Útočník Wagner se stěhuje z Darmstadtu do Hoffenheimu

01.07.2016, 21:00
Aktuality
O další důležitou postavu přišel Darmstadt. Tým loňského bundesligového nováčka opustil trenér Dirk Schuster, jehož zlákala nabídka z Augsburgu, v tuto chvíli ho pak následuje nejlepší střelec Sandro Wagner...

Německá média už včera ráno informovala o chystaném přestupu 28letého útočníka do Hoffenheimu a následně bylo vše oficiálně potvrzeno. Wagner s novým zaměstnavatelem podepsal smlouvu na tři roky, sumu za transfer oba celky tají.

"Sandro byl v minulé sezoně po Thomasi Müllerovi druhým nejproduktivnějším německým útočníkem v 1. Bundeslize. To říká o jeho výkonech hodně," hodnotí novou akvizici sportovní manažer Hoffenheimu Alexander Rosen.

Wagner je bývalým reprezentantem Německa do 21 let a v minulosti nedokázal naplnit velká očekávání. Po odchodu z Bayernu Mnichov nepřesvědčil ve Werderu, Kaiserslauternu ani berlínské Hertě. Dařit se mu začalo až po rok starém příchodu do Darmstadtu, za který nastřílel 14 ligových gólů.

Autor: Tomáš Pavlík / achtzehn99.de

Komentáře (131)

Přidat komentář
stas87

Reagovat
smazaný uživatel

Wagner - Kramarič nebude v BL vůbec špaatný duo

Reagovat
smazaný uživatel

Řekl bych, že nastálo na rozestavení se dvěma útočníky Nagelsmann nepřejde, určitě ne ve všech utkáních

Reagovat
Rudnevs

Kramarič bude hrot a potom pod ním bude Uth.

Reagovat
Rudnevs

Holtby

Reagovat
db18

to mohl Ferati dostat šanci v áčku...

Reagovat
Rudnevs

Ferati je v Düsseldorfe. Takto možno ostane Demirbay.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemali sme o tohto chlapca zo zakázaného mesta, ktorí nadával rozhodkyni a pískal zápas dievčat v rifliach ( ) my? Samozrejme, bol by som rád keby neprišiel nikdy asi

Reagovat
Rudnevs

Hehe, ten zápas som nakoniec našiel.

... a najväčší záujem má Hoffenheim. Inak aj vám by pomohol, kvalitný tvorca hry za cenu okolo 2 milióny by sa zišiel.

Reagovat
smazaný uživatel

Za 2mega by sa celkom oplatil. Ale nemyslím si, že je to nejaký futbalový génius naviac prichádza zo zakázaného mesta, hlavne preto by som ho nechcel. A aj pre to jeho chovanie, neviem ako tebe, ale mne trochu pripomína Arnautoviča keď hral za Werder

Reagovat
Rudnevs

Zakázané mesto? Nejako mi to objasni.

Tiež si myslím,tie tetovania + nadávky rozhodkyni. Preto sa aj začal spájať s prestupom do Werderu. Vlastne ešte žiadnemu policajtovi nepripomenul, že si môže kúpiť jeho život.

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem ako vznikol názov zakázané mesto pre Dusseldorf síce, ale nejako dosť fans Kolína to vraj používa. Aj jeden môj známy, tak to používam aj ja

Demirbay je zlé dieťa. Pokiaľ by sa choval normálne, tak by hral za lepší klub aj keď je mladý. Čosi ako Kruse alebo ten Arnautovič? Pamätám ako to povedal Arnautovič, tak som rád že vypadol do PL...

Reagovat
Rudnevs

Hehe, to som netušil. Ale on neni z Düssledorfu, ale z HSV. Inak k rivalite týchto dvoch tímov som sa ešte tu na ef (neviem traz v ktorom článku) dočítal, že keď v kmeňovej krčme fanúšikov Fortuny si niekto objedná Köllsch (Kolínske pivo),tak mu donesú čistú vodu s objasnením, že je to zdravšie ako pivo napáchnuté kozlinou.

Ja si myslím,že HSV/Kolín/Hoffe je jeho strop. Veď inak by sa presadil v tom BVB. A som zvedavý ako to dopadne s Krusem,vraj má spolu s ním do HSV aj Dost. To by bolo mega super. A vlkom streliť Lasoggu.

Reagovat
.13

Kto ale potom bude zachranovat HSV v barazi?

Snad ale uz nadlho sa bude baraz/ boj o udrzanie Hamburgu vyhybat

Reagovat
Rudnevs

Keby vyšiel Dost+Kruse, tak to nebude baráž, ale boj o LM.

Reagovat
.13

Bodaj by, este nejak spevit trosku obranu, ja neviem, ale mne sa Djorou nikdy moc nelubil. Mozno ked mal cca 20 a bol v Arsenale, tak bol fajn, ale teraz ked ms loptu tak sa mi normalne dviha tlak

Reagovat
Rudnevs

To by chcelo,fakt je že HSV má len roch stopérov. Z toho Djourou je najlepší.

Reagovat
.13

To vela vypoveda. Kedysi sa v AllianzArene vyhravalo, teraz sa tam chodi po pakel...

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
Rudnevs

Skôr by som chcel konečne stopéra. AA mi tak nevadí. Čo by som teraz dal za Gravgaarda s Rozehnalom a Manciennem. To je zúfalá situácia, len traja ( z toho ani jeden dobrý)

Reagovat
.13

To suhlasim, ale Spahic sa mi celkom lubil, len je strasne vytrety

Chcelo by to skusit nejakeho mladeho slubneho obrancu, nemusi byt ani z BL. Napr. teraz je k dispozicii Hubocan a ten by HSV podla mna dost pomohol( kedze vie aj zahrat na kraji), naviac zadarmo

A to je jeden z mals co ma napadne

Reagovat
Rudnevs

Spahič je športovo fajn, ale je starý a je debil. Cléber nič moc teda (a to stál 3 milióny). Djourou je najlepší obranca ...

Tak HSV nikdy nemalo top obranu za posledných 7 rokov (možno jedine s výnimkov, keď tam hral Joris a Heiko). Rozehnal bol strašný fail,tam sa zranil myslím Silva a Bruno bol nútený niekoho okamžite priviesť. Časy s Gravgaardom nepamätám ale v efsearchi som sa dozvedel,že vraj mal neskutočnú smolu (napr. Keď trafil guličku z izolepu,z toho bol roh a potom gól ). Manncienne bol tragéd Arnesena,ten Bundesligu neskutočne podcenil.

Hubočan by bol neskutočný. Žiaľ toto HSV nikdy nenapadne. Minulé leto mali záujem o Gyömbéra, tak by ho mohli obnoviť. Ale pre mňa by bola super posila Langkamp z Herthy napríklad, alebo Callsen-Bracker.

Reagovat
.13

Jj, ja si to aj pamatam

Arnesen sa radsej nevyjadrujem, som rad, ze ten fušer je konecne prec.

A posily HSV moc nevie, neviem ani cim to je. Jak keby ich nenapadlo sa pozriet na EURO alebo na trh volnych hracov... Keby som bol ja ten kto rozhoduje o prestupoch( ), tak hned by som mal isiel po napr. Hubocanovi, Nagy sa mi lubil, Pazdan skvely obranca a takto by sa dalo najst kopec hracov, kolko krat aj mladych z mensich klubov a myslim, ze by sa z nich vacsina chytila

Reagovat
Rudnevs

No tak kúpili Wooda (ten sa celkom uviedol na Copa America) ... Ten Nagy je stopér? O neho HSV usiluje.

Arnesen to pobabral: On neskutočne podcenil BL,vtedy chceli omladiť káder a on nakupoval iba v juniorke Chelsea. Potom o rok nakúpil už riadne,ale sa zadlžil ...

Reagovat
.13

Nagy je stredny zaloznik a vraj velky talent ich futbalu, dost sa mi aj na sampionate pacil, hral s velkym prehladom, bojoval a aj technicky dobre je vybaveny.

Od Wooda neviem co cakat po pravde. Takze sa necham radsej prekvapit

Reagovat
Rudnevs

Dúfam, že Nagy príde. Ale prvoradý je stopér.

Reagovat
smazaný uživatel

Hubočan do Die Rothosen žiaľ nikdy nehrozí, to vedenie nenapadne kúpiť tak kvalitného obráncu. Naviac aj keby že prejavia zájem o ňho, tak už je na spadnutie prestup do Marseille

Reagovat
Rudnevs

No žiaľ ... teraz dúfam v príchod toho Nagyho.

Reagovat
.13

OM je fajn, ale neviem co od nich vobec cakat ked sa im to tam dost rozpada (Mandanda, Michy,..). Naviac by mu BL podla mna sedela asi najviac (aj s PL). Zadarmo by bol, takze tie peniaze by mu mohli dat na plat, aj ked vobec neviem kolko zarabal v Rusku.

Skoda, ze to tam nikoho nenapadne

Reagovat
Rudnevs

Všeobecne by Nemecké kluby mohli zaloviť na Slovensku. Hubočan by bol pecka, žial ide do toho OM.

Reagovat
smazaný uživatel

Noo zas neprehaňáj, na to že ste nedávno zachraňovali v posledných sekundách máš priveľké ambície aj keby prišiel Karim Benzema tak pochybujem

Ale nie, HSV čaká skvelá budúcnosť v blízkej dobe. Myslím, že o rok dva sa do EL dostanú.

Reagovat
Rudnevs

Dost+Kruse by bola fantázia ... to by tá LM bola.

Reagovat
smazaný uživatel

Áno, to by bolo dobré. Pokiaľ by ste ich získali tak by sa zišlo vykopnúť dreveného Lazaňu. Ale bol by som rád keby ste sa dostali, v pohároch takýmto tradičným klubom prajem. Všeobecne by som bol rád keby prvú šestku tvorili každý rok také celky ako BVB, Schalke, Koln, Bayern, Hamburg a Werder ako Wolfsburgy, Leverkuseny či Lipská alebo podobné komerčné sračky

Reagovat
Rudnevs

Lazaň by som vykopol aj tak ...

Budúci rok to bude našlapané a je tu hneď viacero otáznikov: Moc ma zaujíma ako silný bude Bayern pod Carlom. Ďalej ako sa presadia mladíci BVB a Schalke. Ako na tom bude RB a Bayer atď.

Reagovat
smazaný uživatel

Mňa by zaujímalo, koľko tímov bude schopných po celú sezónu prenasledovať Bayern. Dortmund je jasná vec, predpokladám že ešte možno niekto s trojce Schalke, Leverkusen a Leipzig. Najviac ma zaujíma, ako si povedieme my. Aktuálne sa celkom dobre rysuje ten káder, takže si myslím že je po veľmi dlhej dobe šanca na pohárovú európu. SOm tak isto v očakávaní akú sezónu bude mať Werder, pokiaľ bude fungovať efekt otváracieho zápasu s Mníchovom tak by tiež mohli zabojovať o hornú časť tabulky. Hoffe sa asi pozbiera a bude možno na tom tak isto ako Kolín, HSV alebo Gladbach. Uvidíme, čo Európa spraví s Mainzom a BSC, predsa tieto kluby nie sú pripravené hrať 2 súťaže doma a EL. Snáď zostúpia Ingolstadt, Augsburg a Wolfsburg. Moc ma teda zaujíma, či bude znovu Frankfurt hrať baráž (niečo by začalo treba robiť, keď niekto chce dostihnúť HSV v počte dramatických záchran ) No proste to asi bude zaujímavé

Reagovat
Rudnevs

Uvidíme: Dortmund aj Schalke má moc mladý káder. Gladbach má ešte medzery. Kolín tipujem tak 6./7. miesto a bude spokojný. HSV budem spokojný pokiaľ budú okolo 10. miesta. Augsburg určite nie, Ingolstadt tiež nie a Wolfsburg asi tiež,pre mňa by to bol ideál (+RB). O zostup bude hrať Darmstadt, Werder, Frankfurt, Freiburg + sa tam môžu zamotať Mainz,Hertha a HSV.

Inak Frankfurt už HSV vyrovnal: HSV sa zachraňovalo v rokoch 2013/14 a 2014/15. Frankfurt v roku 2015/16 + ešte keď sa baráž nehrala, tak utiekli hrobárovi z lopaty okolo roku 2000, keď sa zachránili po krásnom góle Fjörtofta, pod vedením nebohého Jörga Bergera.

Reagovat
smazaný uživatel

Súhlas s výnimkou Werderu. Prvý zápas hraju s Bayernu a aj ti si to spomínal - Gladbach, Wolfsburg aj HSV mali skvelé sezóny

Reagovat
Rudnevs

Hej, hej. Pozrel som sa na ten káder a ono to nie je až tak zlé (Pizarro, Ujah, Johannsson, Petsos, Drobný, Kainz, Junuzovič,Kleinheisler,Yatabaré + majú záujem o Subotiča ) tu by to mohlo výjsť.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja si osobne myslím, že Werder s týmto má na to pokojne hrať v strede tabuľky, do takého 11/12. miesta Pokiaľ by tak dopadli, tak by boli určite spokojný...

Reagovat
Rudnevs

To jasné, každopádne musia udržať Kleinheisler pre Eichinom.

Reagovat
stas87

Kleinheisler neodide, uz sme im pozicali dvoch hracov a ta sanca je podla mna mala. TSV by sa malo poobzerat inde, ved nie sme jediny klub v Nemecku.

Reagovat
Rudnevs

Bola by blbosť predávať Kleinheislera, na ME hral moc dobre.

Runjaič si ďalej chce priviesť Halfara, ktorého trénoval už v Lauterne. Mňa hnevá,že už nepočítajú s Liendlom. Dúfam, že TSV to vytiahne tak na stred tabuľky.

Reagovat
smazaný uživatel

bolo by dobré. Hneď už TSV nehraje o záchranu, čo sa týka Mníchova tak jasne obľúbenejší klub

Reagovat
Rudnevs

Ja mám rád oba (ale to bude asi preto lebo mám rád všetky kluby v Nemecku) Vidno,že veci sa pohli k lepšiemu. V bráne bude od novej sezóny Zimmermann (nová posila z Heidenheimu), Kagelmachera nahradí Busch, zostáva Aycicek a Mölders (popri tom druhom ani nebude chýbať Okotie). Blbé je, že Runjaič nepočíta s Liendlom, ale už si priviedol Matmoura a chce Halfara (oboch pozná z Lauternu). Mne sa ale dvojica Kreuzer-Bierofka páčila viac.

Reagovat
smazaný uživatel

Čo sa týka klubov v BL tak sme na tom podobné skoro Ja Bayern nemám rád pre tú jeho hnusnu prestupovú politiku-vzdy vykupujú najväčších konkurentov,kedysi Werder a dnes BVB. No a ja ešte nemám rád Leverkusen, Fortunu a Gladbach ale to sa logickych dôvodov no a samozrejme ešte nemusím kluby typu RB

Reagovat
Rudnevs

Ja napríklad uvažujem, čí sa na to "fanúšikovanie" nevykašlem a bude Bundesligu sledovať ako nestranný. Proti RB, Hoffenheimu, Wolfsburgu a Leverkusenu nemám nič(skôr my lezú na nevry tí, ktorí na nich nonstop nadávajú), je fajn že firmy chcú investovať do športu, akurát je blbé, že "zavadzajú" tímom ako VfB, Hannover, Lautern, Duisburg, Bochum atď.

Už som viacero krát vysvetľoval, že mám rád aj konkurenciu. Proste nie som pravý HSV-Fan (čo niekomu očividne vadí) a celkovo mám rád všetky tie kluby zo severu (vlastne všeobecne všetky kluby z Nemecka ). Už ani FCA mi nevadia, Finnbogason je kráľ + ázijci Usami, Koo a Ji. Ďalej sympatický Verhaegh, Max a Hitz.

Reagovat
smazaný uživatel

Mne to nevadí neboja ja verne fandím len 1. FC Kolín. Ale okrem nich mám rád kopec klubov, veď všetky obľúbené sú s Nemecka keď si si všimol Okrem tých čo mám sú mi sympatický TSV 1860,MAgdeburg, Freiburg, Braunschweig či Mainz - proste také menšie kluby RB nenávidím, áno firmy investujú do fotbalu je dobré, ale RB s futbalom jednoducho spoločné nemá nič! v porovnaní s tým sú Leverkusen a Wolfsburg v pohode,majú aspoň históriu nejakú (VFL vyhral titul a Bayer sa dostal do finále ligy majstrov). Nemám ich síce rád a Hoffe podobne, no dajú sa v pohode zniesť narozdiel od RB. Bayern a VFL sú aj fanúšikovsky menšie kluby, takže pokiaľ príde slabší súper tak je atmosféra slabá lebo ani celý kotol nefandí a to sa mi nepači No a Gladbach a Dusseldorf s logickéo dôvodu ...aj keď teraz prajem Fortune v tom aby postúpila do BL, hneď je ďalšie derby o porýnie na najvyššiej úrovne dlho sme sa z nimi nestretli, namlátili by sme 6:0!!!

Reagovat
Rudnevs

FC Kolín my začal byť sympatický až natoľko,že im teraz fandím Tá rozumná Schmadtkeho politika, symptický hráči, pekný štadión najlepšie piesne v Nemecku, Hennes (+ ešte mi príde celkom vtipné to ich nárečie).

Taktiež ako ty aj ja prajem Fortune postup. Teraz Funkel a spol. vsadili všetko na jednu kartu: omadzujú káder. Prišli už piati mladíci (Kiesewetter, Ritter, Ferati, Yldirim a ten černoch z Rody). Tak som zvedavý.

Čo sa Werksvereine týka: Moc som si prial aby RB nepostúpilo (jednu dobu som bol ich fanúšik ale len chvíľu, keď sa mi zapáčil ich štadión) ale čo sa dá robiť. Keď už to v tej Bundeslige máme, tak to odtiaľ už neodíde ... tak som si povedal, že nebudem sebe znepríjemňovať BL nadávaním na nich. Pozitívum pre nás je, že zatiaľ nevzniká ďalší taký klub.

PS: Nehovor Wolfsburgu, že "VFL".

Reagovat
smazaný uživatel

Áno,máme najkrajšie chorály a Hennes Viii. je pecka ...taká príhoda: vlani ešte keď hral za nás Ujah, tak počas osláv gólu v domácom zápase proti Eintrachtu (4-2) sa vyšalil s Hennesom. Tak potom som objavil video, na ktorom sa mu ospravedlňoval a kŕmil ho mrkvou a ovosom

Reagovat
Rudnevs

Nemyslím chorály,ale celkovo hymnu a ďalšie piesne (napr. tá čo máte ako Torhymne alebo Viva Colonia).

Ten zápas som videl. Ujah Hennesa vyťahal za rohy a potom na oslave Hennesových narodenín mu doniesol nejaké mrkvy + vravel reči typu, že Hennes je jeho najlepší priateľ.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som myslel na všetko vrátane chorálov. Torhymnu máme najlepšiu tak isto. Áno, to sa Ujahovi podarilo len škoda, že odišiel do SVW podľa mňa by sme sa už do EL dostali tohto roku, keby že máme niekoho okrem Antonyho

Reagovat
Rudnevs

Torhymne ste mali super aj pred tým (Rote karte Dante) alebo ešte predtým (Hey, Kölle do bes a jeföhl).

Modeste bol super ťah (len za 4 milióny) a bol k nemu ešte Hosiner akurát sa moc nepresadil.

Reagovat
db18

Reagovat
db18

Však proto píšu, že mohl místo hostování dostat šanci HSV... (v minulém čase)

Reagovat
Rudnevs

Jaj, už chápem. Takto tam bude hrať Hunt/Demirbay.

Reagovat
smazaný uživatel

Z Jablonce do Hoffenheimu-polepsil si!

Reagovat
db18

Reagovat
Arne

Jo tak tohle jo...

Reagovat
smazaný uživatel

Prosimte dotaz, jake to je na Herte za branou? Nemyslim ani tak z fanouskovskeho hlediska, ale spis z divackeho je to koukatelny nebo je lepsi si priplatit za listek na podelnou?

Reagovat
Arne

Určitě to chce si připlatit, aspoň někam na úroveň rohového praporku.. Na co se chystáš?

Reagovat
smazaný uživatel

Uvazuju o Schalke nebo Gladbachu

Reagovat
smazaný uživatel

SU aj o dost lepšie štadióny v Nemecku. Ja som síce ešte nebol, aktívne študujem, takže všeobecne sledovať BL je náročné No Schalke a Gladbach ci Hertha rozhodne nie sú najlepšie, na tvojom mieste by som skúsil Frankfurt, Koln alebo Werder

Reagovat
smazaný uživatel

Já se chci podívat na Herthu

Reagovat
Arne

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Aha tak ono ani na Herthe ten kotol nie je malý,skôr naopak. Akurát, že keď to pozeráš v TV tak tá atmosféra, až tak dobrá nie je. Vraj je to kvôli tvaru štadióna či čo, že ten hluk dosť zaniká teda raz tak vravel v jednom zo zápasom pán Šíma na E2

Reagovat
Rudnevs

Tak,tak. Že je to otvorené ... tam je nejaký vstup pre atlétov či čo (nie som si istý,už som sa na to raz pýtal a pomerne som sa strápnil) a nad tím neni strecha ani tribúny + je tá hracia plocha dosť ďaleko,preto to nie je až také (a často nepočuť ani Torhymne). Podobne je to napr. na KSC.

Reagovat
Arne

V čem si zrovna Schalke či Gladbach zadá s těmi třemi dole jmenovanými?

Reagovat
smazaný uživatel

V atmosfére. Teda pokiaľ chceš ísť za tým cieľom a pokiaľ ti na futbale až tak nezáleží a ideš vyložene kvôli atmosfére,vraj treba skúsiť Drážďany

Reagovat
Rudnevs

St. Pauli Millerntor je navyše moc zaujímavý štadión (a to nemyslím atmosféru,ale samotnú stavbu). Myslím,že lepšie ako Dresden.

Reagovat
smazaný uživatel

Ťažko povedať. Ja si myslím že je to podobné čo sa týka hlučnosti ale ja si myslím že Dresden. Samozrejme, St. Pauli má krásny štadión a historickým nádychom a fanúšikovia majú pekné chorály ale na Dynamo sú krajšie. Oba kluby mám rád a chcel by som ich v BL :)

Reagovat
Rudnevs

Dresdenský fanúšikovia sú žiaľ hádzaní do jedného koša vďaka skupine hovád. No a St. Pauli má super štadión po prestavbe. Oni zavolali nejakých profi-sprejerov, ktorý im tú "rozptylnú plochu" nádherne posprejovali a vyzerá to ako umenie a nie ako vamdalizmus. Ďalej tribúny vyriešili tak, že sú delené na dva časti: dole na státie,hore na sedenie. Medzi dvoma tribúnami je vstup so schodami + nápis tvorení sprejermi (napr. "VORAN ST. PAULI", alebo "Kein Mensch ist illegal"). Ďalej tie rohy sú moc zaujímavé; Dali tam okienka ako anglický štýl (resp. Mainz, Köln atď) ... krása

Reagovat
Arne

Werder mi upřímně nepřijde, že by byl úplnou topkou, a třeba Gladbach mi připadá o hodně lepší... Ale nechci soudit, zrovna na těchto dvou stadionech jsem nebyl. Na Schalke, FC a Eintrachtu jo a všude je to super.

A Dynamo je tutovka no, K-Block je senzační... Ale mě se nejvíc líbí, když se často zapojují tribuny a to v Drážďanech moc nebývá, na rozdíl třeba od těch klubů z Porýní.

Reagovat
Rudnevs

Vo Werderi je fascinujúce, že keď sa nedarí,tak sa neskutočne zomknú a fandia všetci. Ináč nie.

Dynamo je neskutočné, minulý rok myslím mali choreo po obvode celého štadióna. Sú tam ale strašné hovadá, vraj vykopali na ihrisku 11 hrobov, alebo niečo také.

Reagovat
smazaný uživatel

K-Block je niečo parádne. Ale Werder je lepši ako Monchengladbach. Preto, lebo keď sa nedarí tak držia všetci spolu a fandia, je parádna atmosféra aj keď doma prehrávajú čo ja viem 0:4, to je proste jedno ako na tom sú a to sa mi páči. Na Gladbach čosi také nebolo keď sa nedarilo pred pár rokmi a v úvode sezóny 15-16 keď prehrali 5 zápasov už vôbec ale ber to tak, že som fanúšik Kolína...

Reagovat
Rudnevs

Na obranu Gladbachu: Spomínam si ako naplno fandili v dobe, keď prehrávali vonku proti Leverkusenu 5:0

Reagovat
smazaný uživatel

TO je tiež pravda. No to je derby tak to by sa aj za takého stavu zo slušnosti malo.

Reagovat
Rudnevs

Asi tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Dlho tam nevydrží zo svojim štýlom. A už potom sa snaď konečne dá na wrestling, ten praktizuje na trávniku už

Reagovat
Rudnevs

Prispôsobí sa, akurát už nebude strieľať tak ako v Darmstadte a vráti sa späť do "formy" z Herthy/Lauternu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Han střelil první

S čím chce Darmstadt hrát příští sezónu?

Reagovat
Rudnevs

Esser - Garics, Höhn, Sulu, Diáz - Niemeyer, Gondorf - Heller, Vrančič, Rosenthal - Stroh - Engel

Reagovat
Juan Román Riquelme

To budu dost silny, hrat konstatne 11 v poli

Reagovat
Rudnevs

Ja si práve nemyslím, že budú silný. Určite ešte niekoho privedú.

Reagovat
Juan Román Riquelme

Asi si nepochopil pointu mojho prispevku, dal zostavu 4-2-3-1-1

Inak bodaj by tuto sezonu vypadli, tych par zapasov, co som videl s nimi mi stacilo.

Reagovat
Rudnevs

Nie, dal som 4 - 2 - 3 - 1. Stroh - Engel je jeden.

Ja tam mám obľúbeného hráča, tak im budem priať. + je sympatický ten štadión atď.

Reagovat
Juan Román Riquelme

Sorry, to som nevedel

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
andrew96

Srandro

Reagovat
smazaný uživatel

Wandro Sagner

Reagovat
smazaný uživatel

Prý máme zájem o Koscielnyho...no, třetího stopera by asi dělat mohl..

Reagovat
Rudnevs

Je tam Hummels, Boateng, Badstuber, Benatia (aj keď ten asi odíde), môže tam hrať aj Javimar + ešte nie je úplne jasné, kde sa usídli Kimmich - na ME hrá RB, v Bayerne prvú polku sedel a druhú polku hral stopéra ... primárne je DM. Takže je tam s toho guláš.

Ja teda beriem Koscielneho alebo Čorluku ako nepotrebných.

Reagovat
andrew96

Není to zbytečný luxus? Corluka by mi přišel smysluplnější.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak minimálně z toho pohledu přivést si hvězdu Arsenalu na lavičku a nasrat ty blby z PL sekce by to za to stálo Ale jinak samozřejmě, kor jestli by stál hodně peněz, tak je to blbost.

Reagovat
smazaný uživatel

Radsej niekoho mladeho. Kimmich sa posunie napravo a budeme mat Hummels, Boateng, Badstuber. To si vyslovene pyta mladeho 4. stopera.

Reagovat
Rudnevs

Micky do United. Official

Reagovat
andrew96

Ta cena Díky

Reagovat
Rudnevs

Prestup Demirbaya do Hoffe viazne kvôli tomu, že HSV chce 2 milióny a Hoffe ponúka 1,7 + bonusy.

Reagovat
bayern987

Snad si nekopne tenhle hnusák.

Reagovat
stas87

Mame zaujem o Lenjaniho. Konecne poriadna konkurencia pre Garciu, bohuzial mu Ulisess robil max sparingpartnera. Zmluvu ma do roku 30.6.2017, maximalna ponuka by mala byt okolo 1,5 miliona, cize pre nas na pohodu splnitelne. Toto vsetko pisem za situacie, kedy moze Santi odist... mat ale oboch, bol by som rad. Lenjani okrem LV zvlada aj LM.

Reagovat
Rudnevs

Vy najmä potrebujete stopéra.

Reagovat
Rudnevs

Beerens nejde do VfB.

... takto si Jos neprivedie nikoho z Herthy, keďže van den Bergh je v Getafe a Hosogai v Bursaspore. Inak vraj by sa mohol do VfB vrátiť Marica.

Reagovat
Rudnevs

Nové dresy Bochumi: http://www.footyheadlines.com/2016/07/bochum-16-17-kits.html?m=1

... a Frankfurt konečne oficiálne predstavil nový dres + staronového sponzora,ktorý je podľa očakávania Krombacher.

Reagovat
db18

Bílá sada z minulé sezony byla hezčí...

...a celkově jsou ty dresy zatím spíše zklamáním a posunem k horšímu - snad u celé ligy

Reagovat
smazaný uživatel

No čo sa týka SGE tak určite nie tie domáce v minulej sezóne hrozné. Koln ešte nepredstavil myslím, tak som zvedavý. Trochu červenej by tam mohlo pribudnúť

Reagovat
Rudnevs

Aj tak sú tieto lepšie.

Reagovat
Rudnevs

Tak to teda nebola. Tieto dresy sú spolu so sezónou 2012/13 najkrajšie v histórií SGE.

... pohoršili si len 1860 Mníchov, Schalke a Wolfsburg. Podľa mňa sú túto sezónu pekné.

Reagovat
smazaný uživatel

V čom si 1860 Mníchov pohoršil? Mne sa páčia Schalke uznávam a Wolfsburg už mal okrem strašného manschaftu strašné dresy aj túto sezónu, budúcu sú ešte horšie

Reagovat
Rudnevs

1860 sú fajn, ale na minulý rok nemajú. WOB mal túto sezónu ako na dúhový pochod, tú budúcu to bude rovnaké ako tento rok Eintracht.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě zklamaly dresy BSC, loni byly hezčí, ty tři pruhy byly lepší

Reagovat
Rudnevs

Ja mám asi úplne odlišný vkus od vás ...

... mne sa BSC práveže páči

Reagovat
smazaný uživatel

mne se libily loni hodne ale ty letosni se mi prave moc nelibi. uvidime co na to rekne Arne

Reagovat
Rudnevs

Ja to mám naopak ...

... a Arne bude asi súhlasiť s tebou

Reagovat
smazaný uživatel

Hele mne se treba libily nase dresy pred dvema sezonama, na ktery vsichni nadavali ze sme jako Barca...ale mne prisly dobry

Reagovat
Rudnevs

Tie boli fajn. Mne sa páčili vaše zo sezóny 2012/13.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, ty byly taky krásné

Reagovat
Rudnevs

(alebo 2007/08)

Reagovat
smazaný uživatel

Schürrle nikam nejde...LM bude mít radost

Reagovat
Rudnevs

Takže Kuba?? Alebo príde nejaký mladík?

Reagovat
smazaný uživatel

No mladíky už maj, podle mě přijde Kuba a je to

Reagovat
Rudnevs

Kuba ani nemusí chodiť,stačí že neodíde.

Reagovat
smazaný uživatel

Z Francie a z hostování

Reagovat
Rudnevs

Ok.

Reagovat
Rudnevs

Modeste ostáva !!!

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Anthony Modeste z nami predlžil zmluvu do konca sezóny 2020/2021! Je to pre nás výborná správa. Snáď sa nám dovtedy podarí urobiť LM aby ho náhodou nenapadlo odchádzať

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
Rudnevs

Sunjič opúšta VfB a mieri do Kazachstanu.

Reagovat
Rudnevs

Dresy WOB: http://www.footyheadlines.com/2016/05/wolfsburg-16-17-home-kit.html?m=1

... domáci má byť nakoniec ten zelený.

Inak Ujah vraj do Číny (hneď sa vynorili špekulácie o tom, že by do Werderu mohol Abraham) ... a Kostič prehlásil, že chce do HSV.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele