V argentinské širší nominaci je Demichelis, opět chybí Tévez

14.05.2014, 08:15
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (631)

Přidat komentář
Diego2

Ten Demichelis musi kourit prvni ligu , jinak nechapu

Reagovat
smazaný uživatel

Stačí si pozrieť sem tam City a pochopíš.

Reagovat
smazaný uživatel

Ikdyz ho nemam rad. Tk proste mel povedenou sezonu a nikdo na te soupisce neni lepsi jak on.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud to nekomu nedoslo myslel jsem jenom obranu.

Reagovat
smazaný uživatel

to je mi jasné samozřejmě

Reagovat
smazaný uživatel

aj tak je to p*covina.. minimalne ten Garay, Zabaleta, Otamendi, Fernandez su lepsi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

kámo, přestaň to brát, leze ti to na mozek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Willy Wonka

Reagovat
Manik...

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

Di Santo ...tak to je trapas...takový sysel

Reagovat
Azza

Reagovat
Melchior

doufám, že Argentina vyhoří..

Reagovat
janinho

tevez a pastore tam mali byt, ale jak tak pozeram na tu defenzivu tak je to jedno. jedine ze by kazdy zapas chceli vyhrat 4:3.

ta defenziva je fakt otras

Reagovat
kalla

Stejně jak Nasri, akorát by ničil týmového ducha...

Reagovat
smazaný uživatel

Toho ducha tam svou aurou ničí Messi.

Reagovat
Cizinkx

Co je to za kravinu tohle to?

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Carlito Tevez se nevešel do nominace? Tak to je dost silný kafe...

Reagovat
smazaný uživatel

Di Santo s tim Tevezem to podělal no

Reagovat
Puskas

Kdo ví, jak mezi sebou ti hráči vycházejí v kabině. A jestli Tevez onehdy odmítl nastoupit za City na pár minut (byl to on?), tak se ani nedivím.

Reagovat
smazaný uživatel

Když trenér přenáší osobní antipatii do národního týmu, stojí to nakonec vždy za hovno

Reagovat
Diego2

Reagovat
smazaný uživatel

proč antipatie ? čistá logika...hráč může bejt lepší než mnozí nominovaní, ale chová-li se jak čurák a kdoví co by na MS udělal, tak ho tam samozřejmě nevezmu...A že se chová jak horkokrevnej idiot jihoamerickej už předvedl hodněkrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Ať už je Tévez jakýkoliv, je fakt, že Di Santo mu jako forward nesahá ani po kotníky.

Reagovat
smazaný uživatel

A na co by bral kdyz by si pak ani nezahral? Navic DI Santo stejne nepojede.

Reagovat
Mr.Jindros

Tak rozhodují i osobnostní charakteristiky a ty jsou u Teveze s argentinskou repre evidentně nekompatibilní.

Reagovat
olis

niektorych hracov ani nepoznam no ja by som to najradsej videl takto:

Romero - Zabaleta, Campagnaro, Garay, Rojo - Banega/Gago, Mascherano - Di Maria, Messi, Aguero - Higuain

kazdopadne fandim Argentine a Taliansku...

Reagovat
Kvooca

Fandi Argentine a nepozna jeji hrace

Reagovat
olis

Reagovat
Kvooca

ale co, snad te prijemne prekvapi na sampionatu, i kdyz ja bych pral postup Bosne a Nigerii. S ARG se proste musi pocitat, ve CF je vidim minimalne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kolumbia, Chile, Italia, Belgicko ... moj vyber

Reagovat
hefy

Di Santo, prosím.

Reagovat
Jolly Roger

Pastore?????

Reagovat
smazaný uživatel

A kde je Pastore ?

Reagovat
smazaný uživatel

Letos mi přijdou strašně slabí oproti svým minulým šampionátům

Reagovat
Dr. Admess

Pastore? Musacchio?

Kazdopadne Argentine budu fandit...

Reagovat
smazaný uživatel

hmm 2 hráči ze sestupující Catanie.

Reagovat
JacoBee

a?

Reagovat
cetto

no zvyšuje to kvality Plašila

Reagovat
smazaný uživatel

doplatí na to že nevzal Caballera

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
rel7

na tu jedničku by s přehledem měl

Reagovat
JacoBee

tvl kde je?

Reagovat
rel7

co takovej Samuel? po zranění hrál začal hrát celkem pravidelně a myslím že se momentálně nachází v lepší formě než Campagnaro, přál jsem mu to

Reagovat
smazaný uživatel

Mohou jet Palacio a Di Santo, ale Tévez ne. Vtipné

Reagovat
smazaný uživatel

A proč by Rodrigo neměl jet?

Reagovat
Puskas

Tak třeba jde i o lidskou stránku hráčů.

Reagovat
smazaný uživatel

Tam jde spíš o pohled společnosti. Tévez není žádný xindl, to bych spíš řekl o Messim. Ale Argentina jako obvykle nejede na titul, takže v pořádku.

Reagovat
Puskas

A nebude to třeba jako kdysi u nás, když nejezdili Berger s Řeponěm, že to prostě mezi některými hráči neklape a trenér zvolí jednoho?

Reagovat
smazaný uživatel

Proto jsem zmínil Messiho. Podle mě Tevéz nejede kvůli němu. Buď ten či onen. Ještě že nejsem trenér Argentiny, radši bych doma nechal Messiho. Ale je to o úhlu pohledu.

Reagovat
Puskas

Jo tak... To by bylo odvážné rozhodnutí, jak by řekl sir Humphrey...

Reagovat
smazaný uživatel

Každý je nahraditelný. A jde o tým. Upřednostním tým před Messim. Už hezkou řádku to je Messi a ti druzí. Proto bych ho nevzal. Chci vyhrát Mistrovství světa, ne Zlatý míč.

Reagovat
mastakillah

To si nedokážu představit, jakej by pak nastal mediální tlak. Pokud by nejel Messi

Reagovat
smazaný uživatel

Messi narozdiel od Tevéza neukončil repre kariéru

Reagovat
Puskas

Tlak by byl na něj, ne na tým - praktiky Mourinha

Reagovat
mastakillah

To je fakt

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
-Carles-

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Diego2

Reagovat
smazaný uživatel

to bys teda byl velka osobnost kdybys doma nechal Messiho

Reagovat
Minister

Reagovat
Marv

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
kiwwi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Radin

to je logika :-D Podle ní by měl zůstat doma i Ronaldo, protože je nejlepší na světě a jeho spoluhráči v repre jsou o třídu až dvě horší :-)

Reagovat
Infi

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
miky10

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Willy Wonka

Messiho také nemám rád, ale tento výrok nejde reagovat jinak než

Reagovat
smazaný uživatel

No ty sis nasral do ksichtu!

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to širší nominace...

Reagovat
smazaný uživatel

Vtipné je, že nevidíš, že tady nejde o stránku herní, nýbrž lidskou.

Reagovat
smazaný uživatel

Vtipné je, že předsudky vládnou světu

Reagovat
mastakillah

Tady ale vůbec nejde o předsudky. Pokud ten tým má dosáhnout nějakého kolektivního úspěchu, tak to musí být parta, kde jeden bude makat za druhýho. To je nejspíš důvod proč nejede Carlos

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, Carlos je hráč, co nemaká za tým. Hlavně že Pipita je naprosto ukázkový týmový chodec.

Reagovat
mastakillah

Proč do toho taháš Pipitu? Já nikde neřekl, že Pipita je nějak oslnivej borec. Jen odehrál celou kvalifikaci, trenér je na to složení s ním zvyklej a do týmové koncepce líp zapadá. A nebude kazit partu. Viz. Real, kde poslední dva roky byl spíš náhradníkem a vždy když šel hrát tak makal a neremcal. To by Carlos nedal

Reagovat
smazaný uživatel

Protože to není hráč, co by na hřišti makal za druhé. Ale pravda, v roli náhradníka se osvědčil

Reagovat
mastakillah

Bavíme se o Carlosovi a ne o Gonzálovi. A přesně kvuli tomuhle na MS nebude

Reagovat
olis

uz som len cakal kedy sem niektory Juventino vytiahne Higuaina, dlho to netrvalo

Reagovat
smazaný uživatel

Carlos by se stejně do základu přes Messiho, Higuaína, Agüero a případně pokud by hrál křídlo tak Di Máriu nedostal. A už vidím jak pokojně dřepí na lavičce, potom co ho po dvou letech vzali do reprezentace a ještě na Mistrovství světa.

Reagovat
smazaný uživatel

ADM hrá v strede zálohy, s Maschom a Gagom

Reagovat
smazaný uživatel

Ano. Taky jsem tam psal záměrně to případně. Ono kdyby někdo z té útočné trojičky vypadl, tak by se tam Ángel podle mě přesunul.

Reagovat
smazaný uživatel

ee, tak tam najskôr hodí Lavezziho, Angel má stabilné miesto v strede, aj keď teraz v priateľských hrával na krídle, ale nebolo to také ako keď bol v strede a tréner to určite videl

Reagovat
-Carles-

Hlavne že to geniálny Carlo ho podľa madridistov pretransformoval na CM/AM

Reagovat
smazaný uživatel

Carlo je geniálny

Reagovat
smazaný uživatel

O žádný transformaci nikdy řeč nebyla.

Reagovat
Kokesh

Reagovat
smazaný uživatel

navyše nereprezentuje už pomaly 3 roky od 2011

Reagovat
smazaný uživatel

např. tvůj předsude proti messimu?

Reagovat
smazaný uživatel

Já vůči němu nemám předsudek. Já v něm nevidím toho nadpozemského boha, za kterého ho všichni nepřímo označují. V čem tkví jeho nedotknutelnost?

Reagovat
smazaný uživatel

góly + spolupráca celej tej útočnej štvorky

Reagovat
smazaný uživatel

čo hovorí pre Tevéza?

Reagovat
smazaný uživatel

Juventus

Reagovat
kiwwi

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
patas92

Kdo v něm vidí nějakého boha? Je to kapitán týmu, nejlepší střelec, většinou nejlepší hráč na hřišti. O tom, že je to o třídu lepší fotbalista než Tevéz ani nemusím snad mluvit...Prostě neexistuje jediné objektivní měřítko, proč na jeho úkor upřednostnit Carlose.

Reagovat
Atlético de Madrid

Tevez je jedine vetsi pracant, to bezpochyby. Junak je Messi v klubu i repre porad zdaleka nejprpůoduktivnejsi Argentinec, nejvetsi technik a kapitan muzstva. Uz nejaky ctyri pet let se to stavi kolem nej, tim padem je uplna blbost ho nenominovat. Aby se to stavelo na Tevezovi, to by musel mit trosku stalejsi formu dlouhodobe a taky poradek v palici.

Reagovat
smazaný uživatel

V tom je celá pointa. Nestavěl bych to na jednom hráči.

Reagovat
Atlético de Madrid

Bohuzel ma ctyri zlaty mice. Ja souhlasim ze je dost na hovno, ze je takhle neprizpusobivej (potrebuje hrat devitku a tim padem chybi nejakej klasickej zabijak, navic je skoupej na krok), ale co se da delat, lepsiho hrace nemaj. Pokud by ho trener posadil tak by pak musel celej turnaj vyhrat, jinak by byl odepsanej...

Reagovat
smazaný uživatel

Ani jich má třeba 10! Zlatý míče nevyhrávají Mistrovství světa. Nejlepší hráč na světě nemusí být tou alfou omegou pro svůj tým. Zvlášť u reprezentací.

Reagovat
Atlético de Madrid

No nemusí ale nenecháš ho doma a většinou kolem něj poatavíš tým. On neni jen hvezda, je to zkratka.megahvezda. navicc je celkem nepopiratelny, ze Messi v nejlepsi forme je jinde, nez Tevez. Nejlrpsi dormou myslim 70 a 30 asistenci v sezone. Tevez je pracant a srdcar, ale na tohle se nehrabe. Takze pokud chce Sabella vytvorit takovy podminky, aby mu Messi zahral v repre stejne jako v klubu, tak je naprosto logicky obetovat Teveze. nereknu pokud by to nevychazelo, nicmene Mesai byl sruhej nejlepsi strelec kvalifikace...

Reagovat
smazaný uživatel

V tomhle bohužel nesouhlasím a mám opačný názor. Přece se z nejlepšího hráče na světě neposeru. Ale pokud Sabellovi vyhovuje, že jako první jméno píše pokaždé Messi a zbytek staví, jak se to hodí k Messimu do skládačky, pak je to jeho problém. Každopádně problém, který jeho a Argentinu bude stát další roky čekání, než přivezou medaili.

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Atlético de Madrid

Jedinej hrac kterej kvuli tomu strada je Tevez. A Tevez je i v nejlepsi forme horsi nez Messi v nejlepsi forme. Nevim kde je problem

Reagovat
cristiano.K.

v jeho zaslepenosti

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
cetto

Ani jeden z nich nepojede

Reagovat
smazaný uživatel

ješiš marja, prečo furt bere toho monackého tragikomixa do brány?!?

mal ísť Willy

Romero - Zabaleta, Demichelis, Garay, Rojo - Mascherano, Gago , ADM - Messi, Kun, Lavezzi/Higuaín

každopádne fandím, nebolo by nič lepšie ako keby vyhrali práve v Brazílii

Reagovat
-Carles-

Reagovat
Fabregas@ole

Budu fandit !

Reagovat
mastakillah

Tevéz je podobný případ jako Nasri. Fotbalista parádní, ale to rozhodně nebude borec do party

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Dobrý nesmysl.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Pinturicchio

Kdy někdy rozkládal partu, apod.? V tomhle si na něj nikdo nikdy nestěžoval a ted v Itálii si ho spoluhráči nemůžou vynachválit.

Reagovat
Kluivert9

Bavit se s fanoškem Juve o nějakém hráči Juve = ztráta času.

Reagovat
Pinturicchio

Jj, stejně, jako se bavit s nějakým "Kluivert9" o Juventusu, když jsi hater, že? ... ale odpověd nemáš, čili i tak dobrý.

Reagovat
Kluivert9

Tevéz je skvělej, báječnej, úžasnej, týmovej hráč, ostatně jako každej hráč Juve...

Reagovat
Pinturicchio

Dočkám se té odpovědi nebo budeš dál jen převádět tímhle trapným, rádobyvtipným sarkasmem řeč jinam?

Reagovat
Kluivert9

Nesedí si s trenérem (už několikátým), z Anglie je znám tím, že neplnil taktické pokyny, je to strašně náladový hráč... asi dostatečný důvody nechat ho doma a neriskovat, že mu zas v rozhodující okamžik jebne v bedně, když je v kádru 5 dalších dostatečně kvalitních útočníků.

Reagovat
Pinturicchio

Tak ale otázka nezněla, já se ptal a prvně reagoval na to, kde Tévez rozkládá kabinu, respektive rozhodně není hráč do party ... to jsem na začátku označil za nesmysl.

Reagovat
kiwwi

myslis, ze hraci v City boli uplne nadseni, ked ich zradil na ihrisku, potom ich nechal v stichu a siel si domov, potom sa vratil jak velky kapo? Kdo z jeho spoluhracov bol normalnejsi, tak si o nom musel pomysliet ze je dement

Reagovat
Pinturicchio

Nevím, stejně, jako to nevíš ty a tvoje spekulace mě nezajímají.

Reagovat
kiwwi

spekulacie? Sak Tevez to absolutne nezvladol a musel ist prec, klub ho uz nechcel pretoze s nim mali problemy...otvor oci prosim ta

Reagovat
Pinturicchio

Ano, spekulace.

Reagovat
Mishko

Reagovat
fenixLFC

neskutocne

Reagovat
Willy Wonka

Ty a Bianconero jste mi teda dvojka

Reagovat
Mada

Bordel dělal vždy a všude.

Reagovat
Radin

s Tevézem byly problémy, ať už u kladiv, v City nebo v Man United..Stačí kolik toho vystřídal..

Reagovat
mastakillah

Co od tebe taky čekat jiného

Reagovat
Pinturicchio

To můžu napsat já tobě a bude to platit zrovna tak, no.

Reagovat
mastakillah

Nemusíš psát nic. Reakcí dole na kiwiho (ať je jakej chce) jsi to jen potvrdil. Dál to rozebírat nemusím

Reagovat
Pinturicchio

Reakcí dole na kiwiho (ať je jakej chce) jsi to jen potvrdil ... nádhera, celé tvé vystupování v kostce.

Reagovat
10

nesmysl, v tomhle u něj nikdy problém nebyl, "jenom" si nesedí Messim, kterýmu se všechno a všude podřizuje, to už se řešilo tolikrát...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A tohle se vi jak, kdyz to spolu posledne v klidu odehrali?

Reagovat
-Carles-

Čiže ho treba povolať napriek tomu, že si nesedí s Messim?

Reagovat
10

vy už jste opravdu tak zdegenerovaný? je tom tým Argentiny, nebo tým Messiho?

Reagovat
Pinturicchio

Tak na to už odpověděl Zlatan (nebo Guardiola?) ve své knize, Messi je prostě ten, kdo v pozadí tahá za nitky.

Reagovat
-Carles-

Leo je proste unikát no

Reagovat
Pinturicchio

Unikátní mrdka možná tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To tady nikdo nechápe. Všichni jsou zaslepení Messim, že jeho kladou nade vše. Tým pro ně asi nemá smysl. Je to jenom Messi a ti kolem něho. Tým Argentina neexistuje.

Reagovat
-Carles-

Tak ešte raz. Okolo Lea sa vybudoval tím, je kapitán, najlepší a najproduktívnejší hráč Argentíny v kvalifikácii, hráč ku ktorému celá Argentína vzhliada ako k novému Maradonovi, ktorý opäť prinesie titul majstra sveta. Útok Argentíny sa na MS formuje dlhšiu dobu, bez Teveza. Ale samozrejme fanúšikovia Juve tu budú skákať ako čertíci z krabičky, oháňať sa Tevezovou formou, či dokonca spochybňovať Messiho nomináciu na jeho úkor To som ešte nežral.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, jsem fanoušek Juve, takže to je ten důvod, proč upřednostňuji Téveze před Messim. Jak žák základní školy. Až z toho vyrosteš, tak se ozvi.

Reagovat
-Carles-

Áno vyzerá to tak, keďže na taký krok (nahradiť Messiho Tevezom) neexistuje žiadny relevantný dôvod.

Reagovat
smazaný uživatel

Messi je základní kámen. První jméno, které si trenér napíše do políčka na tabulce sestavy. Kolem něho pak všechno skládá, aby mu do toho zapadali hráči. Takhle já neuvažuju. Messi je pro mě nahraditelný. Ať má třeba 10 Zlatých míčů, je mi to jedno. V reprezentaci hraje oproti Barce tužku. Pořád se jen hledají ti správní hráči, aby zapadli k Messimu. Proč si někdo nepřipustí, že ten problém je Messi? Chápu, že on je "druhý Maradona", člověk hodný božího uznání, že podává skvělé výkony v Barce, ale to pořád není podstatné. Většina si bez něho neumí představit tým. Že já ano snad není nic špatného? Výsměch přijmu s úsměvem a jdu dál.

Reagovat
-Carles-

"V reprezentaci hraje oproti Barce tužku." Blbosť, najlepší a najproduktívnejší hráč ARG v kvalifikácii, 1. miesto v tabuľke.

"Pořád se jen hledají ti správní hráči, aby zapadli k Messimu." Blbosť, nemám pocit že by bol niekto okrem Teveza prehliadaný (možno Willy, ktorý ovšem nemá ne hru vplyv). Navyše zrovna v útoku ich moc topánka netlačí.

Aký problém Messi? Prečo má niekto pocit, že má Argentína nejaký problém?

Reagovat
smazaný uživatel

Takže čtvrtfinále nebo osmifinále je pro Argentinu úspěch, ano? Pak je všechno v pořádku a diskusi můžeme ukončit.

Reagovat
smazaný uživatel

A za to mohl Messi a tym poskladany kolem nej, nebo sasci Maradona s Batistou?

Reagovat
-Carles-

Neúspech sa nemusí hneď rovnať problému.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemusí, ale může se vzít do úvahy. Bohužel, nikdo si ani z promile nedovolí vyslovit, ba dokonce ani pomyslet, že by problémem byl Messi. A když to někdo pak řekne nahlas, jak hlupák. Ale radši budu za hlupáka s vlastním názorem, než za ovci bečící Meeeessi.

Reagovat
-Carles-

myslím že najrozumnejšie bude túto debatu ukončiť.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

mne spis prijde zajimave, ze uplne ignorujes veskere argumenty, ktere predlozili napr. ribery a donjuan, a reagujes jen na to, co se ti hodi

Reagovat
smazaný uživatel

Protože to pro mě nejsou dostatečně silné argumenty. Jestli někdo považuje počet nastřílených gólů za bernou minci, prosím, já nikoliv. A jak by taky mohl někdo nastřílet za Argentinu víc gólů, když je to o Messim? Na světovém šampionátů odejde jako vždycky. Ale po vyřazení ve čtvrtfinále to bude stát místo Sabellu a ne Messiho.

Reagovat
smazaný uživatel

nevim, no, ty tady na jednu stranu rikas, ze je ciste messiho chyba, ze se nevyhralo MS, pricemz je dobre podotknout, ze to MS se uz nevyhralo skoro 30 let a posledni titul navic prisel v podstate diky podvodu (titul jako titul, ale zajimalo by me, jak by se nahlizelo, kdyby podobne o postupu napr. do semifinale rozhodl messi...)

vubec se neresi kompetence treneru, slabsi obrana i zaloha, za vsechno muze messi a vyresi se to tak, ze nejvetsi a nejlepsi hrac, ktery ma nejvic golu i v repre, se nevezme a misto nej se vezme uz tri roky za repre nehrajici tevez, ktery nema golovou bilanci o nic lepsi a ani drive, kdyz byl v kadru, k nicemu vetsimu neprispel

stejne tak by mohl albion hodit posledni neuspechy na rooneyho, nebo portugalsko na ronalda, ale neudelaj to, protoze kazdej tym potrebuje hvezdy... a prave o tom podle me MS sveta je, aby tam hrali ti nejlepsi

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře, je to tvůj názor (i většinový). Respektuju ho, ale neberu za svůj.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Tsigi

Jeden pokus měl Messi zatím, 2006 nebyl ve vyřazováku ani v základu

Reagovat
smazaný uživatel

Žil jsem v omylu, že hrál i tam. Moje chyba. To ale můj názor nijak nemění.

Reagovat
Tsigi

Mění to celej ten tvůj argument, že odejde jako dycky Plus na minulým hrál v základu s Tevézem.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak jsem psal martymu, jde mi o to, že problémem týmu je Messi. Tévez je jen figurka, která mi posloužila k rozvinutí názoru. Celý můj argument je, že Messi je ústřední postava, kolem níž se staví tým, což považuju za chybu. Nestaví hráče nad tým. Posadil bych i Zlatana, kdyby byla potřeba, i když je to pro mě nejlepší hráč na světě.

Reagovat
Tsigi

Kdyby Messi vyhrál MS, tak všichni tvýho názoru řeknou, že to je kvůli tomu, že dělal vše pro tým, když nevyhraje, tak to bude kvůli tomu, že dělal na sebe. S těmahle pocitovejma úsudkama se nedá dohodovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Takze mit pod Sabellou za posledni tri roky v repre 16/18 znamena hrat tuzku?

Reagovat
smazaný uživatel

Kdy naposledy vyhrála Argentina titul Mistrů svět? Lépe, kdy naposledy přivezla medaili?

Reagovat
smazaný uživatel

Když tam ještě hrával Tevéz?

Reagovat
cristiano.K.

aneb na stejně podanou blbost odpovědět blbostí

Reagovat
patas92

Iniesta s Xavim mu to přece furt dávaj před prázdnou...Oh, wait

Reagovat
smazaný uživatel

dobre tak potom takto

Messi 84/37

Kun 50/21

Higuaín 36/20

Tevéz 62/13

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
-Carles-

Však si skús odpovedať, Lea proste tréner doma nenechá a pokiaľ si nesedí s Tevezom, prečo by mal ísť?

Reagovat
10

ok, takže seš...

Reagovat
mastakillah

Reagovat
fenixLFC

je to tym argentiny, kde je najvacsou hviezdou messi, ktory je ovela lepsim hracom nez tevez, ktory je naladovy ako svina. Co sa na to pozerat objektivne a nie zaslepene ach nejde hrac juventusu/zmrd z Barcelony...aj ked messiho nemusite povazovat za boha, tak je proste inde ako cely tevez

Reagovat
smazaný uživatel

A co Nedvěda? Toho Chovanec taky neměl povolávat?

Reagovat
smazaný uživatel

Tam to právě dopadlo naopak. Berger vs. Nedvěd. Berger v té době lepší fotbalista a odnesl koncem v reprezentaci on.

Reagovat
smazaný uživatel

Berger se reprezentace vzdal, nedokázal se s Nedvědem dohodnout. Je to stejný případ, akorát tady je to miláček Juventinů, tak k němu máte takovej přístup, stejně jako Tevéz, kterej by tak jako tak nebyl v základu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tévez rozhodně není můj miláček. To si mě asi s někým pleteš. Bohužel se uchyluješ k tomuto infantilnímu argumentu jako většina. Díky marty, dal si mi za pravdu.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ti dal za pravdu? Vždyť to tady z vás přímo čiší. Není jedinej důvod brát až třetího nejlepšího typově podobnýho útočníka, kterej nemá charakter, aby zvládl lavičku.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych vzal klidně i Sabellovu ženu, než Messiho, abych všem dokázal, že problémem, proč Argentina jako tým vždycky shoří je Messi. Tady vůbec nejde o Téveze, ale o Messiho.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha. Někdy se podívej na zápas Argentiny.

Reagovat
smazaný uživatel

Však já si je na MS pustím S prominutím, kvalifikace mě opravdu nezajímá.

Reagovat
smazaný uživatel

V pořádku, tak potom ale těžko můžeš jakkoli hodnotit.

Reagovat
smazaný uživatel

Že mě kvalifikace nezajímá a nesleduju každý zápas Argentiny neznamená, že si ten zápas nepustím. Ona mezi černou a bílou je i šedá zóna. Bohužel, tady se jde jedině z extrémů do extrémů.

Reagovat
smazaný uživatel

"Bohužel, tady se jde jedině z extrémů do extrémů."

Jediný kdo to tady tahá do extrémů jsi ty. Absolutně neakceptuješ slabší zálohu a obranu argentinské reprezentace + vymaštěné trenéry a všechno hážeš na Messiho.

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
smazaný uživatel

inak stasovi gratulujem k reprezentantovi

ale aj tak si myslím, že tam miesto neho mohol ísť LARRIVEY

Reagovat
Melchior

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hERBuq97-QQ fakt Tevez úplný nevychovaný bořič party Sabella to posral a ještě toho bude hodně litovat

Reagovat
smazaný uživatel

Pastore

Reagovat
smazaný uživatel

Lisandro Lopez na stara kolena hraje v obraně?

Reagovat
eden_h

to bude tym ze to je druhy lisandro lopez

Reagovat
Shevchenko

Slabota docela oproti minulým rokům, nevěřím jim víc jak na čtvrtfinále.

Reagovat
smazaný uživatel

DeM základ, překvapení je pro mne Gago, jestli se tam zvedl, proč ne. Z Lisandra v poušti udělali obránce?

Reagovat
juveforever

Ofenzívu má takú nadupanú že si Tevéza bohužial mohol dovoliť nezobrať

Reagovat
smazaný uživatel

pokud chtějí uspět tak by měli os. a kdoví jaké problémy hodit za hlavu, demichelis snad nepojede. no a že tam bude chybět caballero se dalo čekat, ale to teda nechápu

Reagovat
eden_h

Gaitán

Reagovat
smazaný uživatel

taky ho tam postrádám

Reagovat
Tomekcz

vzdyt tomu sefuje ten cirkusak Messi, tak se nejni cemu divit

Reagovat
smazaný uživatel

povedz nám o tom viac...

Reagovat
Kvooca

A pritom fanousek FC Barcelona

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně PSG, Chelsea a City. Jako nic proti, já jen, že jsem takovou kombinaci ještě neviděl

Reagovat
Mrvinho

Je to fanoušek MU

Reagovat
smazaný uživatel

jen jsem vycházel z toho co má v oblíbených

Reagovat
fenixLFC

chyba

Reagovat
Willy Wonka

Tomekcz je můj oblíbený troll tady na EF

Reagovat
Diego2

LOL tak Messi ridi Barcelonu ,prestupy a ted uz dokonce dela nominacku na MS.

Reagovat
Cizinkx

Samozřejmě to je nepopíratelné, a taky tady lítají neprůstřelný důkazy, jak nesnáší Tevéze, jak ho odstřelil....Zmetek jeden.

Reagovat
Mishko

je to Iluminát!

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Tévez je pravděpodobně nejproblematičtější hráč současnosti...divím se tomu, že se lidé diví, že o něj reprezentační trenér nemá zájem...

Reagovat
Sandstorm

Tomu se diví jenom Bianconero a nejspíš i další fans korupčníků.

Reagovat
CubONE

A preco by sa mali divit, ked nespravil ziaden exces, hra pre tim, vidno, ze sa tam citi dobre a rozumie si so vsetkymi?

Reagovat
Pinturicchio

Přesně tak, ale tak stačí kouknout, kdo to píše, dva fanoušci PL, kteří pravděpodobně nevidí dál než za hranice vlastního albionského dvorečku.

Reagovat
Sandstorm

Hele já vim, že měl Tevéz výbornou sezonu a že podle formy by měl v nominaci být s přehledem. Jenže je to vypatlanec, který potřebuje být veden pevnou rukou, což se zatím Contemu daří na jedničku. To, že je Sabella tvrdohlavý idiot neni chyba Tevézova, ale je jeho chyba, že má pověst problémového hráče. Proto, když vezmu v úvahu osobnost Sabelly a osobnost Tevéze, tak mě ani trochu nepřekvapuje, že Carlos v nominaci není.

Reagovat
Pinturicchio

Jasně, v tomhle máš pravdu a souhlasím s tím, ... jinak on není žádná kurva, co by rozkládala kolektiv, nebo něco takového.

Reagovat
Sandstorm

Tak kolektiv určitě nerozkládá. Jeho problémy jsou hlavně na individuální bázi...

Reagovat
smazaný uživatel

Borci takový názory jsou naprosto zcestný...přečti si níže rekapitulaci Tévezových excesů...tady se vůbec nebavíme o Tévezových výkonech, ty rozhodně nejsou důvodem, proč ho trenér tři roky přehlíží...

Reagovat
Radin

fanoušci Pl, kde hrál předtím Tevez za tři kluby? Z něho teď děláte velkého Juventina :-D

Reagovat
fenixLFC

a vy by ste sa mohli pozriet aj inam ako v tom taliansku. To, ze teraz rok nemal ziaden exces neznamena ze nie je problemovy. V city robil solidny bordel, to tu uz spominane bolo. Rovnako ako suarez-teraz mal sice pokojnu sezonu ale stale je povazovany za zmrda. To iste tevez-klud ale stale je to nevyspytateľný hrac

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
-Carles-

Dokonca by ho zobrali miesto Messiho

Reagovat
Diego2

jj

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to jsou už příspěvky a názory na hranici absurdního divadla. Ono je to velice jednoduchý si zrekapitulovat: Tévez je hráč, kterej se odmítl jít rozcvičovat při zápase, následně půl roku trucoval, pak při oslavách titulu se City vlál s transparentem RIP Fergie...nehledě na to, že neustále brečí a už asi pětkrát zvažoval konec kariéry...je možný, že v Juve seká latinu, ale to nevymaže jeho předešlý neprofesionální a zcela nekorektní excesy...pak se přece není čemu divit, že o něj nějakej trenér nemá zájem, vždyť jeden takovej hráč může svým chováním potopit celej repre tým...

Reagovat
smazaný uživatel

Jak je krásná názorová zatvrzelost slepého stáda. Ale ano, jsou lidé, kteří když se spálí, tak už to pro strach znovu neudělají. Nekoukám se na minulost. Můžeš se z ní poučit, ale ne z ní žít. Bezevšeho ale respektuju lpění na letech minulých. Každý svého štěstí strůjcem. Carlos si aspoň lehne u moře a s čistou hlavou.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu co je tohle za filozofický poučky...ono je to zcela jednoduchý, Sabella Téveze od začátku svýho působení přehlížel, pravděpodobně kvůli jeho trucům a excesům...Argentině se dařilo i bez Tévez ea tak potom Sabella neměl důvod ho povolávat...označovat tenhle názor a pohled za stádovej je velká nesoudnost, ale s tím tu má evidentně problém více fanoušků Juventusu...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, jsem fanoušek Juventus, tím se vysvětluje naprosto vše. Další dítě.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano jsem stádo a dítě, to je skvělá argumentace do diskuze...nijak nehaním fanoušky Juventusu, udivuješ mě ty a tvůj kolega výše, který taky úplně nesmyslně píše něco o albionským dvorečku, jako by to s danou problematikou nějak souviselo...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si jako první začal s tím, že jsem fanoušek Juventusu a to de facto vysvětluje všechno. Jak jsem psal martymu, nejde o Téveze, ale o Messiho.

Reagovat
smazaný uživatel

To považuju za nesmyslný a docela nepodložený...z několika důvodů...jednak Sabella Téveze nikdy nepovolal, to bylo už od začátku kvůli Messimu? nemohla být důvodem jeho povaha? a pokud si Messi s Tévezem herně nerozumí, tak si trenér musí vybrat...je nelogický, že si vybere právě Messiho, poslední roky lepšího fotbalistu? vůbec nechápu, co se tady vlastně řeší...možnost, že sám Messi diktuje trenérovi, koho má povolat, mi přijde minimálně absurdní, ale rozhodně nepodložená...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Willy Wonka

Reagovat
CubONE

Celkom sympaticky tim...az na Messiho.

Reagovat
Virtuos

Som zvedavy Argentina

Reagovat
Sandstorm

Hmn chybí mi tam Pastore, Gaitán, Mussachio. A to jsou jen ti, na které si teď rychle vzpomenu. Klasická nominace Argentiny, tedy na p*ču. Přát jim rozhodně nebudu.

Reagovat
MiChaEl

Willy - Ansaldi, Coloccini (ak je fit, nechce sa mi hladat) - Cambiasso, Lamela, Pastore (osobne by som bral len Estebana kvoli skusenostiam a mozno Pastoreho - ale tak ci tak, formu nemal hviezdnu nikto z tychto 3; zas ale ked moze tahat Rinauda ci Fernandeza z Celty...) - Tevez

Reagovat
MiChaEl

Musacchio! On ho nezobral.... Gaitan teoreticky tiez mohol...dik za pripomienku, Sandstorm.

Reagovat
Tomanatura

Chapu, ze se kazdy snazi shodit praci milionkrat informovanejsich treneru uplne jinych zemi, protoze se pak citi dobre, ale toto uz je az moc chozeni pres mrtvoly.

Reagovat
smazaný uživatel

len otázka, prečo je ignorovaný Willy, to sa až tak verí Romerovi?

Reagovat
Tomanatura

Romero je tam 10 let, chyta konstantne, stejne jako Andujar. Orion jako trojka jede proto, ze je jednickou nejvetsiho domaciho klubu, je na nej neustale obrovsky tlak a pro tu roli se hodi.

Reagovat
smazaný uživatel

tak jasne, logicky to dáva zmysel, ja len, že sa o ňom ani neuvažovalo

Reagovat
MiChaEl

Nik nehovori, ze Romero ist nemal, len, ze mal ist Willy, ked aj ako dvojka - je divne, ze je skratka ignorovany.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ten Caballero je fakt ulet. Dlouhodobe jeden z nejlepsich a nejvyrovnanejsich golmanu PD a ani se tam nepodiva? A Romero, kterej sedi v Monacu, prvni volba? To je fakt vtipny.

Reagovat
Tomanatura

Caballero neni odzkouseny, je neco jineho chytat v PD a chytat v argentinske repre. Romero neni risk, Willy by byl.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to je prave chyba, ze ho ani nevyzkouseli. TOP zapasy PD zvlada, LM zvladl.. jasne, je to neco jinyho, ale proc by to zkusenejsi golman po tricitce nemohl v klidu odchytat i v repre? Tedkom by to risk byl, i kdyz v te trojce podle me urcite mel byt, ale rozhodne mel sanci dostat behem kvalifikace a pratelaku.

Reagovat
Tomanatura

S tim souhlasim, Sabella je strasny palicak.

Reagovat
MiChaEl

Nejde o zhadzovanie prace trenera. Skratka som chcel povedat, koho naviac by som zobral ja. Uplne rozumiem, preco tam niektori z mnou menovanych nie su (ved som to aj nacrtol), ale Willy? Musacchio? Pastore?

Reagovat
Tomanatura

Musacchio dostal v repre nekolik sanci, pokazde hral hrozne. Pastore se taky nikdy poradne neukazal, navic je ted v haji i v klubu.

Reagovat
MiChaEl

za prehlad - nesondoval som, ako hral Musacchio v repre. Pastore - rozumiem, o jeho 'forme' viem, napriek tomu mi tam niekto podobny chyba, to je cele (Alvarez nie je zly, ale trochu priemerak). Ako vidis optimal zakladku ty?

Reagovat
Tomanatura

Romero - Zabaleta (Campagnaro), Garay, Fernandez, Basanta (Rojo) - Banega (Gago), Masch, Di Maria - Palacio, Messi, Kun

Plus minus tak nejak to bude.

Reagovat
MiChaEl

Dik. Ten Fernandez je tam ako past na oko..takisto flakac Banega. Ale toho mam aspon rad :D

Reagovat
Tomanatura

Jj, taky pro me nejsou favorit. Ale ono ani neni jinak z ceho brat, jde to kosmeticky vylepsit, ale nikdo nema poradnou formu.

Reagovat
MiChaEl

Jasne. Napriek tomu to vystupenie nemusi byt az take strasne - ak vsetko pojde podla predpokladov, maju v 1/16 SWI a 1/8 POR, co nie je nieco, co sa neda prekonat (horsie by bolo, keby druhi skoncili GER a nie POR). A v semi uz favorit nie je. Vzdy som im drukoval, doteraz si pamatam, ako som hltal Ortegu..spolieham sa na to, ze Messi Mundialu podriaduje vsetko teraz, preto ta snaha-nesnaha lietat, presovat, ponukat sa...Uvidime, tesim sa.

Reagovat
Rage

Několik šancí? Myslíš ty přesně dva starty co má za repre?

Reagovat
Tomanatura

Napriklad na jeho zapas s Polskem asi jen tak nekdo nezapomene. Pote odehral nevydarenou sezonu ve Villarrealu, pak hral rok v druhe lize. Kdy ho jako mel Sabella zkouset? Kdyz se sam hledal? Ze se mu poslednich par mesicu dari, neznamena, ze si to najednou zaslouzi.

Reagovat
Rage

Nevydařenou sezónu? Kolik zápasů Villarrealu si viděl? Já víceméně všechny psledních asi 5-6 let a Mateo rozhodně žádnou nevydařenou sezónu neměl. Že tým sestoupil neznamená, že všichni hráli špatně...

Reagovat
smazaný uživatel

100. pre Larriveya

Reagovat
smazaný uživatel

Di Santo místo Teveze Jinak dobrej tým, slabinu vidim ve stoperech.

Reagovat
smazaný uživatel

širšia nominácia

Reagovat
smazaný uživatel

To je přece úplně jedno i kdyby Di Santo nakonec nejel tak je neuvěřitelný, že je v pořadí před Tevezem.

Reagovat
M11

nj.. ne holt kazdy umi s Tevezem pracovat.. jejich minus

Reagovat
Pinturicchio

Evidentní, že jemu prostě nesedla Anglie jako země.

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
Pinturicchio

Klidně se směj, jako debil, podle toho, jak se prezentuje v Juve, tak je to pravda.

Reagovat
Sandstorm

Směju se, protože říkáš nesmysly. On byl první dva roky bez problémový i v Anglii, ale pak se začalo ukazovat, co je to za charakter. A problém si ligou tam nebyl, prosadil se výborně a byl tahounem City. Tvrdit po jednom roce v Itálii, že se prezentuje jinak, protože mu Anglie nesedla je tedy celkem vtipný. Až bude v Itálii tři roky, tak si něco řikej...

Reagovat
Pinturicchio

Já spíš myslím po lidské stránce, Itálie je Argentině mnohem blíž, ... o fotbalovou stránku ani tak nejde, protože Tévez je kvalita, která se prosadí úplně všude.

Reagovat
Sandstorm

To ano, on se asi potřebuje cítit "jako" doma. I když Turín na severu taky nemá té Argentině tak blízko. Být to třeba Neapol bylo by to příkladnější.

Reagovat
Pinturicchio

Jj, jasně, ale tam si může vždycky zajet a tak, ... navíc celkově lidi v Itálii jsou víc otevření, "argentinčtější", než rezervovaní Angličani.

Reagovat
Sandstorm

No jasný, rozumim ti, jak to myslíš...prostě italská mentalita a kultura má celkově blíže k argentinské

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

aby nie, ak Argentinu tvori z vacsinovej casti potomkovia talianskej kolonie pristahovalcov

Reagovat
smazaný uživatel

aj naši, aj keď tí sú viac v Čile, ale aj na argentínskych pampách sa usídlilo dosť slovákov

Reagovat
smazaný uživatel

viem, ze je tam vela Slovakov a Cechov , ale talianska narodnost je v Argentine najpocetnejsia

Reagovat
kiwwi

joo tak o neho sa treba starat ako o babetko aby sa citil ako doma, no chudacik, jak ho tam mucili v tom Anglicku

Reagovat
Pinturicchio

Proboha, táhni do prdele, pokrytče.

Reagovat
Pettirosso

říká nesmysly, když interpretuje Teveze v rozhovoru?

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Argentina vyhori

Reagovat
smazaný uživatel

Proč jede zas Messi ?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Je pravda, že Carlito se nepodílel na postupu a delší dobu už tam není, ... bráno čistě podle formy by byl v téhle nominaci druhý za Messim.

Reagovat
Tomanatura

Fandim jako obvykle, ale neverim nicemu. Navic ani ten Messi neni v extra forme.

Reagovat
smazaný uživatel

To je zajimavy. Ja verim vic Argentine nez Brazilii.

Reagovat
Tomanatura

Mam to presne naopak, no.

Reagovat
smazaný uživatel

zaujimave.. ja zase neverim ani jednemu

Reagovat
smazaný uživatel

A komu veris? Protoze ja fakt nevim. Spanelsko to podle me uz neda a pak tam muze vyhrat prakticky kdokoliv.

Reagovat
smazaný uživatel

hlavni favoriti su podla mna Spanieli a Nemci.. za nimi mam Uruguay, Taliansko a Portugalsko.. tito traja podla mna maju vecsiu sancu nez Brazilia aj Argentina

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Shevchenko

Uruguay Ale Brazílií věřím, víc než Španělsku. Pak klasicky Němci a Italové.

Reagovat
kiwwi

Uruguaj nepostupi zo skupiny takze tazko

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

uruguaj ma iba ten utok, ten to sam neutiahne

Reagovat
Votas

zraněnej Gago místo Estebana je bude mrzet

jinak to vypadá, že pojedou všichni Interisti, takže a snad Ricky něco ukáže, aby se dal střelit

Reagovat
Tomanatura

Ricki nepojede, Campagnaro s Palaciem jsou jisti.

Reagovat
Votas

já bych řekl, že šanci pořád má, když celkem pravidelně jezdil poslední rok na snad všechny srazy...těch výraznějších adeptů na vyoutování je tam víc

Reagovat
Atlético de Madrid

Pokud je nekde pretlak kvalitnich hracu, tak je pomerne bezny ze se do repre nedostanou vsichni. Dost casto je to proto, ze si osobnostne nesednou. Tevez skoncil v repre v dobe, kdy stavkoval v City, mel problemy s disciplinou a choval se jako idiot. Ve stejny dobe byl na svym vrcholu Messi, zacal hrat fantasticky Aguero, Di Maria, Lavezzi, celkem i Higuaín... Tevez pro jejich hru nebyl potreba. To ze je ted fantastickej nikdo nezpochybnuje. Jde o to, ze z ty repre byl vyrazenej z nejakyho duvodu, postavila se nova repre a Teveze nepotrebujou.

Reagovat
smazaný uživatel

a neskončil náhodou s repre?

Reagovat
Atlético de Madrid

http://www.theguardian.com/football/blog/2014/feb/05/lionel-messi-carlos-tevez-argentina-world-cup-squad

Fantastickej clanek od Jonathana Wilsona, asi nejvetsiho odbornika na fotbal, kterej se nqvic specializuje na Argentinu. Doporucuju precist vsem diskutujicim, vnasi to jistej nahled na situaci.

Reagovat
Wat

No jo, ale holt to ber tak, že prostě širší nominace s Di Santem namísto Téveze je při nejmenším úsměvná.

Reagovat
mimi_united

Až na ofenzívu slabúčka zostava. Končia rýchlo

Reagovat
Kluivert9

Pastore Gaitán Musacchio Za Tevéze Ten chybět nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

pastore taky ne, ty další dva bych bral

Reagovat
patas92

Já bych Pastoreho vzal...pokud bude Angel hrát to co teď v Realu, tak za něj je Pastore nejlepší alternativa

Reagovat
10

v krizových momentech, který tyhle turnaje rozhodujou, bych měl Teveze hodně rád aspoň na lavičce, nic proti Messimu, ale on mě v těchto momentech, a za Argentinu zvlášť, v poslední době často zklamal, nejen výkonem, ale i přístupem, kdy to má na párku...není to úplně typ, co by to strhnul, podobně jako Higuain, narozdíl od Carlitose

tahle Argentina mi sympatická není, takže jsem rád aspoň za to, že bude Carlitos odpočinutej na příští sezonu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

na krízové momenty tam môže naskočiť Ever, ktorý dokáže prihrávkou otvoriť obranu súpera, navyše je tam Angel, ktorý v madride nie raz dokázal nábehmi otvoriť obranu a urobiť priestor pre zakončenie, resp. finálnu prihrávku...

skôr ako Tevéz tomu útoku chýba vysoký útočník ako Milito

Higuain si svoje v kvalifikácii odstrielal, navyše je tam Kun, ktorý tiež dokáže dávať rozhodujúce góly

Reagovat
Pinturicchio

Já se tak těším, až na hřiště naběhne prdelatý Higuaín a všichni si budou sbírat čelist, že co se to s ním v té Neapoli stalo.

Reagovat
olis

uz sa uvedom

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
olis

v reale mal 81kg, teraz ma 82, to je teda zazrak co sme tam s nim porobili

Reagovat
Pinturicchio

Taky mi to přijde dost neuvěřitelné.

Reagovat
The Krupy

Reagovat
olis

ty tiez

Reagovat
smazaný uživatel

keď bude dávať góly ako doteraz v repre, tak je to celkom jedno nie?

Reagovat
Pinturicchio

Tak já si představuju od útočníka něco víc, než "jen" dávat góly, ... hrozně v té Neapoli zlenivěl.

Reagovat
smazaný uživatel

tak Higuaín je tam na to, aby dával tie góly, resp. trénerovi to tak vyhovuje, keby tam chcel nejakého pracanta tak môže zobrať Larriveya , keď už je s Tevézom pohádaný

Reagovat
Pinturicchio

O to mi právě jde, o tu pracovitost, přístup a tak.

Reagovat
smazaný uživatel

no lenže, keď tréner nič také nepotrebuje... a ten prístup sa môžeme len dohadovať, čo by robil Tevéz na striedačke

Reagovat
Pinturicchio

Pravda, no, píšu to ze svého pohledu (a tak nějak všeobecně, nejen Tévez x Higuaín), ARG jsem v kvalifikaci nesledoval.

Reagovat
smazaný uživatel

v kvalifikácii im to išlo dosť dobre, vedeli čo chcú hrať a hrali to

Reagovat
Pinturicchio

Tak pak není důvod to měnit, no.

Reagovat
smazaný uživatel

a tie remízy v Bolívii a v Ekvádore sa fakt nedajú brať ako nejaké merítko, jediný vážnejší prúser bola tá posledná prehra s Uruguayom

Reagovat
Pinturicchio

Jj, jasné, jak píšu, nesledoval jsem, nevím.

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
olis

ty podla mna pozeravas nejaky iny Neapol

Reagovat
smazaný uživatel

co bych za to dal, kdyby do chelsea prisel hrot, ktery by "jen" daval goly

Reagovat
Pinturicchio

Tak ale CFC je extrém

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Tsigi

Tevéz dal v evopský soutěži letos první branku od roku 08-09, a tady je nějaká debata, kde se měří s Messim

Reagovat
smazaný uživatel

Juventini si jedou svojí ligu.

Reagovat
Kepy_FCB

Mistři světa 2014

Reagovat
smazaný uživatel

kéž by, ale moc tomu nevěřím, nemají na to tým prostě

Reagovat
smazaný uživatel

taky jim nikdo neveril ze daji Euro, pak MS a pak dalsi Euro - vetsina tu psala ze Nemecko uz konecne musi brat a stejne brali spanelaci

Reagovat
smazaný uživatel

bavím se samozřejmě o argentině

Reagovat
The Krupy

No Tevez, no party

Reagovat
The Krupy

Ale nevadí mi to, Carlitos si cez leto aspoň oddýchne a na súťažné zápasy bude mať ešte väčšiu chuť

Reagovat
olis

nechapem naco sa tu tolko riesi Tevez, ved pokial viem tak predsa ukoncil repre karieru, ci to je dnes uz tak v mode ukoncit karieru aspon 5 krat za zivot?

a ked by bola pravda to ze tam nie je kvoli Messimu v tom nevidim tiez problem, to tu snad nemoze nikto mysliet vazne stavat Teveza nad Messiho, Tevez je urcite velmi kvalitny hrac to je jasne, ale Messi je genius, pre mna osobne jediny hrac ktory po ukonceni kariery moze v mojich ociach prekonat Maradonu, to ze mu to teraz az tak nejde neznamena ze takto bude hrat do konca svojej kariery, takyto vypadok na kazdeho hraca pride skor ci neskor na urcite obdobie a ked si teda Messi a Tevez naozaj nesadli tak urcite by som situaciu vyriesil tak aby ostal Messi a nie Tevez kedze je to kvalitnejsi hrac a ponechanie oboch hracov v time by mohlo byt kontraproduktivne, navyse Tevez je urcite problemovy hrac, teraz sice seka dobrotu ale z toho co uz stihol predviest za svoju karieru sa da predpokladat ze ak by mu tam niekto povedal nieco co by sa mu nepacilo tak je urcite nachylnejsi k tomu aby spravil nejaku blbost alebo zlu atmosferu ako iny hraci....

Reagovat
Diego2

resi to jen fanousci Juventusu a ze by dokonce kvuli Tevezovi nepovolali Messiho to uz je moc...by me zajimalo ci by meli stejny nazor kdyby nebyl Tevez hracem Juventusu

Reagovat
smazaný uživatel

Z této logiky bych musel napadat většinu lidí, co hájí Messiho, protože vesměs všichni mají v popisku "fanoušek FC Barcelona". Opravdu chceš pokračovat v těch pubertálních myšlenkových pochodech?

Reagovat
The Krupy

Reagovat
Diego2

Ano jsem fanousek Barcelony ale Messi pro me neni nejoblibenejsim hracem meho tymu ani zadnym bohem ,ale v tomto pripade bych ho hajil i kdyby jsem fandil nekomu jinemu.

Reagovat
asskicker

a tvoje myslienkove pochody su ake? hore pises, ze kto ma nazor ze Tevez nejde a ide lepsi hrac Messi tak je len v stade oviec, to ma znamenat co? Tevez ma ist, ktory uz ukoncil karieru niekolkokrat a trener ho od zaciatku svojho posobenia ani raz nezavolal?

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Pinturicchio

"a ze by dokonce kvuli Tevezovi nepovolali Messiho to uz je moc" ... to psal jeden fanoušek Juve, tak alespon nelži.

Reagovat
Diego2

Ok no mas pravdu , psal to jen Bianconero .

Ja osobne by jsem brat to z pohledu hracskych kvalit Teveze vzal , jenze nevime co je v pozadi. Ukoncil repre karieru , nehral kvaldu , mozna byl problemovy v kabine. To nikdo z nas nevi

Reagovat
Pinturicchio

Však jo, s tím souhlasím, kvalifikaci nehrál, není tam delší, on sám tuším řekl, že mu zas tolik vadi nebude, když nepojede, ... jen jsem výš napsal, že v momentální formě je to druhý nejlepší argentinský útočník.

Reagovat
smazaný uživatel

Kun?

Reagovat
smazaný uživatel

ten je prvni

Reagovat
Pinturicchio

Za Tevézem, těsně, jsou skoro nastejno, ale Carlita stavím o něco výš, protože je fyzicky odolnější.

Reagovat
smazaný uživatel

pokud to ted ale vezmu bez nadsazky, tak do velkych zapasu (ktery je na MS v podstate kazdy, hlavne ve vyrazovacich bojich) je podle me vhodnejsi kun (samozrejme za predpokladu plneho zdravi) a jako zolik mi carlos nesedi, to uz spis gonzalo, ktery koneckoncu mival podobnou roli i v madridu

Reagovat
Pinturicchio

Tak o tom už se můžem jen dohadovat, ... ale takový gólový pracant, jako je Carlito, by taky do unavené obrany soupeře nemusel být jako žolík špatný (pokud by se s tou rolí smířil, samozřejmě)

Reagovat
smazaný uživatel

presne o tu zavorku mi v mem nazoru jde, ja si myslim, ze gonzalo moc dobre vi, ze pred nim maji prednost lepsi hraci a tak bude rad za kazdou minutu, co dostane a bude si vazit i role nahradnika... zatimco carlos uz ma za repre odehrano dost, byl na dvou mistrovstvich, role zolika by mu podle me nemela co nabidnout, to radsi bude fandit od televize

Reagovat
Pinturicchio

Je to možné, i když Higuaín je ted v klubu jasná první volba, na žolíka byl zvyklý v Madridu, ale netuším, jak na to kouká v repre.

Reagovat
olis

200. pre finale Argentina - Taliansko

Reagovat
smazaný uživatel

Co tam dělá Messi?

Reagovat
smazaný uživatel

dalsi pacient

Reagovat
smazaný uživatel

toho Di Santa tam chápu jako obrovskej vztyčenej prostředník k Tevézovi

ale teď vážně. fakt nesnáším, když se trenér nechává ovlivnit osobními spory, kór v reprezentaci. tímle u mě klesnul i Löw

Reagovat
Lemond Laws

Prasečiny začinájí... Nasri, Tevéz... Je to hnus!!

Reagovat
smazaný uživatel

Lavezzi asi nebude v základu, co? Škoda, chtěl bych vidět sestavu s Messi, Aguerem, Di mariou a právě Lavezzim. Ale to je asi až moc ofenzivně laděné..

Reagovat
smazaný uživatel

miesto Lavezziho tam bude Higuain alebo Palacio

Reagovat
smazaný uživatel

.. ti dva jmenovaní zahrajou jen na hrotu, ne? Lavezzi může hrát i z křídla, a když už v základu budou Messi a Kun. To budou hrát na 3 útočníky?

Reagovat
smazaný uživatel

hej, tak hrali skoro celú kvalifikáciu, aj teraz by mali hrať podobne

Obrana - Mascherano, Gago, ADM - Messi, Kun, Palacio/Higuain

Reagovat
smazaný uživatel

tak to je docela síla akorát bych dal teda asi Banegu místo Gaga

Reagovat
smazaný uživatel

tak Banega bol vo Vale dosť lenivý smerom dozadu, čo pri tej brutálnej ofenzíve asi bude nutnosť, preto tam bude Gago, inak zaujmavá možnosť môže byť aj Peréz z Benficy

Reagovat
Votas

Palacio zahraje i AM z jakékoli strany...primárně je to SS, ale má obrovskej rádius

Reagovat
smazaný uživatel

aha, ok - dík

Reagovat
mastakillah

Doufám, že bude. Formu má parádní

Reagovat
smazaný uživatel

nemam rad barcelonu, messiho tiez nemusim a juve celkom mozem. ale to co tu predvadzaju fans juve je strasne smiesne...

tevez vzdy bol problemovy hrac, je to vytrety pako a u fans juve je za boha len preto ze hra u nich. to uz je taky kiwwi syndrom

a ten zajeb ze by ho niekto zobral miesto messiho, to uz je solidny krc... a este sa tu niekto bude smiat olisovi za jeho trolling. Calcio fans boli vzdy ini, ale toto je snad to najdebilnejsie vlakno ktore som od fans juve cital. katastrofa

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Willy Wonka

Reagovat
smazaný uživatel

Messi má podobnou roli v nároďáku jako Ronaldo. Jsem možná jediný, který má oba rád. Jinak ten argentinský útok je hodně libovej

Reagovat
Pinturicchio

300. pro Téveze

Reagovat
Lemond Laws

301. proti Juve!

Reagovat
Pinturicchio

Jo no, trochu se zpožděním, třeba příště.

Reagovat
Lemond Laws

Reagovat
-Carles-

Nech odpočíva v pokoji

Reagovat
Jajinek

Řeší se to tu zbytečně moc.

Tevéz se reprezentace vzdal a kvalifikaci neodehrál. Sice na 90% kvůli neshodám s Messim, nicméně kouč mohl udělat jen tři věci. a) Pokusit se dát oba hráče dohromady a udobřit si je, což asi viditelně nešlo, b) povolat přesto i oba, čímž by si tu kabinu dal hodně na tenký led, c) a nebo vzít jen Messiho. Mezi b) a c) bych asi taky volil c)....Messiho na úkor Carlita doma nechat nemohl, to je samozřejmě nesmysl.

Pro Argentinu je to škoda, páč Tevéz letos hraje parádně a do rozhodujících momentů je velice platný, na druhou stranu jak psal Tsigi, jeho bilance v Evropě není nikterak famózní a na jeho přítomnosti zrovna úspěch Argentiny prostě nestojí a nepadá.

Na druhou stranu chápu fanoušky Juve...úplně stejně jsem byl nasraný 2010, kdy místo Milita hrál Higuaín a tehdy to byla vzhledem k jaru ještě daleko větší epic fail.

Reagovat
Pinturicchio

... jinak osobně nejsem nějak nasraný, pokud Carlitovi nijak nevadí, že nejede ... navíc si alespon pořádně odpočine před novou sezonou.

Reagovat
smazaný uživatel

Tehdy nenasazení Milita vtipné bylo, ale zas Higuaín tam nějaké góly střelil, takže z jeho strany to zas takový propadák nebyl. Za neúspěchem na MS 2010 stojí Maradona. Němci si je ve 1/4 finále vyloženě vychutnali.

Reagovat
Jajinek

Milito byl v tu dobu nejlepším hráčem na světě...

Reagovat
kiwwi

vy ste vsetci rovnaki

Reagovat
Jajinek

samozřejmě to nemyslím globálně pro rok 2010, ale od duben, květen 2010 neexistoval hráč, který by byl lepší a pro svůj tým důležitější. MS přímo navazovalo na toto období.

Reagovat
smazaný uživatel

pockej, dyt to byl prece podle vetsiny ef jasny sneijder, tak jak to bylo opravdu hm

Reagovat
Jajinek

Wesley v sezóně triplety nesahal Militovi ani po kotníky

Reagovat
Pinturicchio

EF odborníci tvrdí něco jiného, takže co, hmmmm?

Reagovat
smazaný uživatel

ja si to myslim tez, ale jsem v tom nazoru ponekud osamoceny, navic jak roky odplouvaji, tak mi prijde, ze se u wese stale vic zapomina na nevydarene momenty a vic naopak nabiraji na vyznamu ty vydarene

Reagovat
smazaný uživatel

Dost diskutabilní, ale jak myslíš no.

Reagovat
Jajinek

Byl nejlepším hráčem nejlepšího evropského týmu, který vyhrál všechny tři trofeje. Dal 22 ligových gólů, 6 gólů v LM, ale zejména dal vítězný Scudetto gól, vítězný gól v semifinále i finále Copy d Italia a vítězný gól v čtvrtfinále, semifinále i finále (dokonce 2) Ligy mistrů. S naprostým přehledem to byl on, kdo dovedl svůj tým na vrchol. Řekni mi, kdo byl ohledně důležitosti či formy v dubnu či květnu 2010 nad ním. Žádný hráč.

Reagovat
smazaný uživatel

z vasej sekcie musia fakt vsetci do jedneho trollovat inak to uz neni mozne proste

Reagovat
Jajinek

kdo byl v dubnu a květnu 2010 lepší?

Reagovat
kiwwi

neskutocne co tu fanusikovia Juve predvadzaju s tym Tevezom

Reagovat
Pinturicchio

Ty pičo, ty se fakt ani trochu nestydíš? TY? Největší pokrytec na EF? Třeba po tom, co jsi tady posledně předváděl s Van Gaalem?

Reagovat
kiwwi

Dušo klud, predychaj

Reagovat
olis

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
asskicker

a ty mrdka? za tie tvoje sracky? najlepsi utok Juve, obrana Juve a pritom hraju v europe hovno, ale tevez ma ist namiesto Messiho trapak

Reagovat
Pinturicchio

Kdy jsem psal, že má Juve nejlepší útok? Obrana je jedna z nejlepších. Kde píšu, že má jet Tévez místo Messiho?

Reagovat
mastakillah

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

že někomu bude něco vyčítat král pokrytců a největší zmrd, Hitler zdejších diskusí Pintučurákio to je mazec

Reagovat
smazaný uživatel

Bob Kelso 13.4.2014

"mimochodem znakem menší inteligenci je i úmyslné komolení jmen, přezdívek apod"

Reagovat
smazaný uživatel

inu bohužel u untermensch jako si ty nebo čurákio se člověk musí snížit na vaší uroveň abyste tomu dokázali porozumět

Reagovat
patas92

Reagovat
Pinturicchio

Nemá smysl, Marty, tohle je tak pitomoučký uživatel, že to není možný, vyčte ti 10 věcí a v tom samém vlákně je udělám sám.

Reagovat
Pinturicchio

udělá

Reagovat
smazaný uživatel

Však já vim. Tohle ale bilo do očí. Včera byl proti vulgárním nadávkám.. jakože slušný chování apod. Ještě v tom vlákně vulgárně pozurážel minimálně 3 další uživatele.. Při korupční kauze byl naprosto proti Peltovi, vulgárně mu nadával.. Teď se s ním propojil a vytváří s ním falický dvojblok. Obávám se, že tenhle to myslí vážně.

Reagovat
Pinturicchio

... o tom nepochybuju.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

cokoliv, co je proti tomu hňupovi

Reagovat
Willy Wonka

Reagovat
smazaný uživatel

Neskutečné bylo to co si předváděl pod nominací Anglických kopytníků.

Reagovat
Pinturicchio

"vyborna nominacia, na 100% spokojny nebude nikdy nikto, ale celkovo solidne...vsetko ine ako medaila bude sklamanim "

Klasik.

Reagovat
Ángel di María 22

Mám otázku, proč tě tak sere, že Tevéz nejde, když to bylo dost evidentní dlouho dopředu a ani by nehrál základ?

Reagovat
Pinturicchio

Ale mě to nesere, to je to.

Reagovat
smazaný uživatel

Nad tím jsem taky dost pozastavoval To nemůže rozumný fotbalový fanoušek, ať už fandí Anglii jakkoliv myslet vážně.

Reagovat
Pinturicchio

No právě, "rozumný"

Reagovat
smazaný uživatel

Snad se mu rozsvítí, až Anglie skončí ve skupině poslední. Naštěstí je to dost reálný

Reagovat
Pinturicchio

Já jsem o tom docela přesvědčený, tipuju, že dál půjde Itálie a Uruguay, ... Angličani třetí.

Reagovat
smazaný uživatel

Bude to taková Anglická klasika na velkých turnajích. Velkohubé řeči a tvrdý pád na zem po matných výkonech. Letos to sice nevypadá tak hrozně jako 2, respektive 4 roky zpátky, hlavně díky mladým puškám Lallana, Sterling, Barkley, ale i tak to přes Itálii a Uruguay do osmifinále prostě nepůjde. Kor s Hodgsonem na lavičce.

Reagovat
10

anglický "mladý pušky" mám ze všeho nejradši...http://goo.gl/oGJhJQ

Reagovat
smazaný uživatel

Věřím, že budou stejně neškodný.

Reagovat
10

bubliny budou praskat

Reagovat
kiwwi

tak tuto diskusiu si proste musim odlozit

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Pinturicchio

Zvlást ty první dvě věty, no, ... kecy, kecy, kecy, pak se podíváš na tohle a je celkem jasno ... http://en.wikipedia.org/wiki/England_national_football_team#Honours

Reagovat
smazaný uživatel

Já už bych Anglii ze zkušenosti nevěřil ani ve skupině s Turks a Caicos.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
kiwwi

no vy dvaja ste sa nasli

Reagovat
kiwwi

sa najprv pozri, co ste predviedli prave VY pod nominacou anglicka...neskutocne

Reagovat
fenixLFC

hlavne hviezdy

Reagovat
Ángel di María 22

Ta nominace Argentiny je dobrá, žádná drastická změna oproti kvalifikačním zápasům tam neni. Nejede akorát Pastore, kterej si to zřejmě kvůli výkonům za PSG nezasloužil. Ani mi tam tolik nechybí Tevéz, jako spíš Nico Gaitán, ten podle mě jet mohl, ale zas je fakt, že na hřiště by se dostával jen těžko tak jako tak.

Už jsem to psal včera pod francouze: Romero - Zabaleta, Fernández, Garay, Rojo - Gago, Mascherano, Di María - Agüero, Higuaín, Messi. - vsadil bych poměrně velkej obnos, že takovouhle sestavou zahájí trunaj, pokud se někdo nezraní.

Budu na ně koukat, to určitě, baví mě především spolupráce DiMa - Messi - Pipita, ale fandit na titul jim budu těžko. Rád bych, ale Messimu to prostě nepřeju ani za nic. Jestli to ale vyhrajou, budu moc rád za Angelita.

Reagovat
smazaný uživatel

Portugalcom?

Reagovat
Ángel di María 22

Co, fandit? Nejvíc asi Němci a Portugalci, no.

Reagovat
cristiano.K.

Messi>>>>>>>>>>>>Tevéz

Tevéz>>Higuain

Je tak nějak normální, že pokud je spor mezi jednotlivci, tak si trenér logicky vybere toho lepšího a tady není o čem

Reagovat
Ángel di María 22

Já bych řekl, že hlavně všichni hodně u tohohle poměřování zapomínaj na kvalifikaci. Ti trenéři se hodně rozhodujou i podle toho a pak skuteční není absolutně o čem.

Reagovat
cristiano.K.

však mě je třeba absolutně jasný,že Higuain měl výbornou kvaldu a na základě toho jede+ neproblémový. Jen jsem se včera s Zaschronou hádali,jestli je lepší fotbalista Tevez nebo Higuain přitom je to dost jasné.

Reagovat
smazaný uživatel

tady nejde o to, kdo je lepsi fotbalista papirove, ale kdo se vic hodi na roli toho utocnika na pomezi zakladu, ktery bude dost mozna povetsinou nastupovat spis az do rozjeteho zapasu z lavicky coby zolik, a tady bych se spis priklonil na stranu higuaina...

Reagovat
cristiano.K.

Higuainovi hlavně nebude dělat problém dělat žolíka, což by se Carlitosovi nemuselo líbit a v tom je právě ta celá pointa, proč vlastně nejede.

Reagovat
Ángel di María 22

Opravdu je to dost jasné? A hodnotíš to celkově, nebo podle týhle sezóny?

Reagovat
cristiano.K.

pro mě to jasné je. Tevéz nabízí víc než Higuain, je komplexnější fotbalista, větší pracant, využiješ ho na více pozicích. Golově by měl být na tom lépe Higuain jako typický hrot, v téhle sezoně tomu je i naopak. Má o dva goly méně, kopal o tři penalty více.Tahle sezona mluví pro Teveze.

Celkově je to těžké posoudit. Higuain má výborné čísla s Realem. Zatímco Tevez byl v city schopný trucovat. Já se přikláním na stranu Tevéze kvůli jeho komplexnosti.

Reagovat
Pinturicchio

Ale hlavně, proč do toho pořád tahat působení v Anglii? Jasně, žádný svatoušek to nebyl, měl tam problémy, ale už rok seká latinu v Itálii, to je jako kdyby někdo udělal pár volovin, když byl mladý a měl si tohle stigma s sebou tahat celý život, ... navíc Higuaín z Realu není tím Higuaínem z Neapole.

Reagovat
One-Real

já si myslím, že se Higuaín zpětně přeceňuje za působení v Realu

Reagovat
Pinturicchio

Já se ted nebavím ani tak o fotbalových kvalitách, ale jako o přístupu k tomu fotbalu.

Reagovat
Ángel di María 22

Já jsem ho viděl v Neapoli jen v LM, ale to asi neni měřítko, za Real zřejmě víc dřel. Ale co se týče nominace do repre, tak fakt nechápu, co tu fanoušci Juventusu dnes rozjeli. Tevéz tam prostě být neměl, celou kvalifikaci odkopali jiní a odkopali jí víc než dobře. Navíc těch možností do ofenzívy je tam i bez něj dost. Už jen takovej Lavezzi.

Reagovat
One-Real

Já se jim divim, bude čerstvější do sezóny. Co bych dal za to, aby takový Xabi a další zůstali doma.

Reagovat
Ángel di María 22

Hlavně ten Xabi...Kéž by aspoň nehrál základ.

Reagovat
Pinturicchio

Za Real dřel podstatně víc, v Neapoli má neotřesitelný základ a hřeší na to, ... a s tímhle zevšeobecnováním na mě nechod, protože já s tím, co píšeš ohledně repre souhlasím a to samé jsem psal výš sám (tohle vlákno je o tom, jestli Tévez fotbalista > Higuaín fotbalista)

Reagovat
Ángel di María 22

Jo, dobře, tak jsi v tomhle názoru světlá vyjímka. Já se akorát moc často nesetkal s tím, že bys měl jiný názor než většina spolufanoušků. O tom celkovym hodnocení píšu teda ještě o reakci níž, to si myslim.

Reagovat
Pinturicchio

No, to není ani tak pravda, ale to je další běžná věc tady na EF, viz třeba diskuse Giacc > Hazard, ... ale to tady dělá obrovská spousta lidí, viz reakce "ha, fanoušek Barcelony / Realu / whatever).

Reagovat
Ángel di María 22

Dobrý, já zas moc do SA nechodim.. Tady sorry za zobecnění.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
cristiano.K.

ted si tomu chtěl říct co?

ADM22 se ptá i na celkově. Jak chceš hodnotit hráče celkově, po jedný sezoně v Juve? Ne. Prostě do toho musíš brát x sezon tedy i Anglii. My se ted nebavíme o nominaci,ale o tom, kdo je celkově lepší fotbalista.

Reagovat
Pinturicchio

Jo, to mi docvaklo až pozděj , viz reakce na ADM

Reagovat
cristiano.K.

koukám

Reagovat
Ángel di María 22

Právě tohle měřítko by na mě ale jako + pro Tevéze moc nepůsobilo. Tevéz možná letos, i když v Evropě byl Pipita lepší, než on, v lize ne. Za repre hrál v týhle sezóně Higuaín skvěle a navíc se může opřít a skvělou minulost v Realu, hodně produktivní a opravdu s tám klubem dýchal, od nejmladších let. Celkově říct, že je Tevéz lepší, tak to nesouhlasim. Podle mě jsou dost nastejno, jak píše olis, každej má předpoklady trochu jinde.

Reagovat
cristiano.K.

ono je to asi o úhlu pohledu, jestli máš radši golovýho zabijáka nebo pracanta

Reagovat
Ángel di María 22

Tak to si mi nahrál, protože Pipita byl podstatnou část angažmá v Realu obojí

Reagovat
olis

ak sa pozrieme ja na europske pohare Higuain je na tom lepsie, Higuain nato ze hra hrot urobil aj dost vela asistencii, podla mna su to kvalitativne rovnako kvalitny hraci len kazdy je iny

Reagovat
One-Real

Proč se vůbec hodnotí rozdíl přínosu Tevéze a Higuaína? Já bych koukal na bilanci gólů v repre a tam je na tom Higuaín lépe než všichni ostatní útočníci.

Reagovat
cristiano.K.

však kvůli tomu taky jede, já to respektuji

Reagovat
mastakillah

Reagovat
alcantara

Odkial sa berie, ze ma Messi nejaky vazny spor s Tevezom? To som nikde nijako nezachytil.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
alcantara

Hmm, o to viac je cela tato dnesna show vtipnejsia... Niekto sa ocividne nudi

Reagovat
REPLIKATOR

Je dobře, že Tevez nejede. Hned bude Argentina sympatičtější

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
kiwwi

400. pre Higuaina

Reagovat
mastakillah

Reagovat
Diego2

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
Kenneth

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
homeles8

vy jste všichni kreténi

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
kubys

To jako jo, ale ti tvoji zebrovaní souputníci dost možná nasadili laťku ještě výš.

Reagovat
homeles8

Jací souputníci, já je nesnášim, jsou to stejní dementi, jako zbytek EF.

Reagovat
kubys

Tak to promiň.

Reagovat
homeles8

v pohodě

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Atlético de Madrid

Spíš hodně jednoduchej než psychicky narušenej. Je to takovej kluk z ulice, kterej moc rozumu nepobral, vzdělání nemá žádný. Jediný, co mu jde je fotbal a díky svýmu přístupu a dřině se vypracoval tam, kde teď je. Pro něj hodně platí co na srdci to na jazyku, rozhoduje se hodně spontánně, dá dost na pocity. O tom dost svědčí ty jeho všechny možný výroky. Pochází z chudýho prostředí, takže mu chybí respekt k autoritám, pokud se někoho nerozhodně uznávat za autoritu sám. Proto mu to podle mě sedlo víc s Contem než Mancinim. Mancini je takovej odměřenej náfuka, zatimco Conte na mě působí hodně spontánně, s hráčema si evidentně hodně rozumí, prostě jako by patřil mezi ně. Ze stejnýho důvodu si zřejmě nesedli s Messim, to je takovej studenej čumák, dost jeho bejvalejch spoluhráčů ho popisuje jako panovačnýho (ne jakože si diktuje sestavu, jen asi něco bude na tom, že měl s dost hráčema problém). Tým se přizpůsobuje Messimu a Tévez je takovej svéráz, že by se s tím jen tak nesmířil.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Pinturicchio

(Ale to tady některým zabedněným hlupákům nevysvětlíš, takže sis nejspíš jen zbytečně sdíral prsty o klávesnici )

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Jj, myslel jsem i tebe.

Reagovat
smazaný uživatel

Kteří jeho bývalí spoluhráči ho takhle popsali?

Reagovat
Atlético de Madrid

Začnu tím, že je mi Messi charakterově těžce nesympatickej. Pro to tvrzení, že je Messi panovačnej je fakt hodně indícií. Jednak je to ta Zlatanova knížka, která se samozřejmě musí brát s rezervou. Následně tu byly zprávy o tom, že se Messi chová z patra vůči mladejm hráčům, konkrétně to byl tušim Tello, Deulofeu a Grimaldo. S Villou se loni na hřišti fakt slušně sjeli, ale z toho bych taky nedělal nějakou vědu. Pak tu byl ten incident po finále LM 2006, kdy prej odmítl slavit se spoluhráčema, protože ho Rijkaard nenominoval ani na lavičku. Dneska jsem četl článek od výše zmíněnýho Jonathana Wilsona, kterej psal, že Sabella pravděpodobně skutečně vynechal Téveze a změnil rozestavení na 4-3-3 zejména proto, že se Messimu nelíbila role podhrota v 4-4-1-1. Zkrátka a dobře je tu hrozně moc menších indícií, který samy o sobě nic neznamenaj, ale dohromady to svádí k označení Messiho za panovačnýho.

Reagovat
Pinturicchio

Je to prostě vychcaná, panovačná, rozmazlená mrdka, což se mu odpouští proto, že je to už v jeho věku jeden z nejlepších fotbalistů všech, nejlepší střelec Barcy, apod.

Reagovat
-Carles-

A ty si? Čertík v krabičke?

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
-Carles-

Neviem síce čo všetko je pravda z toho čo si napísal, ale o Leovi sa vie, že má aspergerov syndróm, teda určitú formu autizmu. Znížená sociálna interakcia, a pod. z čoho môžu prameniť aj podobné situácie, kedy na svoje okolie pôsobí inak ako by v normálnom prípade pôsobiť mal.

Reagovat
Atlético de Madrid

Jako fakt? wow, to jsem vůbec nevěděl. Moc dobře vim o co jde. Koukám do googlu a nějaký zprávy o tom čtu. Pokud je to pravda, tak to omlouvá dost z jeho chovánáí, tyhle lidi se hovaj uplně jinak.

Reagovat
-Carles-

Jo, už som o tom čítal viacero článkov. Osobne som sa s ničím takým nestretol ale frajerka učí v jednej súkromnej zš, kde majú intelektovo nadané deti + medzi nimi aj mnoho aspergerov. Napr. jeden fagan v prvom ročníku zvláda matematické operácie v malíčku ktoré preberajú v 5. ročníku, ale má výrazne agresívne správanie, sociálne je úplne mimo, bez citov...Z tohto navyše človek nevyrastie, dá sa to potlačiť ale ten človek nebude nikdy ako "normálny".

Reagovat
-Carles-

Navyše to bude aj jeden z dôvodov, prečo to dotiahol tak ďaleko a prečo ho ľudia považujú za futbalového génia.

http://www.insidespanishfootball.com/77628/romario-messi-suffers-from-a-mild-form-of-autism/

Reagovat
Atlético de Madrid

Rozhodně by to vysvětlovalo jeho herní projev. Přesně načasovaný pohyby, vždy dokáže vybrat to nejefektivnější řešení, většinou hraje bez emocí. Nedělá zbytečný kličky, nějaký parádičky skoro neumí, nejdůležitější je efektivita.

Reagovat
smazaný uživatel

Pak jsou tu texty Xaviho, Iniesty, Alvese a dalších, kteří Messiho berou jako přítele, stejně jako Di Mária, Aguero a další z repre Argentiny.

Nehledě na to, že nikdy neexistoval podobně výjimečný hráč, na kterýho by se takovéhle řeči nikdy nevyrojily.

Reagovat
Atlético de Madrid

Jo, tak s nima vychází dobře a je to jejich kamarád.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle jsem přesně čekal, akorát Zlatan, který má s Messim dobrý vztahy a tu kritiku adresoval Guardiolovi. Zbytek jsou buď tvoje sympatie, nepodložený spekulace nebo zdramatizovaný události, který se ve fotbale dějí docela běžně. A zjišťoval sis při čtení těch věcí i jejich zdroj?

Reagovat
Atlético de Madrid

Hele na mě takhle Messi působí a tyhle informace jsou taková voda na můj mlýn. Neznám ho, takže se nebudu nějak dohadovat o tom, jak působí na někoho jinýho. Pokud má skutečně aspergrův syndrom, tak to vysvětluje hodně věcí a můj pohled na něj to změní.

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím, že tak působí, ale je rozdíl říct, že ho takhle vnímáš ty a že to o něm říkají jeho spoluhráči, ne? O tom autismu jsem nikdy neslyšel, ale je to možný, on byl vždycky dost uzavřený.

Reagovat
Kokesh

Všichni mají s Messim výborné vztahy, jak jinak....

Reagovat
smazaný uživatel

Co tím básník chtěl říci? Vidíš do toho líp než oni sami?

Reagovat
Kokesh

A ty ano? Na hřišti působí jako studený psí čumák a jestli je asperger pravda, kámoš k pohledání to zrovna nebude, pár takových znám osobně. A to jím stačí být jen trochu švihlej, a hned to na člověku poznáš...že má několikaletou důvěru v pár hráčů a ti si vzájemně lezou rozhovor od rozhovoru do prdele nic nemění. Zrovna jeho bych chtěl vidět, jak by se v novém kolektivu "prosadil"...

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, ale já si nic nevymýšlím, to jsou Zlatanova slova. A toho Aspergera nemá.

Reagovat
Al Capone

Takže je to jen sobec, nic víc

Reagovat
smazaný uživatel

No jo prosimtě.

Reagovat
Kokesh

No, přinejmenším by to dost vysvětlovalo. Kdo ví, kde je pravda...

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě mu lezou do zadku i rodiče a doktoři, co...

Reagovat
Kokesh

Zapírat, zapírat a i když se to provalí, tak zapírat. Určitě by mu podobná lékařská zpráva nijak neprospěla...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to hlavně nikde neříkej, pokud by se ten tvůj kvalifikovaný televizní odhad rozšířil dál, určitě by závažně ovlivnil jeho kariéru...

Reagovat
Kokesh

Omlouvám se, že mám svůj názor (který určitě nesdílím jen já + spousta článků, samozřejmě spekulací) na pana nedotknutelného.

Reagovat
smazaný uživatel

To je dobrý, já se bavím.

Reagovat
Switchback

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
smazaný uživatel

niekedy som fandil argentine a taliansku ale jak je mi teraz strasne nesympaticka ta messiho argentina voli tomu hracovi nechat tretieho najlepsieho utocnika krajiny doma berem ze aguero a messi su kvalitou prednim ale aguerovi sliape na paty pipito di santo to je vysmech :D

Reagovat
smazaný uživatel

Mě se líbí jak vždycky se pod těmahle článkama objeví desítky trenéru...

Reagovat
Kenneth

Gonzalo zaslouzene. Radsi drice a sympataka Gonzala nez psychicky naruseneho jedince Teveze.

Reagovat
Pinturicchio

"Dříče"

Reagovat
Kenneth

Číst umíš, gratuluju.

Reagovat
Pinturicchio

Jj, já číst jo, ale ty budeš mít asi problém v tom, že ses trochu zasekl v minulosti.

Reagovat
Kenneth

Je to MS, Gonzalo nechá na hřišti duši.

Reagovat
Pinturicchio

S jeho pupíkem a zadkem určitě, kór v těch vedrech v Brazílii.

Reagovat
Kenneth

Tvoje mama ma pupik prosimte.

Reagovat
C-M@ster

Aneb diskuze s Pražákem

Reagovat
smazaný uživatel

spis s Kennethem

Reagovat
smazaný uživatel

neivem ci si videl toho drica aj za neapol

Reagovat
Al Capone

Gonzalo strčí Tevéze do kapsy

Reagovat
olis

chcel som napisat ze sa nemas tesit ze juventusaci ti povedia aka je realita ale predbehli ma uz

Reagovat
The Krupy

Higuain môže Tevézovi maximálne leštiť kopačky.

Reagovat
smazaný uživatel

Videli sme v Európskych pohároch...

Reagovat
olis

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vy fanoušci juventusu jste vážně ukázkový kreténi

Reagovat
smazaný uživatel

Krupy to trosku prehnal, ale od pravdy to daleko nie je

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
The Krupy

Inak článok sa zmenil na kydanie na Tevéza zo strany miestnych pseudoodborníkov ktorí niečo vyčítajú fanúšikom Juventusu....poviem len toľko že keby Carlitos tak maká a dobre hrá vo vašom klube, išli by sa z neho posrať rovnako ako my...ciao

Reagovat
smazaný uživatel

prečko ste sa neozývali skôr vy odborníci, že nebral Tevéza?

Reagovat
The Krupy

Ale ja sa nebavím o tom že ho nezobral na MS, to mi je srdečne jedno.

Reagovat
kiwwi

nj, isiel som sa z neho fakt posrat ked tam pobehoval zmatene jak skrecok

Reagovat
The Krupy

Ani nehovorím o tom ako hral u vás, ale o tom aké vynikajúce výkony podáva u nás...keby hrá v United tak ako v Juve, zamiloval by si si ho...that´s my point

Reagovat
Tomanatura

V Manchesteru byl 6 let. Myslim, ze vime, jake vykony umi podavat.

Reagovat
The Krupy

Ježiš ja tvrdím že sa nám nemôžu čudovať že si ho tak bránime, lebo keby hrá tak dobre ako v Juve aj za iné tímy a nejde len o tie výkony ale aj správanie, tak by robili to čo my

Reagovat
smazaný uživatel

Ťažko sa po Tebe číta, dávaj tam čiarky, kde patria, hneď Ti človek bude kepšie rozumieť, aj keď v Tvojom prípade to nie je isté...

Reagovat
The Krupy

Keby to máš aspoň gramaticky správne ty

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

mohol by si povedat aj druhu stranu...zas je len vsetko proti talianom ze...

Reagovat
smazaný uživatel

Videli sme v Európskych pohároch...

Reagovat
Losinho

Zase krásně vyhoří.

Reagovat
olis

Reagovat
fenixLFC

541 prispevkov z toho bianconero 36 a pintu 64 two men show

Reagovat
C-M@ster

...řekl ten, co jich tu má 20.

Reagovat
fenixLFC

z toho 16 smajlikov na tom sa nedalo nesmiat

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
smazaný uživatel

S tim spratkem Messim sem jim ani neda fandit. A byla Argentina hodne dlouho moji nejoblibenejsi repre FORZA TEVEZ

Reagovat
smazaný uživatel

proč je podle tebe Messi spratek, hm ? Že měl trable s daněma, že je údajně nafoukanej a nadává na horší spoluhráče, viď...víš o něm hovno !

Reagovat
smazaný uživatel

a co o nem vis ty, ze si tady takhle vyskakujes?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

víc než ty, to mi věř, protože díky tomudle klukovi mě v podstatě fotbal baví o 66% víc než předtím a sleduju i jeho osobní život, angažování v charitě, jeho vyjádření atd...Vy tu čerpáte z bulvárních plátků typů blesk, akorát zahraničních. Když okřiknul Villu v zápase, že mu měl nahrávat, což se děje jen u nás na jednom tréninku snad 10x a křičej na sebe takhle i normálně dobří kamarádi...prostě co to vysvětluju, jen debil co nikdy nic nehrál a nebyl ve víru zápasu a soutěživosti todle chápe jako projev nenávisti - tenhle případ uvádim, protože co bylo potom za spekulací a článků jak je Messi arogantní apod. ...Řeknu ti jedno, co nejsou bulvární spekulace a snůžka polopravd a nesmyslů, on má svojí vlastní nadaci, kde se aktivně angažuje a opravdu pomáhá, něco se přiuč http://www.fundacionleomessi.org/index.php ....Jak ubohá je ta vaše povrchnost a soudy...

Reagovat
Al Capone

Jo tak když tě fotbal baví díky němu o 66% více tak to teda respectt bro

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by ne? My jsme to takhle s Ronaldem neměli?

Reagovat
Al Capone

Já se vysmívám těm 66%

Reagovat
smazaný uživatel

to asi trpis homosexualitou

Reagovat
smazaný uživatel

navíc seš asi z Ostravy a tam je to banda dementů všechno, nění o čem..

Reagovat
smazaný uživatel

Takze vis taky hovno

Reagovat
patas92

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře, že jsem si tuhle diskusi nečetl v práci. U těch turínských hlodů bych se v práci musel dusit smíchy. Doma se omezovat nemusím.

Reagovat
Al Capone

Ale... barák postavený?

Reagovat
The Krupy

V novom baráku?

Reagovat
smazaný uživatel

jj

Reagovat
Pinturicchio

Psychotický zedník, co bys chtěl.

Reagovat
smazaný uživatel

Pinturicchio14.05.2014 12:54

Ty pičo, ty se fakt ani trochu nestydíš? TY? Největší pokrytec na EF? Třeba po tom, co jsi tady posledně předváděl s Van Gaalem?

[reagovat]

Reagovat
Pinturicchio

Jj, to platí i pro tebe, ty debile.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tato nominace je výsměch všem dobrým hráčům, to snad nemyslí s tím Di Santem a Sosou vážně. Ubohé a trapné

Reagovat
panca

vyzivna diskuze... par jedincu by si ji mohlo precist za par let a celkem by zasli

Reagovat
smazaný uživatel

Jak mám rád Juventus, tak nemám rád zdejší pokryteckou cházku tzv. FORZA fanoušků Juventusu. Omg ti by bránili hráče Juventusu snad aj kdyby si naprcával jejich babu.

Reagovat
-Carles-

600. pre Messiho

Reagovat
smazaný uživatel

ktorý má rovnaký úspech ako môj 100. Larrivey

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Honza Matoušek

Doufám, že vypadnou ve skupině.

Reagovat
smazaný uživatel

sem tady novej ale ti dva juve fanatici mne fakt kralovsky bavi, jen tak dal

Reagovat
Mati

Campagnaro víc sedi na lávce než hraje ne???

Reagovat
smazaný uživatel

kukam, ze ludia uz zabudli jake h*vno hral Pastore v PSG.. az na par zapasov

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Manik...

Ideálka na vypadnutí

Agüerovi bych to přál, ale skrčkovi ani postup ze skupiny

Reagovat
DreamTeam

prave no, nasli by se nejaci hraci kterym bych topral.. Ale Messimu nejde prat nic. Takze at vyhori.

Reagovat
Manik...

Reagovat
iamek

Korupcnici nejak tecou

Reagovat
smazaný uživatel

Víš jak se řiká angličanovi ve finále mistrovství světa? ...... Rozhodčí

Reagovat
iamek

Vtipek

Reagovat
Manik...

Tak jsme se zasmáli...

Reagovat
The Krupy

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud se tam nevešel Carlitos s jeho formou, tak to maj tým na zlato !!!! :D DD:D.DD:dD:D:DDD:D

Reagovat
smazaný uživatel

Fuu, tak to je fatal, tahle diskuze. Hodinu mi trvalo než jsem se tím prodral. Ještě, že tu jsou lidi jako Tomanatura nebo nosonohy. Já se na Argentinu těším, sestava s Palaciem a Mascheranem vypadá fakt parádně. A pozor, takový Garay by klidně mohl být lídr, zdá se mi, že v Benfice vyrostl. Nesedí mi jen gólman, pro mě druhý sled.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele