V brazilské nominaci na MS je veterán Alves, chybí útočník Firmino

07.11.2022, 19:05
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (216)

Přidat komentář
Smreky

Čo meno to hviezda uvidíme ako im to bude spolu šlapať

Reagovat
Vrubozubec

Vždyť to není pravda

Reagovat
Vrubozubec

Hvězdy jsou tam Neymar, Marquinhos, Silva, Militao a Casemiro. Možná Jesus

Reagovat
Salfovic

Pomalu každej je tam větší hvězda než Jesus.

Reagovat
SunFells

Eeeh

Reagovat
Mass

Jak tohle vůbec můžeš napsat, Jesus je superstar

Reagovat
Rohlíček

opice

Reagovat
Blbos_Dlaha

ako Jesusa rozhodne za ziadnu hviezdu nepovazujem, ale toto je trochu prisne

Reagovat
misinho7

Reagovat
fenixLFC

Militao

Reagovat
letitfly

To je docela odvážný tvrzení no

Reagovat
Vrubozubec

Tak já sleduju real pravidelně a je to výbornej stoper

Reagovat
letitfly

To asi nikdo nerozporuje, ale zařadit ho jako hvězdu před Viniciuse, oba golmany, Fabinha...to je trošku ústřel.

Reagovat
pingla

co se směješ ty osle, však je letos výborný

Reagovat
fenixLFC

jo a preto je to hviezda, pochopitelne

Reagovat
misinho7

Vinicius co skoncil 8 v GB. Treti najdrahsi hrac na svete. Jeden z klucovych hracov pre Real ale jeho tam nedas a napr Jesusa hej. Vini je suverejne druha najvacsia hviezda po Neymarovi len skoda ze je aj taky simulant jak on

Reagovat
Vrubozubec

Jo toho jsem zapomnel. Mozna nejlepsi z brazilie

Reagovat
dextroza_m

Vinicius, který je asi 3.nejhodnotnější hráč světa? Alisson?

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Hvězdy, které ještě pár měsíců zpět prděly v Leedsu, Evertonu, Ajaxu...ehm.

Reagovat
Leo Rekordman

Za tieto mužstva nemôžu hrať hviezdy? Hviezda je len ten, kto hrá za Barcelonu, alebo za Real?

Reagovat
smazaný uživatel

Za Barcelonu ne, jen za Real.

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
Blbos_Dlaha

Reagovat
Neutron

Reagovat
bourbon

panebože, jsi blázen

Reagovat
pantondavo

To je asi první sestava brazílie, co vidíš, ne?

Reagovat
Raylan

Krajní beci teda velký špatný.

Reagovat
Salfovic

A pořádnej hroťák by se taky hodil.

Reagovat
Spalovač šancí

Jo

Reagovat
Kily8

Jo, ten už má 35 rokov a nedáva veľa gólov

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
celeb

presne!

2. problem je kreativna zaloha. Same DM/CM, inak len Paqueta.

Tipujem, ze nevyhraju ani skupinu.

Reagovat
mimi_united

Brazília, Holandsko, Španielsko, Francúzsko - najväčší adepti na titul

Reagovat
LeonardoUžoa

Portugalsko? Pro mě právě papírově nejsilnější ze všech.

Reagovat
Kucka

Reagovat
Modroočko

Veď Francúzi už tri roky nič nehrajú. Max. osemfinále, ideálne koniec v skupine.

Reagovat
fabec1222

V tý skupině nejde vypadnout, v 1/8 je vyklepne Argentina

Reagovat
kilobyte

Přece neporuší tradici, že obhájce vypadne ve skupině.

Reagovat
vacin

Zajímavý, že tohle je tradice evropských obhájců a zavedli ji právě Francouzi

Poslední evropský obhájce, který postoupil ze skupiny byli Němci v 1994

Reagovat
frankiefcb

tahle tradice u evropských týmů platí pro 32 místné MS.

Reagovat
fabec1222

Španělsko, Portugalsko, Dánsko, Nizozemsko bude semifinále

Reagovat
Didi22

Nizozemí skončí ve skupině

Reagovat
Inter Eterno Amore

Holandsko ani náhodou

Reagovat
dextroza_m

Argentina, Portugalsko?

Reagovat
oli9

Já to vidím na Německo

Reagovat
smazaný uživatel

Taky mi to přijde nejpravděpodobnější. Žádný tým nijak výrazně nevyčnívá, takže dojde na Linekerovo pravidlo.

Reagovat
Mirek na tenisu

Belgie, Chorvatsko, Německo...

Reagovat
smazaný uživatel

Největší šok MS a vypadnutí ve skupině

Reagovat
Kily8

Toto može napísať iba analfabet. Brazília ako jediný tím, vždy bez problémov vyhrá skupinu a postúpi. Brazília može na MS prehrať jediný zápas, ak má zlý deň, to ju vždy stojí titul. Áno, Francúzsko, Nemecko, Taliansko, Španielsko…tím sa to stáva, že vypadnú v skupine, alebo tam prehrávajú zápasy. Brazílii nikdy a dám na tok krk, že sa to nestane. Ak áno, odhlásim sa a nikdy viac o futbale nič nenapíšem. Ty sa určite takto nepostavíš k tvojmu tvrdeniu, sú to len tliachaniny, že?

Reagovat
Lemiux66

radikal

Reagovat
Kily8

Ja som vždy generál pred bojom a za svojimi názormi si stojím! Pred časom ma tu dav linčoval, keď som tvrdil, že Vini a Rodrygo sú o triedu lepší od Hazarda a Militao bude hrať základ. 90% diskutérov tvrdilo, že nemajú na Real. REALita...LM. A keď odišiel Neymar z Barci dal som rovnaké ultimátum na seba. Tvrdil som, že kým tam bude hrať Messi Barca nemá šancu vyhrať LM a keď vyhrá, nikdy nič nenapíšem o futbale. ďalej ma masa presviedčala, že keď odíde Messi, bude hrať Barca maximálne stred tabuľky, ja som tvrdil, že bude hrať lepší modernejší futbal

Reagovat
Kily8

Inak ja, ako kritik Messiho hry posledné 3-4 roky v Barcelone, musím povedať, že teraz hrá dobre. Aj keď zdanlivo nevyniká tak individuálne, nie je to skills na youtube, ale pre tím je jeho hra oveľa prospesnejšia. Nespomaluje hru a nesnaží sa každú situáciu zahrať tak, aby zakončoval iba on. Samozrejme najlepší bol, keď ešte hrával na krídle...jeho lahôdková spolupráca s Alvesom.

Reagovat
Didi22

.... na MS 1966(Anglie) Brazílie, jako obhájci Titulu MS, nepostoupili ze skupiny, legendu Pelého a spol. dokopali dokonce i Bulhaři !!!

Reagovat
Kily8

Ano, na to som zabudol. Tam boli Brazílčania nie vyradení, ale vykopaní z MS.

Reagovat
sejber

Reagovat
Didi22

NIKDY ??? to bych netvrdil, právě že se může opakovat rok 1966... Srbsko a Švýcarsko se navíc poučili z minulýho MS, kdy se taky střetli a otrávit hru Kanárkům mohou už ve skupině (vzpomínám si jak se tam Brazílie trápila dokonce i s Costaricou v posledním zápase skupiny)

Reagovat
Mirek na tenisu

Brazílie na MS 66 v Anglii dvakrát prohrála ve skupině s Maďarskem a Portugalskem a jela domů.

Reagovat
Didi22

...... a Pelého dokopali poslední Bulhaři

Reagovat
Benfica

Cosi, nemaju supera v skupine.. mozno swisse ich trocha potrapi, ale to bjde vse

Reagovat
Kily8

Tá skupina je práve možno najsilnejšia. Zober si Francúzov, tí majú tuším Tunisko a Austráliu, musia postúpiť, aj keby boli totálne z formy.

Reagovat
Benfica

nepísal som, že je najľahšia, ale taktiež nepatrí medzi nabúchané, to teda vôbec..

Reagovat
Didi22

aby se labilní Francouzské hvězdy nedivily.... MS 2018 : FRA - DAN 0:0 / AUS - DAN 1:1 / FRA - AUS 2:1(ale dost nešťastný zápas pro Klokany navíc ovlivněn rozhodčím) a opět stejný los čeká tuhle trojici i teď, navíc s ambiciózním Tuniskem

Reagovat
Tuard.MUTD

Dani Alves teda

Reagovat
Kily8

Achilova pata.

Reagovat
dextroza_m

Spíš do kabiny, pokud odehraje 10 minut, budu se divit.

Reagovat
Kily8

Stačí keď sa zraní Danilo a bude hrať. Tam nie je iná alternatíva! Oni jednoducho nikdy nespravia, že tam dajú Militaa. S brazílskeho pohľadu, to je iný post.

Reagovat
smazaný uživatel

Zostup.

Reagovat
bourbon

z MS se nesestupuje

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
technecium

Banda vyhajpovanych labilu, skonci brzo

Reagovat
smetos

Prvni organizovanejsi souper a sesypou se jak domecek z karet. Brankar a stred obrany slabina nebude

Reagovat
Salfovic

Becker je dobrej brankář.

Reagovat
hematop

Taky si myslím. Dostanou jako první gól a sesypu se jak tenkrát s Německem.

Reagovat
smazaný uživatel

Brazília a Argentína už nikdy nevyhrajú MS , change my mind , Európa ich už dávno predbehla a Sudacas ju nedobehnú ani keby išli oproti .

Reagovat
technecium
Reagovat
Modroočko

Nikdy som nemusel favorizovanie Argentíny a Brazílie pred MS, ale teraz sú objektívne najväčšími favoritmi a prekvapí ma, ak ich niekto pripraví o titul. Angličania majú mizernú formu, Nemci na to nemajú, letargickí Francúzi skončia skoro, Belgicko je prestarnuté. Najväčšia európska konkurencia bude Holandsko a jeden z čiernych koní posledných rokov - Dánsko a Švajčiarsko.

Reagovat
smazaný uživatel

Němce nikdy nepodceňuj.

Reagovat
Kily8

Nemci, boli majstri sveta, aj keď mali oveľa horších hráčov a hrali pred MS horšie, ako teraz. Nemecké víťazstvá nikdy neboli o vynikajúcich hráčoch, hviezdach, fantastických akciách, ale o disciplíne, behaní, taktike, taktických fauloch a pod. Sú turnajové mužstvo, je jedno kto za nich hrá. Teraz majú kvalitu oveľa vačšiu, ako v minulosti, keď im talent dodávajú hráči iných rás- turci, černosi…

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasim, já jim věřím. Mají kvalitní hráče.

Reagovat
bourbon

Gary Lineker souhlasí

Reagovat
Kily8

Reagovat
Didi22

Priorita NĚMECKA je domácí MEvropy-2024, tady mám obavy, že je potrápí už v prvním zápase JAPONSKO

Reagovat
Benfica

Portugalsko

Reagovat
Kily8

Reagovat
Ladas321

Největšími favority byli i minule MS, taky měli sestavu plnou hvězd a vypadli s Belgii.

Reagovat
Kily8

Videl si ten zápas? Tam vyhral slabší tím. Pomer striel bol brutálny. Fernandinho si dal vlastný gól a čo pochytal Curtois bolo neskutočné. To sú MS, v jednom zápase može prehrať každý. Ak by to bol turnaj, kde sa body zapisujú do tabuľky, Brazília by od roku 1982 vyhrala, okrem jedných MS všetky.

Reagovat
Ladas321

Ale není to takový turnaj. Právě proto, že se fotbal vyvinul, tak jihoamerické týmy nedokáži udržet krok. Obrana vyhrává turnaje a jihoamerické týmy ji nemají a navíc jsou to labilní fotbalisté. Argentina i Brazílie vypadne s kýmkoliv z trojice Anglie, Francie a Německo.

Reagovat
Kily8

Totálne nezmysli. By vždy porovnávate Brazíliu a Argentínu s celou Európou. Je ľahké povedať, že Brazília sice vyhrá skupinu a potom s niekým vypadne. Skús porovnať konkrétny tím a povedať, že tento je lepší, ako nevyvinutá Brazília. Napísal si Nemecko a Francúzsko, ktoré po titule nepostúpili ano zo skupiny, opakujem ani zo skupiny, čo sa Brazílii nikdy nemože stať!!! Nemože! Na to dám krk. Kdežto z týchto “vyvinutých” sa to vždy niektorým stane, aj tento rok. Ono je to o tom, že v Európe je tých kvalitných tímov veľa a vždy to niekomu víde jedny MS a ďalšie už nedokáže ani postúpiť zo skupiny! Nikto nie je taký kontinuálný ako Brazília, že vždy suverénne postúpi. Opakujem napíš mi konkrétny tím, ktorý je LEPŠÍ, ako Brazília a rád to s tebou skonfrontujem na MS. Ale bude to tak, že ty mi napíšeš 3 Európske, 2 z toho vypadnú v skupine, vyhrá niekto iný z Európy, ktorý zase budúce MS vypadne v skupine a ty napíšeš, že veď som hovoril….. Lebo keď mi nenapíšeš konkrétne tímy, ktoré podľa teba skončia lepšie, ako Brazília, potom porovnávaš Brazíliu versus zbytok sveta. Ak napíšeš tie 3 konkrétne, tak sa po MS pobavím, ako dopadli lepšie, ako Brazília. A kľudne sa stavím, že ak napíšeš 3, tak Brazília bude od vačšiny lepšie umiestnená. Čakám…

Reagovat
John Obi Mikel

Odvážné tvrzení. Nikdy je dost dlouhý časový interval.

Reagovat
LeonardoUžoa

Jo? A všiml sis, že Putin provádí nějaké vojenské cvičení?

Reagovat
John Obi Mikel

Toho si jde nevšimnout?

Reagovat
dextroza_m

To už tady párkrát bylo

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
fabec1222

Obrana docela přestárlá, to nemaj šanci vydržet kondičně celý turnaj. Konec ve 1/4

Reagovat
Rothbard

Málo záložníků.

Reagovat
Salfovic

Nedokázal by dát někdo dohromady předpokládanou základní sestavu ?

Reagovat
VojtovaChelsea

Ederson

Alves - Thiago Silva - Marquinhos - Éder Militao

Casemiro - Fabinho - Bruno Guimaraes

Vinícius Júnior - Gabriel Jesus - Rodrygo

Reagovat
Kixi Syhimour

Nic proti Edersonovi, ale chytat by měl Alisson...

Reagovat
Blbos_Dlaha

Reagovat
smazaný uživatel

A Neymar na tribuně?

Reagovat
smazaný uživatel

Militao vlevo?

Reagovat
Geordies

Nemyslím si, ikdyž podle současné formy by tvá sestava dávala smysl, Tite je stará konzerva a bude sázet na své koně. Tipuji: Alisson - Telles, T.Silva, Marquinhos, Alves - Fred, Casemiro, Paquetá - Vinicius, Neymar, Raphinha

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je bohužel pro Brazílii nejreálnější podoba sestavy.

Reagovat
smazaný uživatel

Nesmysl

Reagovat
smazaný uživatel

To je nejakej pokus o to trefit ten zaklad co nejvic spatne? Z tyhle jedenactky budou hrat 3 (Thiago Silva, Marquinhos a Casemiro).

Reagovat
bourbon

zase nepřeháněj Neymar, Vinicius

Reagovat
smazaný uživatel

No vzdyt tam Neymara prave nenapsal..

Reagovat
bourbon

moje chyba, myslel jsem si, že reaguješ na Georgies

Reagovat
dextroza_m

Jakože nebude hrát Neymar?

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
icka

Reagovat
Kily8

Toto je čistá neznalosť brazílskeho systému a rozmýšľania. Militao nikdy nemože v brazískom systéme nasrúpiť na kraji obrany a Casemiro-Fabinho-Bruno nemožu hrať spolu!

Reagovat
Leo Rekordman

Aha,ty si ten ,čo tu tak sleduje brazílsky futbsl hej Militao hral na pravo za Brazíliu a aj v kluboch a hra tam veľmi slušne, určite tam zahrá lepšie eko Emerson

Reagovat
Kily8

V ktorom zápase za Brazíliu napravo? Neviem o takom.

Reagovat
smazaný uživatel

Zkus napsat na adenor.leonardo.bacchi@seznam.cz

Reagovat
Salfovic

Rovnou mu napíšu, aby napsal na svaz, že po MS vezme naší repre.

Reagovat
smazaný uživatel

Allison

Danilo - Silva - Marquinhos - Telles

Bruno - Fabinho - Fred

Vinicius - Jesus - Neymar

Reagovat
LFC & STEVEN 8

Alisson - Danilo, Marquinhos, T.Silva, A.Sandro - Casemiro, Fred, Paqueta - Raphinha, Richarlison, Neymar.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lorcan

tahle sestava je nejblíž tomu, jak obyčejně hrajou právě v tomhle základu odehráli většinu kvalifikace

Reagovat
Kily8

Áno, potvrdzujem túto zostavu, k tomuto Tite smeroval. Ešte je skoro rovnocenná alternatíva, že na Paquetovom mieste bude Neymar a Vini na Neymarove. Ešte može ísť, aj kvoli zraneniu miesto Richarlisona Jesus, alebo bude Neymar na hrote a bude hrať Vini aj Paqueta. Ak budú všetci zdravý, iná alternatíva na prvý zápas nie je. Na to si možete vsadiť.

Reagovat
Mass

Allison - Danilo, Thiago Silva, Marquinhos, Telles - Casemiro, Paquetá - Raphinha, Neymar, Vinicius - Richarlison

Reagovat
smazaný uživatel

Kraje obrany slabé, jinak síla. Jsem zvědavý, kam se probojujou.

Reagovat
smazaný uživatel

čtvrtfinále

Reagovat
Talker

Jak všichni očekávají titul od jednoho z Jižní Ameriky, tak tomu úplně nevěřím - vůbec bych se nedivil, kdyby oba týmy vypadly ve čtvrtfinále (případně jeden už v osmifinále).

Reagovat
smazaný uživatel

Argentina v tom of. klidně vyletět může, jestli půjde na Francii.

Reagovat
Benfica

Reagovat
Coutinho10

debilní zranění o to víc mrzí, že Couts byl ignorovanej pro MS 2014

Reagovat
John Obi Mikel

Co jsi dělal?

Reagovat
Coutinho10

svalový zranění z treningu

Unai Emery on Philippe Coutinho's #avfc absence: "Coutinho is injured (quadricep). I don't know how long it will be but, today, he couldn't play and he's not going to play until after the break. It's a muscular injury."

Philippe Coutinho has been ruled out for up to 10 weeks with a quadricep injury and will miss the World Cup

Reagovat
John Obi Mikel

Přijde mi, že těch zranění před MS je letos nějak víc

Reagovat
Salfovic

To je tím nahuštěným programem.

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Kily8

Reagovat
Coutinho10

jako jo no a asi to nebude uplne nahoda

Reagovat
smazaný uživatel

Allison - Danilo, Marquinhos, Militao, Sandro - Casemiro, Fred - Raphinha, Neymar, Vinicius - Jesus

Reagovat
Kily8

Áno, skoro si to trafil, si najbližšie k "Čičiho" zostave. pri Marquinosovi sa budú striedať T.Silva a Militao. Tipujem, že prvý zápas nastúpi Silva, druhý Militao. Záloha s útokom, ako si napísal, je alternatíva číslo 3(a aj to tam je ešte 51:49, že to bude miesto Jesusa Richarlison). Myslím, že Paqueta má veľkú šancu na základ, dokonca vačšiu, ako Vini, na ľavo bude Neymar. Jeden zápas bude skúšať s paquetom pod hrotom, potom s Neymarom. Možno bude chcieť dať aj Viniho, aj Paquetu, potom by bol Neymar na hrote.

Reagovat
Salfovic

Repre je repre, ale Raphinha má na podzim tragickou formu.

Reagovat
Kily8

Nemá tragickú, prestúpl z Leedsu do Barci a okrem 3 zápasov hral základ. Zvyká si na iný level klubu. Za Brazíliu nezahral jediný zlý zápas a pre mňa vždy bohužiaľ, zatienil Viniho. Fakt vždy bol efektívnejší, vychádzali mu prieniky, nahrávky, strely a ešte aj defenzíva. Písal som, čo spraví "Čiči", sledujem každý jeho prd. Ak by bolo na mňe kľudne by som dal na lavo Martinelliho a na pravo Rodryga. Vždy keď nastúpili na chvílu spravili poriadny vietor. A Rodrygo vynikajúci do kombinácie s Neymarom a Paquetom. Preto by som dal aj v predu prednosť Jesusovi, ktorý si s Neymarom rozumie a spraví prenho veľa čiernej roboty. Richarlison je tiež za Brazíliu extrémne gólový, ale nemá zmysel pre brazílsku kombináciu, je to taký európsky hráč-nebrazílčan.

Reagovat
patas92

Reagovat
misinho7

Ten utok maju naslapany riadne. Verim ze tieto MS su ich

Reagovat
Rothbard

Stačí, aby neměli svůj den + lepší obrana je vymaže a v dozadu jsou slabí.

Reagovat
misinho7

Tak je ta vyhoda ze ked nebude mat svoj den Neymar ci Vini tak potom tam moze zastupit Rodrygo, Raphinha, Jesus atd..to je vyhoda ze to maju tak v predu naslapane.

Ale akoze jasne, playoff je zradne. Naozaj jeden den blbec pre cely tim a rip.

Reagovat
Mishko

v akejkoľvek súťaži s KO formátom stačí aj tomu najlepšiemu tímu 1 zlý deň na vypadnutie, aký zmysel má tento tvoj "príspevok"?

Reagovat
pantondavo

Vymaže no, jako se řikalo, že TAA vymaže Viniho. Ten útok je nejlepší od zlatý brazílie, tohle je postrach každý obrany, stačí pár dobrých míčů za obranu a je vymalováno.

Reagovat
dextroza_m

To ani nemusí být za obranu, si je rozťukají

Reagovat
Mönchengladbach

Jednička je stále Allison před Edersonem, jo?

Reagovat
SunFells

Firmino, wow.

Reagovat
Lemiux66

Alves borec. Zaroven to ale vidim jako nejvetsi risk. Frajer bude spise pro kabinu a vubec bych se nedivil kdyby kanarci zahrali na tri vzadu. Jinak na to RB tam fakt asi nikdo kvalitnejsi neni. Stejne tam nacpe Edera.

Reagovat
Salfovic

Kdyby hráli na tři stopery, tak si moc nepomůžou. Koho bys dal na WB ?

Reagovat
Lemiux66

Vubec bych se nebal tam dat Raphu. Po lajne lita jak mys a dozadu vubec neni marnej. Nalevo Telles. Dva na stred, dva dopredu a nekde mezi Ney. Pravdepodobne to takhle nedopadne, preci jen v kvalifikaci hrali jinak, ale prijde mi to jako moznost.

Reagovat
Doomblade

Firmino je docela překvapení. Také jsem čekal, že pojede univerzální Joelinton. Ale každopádně silný tým.

Reagovat
Ludewigo87

Kedy je úplne uzavretie nominácií?

Reagovat
John Obi Mikel

Kdo je Pedro a Everton Ribeiro z Flamenga?

Reagovat
bourbon

miloval jsem tu Brazílii z MS 82 a 86 (Falcao, Sokrates, Careca, Zico, Eder, Josimar, J. César, Alemao...)

to byla ta pravá Brazílie

...ale tito týpci budou taky velice silní

Reagovat
Salfovic

Takovej pamětník nejsem, takže ta s Ronaldem a Ronaldinhem

Reagovat
bourbon

tak ti samozřejmě taky, ale tam se mi neskutečně zhnusil Rivaldo, tvl. pamatuješ tu SIMULACI u rohového praporku (MS 2002 v zápase s Tureckem)

Reagovat
Salfovic

Jo, ale jeho jsem nikdy neměl rád.

Reagovat
smazaný uživatel

Legendární

Reagovat
Front hell

Tak na takový nejde zapomenout. I když jak píše kolega výše,taky jsem ho neměl rád

Reagovat
John Obi Mikel

Uvidíme, jestli se potvrdí, že v poslední době jsou s Neymarem slabší než bez něj (viz Copa America)

Reagovat
smazaný uživatel

Nevzít Firmina mi přijde na palici.

Reagovat
smazaný uživatel

Za mě měl jet Gabriel stoper, protože tam nemají nikoho takto mladého, navíc levák. Ten by se jim tam hodil

Reagovat
Kily8

Pre mňa, ako znalca brazílskeho futbalu obrovské sklamanie a volá sa Dani Alves. Táto legenda v zbieraní trofejí, sa môže stať symbolom neúspechu v Brazílii, druhým Fredom(myslím útočníka Freda). Rok som sa tohoto obával, posledné mesiace to vyzeralo, že Tite už sa z toho spamatal, ale bohužiaľ. Alves nemôže hrať na MS v tomto veku, na jeho poste! To nie je Laliga, to je najvyššia top úroveň. Všetko ostatné v nominácii je očakávané. Bol by som radšej za Firmina, ako za Pedra. Videl som ho hrať len za Brazíliu a bol dosť oplašený, len sa mu bohužiaľ, asi tretiu šancu podarilo premeniť a tak si vybojoval nomináciu. Firminovi sa v tom čase nedarilo v repre. Ešte som nevedel, či pôjde Bremer, alebo Ibańez a či nebude o útočníka menej a pôjde Douglas Luiz. Miesto Alvesa Emerson Royal a bol by som spokojný. Ak sa zraní Danilo, tak sa môže presne zopakovať situácia spred 4 rokov, že to stálo Brazíliu titul. Vtedy sa volala tá achilovka Fagner, teraz to môže byť Alves. Paradoxne na pravom obrancovi, kde bola Brazília dlhé roky top: Jorginho, Cafú, Dani Alves.

Reagovat
Greny

Emerson Royal? Viděl jsi ho někdy hrát třeba poslední rok a půl)?

Reagovat
Kily8

Videl. Nie nadarmo hráva v Tottenhame v základe. Ja nepodlieham nezmyselným hejtom ktoré sa šíria v diskusiách, fejsbuku a pod. Je podobný prípad, ako Fred. Keď tu čítaš o Fredovi a potom si pozrieš zápas, sú to 2 rozdielne vesmíri. Tu nenávidený Fred, bude hrať podľa mňa v základe a TU celkom oblúbený Fabinho bude jeho náhradník a absolútne oprávnene. Ano vidím aj Emersonove chyby, nechcem to tu rozpisovať, ale Alvesova pomalosť je desivejšia. Nie nadarmo Emerson, aj Fred hrávajú, napriek tomu, že už sa vymenilo snáď 6 trénerov a čuduj sa svete aj napriek hejtom s diskusií.

Reagovat
Remt

To o Fredovi a Fabinhovi jsi myslel vazne?

Reagovat
Kily8

Brazília hrá roky rovnaký systém. V strede má štvorec, dvaja stopéri a dvaja defenzívni záložníci a tí sú pri bránení dôležitejší a zvyčajne aj lepší, ako krajní obrancovia. Som presvedčený, že základe bude Casemiro a Fred, Fabinho bude striedať. Ešte môže Fabinha v priebehu turnaja preskočit Bruno, ak bude treba dať gól.

Reagovat
Leo Rekordman

Určite nevidel

Reagovat
Blbos_Dlaha

Reagovat
Kily8

Inak okrem Alvesa, ďalšie 2 riziká a moje nočné mory Tite už našťastie odpísal. Batigola, ktorý je fajn v Brazílskej lige a hlavne Everton Soares, ktorý sa nedopatrením stal najlepším strelcom Copa Ameriky, ale potom už nespočetne krát presvedčil, že to bol omyl.

Reagovat
Inter Eterno Amore

Maicon

Reagovat
andkoo

ja si naopak myslim, ze uroven La Ligy > MS ale suhlasim s tebou, Alvesa by som nebral..ale ja by som nebral ani Emersona Royala, ani Tellesa, cize asi len najst niekoho z brazilskej ligy

Reagovat
Xavi

Silně podcenujes úroveň La Ligy.a

Reagovat
Rothbard

21:22 Pedro oslavil nominaci na MS žádostí o ruku

Dvojnásobnou radost dnes prožil brazilský fotbalista Pedro. Hned poté, co se jeho jméno objevilo v nominaci na mistrovství světa, požádal o ruku svou přítelkyni. Oznámení týmu pro šampionát v Kataru sledoval útočník Flamenga se svými nejbližšími. Když se ocitl mezi 26 vybranými hráči, otočil se ke své partnerce Fernandě Nogueiraové a poklekl před ní. Dojaté ženy pak navlékl prsten. (ČTK)

To má těch žen několik?

Reagovat
Mass

No problem, svatba bude v Kataru.

Reagovat
dextroza_m

Reagovat
andkoo

svadobna cesta, hrat aj tak nebude

Reagovat
Kily8

Toľko nezmyslov tu je napísaných, vraj slabá obrana. Ja tvrdím, že Brazília dostane v skupine maximálne 2 góly, tipujem 1. Odborníci dajte sem tipy, koľko teda dostane Brazília v skupine gólov, keď má slabú obranu? Čakám tipy

Reagovat
bourbon

Brazílie vs. Srbsko 2:0, Kamerun 3:0, Švýcarsko 1:1.

Reagovat
Kily8

Reagovat
Benfica

Reagovat
Benfica

Reagovat
Y.N.W.A

Nejde o skupinu, dotaz na počet gólů ve skupině není relevantní... Objevuje se tu a já s tím souhlasím, že s touto obranou narazí na jinýho spolufavorita a nebude to na finále... Bohužel

.. snad se ale pletu

Reagovat
Kily8

Kto má lepší tím, ako Brazília? Samozrejme pri play off može prehrať každý. NEEXISTUJE tím, ktorý je schopný neprehrať s nikým! Takže takúto frázu napíšeš na kohokoľvek. Ale napíš mi prosím ťa konkrétne, kto bude favorit proti Brazílii, kto je schopný jej dať viac, ako 1 gól. A po MS sa na to pozrieme. Ja tvrdím! Menej gólov, ako Brazília može dostať iba Argentína, ale tá bude zase aj oveľa menej dávať.

Reagovat
Jason_

srbsko a kamerun.....brazilia, švajc domov

Reagovat
nani92

Neymar nevedel rozdýchať Martinelliho

Reagovat
Kily8

Ešte pridám zostavu na MS 2026. Ederson- Vanderson, Marquinos, Militao, Renan Lodi- Bruno Guimares, Danilo Oliveira- Vinicius, Rodrygo, Martinelli- Endrick. Na lavičke: Marquinos, Jesus, Antony, Tete, Ibanez, Joao Pedro, Paqueta, Raphinha...

Reagovat
bourbon

...a Dani Alves

Reagovat
Kily8

na toho som zabudol, vyzerá to, že tam bude opať.

Reagovat
Jolly Roger

Na můj vkus je tam málo útočníků.

Reagovat
Csaplárova past

Dobrý přešlap s tím Firminem. Jesus teď zrovna nezáří a typově jsou tam všichni stejní ti útočníci. Divný ...

Reagovat
Gunner14

Jesus hraje neuveritelne a je pro nasi hru klicovej, takze nevim kde si vzal to, ze zrovna nezari. Kdybys napsal, ze nestrili goly, tak ok. To je totiz jedina vec, ktera se mu da ted vytknout, ze nepromenuje sance. To kolikrat se vraci zpatky, tvori sance pro spoluhrace ( spolecne se Sakou ma po KDB nejvic asistenci v lize) dokaze podrzet balon a nebo projit pres 4-5 hracu Brazil style. Goly prijdou, do sanci se dostava pravidelne a casto si je vytvori i on sam.

Urcite si zaslouzi jet a to same Martinelli,

Reagovat
Kily8

Vysvetluješ, akoby pozerali takíto “odborníci” futbal. Pozrú si kto dal gól a vedia ohodnotiť všetko. Čo možeš napísať o človeku, ktorý napíše, že Jesus nezáří, keď Arsenal vedie ligu a Jesus je nenahraditeľný. Bez Jesusa by nebol Arsenal taký silný a tam kde je.

Reagovat
Gunner14

Je to tak no, spousta lidi vidi jenom statistiky a nebo hodnoceni ve Fife

Reagovat
Csaplárova past

jasně, a Jesus se tohle naučil přes noc po přestupu do Arsenalu, že? V Brazilské repre je to trošku jiný Jesus a rozhodně se to kolem něho nebude točit jako v klubu. Nebude mít jistý ani základ. Naopak Firmino je typově úplně jiný než Jesus a ten zbytek, takže jeho absenci nerozumím. Útok Brazílie bude pěkně čitelný a tohle bude rozhodující faktor jejich konce už krátce po skupinách ...

Reagovat
Kily8

Práve Jesus si vždy veľmi rozumel s Neymarom, keď hrával na hrote a vytváral druhej vlne veľa príležitostí, často aj na úkor vlastnej produktivity. Začalo to už pri titule z OH. Potom často hrával Jesus na krídle, lebo ani v City nehrával na hrote. Richarlison dáva v repre veľa gólov, ale je taký nekonmpatibilný. Áno, Firmina by som zobral aj ja, miesto Pedra.

Reagovat
Eichel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nezáří??

Reagovat
Nuno čomes

Tak jestli budou beci Danilo a Alex Sandro, může to být problém. Jinak stopery mají výborné. Marquinhos a Thiago Silva jsou asi jasní ne?

Firmina bych vzal s Jesusem na úkor jednoho křídelníka. Ale možná se Tito rozhodoval právě jen mezi těma dvěma a vyšlo to na Jesuse.

Reagovat
SunFells

Jo, jistě to byl Jesus nad kým přemýšlel a ne Pedro.

Reagovat
Nuno čomes

Tak určitě.

Reagovat
ACSeRw!n

zbytecne moc utocniku

Reagovat
Gunner14

Martinelli

Reagovat
oli9

Jako ta sestava je prostě skill na každém poštu o kterém se většině repre ani nesní... To bude ofenzivní smršť.. Ovšem záleží jestli budou hrát jako tým, přijde nějaký silnější mančaft tak bude problém.. Tipuju že vyletí v play off

Reagovat
Kily8

Práveže Brazília je vždy silnejšia ako tím. Majú iné futbalové myslenie, iné riešenie situácií, ktoré nemožu bežne využívať v kluboch, kde si takto vyhovejú max. 2-3 hráči. Tu zrazu rovnako myslia všetci(okrem Richarlisona ). Práve preto je niekedy pre niekoho nepochopiteľné, prečo má prednosť v Brazílskej repre hráč, ktorý je v Európe menej cenený, pred zdanlivo kvalitnejším. Napr. Fred-Fabinho, alebo Raphinha-Vinicius…

Reagovat
lichna.

Ten Richarlison bude kdy fit?

Reagovat
smazaný uživatel

Allison/Ederson- Telles, Marquinhos, Silva/Millitao, Danilo - Casemiro/Fabinho, Paquetá - Viníjius Jr./Martinelli, Neymar, Anthony - Jesus

Reagovat
Kily8

Na takúto zostavu možeš staviť celý majetok, ešte si zobrať aj hypotéku a staviť, že nikdy takto Brazília hrať nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
doughty

Brazília, Nemecko, Francúzsko, Španielsko, Anglicko, Argentína, Portugalsko, Holandsko. Podľa kvality súpisiek môže MS vyhrať ktokoľvek z tejto 8ky, takýto turnaj ale vyhrávajú aj iné veci. Chémia v tíme, , keďže hrať môžu len 11ti, momentálna forma, aklimatizácia. Môj tip: Anglicko. Pranie: Brazília

Reagovat
Kily8

Keď vyhrá Anglicko MS, bude to zázrak. Neviem si predstaviť, čo všetko by sa muselo stať, aby Anglicko vyhralo. Pre mňa je to rovnako pravdepodobné, ako to, že Getafe vyhrá tento rok Laligu.

Reagovat
Mirek na tenisu

Nemaji tu obranu moc starou?

Reagovat
El Cid z City

Nejsilnější výběr dost možná od roku 2006. Završení Titeho práce, zkušenost, mládí, střední generace. Spousta variant-hlavně v útoku, po francouzských absencích u mně společně s Portugalskem největší favorit.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele