Už chybí jen podpis. Trpišovský se měl dohodnout se Slavií na nové tříleté smlouvě

16.10., 19:15
Aktuality
Jindřich Trpišovský (© ČTK / imago sportfotodienst / Gonzales Photo/FCI)

Mezitím, co český národní tým řeší post trenéra po odvolání Ivana Haška (62), se Slavia dohodla na pokračování svého lodivoda. Jindřich Trpišovský (49) měl podle webu iSport najít společnou řeč ohledně nového tříletého kontraktu. Vše již údajně odsouhlasil majitel Pražanů Pavel Tykač i předseda představenstva Jaroslav Tvrdík. Zbývá pouze doladit detaily, podepsat smlouvu a následně se mohou fanoušci těšit na oficiální prohlášení.

Trpišovský působí na lavičce Slavie od ledna 2018. Během 390 zápasů získal průměrně 2,17 bodu na utkání, díky čemuž mohl mimo jiné čtyřikrát slavit opanování české nejvyšší soutěže i tuzemského poháru.

Stávající kontrakt však měl trenér s ikonickou kšiltovkou platný jen do konce sezony. Vedení sešívaných si je moc dobře vědomo kvalit devětačtyřicetiletého kouče, jednání ohledně nové smlouvy probíhala posledních několik měsíců a nebyla jednoduchá.

Podle informací webu iSport se účastník probíhajícího ročníku Ligy mistrů konečně ústně dohodl s Trpišovským. Český kouč by měl prodloužit své setrvání v Edenu o další tři roky, což zmíněnému zdroji potvrdil i Trpišovského agent Jiří Müller.

"Ano, mohu potvrdit, že jsme domluveni. Pro Jindru a jeho tým je Slavia jejich život a těší se na další výzvy," řekl Müller. Bývalý lodivod Liberce by měl se stávajícím zaměstnavatelem spolupracovat až do roku 2029.

Před oficiálním stvrzením této dohody je ovšem potřeba vyřešit ještě situaci kolem zbylých členů realizačního týmu. Až budou vyřešeny kontrakty kompletně pro všechny, můžou následovat formální kroky a oficiální oznámení veřejnosti.

O Trpišovském mluvil i Nedvěd

V souvislosti s Trpišovským se spekulovalo o jeho možném angažmá u české reprezentace, u níž ve středu skončil Hašek. "Samozřejmě je to velice kvalitní trenér, myslím, že by nám určitě pomohl. Ale ti nejlepší trenéři jsou pod smlouvami v těch nejlepších klubech u nás v Čechách. Pro nás je velice těžké je kontaktovat, myslím, že to ani není správně. Museli bychom mít souhlas od klubů," uvedl generální manažer reprezentací Pavel Nedvěd na středeční tiskové konferenci.

Letos v srpnu si Trpišovský připsal 227. výhru na prvoligové lavičce a stal se v tomto ohledu nejúspěšnějším českým i československým trenérem historie. Aktuálně má na kontě 232 vítězství.

Autor: Šimon Votava / iSport.cz, ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Gól není zločin: Slavii chybí kreativita i útočník. Má Trpišovský týmu stále co dát?
29.10., 18:55
Odpověď na absence v defenzivních řadách. Slavia se proti Atalantě vrátila k osobce
23.10., 21:32
Nepříjemnost pro Zbrojovku: Žitný si po zranění Kotta nezahraje v 10 zápasech
23.10., 19:56
Hrdinný gólman Slavie Markovič: Dokázali jsme si, že můžeme obstát s top týmy
23.10., 14:42
Trpišovský ještě v Liberci zaujal vedení Rijeky. Chorvaté z něj byli nadšeni, přišli ale pozdě
23.10., 13:41
Jsou hodně fyzicky silný tým, chválil De Ketelaere Slavii. Atalantu trápil skvělý Markovič
23.10., 12:03
Slavia v Lize mistrů vytvořila český rekord. Na čisté konto proti Atalantě se obránci nadřeli
23.10., 10:20
Trpišovský o úrovni soupeřů: Čelili jsme finalistovi LM, vítězi EL a jejímu semifinalistovi
23.10., 09:23
Bořil dovedl Slavii k remíze s Atalantou. Šlápli jsme do toho a všichni jsme si to užili, hodnotil
23.10., 00:10
Postřehy z utkání Atalanta - Slavia: Hrdina Markovič, skvělý Vlček a improvizace na krajích
22.10., 23:54
Slavia vybojovala druhý bod v Lize mistrů, v Bergamu se zaskvěli oba brankáři
22.10., 23:04
Bergamo vlídně přijalo výpravu Slavie. Zrekonstruovaný stadion uprostřed zástavby
22.10., 18:56
Letní posily Slavie zatím nepřesvědčily. Bližší pohled na Sanyanga, Sadílka či Hašioku
22.10., 17:41
Slavii čeká v Bergamu nelehký úkol. Atalanta má silné kraje, důležité mohou být standardky
22.10., 14:08
Fotbalový cestovatel Lookman bojuje o přízeň fanoušků. Probere se proti Slavii?
22.10., 12:45
Atalanta pod Juričem stále hledá správnou cestu. Chybí jí hlavně klíčový střelec
21.10., 21:43
Atalanta nemá nějaký superhvězdný tým, proti kterému by se nedalo hrát, pronesl Hušbauer
21.10., 20:36
Na hřišti nebude moc místa. Jestli padne brzy gól, bude to ofenzivní zápas, řekl Trpišovský
21.10., 19:46
Vorlický o parťácích z Atalanty: S Kulusevskim jsme hráli FIFU, Diallo se mi ze srandy klaněl
21.10., 17:17
Atalantě jde výchova talentů. Prodává velkoklubům, ve finále EL měla pět odchovanců
21.10., 16:08
Slavia se v Lize mistrů pokusí zaskočit Atalantu a utnout nepříznivé série
21.10., 15:48
Tolik se toho v Atalantě od výměny trenérů nezměnilo, myslí si Vlasák
21.10., 08:47
Slavia odcestovala do Bergama. Chceme se prezentovat lepším fotbalem, vzkazuje Kerbr
20.10., 17:46
Trpišovský a český národní tým? Neumím si představit dělat dvě věci najednou, řekl
19.10., 10:42
První poločas byl tragický, bez pohybu, bez náběhů, nechápal Trpišovský herní projev Slavie
18.10., 23:15
Slavia s mdlým výkonem před Ligou mistrů. Snad to pro nás bude dobrá facka, řekl Provod
18.10., 22:51
Slavia doma znovu ztratila, Zlín bodoval v Edenu teprve potřetí v samostatné české lize
18.10., 20:08
Slavia hodlá zatlačit na Spartu, v cestě jí stojí rozjetý Zlín
17.10., 22:27
Poznaň nevyužije možnosti trvalého odkupu Oumy. Keňan se v zimě nejspíš vrátí do Slavie
16.10., 20:04
Schranz si poranil stehenní sval. Musím si dát pauzu, přiznal po výhře nad Lucemburskem
14.10., 12:38
Za posledních 25 minut vystřídal snad čtyři posty, chválil Trpišovský po derby Bořila
06.10., 09:07
Trpišovský: Absence lídrů ovlivňuje organizaci hry, dlouho jsme nebyli tak pasivní
01.10., 09:12

Komentáře (235)

Přidat komentář
Hugo the Viking

Nekoukatelný fotbal bude pokračovat, jupí

Reagovat
arvncrtx

Sice to trvalo překvapivě dlouho, ale Tvrdík nakonec pohřbí Slavii úplně stejně jako všechny svoje předchozí "projekty".

Reagovat
Bucky

Reagovat
ACSeRw!n

super

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
$dolar$

Reagovat
ratusek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
clinger

Reagovat
Elliasson

Jj, těším se na další tituly pro Slavii.

Reagovat
wyqinac

presne, za 7 sezon 4 tituly, co by za to jine Prazske kluby dali

Reagovat
kilobyte

Tímhle tempem byste nás mohli tak za 50 let dohnat.

Reagovat
icka

Reagovat
wyqinac

tak pokud budeme kazdych 7 let vyhravat 4 tituly a vy jen 2, ja budu uplne spokojenej

Reagovat
kilobyte

Naštěstí to tempo zvolňuje.

Reagovat
assat666

Priske dvě sezóny,dva tituly,třetí na cestě????

Reagovat
Damis

Snad nepocitas ty tituly vyhrané v minulém režimu

Reagovat
dede737

Takze, kdyz byla letos zvolena vlada zlodeju, nacku a blbcu, budeme to brat jako startovaci caru a pojedeme od nuly?

Reagovat
arvncrtx

Uvidíme, kam to dojde. Po únoru 48 byla zrušena rozehraná liga, protože se přecházelo na sovětský systém jaro-podzim, tak třeba současní "revolucionáři" taky něco vymyslí.

Reagovat
Damis

Jestli sis nevšiml, tak všichni politici jsou stejní zloději a blbci. A je jedno jestli volis toho nebo toho.

Reagovat
Revizor

To nemyslíš vážně, že ne?

stbák bureš spolu s fašisty od pitomia a s nacisty z motonaZZi za dva týdny suverénně překonal všechna faux pas za čtyři roky vlády profesora Petra Fialy.

bureš, pitomio, dízl, prcinka, to je dohromady IQ tak 30.

Ještě stále máme skvělou vládu, za pár týdnů to již platit nebude. Ale nejvíc se těším, až na tom bude spodina hůř než dnes. Na koho to asi svedou...

Reagovat
smazaný uživatel

Na kokeše.

Reagovat
Damis

Ale já nikoho neobhajuju. Jmenuj mi teda jednu slušnou a chytrou vládu, která tady byla. Jmenuj mi slušného politika, který to nechce dělat pro sebe. Už to, že napíšeš, že se těšíš až na tom spodina bude hůř než dnes...to o něčem vypovídá ty vrchovino????

Reagovat
BaggioRoberto

Ona někdy nebyla zvolena vláda zlodějů, a sebestrednych idiotů?

Reagovat
kbtk23

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
YungKhalifa

Slavia měla svůj top pod Jindrou , teď klesá a klesat bude. Trpis je bačkora co se boji už jen toho nasadit Chama . Do zahraničí on nikdy nepůjde max třeba do Razgradu jako Vrba

Reagovat
Nuno čomes

Kolik mu dají měsíčně? 3 mega +?

Reagovat
Transfermarkt

Základní plat by neměl být nějak skokově navýšen, takže počítej cca 80k € měsíčně v prvním roce smlouvy. Navýšeny mají být bonusy za ligové body, takže počítej cca 4k € za bod. Pak samozřejmě bonusy za titul,LM atd.

Reagovat
Csaplárova past

Kolik u nás berou nejlepší hráči, ví se? Vůbec nemám představu

Reagovat
Transfermarkt

Víceméně podobně,jako Trpišák

Reagovat
Lemond Laws

U nás? Jako v SKS nebo celkově? SKS a ACS ty nejlepší mají základy 1 - 1,5 mil. Ale strašně dělají individuálni prémie. Pro ty nejlepsi to muze byt 200-300 za vyhraný zápas plus goly, asistence, cista konta v desetitisiích..

Reagovat
Lemond Laws

Plus samozrejme obcas nekdo ustreli a muze mit zaklad i k 2mil… ale to je hodne vyjmecne a opravdu ten TOP

Reagovat
ACSeRw!n

Kaya, Soucek 3m

Reagovat
Lemond Laws

Kaya jasně to byl úlet. Souček tolik neměl

Reagovat
Grupma

S Kayou to bylo jako když si někdo koupí drahé auto a pak se s tím bojí jezdit a trne z ceny každé opravy.

Reagovat
Luka3enko

Přesně nevím ale Souček měl před odchodem fakt hodně, protože tam se dokonce rozhádal Nezmar s Tvrdíkem, kdy mu Tvrdík prodloužili smlouvu dali mu raketu a s tím Nezmar nesouhlasil a nechtěl navyšovat výdaje na platy, protože to je pak jak spirála.

Reagovat
Lemond Laws

Já přesnee vím

Reagovat
fantomas10

Skoda ze maji bonus za body a ne za goly

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

No počkej a kolik jsou bonusy za naběhané kilometry?

Reagovat
Grupma

Asi budou obrovské, když je to hlavní kriterium.

Reagovat
Grupma

Kde ty informace bereš, prosím?

Reagovat
Transfermarkt

Pohybuji se ve fotbalovém prostředí

Reagovat
Grupma

... řekl Transfermarkt tajuplně.

Reagovat
Lemond Laws

Konecne nekdo, kdo má trochu prehled a nepise nesmysly Jenom si myslím, ze vyhru v lize bude mit i vic. 350k CZK už mel v sezonach kolem roku 2020.. za titul v te dobe měl 5mil. A základ měl 1,5.

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Nomen omen

Reagovat
meno

nejlepší trenér

Reagovat
mupi23

super!

Teď bych uvítal, kdybychom poděkovali dvojci Bílek&Tvrdík a rozloučili jsme se s nima...Myslím, že on je příčinou toho, co hrajeme. Jindra je prostě až pod příliš velkým tlakem na výsledky od vedení a volí nejjistější taktiku. A vzhledem ke všem těm nákupům se dost bojím, co se stane až Trpišák odejde. Už takto se chováme jako ožralí milionáři a nechci si představit, jak se tady budou za pár let střídat trenéři každou půl sezonu, protože nikdo nedostane čas.

Reagovat
mupi23

*oni jsou, původně jsem to chtěl dát za vinu jen Tvrdíkovi

Reagovat
$dolar$

Reagovat
fantomas10

urcite mu drzi pistoli u hlavy aby hral tu sracku

Reagovat
Revizor

Bílek a zmrdík ven, s tím souhlasím. Ale pokud skauti připraví seznam pěti útočníků a Trpišovský si prosadí Prekopa, udělá z něj nejdražší přestup v historii ligy, zkurví vztahy se skautingem a projebe celej přestupák, tak je to jeho chyba a měl by jít taky.

Sledujeme konec Slavie v přímém přenosu.

Na palubě hraje kapela a tančí se, ale do trupu zatejká čím víc.

Reagovat
Luka3enko

jako jo no říct o Prekopovi, že je to vysněná posila, tak bych asi změnil dodavatele drog

Reagovat
Revizor

Myslím, že by ho zkusil nominovat do repre, kdyby byl trenér.

Hrozná představa, jak na MS bere třeba Douděru.

Reagovat
kilobyte

Naštěstí je to Slovák.

Reagovat
Revizor

By mohl být teoreticky ten zahraniční trenér, ne?

Reagovat
Luka3enko

Tvle ten jeho protažený ksicht jak se diví a rozhazuje rukama je vždycky k

Reagovat
Revizor

A jak se obhajuje že mimo hřiště je přesně opačný. Mu tak věřím. To je psychopat na první pohled.

Reagovat
Luka3enko

To říkali snad o všech magorech krom Řepky

Reagovat
Revizor

Jako fandit samozřejmě po 25 letech nepřestanu, ale serou mě čim dál víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mohlo by to být s tím komu fandíš ještě mnohem horší -> Například, že bys byl fandil Spartě.

Reagovat
Revizor

Tak ono to nebylo těžký si vybrat. Tam kde jsem se narodil se vrcholný fotbal v okruhu 80 km nehrál. Teplice nepočítám, nikdy mi nebyly sympatický.

Pak tedy byl výběr Sparta / Slavia / Bohemka. Děda fandil Slavii a tak jsem k tomu přišel a jsem za to rád.

Sparta nikdy nebyla ve hře.

Reagovat
smazaný uživatel

Já jim dřív fandil v pohárech, ale už nebudu. Chce se mi teď tady ty Sparťanský nuly topit, v jejich vlastním humusu. Nepředpokládám, že s tím někdy přestanu, dokud se můj hněv neutiší tím, že Spartani spadnou z míst kam nepatří.

Reagovat
Revizor

Nevim no. Mně přijde, že to pod Priskem dělají dobře. První titul si koupili, o tom není pochyb, ale pořád jim k tomu Slavia musela dát možnost.

Pak narostlo sebevědomí a přišel druhej.

Loni zaslouženě bojovali v posledním kole alespoň o EKL a 4. místo v lize, to byla tragická sezona, ta mě od nich bavila jako ta pod zmrzlinářem Stramaccionim.

Letos v létě přivedli posily, které můžou hned hrát a jsou zatím první, ale to je především nesmyslnou hrou Slavie. Pokud se Jindra probere, tak Slavia musí titul obhájit, kádr má jednoznačně nejlepší v lize.

Btw kam dle tebe Sparta patří a proč taková nenávist?

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta patří někam na 10. místo nebo a níž.

Reagovat
Revizor

Horší než druzí ale letos nebudou.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a nenávisti mám spoustu, extra dávky nenávisti pro manipulátory a lháře. Koňskou.

Reagovat
Revizor

Ale ten důvod... Proč?

Reagovat
smazaný uživatel

Manipulace a lež je málo? Já myslím, že to je ten důvod. Asi nebude jiný.

Reagovat
Odborný diskutér

Myslíš to, jak Sparta lže o svý historii a vymyslela si rok založení tak, aby byla jakože nejstarší klub v republice? Oh, wait..!

Reagovat
smazaný uživatel

Ne. Tu Sparťanskou všichni znají.

Reagovat
Odborný diskutér

A tohle ti teda NEVADÍ, že "nějaký klub" založí celou svou existenci na takhle brutální lži?

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud bych byl Sparťan, tak by mi to extra vadilo. Jinak se mě to netýká. A do toho tvýho klubu, vlezu jen nerad. Možná jako věřící, abych tě tam podřízl jako jehně.

Reagovat
Odborný diskutér

Sparťanům to asi až tak nevadí (nevím, nejsem jím), protože ani Sparta neni nejstarší klub v republice. V FK Loučeň budou ale asi jiného názoru.

Reagovat
smazaný uživatel

Jistě že si nejsi jistý, protože jsi hloupý Sparťan, který zakládá svoji historii na lži.

Reagovat
Odborný diskutér

Já pocházim z Nymburska - z prdele, ze který bys do Loučně doflusnul a ta nenávist vůči "zlodějskejm prasatům z Vršovic" (jinak vám tam v okolí nikdo neřekne) je naprosto hmatatelná.

Reagovat
smazaný uživatel

Docházíš z Nymburska? A jedeš do Vršovic zrovna?

Reagovat
Odborný diskutér

To já už tam nebydlim, co v takový řiti.. Tam nic neni. Odstěhoval jsem se tam, kde něco je.

Reagovat
smazaný uživatel

Tam jdi rovnou do Nymburka cestou zpátky. Velký město, plný malých lidí.

Reagovat
Revizor

Ty jsi se tady jak vyskytl?

Reagovat
smazaný uživatel

Jakože ve fóru? Slovy transfermarketu jsem tu od r2010 - minimálně.

Reagovat
Revizor

A minulý nick?

Reagovat
smazaný uživatel

Neřeknu.

Reagovat
Revizor

Však on to někdo pozná.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale nebude si nikdy jistý.

Reagovat
Grupma

Tipuju inri. Jen neposílá ty vygenerované citáty. Ale jako věřicí by někoho podříznul... to je taky dobrá linka.

Reagovat
smazaný uživatel

A ten Tvuj je jaký? Když jsme u toho.

Reagovat
Revizor

Já vůči Spartě necítím nenávist. Beru je jako rivala, ale to je vše. V Evropě jsem jim přál a přát budu. Když někde udělají ostudu tak si rejpnu, tím to končí.

Můj nejlepší kamarád je Sparťaň, jeho táta taky a za celý ty roky se akorát provokujeme a smějeme se tomu.

Tady jsem taky narazil na spoustu skvělých lidí, kteří fandí Spartě. Nevidím důvod je nenávidět jen protože fandí někomu jinému.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Svandik68

Reagovat
smazaný uživatel

Kam zaslouženě nepatří, abych byl přesný.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že Bělorusku bez něj bude líp.

Reagovat
Bakary3

Naopak, lepšího dealera nemůžeš sehnat

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Grupma

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kilobyte

A pak ho stejně nehraje.

Reagovat
Luka3enko

Tak asi je to jak když jdeš na rande s vysněnou holkou a zjistíš že je to vlastně docela piča

Reagovat
Revizor

Přeci půl rok na aklimatizaci!

Reagovat
kilobyte

Pravda. Ještě nemá naběháno.

Reagovat
Revizor

Si z toho děláme legraci a v Edenu to tak opravdu viděj.

Reagovat
Luka3enko

Musí se naučit jazyk

Reagovat
Revizor

Přitom už ho uměl z Bohemky... Co s tebou udělá rok v Ostravě.

Reagovat
Grupma

Reagovat
Mass

Staněk - Isife, Holeš, Ogbu, Fully - Oscar, Sadílek/Moses - Provod, Cham, Kušej - Chorý

Za mě přesluhujou Schranz, Zmrzlý, Chytil a Douděra, poslal bych je v zimě o dům dál. Dobří hráči, ale podle mě Slavii už dál neposunou. Nejradší bych vyexpedoval i Chorýho, protože bych rád viděl i něco jinýho než nákopy, např. Brautranec je pořád v Rakowě a žádný laso ze západu nedostal. Šanci by teda mohli dát i tomu Prekopovi, když v něm vidí něco, co v něm tedy já nevidím.

Reagovat
Transfermarkt

A Bořil do Béčka

Reagovat
Revizor

Pořád nejlepší levej bek. Což je ale výsledek tragických přestupů, ne jeho zásluha.

Reagovat
JackDaniels.

Už dom myslel, že repre

Reagovat
O.Giroud

to bude zachvílu ako vzťah Simeone - Atleti, radi budú Slávisti aj fans súperov

Reagovat
Freedo

Pro Slavii lepší trenér není. Něco jak SAF v MU

Reagovat
Transfermarkt

Souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
doshcz

jak to vis?

Reagovat
Hugo the Viking

tak co jim zbylo, když Luftjarda pustil Hyskýho do Plzně

Reagovat
Pablos

Pro Slavii asi dobrý, pro nás co mají rádi fotbal i, je tu pořád Priske a nejspíš Hyský.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro nás co máme rádi fotbal Sparta neexistuje.

Reagovat
Kocour Klapuška

Reagovat
mistr129

Na základě čeho Priske? Koučují cca stejně kvalitní týmy, troufnu si říct že Sparta má v ofenzivě kvalitnější individuality, přesto Trpišova Slavia během těch tří společných sezon dala o 15 gólů víc než Priskeho Sparta

Reagovat
smazaný uživatel

Je to sympaťák, co rád podává ruce rozhodčím - osamotě.

Reagovat
Transfermarkt

S jízdenkou jde všechno líp

Reagovat
mistr129

A přesto dal Priske míň gólů

Reagovat
Transfermarkt

Neskutečný humor z tvé strany

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
clinger

Reagovat
Mass

Reagovat
Freedo

Reagovat
Pablos

Reagovat
clinger

Reagovat
clinger

Snad nikdy nehrál domácí tým v derby tak posrane jako v prvni jeho sezóně v navstavbe kdy měla sparta snad 16 % držení míče. Těžko říct jestli někdy Slavii v derby fotbalové prehral

Reagovat
Transfermarkt

Poslední ligové kolo si nesledoval?

Reagovat
fantomas10

Jen cca dva tydny dozadu

Reagovat
Luka3enko

No jo, ale stejně vystřelila víckrát na branku než Slavia

Reagovat
jackinho10

Tak to i Slavia v poslednim derby, ktere tady nad tebou vyse zminuji. A misto aby hrala proti 10, tak sama hrala o 10.

Reagovat
Luka3enko

Tak tvůj pan kolega tu tvrdí, že hrála posraně, což je teda zvláštní, když měla víc střel..... Je rozdíl hrát posraně a někoho přehrávat

Reagovat
jackinho10

Ale tobe snad 17% drzeni mice v derby doma neprijde posrane? Me by to teda tak prislo, kdyby to takto mela Slavia

Reagovat
Luka3enko

Tak Slavia v tu dobu hrála na držení míče, což bylo fakt otravné a na balónu byla silná, Sparta v první sezóně hrála kolmo s rychlým přechodem nahoru.... není to ideální samozřějmě, ale v tu dobu Sparta hrála o titul ani nikdo nechápal jak si to Slavia mohla nechat tak utéct (po tom náskoku z podzimu), tak hráli v bloku nechali Slavii kombinovat. Taky je to jedinkrát kdy Priske obětoval fotbalovost pro úspěch a podařilo se mu to.

Tvle a v základu byl hráč jako Minchev ...... to samo o sobě je crazy a Slavia šla do toho zápasu jako jasný favorit. Už si to pamatuju matně, ale snad tam musel jít i Krejda do zálohy, protože tam nebylo koho dát atd.

Reagovat
jackinho10

Vsechno je to urcite pravda, jen bych nerekl, ze to ze Sparta mela 17% drzeni mice bylo diky Slavii, ktera hrala na drzeni mic. To jsme fakt nikdy nehrali, nejsme Barcelona

Ale jako chapu proc Sparta v tom zapase tak hrala, ovoce to prineslo. Jen rikam, kdyby takhle hrala v derby doma Slavia, tak bych taky rekl, ze hrala posrane.

Reagovat
Batigol

Asi za mě dobrý point, mám rád fotbal z dob Ronaldinha atd., nemám rád fotbal Trpiše který hraje všechno na to, že musíš mít naběháno, ale v tomhle případě bych během těch 3 sezón těch 15 golů oželel za 2 tituly, plus když dejme tomu nehezký fotbal hráli jen v době když to bylo potřeba(se Slavií)a ten nehezký fotbal totiž znamená to, že když proti Slavii zalezeš tak tě nepřehraje, maximálně přeběhá ....viz Trpišovského výrok, že Souček má v hlavě počítač větší kravinu jsem v životě neslyšel.. Tome doufám. že to tu čteš a jednou mě vyzveš na souboj v technice, protože i 10 leté dítě ma lepší techniku

Reagovat
Pablos

Na základě běhat běhat běhat, co chceš víc odpovědět ? Mně se ten Trpišův fotbal už nelíbí. Fotbal Sparty není žádná hitparáda, ale pořád se mi to zdá víc zajímavější.

Reagovat
Revizor

Letos, bohužel, naprosto jednoznačně.

Reagovat
Pablos

A jinak to píši v přítomném čase. Nákopy na Chorého mě fakt nenadchnou. U Slavie musím čekat, jestli Kušej nezahraje něco mimo systém nebo jestli se dostane na hřiště Vorlický či Cham.

Reagovat
mistr129

Kdybys chtěl argumentovat tvrdostí hry apod., tak za sezony 22/23, 23/24 a 25/26 (tedy ty společné)

Sparta: Slavia

Fauly: 921:1022

ŽK: 176:141

ČK: 13:9

Reagovat
doshcz

z toho vidim ze vam sudi nedavaj karty no

Reagovat
John Obi Mikel

Taky z toho můžeš vidět, že "vám ani nepískají fauly"

Reagovat
Revizor

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
doshcz

to by nam za ne ani nedavali karty

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Salfovic

Pravdu máte oba

Reagovat
Kocour Klapuška

Reagovat
Grupma

Statistika v kostce

Reagovat
jackinho10

Vazne? Po poslednim derby takovyto komentar?

Reagovat
St. Pauli

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Janda-Ocko

Dobre Jindra dela. Super

Reagovat
Coutinho10

když je Hyský mimo, tak mě to nepřekvapuje....možná bejt v Karviné dál, tak třeba i Trpišák na to kouká jinak

nicméně jsem rád, že tu stále v našich podmínkách máme dlouholetého trenéra v jednom týmu a nestřídáme každé 2-3 roky či jako někde i častěji

takto se ukazuje trenérská velikost a kvalita jako jinde po Evropě, kde těch případů je stále méně a méně a to značí, že to spojení je úspěšný

Reagovat
Seydou Doumbia

Měl někdy nějakou nabídku ze zahraničí? Ne že jedna babka povídala že West Ham. Reálně mě to zajímá.

Reagovat
jenage

Říkalo se Brighton, ne?

Reagovat
Seydou Doumbia

masakr

Reagovat
Transfermarkt

Tehdy Nottingham, když byli ještě v Championship

Reagovat
Seydou Doumbia

Reagovat
Coutinho10

jak je zmíněno v reakci na tebe, bylo jich několik, sám to přiznal i jeho agent

Nottingham, v sezoně, kdy postupoval z Champu do PL, takže vlastně Trpišák tam mohl bejt za modlu, kdyby dokázal s nima to, co se dokázalo

Brighton - tam dostal přednost před aktuálním trenérem, byl pro ně priorita a to je taky škoda

jinak byly i nějaký nabídky třeba z Arábie nebo někde tam dole od šejků, což nevzal a určitě byly ještě jiný nabídky, ale tyhle mám v paměti a jsou ověřený

Reagovat
Seydou Doumbia

jaku slušny adresy, nečekal jsem že to byla fakt pravda ta PL

Reagovat
Coutinho10

j, výsledky za ty roky ukázal, obstál i proti PL týmům v evropských pohárech, takže logicky zájem budil a budí, nicméně ten jazyk to hatí no

Reagovat
Pepesma

a proč nevyšel ten Brighton?

Reagovat
noustres

Brighton nehraje poháry.

Reagovat
Salfovic

Protože neumí Anglicky.

Reagovat
smazaný uživatel

Už se zlepšil, mluví teď líp jak Harry Kane.

Reagovat
St. Pauli

Reagovat
Coutinho10

ta angličtina, sice se dost zlepšil, ale pořád by nedokázal předat tolik, kolik potřebuje, to samí realizační tým, bez kterýho by nešel, takže to je zkrátka pořád ten limit a mít překladatele, tak to by podle něj nefungovalo, taky v PL pár takových trenérů bylo a moc úspěšný to nebylo a zrovna Trpiš to má na tý komunikaci založený, takže by to momentálně nešlo, ale ve spojení jsou a kdyby se situace někdy změnila, aby předal aspoň třeba 50% co potřebuje, že by se to tolerovalo, tak na to spojení klidně dojít může, ale nevěřím tomu no, škoda pro náš fotbal

Reagovat
Luka3enko

Pokud já teda vím, tak teda neměl konkrétní nabídku na stole, jen u něj sondovali jestli o to má zájem a on je měl tuším pokaždé odmítnout a nedostal se tak ke konkrétním pohovorům ani jednáním. Vždyť neumí anglicky (a to fakt jako není žádný vtip)

Reagovat
Bakary3

No, nevíme nikdo a co na tom záleží, zájem o něj byl, spíš to ztroskotalo na jeho nezájmu. Ale ze o něj byl zájem z těch klubu je asi to, o co tu jde.

Že neumí anglicky.. to je taková pořád omilana věc, ale i na tréninku v AJ trošku funguje. Nevím, co je na tom pravdy, asi to neví nikdo, ale všude je to prezentováno jako jasná pravda

Reagovat
Luka3enko

Kamarád má kamaráda co se zná se Zafeirisem a jednou jsme společně chlastali jak bylo to info ohledně toho že neumí anglicky, tak jsme mu ožralí psali a pokud si pamatuju tak snad tenkrát psal, že na překlad všeho tam byl Masopust a že Trpiš to moc nedává

Jako jo lichotí to když vůbec o tobě ty kluby uvažují, ale prostě mě mrdá že nemá ty ambice jít trénovat PL a radši se tu plácá na českém písečku.....proto jsme tu tak zaprdění, se koukni kolik je v zahraničí dánských trenérů (ano Priske ), ale prostě malinký stát a máš je ve spoustě lig. U nás se bere vrchol zahraničí Polsko (Slovensko fakt nepočítám jako zahraničí)....ta trenérská škola je u nás extrémně slabá

Reagovat
andrew96

Jj a celá hospoda zatleskala.

Reagovat
Revizor

A pak vstala a odletěla.

Reagovat
Luka3enko

Tak si tomu nevěř, je mi to uprdele, ale je to má osobní zkušenost, žádné někde jsem slyšel nebo někde jsem četl…

Reagovat
Coutinho10

já to vím, viděl jsem rozhovor s jeho agentem

ten s Brightonem jednal a bohužel to musel odmítnout z těch jazykových důvodů, že by Trpiš nebyl schopný předat ani 50%, že by tam Brighton i tak chápal a toleroval, kdyby aspoň půlku z toho zvládl, ale je to jiný svět, praxe jiná než se učit teorii atd., takže to muselo bejt ze strany agenta odmítnutý, ale a tím, když se jazyková situace zlepší, jsou v kontaktu směrem do budoucna

Reagovat
Bakary3

Reagovat
Coutinho10

nabídka byla, ale jednal za něj jeho agent, kterej to uvedl na pravou míru

Reagovat
Luka3enko

Jakože nejednali s Trpišem a poslali na něj nabídku? Tak to by byl kosmický úlet

Reagovat
Coutinho10

upřesním to nabídka byla připravená, ale místo Trpiše tam musel letět agent, aby tu situaci vysvětlil, že to opravdu nejde a že moc děkují

Reagovat
Luka3enko

ok good

Reagovat
dontcallmeandre

Jsem si 100% jistý, že už týmy zjišťovaly zájem, přece jen je úspěšný, dokáže zlepšovat hráče, které pak tým prodá.. Když dostanou při otukavani odpověď, že zatím ne, tak nabídku ani nedají. Na druhou stranu, on nemá důvod že Slavie odcházet, i když si myslím, že by mu to prospělo.

Reagovat
mistr129

Zapomínáš na Marcela Ličku

Reagovat
kilobyte

Při každém losu chtěl někoho z Anglie, protože odmala sleduje anglický fotbal. Vždy se nejvíce těšil na zápasy v Anglii. Mi neříkej, že když by o něj projevili opravdový zájem, tak by jim řekl rovnou ne a ani by s nimi nejednal o podmínkách.

Reagovat
Coutinho10

určitě by jednal, kdyby si na to věřil, že to jazykově zvládne.....to už by v Brightonu byl místo toho německýho trenéra od minulé sezony

Reagovat
Janda-Ocko

Musi mit zaludek spolupracovat s Tvrdikem...

Reagovat
Transfermarkt

Prachy nesmrděj

Reagovat
Transfermarkt

Co?

Reagovat
smazaný uživatel

Oxid uhelnatý (CO)

Reagovat
John Obi Mikel

Oxid uhelnatý je CO, Co je kobalt.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Revizor

Reagovat
Cotton

Reagovat
Kocour Klapuška

Reagovat
Kucka

Reagovat
ratusek

Reagovat
Taarabt_QPR

Reagovat
smazaný uživatel

Kobalt !

Reagovat
Revizor

Cobain

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Menion

Nechápu, že si nechce zkusit něco lepšího a tím nemyslím repre, ale třeba Bundesligu nebo PL. Jazyk by se zvládl doučit a bylo by to něco nového. Vlastně krom Vrby a Jarošíka si nepamatuju za poslední dobu nějakého trenéra v zahraničí. Proč se jim nechce?

Reagovat
Janda-Ocko

Jsou radi, ze se domluvi cesky. Je to jen o tom

Reagovat
fantomas10

Licka v rusku

Reagovat
Transfermarkt

Lička teď trénuje v Turecku

Reagovat
fantomas10

Aha nevedel jsem

Reagovat
zasranej malíř

Franz Straka na Slovensku

Reagovat
Kocour Klapuška

Reagovat
mupi23

Čestmír Vycpálek v Juve

Reagovat
Puskas

Dříve byl Vengloš ještě jako Čechoslovák v Aston Ville, Packert nebo Ščasný v Panathinaikosu, Ježek ve Feyenordu atd. Dnes na takových adresách nemá kdo zakotvit.

Reagovat
kilobyte

Fadrhonc trénoval v Nizozemsku a dokonce 4 roky jejich repre.

Reagovat
ratusek

Petržela v Zenitu a pak v Baku

Reagovat
Kucka

Hasek v Saint Etienne

Reagovat
fantomas10

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
vestinustarychdubu

Řekl bych spíš pohodlnost. Pokud neumí jazyky, měl by svoji práci výrazně těžší a v momentě, kdy pravidelně hraješ o titul/špičku ligy, evropský poháry a bereš 2 miliony měsíčně, tak tě bota nikde netlačí.

Ono dřív se chodilo ven nejen zkusit něco lepšího, ale zároveň si tam vydělat, což konkrétně Trpiše už trápit extra nemusí.

Reagovat
mrtvej ofsajd

Trpise mám rád, v Sks toho hodně dokázal. Má i vrelej vztah k fandům. Ale změna se teď mozna nabízela - trpisuv fotbal šel kvalitou opravdu dolů a po pravdě mě už moc nebaví. Prospěla by obema stranám. Trpis by si zkusil repre nebo zahraničí (jazyková bariéra se dá prekonat) a Slavia by zkusila progresivnejsi cestu. Čerstvý vítr pro obě strany...

Reagovat
Profesor Ikebara

Skvělá zpráva.

Reagovat
r.mrazik

ocenuju pro slavisty naucny tweet

Reagovat
ratusek

viděl si Kouzlo derby? Co na to případně říkáš?

Reagovat
r.mrazik

nene, nevidel...

je to dobry? okresni prebor tehdy byl super...

Reagovat
ratusek

No trailer i popis filmu mě nějak navnadily, ale ve finále nevím, o čem ten film měl být

Ale když Langoš nehraje 60 letého proutníka, tak ta jeho role rozhodčího celkem šla.

U Okresního přeboru člověk věděl hned, o čem ten film je. Tady se splácaly 4 nebo kolik linií dohromady, kde se teda na konci měly osudy všech teda nějak protnout, ale nevím teda jak

Každopádně pro Sparťana ty kulisy filmu by mohly být dobré, takže až budeš mít někdy čas, tak se podívej. Akorát to teda má 1:40

Reagovat
r.mrazik

OK OK. Uvidím, jestli se k tomu někde dostanu.

Ja četl tehdy jen nějaké recenze a moc mě to nenavnadilo právě. Ale možná tomu dám šanci

Ted mam v plánu dát toho nového Andersona s Capriem

Reagovat
Pablos

Jinak malé OT… okesní přebor je super, ale ještě dávno předtím tu byl film Kožené slunce, překvapuje mě, že ho tak moc lidí nezná.

Reagovat
Pablos

Kde je nejlepší hlavně Bivoj

Reagovat
Pan.Antonin

Já ho kdysi viděl, ale tolik se mi nelíbil (asi proto, že Okresní přebor jsem viděl dříve a nějak jsem to s tím srovnával).

Reagovat
Pablos

Pro mě fajn …přebor to suverénně přebije to jo… ale jinak moc filmů okolo fotbalu nemáme no, takže by to člověk měl mít zkouknuto

Reagovat
arvncrtx

Já budu možná na EF jediný, ale moje averze na českou filmovou a seriálovou tvorbu je tak silná, že jsem ani z Okresního přeboru neviděl jediný díl.

Reagovat
Lemond Laws

Konecne s tebou muzu souhlasit neni to tak znamé a dokonalý navíc herci skoro stejní jako v okresnim přeboru. Šlemenda to vychytá

Reagovat
Lemond Laws

A v normál kvalitě na youtube takze na jeden podzimni vecer v tydnu idealni

Reagovat
Pablos

Super je to na youtubu jo… tak paráda, zrovna jsem si říkal, když jsem to psal, že bych se rád zase podíval

Reagovat
OTASi

Žádný strom neroste až do nebe. Svůj strop ve slavii už měl v období, kdy vyřadil leicester a rangers,potažmo sevillu.. ten tým už lepší fotbal nikdy nehrál a řekl bych, že ani nebude

Reagovat
arvncrtx

On už podle mě ani nemá ambice a jemu i Tvrdíkovi vyhovuje ta "rodinná" atmosféra, co si v klubu vybudovali, to je asi hlavní důvod neochoty přivádět kvalitní cizince rovnou do základu. Sparta jim teď výkonnostně utíká a uvidí se, jak do toho šlápne Plzeň, reálně bude Slavia za rok v Česku tým číslo 3 a pak bude otázka, co na Tleskač, teda Tykač.

Reagovat
Grupma

Takže Slavia tuto sezónu titul s osmi bodovým náskokem

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele