbec nepasuje, do Barcelony ano, ale Eto'o není tak špatný, jak každý tvrdí

Reagovat
smazaný uživatel

Jak to, že ne? Benzema-Pato

Reagovat
herbage

Na papíře to vypadá pěkně, ale Benzema mi tam prostě nesedí, stejně třeba jako Henry, Eto'o a další. Serie A je stavěný pro útočníky typu Amauri, Toni, Ibra, případně Inzaghi či nějací Brazilci, Argentinci, Trezeguet byl výjimka

Reagovat
smazaný uživatel

AC je tradiční klub, který se snaží hrát odjakživa pohledný, technický fotbal a aby byl takový projev možný a mohli uspokojit svoje tifosi, potřebují hráče jako Benzema, Pato.

Reagovat
herbage

Přesto Weah, Kluivert, Inzaghi, Sheva, to všechno jsou typově odlišní hráči, než Benzema, kterej je přímo rozenej pro PL, případně PD, i když na Sérii A má nepochybně také, ale nerozvinul by tam naplno svůj potenciál. Navíc AC na něj nemá peňauze, takže je to zbytečné řešit

Reagovat
smazaný uživatel

S tou PL to doufám nemyslíš vážně, toho si dovedu představit maximálně v Arsenalu, případně možná MU, kde by dostal balon do nohy. při taktice nakopávaných míčů by totiž nebyl vůbec k ničemu a už v 20. minutě by byl otrávený a nic by nehrál. Naopak v Serii A by mohl využít svojí techniku, dostat ten správný balon, případně si nabehnout na balon za obranu. Jasná volba je pro něj Španělsko, ale tam si ho může dovolit pouze jeden z dvojice Real - Barca a v současném Realu by ho byla obrovská škoda, proto buď Barca nebo asi půjde jinam.

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostý souhlas i keď musím poznamenať, že mnohí "mäkkí" hráči v PL prekvapili

Reagovat
herbage

No myšlen Arsenal nebo třeba i Chelsea, něco jako hraje Anelka. Do jejich vysoce efektivního stylu by zapadl

Reagovat
smazaný uživatel

Aby Benzema hrál doklepávače je trochu zbytečný luxus a navíc nevyužití jeho schopností.

Reagovat
smazaný uživatel

Anelkovi táto pozícia vždy sedela, Benzema si zbieha pre lopty, takým spôsobom by svoje schopnosti, vďaka ktorým je výnimočný talent premárnil.

Reagovat
herbage

Doklepávač je Drogbič, Benzema by měl právě větší volnost. Navíc kdyby odešel Adebayor a přišel Benzema, to by bylo něco, hmm...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pre upresnenie, smajl je za Drogbu a ...hmm... mali by ste namiesto 1-ľ zranených útočníkov 2-3

Reagovat
smazaný uživatel

*1-2

Reagovat
herbage

Náhodou, Ade do AC za 30(pomsta za Flaminiho ), Benzema do Arsenalu za 40(tedy vlastně za 10), Gignac do Lyonu za 20. A všichni by byli spokojeni

Reagovat
smazaný uživatel

A pak že nemáš smysl pro humor.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mne nešlo o peniaze a spokojnosť

Reagovat
smazaný uživatel

No je pravda, že Henry tam vyhořel, ale říká se, že mu ten odchod z Juve paradoxně pomohl, protože na sobě začal makat ještě víc.. Benzema je dobrý hrot, zakončuje, kombinuje, fyzicky výborně vybaven.. Nemyslím si, že by měl v nějaké lize vyhořet..

Reagovat
smazaný uživatel

Má docela chatrné zdraví, v anglické by mohl v tomhle směru trpět na zranění, tvrdost není jeho šálek čaje.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli zranění nejsou způsobeny spíš mládím.. Většina mladých hráčů je často zraněná..

Reagovat
smazaný uživatel

Budu rád, když budeš mít pravdu.

Reagovat
smazaný uživatel

a co útočníci typu Del Piero, Cassano, Miccoli, Mascara, Di Natale, nebo Mutu ? v Serii A se uplatní jakýkoliv typ útočníka, když se tomu přizpůsobí systém..., není to žádná paušální liga..., už dávno ne.

Reagovat
herbage

To ano, ale já myslel hroťáky. Benzema není ani jako Del Piero, ani jako Mutu a pdoobní hráči

Reagovat
smazaný uživatel

to není, ale šlo mi o to, že Del Piero není jako Amauri, nebo Toni (kterej je sám o sobě jinej typ, než Amauri), například Milito je taky jinej typ, než doteď zmínění a pointa zůstává v tom, co jsem napsal - v Serii A najde uplatnění jakýkoliv typ útočníka, když je kvalitní a zapadá do systému.

Reagovat
homeles8

Etoo neni špatnej, dal hodne golu, ale hodně spálil, ale kdyby nehrál v Barceloně tak by tolik šancí neměl, takže by toho tolik nespálil, ale ani by nedal tolik gólů, takže Etoo je takovej průměr (trchu nadprůměr páč se tak dobře zapojuje do kombninací a tak)

Reagovat
smazaný uživatel

do AC Ti nepasuje, ale do Barcy ano, přičemž jsou to - ač to na první pohled možná nevypadá - týmy s hodně podobným herním stylem..., Benzema by se k Rossoneri určitě hodil.

Reagovat
homeles8

v AC taky? Tak to radši do AC to by jinak Barcelona byla až moc dobrá (možná)

Reagovat
herbage

Frankie: Už jsem to dal dohromady a před posledním kolem naší sázky vedu 108:104. Všechno jsem zkontroloval a žádné náhrady už stejně být nemůžou. Takže už si bookuj svůj nový nick, i když nebudu pokoušet osud Jinak o Grafitem jsi tehdy nenapsal ani čárku, naše diskuse o Bundeslize:

herbage

01.11.2008 20:45

Jo a místo Wichniarky bych dal bejt tebou jednoho z trojice Goméz, Helmes, Pizarro, jestli to nechceš totálně project, ale je to na tobě

[reagovat]

Frankie_Yeah

01.11.2008 20:46

Já Bundesligu moc nesleduju,jinak o Helmesovi a Pizzarovi jsem docela uvažoval,ale Gomez?

[reagovat]

herbage

01.11.2008 20:48

Neboj se, Stuttgart na něj spoléhá a poslední sezóny dává kolem dvaceti gólů a to byl několikrát zraněnej. Určitě bude před Wichniarkem.

Takže rada, kdybys dal Goméze, je to jen 108:107 pro mě

Reagovat
smazaný uživatel

O Grafitovi jsme se mám pocit bavili na icq, nicméně opravdu jsem o něm uvažoval, ten Wichniarek byl takové dočasné poblouznění, toho bych rozhodně nenechal. Gomeze jsem taky choval v patrnosti, ale to už je škoda řešit.. Jinak nick si ten dotyčný změní 1.6 a termín tedy bude končit 31.

Reagovat
herbage

Přesně

Reagovat
homeles8

co ste se vsadili?

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím za co se dostal Diawara do výběru sezony. Sice hrál spolehlivě a celkem dobře, ale našlo by se i spoustu lepších hráčů. Je takový hodně agresivní.. Asi se tam muselo dát více hráčů z Bordeaux, když už zabírá to první místo..

Reagovat
homeles8

a koho třeba?

Reagovat
smazaný uživatel

No třeba i toho Boumsonga..

Reagovat
homeles8

nojo

Reagovat
smazaný uživatel

100 pro výhru Bordeaux a všechny fanoušky Ligue1

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

První část.

Druhá část.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě před chvilkou jsi říkal jak zasloužený titul to je a teď tohle?

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli se nepletu, tak jsem zde nikde nezmínil nic o zaslouženosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak to? Máš štěstí, že jsem unavený a nechci se nikam koukat

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel jsem v tom příspěvku z data 22:13.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok

Reagovat
smazaný uživatel

snad do ac

Reagovat
smazaný uživatel

Mathieu se prý již upsal Valencii

Pětadvacetiletému obránci Jérémymu Mathieuovi v létě končí kontrakt s Toulouse a údajně se již dohodl se španělskou Valencií na tříletém kontraktu.

Dobře dělají, lepší a zároveň levnější posilu nezískají. Škoda, tajně jsem doufal, že by šel do Lyonu místo Reveilléra.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrá práce pro netopýry Takovýhle nákupy by měli dělat. Když prodají Davidy, tak za utržené peníze mohou koupit Bastose, Rémyho, Hoaraua a ještě by jim zbylo na pár přestupů i k zaplacení části dluhu.

Reagovat
smazaný uživatel

Najlepšie skúpiť celú Ligue1...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jsme v sekci Ligue1, tak předhazuji hráče z Francie.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak, ale začínalo to tak pekne všeobecne

Reagovat
smazaný uživatel

Tak můžeš to brát i všeobecně

Reagovat
Kapřík

Tak jsem trefil vítěze . A zasloužil si to .

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele